Edit: Laat maar...
Er is ook een nieuwe Gladius variant "The Gladius Valiant"
[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 19-11-2016 10:40 ]
[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 19-11-2016 10:40 ]
Day Two – SATURDAY, NOVEMBER 19th – RSI & GLADIUS VALIANT
Day Three – SUNDAY, NOVEMBER 20th – DRAKE INTERPLANETARY & GLADIUS VALIANT
Day Four – MONDAY, NOVEMBER 21st – MISC & HORNET WILDFIRE
Day Five – TUESDAY, NOVEMBER 22nd – ANVIL AEROSPACE & HORNET WILDFIRE
Day Six – WEDNESDAY, NOVEMBER 23rd – ORIGIN JUMPWORKS & AVENGER TITAN RENEGADE
Day Seven – THURSDAY, NOVEMBER 24th – EXOTIC MANUFACTURERS & AVENGER TITAN RENEGADE
Day Eight – FRIDAY, NOVEMBER 25th – AEGIS DYNAMICS & SABRE COMET
Day Nine – SATURDAY, NOVEMBER 26TH – GRAND FINALE
Als ik het zo lees is de 85x ook in game in 2.6
The Ships of 2.6
The following ships will be available in Star Citizen Alpha 2.6 and will be available throughout the week. The lineup includes the Herald information runner, the 85X luxury runabout and the modular Caterpillar transport.
Er komen ook een sabre en hornet variant volgens de comm-linkShockWave schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:23:
[...]
Edit: Laat maar...het is een snub fighter....
![]()
[ Voor 94% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2016 11:35 ]
Snap alleen dat warbondverhaal niet helemaal, de Gladius Vaillant is er in een warbondversie die een tientje goedkoper is dan de regular Gladias Vaillant???Bornhald schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:22:
Volgens mij komen komende week verschillende andere varianten ook uit, gezien het lijstje wat iemand gisteren op discord zette.
Volgend weekend is trouwens alles te koop, en van nu tot dan is iedere dag een specifiek merk aan de beurt.
Edit
https://robertsspaceindus...-Expo-Day-One-The-Prowler
[...]
[...]
Als ik het zo lees is de 85x ook in game in 2.6
Uit dezelfde comm-link als hier boven gelinkt
[...]
[...]
Er komen ook een sabre en hornet variant volgens de comm-link
Warbond schepen kan je alleen kopen met nieuw geld volgens mij. Dus daar kan je geen in-store credits voor gebruiken.ShockWave schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:19:
[...]
Snap alleen dat warbondverhaal niet helemaal, de Gladius Vaillant is er in een warbondversie die een tientje goedkoper is dan de regular Gladias Vaillant???
Same here, dan kunnen we alleen nog wat gaan verwachten op de livestream vlak voor de kerst. Aan de andere kant kunnen ze het ook gewoon in een AtV langs laten komen, en dan een losse video ervan uploaden.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:01:
Ik wacht nog steeds op de SQ42 demo die begin oktober voor CitCon af ging zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 19-11-2016 13:49 ]
Idem. Redelijk teleurstellend dat die er niet in zat. De update van de grote schepen was dan wel weer vet.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:01:
Ik ga gewoon proberen de 85X in mijn Carrack te proppen.ShockWave schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:23:
[...]
Edit: Laat maar...het is een snub fighter....
![]()
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Variant van de gladius heeft volgens de stats page twee pylons meer, dacht ikOraijon schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:13:
Zit nu eens de livestream na te kijken op YT aangezien ik dat gisteren niet kon doen. Moet zeggen dat ik van de Cutlass nu een stuk meer gescharmeerd ben..
Volgens mij zijn het trouwens geen echte variants die ze nu te koop aanbieden, Ze hebben alleen een andere paintjob en andere standaard bewapening (en LTI).
Klopt.Bornhald schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:39:
[...]
Variant van de gladius heeft volgens de stats page twee pylons meer, dacht ik
Statpage is wel notariously inaccurate dus daar zou ik niet al te hard vanuit gaanBornhald schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:39:
[...]
Variant van de gladius heeft volgens de stats page twee pylons meer, dacht ik
[ Voor 8% gewijzigd door Oraijon op 19-11-2016 15:29 ]
Pff dat is ook zuurReQuiem83 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:40:
En dan heb je 3 schepen gesmoten(waarin 2 upgrade zaten waaronder de Polaris en redeemer) voor een Idirs om er achter te komen dat je geen store credits kan gebruiken. Staat ook erg goed aangegeven op hun website. Buyback zijn alleen originele schepen. Ze moeten vele malen duidelijker zijn op hun website.
[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 19-11-2016 15:47 ]
[ Voor 45% gewijzigd door ReQuiem83 op 19-11-2016 15:55 ]
Volgens mij kan dat op de laatste dag van de events wel met store credits. Maar je moet er dus wel snel bij zijn denk ikReQuiem83 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:40:
En dan heb je 3 schepen gesmoten(waarin 2 upgrade zaten waaronder de Polaris en redeemer) voor een Idirs om er achter te komen dat je geen store credits kan gebruiken. Staat ook erg goed aangegeven op hun website. Buyback zijn alleen originele schepen. Ze moeten vele malen duidelijker zijn op hun website.
@Case al gedaan. Het staat wel op de speciale event pagina maar als je vanuit de normale store ship koopt zie je er niets over staan. EchteR las ik dat je morgen wel met store credit kan. Maar dan moet je er wel weer optijd bij zijn...
Volgens mij ook zie link die ik eerder gepost had.Oraijon schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:58:
[...]
Volgens mij kan dat op de laatste dag van de events wel met store credits. Maar je moet er dus wel snel bij zijn denk ik
Met wie zat ik trouwens te praten over mijn Caterpillar tijdens de live stream op discord? Pm even kunnen we uitwerken hoe we het doenCapital Ships
As announced during the anniversary livestream, a limited number of Idris-P and Javelin class capital ships will be available over the weekend. UEE War Bond editions will be available in four allotments to allow Citizens around the world an opportunity. Each allotment will include 200 Idris-P frigates and 50 Javelin destroyers. War Bond times are 3pm Pacific on Friday, 9pm Pacific on Friday, 3am Pacific on Saturday and 9am Pacific on Sunday. A final allotment which may be purchased with store credit will be available at 9am Pacific on Sunday.
