Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:18
Nou ook maar even updaten, wel zo prettig dat je niet weer 40gb moet binnenhalen :) . Nu maar een patch van ~3gb.

Maar lees nu ook weer dat er reports van een 15k error zijn? :/ Nou 't is nog door de weeks, lijkt me dat de error nu vlotter opgelost kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 13:58
Hallo! Een Star Citizen newbie hier!

Na jaren de ontwikkeling te volgen van deze game wil ik aankomend free fly event toch maar eens checken. Want ik kan hem dan een week gratis spelen toch? Ik heb al een account aangemaakt maar zie dat ik nu alleen nog een package kan kiezen.

Hoeveel verschillende locaties zijn er vanaf vrijdag precies te bezoeken?

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
MartnK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:57:

Na jaren de ontwikkeling te volgen van deze game wil ik aankomend free fly event toch maar eens checken. Want ik kan hem dan een week gratis spelen toch? Ik heb al een account aangemaakt maar zie dat ik nu alleen nog een package kan kiezen.

Free fly gaat 23 november in. Vandaag is 3.3.5 live gegaan en we hebben nu verschillende manen bij Stanton, heel Hurston met nog wat manen. Verschillende space stations en overige locaties. Hurston is echt erg groot.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
ah Tylocke was me net voor :)

Mooi moment om in te stappen! Er is een stelsel met nu nog twee planeten, een daarvan kan je op landen, de ander een gasreus met een spacestation in een baan er omheen. Op de planeet staat ook de eerste stad, een die vanuit de ruimte te zien is :) Verder zijn er diverse manen. Wat kleinere ruimtestations (reststops) en een ruimtestation in een asteroïde. Meer dan genoeg om te verkennen dus. Daarnaast is er nog een soort shooter, space combat en race sim. Beperkter maar met multiplayer etc. Vergis je niet het is echt nog in alpha. Met bugs en diverse features die ontbreken maar er is ook zat te doen.

Daarnaast heeft de sale straks misschien ook wel enkele starter packs in de aanbieding mocht je na de week verder willen gamen.

Verwijderd

Topicstarter
MartnK schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:57:

Zie ook:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
fier0x schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:05:
Daarnaast heeft de sale straks misschien ook wel enkele starter packs in de aanbieding mocht je na de week verder willen gamen.
Vorig jaar was t de laatste dag. Zie t dit jaar nog niet op de planning staan. Maar klein kansje op 1 december.

En een hele dikke spoiler voor morgen:

En nog een bonus spoiler in de vorm van de Arrow?

Dat is een aardige expo :7

3.3.6 is ook al live ondertussen met ene fix voor de mem.leaks in 3.3.5.
https://robertsspaceindus...6-live-998172-patch-notes

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 22-11-2018 12:29 ]

• Tylocke
Ik vind het erg mooi dat CGI gaat proberen de Expo ook ingame te doen. Het is natuurlijk erg tof dat je schepen uit de sale kan zien ingame voordat je besluit hem te gaan kopen of uiteindelijk voor te gaan met ingame credits. Ik hoop alleen dat de freefly icm de expo en de release van 3.3.6 niet de servers helemaal onspeelbaar maken.

Daarnaast snap ik niet waarom CIG ervoor gekozen heeft om de spawn plek in 3.3.5 en 3.3.6. default weer op Port Olisar te zetten terwijl de expo op Hurston in Lorville is. Handiger was geweest om tijdelijk de default spawn plek op Hurston te maken en daarna weer eventueel op Port Olisar. Nu krijg je waarschijnlijk problemen met de 8 hangars in Lorville.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07 13:18
Tylocke schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:03:
[...]

Free fly gaat 23 november in. Vandaag is 3.3.5 live gegaan en we hebben nu verschillende manen bij Stanton, heel Hurston met nog wat manen. Verschillende space stations en overige locaties. Hurston is echt erg groot.
Betekent dat dat je hem niet kan pre-downloaden (als je nog geen game package hebt) en pas kan downloaden tijdens de event?

Verwijderd

Topicstarter
Durandal schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:53:
[...]

Betekent dat dat je hem niet kan pre-downloaden (als je nog geen game package hebt) en pas kan downloaden tijdens de event?
Je kan hem dan niet downloaden inderdaad. Buiten free fly weekend heb je een game package nodig om te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
Anniversary is begonnen... en de website ligt er uit :D

[ Voor 27% gewijzigd door fier0x op 23-11-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-07 19:54
Ondertussen ben ik op de site geraakt. De arrow zit rond de 70-80€ , de warbond heeft LTI. Dus nog voor redelijk veel schepen als LTI-token te gebruiken.

De andere Anvil schepen staan precies nog niet in de pledge store, maar de CCU's zijn wel beschikbaar ( ook naar de Crucible, Carrack en Wildfire enzo ).

De Arrow komt trouwens ook als game-package met LTI.

[ Voor 8% gewijzigd door Henry_X op 23-11-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat is er nog meer gaande, wat ervoor zorgt dat die site gewoon plat ligt... :s

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 12:44

Ves

A gadget addicted Bounty

_Dune_ schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:17:
Wat is er nog meer gaande, wat ervoor zorgt dat die site gewoon plat ligt... :s
Een bedrijf dat na jaren nog steeds niet leert dat ze met anniversary sales een verhoogde traffic op de website kunnen verwachten.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ves schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:34:
[...]

Een bedrijf dat na jaren nog steeds niet leert dat ze met anniversary sales een verhoogde traffic op de website kunnen verwachten.
I know... :X it was a stupid question... :z

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

There are no stupid questions!
Only stupid companies who think they should start the most popular patch, most popular promotion sale and a free fly week all in the same 2 days.

Scigh

edit; Maar even serieus, dit is echt iets waar ik me druk over kan maken. Al die andere onzin geloof ik wel, dat het spel 18jaar duurt voordat het uitkomt en weet ik wat nog meer. Maar dit soort dingen zijn je visite kaartje(s) naar nieuwe klanten. Waarom elke keer gelijk op de grote rommelige hoop.

Eerst 3.3.5 op de live servers voor de mensen die al spelen, echte test op live dus.
Twee weken later de freefly week, yay awesome new patch come look!
En daar gelijk achteraan de super end of the year sale week...

