• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-12 15:07

troyk

attrib -r troyk.nfo

Ik probeerde te backen door de Squadron42 en de RSI Aurora package te kopen.
Een totaal van 62 USD (volgens mij).

Het probleem was echter dat ik nergens daadwerkelijk kon betalen?
Ik moest gebruik maken van Stripe Credit Card maar daar ben ik niet bekend mee.

Kan iemand mij zeggen of dit veilig is en hoe het precies functioneert?

It's not who you are , it's who you know.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Case_C schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:44:
We zijn morgen 1000 dagen oud! Hoe moeten we dat vieren :P ?
[afbeelding]
Met veel bier? Zijn er nog andere manieren dan? :P

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
Oraijon schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Met veel bier? Zijn er nog andere manieren dan? :P
Met Case z'n leeftijd genoot kan ook nog :P

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:50:
Ik probeerde te backen door de Squadron42 en de RSI Aurora package te kopen.
Een totaal van 62 USD (volgens mij).

Het probleem was echter dat ik nergens daadwerkelijk kon betalen?
Ik moest gebruik maken van Stripe Credit Card maar daar ben ik niet bekend mee.

Kan iemand mij zeggen of dit veilig is en hoe het precies functioneert?
Je was denk ik heel erg dichtbij. De stripe optie is een pulldown menu en de andere optie is PayPal. Deze zou ik zelf eerder gebruiken.

Daarnaast is afrekenen in GBP het voordeligst. Dit komt omdat de site de oude wisselkoers hanteert in de weergave maar door de vrije val van de GBP is het erg handig om daarin af te rekenen. PayPal doet de wissel voor je en uiteindelijk kan je dan gewoon in euro's afrekenen binnen PayPal.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Je was denk ik heel erg dichtbij. De stripe optie is een pulldown menu en de andere optie is PayPal. Deze zou ik zelf eerder gebruiken.

Daarnaast is afrekenen in GBP het voordeligst. Dit komt omdat de site de oude wisselkoers hanteert in de weergave maar door de vrije val van de GBP is het erg handig om daarin af te rekenen. PayPal doet de wissel voor je en uiteindelijk kan je dan gewoon in euro's afrekenen binnen PayPal.
Okay, dat is inderdaad een goed idee , bedankt voor de GBP tip, ga ik zeker vanavond nog 's proberen.

Paypal ben ik niet echt bekend mee maar ik zal er vanavond 's induiken, zo lastig kan het niet zijn.

• Oraijon
troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Okay, dat is inderdaad een goed idee , bedankt voor de GBP tip, ga ik zeker vanavond nog 's proberen.

Paypal ben ik niet echt bekend mee maar ik zal er vanavond 's induiken, zo lastig kan het niet zijn.
Wellicht vind je dit dan ook nog wel een nuttige video om even te checken :)

• Tylocke
troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Mocht het echt niet lukken moet je even hier nog vragen. Bornhald heeft vast nog wel een pakket liggen :)
Vergeet trouwens ook niet om je land in de browser correct in te stellen. Als het goed is kom je met een starter op 47,17 GBP wat ongeveer 55 euro zou moeten zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

En vergeet niet een referralcode te gebruiken welke in de startpost te vinden is...

Codegenerator
[PC] Star Citizen GoT codegenerator

[ Voor 36% gewijzigd door ShockWave op 17-10-2016 11:23 ]

Star Citizen referralcode

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Thisuren schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Met Case z'n leeftijd genoot kan ook nog :P
Nee die fles blijft dicht :+ .

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Ze hadden niks te werken voor mij vandaag dus zit de he-le dag thuis te F5-en op dit forum en Reddit. :P
Ik zit gewoon op het werk via de i-pad op dit forum tussen de vergaderingen door..... :O

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Mocht het echt niet lukken moet je even hier nog vragen. Bornhald heeft vast nog wel een pakket liggen :)
Vergeet trouwens ook niet om je land in de browser correct in te stellen. Als het goed is kom je met een starter op 47,17 GBP wat ongeveer 55 euro zou moeten zijn.
Hoi,

Ik zal een referral code gebruiken uit de startpost , zo helpen we elkaar!

Net even naar Paypal gekeken en dat ziet er allemaal eenvoudig uit dus ik denk dat het vanavond wel gaat lukken.

Bedankt voor de video , ik zal er vanavond eerst ff naar kijken voordat ik verder ga.
Ik las al iets als een goedkope upgrade van Mustang naar Aurora ?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Case_C schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:44:
We zijn morgen 1000 dagen oud! Hoe moeten we dat vieren :P ?
[afbeelding]
Nieuwe gadget :+

1000 days old SC club member card

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
De F7C denk ik. De super hornet is voor mij niet echt $55 extra waard, ik ga sowieso voor de S4 flashfire mount en 3x S3. De (verwisselbare?) cargo unit is ook erg handig in de C versie. En de radar unit kan ik altijd nog ingame halen.

Ik verwacht eigenlijk dat er ook ooit wel een jump engine in kan, en hopelijk extended fuel tanks op de pylons. Dan zou een hornet ook nog mee kunnen op group missies verder weg.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Het heeft even geduurd maar we zijn eindelijk zover! De eerste nederlandse Bar Citizen.
We hebben een definitieve locatie en zijn vol op bezig met het programma, merchandise en meer.
Zie hier de volledige post http://barcitizen.nl/meetup-1012
Kaart verkoop is open tot aan 72 uur van het evenement.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 23:08
Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Het heeft even geduurd maar we zijn eindelijk zover! De eerste nederlandse Bar Citizen.
We hebben een definitieve locatie en zijn vol op bezig met het programma, merchandise en meer.
Besteld en betaald!! ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
Toch wel met een bierglas :+ ?

• SNAFU
Case_C schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Toch wel met een bierglas :+ ?
Ik kon het daarvoor benodigde (hoge) nerd-gehalte niet veroorloven. :X

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Ik kon het daarvoor benodigde (hoge) nerd-gehalte niet veroorloven. :X
Wel aanwezig hier, dus bierglas erbij gedaan :P

Site ziet er goed uit trouwens ;)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:33:
[...]

