Volgens mij werkt dat wel ja.Bornhald schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:28:
[...]
Als je dus heel graag 3.0 nu wil zien neem je een maand subscription, of werkt dat niet?
Hoi!
Is er ergens een korte samenvatting met hoe de game er nu voor staat? Sinds '13 al backer, sindsdien ook de ontwikkeling niet echt meer gevolgd. Nu ik hier en daar mensen hoor over 3.0 en ptu, ben ik wel beniewd naar hoe het er nu voor staat
Is er ergens een korte samenvatting met hoe de game er nu voor staat? Sinds '13 al backer, sindsdien ook de ontwikkeling niet echt meer gevolgd. Nu ik hier en daar mensen hoor over 3.0 en ptu, ben ik wel beniewd naar hoe het er nu voor staat
Misschien handig om ieder geval deze door te nemen en alle Anniversary ATV's van afgelopen week te bekijken.chiIIed schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:56:
Hoi!
Je kan ze hier per ship manufacturers zien.
Ik zou het persoonlijk niet voor de PTU toegang doen. 3.0 is leuk maar deze PTU releases zitten vol bugs waardoor je vaak opnieuw kan beginnen. Om daar nou 10 euro voor neer te leggen is niet echt wat ik kan aanraden, tenzij je toch al subscriber wilde worden vanwege de andere perks.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:23:
[...]
Volgens mij werkt dat wel ja.Maar de ptu loopt momenteel niet echt lekker, dus ik weet niet of je er veel plezier uit haalt.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Hoe speelt 3.0 nu eigenlijk?
Heb je zelfs een ship als je bij de laagste backer groep hoort? Aangezien het erop lijkt dat je pas vanaf nu ships met in game money kan kopen?
Heb je zelfs een ship als je bij de laagste backer groep hoort? Aangezien het erop lijkt dat je pas vanaf nu ships met in game money kan kopen?
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Je kan nog geen schepen ingame kopen en al was dat nu al zo, dan was dat als test. Schepen die je straks met 3.1 kan kopen zullen met aUEC gaan en niet echte UEC. Dat betekend dat ze weer verwijderd worden van je account bij een eventuele grote patch of richting de beta.KnightX schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:18:
Hoe speelt 3.0 nu eigenlijk?
Je moet zelf een pakket hebben met een schip of meerdere schepen om SC überhaupt te kunnen spelen.
Dan steek ik die 10 euro wel in mijn zak. Dank je wel Tylocke.Tylocke schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:24:
[...]
Ik zou het persoonlijk niet voor de PTU toegang doen. 3.0 is leuk maar deze PTU releases zitten vol bugs waardoor je vaak opnieuw kan beginnen. Om daar nou 10 euro voor neer te leggen is niet echt wat ik kan aanraden, tenzij je toch al subscriber wilde worden vanwege de andere perks.
Niet helemaal mee eens. Bugs zijn er met release ook dus ik zou daar niet zo naar kijken. Ten eerste als je het ervoor over hebt ben je een maandje sub voor en krijg je flairs voor, ten tweede kan je meteen mee helpen bugs te reporten. Ten vierde zijn de crashes zelf op het moment echt klein en kan je lang door spelen. Het probleem op dit moment zijn de lag spikes die of meteen kunnen optreden of pas na 2 uur. fps is over het algemeen zonder deze spiked meer dan prima, variërend van 25 t/m 60fps. Zodra een nieuwe patch droppen vanavond of morgen (voor ons morgen ochtend), zullen ze dit wel fixen naast wat andere bugs die op dit moment een beetje "game breaking" kunnen zijn.DutchWalnut schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:11:
[...]
Dan steek ik die 10 euro wel in mijn zak. Dank je wel Tylocke.
Het gaat er meer om of je die 10 euro kwijt wilt/kunt, al ben ik zeker van dat dat het probleem niet is.
Dat was ook mijn punt. 10 euro om nu de PTU te spelen? Zou ik persoonlijk niet doen. En natuurlijk is het leuk om mee te helpen met de development, maar ook daar zou ik geen 10'tje voor betalen. Ik kom zelf vaak genoeg bugs tegen die er voor zorgen dat ik kan suiciden. Niet zo veel als tijdens de eerste week maar ze zijn er genoeg.Recon24 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:41:
[...]
Niet helemaal mee eens. Bugs zijn er met release ook dus ik zou daar niet zo naar kijken. Ten eerste als je het ervoor over hebt ben je een maandje sub voor en krijg je flairs voor, ten tweede kan je meteen mee helpen bugs te reporten. Ten vierde zijn de crashes zelf op het moment echt klein en kan je lang door spelen. Het probleem op dit moment zijn de lag spikes die of meteen kunnen optreden of pas na 2 uur. fps is over het algemeen zonder deze spiked meer dan prima, variërend van 25 t/m 60fps. Zodra een nieuwe patch droppen vanavond of morgen (voor ons morgen ochtend), zullen ze dit wel fixen naast wat andere bugs die op dit moment een beetje "game breaking" kunnen zijn.
Het gaat er meer om of je die 10 euro kwijt wilt/kunt, al ben ik zeker van dat dat het probleem niet is.
Mijn punt was dat je alleen dat 10'tje moet betalen als je subscriber wilt worden, niet omdat je eerder toegang tot de PTU wil.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Eens met Tylocke. Bij de Live versie zal er ook genoeg bug hunting te doen zijn, daar moet je nu dat tientje niet voor betalen.
Ik heb toegang tot 3.0, voor sommige mensen (zoals ik) werkt het best goed. Als je een beetje langs de obvious bugs kan kijken is het een heel goed begin. Ze zijn nu vooral met de servers aan het stoeien. De frame rate lijkt op dit moment voornamelijk gelimiteerd door de server. De schepen zijn een beetje hit-and-miss. Best wel nog wat glitches, vooral losse componenten die niet zitten op plekken waar je ze verwacht en/of onzichtbaar zijn vanuit bepaalde hoeken.
Verwijderd
Ik ben alweer gestopt met PTU 3.0 omdat het spel om de haverklap crashed waardoor je weer van voor af aan moet beginnen.
Vraag me af in welke build we de Volumetrix cloud kunnen gaan verwachten. Lijkt mij dat we daarmee moeten wachten of tot sq42 of een volledig system waar ze aanwezig zijn.
Oh wacht. Voor de surface van Crusader en andere gas giants zijn ze ook interessant natuurlijk.
Oh wacht. Voor de surface van Crusader en andere gas giants zijn ze ook interessant natuurlijk.