Maar nee, misschien zie ik het wel verkeerd maar dit lijkt me logischer dan die clusterfuck die er nu gaande is. Ik hoop dat het snel allemaal werkt want anders heb ik weer mensen enthousiast zitten maken die niet eens de website nu kunnen laden..... :|

edit2; Anvil sale video:

[ Voor 72% gewijzigd door Cogency op 23-11-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 14:03
Je merkt het wel dat het drukker is :P. Toen ik een game opstarte was ik nummer 23 in de rij :/ om de server te joinen was er snel doorheen maar toch...

En wat betreft die server ja dat is jammer, maar om eerlijk te zijn steam heeft er ook last van bij de winter en summer sale...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Vanavond toch nog leuk met 6 man op een server samen kunnen spelen. Even rondgelopen op de expo, en de Hawk uitgeprobeerd net buiten Lorevill. Als je eenmaal op een server zit hoef je gelukkig niet bang te zijn dat de server crasht, dat heb ik vroeger nog wel eens anders ervaren :P .

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/136923100846489610/515637561180291094/StarCitizen_2018_11_23_21_41_15_182.jpg?width=1290&height=726

Schepen huren werkt nu door het toelopen op schepen in de Expo, vervolgens met [F] klik je op 'rent'. Elke dag een andere manufacturer, dus als je schepen wilt proberen moet je het echt op de dag specifiek doen.

Vandaag ook de Thrustmaster HOSAS T16000 mogen ontvangen. Voelt wel erg prettig aan, nu alleen nog instellen :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 24-11-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
Case_C schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:01:
Vandaag ook de Thrustmaster HOSAS T16000 mogen ontvangen. Voelt wel erg prettig aan, nu alleen nog instellen :P .
Ik ben linkshandig en ben daarom voor een 2x T16000 setup gegaan. Kwaliteit van de sticks viel me een beetje tegen. De knoppen, het plastic en dat rare lampje. Maar dat is buiten de game om. In game zijn ze echt goed. Gaat je zeker blij van worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
fier0x schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:13:
[...]

Ik ben linkshandig en ben daarom voor een 2x T16000 setup gegaan. Kwaliteit van de sticks viel me een beetje tegen. De knoppen, het plastic en dat rare lampje. Maar dat is buiten de game om. In game zijn ze echt goed. Gaat je zeker blij van worden!
Mja heb er 70 euro voor betaald :P , voor dat geld is de prijs kwaliteit verhouding prima. Het zijn inderdaad niet de mooiste apparaten, maar zolang ze goed voelen, en ingame ook lekker werken ben ik tevreden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
In tegenstelling tot gister vandaag soepeltjes op een server gekomen. Op Port Oli had ik zowaar de keuze uit een Cutlass Black (geen idee waar die vandaan kwam), welke me na een lange quantum jump op Hurston deed landen. Om de een of andere reden kom ik tot nu toe alleen 's nachts aan op Hurston, wat geen ramp is want Lorville ziet er goed uit in het donker, maar wil ook de biomes eens gaan bekijken dus ben nu onderweg om de planeet te verkennen aan de Stanton-kant.

Moet zeggen dat het idee van de ingame Expo erg goed bevalt. Rustig alle schepen bekijken van Anvil, huren wat gehuurd kan worden en dan maar test vliegen :D Eerst maar even de Arrow genomen, hoewel deze de rest van de sale ook nog testbaar schijnt te blijven. Na wat rondvliegen in De Pijl zal ik ook zeker de Valkerie en Terrapin gaan proberen, en als ik nog zin heb daarna misschien een van de Hornets voor wat missies. Tot nu toe prima patches imho :)

Arrow
Case_C schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:01:
Even rondgelopen op de expo, en de Hawk uitgeprobeerd net buiten Lorevill.
Kun je de Hawk uitproberen dan? Lukte me net niet om te huren..

[ Voor 18% gewijzigd door JohnnieWbl op 24-11-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Valkyrie vond ik een echte tegenvaller. In alle opzichten.
De F8 die in de hoek stond, die was wel echt WOW NEED. hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henry_X
Heb niet kunnen aanloggen tijdens de Anvil Expo :( ( wegens tijdsgebrek )
JohnnieWbl schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:32:
Op Port Oli had ik zowaar de keuze uit een Cutlass Black (geen idee waar die vandaan kwam)

Kun je de Hawk uitproberen dan?
Cogency schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:36:
De F8 die in de hoek stond, die was wel echt WOW NEED. hehe
Iedereen krijgt een Cutlass tijdens de freefly.

Damn, zowel de Hawk als een F8 gemist :( . Heb een concept sale Hawk en had die graag eens geprobeerd of zelfs gewoon bekeken. Ik neem aan dat Case_C hem misschien niet kon huren, maar dat hij wel al eens in de cockpit kon kruipen ?

Congency , je Orion is blijkbaar net in prijs gestegen.

Nu weer even wachten tot morgenvroeg, zodat ik upgrades naar de Orion & Polaris op m'n buyback-list kan toevoegen. De Phoenix zal tegen dan misschien wel uitverkocht zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Henry_X op 24-11-2018 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Henry_X schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:47:
Heb niet kunnen aanloggen tijdens de Anvil Expo :( ( wegens tijdsgebrek )
Ja de opzet is niet handig als je niet elke dag ingame kan komen. Vandaag RSI toch? Ach hoor wel dat de Carrack weer in de work is. Toch nog iets positiefs.
Iedereen krijgt een Cutlass tijdens de freefly.

Damn, zowel de Hawk als een F8 gemist :( . Heb een concept sale Hawk en had die graag eens geprobeerd of zelfs gewoon bekeken. Ik neem aan dat Case_C hem misschien niet kon huren, maar dat hij wel al eens in de cockpit kon kruipen ?
Gewoon kunnen huren voor... 1 dag, denk niet dat ik m vandaag nog heb.

F8 was dan weer niet te huur dacht ik.
Congency , je Orion is blijkbaar net in prijs gestegen.
Ja dat is een behoorlijke increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Case_C Ah ok, jammer, dan ben ik te snel doorgelopen of was de Hawk op mijn server bugged. Rentals zijn voor 24 uur indd, mn Anvil schepen bleven vliegbaar nadat RSI de Expo vloer had overgenomen.

Hoop dat ze na de sale snel rentals met aUEC mogelijk maken, prijzen voor de New Deal schepen zijn veel te hoog voor de staat van de game (missie rewards/quarterly wipes)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
JohnnieWbl schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:22:
@Case_C Ah ok, jammer, dan ben ik te snel doorgelopen of was de Hawk op mijn server bugged. Rentals zijn voor 24 uur indd, mn Anvil schepen bleven vliegbaar nadat RSI de Expo vloer had overgenomen.

