• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
Er is schijnbaar weer een Townhall geweest :P , helemaal gemist.

Hier de samenvatting van INN:
http://imperialnews.netwo...criber-town-hall-summary/

Bornhald schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:15:
[...]
niet HEEL schokkend, maar wel informatief!
Inderdaad dan weten we dat we niet meer naar Grabby hands hoeven te kijken :) . Maar naar Loot 2.0 :P , zal vast wel onderdeel zijn van Items 2.0.

[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 29-09-2016 11:23 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:44:
Er is schijnbaar weer een Townhall geweest :P , helemaal gemist.

Hier de samenvatting van INN:
http://imperialnews.netwo...criber-town-hall-summary/
ik wilde eerste een stukje schrijven in de trend van "er zal wel niks bijzonders in staan"

maar zelf hier, zo vlak voor citizencon nog nieuwe info.. ik krijg echt het idee dat ze op dit moment heel hard gaan met de ontwikkeling..

belangrijkste punten uit de TLDR
  • Jake Ross has also been focused on getting the background animations for NPCs hooked up in the PU along with CitizenCon prep and the eventual 3.0 release.
  • Josh also is working on the Phoenix, still in planning stages but he wants it to feel “Baller” on the inside.
  • Grabby hands is no more, it’s now Loot system 2.0! It’s essentially a more refined grabby hands that has one hand and two handed pickups and an array of styles to hold items.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:15:
[...]

Grabby hands is no more, it’s now Loot system 2.0!

Al weer een paar kinkjes in de kabel. Dit heeft denk ik ook wat aardig centjes gekost die op niets uit zijn gekomen.. of de gameplay duurde dan te lang (red. Saai).

Verwijderd

Topicstarter
DutchWalnut schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:24:
[...]

Al weer een paar kinkjes in de kabel. Dit heeft denk ik ook wat aardig centjes gekost die op niets uit zijn gekomen.. of de gameplay duurde dan te lang (red. Saai).
Volgens mij valt dat wel mee. Grabby hands was meer een soort showcase van een van de developers. Dat was niet een echt uitgewerkt gameplay systeem oid. Daar was niet heel veel geld in gestopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 11:27 ]

• Case_C
[...]

Je kan het ook lezen als: De naam Grabby hands bestaat niet meer, maar zit in Loot system 2.0 ;) . Maar of je inderdaad uit elke crate nu nog items kan gaan pakken valt te bezien.... hopelijk wel :/ .

Maar dan niet slechts 1 of 2 wapens per crate.. dat is namelijk veel te weinig.

• Bornhald
[...]

zo las ik het niet, ik las het meer alsof ze het systeem verder uitgewerkt hebben en dat het niet meer grabby hands heet..
[In 3.0 demo, they picked up a crate, can you pick up any ‘there’s a mouse on the table, can I pick it up? can you pick up any object?] You want to come up and pick up a mouse, and the mouse could be at any angle. How do you pick it up and grab it? They had a system, Grabby Hands, they worked and polished for a while. They were faking it where you do a little ‘swipe’ that as you swiped it would attach and blend into the hand. Could walk around, set it down on a box, then pick up the box, etc…

2.0 version of that is a looting system. It’s got more defined metrics. Before, if you picked up a pistol, there was a little animation that’d fake getting it into your hand correctly. With the new looting system, you have one handed and two handed pickups, where you can come in and pick up an object of a certain size. There’s some fudging, but they want to stay within the metrics for it all. There’s right handed and left handed, there’s things for holding a datapad in your hand, which is different from grabbing a coffee or whatnot. They’ve already established lots of metrics for useables in the universe; consoles, doors, railings, etc… but they’re also starting to get into the realm of metric’d props that you pick up and carry around. After CitCon, Bryan is now the metric guru, he’ll be going through and grabbing objects, saying every object within a certain class, he’ll put it in hands, they’ll make stuff look good, and they’ll create a node inside the object so every object, when you pick it up, it’ll have an animation where he goes down and picks it up, and he’ll have it in his hand. In the hand, you can inspect the object.

If you wanted to put on a helmet; You’ll grab it, look at it, you can examine or inspect, if you want to buy it you can look around at it and look at the stats. Then you could purchase it. But you say, I want the object, whether you got it off a dead soldier or whatnot. I want this guy’s helmet. Now you can walk around with it, put it under your arm and walk around, and then when you’re ready to drop or equip, you can go back and examine it, then you can drop it, equip it, whatever. And when you’re done with it you can take it off, etc…
Case_C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:44:
Inderdaad dan weten we dat we niet meer naar Grabby hands hoeven te kijken :) . Maar naar Loot 2.0 :P , zal vast wel onderdeel zijn van Items 2.0.
het lijkt mij wel is in ieder geval een stuk uitgebreider dan grabby hands, althans zoals ik het lees.
DutchWalnut schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:30:
[...]

Het zal wel de pessimist in mij zijn. Maar zo kan je het inderdaad ook lezen. |:(
zolang je maar niet narcistische blogs gaat schrijven en je jezelf gamedev gaat noemen denk ik dat we allemaal wel eens wat cynisch/pessimistisch zijn over SC. I know I am.

[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 29-09-2016 11:31 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:27:
[...]

zo las ik het niet, ik las het meer alsof ze het systeem verder uitgewerkt hebben en dat het niet meer grabby hands heet..

[...]
Het zal wel de pessimist in mij zijn. Maar zo kan je het inderdaad ook lezen. |:(

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nieuwe URSA Rover concepts:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/d6qjr1hqnb5oer/slideshow_wide/RSI_Ursa_v6.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/escw1ar60maidr/slideshow_wide/RSI_Ursa_v8.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/fz315dwz7g824r/slideshow_wide/RSI_Ursa_v5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/1hbxrgrstspp2r/slideshow_wide/Interior-Without-Screen.jpg

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/0jllozofmnma3r/slideshow_wide/Cockpit-Without-UI.jpg

• Case_C
Ziet er toch wel gaaf uit. Je ziet jezelf toch alwel uit de Carrack rijden op een planeet :p .

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
Wat speculatie :)

• Recon24
Case_C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:00:
[...]

Ziet er toch wel gaaf uit. Je ziet jezelf toch alwel uit de Carrack rijden op een planeet :p .
Met een crew echt wel! lijkt me zo tof om straks ergens met mijn Carrack te landen en dan met of een team op pad te sturen. Er moeten toch altijd mensen achter blijven bij de Carrack voor security.

[ Voor 78% gewijzigd door Recon24 op 29-09-2016 22:34 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
Recon24 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:32:
[video]

[...]

Met een crew echt wel! lijkt me zo tof om straks ergens met mijn Carrack te landen en dan met of een team op pad te sturen. Er moeten toch altijd mensen achter blijven bij de Carrack voor security.
Gewoon de red shirts ergens op af sturen :+

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Oe die rover ziet er toch wel gaaf uit :D

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Case_C
Mattie112 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:03:
Oe die rover ziet er toch wel gaaf uit :D
Jup, en shotgun in die Rover is ook redelijk letterlijk genomen :P . Gezien die persoon de turret bestuurd.

• Mattie112
Case_C schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:04:
[...]

