It's not who you are , it's who you know.
Met veel bier? Zijn er nog andere manieren dan?Case_C schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:44:
We zijn morgen 1000 dagen oud! Hoe moeten we dat vieren?
[afbeelding]
Met Case z'n leeftijd genoot kan ook nogOraijon schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:57:
[...]
Met veel bier? Zijn er nog andere manieren dan?
Je was denk ik heel erg dichtbij. De stripe optie is een pulldown menu en de andere optie is PayPal. Deze zou ik zelf eerder gebruiken.troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:50:
Ik probeerde te backen door de Squadron42 en de RSI Aurora package te kopen.
Een totaal van 62 USD (volgens mij).
Het probleem was echter dat ik nergens daadwerkelijk kon betalen?
Ik moest gebruik maken van Stripe Credit Card maar daar ben ik niet bekend mee.
Kan iemand mij zeggen of dit veilig is en hoe het precies functioneert?
Daarnaast is afrekenen in GBP het voordeligst. Dit komt omdat de site de oude wisselkoers hanteert in de weergave maar door de vrije val van de GBP is het erg handig om daarin af te rekenen. PayPal doet de wissel voor je en uiteindelijk kan je dan gewoon in euro's afrekenen binnen PayPal.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Okay, dat is inderdaad een goed idee , bedankt voor de GBP tip, ga ik zeker vanavond nog 's proberen.Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:06:
[...]
Je was denk ik heel erg dichtbij. De stripe optie is een pulldown menu en de andere optie is PayPal. Deze zou ik zelf eerder gebruiken.
Daarnaast is afrekenen in GBP het voordeligst. Dit komt omdat de site de oude wisselkoers hanteert in de weergave maar door de vrije val van de GBP is het erg handig om daarin af te rekenen. PayPal doet de wissel voor je en uiteindelijk kan je dan gewoon in euro's afrekenen binnen PayPal.
Paypal ben ik niet echt bekend mee maar ik zal er vanavond 's induiken, zo lastig kan het niet zijn.
Wellicht vind je dit dan ook nog wel een nuttige video om even te checkentroyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[...]
Okay, dat is inderdaad een goed idee , bedankt voor de GBP tip, ga ik zeker vanavond nog 's proberen.
Paypal ben ik niet echt bekend mee maar ik zal er vanavond 's induiken, zo lastig kan het niet zijn.
Mocht het echt niet lukken moet je even hier nog vragen. Bornhald heeft vast nog wel een pakket liggentroyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[...]
Okay, dat is inderdaad een goed idee , bedankt voor de GBP tip, ga ik zeker vanavond nog 's proberen.
Vergeet trouwens ook niet om je land in de browser correct in te stellen. Als het goed is kom je met een starter op 47,17 GBP wat ongeveer 55 euro zou moeten zijn.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Codegenerator
[PC] Star Citizen GoT codegenerator
[ Voor 36% gewijzigd door ShockWave op 17-10-2016 11:23 ]
Ik zit gewoon op het werk via de i-pad op dit forum tussen de vergaderingen door.....SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:41:
[...]
Ze hadden niks te werken voor mij vandaag dus zit de he-le dag thuis te F5-en op dit forum en Reddit.
Hoi,Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:13:
[...]
Mocht het echt niet lukken moet je even hier nog vragen. Bornhald heeft vast nog wel een pakket liggen
Vergeet trouwens ook niet om je land in de browser correct in te stellen. Als het goed is kom je met een starter op 47,17 GBP wat ongeveer 55 euro zou moeten zijn.
Ik zal een referral code gebruiken uit de startpost , zo helpen we elkaar!
Net even naar Paypal gekeken en dat ziet er allemaal eenvoudig uit dus ik denk dat het vanavond wel gaat lukken.
Bedankt voor de video , ik zal er vanavond eerst ff naar kijken voordat ik verder ga.
Ik las al iets als een goedkope upgrade van Mustang naar Aurora ?
Nieuwe gadgetCase_C schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:44:
We zijn morgen 1000 dagen oud! Hoe moeten we dat vieren?
[afbeelding]
1000 days old SC club member card
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
De F7C denk ik. De super hornet is voor mij niet echt $55 extra waard, ik ga sowieso voor de S4 flashfire mount en 3x S3. De (verwisselbare?) cargo unit is ook erg handig in de C versie. En de radar unit kan ik altijd nog ingame halen.Bornhald schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:38:
Welke hornet?
Ik verwacht eigenlijk dat er ook ooit wel een jump engine in kan, en hopelijk extended fuel tanks op de pylons. Dan zou een hornet ook nog mee kunnen op group missies verder weg.
We hebben een definitieve locatie en zijn vol op bezig met het programma, merchandise en meer.
Zie hier de volledige post http://barcitizen.nl/meetup-1012
Kaart verkoop is open tot aan 72 uur van het evenement.
Besteld en betaald!!Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Het heeft even geduurd maar we zijn eindelijk zover! De eerste nederlandse Bar Citizen.
We hebben een definitieve locatie en zijn vol op bezig met het programma, merchandise en meer.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik kon het daarvoor benodigde (hoge) nerd-gehalte niet veroorloven.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Wel aanwezig hier, dus bierglas erbij gedaanSNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
[...]
Ik kon het daarvoor benodigde (hoge) nerd-gehalte niet veroorloven.