Hoop dat ze na de sale snel rentals met aUEC mogelijk maken, prijzen voor de New Deal schepen zijn veel te hoog voor de staat van de game (missie rewards/quarterly wipes)
Op zich vind ik deze opzet niet heel erg qua event. Zolang die rental shop nadien maar aan de gang gaat.

Morgen weer even inloggen als ik m'n Hosas aan de gang heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik denk dat ik de Orion voor de huidge prijs nog steeds graag had willen hebben. (denk ik, want wat een geld eigenlijk) Maar als je ziet wat op het moment de schepen ingame kosten, dan moet zo'n endgame 'asteroid muncher' toch helemaal bakken met geld kosten.
Ik denk ook echt dat als ze hem nu uit gebracht zouden hebben die 600+ (ex tax) gedaan zou hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Cogency op 24-11-2018 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Cogency schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:09:
Ik denk dat ik de Orion voor de huidge prijs nog steeds graag had willen hebben. (denk ik, want wat een geld eigenlijk) Maar als je ziet wat op het moment de schepen ingame kosten, dan moet zo'n endgame 'asteroid muncher' toch helemaal bakken met geld kosten.
Denk inderdaad dat de prijzen voor dit soort schepen niet betaalbaar zullen zijn voor spelers die solo grinden, lijkt me juist gaaf om de echt grote / multi crew schepen alleen te kunnen financieren door bijvoorbeeld organization-tax of vrijwillige bijdrages door org leden. Elke x-aantal weken / maanden een nieuw org-doel, eerst wat grote economy schepen om sneller UEC te grinden, dan een Pioneer + landclaim op een leuke planeet voor een settlement, dan een oorlogsvloot om de buren af te schrikken.. :P

In de tussentijd mogen ze wel de prijzen laag houden om zoveel mogelijk content voor iedereen toegankelijk te maken/houden, met alle bugs die tijdens missies naar voren komen, en het lage bedrag wat je bij een uitzonderlijk succes krijgt gaat de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:51
Kan iemand mijn uitleggen waar de korting percentage staan? Het is mij duidelijk dat het een 24 uur aanbieding is maar niet hoeveel korting. Vervolg vraag is of je dan ook korting krijg als je een upgrade doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Marvin. schreef op zondag 25 november 2018 @ 22:15:
Kan iemand mijn uitleggen waar de korting percentage staan? Het is mij duidelijk dat het een 24 uur aanbieding is maar niet hoeveel korting. Vervolg vraag is of je dan ook korting krijg als je een upgrade doet.
Er is geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
  • Laatst online: 09-07 12:51
... Maar al die schepen zijn toch altijd te koop. Wat is het dan met die 24 uur te koop shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Marvin. schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:01:
[...]

... Maar al die schepen zijn toch altijd te koop. Wat is het dan met die 24 uur te koop shit.
Al die schepen zijn niet altijd tekoop, maar nu de meeste dus wel. Er is ook 24uur lang ingame een expo in Lorville (grote stad) om ze te bekijken en sommige te testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Cogency op 26-11-2018 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Heb eindelijk op de eerste dag van de expo een Anvil Carrack kunnen scoren.
Hoop wel dat ze de rework niet overhaasten, Want de eerste beelden van het "nieuwe" project vond ik er best sloppy uitzien.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2gpZcCt.png

Al die ruimte tussen de rover garage en de cargo units, en de achterkant lijkt juist wat minder lang te zijn geworden.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/imager/CN-WLiMc81D6A076LWEmf1GZG1g=/fit-in/1680x1050/https://robertsspaceindustries.com/media/8sbzbbussd8ver/source/Carrack_side_view_final_Gurmukh.png

[ Voor 3% gewijzigd door powah33 op 26-11-2018 11:17 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
powah33 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:16:
Heb eindelijk op de eerste dag van de expo een Anvil Carrack kunnen scoren.
Hoop wel dat ze de rework niet overhaasten, Want de eerste beelden van het "nieuwe" project vond ik er best sloppy uitzien.
[Afbeelding]

Al die ruimte tussen de rover garage en de cargo units, en de achterkant lijkt juist wat minder lang te zijn geworden.
[Afbeelding]
Ze zijn volgens mij weer van voor af aan begonnen, want die greybox die we vorig jaar hebben gezien was behoorlijk upscaled. Dus nu ongeveer 133meter lang, en dat zijprofiel ziet er inderdaad niet uit, de achterkant is helemaal ingecropped. Denk dat ze qua interne ruimtes het nagenoeg hetzelfde hebben gehouden, als in de greybox maar de kont hebben ingekort om het formaat klein te houden.

De bovenkant ziet er prima uit, maar de boxen zitten er nu wat ongelukkig op. Overigens, is de shell nog niet volledig aangepast naar de boxen. Dus ik verwacht dat die positie nog niet vastligt, en dat er in het zijprofiel nog het eea gaat veranderen. Daarom heet het ook WIP :) . Als die boxen beter zitten, valt de kortere kont waarschijnlijk ook wel mee.

Toch ben ik wel blij dat hij 50 meter korter is, want hoe groter een schip, hoe lastiger te vliegen. Wel ben ik benieuwd of de Arrow in die bay zou passen... Ook niet vergeten dat de engines nu lastiger te raken zijn, voorheen was dat 1/3e van het schip :p.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/480835635121225731/516563988872429578/unknown.png

Even vlug het een en ander aangepast. Oogt al een stuk beter.
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/480835635121225731/516565753315721217/unknown.png

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 26-11-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Nice job Case_C, dat ziet er indd al beter uit.
Het zou inderdaad mooi zijn als we bvb een arrow of ander klein schip kunnen vervoeren ipv het standaard scout ship.
Ook wel benieuwd of de carrack met 133Meter in alle hangars gaat passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
powah33 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:08:
Nice job Case_C, dat ziet er indd al beter uit.
Het zou inderdaad mooi zijn als we bvb een arrow of ander klein schip kunnen vervoeren ipv het standaard scout ship.
Ook wel benieuwd of de carrack met 133Meter in alle hangars gaat passen.
Je gaat dan wel op de grotere pads moeten staan. Maar de Reclaimer is groter, dus als die past, gaat het met een Carrack zeker.

