You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Transcript hier:
http://imperialnews.netwo...d-the-verse-episode-2-24/
FOUNDRY 42 UK
- Working on a vertical slice review of SQ42 for Chris.
- Lots of work on big ships like the Idris and Bengal, then moving on to the Vanduul Fleet.
- Lots of feature development, and UI development, on the game code and FPS code.
- Player health, scanning and radar, automatic landing, prototypes of sniper rifles and guns, etc…
- Landing on capital ships is being worked on right now.
PTU 2.3.0d is ook alweer online
Important Callouts:
PTU players in this initial test will have access to the Khartu-al in AC and Crusader, and the Starfarer (if you have the Revel & York hangar on your account).
Players on the PTU who both have the Revel & York Hangar and do not have the Starfarer will find themselves directed into the Revel & York Hangar.
Regardless of hangar selected on the website.
The Holotable is not currently allowing players to save loadouts, or for those loadouts to carry over into Arena Commander.
Stalker S5 missiles only have a range of 30m.
Updates and Fixes
Star Systems:
Fixed an issue where repair drones were not restocking weapon ammo and missiles.
Fixed an issue were some enemy AI would not engage pilots at certain distances.
Revenge of the Fix – Fixed an issue where a mass numbers of pirates would spawn at the same time in Yela.
Game Systems:
Fixed an issue where the players camera was situated inside of their seat while the user waits for Arena Commander match to start.
Fixed an issue where the characters helmet would not stay aligned with the head, and would interfere with flying.
Fixed an issue where some objects in Horizon Speedway were not showing properly.
Ships:
Made some tweaks to thruster visual effects.
Fixed an issue where player could become stuck after jumping into the cockpit dashboard of the Starfarer.
Khartu-al:
Fixed an issue where the Khartu-al was missing audio when destroyed.
Fixed an issue where the control sphere animations on the Khartu-al were reversed.
Made additional tweaks to the Khartu-al pilot seat when spawning into Arena Commander.
Made some additional tuning to how the Khartu-al handles in flight.
Made additional tweaks to the Khartu-al boost and cruise speed.
Added passby sounds to the Khartu-al.
Fixed an issue where the Khartu-al thrusters were not visibly firing when the Scout was boosting.
First Person:
Made a number of recoil tweaks for the Devestator-12 Shotgun.
Fine-tuned the Arrowhead aim-down-sights shots.
Doubled the lifetime of Arrowhead projectiles to push max range out to 1km.
[ Voor 93% gewijzigd door Case_C op 25-03-2016 08:53 ]
Verwijderd
Dat je er vanduul coop mee gaat doen is wel humor.
Dan moet je wel alle waves mee kunnen doen in een uurtje of drie.
Vond het ook wel zo geinig dat hij daadwerkelijk uitgestapt was om vanaf de bovenkant van z'n schip met z'n pistols op de Vanduul te gaan schietenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:20:
Wat een log bakbeest die starfarer.
Dat je er vanduul coop mee gaat doen is wel humor.
Dan moet je wel alle waves mee kunnen doen in een uurtje of drie.
Je zou toch verwachten dat zoiets niet voorkomt in het echie.....
Lijkt meer een glitch oid. Sowieso is space fight nog niet echt geïmplementeerd voor de starfarer. Dus dit is denk ik geen goede weergave van hoe het straks gaat zijn. Aangezien dit hele vliegen ook een bug is.ShockWave schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:49:
Mooi ding, maar die spiegeling van je complete cockpit in het glas is wel irritant of is dit een bug?
Je zou toch verwachten dat zoiets niet voorkomt in het echie.....
TLDR (TOO LONG;DIDN’T READ)
- 2.3 is working to be put out today if possible. AI spawning bug is the only blocker at this point, they’ll make a call later on today whether to go live or not.
- Starfarer will go on sale when the patch goes live, Gemini will not be on sale.
- Pedro has some new music coming out, stay tuned for that.
- UEE Patches are shipping soon and Jump Point Books are looking towards summer for shipping.
- Starfarer price increase was because of how large it is now and will go up a little more when it becomes flight ready.
- Subscriber flair will be a Ship model as they do that every other month, the month after will be space plant again.
- The Linguist who worked on the Vanduul language will be coming to LA to talk about it and be interviewed and show how to speak it.
- Gamecom event is not cancelled, but the scope isn’t as big. There wont be a big presentation as they want to conserve the developers energy and time and put it towards development rather than a big presentation, there will still be gatherings and a booth.
- Flying out of the hangar is still on the list for things to do, but no ETA
- 2.4 is aiming to have one flight ready ship and one hangar ready ship.
- Nyx had a lightning pass done on it as well as some layout changes after feedback. Ben talked with Sandi about the schedule for it.
- Starmap in physical packages is different from the seperate one in terms of layout, but still the same subject.
- Subscriber RTV next week with Chris Roberts
- Org 2.0 is still being worked on, but they stressed it’s more than just that as it affects the entire site and changes everything, so it’s more than just about Orgs.
- Jared needs more footage for Big Benny video, SEND MORE.
http://imperialnews.netwo...erse-episode-87-liveblog/SHIP STATUS UPDATES
[Small mining ship] It’s coming along very well and you’ll see it in the not too distant future, currently in concept phase. It’s likely to be the next ship for the concept sale, but not confirmed
[Carrack] Still scheduled for a design pass of the interior, needs a workup by Gurmukh. It will take some time with the resources they have available and Gurmukh is currently recovering from knee surgery so that’s slowed it a little bit, but he’s working from home and doing well.
[Caterpillar] Is being worked by Elwin and Calix and Gurmukh at the moment. It will be the baseline for Drake ships current and future. It is also likely to be the next non military big ship to be released, but not certain.
[Idris] It’s being finished up in the UK, it’s going through flight testing and etc.
[Javelin] Is pretty far along as well.