Site ziet er goed uit trouwens
Dat klopt maar moet je meer zien als je ruilt je Mustang in welke bijv €40, waard is voor een Aurora welke €55, kost.troyk schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Hoi,
Ik zal een referral code gebruiken uit de startpost , zo helpen we elkaar!
Net even naar Paypal gekeken en dat ziet er allemaal eenvoudig uit dus ik denk dat het vanavond wel gaat lukken.
Bedankt voor de video , ik zal er vanavond eerst ff naar kijken voordat ik verder ga.
Ik las al iets als een goedkope upgrade van Mustang naar Aurora ?
Je legt dus €15, bij voor een ccu (cross chassis upgrade)
De mustang ben je dan kwijt, upgraden kan altijd, downgraden niet of je moet de hele package smelten/ verkopen voor storecredits en dan weer onderaan beginnen.
Houdt er wel rekening mee dat je je starterpackage NIET smelt dan kan je de universe niet meer in.
Of je die dan weer terug kan kopen voor storecredits...geen idee.
Het hele ccu gebeuren moet je zien als wheeler dealers trading up to a supercar van Discovery channel.
Je begint met een cheap ass instapper en door er telkens wat geld in te stoppen kan je stapsgewijs eindigen bij de supercar die je wilt hebben.
Helaas of juist goed werken real life economics niet door in de game, je veel gebruikte zwaar gehavende schip blijft evenveel waard als de dag dat je hem kocht, nadeel is dat een oldtimer ook niet veel in waarde zal stijgen....
Als de game live gaat dan kan je met het verdienen van ingame credits ook schepen gaan kopen en upgraden.
Om kort te gaan voor een starterschip, Aurora LN.
Veelzijdiger dan een Mustang, betere shields, missiles, meer cargo cappaciteit hoewel die nog niet gebruikt wordt, betere handeling.
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 17-10-2016 12:46 ]
Jammer dat het op een 2 de Zaterdag van de maand valt. Had graag gekomen de 2 zaterdag van de maand is mijn RPG dag met mijn vrienden jammer.Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Het heeft even geduurd maar we zijn eindelijk zover! De eerste nederlandse Bar Citizen.
Jammer! Anders gewoon met zn alle komen?Fisher schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Jammer dat het op een 2 de Zaterdag van de maand valt. Had graag gekomen de 2 zaterdag van de maand is mijn RPG dag met mijn vrienden jammer.
DankuThisuren schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:36:
[...]
Wel aanwezig hier, dus bierglas erbij gedaan
Site ziet er goed uit trouwens
Je kan hele toffe dingen doen met Wordpress.
http://barcitizen.nl/meetup-1012/ShockWave schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:47:
Link naar de site voor bar citizen?
[ Voor 44% gewijzigd door Facerafter op 17-10-2016 12:48 ]
In November bestellen, site lezen helpt.
Is er dan wel een voorbeeld te posten van zo'n bierglas??
[ Voor 33% gewijzigd door SNAFU op 17-10-2016 12:55 ]
We hebben wel een printvoorbeeld hoe t op t glas gaat komen. We kunnen dat er wel bij zetten.SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:52:
Zijn de bierglazen wel te los te koop ter plekke??? Misschien dat het helpt om ze eerst 'in aktie' te zien.
Zal vanavond dat geheel uitknippen en een mooi plaatje van maken met de patch.Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:15:
[...]
Is een klein beetje lastig omdat ze in november pas beginnen met de productie.
Maar dit is de mockup die we van de leverancier gehad hebben.
[afbeelding]
Kunnen we dat ook op de site toevoegen.
edit:
Funding gaat dadelijk ook alweer over de 129 miljoen heen
[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 17-10-2016 13:29 ]
Is een klein beetje lastig omdat ze in november pas beginnen met de productie.SNAFU schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:52:
Zijn de bierglazen wel te los te koop ter plekke??? Misschien dat het helpt om ze eerst 'in aktie' te zien.
Maar dit is de mockup die we van de leverancier gehad hebben.
(alleen ik sla het glas over)
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Als je een mustang package koopt is de upgrade naar een aurora ln $5, en als je een aurora mr package koopt is de upgrade naar een aurora ln $10. Je kunt qua 'schip waarde' dus het beste starten met een mustang package.ShockWave schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:36:
[...]
Dat klopt maar moet je meer zien als je ruilt je Mustang in welke bijv €40, waard is voor een Aurora welke €55, kost.
Je legt dus €15, bij voor een ccu (cross chassis upgrade)
De mustang ben je dan kwijt, upgraden kan altijd, downgraden niet of je moet de hele package smelten/ verkopen voor storecredits en dan weer onderaan beginnen.
Houdt er wel rekening mee dat je je starterpackage NIET smelt dan kan je de universe niet meer in.
Of je die dan weer terug kan kopen voor storecredits...geen idee.
Het hele ccu gebeuren moet je zien als wheeler dealers trading up to a supercar van Discovery channel.
Je begint met een cheap ass instapper en door er telkens wat geld in te stoppen kan je stapsgewijs eindigen bij de supercar die je wilt hebben.
Helaas of juist goed werken real life economics niet door in de game, je veel gebruikte zwaar gehavende schip blijft evenveel waard als de dag dat je hem kocht, nadeel is dat een oldtimer ook niet veel in waarde zal stijgen....
