Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:51
Dit zag ik niet aankomen maar ik heb slecht nieuws... Patch 3,3 wordt weer uit elkaar getrokken en al het goede/belangrijke/leuke komt nu uit in een latere patch (3.3.5.0.1.2.3.who gives a f), heb ik al gezegd dat ik heel verrast bent? O en nee dit is geen oud nieuws want ja dit hebben ze al eerder gedaan met 3.3 (en alle patches hiervoor) maar nu doen ze precies het zelfde, alleen dan op een andere manier. Voelt anders toch? Dit verwacht je toch niet... ;)

Ik verwacht verder niet dat dit van invloed zal zijn op 3.4. :X

Anyway ik ga weer verder met mijn bak popcorn. leuke posts ook hierboven. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:12

g0tanks

Moderator CSA
Tot vandaag was mijn computer nooit krachtig genoeg om Star Citizen te draaien, maar nu heb ik een dikke upgrade gemaakt naar o.a. een Ryzen 2700X en RX 2080. Dat betekent dat ik mijn Aurora uit 2013 eindelijk een keer kan gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ucHGXUNEf7K2zNgjJjKz73Kr/full.png

Ik ben benieuwd. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:51
g0tanks schreef op zondag 23 september 2018 @ 02:01:
Tot vandaag was mijn computer nooit krachtig genoeg om Star Citizen te draaien, maar nu heb ik een dikke upgrade gemaakt naar o.a. een Ryzen 2700X en RX 2080. Dat betekent dat ik mijn Aurora uit 2013 eindelijk een keer kan gebruiken.

[Afbeelding]

Ik ben benieuwd. :)
Geef niet. Er is niet zoveel veranderd sinds 2013 :+ :+ :+

PS: Ryzen 2700X _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Marvin. schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 19:02:
Dit zag ik niet aankomen maar ik heb slecht nieuws... Patch 3,3 wordt weer uit elkaar getrokken en al het goede/belangrijke/leuke komt nu uit in een latere patch (3.3.5.0.1.2.3.who gives a f), heb ik al gezegd dat ik heel verrast bent? O en nee dit is geen oud nieuws want ja dit hebben ze al eerder gedaan met 3.3 (en alle patches hiervoor) maar nu doen ze precies het zelfde, alleen dan op een andere manier. Voelt anders toch? Dit verwacht je toch niet... ;)

Ik verwacht verder niet dat dit van invloed zal zijn op 3.4. :X

Anyway ik ga weer verder met mijn bak popcorn. leuke posts ook hierboven. :+
Wow.. De devs veranderen de plannen, hebben ze nog nooit gedaan.. Sorry, maar ik zit echt te hopen dat het een goed spel wordt, maar ik zie er fnog niks van.

Eerst crowd funden omdat ze te weinig cash hebben. Dan een ship. Pack van 10.000 erin gooien "want we hebben geld nodig". Maar nee, wat zeggen de fans?

Dat zie je verkeerd! Het spel is al af! Nog wat kleine dingen. Dat de time-line nog nooit is gehaald, er beloftes keer op keer worden vergeten zijn details.

Wat voor mij de ideale eve vervanger zou moeten zijn is langzaam aan het veranderen in een peter moleyneux game. Veel beloftes, weinig actie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:41
@corset "Dat zie je verkeerd! Het spel is al af! Nog wat kleine dingen."

Hehe, dat heb ik echt nog geen enkele fan horen zeggen, integendeel..
Met de hoeveelheid devs die aan ocs moesten werken ging ik er al van uit dat óf ocs mee kapot zou maken dan fixen, óf het uitgesteld ging worden. Nu bekend is dat die laatste optie gekozen is ben ik daar ergens wel blij mee. Liever een patch met alle werkende gameplay erin dan een geforceerde patch waarvan men al weet dat het niet gaat werken.

3.3 geeft volgens de roadmap genoeg verbeteringen en toevoegingen om weer eens af en toe in te loggen om fps-gameplay te testen, wellicht wat te racen en de nieuwe rest-stop(s) te bekijken. Hoop alleen dat schepen huren wel met 3.3 meekomt en dat ze snel het huren in kopen veranderen. Met de races hebben ze anders wéér een leuke feature die niet voor alle backers beschikbaar is maar alleen voor hen die er extra geld voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:18
Momenteel nog even wachten tot 3.3 bij de Evocati ligt, dat gaat dan de build zijn zonder Hurston. En welke dus waarschijnlijk ook op CitCon te spelen gaat zijn. Hoewel de kans ook is dat ze daar een 'sandbox' op Hurston zelf maken. Vorig jaar was dat ook het geval, kon je een sessie van ~15min rondvliegen op een maan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EHwsQ3m.jpg

Verder kan me die 3.3 nu weinig interesseren, zitten wel mooie dingen in natuurlijk. Maar Hurston brengt gewoon wat meer schaal aan het geheel. Dus hoop dat 3.3.5 niet te lang na CitCon gaat volgen.

FPS AI gaat wel leuk zijn, eindelijk eens wat andere entities om rekening mee te houden. En ook wel interessant wat ship-system degradation gaat doen. De nieuwe rest-stops komen in ieder geval wel in 3.3, maa

Noobifier heeft er wel een aardige samenvatting over:

JohnnieWbl schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:55:
3.3 geeft volgens de roadmap genoeg verbeteringen en toevoegingen om weer eens af en toe in te loggen om fps-gameplay te testen, wellicht wat te racen en de nieuwe rest-stop(s) te bekijken. Hoop alleen dat schepen huren wel met 3.3 meekomt en dat ze snel het huren in kopen veranderen. Met de races hebben ze anders wéér een leuke feature die niet voor alle backers beschikbaar is maar alleen voor hen die er extra geld voor over hebben.
Noob had daar ook pas een aardig filmpje over, waarom rental ships toch wel een handig idee is. Hoop ook wel dat CIG er eindelijk eens wat mee doet. Het was inderdaad gehint, maar eerst zien dan geloven ;) . Ook een goede vraag om aan de Evocati te vragen als die deze week ermee aan de slag gaan.

Er is dit weekend doorgewerkt om de PTU uit te brengen, maar dat is niet gelukt. Hopelijk deze week beter nieuws.

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 23-09-2018 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Case_C schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:06:
Het was inderdaad gehint, maar eerst zien dan geloven ;)
Mijn hoop: een systeem zoals Noobifier indd aangeeft: grinden voor progression om iedereen in staat te stellen alle tot dan toe beschikbare content te ervaren. Wordt lastig om de resets/wipes hierin goed te laten werken..

Mijn gok: Een simpel "Huur een schip voor 4-en-een-halve dag" waarbij je uit 5 low en mid-range spaceships kunt kiezen en enkele kleine land-voertuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Evocati live gegaan vannacht? Truck-stops zien er wel wat kleurrijker uit moet ik zeggen. Hoop dat ze wel al wat verschillende smaken hebben qua styles.

[Video: Evocati 3.3 - Truckstop Station]

Patch notes:
https://pastebin.com/Tb7i7Dwm

Met Xi-An cargoships in de gamefiles???
Oude post, dus zal niet uit 3.3 komen.

[ Voor 78% gewijzigd door Case_C op 25-09-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

corset schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:10:
[...]

Eerst crowd funden omdat ze te weinig cash hebben. Dan een ship. Pack van 10.000 (27k) erin gooien "want we hebben geld nodig". Maar nee, wat zeggen de fans?
Die ship pack was een behoefte van backers (Volgens RSI), denk je echt dat er veel mensen een pack van 10k (27k legatus pack?) gaan aanschaffen? en dus een cash cow zal zijn?, of zal er misschien een 10 tal mensen die gekocht hebben.
(En ik denk dat 10 tal nog te veel is, drempel is dat je al 1k besteed hebt en het is meestal bedoeld voor organisaties met veel leden)
Praten we over 100k (270k) extra op een budget van 190miljoen.
Als het er 100 of 1000 waren, waarom is dat precies slecht?
Als jij 27k steekt in een game die niet af is moet je ook kunnen begrijpen dat deze misschien nooit af komt. (ik zeg niet dat dit het geval is met SC)
Ik verwacht deze game niet in de gold fase voor 2022 en misschien haalt SC niet eens het einde en ondergaat het aan zijn eigen ambities.
Ik verwacht wel dat SQ42 binnenkort uitkomt ~announcement citizencon.