Potverdorrie ja dat zal ook mooie plaatjes opleveren.
We hebben al wat eerder tech gezien hiervan:Case_C schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 06:58:
Vraag me af in welke build we de Volumetrix cloud kunnen gaan verwachten. Lijkt mij dat we daarmee moeten wachten of tot sq42 of een volledig system waar ze aanwezig zijn.
Oh wacht. Voor de surface van Crusader en andere gas giants zijn ze ook interessant natuurlijk.[afbeelding]

Iemand heeft alle eyecandy van de anniversary sale in 1 video gedaan. Enjoy!
Bonus Carrack plattegrond

[ Voor 25% gewijzigd door Tylocke op 07-12-2017 14:22 ]
Lol ik wou 'm net komen postenTylocke schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:42:
Iemand heeft alle eyecandy van de anniversary sale in 1 video gedaan. Enjoy!
[video]
[afbeelding]
We gaan 't wel zien hoe het gaat worden.
Verwijderd
Niet erg realistisch dit spel, ik vloog net met 1183 m/s tegen de grond met mijn 85x en mijn schip had geen eens schade, het enige wat er gebeurde was dat ik terug de ruimte in stuiterde.
Want het is erg slim om dat allemaal nu al te gaan programmeren wil je zeggen voor alles met bijv. de schepen klaar is? En dan later nog een keer te doen? En nog een keer?Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:52:
Niet erg realistisch dit spel, ik vloog net met 1183 m/s tegen de grond met mijn 85x en mijn schip had geen eens schade, het enige wat er gebeurde was dat ik terug de ruimte in stuiterde.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mechanics zou ik inderdaad voor schepen maken. Dat klopt ja. Nu mag je elk schip na lopen op het moment dat een nieuwe mechanic er invloed op heeft.The Chosen One schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:29:
[...]
Want het is erg slim om dat allemaal nu al te gaan programmeren wil je zeggen voor alles met bijv. de schepen klaar is? En dan later nog een keer te doen? En nog een keer?
ik bedoel natuurlijk niet elk schip kwa design maken. Schepen hebben ook mechanics in en rond zich en nog veel meer. Dat staat ook nog niet allemaal vast. Niet veel nood zou ik zeggen om nu al op zulke (zie boven) features te richten. Bied nog niet zoveel en levert toch extra werk weer later op.Bornhald schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:33:
[...]
Mechanics zou ik inderdaad voor schepen maken. Dat klopt ja. Nu mag je elk schip na lopen op het moment dat een nieuwe mechanic er invloed op heeft.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik snap wat je bedoelt, ik denk alleen dat een uitdaging is dat ze nu al x schepen in het spel hebben, en op het moment dat er iets moet worden aangepast wat invloed heeft op het damage model, dan moeten allen schepen weer langs worden gelopen. Volgens mij zie je vaker bij andere ontwikkelingen, dat er enkele helemaal zijn uitgewerkt en het gros niet zodat het niet zoveel werk kost om een aanpassing te doen.The Chosen One schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:45:
[...]
ik bedoel natuurlijk niet elk schip kwa design maken. Schepen hebben ook mechanics in en rond zich en nog veel meer. Dat staat ook nog niet allemaal vast. Niet veel nood zou ik zeggen om nu al op zulke (zie boven) features te richten. Bied nog niet zoveel en levert toch extra werk weer later op.
Ze hebben of steeds een behoorlijke kluif omdat veel mechanics nog niet zijn uitgewerkt dus de invloed ervan is lastig te bepalen. Gezien alles om de schepen draait is het lastig wanneer een mechanic invloed heeft op de schepen, alle schepen een redo moeten krijgen, zoals gezien bij item 2.0.
Blijkbaar snapt het damage model niet dat wanneer je op een planeet vliegt met snelheid X dat het einde oefening is, en de hoop is dat het aan het schip ligt en niet aan het model
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 07-12-2017 21:21 ]
AtV staat ook alweer online,
Maar dat is een prima vraag om te stellen, of in te dienen bij de Issue Council mocht je toegang hebben.
Na een hele lange tijd van stilte rond SQ42 gaan ze nu maandelijks updates geven over de ontwikkeling hiervan.
"Next week, we will send out our inaugural Squadron 42 newsletter, which will be a monthly installment containing exclusive news on our single-player campaign. Join us on Thursday, December 21st at 12 PM PST for our Holiday ATV Special focused on Squadron 42. "
Gaat me benieuwen wat we daarvan mogen verwachten. Over een week of 2 hebben ze natuurlijk ook die livestream. Wel fijn dat er iets meer info komt. Maar gezien alles wat ze er in willen hebben verwacht ik voorlopig nog geen datums
.
Gezien alles met physics grids werkt onderhand lijkt het me geen gekke gedachte dat ship damage op dat niveau uit staat? Zo ervaarde ik de demo tijdens CitCon ook. Je kon je schip niet crashen op een planeet.Bornhald schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:55:
[...]
Blijkbaar snapt het damage model niet dat wanneer je op een planeet vliegt met snelheid X dat het einde oefening is, en de hoop is dat het aan het schip ligt en niet aan het model
Maar dat is een prima vraag om te stellen, of in te dienen bij de Issue Council mocht je toegang hebben.
Na een hele lange tijd van stilte rond SQ42 gaan ze nu maandelijks updates geven over de ontwikkeling hiervan.
"Next week, we will send out our inaugural Squadron 42 newsletter, which will be a monthly installment containing exclusive news on our single-player campaign. Join us on Thursday, December 21st at 12 PM PST for our Holiday ATV Special focused on Squadron 42. "
Gaat me benieuwen wat we daarvan mogen verwachten. Over een week of 2 hebben ze natuurlijk ook die livestream. Wel fijn dat er iets meer info komt. Maar gezien alles wat ze er in willen hebben verwacht ik voorlopig nog geen datums
[ Voor 108% gewijzigd door Case_C op 08-12-2017 23:39 ]
Ligt het aan mij of is de site van Star Citizen uit de lucht gehaald?
Ik kom ook niet meer in de servers.
Ik kom ook niet meer in de servers.
Dank je wel! Hopelijk is het een storing
Ja, beide.Case_C schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:01:
[...]
Was volgens mij ook vrij snel verholpen volgens mij. Ook de eerste keer in al die jaren dat de boel volledig down was. Website en game servers?
[ Voor 35% gewijzigd door DutchWalnut op 09-12-2017 23:36 ]
Was volgens mij ook vrij snel verholpen volgens mij. Ook de eerste keer in al die jaren dat de boel volledig down was. Website en game servers?
dubbel
[ Voor 94% gewijzigd door DutchWalnut op 09-12-2017 23:37 ]
Downloading patcher blijft steken op 39%
Komt dit vanzelf goed? Of beter een andere keer opnieuw proberen?
Als het langer dan 15 min doet dan zou ik even verify files doen.
Heb je ook de nieuwste launcher?
https://install.robertssp...SI-Setup-1.0.0-ptu.26.exe
https://install.robertssp...SI-Setup-1.0.0-ptu.26.exe
De oude patcher (van 2.6 etc.) had bij mij nog wel eens de gewoonte om z'n stats niet te updaten. Maar in de achtergrond liep alles wel gewoon normaal door. Vermoed dus dat dit het geval is, als je op een later moment verder zou downloaden zie je waarschijnlijk dat hij verder dan 39% was gekomen.razoon schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:18:
Downloading patcher blijft steken op 39%
De nieuwe PTU patcher is allen nog niet interessant omdat 3.0 nog niet live is.
Ik krijg "Sign in failed". Verkeerde password. Terwijl ik wel op de site kan inloggen.
Ik gebruik die nieuwste launcher van de link van mac-roles 2 posts hierboven.
Wat is hier nu weer aan de hand?
Hangt ervan af, heb je toegang tot de PTU? Ze hebben er op RSI ook een FAQ voor.razoon schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:45:
Ik krijg "Sign in failed". Verkeerde password. Terwijl ik wel op de site kan inloggen.
https://robertsspaceindustries.com/faq/faq-ptu
Ik ga die moeite iig niet nemen, zie het wel als het op live uit komt.
Het is voor het eerst in een jaar dat ik weer eens inlog trouwens (probeer in te loggen...)Bornhald schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:51:
Heb je toegang tot de ptu?
Ik heb volgens mij geen toegang tot PTU. De link is grijs.
Kan ik dan wel die nieuwste launcher gebruiken?
[ Voor 25% gewijzigd door razoon op 11-12-2017 14:00 ]
Iemand een idee hoe je al criminal flagged geld kan verdienen ?
Krijg geen geld voor uitzetten van beacons.
Ook kan ik nog geen schepen verkopen oid....
Maar vind criminal start plek gaver dan de normale start area
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Ik heb die nieuwe patcher weer gewist en de oude weer geinstalleerd.
Ik krijg dit beeld waarbij de launcher blijft steken op 37%.