IDRIS-P FRIGATE - LTI - UEE WARBOND VERSION
- Standalone Ship
$1,573.00 USD
Tax Included:
VAT 21%
457 LEFT MORE INFOBUY NOW
JAVELIN - LTI - UEE WARBOND VERSION
- Standalone Ship
$3,267.00 USD
Tax Included:
VAT 21%
0 LEFT MORE INFOBUY NOW
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2016 18:07 ]
Dat was met Facerafter dacht ik.Bornhald schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:01:
[...]
Volgens mij ook zie link die ik eerder gepost had.
En gezien de voorraad moet je er hoe dan ook snel bij zijn als je een idris wil. Zulleb er wel weer genoeg te koop gaan zijn op de Grey market volgende week.
[...]
Met wie zat ik trouwens te praten over mijn Caterpillar tijdens de live stream op discord? Pm even kunnen we uitwerken hoe we het doen
Heb net even zitten rekenen en je bent per 1 Dec per $100, ongeveer €20, meer kwijt.Bornhald schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:23:
voor de mensen die het nog niet gelezen hadden, per 1 december gaan ze een koerscorrectie doorvoeren (hebben ze vorig jaar ook voor de euro gedaan, toen was het voor ons goedkoper om in USD te betalen.. dat is het overigens straks waarschijnlijk weer)
https://forums.robertsspa...al-conversion-rate-update
[...]
Ik denk oranje met rode, witte en blauwe accenten???Case_C schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:33:
Wat voor kleurtje moet er eigenlijk op de org schepen komen?
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door SNAFU op 19-11-2016 20:11 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
[ Voor 8% gewijzigd door SNAFU op 19-11-2016 22:26 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
En de Connie's inclusief een Limited aantal Phoenix'sSNAFU schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:25:
Sale dag 2 is up...En nog iets meer dan 400 Idrisen te koop.
- Alle (!) Constellations, Aurora's en de Orion in de verkoop.
- Intro pack (Connie Aquila en een Aurora CL)
- Mega pack met alle Connie's- en Aurora versies en een Orion
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 19-11-2016 22:34 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Recon24 op 20-11-2016 12:12 ]
[ Voor 10% gewijzigd door MrWisent op 20-11-2016 18:29 ]
De kleuren van de b alk natuurlijk, rood, groen/geel/zwart/witCase_C schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:33:
Wat voor kleurtje moet er eigenlijk op de org schepen komen?
[video]
[...]
Pff dat is ook zuur, dan kan je ook niet 123. al die schepen zomaar weer terugzetten? Zou er een ticket voor aanmaken bij customer support. En dan gelijk vragen om 't maar een Idris te maken
.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Welkom bij team idrisReQuiem83 schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:49:
Ik was er optijd bij en heb mijn Idris. Mijn vloot is dus iets aangepast.
Gefeliciteerd met je Idris Requiem! Nu maar hopen dat ze 'm vlotter dan verwacht ingame gaan brengenReQuiem83 schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:49:
Hahaha Fordox, lang niet gezien! Neem aan dat je er 10 December ook bij bent?Fordox schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:57:
[...]
De kleuren van de b alk natuurlijk, rood, groen/geel/zwart/wit
Best prima kleurcombi
Ik moest gelijk aan de oranje f16 denkenCase_C schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:38:
[...]
Gefeliciteerd met je Idris Requiem! Nu maar hopen dat ze 'm vlotter dan verwacht ingame gaan brengen.
[...]
Hahaha Fordox, lang niet gezien! Neem aan dat je er 10 December ook bij bent?
http://barcitizen.nl/
En die kleuren kunnen inderdaad prima, maar dan wel met het zwart als de main-color. Je wilt natuurlijk niet dat je schip teveel opvalt in de ruimte.
Damn man, ik zit net de Big Guns video te kijken. Als je dacht dat je makkelijk je weg kon kwijtraken op een Starfarer mag je wel een TomTom meenemen op je nieuwe aankoop! Ik wil er graag een keer in verdwalenReQuiem83 schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:49:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ok, dan eerst verdwalen op jouw Idris en dan een drankje en een hapje op jouw 890J.ReQuiem83 schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:56:
Haha mag hoor. Maar mij 890J is iets comfortabeler.
[ Voor 37% gewijzigd door Tylocke op 20-11-2016 22:38 ]
En dat wat ik vet heb gemaakt, is dat de officiële subtitel van 3.0?Where are they now?
The Cutlass Black is currently flight ready and the Caterpillar and Herald will join it in Star Citizen Alpha 2.6. The Black is also undergoing a major overhaul, which is almost complete. The Red and Blue variants will follow. Work on the Drake Dragonfly (in multiple colors!) has been completed and it will launch alongside planetary exploration in Star Citizen Alpha 3.0. The Drake Buccaneer is undergoing initial modeling and will be one of our next targets for flight ready status.
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 20-11-2016 22:44 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Recon24 op 20-11-2016 22:44 ]
Wel erg gaaf hoe ze van elke dag een mocap hebben gemaaktTylocke schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:06:
En day three:
https://robertsspaceindus...pace-Expo-Day-Three-Drake
En als extra'tje voor alle Idris eigenaren:
[afbeelding]
[video]
Je kan npcs huren om crew posities in te nemen. Het zou prima mogelijk moeten zijn om solo of met npcs crew een cat te vliegenXzylvador schreef op maandag 21 november 2016 @ 01:44:
Iemand een idee hoe goed het mogelijk zal zijn de Caterpillar single player te gebruiken?
Ik ben (nog) niet zo goed mee met het hele online sociale gedoe maar m'n kost verdienen als transporteur in de ruimte lijkt me redelijk tof.
Dus twijfel tussen de Hull-C, welke duidelijk het 'betere' pure cargo schip is, maar enorm kwetsbaar.
