Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Verwacht inderdaad ook wel in 3.0 dat ze meer gaan experimenteren met grotere aantallen spelers per server. Maar dit hadden ze ook nodig om al komende features te implementeren zonder verlies van performance.
grotere aantallen spelers maakt of breekt SC denk ik. In huidig stadium van ontwikkeling begint het natuurlijk steeds belangrijker te worden en het is strikt noodzakelijk voor ze uberhaupt naar beta willen gaan. Voor SQ42 heeft het geen effect (weet even niet meer of coop nog een onderdeel is of niet, maar ook indien drop in coop nog een onderdeel is, dan is het maar een handje vol spelers en niet een MMO hoeveelheid spelers)
Vraag me ook af of nieuwere servers/meer cores ook de capaciteit nog kunnen vergroten. Volgens mij draaien ze altijd nog maar op 3 cores / server. Wellicht moet dat voor 3.0 ook al omhoog.
dacht dat het allemaal in de cloud zat, eerst google nu amazone, dan moet upscaling/downscaling niet zo een enorm probleem zijn omdat het aantal CPU's/mem virtueel is, dus zolang de pool ze beschikbaar heeft kan het. zelfs runtime zou er bij geschakeld moeten kunnen worden (kan tenslotte ook bij eve online)
Nu kijken of de netwerk guru's de server/"merging" een beetje voor elkaar gaan krijgen. En dat we eens een eerste blik op instancing krijgen :9 .
afhankelijk van welke definitie van instancing je gebruikt, doen ze nu al aan instancing. :)

Case_C schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:14:

Ze hebben het over een bandwith saving van 80%, dan is het niet onlogisch te stellen dat ze het aantal spelers makkelijk met 2,5x moeten kunnen ophogen om op de 64 spelers per server te komen. (Beetje reëel blijven.
met het risico dat ik (wederom) als een azijnpisser overkom, 64 players is nu niet echt indrukwekkend, en er zijn er al genoeg die 64 of meer doen (als FPS) dan. Wat me zo snel te binnen schiet zijn battlefield (weet niet meer 100% zeker maar dacht BF2 BC er ook al 64 had), PUBG (99), Squad (50 vs 50)

En dan in het achterhoofd nemend dat de crew van een idris 37 man is, zou je dus een battle kunnen doen met 2 idriss en wat support als je een deel als NPC mee neemt. Als ex eve speler vind ik dat dan wat aan de tamme kant, beetje niveau gate camp of kleine roamingfleet :)

Aan de andere kand een 80% verbetering is redelijk significant, en ik verwacht dat ze wel door blijven gaan met verbeteringen doorvoeren
Zou de AtV echt maar even luisteren, 't is een aanrader. De API gebruiken ze ook in single player voor communicatie met de database locaal, en daarmee dus ook voor SQ42.
Ik zal het doen, in ieder geval nieuwschierig
Een Cloud draait ook gewoon op fisieke cpu's he ;) , en 't opschalen zal wel gebeuren wanneer daar de noodzaak voor is. Vind 't niet gek dat ze eerst de progress in de code zoeken voor ze er meer brute kracht tegenaan gooien.
Mag er wel een beetje vanuit gaan dat een serverpark waar vanaf cloud gehost wordt iets meer dan 3 cpus heeft. Maar weet een beetje het tipje van de ijsberg, als iemand een simplistische maar uitgebreide uitleg heeft dan ben ik wel geinterseerd

Ircghost schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:47:
[mbr]Even een modbreak tussen door, zou je aub je laatste reactie willen wijzigen en niet dubbelposten? :)[/]
excuus, had niet door dat de laatste reactie al van mij was, kan je die met die puntjes, hier onder deleten?

[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 16-06-2017 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Even een modbreak tussen door, zou je aub je laatste reactie willen wijzigen en niet dubbelposten? :)

*POEF* weg reactie :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 16-06-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:24:
[...]

grotere aantallen spelers maakt of breekt SC denk ik. In huidig stadium van ontwikkeling begint het natuurlijk steeds belangrijker te worden en het is strikt noodzakelijk voor ze uberhaupt naar beta willen gaan. Voor SQ42 heeft het geen effect (weet even niet meer of coop nog een onderdeel is of niet, maar ook indien drop in coop nog een onderdeel is, dan is het maar een handje vol spelers en niet een MMO hoeveelheid spelers)

[...]

dacht dat het allemaal in de cloud zat, eerst google nu amazone, dan moet upscaling/downscaling niet zo een enorm probleem zijn omdat het aantal CPU's/mem virtueel is, dus zolang de pool ze beschikbaar heeft kan het. zelfs runtime zou er bij geschakeld moeten kunnen worden (kan tenslotte ook bij eve online)

[...]

afhankelijk van welke definitie van instancing je gebruikt, doen ze nu al aan instancing. :)
Opt in coop zit niet meer in SQ42. Het zal denk ik wel in incrementele stappen gaan. Dus waarschijnlijk eerst 64 spelers en dan meer zodra het systeem verbetert. Met grote schepen heb je in feite meerdere "Battlefield" maps op zichzelf die ook nog met elkaar interactie moeten hebben. Gaat wel even een stapje verder. Dus dat zal ook nog wel een aardig lang proces zijn. Voordat de beta er is duurt toch nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Opt in coop zit niet meer in SQ42. Het zal denk ik wel in incrementele stappen gaan. Dus waarschijnlijk eerst 64 spelers en dan meer zodra het systeem verbetert. Met grote schepen heb je in feite meerdere "Battlefield" maps op zichzelf die ook nog met elkaar interactie moeten hebben. Gaat wel even een stapje verder. Dus dat zal ook nog wel een aardig lang proces zijn. Voordat de beta er is duurt toch nog wel even.
Dat zie ik ook in, ben ook heel benieuwd of ze dat probleem getackeld krijgen, ik hoop van wel en dat ze die code uiteindelijk ook beschikbaar stellen/verkopen. Het zou een redelijke revolutie kunnen betekenen voor multiplayer spellen en werelden.

Ik hoop ook dat ze op termijn besluiten om COOP weer in te voeren bij sq42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:05
Nu ze gebruik maken van Lumberjard, zullen zo ook wel Gamelift als cloud gebruiken:
https://aws.amazon.com/gamelift/pricing/

Gemiddeld zitten ze op zo'n 10-20k spelers, dus zo'n 500 instances die draaien. Op een c4.8xlarge.gamelift kunnen in principe 12 servers draaien, en dat kost $4.176 /u. 42 stuks daarvan is dan voldoende voor die 500 instances, waarmee je dan op $175.- zit, ofwel $4200,- per dag.

Nu zullen ze vast wel korting hebben bij Amazon, lijkt me wel logisch dat het onderdeel was van de deal. Verwacht ook dat de data transfer-kosten ook onderdeel zijn van die deal. Want een nieuwe patch kan potentieel ~30.000TB aan data zijn.

Simpel gezegd zijn veel beslissingen (minder patches) niet opschalen van servers (meer spelers) gewoon kostenbesparend. Wat vrij verstandig is, want je wil geld besteden aan ontwikkeling ipv maintenance.

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:02:
[...]
Het valt me wel op dat de ontwikkeling van SQ42 en de PU toch gebruik maken van dezelfde technologie. Dat verklaard ook heel eenvoudig de uitstel, hoewel ze daar toch een keer een verklaring voor mogen geven.

Het liefst zie ik binnenkort weer een 10ftC die op zulke vragen ingaat. Waarom duurt het langer, en welke tech is het meest kritisch voor SQ42. Hoewel ik verwacht dat die Items 2.0 in combinatie met de Netwerk API alle gigantische drawcalls van bijv. de Idris en Javelin mogelijk maken.