[ Voor 24% gewijzigd door razoon op 11-12-2017 14:32 ]
In 2.6 kan je nog vrij weinig qua geld verdienen en heeft geen zin want volgens mij wist 3.0 je statskaasszje schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:10:
Iemand een idee hoe je al criminal flagged geld kan verdienen ?
Is volgens mij waar @Case_C aan refereerderazoon schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:27:
Ik heb die nieuwe patcher weer gewist en de oude weer geinstalleerd.
[afbeelding]
Ik laat de launcher maar open en zien hoe ver hij komt.Case_C schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:18:
[...]
De oude patcher (van 2.6 etc.) had bij mij nog wel eens de gewoonte om z'n stats niet te updaten. Maar in de achtergrond liep alles wel gewoon normaal door. Vermoed dus dat dit het geval is, als je op een later moment verder zou downloaden zie je waarschijnlijk dat hij verder dan 39% was gekomen.
De nieuwe PTU patcher is allen nog niet interessant omdat 3.0 nog niet live is.
Er is overigens geen optie om te pauzeren ofzo. Zoals je ziet zit het in een venster.
Ik kan dus ook niet "op een later moment verder downloaden" zoals je voorstelde.
Om verwarring te voorkomen: ik heb het dus over de launcher die de patcher schijnbaar download. Deze launcher blijft steken. De patcher heb ik dus nog niet binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door razoon op 11-12-2017 14:50 ]
Voor de PTU patcher heb je ook een PTU account nodig (niet dezelfde als je standaard account) en die krijg je alleen als je access hebt. Dus het zal wel niet werken.
Ok, ik heb dus de Star Citizen Launcher nodig neem ik aan. Die in dat venster boven. Die nog steeds blijft steken overigens. Ik heb de nodige frameworks en visual C++ progs geinstalleerd.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:00:
Voor de PTU patcher heb je ook een PTU account nodig (niet dezelfde als je standaard account) en die krijg je alleen als je access hebt. Dus het zal wel niet werken.
Niet exact hetzelfde probleem maar mogelijk staat er een oplossing tussen:razoon schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:45:
[...]
Ik laat de launcher maar open en zien hoe ver hij komt.
Er is overigens geen optie om te pauzeren ofzo. Zoals je ziet zit het in een venster.
Ik kan dus ook niet "op een later moment verder downloaden" zoals je voorstelde.
Om verwarring te voorkomen: ik heb het dus over de launcher die de patcher schijnbaar download. Deze launcher blijft steken. De patcher heb ik dus nog niet binnen.
https://www.reddit.com/r/...rexe_has_stopped_working/
Ik heb het ooit eerder op reddit langs zien komen maar kan me totaal niet herinneren waar.
offtopic:
Crytek gaat achter CIG aan met een rechtzaak.
https://www.reddit.com/r/...mperium_games_corp_et_al/
[ Voor 13% gewijzigd door Ves op 13-12-2017 21:07 ]
Ik las het net, lijkt erop dat CryTek geld en bad PR wil.Ves schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:06:
offtopic:
Nou dan kan Ortwin ook weer aan het werk.
Vind dit meer typerend een act of desperation van CryTek. De license waar het om gaat is ook niet meer in gebruik. Ze gebruiken nu de lumberyard van Amazon.
En dan is er ook nog dit:
https://www.reddit.com/r/...t_out_the_engine_in_2013/
Dus waarschijnlijk is er weer niet veel aan de hand. Maarja geen Star Citizen zonder controverse.
Dus waarschijnlijk is er weer niet veel aan de hand. Maarja geen Star Citizen zonder controverse.
Wat je zegt, weer controverse.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:23:
En dan is er ook nog dit:
beetje clickbait, maar deed me wel denken aan het stuk, vooral over het begin, de meta game
https://www.pcpowerplay.com.au/feature/space-madness,479658
edit:
onderhand op:
kotaku.com
pcgamer.com
polygon.com
zou het aflopen met een sisser als de 45k fake refund?
[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 13-12-2017 23:41 ]
offtopic:
We zullen het zien.
Als het goed is zou volgende week iets meer bekend worden gemaakt over SQ42. Wellicht dat wij dan meer over deze situatie te horen krijgen. Of misschien helemaal niets (incl SQ42)
We zullen het zien.
Als het goed is zou volgende week iets meer bekend worden gemaakt over SQ42. Wellicht dat wij dan meer over deze situatie te horen krijgen. Of misschien helemaal niets (incl SQ42)
Schijnbaar official statement wat ze aan massively op hebben gegeven:
Kan zomaar zijn dat ze verwacht hebben (geen idee wat er zwart op wit staat) dat ze daadwerkelijk toegang zouden krijgen tot alle inhouse tech die ontwikkeld is.
Maar sinds dat ze alles via LumberYard hebben draaien (die volgens mij hetzelfde hadden gedaan als CIG bij CryTek. Het uitkopen van de engine, en zelf ontwikkelen) Dan zal het echt een spelletje worden van legal documents hoe het precies zit met het wel/niet tonen van een logo...
En ergens snap ik wel dat CryTek niet blij is.“We are aware of the Crytek complaint having been filed in the US District Court. CIG hasn’t used the CryEngine for quite some time since we switched to Amazon’s Lumberyard. This is a meritless lawsuit that we will defend vigorously against, including recovering from Crytek any costs incurred in this matter.”
Kan zomaar zijn dat ze verwacht hebben (geen idee wat er zwart op wit staat) dat ze daadwerkelijk toegang zouden krijgen tot alle inhouse tech die ontwikkeld is.
Maar sinds dat ze alles via LumberYard hebben draaien (die volgens mij hetzelfde hadden gedaan als CIG bij CryTek. Het uitkopen van de engine, en zelf ontwikkelen) Dan zal het echt een spelletje worden van legal documents hoe het precies zit met het wel/niet tonen van een logo...
[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 14-12-2017 09:39 ]
Dat niet alleen, CIG heeft de netcode ook door laten lekken, ook naar derden. Ik denk dat de delay van SQ42 te maken heeft met Crytek (aanname). Ik snap dat Crytek nu een vergoeding vraagt, gezien hun situatie. Echter moet het nu echt over de rug van een crowdfunding? Ik heb liever dat ze het geld steken in de ontwikkeling van het spel. Niet een of ander rechtszaak.
Echter weten we niet alle feiten en kennen we de afspraken niet. Dus wie hier nu fout zit, dat kunnen we niet zeggen.
Edit:
Toch wil ik even kwijt dat ik denk dat CIG toe werkt aan een non-refund beleid na het uitkomen van 3.0. Ik heb het al eens geroepen. Mocht je dus geen vertrouwen hebben of spijt van je funding. Dan is nu je kans.
Zie het bericht van gisteren op Polygon (ook te lezen op DS forum).
https://www.polygon.com/2...67590/star-citizen-refund
Maar goed, mocht je er wel vertrouwen in hebben, dat heb ik deels wel, dan mogen we hopen op een game die wel uit gaat komen.
Waarom zeg ik ' deels..' , omdat ik het bedrag dat ik er in had gestoken niet meer kon rechtvaardigen met mijn verwachtingen..
Ik wil niemand er voor weerhouden, maar wees wel reëel naar jezelf. Ik was het ook niet.
Maar uit eindelijk willen we allemaal dat het spel uit komt
Echter weten we niet alle feiten en kennen we de afspraken niet. Dus wie hier nu fout zit, dat kunnen we niet zeggen.
Edit:
Toch wil ik even kwijt dat ik denk dat CIG toe werkt aan een non-refund beleid na het uitkomen van 3.0. Ik heb het al eens geroepen. Mocht je dus geen vertrouwen hebben of spijt van je funding. Dan is nu je kans.
Zie het bericht van gisteren op Polygon (ook te lezen op DS forum).
https://www.polygon.com/2...67590/star-citizen-refund
Maar goed, mocht je er wel vertrouwen in hebben, dat heb ik deels wel, dan mogen we hopen op een game die wel uit gaat komen.
Waarom zeg ik ' deels..' , omdat ik het bedrag dat ik er in had gestoken niet meer kon rechtvaardigen met mijn verwachtingen..
Ik wil niemand er voor weerhouden, maar wees wel reëel naar jezelf. Ik was het ook niet.
Maar uit eindelijk willen we allemaal dat het spel uit komt
[ Voor 52% gewijzigd door DutchWalnut op 14-12-2017 15:02 ]
Just to be clear, de trailer van de 900P SSD van Citcon is dus niet onmogelijk.
Een box in low orbit valt dus gewoon naar beneden
, als dan niet met de nodige entry effects...

