Inderdaad. Maar service beacons zitten nu toch al in 3.1, dus dat gaat wel goedkomen. Voor mij is het echt Party System eerst, dan Item 2.0, zodat het ook nut heeft om in een party te spelen en wat te doen hebben op een schip en heb dan Quantum Linking gedaan zodat het ook makkelijker wordt om met elkaar met meerdere schepen te spelen. Het is nu echt tijd dat deze game echt een multiplayer game wordt en voor mij heeft dat echt prioriteit.Kek schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:49:
Party system en service beacons vind ik de meest belangrijke, daarmee creëer je al zoveel uren gameplay imo...
Nieuwe actie met de Terrapin, Reclaimer, Nox, Dragonfly, Connie Aquila, Cyclone buggy, Razor en de Prospector.
Vraag me af of een Cyclone in een Cutlass Black past. Zo'n buggy lijkt me gewoon fun, maar vermoed dat ik toch eerder een Nox ga nemen. ( upgrade van m'n Mustang starter ship )
Vraag me af of een Cyclone in een Cutlass Black past. Zo'n buggy lijkt me gewoon fun, maar vermoed dat ik toch eerder een Nox ga nemen. ( upgrade van m'n Mustang starter ship )
Kan je Dragonfly's of een Nox dan wel volledig stilzetten ? Alleszins extra puntjes voor de Cutlass dat hij deze ook mee kan pakken.Case_C schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:28:
[...]
Dass passt, zeker wanneer de stoeltjes ingeklapt zijn. Maar of de Cyclone gelockt kan worden dat hij stil blijft staan is waarschijnlijk een nope. Dus hij kan vanbinnen schade aanrichten aan je Cutlass, lijkt me niet heel handig
. Dan kan je beter 2 Dragonfly's meenemen.
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door Henry_X op 24-03-2018 13:11 ]
Dass passt, zeker wanneer de stoeltjes ingeklapt zijn. Maar of de Cyclone gelockt kan worden dat hij stil blijft staan is waarschijnlijk een nopeHenry_X schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:20:
Nieuwe actie met de Terrapin, Reclaimer, Nox, Dragonfly, Connie Aquila, Cyclone buggy, Razor en de Prospector.
Mja het is allemaal relatief natuurlijk met wat je stemt, het zal geen gigantische invloed hebben op welke patch het erin zitGoT.Typhoon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:27:
Zowel morgen als vandaag een patch en een survey naar de community toe om te bepalen voor CIG waar de prioriteiten liggen met 3.2.Belooft weer een mooi iets te worden!
Ik zal de survey linken zodra die up is.
Gogogo: https://robertsspaceindus...8-Alpha-32-Feature-Survey
Als ik een advies mag geven, Party System (zodat deze game eindelijk niet meer als een SP game aanvoelt), Quantum Linking, zodat we dit Party System ook kunnen benutten samen met Item 2.0. De rest is allemaal een beetje derp in mijn optiek, maar goed dat ben ik.
Voor mij is de keuze dan ook:
1. Party System
2. Item 2.0 System
3. Quantum Linking.
En voordat mensen blindelings op Kiosks gaan stemmen. Daarop zeg ik, Gameplay > Progression.
Vooralsnog is de langdurige multiplayer component nog niet aanwezig in SC, en dat is vooral activiteiten. En die gaan met 3.2 er al in komen. Dus alles waar we nu uit kiezen zijn randsystemen die de ervaring beter kunnen maken. Met dat in gedachte is dit de volgorde waarop ik die punten heb gezet
- Service Beacon Improvements - Creator van de core-gameplay in 3.2, lijkt me een hele belangrijke om goed ingame te hebben.
- Party System - Samen spelen om een missie te voltooien. Meer MP word het niet lijkt mij?
- FPS AI Combat - Extra spanning bij het doen van missies, en meer reden voor nr. 2. om samen te spelen.
- Economy/Shopping UI Experience - Verbeterde winkels, wellicht ook toevoegingen in mobiglass? Lijkt me een goede toevoeging voor de gameplay, en traders.
- Item 2.0 Ship Systems and Weapons - Meer realistische wapens die ook kapot kunnen gaan, mooi voor het realisme aspect. Maar in een alpha lijkt me dit alleen meer vervelend
. Zeker belangrijk maar niet top 3.
- Improved Interdiction - Interdiction verbeterd.. lijkt me meer een standaard dingetje want momenteel is het 'broken'
. Maar kan leuke gameplay geven als het goed functioneert daarom op deze plek.
- First Tier of Guilds & Associations - Leuk ingame organisaties, maar... die systemen lijken mij pas relevant te worden in 4.0 en verder wanneer je echt een meer unified PU hebt. In de huidige status zie ik dit meer als kleine nietszeggende bonussen.
- Quantum Linking - Als 'vloot' ergens heen vliegen, leuk maar meer een quality of life item. Je kan hetzelfde met handmatig vliegen.
- Team Chat - Hullo Discord dit is iets wat pas in 4.0 nodig gaat zijn. Vooralsnog hebben we andere betere middelen.
Lijkt erop dat in de bonus ronde salvaging gaat winnen, who knew
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 24-03-2018 11:31 ]
Fijn als je even een kabeltje moet vervangen in je Reclaimer
.

3.1k is uit voor PTU, en er schijnen extra spelers uitgenodigd te zijn voor PTU.
https://robertsspaceindus...0k-ptu-736577-patch-notes

3.1k is uit voor PTU, en er schijnen extra spelers uitgenodigd te zijn voor PTU.
https://robertsspaceindus...0k-ptu-736577-patch-notes
[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 27-03-2018 12:36 ]
3.1M is nu uit op de PTU, als het stabiel is hebben ze gezegd dat de PTU helemaal open wordt en beschikbaar gaat zijn voor iedereen! 
https://i.redd.it/eq3sk3p58lo01.png
GoT.Typhoon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 03:15:
3.1M is nu uit op de PTU, als het stabiel is hebben ze gezegd dat de PTU helemaal open wordt en beschikbaar gaat zijn voor iedereen!

Bij deze dan
En hoe moeten we acces krijgen tot die PTU dan?
Ik kan alleen de Live versie kiezen in de launcher.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Op de RSI site, bij account settings. Daar kan je account kopieren naar de ptu. Dan zou je als het goed is een mailtje moeten krijgen. Zou persoonlijk tot live wachten, kost alleen maar moeite en frustratie zo'n PTUBertusB404 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:31:
En hoe moeten we acces krijgen tot die PTU dan?
Lijkt erop dat de roadmap voor 3.2 ook is geupdate?
https://robertsspaceindus...dmap/board/1-Star-Citizen
Staan nu aardig wat schepen bij
Ga niet elke week die roadmap bekijkenGoT.Typhoon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:55:
Die roadmap wordt elke week geüpdate op vrijdagavond, en die extra schepen staan er al best lang bij. x)
Overigens zijn er behoorlijk wat gameplay doelen. Ben benieuwd hoeveel er daarvan gehaald worden. Want dat is nogal wat.
[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 29-03-2018 13:05 ]
Die roadmap wordt elke week geüpdate op vrijdagavond, en die extra schepen staan er al best lang bij. x)
SQ42 special AtV
.
3 patches in de laatste 10 uur
. Volgens mij proberen ze toch nog voor eind maar live te gaan
.
Zou een unicum zijn.
Ze zitten nu alleen met een behoorlijk lastige graphics bug die na ~30 minuten speeltijd opdoemt... hopelijk weten ze dat nog te fixen. En dan wel interessant om daar een bugsmasher van te zien :0 .
Aardig lampje op die Reclaimer
.

Wel vet te zien hoe je in de Bengal een treintje hebt die je van voor naar achteren kan rijden
. Omdat het schip te groot is om door te lopen.
Wel vet als je dan ingame je locatie aan kan geven.
In Stanton System in orbit van Yela, maan van Crusader, aan boord van GoT-1 Bengal Carrier, in de trein naar de Retaliator hangar
. Mochten we er ooit 1 als org te pakken krijgen
.
3 patches in de laatste 10 uur
Zou een unicum zijn.
Ze zitten nu alleen met een behoorlijk lastige graphics bug die na ~30 minuten speeltijd opdoemt... hopelijk weten ze dat nog te fixen. En dan wel interessant om daar een bugsmasher van te zien :0 .
Aardig lampje op die Reclaimer

Wel vet te zien hoe je in de Bengal een treintje hebt die je van voor naar achteren kan rijden
Wel vet als je dan ingame je locatie aan kan geven.
In Stanton System in orbit van Yela, maan van Crusader, aan boord van GoT-1 Bengal Carrier, in de trein naar de Retaliator hangar