[Starfarer] Being prioritized to be flight ready as soon as possible
[Reliant] Likely to see it in some fashion in 2.4,
[Aurora] A rework is planned to bring it up to their standards along with other ships like the 300i.
[Merlin Docking] No update yet
[Redeemer] No updates
[Herald] In active development. It went through minor design changes last week and some minor changes to exterior which will be shown soon. The resources from the Xi’An scout were moved to it.
[Dragonfly] Will feature a sport bike seating with the pilot riding it leaning forward.
Any other large ship is currently scheduled for later in the year such as the Hull series, Orion, Endeavour, BMM, etc. This will remain that way for the time being.
Dus Starfarer waarschijnlijk ook vrij snel vliegbaar. Can't wait om er met de org wat in te rommelen (of proberen te docken).
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2016 21:23 ]
Hij is een beetje verwaarloosd sinds de TNGS hype weg is helaas
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
of heb ik er overheen gekeken
Is veranderd, zie ATVBornhald schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:11:
maar helemaal nergens een sneak peak deze week ?
De nieuwe geluiden waren soort van een sneak peekBornhald schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:11:
maar helemaal nergens een sneak peak deze week ?
Maar dat de Starfarere weer 100 euro duurder gaat worden op release/flight ready is wel aardig gek
[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 26-03-2016 00:37 ]
Oorspronkelijk 175 en later 195.Case_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:34:
[...]
De nieuwe geluiden waren soort van een sneak peek. Dat was overigens wel heel gaaf. Bij het kijken krijg je niet echt de ervaring. Maar als je de geluiden ingame hoort moet dat wel heel erg vet werken!
Maar dat de Starfarere weer 100 euro duurder gaat worden op release/flight ready is wel aardig gek. Maakt het IMO wel waard voor de mensen die 'm vroeg gehaald hebben indertijd voor 225 dollar was het?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
originele starfarer was 175 of 195 iets in die trendCase_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:34:
[...]
De nieuwe geluiden waren soort van een sneak peek. Dat was overigens wel heel gaaf. Bij het kijken krijg je niet echt de ervaring. Maar als je de geluiden ingame hoort moet dat wel heel erg vet werken!
Maar dat de Starfarere weer 100 euro duurder gaat worden op release/flight ready is wel aardig gek. Maakt het IMO wel waard voor de mensen die 'm vroeg gehaald hebben indertijd voor 225 dollar was het?
edit:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/List_of_ship_prices
195 dus blijkbaar
en een soort van sneak peak is niet hetzelfde als sneak peak
correct, eerst 175Tylocke schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:43:
Oorspronkelijk 175 en later 195.
https://www.reddit.com/r/...t_year_pledge_price_list/
het lukt me maar niet om naar die 2 houtklazen te kijken..DoubleYouPee schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:22:
Is veranderd, zie ATV
lees ik nu goed dat ze de drake schepen opnieuw een look gaan geven/aanpassen. Dus dat er ook weer rework op de cutlass komt?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:56:
[Caterpillar] Is being worked by Elwin and Calix and Gurmukh at the moment. It will be the baseline for Drake ships current and future. It is also likely to be the next non military big ship to be released, but not certain.
hij staat live en 2.3.0f staat live op de PTU
[ Voor 57% gewijzigd door Bornhald op 26-03-2016 09:02 ]
We zijn live! HOPPAH Eindelijk!DutchWalnut schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:51:
Quote mij als we live zijn svp, dan kan ik de download aan zetten
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Dan hebben de oorspronkelijke backers maar 50% van de prijs hoeven te betalen voor wat ie nu waard is
[ Voor 65% gewijzigd door Case_C op 26-03-2016 10:44 ]
Wat je zegt. Maar is de starfarer nu meer waard bij melten?Case_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:42:
De download ook maar aangeslingerd, kan ik morgen nog een potje proberen
![]()
[...]
Dan hebben de oorspronkelijke backers maar 50% van de prijs hoeven te betalen voor wat ie nu waard is. Dat is toch wel een goede deal geweest.
Bij melten niet, bij upgraden wel.DutchWalnut schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:55:
[...]
Wat je zegt. Maar is de starfarer nu meer waard bij melten?vast niet.
Heeft iemand nog een Starfarer CCU?
[ Voor 8% gewijzigd door Jorrie op 26-03-2016 11:04 ]
idemFordox schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:41:
Oehhh ik ga mn hangar flair rondvliegen, de heie dag
Nice! Dat is dan een mooie upgrader als ik de Starfarer niets vindJorrie schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:03:
[...]
Bij melten niet, bij upgraden wel.
Heeft iemand nog een Starfarer CCU?
[ Voor 43% gewijzigd door DutchWalnut op 26-03-2016 13:18 ]
Verwijderd
Als dat zou kunnen kan ik wellicht nog iemand blij maken.
Buyback is bij mij wel giftable, omdat je het met geld moet betalen ipv store credits.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:25:
Kan ik een buyback scout LTI giften aan iemand?
Als dat zou kunnen kan ik wellicht nog iemand blij maken.
Die starfarer is groooot!
En die scout is zooo vet! En die glitches af en toe.. prachtig! Dat opstarten van de scout is zo mooi gedaan
[ Voor 22% gewijzigd door DutchWalnut op 26-03-2016 13:34 ]
Het is wel enorm wennen dat je een hoge punt boven je hebt. Om ergens tussen door te vliegen moet je altijd iets meer naar onderen mikken.
Ik hoop dat ze een keer een knop maken dat je de karthu al in landings positie kan zetten zodat ie door hele kleine gaatjes heen kan vliegen
Ik heb ook zitten racen. Maar de racepoorten/ checkpoints zijn volgens mij bugged, want ze gaan niet open. Dus ik maar steeds precies mikken
Hij drift ook heerlijk
Ik ben verliefd
Verwijderd
Klopt.DutchWalnut schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:28:
Buyback is bij mij wel giftable, omdat je het met geld moet betalen ipv store credits.