. Gewoon wat er bekend is, niks meer niets minder.
We zien het wel, Ortwin zal ook wel weer een brief posten. (Als de NDA's het toelaten bij zo'n rechtzaak)
Een box in low orbit valt dus gewoon naar beneden

Leest wel een stuk prettigerBornhald schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:17:
BBC artikel met waar de lawsuit nu over gaat. Misschien wat objectiever dan al die game sitea
http://www.bbc.com/news/technology-42352606
We zien het wel, Ortwin zal ook wel weer een brief posten. (Als de NDA's het toelaten bij zo'n rechtzaak)
[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 14-12-2017 20:49 ]
BBC artikel met waar de lawsuit nu over gaat. Misschien wat objectiever dan al die game sites
Wat getease voor SQ42 in de mail.
Dus woensdag 20 december een teaser met Mark Hamill. En dan donderdag 21 december de livestream.
December 14th, 2017
Attention!
The UEE Navy needs you. Whether you’re already a top gun or have never flown a ship before, there’s a place for you in the Navy. Only by banding together can we hope to move forward and protect the freedom of the UEE.
On Wed. Dec. 20th, enlist on the RSI website by signing up for the next Squadron 42 newsletter with exclusive information and updates on the game’s progress. You must enlist to continue receiving these official communications — be the first to know.
Heads up. Check out IGN on Wed. Dec. 20th for an exclusive teaser featuring Mark Hamill.
Report for duty on Thurs, Dec. 21st for our Around the Verse holiday special. Watch it on Twitch from 12-2 PM PST to hear the latest Squadron 42 updates directly from the developers.
Over and Out,
UEE Naval High Command