Hoi,

Ik zal een referral code gebruiken uit de startpost , zo helpen we elkaar!

Net even naar Paypal gekeken en dat ziet er allemaal eenvoudig uit dus ik denk dat het vanavond wel gaat lukken.

Bedankt voor de video , ik zal er vanavond eerst ff naar kijken voordat ik verder ga.
Ik las al iets als een goedkope upgrade van Mustang naar Aurora ?
Dat klopt maar moet je meer zien als je ruilt je Mustang in welke bijv €40, waard is voor een Aurora welke €55, kost.
Je legt dus €15, bij voor een ccu (cross chassis upgrade)
De mustang ben je dan kwijt, upgraden kan altijd, downgraden niet of je moet de hele package smelten/ verkopen voor storecredits en dan weer onderaan beginnen.
Houdt er wel rekening mee dat je je starterpackage NIET smelt dan kan je de universe niet meer in.
Of je die dan weer terug kan kopen voor storecredits...geen idee.

Het hele ccu gebeuren moet je zien als wheeler dealers trading up to a supercar van Discovery channel.
Je begint met een cheap ass instapper en door er telkens wat geld in te stoppen kan je stapsgewijs eindigen bij de supercar die je wilt hebben.
Helaas of juist goed werken real life economics niet door in de game, je veel gebruikte zwaar gehavende schip blijft evenveel waard als de dag dat je hem kocht, nadeel is dat een oldtimer ook niet veel in waarde zal stijgen.... :+
Als de game live gaat dan kan je met het verdienen van ingame credits ook schepen gaan kopen en upgraden.

Om kort te gaan voor een starterschip, Aurora LN.
Veelzijdiger dan een Mustang, betere shields, missiles, meer cargo cappaciteit hoewel die nog niet gebruikt wordt, betere handeling.

[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 17-10-2016 12:46 ]

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Jammer dat het op een 2 de Zaterdag van de maand valt. Had graag gekomen de 2 zaterdag van de maand is mijn RPG dag met mijn vrienden jammer. :'(

• Facerafter
Fisher schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Jammer dat het op een 2 de Zaterdag van de maand valt. Had graag gekomen de 2 zaterdag van de maand is mijn RPG dag met mijn vrienden jammer. :'(
Jammer! Anders gewoon met zn alle komen? :D

Thisuren schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Wel aanwezig hier, dus bierglas erbij gedaan :P

Site ziet er goed uit trouwens ;)
Danku ;)
Je kan hele toffe dingen doen met Wordpress.

ShockWave schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:47:
Link naar de site voor bar citizen?
http://barcitizen.nl/meetup-1012/

[ Voor 44% gewijzigd door Facerafter op 17-10-2016 12:48 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Link naar de site voor bar citizen?

• SNAFU
Zijn de bierglazen wel te los te koop ter plekke??? Misschien dat het helpt om ze eerst 'in aktie' te zien.
In November bestellen, site lezen helpt.
Is er dan wel een voorbeeld te posten van zo'n bierglas??

[ Voor 33% gewijzigd door SNAFU op 17-10-2016 12:55 ]

• Case_C
SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:52:
Zijn de bierglazen wel te los te koop ter plekke??? Misschien dat het helpt om ze eerst 'in aktie' te zien.
We hebben wel een printvoorbeeld hoe t op t glas gaat komen. We kunnen dat er wel bij zetten.

Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:15:
[...]
Is een klein beetje lastig omdat ze in november pas beginnen met de productie.
Maar dit is de mockup die we van de leverancier gehad hebben.
[afbeelding]
Zal vanavond dat geheel uitknippen en een mooi plaatje van maken met de patch.
Kunnen we dat ook op de site toevoegen.

edit:
Funding gaat dadelijk ook alweer over de 129 miljoen heen :P .

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 17-10-2016 13:29 ]

• Facerafter
SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:52:
Is een klein beetje lastig omdat ze in november pas beginnen met de productie.
Maar dit is de mockup die we van de leverancier gehad hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QAcoG3E.png

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Ziet er wel goed uit jongens!
(alleen ik sla het glas over)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• SNAFU
Ik sla m ook over, nerdgehalte toch niet voldoende. ;)

• Willem078
ShockWave schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Dat klopt maar moet je meer zien als je ruilt je Mustang in welke bijv €40, waard is voor een Aurora welke €55, kost.
Je legt dus €15, bij voor een ccu (cross chassis upgrade)
De mustang ben je dan kwijt, upgraden kan altijd, downgraden niet of je moet de hele package smelten/ verkopen voor storecredits en dan weer onderaan beginnen.
Houdt er wel rekening mee dat je je starterpackage NIET smelt dan kan je de universe niet meer in.
Of je die dan weer terug kan kopen voor storecredits...geen idee.

Het hele ccu gebeuren moet je zien als wheeler dealers trading up to a supercar van Discovery channel.
Je begint met een cheap ass instapper en door er telkens wat geld in te stoppen kan je stapsgewijs eindigen bij de supercar die je wilt hebben.
Helaas of juist goed werken real life economics niet door in de game, je veel gebruikte zwaar gehavende schip blijft evenveel waard als de dag dat je hem kocht, nadeel is dat een oldtimer ook niet veel in waarde zal stijgen.... :+
Als de game live gaat dan kan je met het verdienen van ingame credits ook schepen gaan kopen en upgraden.

Om kort te gaan voor een starterschip, Aurora LN.
Veelzijdiger dan een Mustang, betere shields, missiles, meer cargo cappaciteit hoewel die nog niet gebruikt wordt, betere handeling.
Als je een mustang package koopt is de upgrade naar een aurora ln $5, en als je een aurora mr package koopt is de upgrade naar een aurora ln $10. Je kunt qua 'schip waarde' dus het beste starten met een mustang package.

Je kunt ten alle tijde alles wat je gekocht hebt mbv 'exchange for store credits' omwisselen voor $ store credits.

Verder heb je 1 storecredit-buyback-token per 3 maanden. Met het buyback token kun je met store credits dingen terugkopen die je eerder hebt weggedaan. Of (hier heb je geen token voor nodig) je kunt een ander package kopen, of een los schip, upgrade, whatever.