[ Voor 114% gewijzigd door Case_C op 30-03-2018 14:13 ]
Voor de geinteresseerden. 3.1 is live!
https://robertsspaceindus...0-live-738964-patch-notes
Laatste patch schijnt wel buggy te zijn, vraag me af hoe de live build nog geupdate was t.o.v. die build.
Belangrijk om je user folder na de patch te verwijderen!!
"
It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE.
"
. Wil de PU ook eens in 60 fps ervaren
, en kijken of zo'n mission beacon nu echt fijn werkt. Zeker gezien we daar nog veel mee te maken gaan krijgen in juni
.
Ben het wel met je eens dat 3.2 gigantisch veel meer game-mechanics heeft die allemaal hun eigen bugs kunnen hebben
. Dus gaat spannend worden wat ze daarvan allemaal werkend krijgen.
https://robertsspaceindus...0-live-738964-patch-notes
Laatste patch schijnt wel buggy te zijn, vraag me af hoe de live build nog geupdate was t.o.v. die build.
Belangrijk om je user folder na de patch te verwijderen!!
"
It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE.
"
Eerst 3.1 maar een paar keer spelenGoT.Typhoon schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:20:
Nu wachten op 3.2 dus.Ik zet zelf de verwachtingen lekker laag, zeker nu we zien dat deze polish patch Al zoveel moeite heeft gekost.
Ben het wel met je eens dat 3.2 gigantisch veel meer game-mechanics heeft die allemaal hun eigen bugs kunnen hebben
[ Voor 75% gewijzigd door Case_C op 31-03-2018 23:02 ]
Nu wachten op 3.2 dus.
Ik zet zelf de verwachtingen lekker laag, zeker nu we zien dat deze polish patch Al zoveel moeite heeft gekost.
Het is gewoon weer een bende, 3.1..
Om maar te zwijgen over het auec kosten drama dankzij crashes/bugs/etc...
[ Voor 9% gewijzigd door Cogency op 31-03-2018 23:43 ]
Het is inderdaad een grote bende. 3.1Q was de beste patch, maar nu si performance weer helemaal down the drain. 3 maanden was blijkbaar niet genoeg.
Ik kijk meer uit naar de features van 3.3. Nieuw planeetGoT.Typhoon schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 22:20:
Nu wachten op 3.2 dus.Ik zet zelf de verwachtingen lekker laag, zeker nu we zien dat deze polish patch Al zoveel moeite heeft gekost.
Er zitten alleen kosten aan verbonden als je het expedited wilt hebben.Cogency schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:42:
Het is gewoon weer een bende, 3.1..
Klopt, maar het is wel vervelend voor mensen die gewoon een enkel schip hebben. Hopelijk kan CIG een fix voor maken dat een verbindingsissue of crash resulteert in een schip terug in je hangar.Ves schreef op zondag 1 april 2018 @ 01:11:
[...]
Ik kijk meer uit naar de features van 3.3. Nieuw planeet
[...]
Er zitten alleen kosten aan verbonden als je het expedited wilt hebben.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Eens.
Zit je in een Org? Want heb het idee dat ze dit om meerdere reden hebben gedaan. O.a. zodat mensen meer samen werken (multi crew) en de servers minder te belasten.
Zit je in een Org? Want heb het idee dat ze dit om meerdere reden hebben gedaan. O.a. zodat mensen meer samen werken (multi crew) en de servers minder te belasten.
Multicrew en wat doen dan? De helft van de turrets werkt niet eens.
Hoe staat het er nu voor? Had 3.0 ondanks alles overgeslagen door de vele stabiliteits problemen. Tot in hoeverre is het nu speelbaar?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Vind het nog niet echt een verbetering t.o.v. 3.0, perfromance is momenteel zeker niet wat het moet wezen. Meer sluggish. Stabiliteit lijkt me wisselend, heb net een uurtje gespeeld zonder crashes, oh en dan moet ik m'n user folder nog verwijderen bedenk ik me netBenjamin- schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:54:
Hoe staat het er nu voor? Had 3.0 ondanks alles overgeslagen door de vele stabiliteits problemen. Tot in hoeverre is het nu speelbaar?
Dat is dus wel heel jammer, dat je nu niks meer ziet van alle optimalisaties. Vraag me af wanneer ze dit nog patchen, en of ze die 60 fps nog haalbaar kunnen maken.
Dacht ook dat we onze uec op het account toegevoegd zouden krijgen als aUEC, maar zit nog steeds met maar 5k. Op zich geen ramp , maar het beperkt wat in het testen/spelen.
Deze patch is gewoon uitgebracht om het release-schema vast te houden. Zou wel fijn zijn als ze deze build nu wel stabiel maken op 60fps, en daarnaast 3.2 verder ontwikkelen. Dan maar wat minder features in 3.2.
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 02-04-2018 10:56 ]
Performance is zeker wel beter in 3.1 en soms ook stabiel. Het blijft alleen een Russisch roulette op wat voor server je terecht komt en dat is jammer. Nu al auec ter waarde van je UEC verwacht? Dan verwacht je dingen echt te snel xD en de dexejq waarom ze dat gaan doen. Er is nu ten eerste nog weinig reden voor en ten tweede denk ik dat het pas in 3.3 ergens komt, of misschien zelfs later. Ze hebben er een keertje een balletje over opgegooid, niet meer dan dat.
Niemand had verwacht dat we met 3.1 al richting de 70fps konden gaan en zelfs gemiddelde fps kunnen halen van 45/50 fps. Het geldt helaas gewoon niet voor iedereen en dat zal altijd zo blijven. Voor mij persoonlijk was 3.0 rond de 25/35 fps over het algemeen met uitschieters naar 42fps. Natuurlijk was een lege server toen ook al 60 fps. Ik kom niet eens onder de 30 fps in 3.1.
Wat dat betreft mag de media hier positief over berichten dat de performance sterk is gestegen!
Wat dat betreft mag de media hier positief over berichten dat de performance sterk is gestegen!
[ Voor 5% gewijzigd door Recon24 op 02-04-2018 13:35 ]
Net even uurtje gespeeld, vergeleken met 3.0 een week geleden is het minder soepel maar dat ligt voornamelijk aan het aantal spelers gok ik. Bij vlagen (in rustige gebieden) is het merkbaar beter geworden. QT, dampkring in- en uitgaan, planeten/manen van een afstandje zien er top uit.
Nog wel even kijken hoe er het makkelijkst geld verdiend kan worden, trading lijkt een stuk minder lucratief te zijn dan in 3.0. Ben benieuwd of de missies nu wat beter werken. Beacons zijn ook wel een leuke toevoeging, zullen wel wat player-initiated taxi-missies bijkomen zo.
Reclaimer is echt wel een leuk schip, nog eentje om in te verdwalen. Helaas om een of andere vage reden dood gegaan bij de lift naar de bridge dus niet alles kunnen bekijken. Op het beklimmen/afdalen van wat trappen na viel het me mee wat betreft hoe buggy hij is, maar heb natuurlijk ook niet alles kunnen bekijken.
Nog wel even kijken hoe er het makkelijkst geld verdiend kan worden, trading lijkt een stuk minder lucratief te zijn dan in 3.0. Ben benieuwd of de missies nu wat beter werken. Beacons zijn ook wel een leuke toevoeging, zullen wel wat player-initiated taxi-missies bijkomen zo.
Reclaimer is echt wel een leuk schip, nog eentje om in te verdwalen. Helaas om een of andere vage reden dood gegaan bij de lift naar de bridge dus niet alles kunnen bekijken. Op het beklimmen/afdalen van wat trappen na viel het me mee wat betreft hoe buggy hij is, maar heb natuurlijk ook niet alles kunnen bekijken.
De calling al Dev's van gisteren.
Schijnt dat docking nog steeds iets is wat ze willen doen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze dit willen gaan implementeren. Lijkt me niet dat ze elk schip wat het moet gaan kunnen achteraf weer willen aanpassen voor een docking-collar. (Dat zijn er onderhand nogal veel
) Aan de andere kant, elk schip blijven ze toch continue bewerken.
Die Titan suit gaat ook nog wat worden. Gaan gewoon hele mechs worden lijkt het wel...
Gok dat je die niet in elke situatie kan gebruiken dan?
Schijnt dat docking nog steeds iets is wat ze willen doen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze dit willen gaan implementeren. Lijkt me niet dat ze elk schip wat het moet gaan kunnen achteraf weer willen aanpassen voor een docking-collar. (Dat zijn er onderhand nogal veel
Die Titan suit gaat ook nog wat worden. Gaan gewoon hele mechs worden lijkt het wel...
Gok dat je die niet in elke situatie kan gebruiken dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 03-04-2018 22:23 ]
Volgens mij hebben bijna alle schepen, met uitzondering op de vechters en de Cutlass, zeker vanaf de Freelancer en groter allemaal een docking ring. Nu de 300 series een rework krijgt weet ik niet of deze de docking ring blijft behouden maar ik zag bijvoorbeeld in de 315p een docking ring in het gangpad bovenin.Case_C schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:23:
De calling al Dev's van gisteren.
Schijnt dat docking nog steeds iets is wat ze willen doen. Maar dan vraag ik me wel af hoe ze dit willen gaan implementeren. Lijkt me niet dat ze elk schip wat het moet gaan kunnen achteraf weer willen aanpassen voor een docking-collar. (Dat zijn er onderhand nogal veel) Aan de andere kant, elk schip blijven ze toch continue bewerken.
De docking collar wat de cutlass had is er uit gegaan vanwege ruimte voor cargo voor zover ik begreep. Maar nu raak ik een beetje het spoor kwijt, want aan de ene kant zeggen ze docking ring en de andere een docking collar.
Volgens mij zat daar wel verschil tussen. De ene is alleen voor verbinden aan koppel punten zoals bij space stations en een docking collar was een flexibele uitschuif ding dat je dan schip-schip verbinding kan maken of zo? Zoiets als die module voor de Caterpillar om 4 schepen te kunnen koppelen?
Ik zal vast wat fout hebben...
YouTube: Star Citizen: Around the Verse - UK Studio Update
[ Voor 19% gewijzigd door GoT.Typhoon op 05-04-2018 21:43 ]
Het gaat me meer om de mechanic die ervoor moet komen. Zeker gezien bijna alles in SC physic based is, en zo'n docking collar ook daadwerkelijk moet in en uitklappen om aan te sluiten op een ander schip.Jorseal schreef op donderdag 5 april 2018 @ 18:55:
[...]
Volgens mij hebben bijna alle schepen, met uitzondering op de vechters en de Cutlass, zeker vanaf de Freelancer en groter allemaal een docking ring. Nu de 300 series een rework krijgt weet ik niet of deze de docking ring blijft behouden maar ik zag bijvoorbeeld in de 315p een docking ring in het gangpad bovenin.
De docking collar wat de cutlass had is er uit gegaan vanwege ruimte voor cargo voor zover ik begreep. Maar nu raak ik een beetje het spoor kwijt, want aan de ene kant zeggen ze docking ring en de andere een docking collar.
Volgens mij zat daar wel verschil tussen. De ene is alleen voor verbinden aan koppel punten zoals bij space stations en een docking collar was een flexibele uitschuif ding dat je dan schip-schip verbinding kan maken of zo? Zoiets als die module voor de Caterpillar om 4 schepen te kunnen koppelen?
Ik zal vast wat fout hebben...
Terminologie en exacte mechanics daargelaten. Je wilt gewoon één systeem wat op de meeste schepen werkt. En dan kan je wel een acces point hebben, de Freelancer heeft volgens mij op het dak zo'n port zitten? Daar zitten verder nog geen animaties en mechanics om heen, dus daarvoor moet het hele model nog een update krijgen. En voor hetzelfde geld komen ze erachter dat ze die 'vloer' toch liever altijd gelijk hebben. Dan heb je nog de zijdeur waar je wel een sluis op aan kan sluiten.. maar dan ben je afhankelijk van andere schepen/stations. Op zich geen gek idee dat een station wel op elke airlock kan aansluiten.
Blijft gewoon een heel lastig ding om goed te implementeren. Hoop het wel ooit te zien, want het zou toch veel toevoegen, tegenover continue in je spacesuit rond te moeten rennen. Gewoon continue in een t-shirt rond kunnen lopen van station naar schip, zonder problemen. Dat zou mooi zijn om te zien. Om vervolgens gelijk dood te gaan bij een kleine fout onboard