Eens kijken of ik m'n kleine neefje met een startpakketje blij kan maken.
In ruil voor een refferal uiteraard.
Buyback startpakket? Dan moet ie alsnog 35 dollar uitgeven om in aanmerking te komen voor een echte referralVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:55:
[...]
Klopt.
Eens kijken of ik m'n kleine neefje met een startpakketje blij kan maken.
In ruil voor een refferal uiteraard.
Grens ligt toch op 45$? Of is er al geld uitgegeven op dat accountJorrie schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:11:
[...]
Buyback startpakket? Dan moet ie alsnog 35 dollar uitgeven om in aanmerking te komen voor een echte referral
Filmpje van CIG van de SF
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 26-03-2016 14:57 ]
Prachtig, glorieus en f***ing huge!!!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Wachten tot maandag tot ik m'n Khartu eens kan uitlaten...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Na een tijdje te hebben mee gelezen en nu even op een geleend account, ben ik ook helemaal over
Echter ik zie nu dat de deal waar ik origineel mee wou instappen (SC + SQ42) niet meer is.
Een vriend vertelde me dat ik gewoon SQ42 moest aanschaffen en dan automatisch SC erbij krijg (zonder schip). Echter, dat kan ik niet geschreven terug vinden op de site.
Wat is op het moment de beste deal? Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd naar SC over SQ42.
Helaas bestaat de goedkope combo SC + SQ42 niet meer. Dit was tot afgelopen 14 februari zo geweest, een bundel voor €49,55 incl. BTW. Dit was vóór februari 2015 nog goedkoper voordat CIG besloot dat ze niet langer het belastingnadeel voor eigen rekening namen. Digitale goederen vallen ook onder de 21% BTW.Darkangle schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:24:
Hoi iedereen.
Na een tijdje te hebben mee gelezen en nu even op een geleend account, ben ik ook helemaal over.
Echter ik zie nu dat de deal waar ik origineel mee wou instappen (SC + SQ42) niet meer is.
Een vriend vertelde me dat ik gewoon SQ42 moest aanschaffen en dan automatisch SC erbij krijg (zonder schip). Echter, dat kan ik niet geschreven terug vinden op de site.
Wat is op het moment de beste deal? Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd naar SC over SQ42.
Nu de game al zover is in ontwikkeling en de release van SQ42 nadert, zijn de prijzen sinds afgelopen maand omhoog gegaan, ook omdat de schaal van de games vergelijkbaar is van dat van een AAA titel.
Early birds hebben dus profijt gehad van hun vroege pledges.
Nu krijg je voor dat bedrag of SQ42 (zonder schip, want standalone game) of SC (met Mustang Alpha of Aurora MR).
Wil je SC + SQ42, dan kost dat €66,07 en dan kan je kiezen tussen of je de SC Mustang Alpha + SQ42 wilt of SC Aurora MR + SQ42.
Voor een overzicht:
https://robertsspaceindustries.com/pledge/game-packages
Oink
Hm, Mustang of Aurora.... En dat is dan alleen voor de alpha en beta, dus dat is een keuze die voorlopig nogal belangrijk blijft....
Voorlopig is er dus waarschijnlijk geen voordeel van een niet 100% fighter?
Laat maar weten of je interesse hebt.

Alsook welkomDarkangle schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:20:
Dank.
Hm, Mustang of Aurora.... En dat is dan alleen voor de alpha en beta, dus dat is een keuze die voorlopig nogal belangrijk blijft....
Voorlopig is er dus waarschijnlijk geen voordeel van een niet 100% fighter?
Wat Bornhald aanbied is wel een erg goede optie. Het enige nadeel wat er aan zit is dat je niet direct 'backer' bent volgens de site. (en de referral die je gebruikt maakt geen recruit voor de persoon van wie je 'm gebruikt. Geen idee of je die 5k UEC dan niet krijgt.. maar dat is minder boeiend dan ~€20,- korting
En ja momenteel is de PU-Alpha nog vooral combat georienteerd. Maar binnen een halfjaar kunnen we wel updates verwachten die overige tech ook naar die alpha brengen
Overigens is zo'n starter schip echt voldoende om te hebben, er zijn hier op Tweakers zoveel mensen met schepen
edit:
Zag dat ik ook nog een MR package kon terugkopen voor een kleine 33 euro exclusief btw
Ik heb btw het probleem dat m'n CIGlauncher om de zoveel tijd zonder reden crasht... Iemand een idee wat dat kan zijn? Of zou dat aan m'n PC liggen, hij is momenteel wel een rommeltje qua instellingen

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 26-03-2016 20:47 ]
om backer te worden koop je iets in de trend van een skin, heb je wat gekocht en ben je backerCase_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:45:
[...]
Alsook welkom.
Wat Bornhald aanbied is wel een erg goede optie. Het enige nadeel wat er aan zit is dat je niet direct 'backer' bent volgens de site. (en de referral die je gebruikt maakt geen recruit voor de persoon van wie je 'm gebruikt. Geen idee of je die 5k UEC dan niet krijgt.. maar dat is minder boeiend dan ~€20,- korting) Maar als je dan een skin of wat UEC koopt in de store ben je ook al backer, het is maar hoeveel waarde je er nog aan hecht. In de early-days zorgde het ervoor dat je een berg rewards kreeg.. momenteel zijn de meeste wel geweest, of verwachten we geen grote backer-rewards meer.
En ja momenteel is de PU-Alpha nog vooral combat georienteerd. Maar binnen een halfjaar kunnen we wel updates verwachten die overige tech ook naar die alpha brengen. En dat maakt het geheel wel een stuk leuker.