Dus woensdag 20 december een teaser met Mark Hamill. En dan donderdag 21 december de livestream.
Lijkt mij op een redesign van de Avanger.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:41:
[...]
[afbeelding]
Gister deze ontvangen: BenQ PD3200U
Dat ziet er toch wel ff wat beter uit dan mijn 27inch "taiwanese QNIX" cinema display paneel van 1440p.
Alleen jammer dat mijn 290x niet verder dan 10-15 fps komt, maar damn komen die textures goed tot zijn recht.
Volgend jaar maar ff een 1080ti of wat de opvolger wordt halen.
Zeker aan te raden voor SC though.
Dat ziet er toch wel ff wat beter uit dan mijn 27inch "taiwanese QNIX" cinema display paneel van 1440p.
Alleen jammer dat mijn 290x niet verder dan 10-15 fps komt, maar damn komen die textures goed tot zijn recht.
[ Voor 5% gewijzigd door kipkruide op 15-12-2017 08:41 ]
Gaat dus toch in de finale raken, qua marketing/hype. Als ze nu een schedule gaan laten zien, betekend dat ook dat we zien wat er nog gedaan moet worden. En waar de ontwikkeling van SQ42 nog op wacht.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:41:
[...]
[afbeelding]
Ben dan ook erg benieuwd naar de vertical slice. En je kan er zeker van zijn dat ze die nu perfect willen laten zien.
Hooguit een skin, een redesign van de Avenger verwacht ik pas na de beta. Dit schip is nu minstens op het niveau qua vormgeving wat het moet hebben.DutchWalnut schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:55:
[...]
Lijkt mij op een redesign van de Avanger.
Er is nog een hele rits andere schepen die meer prio hebben voor een rework
Prijzig schermpjekipkruide schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:40:
Gister deze ontvangen: BenQ PD3200U
GTX2080ti moet dat dan maar worden. Alleen jammer dat die altijd na de mainstream kaarten komen. Moet je nog even op wachten dus.
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 15-12-2017 08:45 ]
Ja ik wilde geen mva scherm omdat je dan vaak op zo'n groot scherm toch color shift krijgt. Of met een pulse modulated backlight.
Kwam ik hierop uit, maar ook handig als ik wil coden met mijn laptop omdat je hem als hub voor je inputs kan gebuiken op 2 kanalen, pc en laptop.
In het weekend ff kalibreren dan zal ik wl een fototje uppen
, Was trouwens verbaasd over hoe goed de scaling eruitziet als je gewoon op 1080p of 1440p draait, je verliest wel wat detail maar voor de rest is het echt meer dan prima.
Kwam ik hierop uit, maar ook handig als ik wil coden met mijn laptop omdat je hem als hub voor je inputs kan gebuiken op 2 kanalen, pc en laptop.
In het weekend ff kalibreren dan zal ik wl een fototje uppen
[ Voor 19% gewijzigd door kipkruide op 15-12-2017 09:47 ]
Ik heb mijn X56 Rhino binnen. Zal nog niet al te veel instellen gezien ze nog veel aan het veranderen zijn met de keybinds.
Merkte al meteen een verschil met het vliegen.
Ik heb de X55. Wat ik doe is gewoon handmatig de keybinding voor de joystick aanmaken in Star Citizen zelf en daarna de xml exporteren (gewoon door de key settings te saven). Als CIG dan weer eens de keybinding verandert importeer je gewoon weer je eigen xml en is er niks veranderd.Ves schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:24:
Ik heb mijn X56 Rhino binnen. Zal nog niet al te veel instellen gezien ze nog veel aan het veranderen zijn met de keybinds.
Interview van MyRadar met CR.
En blijkbaar is er ook een met Tony Z, tenminste Noobifier heeft daarvoor vragen mogen stellen. Zegt hij in z'n laatste filmpje. Dus die zien we dan ook wel binnenkort.
En een kleine sneak peek van een reactor room. Nu de vraag waar die op staat natuurlijk
En blijkbaar is er ook een met Tony Z, tenminste Noobifier heeft daarvoor vragen mogen stellen. Zegt hij in z'n laatste filmpje. Dus die zien we dan ook wel binnenkort.
En een kleine sneak peek van een reactor room. Nu de vraag waar die op staat natuurlijk

[ Voor 78% gewijzigd door Case_C op 16-12-2017 13:34 ]
Lijkt me gezien het formaat iets van een Idris of Javelin? Misschien de reactor room van de Idris in SQ42, kan me iets dergelijks herinneren van de Morrow Tour.Case_C schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:42:
Interview van MyRadar met CR.
[video]
[afbeelding]
ik vind het een beetje op de gravity generator lijken die ooit op "capture the idris" filmpjes zijn getoond, en later ook bevestigd zijn dat ze in stations zitten. Niet helemaal hetzelfde maar verder geitereerd en uitgewerkt.Tylocke schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:28:
[...]
Lijkt me gezien het formaat iets van een Idris of Javelin? Misschien de reactor room van de Idris in SQ42, kan me iets dergelijks herinneren van de Morrow Tour.