Wil 't alleen in actie zien :/ . Maar ergens weet je dan wel wat je met Citcon/Gamescom kan verwachten :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Wil 't alleen in actie zien :/ . Maar ergens weet je dan wel wat je met Citcon/Gamescom kan verwachten :*) .
Dat is ergens wat ik wel erg vervelend vind, dat ze constant wachten met releases tot hun eigen events, marketing technisch begrijp ik het volledig. maar rationeel vind het het verschrikkelijk irritant.

Maar om en nabij Gamescom zal 3.0 uit komen (want zo lang duurt dat niet meer) en dan met de traditionele sale, zal inderdaad epic zijn qua inkomsten. Zou me ook niet heel erg verrassen als er ook nog een nieuw ground vehicle bij zit (sterker nog, het zou me een beetje verrassen als er geen nieuw ground vehicle bij zit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:14:
[...]
Maar om en nabij Gamescom zal 3.0 uit komen (want zo lang duurt dat niet meer) en dan met de traditionele sale, zal inderdaad epic zijn qua inkomsten. Zou me ook niet heel erg verrassen als er ook nog een nieuw ground vehicle bij zit (sterker nog, het zou me een beetje verrassen als er geen nieuw ground vehicle bij zit)
De volgende is de Nox
http://imgur.com/a/cAPJV

Ook een soort van Ground Vehicle, net als de DragonFly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28

ThunderNet

Flits!

Ik ben heel benieuwd of dit ook een spel voor mij zou zijn :) Elite Dangerous vind ik supergaaf, maar af en toe iets te traag/langdradig, zelfde geld voor EVE. Ben wel heel benieuwd hoe Star Citizen zou aansluiten, en is het bijvoorbeeld ook mogelijk om je ship te customizen etc.? Als ik naar de packs op de star citizen website zie voor bedragen dan denk ik weer ineens van laat maar! :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bornhald
ThunderNet schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:40:
Ik ben heel benieuwd of dit ook een spel voor mij zou zijn :) Elite Dangerous vind ik supergaaf, maar af en toe iets te traag/langdradig, zelfde geld voor EVE. Ben wel heel benieuwd hoe Star Citizen zou aansluiten, en is het bijvoorbeeld ook mogelijk om je ship te customizen etc.? Als ik naar de packs op de star citizen website zie voor bedragen dan denk ik weer ineens van laat maar! :/
beste is om het goedkoopste pack aan te schaffen als je interesse hebt. De rest van de schepen kan je in game verdienen.

alleen single player
https://robertsspaceindus...dron-42-Standalone-Pledge
alleen multiplayer met een mustang
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-SC-Starter
alleen multiplayer met een aurora
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-SC-Starter
single player en mulitplayer met een mustang
https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo
single player en mulitplayer met een aurora
https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo

Het duurt nog wel even voordat het spel uit komt, dat gezegd hebbende, je krijgt tijdens de ontwikkeling al toegang tot de beta van het spel. Dus je kan al spelen. Daarbij is het zo dat versie 3.0 binnenkort (zeg tussen nu en een maand) uit komt.

3.0 gaat de wereld aanzienlijk vergroten en gaat ook content toevoegen waardoor je dingen in game te doen hebt. Volgens mij heb ik op de vorige pagina nog een plaatje gezet van de features die erin zitten, waarbij er wel iets gekort is qua planeten die erin zitten. Zo zit nog niet het hele systeem erin met 3.0 maar 1 planeet met 2 of 3 manen. De rest volgt later.

Of het de moeite is, volgens sommige hier wel en andere wachten liever af tot het daadwerkelijk af is. Je kan altijd wachten tot een "fly free" weekend, waarschijnlijk rond gamescom, om te kijken of je het wat vind en daarna pas kopen..

hoop dat je hier wat aan hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 16-06-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
ThunderNet schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:40:
Bornhald heeft het al goed uitgelegd. Ik zou persoonlijk even wachten op dit moment tot 3.0 uit is en er een free fly weekend/week komt. Dan kan je het spel en veel schepen gratis proberen. De starter schepen zijn op dit moment een beetje buggy en dan kan je tenminste ook even de stabielere schepen uitproberen zodat je kan zien wat leuk is.

Mocht je overgaan tot kopen, gewoon altijd met een starter beginnen. Je kan daarna altijd nog upgraden als je per se wilt, maar nooit downgraden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28

ThunderNet

Flits!

:) Ah gezien de tig YouTube filmpjes ging ik er al half vanuit dat 3.0 al uit was :) dan wacht ik daar sowieso nog even op (en de reviews daarvan). Volgens mij is het qua spel wel echt briljant (zeker in VR als dat ondersteund wordt) :) thx guys!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
VR wordt volgens mij niet vanaf het begin ondersteund. Als het überhaupt al ondersteund gaat worden. Helaas. |:(

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
ThunderNet schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:55:
:) Ah gezien de tig YouTube filmpjes ging ik er al half vanuit dat 3.0 al uit was :) dan wacht ik daar sowieso nog even op (en de reviews daarvan). Volgens mij is het qua spel wel echt briljant (zeker in VR als dat ondersteund wordt) :) thx guys!
Met TrackIR (of een willekeurige OpenTrack variant) is het nu al heel erg tof. Er zijn al wel wat filmpjes op YouTube te vinden hiermee al moet ik zeggen dat het er naar kijken niet altijd prettig is, vooral als de speler erg snel heen en weer gaat met zijn hoofd.

Gaat er nog iemand naar Citizencon? Ik ga mogelijk wel.
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Is wel het plan ja als het lukt om een kaartje te krijgen. :)
Ik heb al wel vast samen met een vriend een kamer in een hotel in de buurt geboekt. Gratis annuleren.

[ Voor 17% gewijzigd door Tylocke op 18-06-2017 16:23 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:54:
[...]

Met TrackIR (of een willekeurige OpenTrack variant) is het nu al heel erg tof. Er zijn al wel wat filmpjes op YouTube te vinden hiermee al moet ik zeggen dat het er naar kijken niet altijd prettig is, vooral als de speler erg snel heen en weer gaat met zijn hoofd.

Gaat er nog iemand naar Citizencon? Ik ga mogelijk wel.
Is wel het plan ja als het lukt om een kaartje te krijgen. :)
Tylocke schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:54:
[...]

Ik heb al wel vast samen met een vriend een kamer in een hotel in de buurt geboekt. Gratis annuleren.
Goede! Ga ik ook naar kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik ga ook proberen een ticket te halen :) , lijkt me wel eens mooi om mee te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Same here, maar we moeten dan voor die datum op discord er desnoods nog even over hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze van Boredgamer is wel de moeite waard. We klagen vaak over weinig info over SQ42. Maar hij heeft nu alle info snippets van de afgelopen maanden bij elkaar geraapt en dan is er toch wel leuke info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:10:
Deze van Boredgamer is wel de moeite waard. We klagen vaak over weinig info over SQ42. Maar hij heeft nu alle info snippets van de afgelopen maanden bij elkaar geraapt en dan is er toch wel leuke info.

[video]
Hij post bijna elke week een video, volg hem al een paar maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
En weer de nieuwe AtV van deze week :)

Edit:

34:59: "Space be crazy"

[ Voor 29% gewijzigd door batumulia op 23-06-2017 07:59 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dBdQ6bu.jpg

Ze weten het altijd weer mooi te maken hé.

//edit
En hij heeft wapens!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sySQmIa.png

[ Voor 47% gewijzigd door Metzer90 op 23-06-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Hoop geld voor een space bike..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Cogency schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:50:
Hoop geld voor een virtuele space bike..
FTFY ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer een storm in een glas water dat kan gaan liggen :)
https://robertsspaceindus...te-advance-for-foundry-42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik had er niets over gelezen tot ik die reply zag van Ortwin.

Dus doordat ze nu extra geld hebben kunnen ze aanspraak maken op een aftrekpost. Met de huidige waarde van de pond, ipv wachten tot de herfst.. wanneer de pond zomaar 20% minder waard kan zijn door Brexit?

Mja zal een situatie zijn van niet geschoten altijd mis? Heb overigens geen flauw benul van financial management. Geloof 't dus wel.

Om 't even gaat het om europese subsidies, die dan gaan stoppen? Maar dat is giswerk.

Vraag me alleen af of de Evocati deze week kunnen gaan spelen. Gezien woensdag het begin is van de timeframe waarin dat zou plaatsvinden.

Maar waarschijnlijk gaat dat wel richting het eind van die data. Zal dan wel de week erop worden :/ . Ach nog zat andere spellen te spelen, met de steam summersale :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Mooie witte spacebike voor bij mijn mooie witte phoenix.. als ze die nou ook nog ff reworken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
kipkruide schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:49:
Mooie witte spacebike voor bij mijn mooie witte phoenix.. als ze die nou ook nog ff reworken. :)
Haha inderdaad je kan zeggen wat je wilt, maar het design is gewoon top. Lijkt me ook een leuk dingetje om aan boord van de Carrack te hebben. Hij past vast wel ergens in een cargo hold.

kipkruide schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:26:
Ik heb ook nog ergens een ccu voor mijn phoenix -> carrack idd
Oef je bent je ervan bewust dat CCU's gaan vervallen binnenkort?

En ik kan me vergissen, maar de Phoenix is duurder dan een Carrack + exclusiever. Dus geen idee of daar ooit ccu's van waren.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 26-06-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Ik heb ook nog ergens een ccu voor mijn phoenix -> carrack idd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:11
Case_C schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:57:
[...]

Ik had er niets over gelezen tot ik die reply zag van Ortwin.

Dus doordat ze nu extra geld hebben kunnen ze aanspraak maken op een aftrekpost. Met de huidige waarde van de pond, ipv wachten tot de herfst.. wanneer de pond zomaar 20% minder waard kan zijn door Brexit?

Mja zal een situatie zijn van niet geschoten altijd mis? Heb overigens geen flauw benul van financial management. Geloof 't dus wel.

Om 't even gaat het om europese subsidies, die dan gaan stoppen? Maar dat is giswerk.

Vraag me alleen af of de Evocati deze week kunnen gaan spelen. Gezien woensdag het begin is van de timeframe waarin dat zou plaatsvinden.

Maar waarschijnlijk gaat dat wel richting het eind van die data. Zal dan wel de week erop worden :/ . Ach nog zat andere spellen te spelen, met de steam summersale :) .
Nou ja, het is geboren uit noodzaak dat ze Foundry 42 in GB hebben draaien, en de inkomsten vooral uit andere valuta komen. En dan heb je het Britse Pond dat behoorlijk in waarde daalt. Daarnaast is er die belastingteruggaaf, maar die loopt altijd achter de kosten aan. Je moet dus eerst de kosten maken en dan pas krijg je belasting terug.

Om die kosten te maken hebben ze nu gekozen voor een lening van een Britse bank. En hoe doen banken dat, juist ja tegen een onderpand. In dit geval een "floating charge", oftewel alles wat F42 op het moment dat de onderpand te gelde gemaakt moet worden aan waarde heeft tot het geleende bedrag.

Er is dus geen sprake van geldnood, maar van een kostenbesparende, risicobeperkende financiele constructie. Storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Case_C schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Haha inderdaad je kan zeggen wat je wilt, maar het design is gewoon top. Lijkt me ook een leuk dingetje om aan boord van de Carrack te hebben. Hij past vast wel ergens in een cargo hold.

[...]

En ik kan me vergissen, maar de Phoenix is duurder dan een Carrack + exclusiever. Dus geen idee of daar ooit ccu's van waren.
Dacht dat het een 0$ ccu was, maar kan zijn omdat ik de phoenix in de eerste concpet sale al had.
Ik had wel gehoord dat ze iets gingen doen aan die CCU handel om de grote verzamelingen aan te pakken maar ik heb er 5 totaal ofzo, dus lijkt me niet de doelgroep.

Als ze er al iets aan doen wat mij raakt schiet ik wel een concierge ticket in, is dat ook nog eens ergens goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ik heb hulp nodig. Afgelopen weekend de NOX gekocht, want redenen. Echter, de NOX komt met LTI en mijn oorspronkelijke game package+SQ42 (mustang alpha -> Cutlass Black) niet. Ik wil graag de Cutlass black met LTI hebben, ik verwacht zo dat de NOX qua insurance niet veel gaat voorstellen, in ieder geval minder dan de Cutlass. Volgens mij moet ik dan het volgende doen:

Cutlass Black inwisselen voor Store Credit;
De NOX upgraden naar Cutlass Black;
Nieuwe game package+SQ42 kopen (welke maakt niet uit);
Nieuwe game package upgraden naar NOX.

Klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Mavors schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:26:
Ik heb hulp nodig. Afgelopen weekend de NOX gekocht, want redenen. Echter, de NOX komt met LTI en mijn oorspronkelijke game package+SQ42 (mustang alpha -> Cutlass Black) niet. Ik wil graag de Cutlass black met LTI hebben, ik verwacht zo dat de NOX qua insurance niet veel gaat voorstellen, in ieder geval minder dan de Cutlass. Volgens mij moet ik dan het volgende doen:

Cutlass Black inwisselen voor Store Credit;
De NOX upgraden naar Cutlass Black;
Nieuwe game package+SQ42 kopen (welke maakt niet uit);
Nieuwe game package upgraden naar NOX.

Klopt dit?
je verhaal klopt, als je je package melt, krijg je store credit.
Je kan dan een nox CCU naar een cutlass black kopen met die credits
Met de rest van de credits kan je dan een nieuw package kopen en het schip wat hierbij zit weer upgraden naar een nox.

dan heb je een package zonder LTI maar een cutlass met LTI
kipkruide schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:02:
[...]

Dacht dat het een 0$ ccu was, maar kan zijn omdat ik de phoenix in de eerste concpet sale al had.
Ik had wel gehoord dat ze iets gingen doen aan die CCU handel om de grote verzamelingen aan te pakken maar ik heb er 5 totaal ofzo, dus lijkt me niet de doelgroep.

Als ze er al iets aan doen wat mij raakt schiet ik wel een concierge ticket in, is dat ook nog eens ergens goed voor.
de wijziging heeft altijd alleen over $0 CCUs gegaan, dus als je hebt betaald, zit je goed en blijft hij gewoon bestaan
JurGor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:38:
[...]

Nou ja, het is geboren uit noodzaak dat ze Foundry 42 in GB hebben draaien, en de inkomsten vooral uit andere valuta komen. En dan heb je het Britse Pond dat behoorlijk in waarde daalt. Daarnaast is er die belastingteruggaaf, maar die loopt altijd achter de kosten aan. Je moet dus eerst de kosten maken en dan pas krijg je belasting terug.
Laten we vooropstellen dat ik geen doemdenker ben.. dus ik geloof niet dat de lening de ondergang van CIG gaat zijn ofzo.
Maar klopt mijn conclusie zo, dat ze dit geld nemen als voorschot op een brexit, dus om te rekenen, stel:
nu 1 pond = 2 dollar.
rente is 0.25%
dus neem ik nu een lening van 50.000 pond, dus 100.000 USD

post-Brexit dondert de pond in elkaar. dus 1 pond = 1 dollar.
Nu heb ik dus maar 50.000 x 1.0025 = 50125 USD te betalen in plaats van 100.000 als ik nu zou betalen?
Om die kosten te maken hebben ze nu gekozen voor een lening van een Britse bank. En hoe doen banken dat, juist ja tegen een onderpand. In dit geval een "floating charge", oftewel alles wat F42 op het moment dat de onderpand te gelde gemaakt moet worden aan waarde heeft tot het geleende bedrag.
is er verschil in assets tussen SQ42 en SC? volgens mij werd alles in beide gebruikt toch... :+
Er is dus geen sprake van geldnood, maar van een kostenbesparende, risicobeperkende financiele constructie. Storm in een glas water.
ik denk ook dat er veel mensen zijn die net zo veel van leningen op dit niveau afweten als ik (dus die er eigenlijk weinig van snappen op macro-economisch gebied en alleen gewend zijn naar micro-economisch gebied (lees eigen financiën) te kijken )
Case_C schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:56:

het gaat om de verhouding qua prijs op het moment dat je de CCU kocht, dat is ook het hele gebeuren geweest met die $0 CCU's. ik had CCU's liggen van schepen die 250 USD waren naar een banu MM. Omdat de banu op een bepaald moment "slechts" $250 kostte. Op dit moment had je dus ook een banu MM CCU kunnen "kopen" naar een constellation
nu is de banu MM echte $350, de $0 CCU van merchantman naar constellation kan ik nog steeds toepassen, ondanks dat hij duurder is.. :)
Case_C schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:57:
[...]
die dan gaan stoppen? Maar dat is giswerk.

was initieel niet begin juni de timeframe van wanneer de evocatie zouden mogen gaan testen?
Nadat natuurlijk gamescom 2016 was aangekondigd dat 3.0 eind 2016, begin 2017 beschikbaar zou zijn.. :+

[ Voor 75% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:42:
[...]
was initieel niet begin juni de timeframe van wanneer de evocatie zouden mogen gaan testen?
Nadat natuurlijk gamescom 2016 was aangekondigd dat 3.0 eind 2016, begin 2017 beschikbaar zou zijn.. :+
Snap niet waar jij je druk om maakt. Tegen de tijd dat het uitkomt zit je toch aan de pensioen gerechtigde leeftijd? Dan heb je alle tijd om te spelen. Ze hebben de planning gewoon aan jouw aangepast :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Snap niet waar jij je druk om maakt. Tegen de tijd dat het uitkomt zit je toch aan de pensioen gerechtigde leeftijd? Dan heb je alle tijd om te spelen. Ze hebben de planning gewoon aan jouw aangepast :+ .
he ik heb nog steeds een package ja, dus nog steeds rechten om te klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:42:
[...]

je verhaal klopt, als je je package melt, krijg je store credit.
Je kan dan een nox CCU naar een cutlass black kopen met die credits
Met de rest van de credits kan je dan een nieuw package kopen en het schip wat hierbij zit weer upgraden naar een nox.

dan heb je een package zonder LTI maar een cutlass met LTI
Thanks. Het is gelukt. Ik ben blijkbaar alleen mijn hangars kwijt op 1 of andere manier... Ach, details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Mavors schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Thanks. Het is gelukt. Ik ben blijkbaar alleen mijn hangars kwijt op 1 of andere manier... Ach, details.
dat kan kloppen, de cutlass package heeft de asteroid hangar dus ook alle hangars die daaronder zitten. De aurora heeft alleen de budged hangar. (welke ik toevallig wel heet meest sfeervol vind, vind hem een beetje alien/aliens stijl)
was dat detail vergeten 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:11:
[...]

dat kan kloppen, de cutlass package heeft de asteroid hangar dus ook alle hangars die daaronder zitten. De aurora heeft alleen de budged hangar
was dat detail vergeten 8)7
En toch kreeg ik bij mijn vorige upgrade, van Mustang Beta naar Cutlass ook de hangars erbij. Nu lijkt het erop van niet. Vanavond maar even inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Mavors schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:13:
[...]

En toch kreeg ik bij mijn vorige upgrade, van Mustang Beta naar Cutlass ook de hangars erbij. Nu lijkt het erop van niet. Vanavond maar even inloggen.
hmm.. nu ik even check je zou gewoon alle hangars moeten hebben.. want de cutlass black heeft nog steeds de asteroid hangar

je hebt natuurlijk een upgrade gedaan...
maar er is ooit wel discussie geweest over wanneer je een schip CCU-ed, dat je dezelfde hangar erbij zou moeten krijgen als dat het schip heeft wanneer je hem los koopt..

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Mavors schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Gaat wel een heel tof schip worden die Cutlass na z'n rework :) . Heb nog steeds twijfels of ik die niet gewoon moet halen :P .
Zou er dan een P72 voor kunnen upgraden. Dat is toch een iets nuttiger schip dan een mini-racer.

En voor wie het interesseert, vanavond een town hall over character customization:
YouTube: Star Citizen: June Subscriber's Town Hall feat. Character Tech Team

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 27-06-2017 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Gaat wel een heel tof schip worden die Cutlass na z'n rework :) . Heb nog steeds twijfels of ik die niet gewoon moet halen :P .
Zou er dan een P72 voor kunnen upgraden. Dat is toch een iets nuttiger schip dan een mini-racer.
ach ja, zo kom je uiteindelijk ook wel aan een armada pack :) ik ken nog wel iemand die altijd alleen maar een klein bedrag uit gaf en toch heel veel geld in schepen had... :D

vooralsnog heeft die persoon ondertussen een ander kickstarter spel gebacked, wel een bordspel deze keer, maar ook voor veel meer dan dat hij normaal uitgeeft aan bordspellen (per keer)

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:20:
[...]
ach ja, zo kom je uiteindelijk ook wel aan een armada pack :) ik ken nog wel iemand die altijd alleen maar een klein bedrag uit gaf en toch heel veel geld in schepen had... :D
Zelfbeheersing is een kunde ;) , zeg namelijk al 1,5 jaar dat ik de Cutlass mooi genoeg vind om te halen. Maarja waarom zou ik :P , het gaat toch niet het schip zijn waar ik voornamelijk mee wil spelen.

Ben prima content met de hoeveelheid die ik uit heb gegeven, dat staat nog goed in balans met de hoeveelheid uren plezier die ik eruit heb gehaald :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:23:
[...]

Zelfbeheersing is een kunde ;) , zeg namelijk al 1,5 jaar dat ik de Cutlass mooi genoeg vind om te halen. Maarja waarom zou ik :P , het gaat toch niet het schip zijn waar ik voornamelijk mee wil spelen.

Ben prima content met de hoeveelheid die ik uit heb gegeven, dat staat nog goed in balans met de hoeveelheid uren plezier die ik eruit heb gehaald :) .
je kan toch alles in game verdienen, dus waarom meer dan een starter package?
en spelen, ik vind het een groot woord.
laten we wel wezen shooter is gewoon ruk (vergelijk maar met PUBG)
en vliegen, tsja na een paar keer uitspelen ook wel weer klaar met AC pirate/vanduul swarm
en de het ruimte station is ook niet zo boeiend na een keer gezien te hebben.

denk dat ik ook wel een uurtje kijk naar planetary landings, maar dan is het ook wel weer klaar.. :D

als ik kijk daar euro vs uren gespeeld dan heb ik betere ratio's gehad, aan de andere kant, jij hebt geen 3000 usd aan schepen (ik ook niet meer :D )

maar ook als ik het afstreep tegen de 110 package die ik nu heb, ,dan zijn er spellen waarbij ik meer lol voor mn geld heb gehad. maar ook zeker waarbij ik minder lol voor mn geld heb gehad...
Case_C schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Ehm lees eens voor je reageert?
ik zei,
dan beaam ik toch wat jij ook zegt, dat je geen reden hebt om het (de cutlass black) te kopen, dus dat je goed doet aan je zelfbeheersing :) daarna een rant over spelen van een sc,

[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:24:
[...]
en spelen, ik vind het een groot woord.
Ehm lees eens voor je reageert?
De ontwikkeling van het spel steunen? + Een leuker/groter schip te hebben bij release.
[klaag]
[klaag]

denk dat ik ook wel een uurtje kijk naar planetary landings, maar dan is het ook wel weer klaar.. :D
Dus je zoekt een spel met wat meer variatie? Misschien is dit iets voor je? :+
als ik kijk daar euro vs uren gespeeld dan heb ik betere ratio's gehad, aan de andere kant, jij hebt geen 3000 usd aan schepen (ik ook niet meer :D )

maar ook als ik het afstreep tegen de 110 package die ik nu heb, ,dan zijn er spellen waarbij ik meer lol voor mn geld heb gehad.
Gewoon een kwestie van weten wat het voor jezelf waard is. Als je $110 nog te gek vind voor alles wat er de afgelopen jaren is gemaakt, vind ik 't vreemd dat je ooit op 3000 bent uitgekomen. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 27-06-2017 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:28:
[...]

De ontwikkeling van het spel steunen? + Een leuker/groter schip te hebben bij release.
k vind dat ik behoorlijk gesteund heb met 110 usd. Alleen crusader kings 2 met alle dlc komt in de buurt denk ik. teminste als ik MMOs niet mee tel
[...]

Dus je zoekt een spel met wat meer variatie? Misschien is dit iets voor je? :+
ik heb farmville al ;) maar bedankt voor de suggestie
[...]

Gewoon een kwestie van weten wat het voor jezelf waard is. Als je $110 nog te gek vind voor alles wat er de afgelopen jaren is gemaakt, vind ik 't vreemd dat je ooit op 3000 bent uitgekomen. 8)7
Dat ik op de 3k ben uitgekomen kan ik verklaren, over 5 jaar kleine beetjes erbij, zeg net als bij een mmo subscription 15 euro per maand. zit je al op 900 euro. Is meer dan 1000 dollar.
Daarnaast heeft het verkopen van scheepjes en dat dan weer "investeren" ook wel redelijk mee geholpen
maar ik vind 110 best veel voor wat ik er nu voor terug krijg, want behalve het gepraat (maar dat kan ook met een starter pack van $35 van de ks) vind ik wat we hebben nogal tegenvallen qua spelervaring. Maar als ik daarop inga dan ben ik aan het klagen :9 dus zal je het besparen. :+

edit:
over dat tax gebeuren, hier staat duidelijk uitgelegd hoe en wat
https://www.reddit.com/r/.../?sh=7f922d60&st=J4EN8DYE
So, the data I have available for comparison is all from private companies, meaning I can't divulge names and details due to SEC and FINRA regulations. Public companies would just issue an unsecured (no collateral) bond and be done with it. Collateralized loans are more common and help a company obtain a lower interest rate than an unsecured line of credit would. The loan agreements I have all state LIBOR/US Prime Rate plus 0.5% to 1.0%.
Last year, CIG was owed a tax credit of £3,319,220. 2015 was £3,115,774, so I'll just average it to about £3,200,000 for simplicity. Now, CIG could be sending this over from the US, but the exchange rate over the past year has been all over the place, to the tune of .75 to .82 GBP per USD converted. Note that this conversion rate means the lower ratio is, the weaker the Dollar is to the Pound. Rather than risk losing money to a volatile conversion, F42 opted to take the advance on their tax credit and minimize the loss.
(Note: the below was an attempt to simplify without getting into the change in exchange rate and speculation on what CIG's monetary policy might be. This example is along the lines of what if CIG paid a £3,200,000 bill in US dollars on 6/23, and they are reporting in US dollars. Apparently some people weren't happy with that, and I realize it may confuse the issue even more considering exchange rate gain/loss is a different thing. Bear with me while I flesh out the exchange rate gain/loss piece and work at the same time. See clarification at the end)
Let's assume they did it at Friday's (6/23) conversion rate (about 0.79). They could move $4,050,633, which would convert down to £3,200,000 for a real loss of $850,633 (remember, CIG proper is reporting in USD). Alternatively, they could take a collateralized loan. This is a short-term loan on the tax credit they are due at the end of the year, so I'm going to assume the bank used the 1-year LIBOR rate to give them time to do their taxes and actually receive the credit to pay it back.
1 year GBP LIBOR as of close 6/23 was .667%, so using the riskiest range I found on commercial collateral loans, I'd say their loan would be 1.667% under this assumption. For fun, let's go even higher and say this loan is at 2%. So, a loan of £3,200,000 at 2% means they are paying £64,000 of interest, or $81,013
So there you have it. By getting the tax credit loan advance in Britain instead of sending money from the US, they are saving ($850,633-$81,013) = $769,620. Remember, this is only an assumption based on available numbers, so they won't be exact. They should be somewhere in the ballpark, though.
Edit: Grammar, currency symbols, and disclaimers.
Edit 2: I finally read the public loan doc, and they are getting a base rate of 0.25%, so their interest cost is actually going to be around $10,000, if that, so they are potentially saving over $800,000.
Edit 3: Going back and looking at it, the interest rate is a base of 0.25% plus 2% for 2.25%, so the interest would be £72,000. Either way, a high-interest/risk loan is classified as 5% or above, so Derek is lying through his teeth on that one.
Clarification on exhange gains/losses: Let's get down to the nitty gritty and revisit my comment on the volatility of the USD/GBP exchange rate. This pertains to cash and equivalents held in foreign subsidiaries. The exchange gain/loss is a way to track the change in value of cash in hand versus your home currency. More disclaimers, I don't know what schedule CIG actually uses to fund F42, so these are examples only. I have no magic ball to look at exchange rates in the future, so we are going to at historical data.
Let's look at two examples. First, let's say CIG gives F42 all the cash it needs at the beginning of the year and look at what the real loss on exchange would be. Second, let's assume CIG gives F42 operating cash on a monthly basis and hope I can do it without needing a spreadsheet, since I don't have access to Google docs at work. (in progress)

[ Voor 59% gewijzigd door Bornhald op 27-06-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
yay, weer een miljoen verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:43:
[...]

ik heb farmville al ;) maar bedankt voor de suggestie
_O-
[...]
Maar als ik daarop inga dan ben ik aan het klagen :9 dus zal je het besparen. :+
Ik vind dat ze teveel video's uitbrengen. Wtf, in al die tijd kunnen ze beter code schrijven...
edit:
over dat tax gebeuren, hier staat duidelijk uitgelegd hoe en wat
https://www.reddit.com/r/.../?sh=7f922d60&st=J4EN8DYE

[...]
Geen idee waar het over gaat. Iets met belasting betalen, overhevelen naar een ander land met koersverliesrisico en lenen? Waarom zouden ze moeten lenen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
PcDealer schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:22:

Geen idee waar het over gaat. Iets met belasting betalen, overhevelen naar een ander land met koersverliesrisico en lenen? Waarom zouden ze moeten lenen?
CIG heeft blijkbaar een lening genomen in Engeland, omdat bepaalde stukken openbaar zijn is dat opgepakt, en is de media daarmee aan de haal gegaan. Het idee erachter dat CIG in geldnood zou zitten.
Het verhaal daar is een uitleg waarom het voor CIG voordeliger is om die lening te nemen dan geld over te maken van een Amerikaanse rekening naar een Engelse rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:22:
[...]
_O-

[...]
Ik vind dat ze teveel video's uitbrengen. Wtf, in al die tijd kunnen ze beter code schrijven...

[...]

Zie de uitleg van JurGor:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51705487

Is een mooie samenvatting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Bornhald schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:18:
[...]

hmm.. nu ik even check je zou gewoon alle hangars moeten hebben.. want de cutlass black heeft nog steeds de asteroid hangar

je hebt natuurlijk een upgrade gedaan...
maar er is ooit wel discussie geweest over wanneer je een schip CCU-ed, dat je dezelfde hangar erbij zou moeten krijgen als dat het schip heeft wanneer je hem los koopt..
Dat is blijkbaar wel zo want ik heb alle Hangars die ik eerder ook had. VFG, Aeroview, York en Selfland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen maar even over de tijdsbalk heengelopen ben om in game frames te zien. Niets tegengekomen, dus voor mij minder. ..Ik hou van plaatjes..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metzer90 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:20:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik alleen maar even over de tijdsbalk heengelopen ben om in game frames te zien. Niets tegengekomen, dus voor mij minder. ..Ik hou van plaatjes..
Voor een tldr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipkruide
teaser voor atv, met vliegende prospector https://www.facebook.com/.../videos/1518263191549031/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
En de nieuwe Cutlass zo te zien

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fVX8tZn.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LYBx3pO.png

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 29-06-2017 11:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Recon24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Allemaal leuk en aardig, maar WAAR BLIJFT M'N ORIGIN 300i REWORK ??? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:19:
[...]

*cig modus
Maar kijk naar de nieuwe Space bike die we hebben, die is al bijna klaar, en maar $35 usd ex Btw. En volgende maand™ komt 3.0 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Bornhald schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:38:
[...]

*cig modus
Maar kijk naar de nieuwe Space bike die we hebben, die is al bijna klaar, en maar $35 usd ex Btw. En volgende maand™ komt 3.0 uit
Dat klinkt wrevelig ;)

Reworks zijn leuk, maar ik kan me voorstellen dat hier weinig prioriteit aan zit. Cig is veel meer gebaad bij nieuwe schepen/meer content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Metzer90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:41:
[...]

Dat klinkt wrevelig ;)

Reworks zijn leuk, maar ik kan me voorstellen dat hier weinig prioriteit aan zit. Cig is veel meer gebaad bij nieuwe schepen/meer content.
Waarom zou er weinig prio aan zitten, het zijn nog steeds betalende klanten en er is al meerdere malen gezegd dat als funding nu zou stoppen dat er genoeg geld is om SQ42 af te maken en met de inkomsten daarvan SC af te maken. Dus er is geen evidente reden om meer geld binnen te harken boven het zorgen dat mensen eindelijk kunnen spelen zoals bedoeld.

en wellicht dat ervaring van wrevel overkomt omdat ik wat cynisch ben over het handelen van CIG en hoe ze omgaan met backers en afspraken gemaakt in het verleden. Maar ik zal er niet te diep op in gaan anders ben ik weer een zeikerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:19:
[...]

Kan me vergissen, maar als ik het goed heb was dat ook een project waar Chris Smith aan zou gaan werken. En gezien hij nu klaar is met de Nox, is de 300 series een logische volgende stap.

https://www.reddit.com/r/..._right_around_the_corner/

En hij heeft nog tijd zat om 'm voor release klaar te krijgen :+ .

Ik ben onderhand wel benieuwd wanneer Erin aan de rem gaat trekken, en geen nieuwe tech meer toe gaat voegen aan Sq42 :p . "Ok Chris we'll make better engine trails, but after that we have to ship the game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:

Ik ben onderhand wel benieuwd wanneer Erin aan de rem gaat trekken, en geen nieuwe tech meer toe gaat voegen aan Sq42 :p . "Ok Chris we'll make better engine trails, but after that we have to ship the game"
De vraag is of Erin in de positie is om dat te kunnen doen, en of hij dat wil doen. Als hij net zo perfectionistisch is als Chris dan heeft hij überhaupt de wil niet om het te doen, want dan wil hij zo "perfect mogelijk" als dat Chris het wil.
die link geeft wel goed mijn cynisme aan met betrekking tot uitspraken van CIG :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 30-06-2017 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Case_C schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:
Kan me vergissen, maar als ik het goed heb was dat ook een project waar Chris Smith aan zou gaan werken. En gezien hij nu klaar is met de Nox, is de 300 series een logische volgende stap.
Ik hoop het echt. En niet alleen een paintjob, maar een complete rework van de 300i serie. De 315P was mijn eerste Star Citizen pledge en ik was echt verliefd op dat schip! Maar sindsdien zijn er diverse erg mooie schepen uitgekomen die veel meer bieden aan detail en opties en afwerking. En nu komt m'n 315P erg onafgewerkt en onlogisch over.

Ik houd in ieder geval mijn 315P (met LTI) in bezit tot de vernieuwde definitieve versie klaar is. Als ik er dan niet tevreden mee ben ga ik een rondkijken naar omwisselen voor een ander model.

Gelukkig heb ik nog een Aurora LN en een MISC Freelancer in de Hangar staan, dus ik heb alternatieven om me mee te vermaken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Bornhald schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:07:
[...]

Waarom zou er weinig prio aan zitten, het zijn nog steeds betalende klanten en er is al meerdere malen gezegd dat als funding nu zou stoppen dat er genoeg geld is om SQ42 af te maken en met de inkomsten daarvan SC af te maken. Dus er is geen evidente reden om meer geld binnen te harken boven het zorgen dat mensen eindelijk kunnen spelen zoals bedoeld.

en wellicht dat ervaring van wrevel overkomt omdat ik wat cynisch ben over het handelen van CIG en hoe ze omgaan met backers en afspraken gemaakt in het verleden. Maar ik zal er niet te diep op in gaan anders ben ik weer een zeikerd :+
Omdat je in een alpha fase zit. onderdelen zijn nog niet af. revisies op models die waarschijnlijk, door toevoeging/aanpassingen, meerdere herzieningen krijgen, is nu gewoon minder belangrijk.

Star Citizen is een bedrijf, het is niet een non profit. Als ze via nieuwe schepen meer geld kunnen ophalen voor winst/ontwikkeling/whatever is dat hun goed recht en moeten ze dat zeker doen. Ik heb liever een financieel gezond bedrijf die niet gebonden is aan verwachte toekomstige uitgaven.

Ik deel je mening trouwens, over afspraken en handelen. Mijn perspectief met die mening is echter anders. Ik verwacht geen perfectie. Ik verwacht geen "Don't be evil" moto. Ik verwacht een bedrijf met een gezond verstand. Bij afspraken horen revisies omdat de toekomst onzeker is. Dit voelt voor mij als een normale gang van zaken, zeker gezien de individuele bedragen die we uitgeven (We stoppen er geen tonnen in). Laat ze lekker voor zichzelf zorgen en slim graantjes meepakken waar het kan. Zo'n kapitalistische instellingen, met de resultaten die we elke week zien, vind ik een gezonde (lees: niet perfect, maar gezond) houding.

En nee, je bent geen zeikerd. Ik vind je een realistische pessimist en ik ben blij dat we niet in een thread zitten met blinde optimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Ik hoop het echt. En niet alleen een paintjob, maar een complete rework van de 300i serie.
Rework is meer dan alleen een paintjob, kijk maar naar de Cutlass black. Wanneer ze hem gaan doen zullen ze hem helemaal bijwerken. Voor wat betreft de varianten kan het wisselen, sommige worden vrij snel er achteraan gemaakt/geleverd (de constellation taurus na de constellation andromeda) en voor andere moet je langer wachten (de constellation aquila na de constellation andromeda)
Metzer90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:23:
[...]

En nee, je bent geen zeikerd. Ik vind je een realistische pessimist en ik ben blij dat we niet in een thread zitten met blinde optimisten.
bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 30-06-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:17:
[...]
De vraag is of Erin in de positie is om dat te kunnen doen, en of hij dat wil doen. Als hij net zo perfectionistisch is als Chris dan heeft hij überhaupt de wil niet om het te doen, want dan wil hij zo "perfect mogelijk" als dat Chris het wil.
Hij produceert SQ42, en heeft daarmee de volledige ontwikkeling ervan onder zijn hoede. Daarnaast ís hij director voor alle studio's? Dus lijkt me wel als Erin tegengas geeft daar wel waarde aan gehecht word.

Maar een 10ftC met Erin en Chris, met echt pittige vragen zou wel eens leuk zijn. Begreep wel dat er binnenkort weer 1 aan zou komen met Chris, hoop wel dat ze dan met de vragenselectie het eea verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Hij produceert SQ42, en heeft daarmee de volledige ontwikkeling ervan onder zijn hoede.
theoretisch heb je gelijk, practisch zijn de assets van SQ42 en SC onlosmakelijk met elkaar verbonden, dus de vraag is dan als CR iets wil voor SC en het doorvoert, kan ER daar dan tegenin gaan.
Daarnaast ís hij director voor alle studio's?
persoonlijk kan ik niet inschatten wat deze titel precies betekend in het spectrum can Cloud imperium games en de spellen die ze maken en de relatie hiërarchisch gezien ten opzichte van ER en CR.

CR is tenslotte "chairman" en geen idee hoe die titel zich verhoud ten opzichte van director. (edit er tussendoor gehobbyd, vandaar even onderstreept)

Om de effecten te kunnen inschatten zou ik minimaal een organogram moeten zien waarin die hiërarchie aangegeven wordt, ik denk echter dat het wel veilig is te zeggen dat CR, ER kan overrulen als hij dat zou willen. Dat CR naar zn broer luistert is ook evident.
Dus lijkt me wel als Erin tegengas geeft daar wel waarde aan gehecht word.
Maar een 10ftC met Erin en Chris, met echt pittige vragen zou wel eens leuk zijn. Begreep wel dat er binnenkort weer 1 aan zou komen met Chris, hoop wel dat ze dan met de vragenselectie het eea verbeteren.
\
Wellicht zo een live vragen stellen voor subscribers, daar komen vaak wel iets betere vragen uit naar voren. Hoewel er natuurlijk altijd een schifting plaatsvind is deze met een live sessie minder nauwkeurig en kan er moeilijker om vragen heen worden gestapt. Daarnaast zijn de antwoorden meer uit het hart dan wanner het een voorbereide 10FTCM is. Maar met beide zou erg leuk zijn om te zien

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 30-06-2017 10:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylocke
Haay schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Ik hoop het echt. En niet alleen een paintjob, maar een complete rework van de 300i serie. De 315P was mijn eerste Star Citizen pledge en ik was echt verliefd op dat schip! Maar sindsdien zijn er diverse erg mooie schepen uitgekomen die veel meer bieden aan detail en opties en afwerking. En nu komt m'n 315P erg onafgewerkt en onlogisch over.

Ik houd in ieder geval mijn 315P (met LTI) in bezit tot de vernieuwde definitieve versie klaar is. Als ik er dan niet tevreden mee ben ga ik een rondkijken naar omwisselen voor een ander model.

Gelukkig heb ik nog een Aurora LN en een MISC Freelancer in de Hangar staan, dus ik heb alternatieven om me mee te vermaken. :)
Het goede nieuws is dat met de 85X de materialen en styling van de Origin schepen zijn aangescherpt. Helaas voor de 300 series bezitters kan je gaan verwachten dat er nu eerst een 600 serie concept sale gaat komen voordat er nieuws is over de 300 serie. Daarna is het maar afwachten of eerst de 300 wordt gedaan of de 600 serie. Zeer waarschijnlijk allebei door Chris Smith dus qua styling komt het wel goed.

Origin heeft weinig tot geen rol in SQ42 dus staat erg laag op de prioriteiten lijst. In de schedule voor later dit jaar staat al wel de 890 Jump, die ook weer de 85X in zich heeft. Dus misschien toch weer als eerste die af?

Ik heb ook al sinds het begin mijn 315p en wil hem echt niet kwijt. Ik pak hem zo nu en dan wel weer om mee te vliegen maar vergeleken met de modern reworks voelt de 300 serie erg buggy aan. Helaas nog wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:17:
[...]

[...]

die link geeft wel goed mijn cynisme aan met betrekking tot uitspraken van CIG :)
Erin is veel meer een producer dan Chris roberts. Hiervoor maakte Erin de Lego games. Dat was om de zoveel maanden een nieuw deel op de markt gooien. Planningen ed heeft hij wel kaas van gegeten. Naar mijn mening is pas toen hij global production head werd (Hiervoor was hij baas van alleen foundry42 uk) de ontwikkeling van SC eindelijk een beetje gestroomlijnd geworden na 2-3 turbulente eerste jaren. Volgens mij hebben we veel aan hem te danken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metzer90
Goedemorgen heren,

Vond de onderstaande screenshots erg mooi, dus dacht even delen met de groep. :+
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5622/30296642372_f7097cf337_o.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pzWMnej.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dSNJ36L.jpg

originele reddit thread vind je hier

edit werk:
Taken as a PNG with MSI Afterburner in 8k (7680×4320). Modified slightly in post-production:
  • Levels
  • Vibrance and Saturation
  • Resized and Cropped to 3440x1440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Pffft, 3 pogingen maar uiteindelijk gelukt om een kaartje te kopen. Alle drie de keren binnen een minuut uitverkocht.

Nog anderen die geslaagd zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:03:
Pffft, 3 pogingen maar uiteindelijk gelukt om een kaartje te kopen. Alle drie de keren binnen een minuut uitverkocht.

Yep ook gelukt na 3 pogingen. :) Elke poging een stap verder in het proces. Bij de laatste poging is het alleen gelukt omdat ik al op de Pay pagina stond.

Het was wel een aardige marteling vanaf een off shore platform met waardeloos Internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:54
Ik kijk de stream wel.

Hopelijk is dat een andere ervaring dan vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:03:

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:38:
[...]

Yep ook gelukt na 3 pogingen. :) Elke poging een stap verder in het proces. Bij de laatste poging is het alleen gelukt omdat ik al op de Pay pagina stond.

Het was wel een aardige marteling vanaf een off shore platform met waardeloos Internet.
Heb 'm ook binnen :D , heb er zin in. Nu nog even plannen maken hoe en wat daar heen te gaan.

Jullie al specifieke plannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:10:
[...]

[...]

Heb 'm ook binnen :D , heb er zin in. Nu nog even plannen maken hoe en wat daar heen te gaan.

Jullie al specifieke plannen?
Ik rij daar samen met iemand op vrijdag heen en blijf slapen op ongv 1,4km (Ibis Styles Hotel Frankfurt Offenbach) van het event af. Zaterdag weer rustig terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Tylocke op 02-07-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:20:
[...]
Ik rij daar samen met iemand op vrijdag heen en blijf slapen op ongv 1,4km (Ibis Styles Hotel Frankfurt Offenbach) van het event af. Zaterdag weer rustig terug.
Exact hoe ik het had gedacht :) , nu nog even kijken wie er nog vervoer zoekt/slaapplaats. En dan nog even boeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kipkruide
hehe Ik kijk welop de tv idd.
Ik heb al tickets for gamescom. Dan kan ik lekker een dagje op de beurs slenteren en an sávonds ff cig meepakken. Maar dat was ook een aardige martelgang om te krijgen idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:27:
[...]

Exact hoe ik het had gedacht :) , nu nog even kijken wie er nog vervoer zoekt/slaapplaats. En dan nog even boeken.
Je zou alvast kunnen zoeken naar een hotel in de buurt van het evenement waar je gratis kan annuleren. Dan kan je nu alvast evt een kamer claimen en later besluiten of je hem wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
kipkruide schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:34:
hehe Ik kijk welop de tv idd.
Ik heb al tickets for gamescom. Dan kan ik lekker een dagje op de beurs slenteren en an sávonds ff cig meepakken. Maar dat was ook een aardige martelgang om te krijgen idd.
Gamescom doe ik op de zaterdag met de T.net express, dus dan valt 't Gamescom event af. Dus ik ga daar maar een beetje bij de booth kijken :) . Kijken of ik nog een handtekening van Chris etc. kan scoren. (Of weer een poster zoals vorig jaar! :p . )

Misschien moet ik zelf een A1 of A2 poster printen om te laten tekenen, en dan die meenemen naar Gamescom / CitCon.

Tylocke schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:44:
[...]
Je zou alvast kunnen zoeken naar een hotel in de buurt van het evenement waar je gratis kan annuleren. Dan kan je nu alvast evt een kamer claimen en later besluiten of je hem wilt houden.
Ga vanavond wat boeken, de voorkeur is wel een hotel met parkeergarage waar je al eerder met de auto terecht kan :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:03:
[...]

Gamescom doe ik op de zaterdag met de T.net express, dus dan valt 't Gamescom event af. Dus ik ga daar maar een beetje bij de booth kijken :) . Kijken of ik nog een handtekening van Chris etc. kan scoren. (Of weer een poster zoals vorig jaar! :p . )

Misschien moet ik zelf een A1 of A2 poster printen om te laten tekenen, en dan die meenemen naar Gamescom / CitCon.

[...]

Ga vanavond wat boeken, de voorkeur is wel een hotel met parkeergarage waar je al eerder met de auto terecht kan :p .
het staat me bij dat voor Keulen in ieder geval gold, dat de parkeerboetes goedkoper zijn dan parkeergeld betalen :)

En voor de mensen die naar Duitsland rijden, vergeet niet een vignet te halen om de binnenstad in te rijden en is het verhaal met tol al actief, zonde als je daarmee gedoe krijgt.

in ieder geval veel plezier op het event, wanneer is het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:47:
[...]

het staat me bij dat voor Keulen in ieder geval gold, dat de parkeerboetes goedkoper zijn dan parkeergeld betalen :)

En voor de mensen die naar Duitsland rijden, vergeet niet een vignet te halen om de binnenstad in te rijden en is het verhaal met tol al actief, zonde als je daarmee gedoe krijgt.

27 Oktober :) , dus eerst hebben we nog Gamescom :P .

Maar inderdaad met de auto moet je een milieu-vignet hebben. Anders zit je met een boete van ~40 euro per dag.

Zit ook nog te kijken naar een treinritje. Dat kost zo'n €80,- retour als je nu boekt. Op zich wel te doen.
Vliegen gaat ook retour voor 100 euro :P , dan moet je alleen even 't laatste stukje met de bus oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 03-07-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01

The Chosen One

Zie signature!

28-29 Oktober zit ik in Hamhurg voor ESL Dota 2.
Wordt lastig. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:57:
28-29 Oktober zit ik in Hamhurg voor ESL Dota 2.
Wordt lastig. :P
Dat valt allemaal wel mee :P .

Heb je ook een ticket voor Citcon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Bornhald schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:47:
[...]

Dank voor de tip, zeker handig om rekening mee te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:02:
[...]

27 Oktober :) , dus eerst hebben we nog Gamescom :P .

Maar inderdaad met de auto moet je een milieu-vignet hebben. Anders zit je met een boete van ~40 euro per dag.

Zit ook nog te kijken naar een treinritje. Dat kost zo'n €80,- retour als je nu boekt. Op zich wel te doen.
Vliegen gaat ook retour voor 100 euro :P , dan moet je alleen even 't laatste stukje met de bus oid.
Ben toen met de ice naar Keulen geweest, en dat is best bevallen, omdat je niet hoeft in te checken en bagage Etc te doe is het in mijn optiek een redelijk alternatief voor het vliegtuig. Qua luxe is het nagenoeg hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Case_C
Het stukje van BoredGamer over z'n visit aan Manchester is ook wel positief :D
https://www.reddit.com/r/...iew_studio_tour_overview/

En er gaat dus toch een vertical slice van SQ42 komen op een ntb datum. Pas als het geheel af is laten ze het zien. Vraag me alleen af hoe dat dan werkt, want meestal gebruik je dat als item om inversteerders te overtuigen, en niet als trailer. Wat het dan wel gaat zijn.
Vertical Slice & SQ42
They still plan to show the Vertical Slice, SQ42 is different from the PU.
It’s a Standalone Game, they can’t have the whole community playing & help reiterate it, it would ruin it. They want SQ42 to be as polished as possible for release & for it to genuinely WOW people.
They will show the VS when it’s at that AAA polished WOW stage.
There will be a public schedule for SQ42 as well, it wasn’t specified when this would occur OR the depth of that schedule BUT it was said that it would be when they were ready.
They are planning some forms of more traditional advertising for SQ42 closer to release, a lot of marketing will be in a similar vein of what they have already done until now BUT I personally would expect coverage in Magazines, Websites & Trailers too.
Cargo informatie van Will Maiden in Spectrum:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MCd2FaG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad wel een dikke infobom van Boredgamer. Bijbehorend filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Thanks Case, dat waren interessante snippets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
BoredGamer heeft weer een samenvatting van de aanpassingen afgelopen paar weken richting 3.0:

En vanavond/vannacht weer een update van F42 in UK :) , kijken of we nog schepen gaan zien:
https://twitter.com/Rober...status/882744526779031556

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 06-07-2017 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kipkruide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Shiny!

We komen nu toch wel heel erg dicht bij een evocati release van 3.0 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Ik hoop nog dit weekend, zin in om alles te bekijken. Hopelijk is het beter dan de 2.* versies waar tien minuten zonder crash spelen uniek was in het begin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylocke
Metzer90 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:31:
Ik hoop nog dit weekend, zin in om alles te bekijken. Hopelijk is het beter dan de 2.* versies waar tien minuten zonder crash spelen uniek was in het begin.
Ik vrees dat de evocati build een grote bugfest gaat worden, zeker met zo veel wijzigingen. Dat geeft niet, daar worden de evocati ook voor gekozen, om te helpen met de publieke versies. Die verwacht ik pas over een maand op zijn vroegst.

AtV!

[ Voor 22% gewijzigd door Tylocke op 07-07-2017 07:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Ik vrees dat de evocati build een grote bugfest gaat worden, zeker met zo veel wijzigingen. Dat geeft niet, daar worden de evocati ook voor gekozen, om te helpen met de publieke versies. Die verwacht ik pas over een maand op zijn vroegst.

AtV!

[video]
Weer een hele mooie AtV.

Procedural Cities confirmed :D , dat zijn dan de planeten waar je maar op restricted locaties kan landen waarschijnlijk.

Ook wel fijn te horen dat ze aan andere 'hero' mission givers werken. Iets wat je wel kon verwachten. Maar toch fijn om het te zien.

Die Nebula tech gaat overigens ook wel gaaf zijn voor kometen! Lijkt me dat ze de mogelijkheid daarvoor ook wel in die systemgenerator hebben of nog toevoegen?

Op 6:08 zie je volgens mij de map van 3.0 als ik me niet vergis? Dus 4 planeten en wat manen, het is natuurlijk maar een test-system.

De nieuwe Cutlass black heeft geen toilet :+ , nou lekker is dat als je even een system verder moet zijn :P .
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1mNgWFO.jpg

Dan weet je ook wat hij even planetside gaat doen :+
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mm8chlq1738z.png

En hier nog een geweldige reddit post met 12 gifs uit de laatste AtV! Erg gave beelden, 3.0 beloofd wat.
https://www.reddit.com/r/...any_gifs_12_album_inside/

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 07-07-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Stanton system heeft dacht ik 4 planeten 12 manen en in ieder geval een asteroïdegordel om de zon heeft. Het aantal stations is niet gedefinieerd.

Dus 4 planeten zou moeten kloppen voor 3.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Er is opnieuw vertraging. De nieuwe data van de verwachte release:

Evocati - 20 juli / 1 aug
PTU - 7 aug / 18 aug
live - 21 aug / 25 aug. (net voor GamesCom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
Maar er zijn wel weer minder beren op de weg, mooie van projecten, hoe minder er over is hoe beter de schatting meestal is.
Pagina: 1 ... 51 ... 117 Laatste