Wel is te hopen dat ze met de Carrack ook rekening gaan houden met docking aan stations. Toch leuker als je zo vanuit je schip het station inloopt zonder EVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Je zou van een oud military ship wel verwachten dat het overal kan docken, maargoed dat is dus allemaal afwachten. Er zouden nu 5 man vast aan werken, en gaan we meer zien in nog komende ATV afleveringen. Ik ben in iedergeval zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
En toch is het nog niet helemaal duidelijk om welke size het gaat.

https://robertsspaceindus...rements-from-the-screensh

Ergens hoop ik dat het idd gaat om die 160m waar hij het over heeft, en niet de 133m waar er ook geruchten over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Idris & Javelin met store credits weer direct uitverkocht. Blijkbaar in 5 seconden ofzo.

Ben niet naar Origin kunnen gaan kijken, hoop vandaag wel Aegis te zien. Hoop toch op een mooie show. RSI was maar triestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Henry_X schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:09:
Ben niet naar Origin kunnen gaan kijken, hoop vandaag wel Aegis te zien. Hoop toch op een mooie show. RSI was maar triestig.
Origin was ook niet erg spannend imo, wel grappig om dat luxe jacht eens te bekijken maar nu niet echt een schip dat ik snel zou aanschaffen met zuur verdiende UEC. Zelfde had ik met RSI, wilde alleen eens zelf de Phoenix bekijken (de Aurora's ken ik zo langzamerhand wel :P)

Net geen geluk met Aegis, eerste keer waren er geen schepen op de Expo, daarna 2 keer een crash op weg er naartoe.. Later vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
JohnnieWbl schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:19:
[...]

daarna 2 keer een crash op weg er naartoe...
Misschien omdat ze de Idris niet geladen krijgen bij zoveel bezoekers ? Laten we hopen dat Aegis iets moois laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Henry_X schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:32:
[...]

Misschien omdat ze de Idris niet geladen krijgen bij zoveel bezoekers ? Laten we hopen dat Aegis iets moois laat zien.
Hij schijnt ingame te staan. In expo ruimte 2 :P , maar dan moet je inderdaad het geluk hebben dat de server hem ook inlaad. En dat lijkt me meer een geval van glitches/bugs dan dat de server het niet doet.

Begrijp wel dat je er niet in kan :/ wat dan weer jammer is.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/502407307850678272/516683206104317952/unknown.png?width=1290&height=540

Je kan wel dichtbij komen :P .

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 26-11-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Ik geef het op. 2 crashes meer en op 3 verschillende servers (EU en US) geen schepen op de vloer.. :s De lift geeft 3 opties: 2x een Aegis vloer en de Idris heeft een aparte verdieping, helaas voor mij slechts een heel groot gat in de vloer. Als je dat toch kan zien voordat je vanaf je Hab naar de Spaceport treint.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henry_X
JohnnieWbl schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:31:
[...]

Ik geef het op. 2 crashes meer en op 3 verschillende servers (EU en US) geen schepen op de vloer.. :s De lift geeft 3 opties: 2x een Aegis vloer en de Idris heeft een aparte verdieping, helaas voor mij slechts een heel groot gat in de vloer. Als je dat toch kan zien voordat je vanaf je Hab naar de Spaceport treint.. :(
Heb dan maar 't filmpje van Boredgamer bekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen crashes hier maar die lege expo's zakt m'n broek ook van af... Elke keer met die klote metro, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henry_X
Heb de Idris toch kunnen zien.

En heb een experimentje uitgevoerd om de metro-tripjes te besparen :
Gezien er vlakbij in de winkel enkele schepen met bedden uitgestald staan, vroeg ik me af of ik daarin kon afloggen en terug aanloggen. :)

Had tof geweest, maar werkt dus spijtig genoeg niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Je kan ook zien of de EXPO werkt door te kijken of de M50 in de hal waar je je schepen spawned is geladen. Staat die daar werkt de EXPO, staat die daar niet, geen EXPO. Scheelt toch weer even met de lift. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Cogency schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:56:
Je kan ook zien of de EXPO werkt door te kijken of de M50 in de hal waar je je schepen spawned is geladen. Staat die daar werkt de EXPO, staat die daar niet, geen EXPO. Scheelt toch weer even met de lift. ;)
Las dat je de schepen van New Deal ook kunt zien vanuit het raam van je Hab (als je inzoomt met F), als ze er niet staan kun je dus de treinrit, twee liften en wat meters lopen besparen (niet getest nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

ohhh dat is nog beter, morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Nog makkelijker, check de chat gewoon en done. Zo hopte ik met Arctic_Nova vanmiddag naar 5 servers, voordat we het te zien kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Recon24 schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:51:
Nog makkelijker, check de chat gewoon en done. Zo hopte ik met Arctic_Nova vanmiddag naar 5 servers, voordat we het te zien kregen.
Goede tip, helaas tegenstrijdige berichten meegemaakt in chat, wat het er niet echt makkelijker op maakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
JohnnieWbl schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:22:
[...]

Goede tip, helaas tegenstrijdige berichten meegemaakt in chat, wat het er niet echt makkelijker op maakt ;)
Mwah, vaak klopt het wel. En idd vanuit je hab kan je het ook al goed zien door in te zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Eindelijk succes bij de eerste keer vandaag :) Beste show tot nu toe, net aardig lang de Reclaimer, Warhammer en retaliator bekeken. Voor degene die niet veel andere schepen dan hun eigen hebben gezien is zo'n Expo toch echt wel gaaf. Vanmiddag maar even met de kleinere schepen Hurston weer verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareemthereem
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 21:34
Damnit ik heb Idris gemist. Ik was te druk bezig met pakketjes heen en weer leveren (in game), haha.
Hopelijk worden die Alien ships vandaag wat :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kareemthereem op 28-11-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Benslimane schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:12:
Hopelijk worden die Alien ships vandaag wat :D
Als ik goed geteld heb zijn het er 4 op de Expo (Nox, Khartu-Al, Glaive en Blade) :P Niet echt veel maar ik had alleen de Nox al eens eerder gezien, leuk om de rest te testen dus.

Oh, die M50 en New Deal schepen-truuk is niet 100% betrouwbaar, beide aanwezig maar toch lege Expo.

@FitzChevalric. Zou zeggen probeer het zelf, t/m 30 november kun je gratis inloggen en zijn bijna alle schepen die klaar zijn te testen.
Game is in alpha en zal dat ook nog wel een tijd blijven, content wordt wel beter maar bugs zijn er zeker, essentiële onderdelen missen nog (waaronder grootste gedeelte economie, law system, organization gameplay, server mashing).