Jup, en shotgun in die Rover is ook redelijk letterlijk genomen :P . Gezien die persoon de turret bestuurd.
Haha idd :p

• Case_C
De AtV was wel weer heel sterk :) , vond er veel goede info in zitten. En liet ook zien wat we kunnen verwachten voor 2.6. Gaat er op lijken dat het totaal anders gaat spelen. Ben daar in ieder geval benieuwd naar.

Overigens wie gaat er voorde watermelon helmet in Star Marine?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7KqDcaO.jpg

Vond 't scanning ook wel interessant om te zien. Niet zeker of ik het pingen wel zo leuk vind (dat 't een minigame is) Lijkt me dat op een knop drukken in een schip niet te lastig moet zijn :P .

Overigens is de Roci (the Expanse) ook een Corvette. Die heeft torpedoes en PDM turrets :P .
Afbeeldingslocatie: https://cdnb3.artstation.com/p/assets/images/images/001/745/463/large/ryan-dening-ext-rocinante-09d-layout.jpg?1452176583

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 10:06 ]

• Bornhald
ben toch verrast (weer) door de hoeveelheid nieuws die ze uitbrengen zo vlak voor CitizenCon..
zal wel een redelijke reveal worden dan. naast de polaris.
Case_C schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:59:
[

Overigens is de Roci (the Expanse) ook een Corvette. Die heeft torpedoes en PDM turrets :P .
[afbeelding]
Dit is ook een Corvette, heeft slechts plaats voor 2 en geen bewapening voor zover ik weet.
is wel in verschillende kleuren te krijgen

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/thumbnail/700x525/quality/85/http://o.aolcdn.com/commerce/aolautos/evx/st2400/MY2016/10720/10720_st2400_089.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2016 10:55 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:45:
ben toch verrast (weer) door de hoeveelheid nieuws die ze uitbrengen zo vlak voor CitizenCon..
zal wel een redelijke reveal worden dan. naast de polaris.
[...]

Dit is ook een Corvette, heeft slechts plaats voor 2 en geen bewapening voor zover ik weet.
is wel in verschillende kleuren te krijgen

[afbeelding]
Je speelt vals (oh wacht dat doen piraten :P ), want de class van een Corvette is naar mijn idee nog altijd een 'Supercar' ;) .

Enja, (music) volgende week gaat erg leuk worden met CitizenCon!

Dit is overigens ook wel goed nieuws voor 2.6 :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DcRS9FA.jpg

Caterpillar, Aquila, Herald en Hoplite ingame als ik me niet vergis?

Nu hebben we dus al aardig wat grote schepen, met 3.0 ook een full-size system. Missions gaan er dan ook bij komen. Nu nog docking in space, en dan is de ervaring al redelijk compleet. Dan nog wat gameplay features erbij, en alle systems... dan heb je wel aardig de PU onder de knie.

Oh ja... server backend XD .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 11:26 ]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Case_C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:00:
[...]

IIK heb er ook al een beeld bij...gaaf.... :+

Afbeeldingslocatie: https://img.photobucket.com/albums/v304/civildog/tb2d1_zps1f2b9e40.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 30-09-2016 11:26 ]

Star Citizen referralcode

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:16:
[...]

Je speelt vals (oh wacht dat doen piraten :P ), want de class van een Corvette is naar mijn idee nog altijd een 'Supercar' ;) .

Enja, (music) volgende week gaat erg leuk worden met CitizenCon!

Dit is overigens ook wel goed nieuws voor 2.6 :P

[afbeelding]

Caterpillar, Aquila, Herald en Hoplite ingame als ik me niet vergis?
De vraag is wat de status volgens CIG is en niet volgens volgers. De status qua officieel aangekondigd is volgens mij dit: kan met uiteraard vergissen
Herald is aangekondigd
Hoplite is aangekondigd
Caterpillar is gedacht niet officieel
Aquila is gedacht niet officieel

Hoop dat jij gelijk hebt trouwens en niet ik :o Wil mijn warden omruilen voor een hoplite en de herald en cat heb ik staan en daar zou ik nu wel eens in willen kijken. Hoewel de Cat dan wel weer geld zal gaan kosten om de modules te krijgen die ik wil hebben....

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:28:
[...]
Hoop dat jij gelijk hebt trouwens en niet ik :o Wil mijn warden omruilen voor een hoplite en de herald en cat heb ik staan en daar zou ik nu wel eens in willen kijken. Hoewel de Cat dan wel weer geld zal gaan kosten om de modules te krijgen die ik wil hebben....
We weten nu dus ook met zekerheid dat de Hoplite niet de nieuwe base-hull is voor de Vanguards. Die moeten het met de oude ramp blijven doen. De Hoplite is dus gewoon een nieuwe hull die niet uit te wisselen is.
Bornhald schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:35:
[...]

ik verwacht wel (zal wel weer ten onrechte blijken) dat hij qua prijs in de buurt van de Warden ligt en niet bij een van de andere 2.

had inderdaad ook enpassant gehoord dat hij anders is dan de twee varianten op Warden.
Hij is in de AtV langsgekomen ;) , daarin heeft de vehicle artist gezegd dat hij anders is. Ze gaan de origineel niet aanpassen.

Bornhald schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:35:
[...]
Zouden ze ook nog de esperia prowler gaan doen, ben daar ook nogsteeds erg benieuwd naar. :)
Gok dat ze de Tevarin schepen gaan doen zodra SQ42 uit is :) , dan kunnen ze met seizoen 2 ook "terugblikken" naar de originele Tevarin oorlog :P . Dat zou pas gaaf zijn!

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 11:43 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:30:
[...]

We weten nu dus ook met zekerheid dat de Hoplite niet de nieuwe base-hull is voor de Vanguards. Die moeten het met de oude ramp blijven doen. De Hoplite is dus gewoon een nieuwe hull die niet uit te wisselen is.
ik verwacht wel (zal wel weer ten onrechte blijken) dat hij qua prijs in de buurt van de Warden ligt en niet bij een van de andere 2.

had inderdaad ook enpassant gehoord dat hij anders is dan de twee varianten op Warden.

Zouden ze ook nog de esperia prowler gaan doen, ben daar ook nogsteeds erg benieuwd naar. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2016 11:39 ]

• Case_C
De scanning gameplay brengt aardig wat commotie los :P, veel opbouwende kritiek ook gelukkig :) . Hoop dat ze het systeem dermate uitwerken dat het toch redelijk makkelijk te besturen is. (En voldoende diepgang heeft.)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yfQ0sIx.jpg

Nu mist hier denk ik alleen nog SQ42, had wel leuk geweest als ze daar een teaser van hadden toegevoegd :P .
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/biUIZvY.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 12:27 ]

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-12 15:07

troyk

attrib -r troyk.nfo

Liefhebbers, wanneer is de free-fly eigenlijk ? Ik zou zo graag 's een korte trial periode willen ervaren om het spel vervolgens wel of niet te backen.

Ik kijk iedere dag op de RSI site maar kan er niets over vinden , behalve een free-fly in Juni.

It's not who you are , it's who you know.

• Bornhald
troyk schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:26:
Liefhebbers, wanneer is de free-fly eigenlijk ? Ik zou zo graag 's een korte trial periode willen ervaren om het spel vervolgens wel of niet te backen.