De Caterpillar is een pak steviger gebouwd, handig voor transport langs gevaarlijkere maar winstgevendere routes, en biedt mogelijk door de modules de optie om ook eens iets anders te doen... Maar is ook verdomd groot.
Bij de Hull-C is het redelijk duidelijk dat hij nog te gebruiken valt zonder crew. Iemand iets opgevangen hoe dat zou zitten met de Caterpillar?
Die komt uit Behind the Scenes Big Guns of the UEE. Die vond ik nog beter dan het origineel!Case_C schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:05:
[...]
Wel erg gaaf hoe ze van elke dag een mocap hebben gemaakt. Ook de booth-babes met assault rifles bij Drake
, wel heel grappig hoe ze nu een vibe creëren bij elke manufacturer.
Die Idris, echt heel mooi. Waar komt dat plaatje vandaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Tylocke op 21-11-2016 08:02 ]
Oh dat filmpje heb ik inderdaad wel gezienTylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:56:
[...]
Die komt uit Behind the Scenes Big Guns of the UEE. Die vond ik nog beter dan het origineel!
[video]
Oh nee, dat eerste plaatje is gewoon van een user op reddit! Die gif is uit de video. Had ze verkeerd.Case_C schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:53:
[...]
Oh dat filmpje heb ik inderdaad wel gezien. Plaatje zal me ontschoten zijn.
Ook leuk dat je de AI al ziet rondhangen in het schip. Dat laat 't ook wat meer tot leven komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 21-11-2016 11:08 ]
Ik had helemaal gemist dat ze de 2.6 aim date op de 8e hebben staan!Bornhald schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:08:
krijgen we een speciale sale van de hoplite binnenkort, volgens mij komt hij niet mee met de aniversary sale, maar hij zou wel al klaar zijn
https://robertsspaceindustries.com/schedule-report
[afbeelding]
Evocati zouden 2.6 deze week moeten krijgenTylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:11:
[...]
Ik had helemaal gemist dat ze de 2.6 aim date op de 8e hebben staan!
Vrijdag is Aegis aan de beurt, dus het kan nog. Hoewel de concept sales van de 85x en Prowler al begin van de week begonnen dus zou idd ook goed kunnen dat ze die nog even een paar weken in de ijskast houden.Bornhald schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:08:
krijgen we een speciale sale van de hoplite binnenkort, volgens mij komt hij niet mee met de aniversary sale, maar hij zou wel al klaar zijn
https://robertsspaceindustries.com/schedule-report
[afbeelding]
Die groepsjump zie je vanaf hier 4:20:Case_C schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:48:
Ook gaaf dat we dit binnenkort kunnen doen, als groep schepen jumpen ipv ieder apart.
https://www.reddit.com/r/...ed_for_31_multiple_ships/
Haha nee inderdaad, zoveel mooie andere games nuCase_C schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:38:
[...]
Gefeliciteerd met je Idris Requiem! Nu maar hopen dat ze 'm vlotter dan verwacht ingame gaan brengen.
[...]
Hahaha Fordox, lang niet gezien! Neem aan dat je er 10 December ook bij bent?
http://barcitizen.nl/
En die kleuren kunnen inderdaad prima, maar dan wel met het zwart als de main-color. Je wilt natuurlijk niet dat je schip teveel opvalt in de ruimte.
Ja, maar dat is een cinematicRecon24 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:29:
[...]
Die groepsjump zie je vanaf hier 4:20:
[video]
Rood is ook wel mooi, maar te rood is ook weer zo opvallendFordox schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:38:
[...]
Haha nee inderdaad, zoveel mooie andere games nuBar Citizen weet ik nog niet zeker. Ik zie nog.
Mij leek rood juist wel mooi, een beetje opvallen als de befaambe GOT org mag ook wel
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 21-11-2016 14:58 ]
Nou dat valt wel mee. Schepen zijn maar kleine puntjes op je horizon in de ruimte.Case_C schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:49:
[...]
Ja, maar dat is een cinematic, dus dat is nog niet ingame in de PU. Waarschijnlijk zal je ingame je schepen dus kunnen 'koppelen' via een data link zodat je tegelijk kan jumpen. Wellicht een eerste implementatie voor fleet-mechanics
.
[...]
Rood is ook wel mooi, maar te rood is ook weer zo opvallend. Dus momenteel is de poster paarsblauw
, (kleur mede door niet nauwkeurige kleurweergave van mijn scherm XD )
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 21-11-2016 15:51 ]
ik heb even de vrijheid genomen jullie eigen frontpage te kopierenFordox schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:48:
[...]
Nou dat valt wel mee. Schepen zijn maar kleine puntjes op je horizon in de ruimte.
Een witte avenger zie je ook niet zo snel op een afstand en dan moet je de goede kant op kijken ook nog
Je scanners zien m altijd eerder dan dat je zelf visueel doet. En we zijn toch geen oorlogs org?

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 21-11-2016 16:35 ]
Ik weet niet precies wat het filmpje zou omvatten, maar Ik vraag me ook af wat er mee gebeurd is.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:01:
Van alles wat héFordox schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:48:
[...]
Nou dat valt wel mee. Schepen zijn maar kleine puntjes op je horizon in de ruimte.
Een witte avenger zie je ook niet zo snel op een afstand en dan moet je de goede kant op kijken ook nog
Je scanners zien m altijd eerder dan dat je zelf visueel doet. En we zijn toch geen oorlogs org?
We moeten onze assets kunnen beschermen Bornhald, dat doe je niet met MyLittlePony'sBornhald schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:33:
ik heb even de vrijheid genomen jullie eigen frontpage te kopieren
daar zie ik toch echt FIGHTER staan..
zag ook nog special ops langs komen.
dus hoe bedoel je "geen oorlogs org" ?
Geen idee, hangt ervan af waar je 't voor gebruikt. Om door te verkopen niet zoveel lijkt me, gezien ze deze week weer van die packages gaan verkopen. Verder zouden ze ook nog binnenkort met character creation komen, dus wellicht even wachten daarop.Anthor schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:55:
[...]
