You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Welke button box heb je dan? Wil ook nog wel eens zoiets aanschaffen.Tylocke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:14:
[...]
Oh, en ik heb ook nog een Saitek buttton box gekocht die ik moet testen. Was bij de mediamarkt voor 69 euro en ik dacht maar zo dat ik nooit te veel knopjes kon hebben voor SC
EDTracker is volgens mij een tracker met een accelerometer, niet met een webcam en infrarood zoals TrackIR. Ik weet niet of het veel uitmaakt maar houd daar rekening meeTorrie844 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:55:
Ik heb zitten kijken naar een fatsoenlijke headtracker, dan kom je snel uit op TrackIR. Echter heeft EDtracker een alternatief, een DIY versie voor ongeveer 15 euro, of de kant en klare voor 35 euro.. krijgt goede reviews!
http://edtracker.org.uk/index.php/pro
DIY bundle http://hobbycomponents.com/home/440-diy-head-tracker-bundle
Een andere mogelijkheid is een webcam waarvan het IR-filter makkelijk te verwijderen is met een zelfgemaakte (of gekochte) clip met IR-LEDs.
Ik heb zelf eens zo'n clip gemaakt door wat IR-LEDjes aan elkaar te solderen, maar dat viel wat tegen omdat het moeilijk is om die te calibreren (qua maten en posities van de LEDs). Uiteindelijk heb ik een DelanClip gekocht en dat werkt heel goed.
We hebben er hier op GoT ook een topic over: Het TrackIR-alternatieventopic
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 03-01-2017 01:34 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Die Delanclip starter pack -> http://www.delanengineeri...mer/p/43397050/category=0 is dus voldoende om te starten (mits ik tracking software verkrijg?)Compizfox schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 01:26:
[...]
EDTracker is volgens mij een tracker met een accelerometer, niet met een webcam en infrarood zoals TrackIR. Ik weet niet of het veel uitmaakt maar houd daar rekening mee
Een andere mogelijkheid is een webcam waarvan het IR-filter makkelijk te verwijderen is met een zelfgemaakte (of gekochte) clip met IR-LEDs.
Ik heb zelf eens zo'n clip gemaakt door wat IR-LEDjes aan elkaar te solderen, maar dat viel wat tegen omdat het moeilijk is om die te calibreren (qua maten en posities van de LEDs). Uiteindelijk heb ik een DelanClip gekocht en dat werkt heel goed.
We hebben er hier op GoT ook een topic over: Het TrackIR-alternatieventopic
-
Opentrack en FreePIE zijn wel aanraders om e.e.a. aan de praat te krijgen. Dit is in ieder geval zo voor IR oplossingen.Torrie844 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Die Delanclip starter pack -> http://www.delanengineeri...mer/p/43397050/category=0 is dus voldoende om te starten (mits ik tracking software verkrijg?)
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Klinkt goed! Ik heb ze gemaild dat de coupon niet goed werkt (-7%) dus ik wacht even dat antwoord af, daarna bestel ik een "gamer" setje, dat is momenteel met verzendkosten (en camera) 54 euro. Weet niet of er meer mensen hier er één willen? In bulk scheelt verzendkosten.Tylocke schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:38:
[...]
Opentrack en FreePIE zijn wel aanraders om e.e.a. aan de praat te krijgen. Dit is in ieder geval zo voor IR oplossingen.
-
Vreemd, heb nog op de 23e die code gebruikt. Misschien verlopen per 1 januari? Wat betreft de kosten, vergeet niet dat er nog 20% bij komt als je eenmaal in PayPal zit vanwege de verplichte BTW kosten voor aankopen in EU. Of had je deze al meegerekend?Torrie844 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:50:
[...]
Klinkt goed! Ik heb ze gemaild dat de coupon niet goed werkt (-7%) dus ik wacht even dat antwoord af, daarna bestel ik een "gamer" setje, dat is momenteel met verzendkosten (en camera) 54 euro. Weet niet of er meer mensen hier er één willen? In bulk scheelt verzendkosten.
Ah nee, dan komt er nog eens 10 euro bij..Tylocke schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Vreemd, heb nog op de 23e die code gebruikt. Misschien verlopen per 1 januari? Wat betreft de kosten, vergeet niet dat er nog 20% bij komt als je eenmaal in PayPal zit vanwege de verplichte BTW kosten voor aankopen in EU. Of had je deze al meegerekend?
-
Klopt. Als software gebruik je OpenTrack (op de website wordt FaceTrackNoIR aangeraden volgens mij, maar OpenTrack is veel actiever qua doorontwikkeling).Torrie844 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:23:
[...]
Die Delanclip starter pack -> http://www.delanengineeri...mer/p/43397050/category=0 is dus voldoende om te starten (mits ik tracking software verkrijg?)
Ik ben totaal niet bekend met de 300 series dus geen ideeTylocke schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:25:
Hmm, sinds wanneer heeft de 300 serie een missile hardpoint onder de onderste vleugel? Ik kan me van de 325a herinneren dat deze hardpoints heeft onder de schuine vleugels bovenin maar in 2.6 heeft mijn 315p s1 missiles onder zijn vleugels.

Spectrum zit eraan te komen blijkbaar. Dan kunnen we gaan zien hoeveel beter dat werkt dan het huidige chat ingame en discord. Erg benieuwd of er ook al iets van localized speech in zit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lh-0cuntl3g]
BV: https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo
dit is de PU en Singleplayer
Als je dus singleplayer en de PU wilt spelen is dit een optie.
Je kunt vanuit hier je schip nog upgraden naar een groter schip (middels betaling natuurlijk) Echter is alles in game te koop (wanneer het spel af is)
[ Voor 39% gewijzigd door Myzzle op 05-01-2017 16:35 ]
De combinatie is 60 op het momentJohnnieWbl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:50:
Na een week geleden tegen deze titel aangelopen te zijn heb ik net mbv een tweakers referral een RSI account aangemaakt en ben nu aan het kijken naar een game package. Als ik het goed begrijp bestaat de game uit 2 delen: Squadron 42 (singleplayer) en the Persistent Universe (PU). Het lijkt me handig om beide delen in 1 keer te kopen maar zie geen package die dat biedt? De Aurora SC Starter geeft alleen toegang tot de PU? Of ook het singleplayer gedeelte?
https://robertsspaceindustries.com/fly-now (Schip selecteren en naar beneden scrollen)
[ Voor 3% gewijzigd door Facerafter op 05-01-2017 16:37 ]
Er zijn een aantal leden die al een mooie verzameling ruimtepixels hebben. En er zijn er wel een paar die over dat bedrag heen komen over de jaren heenJohnnieWbl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:13:
Top, dank heren. Vind 60 euro voorlopig wel even genoeg voor de game..Iemand al $1800 uitgegeven aan zo'n package? Of moet je dat als "backer perk" zien?