Zolang je ergens een package hebt met 'star citizen digital download' erin kun je inloggen in het spel.
Als je met afrekenen aangeeft dat je met store credits betaalt gaat de belasting van het bedrag af. Je kunt dus altijd wisselen van schip, package, etc.

Om het extra ingewikkeld te maken: Als je een geupgrade schip hebt weggedaan (en er store credits voor hebt teruggekregen), kun je alleen het originele schip terugkopen met buyback. Alle upgrades komen te vervallen bij een buyback.

[ Voor 4% gewijzigd door Willem078 op 17-10-2016 13:55 ]

• Tylocke
Ik heb mijn kaartje ook gekocht net. Is deze barcitizen al aangemeld bij de centrale site van CIG?

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ticket ook betaald, gelijk SGT_Gamble van Test Squad even een berichtje gedaan of hij ook komt. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Facerafter
Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:45:
[...]

Ik heb mijn kaartje ook gekocht net. Is deze barcitizen al aangemeld bij de centrale site van CIG?
CIG zelf heeft geen centrale site.
Als je het over BarCitizen.sc hebt dan ja.. want ik ben zelf ook onderdeel van het team die bezig is met die site.

Alleen is het daar nog niet aangepast.

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Hij is aangemeld ja, als 't goed is word daar ook naar die site gelinkt (binnenkort iig ;) )

Willem078 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:17:
aangemeld! Hopelijk nog op tijd voor een patch
Zolang je nog een kaartje met patch kan bestellen moet dat goed gaan.
Verwacht persoonlijk rond de 50-60 man, dus gok dat er mensen een patch mis gaan lopen :P .

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 17-10-2016 20:02 ]

• Willem078
aangemeld! Hopelijk nog op tijd voor een patch

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nog meer mensen die een uitnodiging voor 'Evocati Test Flight' hebben gehad?

SPECIAL INVITATION TO EVOCATI TEST FLIGHT!

Greetings Citizen!

We are cordially inviting you to join Evocati Test Flight (aka The Avocados), a select group of volunteer testers who have previously demonstrated a knowledge and passion for finding and reporting bugs by actively participating on the Star Citizen Issue Council.

Think of Evocati sessions as a sort of pre-PTU phase... things are kinda broken and we want to get stuff stabilized for getting out to a wider PTU audience and then out to Live. Evocati builds contain new, raw, and sometimes unfinished or plain broken content and features that could initially result in a degraded or sometimes unplayable user experience.

Once a build is stabilized and needs more concurrency testing, we roll it out to our standard PTU waves, and then to Live.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Willem078
Gaaf, gefeliciteerd!

• Case_C
Gaaf, maar zou t hier maar verwijderen. Zit namelijk NDA op. ;) Weet niet of je mag zeggen dat je erbij zit.

Tylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:41:
[...]
Volgens mij mag je dat wel aangeven, zie op reddit ook regelmatig zeggen dat ze een 'Avocado' zijn.
Oké , maar ik weet een Tweaker die er wat meer geheimzinnig over doet :+ .

Commlink voor deze week, dit keer is de AtV weer vanuit Manchester. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien :) .
Short update this week.

Archivist Cherie Heiberg returns Wednesday with another episode of Loremaker's Guide to the Galaxy, Around the Verse is back to it's regular format with a return to the UK on Thursday, and Friday's Reverse the Verse broadcasts live on Twitch where we'll chat with members of the UK development team and take your questions during the show.

See ya in the 'Verse!

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, October 18th
- Lore Post

Wednesday, October 19th
- Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: Star Citizen

Thursday, October 20th
- Around the Verse 3.10 - UK Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update

Friday, October 21th
- [0800 PDT / 1500 UTC] Reverse the Verse 2.10 UK Edition - https://twitch.tv/cigcommunity/
- Jump Point 4-10

[ Voor 80% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 08:52 ]

• Tylocke
Gefeliciteerd! En je wordt hier normaalgesproken niet zomaar voor geselecteerd dus dank je voor al je testwerk _/-\o_
Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:16:
[...]

Gaaf, maar zou t hier maar verwijderen. Zit namelijk NDA op. ;) Weet niet of je mag zeggen dat je erbij zit.
Volgens mij mag je dat wel aangeven, zie op reddit ook regelmatig zeggen dat ze een 'Avocado' zijn.

• Case_C
Helaas geen monthly report deze keer, ze hebben 't te druk gehad met CitizenCon.
https://forums.robertsspa.../7151042/#Comment_7151042

En nog wat afbeeldingen uit de subscriber vault van de Ursa rover.
http://imgur.com/a/CUVin

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 11:42 ]

• Xzylvador
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 13:40
Yay, ben eindelijk op de wagen gesprongen, een Aquila gekocht en lid geworden GoT!

Leuk die Bar Citizen activiteit, maar toch wel wat ver om vanuit Antwerpen naartoe te komen tenzij tegen dan de 350R in de echte wereld beschikbaar wordt. Jammer voor ons Belgjes.

(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?
"StellaRTM, the 1# beer for stellar explorers. (Drink responsibly, do not pilot ship while drinking.) )

Edit/Add: Trouwens, als er meer Belgen zijn kunnen we misschien bij ons ook wel iets organiseren?

[ Voor 21% gewijzigd door Xzylvador op 18-10-2016 13:05 ]

• Facerafter
Xzylvador schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:41:
Yay, ben eindelijk op de wagen gesprongen, een Aquila gekocht en lid geworden GoT!

Leuk die Bar Citizen activiteit, maar toch wel wat ver om vanuit Antwerpen naartoe te komen tenzij tegen dan de 350R in de echte wereld beschikbaar wordt. Jammer voor ons Belgjes.

(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?)
Hehe, jammer genoeg vrij weinig over bekend in de lore :)

Enigste wat er over gezegd word is
Fortunately for Humanity, we still have booze. There are barrels of whiskey slowly aging in Croshaw, Sauvignon Blanc grapes growing on vines in Davien system and beer fermenting on Terra.
Maar op de Bar Citizen zullen we o.a. Heineken hebben. Ik heb alleen de volledige lijst met dranken nog niet gehad.