Wat levert een cheap starter kit van vorig jaar eigenlijk op?ik heb toen een extra gekocht als 'npc account' maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat gaat werken.
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 21-11-2016 19:07 ]
Hoeveel schepen pasten er nu trouwens in de Idris? Toch iets meer dan de originele 3 lijkt mij?
Ik dacht nog steeds 3 of 4. Maar het kan zijn dat je er meer kan storen, net zoals op een vliegdekschip, maar dat je er dus maar max 3 of 4 actief kan hebben.Case_C schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:39:
[...]
Hoeveel schepen pasten er nu trouwens in de Idris? Toch iets meer dan de originele 3 lijkt mij?
Die zijn toch nog niet los te koop toch? Ik heb er eentje in de Aquila en in de Carrack.Recon24 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:25:
Heeft iemand hier een URSA rovertje los te koop eigenlijk??
[ Voor 23% gewijzigd door Tylocke op 21-11-2016 20:45 ]
Ergens tussen de 3 en 5 waarbij in het geval van 5 je 4 fighters en een argo kan hebben. Waarschijnlijk 3 + argoTylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:43:
[...]
Ik dacht nog steeds 3 of 4. Maar het kan zijn dat je er meer kan storen, net zoals op een vliegdekschip, maar dat je er dus maar max 3 of 4 actief kan hebben.
Misschien moet je het aan een van de Idris eigenaren vragen
[...]
Die zijn toch nog niet los te koop toch? Ik heb er eentje in de Aquila en in de Carrack.
4 jaar verzekering en limited schepen die beschikbaar zijn en een speciale arrangementen van de sabre (comet) en een variant van de gladius.Anthor schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:28:
En het filmpje voor dag 4 staat er ondertussen ook:
[video]
https://robertsspaceindus...ospace-Expo-Day-Four-MISC
Maar wat wordt er eigenlijk precies aangeboden? meeste aanbiedingen zijn toch niet meer dan een schip met anniversary 2016 titel?
Er zitten een heleboel schepen tussen die normaal gesproken niet gekocht kunnen worden (de Prospector ontbreekt nog maar Ben gaf al aan dat ze dat fixen). Mensen die de originele concept sale hebben gemist kunnen nu een Hull A t/m E kopen bijvoorbeeld.Anthor schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:28:
En het filmpje voor dag 4 staat er ondertussen ook:
[video]
https://robertsspaceindus...ospace-Expo-Day-Four-MISC
Maar wat wordt er eigenlijk precies aangeboden? meeste aanbiedingen zijn toch niet meer dan een schip met anniversary 2016 titel?
Hmmm, je kan alleen naar de Endevor Base CCU'en dus al die anderen vallen al af. Ik zal wel alle Hulls staan. De Starfarer zag ik er ook tussen staan. Welke mis je?Bornhald schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:00:
[...]
Ik mis wel wat ccu's of ligt dat aan de telefoon?
[ Voor 19% gewijzigd door Tylocke op 21-11-2016 23:05 ]
Ik mis wel wat ccu's of ligt dat aan de telefoon?Tylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:53:
[...]
Er zitten een heleboel schepen tussen die normaal gesproken niet gekocht kunnen worden (de Prospector ontbreekt nog maar Ben gaf al aan dat ze dat fixen). Mensen die de originele concept sale hebben gemist kunnen nu een Hull A t/m E kopen bijvoorbeeld.
Doe ze dat mbv een 85x dan kunnen ze die gewoon upgraden naar LTI
Is de starfarer niet altijd beschikbaar?,Tylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:53:
Hmmm, je kan alleen naar de Endevor Base CCU'en dus al die anderen vallen al af. Ik zal wel alle Hulls staan. De Starfarer zag ik er ook tussen staan. Welke mis je?
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 21-11-2016 23:10 ]
Je hebt gelijk over de Starfarer.Bornhald schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:07:
[...]
Is de starfarer niet altijd beschikbaar?,
Edit Ook sorry voor de twee Posts na elkaar
Misschien ook de ccu naar de speciale versie van de gladius
op het moment van schrijven kan ik geen ccu naar die sabre dien, ook zie ik niet wat het verschil is met de standaard los van het kleurenschemaTylocke schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:21:
[...]
Je hebt gelijk over de Starfarer.
Die Gladius is nu ook niet meer beschikbaar, daar is de Sabre variant voor in de plaats gekomen. En later deze week komt die Hornet daar weer voor in de plaats.
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 22-11-2016 08:03 ]
Ja klopt, is later nog gefixed. De prospector staat er ook tussen.Bornhald schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:51:
[...]
op het moment van schrijven kan ik geen ccu naar die sabre dien, ook zie ik niet wat het verschil is met de standaard los van het kleurenschema
Edit, zie de Sabre er nu wel tussen staan

Dat heb je met senior-designersSNAFU schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:20:
[...]
Die linker werkt er niet heel hard aan.![]()
Misschien dat iemand hier het weet: wat gebeurt er met je buy back lijst als het spel uit beta komt?
Is daar al eens iets over gezegd?
[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 22-11-2016 11:26 ]
Die linker werkt er niet heel hard aan.Case_C schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:50:
Hier word gewerkt aan mission givers volgens Sandi d'r twitter. Hoeveel verschillende verwachten jullie in 3.0 tegen te komen?
[afbeelding]
MAX is er altijd alleen de MIS niet altijd beschikaarTylocke schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:35:
[...]
Ja klopt, is later nog gefixed. De prospector staat er ook tussen.
Is een Freelancer MAX altijd beschikbaar? Zo ja kan je een 0$ CCU van Freelancer MAX naar Prospector inslaan zodat je altijd nog kan upgraden.
op een bepaald moment gaat het weg, en het zal aangekondigd worden, ook zal het ergens tijdens beta gebeuren.. dat is volgens mij de informatie die erover bekend isSNAFU schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:20:
[...]
Die linker werkt er niet heel hard aan.![]()
Misschien dat iemand hier het weet: wat gebeurt er met je buy back lijst als het spel uit beta komt?
Is daar al eens iets over gezegd?