Maar voor gewoon het spel willen spelen vooral bij het standaardpakket blijven want daar zit gewoon alles in wat je nodig hebt. De rest kan je uiteindelijk gewoon ingame verdienen en hoeft de game je verder ook niets te kosten.
Nog een tip voor in het begin: de beide starterschepen zijn niet echt super in PvP. Wil je hier in mee gaan doen dan is het aan te raden om eerst Vanduul- of Pirate Swarm te gaan spelen voor REC. REC is een arcade currency om andere schepenen te kunnen huren. En met deze schepen kan je dan PvP gaan spelen.
Ok. Het is de bedoeling om rustig de mogelijkheden te bekijken en vooral richting exploring, trading, en eventueel racing (meer mee te verdienen?) te spelen. Op zich lijkt mij voorlopig de aurora prima om de game onder de knie te krijgen. Morgen mr ff kijkenTylocke schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:19:
Nog een tip voor in het begin: de beide starterschepen zijn niet echt super in PvP. Wil je hier in mee gaan doen dan is het aan te raden om eerst Vanduul- of Pirate Swarm te gaan spelen voor REC. REC is een arcade currency om andere schepenen te kunnen huren. En met deze schepen kan je dan PvP gaan spelen.
Geen probleem hoor! In de Crusader map kan je nu in ieder geval al rustig rondkijken en -vliegen. Mocht je daar een keer een ander schip willen zien kan je vaak in chat wel vragen, er is meestal wel iemand die je kan helpen.JohnnieWbl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:32:
[...]
Ok. Het is de bedoeling om rustig de mogelijkheden te bekijken en vooral richting exploring, trading, en eventueel racing (meer mee te verdienen?) te spelen. Op zich lijkt mij voorlopig de aurora prima om de game onder de knie te krijgen. Morgen mr ff kijken
Zo niet vraag het een van de Tweakers en die kunnen je vast helpen.

Waar moet die modder dan vandaan komenTorrie844 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:43:
[...]
Ben echt heel bang om daar met modderige poten doorheen te lopen.
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 06-01-2017 09:45 ]
Hey man! Welkom.JohnnieWbl schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:32:
[...]
Ok. Het is de bedoeling om rustig de mogelijkheden te bekijken en vooral richting exploring, trading, en eventueel racing (meer mee te verdienen?) te spelen. Op zich lijkt mij voorlopig de aurora prima om de game onder de knie te krijgen. Morgen mr ff kijken
Ben echt heel bang om daar met modderige poten doorheen te lopen.Case_C schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:53:
De infirmary van de Idris (en daarmee alle andere capitals volgens mij) Maar dat was niet de kamer wat als enige nog aan de Idris geupdate moest worden...
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Torrie844 op 06-01-2017 10:20 ]
-
Joystick? Sounds nice! speelt dat een beetje lekker? Ik speel nu alleen met muis en toetsenbord. Ik ben wel aan het overwegen om er een te kopen. Hoe kun je die ene die je noemt proberen?Torrie844 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:43:
[...]
Hey man! Welkom. Heb je toevallig al een joystick? Anders hebben we er 1 gratis in de aanbieding om te gebruiken tot je er ooit zelf 1 koopt
Tweaker 'weszz' een DM sturenMyzzle schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:16:
[...]
Joystick? Sounds nice! speelt dat een beetje lekker? Ik speel nu alleen met muis en toetsenbord. Ik ben wel aan het overwegen om er een te kopen. Hoe kun je die ene die je noemt proberen?
weszz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:52:
Alleen ik gaf het een tijd geleden ook al aan, ik heb nog een Logitech Joystick hier die naar de volgende Tweaker mag gaan(verstuur hem gratis voor je op!)
Quote dit of pm mij als er interesse is aangezien ik dit niet continu in de gaten hou!
Torrie844 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Godverdomme Case, was 10 seconden te laat ;D
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 06-01-2017 10:22 ]
Oke, ik heb Weszz gequote. Dus hij zal dit wel zien. Het is de Logitech extreme pro, als je ermee klaar bent stuur je hem dus weer door naar een andere tweaker, maar je mag hem houden zolang je in principe wilt!Myzzle schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:16:
[...]
Joystick? Sounds nice! speelt dat een beetje lekker? Ik speel nu alleen met muis en toetsenbord. Ik ben wel aan het overwegen om er een te kopen. Hoe kun je die ene die je noemt proberen?
weszz schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:52:
Nieuwe pc aan het samenstellen, ook met de hoop SC goed te kunnen draaien. GTX1070/i5-6600 aangezien mijn laptop(jawel laptop) aan het einde van zijn leven is en tevens ook al verkocht is....
Alleen ik gaf het een tijd geleden ook al aan, ik heb nog een Logitech Joystick hier die naar de volgende Tweaker mag gaan(verstuur hem gratis voor je op!)
Quote dit of pm mij als er interesse is aangezien ik dit niet continu in de gaten hou!
Godverdomme Case, was 10 seconden te laat ;D
[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 06-01-2017 10:19 ]
-
wacht maar tot het armada pack weer in de verkoop is volgend jaar, dan scheelt het niet zo veel meer met wat je op dat moment hebtMyzzle schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:30:
Aii! bedankt heren! ik heb een DM gestuurd! (dit spel is echt niet goed voor mijn portemonnee) Net een F7C-S Hornet Ghost gekocht. En zit nog aan een miner of exploration ship te denken (constellation aquila ofzo)
https://twitter.com/ChambersArt/status/816931959154835456
Wie ziet z'n nick staan?

Dat was hier niet gepostbatumulia schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:55:
[...]
Cool! Wanneer waren ze verstuurd?volgens mij heb ik daar compleet overheen gelezen.
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 06-01-2017 13:56 ]
Cool! Wanneer waren ze verstuurd?Case_C schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:41:
De klompen zijn aangekomen in Frankfurt:
Wie ziet z'n nick staan?
[afbeelding]
Ah op die manierCase_C schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:41:
De klompen zijn aangekomen in Frankfurt:
Wie ziet z'n nick staan?
[afbeelding]
[...]
Dat was hier niet gepost, paar dagen na 't event volgens mij.
[ Voor 34% gewijzigd door batumulia op 06-01-2017 13:58 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dank je!
Vandaag even mogen proberen, ziet er goed uit al mist er uiteraard nog wel veel. Ben iig al goed in het laten crashen van mijn aurora. Star Marines is erg leuk om even tussendoor te doen maar ook wel lastig. Heb een poging gedaan om een Private Investigation mission te doen op Crusader maar dat mislukt wat (duurde mij te lang om er te komen en sprong tijdens de vlucht uit mn ship). Nog tips om niet al te moeilijk wat geld te verdienen?
Ik hoor het alJohnnieWbl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:47:
[...]
Dank je!
