• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Case_C schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:58:
Comm-link voor deze week, blijkbaar gaan we met de November livestream horen over schepen die nu in de pipe-line zitten! Wie kan er even een lijstje posten van wat er momenteel in productie zit? :P

[...]
Zoek ze er maar tussen uit :D
https://starcitizen.tools/Category:Ships

EDIT: Ik zie nu wel dat de lijst niet helemaal up-to-date is..

[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 25-10-2016 12:24 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-12 13:44
Facerafter schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

Zoek ze er maar tussen uit :D
https://starcitizen.tools/Category:Ships

EDIT: Ik zie nu wel dat de lijst niet helemaal up-to-date is..
https://starcitizen.tools/Pegasus
Ik dacht dat de Pegasus tegenwoordig de Panther heette? Of is die naam veranderd voor 't wapen?

Facerafter schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Check de pagina, is juist andersom
Ik zie 't :) , mooi want Pegasus is een mooiere naam :p .

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 25-10-2016 12:29 ]

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Ik dacht dat de Pegasus tegenwoordig de Panther heette? Of is die naam veranderd voor 't wapen?
Check de pagina, is juist andersom

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Case_C schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

[...]

Bovendien is Pegasus een sterrenbeeld en past daarmee in de naamsconventie van RSI, Panther niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Her de opnames van CitCon. De Duitse versie van BritizenCon, georganiseerd door backers. Het is in het Duits, maar als je doorspoelt naar 1:00:00 kom je bij de dev panel en die is gewoon in het Engels. Met oa Brian Chambers en een aantal andere devs. :)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
blijkbaar de prowler
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/352592
en het is een contest
Greetings Citizens,

The Prowler boarding ship is coming! We will be unveiling the long-awaited ship at the Intergalactic Aerospace Expo on November 18th, 2016. Before we show you OUR Prowler, we want to see YOUR take on the design. The Prowler is a dedicated combat boarding ship with a new, unique alien appearance. It will be the first Tevarin-inspired design to appear in Star Citizen and will provide your first look at this alien race’s aesthetic.

Contest Details: Design your own Esperia Prowler! We want you to use basic art tools (MS Paint, crayon) to pitch your version of what a Tevarin boarding ship should look like. Winners will be selected based on creativity and imagination; entries should focus on designing a ship that makes sense inside the Star Citizen world. Entries are encouraged to include text descriptions and ship specifications to back up the drawings.

The following excerpt from the Prowler design brief is intended to help you come up with a ship that fits into our universe:

Named after the UPE military designation, the Prowler is a modernized version of the infamous Tevarin boarding craft from the First Tevarin War. With the recent discovery of the lost Tevarin planet in Kabal System, Esperia’s engineers were given unmitigated access to examine the preserved ships found in several of the caches, before meticulously recreating the design choices.

The Prowler’s effectiveness as a rapid personnel deployment vehicle was mainly due to its silence. The boarding was constructed using a variety of techniques to minimize its signatures and get close to unsuspecting vessels before quickly deploying their boarders via EVA.
With the Prowler, you will find the perfect fusion of two cultures: the elegance and effectiveness of the Tevarin war machine combined with the reliability of modern UEE technology.

How to Enter: Please post your entry to this thread on the forums. Please do not ‘reserve’ spaces, all entries will be considered regardless of the order they’re posted! The deadline to post your Prowler pitch is Friday, November 11, 2016. Winners will be selected by the CIG Community and Marketing teams. One entry per Citizen.

Prizes: The winning selection (and five runners up) will be featured on the Anniversary Livestream as part of the Prowler launch. The winning entry will receive a uniquely numbered RSI Polaris-class corvette and the first Esperia Prowler off the production lines! Five runners-up will also be awarded Prowlers.

Good luck, Citizens! We can’t wait to see what you come up with!
Edit:
Is er dan helemaal niemand anders enthousiast mbt de proweler? :)

[ Voor 95% gewijzigd door Bornhald op 26-10-2016 10:11 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12 12:25
ShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:53:
[...]

Beugel is gemaakt van licht staal of aluminium en geen plastic zoals zovele headsets, bedrading is ook wat steviger uitgevoerd.
Hij zit ook "lekker" en heb geen pijn in mijn oren wat ik met andere wel gehad heb, schelpen liggen lekker over je oren.
Merk tijdens gamesessies niet eens dat ik hem op heb pas wanneer je wat wil eten of drinken zit de mic in de weg... :+
http://www.hyperxgaming.com/en/headsets/cloud/h3cl

Heb hiervoor headsets gehad van Logitech en soundblaster maar heb het idee dat ik met deze wel heel wat jaren vooruit kan en niet elk jaar een nieuwe moet kopen.

Ben overgehaald door Snafu maar heb geen spijt dat ik deze heb besteld....
maar laten we dat maar niet hard op zeggen anders komt hij nooit meer van die captains chair af en blijft hij een beetje autoritair op de schepen van hem
Meesterlijke headset, heb dezelfde. hiervoor 3x een Steelseries Siberia gehad een Turtle Beach en een Logitech (G633) maar deze bevalt toch echt het beste.

[quote]Case_C schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

[...]

[/quote]

Juist andersom, was eerst de Panther, nu de Pegasus

Stond gewoon in de link nvm ... nothing to see here.

[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 26-10-2016 11:03 ]

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
Bornhald schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:36:
blijkbaar de prowler
en het is een contest
[...]
Edit:
Ik ben flink in mspaint aan de slag!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:36:
blijkbaar de prowler
en het is een contest

[...]

Edit:
Iedereen is momenteel te druk met Battlefield 1 denk ik. :)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-12 16:35
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Iedereen is momenteel te druk met Battlefield 1 denk ik. :)
Dat en Civilization VI. Mooi altijd, die game herfst.

• Case_C
Willem078 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben flink in mspaint aan de slag!
Kom ik aanzetten met m'n CAD, Fusion en Photoshop :+

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Kom ik aanzetten met m'n CAD, Fusion en Photoshop :+
Ja dat ga je niet winnen van mspaint >:)

• Willem078
volgens mij is de contest requirement 'basic tooling, mspaint, crayon'

• Willem078
mijn mspaint skills voor een 'up close & personal' prowler :D
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/7180429/#Comment_7180429

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Snoz Lombardo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:25:
[...]

Dat en Civilization VI. Mooi altijd, die game herfst.
Ik heb geen van beiden :'(

Dan maar vermaken met de nieuwe Stellaris patch.

Ik ga niet eens een poging wagen in paint o.i.d., dat wordt toch niets bij mij :P

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Willem078 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:58:
volgens mij is de contest requirement 'basic tooling, mspaint, crayon'
klopt :)
Tylocke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Ik heb geen van beiden :'(

Dan maar vermaken met de nieuwe Stellaris patch.

Ik ga niet eens een poging wagen in paint o.i.d., dat wordt toch niets bij mij :P
ben druk bezig met KSP :) voor de zoveelste maal.

Is stellaris het waard. staat op mn verlanglijst, en ben enorme fan van Crusader kings 2

[ Voor 53% gewijzigd door Bornhald op 26-10-2016 19:47 ]

• Tylocke
Bornhald schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

klopt :)

[...]

ben druk bezig met KSP :) voor de zoveelste maal.

Is stellaris het waard. staat op mn verlanglijst, en ben enorme fan van Crusader kings 2
Stellaris legt wel een boel meer nadruk op de grotere schaal waarbij ik Crusader Kings 2 juist op de mensen vond focussen. Uiteindelijk is het een mooie 4x space game met helaas een wat saaiere midgame. Je hebt alleen net de steam sale gemist dus ik zou nog even wachten tot de xmas sales.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:43:
[...]

Stellaris legt wel een boel meer nadruk op de grotere schaal waarbij ik Crusader Kings 2 juist op de mensen vond focussen. Uiteindelijk is het een mooie 4x space game met helaas een wat saaiere midgame. Je hebt alleen net de steam sale gemist dus ik zou nog even wachten tot de xmas sales.
Voegt die nieuwe DLC nog wat toe mid game?

en weet dat ik hem gemist heb, was toen ook heel erg aan het twijfelen, misschien volgende sale dan toch maar mee nemen

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• Oraijon
Nou, omdat Shockwave, SNAFU en Bornhald ook alledrie een Kingston HyperX Cloud hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven, daar wil ik natuurlijk bij horen bij die cool gang. Dus ook maar vast een besteld <+:)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Oraijon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:02:
Nou, omdat Shockwave, SNAFU en Bornhald ook alledrie een Kingston HyperX Cloud hebben kan ik natuurlijk niet achterblijven, daar wil ik natuurlijk bij horen bij die cool gang. Dus ook maar vast een besteld <+:)
Je vergeet Asrhah en binnenkort weszz.....

Kingston toch maar eens aanschrijven voor een bonus en een speciale Star Citizen uitvoering.. :7

Enne who needs team Carrack of Avenger als je ook team HyperCloud hebt.... d:)b *O*

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 27-10-2016 10:28 ]

Star Citizen referralcode

• Oraijon
ShockWave schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Kingston toch maar eens aanschrijven voor een bonus en een speciale Star Citizen uitvoering.. :7

Enne who needs team Carrack of Avenger als je ook team HyperCloud hebt.... d:)b *O*
Oh ja, Ashrah ook geloof ik ja. En Weszz had ik nog niet genoemd omdat ik nog niet had gezien dat hij hem daadwerkelijk besteld had ;)

Maar een speciale SC edition heeft nog niet zoveel zin, want die headset hebben we nou toch al :P

[ Voor 43% gewijzigd door Oraijon op 27-10-2016 10:43 ]

• Tylocke
ShockWave schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Ik blijf lekker mooi bij mijn Steelseries Wireless H :P Ik zit al in team Carrack en Sabre, dat is alweer genoeg.
Bornhald schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:50:
[...]

Voegt die nieuwe DLC nog wat toe mid game?

en weet dat ik hem gemist heb, was toen ook heel erg aan het twijfelen, misschien volgende sale dan toch maar mee nemen
Van wat ik begrepen heb wel. Heb er helaas zelf nog geen ervaring mee want ik ben nog niet zo ver.

• estrion
  • Laatst online: 04-12-2024
/me Wh33L is ook al een jaar of wat lid van de hyper X cloud club

ben op het moment druk met kerbals vermoorden. nog nooit eerder aan toegekomen, had em vorige week in de sale opgepikt :) iemand die een gokje durft te wagen van wanneer 2.6 uit komt ? :)

[ Voor 60% gewijzigd door estrion op 27-10-2016 11:01 ]

WoT Steam

• Xzylvador
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 13:40
Ook maar gereageerd op Prowler wedstrijd, je weet maar nooit hé.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/zf2ly82f3/polaris2.png

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Grote verschil tussen de Hyperx Cloud 1 en 2? Zit op een gaming laptop overigens(mocht dat uit maken) :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Oraijon
1 is stereo en 2 is 7.1 (had de indruk dat dat de geluidskwaliteit van de 1 meer ten goede komt op dit budget), 1 is stereo jacks en 2 is usb. Dacht dat de 1 iets comfortabeler zit maar dit laatste weet ik niet zeker, zou je even na moeten zoeken.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Voor mij nooit meer USB headsets.. dan moet je elke keer aangeven waar het geluid heen gaat en ik kon nooit ingame switchen. Moest de applicatie altijd herstarten als ik halverwege de headset opeens als main speaker aangaf. Dus zit nu na 3 jaar weer lekker op 3.5mm.

• Tylocke
Subscribers Town Hall met Sean Tracy

Schande! Al 16 uur geleden door CIG gepost en niemand hier nog neer gezet :o

En Around the Verse 3.11!

Zie Case zijn post

[ Voor 27% gewijzigd door Tylocke op 27-10-2016 22:06 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

weszz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:55:
Grote verschil tussen de Hyperx Cloud 1 en 2? Zit op een gaming laptop overigens(mocht dat uit maken) :+
Cloud 2 heeft usb geluidskaart en headset is daar met speciale jack stekker op aangesloten, usb kaart defect ook headset niet meer te gebruiken omdat hij niet direct op je onboard geluidskaart geprikt kan worden.

• MrWisent
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-12 14:17
ShockWave schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:22:
[...]

Cloud 2 heeft usb geluidskaart en headset is daar met speciale jack stekker op aangesloten, usb kaart defect ook headset niet meer te gebruiken omdat hij niet direct op je onboard geluidskaart geprikt kan worden.
Ik heb even gekeken naar de Cloud 2. Stel dat de usb geluidskaart van de Cloud 2 kapot is, kan je je Cloud 2 alsnog aansluiten via een jack plug op je pc. Je zult dan alleen geen 7.1 virtual geluid krijgen. Het nadeel van de jack plug is wel dat de kabel maar 1 meter lang is.

• Case_C
AtV is ook weer online :)

Ja hoho die had ik 10 min. na 't posten al geplaatst :+ . (Tegelijk gepost lijkt 't op als ik naar je edit kijk :P )

Goeie TownHall overigens :) .

[ Voor 93% gewijzigd door Case_C op 27-10-2016 22:02 ]

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:46:
AtV is ook weer online :)
[video]

[...]

Ja hoho die had ik 10 min. na 't posten al geplaatst :+ . (Tegelijk gepost lijkt 't op als ik naar je edit kijk :P )

Goeie TownHall overigens :) .
Ik zag het ook nu dat jij op exact hetzelfde moment hem geplaatst had. Zal die van mij wel even weghalen, heb de townhall er al in staan ;)

Sean Tracy mag elke video wel 30 minuten kletsen :P

• Recon24
Ik moet die Townhall nog kijken eigenlijk.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Iemand een fix voor FPS probleem in Crusader?
15-20FPS is echt niet te doen. Zelfs 10FPS soms in dog-fights |:(

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Tylocke
Koning Willy schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:05:
Iemand een fix voor FPS probleem in Crusader?
15-20FPS is echt niet te doen. Zelfs 10FPS soms in dog-fights |:(
Totdat ze de server kant aanpakken kan je er simpelweg niets aan doen behalve server hoppen en hopen dat die beter is. In de Town Hall video praat Sean Tracy over de object containers die noodzakelijk zijn in Alpha 3.0 om een grotere wereld mogelijk te maken.

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:21:
[...]
Totdat ze de server kant aanpakken kan je er simpelweg niets aan doen behalve server hoppen en hopen dat die beter is. In de Town Hall video praat Sean Tracy over de object containers die noodzakelijk zijn in Alpha 3.0 om een grotere wereld mogelijk te maken.
Of gewoon op 2.6 wachten :) . En hopen dat t daar beter is.

Maar met die bugsmashers laten ze wel zien wat de bugs zijn waar het op hangt, vraag me dan ook af hoeveel van dit type bugs nog in het spel zit?

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12 11:29
estrion schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:59:
iemand die een gokje durft te wagen van wanneer 2.6 uit komt ? :)
11-11 lijkt me wel mooi als verjaardagscadeautje :*)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Xzylvador schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:52:
Ook maar gereageerd op Prowler wedstrijd, je weet maar nooit hé.

[afbeelding]
Je plaatje doet het niet... :?

Edit: lol als ik nu in mijn eigen bericht klik op je link werkt hij wel.... :F

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 30-10-2016 11:36 ]

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:31:
[...]

Of gewoon op 2.6 wachten :) . En hopen dat t daar beter is.

Maar met die bugsmashers laten ze wel zien wat de bugs zijn waar het op hangt, vraag me dan ook af hoeveel van dit type bugs nog in het spel zit?
Ik heb een heel klein vermoeden dat 2.6 heel misschien (hoe vreemd het ook klinkt) pas na 3.0 gaat komen. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat als Star Marine en de bijbehorende animaties e.d. de echte blockers zijn voor 2.6 dat ze zeer waarschijnlijk de flight balancing uit 2.6 in 3.0 gaan stoppen en dan toch gewoon 3.0 uitbrengen mid-december. En dan in Q1 2017 ergens een keer alsnog Star Marine in 3.1 of 3.0.5 ofzo opleveren. Uiteindelijk wil het Universe team ook verder en hun ontwikkelmethode staat dit soort omschakelingen gewoon toe.

Natuurlijk is het jammer als Star Marine niet in 2016 komt, zeker omdat de techniek hierin ook voor SQ42 noodzakelijk is. Wat dus automatisch inhoud dat elke vertraging in Star Marine ook vertraging voor SQ42 kan opleveren als het FPS gedeelte op het kritieke pad ligt van de ontwikkeling van SQ42. Zo niet? Dan is er helemaal niets aan de hand.

• Xzylvador
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 13:40
ShockWave schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Je plaatje doet het niet... :?

Edit: lol als ik nu in mijn eigen bericht klik op je link werkt hij wel.... :F
Werkt hij wel op de RSI website?
(Kan het hier niet checken, op m'n werk zijn zogoed als alle afbeelding hostingsites geblokkeerd.)

Verwijderd

Topicstarter
2.6 gaat sowieso in het Crusader gedeelte geen grote verbeteringen brengen kwa fps. Dat is bij 3.0 met de nieuwe netwerk backend pas het geval.
Tylocke schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Ik heb een heel klein vermoeden dat 2.6 heel misschien (hoe vreemd het ook klinkt) pas na 3.0 gaat komen. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat als Star Marine en de bijbehorende animaties e.d. de echte blockers zijn voor 2.6 dat ze zeer waarschijnlijk de flight balancing uit 2.6 in 3.0 gaan stoppen en dan toch gewoon 3.0 uitbrengen mid-december. En dan in Q1 2017 ergens een keer alsnog Star Marine in 3.1 of 3.0.5 ofzo opleveren. Uiteindelijk wil het Universe team ook verder en hun ontwikkelmethode staat dit soort omschakelingen gewoon toe.

Natuurlijk is het jammer als Star Marine niet in 2016 komt, zeker omdat de techniek hierin ook voor SQ42 noodzakelijk is. Wat dus automatisch inhoud dat elke vertraging in Star Marine ook vertraging voor SQ42 kan opleveren als het FPS gedeelte op het kritieke pad ligt van de ontwikkeling van SQ42. Zo niet? Dan is er helemaal niets aan de hand.
Dit is denk ik nog best realistisch scenario. Op basis van de laatste bug smashers valt wel op te maken dat ze met Star Marine animaties nog wel wat problemen hebben. En de verbeteringen in 2,6 wat betreft flight model ed zouden ook prima direct aan 3.0 toegevoegd kunnen worden.

• Willem078
Tylocke schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Ik vind het prima en ook logisch als ze nu alleen verder bouwen op de versies met de nieuwe netcode en item system 2.0. Dan komt er eind dit jaar/begin volgend jaar hopelijk een 2.5 -> 3.0 sprong. Ze moeten dan wel echt zorgen dat er meer content in de PU komt zoals een ingame markt, cargo, looting etc. Planeten zijn fantastisch, maar je moet ook loot mee terug kunnen nemen :)

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46

[ Voor 8% gewijzigd door Quze op 28-10-2016 21:02 ]

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-12 08:13
Wat raden jullie aan om te beginnen met star citizen, wat moet je weten, kopen etc om lekker te kunnen starten? En is het nodig om veel geld uit te geven aan deze game. De prijzen in de shop liegen er niet om!

• Recon24
Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:27:
Wat raden jullie aan om te beginnen met star citizen, wat moet je weten, kopen etc om lekker te kunnen starten? En is het nodig om veel geld uit te geven aan deze game. De prijzen in de shop liegen er niet om!
Er is zoveel informatie over SC, dat ik je het beste terug kan sturen naar de eerste pagina en even de first post te lezen, met bijbehorende links. Bekijk daar de filmpjes van Gamescom en citizencon (je kan ook de citizencon filmpjes van jaren terug even bekijken).

Je kan gewoon beginnen met een SC+Squadron 42 combo pack. Daarin heb je de keuze uit een Aurora of een Mustang. De rest zijn packages zonder Squadron 42. Op het moment dat je genoeg weet over de game en je je wat verder hebt verdiept, zal je erachter komen wat je wilt doen in SC en ook welke schepen je daarvoor nodig hebt of wilt gebruiken. Uiteindelijk zijn de schepen ook ingame te verdienen, maar verwacht dat het bij grote en belangrijke schepen niet makkelijk zal gaan. Zelf beschik ik al over een redelijke vloot en ik heb nog steeds niet alles wat ik wil, of schepen die ik nu heb en gebruik voor eventuele upgrades.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:32
Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:27:
Er is nu ook een Free Fly Week om eea uit te proberen:

https://robertsspaceindus...otions/Free-Fly-Fall-2016

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Stitch!
Goeie tip, ga ik dat eerst maar even doen

• Recon24
Helemaal vergeten dat die er nog was, idd goeie tip!

• Bornhald
Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Goeie tip, ga ik dat eerst maar even doen
En gewoon start pakket kopen

• Stitch!
Bornhald schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

En gewoon start pakket kopen
Ben voor de Mustang Aplha gegaan met singelplayer. Morgen lekker dagje gamen:)

[ Voor 23% gewijzigd door Stitch! op 29-10-2016 14:25 ]

• Tylocke
Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Goede keuze, zo goed als alle schepen kan je toch ingame verdienen. Welkom!

• Case_C
Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Als je mensen zoekt om samen mee te vliegen kan je op de Discord kijken (zit daar vol met Tweakers), daar is meestal wel iemand te vinden die je het een en ander wilt uitleggen :) . En er is heel veel uit te leggen :+ .

https://discord.gg/zpffQZd

Stitch! schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:35:
[...]
Bedankt voor de tip! ga morgen maar eens inloggen. De game is nu nog aan het downloaden. (trage dl) Hoe kan ik mezelf toevoegen aan het excel bestand trouwens?
In de Topicstart bovenin staan 2 links, ene voor de resultaten, andere om 'm in te vullen.

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 29-10-2016 22:33 ]

• Stitch!
Case_C schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Als je mensen zoekt om samen mee te vliegen kan je op de Discord kijken (zit daar vol met Tweakers), daar is meestal wel iemand te vinden die je het een en ander wilt uitleggen :) . En er is heel veel uit te leggen :+ .

https://discord.gg/zpffQZd
Bedankt voor de tip! ga morgen maar eens inloggen. De game is nu nog aan het downloaden. (trage dl) Hoe kan ik mezelf toevoegen aan het excel bestand trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Goede review van de Thrustmaster HOTAS T16000M FCS. Dus de nieuwe versie met throttle erbij, ook getest in SC en Elite. De throttle is mij veels te kaal, dus zal mijn X55 nooit vervangen, maar in deze prijsrange is dit waarschijnlijk wel de beste keuze:. :)

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12 13:58
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:32:
Goede review van de Thrustmaster HOTAS T16000M FCS. Dus de nieuwe versie met throttle erbij, ook getest in SC en Elite. De throttle is mij veels te kaal, dus zal mijn X55 nooit vervangen, maar in deze prijsrange is dit waarschijnlijk wel de beste keuze:. :)

[video]
Ziet er goed uit.

Met de verkoop van Saitec, gaan we ooit nog de SC hotas zien?

Verwijderd

Topicstarter
Darkangle schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 00:24:
[...]

Ziet er goed uit.

Met de verkoop van Saitec, gaan we ooit nog de SC hotas zien?
Die zal voorlopig wel on hold zijn. Hangt af van logitech denk ik.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-12 11:17

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 01:36:
[...]

Die zal voorlopig wel on hold zijn. Hangt af van logitech denk ik.
En RSI schat ik zo. Ik kan me zo maar voorstellen dat Logitech er nu niet zoveel mee doet en er pas weer mee verder gaan wanneer het spel daadwerkelijk zover is (of bijna zover) om gereleased te worden, en dan mogelijk gelijk met de release headlines even wat foto's van de HOTAS erbij te doen om mensen enthousiast te krijgen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Facerafter
Benjamin- schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

En RSI schat ik zo. Ik kan me zo maar voorstellen dat Logitech er nu niet zoveel mee doet en er pas weer mee verder gaan wanneer het spel daadwerkelijk zover is (of bijna zover) om gereleased te worden, en dan mogelijk gelijk met de release headlines even wat foto's van de HOTAS erbij te doen om mensen enthousiast te krijgen.
Bij een normaal spel zou het waarschijnlijk pas release worden ja. Maar Star Citizen is een heel ander verhaal, daar zit een community achter die 128m gecrowdfund heeft en gerust 300 euro uitgeven aan virtuele ruimteschepen.

Als Logitech/Saitek het goed speelt en met een Low/Mid range en High end HOTAS komt van goede kwaliteit kan de SC community een hele goede markt zijn.

• Bornhald
Facerafter schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Bij een normaal spel zou het waarschijnlijk pas release worden ja. Maar Star Citizen is een heel ander verhaal, daar zit een community achter die 128m gecrowdfund heeft en gerust 300 euro uitgeven aan virtuele ruimteschepen.

Als Logitech/Saitek het goed speelt en met een Low/Mid range en High end HOTAS komt van goede kwaliteit kan de SC community een hele goede markt zijn.
de vraag is of het heel goed is, dan moet je meer inzicht in de cijfers hebben, maar als het gros een start pakket van 50 euro heeft en een klein deel voor het grootste bedrag zorgt, dan zal je dus alleen voor die mensen die veel uitgeven op de markt zitten.
En van die mensen kan je afvragen hoeveel niet al een high en hotas setup hebben, want die zullen niet snel een 2e setup kopen.

Daarnaast zijn 1.6 miljoen citizen.. dus potentiële kopers. is die markt groot genoeg. Rekening houdend met dat de helft een basis pakket heeft, en van de overige 800.000 een deel geen interesse in een hotas heeft, een deel al een high end set heeft. Je zit dus met een enorme niche te werken en is die niche voldoende om winst te draaien op je product. Want aan het eind van het verhaal wil logitec alleen winst maken.

De kans dat ze winst kunnen gaan maken is echter reeel omdat er al een plan lag om met een andere leverancier ermee aan de haal zou gaan. dus er is potentieel winst

• Tylocke
Nog even een aanschafvraag:

Ik heb nu een 34" ultrawide van LG. Helaas heeft deze maar een refreshrate van 60 en geen g-sync ondersteuning. Nu had ik deze oorspronkelijk vanwege de thunderbolt aansluiting voor mijn Macbook gekocht maar de Macbook is ondertussen verkocht. Nou ben ik op zoek naar een vervanger.

Als ik in de ultrawides zoek dan kom ik eigenlijk maar 3 kandidaten tegen met 3440x1440, g-synch en IPS. Dit zijn er 2 van ACER en 1 van ASUS. De oude van ACER (X34) en de ASUS staan allebei (net zoals de LG die ik heb) bekend om erge backlight bleeding. Ik heb die van mij ook 2 keer moeten ruilen voordat ik een fatsoenlijke had. Nu neig ik een beetje naar de nieuwere X34A of zelfs wachten op de X34P. Beiden zouden minder last moeten hebben van de problemen van hun voorganger.

Nu zou ik het ook op een andere manier kunnen oplossen. Ik bespaar me gewoon wat geld en koop een 4k monitor (ook duur, maar nog altijd goedkoper!). Helaas komt backlight bleeding ook erg veel hier voor, maar er is gelukkig iets meer keus. Daarnaast is de kans dat ik nog een keer 2 extra 4k monitoren zou willen kopen wel aanwezig, maar daar wacht ik dan wel lekker even mee!

Heeft iemand toevallig ervaringen tussen de ultrawides en de 4k monitoren, en eventueel 4k in een triple opstelling?

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:08:
Nog even een aanschafvraag:

Heeft iemand toevallig ervaringen tussen de ultrawides en de 4k monitoren, en eventueel 4k in een triple opstelling?
Geen ervaring, maar als ik 't zo zie heb je maar weinig keus. De 4K monitoren zijn er ook beperkt met een hogere refresh dan 60hz. En de widescreens zijn nog te overpriced.

Zou gewoon nog een generatie wachten voor je die aanschaf gaat doen. Dan heb je ook minder kans op een miskoop waar binnen een jaar/maanden een betere variant van op de markt kan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Benjamin- schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat ze er toch wel ruim voor release mee moeten beginnen. Voordat design, productie, distributie etc geregeld is ben je weer een tijd verder. En op release wil je toch wel dat die stick af is (al is het alleen al om de joystick mee te verkopen met "special editions" van de game).

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:23:
[...]

Geen ervaring, maar als ik 't zo zie heb je maar weinig keus. De 4K monitoren zijn er ook beperkt met een hogere refresh dan 60hz. En de widescreens zijn nog te overpriced.

Zou gewoon nog een generatie wachten voor je die aanschaf gaat doen. Dan heb je ook minder kans op een miskoop waar binnen een jaar/maanden een betere variant van op de markt kan zijn.
Dank voor je reactie! De keuze is inderdaad beperkt. Ik neig nu ook nog meer naar de ultrawides omdat degene die ik heb eigenlijk zo goed bevalt. Ik zal nog even rondkijken maar als eind november de kerstbonus binnen is dan weet ik niet of ik me kan bedwingen :P

• Stitch!
Gisteravond leuke introductie gehad, Bedankt Brandon en Recon, was gezellig!

• Jorseal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-12 09:20
Hallo allemaal,

Ik vond deze zo grappig dat ik hem ook hier wilde delen.
Dit kan ik zo zien gebeuren in Star Citizen met hoe wij aan ons einde kunnen komen ...

• Case_C
Wanneer denken jullie eigenlijk dat Spectrum zijn intrede gaat zien? Met 2.6 al, of gaat 2.6 gecombineerd worden met 3.0?

Comm link van deze week:
Greetings Citizens!

It's another week of Star Citizen. Here are the bullet points.

Did you know there's a contest where Citizens have the chance to win one of the very first Tevarin Prowlers for free? All you have to do is design your very own Prowler concept. You can check it out here, but don't forget the rules. We'll be announcing the winners at our Anniversary Livestream on November 18th.

Speaking of the Anniversary Livestream, there's an Anniversary Livestream on November 18th. We'll announce the specific time shortly, but every year it's a fun chance to hang out with your guys on stream and celebrate the conclusion of the original crowdfunding campaign.

This week, we've got Adam Wieser back with another Loremaker's Guide, Around the Verse emanating from the Austin studio, and Reverse the Verse where you'll have your chance to ask follow-up questions on the stuff you saw the day before.

Finally, did you know Star Citizen is up for a Golden Joystick Award? Voting is still open, so don't miss your chance to help spread the word for Star Citizen. You can vote here.

With that, we'll see you in the 'Verse!

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, November 1st
- Lore Post

Wednesday, November 2nd
- [1200 PDT / 1900 UTC] Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: Star Citizen

Thursday, November 3rd
- Around the Verse 3.12 - Austin Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update

Friday, November 4th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Reverse the Verse 2.12 - Austin - https://twitch.tv/cigcommunity/

En een heel gaaf filmpje van de makers van 'Combined Arms' hoe hij de Idris heeft gemaakt voor de serie :P

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 01-11-2016 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:27:
Wanneer denken jullie eigenlijk dat Spectrum zijn intrede gaat zien? Met 2.6 al, of gaat 2.6 gecombineerd worden met 3.0?
Spectrum zou ik niet weten, kan nog wel even duren denk ik. Wat betreft die merge van 2.6 en 3.0, daar wordt nu wel veel over gespeculeerd. In de laatste AtV werd gezegd dat ze bezig zijn met "wrapping up" van de eerste iteratie van StarNetwork. Als dat bijna klaar is is het denk ik best realistisch dat ze direct met 3.0 gaan komen, aangezien dat wel de grote blocker is daarvoor.

Ook volgens de laatste AtV was Star Marine nog in internal playtesting, ziet ernaar dat ze nog wel wat bugs met animaties hebben. Dus is misschien wel een optie om direct eerst 3.0 te releasen (met de verbeterde flight model die normaal in 2.6 zou gaan). En dan Star Marine later releasen.

Aan de andere kant brengt 2.6 op zichzelf al ook behoorlijk wat verbeteringen voor de PU en niet alleen Star Marine. Dus misschien zou je dat niet eens willen samenvoegen. Maarja blijft speculatie, maar even kijken of er weer een update komt met de volgende AtV.

• Willem078
Case_C schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:27:
Mijn gut feeling, gebaseerd op veel te weinig info:
Ik denk spectrum in 3.x (ergens na 3.3). Het is net nieuw dus het zal nog wel even duren voordat het echt bruikbaar is op grote schaal.
En ik heb het idee dat ze star marine per se in 2.6 willen hebben, maar dat er te ernstige issues zijn, waardoor het vertraagd wordt.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Free Fly Week is over, hoe de-installeer ik het game nu lol?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Recon24
Koning Willy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:51:
Free Fly Week is over, hoe de-installeer ik het game nu lol?
Niet...gewoon een pakket kopen ;)

Kijk waar je hem hebt geïnstalleerd op je pc. Folder heet "Cloud Imperium Games", en daarin zit een Uninstaller.

Edit:

[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 03-11-2016 20:10 ]

• Bornhald
Transcript van atv http://imperialnews.netwo...d-the-verse-episode-3-12/

En tldr:
As is with any information on our transcripts and summaries, everything posted is subject to change by CIG and in some cases may not always be 100% accurate at the time. While we strive for accuracy, mistakes do happen so please let us know if you find something amiss that we didn’t catch. Enjoy the show!

Transcript by CanadianSyrup, NYXT, Sunjammer

TLDR (Too Long; Didn't Read)
Intro & Other Information

Chris is back from Europe after doing some 3.0 mocap and meetings.
Super Hornet Freeflight ended and was successful
Star Marine is being tested daily with QA
Making adjustments as feedback comes in.
Working on network synchronization to reduce lag and smooth client remote animation.
Helmet 2.0 has been implemented with the new HUD and widgets
Combat emotes are hooked up to allow signally to friends to taunting enemies.
Another pass to Arena Commander will be happen after going through the latest feedback from Evocati along with missiles being included in that pass.
Studio Update

Star Marine is going to be a more tactical FPS.
Lighting won’t be designed to contrast the player, instead to be more realistic.
When lighting maps, thought went out to how it would have been lit - ie. how would the pirates have lit this?
There will be lots of very moody and flickering lighting.
Players will have to be cautious, cover teammates and be tactical in how they approach situations.
Echo 11 has lots of rooms connected by tight intricate corridors.
Each room has its own unique feel so it’s easy to call them out.
2.6 brings refactored lobby system, new missions, GrimHex additions, Vanguard Hoplite and Drake Herald.
Testing ship model changes including balance pass to shields, weapons and missiles.
Every day there is a release sync discussing current build, blockers and issues.
Dedicated FPS specialists have been testing Star Marine.
They utilize checklists, ad-hoc testing and cross-studio playtests.
Evocati are testing flight model changes.
Evocati is 800 strong, from 20 countries, speaking 18 languages, and from 5 continents.
Evocati are selected by an algorithm and manual checks.
Lots of feedback provided to make sure bugs are found and fixed before public release.
Iain in Backend Services has been working on service recovery platform and now admin/customer support tooling.
Tom Sawyer has been working on leaderboard and matchmaking modifications.
Jason Ely has been working on the hub system rewrite.
Hub system rewrite simplified the threading model to use new architecture, removed some state and moved state into a single thread.
Arena Commander and Star Marine UI is getting a big update, Tom Sawyer is working on the backend code for this.
Ensuring that information like game modes, maps and loadouts are synced between players.
Matchmaking is more similar to Overwatch/HotS where you group up then search for a game than Battlefield/CoD where you go into larger lobbies with timers.
Community Update w/Tyler Witkin

Shoutout to Kinshadow and RedFang87 for their SC themed Pumpkin Carvings
Esperia Prowler art contest is still running through till Nov 11th. Winners will be announced on Nov 18th during the anniversary livestream.
Star Citizen has been nominated for most wanted game for the Golden Joystick awards. One day left to vote.
This weeks MVP is Lundfoci for his creation of Starship42.com which allows folks to view all the ships in SC in 3D.
Tomorrows Reverse the Verse will be at 10am Pacific Daylight time @ twitch.tv/cigcommunity
Behind the Scenes: Animation

Brian Brewer, David Peng and Vanessa Landeros talk about getting animations in game
The team must always keep metrics in mind when shooting motion capture or creating something for the PU
Whenever they create a new object, like a mess hall table, it becomes the standard for objects of that type
When shooting mocap the actors are given specific instructions on how to approach an object and these also becomes part of the metrics
Proper metrics allow parts of cinematic performances to be reused even when it wasn't originally intended for the PU
Mocap data is analyzed and cleaned up and then broken into at least three segments: an enter, a cycle, and an exit
These segments are called animations sets and are essential for AI to properly use objects *Animations sets can be extended, for example, there can be multiple cycle animations and these can be played randomly to add variation
The team is providing lots of little details to ensure the Star Citizen is really believable, e.g. characters tossing and turning in their sleep or a janitor mopping up after players
Design place "useable" objects in game: these have entry and attach nodes and allow AI to use the object or know that an object is being used
Sometimes the team has to hand key animations if they can't shoot mocap for any reason, e.g. the PAW tool animations or viewing a weapons
Most challenging aspect is consistency and ensuring that when new animations are done everyone is aware of them and nobody asks for them to be recreated

• Case_C
Animaties waren wel weer leuk om te zien. Hoop met 3.0 toch wel diepere AI te gaan zien dan er nu ingame zit.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:15:
Dit stukje geeft wel een aardige update over Star Marine:
[...]
Jup, maar nog steeds internal met aardig wat bugs.

Maar ziet er naar uit dat ze alle systemen die erin moeten komen erbij willen hebben voor de cut-off. Echter is het nadeel wel, hoe langer het duurt.. des te hoger de verwachting. Maar begrijp van Chris dat het meer dan fantastisch gaat worden! En meestal is dat nog een understatement :P , dus ik gok dat Star Marine wel tof gaat worden. (Who needs COD anyway!)

Zie dat ze voor 't weekend ook over de 130 miljoen gaan met de funding counter :P , ook de moeite ondertussen. Wat denken jullie? De 140 miljoen nog haalbaar voor 't einde van 't jaar :P? Denk dat 't op 138 miljoen blijft steken, en tegen Gamescom volgend jaar ze over de 150 miljoen zitten :+ . (Ofwel GTA5 budget)

[ Voor 91% gewijzigd door Case_C op 04-11-2016 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit stukje geeft wel een aardige update over Star Marine:
Chris Roberts himself was talking about it. From the INN transcript:
CR: Well okay we’re playing Star Marine in internal QA everyday. I had quite a fun session actually with Tony Zurovec, Erin, Todd Papy in the German QA team last week when I was in Frankfurt. We have map and game mode adjustments based on internal playtest feedback we’re working on which were applying of course. We’re also working on network synchronization to reduce lag and make these smoother client remote animation. In addition we’re making sure the structural props and glass work properly over the network. Helmet 2.0 which is item 2.0 implementation of the helmet, it’s just gone in with the new hud and widgets. Combat emotes have been hooked up as well and we’ll allow you to trigger them from the keyboard to allow you to signal your friends, taunt your enemies without having to break your FPS flow.

• Case_C
Ook scherp, een fps map schijnt op Comm-array 849 te zijn?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TlCvvnv.png

• Bornhald
iemand enig idee waarom discord PTU dicht is gezet, DS loopt te roeptoeteren.. maar lijkt me een alternatieve reden voor te zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:14:
iemand enig idee waarom discord PTU dicht is gezet, DS loopt te roeptoeteren.. maar lijkt me een alternatieve reden voor te zijn..
Bericht van Will erover:
Hey guys!

Thanks so much for helping us build this community. It's always been our intent to use this channel for PTU purposes, but we've gone from frequently publishing smaller one-off updates to larger full version releases, and we don't use it as much as we would like.

So, we'll be locking down this down until our next PTU release. More on that in the coming weeks. :smile:

Thanks everyone!! :hearts:
-WL
Hoop heisa over niks weer iig. Channel gaat wel weer open als 2.6 naar PTU gaat. Anders heb je meerdere channels waar mensen lopen te speculeren, dan kan je beter op 1 houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 13:17 ]

• Tylocke
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:16:
[...]

Bericht van Will erover:

[...]

Hoop heisa over niks weer iig. Channel gaat wel weer open als 2.6 naar PTU gaat. Anders heb je meerdere channels waar mensen lopen te speculeren, dan kan je beter op 1 houden.
Ik snap sowieso niet waarom de channel niet dicht was als er geen PTU gaande was. En in de toekomst loopt dit toch allemaal via Spectrum...soon(tm)

• Case_C
Wauw zie hier even wat dingen in dit topic die ik nog niet eerder heb gezien! (Of gewoon niet herinner... dat kan natuurlijk ook :P )
https://forums.robertsspa...omy-and-employment#latest

Gladius componenten bijv.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ti6eud9.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qqumuEZ.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 04-11-2016 18:28 ]

• Tylocke
Met de live stream deed je link het goed, maar nu krijg ik de melding dat hij op prive staat.

Super Hornet Sale Cash Only Discount:
https://robertsspaceindus...8-Super-Hornet-Super-Sale

En voor de mensen die graag naar de schepen kijken, GTA Terra:

https://m.reddit.com/r/st...y_alongside_star_citizen/
Bornhald schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:50:
[...]

ook interessant om te weten is dat je ook korting krijg top een CCU van een hornet naar de superhornet.
andere schepen naar de super hornet zijn volgens mij niet mogelijk
Moet je die upgrade dan ook met cash kopen of kan dat met credits?

[ Voor 60% gewijzigd door Tylocke op 04-11-2016 19:57 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:07:
[...]

Met de live stream deed je link het goed, maar nu krijg ik de melding dat hij op prive staat.

Super Hornet Sale Cash Only Discount:
https://robertsspaceindus...8-Super-Hornet-Super-Sale

En voor de mensen die graag naar de schepen kijken, GTA Terra:

https://m.reddit.com/r/st...y_alongside_star_citizen/
ook interessant om te weten is dat je ook korting krijg top een CCU van een hornet naar de superhornet.

Moet je die upgrade dan ook met cash kopen of kan dat met credits?
volgens mij cash only, omdat het een cash only sale is, maar het scheelt nog wel wat, en je kan altijd nog op reddit store credit kopen en dan een tracker met credit kopen en van daar de super hornet halen

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 04-11-2016 20:00 ]

• Case_C
Monthly Report staat ook weer online voor wie het hier gemist had:
https://robertsspaceindus...587-Monthly-Studio-Report

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12 13:58
[...]
Klopt. Na de stream moeten ze extra stappen doen om die link actief te houden, en dat hebben ze niet.

Heb zelf even zitten kijken, maart merkte dat ik in slaap begon te vallen, een teken dat het waarschijnlijk niet zo interresant was (voor mij iig).

• MrWisent
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-12 14:17
Bornhald schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:50:
[...]

[...]

volgens mij cash only, omdat het een cash only sale is, maar het scheelt nog wel wat, en je kan altijd nog op reddit store credit kopen en dan een tracker met credit kopen en van daar de super hornet halen
Of een schip dat je al hebt upgraden naar een hornet tracker, en vervolgens die upgrade van de hornet tracker naar de superhornet kopen en toepassen.

Zo omzeil je dus de restrictie dat je niet elk schip mag upgraden naar een superhornet. Ik vraag me soms af welk genie die sale-restricties heeft bedacht bij CIG 8)7 .

• Jorseal
Als dit hun idee is van "greybox" ...
Het ziet er nu al geweldig uit
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/l15n4x5cy0bk5r/source/SurfaceOutpost_Greybox.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jorseal op 05-11-2016 14:49 ]

• Bornhald
MrWisent schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:21:
[...]

Of een schip dat je al hebt upgraden naar een hornet tracker, en vervolgens die upgrade van de hornet tracker naar de superhornet kopen en toepassen.

Zo omzeil je dus de restrictie dat je niet elk schip mag upgraden naar een superhornet. Ik vraag me soms af welk genie die sale-restricties heeft bedacht bij CIG 8)7 .
Inderdaad, wat je zeg. De restrictie dat je vanaf een hornet moet komen is raar. Vooral omdat hij te omzeilen is

Verwijderd

Topicstarter
Samenvatting van de Monthly Report van SuperMacBrother. Iets minder TL;DR

• Facerafter
Jorseal schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:49:
Als dit hun idee is van "greybox" ...
Het ziet er nu al geweldig uit
[afbeelding]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit greybox is?
Want dat is echt niet greybox.
Dit is een greybox van het Starfarer cockpit
Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/d/d5/Starfarer_Interior_Grey_Box_5.PNG

Greybox is wanneer ze alles aan het uitblocken zijn kwa vorm, stijl en inrichting zonder enige textures.

• Jorseal
Facerafter schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:50:
[...]

Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit greybox is?
Want dat is echt niet greybox.
Dit is een greybox van het Starfarer cockpit
[afbeelding]

Greybox is wanneer ze alles aan het uitblocken zijn kwa vorm, stijl en inrichting zonder enige textures.
Ja normaal is een greybox zonder textures ... vandaar de naam greybox.
Hoe ik er bij kom dat dit een greybox was?
Nou gewoon van hun zelf, zoals ze het plaatje noemen,

"https://robertsspaceindustries.com/media/l15n4x5cy0bk5r/source/SurfaceOutpost_Greybox.jpg"

Maar dit alles betekent niets, het is duidelijk dat het hier niet om een greybox gaat.
Vandaar dat ik schreef: "greybox".

• Facerafter
Jorseal schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:12:
[...]

Ja normaal is een greybox zonder textures ... vandaar de naam greybox.
Hoe ik er bij kom dat dit een greybox was?
Nou gewoon van hun zelf, zoals ze het plaatje noemen,

"https://robertsspaceindustries.com/media/l15n4x5cy0bk5r/source/SurfaceOutpost_Greybox.jpg"

Maar dit alles betekent niets, het is duidelijk dat het hier niet om een greybox gaat.
Vandaar dat ik schreef: "greybox".
Aah, vandaar. Je vorige comment gaf niet zo heel veel context, daarom vraagde ik het ook.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de monthly report zit alles van sq42 al in final art, dus die term greybox wordt ook een beetje ruim gebruikt denk ik. :)

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:46:
Volgens de monthly report zit alles van sq42 al in final art, dus die term greybox wordt ook een beetje ruim gebruikt denk ik. :)
Oke de art is dus final, maar vraag me af hoe dat zit met de animations. Gezien ze nu dingen laten zien die al lang functioneel in SQ42 moeten zitten. Ergens verwacht ik stiekem nog wel een release voor de kerst van SQ42, maar aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre de PU tech terug te vinden gaat zijn in SQ42, en evt. voor problemen kan zorgen.

Ook een mooie size comparison met de Javelin!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MLmV4yd.jpg

Bornhald schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:19:
[...]

ik verwacht SQ42 echt niet voor 2017, aan de andere kant verwacht ik het wel weer ruim voor eind 2017.

Welke dingen zouden allang functioneel in SQ42 moeten zitten?
Denk daarbij vooral aan de FPS animaties :P , al die glitches die ze lieten zien zitten dan ook nog in FPS van SQ42 lijkt mij?

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 07-11-2016 10:21 ]

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:
[...]

Oke de art is dus final, maar vraag me af hoe dat zit met de animations. Gezien ze nu dingen laten zien die al lang functioneel in SQ42 moeten zitten. Ergens verwacht ik stiekem nog wel een release voor de kerst van SQ42, maar aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre de PU tech terug te vinden gaat zijn in SQ42, en evt. voor problemen kan zorgen.

Ook een mooie size comparison met de Javelin!
[afbeelding]
ik verwacht SQ42 echt niet voor 2017, aan de andere kant verwacht ik het wel weer ruim voor eind 2017.

Welke dingen zouden allang functioneel in SQ42 moeten zitten?

Ik denk dat een deel van de assets, en dan met name de schepen in beide worden gebruikt animaties zoals de dek schrobber van laatst, maar een deel zal ook specifiek voor de ene of de andere gemaakt worden. Zoals procedural generated planets, denk niet dat ze dat voor SQ42 nodig hebben (mocht er een deel op een planeet zijn dan zal het specifiek en handcrafted zijn, hoewel de planeet zelf dan wel weer procedural gemaakt kan zijn)
Bepaalde mocap zal ook alleen voor SQ42 zijn, zoals bijvoorbeeld de meeste dingen met vanduul erin en wellicht zelfs een deel van de vanduul schepen (omdat je voor SQ42 waarschijnlijk alleen de buitenkant hoeft te maken zonder interieur)
Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:

Denk daarbij vooral aan de FPS animaties :P , al die glitches die ze lieten zien zitten dan ook nog in FPS van SQ42 lijkt mij?
een deel zal zeker wel, hoe zou CIG anders die glitches hebben gevonden :D

Aan de andere kant hoe groot is het FPS gedeelte van SQ42 deel 1....

[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 07-11-2016 10:26 ]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:19:
[...]
een deel zal zeker wel, hoe zou CIG anders die glitches hebben gevonden :D

Aan de andere kant hoe groot is het FPS gedeelte van SQ42 deel 1....
Wel verdraaid, ben je jarig? Gefeliciteerd Bornhald!

En tja, de inhoud van SQ42 kunnen we alleen maar naar gissen natuurlijk, net zoals de release datum :P .

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:04:
[...]

Wel verdraaid, ben je jarig? Gefeliciteerd Bornhald!

En tja, de inhoud van SQ42 kunnen we alleen maar naar gissen natuurlijk, net zoals de release datum :P .
ook ik wordt ouder :D
bedankt :)

maar moet zeggen dat ik onderhand wel erg benieuwd wordt naar de inhoud van SQ42. :)

• Tylocke
Bornhald schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:11:
[...]

ook ik wordt ouder :D
bedankt :)

maar moet zeggen dat ik onderhand wel erg benieuwd wordt naar de inhoud van SQ42. :)
Gefelicteerd!!

En ik schat de release van SQ42 in Q3 2017. Net na Gamescom of zoiets.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Gefeliciteerd Bornhald!

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Pagina: 1 ... 36 ... 119 Laatste