[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 22-11-2016 11:58 ]
Dat zou jammer zijn, het zou best nog wel een redelijke bron van inkomsten kunnen zijn voor CIG.Bornhald schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:57:
op een bepaald moment gaat het weg, en het zal aangekondigd worden, ook zal het ergens tijdens beta gebeuren.. dat is volgens mij de informatie die erover bekend is
Ja dit. Na de launch is het niet meer mogelijk om schepen direct te kopen is het plan. Dit moet ook denk ik ook anders wordt de pay 2 win grens wel overschreden. Nu zit het al in een grijs gebied (hopelijk wordt die discussie niet weer aangewakkerdOraijon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:41:
Het idee was toch dat alles bevriest op een bepaald moment voor de launch en dat alles vanaf dat moment vast staat? Dat je vanaf dat moment ook geen schepen en spul voor echt geld kan kopen?
Anders zou het alsnog pay to win get an edge worden.
Je zou toch nog wel packages kunnen kopen? In ieder geval voor mensen die 't spel zouden kopen was dit wel een mogelijkheid volgens mij. Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek, eerst maar eens 2.6 spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]
Ja dit. Na de launch is het niet meer mogelijk om schepen direct te kopen is het plan. Dit moet ook denk ik ook anders wordt de pay 2 win grens wel overschreden. Nu zit het al in een grijs gebied (hopelijk wordt die discussie niet weer aangewakkerd).
Je hebt ze allemaal al gekocht ReconRecon24 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:01:
Misschien komen er wel een paar packages bij zoals 1 met een Freelancer, Connie. Maargoed dit is puur gissen allemaal en we weten het allemaal niet.
Iets wat ik wel zeker weet is dat ik zelf wel de belangrijkste schepen wil hebben (heb ik ondertussen al) voordat de game echt gaat starten. De rest verdien ik wel ingame, maar ook dat is niet zozeer mijn doel rondom dit spel om geld te verdienen om weer schepen erbij te kopen.
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 22-11-2016 16:30 ]
Ja ik denk dat je nog wel packages kan kopen met een starterschip voor in de PU. Zal me benieuwen of je dan ook wat duurdere schepen in je package kan krijgen, maarja we gaan het zien.Case_C schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:10:
[...]
Je zou toch nog wel packages kunnen kopen? In ieder geval voor mensen die 't spel zouden kopen was dit wel een mogelijkheid volgens mij. Maar dat is allemaal nog toekomstmuziek, eerst maar eens 2.6 spelen.
Ik verwacht ergens ook dat je nieuwe schepen dan ook nog kan blijven kopen voor geld met LTIVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:21:
[...]
Ja ik denk dat je nog wel packages kan kopen met een starterschip voor in de PU. Zal me benieuwen of je dan ook wat duurdere schepen in je package kan krijgen, maarja we gaan het zien.
Mij lijkt dat ook wel aannemelijk. Gewoon het model wat Wargaming ook hanteerd.Bornhald schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:19:
[...]
Ik verwacht ergens ook dat je nieuwe schepen dan ook nog kan blijven kopen voor geld met LTI
Oraijon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:41:
Het idee was toch dat alles bevriest op een bepaald moment voor de launch en dat alles vanaf dat moment vast staat? Dat je vanaf dat moment ook geen schepen en spul voor echt geld kan kopen?
Anders zou het alsnog pay to win get an edge worden.
Als er geen schepen meer gekocht kunnen worden voor echt geld dan zal het spel geen lang leven meer hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]
Ja dit. Na de launch is het niet meer mogelijk om schepen direct te kopen is het plan. Dit moet ook denk ik ook anders wordt de pay 2 win grens wel overschreden. Nu zit het al in een grijs gebied (hopelijk wordt die discussie niet weer aangewakkerd).
Ik mag toch hopen dat WoT niet als voorbeeld genomen wordt. Ik heb het spel in zijn begindagen veel gespeeld en het was me toch een enorme P2W op dat moment. Premium tanks die absurd goed zijn voor hun tier (type-59 Chinese Tank bv) en inderdaad die premium ammo die lang alleen met gold (dus Cash) te koop was. Heel leuk spelen was het niet echt zonder er geld in te pompen. En dan die grind als je geen premium membership aan had staan.ShockWave schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:43:
[...]
[...]
Als er geen schepen meer gekocht kunnen worden voor echt geld dan zal het spel geen lang leven meer hebben.
Servers moeten draaien, developers moeten betaald krijgen, onderhoud...etc...dit gaat niet gebeuren als er geen hard cash binnenkomt in de vorm van Dollars.....RSI zal niet kunnen draaien op een deel van de ingame currency winst die men overhoudt na een goed verlopen transport van een speler....
Kijk naar Wargaming met World of Tanks en World of Warships en in mindere mate met World of Warplanes.
Free to play....nog nooit hebben spelers waarschijnlijk zoveel geld besteedt aan een free2play pc game als die, tablet games daargelaten.
Je kan premium vehicles/schepen kopen en premium account voor meer inkomsten en xp om te levelen.
Ja er was ooit een discussie dat premium ammo alleen voor gold, lees echt geld, te koop was maar dat hebben ze op een gegeven moment ook keuze gegeven om dit voor meer ingame cash aan te bieden dan regular rounds of ammo.
Dus mijn gedachte is dat je ten alle tijde wel wat kan kopen en dat ze gek zijn als ze dat niet zouden doen....pay2winn....i don't give a fuck zolang men maar fair speelt...aimbots/wallhacks/unlimited ammo en al die shit vindt ik veel erger daarom speel ik geen First Person Shooters meer...heeft ook een beetje te maken met de leeftijd en reflexen enzo....
Niet helemaal mee eens, er zijn denk ik genoeg andere verdienmodellen. Je hebt indd de maandelijks gecapte aankopen van in game credits, vrijwillige subscription, flair items/ fysieke items. Ik denk dat daar naast de game verkopen voldoende geld uit kan worden gehaald.ShockWave schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:43:
[...]
[...]
Als er geen schepen meer gekocht kunnen worden voor echt geld dan zal het spel geen lang leven meer hebben.