Die zijn inderdaad bijna net zo groot. En vermoedelijk lijken ze op elkaar vanwege hergebruik assets. De bol is wel typisch aan de gravity generator, dat is ook mooi zichtbaar in de Starfarer.Bornhald schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:01:
[...]
ik vind het een beetje op de gravity generator lijken die ooit op "capture the idris" filmpjes zijn getoond, en later ook bevestigd zijn dat ze in stations zitten. Niet helemaal hetzelfde maar verder geitereerd en uitgewerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar vanmorgen de Morrow Tour nog een keer bekeken en daar kwam ik bijna aan het einde dit beeld tegen:

Ik zeg de Stanton zijn Reactor Core in de nieuwe demo. Als je naar de Morrow Tour kijkt valt het pas op hoeveel werk er is gestoken in de character models. Helaas is de animatie nog steeds verre van perfect maar we komen langzaam verder.
Waarschijnlijk als teaser:
https://twitter.com/vegafreevega
Met video: [Video: https://twitter.com/twitter/statuses/939238800290488321]
Vroeg laatst naar een oude Vanguard Warden wallpaper maar maybe is iets ingame ook wel cool.
Misschien kan ik een request doen voor een coole ingame Vanguard Warden screenshot voor wallpaper.
(24", 1920X1200 hier voor als dat nog uitmaakt)
Misschien kan ik een request doen voor een coole ingame Vanguard Warden screenshot voor wallpaper.
Op de discord post @Recon24 regelmatig screenshots. Geen idee hoe de ship availability is, maar daar kan je vast een verzoekje kwijtThe Chosen One schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:33:
Vroeg laatst naar een oude Vanguard Warden wallpaper maar maybe is iets ingame ook wel cool.
Ook een leuk filmpje met een aantal SW en SC models vergeleken.
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 18-12-2017 22:16 ]
Ik heb wel toegang tot een Vanguard Warden en 3.0. Heb je nog een specifiek iets in gedachten? Een Vanguard in QT? Of boven één van de manen? Of zelfs geland kan natuurlijk ook.The Chosen One schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:33:
The Chosen One schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:33:

Ik weet even niet of dit de raw versie is. Deze is 2560x1440p.
@The Chosen One Hier wat screenshots van afgelopen nacht. Meeste zijn 3440x1440.

En het interview met TonyZ
Niemand de trailer gepost?

[ Voor 10% gewijzigd door Tylocke op 20-12-2017 20:37 ]
Als je alles onder zoveel plaatjes verbergt gaan we het niet zien natuurlijkTylocke schreef op woensdag 20 december 2017 @ 00:18:[s://tweakers.net/ext/f/eyoKdYuZf0t1ScluX69VW8Mv/full.jpg"]afbeelding[/url]]
[video]
[video]
Ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen, systeem voor interactie ziet er goed uit. Lekker soepel, hoewel gameplay natuurlijk anders kan zijn.
Maar dat zien we morgen
Zo vanavond nog even Tony Z horen.
Goed bezig!Case_C schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:06:
[...]
Als je alles onder zoveel plaatjes verbergt gaan we het niet zien natuurlijk. Ook de redactie maar even getipt voor die teaser. We zien 't wel
.\
Ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen, systeem voor interactie ziet er goed uit. Lekker soepel, hoewel gameplay natuurlijk anders kan zijn.
Maar dat zien we morgen.
Zo vanavond nog even Tony Z horen.
Tsja, niemand had wat gepost en anders ga ik weer dubbel posten. Het verbaasde me eigenlijk wel heel erg dat niemand hem er nog neer gezet had, ik was ook al ruim 2 uur te laat.
Ik heb wel zin in morgen!
Iemand al een tank gekocht 
Prijs tussen de $95 voor de basis en $725 voor het maximale ex Btw als ik het goed begrijp