Als de game live gaat dan kan je met het verdienen van ingame credits ook schepen gaan kopen en upgraden.
Om kort te gaan voor een starterschip, Aurora LN.
Veelzijdiger dan een Mustang, betere shields, missiles, meer cargo cappaciteit hoewel die nog niet gebruikt wordt, betere handeling.
Je kunt ten alle tijde alles wat je gekocht hebt mbv 'exchange for store credits' omwisselen voor $ store credits.
Verder heb je 1 storecredit-buyback-token per 3 maanden. Met het buyback token kun je met store credits dingen terugkopen die je eerder hebt weggedaan. Of (hier heb je geen token voor nodig) je kunt een ander package kopen, of een los schip, upgrade, whatever.
Zolang je ergens een package hebt met 'star citizen digital download' erin kun je inloggen in het spel.
Als je met afrekenen aangeeft dat je met store credits betaalt gaat de belasting van het bedrag af. Je kunt dus altijd wisselen van schip, package, etc.
Om het extra ingewikkeld te maken: Als je een geupgrade schip hebt weggedaan (en er store credits voor hebt teruggekregen), kun je alleen het originele schip terugkopen met buyback. Alle upgrades komen te vervallen bij een buyback.
[ Voor 4% gewijzigd door Willem078 op 17-10-2016 13:55 ]
Ik heb mijn kaartje ook gekocht net. Is deze barcitizen al aangemeld bij de centrale site van CIG?Facerafter schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:44:
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
CIG zelf heeft geen centrale site.Tylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Ik heb mijn kaartje ook gekocht net. Is deze barcitizen al aangemeld bij de centrale site van CIG?
Als je het over BarCitizen.sc hebt dan ja.. want ik ben zelf ook onderdeel van het team die bezig is met die site.
Alleen is het daar nog niet aangepast.
Hij is aangemeld ja, als 't goed is word daar ook naar die site gelinkt (binnenkort iigTylocke schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
Ik heb mijn kaartje ook gekocht net. Is deze barcitizen al aangemeld bij de centrale site van CIG?
Zolang je nog een kaartje met patch kan bestellen moet dat goed gaan.Willem078 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:17:
aangemeld! Hopelijk nog op tijd voor een patch
Verwacht persoonlijk rond de 50-60 man, dus gok dat er mensen een patch mis gaan lopen
[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 17-10-2016 20:02 ]
SPECIAL INVITATION TO EVOCATI TEST FLIGHT!
Greetings Citizen!
We are cordially inviting you to join Evocati Test Flight (aka The Avocados), a select group of volunteer testers who have previously demonstrated a knowledge and passion for finding and reporting bugs by actively participating on the Star Citizen Issue Council.
Think of Evocati sessions as a sort of pre-PTU phase... things are kinda broken and we want to get stuff stabilized for getting out to a wider PTU audience and then out to Live. Evocati builds contain new, raw, and sometimes unfinished or plain broken content and features that could initially result in a degraded or sometimes unplayable user experience.
Once a build is stabilized and needs more concurrency testing, we roll it out to our standard PTU waves, and then to Live.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gaaf, maar zou t hier maar verwijderen. Zit namelijk NDA op.
Oké , maar ik weet een Tweaker die er wat meer geheimzinnig over doetTylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:41:
[...]
Volgens mij mag je dat wel aangeven, zie op reddit ook regelmatig zeggen dat ze een 'Avocado' zijn.
Commlink voor deze week, dit keer is de AtV weer vanuit Manchester. Ben benieuwd wat ze gaan laten zien
Short update this week.
Archivist Cherie Heiberg returns Wednesday with another episode of Loremaker's Guide to the Galaxy, Around the Verse is back to it's regular format with a return to the UK on Thursday, and Friday's Reverse the Verse broadcasts live on Twitch where we'll chat with members of the UK development team and take your questions during the show.
See ya in the 'Verse!
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, October 18th
- Lore Post
Wednesday, October 19th
- Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: Star Citizen
Thursday, October 20th
- Around the Verse 3.10 - UK Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update
Friday, October 21th
- [0800 PDT / 1500 UTC] Reverse the Verse 2.10 UK Edition - https://twitch.tv/cigcommunity/
- Jump Point 4-10
[ Voor 80% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 08:52 ]
Gefeliciteerd! En je wordt hier normaalgesproken niet zomaar voor geselecteerd dus dank je voor al je testwerk
Volgens mij mag je dat wel aangeven, zie op reddit ook regelmatig zeggen dat ze een 'Avocado' zijn.Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:16:
[...]
Gaaf, maar zou t hier maar verwijderen. Zit namelijk NDA op.Weet niet of je mag zeggen dat je erbij zit.
https://forums.robertsspa.../7151042/#Comment_7151042
En nog wat afbeeldingen uit de subscriber vault van de Ursa rover.
http://imgur.com/a/CUVin
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 11:42 ]
Leuk die Bar Citizen activiteit, maar toch wel wat ver om vanuit Antwerpen naartoe te komen tenzij tegen dan de 350R in de echte wereld beschikbaar wordt. Jammer voor ons Belgjes.
(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?
"StellaRTM, the 1# beer for stellar explorers. (Drink responsibly, do not pilot ship while drinking.) )
Edit/Add: Trouwens, als er meer Belgen zijn kunnen we misschien bij ons ook wel iets organiseren?