• Case_C

Welkom bij de org Xzylvador! We groeien nu plots weer best hard sinds CitizenCon :) .

België komt er deze keer slecht vanaf met de locatie. Wellicht kunnen we er volgende keer beter rekening mee houden.
(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?
"StellaRTM, the 1# beer for stellar explorers. (Drink responsibly, do not pilot ship while drinking.) )
Komt dadelijk nog een fles Clynelish binnen, maar die gaat niet aanwezig zijn op BarCitizenNL. ;) (Anders gaat dat toch €4,- per borrel kosten. Ook al is dat voor horeca begrippen best wel goedkoop :+ )

Prijzen voor drank e.d. zijn verder nog niet bekend.

Kwam met het doorzoeken van m'n afbeeldingen deze nog tegen :+ .

Niet de locatie van Bar Citizen NL :P .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bZOzK4oyGhUyOb1g9ifv6vOx/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 13:34 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

[afbeelding]
Variant van die staat ook nog gewoon bij het whisky glas project op de site :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Edit/Add: Trouwens, als er meer Belgen zijn kunnen we misschien bij ons ook wel iets organiseren?
Is al een speciale uitvoering van de starfarer, beerfarer, als update verkrijgbaar om alle spacestations van bier te voorzien.
Welke soort je wil vervoeren hangt geheel af van wat voor contracten je kan afsluiten...
8 tanks voor bulkvervoer en een grote cargohold voor blikjes en de meer speciale biertjes op fles.
of alle apparatuur welke normaal gebruikt wordt om brandstof te raffineren ook geschikt gemaakt is om te kunnnen brouwen is tot op heden nog niet bekend.

Afbeeldingslocatie: https://i1049.photobucket.com/albums/s391/dylanjackson2/beerfarer_zps2a34c34b.jpg

• menaze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 07:27
Een nieuwe cadet meldt zich, Hælos, ready for duty! :)

Pas sinds kort Star Citizen ontdekt en tot nu toe alleen nog maar solo gespeeld maar ik ben erg benieuwd naar de multicrew ervaring. Mijn schepen zijn toegevoegd aan het formulier en ben ook onder mijn SC handle te vinden op Discord.

• SNAFU
ShockWave schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Is al een speciale uitvoering van de starfarer, beerfarer, als update verkrijgbaar om alle spacestations van bier te voorzien.
Welke soort je wil vervoeren hangt geheel af van wat voor contracten je kan afsluiten...
8 tanks voor bulkvervoer en een grote cargohold voor blikjes en de meer speciale biertjes op fles.
of alle apparatuur welke normaal gebruikt wordt om brandstof te raffineren ook geschikt gemaakt is om te kunnnen brouwen is tot op heden nog niet bekend.

[afbeelding]
Gelukkig heb je ook de optie om, in geval van nood, een fust uit de missile launcher lanceren.

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:16:

[...]

Oké , maar ik weet een Tweaker die er wat meer geheimzinnig over doet :+ .
Ik kan me voorstellen dat je er niet altijd mee te koop wil lopen. Je krijgt toch elke keer weer de vraag of je toch niet even wat kan vertellen over de nieuwste versie.

Verwijderd

Topicstarter
CIG heeft nog even gereageerd op de Evocati invites:
Hey all!
I've gotten a few messages about this, so I thought I'd drop a note that Evocati Test Flight invites have indeed been sent out. Evocati - affectionately referred to as Avocados - are volunteer players who are under NDA, and have been selected for their Issue Council participation, both in terms of submitted reports and in contributions to other reports.
This next round of invites is also based on Issue Council participation. We're currently testing some very early and iterative game balance changes that will go into 2.6.0.
For extra context: We compile all sorts of builds 24/7 that get tested internally by QA. We'll get to a point where a build intended for the Live service needs additional playtesting with a larger audience... but at this stage, it's regularly broken, busted, and quite frankly, usually unplayable and not at all fun.
This is where Evocati come in; they'll help with debugging unfinished or incomplete content to get it to a point where it's ready for an even bigger audience on Public Test Universe and ultimately the Live servers (and even then, it's still considered Alpha stage content ;) ).
For those interested in Evocati, please know that I'm the one who pulls the data straight from the Issue Council! :) If you are interested, you can start to contribute to bugs on the Live service at https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council. I can't promise when the next round of invites will go out, but that's the way to start getting involved.
Soulcrusher out, Will Leverett
https://www.reddit.com/r/...ions_to_evocati_sent_out/

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Maare.. avocado's ga eens lekker testen zodat ze snel naar de PTU kunnen releasen...

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:10:

[afbeelding]
jammer..

• Tylocke
Ik lees daar dan ook dat dit dus nog steeds voor de verandering zijn in combat speed in 2.5, dus helaas nog niet eens voor 2.6. 3.0 gaat hem echt niet worden dit jaar ;w

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:01:
[...]

Ik lees daar dan ook dat dit dus nog steeds voor de verandering zijn in combat speed in 2.5, dus helaas nog niet eens voor 2.6. 3.0 gaat hem echt niet worden dit jaar ;w
Precies wat ik dacht. We moeten denk ik toch nog wel even wachten voor uberhoupt 2.6 op de PTU..

• Tylocke
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:06:
[...]

Precies wat ik dacht. We moeten denk ik toch nog wel even wachten voor uberhoupt 2.6 op de PTU..
Ik kan me niet voorstellen dat ze én Star Marine, én de balance fixes én de PG + uitbreiding Stanton in 2 maanden tijd gaan doen. Ik had er nog redelijk wat hoop in als 2.6 deze maand nog uit was gekomen maar dat gaat hem niet worden. Ik vermoed dat Star Marine wederom de blocker is in de 2.6 release, de balance zijn ze immers al aan het testen.

Edit: Ik hoop dat ik het fout heb trouwens, zou graag ongelijk hebben.

Voor Bornhald (en alle andere Idris eigenaren):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Int8DUM.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 18-10-2016 22:58 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:11:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze én Star Marine, én de balance fixes én de PG + uitbreiding Stanton in 2 maanden tijd gaan doen. Ik had er nog redelijk wat hoop in als 2.6 deze maand nog uit was gekomen maar dat gaat hem niet worden. Ik vermoed dat Star Marine wederom de blocker is in de 2.6 release, de balance zijn ze immers al aan het testen.