Prijs tussen de $95 voor de basis en $725 voor het maximale ex Btw als ik het goed begrijp
[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 21-12-2017 00:55 ]
Ik heb een Cyclone TR gesmolten en een Nova gekocht. Overigens kost hij los tegen de 114 dollar warbond en 127 dollar met store credits. De rest van de packs zijn gewoon met alle andere ground vehicles.
Dus 105 ex Btw voor de "gewone" versie? (ex Btw vind ik makkelijker rekening in verband met het melten)
Zitten er nog speciale varianten of alleen die nova? Ik neem aan dat hij vanavond/morgen ook voor het klootjesvolk beschikbaar wordt gemaakt. Als ik het goed begrijp nu alleen subscriber en/of congierge
Zitten er nog speciale varianten of alleen die nova? Ik neem aan dat hij vanavond/morgen ook voor het klootjesvolk beschikbaar wordt gemaakt. Als ik het goed begrijp nu alleen subscriber en/of congierge
Ziet er wel gaaf uit, maar vraag me af hoe ze dit gaan inpassen in de balancing.Bornhald schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:52:
Iemand al een tank gekocht [afbeelding]
Tanks vs Tanks is allemaal leuk en aardig, tot er een airstrike komt van een paar fighters. Dan kan het vlug gedaan zijn met ground warfare. Maar voor sommige missies lijkt het me zeker een leuke toevoeging.
Heb nu een paar weken gespeeld.
Begonnen met Aurora, maar vond deze niet zo fijn. Daarna omgeruild voor Mustang Alpha maar deze is erg snel kaduuk en kracht valt ook erg tegen.
Zit nu dus te denken om upgrade te doen naar Avenger Titan.
Deze is nog redelijk geprijst.
Iemand ervaring met dit schip? Is het een goede upgrade of kan ik het beter laten?
Begonnen met Aurora, maar vond deze niet zo fijn. Daarna omgeruild voor Mustang Alpha maar deze is erg snel kaduuk en kracht valt ook erg tegen.
Iemand ervaring met dit schip? Is het een goede upgrade of kan ik het beter laten?
Ik ben het principieel met je eens, wanneer je air superiority hebt, heeft een tankje niks meer in te brengen. Een paar wel gemikte missles van een gladius (zelfde prijs) en je tankje is weg.Case_C schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:06:
[...]
Ziet er wel gaaf uit, maar vraag me af hoe ze dit gaan inpassen in de balancing.
Tanks vs Tanks is allemaal leuk en aardig, tot er een airstrike komt van een paar fighters. Dan kan het vlug gedaan zijn met ground warfare. Maar voor sommige missies lijkt het me zeker een leuke toevoeging.
Zelfs wanneer er een AA tank zou zijn met missiles, je hebt niet dezelfde countermeasures als een vliegtuig. dus ook dan zet ik mn geld op het vliegtuig, in een 1 vs 1 situatie
Ook zien ze er inderdaad leuk uit, maar de toegevoegde waarde zie ik niet zo in een space sim
Volledig mee eens dat de starter schepen ruk zijn, de vraag die je jezelf moet stellen en die jij alleen kan beantwoorden: gaat het extra geld voor een groter schip zichzelf terug verdienen in speelplezier. Als het antwoord ja is, zeker doen.kaasszje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:33:
Heb nu een paar weken gespeeld.
Wel iets om rekening mee te houden, er is altijd iemand met een groter/mooier/duurder/beter schip dan jij hebt, en wanneer je die tegen komt wordt je afgemaakt. Dus een schip kopen om het "beter" te doen raad ik af, als het om speel plezier gaat, dan zou ik het wel doen.
(dit gezegd hebbende als iemand die heel veel schepen had maar uiteindelijk nu alleen nog maar een cutlass black)
edit:
dit nieuw als package?
https://robertsspaceindus...s/Reliant-Kore-SC-Starter
überhaupt nieuwe packages met de game erin. Ik zie wel dat ze de completionist en de andere duurdere packages niet meer op de website hebben staan, te veel negativiteit gok ik?
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 21-12-2017 09:55 ]
Heb zelf ook een Aurora MR als starter package maar zit toch aan te denken om deze om te zetten naar een Avenger Titan of een Reliant Kore. Wel iets wat wat carry load heeft en je goederen kan transporteren, maar toch een schip wat een beetje damage kan uitdelen.
is er een aanrader voor 1 van de 2?
Gewoon wachten tot 3.0 dan krijgt de Aurora een update, en weet je beter wat je hebt. Qua performance zal 't niet veranderen gok ik. Maar dan is het model weer meer up to date.EdwardK123 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:13:
Heb zelf ook een Aurora MR als starter package maar zit toch aan te denken om deze om te zetten naar een Avenger Titan of een Reliant Kore. Wel iets wat wat carry load heeft en je goederen kan transporteren, maar toch een schip wat een beetje damage kan uitdelen.
Verder is de Avenger een gaaf schip, maar volgens mij nog steeds een beetje een schip wat niet echt lekker ligt. Firepower is verder wel aardig, maar dat is met een Aurora LN ook het geval.
En dan dacht je een tijdje met je 34" 1440p door te kunnen
nieuws: LG komt met 34"-breedbeeldmonitor met resolutie van 5120x2160 pixels
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 21-12-2017 12:20 ]
@Bornhald Een toegevoegde waarde is het zeker wel omdat Star Citizen niet alleen een space sim wil zijn. Er zijn niet voor niets planeten, met outposts, base building etc etc. Ground vehicles zullen dus zorgen dat er ook op de grond gevechten ontstaan.
@Recon24 dus de toegevoegde waarde van een tank is dat star citizen meer dan een space sim wil zijn wat blijkt uit het feit dat ze manen, planeten en outposts etc (ooit) hebben. Ja.. Nee..
Tipje van de sluier, air superiority en strafing run.
Voor degene bij wie de launcher ook blijft steken heb ik volgende url waarbij de game op een andere manier gedownload wordt.
https://www.reddit.com/r/...ar_citizen_when_launcher/
Update:
Jammergenoeg start de game niet op bij mij en krijg ik een foutmelding "Couldnt find user information. CrashHandler will exit."
https://www.reddit.com/r/...ar_citizen_when_launcher/
Update:
Jammergenoeg start de game niet op bij mij en krijg ik een foutmelding "Couldnt find user information. CrashHandler will exit."
[ Voor 24% gewijzigd door razoon op 21-12-2017 14:03 ]
Kan me niet indenken dat je grote tank battles gaat krijgen. Dan is het gewoon prijsschieten voor de fighter support.Bornhald schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:31:
@Recon24 dus de toegevoegde waarde van een tank is dat star citizen meer dan een space sim wil zijn wat blijkt uit het feit dat ze manen, planeten en outposts etc (ooit) hebben. Ja.. Nee..
Maar als infantry support in close quarters situaties kan ik me wel bedenken dat het zinvol is. Tussen gebouwen etc. kan een fighter niet heel veel beginnen tegen een tank.
Tijd zal het leren. Maar het maakt de balancing er niet makkelijker op.
Prijs schieten zie ik niet zo makkelijk gebeuren. Genoeg games waar beide aanwezig zijn in games en helikopters en straaljagers moeite hebben om er doorheen te komen. Dit in combinatie met AA vehicles, countermeasures, shields. Ook deze ground vehicles zullen hun shield systeem hebben.
Star Citizen is een Universe sim en geen space sim, anders hadden ze die planeten of eruit kunnen laten of puur als achtergrond decoratie kunnen houden zoals in 2.6 het geval is.. Ik ben blij dat het deze kant op is gegaan namelijk.
Star Citizen is een Universe sim en geen space sim, anders hadden ze die planeten of eruit kunnen laten of puur als achtergrond decoratie kunnen houden zoals in 2.6 het geval is.. Ik ben blij dat het deze kant op is gegaan namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 21-12-2017 14:40 ]
Interessant, ik heb deze week wel een mail gehad voor concierge waarbij aangegeven werd dat de grote packages aangepast gaan worden. Misschien dat dit de eerste stap is?Bornhald schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:50:
[...]
dit nieuw als package?
https://robertsspaceindus...s/Reliant-Kore-SC-Starter
überhaupt nieuwe packages met de game erin. Ik zie wel dat ze de completionist en de andere duurdere packages niet meer op de website hebben staan, te veel negativiteit gok ik?
volgens mij is deze ook nieuwTylocke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:14:
[...]
Interessant, ik heb deze week wel een mail gehad voor concierge waarbij aangegeven werd dat de grote packages aangepast gaan worden. Misschien dat dit de eerste stap is?
https://robertsspaceindus...e/Packages/The-Verse-Pack
en het zou dan heel goed in lijn zijn
en ik denk dat je beter een schip kan kopen dan een tank.
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 21-12-2017 16:20 ]
PTU dus naar alle backers voor de kerst. https://robertsspaceindus...tu-3-0-0-all-backers-test
Live release gaat dus nog over 't nieuwjaar heen. Zal de kerst vakantie me dus maar even bezighouden met de grind naar de Duke of Yorck in WoWarships.
Ook heel scherp! We kijken er niet meer van op, maar voor 't eerst in 2 jaar?! weer wat SQ42 en het moet een dag uitgesteld worden... ach ja. Vanavond maar eens kijken of de show met minder dan een uur vertraging kan starten
.
Live release gaat dus nog over 't nieuwjaar heen. Zal de kerst vakantie me dus maar even bezighouden met de grind naar de Duke of Yorck in WoWarships.
Ook heel scherp! We kijken er niet meer van op, maar voor 't eerst in 2 jaar?! weer wat SQ42 en het moet een dag uitgesteld worden... ach ja. Vanavond maar eens kijken of de show met minder dan een uur vertraging kan starten