Vandaag even mogen proberen, ziet er goed uit al mist er uiteraard nog wel veel. Ben iig al goed in het laten crashen van mijn aurora. Star Marines is erg leuk om even tussendoor te doen maar ook wel lastig. Heb een poging gedaan om een Private Investigation mission te doen op Crusader maar dat mislukt wat (duurde mij te lang om er te komen en sprong tijdens de vlucht uit mn ship). Nog tips om niet al te moeilijk wat geld te verdienen?
https://discord.gg/zpffQZd Op deze TS kan je ook al je vragen kwijt, daar zitten momenteel de meeste Tweakers die SC spelen.
De TS is meer een bijkomstigheid, het is voornamelijk slow-chatJohnnieWbl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:03:
[...]
Gebruik alleen geen ts, hopelijk kan ik hier af en toe ff een vraagje stellen..
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 06-01-2017 19:14 ]
Wat is de lol als alles in 1 keer duidelijk isCase_C schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:22:
[...]
Ik hoor het al, je hebt nog voldoende te leren
.
edit: inmiddels mn eerste geld met een missie verdiend. Deed me erg aan The Expanse denken. Ben alleen nog erg slecht in dogfights dus probeer de bad guys wat te ontlopen.
*gaat "quantum jump" googlen..Als je ergens heen wilt met je schip is er zoiets als quantum jump, dan sta je in 10 seconden bij Covalex voor die missie.
Gebruik alleen geen ts, hopelijk kan ik hier af en toe ff een vraagje stellen..https://discord.gg/zpffQZd Op deze TS kan je ook al je vragen kwijt, daar zitten momenteel de meeste Tweakers die SC spelen.
[ Voor 16% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-01-2017 20:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 07-01-2017 10:30 ]
Vind het jammer dat je geen REC kunt verdienen met Star Marine, zou het vaak doodgaan een beetje draaglijker makenVerwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 00:26:
Zeer informatieve video over de netcode onder Star Marine:
[video]
Na twee dagen spelen bevalt het tot nu toe goed. Lekkere vibe op de 2 beschikbare stations in PU, al is het ship request systeem af en toe wat buggy (kregen op 1 server allemaal een "pods are full" bericht) en werkt de "use" functie niet altijd even goed. Ook vervelend werd een organisatie die bij veel Crusader missies schepen had om spelers weg te knallen.
De Arena Commander missies vind ik erg lastig in mijn standaard Aurora MR. Lees vaak dat het schip en bijbehorende guns niet echt goed zijn maar zelfs 1 vijandelijk schip is lastig om te killen
Ook maar een joystick besteld
REC verdien je ook niet met doodgaan in de andere modesJohnnieWbl schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:07:
[...]
Vind het jammer dat je geen REC kunt verdienen met Star Marine, zou het vaak doodgaan een beetje draaglijker maken
Haha, ik maak af en toe ook wel eens een lucky killBornhald schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:59:
[...]
REC verdien je ook niet met doodgaan in de andere modes
En een race hoef je niet eens af te maken voor REC.. (gelukkig)
Ik krijg van die afbeelding een beetje een Dead space 2 gevoel. Wanneer je langs de kinderkamers loopt, zie je dan dat een vrouw wordt aangevallen door een baby. Waarschijnlijk zijn het mijn trauma'sCase_C schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:53:
De infirmary van de Idris (en daarmee alle andere capitals volgens mij) Maar dat was niet de kamer wat als enige nog aan de Idris geupdate moest worden...
[afbeelding]
[...]
Waar moet die modder dan vandaan komen.
Oke het lijkt er niet enorm op, maar de scene wil ik jullie niet onthouden:
YouTube: Dead Space 2 Baby Scene
(met opzet niet embedded omdat het best wel creepy is
[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 08-01-2017 14:26 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
De "PI wanted" missie is de makkelijkste om rec mee te verdienen via F1, soort google glass, selecteren.JohnnieWbl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:03:
*gaat "quantum jump" googlen..
Gebruik alleen geen ts, hopelijk kan ik hier af en toe ff een vraagje stellen..
Schip pakken en opstijgen en met je neus in de richting van de waypoint kijken.
Dan B drukken dan komt er een rondje omheen en daar je reticle middenin zetten dan druk je op F.
Is de weg vrij dan ga je met quantumdrive naar je target, is de weg niet vrij dan gewoon even ander punt pakken en vervolgens B en F herhalen.
Heb je de PI missie gedaan en je bent weer ingestapt druk B en zoek "Yela" op, druk F en wacht tot je bij Yela weer uit quantum komt.
OP ongeveer 11 uur positie zie je in de verte een groen schijnsel vlieg daar naartoe, daar hangt een kapot schip met allerlei kratjes welke je kan plunderen voor rec.
Hier zijn geen pirates en kan je simpel via eva pakken, big benny boxen zijn niet te pakken maar sigaren en whiskey levert op, er zijn ook wapens te vinden.
Daarna weer lekker terug naar Port Olisar en als je de PI missie weer kan selecteren dan kan je alles weer van vooraf aan gaan herhalen voor meer rec.
Anders gewoon doodgaan ergens...
Dit was voor mij het snelste rec verdienen...
succes..
rec = aUEC -> alpha currency voor de PU. Niet te verwarren met de echte UEC die je kan kopen en bij sommige dingen krijgt als je Pledge.ShockWave schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:19:
[...]
De "PI wanted" missie is de makkelijkste om rec mee
REC verdien je alleen in de sim modes (zoals de races) om "roms" mee te huren. Als je andere schepen / componenten wilt zal je REC moeten verzamelen. Als je pilot suits / guns wilt kopen in de shops, moet je dus aUEC's verzamelen zoals hier omschreven.
Com arrays vind ik persoonlijk ook goed te doen, je kan blijven hoppen, soms met soms zonder pirates. Let wel, één keer Use aantikken! Zo'n ding uitzetten = misdaad = pirate status, waardoor je op Grimhex ga spawnen. Grimhex staat er om bekend dat er buiten de grenzen nogal veel PvP actie kent. Grote kans dat je dus niet in één (of 5) pogingen die basis meer uit komt!
Als je pirate bent, even naar de security center vliegen en daar op de terminal je status resetten. Er is een public enemy quest die op je kan worden uitgeschreven, soms komen er dus spelers achter je aan, maar in mijn ervaring lukt dat zelden. Na de terminal hack ben je weer "clean".
Ik vind het niet echt op Dead Space lijken. Die enorm 'cleane' uitstraling doet me eerder denken aan Alien Isolation:Fordox schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:22:
[...]
Ik krijg van die afbeelding een beetje een Dead space 2 gevoel. Wanneer je langs de kinderkamers loopt, zie je dan dat een vrouw wordt aangevallen door een baby. Waarschijnlijk zijn het mijn trauma's

Ach joh, dat valt wel meeOke het lijkt er niet enorm op, maar de scene wil ik jullie niet onthouden:
YouTube: Dead Space 2 Baby Scene
(met opzet niet embedded omdat het best wel creepy isIk heb je gewaarschuwd)
Dead Space is niet zozeer creepy maar vooral erg smerig (gore) en bevat veel jumpscares. Maar "echt" eng is het niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Compizfox op 09-01-2017 02:39 ]
Gaat dan toch ergens kriebelen

FTFYShockWave schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:19:
[...]