Mogelijk gaat het geld op aan de Arri lampen set [hierboven te zien in calling al devs mr.stealing all data]
Misschien hebben ze ook nog de camera set gekocht, ter illustratie een statief voor deze camera ~10k euro. :+ Voor de camera en lenzen, mag je wel wat meer legatus packs verkopen _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door D0gtag op 25-09-2018 13:42 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Case_C
Con42 samenvatting van Boredgamer :)

Foip zit nu werkend in de PTU, weet alleen niet of Voip daar ook gelijk in zat, want het is wel handig als je ingame de chat kan horen.

https://www.dailymotion.com/video/x6ubz3a

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 27-09-2018 14:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Prestaties met de OCS zijn toch wel aanzienlijk beter, je hebt beter gpu gebruik en de laadtijden zijn voor de PU verkort van 30 naar 7 sec.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PSqTJQ4PwTe8kWjNSBmtBu0S/full.jpg

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
D0gtag schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:16:
Prestaties met de OCS zijn toch wel aanzienlijk beter, je hebt beter gpu gebruik en de laadtijden zijn voor de PU verkort van 30 naar 7 sec.
[Afbeelding]
Klopt ja, laat mooi zien dat OCS een behoorlijke verbetering gaat zijn voor de performance. Hoorde al verhalen van ~100fps bij een behoorlijke resolutie. Ben wel benieuwd hoe dat die load-times zie verhouden wanneer Hurston erbij komt in 3.3.5. Lijkt me niet dat dit gigantisch veel moet uitmaken, maar al deze tech is puur bedoeld om meer ingame mogelijk te maken. (Meer AI NPC's , locaties etc.)

Vraag me wel af of de 3.3 build met OCS kans heeft om live te komen t.o.v. de build zonder? Of dit puur OCS testen t.b.v. de voortgang van 3.3

Maar dat dit iig nu al in de PTU werkt laat wel zien dat het er binnenkort gaat komen. Nu nog server meshing en de meest belangrijke technische aspecten voor de MMORPG zijn er . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Case_C schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:42:
[...]

Klopt ja, laat mooi zien dat OCS een behoorlijke verbetering gaat zijn voor de performance. Hoorde al verhalen van ~100fps bij een behoorlijke resolutie. Ben wel benieuwd hoe dat die load-times zie verhouden wanneer Hurston erbij komt in 3.3.5. Lijkt me niet dat dit gigantisch veel moet uitmaken, maar al deze tech is puur bedoeld om meer ingame mogelijk te maken. (Meer AI NPC's , locaties etc.)
Dat moet niks uitmaken dat is het idee van OCS, naarmate je dichter bij iets komt zullen de details gaan inladen, voorheen of nu eerder gezegd wordt alles geladen en is het zeer cpu intensief (data intensief). No word alles ingeladen zonder dat je er wat aan hebt.
Hetzeflde met wat network bind culling doet met players, nu word iedereen op de server zijn data doorgegeven.
----------------
Heel simplistisch gezegd.

Voor de liefhebbers van Constellation Phoenix ziet er goed uit.

[ Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 28-09-2018 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Waarschijnlijk een 1 op 1 schaalmodel van de Drake Dragonfly? Die zal waarschijnlijk in de lobby van CitCon komen te staan :p .

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DompQH4U4AAFx9C.jpg

En ship rentals zullen wel ingame zitten, nu de vraag of dit exclusief Arena Commander gaat zijn, of ook in de PU zelf. Schijnt dat ze een ship-rental shop op Hurston hadden gepland, maar dat zou naar mijn idee op elke truck-stop toch mogelijk moeten zijn :P .

https://www.reddit.com/r/...vocati_33_ac_ship_rental/

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 04-10-2018 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Case_C schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:48:
En ship rentals zullen wel ingame zitten, nu de vraag of dit exclusief Arena Commander gaat zijn, of ook in de PU zelf. Schijnt dat ze een ship-rental shop op Hurston hadden gepland, maar dat zou naar mijn idee op elke truck-stop toch mogelijk moeten zijn :P .

https://www.reddit.com/r/...vocati_33_ac_ship_rental/
Goed om te zien dat er daadwerkelijk ontwikkeltijd in ship renting wordt gestoken maar dit is natuurlijk niet waar we op wachten. Het huren van schepen in AC met REC is leuk maar dat hadden we al voordat ze de “bug” eruit haalden. 3 dagen lijkt wat kort (was 7x een periode van max 24 uur volgens mij) maar dat zal afhankelijk zijn van de prijs voor die drie dagen, of de te verdienen REC getweakt wordt, of de gameplay leuker wordt en of de REC van SM en AC op 1 hoop komen.

Wordt afwachten wat in de PU verschijnt in 3.3 en 3.3.5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nou OCS weer terug in 3.3, en 10 october naar open PTU. Wel positief, voor de performance van die build. Nu nog even wachten tot hij ook stabiel loopt, maar daar is het per slot Evocati/PTU voor.

En de monthly report:
https://robertsspaceindus...hly-Report-September-2018

Faceware heeft ook aardig zin in 3.3, volgens mij de eerste externe partner die succesvol iets in SC implementeert als ik me niet vergis? Mocap studio's etc. daarbuitengelaten.

https://twitter.com/FacewareTech/status/1047953984575721474

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 05-10-2018 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:09:
Nou OCS weer terug in 3.3, en 10 october naar open PTU. Wel positief, voor de performance van die build. Nu nog even wachten tot hij ook stabiel loopt, maar daar is het per slot Evocati/PTU voor.
[YouTube: Star Citizen: Around the Verse - Leg-go]

En de monthly report:
https://robertsspaceindus...hly-Report-September-2018

Faceware heeft ook aardig zin in 3.3, volgens mij de eerste externe partner die succesvol iets in SC implementeert als ik me niet vergis? Mocap studio's etc. daarbuitengelaten.

https://twitter.com/FacewareTech/status/1047953984575721474
Toch wacht ik op de camera van RSI zelf eerst voordat ik iets ga aanschaffen. Lijkt me dat met Citcon de camera ook wel te koop zal zijn volgende week en dat de levering ervan gewoon snel gaat via hun nieuwe channels.

Wat betreft ship rental kan ik aangeven dat ik met eigen ogen een ship rental store op de rest stop heb gezien. Geen echte leak dit want het was al zo goed als bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Recon24 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:40:
[...]
Toch wacht ik op de camera van RSI zelf eerst voordat ik iets ga aanschaffen. Lijkt me dat met Citcon de camera ook wel te koop zal zijn volgende week en dat de levering ervan gewoon snel gaat via hun nieuwe channels.
Ja het is een leuke feature die er dan in zit. Maar ga er niet halsoverkop een camera voor halen. Als FOIP Picture in Picture hailing erin zit kan het wel geinig zijn in combinatie met VOIP. Want dat zit er nog niet in toch? VOIP bedoel ik dan.
Wat betreft ship rental kan ik aangeven dat ik met eigen ogen een ship rental store op de rest stop heb gezien. Geen echte leak dit want het was al zo goed als bekend.
@JohnnieWbl Zal daar wel blij mee zijn gok ik :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed nieuws. Scheelt weer een aparte dev branch zonder OCS. Toch weer een goede stap naar een goed speelbare game ( ondanks alpha status) i.p.v. een tech demo dia show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:43:
@JohnnieWbl Zal daar wel blij mee zijn gok ik :P .
Zeker :) Maar.. eerst zien dan geloven ;)

Ben zeker benieuwd naar waar we mee kunnen spelen de laatste maanden van het jaar, aan de ene kant kijk ik uit naar fps gameplay maar ben een beetje bang voor stabiliteits issues die de ervaring minder kunnen maken. Ship rentals zou een goede eerste stap zijn richting progressieve gameplay, hopelijk wordt het niet té moeilijk gemaakt om toch een beetje op te kunnen bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand op welke tijd de CitizenCon start op woensdag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 02:55:
Weet iemand op welke tijd de CitizenCon start op woensdag? ;)
8 uur + 1 CIG-time ;) 's Avonds

Verwacht niet teveel vertraging, maar stipt 8 uur zal het waarschijnlijk niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:08
Wanneer is nou het beste moment om iets te backen/aan te schaffen in SC. Volgens mij zijn er regelmatig acties?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Z500 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:57:
Wanneer is nou het beste moment om iets te backen/aan te schaffen in SC. Volgens mij zijn er regelmatig acties?
De anniversary sale is volgens mij eind november. Vorig jaar werden de discount starter packages op 1 December verkocht. Weet zo 123 niet of er met CitizenCon nu ook een sale met korting is. Waarschijnlijk wel een nieuw concept, maar dat is niet met een game-package. En waarschijnlijk gaat de Kraken nou niet echt een starter-schip zijn :p .

