10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Facerafter heeft 't al ingevuld
Patch:
Voor het kiezen van de patch is het lang spannend geweest, de poll is heel lang gelijk blijven lopen. Op een gegeven ogenblik zijn we binnen de organisatie gaan kijken wie welk ontwerp het mooist vond. Ook nog aan Cameron gevraagd (De Event-Manager van CIG)
Daarbij kwamen we op 3 stemmen voor de molen, 2 voor de zwarte leeuw en Cameron die de Oranje leeuw heel gaaf vond. Het was in ieder geval geen makkelijke keuze...
Optie A (Molen) 39,4%
Optie B (Oranje leeuw) 23,9%
Optie C (Zwarte leeuw) 36,6%
Voor de tekst onderaan de patch is Netherlands met 50% de winnaar geworden, dit zal er dan ook onder gezet worden.
edit:
Was dit vanochtend tussen werk door aan 't typenzion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:47:
[...]
Heb ik nou gemist wat het uiteindelijke ontwerp werd? (met de uitslagen v/d poll zodat we konden zien hoe verdeeld het nou eigenlijk was)
Facerafter schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:26:
We zijn momenteel in het process om patches te laten maken. Deze magkrijg je gratis bij een kaartje (1 p.p.), er is wel een beperkt aantal patches dus OP = OP.
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 06-10-2016 13:06 ]
ik zie het nu inderdaad overal staanTylocke schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Er is net een CIG medewerker geweest die dit nog even heeft toegelicht. CIG waarschuwt mensen dat sommige packages en schepen niet meer te unmelten zijn na een melt!
Zo heb je bijvoorbeeld de Mustang Omega van AMD die niet meer te unmelten is, net zoals packages met fysieke goodies.
Het punt is alleen dat het systeem altijd een waarschuwing geeft dat een melt permanent is en niet meer ongedaan kan worden gemaakt ongeacht of dit nu waar is of niet.
(dit zou ook kunnen suggereren dat er in de toekomst meer en meer schepen bijkomen die je niet meer kan unmelten)
sc forum:
https://forums.robertsspa.../7084867/#Comment_7084867
en congiergeSo, seems a tweet I made was misinteprited.
To clarify, the buy back system is not going anywhere. If it was, we would of course give warning about something as impactful as this.
This unfortunately has been a case of someone misunderstanding the context of what was said, and running with it. As per tradition of every major ship sale, we see a flurry of tickets coming in with backers regretting melting down dozens of pledges to grab the next big shiney thing from the store, and then regretting their choice, and asking for it to be recovered via CS.
Since the CS team no longer recover ships outside of the buy back system, I take the liberty to advise people, either through my tickets, or social media, to take care and consideration when melting their pledges.
When you do this, it is designed to be permanent, and not as a means to chop and swap pledges around, or use the buy back system as a means of long term storage, for pledges you can recover later on. It isn't designed for that. It is designed for short term recovery for a genuine mistake that was made.
To echo that, I would recommend waiting for details of the sale to emerge first, before committing to mass melting pledges. We will be unable to recover melted ships and assets, outside of what the buy back system offers.
https://forums.robertsspa.../7084858/#Comment_7084858
Hey everyone!
Just wanted to pop in and dump some water on this fire before it gets out of hand. Unmelting through the Buy Back tool is NOT going away sometime soon, and there WILL be warning.
This was only to warn backers that not all pledges are eligible for this tool, this list MAY change in the future, and using it as a temporary storage isn't what this tool was designed to do. Always be sure that if you're reclaiming it, it's for the right reasons and that you understand the risk in possibly not being able to get it back.
[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 06-10-2016 13:29 ]

Schijnt voor een Drake schip te zijn, dus of Caterpillar of Buccaneer.
Mijn gok, landing strut/leg van de CutlassCase_C schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:23:
En weer een stukje art via Sandi:
[afbeelding]
Schijnt voor een Drake schip te zijn, dus of Caterpillar of Buccaneer.
Rule of Cool, de Sabre is cooler dan de 325A4th schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:58:
Ben nog op zoek naar goede reden om de kosten te verantwoorden om mijn 325A te upgraden naar een Sabre. Mis de in depth statistics nog een beetje in de shop, verhoudingen tot anderen schepen, is dat ook ergens weergegeven?
[ Voor 35% gewijzigd door Bornhald op 07-10-2016 12:07 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Die wel tergend traag laad

"Wie is er in voor een potje Zero-G poolen?"
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 07-10-2016 20:15 ]
Ik geloof niet dat het zo is, maar dit lijkt heel erg op zeggen, ladies and gentlemen, we've did it.It’s time for CitizenCon!
Is this email not displaying correctly? View it in your browser.
Star Citizen Newsletter - CitizenCon is Here!
October 7th, 2016
Greetings Citizen. It’s time for CitizenCon!
Four years ago, we began our historic crowdfunding campaign for Star Citizen. It’s incredible to think about where we are now compared to where we started. Today, there are over 350 employees at four offices across the world delivering the game of your dreams and theirs.
This Sunday, October 9th at 3pm PDT (10pm GMT), join us in celebrating this incredible journey at CitizenCon. The event will be broadcast live from Los Angeles. We’re excited to show you the progress we’ve made on a number of fronts, but don’t want to spoil the surprise, so make sure to tune in to our Twitch livestream to see exactly what we have planned.
Also, we’ve got a number of fun things planned leading up to the main event. From gameplay live streams to fan gatherings, there are plenty of ways to engage with the Star Citizen community and devs before Sunday’s show. You can find the specifics of these events in our CitizenCon 2946 Details post.
-- Chris Roberts
Ik had 'm groter verwacht eigenlijk, hij kan ook maar één schip meenemen.AjDuLion schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 07:38:
ehm ehm.. wat vinden we van de polaris ?
Wel leuke korting though, zou er bijna m'n Endeavour voor inruilen.
hmm congierge en subscribers kunnen hem voor minder kopen 625 ex vat 756.25 inc vat in USD
[ Voor 47% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 08:14 ]
Laat maar weten als je niks met je code wil gaan doen, is voor mij net de drempelRecon24 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:55:
Ik heb ook de subscribers code. Heb hem eventjes bekeken maar ik hoef het schip ook niet.
[afbeelding]
Kan geen ccu gaan doen zoals gehoopt
[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 09:09 ]
Is het bedrag voor iedereen anders trouwens? CCU lijkt me trouwens ook niet te kunnen als hij officieel nog niet in de store staat.Bornhald schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:09:
[...]
Laat maar weten als je niks met je code wil gaan doen, is voor mij net de drempel
[ Voor 13% gewijzigd door Recon24 op 08-10-2016 09:36 ]
We zitten nog in de presale, kan nog zijn dat ccu's openen met de reguliere sale.Bornhald schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:09:
[...]
Laat maar weten als je niks met je code wil gaan doen, is voor mij net de drempel
Ben wel tempted voor die lagere prijs, maar die max crew schrik ik wel een klein beetje van. Zit met een coop vriendenclubje van 4 man, dus de rest zou dan uit de org moeten komen. Mss tijd dat ik eens join
Ik zou hem sowieso in GBP kopen. Lijkt er wel op dat er verschillende types presales zijn. Die van mij kwam op £492.Recon24 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:55:
Ik heb ook de subscribers code. Heb hem eventjes bekeken maar ik hoef het schip ook niet.
[afbeelding]
Door die prijs (ongeveer €560) ben ik toch wel weer tempted
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ik zou hem ook niet kopen in euro's natuurlijkTylocke schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:45:
[...]
Ik zou hem sowieso in GBP kopen. Lijkt er wel op dat er verschillende types presales zijn. Die van mij kwam op £492.
Door die prijs (ongeveer €560) ben ik toch wel weer tempted
Reden dat ik hem niet hoef is omdat de Carrack mij al groot genoeg lijkt. Deze heeft een max crew size van 5 /6 dacht ik (eigenlijk heb je altijd meer nodig als je echt goed bemand wilt zijn). Zelf hoef ik niet nog eens een enorm schip te hebben, al is de prijs natuurlijk wel redelijk (blijft veel geld).
Daarbij heb ik ook niet echt een gevoel bij dit schip en zou ik ook niet weten wat ik er persoonlijk mee wil. Mijn doel is toch vooral exploration en trading/cargo. Ben daarom ook even aan het kijken op Reddit om weer een Freelancer erbij te nemen met LTI of ik kan 1 van mijn Argo's hiervoor inzetten natuurlijk, maar die wil ik stiekem nog bewaren mochten er in de komende maanden (jaar) nog iets anders tofs komen wat niet al te veel kost om een CCU mee te doen. Ook heb ik nog een Terrapin waar ik over twijfel of ik hem uiteindelijk ga houden (wacht wel eerst tot deze in de hangar staat of vliegbaar is), en wil nog een prospector, maar dat zal ook wel via reddit moeten gaan.
Mijn Dragonfly en Gladius hou ik, al zal ik met die laatste misschien nog eens een CCU doen naar een sterkere fighter.
[ Voor 57% gewijzigd door Recon24 op 08-10-2016 09:57 ]
De Terrapin is een Banu bij mij maar voor mij geldt hetzelfde. Polaris ziet er erg tof uit maar is mij te groot.Recon24 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Ik zou hem ook niet kopen in euro's natuurlijkIk ga hem nog eens bekijken maar dan in ponden.
Reden dat ik hem niet hoef is omdat de Carrack mij al groot genoeg lijkt. Deze heeft een max crew size van 5 /6 dacht ik (eigenlijk heb je altijd meer nodig als je echt goed bemand wilt zijn). Zelf hoef ik niet nog eens een enorm schip te hebben, al is de prijs natuurlijk wel redelijk (blijft veel geld).
Daarbij heb ik ook niet echt een gevoel bij dit schip en zou ik ook niet weten wat ik er persoonlijk mee wil. Mijn doel is toch vooral exploration en trading/cargo. Ben daarom ook even aan het kijken op Reddit om weer een Freelancer erbij te nemen met LTI of ik kan 1 van mijn Argo's hiervoor inzetten natuurlijk, maar die wil ik stiekem nog bewaren mochten er in de komende maanden (jaar) nog iets anders tofs komen wat niet al te veel kost om een CCU mee te doen. Ook heb ik nog een Terrapin waar ik over twijfel of ik hem uiteindelijk ga houden (wacht wel eerst tot deze in de hangar staat of vliegbaar is), en wil nog een prospector, maar dat zal ook wel via reddit moeten gaan.
Mijn Dragonfly en Gladius hou ik, al zal ik met die laatste misschien nog eens een CCU doen naar een sterkere fighter.
Mocht je trouwens per se een LTI schip hebben dan heb ik in ieder geval nog wel een klein LTI schip voor je om te upgraden naar Freelancer. Volgens mij heeft Bornhald ook nog wel wat in zijn buy back voorraad.
Wtf, dat is lame
Doe ik iets fout of kan je die presale alleen in zijn geheel nieuw kopen?
Edit: schijnt idd te gelden voor de presale, vraag ik me nu alleen af of je de polaris na de presale ook nog met die concierge korting kan krijgen, volgens mij betaal je dan de volle mep toch?
[ Voor 36% gewijzigd door Oraijon op 08-10-2016 10:29 ]
Ik heb 2 Argo's om eventueel te kunnen gebruiken naar FL (als ik LTI wil). Aan de andere kant wil ik hem maybe juist los kopen en de Argo's bewaren voor toekomstige upgrades. Kan mijn Gladius wel gebruiken, maar dan heb ik nu geen fighter meer (ja de Hornets die ik nu heb enzo), maar dan heb ik geen LTI op de FL.Tylocke schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:18:
[...]
De Terrapin is een Banu bij mij maar voor mij geldt hetzelfde. Polaris ziet er erg tof uit maar is mij te groot.
Mocht je trouwens per se een LTI schip hebben dan heb ik in ieder geval nog wel een klein LTI schip voor je om te upgraden naar Freelancer. Volgens mij heeft Bornhald ook nog wel wat in zijn buy back voorraad.
Lijkt me niet. Dus je kan nu korting krijgen maar betaald de rest volledig met "nieuw" geld, of je wacht tot de korting voorbij is en gebruikt dan store credit.Oraijon schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:21:
"credit: Credits cannot be applied to RSI Polaris - LTI War Bond Presale"
Wtf, dat is lame
Edit: schijnt idd te gelden voor de presale, vraag ik me nu alleen af of je de polaris na de presale ook nog met die concierge korting kan krijgen, volgens mij betaal je dan de volle mep toch?
Voor mij (en denk veel anderen) nu sowieso een no-go.
Ja precies, dan ga ik er ook nog even hard over nadenken en info afwachten. Nog steeds wel interessant maar dan wordt het denk ik een CCU ook voor mij. Met die korting werd het wel interessant maar ben niet van plan om nog zoveel "nieuw" geld in te steken.Snoz Lombardo schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Lijkt me niet. Dus je kan nu korting krijgen maar betaald de rest volledig met "nieuw" geld, of je wacht tot de korting voorbij is en gebruikt dan store credit.
Bij deze pre-sale kun je inderdaad geen store credits gebruiken. Ik heb ook een e-mail gekregen met een aanbieding, maar het schip is mij te groot en veel te duur.Oraijon schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:21:
"credit: Credits cannot be applied to RSI Polaris - LTI War Bond Presale"
Wtf, dat is lame
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Klopt voor mij dan ookSnoz Lombardo schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Lijkt me niet. Dus je kan nu korting krijgen maar betaald de rest volledig met "nieuw" geld, of je wacht tot de korting voorbij is en gebruikt dan store credit.
Als het ccu tegen laag tarief had kunnen zijn had ik het wel gedaan maar dan nog niet met volledig nieuw geld. Ziet er nu vet uit. Maar heb een idris en een Carrack dus ik pas ookOraijon schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Ja precies, dan ga ik er ook nog even hard over nadenken en info afwachten. Nog steeds wel interessant maar dan wordt het denk ik een CCU ook voor mij. Met die korting werd het wel interessant maar ben niet van plan om nog zoveel "nieuw" geld in te steken.
[ Voor 43% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 11:33 ]
28 torpedoes en 7 turrets
Verder verwacht ik dat er een Gladiator of een Hornet size schip wel in de bay gaat passen.
Die 24 crew lijkt me overigens wel overdreven, gok dat daar ook jobs bijzitten die NPC's gaan doen. Voor de Carrack zal die 7 ook lang niet alle posities van het schip omvatten, ofwel ik denk dat er in die 2 jaar meer posities op schepen zijn bijgekomen die de oudere schepen ook hebben... maar nog niet in de stats hebben staan.
Ben wel benieuwd naar de Polaris als schip met interieur, het zag er verder namelijk heel utilitair uit, dan zag de Carrack er wel strakker uit. Dus.. nee ik ga er geen kopen
Gok dat die schepen ook niet 'te duur' zijn om te vliegen, maar het prijskaartje pas gaat tellen als je een beetje gaat schieten met missiles. In dat geval zouden capitals een beetje vergelijkbaar zijn met ICMB's / 'nuclear deterrent'.
Wij zitten met een 'vriendenclubje' van 430 man, dus de kans dat daar extra crew-members bij zitten is best wel grootOraijon schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
We zitten nog in de presale, kan nog zijn dat ccu's openen met de reguliere sale.
Ben wel tempted voor die lagere prijs, maar die max crew schrik ik wel een klein beetje van. Zit met een coop vriendenclubje van 4 man, dus de rest zou dan uit de org moeten komen. Mss tijd dat ik eens join
Dus je bent uitereaard welkom
Maar de subscribers hebben blijkbaar toch alweer 1 miljoen uitgegeven, ben benieuwd hoe dat volgende week gaat. Of de grootste boost daardoor al geweest zou zijn.. (lijkt me niet, maar dat gaan we zien)
Funding staat nu dus op 126 miljoen, gaat me benieuwen waar die het eind van de wee staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 08-10-2016 12:18 ]
Misschien lees ik dit verkeerd. Ze bedoelen toch een echte brochure geen digitale uitgave?
The preview edition of the Polaris, which includes the numbered designation and the printed brochure
Matt Sherman (tech designer):
working on getting the Herald flight-ready and defining how info-running can work as a mechanic
brainstorming how info-running can interact with other professions like salvage, mining, search and rescue, etc.
Jeremiah Lee (character concept artist):
worked on SQ42 and lately PU including recent rollouts of clothing
will be seeing more clothing content in future patches
character pipeline engine limitations and optimizations ensure designs have to be simpler to limit materials and colors
has an outfit that will be showcased at CitCon in some way
internal debate over more variety in clothing or EVA suits
Brian Chambers:
Foundry 42 Frankfurt up to 54 staff
Frankfurt AI team is now pretty firm at 4
likes the new ATV format because they talk less and show more over a longer time interval
Disco says the new format fits since CIG is now in asset creation phase
systems are being built that are intended for final phase giving more opportunity to show off what they're working on rather than just talking about it
Frankfurt cinematics team is 9-10 strong but showing any content would give spoilers
at least 50% of the base CryEngine has been re-written
CR pushed for one unified rig but Ivo had written a paper 6-7 years ago explaining why it was technically impossible and pushed against it until the chicken-inspired breakthrough
may do another followup video to demonstrate how a unified rig is different
level design is creating things in modular pieces
system team is creating things that are scalable
now can have different ecosystems with different atmospheric effects
biggest challenge currently is optimization after ecosystems and AI are integrated onto planets
tells a story where a senior technical director had an idea for atmospherics, talked about how weather cycles were driven in real life, and coded a system that could mimic it over a weekend
mentions different biomes having special characteristics (e.g. desert tileset showing mirage effects under certain heat conditions)
Lijkt me dat je dan inderdaad een Brochure thuis gestuurd gaat krijgenFisher schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:28:
Ik heb hem gekocht. Als je ponden gebruikt is het totaal bedrag 541 euro.
Misschien lees ik dit verkeerd. Ze bedoelen toch een echte brochure geen digitale uitgave?
The preview edition of the Polaris, which includes the numbered designation and the printed brochure
En heel wellicht hebben we op de Bar Citizen NL ook wel dergelijke goodies
Hoe is het trouwens nog afgelopen met het terug-melten van je package? (Weet niet meer de exacte naam daarvan
Middernacht om 12 uur. Maar de stream zelf start een half uur eerder om 23:30.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:50:
Wat is eigenlijk de NL tijd voor CitizenCon. 2300?
Oink
Bij het afrekenen moet je los de brochure toevoegen, en je moet een bezorgadres toevoegenFisher schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:28:
Ik heb hem gekocht. Als je ponden gebruikt is het totaal bedrag 541 euro.
[ Voor 68% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 13:37 ]
De Taurus heeft al 243 SCU terwijl die geen fighter kan vervoeren dus je zou toch veel meer cocaine moeten kunnen vervoeren in zo'n Polaris als je de fighter er uit haalt?
Volgens wat ze in 't verleden hebben gezegd zou je cargo overal waar er plaats is kunnen plaatsen.
Verwijderd
Door z'n afmetingen vind ik het nog wel meevallen, vind dit beter geslaagd dan de Terrapin.. dat is nog meer een doosVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:04:
Die Polaris vind ik qua design best wel afwijken van alle andere schepen. Hij mag wel wat meer identiteit hebben dan een driehoek waar wat onderdelen op zijn geplakt.
Gezien ze 28 torpedoes aan boord moeten kunnen opslaan, gok ik dat daar heel veel ruimte aan verloren gaat. Daar zal ook een systeem voor moeten zijn wat ze automatisch reload.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:51:
216 SCU.
De Taurus heeft al 243 SCU terwijl die geen fighter kan vervoeren dus je zou toch veel meer cocaine moeten kunnen vervoeren in zo'n Polaris als je de fighter er uit haalt?
Volgens wat ze in 't verleden hebben gezegd zou je cargo overal waar er plaats is kunnen plaatsen.
Verder is er eigenlijk weinig 'designated space' voor cargo. Natuurlijk heb je je gangpaden, maar of dat zo prettig is.
Overigens kan je met het systeem wat ze nu hebben.. barrieres opwerpen met boxes in je schip. Overigens lijkt het me wel dat 'losse' dozen die niet op een magnetic pad staan, wel gevoelig zijn voor grenades. En dat het daardoor ook mogelijk debries kan vormen wat je kan verwonden/ragdollen.
Dan is losstaande cargo plots heel gevaarlijk, wanneer een doos ballistic gaat door een grenade.. (cause game physics
Ik ben ook niet helemaal weg van het design. Maar het is wel een rol die er nog moest zijn, vet als org scheepje.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:04:
Die Polaris vind ik qua design best wel afwijken van alle andere schepen. Hij mag wel wat meer identiteit hebben dan een driehoek waar wat onderdelen op zijn geplakt.
Verwijderd
Terrapin is idd ook meh.
Het valt gewoon op dat deze nieuwe schepen veel platte vlakken hebben waar niets gebeurt. Je kan genoeg bedenken om dat subtiel of minder subtiel aan te passen zodat het meer past bij de stijl van de oudere schepen.
Was Mark niet verantwoordelijk voor planetside locations? Ben is volgens mij nog steeds in command als het gaat om ship-design, met Chris als final director?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:19:
Misschien is de het invloed van Mark Skelton die nu vervangen is door iemand anders?
Terrapin is idd ook meh.
Het valt gewoon op dat deze nieuwe schepen veel platte vlakken hebben waar niets gebeurt. Je kan genoeg bedenken om dat subtiel of minder subtiel aan te passen zodat het meer past bij de stijl van de oudere schepen.
https://docs.google.com/s...IVu5o/edit#gid=1295085349
Waarom staat de Polaris nog op 0
Gurmukh was ook heel sterk als designer met de Carrack en Vanguard als unieke designs. Hij is helaas ook wegVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:25:
Klopt ja, Mark deed geen ships. Maar veel vroege schepen zijn ontworpen door Ryan Church, die heeft imo toch wel de mooiste schepen gedaan (Constellation, Idris, Bengal carrier). Hij was meer freelancer voor CIG, heeft ook veel schepen voor films/series gedaan.
En er is nog een designer die er al sinds het begin zit, maar ben zijn naam kwijt. Heeft ook de Freelancer gedaan. Maar Terapin/Polaris zijn wel door een nieuwe lichting mensen gedaan volgens mij.
[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 08-10-2016 14:27 ]
En er is nog een designer die er al sinds het begin zit, maar ben zijn naam kwijt. Heeft ook de Freelancer gedaan. Maar Terapin/Polaris zijn wel door een nieuwe lichting mensen gedaan volgens mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Recon24 op 08-10-2016 14:34 ]
Dat zou niet uit mogen maken, aangezien Ben en als laatste Chris zelf eind redactie doen. Als het design niet bevalt zullen zij het toch afkeuren.Recon24 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:33:
Dan ben ik blij dat de Carrack nog is ontworpen door Gurmukh.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Vannacht kan ik kijken, maandag morgen moet ik werken om 6:00.
[ Voor 32% gewijzigd door The Chosen One op 08-10-2016 16:14 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Dat dus zondagavond/nacht.This year’s event will happen on Sunday October 9, 2016 at the Avalon Hollywood at 1735 Vine St, Los Angeles, CA 90028. Doors open at 2:00 PM with the presentation starting at 3:00 PM/PST.
Maar zo erg is het toch niet dat je het na je werk alsnog op YT/Twitch kan zien?
Omdat er geen reden is om die nu te kopen tenzij voor een lage serial number:
"The special preview sale of the Polaris will be available until the end of the standard Polaris sale on October 17th, 2016."
Bron: https://robertsspaceindus...tions/rsi-polaris-presale
Zondag komen alle details online en dan kan je beslissen.
voordeel van nu kopen, mits je nieuw geld gebruikt (wat nu nog de enige optie is, maar vanaf de 9e niet meer), is dat hij goedkoper is. en dan heb je de optie een fysieke brocure opgestuurd te krijgen met je serienummer eropAndrewBourgeois schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:30:
[...]
Omdat er geen reden is om die nu te kopen tenzij voor een lage serial number:
"The special preview sale of the Polaris will be available until the end of the standard Polaris sale on October 17th, 2016."
Bron: https://robertsspaceindus...tions/rsi-polaris-presale
Zondag komen alle details online en dan kan je beslissen.
volgens mij krijg je nu 16% korting, dus als iemand er een wil laat maar weten, we can work something out
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 19:07 ]
Hebben ze ergens gezegd dat die speciale deal verdwijnt? Volgens mij komt er gewoon een andere deal in de store bij zonder de korting en zonder de brochure waar je geen code voor nodig hebt.Bornhald schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:59:
[...]
voordeel van nu kopen, mits je nieuw geld gebruikt (wat nu nog de enige optie is, maar vanaf de 9e niet meer), is dat hij goedkoper is. en dan heb je de optie een fysieke brocure opgestuurd te krijgen met je serienummer erop
volgens mij krijg je nu 16% korting, dus als iemand er een wil laat maar weten, we can work something out
Zoals ik het lees is het een speciale korting voor congierge, subscribers en mensen die naar Citizen con gaan.AndrewBourgeois schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:28:
[...]
Hebben ze ergens gezegd dat die speciale deal verdwijnt? Volgens mij komt er gewoon een andere deal in de store bij zonder de korting en zonder de brochure waar je geen code voor nodig hebt.
dat baseer ik op:
https://robertsspaceindus...tions/rsi-polaris-presaleThe special pricing is available only to Concierge backers, Subscribers and CitizenCon 2016 Attendees.
Wanneer ik nu door de verkoop heen loop zie ik een check op mij er tussen staan, dus of ik bij 1 van de 3 groepen hoor.
speculatie is of de code " BUYWARBONDS " daarna ook nog te gebruiken is of niet, gezien de eerder tekst wel.
De draw back is dat er geen store credit gebruikt mag worden, dus het is allemaal nieuw geld.
Wanneer ik dus met store credit wil kopen, moet ik wachten tot de 9e en dan kan ik hem voor store credit kopen, alleen dan kost hij 750usd ex btw en nu kost hij 625usd ex btw
als jij het anders leest hoor ik het graag
gezien in congierge ben, wil ik hem best voor iemand aanschaffen en dan versturen, krijg je ook de brochure thuis gestuurd
[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 19:40 ]
Ligt t nou aan mij, of zijn die turrets van de Polaris veel kleiner dan die op de Carrack?

Schijnbaar zit er ook een klein scheepje aan de Polaris? Ofwel de cockpit zou wellicht detachable zijn, waarschijnlijk is de Polaris dan te groot voor planetside?
[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 08-10-2016 22:11 ]
Maar op een van de bewegende beelden staat er een schip in de bay van de polaris. als je er op let zie je hem..
Als je naar de landed Polaris kijkt, lijkt het wel heel erg dat het voorste gedeelte als los schip zou kunnen werken. Maar dat horen we morgen welBornhald schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:14:
ik vond die aanname wat ver gaan, dat er een klein schip op de polaris zit, gezien hij nergens genoemd staat, er kan er 1 geserviced worden, dat was wat ik las..
Maar op een van de bewegende beelden staat er een schip in de bay van de polaris. als je er op let zie je hem..
Als die tubes daadwerkelijk zo ver naar voren zitten.. dan gaat dat voorste deel goed vast zitten
Ben dan ook heel benieuwd naar de Caterpillar, en hoe die werkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 08-10-2016 22:33 ]
Case_C schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:26:
[...]
Als je naar de landed Polaris kijkt, lijkt het wel heel erg dat het voorste gedeelte als los schip zou kunnen werken. Maar dat horen we morgen wel.

helemaal mee eens, maar wat jij en ik vinden kan natuurlijk door CIG anders gevonden worden..Case_C schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:26:
[...]
Als die tubes daadwerkelijk zo ver naar voren zitten.. dan gaat dat voorste deel goed vast zitten. Dus lijkt me een debunk voor 't detachable schip aan de voorkant. Zowieso maakt dat de schepen nodeloos ingewikkeld.
Ben dan ook heel benieuwd naar de Caterpillar, en hoe die werkt.
hoop trouwens dat ze snel de Cat hangar ready hebben...
zouden ze 2.6 naar PTU doen, of zouden ze direct door gaan naar 3.0 rond eind november begin december?
[ Voor 50% gewijzigd door Bornhald op 08-10-2016 22:37 ]

Als dat zo doorgaat zitten ze over de 127 miljoen voor de livestream begint.Bornhald schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:53:
Gaat goed met de polaris, al meer dan 2800 in de presale verkocht!!
Ze delen nu nummers 2801-2900 uit
[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 09-10-2016 12:59 ]
Ze delen nu nummers 2801-2900 uit
[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 09-10-2016 12:53 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ben net thuis. hopelijk kan ik rustig kijken vanacht.Case_C schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:44:
Q&A van de livestream van gisteren:
[...]
[...]
Lijkt me dat je dan inderdaad een Brochure thuis gestuurd gaat krijgen. Van de Terrapin waren er schijnbaar ook brochures.
En heel wellicht hebben we op de Bar Citizen NL ook wel dergelijke goodies![]()
Hoe is het trouwens nog afgelopen met het terug-melten van je package? (Weet niet meer de exacte naam daarvan)
Je bedoelt mijn armada package . Die kan ik melten en unmelten geen problemen volgens CIG.
Bedankt Bornhald. Mijn serie nummer is 1702-2000Bornhald schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:36:
Ze zitten al bij de nummers 2001-2100 met het uitreiken van de polaris, zijn er dus al 2000 verkocht, a 625 usd
[...]
Bij het afrekenen moet je los de brochure toevoegen, en je moet een bezorgadres toevoegen
Best self-bought birthday present ever uiteraardDutchWalnut schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:14:
Damn. Toch wel een beetje duur... maar wel een mooi schip die ik graag zou willen zien in de PU.
Maar gefeliciteerd
Hoe zijn de hypedrives hier voor vannacht?
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 09-10-2016 20:32 ]
Happy birthday, zie de post van Bornhald hoe je hem met korting kan halenDutchWalnut schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:14:
Damn. Toch wel een beetje duur... maar wel een mooi schip die ik graag zou willen zien in de PU.
https://www.twitch.tv/starcitizen
Op Discord is het geheel ook te volgen met chips-en drankgeluiden op de achtergrond.
Als ik zo kijk naar de live feed van mensen uit de rij dan weet ik bijna zeker dat het allemaal niet op tijd (alweer) gaat beginnen. Ik denk dat ik het morgen wel allemaal een keer ga bekijken.Case_C schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:17:
Stream begint over 15 minuten (soonTM)
https://www.twitch.tv/starcitizen
Op Discord is het geheel ook te volgen met chips-en drankgeluiden op de achtergrond.
https://www.reddit.com/r/...o_hate_me_but_citizencon/
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Zag die post ook langskomen. Ik ga proberen bewust niet dat soort posts te lezen en vanavond op YT die stream te gaan kijken. Heb al wel opgevangen wat de grote klapper was maar dat ga ik vanavond ook allemaal wel checkenbatumulia schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:48:
Is er iemand die de stream heeft gezien? Als ik zo de reacties zie op Reddit schijnt het een aardig teleurstellende Citizencon geweest te zijn...
https://www.reddit.com/r/...o_hate_me_but_citizencon/
Vind alleen die sale niet heel bijzonder, hoopte stiekem op wat Polaris packs met bundel korting maar deze zijn me dan weer net wat te duur, was eigenlijk niet van plan om nog zoveel nieuw geld in de game te steken
Verwijderd
We hebben geweldig uitziende planet tech gezien met weer systemen!
We hebben geweldige tools gezien die de planeten mogelijk maakt.
We hebben org 2.0 gezien wat heel veelbelovend is.
We hebben niets gezien over de andere planeten in het Stanton systeem.
We hebben niets gezien over 2.6.
We hebben niets gezien over cargo en trading
Voor mij waren de volgende punten interessant:
- Spectrum (soort van Discord geïntegreerd in de game. Maar daar hebben ze enkel de web-interface van laten zien. Maar het klinkt veel belovend.)
- De Procedural Generated planeet zag er wel goed uit, maar halfverwege crashte de stream.. toen was het na half 3 en vond ik 't wel tijd om te gaan slapen.
De eerste 2 uur kan je al skippen (als de pre-stream) er ook opstaatTylocke schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:05:
Zoals ik het nu lees ben ik blij dat ik bij de vertraging al besloten had om maar naar bed te gaan. Wat er te zien was was vast wel fantastisch maar niet iets waarvoor ik beroerd op mijn werk had willen aankomen. Dus ik ga vanavond lekker in alle rust de stream bekijken.
Edit: Een post CitizenCon Discord feestje?
[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 10-10-2016 09:22 ]
Edit: Een post CitizenCon Discord feestje?
[ Voor 8% gewijzigd door Tylocke op 10-10-2016 09:05 ]
Kun je meer vertellen over wat je hebt gezien m.b.t. orgs 2.0? Ben daar wel geïnteresseerd in!Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:52:
Ik heb mijn bevindingen van de presentatie hier neer gezet:
We hebben geweldig uitziende planet tech gezien met weer systemen!
We hebben geweldige tools gezien die de planeten mogelijk maakt.
We hebben org 2.0 gezien wat heel veelbelovend is.
We hebben niets gezien over de andere planeten in het Stanton systeem.
We hebben niets gezien over 2.6.
We hebben niets gezien over cargo en trading
Heb het idee dat de footage/demo voor Squadron 42 er last-minute uitgehaald is omdat er problemen waren en dat ze daardoor andere elementen van de presentatie erg uitgerekt hebben om tijd te vullen.Case_C schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:58:
[...]
Al met al vond ik de opzet van de presentatie veel te ver uitgerekt. Ze hadden het eerste deel beter enkel voor de aanwezige gasten kunnen doen. En enkel het bij Chris z'n presentatie houden. Snap dat het daar om de community draait, maar het grootste deel van de community ziet liever nieuwe dingen, dan de beste stukjes van afgelopen jaar met daartussen interviews.
Zal 't vanavond ook eens terugklijken, maar wel teleurstellend zoals ik het hoor. Iedereen keek volgens mij erg uit naar dit event i.v.m. de verwachte onthullingen.
Roadmap:

[ Voor 10% gewijzigd door Snoz Lombardo op 10-10-2016 09:30 ]
En dan noem je mij een pussy...Case_C schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:58:
We zijn wel iets te laat opgebleven... en daar heb ik wel spijt van.
Voor mij waren de volgende punten interessant:Al met al vond ik de opzet van de presentatie veel te ver uitgerekt. Ze hadden het eerste deel beter enkel voor de aanwezige gasten kunnen doen. En enkel het bij Chris z'n presentatie houden. Snap dat het daar om de community draait, maar het grootste deel van de community ziet liever nieuwe dingen, dan de beste stukjes van afgelopen jaar met daartussen interviews
- Spectrum (soort van Discord geïntegreerd in de game. Maar daar hebben ze enkel de web-interface van laten zien. Maar het klinkt veel belovend.)
- De Procedural Generated planeet zag er wel goed uit, maar halfverwege crashte de stream.. toen was het na half 3 en vond ik 't wel tijd om te gaan slapen.
.
Je kan gewoon helemaal merken dat de presentatie was bedacht met de Squadron 42 missie als hoofditem en toen moesten ze dus iets anders gaan verzinnen. Waardoor je dus met een hoop filler zooi zit.
Maar er zaten in die demo wel een hoop toffe dingen. Een paar kleine details zoals het boot up scherm van escape pod, de 'Takedown' optie en natuurlijk de
Turbulent doet weer fantastisch werk met Spectrum. Vooral op de manier dat het normale in-game voice en normale voice a la discord/teamspeak in 1 doet. Word een compleet nieuw platform, alleen dan weer een beetje jammer dat de andere features voor de orgs nog lagere prioriteit zijn.
EDIT:
Wat ze hebben laten zien was 'Spectrum' het nieuwe platform gemaakt door Turbelent wat dus een alles in één oplossing word voor communicatie tussen orgs, spelers, etc.Snoz Lombardo schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:23:
[...]
Kun je meer vertellen over wat je hebt gezien m.b.t. orgs 2.0? Ben daar wel geïnteresseerd in!
[...]
Heb het idee dat de footage/demo voor Squadron 42 er last-minute uitgehaald is omdat er problemen waren en dat ze daardoor andere elementen van de presentatie erg uitgerekt hebben om tijd te vullen.
Zal 't vanavond ook eens terugklijken, maar wel teleurstellend zoals ik het hoor. Iedereen keek volgens mij erg uit naar dit event i.v.m. de verwachte onthullingen.
Een veel modernere variant van het huidige forums (met dark en light theme) dat net zoals Tweakers live notificaties en reacties ondersteunt maar ook nieuwe thread types zoals Q&A en live threads.
Spectrum is ook de voice oplossing voor Star Citizen. Je kan gewoon normale voice lobbies aanmaken met parties en lobbies worden automatisch aangemaakt en gejoined op basis van je locatie. In-game voice word ook gedaan via Spectrum en word dan door gegeven naar de game die het dan verwerkt en omzet naar 3D spacialized audio.
Daarnaast zal Spectrum komen in de vorm van Web, Mobile en Desktop. De desktop variant is ingebouwd in the launcher en zal dus ook een game overlay verzorgen waar je dus bv. je voice lobbies kunt managen.
Voor specifiek Orgs 2.0, krijgt iedere org zijn eigen forum sandbox/namespace binnen het nieuwe platform waar ze kunnen klooten wat ze willen.
Zoals ik al zei alleen een eigen forum voor iedere org en dat als ze hier mee klaar zijn heel makkelijk het org systeem kunnen uitbreiden met 'modules'. Voor de rest helemaal niks.Snoz Lombardo schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Dat klinkt wel tof. Maar wat ik eigenlijk nog mis is de uitbreiding voor Organizations op de website, met de Fleet View etc? Iemand daar ooit nog wat over gehoord?
[ Voor 38% gewijzigd door Facerafter op 10-10-2016 09:34 ]
Geen idee hoeveel je in de game hebt zitten, maar vergeet niet dat de prijzen die je ziet Inc vat tax zijn dus als je andere dingen met om het te kopen dan scheelt het 21% op de getoonde prijsOraijon schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:40:
[...]
Zag die post ook langskomen. Ik ga proberen bewust niet dat soort posts te lezen en vanavond op YT die stream te gaan kijken. Heb al wel opgevangen wat de grote klapper was maar dat ga ik vanavond ook allemaal wel checken
Vind alleen die sale niet heel bijzonder, hoopte stiekem op wat Polaris packs met bundel korting maar deze zijn me dan weer net wat te duur, was eigenlijk niet van plan om nog zoveel nieuw geld in de game te steken
Dus https://robertsspaceindus...e/Combos/Carrier-Air-Wing is 1450 in store credits. Alleen moet je nog iets hebben om de game zelf te krijgen.
Even snel hoofdrekenen is dat 350 korting
-------
Stuk wat ik had gezien van de presentatie was niet echt boeiend, jammer te horen dat SQ42 te vervallen is gekomen in de presentatie. Ben blij dat ik ben gaan pitten wanneer ik dat deed
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 10-10-2016 09:32 ]
Dat klinkt wel tof. Maar wat ik eigenlijk nog mis is de uitbreiding voor Organizations op de website, met de Fleet View etc? Iemand daar ooit nog wat over gehoord?Facerafter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Wat ze hebben laten zien was 'Spectrum' het nieuwe platform gemaakt door Turbelent wat dus een alles in één oplossing word voor communicatie tussen orgs, spelers, etc.
Een veel modernere variant van het huidige forums (met dark en light theme) dat net zoals Tweakers live notificaties en reacties ondersteunt maar ook nieuwe thread types zoals Q&A en live threads.
Spectrum is ook de voice oplossing voor Star Citizen. Je kan gewoon normale voice lobbies aanmaken met parties en lobbies worden automatisch aangemaakt en gejoined op basis van je locatie. In-game voice word ook gedaan via Spectrum en word dan door gegeven naar de game die het dan verwerkt en omzet naar 3D spacialized audio.
Daarnaast zal Spectrum komen in de vorm van Web, Mobile en Desktop. De desktop variant is ingebouwd in the launcher en zal dus ook een game overlay verzorgen waar je dus bv. je voice lobbies kunt managen.
Voor specifiek Orgs 2.0, krijgt iedere org zijn eigen forum sandbox/namespace binnen het nieuwe platform waar ze kunnen klooten wat ze willen.
Geleend uit Dune zekerFacerafter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
spoiler:gigantische sandworm en de zandstorm
Die roadmap maakt mij alvast wel vrolijk.
[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 10-10-2016 10:07 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Mijn reactie nadat ik dit voor de 10de keer gehoord had tijdens de pre-show..
[ Voor 19% gewijzigd door AndrewBourgeois op 10-10-2016 10:10 ]
Ja klopt, heb er nu een slordige 1000 dollar in zitten waarvan iets van 60-70 in merchandise (bij elkaar net genoeg voor concierge). Wil er nog wel iets aan bijleggen (lees: ~200) als dat betekent dat ik Carrack en MIS of Vanguard erbij kan behouden en er een Polaris bij kan zetten (Sabre en SH moet ik dan maar laten varenBornhald schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Geen idee hoeveel je in de game hebt zitten, maar vergeet niet dat de prijzen die je ziet Inc vat tax zijn dus als je andere dingen met om het te kopen dan scheelt het 21% op de getoonde prijs
Dus https://robertsspaceindus...e/Combos/Carrier-Air-Wing is 1450 in store credits. Alleen moet je nog iets hebben om de game zelf te krijgen.
Even snel hoofdrekenen is dat 350 korting
Nope. Op dat vlak 0 info... Het is allemaal sociaal ingesteld. Op zich niks mis mee. Maar ingame Tech is ook van belang voor orgs. Mission Board, Fleet viewer, Bank accounts, etc. Daar is geen info over.Snoz Lombardo schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Dat klinkt wel tof. Maar wat ik eigenlijk nog mis is de uitbreiding voor Organizations op de website, met de Fleet View etc? Iemand daar ooit nog wat over gehoord?
Heel die pre-show hadden ze puur voor de aanwezige moeten houden. (En eerder beginnen...)
[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 10-10-2016 11:04 ]
CitizenCon 2017 zal in Frankfurt zijn, dus volgend jaar z'n alle op de trein naar Deutschland!
Je hebt een hele berg met speciale packages, maar een echte sale is er niet volgens mij. Geen losse schepen, maar allemaal packages.ShockWave schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:17:
Is er nog een sale of moet die nog komen?
https://robertsspaceindus...dge/Combos/Aggressor-Pack
https://robertsspaceindus...mbos/Bomber-Squadron-Pack
https://robertsspaceindus.../Combos/Support-Ship-Pack
https://robertsspaceindus...bos/Fighter-Squadron-Pack
https://robertsspaceindus...dge/Combos/Aegis-War-Pack
https://robertsspaceindus...e/Combos/Carrier-Air-Wing
Kijk dat zijn betere locaties! Ook met tijd van de livestream.Facerafter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
Trouwens wel goed nieuws voor volgend jaar!
CitizenCon 2017 zal in Frankfurt zijn, dus volgend jaar z'n alle op de trein naar Deutschland!
[ Voor 60% gewijzigd door Case_C op 10-10-2016 11:24 ]
Voor 550 heb je ook een stand alone polaris, en dan krijg je een Hull nummer en een boekje. Als je in gbp betaald.Oraijon schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:16:
[...]
Ja klopt, heb er nu een slordige 1000 dollar in zitten waarvan iets van 60-70 in merchandise (bij elkaar net genoeg voor concierge). Wil er nog wel iets aan bijleggen (lees: ~200) als dat betekent dat ik Carrack en MIS of Vanguard erbij kan behouden en er een Polaris bij kan zetten (Sabre en SH moet ik dan maar laten varen). 750 dollar aan schepen inruilen of ~500 bijleggen vind ik op het moment vrij zonde. Dus vandaar
- Duurt laaaaaaaaaaaaaaang voor ze een keer bij de goeie stukken uitkomen.
- Op GamesCom werd na de presentatie voorspeld dat die op CitizenCon nog veel beter zou zijn. IMHO zijn ze daar maar deels in geslaagd.
- Desert ziet er leuk uit, het hele 'World of Escapepods' is dan weer meh.
- Geen SQ42, geen grote reveal van de Polaris, geen PTU 2.6 aankondiging, geen update over SC HOTAS.
- De komende 4 updates zijn dus 'bekend' nu maar, holy moses, dan moeten ze toch even flink aan de bak om al die grote schepen klaar te stomen. Ruwweg iedere 6 weken een update gaan ze niet redden zo en ik zie 4.0 dan ook pas volgend jaar rond de kerst uitkomen.
- Als ik in de zaal had gezeten had ik mij toch wel een beetje bekocht gevoeld met deze 'show'. Tuurlijk, SQ42 had waarschijnlijk een groot deel van de tijd in moeten nemen maar zorg dan voor een plan B dat beter is dan 'Kijk, dit is de historie van SC'.
Nu maar eens kijken of en wat ik zou willen smelten voor een Polaris...
Volgend jaar Frankfurt met zn allen op de trein naar Duitsland...zijn die duitsers goed in.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Maar de limited schepen in die packages zijn wel weer te verkrijgen dacht ik?Case_C schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:19:
[...]
Je hebt een hele berg met speciale packages, maar een echte sale is er niet volgens mij. Geen losse schepen, maar allemaal packages.
https://robertsspaceindus...dge/Combos/Aggressor-Pack
https://robertsspaceindus...mbos/Bomber-Squadron-Pack
https://robertsspaceindus.../Combos/Support-Ship-Pack
https://robertsspaceindus...bos/Fighter-Squadron-Pack
https://robertsspaceindus...dge/Combos/Aegis-War-Pack
https://robertsspaceindus...e/Combos/Carrier-Air-Wing
[...]
Kijk dat zijn betere locaties! Ook met tijd van de livestream.
Zo kan je nu bijvoorbeeld een buccaneer scoren.
Zit toch heel hard na te denken over dat agressor Package, ben ik alleen mn LTI kwijt maar scheelt 50 dollar...
Oh? Maar dan gaan ze dan nog wel naar Gamescom? Lijkt me een beetje overbodig om in 2 maanden 2 keer in duitsland een groot event te houden. Op zich voor ons niet slecht natuurlijk maar niet geheel eerlijk t.o.v. de rest van de wereld.Facerafter schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:13:
Trouwens wel goed nieuws voor volgend jaar!
Ik denk wel dat ik van de partij wil zijn. In Manchester vond ik het in ieder geval allemaal erg leuk.
Hier een Reddit pagina met alle upgrades sales:ShockWave schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:17:
Is er nog een sale of moet die nog komen?
https://www.reddit.com/r/...e_now_available_in_store/
Klopt 3.0 is 2017 en 4.0 2018 ze gaan nu per jaar een versie omhoogSNAFU schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:30:
• De komende 4 updates zijn dus 'bekend' nu maar, holy moses, dan moeten ze toch even flink aan de bak om al die grote schepen klaar te stomen. Ruwweg iedere 6 weken een update gaan ze niet redden zo en ik zie 4.0 dan ook pas volgend jaar rond de kerst uitkomen.
Mja maar dan gaan we van 6/7 patches per jaar naar 3. Wellicht dat we dan weer 3.1.1 etc gaan zienBornhald schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Klopt 3.0 is 2017 en 4.0 2018 ze gaan nu per jaar een versie omhoog
Hopelijk hebben we tegen die tijd de nieuwe patchers
Ik weet niet hoe je aan een 6 weken schema komt? Chris zegd zelf dat het een 2 - 3 maanden schema word voor deze updates. De schepen zullen straks een stuk sneller gaan wanneer het Foundry 42 schip team switched van SQ42 naar PU.SNAFU schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:30:
Een paar dingen die mij opvielen bij het terugkijken van de presentatie:Nou ja, ik vind het dus een kwestie van jammer, heel CitCon 2015.
- Duurt laaaaaaaaaaaaaaang voor ze een keer bij de goeie stukken uitkomen.
- Op GamesCom werd na de presentatie voorspeld dat die op CitizenCon nog veel beter zou zijn. IMHO zijn ze daar maar deels in geslaagd.
- Desert ziet er leuk uit, het hele 'World of Escapepods' is dan weer meh.
- Geen SQ42, geen grote reveal van de Polaris, geen PTU 2.6 aankondiging, geen update over SC HOTAS.
- De komende 4 updates zijn dus 'bekend' nu maar, holy moses, dan moeten ze toch even flink aan de bak om al die grote schepen klaar te stomen. Ruwweg iedere 6 weken een update gaan ze niet redden zo en ik zie 4.0 dan ook pas volgend jaar rond de kerst uitkomen.
- Als ik in de zaal had gezeten had ik mij toch wel een beetje bekocht gevoeld met deze 'show'. Tuurlijk, SQ42 had waarschijnlijk een groot deel van de tijd in moeten nemen maar zorg dan voor een plan B dat beter is dan 'Kijk, dit is de historie van SC'.
Nu maar eens kijken of en wat ik zou willen smelten voor een Polaris...
Volgend jaar Frankfurt met zn allen op de trein naar Duitsland...zijn die duitsers goed in.
Geen grote reveal van de polaris maar dat is relatief. Want wanneer is het groot? Ze hebben er een mooi filmpje van gemaakt met een stuk lore erbij. Vind ik een prima reveal.
Redelijk logisch dat ze niks over de SC HOTAS zeggen, Saitek is recent overgekocht door Logitech. De hele RMA voor Saitek is nu ook een zooitje want Mad Catz accepteert ze niet en logitech heeft die boel nog niet opgezet.
Maar dat is dan toch nieuw geld? Of mis ik een optie?Bornhald schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
Voor 550 heb je ook een stand alone polaris, en dan krijg je een Hull nummer en een boekje. Als je in gbp betaald.
Sinds gisteren is de Polaris ook met RSI credits te verkrijgenOraijon schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:10:
[...]
Maar dat is dan toch nieuw geld? Of mis ik een optie?