Servers moeten draaien, developers moeten betaald krijgen, onderhoud...etc...dit gaat niet gebeuren als er geen hard cash binnenkomt in de vorm van Dollars.....RSI zal niet kunnen draaien op een deel van de ingame currency winst die men overhoudt na een goed verlopen transport van een speler....
Had 't al verwacht, en had ook heel slecht geweest als de speciale variant ineens beter is dan de versie die je later ingame kan kopen.@Pixelgeddon No changes to the hardpoints (... unless they did something to the Hornet to allow the turret, others are the same.)
Dat is het eeuwige gezeur met de statpage e.d. dat gaan ze nooit goed onder de knie krijgen. Of het opzettelijk is of niet... ze komen ermee weg, en ik zou liever zien dat ze het gewoon goed op orde hebben.Bornhald schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:42:
[...]
Vervelend vind ik dat ze niet de moeite hebben genomen de status page bij te werken een officiële statement neer te zetten maar dat het gedaan moet worden met een Twitter bericht van ben.
Maar wel goed gevonden van jou
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 22-11-2016 22:44 ]
Vervelend vind ik dat ze niet de moeite hebben genomen de status page bij te werken een officiële statement neer te zetten maar dat het gedaan moet worden met een Twitter bericht van ben.Case_C schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:40:
En de Gladius variant heeft dus geen betere load-out:
https://twitter.com/banditloaf/status/801068986645393408
[...]
Had 't al verwacht, en had ook heel slecht geweest als de speciale variant ineens beter is dan de versie die je later ingame kan kopen.
[ Voor 33% gewijzigd door _Dune_ op 22-11-2016 23:15 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Voor zover bekend zouden beide Gladius' dezelfde loadout moeten kunnen krijgen. Enige verschil momenteel is de paintjob._Dune_ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:47:
Wat is nu dan exact de load-out van de Gladius Valiant, er wordt namelijk wel geadverteerd met een alternatieve load-out en eigenlijk heb ik hem toegevoegd aan mijn vloot vanwege de extra missiles, ik zie anders helemaal geen extra meerwaarde boven de standaard uitvoering of zie ik dat verkeerd?
Edit: In het hardpoint overview worden de extra missiles ook getoond net als in de Ship Matrix, nu net nog even gecontroleerd. Het zou wel erg fout zijn als dit niet klopt en nu nog steeds niet gecorrigeerd.

Inderdaad... geef mij een part-time job, en dan ga ik dat wel bijhouden_Dune_ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:47:
Hoe moeilijk is het nu om iets dergelijks bij te houden, zou je zeggen...
HORATIO PRIZZLER: Those lovely individuals were not hired by Drake to promote our products, which we can all agree would be a clear violation. No, they were part of a cross promotion with Cynosure Entertainment to promote the new vid Shadow Siren. These performers were dressed as characters from the show, which follows an all-female Caterpillar crew that may be the last, best hope to save Humankind from the Vanduul.
WEEK 47. Happy Anniversary, Star Citizen
Greetings Citizens!
We are 3/4ths through livestream season here at Cloud Imperium Games, and being able to showcase the early gameplay of Alpha 2.6 was a thrill for everyone involved. Special thanks go out to Twerk17 and Deejay Knight for making the trek out here and helping us out. Of course, Star Citizen (and by extension Arena Commander and Star Marine) is a continually developing product, and what we played was representative of where those features are at now. You can (and should) expect additional iteration on all aspects of their continuing development not only between now and it's upcoming LIVE ALPHA release, but beyond.
In addition to the ALPHA 2.6 gameplay preview, you saw lots and lots of stuff about SHIPS. If I can be allowed to return to my fan roots for a minute...
"DAT EYEDRIS, THO!"
0.jpg
*Ahem* This week, it's a holiday week for those of us in the US who are celebrating Thanksgiving, but while we're away, we've still got Bugsmashers and Around the Verse for your viewing pleasure, and this week's ATV/RTVs originate from our Frankfurt studio.
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, November 22nd
- Anvil Aerospace & Hornet Wildfire Sale
- Lore Post
Wednesday, November 23rd
- [1200 PST / 2000 UTC] Bugsmashers! - YouTube: Star Citizen
- Origin Jumpworks & Avenger Titan Renegade Sale
- Prowler Q&A Part I
Thursday, November 24th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 3.14 DE - YouTube: Star Citizen
- Exotic Manufacturers & Avenger Titan Renegade Sale
- Vault Update
Friday, November 25th
- [0700 PST / 1500 UTC] Reverse the Verse: Episode 2.14 DE - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Aegis Dynamics & Sabre Comet Sale
- Prowler Q&A Part II
[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 23-11-2016 10:24 ]
Ah nee niet de 315p weg!Willem078 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:59:
Toch een beetje geld uitgegeven in deze sale, gisteren heb ik mn 315p (die eerst een kore was van Snoz) ge-ccu'd naar een SenIk heb het vermoeden dat er prima UEC te verdienen is met scannen en die elektronen microscoop.
Zou iemand in een Sen ook handig zijn voor bij org mining ops, of de voorbereiding daarvan? Of zit de asteroid-research apparatuur die nodig is ook ingebouwd in de orions en prospectors?
Ja ik vind de 300 serie nu al mooi, en als ze er uit gaan zien als de 85x zal er best een run op komen. Toch lijkt de Sen vs de 315p wat geavanceerder, hoewel de 315p natuurlijk jump points kan vinden. Het is dan de vraag hoe vaak je onbekende jump points wil gaan zoeken, vs de specifieke research die de Sen weer kan doen binnen 1 systeem.Tylocke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:08:
Ah nee niet de 315p weg!De 300 serie is wel mijn favoriete lijn schepen, zeker nu de 85X een voorproefje geeft van het nieuwe uiterlijk van Origin.
Maar de Sen is ook een mooie. Ik zit nu te denken aan een Prospector erbij te nemen maar ik weet niet of minen voor mij echt een juiste bezigheid is.
Klopt, ze hebben allebei hun eigen kracht. Ik kon dan ook niet kiezen en heb ze allebeiWillem078 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:14:
[...]