OP ongeveer 11 uur positie zie je in de verte een groen schijnsel vlieg daar naartoe, daar hangt een kapot schip met allerlei kratjes welke je kan plunderen voor recaUEC (alleen te gebruiken ingame tot de volgende wipe).
succes..
En nu zeg ik wel dat tot de volgend wipe... maar ik kon gisteren zonder te betalen een medium Armor uit de store meenemen... Zou die overgekomen zijn uit de vorige patch? Toen had ik er ook 1..
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 09-01-2017 08:56 ]
Denk dan ook dat dat 't is. Had net 14k UEC gegrindkipkruide schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:34:
Dat zou die ork marine armor uit een van de gehaalde pledge perks wel eens kunnen zijn, op reddit over gelezen. Kan je geloof ik gratis kopen als je op tijd gebacked hebt.
Niet dat ik het erg vind... maar het had een paar death's gescheeld als ik m eerder had.
Heb 't gisteren ook voor elkaar gekregen om met 1 Gladius een volledige Caterpillar kapot te krijgen
Explosie was wel een beetje méh, gezien het uiteenvallen van de Cat en de explosie niet in sync was.
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 09-01-2017 10:06 ]
Hoe vaak wordt er gewiped, elke patch of naar eigen inzicht van de devs?Case_C schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:31:
En nu zeg ik wel dat tot de volgend wipe... maar ik kon gisteren zonder te betalen een medium Armor uit de store meenemen... Zou die overgekomen zijn uit de vorige patch? Toen had ik er ook 1..
Dus er zijn 3 currencies atm als ik het goed heb: UEC (PU), UEC (RSI account) en REC? Eerste leuk voor wapens, suits/armors in the PU, de laatste leuk voor het renten van equipment, ships etc. En de UEC op je RSI account hou je tot de release van het spel? Ik heb namelijk een poster voor mn hangar gekocht met UEC's en die gingen van de 5000 op mn RSI account af die ik had door de referral.
Gister even een kijkje genomen in een verlaten Caterpillar, man wat is dat een andere wereld vergeleken met mn Aurora
Elke major release (2.x , 3.x) wordt er een wipe gedaan van je aUEC. REC en UEC blijven gewoon. Je aUEC kan inderdaad alleen maar voor de PU gebruikt worden (Crusader en Area 18) en eigenlijk had je dat helemaal goed.JohnnieWbl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:11:
[...]
Hoe vaak wordt er gewiped, elke patch of naar eigen inzicht van de devs?
Dus er zijn 3 currencies atm als ik het goed heb: UEC (PU), UEC (RSI account) en REC? Eerste leuk voor wapens, suits/armors in the PU, de laatste leuk voor het renten van equipment, ships etc. En de UEC op je RSI account hou je tot de release van het spel? Ik heb namelijk een poster voor mn hangar gekocht met UEC's en die gingen van de 5000 op mn RSI account af die ik had door de referral.
Gister even een kijkje genomen in een verlaten Caterpillar, man wat is dat een andere wereld vergeleken met mn AuroraErg gaaf.
De UEC op je account krijg je pas ingame op het moment dat de Beta van start gaat. Vanaf dat moment is het onduidelijk of de Beta uiteindelijk een wipe krijgt of dat aan het einde toch een soort van save wordt gedaan. Operation Pitchfork is weer gepland aan het einde van de Beta om gewoon een massive iets te creëren om het af te sluiten. Het is mogelijk dat CIG hier iets mee gaat doen maar eigenlijk allemaal onduidelijk.
Op het moment dat we echt onze characters mogen gaan gebruiken gaan ook alle items toegewezen worden aan characters. Zo kan je meerdere packages hebben en daarmee ook meerdere characters. Het geld van de packages en andere items worden ook op dat moment toegedeeld. Over deze fase is al wel vrij veel gezegd maar ondertussen ook veel aan veranderd.
De Caterpillar is erg tof om in rond te lopen. Al op een Starfarer gelopen?
Dank voor de uitleg. Vind het leuk om zelf alles uit te vogelen maar zie bij deze game soms door het bos de bomen niet meerTylocke schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:47:
[...]
De Caterpillar is erg tof om in rond te lopen. Al op een Starfarer gelopen?
Ik ben nog niet bekend met de Starfarer, ben nu een beetje alle pads aan het kijken wat er zoal staat. Die Cutlass ziet er ook tof uit, kon alleen niet in de pilot seat-area komen.. Kan ik zelf zonder pledges aan andere schepen in de PU komen? Heb nu 6k REC gespaard om hopelijk wat langer in battle royale te overleven met een ander schip dan de Aurora MR.
[ Voor 34% gewijzigd door JohnnieWbl op 09-01-2017 12:49 ]
Verdwijnt het schip ook als de eigenaar uitlogt?Ircghost schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:57:
Stelen kan natuurlijk, maar als de eigenaar het schip gewoon opnieuw laat spawnen dan zit je opeens in het niks
Hello Concierge!
Just wanted to let you know that the tokens will be attributed to accounts this week! If you haven't already used your last one, now is the time to do so. If you need further information on how the system works, here's a handy forum post from a community member that outlines the details.
https://forums.robertsspa...s-how-the-system-works/p1
With the influx of tickets we've had over the holidays, any questions in regards to this tool would be best posted here, where fellow Concierge members can help out. I'll try my best to pop in every so often as well.
Thank you all for your paitence and hope the week is starting off well!
Nu maar hopen dat de meeste bugs eruit zijn voordat ze daarmee komen. Zo rond de beta 4.0> mogen we dat gaan verwachten. Zodra de Beta live gaat komen er geen wipes meer is gesteld, geen idee of dat daadwerkelijk zo gaat zijn.. maar we gaan zien.JohnnieWbl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:48:
[...]
Dank voor de uitleg. Vind het leuk om zelf alles uit te vogelen maar zie bij deze game soms door het bos de bomen niet meerDaarbij weet ik nog niet alle do's en don't in de PU (mag je een ship jatten/proberen van iemand anders?). Waar ik een beetje tegenop kijk is de perma death in de uiteindelijke release.. Merk dat ik door bugs, medespelers en vooral eigen fouten wel beetje vaak het loodje leg..
Overigens denk ik persoonlijk dat 4.0 nog character technische updates gaat geven die het MMO aspect compleet moeten maken. Ben dan ook wel benieuwd hoe ver ze met de economie zijn tegen die tijd.
Volgens mij niet direct, maar zodra 't niet meer gebruikt word zal het wel despawnen na xx tijd.JohnnieWbl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:00:
[...]
Verdwijnt het schip ook als de eigenaar uitlogt?