Edit: Ik hoop dat ik het fout heb trouwens, zou graag ongelijk hebben.

Voor Bornhald (en alle andere Idris eigenaren):

[afbeelding]
Ik denk ook dat star marine blocking is, anders was 2.6 wel al beschikbaar voor testers. :P Echter kan er wel worden door ontwikkeld aan 3.0 zonder dat 2.6 af is, er vanuit gaande dat 2.6 altijd met 3.0 geïntegreerd kan worden. Als het antwoord daarop ja is, dan kunnen ze 2.6 best nog eens over slaan en 3.0 direct pakken, mits niet dezelfde resources aan beide werken.

Ik denk gezien de historie van CIG echter dat we 2.6 laat dit jaar gaan zien en 3.0*niet voor februari

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 18-10-2016 23:45 ]

• Xzylvador
Is het de bedoeling om iedereen van je org aan je RSI contacten lijst toe te voegen? Kan je gewoon een hele org toevoegen?
Of is/komt er een andere manier om bij hen in het spel te geraken?

• Tylocke
Xzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:41:
Is het de bedoeling om iedereen van je org aan je RSI contacten lijst toe te voegen? Kan je gewoon een hele org toevoegen?
Je krijgt alleen mensen te zien die in jouw lijst staan en waarbij jij in hun lijst staat. Het systeem is op dit moment ook dan verre van ideaal. Dit wordt gelukkig allemaal aangepakt in Org 2.0 die volgend jaar moet uitkomen.

Mensen toevoegen via de RSI site zelf is het makkelijkst. Je kan het ook ingame via F11 doen maar dat is behoorlijk omslachtig.

• Case_C
Xzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:41:
Momenteel is t inderdaad nog allemaal los invoeren. En die andere persoon moet jouw ook toevoegen voor t werkt.

Met spectrum zou dat allemaal een stuk makkelijker moeten worden. Maar dat is er helaas nog niet.

Xzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:50:
Moest iemand geïnteresseerd zijn, voeg me gerust toe (zelfde nick als hier) en stuur me een PM dan doe ik hetzelfde.
Zit er ook niks mee in om m'n connie uit te lenen moest je'm willen testen. De gedokte P-52 werkt helaas (nog) niet. Verspeel op de moment toch voornamelijk m'n tijd met PvP bij/op Kareah in Crusader.

Edit: Typo
Als nicks wilt uitwisselen is dat 't makkelijkt via Discord, direct met de mensen waar je mee gaat spelen. Dan groeit die lijst vanzelf :) .
https://discord.gg/zpffQZd

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 19-10-2016 21:21 ]

• Xzylvador
Moest iemand geïnteresseerd zijn, voeg me gerust toe (zelfde nick als hier) en stuur me een PM dan doe ik hetzelfde.
Zit er ook niks mee in om m'n connie uit te lenen moest je'm willen testen. De gedokte P-52 werkt helaas (nog) niet. Verspeel op de moment toch voornamelijk m'n tijd met PvP bij/op Kareah in Crusader.

Edit: Typo

[ Voor 4% gewijzigd door Xzylvador op 19-10-2016 13:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk een goede gif van EMP op Avenger Warlock in actie. :)

https://gifs.com/gif/star...n-2016-pc-gameplay-mw2GOr

• Case_C
Bar-Citizen NL kaarten incl. patch zijn al voor 50% op!

Dus heb je 10 december niets te doen, en kan je naar Utrecht komen: http://barcitizen.nl/meetup-1012/
Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwVwsENwyAMAMBdGACDTbCaAfruCoggQCIBgfOKuntV3T3qnk3tqoiMtQMcdcU-D72kz5CTzr3nlsKoS8d-QhAJsZzpkgWI2-bY0Aut-3MGkNiTt94yI1tviOATJJZ3u6vocWX1_QFrJCOp._jnAXhGJdExYIv1YKq1iQ5MYJUg?width=2000&height=1643

• Oraijon
Nog wat clarification over de weapons van de Polaris, van Reddit geplukt:
https://robertsspaceindus...64-RSI-Polaris-Q-A-Part-2
From the second Polaris Q&A:
Updated on: October 19, 2016

In an effort to clear up confusion, we’ve consulted the designer for clarification and have a revised list of hardpoints. The Polaris current planned loadout is set to include:
• 4x S10 Torpedo Launch tubes
• 5x Manned Turrets (Twin S4 Weapons)
• 1x Remote Manned Turret (Twin S5 Weapons)
• 1x Automated Turret (Twin S4 Weapons)
• 2x Anti-Fighter Missile Racks, each carrying 16x S3 Missiles
As with other ships, feedback we receive through our usual channels and information gathered and received during playtesting and balancing may necessitate revisions of a ship’s hardpoint complement. Our primary focus will always be ensuring that any new additions to the game not only fulfill their intended roles, but also work in harmony with the vision and design intentions across the entire game.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:12
Oraijon schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:09:
Nog wat clarification over de weapons van de Polaris, van Reddit geplukt:

[...]
oeh die anti fighter racks klinken wel aantrekkelijk om niet geswarmed te wordden door fighters..

maar die zijn gok ik remotely manned dan ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Oraijon
AjDuLion schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

oeh die anti fighter racks klinken wel aantrekkelijk om niet geswarmed te wordden door fighters..

Dat was wel de bedoeling geloof ik ja. Dacht dat de unmanned turrets indirect aangestuurd worden vanaf de brug.

• weszz
Case_C schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:35:
Bar-Citizen NL kaarten incl. patch zijn al voor 50% op!

Dus heb je 10 december niets te doen, en kan je naar Utrecht komen: http://barcitizen.nl/meetup-1012/
[afbeelding]
Hoppa! Gezelligheid! Ben al een half jaar uit star Citizen door redenen(werk voornamelijk) Maar ik wil me er toch straks weer in verdiepen :+ Misschien 10 december een goeie dag voor :P

p.s. ik heb nog een logitech joystick die gratis naar een andere tweaker mag gaan om geprobeerd te worden voordat die aan eigen aanschaf begint.