Ja ik vind de 300 serie nu al mooi, en als ze er uit gaan zien als de 85x zal er best een run op komen. Toch lijkt de Sen vs de 315p wat geavanceerder, hoewel de 315p natuurlijk jump points kan vinden. Het is dan de vraag hoe vaak je onbekende jump points wil gaan zoeken, vs de specifieke research die de Sen weer kan doen binnen 1 systeem.
Haha nice, ja dat kan ook natuurlijkTylocke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:18:
Klopt, ze hebben allebei hun eigen kracht. Ik kon dan ook niet kiezen en heb ze allebei
Niets mis met een beetje redundancyTylocke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:18:
[...]
Klopt, ze hebben allebei hun eigen kracht. Ik kon dan ook niet kiezen en heb ze allebei
heb ook nog een LTI pirate liggen met:Case_C schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:24:
[...]
Niets mis met een beetje redundancy.
Zit zelf nog wel te kijken om een schip uptegraden naar een Cutlass. Vond 't nieuwe design behoorlijk geslaagd. En 't is nu ook meer een dropship dan de Hoplite of Prowler dat is.
[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2016 19:53 ]
Wow, dat zou wel heel triest nieuws zijn. Dat was toch het aspect wat de multiplayer heel toegankelijk moest gaan maken. Nu is dit natuurlijk Ben die iets zegt over een behoorlijk technisch aspect, maar alsnog. Hoop wel dat ze toch met een systeem komen wat "Agent Smithing" op een bepaalde manier mogelijk laat zijn..Bornhald schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:25:
Blijkbaar heeft ben in bensday gezegd dat 'agent smiting' niet mogelijk gaat zijn..
Disclaimer, zelf niks gekeken alleen gepapagaaid wat andere mensen roepen op Concierge [video]
exploitability is ook ook groot, een van de voorbeelden die ik zag,Case_C schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:08:
[...]
Wow, dat zou wel heel triest nieuws zijn. Dat was toch het aspect wat de multiplayer heel toegankelijk moest gaan maken. Nu is dit natuurlijk Ben die iets zegt over een behoorlijk technisch aspect, maar alsnog. Hoop wel dat ze toch met een systeem komen wat "Agent Smithing" op een bepaalde manier mogelijk laat zijn..
Overigens lijkt het mij super eenvoudig te implementeren. Je wilt graag een andere speler op zijn schip joinen. > Client kijkt naar de Ship-hierarchy van die andere speler > Vind xx aantal NPC's > Een random NPC switched naar player waar je vervolgens in bevind.
Wat dat zou betekenen voor je economy e.d. of jij recht hebt op het geld wat verdient word is een 2e vraagstuk. Maar technisch moet dat gewoon mogelijk zijn.
Gaat me benieuwen wat we er komende weken over gaan horen, want zo een uitspraak gaat geheid niet zonder opheldering kunnen.
En die Cutlass haal ik zelf wel, gewoon een upgrade is nog net ietsje goedkoper. En als ik 't doe moet t wel voor 1 December, anders vind ik 't te duur
.
ik ben blij dat je het principe snapt /sCase_C schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:53:
[...]
Dan maak je het alleen mogelijk om high-tier NPC's over te nemen. Opgelost.
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2016 22:18 ]
Dan maak je het alleen mogelijk om high-tier NPC's over te nemen. OpgelostBornhald schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:52:
[...]
exploitability is ook ook groot, een van de voorbeelden die ik zag,
"stel je hebt ergens een control point (iets waarmee je een stuk ruimte kan claimen) je parkeert daar een javalin met 1 persoon en een NPC crew. voor de rest gaat de rest van de org lekker doen wat ze willen, minen, handelen iig andere dingen dan wachten tot het punt aangevallen wordt.
Wanneer het punt aangevallen wordt, agent smith je crew naar de javalin en je hebt een optimaal gebruikt schip wat relatief goedkoop is om te onderhouden (want de crew bestaat uit de goedkoopste npc crew die je maar kon vinden) en wanneer de dreiging is geweken gaat iedereen weer terug naar zn eigen schip doen wat hij leuk vind.. "
dat alleen maakt het gebruiken van scouts etc al minder zinvol, en uiteindelijk het spel minder leuk, want er zijn geen tactische vloot bewegingen, de vloot ligt precies waar je hem verwacht en zodra nodig is alles volledig bemand.
Hoeveel Idrissen zijn ze eigenlijk aan het verkopen, zie dat er op moment van schrijven 412 warbond versies beschikbaar zijn, gisteren ook zo iets toen ik keek en daar tussen 0Question & Answer
Will the Prowlers “Grav Levs” allow it to act similar to a dragonfly, turning it into a “ground” vehicle of sorts?
As noted in the literature that accompanies the Prowler’s IAE posting, “the Prowler’s Grav-Lev plates give additional flight control when traversing along uneven surfaces. This comes quite in handy when trying to position the Prowler alongside a large capital ship or inside a planetary fortification.” While, like the Dragonfly, the Prowler is not strictly a ground vehicle, the Grav-Lev plates allow for a similar mode of traversing planetary or very large surfaces. They also improve the Prowler’s maneuverability while interacting with the surface, adding their net impulse to the ship’s standard maneuvering thrusters. In effect, this gives the ship slightly better “traction” than when maneuvering free in space or atmosphere.
The Prowler in the lore is described having amazing and unrivaled stealth capabilities. Can we expect the reproduction from Esperia to be just as good? Does the reproduction differ performance wise in any way?
Esperia is committed to living up to the legends, and the Prowler’s remarkable stealth was one of its strongest assets during the various conflicts between the Tevarin and the UPE. In general, Esperia is motivated to maintain the “experience of the ship” when deciding whether to apply a technical update to the ship (read the brochure page, “A Break from Convention” for some background on Esperia’s philosophy regarding reproductions in general).