[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 09-01-2017 13:26 ]
Voorlopig vermaak ik me wel even met de verschillende gedetailleerde schepen en de crusader missies. Dit spel kan een zeer fijne mix van verschillende gameplay elementen opleveren. Economie + exploration lijkt mij het leukst om in de game te zien/doen maar economie is op dit moment compleet afwezig toch, afgezien van je eigen UEC account?Case_C schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:25:
Nu maar hopen dat de meeste bugs eruit zijn voordat ze daarmee komen. Zo rond de beta 4.0> mogen we dat gaan verwachten. Zodra de Beta live gaat komen er geen wipes meer is gesteld, geen idee of dat daadwerkelijk zo gaat zijn.. maar we gaan zien.
Overigens denk ik persoonlijk dat 4.0 nog character technische updates gaat geven die het MMO aspect compleet moeten maken. Ben dan ook wel benieuwd hoe ver ze met de economie zijn tegen die tijd.
Inderdaad, daarom gaat het wel interessant worden hoe ze dat ontwikkelen. Vooral het vergaren van goederen etc. en waar je die op kan slaan.JohnnieWbl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:35:
[...]
Voorlopig vermaak ik me wel even met de verschillende gedetailleerde schepen en de crusader missies. Dit spel kan een zeer fijne mix van verschillende gameplay elementen opleveren. Economie + exploration lijkt mij het leukst om in de game te zien/doen maar economie is op dit moment compleet afwezig toch, afgezien van je eigen UEC account?
Heb ook even een strawpoll gemaakt voor merchandise voor GoT Inc. , wil namelijk weer iets laten maken in 2017
https://strawpoll.de/7x82e2e
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 09-01-2017 16:16 ]
Een playlist van vertical slice game-music is gevonden in de gamefiles. In totaal ongeveer een half uur
-
Blijkt dat het soms geluk hebben is met wie je op de server zit. Net een aardige gast die zijn schepen uitleende, dus even een Constellation, Cutlass en Freelancer mogen proberen.Case_C schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:25:
Volgens mij niet direct, maar zodra 't niet meer gebruikt word zal het wel despawnen na xx tijd.
Die security mission is wel gaaf trouwens, creepy vibe op Kareah en leuk om zo "gedwongen" te pvp'en (terwijl ik niet zo'n pvp'er ben).
Cheaters verpesten gewoon de lol in een game. Als je in je singleplayer game wilt cheaten ben je wat mij betreft vrij om dat te doen, dat is toch voor je eigen plezier. In een multiplayer game dien je gewoon netjes te spelen.
In een Reddit draadje geven ze overigens wel aan dat het in de ToS nu niet echt duidelijk vastgelegd is en dat modificatie van bestanden in alle gevallen niet echt okay is. Dus ook voor mensen die de bestanden in kijken om daar een armour uit te halen (Case
Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik vind de directe aanpak iets te overhaast, ze kunnen beter eerst een database aanleggen en monitoren hoe ze het beste de cheats detecteren. Wat ze nu doen is om de bestaande backer tevreden te houden dat er wat met cheaters gebeurd.batumulia schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:41:
Mooie ontwikkeling dit: Star Citizen cheaters face permaban with no refund (but CIG needs video evidence).
Cheaters verpesten gewoon de lol in een game. Als je in je singleplayer game wilt cheaten ben je wat mij betreft vrij om dat te doen, dat is toch voor je eigen plezier. In een multiplayer game dien je gewoon netjes te spelen.
In een Reddit draadje geven ze overigens wel aan dat het in de ToS nu niet echt duidelijk vastgelegd is en dat modificatie van bestanden in alle gevallen niet echt okay is. Dus ook voor mensen die de bestanden in kijken om daar een armour uit te halen (Case) of ze gebruiken om de game in offline modus op te starten.
Het zal zeker effect hebben op de korte termijn, nu is het de vraag hoe de media hier mee om zal gaan. Lijkt me net zoals anders
Verder gebruik van de gamefiles, zonder alternatieve cheating software lijkt me wat lastiger/anders. Fan-made projects zijn hier ook van afhankelijk.
En voor die armor ben ik momenteel eerst bezig met upgrades aan m'n printer
Allemaal leuk en aardig maar als ik de kosten een beetje kan drukken doe ik dat graag
Daarentegen is het belangrijk dat ze op de hoogte zijn van alle cheats dus ik zou het oplossen door de spelers een aanvraag te laten indienen om cheats te testen. Als CIG toestemming geeft max je voor X tijd cheaten en rapporteren zodat CIG dit later kan aanpakken.
Daarna trekken ze je toestemming in om het aantal cheaters te beperken.
Heb je geen toestemming gekregen en cheat je toch? Ban voor de rest van de alpha.
[ Voor 5% gewijzigd door AndrewBourgeois op 10-01-2017 11:05 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Geen idee. Ik weet wel dat Recon het geheel had opgenomenFordox schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:04:
Heeft iemand nog de screenshots die we laatst maakten met de catterpillar, xian scout en connie?
Dat klinkt ook voor mij een stuk realistischer. Al is het alleen maar dat er zoveel bugs in zitten dat iets je een groot voordeel kan geven zonder dat je hiervoor zelf iets gedaan hebt om te cheaten.AndrewBourgeois schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:04:
Het probleem met cheats is dat ze inderdaad het spel voor anderen verpesten en dat CIG momenteel andere prioriteiten heeft.
Daarentegen is het belangrijk dat ze op de hoogte zijn van alle cheats dus ik zou het oplossen door de spelers een aanvraag te laten indienen om cheats te testen. Als CIG toestemming geeft max je voor X tijd cheaten en rapporteren zodat CIG dit later kan aanpakken.
Daarna trekken ze je toestemming in om het aantal cheaters te beperken.
Heb je geen toestemming gekregen en cheat je toch? Ban voor de rest van de alpha.
Daarnaast vind ik het een beter idee om zoveel mogelijk vormen van cheaten te registeren en op basis daarvan aanpassingen te doen, laat de cheatmakers maar geld en tijd investeren zodat RSI daar iets mee kan doen. Ik weet even niet meer welk spel, maar er was ook en spel dat men in de beta fase liet cheaten, maar die kwamen dan bij de release op aparte servers.
Spelers die 3rd party software gebruiken om te cheaten mogen/moeten wat mij betrefd hard aangepakt worden. Maar wel als het 100% zeker is lijkt me, een permaban vanwege fan-activiteiten lijkt mij het laatste wat CIG zou willen.batumulia schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:41:
Mooie ontwikkeling dit: Star Citizen cheaters face permaban with no refund (but CIG needs video evidence).
In een Reddit draadje geven ze overigens wel aan dat het in de ToS nu niet echt duidelijk vastgelegd is en dat modificatie van bestanden in alle gevallen niet echt okay is. Dus ook voor mensen die de bestanden in kijken om daar een armour uit te halen (Case) of ze gebruiken om de game in offline modus op te starten.