[ Voor 21% gewijzigd door Xzylvador op 18-10-2016 13:05 ]
Hehe, jammer genoeg vrij weinig over bekend in de loreXzylvador schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:41:
Yay, ben eindelijk op de wagen gesprongen, een Aquila gekocht en lid geworden GoT!
Leuk die Bar Citizen activiteit, maar toch wel wat ver om vanuit Antwerpen naartoe te komen tenzij tegen dan de 350R in de echte wereld beschikbaar wordt. Jammer voor ons Belgjes.
(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?)
Enigste wat er over gezegd word is
Maar op de Bar Citizen zullen we o.a. Heineken hebben. Ik heb alleen de volledige lijst met dranken nog niet gehad.Fortunately for Humanity, we still have booze. There are barrels of whiskey slowly aging in Croshaw, Sauvignon Blanc grapes growing on vines in Davien system and beer fermenting on Terra.
Welkom bij de org Xzylvador! We groeien nu plots weer best hard sinds CitizenConXzylvador schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:41:
Yay, ben eindelijk op de wagen gesprongen, een Aquila gekocht en lid geworden GoT!
België komt er deze keer slecht vanaf met de locatie. Wellicht kunnen we er volgende keer beter rekening mee houden.
Komt dadelijk nog een fles Clynelish binnen, maar die gaat niet aanwezig zijn op BarCitizenNL.(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?
"StellaRTM, the 1# beer for stellar explorers. (Drink responsibly, do not pilot ship while drinking.) )
Prijzen voor drank e.d. zijn verder nog niet bekend.
Kwam met het doorzoeken van m'n afbeeldingen deze nog tegen
Niet de locatie van Bar Citizen NL
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-10-2016 13:34 ]
Variant van die staat ook nog gewoon bij het whisky glas project op de siteCase_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:10:
[...]
Kwam met het doorzoeken van m'n afbeeldingen deze nog tegen.
Niet de locatie van Bar Citizen NL.
[afbeelding]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Is al een speciale uitvoering van de starfarer, beerfarer, als update verkrijgbaar om alle spacestations van bier te voorzien.Xzylvador schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:41:
(Wat voor bier drinkt een Bar Citizen nu eigenlijk? Ik mis de geschiedenis van biergiganten in de timeline. Heeft AB/Inbvev dan toch Heineken kunnen overnemen?
Edit/Add: Trouwens, als er meer Belgen zijn kunnen we misschien bij ons ook wel iets organiseren?
Welke soort je wil vervoeren hangt geheel af van wat voor contracten je kan afsluiten...
8 tanks voor bulkvervoer en een grote cargohold voor blikjes en de meer speciale biertjes op fles.
of alle apparatuur welke normaal gebruikt wordt om brandstof te raffineren ook geschikt gemaakt is om te kunnnen brouwen is tot op heden nog niet bekend.
Pas sinds kort Star Citizen ontdekt en tot nu toe alleen nog maar solo gespeeld maar ik ben erg benieuwd naar de multicrew ervaring. Mijn schepen zijn toegevoegd aan het formulier en ben ook onder mijn SC handle te vinden op Discord.
Gelukkig heb je ook de optie om, in geval van nood, een fust uit de missile launcher lanceren.ShockWave schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:35:
[...]
Is al een speciale uitvoering van de starfarer, beerfarer, als update verkrijgbaar om alle spacestations van bier te voorzien.
Welke soort je wil vervoeren hangt geheel af van wat voor contracten je kan afsluiten...
8 tanks voor bulkvervoer en een grote cargohold voor blikjes en de meer speciale biertjes op fles.
of alle apparatuur welke normaal gebruikt wordt om brandstof te raffineren ook geschikt gemaakt is om te kunnnen brouwen is tot op heden nog niet bekend.
[afbeelding]
Ik kan me voorstellen dat je er niet altijd mee te koop wil lopen. Je krijgt toch elke keer weer de vraag of je toch niet even wat kan vertellen over de nieuwste versie.Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:16:
[...]
Oké , maar ik weet een Tweaker die er wat meer geheimzinnig over doet.
https://www.reddit.com/r/...ions_to_evocati_sent_out/Hey all!
I've gotten a few messages about this, so I thought I'd drop a note that Evocati Test Flight invites have indeed been sent out. Evocati - affectionately referred to as Avocados - are volunteer players who are under NDA, and have been selected for their Issue Council participation, both in terms of submitted reports and in contributions to other reports.
This next round of invites is also based on Issue Council participation. We're currently testing some very early and iterative game balance changes that will go into 2.6.0.
For extra context: We compile all sorts of builds 24/7 that get tested internally by QA. We'll get to a point where a build intended for the Live service needs additional playtesting with a larger audience... but at this stage, it's regularly broken, busted, and quite frankly, usually unplayable and not at all fun.
This is where Evocati come in; they'll help with debugging unfinished or incomplete content to get it to a point where it's ready for an even bigger audience on Public Test Universe and ultimately the Live servers (and even then, it's still considered Alpha stage content).
For those interested in Evocati, please know that I'm the one who pulls the data straight from the Issue Council!If you are interested, you can start to contribute to bugs on the Live service at https://robertsspaceindustries.com/community/issue-council. I can't promise when the next round of invites will go out, but that's the way to start getting involved.
Soulcrusher out, Will Leverett
jammer..Case_C schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:10:
Kwam met het doorzoeken van m'n afbeeldingen deze nog tegen.
Niet de locatie van Bar Citizen NL.
[afbeelding]
Ik lees daar dan ook dat dit dus nog steeds voor de verandering zijn in combat speed in 2.5, dus helaas nog niet eens voor 2.6. 3.0 gaat hem echt niet worden dit jaarVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:52:
CIG heeft nog even gereageerd op de Evocati invites:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ions_to_evocati_sent_out/
Precies wat ik dacht. We moeten denk ik toch nog wel even wachten voor uberhoupt 2.6 op de PTU..Tylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:01:
[...]
Ik lees daar dan ook dat dit dus nog steeds voor de verandering zijn in combat speed in 2.5, dus helaas nog niet eens voor 2.6. 3.0 gaat hem echt niet worden dit jaar
Ik kan me niet voorstellen dat ze én Star Marine, én de balance fixes én de PG + uitbreiding Stanton in 2 maanden tijd gaan doen. Ik had er nog redelijk wat hoop in als 2.6 deze maand nog uit was gekomen maar dat gaat hem niet worden. Ik vermoed dat Star Marine wederom de blocker is in de 2.6 release, de balance zijn ze immers al aan het testen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:06:
[...]
Precies wat ik dacht. We moeten denk ik toch nog wel even wachten voor uberhoupt 2.6 op de PTU..
Edit: Ik hoop dat ik het fout heb trouwens, zou graag ongelijk hebben.
Voor Bornhald (en alle andere Idris eigenaren):
[ Voor 13% gewijzigd door Tylocke op 18-10-2016 22:58 ]
Ik denk ook dat star marine blocking is, anders was 2.6 wel al beschikbaar voor testers.Tylocke schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:11:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat ze én Star Marine, én de balance fixes én de PG + uitbreiding Stanton in 2 maanden tijd gaan doen. Ik had er nog redelijk wat hoop in als 2.6 deze maand nog uit was gekomen maar dat gaat hem niet worden. Ik vermoed dat Star Marine wederom de blocker is in de 2.6 release, de balance zijn ze immers al aan het testen.
Edit: Ik hoop dat ik het fout heb trouwens, zou graag ongelijk hebben.
Voor Bornhald (en alle andere Idris eigenaren):
[afbeelding]
Ik denk gezien de historie van CIG echter dat we 2.6 laat dit jaar gaan zien en 3.0*niet voor februari
[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 18-10-2016 23:45 ]
Of is/komt er een andere manier om bij hen in het spel te geraken?
Je krijgt alleen mensen te zien die in jouw lijst staan en waarbij jij in hun lijst staat. Het systeem is op dit moment ook dan verre van ideaal. Dit wordt gelukkig allemaal aangepakt in Org 2.0 die volgend jaar moet uitkomen.Xzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:41:
Is het de bedoeling om iedereen van je org aan je RSI contacten lijst toe te voegen? Kan je gewoon een hele org toevoegen?
Mensen toevoegen via de RSI site zelf is het makkelijkst. Je kan het ook ingame via F11 doen maar dat is behoorlijk omslachtig.
Momenteel is t inderdaad nog allemaal los invoeren. En die andere persoon moet jouw ook toevoegen voor t werkt.Xzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:41:
Is het de bedoeling om iedereen van je org aan je RSI contacten lijst toe te voegen? Kan je gewoon een hele org toevoegen?
Met spectrum zou dat allemaal een stuk makkelijker moeten worden. Maar dat is er helaas nog niet.
Als nicks wilt uitwisselen is dat 't makkelijkt via Discord, direct met de mensen waar je mee gaat spelen. Dan groeit die lijst vanzelfXzylvador schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:50:
Moest iemand geïnteresseerd zijn, voeg me gerust toe (zelfde nick als hier) en stuur me een PM dan doe ik hetzelfde.
Zit er ook niks mee in om m'n connie uit te lenen moest je'm willen testen. De gedokte P-52 werkt helaas (nog) niet. Verspeel op de moment toch voornamelijk m'n tijd met PvP bij/op Kareah in Crusader.
Edit: Typo
https://discord.gg/zpffQZd
[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 19-10-2016 21:21 ]
Zit er ook niks mee in om m'n connie uit te lenen moest je'm willen testen. De gedokte P-52 werkt helaas (nog) niet. Verspeel op de moment toch voornamelijk m'n tijd met PvP bij/op Kareah in Crusader.
Edit: Typo
[ Voor 4% gewijzigd door Xzylvador op 19-10-2016 13:02 ]
https://gifs.com/gif/star...n-2016-pc-gameplay-mw2GOr
Dus heb je 10 december niets te doen, en kan je naar Utrecht komen: http://barcitizen.nl/meetup-1012/
https://robertsspaceindus...64-RSI-Polaris-Q-A-Part-2
From the second Polaris Q&A:
Updated on: October 19, 2016
In an effort to clear up confusion, we’ve consulted the designer for clarification and have a revised list of hardpoints. The Polaris current planned loadout is set to include:
• 4x S10 Torpedo Launch tubes
• 5x Manned Turrets (Twin S4 Weapons)
• 1x Remote Manned Turret (Twin S5 Weapons)
• 1x Automated Turret (Twin S4 Weapons)
• 2x Anti-Fighter Missile Racks, each carrying 16x S3 Missiles
As with other ships, feedback we receive through our usual channels and information gathered and received during playtesting and balancing may necessitate revisions of a ship’s hardpoint complement. Our primary focus will always be ensuring that any new additions to the game not only fulfill their intended roles, but also work in harmony with the vision and design intentions across the entire game.
oeh die anti fighter racks klinken wel aantrekkelijk om niet geswarmed te wordden door fighters..Oraijon schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:09:
Nog wat clarification over de weapons van de Polaris, van Reddit geplukt:
[...]
maar die zijn gok ik remotely manned dan ?
Dat was wel de bedoeling geloof ik ja. Dacht dat de unmanned turrets indirect aangestuurd worden vanaf de brug.AjDuLion schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
oeh die anti fighter racks klinken wel aantrekkelijk om niet geswarmed te wordden door fighters..
Hoppa! Gezelligheid! Ben al een half jaar uit star Citizen door redenen(werk voornamelijk) Maar ik wil me er toch straks weer in verdiepenCase_C schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:35:
Bar-Citizen NL kaarten incl. patch zijn al voor 50% op!
Dus heb je 10 december niets te doen, en kan je naar Utrecht komen: http://barcitizen.nl/meetup-1012/
[afbeelding]
p.s. ik heb nog een logitech joystick die gratis naar een andere tweaker mag gaan om geprobeerd te worden voordat die aan eigen aanschaf begint.
[ Voor 9% gewijzigd door weszz op 20-10-2016 14:20 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
We gaan er een gezellige avond van maken met verschillende leuke dingenweszz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Hoppa! Gezelligheid! Ben al een half jaar uit star Citizen door redenen(werk voornamelijk) Maar ik wil me er toch straks weer in verdiepenMisschien 10 december een goeie dag voor
Bornhald schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:18:
jullie favorite piraat heeft ook toestemming van z'n vrouw gekregen om aanwezig te zijn
https://www.reddit.com/r/...be_an_irritable_engineer/
Hmm kan me vergissen, maar had in SC Atlantis nou geen hekel aan McKay
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-10-2016 22:30 ]
Hardware.info gebruikt hem nog steeds als referentie tijdens tests en hij blijft er elke keer qua geluid bovenuitsteken.
Er is ook een hyper x cloud II maar die is met usb geluidskaart en speciale unieke aansluitstekker dus geluidskaart kapot, headset ook waardeloos geloof ik of er moet nog een verloop bijzitten naar 2 jack maar ik ben voor de eerste versie gegaan.
https://www.alternate.nl/...KapsM7A688CFW0A0wodnBQNCAShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:14:
Kingston hyper x cloud, onder de €100, een hele mooie stevige headset met goede geluidskwaliteit.
Hardware.info gebruikt hem nog steeds als referentie tijdens tests en hij blijft er elke keer qua geluid bovenuitsteken.
Er is ook een hyper x cloud II maar die is met usb geluidskaart en speciale unieke aansluitstekker dus geluidskaart kapot, headset ook waardeloos geloof ik of er moet nog een verloop bijzitten naar 2 jack maar ik ben voor de eerste versie gegaan.
Dat betreft deze? Want de prijs is echt te mooi om waard te zijn
*edit*
Excuus, bedoelde natuurlijk deze: http://www.gamingheadsets...CA-4C6E-A366-D86D1D624466
[ Voor 14% gewijzigd door weszz op 21-10-2016 10:48 ]
Dus das een andere volgens mij (Stinger).
Edit: ja, die tweede dus
[ Voor 7% gewijzigd door Oraijon op 21-10-2016 11:06 ]
Uiteindelijk zal je in manned-turrets wel NPC's/AI kunnen plaatsen. Of je ze ook daadwerkelijk kan uitwisselen voor een ander type is nog niet bekend/duidelijk.Xzylvador schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:07:
Heeft iemand toevallig een idee of het uiteindelijk mogelijk zou zijn voor ons tweakers om een manned turret te veranderen in een unmanned of AI controlled?
Uiteindelijk verwacht ik wel dat 't gaat komen, maar dat zal post release gaan zijn.
Momenteel hebben we verschillende types kunnen zien in de stats.
- Manned-turrets
- Slaved-turrets (piloot schiet er mee, voor schepen met forward facing turrets)
- Slaved-turrets (dedicated gunner die er mee schiet)
- AI-turrets (computer schiet)
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 21-10-2016 12:26 ]
Dan moeten ze het raket systeem toch nog wat aanpassen.AjDuLion schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
oeh die anti fighter racks klinken wel aantrekkelijk om niet geswarmed te wordden door fighters..
Op deze moment zijn raketten toch nog echt wel enorm gemakkelijk te ontwijken met chaff of flares.
Denk niet dat ik al ooit geraakt ben door die dingen, zelf niet in m'n constelation; laat staan in een snellere/meer wendbare fighter.
Hoop uiteindelijk op andere lasergerichte raketten ipv warmtezoekers. Zou dan nodig zijn om je doelwit te blijven 'painten' totdat de raket hem raakt.
*edit*
Excuus, bedoelde natuurlijk deze: http://www.gamingheadsets...CA-4C6E-A366-D86D1D624466
Het zit al en het woordje Missile, mis oftewel niet raak.Xzylvador schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:31:
Dan moeten ze het raket systeem toch nog wat aanpassen.