[ Voor 29% gewijzigd door JohnnieWbl op 28-11-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Is dit spel speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ja als alfa versie er zijn net wat updates geweest en je kunt vandaag morgen en overmorgen nog gratis spelen.
Daarna moet je een pledge gedaan hebben om toegang te hebben tot de alfa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fier0x
Tip van vandaag: Huur een Cyclone-RC en vlieg naar HMS-Oparei op Hurston. Erg lekker racen tussen de bomen en heuvels in dit gebied. Racen gaat overigens best wel erg lekker voor een space game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Twee Arrow's gehaald. 1 is een Sabre Comet geworden. De ander is (voor nu) nog een Arrow.

Een Carrack CCU voor mijn Valkyrie gehaald. Ben benieuwd of het ze lukt om de Carrack ergens volgend jaar flight ready te hebben.

Voor de grap ook een Greycat erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Ves schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:31:
Twee Arrow's gehaald. 1 is een Sabre Comet geworden. De ander is (voor nu) nog een Arrow.

Een Carrack CCU voor mijn Valkyrie gehaald. Ben benieuwd of het ze lukt om de Carrack ergens volgend jaar flight ready te hebben.

Mooie vloot! Ik ben zelf nogal een fan van de Carrack dus goede keus :)

Ik miste zelf nog een goed medium ship dus ik heb de Mercury Starrunner gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ves schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:31:

Ik verwacht de Carrack rond 3.6/3.7 ingame. Een half jaar voor een groot schip, zodra het team er full-time aan werkt moet goed te doen zijn. Gaat me benieuwen hoe hij dan ingame gaat spelen:) , hoop als de base away from home die het vanaf het begin heeft uitgestraald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Heb een Caterpillar > Hercules C2 upgrade liggen. Ben nog niet overtuigd of de Cat van meerwaarde gaat zijn.
Hercules lijkt me ook gewoon fijn omdat je daar van alles in kan proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Tylocke schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 22:37:
[...]

Mooie vloot! Ik ben zelf nogal een fan van de Carrack dus goede keus :)

Ik miste zelf nog een goed medium ship dus ik heb de Mercury Starrunner gehaald
Zitten nog een Andromeda and Avenger in de schuur :)

Ik twijfel nog of ik een heavy fighter moet halen. Groter dan een Carrack zal ik niet gaan maar ja dat zei ik jaren geleden ook over mijn Andromeda.
Cogency schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:20:
Heb een Caterpillar > Hercules C2 upgrade liggen. Ben nog niet overtuigd of de Cat van meerwaarde gaat zijn.
Wat de Caterpillar speciaal maakt is dat het een Command Module heeft die los kan. Natuurlijk is deze feature not beschikbaar omdat ze (ship to ship) docking nog moeten implementeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Ves schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:32:
[...]

Zitten nog een Andromeda and Avenger in de schuur :)

Ik twijfel nog of ik een heavy fighter moet halen. Groter dan een Carrack zal ik niet gaan maar ja dat zei ik jaren geleden ook over mijn Andromeda.
Kan je dan niet beter je Andromeda upgraden naar een Carrack? Die lijken me een redelijk vergelijkbare rol te hebben terwijl je Valkyrie echt anders is. Zoveel keus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henry_X
Cogency schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:20:
Heb ik ook. De meerwaarde van de caterpillar zou ook zitten in modules. Bvb zou je kleine medical bay in één van de cargo ruimtes kunnen plaatsen. Noobifier heeft een "ship fight" waar hij de 2 schepen vergelijkt.

Heb gewoon enorm veel Ship upgrades gekocht en dan op m'n buy back list gegooid. Na de komende dagen zal ik ongeveer elk schip kunnen bereiken als ik dit wil ( buiten de schepen waar geen CCU naar beschikbaar waren, zoals de Idris, Kraken en spijtig genoeg ook de Pioneer ).

Had al verschillende 100i's met Lifetime insurance, dus nu komt het er eigenlijk op neer om te ervaren wat het liefst zou willen doen.

Wanneer het kon, heb ik ook eens in de cockpit van enkele schepen gekropen, want dat blijft toch een dealbreaker voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Tylocke schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:51:
[...]

Kan je dan niet beter je Andromeda upgraden naar een Carrack? Die lijken me een redelijk vergelijkbare rol te hebben terwijl je Valkyrie echt anders is. Zoveel keus :)
Dat is waar, maar op mijn Conny zit er maar 6 maanden insurance en het heeft toch een speciaal plekje in mijn hart omdat het mijn eerste schip was.
Een Conny is ook makkelijker alleen te vliegen, waar er wordt gezegd dat dit bij een Carrack zelfmoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik ben een beetje bang alleen dat de Cat een 'Jack of all trades, master of none' word door de modules. Wat leuk is als je alleen speelt, maar met andere die alle soorten schepen hebben (en zelf ook) is dat misschien minder interessant.
Daarbij is het formaat van de (cargo)modules niet echt heel groot, voor veel kleine dingen wel maar niet als je af en toe een voertuig mee wil/moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Cogency schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:35:
Ik ben een beetje bang alleen dat de Cat een 'Jack of all trades, master of none' word door de modules. Wat leuk is als je alleen speelt, maar met andere die alle soorten schepen hebben (en zelf ook) is dat misschien minder interessant.
Daarbij is het formaat van de (cargo)modules niet echt heel groot, voor veel kleine dingen wel maar niet als je af en toe een voertuig mee wil/moet nemen.
Het lijkt mij erg gaaf als een cat te voorzien is van meer modules dan aanbevolen. Ten koste van power, fuel en shields ofzo. Dat omgekeerde zou dan kunnen gelden voor kortere caterpillars. /speculatie
Ves schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:02:
[...]

Dat is waar, maar op mijn Conny zit er maar 6 maanden insurance en het heeft toch een speciaal plekje in mijn hart omdat het mijn eerste schip was.
Een Conny is ook makkelijker alleen te vliegen, waar er wordt gezegd dat dit bij een Carrack zelfmoord wordt.
Er is een relatief eenvoudige manier om jouw Andromeda om te zetten in een LTI variant. Afhankelijk van uiteindelijk schip hou je wat store credits over.

Melt de Andromeda en koop voor echt geld de Anvil Arrow Warbond LTI a $75 excl btw.

Nu koop je met store credits de upgrade van de Arrow naar het schip waar je een LTI van wil. Bijvoorbeeld een Andromeda of Carrack. Bijkomend voordeel is dat een basisschip dat gekocht is met echt geld en een upgrade met store credits heeft gehad gewoon giftable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Wat is de goedkoopste manier om aan een LTI schip te komen, de Arrow?

Heb nu een Aurora MR (+game package, met 3 month insurance) en een standalone Freelancer DUR (6 month insurance). Zit te denken om LTI op de DUR te krijgen zonder te veel bij te betalen dus advies is welkom. :) Idee is nu om de goedkoopste LTI te kopen, de huidige DUR te melten en vervolgens de LTI te upgraden met de credits, gaat dat lukken zoals ik wil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Tylocke schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:08:
Er is een relatief eenvoudige manier om jouw Andromeda om te zetten in een LTI variant. Afhankelijk van uiteindelijk schip hou je wat store credits over.

Melt de Andromeda en koop voor echt geld de Anvil Arrow Warbond LTI a $75 excl btw.

Nu koop je met store credits de upgrade van de Arrow naar het schip waar je een LTI van wil. Bijvoorbeeld een Andromeda of Carrack. Bijkomend voordeel is dat een basisschip dat gekocht is met echt geld en een upgrade met store credits heeft gehad gewoon giftable is.
Had ik alleen de Andromeda dan had ik dit zeker gedaan. Alleen heb ik de Rear Admiral pack waar wat items aan verbonden zijn (SQ42, SC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
JohnnieWbl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:55:
Wat is de goedkoopste manier om aan een LTI schip te komen, de Arrow?

Heb nu een Aurora MR (+game package, met 3 month insurance) en een standalone Freelancer DUR (6 month insurance). Zit te denken om LTI op de DUR te krijgen zonder te veel bij te betalen dus advies is welkom. :) Idee is nu om de goedkoopste LTI te kopen, de huidige DUR te melten en vervolgens de LTI te upgraden met de credits, gaat dat lukken zoals ik wil?
De arrow gamepackage is je eenvoudigste optie. En dat gaat lukken.

Als je SQ42 met korting wil, moet je eerst je Aurora package wegdoen en dan pas de Lti package toevoegen. Anders krijg je het aanbod voor de korting niet.

Als je SQ42 niet nodig hebt, laat iets weten via DM. Er is nog een goedkoper alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Henry_X
SQ42 zat bij de game package dus die is niet meer nodig. Die Aurora met maar 3 maanden kan ik wel mee leven, insurance met UEC zal hopelijk niet al te duur zijn en hoop toch al snel wat anders te kunnen vliegen.

Dacht alleen dat er misschien goedkopere manieren om LTi te krijgen waren (NOX, Cyclone oid), maar die zijn allemaal met 6 of max 72 maanden insurance. 3 jaar is ook niet slecht maar als lifetime insurance is toch net wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:55
Tijdje geleden al eens een package gekocht. Denk een jaar geleden. Spel geïnstalleerd en even rond gewandeld maar begreep er werkelijk helemaal niets van. Het was allemaal een beetje to much. Is dat nog altijd zo of is het al redelijk speelbaar en ook in de zin van missies welke je kan doen en een soort van verhaal lijn? Is er wellicht een website of een youtube kanaal waar je een beetje wegwijs kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
JohnnieWbl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:48:
@Henry_X
SQ42 zat bij de game package dus die is niet meer nodig. Die Aurora met maar 3 maanden kan ik wel mee leven, insurance met UEC zal hopelijk niet al te duur zijn en hoop toch al snel wat anders te kunnen vliegen.

Dacht alleen dat er misschien goedkopere manieren om LTi te krijgen waren (NOX, Cyclone oid), maar die zijn allemaal met 6 of max 72 maanden insurance. 3 jaar is ook niet slecht maar als lifetime insurance is toch net wat beter :)
Ah ok, had begrepen dat je naar één schip wou met LTI. Maar 't blijft altijd een goed idee om een kleiner schip op reserve te hebben en je starter package niet teveel te upgraden. Tot bvb een Avenger Titan is een goed idee.

Alleszins kan je bekijken of je die Freelancer niet gewoon kan melten en nu terugkopen met 72maanden insurance. Je moet er enkel op letten dat de prijzen niet gestegen zijn.
Tribunus schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:55:
Tijdje geleden al eens een package gekocht. Denk een jaar geleden. Spel geïnstalleerd en even rond gewandeld maar begreep er werkelijk helemaal niets van. Het was allemaal een beetje to much. Is dat nog altijd zo of is het al redelijk speelbaar en ook in de zin van missies welke je kan doen en een soort van verhaal lijn? Is er wellicht een website of een youtube kanaal waar je een beetje wegwijs kan worden?
Je kan kiezen tussen een lijst van allerlei soorten missies. Diegene die "personal" zijn, geven iets meer van een verhaallijn. Voor informatie bekijken de informatie van Boredgamer & Noobifier. Boredgamer heeft recent een introductie voor nieuwe spelers online gezet. Blijft best van eerst een paar video's te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Henry_X schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:32:
Alleszins kan je bekijken of je die Freelancer niet gewoon kan melten en nu terugkopen met 72maanden insurance. Je moet er enkel op letten dat de prijzen niet gestegen zijn.
Bedoel je de DUR nu melten, dan een arrow met credits kopen en dan upgraden naar een DUR? Gaat dat werken (zou mooi zijn omdat dat geen extra geld kost)?

Sorry voor de noob vragen :P Zie door de bomen het bos niet meer soms.

[ Voor 7% gewijzigd door JohnnieWbl op 01-12-2018 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henry_X
JohnnieWbl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:54:
[...]

Bedoel je de DUR nu melten, dan een arrow met credits kopen en dan upgraden naar een DUR? Gaat dat werken (zou mooi zijn omdat dat geen extra geld kost)?

Sorry voor de noob vragen :P Zie door de bomen het bos niet meer soms.
Dat laatste kan ik geloven, 't is allemaal vrij complex.

Wat is het simpelste dat je nu kan doen ?
Je huidige DUR met 6 maand insurance melten en met die credits terug een DUR met 72 maanden kopen. ( maar verifieer wel dat je niet moet opleggen. ) Je hoeft dus geen upgrades te gebruiken.

Voor LTI, moet je cash overhebben :
Dan koop je een Arrow Warbond LTI ( zonder gamepackage ) > melt je DUR > upgrade de Arrow naar de DUR. Dan hou je nog credits over waarmee je nog een ander voertuig ( tijdelijk ook met 72 maand ) kan kopen en/of een upgrade kan doen van je Aurora.