Vanavond maar even kijken wat het prettigste kijkt, waarschijnlijk ook wel op Discord met chat/danwel voice.

Denk dat we binnenkort weer veel nieuws kunnen verwachten, naast wat we vanavond gaan horen en zien.:
https://relay.sc/article/relay-visits-cig-texas

Nu maar hopen dat SQ42 eens richting evocati PTU gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 10-10-2018 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Nu maar hopen dat SQ42 eens richting evocati PTU gaat.
Dat is een evocati waarin ik niet hoef te zitten. Die speel ik als ie echt af is.:p

Benieuwd waar ze mee komen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Pre-stream is begonnen, dadelijk om 8 uur zou de keynote moeten beginnen. Maar dan kan wat later worden.
https://robertsspaceindus...itizencon/livestream/main
https://www.twitch.tv/twerk17
Aardig buggy, maar laat wel mooi zien hoe 3.3 gaat werken wanneer Hurston erbij komt :D .

De folders etc. zien er allemaal wel gaaf uit. Kraken gaat waarschijnlijk wel het concept-schip van de avond worden.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/d2nvjj95jdr11.jpg

Mustang rework:

Kraken advert:

En ship renting en buying gaat in 3.3 met Hurston zitten als we de livestream mogen geloven :) .

[ Voor 67% gewijzigd door Case_C op 10-10-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Squadron 42 trailer:

De planeten zagen er tijdens de presentatie goed uit.
De gameplay is voor mij véél te traag. 1 missie zal een uur gaan duren en als er iemand 5 minuten voor jou aankomt ben je een half uur tot een uur kwijt voor niets.

Hopelijk krijgen Star Marine en Arena Commander wat liefde.

[ Voor 13% gewijzigd door AndrewBourgeois op 11-10-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
AndrewBourgeois schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:40:
Squadron 42 trailer:
[YouTube: Squadron 42: CitizenCon Traier]

De gameplay is voor mij véél te traag. 1 missie zal een uur gaan duren en als er iemand 5 minuten voor jou aankomt ben je een half uur tot een uur kwijt voor niets.

Dat lag eerder aan het feit dat dit een showcase was, en daardoor langzaam ging. AC en SM zijn simulaties binnen de SC wereld. Deze zullen nog wel maps krijgen maar dit is niet waarvoor je SC koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het “showcasen” vertraagt het wel iets. Maar door de focus van de game op immersion wordt het ook wel een trage game. Het zal niet iedereen zijn cup of tea zijn. Sommige mensen willen direct pew pew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Squadron 42 trailer:
[YouTube: Squadron 42 - CitizenCon Trailer]

Denk dat het ook grotendeels te maken zal hebben met de missie-parameters. Wanneer het meezit heb je die missie in 15 minuten gedaan. En dan is de reward nog redelijk. Maar zodra je overvallen word + nog eens een basis aan moet vallen. Dan is het wel zo prettig als de reward danwel loot- daarmee opschaalt. Want hoe het momenteel is, kost het meer in resources dan dat de missie oplevert.

Verder ga ik denk ik wel even wachten met spelen tot Hurston er ook echt in zit, dan eens wat vaker rondvliegen. Video-calling is ook wel geinig als FOIP goed ingesteld staat :P . Nu in de presentatie was het nogal cringe. Slechter dan vorig jaar de on-floor demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De volledige gameplay demo op Hurston:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Gok dat er ook nog wel een opgeschoonde versie gaat komen, met wat minder crashes :P .

Ook wel een mooi plaatje dit :p

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lxy3byulsgr11.jpg?width=640&crop=smart&s=68c8a74740ee7cb71bd4f2053bbacce32d643492

Laat ook zien hoe lang het al in ontwikkeling is :+ , wat grijze haren en rimpels erbij :P
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bqus9kwg0gr11.png

Mark Hamill heeft 'm ook gepost :P .
https://twitter.com/HamillHimself/status/1050252316249649153

SQ42 zou nu dus in de afrondende fase zitten. Object Container Streaming was de laatste tech op de roadmap die voor SQ42 gebruikt zou worden. (Doet me gelijk denken aan volumetric clouds, dacht dat ze dat er ook in zouden stoppen :p ) . Verwacht dan ook geen release van SQ42, voordat die tech ook af is.

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 11-10-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-07 19:54
Case C, hoe doet je 2700x het op de PTU?

Ik ben benieuwd naar de pagina waar de performantie vergeleken wordt, maar vind ze nog niet direct terug.

Er was toch nergens een aanbod van in game stuff met nieuwe hardware ofzo? Ik dacht dat ze zeker met die webcams of een nieuw intel product gingen komen

[ Voor 34% gewijzigd door Henry_X op 11-10-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Henry_X schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:58:
Case C, hoe doet je 2700x het op de PTU?

Ik ben benieuwd naar de pagina waar de performantie vergeleken wordt, maar vind ze nog niet direct terug
@Recon24 heeft een 2700x ;) , ik zit nog op een 4770 en nog niet in de PTU. Ik haal volgend jaar een 3700x, gezien multicore het naar mijn idee vrij aardig doet. (En ik geen zin heb om een 100% mark-up te betalen aan een stukje silicon wat 15% beter presteert :p )

Die pagina is inderdaad interessant voor als die live gaat.

Er was inderdaad een stand daar met die webcams. Maar denk niet dat het persé de launch was van de cams. Wellicht binnenkort meer nieuws erover. Toch hoor ik graag eerst wat het kost :p , en wat de voordelen zijn t.o.v. een random Logitech.

Overigens zitten we nu wel in de laatste fase van de technische ontwikkeling van Star Citizen. Met complete Persistance van 'alles' en server Meshing als laatste hurdles. :) En met het ingame kopen en huren van schepen is er eindelijk wat te doen qua gameplay loop.

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 11-10-2018 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Squadron 42 trailer:
[YouTube: Squadron 42 - CitizenCon Trailer]

Lang niet alle missies zullen versus missies zijn. De nettere werkgevers zullen een contract maar aan 1 partij geven, echter de payout zal wat lager zijn.

Daarnaast kon deze missie afgebroken worden na het vinden van de satelliet en terug gaan met de coordinaten naar de opdrachtgever. Uit een oude presentatie van Sean Tracy heb ik ooit begrepen dat er dan een nieuwe missie op de markt komt om dat 2e deel te doen. Eerder stoppen levert natuurlijk veel minder geld op. Maar in het voorbeeld van de demo is het natuurlijk logisch dat je niet als solo player zo'n basis gaat aanvallen.

Alles hangt af van fine tuning tussen risk/reward/time

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:50:
[...]
Lang niet alle missies zullen versus missies zijn. De nettere werkgevers zullen een contract maar aan 1 partij geven, echter de payout zal wat lager zijn.
Het was inderdaad een ietwat shady missie, maar dan ben ik ook wel benieuwd of diezelfde missie is uit te voeren voor de 'rechtmatige' eigenaar? Om maar een voorbeeld te noemen.

Ander effect op je morality/criminality rating, dat is wel een nadeel dat je direct on completion een rating kreeg :/ . Beetje apart. Je zou denken dat dat enkel registreert wanneer je bijvoorbeeld die basis aanvalt die bij de UEE/Loreville factie zou horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Het was inderdaad een ietwat shady missie, maar dan ben ik ook wel benieuwd of diezelfde missie is uit te voeren voor de 'rechtmatige' eigenaar? Om maar een voorbeeld te noemen.