Op deze moment zijn raketten toch nog echt wel enorm gemakkelijk te ontwijken met chaff of flares.
Denk niet dat ik al ooit geraakt ben door die dingen, zelf niet in m'n constelation; laat staan in een snellere/meer wendbare fighter.
Hoop uiteindelijk op andere lasergerichte raketten ipv warmtezoekers. Zou dan nodig zijn om je doelwit te blijven 'painten' totdat de raket hem raakt.
Amerika kwam daarachter tijdens de Vietnamoorlog na Korea ging men over op long range interceptors oa met de Phantom II welke alleen nog maar missiles bij zich hadden.
Helaas voor hun werden ze ingemaakt aan het begin van de Vietnamoorlog waarna de marine de beroemde "Fighter weapons school" aka Top Gun heeft opgericht.
Hier leerde men weer gebruik maken van de ballistic guns en werd de Phantom van de us airforce uitgerust met een vulcan gatling gun, de marine gebruikte gunpods.
De kill deatratio van de marinevliegers ging van 3.7:1 (1965–1967) naar 13:1 (after 1970), de airforce had geen training en die hadden nog meer losses dan in eerdere bombing campaign's.
Al met al missiles zijn leuk maar niet echt effectief.
[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 21-10-2016 13:55 ]
Ligt dat aan mij, maar het ziet er zo fragiel uitOraijon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:06:
Volgens mij bedoelt Shock deze pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart
Dus das een andere volgens mij (Stinger).
Edit: ja, die tweede dus
Of je dat zo kunt stellen vraag ik me af. Gunrange in gaan betekent ook niet persé dat je de kill ook haalt. Daarnaast zijn hedendaagse missiles een stuk trefzekerder dan ze destijds waren. Zo even snel rondzoekend kom ik "kill probability" cijfers tegen van 59%-70% (59 van de wikipedia over de AIM120 Amraam en 70% over AIM7 missiles gebruikt tijdens de golfoorlog). Denk dus dat je best kunt stellen dat missiles in de verre toekomst realistisch gezien best dodelijk moeten kunnen zijnShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:42:
[...]
![]()
![]()
[...]
![]()
![]()
![]()
[...]
Het zit al en het woordje Missile, mis oftewel niet raak.
Amerika kwam daarachter tijdens de Vietnamoorlog na Korea ging men over op long range interceptors oa met de Phantom II welke alleen nog maar missiles bij zich hadden.
Helaas voor hun werden ze ingemaakt aan het begin van de Vietnamoorlog waarna de marine de beroemde "Fighter weapons school" aka Top Gun heeft opgericht.
Hier leerde men weer gebruik maken van de ballistic guns en werd de Phantom van de us airforce uitgerust met een vulcan gatling gun, de marine gebruikte gunpods.
De kill deatratio van de marinevliegers ging van 3.7:1 (1965–1967) naar 13:1 (after 1970), de airforce had geen training en die hadden nog meer losses dan in eerdere bombing campaign's.
Al met al missiles zijn leuk maar niet echt effectief.
edit: gebaseerd op dit artikel lopen de cijfers redelijk uiteen, hitrate van missiles is niet heel hoog maar aan de andere kant is het aantal gun kills nog veel harder achteruit gegaan.
https://defenseissues.wor...ir-weapons-effectiveness/
Dat viel me idd ook al op, grappig dat de Polaris nog een nederlands tintje krijgtTylocke schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Hey verrek, die Dan Joustra is een Nederlander bij Foundry 42. Hoeveel Nederlanders werken daar nog meer?
[ Voor 16% gewijzigd door Oraijon op 21-10-2016 14:52 ]
Hey verrek, die Dan Joustra is een Nederlander bij Foundry 42. Hoeveel Nederlanders werken daar nog meer?
Niet eens zo'n gek idee, werken er niet nog één of twee ook in Frankfurt?Case_C schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:53:
[...]
Klopt ook wel gezien hij in Manchester werkt, hij zit daar nu al langer als een jaar volgens mij? Misschien moeten we 'm nog uitnodigen voor Bar Citizen
.
[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 21-10-2016 15:12 ]
Klopt ook wel gezien hij in Manchester werktTylocke schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Vond het overigens wel heel grappig dat de Polaris in sketchup stond
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 21-10-2016 16:45 ]
Beugel is gemaakt van licht staal of aluminium en geen plastic zoals zovele headsets, bedrading is ook wat steviger uitgevoerd.weszz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:03:
Ligt dat aan mij, maar het ziet er zo fragiel uitEn ik wil niet mijn headset vervangen om de 6 maand.
Hij zit ook "lekker" en heb geen pijn in mijn oren wat ik met andere wel gehad heb, schelpen liggen lekker over je oren.
Merk tijdens gamesessies niet eens dat ik hem op heb pas wanneer je wat wil eten of drinken zit de mic in de weg...
http://www.hyperxgaming.com/en/headsets/cloud/h3cl
Heb hiervoor headsets gehad van Logitech en soundblaster maar heb het idee dat ik met deze wel heel wat jaren vooruit kan en niet elk jaar een nieuwe moet kopen.
Ben overgehaald door Snafu maar heb geen spijt dat ik deze heb besteld....
maar laten we dat maar niet hard op zeggen anders komt hij nooit meer van die captains chair af en blijft hij een beetje autoritair op de schepen van hem
[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 21-10-2016 15:57 ]
Too lateShockWave schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:53:
[...]