Overigens is zo'n starter schip echt voldoende om te hebben, er zijn hier op Tweakers zoveel mensen met schepen. We kunnen die nooit allemaal tegelijk bemannen, dus er zal altijd wel iets te 'leen/huur' zijn. Of iemand zoekt nog bemanning voor z'n Carrack
.
edit:
Zag dat ik ook nog een MR package kon terugkopen voor een kleine 33 euro exclusief btw. Dat zijn volgens mij de originele prijzen waarvoor ik toendertijd dat package kocht.
Ik heb btw het probleem dat m'n CIGlauncher om de zoveel tijd zonder reden crasht... Iemand een idee wat dat kan zijn? Of zou dat aan m'n PC liggen, hij is momenteel wel een rommeltje qua instellingen.
ik heb je een PM gestuurd met wat meer infoDarkangle schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:23:
[...]
Ik heb geen idee hoe dit werkt, maar klinkt prima
En uiteraard iedereen wederom bedankt voor de adequate info!
zou jij eens kunnen kijken bij die MR, of dat idd 33 exclusief btw is (volgens mij inc) maar of jij de onderstaande melding er ook bij hebt staan?Case_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:45:
[...]
edit:
Zag dat ik ook nog een MR package kon terugkopen voor een kleine 33 euro exclusief btw. Dat zijn volgens mij de originele prijzen waarvoor ik toendertijd dat package kocht.
ik dacht dat tegenwoordig alles alpha en beta had.. of mis ik nu watWARNING : Please note that this package does not include access to the Alpha and Beta of the game.
[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 26-03-2016 22:26 ]
Dat was ik ook niet vergeten in mn betoogBornhald schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:51:
[...]
om backer te worden koop je iets in de trend van een skin, heb je wat gekocht en ben je backer
Ik heb geen idee hoe dit werkt, maar klinkt primaBornhald schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:29:
Ik kan nog een oud pakket terug kopen, heb je nog steeds SQ42 en de PU.
Laat maar weten of je interesse hebt.
[afbeelding]
En uiteraard iedereen wederom bedankt voor de adequate info!
[ Voor 8% gewijzigd door Darkangle op 26-03-2016 21:24 ]
Velocity Inheritance - Exiting a ship at a certain speed keeps you going at that speed (e.g. exit at 400km/h and you'll continue flying at that speed in EVA.) - Buggy as all hell
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 26-03-2016 22:32 ]

Dit schip is zo fijn zeg. Ik kan niet wachten op de skins
Best personal transport ever.
Kan verder geen verschil met 2.2 herkennen om heel eerlijk te zijn. (of zelfs me 2.0 als je EVA weg haalt)
[ Voor 15% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-03-2016 21:24 ]
Was inderdaad erg leukVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:08:
Net goede speelsessie gehad met Case, Fordox en Nickhol. Party system is weer wat verbeterd.

Klopt dat gezicht straalt echt pure blijdschap uit
Nu hoop ik zsm naar een betere kaart up te graden, want deze kwaliteit gaat wel vervelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 27-03-2016 22:41 ]
Hij kijkt ook erg blij in zijn KhartuCase_C schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Was inderdaad erg leuk, hier nog een screenshot van een niet nader genoemd persoon in z'n Khartu-Al
.
[afbeelding]
Zeg ff een ander vraagje. Heeft iemand van jullie last gehad om een party te joinen? Ik zit momenteel met een vriend van mij in een party en met geen mogelijkheid dat ik hem zie als ik op Port Olisar klik. Niet vanuit het menu en ook niet vanuit de lift.
Voor de patch met 2 andere vrienden in een party gevlogen en dat ging allemaal erg soepel. Dit was de eerste keer na de patch en helaas is het niet gelukt om elkaar in de lijst te zien of te joinen.
Iemand hier meer info over of tips and tricks?
Bij onze sessie zag ik in de meeste gevallen niet wie er in welke server zat. Maar wanneer je in een party zat, zorgt quick join er ook voor dat je wanneer er ruimte is in een server komt waar de party is.Brandonchat schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:17:
Leuke foto's![]()
Zeg ff een ander vraagje. Heeft iemand van jullie last gehad om een party te joinen? Ik zit momenteel met een vriend van mij in een party en met geen mogelijkheid dat ik hem zie als ik op Port Olisar klik. Niet vanuit het menu en ook niet vanuit de lift.
Voor de patch met 2 andere vrienden in een party gevlogen en dat ging allemaal erg soepel. Dit was de eerste keer na de patch en helaas is het niet gelukt om elkaar in de lijst te zien of te joinen.
Iemand hier meer info over of tips and tricks?
"niet nader genoemd persoon"Case_C schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:34:
[...]
Was inderdaad erg leuk, hier nog een screenshot van een niet nader genoemd persoon in z'n Khartu-Al
.
[afbeelding]
[...]
Klopt dat gezicht straalt echt pure blijdschap uit.
Nu hoop ik zsm naar een betere kaart up te graden, want deze kwaliteit gaat wel vervelen.
Ookal stond m'n naam erbij, de 'warning: colission allert" zegt al genoeg
Case_C schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:03:
[...]
Dat was ik ook niet vergeten in mn betoog. Zie btw wel dat je dit kwartaal geen schip meer kan omwisselen
. Ik had er een melding staan dat ik nog een coin had. Ach over een week is t natuurlijk alweer een kwartaal verder..
Case_C had jij nog kunnen kijken? ik weet niet zeker of je een notificatie krijgt als je in een edit gequote word.Bornhald schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:51:
[...]
om backer te worden koop je iets in de trend van een skin, heb je wat gekocht en ben je backer
[...]
ik heb je een PM gestuurd met wat meer info
[...]
zou jij eens kunnen kijken bij die MR, of dat idd 33 exclusief btw is (volgens mij inc) maar of jij de onderstaande melding er ook bij hebt staan?