Ander effect op je morality/criminality rating, dat is wel een nadeel dat je direct on completion een rating kreeg :/ . Beetje apart. Je zou denken dat dat enkel registreert wanneer je bijvoorbeeld die basis aanvalt die bij de UEE/Loreville factie zou horen?
Dat is wel een goed punt, en ingame ook veel logischer om good guys vs bad guys te doen. (Dat zou de mannen van demo de bad guys maken die de spullen afpakken van andere bad guys nadat ze de good guys afgemaakt hebben)

Ook dat is een goeie. Ik hoop dat er manieren zijn om slechte dingen te doen zonder je rating automatisch aan te passen. Net zoals in de PU voorheen een deel van het monitored network uitgezet kon worden en je vervolgens rustig iedereen af kon maken zonder penalty's.

Je reputation daarentegen mag wel automatisch aangepast worden als je het geld pakt voor de missie.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

@Recon24 heeft een 2700x ;) , ik zit nog op een 4770 en nog niet in de PTU.
...
Er was inderdaad een stand daar met die webcams. .
Bedoelde inderdaad @Recon24, 't is even geleden dat ik dit topic volgde. Heb enkele maanden geleden m'n 4th gen i5 verkocht en heb nu enkel een laptop. Ben momenteel aan't rondkijken voor een nieuwe computer.

De webcam nu verkopen leek logisch me de release van FOIP, maar betwijfel ook sterk of ik hem zou kopen.

Chris Roberts liet inderdaad heel kort vallen dat de resultaten van Threadripper indrukwekkend waren ( waarop hij snel moest verduidelijken dat het ook voor andere multicore CPU's van de eventsponsor het geval was :))

Dus ben echt benieuwd of Star Citizen nu meer voordeel heeft van hoge kloksnelheden op enkele cores of gewoon meer cores. Zodra die cijfers gepubliceerd worden, zal dat wel snel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:44
Na de Sq42 trailer even op IMDB kijken naar de castings lijst.
Maar onder Star Citizen miste ik wat namen, Kom ik toevalig wel Squadron 42 tegen.

En dan zie ik nog grote namen tussen staan die nog niet eens featured zijn in wat voor footage dan ook.
Dus zit me af te vragen als de release dan in zicht is zal dit best wel groot gepromoot worden.
Zou raar zijn als het niet zo is, wat ik beetje vreemd vind is gezien type game en ondanks budget toch wel na mijn idee een niche market is. (niet dat ik het erg vind, maar gezien ik toch een stukje marketing gestudeerd heb) clashed het wel wat in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Hmm Kraken ..... me want .... zal wel een godsvermogen gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Psyonara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:52:
Na de Sq42 trailer even op IMDB kijken naar de castings lijst.
Maar onder Star Citizen miste ik wat namen, Kom ik toevalig wel Squadron 42 tegen.

En dan zie ik nog grote namen tussen staan die nog niet eens featured zijn in wat voor footage dan ook.
Dus zit me af te vragen als de release dan in zicht is zal dit best wel groot gepromoot worden.
Zou raar zijn als het niet zo is, wat ik beetje vreemd vind is gezien type game en ondanks budget toch wel na mijn idee een niche market is. (niet dat ik het erg vind, maar gezien ik toch een stukje marketing gestudeerd heb) clashed het wel wat in mijn hoofd.
Space Sims zijn ook een niche market (wel eentje met veel mensen die veel geld uit willen geven :p) Buiten gaming zal de titel ook niet heel veel buzz genereren. De a-list acteurs heeft Chris Roberts kunnen regelen omdat hij ook een tijd film producer in Hollywood is geweest ( en ze zullen ook wel een aardige som geld krijgen). Daarnaast kent hij Mark Hamill nog van wing commander dus hij heeft daar genoeg ingangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:01:
[...]

Space Sims zijn ook een niche market (wel eentje met veel mensen die veel geld uit willen geven :p) Buiten gaming zal de titel ook niet heel veel buzz genereren. De a-list acteurs heeft Chris Roberts kunnen regelen omdat hij ook een tijd film producer in Hollywood is geweest ( en ze zullen ook wel een aardige som geld krijgen). Daarnaast kent hij Mark Hamill nog van wing commander dus hij heeft daar genoeg ingangen.
Ik keek daar al om heen Mark Hamill is buiten Star Wars en Batman niet echt zo groot. Gary Oldman en Mark Strong hebben wel iets higher profile. En wat ik op IMDB site zag gingen mijn ogen nog iets verder open.

Hamill is nu wel weer meer actief ineens door de nieuwe Starwars films zie je hem nu ook weer in andere Shows/Films gun het hem van harte daar niet van.

Denk niet zozeer dat het Hamill connecties zijn, en Roberts is ook wel een pientere gast, maar wat Roberst Voor elkaar krijgt ligt er nogal dik op eerlijk gezegt. Bedoel niet dat er een addertje onder het gras zit, maar er is zeker iets gaande om dit zo groot mogelijk te promoten zodra de dag komt. Kan bijna haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Henry Cavill, Gillian Anderson, John Rhys-Davies, Liam Cunningham

Man ..... de cast lijkt wel super

Oh vergeet Andy Serkis zo maar even ....

[ Voor 26% gewijzigd door Ashrah op 11-10-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Psyonara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:08: Voor elkaar krijgt ligt er nogal dik op eerlijk gezegt. Bedoel niet dat er een addertje onder het gras zit, maar er is zeker iets gaande om dit zo groot mogelijk te promoten zodra de dag komt. Kan bijna haast niet anders.
De release zal zeker groots worden aangepakt. veel sceptische ogen zullen er ook op gericht zijn. En een belangrijk moment voor crowd funding in het algemeen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
Psyonara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:08:
[...]
Denk niet zozeer dat het Hamill connecties zijn, en Roberts is ook wel een pientere gast, maar wat Roberst Voor elkaar krijgt ligt er nogal dik op eerlijk gezegt. Bedoel niet dat er een addertje onder het gras zit, maar er is zeker iets gaande om dit zo groot mogelijk te promoten zodra de dag komt. Kan bijna haast niet anders.
Klopt wanneer de release intern bekend is en nadert, ga je dat echt wel merken in de marketing. Nu pluggen de acteurs de trailer weer, omdat ze het schijnbaar echt een gaaf project vonden om aan te werken.

Maar ik gok echt dat die cloud-tech toch af moet zijn voor ze een release doen. De game start bijna in een gigantische gas-cloud. Dan wil je wel dat het er het beste uitziet met de beste tech. Deze demo draaiden ze schijnbaar op CitCon.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:17:
[...]
De release zal zeker groots worden aangepakt. veel sceptische ogen zullen er ook op gericht zijn. En een belangrijk moment voor crowd funding in het algemeen.
Sceptische ogen :+ .

En ook wel tof hoe ze de brug slaan naar Wing-Commander.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/viwn27z48kr11.jpg

Ashrah schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:14:
Henry Cavill, Gillian Anderson, John Rhys-Davies, Liam Cunningham

Man ..... de cast lijkt wel super

Oh vergeet Andy Serkis zo maar even ....
Daarom, als de game gold gaat zullen we echt wel horen wanneer ze gaan releasen. Nu al tijden gehad om de polish te doen + de periode die ze dan nog hebben. Vervolgens mogen de Evocati alle bugs eruit halen :p , en dan wacht ik met plezier tot release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
@Case_C Wel beetje een gevaarlijke zegging betreft beste tech kan best zijn, maar denk wel hoe langer ze door blijven gaan hoe meer negativiteit de game gaat krijgen. Kwa mainstream media is de game nog behoorlijk low profile. Zal vast hier en daar wel eens op tv geweest.

En meer negatieve PR voor een Crowdfunding game is niet gezond alles behalve. En NMS valt ook wel een beetje indezelfde catagorie (Ik beschouw NMS Early Access game/te vroeg ge-released etc)
Zal niet ontkennen dat Cloud tech eerst goed moet werken. En geen idee hoe belangerijk dat is voor de Campaign Sq42.

Maar denk wel dat we een keer punt hebben bereikt nu de game zolang in ontwikkeling is, en hoeveel mensen er geld in hebben ge-investeerd. Geeft veel haken en ogen. En vanaf een bepaald punt gaan mensen hier echt wel aan trekken, hopelijk zal dit niet in een stroom versnelling komen.
Daarnaast heeft Roberts wel heel veel Divisies op gezet, daar komt op een gegeven moment ook een einde aan.
Gun de game alle succes van de wereld, maar het krijgt nu wel zijn moeilijkste tijd.