Daarnaast vraag ik me af hoe er wordt opgetreden tegen racistisch/seksistisch taalgebruik. Doet CIG iets met ingezonden SS's? Je kunt het natuurlijk allemaal lekker negeren maar merkte al wel dat sommigen wel erg ver gaan en lang verschrikkelijke dingen blijven spugen in de chat..
edit: uiteraard ook genoeg leuke mensen op de servers gehad. Vandaag na even vragen om een groot schip met een Connie met een crew van 4 mogen vliegen. Genoeg bugs nog in en om het schip, maar erg leuke ervaring (met 3 man iemand neerschieten die vastgebugged was in de cargo-bay, waarna we door security beschoten werden op ollie en we dus via Kareah moesten om uiteindelijk zonder wanted status zeer gehavend weer op ollie konden landen)!
[ Voor 13% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-01-2017 13:01 ]
In het begin is gesteld dat dergelijke idioten die de chat misbruiken in een aparte server geplaatst worden waarin enkel mensen met hetzelfde gedrag geplaatst worden. Volgens mij is dat idee nog steeds het plan voor final release, maar momenteel is het werkend maken van de servers de prioriteit.JohnnieWbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:49:
[...]
Spelers die 3rd party software gebruiken om te cheaten mogen/moeten wat mij betrefd hard aangepakt worden. Maar wel als het 100% zeker is lijkt me, een permaban vanwege fan-activiteiten lijkt mij het laatste wat CIG zou willen.
Daarnaast vraag ik me af hoe er wordt opgetreden tegen racistisch/seksistisch taalgebruik. Doet CIG iets met ingezonden SS's? Je kunt het natuurlijk allemaal lekker negeren maar merkte al wel dat sommigen wel erg ver gaan en lang verschrikkelijke dingen blijven spugen in de chat..
Hopelijk gaat het uiteindelijk allemaal werken zoals gepland, maar momenteel is het af en toe best bizar wat er allemaal langs komt in de chat
Ik heb slechts ervaring met 1 andere mmo: ARK: Survival Evolved. Die hebben op zich een prima systeem wat natuurlijk niet 100% waterdicht is maar wel de mogelijkheid biedt om de rotte appels eruit te plukken wat betreft misbruik vd chat. Een simpel formulier invullen laat je een ticket aanmaken waarbij je mbv screenshots iemand rapporteert. Harde en duidelijke regels (racisme/seksisme/herhaaldelijk kleineren van anderen) met goede handhaving zouden servers schoon moeten houden. Wat ze wel moeten veranderen is de mogelijkheid om te zien op welke server je zit, zodat duidelijk is waar het misbruik plaatsvond (om eventuele twijfelgevallen te checken adhv chatlogs, als ze die bij(gaan)houden.Case_C schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:30:
In het begin is gesteld dat dergelijke idioten die de chat misbruiken in een aparte server geplaatst worden waarin enkel mensen met hetzelfde gedrag geplaatst worden. Volgens mij is dat idee nog steeds het plan voor final release, maar momenteel is het werkend maken van de servers de prioriteit.
Hopelijk gaat het uiteindelijk allemaal werken zoals gepland, maar momenteel is het af en toe best bizar wat er allemaal langs komt in de chat.
Deze taak aan het pvp-systeem over te laten gaat niet werken denk ik, zou betekenen dat de sterkste/grootse org maar mag spugen wat ze willen.
Het kan de spelervaring wel bederven.
Waar Panzerpunisher/snafu en ik wel achtergekomen zijn is dat we het chatwindow niet meer terug kunnen vinden....
Tevens soms wel de radarhud onderin je helm en soms ook weer niet, heel vaag allemaal.....
Waar we ook last van hadden was weer het rondtollen van schepen als je die verlaat voor een eva en had zelf ook dat ik doodging toen ik de kapotte starfarer verliet via 1 van de kapotte boardwalks.
Wel weer een mooi actiefoto kunnen nemen met een Conny in Quantumtravel, Snafu en Oraijon op de brug en zelf in de topturret....
[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 10-01-2017 19:07 ]
Ik verwacht dat deze wijziging niet van lange duur gaat zijn. Over een paar weken zullen er waarschijnlijk een segment of 2 bijkomen, en vervalt hopelijk die community livestream...batumulia schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:39:
Schijnbaar verdwijnen RtV en 10ftc, uiteraard op Reddit nogal wat ophef over aangezien er alleen maar een community streamer channel voor terugkomt. De streamers spelen dan ook geen interne build maar gewoon dezelfde Alpha die wij ook kunnen spelen, dat schiet uiteraard in het verkeerde keelgat bij veel subscribers. Vind het geen ontzettend slimme keuze van CIG. https://www.reddit.com/r/...l_with_losing_the_two_qa/
Wat ik zou willen zien:
Updated design-documents, + laten zien van praktische implementatie (eerste blik op nieuwe systemen)
Inderdaad liever meer inhoudelijke content,batumulia schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:22:
[...]
Ze zouden van mij zelfs een tweewekelijks programma maken waarin ze zien waar ze mee bezig zijn. Dan hoeven ze ook niet zo kort op elkaar resources kwijt te zijn aan het maken van een AtV.
Als je een bi-weekly show word moet het wel behoorlijk stijgen in kwaliteit... maar dat zou goed mogelijk moeten zijn. Op zich zijn de AtV's prima, en met een extra week kunnen ze het beter voorbereiden. Echter denk ik dat ze daarmee bang zijn het momentum van community interactie kwijt te raken.
Maar zoals het momenteel is ingedeeld gaan veel mensen er ontevreden mee zijn, wat subscribers gaat kosten.
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 11-01-2017 09:34 ]
Ze zouden van mij zelfs een tweewekelijks programma mogen maken waarin ze laten zien waar ze mee bezig zijn. Dan hoeven ze ook niet zo kort op elkaar resources kwijt te zijn aan het maken van een AtV.Case_C schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:54:
[...]
Ik verwacht dat deze wijziging niet van lange duur gaat zijn. Over een paar weken zullen er waarschijnlijk een segment of 2 bijkomen, en vervalt hopelijk die community livestream...
Wat ik zou willen zien:
Updated design-documents, + laten zien van praktische implementatie (eerste blik op nieuwe systemen)
Pfoeh.. ze kunnen ook altijd weer goed overdrijven op reddit.batumulia schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:39:
Schijnbaar verdwijnen RtV en 10ftc, uiteraard op Reddit nogal wat ophef over aangezien er alleen maar een community streamer channel voor terugkomt. De streamers spelen dan ook geen interne build maar gewoon dezelfde Alpha die wij ook kunnen spelen, dat schiet uiteraard in het verkeerde keelgat bij veel subscribers. Vind het geen ontzettend slimme keuze van CIG. https://www.reddit.com/r/...l_with_losing_the_two_qa/
RtV verandert alleen van format, de oude was toch niet zo heel veel aan. Een hele grote hoop met bullshit zat er altijd in en er zat nog wel is wat informatie tussen maar zo interessant was dit vaak ook niet.
Hier de tldr transscript van de laatste RtV op 9 dec.