In principe kan je dus ook beginnen met je gamepackage te melten om naar 72 maand en/of LTI te gaan, maar dan moet je dus opletten dat je je SQ42-korting niet verliest.

[ Voor 8% gewijzigd door Henry_X op 01-12-2018 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:58
Naar aanleiding van bovenstaande berichten heb ik ook nog een vraagje.

Ik heb een Aurora package met Star Citizen en Squadron 42. De Aurora heb ik geüpgrade naar een Avenger. Nu heeft deze 3 maanden insurance. Nu verwacht ik niet dat het heel moeilijk word om een Avenger bij elkaar te sparen, maar ik vind het toch wel fijn om er in ieder geval 72 maanden garantie op te hebben :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Mhsifwb.png

Nu zou ik dit pakket graag om willen smelten en een Avenger starter pack kopen, maar dan heb ik m'n Squadron 42 toegang meer, en dat wil ik wel graag houden.

Mijn vraag is dus: is dit op te lossen, of niet?

EDIT: Oh laat maar, alle starter packages zijn warbond. Omsmelten heeft dus weinig zin als ik er niet onnodig geld aan uit wil geven :>

[ Voor 9% gewijzigd door JustAJ op 01-12-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
Ja ze weten het slim te spelen, vaak is de gunstigste weg alleen met nieuw geld (warbond) te bereiken. Mocht je in de toekomst toch willen uitbreiden kan je altijd ook dit starterpack laten voor wat het is en er een tweede starterpack bij nemen. Later (ooit) kan je tweede starterpack dan een eigen NPC (crewman) zijn in je eigen schip. Oh en als je dood gaat is het je tweede leven. Heel erg cool idee, nu nog zien hoe het ontwikkeld.

https://robertsspaceindus...ple-Package-Clarification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
JustAJ schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:16:

Nu zou ik dit pakket graag om willen smelten en een Avenger starter pack kopen, maar dan heb ik m'n Squadron 42 toegang meer, en dat wil ik wel graag houden.

Mijn vraag is dus: is dit op te lossen, of niet?

EDIT: Oh laat maar, alle starter packages zijn warbond. Omsmelten heeft dus weinig zin als ik er niet onnodig geld aan uit wil geven :>
Bij 'oudere combo' packages, zit SQ42 bij in het packages en is er dus een link met dat schip. In de nieuwere manier van werken, is SQ42 een optie die je kan bijkopen wanneer je je eerste en enige gamepackage van Star Citizen koopt. Dus bij is SQ42 afzonderlijk vermeld in de lijst van m'n Hangar.

Als je account geen game-package meer bevat en je voegt één toe, dan krijg je de optie om SQ42 afzonderlijk met korting aan te kopen. De prijs was hetzelfde, alleen is SQ42 nu niet langer gelinkt aan je game package.

Maar als je eerst je nieuwe package koopt en dan je oude melt, krijg je de optie nooit te zien. Ook als je 2 gamepackages zou hebben, krijg je dit niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Zit zelf ook met 4 van zulke packages :/ , heb alleen geen idee wat er gebeurd wanneer ik die smelt. Of dat dan ook invloed heeft op de hoeveelheid UEC die ik momenteel heb. Gezien er met die legacy alpha packages destijds een berg UEC is gegeven per package :P . Zou zonde zijn dat kwijt te raken, als ik 'm smelt.

Zou liever m'n Aurora naar een 300i brengen, met 72mnd verzekering. Dat moet heel de beta periode wel geldig zijn XD.

Maar er zijn nu dus ook weer packages met korting:
https://robertsspaceindus...-Warbond-Anniversary-2018

Mustang alweer op, maar de sale duurt tot 4 december? Zal per dag wel refreshen?
https://robertsspaceindus...-Warbond-Anniversary-2018

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 01-12-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ik heb mijn aurora ook geupgraded naar een Avenger Titan (ook zo'n combo met squad 42)
De titan is veel fijner dan die vliegende baksteen, en ben er tevreden mee.

Ik zou niet teveel bezig zijn met die insurance. Je kunt hem ook ingame kopen met ingame geld, de ontwikkelaar heeft aangegeven dat LTI iets is wat beperkte impact heeft... je kunt het ook ingame kopen voor niet al teveel

Edit:
Op een andere noot...;
Heb af en aan wat gespeeld sinds eind october en moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben, heb wat toffe momenten achter de rug. Rond crossen op een planeet met de cyclone (suggestie van fier0x) laag over een planeet gevlogen met de zon mee. Random gevechten in de ruimte gejoined. Met de trein door loreville gereden (naar de expo) met zonsondergang (echt mooi uitzicht) (nacht is ook mooi).

Ook de expo was leuk; allemaal verschillende schepen uitgeprobeerd alle verschillende dingen gedaan die konden, alleen jammer dat toen ik met de caterpillar vloog (die ik had volgeladen met cargo ) de boel crashte en ik blut was :(. Ik heb zelfs de shooter multiplayer gedaan en die is best wel fijn uitgewerkt. Ik kijk uit naar de volgende updates en de release zelf uit, al zal dat wel even duren...

[ Voor 56% gewijzigd door klaw op 02-12-2018 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
Titan is top! En inderdaad voor een kleine meerprijs LTI meepakken is leuk maar anders.. Met 72 maanden zit je al heel dicht tegen (of over) LTI aan. M'n Raven moet het met slechts twee magere maandjes doen..

Zelf ook maar in de ship store gedoken. Even getwijfeld om alles te melten en een Carrack te nemen maar dat is me toch net een maatje te groot. In plaats daarvan mijn Buyback en CCU lijst aangevuld met een Mercury Star Runner, Defender, San'Tok Yai, Vulcan en Arrow.
De Mercury en Vulcan zijn voor mij net een mooi formaat. De Defender en de San'Tok Yai vooral vanwege het nieuwe flightmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Overigens hoe kom ik ook op de excel sheet van de topic start? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
klaw schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:39:
Overigens hoe kom ik ook op de excel sheet van de topic start? :)
Even zoeken op 'invulformulier' dan vind je het wel denk ik ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Case_C schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:39:
[...]

Even zoeken op 'invulformulier' dan vind je het wel denk ik ;) .
ah gevonden had erover heen gekeken, maar nu is ie ingevuld, bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

:o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dangerzone!