[ Voor 9% gewijzigd door weszz op 20-10-2016 14:20 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Bornhald
jullie favorite piraat heeft ook toestemming van z'n vrouw gekregen om aanwezig te zijn

• Case_C
weszz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Hoppa! Gezelligheid! Ben al een half jaar uit star Citizen door redenen(werk voornamelijk) Maar ik wil me er toch straks weer in verdiepen :+ Misschien 10 december een goeie dag voor :P
We gaan er een gezellige avond van maken met verschillende leuke dingen :) . Belangrijkste onderdeel is natuurlijk de aanwezigheid van zoveel mogelijk Citizens!

Bornhald schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:18:
jullie favorite piraat heeft ook toestemming van z'n vrouw gekregen om aanwezig te zijn
:D , dan hoop ik je 10 december te zien! We maken er wat gezelligs van!

https://www.reddit.com/r/...be_an_irritable_engineer/
Hmm kan me vergissen, maar had in SC Atlantis nou geen hekel aan McKay :P , hij had meestal wel gelijk dus vond 't wel een toffe peer :+ .

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-10-2016 22:30 ]

• weszz
Mensen die hier trouwens met een headset werken? Ik zoek er nog 1 namelijk! Prijs segment rond de 120 euro. Zat zelf te denken aan de Astro A40

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Kingston hyper x cloud, onder de €100, een hele mooie stevige headset met goede geluidskwaliteit.
Hardware.info gebruikt hem nog steeds als referentie tijdens tests en hij blijft er elke keer qua geluid bovenuitsteken.
Er is ook een hyper x cloud II maar die is met usb geluidskaart en speciale unieke aansluitstekker dus geluidskaart kapot, headset ook waardeloos geloof ik of er moet nog een verloop bijzitten naar 2 jack maar ik ben voor de eerste versie gegaan.

• weszz
ShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:14:
Kingston hyper x cloud, onder de €100, een hele mooie stevige headset met goede geluidskwaliteit.
Hardware.info gebruikt hem nog steeds als referentie tijdens tests en hij blijft er elke keer qua geluid bovenuitsteken.
Er is ook een hyper x cloud II maar die is met usb geluidskaart en speciale unieke aansluitstekker dus geluidskaart kapot, headset ook waardeloos geloof ik of er moet nog een verloop bijzitten naar 2 jack maar ik ben voor de eerste versie gegaan.
https://www.alternate.nl/...KapsM7A688CFW0A0wodnBQNCA

Dat betreft deze? Want de prijs is echt te mooi om waard te zijn :+

*edit*
Excuus, bedoelde natuurlijk deze: http://www.gamingheadsets...CA-4C6E-A366-D86D1D624466

[ Voor 14% gewijzigd door weszz op 21-10-2016 10:48 ]

• Oraijon
Volgens mij bedoelt Shock deze pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart

Dus das een andere volgens mij (Stinger).

Edit: ja, die tweede dus :P

[ Voor 7% gewijzigd door Oraijon op 21-10-2016 11:06 ]

• Xzylvador
Heeft iemand toevallig een idee of het uiteindelijk mogelijk zou zijn voor ons tweakers om een manned turret te veranderen in een unmanned of AI controlled?

• Bornhald
Idris brug uit het polaris promo filmpje

https://imgur.com/hz1vicJ.gifv

• Case_C
Xzylvador schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:07:
Heeft iemand toevallig een idee of het uiteindelijk mogelijk zou zijn voor ons tweakers om een manned turret te veranderen in een unmanned of AI controlled?
Uiteindelijk zal je in manned-turrets wel NPC's/AI kunnen plaatsen. Of je ze ook daadwerkelijk kan uitwisselen voor een ander type is nog niet bekend/duidelijk.

Uiteindelijk verwacht ik wel dat 't gaat komen, maar dat zal post release gaan zijn.

Momenteel hebben we verschillende types kunnen zien in de stats.
  • Manned-turrets
  • Slaved-turrets (piloot schiet er mee, voor schepen met forward facing turrets)
  • Slaved-turrets (dedicated gunner die er mee schiet)
  • AI-turrets (computer schiet)
Als je dan wilt wisselen zal je ook hardware moeten wisselen in je schip. Voor AI-turrets zal bijvoorbeeld wel een betere targeting computer moeten komen. Maar met items 2.0 gaat dat allemaal mogelijk zijn voor de dev's om te implementeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 21-10-2016 12:26 ]

• Xzylvador
AjDuLion schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Dan moeten ze het raket systeem toch nog wat aanpassen.
Op deze moment zijn raketten toch nog echt wel enorm gemakkelijk te ontwijken met chaff of flares.
Denk niet dat ik al ooit geraakt ben door die dingen, zelf niet in m'n constelation; laat staan in een snellere/meer wendbare fighter.
Hoop uiteindelijk op andere lasergerichte raketten ipv warmtezoekers. Zou dan nodig zijn om je doelwit te blijven 'painten' totdat de raket hem raakt.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

:N :F
*edit*
Excuus, bedoelde natuurlijk deze: http://www.gamingheadsets...CA-4C6E-A366-D86D1D624466
:Y *O* oOo d:)b
Xzylvador schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:31:
Dan moeten ze het raket systeem toch nog wat aanpassen.
Op deze moment zijn raketten toch nog echt wel enorm gemakkelijk te ontwijken met chaff of flares.
Denk niet dat ik al ooit geraakt ben door die dingen, zelf niet in m'n constelation; laat staan in een snellere/meer wendbare fighter.
Hoop uiteindelijk op andere lasergerichte raketten ipv warmtezoekers. Zou dan nodig zijn om je doelwit te blijven 'painten' totdat de raket hem raakt.
Het zit al en het woordje Missile, mis oftewel niet raak.
Amerika kwam daarachter tijdens de Vietnamoorlog na Korea ging men over op long range interceptors oa met de Phantom II welke alleen nog maar missiles bij zich hadden.
Helaas voor hun werden ze ingemaakt aan het begin van de Vietnamoorlog waarna de marine de beroemde "Fighter weapons school" aka Top Gun heeft opgericht.
Hier leerde men weer gebruik maken van de ballistic guns en werd de Phantom van de us airforce uitgerust met een vulcan gatling gun, de marine gebruikte gunpods.