Beugel is gemaakt van licht staal of aluminium en geen plastic zoals zovele headsets, bedrading is ook wat steviger uitgevoerd.
Hij zit ook "lekker" en heb geen pijn in mijn oren wat ik met andere wel gehad heb, schelpen liggen lekker over je oren.
Merk tijdens gamesessies niet eens dat ik hem op heb pas wanneer je wat wil eten of drinken zit de mic in de weg...![]()
http://www.hyperxgaming.com/en/headsets/cloud/h3cl
Heb hiervoor headsets gehad van Logitech en soundblaster maar heb het idee dat ik met deze wel heel wat jaren vooruit kan en niet elk jaar een nieuwe moet kopen.
Ben overgehaald door Snafu maar heb geen spijt dat ik deze heb besteld....
maar laten we dat maar niet hard op zeggen anders komt hij nooit meer van die captains chair af en blijft hij een beetje autoritair op de schepen van hem
Drukt hij niet op het hoofd trouwens? das een klacht die ik nog wel eens lees, dat hij teveel klemt.
Enige is dat mijn haar altijd plat zit op de plek waar de beugel zat en ik dus niet kan ontkennen dat ik heb zitten gamen....
Er is nog een Nederlander, Jort van Welbergen. Heeft veel aan de URSA rover gewerkt:Tylocke schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Al wat ouder filmpje.
De Freefly 10 daagse is begonnen. T/m 31 oktober kan iedereen gratis het spel uitproberen en vliegen in een hornet.
Creëer eerst een account via de Tweakers referral generator. Als je besluit het spel te kopen krijg je een bonus van 5000 UEC (€5 waarde) en je maakt een medetweaker blij.
Daarna ga je naar:
https://robertsspaceindus...otions/Free-Fly-Fall-2016
En gebruik je code:
FALL2016
See you in the 'Verse!
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nou begin maar vast met inkleuren danQuze schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:53:
Dus er is kans op een oranje polaris?😎

Wel grappig dat dit een clean export lijkt in sketchup. Vraag me af of ze daar ook daadwerkelijk mee werken. Want de Idris met al z'n faces lijkt me wat zwaar
Voor vragen kan je het beste hier terecht, daar word sneller gereageerd.Feanathiel schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 12:03:
Heb het via Free Fly er op gezet, maar eerlijk gezegd snap ik er nog niet veel van. Spel opgestart, keuze uit twee opties (hangar en nog wat). Uiteindelijk maar wat gekozen, mensen gevraagd hoe het werkt, zeiden dat onder F1 de quests/objectives zaten. Niks in het lijstje. Na even wat rond gelopen te hebben terug naar de lift (?) om in het andere gebied te komen, maar daar viel ook niks te beleven? Wat te doen?
https://discord.gg/zpffQZd
Heb overigens geen idee waar je met de free-flight toegang tot hebt. Maar volgens mij zit de PU daar wel bij.
Vanuit het Main Menu is dat als volgt:
[Universe] > [Crusader] > [Crusader (normaal zie je hier verschillende servers als je vrienden in andere servers hebt zitten.)] > [Launch] En dan kom je in de Pu terecht.
https://robertsspaceindus...rocedural-Planets-V2-Demo
Dit is gewoon de CitizenCon demo. Heeft ondertussen bijna iedereen wel gezien (behalve nieuwe mensen maybeShockWave schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:39:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen maar ziet er heel mooi uit.
https://robertsspaceindus...rocedural-Planets-V2-Demo
[video]
Er zijn 50 kaarten met patch beschikbaar, als die op zijn kan je ze niet meer bestellenSergeR schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:59:
Kaartje en bierglas net besteld.
Was ik nog op tijd voor een patch?
Dus ja je ben nog op tijd voor patch
Mijn eerste gok zou toch arrakis zijn geweest. Ik bedoel de npcs waren duidelijk Freman en de worm was 'a deaf give away'Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:02:
Meer bekend over de planeet van de demo en de naam van de zandwormen. Komt uit jumppoint.
[afbeelding]
Hey everyone!
It's another exciting week at action central! We've got a triple threat for you this week: a Subscriber's Edition Town Hall stream, a Bugsmashers (splat!) and a brand new Around the 'Verse coming from Foundry 42 Frankfurt. You can find details on each in the schedule below.
The team is currently hard at work on what you'd expect, and we're also getting ready for our November livestream. This time around, the stream is going to be heavily focused on ships (with some other fun stuff included); get hyped to hear about how some of your favorites are coming along!
I hope you all have a great week, we're excited to keep expanding your 'Verse.
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, October 25th
- Bugsmashers! - YouTube: Star Citizen
Wednesday, October 26th
- [1200 PDT / 1900 UTC] October Subscriber's Town Hall - https://twitch.tv/cigcommunity/
Thursday, October 27th
- Around the Verse 3.11 - Frankfurt Edition - YouTube: Star Citizen
- Vault Update
Friday, October 28th
- [0700 PDT / 1400 UTC] Reverse the Verse 2.11 Frankfurt Edition - https://twitch.tv/cigcommunity/
Skip naar ongeveer 9.20 als je meer actie wilt zien, de eerste 9 minuten is setup en general banter. Wel mooi om te zien zo. Misschien ook een keer een maandelijkse game avond introduceren om dit soort dingen te doen?