De Calling al Devs is ook wel interessant, met economy balance als onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Zalig, geniet ervan zolang het kan met die nakende nieuwe EU richtlijnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaw
Er is weer een update geweest, een van de dingen die is verandert is dat we eindelijk pakjes weer kunnen afleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Is die conny werkelijk zo traag… op het moment dat ik uit quantumsnelheid kom duurt het nog eeuwen voordat ik een planet bereik. Dat ging met mijn Avenger veel vlotter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_Dune_ schreef op woensdag 5 december 2018 @ 00:13:
Is die conny werkelijk zo traag… op het moment dat ik uit quantumsnelheid kom duurt het nog eeuwen voordat ik een planet bereik. Dat ging met mijn Avenger veel vlotter???
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/gbsIr7yEv5N8KSCtiVupw3SZ44Sw3LpPIDQ5b0rrz5s.png?auto=webp&s=7dd407ba0b5beed00d3102e724f4417949992cf4

https://www.reddit.com/r/...avel_times_by_shipqdrive/

Constellation is als het goed is stuk sneller dan Avenger.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik denk dat het over de super-cruise mode gaat. Daarin zijn grotere schepen weer trager dan kleinere. En laat het landen richting een planeet nu een behoorlijk lang proces zijn. Dus ja opzich klopt dat wel, de Constellation zit op dat vlak wel op een rottig punt, want eigenlijk wil je even vlot naar Hurston.. maar als je niet met een klein schip bent duurt dat behoorlijk lang.

Zou fijn zijn als er boven Hurston een orbital space-station hangt voor de vlugge trip. Met een shuttle die heen en weer vliegt, voor het even snel planet-side te hoppen .(Voor als je met een Reclaimer of zoiets groots bent.)

Dus ik vermoed dat 't as design is. @_Dune_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dune's post verkeerd gelezen indd. Het ging om als hij uit QT kwam.

Overigens kan je als bij Hurston bent ook opnieuw quantum travel gebruiken om dichter bij Lorville te komen, dit is me een paar keer gelukt. Weet niet of het ook echt de bedoeling is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Dag Allen,

Na veel lezen, het kijken van filmpjes en streams enorm enthousiast geworden over dit spel en gister avond aangeschaft icm een Avenger Stalker.

Nu had ik al wel gezien dat dit spel echt enorm uitgebreid is en dat zal ik spelenderwijs wel gaan ontdekken.
Echter waar ik tegen aanloop is het vliegen, een kleine flick met de muis laat me alle kanten op tollen en bots overal tegen aan, landen op een space port gaat dan ook met het nodige geweld ( en gevloek ).

Hebben jullie nog tips/ instellingen die ik kan aanpassen die helpen of moet ik even een vlieg lesje krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-04 08:45
volgens mij kun je de gevoeligheids curve aanpassen in de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dat lijkt mij ook de meest eenvoudige oplossing :P , klinkt als een probleempje met de gevoeligheid van de muis? DPI tussen de 800-1600 zou al een stuk kunnen schelen denk ik zo.

Je muis wil je met landen eigenlijk minimaal gebruiken. Even je neus de juiste kant op en naar beneden. (Met landingsgestel uit :p ) Overigens ook niet vergeten landing te requesten natuurlijk. Overigens is 'N' ingedrukt houden auto-landen wanneer je boven het pad hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Case_C schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:13:
Dat lijkt mij ook de meest eenvoudige oplossing :P , klinkt als een probleempje met de gevoeligheid van de muis? DPI tussen de 800-1600 zou al een stuk kunnen schelen denk ik zo.

Je muis wil je met landen eigenlijk minimaal gebruiken. Even je neus de juiste kant op en naar beneden. (Met landingsgestel uit :p ) Overigens ook niet vergeten landing te requesten natuurlijk. Overigens is 'N' ingedrukt houden auto-landen wanneer je boven het pad hangt.
Ik zal vanavond maar eens gaan spelen met de DPI, kijken of dat een beetje helpt.

Dat auto landen klinkt super handig, moet ik alleen niet zoals gister ondersteboven hangen bij het landingpad :D en het requesten was ik inmiddels ook achter gekomen na een aantal waarschuwingen.

Is er ook een groot tweakers schip waar ik een keer op mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:22:
[...]

Ik zal vanavond maar eens gaan spelen met de DPI, kijken of dat een beetje helpt.

Dat auto landen klinkt super handig, moet ik alleen niet zoals gister ondersteboven hangen bij het landingpad :D en het requesten was ik inmiddels ook achter gekomen na een aantal waarschuwingen.

Is er ook een groot tweakers schip waar ik een keer op mee kan?
Op de Discord zijn er een aantal mensen die regelmatig spelen, en ook best behoorlijke schepen hebben.
Link daarvoor staat in de TS, bovenin. Kwestie van daar even buurten wanneer er mensen spelen :P .

Volgens mij hebben ze daar nu onderhand wel elk groot schip wat ingame is :P .

Vrijdag ook weer meer info over alle schepen die nu in de pipe-line zitten. Dus ook meer Carrack nieuws, wat ik dan weer interessant vind. Daar hoop ik eigenlijk met 3.6/3.7 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Tof, als ik vanavond tijd heb zal ik eens komen buurten en kijken of iemand mij een rondleiding wil geven op een groot schip, spel ziet er echt schitterend uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:04:
Dag Allen,

Na veel lezen, het kijken van filmpjes en streams enorm enthousiast geworden over dit spel en gister avond aangeschaft icm een Avenger Stalker.

Nu had ik al wel gezien dat dit spel echt enorm uitgebreid is en dat zal ik spelenderwijs wel gaan ontdekken.
Echter waar ik tegen aanloop is het vliegen, een kleine flick met de muis laat me alle kanten op tollen en bots overal tegen aan, landen op een space port gaat dan ook met het nodige geweld ( en gevloek ).

Hebben jullie nog tips/ instellingen die ik kan aanpassen die helpen of moet ik even een vlieg lesje krijgen :+
Misschien nog wel handig bij het landen op ports of kleine ruimten. Gebruik F4 om je schip in 3th view te bekijken en "Z" om free look te activeren. (vergeet wel niet om na het kijken weer "z" te gebruiken anders blijft je freelook aanstaan en kan je het schip niet meer besturen) En Push "N" vroegtijdig, hiermee komt je landinggestel naar beneden en verlaag je snelheid automatisch naar 50... dit maakt het landen en sturen wat makkelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door powah33 op 05-12-2018 11:27 ]

Pagina: 1 ... 69 ... 117 Laatste