En wil zelf graag nog 1/2 schepen upgraden naar iets anders, geen idee wanneer ik daar aan toe kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Ik hoop dat we volgende CitizenCon gewoon een speelbare SQ42 hebben. Want als ze geen grote taken meer hebben liggen qua tech, kan je imo nu gewoon gaan poetsen? En de verschillen in de trailers laten mooi de voortgang zien.

Op zich zou SQ42 beter pas droppen wanneer ze de PU zo op orde is dat in ieder geval alle gameplay er nagenoeg in zit. Dan is er naast de SP tenminste een multiplayer aspect waar mensen daarna nog in door kunnen.

Als ze deze updates per kwartaal aanhouden zoals gezegd zie ik het wel positief in, je ziet in globale lijn wat je voor het komende jaar kan verwachten :) . Het gaat vooral interessant zijn hoe vlot ze de content kunnen produceren. Momenteel lijkt het erop dat manen etc. niet echt een probleem meer zijn. Dus kleine satelites gaan we zat zien. Maar de planeten met outpost, steden etc zullen nog behoorlijk wat werk zijn. ArcCorp brengt wel die nieuwste proc-cities met zich mee, en ben benieuwd hoe vlug we van daaruit volledige planeten met hier en daar een space-port zien. (Verder boeit het me niet zoveel hoe de ruimte ertussen eruit ziet qua landscape.)

Verder wel leuk dat schepen nu ingame te halen zijn, ware het niet dat de economie voor zover nog ruk is. Gok dat ik niet verder ga komen dan het huren van een Prospector :p , maar wel leuk dat de optie er is.

Mailtje met de SQ42 update is wel erg interessant. Volledige mail hier op reddit:
https://www.reddit.com/r/...ap_update_email_received/

Blijkbaar zijn ze nog bezig met ingame scenes:
September was a particularly exciting month as the Story Team implemented more scenes than ever before. The aim for Q3 began with around 10, but they managed to get 23 working in-game to a high standard. They also gave more thought to the lighting and positioning of scenes within levels, which has led to considerable improvements to their visual appearance.
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/d844dx635j6f0r/source/CloudImperiumGames_S42_CalSideView.png?utm_source=Star+Citizen+Supporters&utm_campaign=f5d5a596ef-EMAIL_CAMPAIGN_2018_04_23_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_607785b0c2-f5d5a596ef-28101861

AngryJoe was blijkbaar ook bij CitCon:

En ook weer aardig wat armchair-devs op de FP :+ ,

Ook wel benieuwd hoe mij oude PC zich gaat verhouden in die telemetry :P . En of een 1070 de 60fps haalt op 1440p...
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/d5zyzlnpdmr11.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=1a8a58c5b0dac6d55451dd4b69f5917557719927

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 12-10-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:55
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:22:
[...]

En ook wel tof hoe ze de brug slaan naar Wing-Commander.
[Afbeelding]

Ik had wel een juich momentje toen ik dat zag *O* oOo

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 13:22

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@Case_C waar haal je die performance stats onder aan je post vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ircghost schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:55:
@Case_C waar haal je die performance stats onder aan je post vandaan?
Slide uit de presentatie. Een nieuwe tool waarmee je kan kijken welke performance je kan verwachten met je PC. Zou met 3.3 ook op de site gaan verschijnen.
Ircghost schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 15:20:
Wordt die nog publiekelijk beschikbaar gemaakt?
Met de live release van 3.3 was mij verteld :P . En die zit nu nog in de PTU. Gok dat 't wel duidelijk op reddit voorbij gaat komen als hij op de site te vinden is.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 12-10-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 13:22

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wordt die nog publiekelijk beschikbaar gemaakt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Case_C
Aantal acteurs van SQ42, toch wel heel gaaf hoe ze dat ingame krijgen. December horen we meer met die roadmap van SQ42 :D .
Gillian Anderson
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2HGlVTA.jpg
Mark Hamill
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FX9DOP4.jpg
Rhona Mitra
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eC2Iexz.jpg
Liam Cunningham
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UgxPDO4.jpg
Gary Oldman
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kZGFnJN.jpg
Mark Strong
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aYM8LPF.jpg
Craig Fairbrass
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FuwWDf9.jpg
Ben Mendelsohn
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkE1dJL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:31:
Ik hoop dat we volgende CitizenCon gewoon
Verder wel leuk dat schepen nu ingame te halen zijn, ware het niet dat de economie voor zover nog ruk is. Gok dat ik niet verder ga komen dan het huren van een Prospector :p , maar wel leuk dat de optie er is.
Zag er goed uit op de Lorville locatie, mooi om te zien dat het iets meer is dan een buggy MFD. Prijzen lijken wat hoog als je de 3 maanden wipes en de mission/trade rewards meeneemt dus ik hoop dat CR’s opmerkingen over het verbeteren van de economie voor meer aandacht hiervoor zorgen de komende tijd. Zie niet echt in waarom het schadelijk zou zijn als je met niet al te veel moeite kunt grinden voor de solo-schepen. Gaaf iig dat je sommige schepen kunt gaan bekijken voordat je ze koopt.

Multi-crew schepen zal wel even duren om te kunnen verdienen, lijkt me dat het org systeem eerst wat meer gestalte moet krijgen (funds overhevelen naar org leden, belasting instellen, centrale opslag van goederen mogelijk maken, etc).
Ook wel benieuwd hoe mij oude PC zich gaat verhouden in die telemetry :P . En of een 1070 de 60fps haalt op 1440p...
[Afbeelding]
Erg leuke verrassing en toevoeging! Geeft wat meer (objectieve) info over de prestaties van de pc’s.

Hopelijk kunnen ze bind culling wel stabiel krijgen voor de 3.3 public release, samen met OCS en mn 2e hands 1080 ben ik toch wel benieuwd naar de prestaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
JohnnieWbl schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:09:
[...]

Hopelijk kunnen ze bind culling wel stabiel krijgen voor de 3.3 public release, samen met OCS en mn 2e hands 1080 ben ik toch wel benieuwd naar de prestaties..
Ik kreeg vanmiddag op een EU server een stabiele 30~40 fps op Olisar met een 980ti die een 3440x1440 aanstuurt. Jouw 1080 is sowieso beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
SC is vooral afhankelijk van je CPU. Daarmee haal je de hoge fps vooral mee. In de huidige build haal ik in 4K tussen de 35/75fps en in 1440p (native scherm res) haal ik 80/125fps. Dat met een Ryzen 2700X, 16GB DDR4 3200mhz, GTX 1080, Intel Optane 900p PCI-E SSD waar SC op staat en Windows op een 960 NVMe drive. Dat in combinatie met een 1440p IPS, Gsync en 165hz paneel, is dit echt genieten geblazen. Zeker bij die hoge fps zie je de werking van Gsync goed naar voren komen. Ik speel voornamelijk in DSR 4K en maak screenshots in 4K/8K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Recon24 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:54:
SC is vooral afhankelijk van je CPU. Daarmee haal je de hoge fps vooral mee. In de huidige build haal ik in 4K tussen de 35/75fps en in 1440p (native scherm res) haal ik 80/125fps. Dat met een Ryzen 2700X, 16GB DDR4 3200mhz, GTX 1080, 900p Optane drive waar SC op staat en Windows op een 960 NVMe drive. Dat in combinatie met een 1440p IPS, Gsync en 165hz paneel, is dit echt genieten geblazen. Zeker bij die hoge fps zie je de werking van Gsync goed naar voren komen. Ik speel voornamelijk in DSR 4K en maak screenshots in 4K/8K.
Klinkt veel belovend. Hoe worden de verschillende cores belast :
  • Hoeveel zitten aan 95% tot 100% gebruik ? Eén of meer
  • Zijn er enkele totaal niets aan't doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
STLYoungblood heeft al een walkthrough van een Truck Stop. Wel leuk om een beetje idee te krijgen hoe alles in elkaar steekt. Om niet te verdwalen :P .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
Case_C schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:14:
STLYoungblood heeft al een walkthrough van een Truck Stop. Wel leuk om een beetje idee te krijgen hoe alles in elkaar steekt. Om niet te verdwalen :P .[YouTube: Star Citizen: Truck Stop (Station) Tour!]
Mwah, valt niet veel te verdwalen. Ben er al een aantal keer geweest en er is op dit moment nog niks te doen. Ik zou dit soort filmpjes ook niet kijken als je 3.3 nog niet hebt aangeraakt. Is leuker om zelf te ontdekken wat je tegenkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Recon24 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:54:
[...]
Mwah, valt niet veel te verdwalen. Ben er al een aantal keer geweest en er is op dit moment nog niks te doen. Ik zou dit soort filmpjes ook niet kijken als je 3.3 nog niet hebt aangeraakt. Is leuker om zelf te ontdekken wat je tegenkomt.
Niet kijken als je het liever zelf ontdekt, dat is redelijk self-explanatory :P . Toch hoor ik graag wat er zoal te vinden is. Ze zijn in ieder geval een stukje meer uitgebreid dan dat ik zou verwachten, met shops etc.

Verwacht toch wel dat je er iets kan doen in 3.3? Reload, repair en re-arm in ieder geval toch? Handelen en inleveren van pakketjes?

Was VoiP al actief nu in de PTU?

Er zijn trouwens ook wat vragen beantwoord w.b.t. het nieuwe flight-model in 3.4, draadje was er al wat langer. Maar nu ook met toevoegingen vna een dev. Toch vind ik dergelijke aanpassingen toch wat lastig van text te vatten. Merk dat weer liever met vliegen :p . https://robertsspaceindus...el-coming-in-3-4-while-i/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:15
Noob question, om dit (beta-)spel te spelen moet je backer worden (i get it). Op de site zijn er nogal wat packages te koop. Welke is de beste koop als je als beginner met kleine beurs wil starten?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wowly schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:53:
Noob question, om dit (beta-)spel te spelen moet je backer worden (i get it). Op de site zijn er nogal wat packages te koop. Welke is de beste koop als je als beginner met kleine beurs wil starten?
Ik neem aan dat je ook meteen de singleplayer Squadron 42 er ook bij wilt (let op deze is nog niet uit)? Dan neem je een starter combopack, bijvoorbeeld:

https://robertsspaceindus...Squadron-42-Combo-Feb2018

De game is overigens voorlopig nog niet in beta. Binnenkort gaat Alpha 3.3 live. Dit is wel een goed speelbare build met een stuk betere frames dan vorige builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
wowly schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:53:
Maar als je nog even langer geduld hebt, kan je ook wachten tot de anniversary sales. Dan worden er elk jaar starter-packages met een discount verkocht. Dat is wel het beste moment om voor weinig de game nog te backen. Vorig jaar was 't 1 december dat ze verkocht werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
A kijk, dan ga ik dan ff langs om te backen, ik heb geen haast :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
wowly schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:49:
A kijk, dan ga ik dan ff langs om te backen, ik heb geen haast :)
Bij het inschrijven kan je een referral code doorgeven. Als je niemand kent, gebruik dan bij voorkeur de "Random Tweaker Referal Code Generator" i.p.v. de code van een website. De link staat in Case_C's signature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Henry_X schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:55:
[...]

Bij het inschrijven kan je een referral code doorgeven. Als je niemand kent, gebruik dan bij voorkeur de "Random Tweaker Referal Code Generator" i.p.v. de code van een website. De link staat in Case_C's signature.
Maar hij werkt niet meer zo te zien :+ .
@Snoz Lombardo Niet dat hij vaak gebruikt word, maar zo is het wel lastig. Wellicht even kijken voor een andere/simpelere oplossing.

https://out.reddit.com/t3...dH8A5p&app_name=desktop2x
Die faceware camera beloofd nogal wat. Aardige light-performance. Vraag me af hoe ze die performance eruit halen, met een betere sensor, grotere aperture of gewoon softwarematig?
Afbeeldingslocatie: http://facewaretech.com/wp-content/uploads/webcam-comparison-v01.jpg
"With FOIP releasing this week," Gok dat hij doelt op de PTU :p .

@Henry_X Core belasting lijkt redelijk gelijk voor een Hexa-core. Zal voor een 8-core niet veel anders zijn gok ik.
https://www.reddit.com/r/...ts_are_awesome_in_33_ptu/
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/i9kg7s8s1hs11.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=a882db55a82a2c703516f868d99b8e4d27edc51e

[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 16-10-2018 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Case_C schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:02:
[...]

Maar hij werkt niet meer zo te zien :+ .
@Snoz Lombardo Niet dat hij vaak gebruikt word, maar zo is het wel lastig. Wellicht even kijken voor een andere/simpelere oplossing.
Ja die staat uit. Had ik aangegeven (op Discord, heb je net gementioned). Script draaide op mijn Gmail account maar die genereerde behoorlijk wat mailtjes, bij foutmeldingen o.i.d.

Hij kan wel weer geactiveerd worden, maar dan moet dat op iemand anders z'n account, of er moet een GoT Star Citizen Gmail account gemaakt worden waar ie op draait. Ik kan daar wel bij ondersteunen als dat wenselijk is. Script is in te zien (als je daar rechten voor hebt) door in het Google Doc naar Extra > Script Editor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wel geinig hoe de video-calls werken, overigens ziet het er zonder FoiP te gebruiken wel wat weird uit. Wellicht handig om gezichten dan niet zo statisch te houden.

Maar dit brengt wel mogelijkheden om ingame goed te communiceren.
https://clips.twitch.tv/SwissSincerePrariedogWOOP

Het nieuwe flight model oogt wel heel goed. Uncoupled, en cruisespeed lijkt nu veel logischer/simpeler :) .

Astroid mining ziet er ook leuk uit, kan me dit prima voorstellen met een Orion die astroids van wel km's groot in stukken hakt. Vervolgens ook drones/prospectors die de kleinere brokstukken ook opmaken.

Economisch is 't nog echt een drama.. 20 minuten voor 1300 UEC :+ . Dat schiet niet echt op .

[ Voor 57% gewijzigd door Case_C op 16-10-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Wow, ben even in sc aan het duiken. Heb een boel te leren.

Tot nu toe begrijp ik dat het spel niet af is, een waarschijnlijk ook nooit af gaat komen omdat de ontwikkelaars het spel blijven ontwikkelen. Alleen is dat niet altijd zo gecommuniceerd..... Waardoor velen nog zitten te wachten op een spel dat "af" is.

Dat er ondertussen al heel veel te spelen valt maar nog niet het utopische "alles komt bij elkaar" is behaald is jammer, zeker als je te enthousiast veel tijd en geld hebt gespendeerd aan dit spel/wereld.

Er is genoeg geld om het deel "sq42" sowieso "af" te maken, een met de opbrengsten hiervan kan het grote universum eisen afgemaakt. Al zal dat wel even duren dus.

Klopt bovenstaande een beetje? Dan weet ik makkelijk wat ik het geld in stop 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
wowly schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:31:

Tot nu toe begrijp ik dat het spel niet af is, een waarschijnlijk ook nooit af gaat komen omdat de ontwikkelaars het spel blijven ontwikkelen. Alleen is dat niet altijd zo gecommuniceerd..... Waardoor velen nog zitten te wachten op een spel dat "af" is.

Dat er ondertussen al heel veel te spelen valt maar nog niet het utopische "alles komt bij elkaar" is behaald is jammer, zeker als je te enthousiast veel tijd en geld hebt gespendeerd aan dit spel/wereld.

Er is genoeg geld om het deel "sq42" sowieso "af" te maken, een met de opbrengsten hiervan kan het grote universum eisen afgemaakt. Al zal dat wel even duren dus.

Klopt redelijk. Er was erg lang onduidelijkheid wanneer (en of) het spel af zou komen, maar nu we object container streaming hebben, kan er in elk geval een universe gebouwd worden :)
Er is een 'road to release' video waarin Chris Roberts de mijlpalen uiteenzet die nog gehaald moeten worden. Dat zijn ingame economy, item persistence en server meshing. Vooral de laatste twee zijn technisch nogal een uitdaging, met server meshing als grootste uitdaging. Server meshing betekent dat servers met elkaar communiceren zodat er daadwerkelijk 1 universe is voor alle players.

Het is voor het eerst dat deze mijlpalen tot beta uiteengezet zijn, en samen met de werkende object container streaming in 3.3 geeft dat goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
[...]
Lijkt mij redelijk te kloppen, ik volg het project sinds begin 2013. En in 2014 pas een package gehaald. Destijds eerst de kat uit de boom gekeken, wat ze nu van plan waren. In het begin was het vooral de engine geschikt maken voor een space-sim zonder loading screens. Object container streaming is daar eigenlijk de laatste stap van geweest. Nu hebben ze nog de netwerk-uitdaging, maar dat is moet geen oponthoud geven voor het ontwikkelen van nieuwe gameplay.

Voornamelijke struikelblok waren de release-dates die genoemd werden in presentaties. Die bleken helemaal niet haalbaar. De reden daarvan zou kunnen liggen aan:
Scope/fidelity-creep (voorbeeld; planeten waar je omheen kan vliegen > planeten waar je met een cut-scene op zou landen > planeten waar je vrij naar kan landen)
Onderschatten van ontwikkeltijd van de engine.
Reworks van systemen (momenteel zijn de het flight-model voor de 4e keer aan het tunen?)
Zomaar een paar mogelijkheden, maar dan vind ik het persoonelijk interessanter om te kijken wat ze in al die tijd al wel bereikt en gemaakt hebben.

Nu laten ze gelukkig wel zien waar ze mee bezig zijn in de roadmap, in december zou die ook voor SQ42 eindelijk bekend worden. (Dan krijgen we wellicht ook eens inzicht in een release daarvan) . Dacht overigens wel dat na SQ42 er wel doorgewerkt zou worden aan een vervolg van de singleplayer, dus geen idee hoe dat invloed gaat hebben op de snelheid van ontwikkeling voor de PU.

Verder is de wiki ook erg handig voor alle SC informatie. Maar zou zeker in ieder geval nog wachten tot die anniversary sale, meestal hebben ze dan ook weer en redelijk interessante livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X

Er is genoeg geld om het deel "sq42" sowieso "af" te maken, een met de opbrengsten hiervan kan het grote universum eisen afgemaakt.

😁
De combinatie van SC & sq42 komt nog steeds met een korting. SC bestaat ook uit een first person shooter Sim, een space combat Sim en de Role playing universe. Dus normaal toch wel wat plezier voor je initiële pledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ik zie het wel: een zeer mooi initiatief!! Ik ga sowieso meedoen, ook al krijgen ze het nooit af. Ik vind dat een ontwikkeling die gestimuleerd moet worden. Ondertussen mezelf beter inlezen. Ik ben wel van de single player sim ( niet perse Shooter) maar vind het erg leuk om samen met een community waar te ondernemen. Zag dat ze nu ook heuse vliegdekschepen hebben? Lijkt me leuk om deze met een groep te beheren 😋

Moet wel zeggen dat het een kostbare game kan worden als je los gaat met het kopen van schepen... Hopelijk zijn ze ook goed te verdienen in het spel.
Iemand tips welk schip het beste kan worden gekozen voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@wowly De Aurora en Mustang zijn nog steeds de goedkoopste schepen volgens mij. Omdat je nog even wacht met het pledgen/aankopen zou ik de komende tijd gebruiken om te kijken hoe de schepen werken en eruit zien, en hoe ver het spel nu is in de ontwikkeling. Aangezien je het in je eerste post had over een beta game is het verstandig om veel video’s en streams te bekijken, zo kom je er achter dat het nog steeds een (pre?) alpha game is en dat er nog gewerkt wordt aan de kern van het spel. Een echt spel om lekker af en toe te spelen vind ik het nog niet.

In principe is het aankopen van het goedkoopste Star Citizens package met 1 schip en Squadron 42 voldoende om in de Persistent Universe te kunnen komen en de single player te kunnen spelen als die uitkomt. Je kunt je wel afvragen in hoeverre de gigantische bedragen voor de rest van de schepen invloed (gaan) hebben op de ontwikkeling van het spel en het eindresultaat. De bewering van CiG dat die bedragen puur als extra steun voor deze indie game moeten worden gezien klopt imo niet (sommige nieuw ontwikkelde features zijn/waren voor spelers met een starter-ship niet/beperkt beschikbaar), en ik weet niet hoe dit zich gaat ontwikkelen in de toekomst. Ergens in de komende patch (3.3) kun je sommige schepen met ingame geld kopen. De economie erachter is echter nog vrijwel afwezig dus er is weinig zinnigs te zeggen over of dit het spelplezier gaat verbeteren.

Het in de keuken kunnen kijken bij de ontwikkeling van een game is iig een pluspunt voor mij. Wat het uiteindelijk gaat worden, en hoe snel de ontwikkeling gaat is nog een vraag.

TL;DR: Kijk goed naar de staat van de game, en maak een afweging op basis van je eigen inzicht.

@Case_C Ik dacht dat er 3 “hoofdstukken” aan SQ42 zouden komen, kan alleen zo snel niet meer vinden waar ik dat gelezen/gehoord heb.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnieWbl op 16-10-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
wowly schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:18:
Tot voor kort zou ik gezegd ( en vele anderen ) hebben de Avenger Titan, een iets duurder schip maar met een betere wapens, grotere cargo space en heerlijk zicht.

Maar nu weet ik het niet omdat de Mustangs net een update hebben gehad. De Mustang is de beter dan de Aurora. Ik ben trouwens niet zeker meer, maar dacht de basis waarde van de Mustang 5$ hoger lag, ook al kost het starter packet even veel.

Je kan zeker starten met een Mustang en dan nadien upgraden naar een Titan.

@Case_C : bedankt voor de reddit link. Er stonden wat verder ook enkele screens van een threadripper. Alleszins tof om te zien dat nu extra cores echt gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik zie het wel: een zeer mooi initiatief!! Ik ga sowieso meedoen, ook al krijgen ze het nooit af. Ik vind dat een ontwikkeling die gestimuleerd moet worden. Ondertussen mezelf beter inlezen. Ik ben wel van de single player sim ( niet perse Shooter) maar vind het erg leuk om samen met een community waar te ondernemen. Zag dat ze nu ook heuse vliegdekschepen hebben? Lijkt me leuk om deze met een groep te beheren 😋
Dat is het idee achter de hele organisaties, dat je met een groep spelers samen toch iets meer kan dan solo. Het is ook niet realistisch dat 1 speler in z'n eentje een gigantisch schip gaat bemannen en spelen. (Plan is wel dat je met NPC's een heel eind kan komen, maar praktisch is het niet.)
Moet wel zeggen dat het een kostbare game kan worden als je los gaat met het kopen van schepen... Hopelijk zijn ze ook goed te verdienen in het spel.
Avenger word veel aangeraden, die is na z'n rework ook wel interessant geworden. Redelijk ruim, kan ook wel wat dogfighten + cargo vervoeren. Maar dat kan je gelukkig met 3.3/5 allemaal ingame uit proberen, zonder dat je 'm hoeft te kopen :) .

Henry_X schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:09:
[...]
@Case_C : bedankt voor de reddit link. Er stonden wat verder ook enkele screens van een threadripper. Alleszins tof om te zien dat nu extra cores echt gebruikt worden.
Vind 't zelf ook mooi te zien :) , kan ik dit voorjaar na 5 jaar weer eens een nieuw mobo + cpu uitzoeken :) .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 16-10-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Case_C schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:09:
Maar dat kan je gelukkig met 3.3/5 allemaal ingame uit proberen, zonder dat je 'm hoeft te kopen :) .
Inderdaad, moet precies nog een beetje aan dat idee wennen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Tony Z over een heleboel background van de PU plannen :) :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2dbcPa6.jpg
Die hangars op de Kraken vielen me nu pas op :P , nu is dat model nog niet meer dan een opgepoetse greybox. Maar het laat wel zien hoe hij gaat werken, was er ook al bekend hoeveel schepen je erop mee kan nemen?

Laatste wat ik weet van de Idris is dat die 3 fighters aan boord kan hebben. Maar als de Kraken meer support kan leveren is dat natuurlijk wel een "sterker" schip om als support te hebben voor de dog fighting capabilities.

Overigens is het nu ook wel interessant waar de Valkery over op gaat passen. Idris is hij te groot voor :P , en de Kraken heeft wel een mooi platform ervoor... gaat een leuke combi worden ingame.