Part of Esperia’s work necessarily means adapting alien ships for human use to some degree, as you may remember from seeing Esperia’s Glaive reproduction. For the Glaive, the cockpit’s ergonomics were adjusted and a human-compatible (although still quite alien) avionics suite were installed. The Prowler is similar; fittings and ergonomics were adjusted to suit human operators and many of the avionics and some materials were updated to match current technical standards of efficiency and safety; remember that at the time of the Tevarin conflicts, in many ways the Tevarin were not as technologically advanced as the UPE. We haven’t completely determined whether or not there will be literally zero difference between the “original” Prowler and the Esperia Prowler in performance due to these updates and adaptations; it’s entirely possible that present-day equipment standards result in some very slight differences or deviations in signature, durability, or other factors, but they’re as likely to work in your favor as not, all in very minor ways.
Why would someone buy the Prowler over a Redeemer or Hoplite?
The Prowler is built for stealth deployment and emergency extraction – if you’re going in quiet or coming out loud, the Prowler is an excellent choice. But just as with any other area where there are a variety of ships that can serve a certain role, each has its strengths and weaknesses and what you’ll favor may depend on your play style, particular skills, and overall strategy with your fellow players, if any. It’s just a cool ship, for one thing. The Prowler definitely gets style points. For another, it’s a very dedicated personnel carrier that carries quite a lot of troops for its size compared to the Redeemer or Hoplite. And further, the Prowler, due to its Grav-Lev plates has a handling edge when it comes to getting through that last part of the landing approach, including fast landing and positioning, as well as hugging terrain features for cover from enemy defensive emplacements, which can be a significant advantage in a tight situation. On the flip side, the Redeemer and Hoplite are designs that more heavily incorporate considerations for direct ship-to-ship combat, being a gunship and fighter, respectively. While the Prowler does sport some pretty solid weaponry, as many fighter jocks will tell you, firepower is only one of the variables in ship-to-ship combat. What you’ll want depends greatly on how you like to play – as well as what the opposition has arrayed against you.
The sales page says the Prowler is fast. How will it compare to other ships such as the Vanguard, Redeemer or Cutlass.
The Prowler has a unique flight style relative to its fellow troop carriers, using low acceleration rates with a high SCM cap to stay stealthy, and boosting for exceptional acceleration when stealth is no longer the concern. So it is both faster and slower than those ships listed depending on what kind of speed you’re talking about. Be judicious with that boost though – the Prowler holds a fair amount of fuel, but it’s powerful boost nevertheless consumes fuel far more quickly than its intakes will regenerate.
Will the Prowler have enough modularity for other roles or is it solely used for dropping/boarding?
Like all Star Citizen ships, the Prowler is intended to offer plenty of customization options through configurable hardpoints and options relating to different types of equipment, including avionics, thrusters, power plants, and weapons. That said, the Tevarin designed it as a dedicated armored personnel carrier/dropship first and foremost, and as such many of its core and integral features, from its airshielded deployment portals to its Grav-Lev plates are designed to help it excel in that role. Some ships are very modular, while others are much more specialized, and you can already see that in the range and variety of ships previously introduced. Players are a creative lot, however, and we hope and expect that you will find creative uses for your ships that defy convention and occasionally wisdom.
What type of travel range will the Prowler be capable of?
The Prowler is a short-range craft, more akin to a landing craft than a long-range transport (in contemporary terms, think of a beach invasion). It’s meant for assaults and boarding, not long-duration or long-distance patrol. Like many ships, it can be fitted with a jump drive and is capable of quantum travel, so it’s got longer legs than a snub fighter or Argo of course, but you should think of the Prowler as a short-range ship, developed originally by the Tevarin to operate with military fleet support, as many small military ships are (like most fighters).
Will the Prowler have room/racks to store extra weapons, ammo and explosives for the boarders?
Absolutely, the Prowler is a dedicated armored personnel carrier and boarding ship. It’s understood that in many cases the troops may need different equipment loadouts depending on the job and the Prowler can carry plenty of troops, so there is some space for additional infantry gear on board, to expand your options or ammo supply.
How powerful are the scanners/sensors on the Prowler? Can the top weapons turret be replaced with a scanning array similar to the Vanguard Sentinel, Cutlass Red, or Hornet Tracker?
The top turret mount is piped for power and weapons, but not sophisticated scanners and datalines. Remember that the Prowler design hails from a period in history where the UPE and Tevarin were in conflict, and at that time, the UPE was technologically superior to the Tevarin in many ways. While the Tevarin had some unique and interesting shield tech, they lagged behind the UPE in others, and raw avionics power was one of them. Additionally, Tevarin use of Prowlers was focused on the taking of objectives identified by other ships and operatives in the fleet, and powerful (and potentially noisy) scanning arrays that could interfere with its stealth were rejected in favor of providing more space for troops, their equipment, improved stealth features, and effective Grav-Lev plates.
Can players use weapons, like the sniper rifle, while the personal doors are open?
Indeed they can. The Prowler is an unusually effective and specialized dropship and combat personnel carrier for many reasons, and that’s one of them.
Utilizing the back-ramp, is it possible to fit a Dragonfly inside of the Prowler?
This is not yet fully determined, but we’d advise against expecting it. The interior of the Prowler is still subject to further implementation and the Prowler’s first design priority is carrying troops. It’s not a cargo ship, so it doesn’t have cargo-style locking plates, and the troop deck is not a hangar, so even if a Dragonfly could sit physically on the Prowler’s troop bay, this would not be a very practical or safe way of transporting one.
[ Voor 97% gewijzigd door Bornhald op 23-11-2016 22:19 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Maar je zit niet echt in een sessie het is iets bijvoorbeeld l4d waar je een charmant over neemt, maar jij bent in je Freelancer een cargo run aan het doen met je eigen toon als gunner op een freelancer. Nu komt er vanuit de org een oproep waarbij gunners op een idris nodig zijn. Dus jij agent Smith daar naartoe. Tegelijkertijd wordt jou toon op de freelancer een npc. Nu komt de piloot van de freelancer ook in problemen en wil weer een pc gunner hebben, gezien jou body nu npc is, kan daar dan iemand in komen?batumulia schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:19:
Woo, dat zou wel heel zuur zijn als dat niet mogelijk is. Moet volgens mij ook niet heel moeilijk te implementeren zijn? Join iemand z'n sessie en vervang de NPC voor een player, zijn volgens mij zat games die dit al doen...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq