Dan hoop ik toch meer richting Maart en eerder is altijd beterTylocke schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:56:
[...]
En ik schat de release van SQ42 in Q3 2017. Net na Gamescom of zoiets.
bedankt Batumulia en Tylocke,
En ik hoop toch ook een beetje sQ1 of 2 van volgend jaar.. vooral omdat er bij answer the call tot sinds kort heeft gestaan dat het in 2016 zou uit komen en pas recent 2017.Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:18:
[...]
Dan hoop ik toch meer richting Maart en eerder is altijd beter.
Ik hoop het absoluut ook maar CIG heeft helaas vaker vertragingen opgelopen. En het feit dat ze nu nog bezig zijn met FPS en bijbehorende animaties, aangepaste flightmodel en reworks van schepen voelt het toch wel erg ambitieus aan als ze in Q1 al kunnen komen met een release.Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:18:
[...]
Dan hoop ik toch meer richting Maart en eerder is altijd beter.
Maar ik hoop dat ik het fout heb en jij en Bornhald het goed hebben en dan is uiteindelijk iedereen toch blij
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
behalve derekTylocke schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:52:
[...]
Ik hoop het absoluut ook maar CIG heeft helaas vaker vertragingen opgelopen. En het feit dat ze nu nog bezig zijn met FPS en bijbehorende animaties, aangepaste flightmodel en reworks van schepen voelt het toch wel erg ambitieus aan als ze in Q1 al kunnen komen met een release.
Maar ik hoop dat ik het fout heb en jij en Bornhald het goed hebben en dan is uiteindelijk iedereen toch blij
als SC zou falen zou hij blij zijnOraijon schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:25:
[...]
Die is per definitie nooit blij
En gefeliciteerd!
en bedankt
[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 07-11-2016 13:38 ]
Die is per definitie nooit blij
En gefeliciteerd!
Dan zou hij alsnog wel wat anders vinden om over te zeiken
Of hij speelt tragische white knight dat hij het zo erg vind dat het over de kop is gegaan en dat hij het wel zag aankomen
[ Voor 47% gewijzigd door Oraijon op 07-11-2016 14:09 ]
Volgens mij zit deze game nog in zijn alpha status toch? Ik denk er al een tijdje aan om er ook aan te beginnen, maar heb dus echt geen idee of het het wel waard zult zijn. Wat valt er allemaal momenteel te doen?
Nog steeds Alpha inderdaad met alle bugs die daar bij horen. Het groeit gestaag, en de kwaliteit van assets word alsmaar hoger.KayFatih38 schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:38:
Volgens mij zit deze game nog in zijn alpha status toch? Ik denk er al een tijdje aan om er ook aan te beginnen, maar heb dus echt geen idee of het het wel waard zult zijn. Wat valt er allemaal momenteel te doen?
Momenteel is de replay value wel aanwezig maar niet gigantisch hoog. Elke patch is t de meeste nieuwe dingen ontdekken, om vervolgens verder development te volgen en te wachten op de volgende patch.
Momenteel is t wachten op 2.6 met daarin de lang verwachte FPS component (FPS zit er al in, maar nog niet op de manier zoals die moet zijn/bedoeld is.)
Het beste kan je wachten op de 3.0 release begin volgend jaar, je loopt in de tussentijd toch geen rewards mis zoals dat in de eerste 2 jaar ging
Vergeet dan ook niet met het aanmaken van een account een referral code te gebruiken voor een beetje extra ingame Cash. (Die je overigens pas op release krijgt.)
Gefeliciteerd Bornhald! En voor de rest heb ik niets echt nuttigs te melden
Er is weer bar-citizen nieuws! December komt toch rap dichterbij
.
Update #1: De eerste voorbereidingen
Toch leuk dat je wat zegt, bedanktDutchWalnut schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:31:
Gefeliciteerd Bornhald! En voor de rest heb ik niets echt nuttigs te melden
Haha ik denk niet dat ik ooit mijn id heb moeten laten zien voor een alcoholische versnapering en ben na 39 jaar dat niet van plan te gaan doen, jullie moeten me maar gelovenCase_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:46:
Er is weer bar-citizen nieuws! December komt toch rap dichterbij.
[ Voor 50% gewijzigd door Bornhald op 07-11-2016 23:17 ]
Nog gefeliciteerd Bornhald!!!Bornhald schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:13:
[...]
Toch leuk dat je wat zegt, bedankt
[...]
Haha ik denk niet dat ik ooit mijn id heb moeten laten zien voor een alcoholische versnapering en ben na 39 jaar dat niet van plan te gaan doen, jullie moeten me maar geloven
Nog gefeliciteerd Bornhald. Boven de veertig ga je pas mee doen... en als er nog een paar jaartjes bij komen krijg je klein kinderen en dan ben oud.Bornhald schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:13:
[...]
Toch leuk dat je wat zegt, bedankt
[...]
Haha ik denk niet dat ik ooit mijn id heb moeten laten zien voor een alcoholische versnapering en ben na 39 jaar dat niet van plan te gaan doen, jullie moeten me maar geloven
Nog bedankt Recon24 en Fisher.
Ik hoop dat het nog even duurt voor ik kleinkinderen heb. Maar je spreekt uit ervaring?Fisher schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:16:
[...]
Nog gefeliciteerd Bornhald. Boven de veertig ga je pas mee doen... en als er nog een paar jaartjes bij komen krijg je klein kinderen en dan ben oud.![]()
[ Voor 54% gewijzigd door Bornhald op 08-11-2016 07:42 ]
Oh verdraaid vrijdag is 't natuurlijk al de November livestream! Hype!?
Wat verwachten jullie te zien? De SQ42 gameplay?
goed dat je het zegt!Case_C schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:05:
ik laat me gewoon verrassen
Leuk! en bij mij om de hoek, gelijk maar even een kaartje gehaald.Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:46:
Er is weer bar-citizen nieuws! December komt toch rap dichterbij.
Commlink voor deze week:
, gaat een goed bezochte avond worden!
WEEK 45. Don't forget to put a snappy title here, Jared.
Stardate 2016117
It's been a long season. The end of year event corridor that began with Gamescom, passed through CitizenCon, approaches the Anniversary and ends with the Holidays is taking it's toll. I've been gone so long I've forgotten what my wife and children's faces look like, a matter complicated by their complete non-existence. That said, it's the most exciting time of the year to work for Star Citizen, because it's when you get to interact with the community the most, meeting them in person, and showing them much of the coolest stuff you're working on in livestreams.
As we approach the Anniversary Livestream next week on November 18th, we'll be celebrating the fourth anniversary of the conclusion of Star Citizen's original crowdfunding campaign. I'm hearing that the broadcast will begin at 1pm PST and we'll be simulcasting on twitch.tv/starcitizen and youtube.com/robertsspaceind. We tested this for RTV last week, and the tech worked, so that's cool. After the larger presentations of Gamescom and CitizenCon, I'm excited to kick back a bit and show everyone a little more of what we've been working on. The focus of this year's Anniversary broadcast is ships, and we've got some fun bits planned I think the community will enjoy.
This is the final week that backers can enter the Esperia Prowler Art Contest and get their chance to win one of the very first Tevarin Prowlers for free. Many of the entries so far are... interesting, and reveal much about the people submitting entries. While... strange, I cannot help but feel kinship with these people, and I'm excited to reveal the winners during the Anniversary Livestream.
Finally, in this week's weekly broadcasts, we've got Mark Abent smashing another bug in Bugsmashers, an in-depth look at the character pipeline in Around the Verse from the LA Studio, and Reverse the Verse with the chance to ask followups to what people saw in ATV on Friday.
Community Manager Jared Huckaby, signing off.
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, November 8th
- Lore Post
Wednesday, November 9th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Bugsmashers - YouTube: Star Citizen
Thursday, November 10th
- Around the Verse 3.13 - LA Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update
Friday, November 11th
- [1200 PDT / 1700 UTC] Reverse the Verse 2.13 - LA - https://twitch.tv/cigcommunity/
GezelligStitch! schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:06:
[...]
Leuk! en bij mij om de hoek, gelijk maar even een kaartje gehaald.
Dat is toch pas volgende week vrijdag? 18e? Of ben ik nu de weg kwijt? Paniek! Hype!Case_C schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:05:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Denk dat je gelijk hebt aangezien er ook niks in die commlink staat. Desondanks: Algehele paniek!Tylocke schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:28:
[...]
Dat is toch pas volgende week vrijdag? 18e? Of ben ik nu de weg kwijt? Paniek! Hype!
Je hebt gelijk, ik dacht dat de 11e van die contest de datum was waarop ze gelijk bekend maakte op de livestreamTylocke schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:28:
[...]
Dat is toch pas volgende week vrijdag? 18e? Of ben ik nu de weg kwijt? Paniek! Hype!
Nou goed dan kan ik de hype voor de livestream nog een week uitstellen
Oraijon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:34:
[...]
Denk dat je gelijk hebt aangezien er ook niks in die commlink staat. Desondanks: Algehele paniek!
Dank jullie beiden, HYPErdrive disengaged.Case_C schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:47:
[...]
Je hebt gelijk, ik dacht dat de 11e van die contest de datum was waarop ze gelijk bekend maakte op de livestream. Verdraaid, maar ach dan maakt 't ook niet uit of ik m'n ontwerp pas de 11e inlever
.
Nou goed dan kan ik de hype voor de livestream nog een week uitstellen.
Succes aan iedereen die zijn art heeft aangeboden voor de Prowler contest!
Ah, dan wacht ik er inderdaad mee!Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:11:
[...]
Nog steeds Alpha inderdaad met alle bugs die daar bij horen. Het groeit gestaag, en de kwaliteit van assets word alsmaar hoger.
Momenteel is de replay value wel aanwezig maar niet gigantisch hoog. Elke patch is t de meeste nieuwe dingen ontdekken, om vervolgens verder development te volgen en te wachten op de volgende patch.
Momenteel is t wachten op 2.6 met daarin de lang verwachte FPS component (FPS zit er al in, maar nog niet op de manier zoals die moet zijn/bedoeld is.)
Het beste kan je wachten op de 3.0 release begin volgend jaar, je loopt in de tussentijd toch geen rewards mis zoals dat in de eerste 2 jaar ging. In die release komt er 'eindelijk' een full scale System met prof generated planeten en een heleboel extra content.
Vergeet dan ook niet met het aanmaken van een account een referral code te gebruiken voor een beetje extra ingame Cash. (Die je overigens pas op release krijgt.)
Heb laatst nog een gameplay video van CitizenCon 2016 gezien en dat zag er echt gelikt uit! Wel erg veel bugs inderdaad. Ben heel benieuwd naar wat het uiteindelijk zal worden. Wordt denk ik wel een uitdaging zo een groot wereld van content voorzien.
Feb volgend jaar is mijn dochter uitgerekend. Ik voel me snel oud worden.Bornhald schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:42:
Nog bedankt Recon24 en Fisher.
[...]
Ik hoop dat het nog even duurt voor ik kleinkinderen heb. Maar je spreekt uit ervaring?
Hahaha omdat SC zo'n lang en groot project is. Moeten we maar zien of we over 1,5 jaar allemaal nog zoveel tijd hebben. Velen van ons hebben al kids en zullen in de komende 2 jaar vast 1 krijgen en dat zal bij mij ook niet lang meer duren.
Heb er al twee en over anderhalf jaar zitten ze beide op school dus heb dan net meer tijd (denk ik)Recon24 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:26:
Hahaha omdat SC zo'n lang en groot project is. Moeten we maar zien of we over 1,5 jaar allemaal nog zoveel tijd hebben. Velen van ons hebben al kids en zullen in de komende 2 jaar vast 1 krijgen en dat zal bij mij ook niet lang meer duren.
Dat wordt straks schepen kopen in dollars in plaats van ponden denk ik...
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dat verwacht ik ook! En die zal nog harder instorten dan de pond ging tijdens Brexit.siriouz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:38:
Dat wordt straks schepen kopen in dollars in plaats van ponden denk ik...
All onboard the pesos trainRecon24 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:13:
[...]
Dat verwacht ik ook! En die zal nog harder instorten dan de pond ging tijdens Brexit.
Zou hilarisch zijn als ze in SC op de aarde een muur tussen Amerika en Mexico zouden zetten, die je vanuit de ruimte ziet
Hoi. SC gisteravond geïnstalleerd. Heb er zin in. Ik zal hier dan ook wat vaker te zien zijn. Starter tips zijn natuurlijk welkom.
natuurlijk
Makkelijkste is om op ons Discord channel te komen. Meestal wel iemand aanwezig om dingen te vertellen
Tylocke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:40:
Makkelijkste is om op ons Discord channel te komen. Meestal wel iemand aanwezig om dingen te vertellen
Hier is de link naar de GoT Discord.monkyswing schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:09:
Hoi. SC gisteravond geïnstalleerd. Heb er zin in. Ik zal hier dan ook wat vaker te zien zijn. Starter tips zijn natuurlijk welkom.
Die functioneert overigens ook momenteel als de TeamSpeak, dus er is altijd wel iemand aanwezig.
(Totdat Spectrum 't over gaat nemen
Mooi. Bedankt. Ik zal het proberen vanavond.
natuurlijk
-edit- Banner voor Bar-Citizen is besteld, gaat me benieuwen hoe de kleuren uit de verf komen...
Beste opening voor een bruiloft natuurlijk
.

Nog meer mensen hier die een mailtje van CIG hebben gehad over de 2nd fleet dogtags? Schijnt dat ze sinds kort geleverd worden.
.
Beste opening voor een bruiloft natuurlijk

Nog meer mensen hier die een mailtje van CIG hebben gehad over de 2nd fleet dogtags? Schijnt dat ze sinds kort geleverd worden.
Ik ben dus niet de enigeJanAd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:38:
Was ik de enige die een héééle tijd geleden een SQ 42 Dog Tag Keyring besteld had?
Ze komen eraan, net de shipping mail ontvangen
[ Voor 210% gewijzigd door Case_C op 10-11-2016 15:42 ]
Was ik de enige die een héééle tijd geleden een SQ 42 Dog Tag Keyring besteld had?
Ik had wat credits over na het omsmelten van een Connie en daarmee heb ik toen wat fysieke goodies besteld oa die geweldige SC muismat (heel blij mee) en deze tagsCase_C schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:24:
[...]
Ik ben dus niet de enige.
[ Voor 51% gewijzigd door JanAd op 10-11-2016 15:56 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Wow dat is een behoorlijk stuk groter dan dat ik de Herald in eerste instatie had verwacht! Is hij geupscaled?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:27:
Dat zijn wel dikke engines op die Herald:
[afbeelding]
Het is inderdaad vanuit 't perspectief van de Herald geschoten. En dan is 't logisch dat de Vanguard in de achtergrond ligt. Maar gisteren dacht ik dat ze het shot vanuit de Vanguard hadden genomen, dan had de Herald gewoon behoorlijk veel groter geweestRecon24 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:45:
[...]
Gezichtsbedrog natuurlijk. Hij is niet zo groot als een Vangaurd natuurlijk
Maar inderdaad gezichtsbedrog..
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 11-11-2016 08:45 ]
Gezichtsbedrog natuurlijk. Hij is niet zo groot als een Vangaurd natuurlijkCase_C schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:22:
[...]
Wow dat is een behoorlijk stuk groter dan dat ik de Herald in eerste instatie had verwacht! Is hij geupscaled?
Op het einde van AtV een aardige update van Star Marine:
Valt me eigenlijk nog wel tegen hoeveel het nog "in ontwikkeling" is. We hadden toch wel het idee dat het elk moment naar ptu zou gaan. Hopelijk halen ze dit jaar nog.MapsAnimations
- Damian map (space station): Latest adjustments, goes to final art.
- Design moves afterwards to Echo 11 (asteroid base) -- weet eigenlijk niet of deze in eerste release zit?
Arena Commander
- Hit and death reactions
- emote system
Arena Commander blockers:
- new AI profiles testing
- new audio
- Vanduul swarm - players and AI being placed on the wrong teams
- Tech design had a bug where a mysterious force pushed users away when they tried to enter ships with interior grids, and killed them when they tried a second time.
- Herald- Bug where the cockpit glass turned opaque, making it very hard to fly.
De GoT Inc. banners voor op de Bar Citizen zijn gemaakt
. Zal vanavond er wat foto's van maken.
Of nu, dat kan natuurlijk ook.

De banners zijn overigens NIET betaald met opbrengsten van de Bar Citizen. Ik wilde zelf iets maken om daar op te hangen, om GoT Inc. zichtbaar te laten zijn op de Bar Citizen
.
Character tech ziet er tegenwoordig wel een heel stuk beter uit! Hoop dat we dit mogen verwachten van SQ42!
Of nu, dat kan natuurlijk ook.

De banners zijn overigens NIET betaald met opbrengsten van de Bar Citizen. Ik wilde zelf iets maken om daar op te hangen, om GoT Inc. zichtbaar te laten zijn op de Bar Citizen
Character tech ziet er tegenwoordig wel een heel stuk beter uit! Hoop dat we dit mogen verwachten van SQ42!
[ Voor 76% gewijzigd door Case_C op 11-11-2016 12:14 ]
kom nu maar gewoon op met SQ42..Case_C schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:50:
De GoT Inc. banners voor op de Bar Citizen zijn gemaakt. Zal vanavond er wat foto's van maken.
De banners zijn overigens NIET betaald met opbrengsten van de Bar Citizen. Ik wilde zelf iets maken om daar op te hangen, om GoT Inc. zichtbaar te laten zijn op de Bar Citizen.
[afbeelding]
als het nog 2.6 heet is het dit jaar, volgend jaar zou het 3.0 moeten heten.. althans dat is wat ze vorig jaar hadden bedacht.. en over 2 jaar heet het 4.0 (althans de delen die dan nog niet uit zijn)Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:31:
Op het einde van AtV een aardige update van Star Marine:
[...]
Valt me eigenlijk nog wel tegen hoeveel het nog "in ontwikkeling" is. We hadden toch wel het idee dat het elk moment naar ptu zou gaan. Hopelijk halen ze dit jaar nog.
Vorige week zag ik een plaatje (of fragment in video) van de herald en een ander schip op een landing pad (leek op ollisar) voorbij komen. kan hem helaas niet meer vinden
Daar leek hij niet echt groot. Hoger en dikker dan een aurora misschien maar niet veel langer denk ik
Daar leek hij niet echt groot. Hoger en dikker dan een aurora misschien maar niet veel langer denk ik
Qua lengte is het gewoon een Hornet/300iAnthor schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:51:
Vorige week zag ik een plaatje (of fragment in video) van de herald en een ander schip op een landing pad (leek op ollisar) voorbij komen. kan hem helaas niet meer vinden
Reverse the Verse is ook alweer geweest,
INN Report
TL:DR
Heb mijn inzending voor de Prowler contest ook eindelijk af
, duurde even maar dan heb je ook
eh ja iets zullen we maar zeggen
.
INN Report
Today’s guests were Forrest Stephan, CG Supervisor and Corey Johnson, Lead Character Artist with Eric Kieron Davis hosting.
The character pipeline has undergone some serious revisions over the last year or so with new technologies and practices, bringing the time it takes to create a character like the Nomad down from 5 months, to merely 3 weeks including all R&D needed.
Some armour’s may support multiple materials for you to choose from. An example given was plastic, carbon fibre, or metal.
Their philosophy when it comes to character is to not cut corners while keeping performance at a level that makes everyone happy.
Forrest in his spare time will research new software, and try it out himself to keep up with what’s going on, he’s very passionate about making sure they’re doing everything they can to be as efficient and possible, while making the best assets.
Today’s show was less full with content due to some new equipment causing issues during the show.
Heb mijn inzending voor de Prowler contest ook eindelijk af
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 11-11-2016 22:14 ]
Je bent best goed met kleurpotlodenCase_C schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:13:
Reverse the Verse is ook alweer geweest,
INN Report
[...]
Heb mijn inzending voor de Prowler contest ook eindelijk af, duurde even maar dan heb je ook
eh ja iets zullen we maar zeggen
.
[afbeelding]
[ Voor 59% gewijzigd door Bornhald op 12-11-2016 08:27 ]
Esperia Prowler gaat komende vrijdag in de verkoop voor $425.
[ Voor 7% gewijzigd door SNAFU op 12-11-2016 09:21 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Holy MolySNAFU schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:20:
Thanks, nog best lang geleden dat ik ze voor t laatst gebruikt heb. Viel me niet tegen iig.
De prijzenpot is ook behoorlijk zo te horen. 1e prijs is dus al meer dan 1000 dollar aan schepen.
Inderdaad bizar hoge prijs. Die mag dan wel flink fors zijn (of extreem zeldzaam), wat ik vrij apart vind voor een schip wat zo stealthy moest zijn. Weet iig nu al dat ik deze laat varen.SNAFU schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:20:
helemaal mee eens, erg duur. Ben wel benieuwd waarom hij zo duur is.
aan de andere kant de terapin was ook al relatief duur vind ik, dus het is een nieuwe tendens
aan de andere kant de terapin was ook al relatief duur vind ik, dus het is een nieuwe tendens
Kan niet zeggen dat ik het positief vind die hogere prijzen. Ook al hebben ze het in het verleden gezegd, dat 't niet goedkoper zou worden. (Wat ze dan weer niet nakomen met die Cash-only sale van de S-H....)
Hoop dat we vrijdag gewoon weer fantastische beelden gaan zien, en een indicatie van wanneer ze klaar zijn.... Dat gaan we wel niet horen gok ik
.
https://www.reddit.com/r/...ets_clear_some_things_up/
Lijkt erop dat ze wat problemen hebben bij INN, vandaar ook dat ze een nieuwe site hebben.
Hoop dat we vrijdag gewoon weer fantastische beelden gaan zien, en een indicatie van wanneer ze klaar zijn.... Dat gaan we wel niet horen gok ik
Lijkt erop dat ze wat problemen hebben bij INN, vandaar ook dat ze een nieuwe site hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 14-11-2016 11:09 ]
het lijkt wel EvE met al het meta gaming en drama, las laatst enpassant (niet geverifieerd) ook al dat een van die grote orgs (weet even niet welke, maar die iedereen een mailtje stuurt) problemen had met management. En dat allemaal voordat we uberhaupt een ptu hebbenCase_C schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:04:
Kan niet zeggen dat ik het positief vind die hogere prijzen. Ook al hebben ze het in het verleden gezegd, dat 't niet goedkoper zou worden. (Wat ze dan weer niet nakomen met die Cash-only sale van de S-H....)
Hoop dat we vrijdag gewoon weer fantastische beelden gaan zien, en een indicatie van wanneer ze klaar zijn.... Dat gaan we wel niet horen gok ik.
dit is niet net als EvE maar al EvE 2.0 als je kijkt naar meta gaming
Hm dat meta gaming vind ik maar niks. Hoop dat het niet teveel invloed op de ptu gaat hebben...
Het is tijd voor de Anniversary Live Stream Hype Train. Wat gaan we zien tijdens de live stream?
Ik kan eigenlijk alleen maar SQ42 bedenken. Misschien wat Star Marine van 2.6 en hopelijk nog wat van Spectrum?
Toevoeging: Eigenlijk ben ik als ik het zo zie helemaal niet zo hyped als voorgaande events.
Ik kan eigenlijk alleen maar SQ42 bedenken. Misschien wat Star Marine van 2.6 en hopelijk nog wat van Spectrum?
Toevoeging: Eigenlijk ben ik als ik het zo zie helemaal niet zo hyped als voorgaande events.
[ Voor 18% gewijzigd door Tylocke op 14-11-2016 14:04 ]
Waarom zou meta gaming invloed hebben op de Public Test Universe? Het is niet alsof SC vertraagd gaat worden omdat er binnen een org een verandering het management plaatsvindt.Basekid schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:43:
Hm dat meta gaming vind ik maar niks. Hoop dat het niet teveel invloed op de ptu gaat hebben...
Is ook wel logisch eigenlijk.Tylocke schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:02:
Eigenlijk ben ik als ik het zo zie helemaal niet zo hyped als voorgaande events.
2.5 is alweer oud en saai, heel veel nieuwe gameplay van 2.6 of 3.0 hebben we nog niet gezien de afgelopen weken en het enige wat je wel hoort vanuit CIG zijn blockers hier en blockers daar....dat is geen nieuws waar een hypetrein op rijdt!!
Ik ben dan ook benieuwd wat de livestream gaat brengen alszijnde nieuws.
Mijn gokje: scripted gameplay van 2.6 en 3.0, meer PG planets, overprijste Prowler en waarom die het waard is.
Wel gezellig om die met zn allen in Discord te bekijken.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Een release van 2.6 zou wel grappig zijnTylocke schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:02:
Het is tijd voor de Anniversary Live Stream Hype Train. Wat gaan we zien tijdens de live stream?
Mja, ligt ook een beetje aan hoe die livestreams werken laatste tijd. Te weinig aandacht op content en teveel op community naar mijn idee. Hoop dat ze ook niet teveel aandacht besteden aan die contest e.d. (behalve bekend maken dat ik winToevoeging: Eigenlijk ben ik als ik het zo zie helemaal niet zo hyped als voorgaande events.
Denk dat Basekid de PU bedoelt, want met de PTU kan het niets te maken hebben idd. Hoe bevalt 't trouwens als Modje hier in gaming?Ircghost schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:27:
[...]
Waarom zou meta gaming invloed hebben op de Public Test Universe? Het is niet alsof SC vertraagd gaat worden omdat er binnen een org een verandering het management plaatsvindt.
Zal er zeker bij zijn, ga alleen niet beloven dat ik de volledige pre-stream ga volgenSNAFU schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:30:
[...]
Is ook wel logisch eigenlijk.
2.5 is alweer oud en saai, heel veel nieuwe gameplay van 2.6 of 3.0 hebben we nog niet gezien de afgelopen weken en het enige wat je wel hoort vanuit CIG zijn blockers hier en blockers daar....dat is geen nieuws waar een hypetrein op rijdt!!
Ik ben dan ook benieuwd wat de livestream gaat brengen alszijnde nieuws.
Mijn gokje: scripted gameplay van 2.6 en 3.0, meer PG planets, overprijste Prowler en waarom die het waard is.
Wel gezellig om die met zn allen in Discord te bekijken.
en dan krijgen we de weken daarna te horen waarom hij toch echt overpriced is omdat features die ze beloofd hebben langzaam voor meerdere schepen beschikbaar zijn of niet ingevoerd kunnen worden..SNAFU schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:30:
[...]
neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten waarom hij zo duur is.. alleen maar stealth en replica van alien ship is wat ik me kan bedenken, waarbij het "replica van een alien ship" voor de prijsverhoging zorgt..
zal dan eerde evocati zijnCase_C schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:16:
[...]
Een release van 2.6 zou wel grappig zijn, hoewel zeer onwaarschijnlijk. In ieder geval een release naar de PTU zou mooi zijn.
ik hoop niet dat ze veel verder gaan dan een paar eervolle vermeldingen en dan de winnaar. een heel spektakel er omheen zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten[...]
Mja, ligt ook een beetje aan hoe die livestreams werken laatste tijd. Te weinig aandacht op content en teveel op community naar mijn idee. Hoop dat ze ook niet teveel aandacht besteden aan die contest e.d. (behalve bekend maken dat ik win)
haha ik hoop dat ze het deze keer wel redden een SQ42 playthrough, anders is het best wel een flater, ze hebben nu in ieder geval genoeg tijd gehad. Ik hoop dat ze nog ergens mee weten te verassen met iets wat we nog niet in scope hebben, maar ben bang dat we weinig meer gaan zien dan wat hier al genoemd is.[...]
Zal er zeker bij zijn, ga alleen niet beloven dat ik de volledige pre-stream ga volgen, maar ben wel razend benieuwd naar de SQ42 playthrough. (Die we bijna gegarandeerd te zien krijgen, omdat ze al stukjes in AtV voorbij laten komen)
[ Voor 50% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2016 15:35 ]
Dat denk ik inderdaad ook, zagen we ook met die Esperia Blade. Toffe fighter maar volgens mij niet heel veel beter dan een Gladius. En toch een prijskaartje van 250.Bornhald schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:31:
[...]
en dan krijgen we de weken daarna te horen waarom hij toch echt overpriced is omdat features die ze beloofd hebben langzaam voor meerdere schepen beschikbaar zijn of niet ingevoerd kunnen worden..
neemt niet weg dat ik nog steeds wil weten waarom hij zo duur is.. alleen maar stealth en replica van alien ship is wat ik me kan bedenken, waarbij het "replica van een alien ship" voor de prijsverhoging zorgt..
Dus ik verwacht van de Prowler ook dat hij qua grootte en capabilities rond de Connie zal hangen.
het is een stealth boarding ship, dus in plaats van connie denk ik eerder aan een redeemer of de vanguard hoplite alleen dan "alien stealth tech"Oraijon schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:00:
[...]
Dat denk ik inderdaad ook, zagen we ook met die Esperia Blade. Toffe fighter maar volgens mij niet heel veel beter dan een Gladius. En toch een prijskaartje van 250.
Dus ik verwacht van de Prowler ook dat hij qua grootte en capabilities rond de Connie zal hangen.
omdat beide ook een beetje boarding/troop transport schepen zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2016 16:06 ]
Klopt, had het ff verkeerd gelezenIrcghost schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:27:
[...]
Waarom zou meta gaming invloed hebben op de Public Test Universe? Het is niet alsof SC vertraagd gaat worden omdat er binnen een org een verandering het management plaatsvindt.
Eigenlijk kan je op alle Esperia schepen een negatief aankoopadvies gevenBornhald schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:02:
[...]
het is een stealth boarding ship, dus in plaats van connie denk ik eerder aan een redeemer of de vanguard hoplite alleen dan "alien stealth tech"
Of 't moet behoorlijke cargo-capacity hebben. Dan kan je er nog een smuggler van maken. Wat ansich wel vet is natuurlijk, maar zeker niet meer dan $200,- waard.
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 14-11-2016 16:49 ]
Ik ga vooralsnog voor overpriced en misschien leuk. Maar wat je zegt negatief koopadvies. Het lijkt er een beetje op alsof ze kijken hoe ver ze kunnen gaan qua prijs.Case_C schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:42:
[...]
Eigenlijk kan je op alle Esperia schepen een negatief aankoopadvies geven, gezien 't totaal geen daily driver kan zijn in de PU. Dus alleen kopen als je geld teveel hebt.
Of 't moet behoorlijke cargo-capacity hebben. Dan kan je er nog een smuggler van maken. Wat ansich wel vet is natuurlijk, maar zeker niet meer dan $200,- waard.
Ik hoop wel een ccu naar een hopolite te kunnen scoren deze sale
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 14-11-2016 23:25 ]
Ja klopt, zo bedoelde ik het ook. Meer de boarding equivalent van de Connie ipv echt met de Connie vergeleken, heb dat alleen wat slecht verwoordBornhald schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:02:
het is een stealth boarding ship, dus in plaats van connie denk ik eerder aan een redeemer of de vanguard hoplite alleen dan "alien stealth tech"
Ik verwacht wel wat groters dan de Hoplite. Ik denk dat de size het midden houdt tussen Connie en Redeemer, maar door stealth minder combat capable dan die twee. Als we de alien price premium weghalen komt dat volgens mij qua budget ook wel aardig in de richting
Persoonlijk vind ik de Hoplite ook wel de leukste 'variant' van de Vanguard series. Lekker functioneel, en je kan toch gemakkelijk 6 of meer aan crew meenemen. Toch een aardig drop-ship, en lijkt me overigens ook zo'n last minute asset wat ze ook nog in SQ42 wouden gebruiken.
(Of dat ding is al maanden eerder in ontwikkeling dan dat wij daadwerkelijk weten.)
,maar het exterieur heeft bij de entree ook een aanpassing gehad. Dus er zat wel iets werk in.
Maar het is inderdaad gewoon een vliegend schip
, vraag me alleen af of je 't verschil tussen de Hoplite en Warden kan voelen.
(Of dat ding is al maanden eerder in ontwikkeling dan dat wij daadwerkelijk weten.)
NatuurlijkBornhald schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:06:
[...]
denk eerder dat het een gevalletje sabre is, hij bestaat al nagenoeg. het frame van de hoplite bestond natuurlijk al in de form van de andere vanguards, alleen de binnenkant is anders volgens mijn
en als hij in SQ 42 gebruikt wordt dan staat hij ook bovenaan de prio lijst
Maar het is inderdaad gewoon een vliegend schip
[ Voor 47% gewijzigd door Case_C op 15-11-2016 09:18 ]
denk eerder dat het een gevalletje sabre is, hij bestaat al nagenoeg. het frame van de hoplite bestond natuurlijk al in de form van de andere vanguards, alleen de binnenkant is anders volgens mijnCase_C schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:53:
Persoonlijk vind ik de Hoplite ook wel de leukste 'variant' van de Vanguard series. Lekker functioneel, en je kan toch gemakkelijk 6 of meer aan crew meenemen. Toch een aardig drop-ship, en lijkt me overigens ook zo'n last minute asset wat ze ook nog in SQ42 wouden gebruiken.
en als hij in SQ 42 gebruikt wordt dan staat hij ook bovenaan de prio lijst
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 15-11-2016 09:11 ]
Commlink voor deze week:
"With a focus on ships this year, we're excited to take a step back from the major productions of Gamescom and CitizenCon and share a little more of what folks have been working on. "
Dussss.. schepen schepen en nog eens schepen die we gaan zien in de livestream?

Lijkt er ook wel op dat we gameplay gaan zien als ik die PC's zo zie staan in voorbereiding op de stream.
SQ42 hype?
En wat te denken van schepen? Gaan we de Carrack WIP wellicht zien? Dat zou de hele stream al geweldig maken
.
"With a focus on ships this year, we're excited to take a step back from the major productions of Gamescom and CitizenCon and share a little more of what folks have been working on. "
Dussss.. schepen schepen en nog eens schepen die we gaan zien in de livestream?
WEEK 46. Happy Anniversary, Star Citizen
Greetings Citizens!
Just some quick housekeeping notes for everyone.
First, as usual the week of a bigger livestream, there will not be an Around the Verse or Reverse the Verse this week. Loremaker's will go out as scheduled on Wednesday.
This Friday starting at approximately 1pm PST is our annual Anniversary Livestream. With a focus on ships this year, we're excited to take a step back from the major productions of Gamescom and CitizenCon and share a little more of what folks have been working on.
With that, we'll see you on Friday. =)
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, November 15th
- Lore Post
Wednesday, November 16th
- [1200 PST / 2000 UTC] Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: Star Citizen
Thursday, November 17th
- Vault Update
Friday, November 18th
- [1300 PST / 2100 UTC] Anniversary Livestream - https://twitch.tv/starcitizen/

Lijkt er ook wel op dat we gameplay gaan zien als ik die PC's zo zie staan in voorbereiding op de stream.
SQ42 hype?
En wat te denken van schepen? Gaan we de Carrack WIP wellicht zien? Dat zou de hele stream al geweldig maken
[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 15-11-2016 11:04 ]
Kan net zo makkelijk zijn dat die bedoeld zijn voor de designers om wat live te kunnen laten zien.Case_C schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:23:
[afbeelding]
SQ42 hype?
Ik hoop dat het niet alleen schepen, schepen en schepen is.
Dat doet me namelijk denken aan Mechwarrior online wat op een gegeven moment alleen maar mechs, mechs en mechs werd. Op een gegeven moment wordt je dat gewoon zat.
Dat doet me namelijk denken aan Mechwarrior online wat op een gegeven moment alleen maar mechs, mechs en mechs werd. Op een gegeven moment wordt je dat gewoon zat.
[ Voor 3% gewijzigd door Torched op 15-11-2016 20:50 ]
Dat zou inderdaad voor behoorlijke eentonigheid zorgen. Maar ik verwacht ook nog wel wat in de trend van mechanics. Om 't even laten ze een update van 3.0 zien (nieuwe starmap, missie-system e.d.)Torched schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:49:
Ik hoop dat het niet alleen schepen, schepen en schepen is.
Locaties/landing zones zou ook wel leuk zijn om een update van te krijgen. Maar dat gaan we vrijdag wel meemaken
ik hoop ook iets meer te horen over de voortgang van 3.0 en de status van 2.6. Bij voorkeur het bericht dat 2.6 nu aan de evocatie gegeven is/word.Case_C schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:45:
[...]
Dat zou inderdaad voor behoorlijke eentonigheid zorgen. Maar ik verwacht ook nog wel wat in de trend van mechanics. Om 't even laten ze een update van 3.0 zien (nieuwe starmap, missie-system e.d.)
Locaties/landing zones zou ook wel leuk zijn om een update van te krijgen. Maar dat gaan we vrijdag wel meemaken, ik heb er iig goed hoop op dat het wel de moeite waard gaat zijn.
daarnaast zou ik naast schepen ook we wat meer willen zien over beide grondvoertuigen
X-post van reddit.
Wat verwachten jullie? Gaan ze dit jaar weer meer geld binnenhalen dan voorgaande jaren?
November 15th to December 31st period:
Wat verwachten jullie? Gaan ze dit jaar weer meer geld binnenhalen dan voorgaande jaren?
November 15th to December 31st period:
- 2013 = $8.4 million
- 2014 = $7.1 million
- 2015 = $10.1 million
Ik ben ook bang dat ze niet veel verder komenCase_C schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
X-post van reddit.
November 15th to December 31st period:Ik gok dat 't rond de 9 miljoen blijft steken.
- 2013 = $8.4 million
- 2014 = $7.1 million
- 2015 = $10.1 million
22:00 Nederlandse tijd vrijdagavond, dames en heren, komt dat zienBetween now and the end of 2016 we have two big events in Star Citizen:
Anniversary Livestream + Sale which starts this Friday (November 18th). Livestream begins at 1 PM PST over at https://twitch.tv/starcitizen/.
Holiday Livestream + Sale - mid-late December
Ik gok dat 't voor de 7 miljoen stokt. En dat is nog steeds best wel heel veel geld. Punt is dat het steeds meer tijd wordt voor Star Citizen om de verdienste te halen uit het spel zelf, en niet meer uit de voorverkoop.Case_C schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
X-post van reddit.
November 15th to December 31st period:Ik gok dat 't rond de 9 miljoen blijft steken.
- 2013 = $8.4 million
- 2014 = $7.1 million
- 2015 = $10.1 million
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Als ze het slim doen - en ik zie ze daar zeker voor aan - pakken ze het zo aan dat ze nog veel meer records qua geld en spellen gaan breken, in positieve zin.
Maar er komt denk ik onvermijdelijk een punt dat je iets moet uitbrengen dat je een spel noemt. En dat in staat is als spel geld binnen te brengen. Er zit een eindigheid aan het geld dat je op basis van belofte, hype, concept art en alpha gameplay binnen kan halen. Zou je zeggen...
Ik hoop dat er weinig verkocht wordt als er alleen nog maar schepen bij komen dit jaar. Ik ben het dat wat betreft ook volledig eens met JurGor. Het wordt tijd dat het spel wordt verkocht op basis van de inhoud en minder op schepen. Ik weet het, schepen zijn alleen een manier van vrijwillige funding, maar de realiteit is dat mensen toch andere verwachting hebben.
JurGor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:15:
Maar er komt denk ik onvermijdelijk een punt dat je iets moet uitbrengen dat je een spel noemt. En dat in staat is als spel geld binnen te brengen. Er zit een eindigheid aan het geld dat je op basis van belofte, hype, concept art en alpha gameplay binnen kan halen. Zou je zeggen...
Ze doen voor een bedrijf dat niet aan marketing zou doen idd wel veel moeite om schepen vrijwillig gekocht te laten worden. (Een deel van de marketing wordt trouwens direct betaald door de subscribers, dus dat hebben ze dan weer goed verzonnenIrcghost schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:21:
Ik hoop dat er weinig verkocht wordt als er alleen nog maar schepen bij komen dit jaar. Ik ben het dat wat betreft ook volledig eens met JurGor. Het wordt tijd dat het spel wordt verkocht op basis van de inhoud en minder op schepen. Ik weet het, schepen zijn alleen een manier van vrijwillige funding, maar de realiteit is dat mensen toch andere verwachting hebben.
CIG zou voorlopig genoeg geld moeten hebben, maar ik krijg toch op een of andere manier de indruk dat ze gewoon steeds meer willen.
Dan kunnen op een gegeven moment de inkomsten uit pledges kunnen ook een negatief effect gaan hebben. Op het moment dat je in de PU schepen kan kopen met ingame geld drogen de pledges denk ik ook behoorlijk op.
Ook zoiets als het fixen van de Aurora zou voor CIG een soort negatief effect kunnen hebben omdat starters dan iets minder snel geneigd zijn om een nieuw schip te kopen.
Qua funding denk ik dat het een stuk minder gaat worden dan vorig jaar. De meeste enthousiastelingen zijn al backer, en ik gok dat er daar een hoop bij zitten die de hype al voorbij zijn.
De nieuwe aanwas is denk ik relatief jong en heeft minder vrij besteedbaar inkomen.
Zijn de refunds eigenlijk meegenomen in de funding statistieken op de CIG site?
Dat is inderdaad zoals het business plan nu werkt.JurGor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:15:
[...]
Ik gok dat 't voor de 7 miljoen stokt. En dat is nog steeds best wel heel veel geld. Punt is dat het steeds meer tijd wordt voor Star Citizen om de verdienste te halen uit het spel zelf, en niet meer uit de voorverkoop.
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Als ze het slim doen - en ik zie ze daar zeker voor aan - pakken ze het zo aan dat ze nog veel meer records qua geld en spellen gaan breken, in positieve zin.
Meer geld = meer vacatures/groter team
Zodra het geld niet hard genoeg binnenkomt of minder is dan de prognose gaan eerst de vacatures eruit.
Valt de funding stil, als in er komt misschien nog maar 10 miljoen dollar in 2017 binnen... dan gaan ze inkrimpen. Voordat het zover is ben je wel natuurlijk maanden zoniet een jaar verder. En het enige resultaat zou minder content/schepen in de nabije toekomst zijn.
Vergeet ook niet dat alle funding die ze nu binnen halen nog 100% naar de development gaat. Zodra de sale van SQ42 start gaat het verdienen beginnen voor de eigenaren van CIG. Geen idee hoe de verdeling daarin is, maar in ieder geval de opbrengst van SQ42 zal niet volledig gebruikt worden voor de verdere ontwikkeling van de PU.
Squadron 42 is inderdaad het eerste wat ze onder die noemer uit kunnen brengen. En hoogst waarschijnlijk is er op die releasedatum ook de bekendmaking van deel 2Maar er komt denk ik onvermijdelijk een punt dat je iets moet uitbrengen dat je een spel noemt. En dat in staat is als spel geld binnen te brengen. Er zit een eindigheid aan het geld dat je op basis van belofte, hype, concept art en alpha gameplay binnen kan halen. Zou je zeggen...
Als 2.6 en 3.0 niet zouden komen zou ik het zeker met je eens zijn. Maar vooralsnog is meer inkomsten op de lange termijn alleen maar positief. En ja ik kan het zelf ook niet vatten waar al dat geld vandaan blijft komen, en waarom ze nog meer binnen blijven "harken".Ircghost schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:21:
Maar aan de andere kant zie ik ook waarin het resulteert, een bedrijf wat maar blijft groeien. En eerlijk gezegd zou je ergens verwachten dat ze op een bepaald moment zeggen... nu zijn we groot genoeg. Maar dat moment is nog niet gekomen. En tot die tijd zullen ze proberen zoveel mogelijk funding op te halen om maar te blijven groeien, en het team uit te breiden.
Zelf zou ik ook liever zien dat ze de focus meer leggen op interne ontwikkeling, dan het aanwerven van nieuw talent. Daardoor zouden ze ook een minder "agressieve" strategie kunnen toepassen op het verkopen van te dure schepen. Maar het blijft ook een bedrijf met jaarcijfers etc, en een jaar minder goed draaien dan vorig jaar kan sommige 'financiele deuren'(?) sluiten die voorheen open waren. Want het geld wat CIG binnen haalt ligt volgens mij niet op de plan tot het gebruikt gaat worden lijkt mij?
Ik denk toch dat we weer gaan schrikken van de snelheid waarmee de funding meter omhoog schiet aan het eind van het jaar. En ja dat is een goed nieuws/slecht nieuws situatie. Voor mij hoeft het niet meer zo hard te groeien.. maar bij zowel betere als slechtere funding ga je doomsday berichten krijgen over de ontwikkeling van het spel.Anthor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:16:
Ook zoiets als het fixen van de Aurora zou voor CIG een soort negatief effect kunnen hebben omdat starters dan iets minder snel geneigd zijn om een nieuw schip te kopen.
Qua funding denk ik dat het een stuk minder gaat worden dan vorig jaar. De meeste enthousiastelingen zijn al backer, en ik gok dat er daar een hoop bij zitten die de hype al voorbij zijn.
De nieuwe aanwas is denk ik relatief jong en heeft minder vrij besteedbaar inkomen.
Geen ideeZijn de refunds eigenlijk meegenomen in de funding statistieken op de CIG site?
TL;DR
CIG haalt geld binnen, neemt meer mensen aan, jaar heeft SQ42 nog niet gereleased. Tijd dat er eens een product komt inderdaad
Ik denk dat ze best redelijk kunnen berekenen onderhand wat ze binnen krijgen.. kijk naar mensen die completionist packages hebben en nagenoeg alle andere schepen ,die zullen de prowler wel halen. Dan heb je nog X% van de mensen die hem halen voor de cool factor en X% voor de grey market (want mensen die op de grey market handelen zijn intern aangegeven in hun systeem, ze weten de populatie hiervan ook en wat die kopen en verkopen). de cijfers exact weten ze zelf. En om meer dan 7 miljoen te halen.Case_C schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:48:
[...]
Ik denk toch dat we weer gaan schrikken van de snelheid waarmee de funding meter omhoog schiet aan het eind van het jaar. En ja dat is een goed nieuws/slecht nieuws situatie. Voor mij hoeft het niet meer zo hard te groeien.. maar bij zowel betere als slechtere funding ga je doomsday berichten krijgen over de ontwikkeling van het spel.
Als ongeveer (7.000.000/425=16471 en dat is ongeveer 1% van de 1.5 miljoen backers)1% van de totale populatie aan backers die week een prowler koopt dan hebben ze al 7 miljoen. En dan hebben we het nog niet over mensen die een CCU token hebben liggen en nieuw geld gebruiken om naar schip X te upgraden.
en met 1.5 miljoen backers heb je al 10 miljoen binnen gehaald als er gemiddeld 6,7 dollar uitgegeven wordt.
Ik denk dus dat ze wel ruim over de 10 mil heen gaan vooral omdat er dus nieuwe schepen zullen zijn. Daarnaast zullen er ongetwijfeld packages als het armada pack komen, waarbij mensen ook nog wel een klein bedrag bij willen leggen om het te kopen.. dus 7 dollar per persoon is zo gehaald.
dat neemt overigens niet weg dat ik onderhand wel wat wil spelen van die nieuwe content die ze constant laten zien en dat ik schepen onderhand ook wel geloof.
mbt geld wat ze verdienen na release, ze zouden nog steeds het model kunnen aanhouden van door blijven ontwikkelen met al het geld wat ze krijgen, ze hebben geen investeerders (?) en iedereen in dienst krijgt nu ook al salaris. Dus het is niet zo dat ze persé een groote bak geld aan een investeerder moeten uitkeren. Dat gezegd hebbende, denk ik dat ze zichzelf best wel eens een grote bak geld kunnen gaan uitkeren wanneer dit mogelijk isCase_C schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:48:
[...]
Vergeet ook niet dat alle funding die ze nu binnen halen nog 100% naar de development gaat. Zodra de sale van SQ42 start gaat het verdienen beginnen voor de eigenaren van CIG. Geen idee hoe de verdeling daarin is, maar in ieder geval de opbrengst van SQ42 zal niet volledig gebruikt worden voor de verdere ontwikkeling van de PU.
steeds maar meer geld willen is een beetje wat elk groot bedrijf constant wil, kijk maar eens naar de kwartaal omzet van grote bedrijven die nu gaan reorganiseren. Excuses die ik onderhand gehoord heb zijn: het is crisis, en nu, het klimaat voor werknemers is goed, dus ze hebben snel weer een andere baanAnthor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:16:
[...]
CIG zou voorlopig genoeg geld moeten hebben, maar ik krijg toch op een of andere manier de indruk dat ze gewoon steeds meer willen.
en dan hebben we het over bedrijven die constant winst hebben gemaakt. ook tijdens de crisis.
het steeds meer willen is ook een beetje de "ziekte" van nu, als het niet iets is geweest wat de mensheid altijd al heeft nagestreefd. het is in ieder geval ingebakken in het kapitalistische principe en we zien allemaal waar het socialistisch/communistisch principe is gestrand.. .
[ Voor 58% gewijzigd door Bornhald op 17-11-2016 08:53 ]
Dit is op zich ook wel leuk nieuws
, ze gaan livestreams houden waarin designers live gaan modelleren.
https://www.reddit.com/r/...quest_twitch_3d_modeling/
https://www.reddit.com/r/...quest_twitch_3d_modeling/
therealdiscolando 20 punten 5 uur geleden
We've actually been discussing something like this for a few weeks now. It'll happen, we just have to get past these other livestreams and the holidays first.
Ik vind dat ze dat zo slim doen he? Ze zijn echt verbijsterend open over hun development. Dat kunnen ze zich veroorloven omdat ze genoeg geld, tech, ambitie en vooral slimme mensen hebben, dat ze de lat zo hoog kunnen leggen dat niemand dat zomaar even kopieert. Een figuur als Derek not-so-Smart, ik kan me er niet aan onttrekken dat hij het liefst zou nadoen wat CIG doet. Maar hij is smart genoeg om te zien dat hij dat echt onmogelijk kan. Dus doet hij wat anders, enfin genoeg over die nare meneer. Maar het punt is: als het na te doen was, zou iemand dat doen. Dat is het niet en daarom kan CIG dit zo aanpakken.
En het werkt! Die openheid in development stimuleert om te blijven steunen, blijven backen. Het laat ook meteen zien waar het geld naar toe gaat. De accountability (waar nog wel eens over wordt gezeurd) is gewoon ingebakken! En het is ook nog eens super onderhoudend. Echt, ik heb al zoveel plezier beleefd alleen al aan het volgen van de ontwikkeling, dat alleen al was het backen dubbel en dwars waard.
Wat ook vertrouwen wekt is dat je een spel als dit op deze manier vanaf nul kan opbouwen door crowdfunding. Dus je hoeft niet in het spel van nu het geld te verdienen voor het spel van straks. Alle geld kan naar het spel van nu. Klinkt als een open deur maar zo werkt het bij publisher spellen wel: het spel van nu moet daar het geld voor het maken van het spel van straks opleveren en nog meer (winst, shareholders, licence fees). En dat geeft allerlei prikkels die niet perse leiden tot een beter spel, vaak verre van, eerder tot cash grabs. LOL. pre order anyone?
Backen is wezenlijk anders dan preorderen. Backen is geld investeren in een belofte waarvan je maar af moet wachten of die uitkomt. Preorderen is vooraf betalen voor een product met de verwachtingen die erbij verkocht worden. Backen is jammer als het mis gaat maar je wist het van tevoren dat dat kon. Preorderen ben je gewoon genaaid door de cash grab als het niet is wat was beloofd.
"Good things come to those that wait". Met die gedachte kom ik er wel. Aan de ene kant waardeer ik de drive van Chris Roberts om echt iets goeds af te leveren ook ontzettend. Aan de andere kant sta ik te popelen om Star Citizen te gaan beleven. En niet in alpha state, maar klaar en gepolijst. Dus ik kan nog wel even wachten, het is het waard.
En het werkt! Die openheid in development stimuleert om te blijven steunen, blijven backen. Het laat ook meteen zien waar het geld naar toe gaat. De accountability (waar nog wel eens over wordt gezeurd) is gewoon ingebakken! En het is ook nog eens super onderhoudend. Echt, ik heb al zoveel plezier beleefd alleen al aan het volgen van de ontwikkeling, dat alleen al was het backen dubbel en dwars waard.
Wat ook vertrouwen wekt is dat je een spel als dit op deze manier vanaf nul kan opbouwen door crowdfunding. Dus je hoeft niet in het spel van nu het geld te verdienen voor het spel van straks. Alle geld kan naar het spel van nu. Klinkt als een open deur maar zo werkt het bij publisher spellen wel: het spel van nu moet daar het geld voor het maken van het spel van straks opleveren en nog meer (winst, shareholders, licence fees). En dat geeft allerlei prikkels die niet perse leiden tot een beter spel, vaak verre van, eerder tot cash grabs. LOL. pre order anyone?
Backen is wezenlijk anders dan preorderen. Backen is geld investeren in een belofte waarvan je maar af moet wachten of die uitkomt. Preorderen is vooraf betalen voor een product met de verwachtingen die erbij verkocht worden. Backen is jammer als het mis gaat maar je wist het van tevoren dat dat kon. Preorderen ben je gewoon genaaid door de cash grab als het niet is wat was beloofd.
"Good things come to those that wait". Met die gedachte kom ik er wel. Aan de ene kant waardeer ik de drive van Chris Roberts om echt iets goeds af te leveren ook ontzettend. Aan de andere kant sta ik te popelen om Star Citizen te gaan beleven. En niet in alpha state, maar klaar en gepolijst. Dus ik kan nog wel even wachten, het is het waard.
ze zijn opener geweest over hun progressie, de patch waarin arena commander zat (dacht ik) was nog wekelijks een lijst met blockers, dat er niet dieper op in gegaan werd vond ik prima, maar ik zou wel willen weten waarom 2.6 er nog niet is en wat de status van 3.0 is. Zonder in te veel detail te gaan, want dat hebben ze al met bugsmashers, ATV/RTV etc.JurGor schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:42:
Ik vind dat ze dat zo slim doen he? Ze zijn echt verbijsterend open over hun development. Dat kunnen ze zich veroorloven omdat ze genoeg geld, tech, ambitie en vooral slimme mensen hebben, dat ze de lat zo hoog kunnen leggen dat niemand dat zomaar even kopieert. Een figuur als Derek not-so-Smart, ik kan me er niet aan onttrekken dat hij het liefst zou nadoen wat CIG doet. Maar hij is smart genoeg om te zien dat hij dat echt onmogelijk kan. Dus doet hij wat anders, enfin genoeg over die nare meneer. Maar het punt is: als het na te doen was, zou iemand dat doen. Dat is het niet en daarom kan CIG dit zo aanpakken.
DS is een Narcisitisch figuur wat zich geweldig voelt en de rest maar slecht vind welke opgejut wordt door de goons op SomethingAweful en is vooral leuk om te lezen omdat hij zo blind is voor zijn eigen falen. Daarnaast is hij met een FUD (Fear Uncertainty and Doubt) en kan je eigenlijk niks wat hij zegt als waarheid nemen. Met andere woorden, slechts ter vermaak lezen en heeft dezelfde diepgang en geloofwaardigheid als de gemiddelde suske en wiske strip.
Het ogenschijnlijke gebrek aan progressie in de handen van de backers begint toch op dit moment te lijden naar ongestemdheid, kijk maar naar de posts hier boven, het forum en ook het concierge forum om maar wat te noemen. Vergeet niet dat er al veel mensen sinds 2012 zitten te wachten, en ook zeker een deel daarvan heeft geen enkel benul hoe spel ontwikkeling loopt.En het werkt! Die openheid in development stimuleert om te blijven steunen, blijven backen. Het laat ook meteen zien waar het geld naar toe gaat. De accountability (waar nog wel eens over wordt gezeurd) is gewoon ingebakken! En het is ook nog eens super onderhoudend. Echt, ik heb al zoveel plezier beleefd alleen al aan het volgen van de ontwikkeling, dat alleen al was het backen dubbel en dwars waard.
Dat het heeft gewerkt, no doubt, maar ik denk dat het wel z'n top heeft bereikt. Ik denk dat de gemiddelde uitgave per backer een goede graadmeter zal zijn om te zien of het nog steeds succesvol is of niet. en ongetwijfeld dat iemand op internet dit ergens gemapt heeft, maar ik heb er niet naar gezocht
aan de andere kant, is het wel zo dat je geen idee hebt wat je nu precies koopt, kijk naar de originele scope. En het blijft toch echt nog reëel dat of SQ42 of SC zelf zal gaan vallen waarbij voor SC zelfs nog geld dat de kans bestaat dat het uberhaupt niet gerealiseerd wordt, ondanks de progressie die ze nu maken. Toegegeven de gok is nu kleiner dan in 2012 maar hij is er nog steeds.Wat ook vertrouwen wekt is dat je een spel als dit op deze manier vanaf nul kan opbouwen door crowdfunding. Dus je hoeft niet in het spel van nu het geld te verdienen voor het spel van straks. Alle geld kan naar het spel van nu. Klinkt als een open deur maar zo werkt het bij publisher spellen wel: het spel van nu moet daar het geld voor het maken van het spel van straks opleveren en nog meer (winst, shareholders, licence fees). En dat geeft allerlei prikkels die niet perse leiden tot een beter spel, vaak verre van, eerder tot cash grabs. LOL. pre order anyone?
backen is ook wezenlijk wat anders dan investeren, het is eerder hetzelfde als doneren. Als investeerder heb ik rechten en ben ik deels eigenaar van het geen waarin ik geïnvesteerd heb in de vorm van aandelen. Bij doneren ben ik het geld kwijt, links of rechts om alleen krijg je er een cadautje voor terug, bij het wereld natuurfonds is het een knuffel, hier is het een computer spel, en naar maten je meer doneert krijg je in dat computerspel ook ruimteschepen. Maar het is zeker geen investering die ik later verwacht uit te kunnen laten betalen en dan meer op te halen dan dat ik erin gestopt hebBacken is wezenlijk anders dan preorderen. Backen is geld investeren in een belofte waarvan je maar af moet wachten of die uitkomt. Preorderen is vooraf betalen voor een product met de verwachtingen die erbij verkocht worden. Backen is jammer als het mis gaat maar je wist het van tevoren dat dat kon. Preorderen ben je gewoon genaaid door de cash grab als het niet is wat was beloofd.
of wachten het waard gaat zijn, dat is nog steeds geen zekerheid, wel iets waar we hier allemaal op gokken en op hopen, maar geen zekerheid. Er zijn in het verleden wel meer spellen zo gehyped waarvan men dacht dat het wel goed zou zitten en zou komen, maar waarbij het toch tegen viel (daikatana en recenter NMS om maar wat te noemen zonder heel erg flauw te willen zijn)"Good things come to those that wait". Met die gedachte kom ik er wel. Aan de ene kant waardeer ik de drive van Chris Roberts om echt iets goeds af te leveren ook ontzettend. Aan de andere kant sta ik te popelen om Star Citizen te gaan beleven. En niet in alpha state, maar klaar en gepolijst. Dus ik kan nog wel even wachten, het is het waard.
en naast deze bekende titels heb ik er vast nog wel een stuk of 20-30 in mijn steam lijst staan welke op papier en dergelijke er geweldig uit zagen, maar in de praktijk toch wat flauw waren.
Dat gezegd hebbende hoop en denk ik nog steeds dat het geweldig zal worden.
voor de mensen die het nog niet gelezen hadden, per 1 december gaan ze een koerscorrectie doorvoeren (hebben ze vorig jaar ook voor de euro gedaan, toen was het voor ons goedkoper om in USD te betalen.. dat is het overigens straks waarschijnlijk weer
)
https://forums.robertsspa...al-conversion-rate-update
https://forums.robertsspa...al-conversion-rate-update
To our backers living in non-US countries:
As you know, in our Pledge Store International Customers have historically been offered the option of making purchases in various currencies, including the GBP. Though the UK pound has been losing value recently relative to the US dollar, we have maintained the original exchange rate of ~1.538 against the dollar for as long as was feasible. But the rate is now holding steady at around 1.225 and so we need to bow to reality. Starting December 1, 2016, the rate of exchange at our store will be 1.25 USD to 1GBP. We will of course continue to monitor the situation and make changes when appropriate.
Thanks for your understanding.
Het is niet zomaar een spel, het is een Magnum Opus, een levenswerk. Dat is wel het verschil vind ik. Dat geeft CIG voor mij het recht om er zo lang over te doen als ze nodig hebben. Daar zit inhoudsdruk op, niet zozeer tijdsdruk. It's done when it's done. Dan duurt het maar effe langer - ik heb trouwens in 2013 gebacked.
Wat niet wegneemt dat de wereld om CIG heen echt wel klaar is voor iets echt tastbaars: uitbrengen. En daar heeft CIG zeker rekening mee te houden. Interessante en beslissende tijd hoor: de transitie naar een uitgebracht (deel) van het spel. Hoe gaat dat uitpakken?
Eerst zag je de bouwstenen gevormd worden. Nu zie je de bouwstenen steeds meer op hun plaats vallen: in demo's zie je ze al samen werken. Maar gaat het ze lukken om dat in ieders dagelijkse spel ervaring voor elkaar te krijgen? Als het iemand gaat lukken dan is het CIG en de backers. Zoveel vertrouwen in ze heb ik wel. Maar er is nog altijd veel te doen denk ik, voor het zover is.
Wat niet wegneemt dat de wereld om CIG heen echt wel klaar is voor iets echt tastbaars: uitbrengen. En daar heeft CIG zeker rekening mee te houden. Interessante en beslissende tijd hoor: de transitie naar een uitgebracht (deel) van het spel. Hoe gaat dat uitpakken?
Eerst zag je de bouwstenen gevormd worden. Nu zie je de bouwstenen steeds meer op hun plaats vallen: in demo's zie je ze al samen werken. Maar gaat het ze lukken om dat in ieders dagelijkse spel ervaring voor elkaar te krijgen? Als het iemand gaat lukken dan is het CIG en de backers. Zoveel vertrouwen in ze heb ik wel. Maar er is nog altijd veel te doen denk ik, voor het zover is.
Ze zijn nog zeker niet het spel wat het langst in ontwikkeling heeft gestaan (zie dit lijstje bijvoorbeeld http://www.metacritic.com...hat-shed-vaporware-status ) Dat neemt niet weg dat ze wel al lang bezig zijn, een deel van de backers zeker niet begrijpt waarom het zo lang duurt, vooral niet als ze op de site zelf een advertentie hadden staan waaruit bleek dat SQ42 dit jaar af zou zijn, en het nu zeker is dat ze dit niet gaan halen. Ik kan me dan voorstellen dat als je om die reden gebacked hebt, en dus "eigenlijk een pre-order" hebt gedaan, dat je dan minder begrip kan tonen.JurGor schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:34:
Het is niet zomaar een spel, het is een Magnum Opus, een levenswerk. Dat is wel het verschil vind ik. Dat geeft CIG voor mij het recht om er zo lang over te doen als ze nodig hebben. Daar zit inhoudsdruk op, niet zozeer tijdsdruk. It's done when it's done. Dan duurt het maar effe langer - ik heb trouwens in 2013 gebacked.
laten we wel wezen, of je ze nu wel of geen tijd gunt, dat is waar we allemaal op aan het wachten zijnWat niet wegneemt dat de wereld om CIG heen echt wel klaar is voor iets echt tastbaars: uitbrengen. En daar heeft CIG zeker rekening mee te houden. Interessante en beslissende tijd hoor: de transitie naar een uitgebracht (deel) van het spel. Hoe gaat dat uitpakken?
qua proces zeker mooi om te zien! het zou ook fantastisch zijn als het spel ook daadwerkelijk he succes wordt wat wij allen voor ogen hadden toen we gingen backen.. niet alleen voor ons, maar ook voor cowdfunding in het algemeenEerst zag je de bouwstenen gevormd worden. Nu zie je de bouwstenen steeds meer op hun plaats vallen: in demo's zie je ze al samen werken. Maar gaat het ze lukken om dat in ieders dagelijkse spel ervaring voor elkaar te krijgen? Als het iemand gaat lukken dan is het CIG en de backers. Zoveel vertrouwen in ze heb ik wel. Maar er is nog altijd veel te doen denk ik, voor het zover is.
Nou ook grote titels kunnen falen. Dus daar hou ik ook rekening mee. En geef de dev ook wat creatieve vrijheid om hun ding te doen.JurGor schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:34:
Probleem is. Het was van oorsprong een klein indie project. Dus al die early backers verwachten iets rond 2 jaar na crowed funding start. Ik kwam er in vanaf 68mil dus toen was het al big title en dan is 3 jaar niks.
Ook tel ik full production van 100plus mil aan $ vanaf wanneer CiG op schaalde van 25 naar 200+ studio op dat moment krijg je de cash burn rate van een triple A produktion. Skunk en preproduction kost ook wat maar is poos van kleine team dat tikt niet hard aan.
Dus ik tel 3 jaar Dat is lang, maar ja denk ook niet dat crowdfund game te groot moeten zijn.
Normaal worden Triple A games gemarket pas als de game binnen 3 maanden uitkomt. Een reclame campagne. Houd dus in dat je eerst hooguit wist dat ze ermee bezig zijn. Maar de grote trailers pas komen als er al de game groten deels is. Houd in hooguit jaartje wachten. Beta zijn ook dicht aan release.
Tja als vanaf pre productie zoet gehouden moet worden is lang.
Daarnaast als dagelijks volgt is nog langer.
Publishers krijgen ook op vaste logische periodes een mile stone review waar de follow up fund worden overgemaakt en of contract aangepast. Dat kan weken tot paar maanden zijn.
Daarnaast is CR berucht. Hij heeft successen maar ook faal projecten.
De kritiek geroeid en sommigen hebben daar hun hobby van gemaakt zoals derek Smart veel haat en die krijgen ook veel gehoor.
Ik zie wel waar het strand. Ben niet zo veel eisen. zie liever dat ze gefocust zijn en core release maken en dan uitbouwen.
Hype shock & awe krijgen ze toch niet meer. Als men zich vast bijt in kritische mindset kan heel moeilijk goed doen.
Ik zie nog geen hard bewijs van mismanagement. Maar sluit het ook niet uit.
Daarvoor moet je toch de financiële status weten.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ah, we gaan gameplay van 2.6 vanavond!
https://forums.robertsspa...ersary-livestream-details
Had het eigenlijk niet verwacht want vorige anniversary streams stonden voornamelijk in het teken van schepen.
Ik hoop dat ze dan ook meteen aankondigen dat 2.6 naar de Evocati gaat.
Had het eigenlijk niet verwacht want vorige anniversary streams stonden voornamelijk in het teken van schepen.
Als ze het inderdaad gelijk naar Evocati sturen is dat al erg positiefTylocke schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:26:
Ah, we gaan gameplay van 2.6 vanavond!
Dus dat is vanavond om 6 uur al, wellicht dat ik half 7 aanschuif (als de stream daadwerkelijk begint
Lijkt erop dat 't een 5vs5 gaat zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 18-11-2016 11:24 ]
te vroeg voor mij.. zal het wel in de herhaling zien, tenzij ze weer meer dan 1,5 uur later beginnen, dan kan ik het wel zienCase_C schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:52:
[...]
Als ze het inderdaad gelijk naar Evocati sturen is dat al erg positief. Daarnaast ben ik benieuwd naar de gameplay, kunnen we toch eindelijk eens gaan zien hoe Star Marine gaat spelen
.
Dus dat is vanavond om 6 uur al, wellicht dat ik half 7 aanschuif (als de stream daadwerkelijk begint)
Waar ik eigenlijk stiekem op hoop, is de implementatie van docking in 3.0. Ze hebben gezegd dat ze daarmee aan het experimenteren waren, en het behoorlijk lastig was. Om het even is dat in de tussentijd werkend gekregen,en gaan we daar binnenkort wat van zien
.
Pure speculatie overigens, maar het zou me zeer vet lijken wanneer ze dat laten zien!
Pure speculatie overigens, maar het zou me zeer vet lijken wanneer ze dat laten zien!
en de idris zelf, als schip waar je op rond kan lopen, of als map voor star marineCase_C schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:16:
Waar ik eigenlijk stiekem op hoop, is de implementatie van docking in 3.0. Ze hebben gezegd dat ze daarmee aan het experimenteren waren, en het behoorlijk lastig was. Om het even is dat in de tussentijd werkend gekregen,en gaan we daar binnenkort wat van zien.
ze gaan niet tegen de 10 die er tegenover zitten ? (weet niet of er 10 tegenover zitten zeg ook maar wat[b]Case_C schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:52:
Lijkt erop dat 't een 5vs5 gaat zijn.
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 18-11-2016 14:36 ]
Er gaat iets beginnen precies:
YouTube: Star Citizen: 4th Anniversary Livestream
YouTube: Star Citizen: 4th Anniversary Livestream
Wohoo, pimp my Hornet
Die Caterpillar is wel aantrekkelijk. Misschien dat mijn Aquila toch wel een upgrade krijgt.
En de 85x!
https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/85x/85X
En de 85x!
https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/85x/85X
Ik kan helaas niet joinen omdat ik mobiel bezig ben.Case_C schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:57:
Op Discord is het momenteel veel gezelliger hoor mensen.
[ Voor 69% gewijzigd door Tylocke op 18-11-2016 22:59 ]
Op Discord is het momenteel veel gezelliger hoor mensen
.
Concept van de Teverin Prowler, ziet er wel heel ziek mooi uit.

Verder openenden ze volgens mij met een fly-through van wat SQ42 assets, zag er wel heel mooi uit.
En je kan nu online ook vinden waar de ontwikkeling staat.
https://robertsspaceindustries.com/schedule-report
Nieuwe schepen, in engineWimPliers schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:07:
Zijn er al spannende dingen gezien?
- Herald
- Caterpillar
Concept van de Teverin Prowler, ziet er wel heel ziek mooi uit.
Verder openenden ze volgens mij met een fly-through van wat SQ42 assets, zag er wel heel mooi uit.
En je kan nu online ook vinden waar de ontwikkeling staat.
https://robertsspaceindustries.com/schedule-report
[ Voor 88% gewijzigd door Case_C op 19-11-2016 00:09 ]
Op Instagram zoals ze gisteren beloofden:
First Look of a TEVARIN
https://www.instagram.com/p/BM-KTmqDWo_/
https://www.instagram.com/p/BM-KON2jg8X/
First Look of a TEVARIN
https://www.instagram.com/p/BM-KTmqDWo_/
https://www.instagram.com/p/BM-KON2jg8X/
[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 19-11-2016 07:32 ]