Wat zit hier nu echt voor nuttige informatie in die al niet eerder gezegd is?
10ftc is erg jammer dat het weg is maar dat werd ook erg saai. Vaak was meer dan de helft al eerder gevraagd, de laatste 10ftc was wel top over characters maar dat doen dus blijkbaar alleen als ze ook echt wat te laten zien hebben.
Ik vind het juist alleen maar beter, want nu zit er dik in dat de production value van de andere shows omhoog gaat en/of er komen nieuwe shows bij.
Op Reddit weten ze echt overal een enorm drama van te maken. Mensen die hun subscription opzeggen omdat er geen SQ42 getoond werd in de holiday livestreamFacerafter schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:49:
[...]
Pfoeh.. ze kunnen ook altijd weer goed overdrijven op reddit.
RtV verandert alleen van format, de oude was toch niet zo heel veel aan. Een hele grote hoop met bullshit zat er altijd in en er zat nog wel is wat informatie tussen maar zo interessant was dit vaak ook niet.
Hier de tldr transscript van de laatste RtV op 9 dec.
[afbeelding]
Wat zit hier nu echt voor nuttige informatie in die al niet eerder gezegd is?
10ftc is erg jammer dat het weg is maar dat werd ook erg saai. Vaak was meer dan de helft al eerder gevraagd, de laatste 10ftc was wel top over characters maar dat doen dus blijkbaar alleen als ze ook echt wat te laten zien hebben.
Ik vind het juist alleen maar beter, want nu zit er dik in dat de production value van de andere shows omhoog gaat en/of er komen nieuwe shows bij.
Zowel op het echte forum als op reddit is het jammer dat dit soort drama de overhand heeft, terwijl er genoeg echte concerns zijn die daadwerkelijk goed beargumenteerd worden en soms ook zelfs al een mooie oplossing meekrijgen.
RtV in zijn huidige format is niet echt super, ook AtV is vaak een beetje snel doorkijken of de transcripts lezen. De 10ftX sessie zijn wel altijd leuk geweest ook al kwamen op een gegeven moment steeds dezelfde vragen voor CR binnen. Gelukkig hebben ze ook andere disciplines gevraagd en dat was erg tof. Zeker als Sean of Tony aan de praat was. Daar hebben we nooit genoeg afleveringen van
Mooie plaat!!! Je ziet mij zelfs zwaaien.ShockWave schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:55:
Wel weer een mooi actiefoto kunnen nemen.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Aaah ben jij dat, dacht dat jij aan het Moonen was maar dat was dus Oraijon....
Moet eerlijk zeggen dat ik je niet zie staan zwaaien
Nu nog zo een met de Carrack! Dat is dan mooi genoeg om in te lijsten
Sorry die kan ik niet beantwoorden... ik doe namelijk niets met RECJohnnieWbl schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:10:
Vraagje: wat doen jullie met name om REC's te sprokkelen? Wil graag nieuwe schepen uitproberen in AC maar omdat het schieten met mn aurora nog niet echt fijn gaat ben ik aangewezen op racen, en dat gaat ook niet echt soepel nog. Mag blij zijn met 500 REC per race, als je 15 min bezig bent is dat toch wel weinig en wordt erg saai (duik daarna meestal de PU weer in..) Iemand goede tips?
In ander nieuws: De Aurora krijgt een update! Na 4 jaar was dat wel nodig!
REC krijg ik doordat ik subscriber ben. Ik doe er zelf verder niks voor om het te krijgen. Het kan handig zijn als je een bepaald schip wilt uitproberen of wapens te huren voor je schip.Vraagje: wat doen jullie met name om REC's te sprokkelen? Wil graag nieuwe schepen uitproberen in AC maar omdat het schieten met mn aurora nog niet echt fijn gaat ben ik aangewezen op racen, en dat gaat ook niet echt soepel nog. Mag blij zijn met 500 REC per race, als je 15 min bezig bent is dat toch wel weinig en wordt erg saai (duik daarna meestal de PU weer in..) Iemand goede tips?
Op dit moment heb ik 90.000 REC. Afgelopen kerst kon je de Pirate Caterpillar edition kopen of naartoe upgraden, waardoor ik wat REC had gebruikt om wat zwaardere wapens te kopen en te gebruiken in Arena Commander. Als je alle 18 rondes haalde dan kreeg je toegang tot de Pirate Caterpilar, en daardoor had ik mijn huidige Caterpillar geupgrade naar de Pirate skin edition.
[ Voor 89% gewijzigd door Recon24 op 12-01-2017 21:20 ]
http://imgur.com/a/PmJue
En hoe staat het met jullie Xi'An? Ik verwacht wel dat we ingame data-tablets etc. kunnen vinden met die tekens die de locatie verklappen van loot

Vanduul is gelukkig wat makkelijker

Dus er zijn nu al 2 talen gemaakt, nu missen we de meest belangrijke nog... namelijk de Banu. Tevarin ook niet te vergeten uiteraard
[ Voor 74% gewijzigd door Case_C op 13-01-2017 10:52 ]
[video]YouTube: [Star Citizen] Interview with Brian Chambers]
[Bar Citizen NL] Interview with Dan Truffin
[video]YouTube: [Star Citizen] Interview with Dan Trufin]
Er gaat ook weer een nieuw interview komen met CR in het duitse blad Gamestar:
https://www.reddit.com/r/...ng_january_18th_features/
[ Voor 78% gewijzigd door Case_C op 14-01-2017 17:50 ]
Zou grappig zijn als hierdoor de dienstensector van SC wordt vergroot. Lijkt me aannemelijk dat citizens zonder talenknobbel de nodige UEC's over hebben voor vertaalwerk..Case_C schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:43:
En hoe staat het met jullie Xi'An? Ik verwacht wel dat we ingame data-tablets etc. kunnen vinden met die tekens die de locatie verklappen van loot.
Dus er zijn nu al 2 talen gemaakt, nu missen we de meest belangrijke nog... namelijk de Banu. Tevarin ook niet te vergeten uiteraard. Gaat grappig worden als straks mensen 4 talen vloeiend kunnen spreken
.
Blijkbaar moet ik dus geduld hebben met REC's te vergaren, op dit moment heb ik geen intentie om meer geld in het spel te stoppen en ben dus gebonden aan ingame mogelijkheden. Wellicht kan een leuke aanbieding in de toekomst hier verandering in brengen
Is public coop vanduul of pirate swarm niet beter om iets te verdienen? Desnoods vraag je een aantal Tweakers mee op pew pew missieJohnnieWbl schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:40:
[...]
Zou grappig zijn als hierdoor de dienstensector van SC wordt vergroot. Lijkt me aannemelijk dat citizens zonder talenknobbel de nodige UEC's over hebben voor vertaalwerk..