Ja correct, en zodra ze dit geïmplementeerd hebben, komt er gelijk heel wat meer gameplay bij. Plus dat ook schepen zoals de Caterpillar en de Endeavor hun cockpit module kunnen koppelen en loskoppelen o.a.
Dit is ook een soort van docking lijkt me. Al dan in de speciale koppelpunt van alleen dat schip maar principe is dan gelijk lijkt me?
Maar goed, ja durf te wedden dat die ringen die we nu zien op alle schepen of een placeholder zijn of al wel op de juiste maat, maar inderdaad zonder animaties nog. Dat komt pas als alle componenten actief zijn/worden in schepen. Daarom koos ik ook voor die Item 2.0 uit die 3.2 survey als eerste keus.
Pas nog gezien dat ze ook Speedtree gebruiken voor het genereren van de flora, nou ik kan niet wachten tot al die leuke dingen online komen

Ziet er weer top uit
Die landing stops zien er goed uit, gaat een goede basis worden om heel de PU vol te gooien met dergelijke stations. De tools die ze nu laten zien maken het wel veel makkelijker om een hele berg unieke stations te maken : ) (In UEE space dan, gaat me benieuwen wat je op grensgebieden tegen kan komen)
Wel fijn dat je je Starfarer er binnen kan parkeren, laat ook wel zien dat ship-to-station docking wellicht zelfs voor die schepen niet relevant gaat zijn.?
Weer een nieuwe calling all Dev's, wel weer interessante vragen
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 10-04-2018 09:00 ]
Verwijderd
Calling all devs was weer interessant.
Weet iemand hier iets meer hierover:
Ik wilde een schip exchangen voor store credits en ik vulde mijn wachtwoord in wat ik altijd doe.
Maar ik krijg deze melding:
Factor authentication is required for this action. Please visit your security settings to enable it.
Wij hebben toch nooit deze authentication nodig gehad voor deze dingen?
Ik wilde een schip exchangen voor store credits en ik vulde mijn wachtwoord in wat ik altijd doe.
Factor authentication is required for this action. Please visit your security settings to enable it.
Heb je 2-factor authorisation aan staan? Dan is het niet gek dat je die melding krijgt. Wanneer je het nog niet ingesteld hebt, is het wel verstandig om te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:14:
Calling all devs was weer interessant.
Maar dat ze het op die manier 'verplicht' maken om te gebruiken heb ik nog niet eerder gehoord. Maar opzich niet verkeerd, dan kan iemand niet zomaar heel je vloot omsmelten terwijl je even niet achter je PC zit
3.1.2 is momenteel in testing op de PTU. Hopelijk doet die patch ook de nodige verbeteringen brengen voor de PTU.
https://robertsspaceindus...2b-ptu-742582-patch-notes
Verwijderd
Ik had 2-factor autorisatie niet aanstaan
Het wordt verplicht om dat aan te zetten voor giften en store credits te krijgen:
https://robertsspaceindus...ate-to-gifting-reclaiming
Ook omdat er redelijk wat accounts zijn gehackt de laatste tijd.
Het wordt verplicht om dat aan te zetten voor giften en store credits te krijgen:
https://robertsspaceindus...ate-to-gifting-reclaiming
Ook omdat er redelijk wat accounts zijn gehackt de laatste tijd.

Lijkt op de Carrack maar volgens de twitter feed van @Robertsspaceind is het een nieuw schip. Ik neem aan dat het een Anvil wordt.
Volledige teaser erin gezet
[ Voor 17% gewijzigd door Tylocke op 12-04-2018 22:18 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Alleen geen Yubikey support, gemiste kans. Als veiligheid echt belangrijk is zou dat ook (eigenlijk allang) er in moeten zitten.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@Tylocke Fout gewoon Origin
.wel een mooi scheepje. Hopelijk komen ze wel met een oplossing qua cargo die voor alle kleine schepen werkt
.
De 100i heeft geen LTI voor wie daarin geïnteresseerd mocht zijn.
Qua interieur lijkt dit schip wel op de 300 series, dus je kan verwachten dat met een rework die schepen toch wel wat groter gaan worden
. Jammer dat daar dan weer geen nieuws over was.

Hammerhead ziet er ook wel leuk uit, maar vraag me af wat zo'n schip kost als je even wat piraten gaat jagen
. Dan gaat er ook aardig wat ammo doorheen zou je denken. Gelukkig heb je dan nog lasers.
Begreep dat er vandaag/vanavond ook een free-fly-weekend live zou gaan van 13 tot 16 april? Om het even met de release van 3.1.2? Dus dat is wel interessant voor de mensen zonder package
.
Qua interieur lijkt dit schip wel op de 300 series, dus je kan verwachten dat met een rework die schepen toch wel wat groter gaan worden

