Ik hoop dat we volgende CitizenCon gewoon een speelbare SQ42 hebben. Want als ze geen grote taken meer hebben liggen qua tech, kan je imo nu gewoon gaan poetsen? En de verschillen in de trailers laten mooi de voortgang zien.
Op zich zou SQ42 beter pas droppen wanneer ze de PU zo op orde is dat in ieder geval alle gameplay er nagenoeg in zit. Dan is er naast de SP tenminste een multiplayer aspect waar mensen daarna nog in door kunnen.
Als ze deze updates per kwartaal aanhouden zoals gezegd zie ik het wel positief in, je ziet in globale lijn wat je voor het komende jaar kan verwachten

. Het gaat vooral interessant zijn hoe vlot ze de content kunnen produceren. Momenteel lijkt het erop dat manen etc. niet echt een probleem meer zijn. Dus kleine satelites gaan we zat zien. Maar de planeten met outpost, steden etc zullen nog behoorlijk wat werk zijn. ArcCorp brengt wel die nieuwste proc-cities met zich mee, en ben benieuwd hoe vlug we van daaruit volledige planeten met hier en daar een space-port zien. (Verder boeit het me niet zoveel hoe de ruimte ertussen eruit ziet qua landscape.)
Verder wel leuk dat schepen nu ingame te halen zijn, ware het niet dat de economie voor zover nog ruk is. Gok dat ik niet verder ga komen dan het huren van een Prospector

, maar wel leuk dat de optie er is.
Mailtje met de SQ42 update is wel erg interessant. Volledige mail hier op reddit:
https://www.reddit.com/r/...ap_update_email_received/
Blijkbaar zijn ze nog bezig met ingame scenes:
September was a particularly exciting month as the Story Team implemented more scenes than ever before. The aim for Q3 began with around 10, but they managed to get 23 working in-game to a high standard. They also gave more thought to the lighting and positioning of scenes within levels, which has led to considerable improvements to their visual appearance.
AngryJoe was blijkbaar ook bij CitCon:
En ook weer aardig wat armchair-devs op de FP

,
Ook wel benieuwd hoe mij oude PC zich gaat verhouden in die telemetry

. En of een 1070 de 60fps haalt op 1440p...
[
Voor 33% gewijzigd door
Case_C op 12-10-2018 10:15
]