[...]
ik dacht dat tegenwoordig alles alpha en beta had.. of mis ik nu wat
Zal het gelijk even checken. Had het wel gezien, maar toen niet direct tijd voor gehadDarkangle schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:57:
[...]
[...]
Case_C had jij nog kunnen kijken? ik weet niet zeker of je een notificatie krijgt als je in een edit gequote word.
Dat is inclusief BTW., exclusief koste het €27,30. Ooit was het niet zo gek duur om dit spel te backen
Wellicht kan je ze ook op de V&A zetten? Packages heb ik daar wel eerder zien staan. En als losse schepen niet mogen kan je altijd een topic aanmaken in V&A Overige op het forum.Guiding schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:47:
Zijn er mensen die interesse hebben in een 350r (LTI) of Freelancer MIS(LTI)? Heb ze tevens op reddit gezet, maar vind het een prettiger idee om het aan iemand hier te verkopen, kan er een tweakers korting bij geven. Let wel, gaat om losse schepen, dus geen package erbij. Zijn beiden van 2013, dus van voor dat hele CCU gebeuren.
De Starfarer in hangar heeft CIG ook geen windeieren gelegd

[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 28-03-2016 13:33 ]
Het gaat meer om het wel/niet alpha/beta access gedeelte, het is wat onduidelijk.Case_C schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:24:
[...]
Zal het gelijk even checken. Had het wel gezien, maar toen niet direct tijd voor gehad.
Dat is inclusief BTW., exclusief koste het €27,30. Ooit was het niet zo gek duur om dit spel te backen.
Gezien elke package tegenwoordig toegang geeft tot alles lijkt het met stug dat het met die niet het geval is.Darkangle schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:08:
[...]
Het gaat meer om het wel/niet alpha/beta access gedeelte, het is wat onduidelijk.
Dit zit erin, en in 2015 is alpha- en beta toegang vervallen. En is alles 1 pot nat geworden.
- SelfLand Hangar
- Starting Money: 1,000 UEC
- 2 Month Insurance
- Digital Star Citizen Manual
- Squadron 42 Digital Download
- Star Citizen Digital Download
de reden van de vraag is dat er expliciet staat vermeld in de tekst dat Alpha en Beta er NIET in zitten..Case_C schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:06:
[...]
Gezien elke package tegenwoordig toegang geeft tot alles lijkt het met stug dat het met die niet het geval is.
Dit zit erin, en in 2015 is alpha- en beta toegang vervallen. En is alles 1 pot nat geworden.
- SelfLand Hangar
- Starting Money: 1,000 UEC
- 2 Month Insurance
- Digital Star Citizen Manual
- Squadron 42 Digital Download
- Star Citizen Digital Download
heb hetzelfde pakket namelijk liggen, maar het is een beetje jammer deze op te sturen als je dan nog niet mee kan doen met alpha en beta.

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 28-03-2016 17:38 ]
Verdraaid die melding heb ik ook staanBornhald schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:36:
[...]
de reden van de vraag is dat er expliciet staat vermeld in de tekst dat Alpha en Beta er NIET in zitten..
heb hetzelfde pakket namelijk liggen, maar het is een beetje jammer deze op te sturen als je dan nog niet mee kan doen met alpha en beta.
[afbeelding]

En inderdaad de alpha en beta zijn natuurlijk wel noodzakelijk om plezier eruit te halen. Vind het nu wel heel gaaf spelen. Vanmiddag weer even met NickHol en Mac-rolec gespeeld. Ging weer best aardig
[ Voor 83% gewijzigd door Darkangle op 28-03-2016 18:24 ]
Hoe dan? 2.3 is voor mij minst stabiele versie sinds 2.0.. heb 2 client crashes gehad, 1 memory leak en een server crash. Daarnaast constant 20fps max.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:26:
Was weer een goede sessie. Moet zeggen dat deze patch nu behoorlijk stabiel is.En de party system is toch wel aanzienlijk verbeterd.
Mja crashes zijn er van tijd tot tijd wel, maar dan zit je binnen een minuut weer in dezelfde server. Vanmiddag heb ik behalve een probleem met m'n keyboard (-s- key bleef hangenDoubleYouPee schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:28:
[...]
Hoe dan? 2.3 is voor mij minst stabiele versie sinds 2.0.. heb 2 client crashes gehad, 1 memory leak en een server crash. Daarnaast constant 20fps max.
En performance ingame is ook rond de 40 fps, met hier en daar de gebruikelijke hick-ups.
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 28-03-2016 18:52 ]
Hoe bekijk ik de FPS? (beetje nieuwschierig gezien ik het in 3440x1440 draai)
Ohja, kan dat blurr effect tijdens draaien in FPS mode uitgezet worden? Ik zie nl geen optie in de UI ervoor.
[ Voor 51% gewijzigd door Darkangle op 28-03-2016 19:21 ]
Kan via de console of een user.cfg bestandje maken.Darkangle schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:19:
Woot woot! Als de banken een beetje mee zitten, is de SC GoT Org morgen een speler rijker.
Ohja, kan dat blurr effect tijdens draaien in FPS mode uitgezet worden? Ik zie nl geen optie in de UI ervoor.
r_motionblur 0 is de magische command
[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 28-03-2016 21:13 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Alvast maar welkom bij de organisatie danDarkangle schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:19:
Woot woot! Als de banken een beetje mee zitten, is de SC GoT Org morgen een speler rijker.
Dat is inderdaad ook iets wat ik mezelf afvraag. Hoeveel moeite gaat erin zitten om alle wijzigingen op de Andromeda over te hevelen op de overige schepen. Het is natuurlijk mogelijk dat ze dat ook hebben overgedragen aan een freelancer. Maar dat is natuurlijk wel een goede vraag om te stellen vrijdag's bij RtV tijdens het schip-segment._Dune_ schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:52:
Ze brengen nu steeds meer schepen naar de hangar (Star Farer) en in Space, met steeds meer en mooiere details. Wat ik mij nu afvraag wanneer gaan we het nieuwe intrieur van bijvoorbeeld de Constellations zien, bijvoorbeeld de Aquila, ik wil namelijk een fatsoenlijke douche...