Blijkbaar moet ik dus geduld hebben met REC's te vergaren, op dit moment heb ik geen intentie om meer geld in het spel te stoppen en ben dus gebonden aan ingame mogelijkheden. Wellicht kan een leuke aanbieding in de toekomst hier verandering in brengen
Ik heb zelf ook REC van subscriber zijn dus ik kan je niet echt helpen met wat de snelste manier is om te verdienen.
https://www.reddit.com/r/..._fastest_way_to_earn_rec/
Racen en swarm grotendeels dus als je kijkt naar REC/minute. Nu moet je het natuurlijk ook leuk vinden!
Waar ben je voor aan het sparen trouwens? Een avenger, gladius of hornet is al best te doen. Zelfs al betere wapens op je starter schip kan ook al uitmaken. Ik kon me herinneren dat er iemand in GoT was die met zijn Aurora LN best veel kills kon maken.
het werkt wel aardig voor REC volgens mij, waarbij je ook nog eens het voordeel hebt dat je gecompenseerd wordt in het verdiende aantal REC omdat je in een aurora vliegt (althans was in 2.5 zo)Tylocke schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:47:
[...]
Is public coop vanduul of pirate swarm niet beter om iets te verdienen? Desnoods vraag je een aantal Tweakers mee op pew pew missie
Ik heb zelf ook REC van subscriber zijn dus ik kan je niet echt helpen met wat de snelste manier is om te verdienen.
https://www.reddit.com/r/..._fastest_way_to_earn_rec/
Racen en swarm grotendeels dus als je kijkt naar REC/minute. Nu moet je het natuurlijk ook leuk vinden!
Waar ben je voor aan het sparen trouwens? Een avenger, gladius of hornet is al best te doen. Zelfs al betere wapens op je starter schip kan ook al uitmaken. Ik kon me herinneren dat er iemand in GoT was die met zijn Aurora LN best veel kills kon maken.
dus ik zou het zeker proberen
Goede gedaan met de interviews!Case_C schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:14:
[Bar Citizen NL] Interview with Brian Chambers
[video]
[Bar Citizen NL] Interview with Dan Truffin
[video]
Er gaat ook weer een nieuw interview komen met CR in het duitse blad Gamestar:
https://www.reddit.com/r/...ng_january_18th_features/
"Greetings Citizen.
Week two into the New Year got off to a rolling start. I spent the early part of the week at our Austin studio to work with the team on outlining expectations for the year. Meanwhile, leads from all four studios flocked to our LA office where I joined them for the second half of the week. We had a flurry of meetings to set goals and refine the Star Citizen and Squadron 42 production schedules. Thanks to these meetings we’ll soon be updating our production report to reflect these changes.
Also this week, the dev team continued to improve the current 2.6 build and iron out the stability and gameplay improvements we’ll be adding to the incremental 2.6.1 patch. We're still waiting on a few members of our team to return from the their holiday break this coming Monday to finalize the 2.6.1 schedule so look for an update next week on the estimated date and tasks.
Finally, our community team is still hard at work looking at our roster of shows (refining old favorites and experimenting with potentially new ones) to see where we can make improvements. So stay tuned for updates in the next few weeks.
-- Chris Roberts"

Ik heb nog een kleine samenvatting gemaakt van Happy hour livestream
- Heavy armor will be slower to walk in, but can have more gadgets
- Blood effects were in the gamescom demo, will get in this Star Marine later
- The current fast paced fighting will be slower because of alot of new things, drags, limb damage, revives, etc
- Different kind of armors will have distinct advantages/disadvantages over eachother
- The lead designers are very aware that Star Marine has to slow down. They even feel that if they would stop the respawn mechanic, that people would play it much slower and more in groups. This is not hinted as something that will happen.
- There are plans to implement REC for Star Marine. REC will eventually only be used in AC and Star Marine. You can rent new weapons for Star Marine / armor in the future.
- There is a live dev team that is solely focussed on Star Marine and Arena Commander (short and long term team).
- AI in Star Marine? Something they've talked about; but it'll be more of a way to test things. It's not ready for prime time just yet.
- Will there ever be a spectator mode for private matches? For things like tournaments and broadcasting. They haven't talked about it yet.. More focussed on features. They do agree it's not a bad idea.
- Radar doesn't work as fully designed just yet.
- Can we customise our outfits? Todd Pappy sure hopes so, color variants and cloth/cape kind of stuff. They've talked about it, but they're not sure if they'll do snowvariants on weapons or tigerskin types.
- Different kind of weapons still coming. Missile launchers, LMG's, etc. They're slowly building a big database of weapons.
[ Voor 41% gewijzigd door Torrie844 op 13-01-2017 22:13 ]
-
Torrie844 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:58:
•There are plans to implement REC for Star Marine. REC will eventually only be used in AC and Star Marine. You can rent new weapons for Star Marine / armor in the future.

https://www.reddit.com/r/...rticle_google_translated/
[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 14-01-2017 13:59 ]
-
https://www.reddit.com/r/...stem_designer_dan_trufin/
Trouwens net mijn hanger eens gedecorate met 4 jaar aan subscriber flair e.d. best lachen
Oke dit is serieus de beste mod voor een Aurora!

En het interview met Brian is nu ook met ondertitel beschikbaar:
[ Voor 63% gewijzigd door Case_C op 16-01-2017 12:30 ]
Zo vind ik de Aurora nog best wel acceptabel.Case_C schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:51:
[afbeelding]
Geef mij die skin maar op mn Carrack, of zonder skin, geef me maar gewoon de CarrackTylocke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:15:
[...]
Zo vind ik de Aurora nog best wel acceptabel.
Je snapt dat het niet om de skin gaat, maar om de missile die op het dak zitBornhald schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:36:
[...]
Geef mij die skin maar op mn Carrack, of zonder skin, geef me maar gewoon de Carrack
Missiles zijn voor noobsCase_C schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:38:
[...]
Je snapt dat het niet om de skin gaat, maar om de missile die op het dak zit... Toch?
+1
verklaart wel waarom case hem wil
nope had ik serieus niet door, vlieg dan ook zelde in een aurora dus mis er niks aanCase_C schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:38:
[...]
Je snapt dat het niet om de skin gaat, maar om de missile die op het dak zit... Toch?
http://imgur.com/a/0UcDf
Nou nog een railgun erbij en ik zou zeggen: niets meer aan doen!Case_C schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:51:
"Dummy you. Moderators monster kills. Trolls monsters... Yes, true is, no face make!".
[afbeelding]
Ik ben trouwens wel verguld dat ze de Aurora - mijn enige schipje - een fijne grafische opknapbeurt geven.
Het is inderdaad prettig dat ze de starters toch aan gaan pakken voor de betaJurGor schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:08:
[...]
Nou nog een railgun erbij en ik zou zeggen: niets meer aan doen!![]()
Ik ben trouwens wel verguld dat ze de Aurora - mijn enige schipje - een fijne grafische opknapbeurt geven.
De weekly schedule is ook wel netjes tegenwoordig.
https://robertsspaceindus...This-Week-In-Star-Citizen
Met vanavond een Town Hall