[ Voor 102% gewijzigd door Case_C op 18-10-2018 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henry_X
Case_C schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:42:

Die hangars op de Kraken vielen me nu pas op :P , nu is dat model nog niet meer dan een opgepoetse greybox. Maar het laat wel zien hoe hij gaat werken, was er ook al bekend hoeveel schepen je erop mee kan nemen?
In een filmpje van Bored Gamer, werd gezegd in elke hangar 1. Daarbij dan nog op 1 elke dek dat je ziet ( 2 medium en 4 small ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Wel grappig te horen hoe Henry Cavill bij SQ42 betrokken is geraakt :P .
"His folks reached out to us," Hoorde ik dat nou goed? Z'n ouders hebben CIG gecontact, dat Henry 't wel leuk zou vinden om mee te doen? :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Case_C schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:25:
Wel grappig te horen hoe Henry Cavill bij SQ42 betrokken is geraakt :P .
"His folks reached out to us," Hoorde ik dat nou goed? Z'n ouders hebben CIG gecontact, dat Henry 't wel leuk zou vinden om mee te doen? :+ .
Not sure if joking.. Uiteraard geen goede vertaling van "folks" in deze context ;) Altijd goed om nog een grote naam in de lijst te zien, maar lijkt me dat niemand over Gary Oldman heen kan. Benieuwd naar de roadmap in december!

Ligt het aan mij of duurt het lang voordat 3.3 live gaat? De berichten die ik hoor zijn nog niet echt positief als het om stabiliteit gaat (PTU), had toch verwacht dat ze voor Citizencon wat verder waren geweest met het bugfixen. Straks kunnen ze beter Hurston gewoon aan 3.3.0 toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net deze e-mail dus morgen kan ik eindelijk mijn Kraken kopen:

Congratulations! You've Been Selected.
f780dc74-3c0e-4ea2-9021-7edf4dc4da36.png

October 19, 2018

Congratulations. You have been selected and badged for Wave4 of our exclusive Kraken premier event. Due to an overwhelming number of applicants, an extremely limited hull supply, and the importance of game balance in the universe, this decision did not come easily.

After thoroughly vetting thousands of registrants, we are satisfied that you have proven yourself a just and true Citizen. Your words, deeds, and standing as a pillar of our proud society have reserved a Kraken hull for you, should you choose to procure one. Kraken pledges are limited to one per person.

This is no simple ship, it's a game changer. It's not for everyone. To captain a Kraken is to captain the future itself. But we here at Drake think you're up to the task. That you will use this formidable dreadnought as a positive force to secure a brighter tomorrow for us all. Ship Q&A will be posted before the end of the promotion.

Ready yourself. Your wave begins Saturday, October 20th 11:00 UTC. It continues through October 31st at 06:59am UTC. Pledging options are first-come-first-serve, so if you want to captain the helm of a bold and hopeful future, get in now.

Respectfully,

Drake Interplanetary
Special Accounts & Promotions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:28:

Ready yourself. Your wave begins Saturday, October 20th 11:00 UTC. It continues through October 31st at 06:59am UTC. Pledging options are first-come-first-serve, so if you want to captain the helm of a bold and hopeful future, get in now.
Zoals Noobifier zei : The F5 battle is starting.

Geweldig, geen idee hebben wat het ding kost, of het met credits te kopen is, of enkel met vers geld, … en dan in een fractie van een tijd moeten beslissen of het schip het echt wel waard is.

'k hoop dat het lukt en dat je er echt van kan genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://dto9r5vaiz7bu.cloudfront.net/tibiis0mpeox5/tavern_upload_large.png

Zo te zien dus geen beperkt aantal Krakens dat er te koop is en we kunnen store credits gebruiken, dus ik ga zo meteen een 890Jump, een Mercury, een Vulture, een Reliant kore, plus een Origin 100 series pack smelten om dit te kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
Des te beter, vond de Q&A samenvatting van Noobifier ook wel nuttig om te begrijpen hoe z'n multi crew schip nu werkt bij af en aanloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 01:28:
[Afbeelding]

Zo te zien dus geen beperkt aantal Krakens dat er te koop is en we kunnen store credits gebruiken, dus ik ga zo meteen een 890Jump, een Mercury, een Vulture, een Reliant kore, plus een Origin 100 series pack smelten om dit te kunnen betalen.
Nou ik hoop dat het iemand gelukt is, heb zitten f5'en tot en met maar helaas toen ik kon afrekenen "out of stock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 1 kunnen kopen voor store credits plus $121,- In wave 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-09 15:43

En hoe gaat het? Als je al begonnen was hoe was je eerste week? Ik zat al een tijd te denken om een space MMO te spelen, denk dat het deze wordt. Maar om er zo in te springen hoe meer ik lees hoe meer er is te lezen het is best wel veel allemaal.
Gewoon maar beginnen?

PS ik zie de referral code al beschikbaar is op de site van de maker, dus ik hoef niet meer rond te bedelen voor een code hier :P

[ Voor 6% gewijzigd door klaw op 21-10-2018 17:18 ]

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
klaw schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:06:
[...]

En hoe gaat het? Als je al begonnen was hoe was je eerste week? Ik zat al een tijd te denken om een space MMO te spelen, denk dat het deze wordt. Maar om er zo in te springen hoe meer ik lees hoe meer er is te lezen het is best wel veel allemaal.
Gewoon maar beginnen?

PS ik zie de referral code al beschikbaar is op de site van de maker, dus ik hoef niet meer rond te bedelen voor een code hier :P
Nog niets gedaan: wacht op de decembermaand met de korting. heb er wel zin an! En voor de referral code: neem er een van een van de tweakers: is die er ook mee geholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door wowly op 21-10-2018 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_X
klaw schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:06:
[...]

Bedelen ga je zeker niet moeten doen, want je collega tweaker heeft hier ook een voordeel van. Maar vond het wel mooi dat we hier een code generator hadden voor de tweakers, spijtig genoeg werkt die niet meer.
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:28:
Ik heb er 1 kunnen kopen voor store credits plus $121,- In wave 4.
Grats , toch "pas" in wave 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-09 15:43
Henry_X schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:25:
[...]

Bedelen ga je zeker niet moeten doen, want je collega tweaker heeft hier ook een voordeel van. Maar vond het wel mooi dat we hier een code generator hadden voor de tweakers, spijtig genoeg werkt die niet meer.
Het was niet letterlijk bedoelt :) .
Maar als mede tweakers er profijt van kunnen hebben doe mij maar een code van tweakers.
(Ik had die plek waar het zou moeten staan al gezien maar inderdaad leeg.)

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
klaw schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:20:
[...]
Het was niet letterlijk bedoelt :) .
Maar als mede tweakers er profijt van kunnen hebben doe mij maar een code van tweakers.
(Ik had die plek waar het zou moeten staan al gezien maar inderdaad leeg.)
Kan 'm nu niet on the spot aanpassen, de code die 't regelt moet weer even correct gekoppeld worden. Begin van de week kijken we daar wel even naar.Dan zou die link weer permanent moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik geef graag mijn code :P. Elke recruit geeft mij al wat meer zicht op die Javelin voor de Org haha. Maarja met de komende patches zullen die wel harder gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-08 10:51

Cogency

Ginnunga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Nou gefeliciteerd, mooi schip waar je ook wat aan hebt in 3.3 :P , je kwam ook echt als laatste. Dacht eigenlijk dat je Kevin bedoelde... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
Hahaha gaaf, nu ben je vereeuwigd op YT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henry_X
Grats , ik dacht al dat ik die naam van ergens kende. Recon is ook al vereeuwigd met z'n screenshots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Welcome to Loreville panel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan54
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-04 14:55
Kan iemand mijn enigszins adviseren? Zoek een videokaart die deze game redelijk speelbaar maakt op mijn pc. Zit in een dubio over een RX 580 8GB, of een GTX 1060 6GB (Ik lees dat Star Citizen vram lust als geen ander). GTX is over het algemeen vaak iets sneller maar ook duurder.

Iemand ervaring met deze kaarten icm Star Citizen? Wat vind deze game over het algemeen fijner, AMD of Nvidia?

De rest van mijn specs:
I7 3770, 16 GB Ram, Alles geïnstalleerd op een Kingston 240GB SSD.

(Als dit het verkeerde topic is voor dit soort vragen.. sorry :P, laat me weten waar ik moet zijn)

[ Voor 21% gewijzigd door Daan54 op 24-10-2018 00:29 ]

DG

Pagina: 1 ... 67 ... 117 Laatste