Interieur hoeft voor de Aquila niet gek anders te zijn dan de Andromeda, behalve de cockpit. De Taurus en Phoenix daarintegen hebben ze niet 123 klaar. Denk dat ze ook om die reden afgestapt zijn van de 'variants'. En nu met modules werken die je op een schip kan zetten.
edit: Wat betrefd die douche... als de SF zo'n apart ding heeft Toilet/Douche, gaat de Aquila waarschijnlijk geen dedicated douche hebben
Deze week krijgen we volgens mij ook meer info over de Vanduul 'taal' in AtV

Commlink voor deze week is ook weer online
COMMUNITY MANAGER'S LOG. 2016. Week 13. Help has arrived.
He flew in this morning. Tyler Witkin, formerly of QA, has officially joined the CommuniTeam. He's a strange creature from a far away land, but he seems nice. Also: he's wearing flip flops. I can see his toes. Right now, in fact, as he sits at the desk next to me. Staring. You don't want to get into a staring contest with me, Tyler. There's his toes, again...
(Tyler/Zyloh here, reporting in from the LA office! I am really excited to soak in all that is community this week. Everything has been going really well so far.. except for the grown man sitting to my right, who appears to be fascinated with my toes.)
Beyond that, it's business as usual here in Star Citizen Land. Today brings us 10 for the Chairman's Brother with special guest star Erin Roberts. Erin said he enjoyed the experience, then immediately left for the airport. His flight wouldn't leave for another 52 hours, though...
Tuesday brings us the Vault update and Lore post. I like the lore posts. That's it. I think they're nice.
(I think you're nice.. sometimes.)
Wednesday brings us our monthly Special Subscriber Edition of Reverse the Verse with special guest: Chris Roberts. I like Chris Roberts. That's it. I think he's nice.
(This is my fourth time visiting the LA studio, and the first time that Chris was in town for my visit. I thought he may have been trying to avoid me.. still not quite convinced otherwise..)
Thursday is Around the Verse day with the second part of our Erin Roberts interview, and Will Weissbaum on Loremaker's Guide to the Galaxy. I killed the Art Sneak Peek last week, but am excited to see where the Fast Forward, which showcases all gameplay systems (not just art) takes up. This week, I think it'll be a neat look at AI Subsumption.
(I am also very excited about the new fuller and meatier version of the Art Sneak Peek!)
And Friday is Reverse the Verse with special in-house guest Tyler Witkin. And I'm hearing word that the Anvil Mousepads may go on sale this day, so keep an eye out for that those that are interested.
(Will I be sitting next to Ben? Next to Jared? In the MIDDLE?! Tune in to find out!)
CURRENT MOOD:
0.jpg
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, March 28th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman: Episode 80 - YouTube: StarCitizen
Tuesday, March 29th
- Vault Update
- Lore Post
Wednesday, March 30th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Special Subscriber Edition Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Jump Point Rerun
Thursday, March 31st
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.25 - YouTube: StarCitizen
Friday, April 1st
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 28-03-2016 22:55 ]
Voor een organisatie met 400 members vind ik het toch gewoon eng rustig.
Vele kijken - denk ik - de kat wat uit de boom. Ikzelf heb het spel al een hele tijd niet meer opgestart gehad, voornamelijk omdat ik met andere (games) dingen bezig ben. Plus, ik wil het spel ook nog niet beu zijn voor de echte pret start.Brandonchat schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 01:00:
Waar zijn de meeste GOT members eigenlijk? Op TeamSpeak of Discord of ergens anders?
Om elkaar te zien in het spel zelf moet beide spelers elkaar in de contactenlijst hebben staan. Ik vermoed dat enkel de actieve spelers/volgers op GOT dit al gedaan hebben.
Er is een kanaal op Discord en ook teamspeak
Teamspeak: ts.mattie-systems.nl
wachtwoord Star-Citizen Group: gotinc
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Laatste paar dagen behoorlijk actief gespeeld met Case en Nickhol.Brandonchat schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 01:00:
Waar zijn de meeste GOT members eigenlijk? Op TeamSpeak of Discord of ergens anders?
Daarnaast kijken inderdaad veel mensen de kat uit de boom.
Ik volg het ontwikkel process. Ik log in en kijk naar dingen, en denk omg zo cool!
En dan log ik weer uit en ga ik wat anders spelen. Ik wacht wel tot het (zo goed als) klaar is.
Sinds vannochtend ook daadwerkelijk 400 ledenBrandonchat schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 01:00:
Natuurlijk voorop gesteld dat het een game is die in development/early acces is. Veel mensen hebben gebacked, en wachten tot er daadwerkelijk een release is. De meeste mensen die actief volgen zijn wel aanwezig op Discord. Het 'gevaar' van zo vroeg met een spel bezig zijn is dat je voor release erop uitgekeken raakt. Vandaar dat ik ook maar een paar potjes per patch speel.
Kan wel even vlug kijken hoe lang mensen niet op hun account hebben gekeken: (geen idee of dat op 400 uitkomt hoor, als iemand 'week' oid in z'n naam heeft werkt dat niet
- 3 minute
- 31 hour.
- 65 days
- 33 week
- 45 weeks
- 35 month
- 158 months
- 31 year+
Het is voor het party-systeem inderdaad een duidelijke verbeteringVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:06:
[...]
Laatste paar dagen behoorlijk actief gespeeld met Case en Nickhol.Moet zeggen dat dit ook de eerste build is waarbij het party systeem eindelijk goed genoeg werkt om een goede samenspeel sessie te garanderen. En waarbij het feit dat het alpha is, niet teveel de fun in de weg zit (geldt niet voor iedereen blijkbaar).
Daarnaast kijken inderdaad veel mensen de kat uit de boom.

Maar had nog wel wat problemen met desync, waarbij in FPS een enemy kwam aangelopen als dummy-character. En me vervolgens neerschoot terwijl hij om me heen vloog/jutterde. Maar dat is wel het enige wat als vervelend ervaren kon worden. (Behalve dan de LOD's die standaard een niveau omlaag gaan omdat mn GPU het niet aankan
Hehe ik heb onderhand een stuk of 60 mensen al in die lijst staan, en ja dat is nodig om elkaar in een party uit te nodigen. En ja het party-systeem is echt heel handig! Wellicht binnenkort weer een avond proberen om met 5+ in een server te komen!JanAd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 05:29:
[...]
Om elkaar te zien in het spel zelf moet beide spelers elkaar in de contactenlijst hebben staan. Ik vermoed dat enkel de actieve spelers/volgers op GOT dit al gedaan hebben.
Er is een kanaal op Discord en ook teamspeak
De TS gebruiken we momenteel niet echt, gezien Discord prima werkt.
Dat was wel mooi ja. De GoT lockdown van Kareah.Case_C schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:43:
[...]
Het is voor het party-systeem inderdaad een duidelijke verbetering. En het is al mogelijk om ook in FPS plezier te beleven, vooral met z'n 3'en Kareah in lockdown houden was erg grappig. We waren bezig á la Bornhald (for testing purposes only
) . Mac die een Vanguard jat, en waar we vervolgens een 'Tali mee neerschieten op een andere locatie
. (We waren aan het oefenen als bounty-hunters!
)
Maar had nog wel wat problemen met desync, waarbij in FPS een enemy kwam aangelopen als dummy-character. En me vervolgens neerschoot terwijl hij om me heen vloog/jutterde. Maar dat is wel het enige wat als vervelend ervaren kon worden. (Behalve dan de LOD's die standaard een niveau omlaag gaan omdat mn GPU het niet aankan)

Of je hebt een groter scherm nodig met een hogere resolutieVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Vliegen beide erg lekker, maar in de Vanguard mogen ze nog wel de leesbaarheid van de cockpit verbeteren. Moest steeds inzoomen om te zien wie zijn schip ik geselecteerd had.
Dat vooral ja. Nieuwe graka en 1440p.Case_C schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:15:
[...]
Of je hebt een groter scherm nodig met een hogere resolutie.
VR!
Idris map voor FPS/dogfights en Persistence!
10ftC: met de INN transcript.
De belangerijkste highligt!
[16:11] Q: Next major milestone you’re excited about?
A: Getting the Starfarer flyable into your hands. We’re already flying it and look forward to having players fly it in the near future
Persistence is very close. So shopping and buying stuff and will introduce Alpha UEC which allows us to test the currency that will be used in the PU.
Procedural tech integration is coming soon after persistence which will make a huge difference because it’s not just planets, but everything else is affected as well.
edit: Wow bedankt Jorrie
[0:58] Q: What are your jobs and responsibilities in your role with CIG?
A: A lot of travelling around to the different offices to manage and make sure they are running smoothly. Erin is also in charge of the UK studio and runs Foundry there as well as some responsibilities in the Frankfurt office which falls under the Foundry 42 wing.
[2:18] Q: How much of the Shubin Mining Platform’s interior will we be able to explore in SQ42?
A: Lots! There’s lots of different rooms, areas, manufacturing plants and the like. There’s different landing platforms, different places to enter and lots of stuff to do inside.
[3:25] Q: Is Squadron 42’s feature-list final? Will there be any additions or removals?
A: It is finalized what’s going into Squadron 42. It is known exactly what’s going to be in the game, there will be no more rounds of cuts. We’ve had that known since last year. There is also shooting in a few weeks to catch any missing footage they need.
[4:41] Q: Could you explain the differences in your and Chris’ roles within the same company, while pointing out the benefits and challenges of working with your brother?
A: Chris provides a vision and direction and pushes the envelope on technology and design, whereas I offer counterpoints and make the practicalities of his vision a reality via scheduling, logistics, etc.
[6:59] Q: How much will we interact with NPC crew and wingmen?
A: A lot of effort has been put into making sure the AI have roles and really feel alive. NPCs will respond to the way you talk to them on the ship and the way you treat them when on a mission. The target is to make the player feel as attached to NPCs as they can
[8:34] Q: Does the landing zone pipeline benefit from improvements to the ship pipeline? Are landing zones still in development or do they need the procedural technology to be completed first? A: Some of the ways we do things to build ships faster also benefit the environment pipeline. The environment pipeline is designed to be very modular but not to look repetitive. Going forward we will be able to create large, complex and detailed areas for the PU: we’re already doing this for SQ42. The procedural stuff will come online later this year with the new streaming tech.
[10:54] Q: Do you ever find yourself being challenged with a ‘dream big’ mentality vs a ‘be realistic’ mentality?
A: Focused on getting the cores features and some of the smaller things around it. Yes, it’s a big task to work out next steps and focusing it down from there.
[12:53] Q: What will the Squadron 42 team do after the first episode is released?
A: We’ll go out for drinks and then go straight to work on Episode Two. There’s more ships and environments to create along with other elements, but we will be supporting the PU and creating ships for that as well.
[14:11] Q: Has your experience with the Lego series or other past games helped you with CIG at all?
A: Star Citizen is hard to compare anything to, but the work on the Lego series helped teach about scheduling and organisation. But keeping tight to the schedule has been the biggest lesson brought over from previous works.
A: Getting the Starfarer flyable into your hands. We’re already flying it and look forward to having players fly it in the near future
Persistence is very close. So shopping and buying stuff and will introduce Alpha UEC which allows us to test the currency that will be used in the PU.