De kill deatratio van de marinevliegers ging van 3.7:1 (1965–1967) naar 13:1 (after 1970), de airforce had geen training en die hadden nog meer losses dan in eerdere bombing campaign's.

Al met al missiles zijn leuk maar niet echt effectief.

[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 21-10-2016 13:55 ]

• weszz
Oraijon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:06:
Volgens mij bedoelt Shock deze pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart

Dus das een andere volgens mij (Stinger).

Edit: ja, die tweede dus :P
Ligt dat aan mij, maar het ziet er zo fragiel uit :+ En ik wil niet mijn headset vervangen om de 6 maand.

• Oraijon
ShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
:N :F

[...]

:Y *O* oOo d:)b

[...]

Het zit al en het woordje Missile, mis oftewel niet raak.
Amerika kwam daarachter tijdens de Vietnamoorlog na Korea ging men over op long range interceptors oa met de Phantom II welke alleen nog maar missiles bij zich hadden.
Helaas voor hun werden ze ingemaakt aan het begin van de Vietnamoorlog waarna de marine de beroemde "Fighter weapons school" aka Top Gun heeft opgericht.
Hier leerde men weer gebruik maken van de ballistic guns en werd de Phantom van de us airforce uitgerust met een vulcan gatling gun, de marine gebruikte gunpods.

De kill deatratio van de marinevliegers ging van 3.7:1 (1965–1967) naar 13:1 (after 1970), de airforce had geen training en die hadden nog meer losses dan in eerdere bombing campaign's.

Al met al missiles zijn leuk maar niet echt effectief.
Of je dat zo kunt stellen vraag ik me af. Gunrange in gaan betekent ook niet persé dat je de kill ook haalt. Daarnaast zijn hedendaagse missiles een stuk trefzekerder dan ze destijds waren. Zo even snel rondzoekend kom ik "kill probability" cijfers tegen van 59%-70% (59 van de wikipedia over de AIM120 Amraam en 70% over AIM7 missiles gebruikt tijdens de golfoorlog). Denk dus dat je best kunt stellen dat missiles in de verre toekomst realistisch gezien best dodelijk moeten kunnen zijn ;)

edit: gebaseerd op dit artikel lopen de cijfers redelijk uiteen, hitrate van missiles is niet heel hoog maar aan de andere kant is het aantal gun kills nog veel harder achteruit gegaan.
https://defenseissues.wor...ir-weapons-effectiveness/
Tylocke schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Hey verrek, die Dan Joustra is een Nederlander bij Foundry 42. Hoeveel Nederlanders werken daar nog meer?
Dat viel me idd ook al op, grappig dat de Polaris nog een nederlands tintje krijgt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Oraijon op 21-10-2016 14:52 ]

• Tylocke
Hey verrek, die Dan Joustra is een Nederlander bij Foundry 42. Hoeveel Nederlanders werken daar nog meer?
Case_C schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Klopt ook wel gezien hij in Manchester werkt :P , hij zit daar nu al langer als een jaar volgens mij? Misschien moeten we 'm nog uitnodigen voor Bar Citizen :) .
Niet eens zo'n gek idee, werken er niet nog één of twee ook in Frankfurt?

[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 21-10-2016 15:12 ]

• Case_C
[...]
Klopt ook wel gezien hij in Manchester werkt :P , hij zit daar nu al langer als een jaar volgens mij? Misschien moeten we 'm nog uitnodigen voor Bar Citizen :) .

Vond het overigens wel heel grappig dat de Polaris in sketchup stond :P . Vraag me af of hij daar ook in modeleert? Zou wel heel knap zijn, maar zeker goed te doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BMc4Xib.png

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 21-10-2016 16:45 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

weszz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:03:

Ligt dat aan mij, maar het ziet er zo fragiel uit :+ En ik wil niet mijn headset vervangen om de 6 maand.
Beugel is gemaakt van licht staal of aluminium en geen plastic zoals zovele headsets, bedrading is ook wat steviger uitgevoerd.
Hij zit ook "lekker" en heb geen pijn in mijn oren wat ik met andere wel gehad heb, schelpen liggen lekker over je oren.
Merk tijdens gamesessies niet eens dat ik hem op heb pas wanneer je wat wil eten of drinken zit de mic in de weg... :+
http://www.hyperxgaming.com/en/headsets/cloud/h3cl

Heb hiervoor headsets gehad van Logitech en soundblaster maar heb het idee dat ik met deze wel heel wat jaren vooruit kan en niet elk jaar een nieuwe moet kopen.

Ben overgehaald door Snafu maar heb geen spijt dat ik deze heb besteld....
maar laten we dat maar niet hard op zeggen anders komt hij nooit meer van die captains chair af en blijft hij een beetje autoritair op de schepen van hem

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 21-10-2016 15:57 ]

• Oraijon
ShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:53:
[...]

Beugel is gemaakt van licht staal of aluminium en geen plastic zoals zovele headsets, bedrading is ook wat steviger uitgevoerd.
Hij zit ook "lekker" en heb geen pijn in mijn oren wat ik met andere wel gehad heb, schelpen liggen lekker over je oren.
Merk tijdens gamesessies niet eens dat ik hem op heb pas wanneer je wat wil eten of drinken zit de mic in de weg... :+
http://www.hyperxgaming.com/en/headsets/cloud/h3cl

Heb hiervoor headsets gehad van Logitech en soundblaster maar heb het idee dat ik met deze wel heel wat jaren vooruit kan en niet elk jaar een nieuwe moet kopen.