Hammerhead ziet er ook wel leuk uit, maar vraag me af wat zo'n schip kost als je even wat piraten gaat jagen
Begreep dat er vandaag/vanavond ook een free-fly-weekend live zou gaan van 13 tot 16 april? Om het even met de release van 3.1.2? Dus dat is wel interessant voor de mensen zonder package
Zal waarschijnlijk meer geld kosten dan Google Authenticator? Als 't maar veilig is lijkt mij dan.The Chosen One schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:35:
Alleen geen Yubikey support, gemiste kans. Als veiligheid echt belangrijk is zou dat ook (eigenlijk allang) er in moeten zitten.
[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 13-04-2018 10:18 ]
Nu 3.1 live is ga ik ook maar weer eens kijken hoe het spel bevalt.
Heb sinds 2.6 als niet meer gespeeld, maar ben toch wel benieuwd naar alle toevoegingen sinds dien.
Ik denk dat ik eerst maar eens een paar youtube tutorials ga kijken om te beginnen :-)
Spelen de meeste mensen hier trouwens met toetsenbord en muis of met een toetsenbord/Joystick?
Heb sinds 2.6 als niet meer gespeeld, maar ben toch wel benieuwd naar alle toevoegingen sinds dien.
Ik denk dat ik eerst maar eens een paar youtube tutorials ga kijken om te beginnen :-)
Spelen de meeste mensen hier trouwens met toetsenbord en muis of met een toetsenbord/Joystick?
Case_C schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:03:
@Tylocke Fout gewoon Origin.wel een mooi scheepje. Hopelijk komen ze wel met een oplossing qua cargo die voor alle kleine schepen werkt
.
Qua interieur lijkt dit schip wel op de 300 series, dus je kan verwachten dat met een rework die schepen toch wel wat groter gaan worden. Jammer dat daar dan weer geen nieuws over was.
[afbeelding]
Hammerhead ziet er ook wel leuk uit, maar vraag me af wat zo'n schip kost als je even wat piraten gaat jagen. Dan gaat er ook aardig wat ammo doorheen zou je denken. Gelukkig heb je dan nog lasers.
Begreep dat er vandaag/vanavond ook een free-fly-weekend live zou gaan van 13 tot 16 april? Om het even met de release van 3.1.2? Dus dat is wel interessant voor de mensen zonder package.
Alleen de warbond heeft LTI op het moment.Case_C schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:03:
@Tylocke Fout gewoon Origin.wel een mooi scheepje. Hopelijk komen ze wel met een oplossing qua cargo die voor alle kleine schepen werkt
.
Qua interieur lijkt dit schip wel op de 300 series, dus je kan verwachten dat met een rework die schepen toch wel wat groter gaan worden. Jammer dat daar dan weer geen nieuws over was.
[afbeelding]
Hammerhead ziet er ook wel leuk uit, maar vraag me af wat zo'n schip kost als je even wat piraten gaat jagen. Dan gaat er ook aardig wat ammo doorheen zou je denken. Gelukkig heb je dan nog lasers.
Begreep dat er vandaag/vanavond ook een free-fly-weekend live zou gaan van 13 tot 16 april? Om het even met de release van 3.1.2? Dus dat is wel interessant voor de mensen zonder package.
Ik had geen Origin starter verwacht. De starter pack is nu al verkrijgbaar en gezien de prijs zal het losse schip rond de prijs van een Reliant of een Avenger zijn. Nog best prijzig voor een starter.Case_C schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:03:
.
[afbeelding]
[...]
Zal waarschijnlijk meer geld kosten dan Google Authenticator? Als 't maar veilig is lijkt mij dan.
Zoals je al aangaf zal de 300 serie echt wel wat groter worden. De rework staat voor later dit jaar (waarschijnlijk Q4 ofzo) op het programma.
De AtV:
Ik vond de laatste keer 3.1 erg gevoelig voor CTD en daardoor lastig om in te komen. Ik vlieg nu met muis en toetsenbord maar ik vind vliegen met mijn HOTAS veel en veel fijner.Equazor_ schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:55:
Nu 3.1 live is ga ik ook maar weer eens kijken hoe het spel bevalt.
Er is erg veel veranderd sinds 2.6 en het is zeker de moeite waard om te kijken. Zo goed als alles is aangepast sinds die versie. Handig om nu vast te weten: F ingedrukt houden is interact mode ipv single press F voor USE alles.
Lijkt nog altijd een goed als LTI-token te gebruiken en bovendien is er ook de warbond starter-package ook met LTI.
Ben er vrij zeker van dat ik hier toch een investering ga doen, moet alleen nog uitrekenen wat de beste piste(s) zijn.
Deze starter package zal waarschijnlijk wel veel gekozen worden omdat er nu ook een free fly weekend is.
Zoals ik begreep, zegt CIG ( op dit moment ) dat elke package je toe laat een character te maken en dat je die char eventueel zou kunnen gebruiken als NPC aan boord van je grotere schip. Dus hiervoor lijken deze starter packages ook wel goed. De enige vraag is of CIG het uiteindelijk ook zo zal doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Henry_X op 14-04-2018 11:54 ]
Toch leuk om nu tijdens het free flight weekend eens een land vehicle te kunnen proberen. Voelt nog niet echt soepel alleen, is hier al enige gameplay (races) voor ingame? Vanuit Levski in het donker wat rondgereden, je komt toch snel vast te zitten als je even niet oplet..
Ben toch na jaren dit spel gevolgd te hebben zover geweest om een pack te kopen
Heb nu momenteel een mustang ( basic gewoon een starter pack )
Alleen nu heb ik wel een vraag: Wat is eigenlijk leuk om te doen in het begin?
Verder: hoe doen de meeste het hier qua vliegen? Gewoon muis en toetsenbord of een joystick?
Heb nog een thrustmaster hotas liggen en probeerde laatst er mee te vliegen maar ging toch lastiger dan ik dacht...
Verder: hoe doen de meeste het hier qua vliegen? Gewoon muis en toetsenbord of een joystick?
Heb nog een thrustmaster hotas liggen en probeerde laatst er mee te vliegen maar ging toch lastiger dan ik dacht...
Ben nog vooral aan het exploren, cargo haulen en missies (proberen, nog weinig succes). Gewoon spawnen op Port Oli, je Mustang retrieven en een bestemming uitzoeken om te ontdekken. Kan er eigenlijk cargo in de Mustang? Dan misschien wat handel kopen op Daymar en verkopen op Levski om een kleine winst te maken, en van die winst kun je dan wapens en een nieuw spacesuit/armor kopenjeffrey4413 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:19:
Ben toch na jaren dit spel gevolgd te hebben zover geweest om een pack te kopen![]()
Snap nog niks van je crimestat nu.. Groepje van 2 caterpillars en een Aurora ergens in de buurt van Yela gespot, de Aurora was aan het schieten op de cats dus ik dacht: goed moment om wat schietoefeningen op de Aurora te houden. Nadat die kapot was opende de cats het vuur op mijn Freelancer dus beide ook maar kapotgemaakt. Al met al wat leuke actie maar geen crimestat oid, zijn die mechanics buiten werking ofzo?
Er kan volgens mij wel wat cargo er inJohnnieWbl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:29:
[...]
Ben nog vooral aan het exploren, cargo haulen en missies (proberen, nog weinig succes). Gewoon spawnen op Port Oli, je Mustang retrieven en een bestemming uitzoeken om te ontdekken. Kan er eigenlijk cargo in de Mustang? Dan misschien wat handel kopen op Daymar en verkopen op Levski om een kleine winst te maken, en van die winst kun je dan wapens en een nieuw spacesuit/armor kopen
Op dit moment gebruik ik voor het vliegen een joystick. Voor de rest keyboard + muis, als het spel af is heb ik waarschijnlijk wel genoeg gespaard om iets beters te kopenjeffrey4413 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:31:
Er kan volgens mij wel wat cargo er inMaar ik ga het maar uitzoeken hoe het verder zit, gebruik je gewoon muis en toetsenbord voor het vliegen of iets anders?
Een mustang heeft een beperkte cargo ruimte, dus cargo doen kan zeker.Persoonlijk ben ik gestart met single player free flight voor de basics en daarna wat single player races om wat beter te vliegen. Persoonlijk vond ik een simpele joystick nog steeds het best. Heb nu een HOTAS en heb niet echt veel succes om hem goed te configureren en te leren gebruiken.JohnnieWbl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:29:
[...]
Ben nog vooral aan het exploren, cargo haulen en missies (proberen, nog weinig succes). Gewoon spawnen op Port Oli, je Mustang retrieven en een bestemming uitzoeken om te ontdekken. Kan er eigenlijk cargo in de Mustang? Dan misschien wat handel kopen op Daymar en verkopen op Levski om een kleine winst te maken, en van die winst kun je dan wapens en een nieuw spacesuit/armor kopen![]()
Snap nog niks van je crimestat nu.. Groepje van 2 caterpillars en een Aurora ergens in de buurt van Yela gespot, de Aurora was aan het schieten op de cats dus ik dacht: goed moment om wat schietoefeningen op de Aurora te houden. Nadat die kapot was opende de cats het vuur op mijn Freelancer dus beide ook maar kapotgemaakt. Al met al wat leuke actie maar geen crimestat oid, zijn die mechanics buiten werking ofzo?
Rond de crimestat. De Aurora die je aanviel was waarschijnlijk een friendly NPC terwijl de 2 cats en de andere Aurora piraten waren. Als je een toestel target en 't is oranje ( ipv wit-grijs ), is't waarschijnlijk iemand die je zal aanvallen. Ze hebben inderdaad aan cirmestat gesleuteld, maar dat was vooral omdat mensen te zwaar gestraft werden bij het landen of opstijgen.
Ben zelf nog niet zo lang bezig en heb er te weinig tijd voor, maar't blijft boeien voorlopig.
[ Voor 8% gewijzigd door Henry_X op 14-04-2018 15:03 . Reden: typo's ]
Hebben de piraten tegenwoordig ook al cats?Henry_X schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:47:
Rond de crimestat. De Aurora die je aanviel was waarschijnlijk een friendly NPC terwijl de 2 cats en de andere Aurora piraten waren. Als je een toestel target en 't is oranje ( ipv wit-grijs ), is't waarschijnlijk iemand die je zal aanvallen. Ze hebben inderdaad aan cirmestat gesleuteld, maar dat was vooral omdat mensen te zwaar gestraft werden bij het landen of opstijgen.
Star Marine lijkt ook wat verbeterd, het is weer speelbaar iig nu al vind ik het nog steeds een doorlopende gemiste kans door spelers geen REC te laten verdienen. Paar rondes SM is iig een stuk leuker dan overal tegenaan vliegen in de races of snel in swarms / battly royale te worden afgeschoten..
Gisteren ook weer even 3.1.2 geprobeerd
, even opgestart character aangemaakt. Toen bedacht ik me.. oh ja USER folder even verwijderen... afsluiten verwijderd weer opstarten... Was m'n .p4k file ineens corrupt/incompleet
Dus verify files... deed even verifiëren, zegt alles goed... maar nog steeds dezelfde fout. Nu maar weer een clean install.
Zou toch nog een keer de Reclaimer voor 3.2 eens vanbinnen zien
. Maar goed tijd zat.
Dus verify files... deed even verifiëren, zegt alles goed... maar nog steeds dezelfde fout. Nu maar weer een clean install.
Zou toch nog een keer de Reclaimer voor 3.2 eens vanbinnen zien
Gisteren ook 3.1.2 geprobeerd, samen met o.a. Case_C. Bij mij kon ik het wel opstarten, maar de performance was niet echt stabiel. Star Marine deed het wel redelijk overigens.
In de vorige versie had ik eerlijk gezegd een betere performance, maar bovenal stabieler. Nu had ik tussen de 20/35FPS maar het kelderde om de haverklap naar 10/15FPS zonder een duidelijke aanleiding. Ik wacht op de volgende fix voordat ik het weer aanraak.
In de vorige versie had ik eerlijk gezegd een betere performance, maar bovenal stabieler. Nu had ik tussen de 20/35FPS maar het kelderde om de haverklap naar 10/15FPS zonder een duidelijke aanleiding. Ik wacht op de volgende fix voordat ik het weer aanraak.
Had ook fouten bij het opstarten, maar kreeg het uiteindelijk toch aan de praat ( na X aantal keer proberen ).
Vorig weekend was een free fly weekend, dus beduidend meer volk op de servers. Zal zeker wel z'n impact gehad hebben op de performance.
Er wordt gesteld dat Reclaimers in de nabijheid hebben zware gevolgen hebben voor je performantie.
Vorig weekend was een free fly weekend, dus beduidend meer volk op de servers. Zal zeker wel z'n impact gehad hebben op de performance.
Er wordt gesteld dat Reclaimers in de nabijheid hebben zware gevolgen hebben voor je performantie.
Toch hoop ik niet dat de server-populatie invloed heeft op m'n gamefilesHenry_X schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:19:
Had ook fouten bij het opstarten, maar kreeg het uiteindelijk toch aan de praat ( na X aantal keer proberen ).
Heb de verify optie ook meerdere malen geprobeerd, inclusief opnieuw opstarten. Wat files verwijderen (die wel gerepareerd werden) Maar het bestand van 40gb bleef onveranderd.
Begreep dat memory leaks ook nog niet volledig eruit waren met 3.1.2