Ik kijk iedere dag op de RSI site maar kan er niets over vinden , behalve een free-fly in Juni.
de verwachting is dat er tussen 9 en 16 oktober er 1 zal zijn in verband met het CitizenCon event van CIG

• Case_C
Australie is ook blij met deze aankondiging van Google :P . Maar blijkbaar komt er in Frankfurt ook een Google Serverpark bij... dat is wel heel handig voor CIG.
https://australia.googleb...-cloud-and-australia.html

Oraijon schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:21:
[...]

Bedenk je trouwens ook dat we nog in heel heel vroege alpha zitten. Er zijn nog een hele boel zaken niet af of volledig afwezig zijn. Daarnaast gaat er ongetwijfeld ook nog heel veel veranderen.
Heel heel vroeg wil ik niet zeggen :P , heel vroeg wellicht :+ . Het is al een heel stuk verder dan 2 jaar terug,

[ Voor 47% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 13:36 ]

• Oraijon
troyk schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:26:

Bedenk je trouwens ook dat we nog in heel heel vroege alpha zitten. Er zijn nog een hele boel zaken niet af of volledig afwezig zijn. Daarnaast gaat er ongetwijfeld ook nog heel veel veranderen.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:13

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Een vraagje tussendoor, hoe gaat dat met Buy Back Pledges? De meesten heb ik "omgeruild" voor andere pledges, door bijvoorbeeld het schip te upgraden uit een pledge. Als je nu zo'n pledge terug koopt gebeurt er dan niets met de "upgraded" pledge?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Case_C
_Dune_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:35:
Een vraagje tussendoor, hoe gaat dat met Buy Back Pledges? De meesten heb ik "omgeruild" voor andere pledges, door bijvoorbeeld het schip te upgraden uit een pledge. Als je nu zo'n pledge terug koopt gebeurt er dan niets met de "upgraded" pledge?
Voor zover ik weet koop je als het ware een nieuw pakket, voor de prijs die destijds gevraagd werd. En nee dat zal niets met je bestaande pledges doen. (Anders had Bornhald onder hand wel een probleem gehad met z'n huidige packs en pledges :+ )

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:37:
[...]

Voor zover ik weet koop je als het ware een nieuw pakket, voor de prijs die destijds gevraagd werd. En nee dat zal niets met je bestaande pledges doen. (Anders had Bornhald onder hand wel een probleem gehad met z'n huidige packs en pledges :+ )
Er zitten nog zat systemen in zijn volledigheid niet in de game, pas als dat het geval is gaan we naar stadium heel vroeg. Tot die tijd zitten we imo nog op heel heel vroeg :P

• Case_C
-edit- :9

Sean Tracey interview van Gamers Nexus :)

Moet zeggen dat de concept van de Terrapin in 't filmpje wel aardig mooi is.

Lol, 45 minuten om een system te doorkruizen met de huidige QT speed XD .

[ Voor 224% gewijzigd door Case_C op 30-09-2016 15:20 ]

• Bornhald
_Dune_ schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:35:
wanneer je iets "melt" dan krijg je de origineel betaalde store credits terug

met deze credits koop je dan iets nieuws

Het "melted" item komt dan in je buy back items te staan. Het oude en nieuwe item zijn losse entiteiten en hebben geen impact/invloed op elkaar.

Uitzonderingen zijn schepen die een CCU hebben gekregen, hierbij kan je alleen het basisschip terug kopen. Dus als je een Aurora CCU-ed naar een Carrack, deze smelt je en wil je dan weer unmelten. Dan kan je een Aurora unmelten.

Let ook op, dat in enkele gevallen een "gemelte" CCU-s de prijs aangepast is. dus waar een CCU van schip A naar schip B eerst 10 USD kostte, kost dat nu 15 CCU, dit is niet voor alle CCUs maar wel voor een deel, met name recentelijke

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2016 15:57 ]

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Oraijon schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:45:
[...]

Er zitten nog zat systemen in zijn volledigheid niet in de game, pas als dat het geval is gaan we naar stadium heel vroeg. Tot die tijd zitten we imo nog op heel heel vroeg :P
Nee, als dat er allemaal in zit dan zitten we in (heel vroeg) Beta ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Bornhald
Nog een kotaku artikel, De conclusie van de 4 die ze hebben neergezet http://www.kotaku.co.uk/2016/09/

edit:

best een goed stuk eigenlijk, algehele conclusie, is voortgang van het stuk wat begin van de week uit kwam met een mooie en meer onderbouwde conlcusie
Oraijon schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:46:
[...]

(heel vroeg) Beta

I rest my case :Y)
rond een uurtje of 6 in de ochtend?

[ Voor 64% gewijzigd door Bornhald op 30-09-2016 20:30 ]

• Oraijon
zion schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:59:
[...]

Nee, als dat er allemaal in zit dan zitten we in (heel vroeg) Beta ;)
(heel vroeg) Beta

I rest my case :Y)

Verwijderd

Topicstarter
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 19:33 ]

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:29:
Sean Tracy interview met Gamersnexus!

[video]
Kijk eens 5 posts boven je? (of is dit deeltje 2?)

systeem

Verwijderd

Topicstarter
zion schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:31:
[...]

Kijk eens 5 posts boven je? (of is dit deeltje 2?)
Oh haha, even die edit gemist. Gebeurt hier wel vaker.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:32:
[...]
Oh haha, even die edit gemist. Gebeurt hier wel vaker.
Hehe, dat doe ik nooooit.

Overigens, erg gezellig hier op de T.net 18th Party.

• Mattie112
yes zeker :-)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Bornhald schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:56:
[...]

wanneer je iets "melt" dan krijg je de origineel betaalde store credits terug

met deze credits koop je dan iets nieuws

Het "melted" item komt dan in je buy back items te staan. Het oude en nieuwe item zijn losse entiteiten en hebben geen impact/invloed op elkaar.
Zo kom je bijvoorbeeld ook aan meerdere LTI schepen.
Argo Cargo bijvoorbeeld, zolang hij in de store stond kon ik hem elke 24 uur melten en een nieuwe kopen met store credits.
Heb er nu 4 in de buy back staan als basis voor schepen waar ik LTI op wil hebben.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

• Bornhald
transcript + TLDR
TLDR (TOO LONG; DIDN’T READ)
  • Today’s RTV was in the UK featuring Technical Designers Jonny Jacevicius(Ducavious) and Andrew Nicholson in part one, and part two featured Lead Technical Designer John Crewe, and Technical Designer, Will Maiden.
  • First part discussed the flight model changes which they clarified does not affect the actual physics of the flight model itself, but rather the numbers that go into the algorithm itself.
  • In testing, they’re slowing down the SCM speed of ships, while not changing the Blackout and Redout levels to promote less jousting gameplay and a more playable experience.
  • They’re also working towards making the Afterburner having a bigger impact in combat by giving it more fuel and tweaking it in other attributes.
  • Weapon ranges are being lowered in some cases to see whether or not that impacts gameplay in a positive way, slower missile speeds are being tested as well.
  • Every weapon is being tweaked in order to better define their intended role, feedback from the Evocati and eventually backers will solidify the stats.
  • As per usual, anything regarding the balance changes is subject to change and is not final and should not be assumed until it has been declared as such.
  • Second part featured Radar and Scanning and how it will pan out down the road.
  • They stressed this heavily before the discussion that the Radar and Scanning is only a first iterative pass. I will paraphrase briefly their explanations on a lot of what they discussed, but if this is an area you’re interested in or had concerns about the “Golf swing” please read the full summary where applicable or watch the Youtube video
  • The “Golf Swing” as some have toted is designed as a short range mechanic using Radar, it can be used to seek out targets within visual range that are hidden on radar. The more you charge the “Pulse” the more ground you’re going to cover, this in turn allows the hidden to be found. The catch is that if you charge your system too much, you might overload your radar and be “Blind” for a period of time with the hunter now becoming the hunted.
  • Radar before this was only you either see them, or you don’t, no inbetween. Item system 2.0 allows them to do much more in terms of what can be seen and how. You’ll be able to cross scan via physical signature and EM/Infrared scan based off those parameters.
  • It is possible to fake the size of your ship by producing a larger EM/Infrared signature, but via cross scan it’s not.
  • Scanners will be like how powerplants, coolers, and other modules are tiered and how some are better than others. An example being a Freelancer will look at an asteroid and see, hey that’s a rock. A Carrack will go, I can see that Asteroid is composed of X, Y, Z, of this amount. A Prospector will go, that’s where X is on the asteroid.
  • They have lots more planned for Radar and scanning so what you saw from ATV is only a first pass of the system in general.
http://imperialnews.netwo...rse-episode-2-09-summary/

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-11 13:54
Vraagje: als je een Hull C hebt, met welk schip wordt deze dan vervangen in de huidige PU, aangezien de Hull C nog niet beschikbaar is?

• Case_C
SergeR schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:30:
Vraagje: als je een Hull C hebt, met welk schip wordt deze dan vervangen in de huidige PU, aangezien de Hull C nog niet beschikbaar is?
Pfoe geen idee, lijkt me dat het de Starfarer of Constelation is. Heb zelf toegang tot de Connie, doordat ik de Carrack heb.. dus wellicht is het die?

Als je geen groot schip hebt zou ik een berichtje doen naar Customer Support hoe dat zit.

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• SergeR
Thanks! Jammer dat het niet de Starfarer is.

• Tylocke
Moch iemand een LTI Starfarer willen kopen voor 200, DM me dan even voor de details. Ik denk niet dat ik nog een groot schip naast mijn Carrack moet hebben.

Verkocht. Zal hem wel gaan missen want het is een erg gaaf schip :'( Helaas heb ik gewoon gemerkt dat ik niet te veel grote schepen moet hebben en als ik dan tussen de Starfarer en de Carrack moet kiezen is de keuze toch snel gemaakt.

[ Voor 44% gewijzigd door Tylocke op 03-10-2016 19:15 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ideetje om deze link in de opening mee te nemen?

• Case_C
ShockWave schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:33:
[...]
Ideetje om deze link in de opening mee te nemen?
Done :) . Onderaan bij de links.

Tylocke schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:59:
Moch iemand een LTI Starfarer willen kopen voor 200, DM me dan even voor de details. Ik denk niet dat ik nog een groot schip naast mijn Carrack moet hebben.
Is dat niet de originele Kickstarter prijs? :P Volgens mij vergeet je je rendement van %150 ;) .

[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 03-10-2016 09:03 ]

• Tylocke
Case_C schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:57:

[...]

Is dat niet de originele Kickstarter prijs? :P Volgens mij vergeet je je rendement van %150 ;) .
Ja dat kan kloppen maar ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Als ik iemand er blij mee kan maken dan vind ik het zo goed. En dan kan ik er weer mijn Warthog van betalen :)

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tylocke schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Ja dat kan kloppen maar ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Als ik iemand er blij mee kan maken dan vind ik het zo goed. En dan kan ik er weer mijn Warthog van betalen :)
Niks tegen de buildquality van een Warthog, maar waarom een HOTAS zonder yawing in een spel als SC/E:D?

systeem

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 21:55

The Chosen One

Zie signature!

Het lijkt me zo gaaf maar je hoort toch steeds combat met M+K is gewoon 20X beter.
Punt is ik zou hem toch alleen voor SC gebruiken. De goedkopere sets van 100-150 is maybe nog een optie.
Nog iemand die in de achterhoek woont met een HOTAS setup waar ik ff langs kan komen? ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Tylocke
zion schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Niks tegen de buildquality van een Warthog, maar waarom een HOTAS zonder yawing in een spel als SC/E:D?
Omdat ik de yaw op de stick doe en de Roll op de pedals. Voor mij maakt het dus niet uit dat de Warthog geen twist heeft, want ik vind dat persoonlijk ook niet fijn op de X55 die ik nu gebruik.

Misschien dat ik dan ook nog eens de FSSB mod erop doe maar die is wel absurd duur. Vriend van mij heeft die en dat is toch wel heel lekker hoor.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tylocke schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Omdat ik de yaw op de stick doe en de Roll op de pedals. Voor mij maakt het dus niet uit dat de Warthog geen twist heeft, want ik vind dat persoonlijk ook niet fijn op de X55 die ik nu gebruik.

Misschien dat ik dan ook nog eens de FSSB mod erop doe maar die is wel absurd duur. Vriend van mij heeft die en dat is toch wel heel lekker hoor.
Ziet er wel sexy uit die upgrade, maar € 450,- + Warthog € 335,39 zelf = AUCH! € 785,39 ;)
(Ik ben zelf niet van de pedals, ADD + Pedals don't mix, ik moet altijd een beetje in beweging blijven met m'n onderlichaam (restless leg syndrome))

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 03-10-2016 12:05 ]

systeem

• Tylocke
zion schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Ziet er wel sexy uit die upgrade, maar € 450,- + Warthog € 335,39 zelf = AUCH! € 785,39 ;)
(Ik ben zelf niet van de pedals, ADD + Pedals don't mix, ik moet altijd een beetje in beweging blijven met m'n onderlichaam (restless leg syndrome))
Ja die prijs houdt me wel tegen idd! (vergeet de verzendkosten van de FSSB niet :P, zal geen Amazon Prime zijn)

Kan me voorstellen dat als je je benen niet kan stilhouden dat pedals niets voor je is. Dan valt de Warthog meteen af inderdaad!
The Chosen One schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:02:
Het lijkt me zo gaaf maar je hoort toch steeds combat met M+K is gewoon 20X beter.
Punt is ik zou hem toch alleen voor SC gebruiken. De goedkopere sets van 100-150 is maybe nog een optie.
Nog iemand die in de achterhoek woont met een HOTAS setup waar ik ff langs kan komen? ;)
Ik woon niet in de Achterhoek maar in Apeldoorn. Mocht je een keer echt willen testen mag je dat best een keer komen doen. Hoop binnenkort een Saitek X55 te hebben staan en een Thrustmaster Warthog ;)

Als instap is de nieuwe Thrustmaster T160000 volgens mij best een goede. Die stick staat sowieso al bekend om zijn erg goede prijs/kwaliteit verhouding. De throttle is nieuw, dus daar weet ik niets van. Dual T16000 stick schijnt ook populair te zijn omdat de T16000 ook voor linkshandigen geschikt is (geen ervaring mee).

[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 03-10-2016 15:20 ]

• SergeR
Ik ben heel blij met m'n Warthog. Ja M&K ben je meer secuur mee, maar de beleving vind ik met stick leuker. Hoop ergens deze weken m'n MFG Crosswind pedalen te ontvangen, laat ik dan nog wel weten hoe die bevallen.

Verwijderd

De Polaris wordt op zondag verkocht voor 750 dollar (https://forums.robertsspa...7/spaceship-prices#latest)

Zij er nog mensen die deze gaan aanschaffen?

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:58:
De Polaris wordt op zondag verkocht voor 750 dollar (https://forums.robertsspa...7/spaceship-prices#latest)

ohohoh... tempting...

hangt er af van hoe hij eruit gaat zien, en als ze tegelijk iets met caterpillar mods gaan doen worden het waarschijnlijk caterpillar mods

en ook een beetje afhankelijk van hoe ver ze ermee zijn.. als hi cool is kan hij nog wel eens ten koste van de carrack gaan....

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 03-10-2016 22:44 ]

• Case_C

Haha, he ha ha... mwa ... nja dat is meer dan ik er totaal in heb zitten volgens mij. En heb geen zin om dat meer dan te verdubbelen, en m'n huidige schepen zijn me veel te leuk om weg te doen.

Dus nee :P . Maar dat betekend niet dat ik heel nieuwschierig ben naar 't uiterlijk, interieur, stats en awesome-factor. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat er mensen het ervoor over hebben, en de presentatie bij CitizenCon zal daar waarschijnlijk wel voor helpen :) .

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
nvrmnd

[ Voor 99% gewijzigd door zion op 04-10-2016 00:33 ]

systeem

• Bornhald

Zag nog een addendum bij de post staan, hij wordt niet limited.

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Zag nog een addendum bij de post staan, hij wordt niet limited.
Denk ook niet dat het veel uitmaakt, zoveel verschil zal er niet inzitten. Als er een limit op zou zitten zou dat voor ~3000 schepen zijn. (Dat is 2,25 miljoen dollar 8)7 )

Maar we zullen wel gaan zien dat 90% van de mensen andere schepen ervoor omsmelten. En dan zitten ze uiteindelijk met 1 schip waar ze in het begin niets mee kunnen :+ . Oh de drama die dat op het forum gaat opleveren :P , mensen die hun Polaris moeten verkopen om te kunnen starten :+ .

En waarvoor zou deze turret zijn? Hij lijkt me niet voor de Carrack qua style past dit niet namelijk. Weet iemand waar Chris Smith momenteel aan werkt?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DWJ1Jur.jpg

En de comm-link:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/ztufz7g90g9oor/source/Cc_headline.jpg
All hands are on deck as we prepare for CitizenCon 2946! The LA studio is jam packed with our developers from all around the globe as we approach this Sunday's event.

Make sure to check out the CitizenCon Details Page to stay up to date with all of the festivities!

As a reminder, during the week of one of our major broadcasts there will be no Around the Verse this Thursday.

Ct4bnebVYAAXl2a.jpg:large

You may ask yourself, what is Disco Lando doing here? Well, this has become quite the natural habitat for him this week as we setup all the tech involved in getting everything running smoothly for this weekend. In this case, Lando is preparing the Fan Cave in the LA Studio for Friday and Saturday's Community Gameplay Livestream which will be hosted by community Twitch streamers Capn_Flint, Sofiegrl, SGT_Gamble, and WTFOSAURUS on https://www.twitch.tv/starcitizen.

See you in the 'Verse! o7

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, October 4th
- Lore Post

Wednesday, October 5th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: Star Citizen

Thursday, October 6th
- Jump Point Rerun

Friday, October 7th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Community Gameplay Livestream - https://www.twitch.tv/starcitizen

Saturday, October 8th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Community Gameplay Livestream - https://www.twitch.tv/starcitizen

Sunday, October 9th
- [1430 PDT / 2130 UTC] CitizenCon 2946 Preshow Livestream - https://www.twitch.tv/starcitizen
- [1500 PDT / 2200 UTC] CitizenCon 2946 Presentation Livestream - https://www.twitch.tv/starcitizen

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 04-10-2016 08:44 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Denk ook niet dat het veel uitmaakt, zoveel verschil zal er niet inzitten. Als er een limit op zou zitten zou dat voor ~3000 schepen zijn. (Dat is 2,25 miljoen dollar 8)7 )

Maar we zullen wel gaan zien dat 90% van de mensen andere schepen ervoor omsmelten. En dan zitten ze uiteindelijk met 1 schip waar ze in het begin niets mee kunnen :+ . Oh de drama die dat op het forum gaat opleveren :P , mensen die hun Polaris moeten verkopen om te kunnen starten :+ .

[...]
zouden ze er niet vanuit gaan dat de meeste mensen een deel melten en dan wat extra's inleggen? Dat lijkt me meest logisch. Iemand die alleen een starter pack heeft zal niet zo snel een polaris kopen denk ik. Maar heb je toch al wat grotere schepen, dan is 1 melten en wat extra inleggen geen grote stap meer.

En vergeet ook niet hoe snel schepen als de idris en javelin over de toonbank vlogen. Dus het geeft minder stress en minder buyers remorse om ze niet number limited te maken

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 04-10-2016 09:15 ]

• Mattie112

Pft wat een geld, nee ik ben er wel even klaar mee met geld uitgeven, laat ze eerst maar eens het spel afmaken voor ik er meer geld in ga stoppen :)

• Recon24
Ben benieuwd naar het ship, maar ik hou mijn Carrack wel lekker. Ik heb nog niet eens van mijn Carrack kunnen genieten en dan moet ik nog eens langer gaan wachten op de Polaris.

• Bornhald
Recon24 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:27:
Ben benieuwd naar het ship, maar ik hou mijn Carrack wel lekker. Ik heb nog niet eens van mijn Carrack kunnen genieten en dan moet ik nog eens langer gaan wachten op de Polaris.
Indien ik het ga doen, is het ook een CCU op de Carrack (of gemini, hoewel de gemini nu net een schip is waarmee je simpel en snel geld zal kunnen verdienen met een skeleton npc crew) welke ik dan nog niet toepas zodat ik de carrack nog kan zien een evt de CCU kan melten en mn ouwe zooi weer terug halen :D

best of both worlds zeg maar.

• Tylocke

Lijkt me erg gaaf maar ik zie mezelf niet nog een groot schip aanschaffen. Ik vermoed dat ik al genoeg uitdaging heb om mijn Carrack vol te krijgen, laat staan een nog groter schip.

Mocht de 890 Jump ooit nog langskomen als upgrade zou ik er nog een keer over twijfelen maar gewoon omdat mijn HQ zou worden.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Ik heb het GoT doc maar vast bijgewerkt en de Polaris toegevoegd. Ben benieuwd. :)

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
TS laad nu wel lekker erg snel.
Kunnen we nog meer toevoegen :D

plan: Php7 en lazy image loader - Development-iteratie #92

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:10:
Ik heb het GoT doc maar vast bijgewerkt en de Polaris toegevoegd. Ben benieuwd. :)
Mijn verwachting is dat we +/- 5 Carracks minder gaan zien, en 10 Polari' meer :P .

Zullen we alle afbeeldingen binnen de quotes weer naar buiten halen? :P

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
Lijkt me wat veel eigenlijk, 10 stuks :o Zijn er echt nog mensen (hier) die gewoon de volle mep neerleggen voor zulke dure schepen?
Mwa 2x Idris en 10x Polaris vind ik aardig in balans als strike-fleet. :P

En ja er zullen een heleboel schepen gesmolten worden a.s. Zondag gok ik zo.

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 04-10-2016 15:07 ]

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Case_C schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Mijn verwachting is dat we +/- 5 Carracks minder gaan zien, en 10 Polari' meer :P
Lijkt me wat veel eigenlijk, 10 stuks :o Zijn er echt nog mensen (hier) die gewoon de volle mep neerleggen voor zulke dure schepen?

Ik ben zelf eigenlijk een beetje gestopt met nog meer geld uitgeven totdat er echt een soepel draaiende feature-rijke game ligt. Elke aankoop die ik nu nog doe (hooguit 1 per 2/3 maanden) is hooguit nog een tientje bijleggen op een gesmolten schip.

• Bornhald
[...]

Ik ben zelf eigenlijk een beetje gestopt met nog meer geld uitgeven totdat er echt een soepel draaiende feature-rijke game ligt. Elke aankoop die ik nu nog doe (hooguit 1 per 2/3 maanden) is hooguit nog een tientje bijleggen op een gesmolten schip.
Als jij bij congierge kijkt, dan heb je daar genoeg mensen die, volgens eigen zegge, genoeg disposable income hebben om dat inderdaad te doen. Met als doel verder supporten

ik denk dat in realiteit het gros van de mensen schepen zou smelten en dan een X bedrag extra bij betalen.

er zijn ook genoeg mensen die x per maand op zij leggen, nu wat schepen melten om een polaris te kopen en in de loop van de maanden met buy back tokens weer terug kopen wat ze ervoor gemelt hebben.

Maar per saldo zal er slechts een heel klein aantal mensen zijn wat direct de volle mep neerlegt om er 1 te kopen. aan de andere kant, als 1 op de 1000 mensen hem direct betaald hebben we het nog steeds over 1500 mensen die hem kopen voor cash. Ik weet niet wat reeel is in deze

overigens wel grappig om te kijken of je een analyse kan maken op basis van de GOT mensen, er even vanuit gaande dat wij de gemiddelde SC backer zijn en waar je wel exacte(re) nummers van hebt kan je extrapoleren en kijken of je dan de groei in cash kan verklaren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 04-10-2016 15:47 ]

• Recon24
Tylocke schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Lijkt me erg gaaf maar ik zie mezelf niet nog een groot schip aanschaffen. Ik vermoed dat ik al genoeg uitdaging heb om mijn Carrack vol te krijgen, laat staan een nog groter schip.

Mocht de 890 Jump ooit nog langskomen als upgrade zou ik er nog een keer over twijfelen maar gewoon omdat mijn HQ zou worden.
Dit zelfde heb ik ook. Ik weet niet echt wat voor toevoeging de Polaris echt voor mij heeft als ik al een Carrack heb (vooral omdat ik exploration echt wil gaan doen). Persoonlijk hoef ik ook niet 2 grote schepen namelijk. Ik gebruik mijn 2 Argo's nog wel voor leuke upgrades en eventueel mocht de Terrapin mij niet bevallen, dat ik deze nog eens gebruiken voor een wat duurder schip.

Maar goed...we zien het zondag natuurlijk. Ik benen sowieso wel benieuwd en eens kijken of het mijn aandacht trekt. Eens kijken of ze ook nog eens wat huidige schepen in de sale gooien, dan koop ik de Freelancer weer wat eerder terug en anders later dit jaar.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12 07:13

SG

SG surft naar info hardewaren

Na lange tijd SC weer gechecked en kom december gift Mustang tegen?
De Recliamer nog altijd in Concept. Jammer.
Die Reclaimer is lekker groot , groter dan de connie.
Dat is groot zat voor mij.
Als Fighter heb ik een 300i
En Redeemer duikt op in hangar maar je kan er nog niks mee.

Nee ga iig niet nog meer shipjes halen. Ander hobbies vergen nogal wat cash.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nee geen polaris voor mij. Mijn Carrack en Endeavor zijn heilig. :*)

• Tylocke
SG schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:25:
Na lange tijd SC weer gechecked en kom december gift Mustang tegen?
De Recliamer nog altijd in Concept. Jammer.
Die Reclaimer is lekker groot , groter dan de connie.
Dat is groot zat voor mij.
Als Fighter heb ik een 300i
En Redeemer duikt op in hangar maar je kan er nog niks mee.

Nee ga iig niet nog meer shipjes halen. Ander hobbies vergen nogal wat cash.
Zo te zien mag CIG al niet klagen met jouw bijdrage ;)

Redeemer gaat weer terug naar de tekentafel. Oorspronkelijk bedoeld als dropship voor SQ42 maar daarin nu vervangen door de Vanguard Hoplite.

De Reclaimer, Orion en veel andere grote schepen zullen pas veel later gaan komen. De Carrack zal vanwege zijn populairiteit al als een van de eerdere gaan komen maar zal ook nog wel een behoorlijk tijdje gaan duren.

• SG

SG

Ja als ik de ship matrix bekijk is er nog heel veel wat nog eerst in concept staat. Maar SQ42 vind ook iets wat mij interreseerd als ouwe wingcommander gamert.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
[...]
Lijkt me niet meer dan logisch uitgangspunt. Soms doen we of elke keer weer die schepen aanschaffen het normale is. :P

• Tylocke
Ik ben er ook mee gestopt voorlopig. De 9 schepen die ik nu heb is meer dan voldoende. Ik twijfel alleen nog even over mijn Aquila wat ik daar mee doe. Wacht wel even af tot ie vliegbaar is.

Heb wel weer een Sabre, dus go team Sabre!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:00

4th

Ben nog op zoek naar goede reden om de kosten te verantwoorden om mijn 325A te upgraden naar een Sabre. Mis de in depth statistics nog een beetje in de shop, verhoudingen tot anderen schepen, is dat ook ergens weergegeven?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Case_C
4th schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:58:
Ben nog op zoek naar goede reden om de kosten te verantwoorden om mijn 325A te upgraden naar een Sabre. Mis de in depth statistics nog een beetje in de shop, verhoudingen tot anderen schepen, is dat ook ergens weergegeven?
Momenteel is de Sabre natuurlijk een veel betere fighter, maar of dat het prijsverschil uiteindelijk waard gaat zijn is nog maar de vraag. Het kan nog even duren, maar het afwachten van de 300 series rework lijkt me gewoon de beste optie.

Stats gaan nog teveel veranderen, en uiteindelijk kan je in de PU meer beginnen met een 325A dan een volledige fighter.

4th schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:46:
[...]
Oh, een geplande rework van de 300 series had ik nog niet meegekregen, thx! _/-\o_
Ja die staat nu alweer een tijd in de planning. Waarschijnlijk wachten ze daarmee tot er een 'geschikte' artiest vrij komt. En met de development van SQ42 die qua schepen op z'n eind loopt kan dat binnenkort gaan zijn.

Gok dat we begin volgend jaar met elke patch (3.1, 3.2 etc.) aardig wat schepen uit concept zien komen. :) .

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 05-10-2016 11:51 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:00

4th

Case_C schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

Momenteel is de Sabre natuurlijk een veel betere fighter, maar of dat het prijsverschil uiteindelijk waard gaat zijn is nog maar de vraag. Het kan nog even duren, maar het afwachten van de 300 series rework lijkt me gewoon de beste optie.

Stats gaan nog teveel veranderen, en uiteindelijk kan je in de PU meer beginnen met een 325A dan een volledige fighter.
Oh, een geplande rework van de 300 series had ik nog niet meegekregen, thx! _/-\o_

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Tylocke
4th schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Verwacht hem nog niet te snel! De rework is al een tijdje in de pijplijn alleen gaan op dit moment schepen die voorkomen in SQ42 voor. Origin komt als manufacturer niet voor in SQ42 dus ik vrees dat wij liefhebbers van de 300 serie nog erg veel geduld moeten hebben. Aegis, MISC, Anvil en Drake zitten ondertussen wel goed, al moeten die laatste nog geduld hebben voordat de Caterpillar eraan komt en daarna de Cutlass rework en de Buccaneer release.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 07:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Ergens in een ver verleden 65 euro besteed aan dit spel, komt pas wat bij als ik het gespeeld heb en enthausiast geworden ben :P Ik ben een geduldig mens mag wat mij betrefd nog wel een jaartje of 2 duren als het resultaat maar goed is!

• Bornhald
Ryan1981 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:13:
Ergens in een ver verleden 65 euro besteed aan dit spel, komt pas wat bij als ik het gespeeld heb en enthausiast geworden ben :P Ik ben een geduldig mens mag wat mij betrefd nog wel een jaartje of 2 duren als het resultaat maar goed is!
dikke kans dat je dan niks meer hoeft te besteden :)

het is altijd het idee geweest dat wanneer SC uit is, je alleen nog een start pakket kan kopen

• SG

SG

Met MMO begint het juist na de 1 ste release en dan voor 10 jaar.
Dus release in 2018 houd dev na release tot 2028 .
Als goal hebt van MMO die 10 jaar loopt.

Heb 300i
Maar ook drake herald LTi.

Maar gezien life cycle van MMO en voor continuiteit met groot studio ( s ).
Dan lijkt mij dat ship sale door gaat na release. Mischien andere prijsen als micro transactie of DLC asset.

Ideaal als je niet veel playtime hebt door de week vs nolifers.

Zou ook kunnen dat CR de smaak te pakken heeft en er sowieso mee doorgaat.

• Bornhald
SG schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:41:
Met MMO begint het juist na de 1 ste release en dan voor 10 jaar.
Dus release in 2018 houd dev na release tot 2028 .
Als goal hebt van MMO die 10 jaar loopt.

Heb 300i
Maar ook drake herald LTi.

Maar gezien life cycle van MMO en voor continuiteit met groot studio ( s ).
Dan lijkt mij dat ship sale door gaat na release. Mischien andere prijsen als micro transactie of DLC asset.

Ideaal als je niet veel playtime hebt door de week vs nolifers.

Zou ook kunnen dat CR de smaak te pakken heeft en er sowieso mee doorgaat.
Ergens aan het begin is er dacht ik een vote geweest, of ze door moesten gaan met verkopen van schepen of niet. Toen is er massale tegen gestemd en is het niet geworden. Nu kunnen ze altijd van gedachten veranderen maar hoop dat ze dan minimaal weer laten voten onder de backers.

Dat gezegd hebbende zou ik het niet vreemd vinden als er nog steeds LTI sales zijn van nieuwe schepen wanneer sc uit is. Met alleen verkoop van starters en uec lijkt het mij dat ze het niet gaan redden, alle servers en nieuwe schepen enz.

• SergeR
Ik vraag me sowieso af hoe ze het willen gaan doen, financieel. Het budget wat ze hebben opgehaald is leuk, maar niet voldoende voor meer dan 4-5 jaar. En straks als de game live is? Dan zullen ze sowieso veel minder schepen verkopen, ook al blijven ze verkoopbaar. M.i. zal het naar een abonnementsvorm moeten om het vol te kunnen blijven houden.

• Tylocke
SergeR schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:08:
Ik vraag me sowieso af hoe ze het willen gaan doen, financieel. Het budget wat ze hebben opgehaald is leuk, maar niet voldoende voor meer dan 4-5 jaar. En straks als de game live is? Dan zullen ze sowieso veel minder schepen verkopen, ook al blijven ze verkoopbaar. M.i. zal het naar een abonnementsvorm moeten om het vol te kunnen blijven houden.
Er zijn 3 gebruikelijke manieren om MMO's te financieren.

1) abonnement
2) betalen voor basis game en elke uitbreiding
3) microtransactions

EVE online is een combinatie van 1 en 23 bijvoorbeeld.
WoW is voor zo ver ik weet 1, 2 en 3.
Guildwars 2 is dan weer 2 en 3. (recentelijk is free to play voor de basisgame gekomen maar dan wel met aardig wat beperkingen)
The Old Republic is dan weer optional 1 en 3? (In principe free to play maar als je meer wilt dan een premium account nemen?)

Ik vermoed dat Star Citizen zoiets als Guildwars 2 gaat worden en dat is dan een combinatie van 2 en 3. Als ze nu in één keer zouden aankomen met een abonnements systeem dan gaan een bult mensen (inclusief mezelf) erg boos worden.
Bornhald schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:46:
[...]

eve online is alleen 1, nog nooit betaald voor een uitbreiding en "een paar jaartjes" gespeeld 8)
Je hebt gelijk, dat had ook 1 en 3 moeten zijn. Het kopen van PLEX voor echt geld en dan verkopen voor ingame geld zie ik als 'microtransaction'. Ze hebben inderdaad geen kosten voor aanschaf van wat dan ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Tylocke op 05-10-2016 21:54 ]

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
SergeR schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:08:
Als ze dan wel eerst even aftrekken wat mensen al in echt geld hebben uitgegeven in echte €/$ en dan bijvoorbeel uitgegeven in €/$ / € 10,- abbo per maand, dan kunnen heel veel mensen hier het wel een aantal jaartjes uithouden (ik een kleine 2 jaar maar, alleen starterpakket+LTI Sabre (€ 55,- + €175,- = €230,-/€10,-=23mnd)) Maar dan zou ik het er daarna ook prima voor over hebben.
Een polaris zou je dan al 75mnd opleveren, dus zit je de eerstkomende 6,25jaar al goed :+

systeem

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

1) abonnement
3) microtransactions

EVE online is een combinatie van 1 en 2 bijvoorbeeld.
Guildwars 2 is dan weer 2 en 3. (recentelijk is free to play voor de basisgame gekomen maar dan wel met aardig wat beperkingen)
The Old Republic is dan weer optional 1 en 3? (In principe free to play maar als je meer wilt dan een premium account nemen?)

Ik vermoed dat Star Citizen zoiets als Guildwars 2 gaat worden en dat is dan een combinatie van 2 en 3. Als ze nu in één keer zouden aankomen met een abonnements systeem dan gaan een bult mensen (inclusief mezelf) erg boos worden.
eve online is alleen 1, nog nooit betaald voor een uitbreiding en "een paar jaartjes" gespeeld 8)

Je hebt gelijk, dat had ook 1 en 3 moeten zijn. Het kopen van PLEX voor echt geld en dan verkopen voor ingame geld zie ik als 'microtransaction'. Ze hebben inderdaad geen kosten voor aanschaf van wat dan ook.
3 zit er inderdaad ook zeker in, naast plex hebben ze ook nog die 2e currency (AUR) die je kan kopen welke gebruikt wordt voor skins en andere vanity items. Ook een handige/makkelijke manier om legaal ingame geld te krijgen.

sean tracy interview

[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 06-10-2016 09:01 ]

• Sillyjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12 16:09
Er komen iig uitbreidingen voor squadron 42 en ze hebben ook al aangegeven dat er micro transactions komen om UEC te kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sillyjan op 05-10-2016 21:50 ]

iRacing Profiel

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoe Sean altijd over de SC en de engine praat blijft geweldig. _/-\o_

edit:
Owja, ik zag laatst een kopietje van deze deze op mn harddisk voorbij komen. Dat heb ik ooit eens uit een 10ftd geknipt om te kijken of het mooi zou loopen, ik had alleen niet de tools om het mooi te doen
http://imgur.com/npWZBSH

[ Voor 30% gewijzigd door Anthor op 06-10-2016 00:24 ]

• Bornhald
Anthor schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:12:
[...]

Hoe Sean altijd over de SC en de engine praat blijft geweldig. _/-\o_
Hij weet het op zo een manier te vertellen dat je er helemaal enthousiast van wordt, ookal heb je geen idee waar het nu precies over gaat omdat je wat anders aan het doen was..

Oh en uit de serie fud (fear uncertainty and doubt) campagne van DS.
Derek Smart on Twitter: "Got word of people exiting Star Citizen project, with more to come. Not naming them; as I don't do that anymore"
Want in derek wereld is het niet normaal dat je mensen hebt, bij een bedrijf van 300 man, die weg gaan. :+

Edit:

https://m.reddit.com/r/st...uybacksunmelt_might_stop/

Het is verstandig nu op te gaan letten met melts en Unmelting, zie link naar reddit

Menten en Unmelting kunnen zonder waarschuwing verdwijnen, overigens al de 2e keer dat ik het bericht lees, dus houdt er rekening mee

[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 06-10-2016 13:30 ]

• Case_C
Sillyjan schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:50:
Er komen iig uitbreidingen voor squadron 42 en ze hebben ook al aangegeven dat er micro transactions komen om UEC te kopen.
De 'uitbreidingen' voor SQ42 zijn volgens mij aangekondigd als 'vervolg' delen. Dus weer een game opzich, dus dan zou je later niet persé met SQ42 hoeven te beginnen? Maar dat gaan we wel zien.

Micro-transacties zullen ingame blijven, evenals ship-sales. Welke schepen te koop blijven zullen we wel zien. Om het even gaat het werken als World of Warships, waarbij om de zoveel tijd 'speciale' schepen in de verkoop gaan.

Nog maar 'even' wachten op 3.0 :)
http://imgur.com/a/DpZKM
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QEzeFD8.jpg

Bornhald schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:05:
[...]
Want in derek wereld is het niet normaal dat je mensen hebt, bij een bedrijf van 300 man, die weg gaan. :+
"Not naming them; as I don't do that anymore"
En de dag nog oproepen doen om ze met naam en toenaam en CV te verzamelen van iedereen die er werkt. 8)7 Om de werknemers "verantwoordelijk" te houden voor hun daden :/ . |:(

JanAd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Ahja, ik speelde van't weekend nog eens voor de eerste keer in maanden en ik vond de Trust Strafe up en Down niet meer. 8)7 :P Daar stond ik dan... terug een n00b :+
Haha ja dat is heel herkenbaar :) , probeer toch wel elke patch even uit om al die wijzigingen bij te houden.. Ben dan ook heel benieuwd naar 2.6 en alle gameplay changes daarin :) .

[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 06-10-2016 10:53 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-12 21:54

JanAd

Wind’s howling

[...]

1) abonnement
3) microtransactions

EVE online is een combinatie van 1 en 23 bijvoorbeeld.

[...]

zion schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

Als ze dan wel eerst even aftrekken wat mensen al in echt geld hebben uitgegeven in echte €/$ en dan bijvoorbeel uitgegeven in €/$ / € 10,- abbo per maand, dan kunnen heel veel mensen hier het wel een aantal jaartjes uithouden (ik een kleine 2 jaar maar, alleen starterpakket+LTI Sabre (€ 55,- + €175,- = €230,-/€10,-=23mnd)) Maar dan zou ik het er daarna ook prima voor over hebben.
Een polaris zou je dan al 75mnd opleveren, dus zit je de eerstkomende 6,25jaar al goed :+
Ik hoop dat ze niet gaan afkomen met een abonnement. Zeker niet voor spelers die er nu al hopen geld ingestoken hebben. Dat zou ik wel een behoorlijke afknapper vinden.
Plus ik heb soms weken of maanden dat ik graag ff iets anders speel (zoals nu hier de laatste 3-4 maanden enkel Total War heeft op gestaan en 0,0 SC) Beetje vervelend als je dan een abo lopen hebt...

Edit: Moest je nu direct per jaar een abo kunnen betalen met een korting tov per maand zou ik het wss wel zonder morren doen. ;)

Met microtransacties heb ik geen probleem, dan heb je nog in de hand hoeveel je er extra aan uitgeeft.

Ahja, ik speelde van't weekend nog eens voor de eerste keer in maanden en ik vond de Trust Strafe up en Down niet meer. 8)7 :P Daar stond ik dan... terug een n00b :+

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Tylocke
Bornhald schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

https://m.reddit.com/r/st...uybacksunmelt_might_stop/

Het is verstandig nu op te gaan letten met melts en Unmelting, zie link naar reddit

Menten en Unmelting kunnen zonder waarschuwing verdwijnen, overigens al de 2e keer dat ik het bericht lees, dus houdt er rekening mee
Er is net een CIG medewerker geweest die dit nog even heeft toegelicht. CIG waarschuwt mensen dat sommige packages en schepen niet meer te unmelten zijn na een melt!

Zo heb je bijvoorbeeld de Mustang Omega van AMD die niet meer te unmelten is, net zoals packages met fysieke goodies.

Het punt is alleen dat het systeem altijd een waarschuwing geeft dat een melt permanent is en niet meer ongedaan kan worden gemaakt ongeacht of dit nu waar is of niet.

(dit zou ook kunnen suggereren dat er in de toekomst meer en meer schepen bijkomen die je niet meer kan unmelten)

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Zal het hier ook maar even neerzetten.
De details van de eerste nederlandse Bar Citizen zijn bekend!

10 december vanaf 19:00
Janskerkhof 18 in de kantine van het HKU Theater.

We zijn momenteel in het process om patches te laten maken. Deze mag je gratis mee nemen (1 p.p.), er is wel een beperkt aantal patches dus OP = OP.

Bierglazen zijn we naar aan het kijken maar deze zullen van te voren besteld en betaald moeten worden. Je kan ze dan op die avond ophalen en mee naar huis nemen. Dit heeft te maken met de minimum oplage die alle bedrijven hanteren.

Later meer over prijzen van de kaartjes, bierglazen en het programma van de avond :)

[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 06-10-2016 12:27 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 119 Laatste