Ben overgehaald door Snafu maar heb geen spijt dat ik deze heb besteld....
maar laten we dat maar niet hard op zeggen anders komt hij nooit meer van die captains chair af en blijft hij een beetje autoritair op de schepen van hem
Too late :+

Drukt hij niet op het hoofd trouwens? das een klacht die ik nog wel eens lees, dat hij teveel klemt.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nee geen enkele last van, zit een kussentje op de beugel en als je hem goed afstelt dan voel je hem niet.
Enige is dat mijn haar altijd plat zit op de plek waar de beugel zat en ik dus niet kan ontkennen dat ik heb zitten gamen.... :+

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Er is nog een Nederlander, Jort van Welbergen. Heeft veel aan de URSA rover gewerkt:

Al wat ouder filmpje.

• Tylocke
Voor de nieuwelingen!

De Freefly 10 daagse is begonnen. T/m 31 oktober kan iedereen gratis het spel uitproberen en vliegen in een hornet.

Creëer eerst een account via de Tweakers referral generator. Als je besluit het spel te kopen krijg je een bonus van 5000 UEC (€5 waarde) en je maakt een medetweaker blij.

Daarna ga je naar:

https://robertsspaceindus...otions/Free-Fly-Fall-2016

En gebruik je code:

FALL2016

See you in the 'Verse!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 13:49
Ja en sluit je aan bij team avenger

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Dus er is kans op een oranje polaris?😎

• Case_C
Quze schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:53:
Dus er is kans op een oranje polaris?😎
Nou begin maar vast met inkleuren dan :+ .
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EJUB69n.png

Wel grappig dat dit een clean export lijkt in sketchup. Vraag me af of ze daar ook daadwerkelijk mee werken. Want de Idris met al z'n faces lijkt me wat zwaar :P .

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Heb het via Free Fly er op gezet, maar eerlijk gezegd snap ik er nog niet veel van. Spel opgestart, keuze uit twee opties (hangar en nog wat). Uiteindelijk maar wat gekozen, mensen gevraagd hoe het werkt, zeiden dat onder F1 de quests/objectives zaten. Niks in het lijstje. Na even wat rond gelopen te hebben terug naar de lift (?) om in het andere gebied te komen, maar daar viel ook niks te beleven? Wat te doen :P ?

• Case_C
Feanathiel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:03:
Heb het via Free Fly er op gezet, maar eerlijk gezegd snap ik er nog niet veel van. Spel opgestart, keuze uit twee opties (hangar en nog wat). Uiteindelijk maar wat gekozen, mensen gevraagd hoe het werkt, zeiden dat onder F1 de quests/objectives zaten. Niks in het lijstje. Na even wat rond gelopen te hebben terug naar de lift (?) om in het andere gebied te komen, maar daar viel ook niks te beleven? Wat te doen :P ?
Voor vragen kan je het beste hier terecht, daar word sneller gereageerd.
https://discord.gg/zpffQZd

Heb overigens geen idee waar je met de free-flight toegang tot hebt. Maar volgens mij zit de PU daar wel bij.

Vanuit het Main Menu is dat als volgt:
[Universe] > [Crusader] > [Crusader (normaal zie je hier verschillende servers als je vrienden in andere servers hebt zitten.)] > [Launch] En dan kom je in de Pu terecht.

Verwijderd

Topicstarter
Meer bekend over de planeet van de demo en de naam van de zandwormen. Komt uit jumppoint.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rSJWA/51c5707dc6.jpg

Verwijderd

ik kom even hoi zeggen :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Weet niet of deze al voorbij was gekomen maar ziet er heel mooi uit.
https://robertsspaceindus...rocedural-Planets-V2-Demo

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
ShockWave schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:39:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen maar ziet er heel mooi uit.
https://robertsspaceindus...rocedural-Planets-V2-Demo

[video]
Dit is gewoon de CitizenCon demo. Heeft ondertussen bijna iedereen wel gezien (behalve nieuwe mensen maybe ;) ).

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-11 13:54
Kaartje en bierglas net besteld.
Was ik nog op tijd voor een patch?

• Case_C
SergeR schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:59:
Kaartje en bierglas net besteld.
Was ik nog op tijd voor een patch?
Er zijn 50 kaarten met patch beschikbaar, als die op zijn kan je ze niet meer bestellen ;) .

Dus ja je ben nog op tijd voor patch :) .

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-11 13:54
Hoera!

• Bornhald
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:02:
Meer bekend over de planeet van de demo en de naam van de zandwormen. Komt uit jumppoint.

[afbeelding]
Mijn eerste gok zou toch arrakis zijn geweest. Ik bedoel de npcs waren duidelijk Freman en de worm was 'a deaf give away'

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Aaah Dune....was mijn favoriete game op de pc vroeger, is wel gezellig om eens echt daar rond te kunnen lopen..

• Case_C
Comm-link voor deze week, blijkbaar gaan we met de November livestream horen over schepen die nu in de pipe-line zitten! Wie kan er even een lijstje posten van wat er momenteel in productie zit? :P
Hey everyone!

It's another exciting week at action central! We've got a triple threat for you this week: a Subscriber's Edition Town Hall stream, a Bugsmashers (splat!) and a brand new Around the 'Verse coming from Foundry 42 Frankfurt. You can find details on each in the schedule below.

The team is currently hard at work on what you'd expect, and we're also getting ready for our November livestream. This time around, the stream is going to be heavily focused on ships (with some other fun stuff included); get hyped to hear about how some of your favorites are coming along!

I hope you all have a great week, we're excited to keep expanding your 'Verse.

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, October 25th
- Bugsmashers! - YouTube: Star Citizen

Wednesday, October 26th
- [1200 PDT / 1900 UTC] October Subscriber's Town Hall - https://twitch.tv/cigcommunity/

Thursday, October 27th
- Around the Verse 3.11 - Frankfurt Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update

Friday, October 28th
- [0700 PDT / 1400 UTC] Reverse the Verse 2.11 Frankfurt Edition - https://twitch.tv/cigcommunity/

• Tylocke
Grote gezamelijke actie van de Imperium Org in een aanval op Kareah. 21 man betrokken in dog fighting.

Skip naar ongeveer 9.20 als je meer actie wilt zien, de eerste 9 minuten is setup en general banter. Wel mooi om te zien zo. Misschien ook een keer een maandelijkse game avond introduceren om dit soort dingen te doen?

Pagina: 1 ... 35 ... 119 Laatste