Hoop dat ze binnenkort met een AtV overigens wel wat sneak-peeks gaan laten zien van mining-refueling etc. Gaat toch de content van 3.2 worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 16-04-2018 14:32 ]
@Case_C Kun je nu dan helemaal niet meer ingame komen? Heb nog nooit de userfiles verwijderd maar ook nog niet echt problemen gehad (na paar keer opstarten lukte het updaten en spelen altijd).
Blij om te horen dat de Freelancer DUR waarschijnlijk goede opties mbt fuel krijgt met een refinery, benieuwd hoe dat gaat werken.. Hoop nu dat er dit jaar ook nog aan een klein cargo hauling land vehicle komt van MISC die achterin de Lancers past.. Zou tof zijn om er een Thunderbirds 2 achtig schip van te maken.
Of zou dat een idee voor een compleet nieuw schip zijn: een groter schip met een kleine hangaar als module die gedropt kan worden op een planeet als uitvalsbasis voor mining of exploration.
Blij om te horen dat de Freelancer DUR waarschijnlijk goede opties mbt fuel krijgt met een refinery, benieuwd hoe dat gaat werken.. Hoop nu dat er dit jaar ook nog aan een klein cargo hauling land vehicle komt van MISC die achterin de Lancers past.. Zou tof zijn om er een Thunderbirds 2 achtig schip van te maken.
Zolang ik de download niet opnieuw aanzet kan ik er inderdaad niet meer in. De files waren dusdanig kapot dat verifiy niet meer werkte. Wel jammer met het internet wat ik heb is een download van 40gb geen pretje.JohnnieWbl schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:22:
@Case_C Kun je nu dan helemaal niet meer ingame komen? Heb nog nooit de userfiles verwijderd maar ook nog niet echt problemen gehad (na paar keer opstarten lukte het updaten en spelen altijd).
Opzich waren die fuel scoops al lang gepland. Maar fijn dat het nu eindelijk een functioneel item ingame word. Ben wel bang voor de Cargo reduction die de Dur heeft. Vraag me af hoe ze dat gaan implementeren, als het goed is zou dat een scanning station moeten zijn. Zoals in het oude model daar een kleine console voor staat in het ruim.Blij om te horen dat de Freelancer DUR waarschijnlijk goede opties mbt fuel krijgt met een refinery, benieuwd hoe dat gaat werken.. Hoop nu dat er dit jaar ook nog aan een klein cargo hauling land vehicle komt van MISC die achterin de Lancers past.. Zou tof zijn om er een Thunderbirds 2 achtig schip van te maken.Of zou dat een idee voor een compleet nieuw schip zijn: een groter schip met een kleine hangaar als module die gedropt kan worden op een planeet als uitvalsbasis voor mining of exploration.
De pins zijn deze week ook binnen gekomen. Dit weekend zal ik een formuliertje online zetten voor wie interesse heeft.

Hierbij nog even wat video's van deze week:
Calling all devs
Around the Verse
Calling all devs
Around the Verse

Op zich is trading wel redelijk balanced als je deze stats zo ziet. Zou wel prettig zijn al insurance voor cargo ook ingame zou zijn. Ivm crashes etc.
De PTU patches hebben ook de juiste prioriteiten aan de patch notes te zien.
https://robertsspaceindus...3c-ptu-746531-patch-notes
En 4.0 gaat niet uitkomen in Q1 2019
Helaas geen Carrack in 3.5, maar wellicht popt die er nog tussen, of zien we die dan in 3.6. Heb wel zin om dat schip eindelijk eens naar de uithoeken van een system te vliegen!
Overigens voor 3.2 ben ik nog het meeste benieuwd naar de improvements van Bind Culling, alle mechanics daarnaast zijn natuurlijk wel leuk voor de gameplay zeker in combinatie met het party-systeem.
https://robertsspaceindus...dmap/board/1-Star-Citizen
https://www.reddit.com/r/...ss_watch_update_20180420/
[ Voor 85% gewijzigd door Case_C op 21-04-2018 10:37 ]
Beste topic volgers en Star Citizen fans,
Aangezien er niet echt een Bar Citizen wordt georganiseerd en het mij wel erg leuk lijkt om gewoon eens met z'n alle wat te drinken en over Star Citizen te praten, leek het mij leuk om dat maar eens te gaan regelen.
Nu met het update beleid van CIG, van elk kwartaal een nieuwe patch, is het logisch om daaromheen iets te organiseren. Ik had zelf dus een 3.2 Afterparty in gedachte in de mooie stad Utrecht!
We kunnen dan gewoon lekker casual een biertje doen in de stad Utrecht, net als vorige Bar Citizen, alleen dan niet met interviews en toeters en bellen, haha.
Ik had zelf de datum vrijdag 6 Juli in gedachte, dan heeft iedereen even tijd om de nieuwe 3.2 patch te spelen (hij zal dan sowieso al in PTU moeten zijn, mocht ie de deadline niet halen) en kunnen we onze ervaringen delen of natuurlijk over hele andere dingen praten. 
Aanmelden kan via deze link, het is een Doodle link, dit leek mij even de makkelijkste optie. Mocht je geen account willen maken, meld je dan even aan onder je Tweakers.net naam, of op naam van je Discord(mocht je niet op Tweakers Discord zitten, ook graag de nummers achter de hashtag vermelden) zodat je alsnog bereikbaar bent mocht er iets veranderen. Indien het goed bevalt, CIG z'n deadlines nakomt en ik er zin in heb, kunnen we er misschien iets per kwartaal van maken.
Link voor event: https://doodle.com/poll/48pdiuqnmu5axzku
Waar: Utrecht
Wanneer: Vrijdag 6 Juli, 19:30 (met eventueel Zaterdag 7 Juli als optie, mochten veel mensen op de vrijdag niet kunnen)
Aangezien er niet echt een Bar Citizen wordt georganiseerd en het mij wel erg leuk lijkt om gewoon eens met z'n alle wat te drinken en over Star Citizen te praten, leek het mij leuk om dat maar eens te gaan regelen.
We kunnen dan gewoon lekker casual een biertje doen in de stad Utrecht, net als vorige Bar Citizen, alleen dan niet met interviews en toeters en bellen, haha.
Aanmelden kan via deze link, het is een Doodle link, dit leek mij even de makkelijkste optie. Mocht je geen account willen maken, meld je dan even aan onder je Tweakers.net naam, of op naam van je Discord(mocht je niet op Tweakers Discord zitten, ook graag de nummers achter de hashtag vermelden) zodat je alsnog bereikbaar bent mocht er iets veranderen. Indien het goed bevalt, CIG z'n deadlines nakomt en ik er zin in heb, kunnen we er misschien iets per kwartaal van maken.
Link voor event: https://doodle.com/poll/48pdiuqnmu5axzku
Waar: Utrecht
Wanneer: Vrijdag 6 Juli, 19:30 (met eventueel Zaterdag 7 Juli als optie, mochten veel mensen op de vrijdag niet kunnen)
[ Voor 8% gewijzigd door GoT.Typhoon op 23-04-2018 23:09 ]
@GoT.Typhoon Leuk initiatief
Sinds 3.0 een beetje stabiel draaide is het toch al wel een leuke game aan het worden
Trading, cargo-missies, beacons, het staat natuurlijk in de kinderschoenen maar het is mooi om te zien dat de devs overal erg serieus over nadenken/aan werken. RtV over audio vond ik ook wel grappig, beide mannen hebben volgens mij wel passie voor hun vak:
Viel me laatst ook op dat ze nu een optie hebben om naar de laatste instance te gaan na een crash, geen overbodige luxe lijkt me zo
Waar ik naar uitkijk dit jaar:
- Meer persistence / Org gameplay
- Nieuwe Freelancers
- Free flight weekends met meer schepen om te proberen
- Combat npc's
Sinds 3.0 een beetje stabiel draaide is het toch al wel een leuke game aan het worden
Viel me laatst ook op dat ze nu een optie hebben om naar de laatste instance te gaan na een crash, geen overbodige luxe lijkt me zo
- Meer persistence / Org gameplay
- Nieuwe Freelancers
- Free flight weekends met meer schepen om te proberen
- Combat npc's
Wat later dan de bedoeling, maar hij staat eindelijk online. Mocht je interesse hebben in een pin? Hier kan je het aangeven: GoT inc. pins!
En ook maar gelijk een nieuwe calling all dev's:
En ook maar gelijk een nieuwe calling all dev's:
@GoT.Typhoon Ik kan die dagen helaas niet. Heb dan een middag en een nachtdienst
Maar zeker wel een leuk initiatief ja! Andere keer voor mij dan maar..

Wellicht vlak nadat 3.3 er is.IMa34 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 23:17:
@GoT.Typhoon Ik kan die dagen helaas niet. Heb dan een middag en een nachtdienst![]()
Schijnbaar komt er binnenkort TM een roadmap uit voor SQ42
, dat is wel fijn. Kan je eindelijk zien wat er allemaal nog te doen is.
YouTube: Star Citizen AMA | After BritizenCon & This Week's Stuff!
Ook gaat SQ42 eerst naar de Evocti om te testen blijkbaar.
En de PTU voor 3.1.4 is ook in testing. Wel fijn dat er nu redelijk vaak patches voor live worden uitgebracht. Wel zo fijn als je op een stabiele server kan spelen
.
https://robertsspaceindus...48380-patch-notes/1115958
Vanavond ook een leuke AtV met oa Steve Bender!
https://twitter.com/Rober...status/989300203546136576
Hopelijk wat leuke info over SQ42.
Voor wie helemaal naar Texas wilt:
https://robertsspaceindus...izenCon-2948-Announcement
lol 21+ omdat er alcohol word geschonken
,
YouTube: Star Citizen AMA | After BritizenCon & This Week's Stuff!
Ook gaat SQ42 eerst naar de Evocti om te testen blijkbaar.
En de PTU voor 3.1.4 is ook in testing. Wel fijn dat er nu redelijk vaak patches voor live worden uitgebracht. Wel zo fijn als je op een stabiele server kan spelen
https://robertsspaceindus...48380-patch-notes/1115958
Vanavond ook een leuke AtV met oa Steve Bender!
https://twitter.com/Rober...status/989300203546136576
Hopelijk wat leuke info over SQ42.
Voor wie helemaal naar Texas wilt:
https://robertsspaceindus...izenCon-2948-Announcement
lol 21+ omdat er alcohol word geschonken
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 27-04-2018 11:35 ]
Ik raak toch zo geirriteerd door die klote 3d mobiglass map...
Jup, besturing daarvan is gewoon ronduit niet prettig. Het voelt gewoon niet vloeiend aan. Voor het goede zou je gewoon hard-locked qua view op die map moeten zieten, en met een aantal simpele controls door de map moeten scrollen.Cogency schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 01:30:
Ik raak toch zo geirriteerd door die klote 3d mobiglass map...
Ook zijn die hologrammen gewoon erg fel, waardoor het niet prettig kijken is..
Lijkt er ook op dat dit een mogelijke vevangende vorm voor de 300 series gaat worden. Dan zal dat wel het kleine broertje van de 600i moeten worden. Zou zomaar kunnen dat ze hier ook van die containers onder willen hangen, net als bij de Aurora en Mustang.

https://www.robertsspacei...eaway-round-2-scenic-vist
Voor de mensen die op mij zouden willen voten. Alvast bedankt daarvoor! Je hoeft niet ver te scrollen. Mijn nickname is Captain_Raoul.
Voor de mensen die op mij zouden willen voten. Alvast bedankt daarvoor! Je hoeft niet ver te scrollen. Mijn nickname is Captain_Raoul.
Succes dan maarRecon24 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 06:24:
https://www.robertsspacei...eaway-round-2-scenic-vist
Ook een behoorlijke post wat betreft GravLev: (Die bikes die nu een stuk beter werken in 3.1.4
https://robertsspaceindus...hread/gravlev-q-a/1128042
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 01-05-2018 08:36 ]
Sinds 3.0 werken bij mij de functies 'chat' op de 'enter' knop en 'quantum travel' op de 'b' knop niet meer, terwijl ze volgens de keybindings wel op die knoppen zouden moeten zitten.
Enig idee hoe ik deze knoppen werkend kan krijgen?
Enig idee hoe ik deze knoppen werkend kan krijgen?
Chat werkt alleen als je eerst de chat activeert.
Dit doe je door op f12 te drukken.
Voor quantum travel moet je b enige tijd ingedrukt houden.
Meestal pakt die het na 1 a 2 seconden wel.
Maar 1 druk doet niks.
Dit doe je door op f12 te drukken.
Voor quantum travel moet je b enige tijd ingedrukt houden.
Meestal pakt die het na 1 a 2 seconden wel.
Maar 1 druk doet niks.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
@aicaramba Denk dat je 'm wel gezien hebt hierboven.
De tickets voor Citzencon verkopen ook weer goed
, zal er waarschijnlijk niet zo druk gaan zijn met Nederlanders als vorig jaar. Dit jaar de show maar gewoon thuis volgen
, hopelijk hebben ze weer wat mooie reveals.
Vanavond dus ook weer een nieuwe AtV met een ship-shape voor de Hurricane, en een nieuw concept? (Het staat er letterlijk, dus zal wel een nieuw schip worden)
https://twitter.com/Rober...status/991838593168617472
AtV voor deze week!
De tickets voor Citzencon verkopen ook weer goed
Vanavond dus ook weer een nieuwe AtV met een ship-shape voor de Hurricane, en een nieuw concept? (Het staat er letterlijk, dus zal wel een nieuw schip worden)
AtV voor deze week!
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 03-05-2018 22:10 ]
Je vergeet het belangrijkste nieuws! Een klein team van artists gaat volgende maand (juni 2018) aan de slag met de CarrackCase_C schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:22:
@aicaramba Denk dat je 'm wel gezien hebt hierboven.
De tickets voor Citzencon verkopen ook weer goed, zal er waarschijnlijk niet zo druk gaan zijn met Nederlanders als vorig jaar. Dit jaar de show maar gewoon thuis volgen
, hopelijk hebben ze weer wat mooie reveals.
AtV voor deze week!
[video]

Helaas is dit in een onderzoekende fase en staat de Carrack nog steeds op de lijst voor 2019.

Zolang er maar aan gewerkt word (inclusief de Anvil styleboard) ben ik tevreden.Tylocke schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:
[...]
Je vergeet het belangrijkste nieuws! Een klein team van artists gaat volgende maand (juni 2018) aan de slag met de Carrack![]()
![]()
Helaas is dit in een onderzoekende fase en staat de Carrack nog steeds op de lijst voor 2019.Subject to change natuurlijk.
Die Hercules is overigens echt een schip wat me totaal niet kan interesseren. Functionaliteit als heavy cargo carrier á la C140 is wel gaaf. (Snap niet dat er dan ineens weer een bom uit moet kunnen vallen... het totaal kapot bombarderen van een enemy base lijkt me toch wat overtrokken. Vind het wat onzinnig om bij elk schip nieuwe mechanics te verzinnen. Je zou zeggen dat een cargo-carrier niet zoveel bijzonders hoeft te kunnen.
Overigens vraag ik me wel af hoe de Consolidated Outland Pioneeer er voor staat. Lijkt me ook geen kleine taak om dat schip te maken
Vind de B2 van SC toch een stuk leuker
https://gfycat.com/IdenticalInsignificantHapuka
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 04-05-2018 09:14 ]
Complete redesign van de 300i om meer in overeenstemming te komen met het design van de 100i en de 600i ? Ik zeg: kom maar op!Case_C schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 10:52:
Lijkt er ook op dat dit een mogelijke vevangende vorm voor de 300 series gaat worden. Dan zal dat wel het kleine broertje van de 600i moeten worden. Zou zomaar kunnen dat ze hier ook van die containers onder willen hangen, net als bij de Aurora en Mustang.
[afbeelding]
Ik zie zo'n Hercules M2 wel zien zitten, de anderen zijn inderdaad minder. Simpele bedden, zoals bij een Cutlass, had wel mooi geweest.
En hoewel ze zeiden dat er ruimte was voor een Aurora, zou ik nog wel willen zien dat je er effectief een schip kan inladen en vanuit laten vertrekken, zoals de Noobifier lijkt aan te geven in z'n filmpjes.
Om het budget een beetje onder controle te houden, zou ik wel één of meerdere van schepen van m'n vloot moeten verkopen. Want als ik kan kiezen, heb ik toch liefst een originele met LTI.
En hoewel ze zeiden dat er ruimte was voor een Aurora, zou ik nog wel willen zien dat je er effectief een schip kan inladen en vanuit laten vertrekken, zoals de Noobifier lijkt aan te geven in z'n filmpjes.
Om het budget een beetje onder controle te houden, zou ik wel één of meerdere van schepen van m'n vloot moeten verkopen. Want als ik kan kiezen, heb ik toch liefst een originele met LTI.
Maar.. er passen "two tonks" in..Case_C schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:05:
Die Hercules is overigens echt een schip wat me totaal niet kan interesseren. Functionaliteit als heavy cargo carrier á la C140 is wel gaaf. (Snap niet dat er dan ineens weer een bom uit moet kunnen vallen... het totaal kapot bombarderen van een enemy base lijkt me toch wat overtrokken. Vind het wat onzinnig om bij elk schip nieuwe mechanics te verzinnen. Je zou zeggen dat een cargo-carrier niet zoveel bijzonders hoeft te kunnen.
Sommige bugs blijven toch wel irritant, voornamelijk de liften van Levski en het spawnen van schepen zonder deuren. Hoop dat ze dat nog kunnen fixen voor/met 3.2.
Wellicht iets waar nieuwe spelers iets aan hebben mbt het verdienen van REC (als je zoals ik niet zo goed bent in dogfighting): voor 2.000 kun je een Merlin "huren" (7 x 24 uur), waarmee het racen een stuk makkelijker gaat dan met je startership.
Ik heb onderhand een Hercules Starlifter C2 gekocht wat voor een deel ook mijn Caterpillar zal vervangen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarnaast is het wel leuk om te vermelden dat ik door iemand van Digital Foundry ben gevraagd om wat SC footage af te leveren, wat terug te vinden is in deze video:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarnaast is het wel leuk om te vermelden dat ik door iemand van Digital Foundry ben gevraagd om wat SC footage af te leveren, wat terug te vinden is in deze video:
Wat kreeg je als loaner schip ? Ik denk zelf eerder aan de M2 . Het doel blijft wel cargo, maar met een serieuze afschrikking voor piraten. En een tank of buggy verplaatsenRecon24 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:08:
Ik heb onderhand een Hercules Starlifter C2 gekocht wat voor een deel ook mijn Caterpillar zal vervangen.
Ze zijn wel prijzig, maar met een goede loaner kan ik waarschijnlijk wel één van m'n schepen vervangen.
Loaner schijnt een Starfarer Gemini te zijn.Henry_X schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:40:
[...]
Wat kreeg je als loaner schip ? Ik denk zelf eerder aan de M2 . Het doel blijft wel cargo, maar met een serieuze afschrikking voor piraten. En een tank of buggy verplaatsen
Ze zijn wel prijzig, maar met een goede loaner kan ik waarschijnlijk wel één van m'n schepen vervangen.
Is de Hercules Starlifter nog te koop of was het een korte concept sale, ik kan hem namelijk niet zogauw terug vinden?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Hij is te koop voor het grote publiek van de 11de. Nu is hij in 'voorverkoop' voor mensen die al min. 1000$ in Star Citizen gestopt hebben._Dune_ schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:11:
Is de Hercules Starlifter nog te koop of was het een korte concept sale, ik kan hem namelijk niet zogauw terug vinden?
P.s. als je alle varianten van het schip wil vinden op de site, ga dan naar Extra's > All products > en type in de search Herc . Ze staan niet bij 'Ships' .
Thanks! Gevonden, nu bijkomen van de prijsstelling.Henry_X schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:54:
[...]
Hij is te koop voor het grote publiek van de 11de. Nu is hij in 'voorverkoop' voor mensen die al min. 1000$ in Star Citizen gestopt hebben.
P.s. als je alle varianten van het schip wil vinden op de site, ga dan naar Extra's > All products > en type in de search Herc . Ze staan niet bij 'Ships' .
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Weet nu niet of ik trots of jaloers moet zijn dat ik nog geen toegang hebHenry_X schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:54:
[...]
Hij is te koop voor het grote publiek van de 11de. Nu is hij in 'voorverkoop' voor mensen die al min. 1000$ in Star Citizen gestopt hebben.
Eigenlijk zie ik nu het liefst gewoon schepen binnen de huidige mechanics. Gewoon variaties op de huidige schepen maar dan van andere merken, met een ander jasje. Nagenoeg identieke specs, maar dan merkspecifieke aanpassingen. (visuals etc.)
bijv:
Een RSI & Drake variant op de Prospector,
Een RSI variant op de Starfarer
Een RSI variatie op de Hull-series,
Een Misc variant op de Orion (Ze hebben ook de prospector )
Anvil variant op de Freelancer (Cargo bay precies groot genoeg voor een Rover, zodat je die in een combat area kan droppen (á la Hercules maar dan kleiner)
Ja dat is niet meer zo leuk als 4 jaar geleden_Dune_ schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:19:
[...]
Thanks! Gevonden, nu bijkomen van de prijsstelling.
Op zich is het wel grappig dat de Hercules (als heavy cargo hauler) momenteel minder cargo capacity heeft dan de Carrack (als explorer) in de ship matrix. Hoewel de Carrack nog steeds niet z'n final grey-boxing heeft lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat de afmeting die we hier zien niet echt gaat veranderen.
Lijkt er trouwens op dat je op die containers de SCU ziet. Dus 62,5 waar er 4 van inpassen. Dus 500 scu per segement > 1500 scu. Wat weer veel te hoog is omdat de Reclaimer momenteel maar 180 SCU ingame heeft.
Gok dat die 62,5 6,25m moet voorstellen, wat zou betekenen dat er 6x4=24 SCU per grote container is. Wat neerkomt op 192 SCU per box > 576 SCU met alle 3 de boxen vol met die grote containers. Wanneer je kleine boxen hebt word dat aantal volgens mij weer kleiner, omdat die relatief een grotere spaceclaim hebben dan zo'n grote box. Bulk is dus goedkoper te vervoeren dan losse crates, ook wel gaaf als dat zo gaat werken! Maar tussen de 500 en 700 SCU zou ik wel verwachten bij de Carrack.
[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 09-05-2018 09:41 ]
Ooh en niet vergeten te stemmen op mij (Captain_Raoul)!!:
https://robertsspaceindus...iveaway-round-3-lifestyle
Ik sta nu op de 2e plaats. 1e plaats zegt overigens niet dat je wint want ze kijken puur naar je shot, maar zorgt er wel voor dat ik zichtbaar blijf. Voor de gene die mij een stem hebben gegeven...heel erg bedankt!
Ik sta nu op de 2e plaats. 1e plaats zegt overigens niet dat je wint want ze kijken puur naar je shot, maar zorgt er wel voor dat ik zichtbaar blijf. Voor de gene die mij een stem hebben gegeven...heel erg bedankt!
Schijnbaar vinden mensen het niet leuk dat LTI enkel meer op Warbond schepen komt. En ja als je dan 1500 dollar in store credit hebt staan kan ik dat wel snappen... maar ook niet echt handig als altijd al gesteld is dat schepen met de jaren duurder zouden worden.
" What CIG doesn't seem to understand is that they're destroying their own funding model with these changes."
Die snapt het niet helemaal, een aanschaf met credits levert niets op, een nieuwe sale daarintegen.
De 'reward' die je kan krijgen voor dat geld word met de jaren steeds kleiner, en nu is LTI dus alleen met nieuw geld te krijgen op schepen. Mja dan schiet je jezelf in je voet door enkel credits op je account te hebben en geen schepen.
Overigens ben ik het ermee eens dat het verschil tussen Warbond en credits wel wat overdreven is
. $700,- credits of $600,- cash waar je dan nog een extra voertuig bij krijgt. Dan "lijkt" het bijna een mooie deal, zeker als je dan gaat relativeren met bijv. een GTA5 waar 'simpele' voertuigen ook zomaar €40-50,- kosten (dan heb je met zo'n schip toch wat meer 'digital real-estate'
.
Ook een goed artikel van BNB hierover:
https://medium.com/@baron...over-backers-2ea94a7fc3e4
" What CIG doesn't seem to understand is that they're destroying their own funding model with these changes."

De 'reward' die je kan krijgen voor dat geld word met de jaren steeds kleiner, en nu is LTI dus alleen met nieuw geld te krijgen op schepen. Mja dan schiet je jezelf in je voet door enkel credits op je account te hebben en geen schepen.
Overigens ben ik het ermee eens dat het verschil tussen Warbond en credits wel wat overdreven is
Ook een goed artikel van BNB hierover:
https://medium.com/@baron...over-backers-2ea94a7fc3e4
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 09-05-2018 16:29 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ubk3dvOdYzg]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rmL-9EsQdi4]
heb er even geen woorden voor...
P.s. de upgrades naar een Hercules zijn nu beschikbaar voor 'concierge'. Zoals ik eerder zei, ga naar Extra's > All products > en type in de search Herc of je vindt ze niet. Ze staan dus ook niet bij 'Ship upgrades'.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rmL-9EsQdi4]
heb er even geen woorden voor...
P.s. de upgrades naar een Hercules zijn nu beschikbaar voor 'concierge'. Zoals ik eerder zei, ga naar Extra's > All products > en type in de search Herc of je vindt ze niet. Ze staan dus ook niet bij 'Ship upgrades'.
[ Voor 66% gewijzigd door Henry_X op 10-05-2018 12:31 ]
Nieuwe AtV:
Procedural forests voor planeten, nog een beetje uniform.. maar het idee is er
.
Procedural forests voor planeten, nog een beetje uniform.. maar het idee is er
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 11-05-2018 11:37 ]
Grats met de win Recon!Recon24 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:26:
Ooh en niet vergeten te stemmen op mij (Captain_Raoul)!!:
Grats, je wordt ook vermeld in https://www.youtube.com/watch?v=dzSPJxcyVJc , iets na 4 minuten.
3.1.4 is ook eindelijk uitgekomen, en brengt wat meer stabiliteit aan de PU.
https://www.reddit.com/r/...4_live757485_patch_notes/
Nu nog een kleine 50 dagen wachten om 3.2, en dan gaat er weer behoorlijk wat meer mechanics ingame komen om te ontdekken. En natuurlijk congrats @Recon24 , kan je het verschil tussen een SSD, NVME en Optane drive benchmarken in SC
.
Aardig wat biomes voor planeten te zien in deze AtV:
https://www.reddit.com/r/...4_live757485_patch_notes/
Nu nog een kleine 50 dagen wachten om 3.2, en dan gaat er weer behoorlijk wat meer mechanics ingame komen om te ontdekken. En natuurlijk congrats @Recon24 , kan je het verschil tussen een SSD, NVME en Optane drive benchmarken in SC
Aardig wat biomes voor planeten te zien in deze AtV:

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 18-05-2018 10:04 ]
Denk dat iedereen wel z'n AVG mailtje van CIG heeft ontvangen? Het is dus geen phising
, op reddit voelen de Amerikanen zich weer achtergesteld... vraag me ook af waarom ze uberhaubt een loting aan het accepteren hebben gehangen?
Maar gezien de hoeveelheid community give-aways is er niet echt een tekort op dat vlak
.
Maar gezien de hoeveelheid community give-aways is er niet echt een tekort op dat vlak

Nope , niks op m'n gelinkt mail adres ( Hotmail ). Ook niet in m'n spam.Case_C schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:32:
Denk dat iedereen wel z'n AVG mailtje van CIG heeft ontvangen?
Kan ik de bijhorende acties op een andere manier doen dan via de mail ?
Kan zijn dat je 'm alleen krijgt wanneer je subscribed bent voor de news-letter.Henry_X schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:56:
[...]
Nope , niks op m'n gelinkt mail adres ( Hotmail ). Ook niet in m'n spam.
Kan ik de bijhorende acties op een andere manier doen dan via de mail ?
Dit gevonden als je mee wilt doen: (Dus niet meer dan een ontvang onze newsletter)
Participation and Entry Requirements: To submit a Draw Entry, you must activate the call to action (“CTA”) in the Account Preferences Email notice sent to your account. This will confirm your agreement to receive the weekly RSI newsletter at the email address associated with your account. Your Draw Entry is deemed received on the date and time your account preferences are updated by the CTA. A Draw Entry is invalid if its date or time of submission falls outside the Draw Duration. You may further update your account preferences after submitting your Draw Entry; this will not affect or alter your chances of winning.
Was al subbed voor hun newsletter. Heb een ticket gemaakt, zal waarschijnlijk toch niet veel uithalen.Kan zijn dat je 'm alleen krijgt wanneer je subscribed bent voor de news-letter.
Er kwam vandaag wel een reminder binnen. De eerste mail heb ik nooit gehad.
Nieuwe promotie op de MISC Razor ( racing ) : 2 varianten en ook de orginele is te koop
[ Voor 41% gewijzigd door Henry_X op 26-05-2018 10:08 ]
Ik zag 't ja, inclusief 'factory' overclocksHenry_X schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:23:
[...]
Nieuwe promotie op de MISC Razor ( racing ) : 2 varianten en ook de orginele is te koop
Gaat me benieuwen wat er binnenkort word gezegd over de LTI op Warbond. N00bifier is er nog steeds aardig overstuur van
Zou wel gaaf zijn, clocken tot het punt dat het schip onbestuurbaar wordt. Goede piloten hebben zo meer ruimte om nog net even dat extraatje te krijgen als beloning voor hun skills.Case_C schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:22:
[...]
Ik zag 't ja, inclusief 'factory' overclocks, vraag me af wanneer we dan wat gaan horen over aftermarket overclocks. Wil dat later ingame wel kunnen doen voor die kleine scheepjes.
Logica van niks natuurlijk dat laatsteGaat me benieuwen wat er binnenkort word gezegd over de LTI op Warbond. N00bifier is er nog steeds aardig overstuur van. Mij kan het niet zoveel uitmaken, heb geen zin om nieuwe schepen te halen zolang ik nog geen Carrack heb
.
De discussie over warbond vs store credit is voor mij hetzelfde als de hoogte van de prijs van de schepen, en de lage prioriteit van CiG op het implementeren van ingame schepen kopen. Store credit / betaalbare digitale pixels / grinden voor deze digitale ruimte pixels: het levert allemaal te weinig op dus moet er aangemoedigd worden om nieuw geld los te maken, moeten er hoge prijzen voor de schepen gevraagd worden en content worden achterhouden voor degene die denken voor 50 euro "mee te kunnen doen." De vage manieren om schepen te kopen met of zonder LTI en een gebrek aan info over wat LTI uiteindelijk precies gaat betekenen is iets waar ik liever niet mee bezig ben, zo is het spelen van de game en het volgen van de ontwikkeling ervan nog leuk.
Heb verschillende 100i's met LTI gekocht. En nu koop ik steeds de upgrades naar de nieuwe schepen met store credit en melt die upgrades dan terug.
Het spel is lang nog niet concreet genoeg om te bepalen wat ik het meest waarschijnlijk wil doen.
Rond het tweaken, ben ik eerder bezig met m'n PC een beetje deftig de nieuwe patch te laten draaien. Geraak nu amper over de 20 frames in de PU. ( +- 10 fps minder dan vorige patch )
Het spel is lang nog niet concreet genoeg om te bepalen wat ik het meest waarschijnlijk wil doen.
Rond het tweaken, ben ik eerder bezig met m'n PC een beetje deftig de nieuwe patch te laten draaien. Geraak nu amper over de 20 frames in de PU. ( +- 10 fps minder dan vorige patch )
Ga wel zien bij 3.4 wat de performance gaat zijn. Dan hebben we de meeste performance updates gehad. En kan je een idee hebben van wat de performance zou moeten zijn met bepaalde specs.Henry_X schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:44:
Sneak peek voor het verkopen van ore
Gewoon duidelijke tekst, en een nette layout.

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 28-05-2018 09:31 ]
Nu volg ik dit spel van een afstandje.. maar holy hell;
https://mmopulse.com/news...g-spent-1000-just-to-view
27.000 Dollar pack
1000 Dollar om hem te kunnen zien
W..T..F..
Ubisoft/EA doen dit "omg hell breaks loose how dare they! pay2win"
SC doet dit "meh, is niet zo erg"
Zo wordt ik steeds voorzichtiger om hier geld in te steken
27.000 Dollar pack
W..T..F..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Duurste pack tot nu toe. Er zijn al packs die gewoon te koop zijn voor 15.000 ofzo. Zelf heb ik al 3300+ dollar uitgegeven aan SC, maar ik denk niet echt dat het te vergelijken is met de grote uitgevers in dit geval. Je kan de game prima spelen zonder al te veel uit te geven en ingame later alles krijgen. Het hebben van grote schepen (en die heb ik ook) heeft ook zijn nadeel, en dat is dat je crew nodig hebt. Zijn dit AI of echte mensen dat maakt niet uit, maar AI zal je moeten huren en betalen en dit soort schepen kosten wat om in de lucht te houden.corset schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:31:
Nu volg ik dit spel van een afstandje.. maar holy hell;
27.000 Dollar pack
W..T..F..
... dus hier wordt het goed gepraat. The irony!
Ik ga het spel wel halen, als er uiteindelijk ook iets van de:
Deadlines gehaald gaan worden
Er iets van de game ook echt inkomt
En niet blijft hangen bij vage beloftes en schuivende deadlines.
Ik ga het spel wel halen, als er uiteindelijk ook iets van de:
Deadlines gehaald gaan worden
Er iets van de game ook echt inkomt
En niet blijft hangen bij vage beloftes en schuivende deadlines.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."