Ik verwacht geen grote vertraging vanavond want het is niet echt een live event. De Speciale Holiday AtV is al opgenomen. Mogelijk dat de aankondigingen live zijn maar dat is het dan ook.Case_C schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
PTU dus naar alle backers voor de kerst. https://robertsspaceindus...tu-3-0-0-all-backers-test
Ook heel scherp! We kijken er niet meer van op, maar voor 't eerst in 2 jaar?! weer wat SQ42 en het moet een dag uitgesteld worden... ach ja. Vanavond maar eens kijken of de show met minder dan een uur vertraging kan starten.
[afbeelding]
Wat ik wel vreemd vind is de oorzaak van de vertraging. Als bovenstaande waar is dan kan het niet in de build hebben gezeten want die gameplay zou al opgenomen moeten zijn. Wat blijft er dan over? Problemen bij het transcoden van de video? De twitch verbinding zelf?
De show is niet live, dus ik mag aannemen dat ze niet te laat beginnen. Dat zou behoorlijk raar zijnCase_C schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:35:
Ook heel scherp! We kijken er niet meer van op, maar voor 't eerst in 2 jaar?! weer wat SQ42 en het moet een dag uitgesteld worden... ach ja. Vanavond maar eens kijken of de show met minder dan een uur vertraging kan starten.
[afbeelding]

Ik vind de oorzaak ook raar, je zou toch verwachten dat de opnamen klaar waren. Dus het zal aan het publiceren hebben gelegen denk ik. Iets anders zou het niet echt kunnen zijn toch?Tylocke schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:55:
[...]
Wat ik wel vreemd vind is de oorzaak van de vertraging. Als bovenstaande waar is dan kan het niet in de build hebben gezeten want die gameplay zou al opgenomen moeten zijn. Wat blijft er dan over? Problemen bij het transcoden van de video? De twitch verbinding zelf?
[ Voor 25% gewijzigd door Bornhald op 22-12-2017 13:07 ]
Nou schip toch maar geupgrade naat titan.
Maar dat kanon op de voorkant was het geld al bijna waard
Dik schip
Kortom voegt zeker iets toe
Dik schip
Gefeliciteerd! De Avenger Titan is een wereld van verschil vergeleken met de aurora of mustang, en hij heeft nog cargo space ook. Het is echt een prima all round schip.kaasszje schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:03:
Dik schip
(Dit is Willem078, account van een collega was nog ingelogd, oeps)
[ Voor 7% gewijzigd door domax op 22-12-2017 14:20 ]
Goede upgrade, de Avenger is redelijk veelzijdig en dus mooi bruikbaar in het spel.kaasszje schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:03:
Dik schip
Nou, ik heb de PTU binnengetrokken maar het is helaas compleet onspeelbaar op mijn PC. Non-stop stuttering.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik vrees dat het wel even zo gaat blijven. De servers zijn overbelast en er zijn simpelweg niet zoveel PTU servers als er Live servers zijn.Compizfox schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:34:
Nou, ik heb de PTU binnengetrokken maar het is helaas compleet onspeelbaar op mijn PC. Non-stop stuttering.
De framerate is erg afhankelijk van de server. Heb regelmatig rond de 30 tot 35 gehad op PTU met een relatief schone server. Maar dus ook <10 helaas.
Je kan nog proberen de servers op AU of US te zetten ipv EU, afhankelijk van het tijdstip. In Australie slaapt men nu grotendeels dus zullen de servers iets beter zijn.
Daar gaat het natuurlijk al mis; dat de framerate (van de client) gebonden is aan de server. Was het trouwens niet het idee dat dit met 3.0 opgelost zou zijn, of heb ik dat verkeerd begrepen?Tylocke schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:55:
[...]
De framerate is erg afhankelijk van de server. Heb regelmatig rond de 30 tot 35 gehad op PTU met een relatief schone server. Maar dus ook <10 helaas.
Bij mij is de framerate niet eens echt definieerbaar aangezien ik steeds een paar frames krijg, dan een stutter van een seconde, dan weer enkele frames, enz.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ptu launcher gooit alles er van af. Had ik hier anders nee moeten kiezen?
Geen idee hoe ik nu live weer kan spelen
Geen idee hoe ik nu live weer kan spelen
Mogen we jou de schuld geven?
3.0 heeft wat verbeteringen erin maar de grootste verbeteringen zouden in 3.1 moeten zitten. Met de nieuwe opzet van 1 release per kwartaal is 3.1 ook niet echt een ding meer denk ik. Sowieso vermoed ik dat ze tot daadwerkelijk gold release bezig zullen zijn met netwerk performance.Compizfox schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:58:
[...]
Daar gaat het natuurlijk al mis; dat de framerate (van de client) gebonden is aan de server. Was het trouwens niet het idee dat dit met 3.0 opgelost zou zijn, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Bij mij is de framerate niet eens echt definieerbaar aangezien ik steeds een paar frames krijg, dan een stutter van een seconde, dan weer enkele frames, enz.
Wat je als laatste beschrijft lijkt me bijna een oude bug. Welke cpu, geheugen en hdd/ssd gebruik je?
Nu dan toch live:
SQ42 AtV
https://www.twitch.tv/starcitizen
https://robertsspaceindustries.com/squadron42#enlist
Enlist pagina voor SQ42 heeft ook een update gehad.
Kan nu dus ook een schedule op gaan komen na vandaag
.
@kaasszje Bof jij
, de Avenger heeft een rework gehad. Hij is een stuk groter geworden. Zal na 3.0 wel ingame komen.
De Tumbril Tonk is nu wel de hype van 2017 geworden
.
SQ42 AtV
Kan nu dus ook een schedule op gaan komen na vandaag
@kaasszje Bof jij
De Tumbril Tonk is nu wel de hype van 2017 geworden
[ Voor 85% gewijzigd door Case_C op 22-12-2017 23:03 ]
Avenger kan nu ook tussendoor in game komen met de nieuwe installer, dus niet meer wachten op de volgende patchCase_C schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 21:04:
Nu dan toch live:
SQ42 AtV
Kan nu dus ook een schedule op gaan komen na vandaag.
@kaasszje Bof jij, de Avenger heeft een rework gehad. Hij is een stuk groter geworden. Zal na 3.0 wel ingame komen.
De Tumbril Tonk is nu wel de hype van 2017 geworden.