Procedural tech integration is coming soon after persistence which will make a huge difference because it’s not just planets, but everything else is affected as well.
[ Voor 105% gewijzigd door Case_C op 29-03-2016 12:25 ]
Beide contacten moeten elkaar toegevoegd hebben. Het makkelijkste is om dat via het org forum te doen aangezien daar ook alle RSI handles erbij staan. Degene die je hebt toegevoegd hoeft niet te accepteren.Njay schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:58:
Ik zie eigenlijk nooit iemand online .. geen idee of de andere partij je als contact ook daad werkelijk moet accepteren of niet om in je lijst te staan
Daarna is het het makkelijkste om even Discord aan te gooien voordat je gaat spelen. Is nu wel het primaire platform voor samen gamen en vaak wel wat GoT'ers online:
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 12:21 ]
10ftC episode 67? Volgens mij zijn we iets verderCase_C schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:30:
DiscoLando is aardig aan het hinten geweest in streams dit weekend!
VR!
Idris map voor FPS/dogfights en Persistence!
10ftC: met de INN transcript.
De belangerijkste highligt!
[video]
[...]
Ook met een andere Roberts
[ Voor 6% gewijzigd door Jorrie op 29-03-2016 12:22 ]
Wat mac- hierboven zegt is wel het beste. Eerst via Discord nicks uitwisselen en een party starten. Dan kom je zonder grote problemen met een hoge waarschijnlijkheid in dezelfde server terecht wanneer er ruimte is.Njay schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:58:
Ik zie eigenlijk nooit iemand online .. geen idee of de andere partij je als contact ook daad werkelijk moet accepteren of niet om in je lijst te staan
Wow dat is wel erg zuur, zeker gezien alle schepen behalve de Idris minstens hangar ready zijn. (Volgens mij is alleen de SF nog niet te vliegen van de hangar-ready schepen)Fisher schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:29:
Vandaag eindelijk bericht gehad dat ze mijn Armada pack gaan bekijken. Geen een schip is te gebruiken uit de pack en ze zijn niet in mijn hangar te zien. Great wordt vervolgd 3 weken moeten wachten voor antwoord. Hopelijk nu sneller.
Ik ben eindelijk voorzien van een eigen schip en werkend account (super veel dank aan de tweaker die dit geduldig voor mij gefixed heeft!) En ik sta te popelen om met iemand of meerderen eens te gaan sightseeèn.
Ik heb al een beetje rond gelopen op een station en heb random een paar systemen bezocht, maar er zal vast meer lol zitten in met een groepje rond te hobbelen.
Ik heb helaas alleen een 1 persoons schip, dus kan ik niemand meenemen. Komt misschien nog wel
Dat is wel raar, heb er geen enkel probleem mee, ben dan ook benieuwd waarmee ze komen als oorzaak dat het niet is te zien.Fisher schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:29:
Vandaag eindelijk bericht gehad dat ze mijn Armada pack gaan bekijken. Geen een schip is te gebruiken uit de pack en ze zijn niet in mijn hangar te zien. Great wordt vervolgd 3 weken moeten wachten voor antwoord. Hopelijk nu sneller.
Nou geen problemen? Je ziet de Starfarer toch ook niet? En alle overige schepen heb je volgens mij geupgrade naar andere schepen toch? Wellicht dat dat het probleem/de oplossing is.Bornhald schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:31:
[...]
Dat is wel raar, heb er geen enkel probleem mee, ben dan ook benieuwd waarmee ze komen als oorzaak dat het niet is te zien.
Maar laat ze die pakketten maar werkend krijgen, voor het geld wat erin zit mag dat wel

Helaas, dergelijke prijzen gaan we nog niet doen. Wellicht dat we ingame ooit een loterij houden van ingame org-taxesDarkangle schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:02:
Is er nog een prijs voor #400?.
Ik ben eindelijk voorzien van een eigen schip en werkend account (super veel dank aan de tweaker die dit geduldig voor mij gefixed heeft!) En ik sta te popelen om met iemand of meerderen eens te gaan sightseeèn.
Ik heb al een beetje rond gelopen op een station en heb random een paar systemen bezocht, maar er zal vast meer lol zitten in met een groepje rond te hobbelen.
Ik heb helaas alleen een 1 persoons schip, dus kan ik niemand meenemen. Komt misschien nog wel.
[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 29-03-2016 13:53 ]
Ik heb een aantal van de schepen in het pakket. Omgezet naar een ander schip. MIS, Orion etc.Bornhald schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:31:
[...]
Dat is wel raar, heb er geen enkel probleem mee, ben dan ook benieuwd waarmee ze komen als oorzaak dat het niet is te zien.
Zag mn starfarer niet in de PTUCase_C schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Nou geen problemen? Je ziet de Starfarer toch ook niet? En alle overige schepen heb je volgens mij geupgrade naar andere schepen toch? Wellicht dat dat het probleem/de oplossing is.
Maar laat ze die pakketten maar werkend krijgen, voor het geld wat erin zit mag dat wel.
toen ze naar live gingen zag (en zie) ik hem gewoon netjes in live.
daarnaast was het van de PTU een bekend probleem, omdat in het pakket een Gemini zit en die kregen ze in enkele gevallen niet zichtbaar.
heb dan ook netjes de info aan de issues die daarvan open stonden verschaft
Fisher schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:13:
[...]
Ik heb een aantal van de schepen in het pakket. Omgezet naar een ander schip. MIS, Orion etc.

ik heb ook wat dingetjes veranderd, hoewel niet erg veel (zo te zien alleen een sabre ipv een gladiator)
maar ik heb dus wel netjes 2 sabres in mn hangar, en 2 gladï
[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 29-03-2016 14:33 ]
Ik heb er 5 veranderd. Sabre- Starfarer, Gemini-Banu, Gladiator-MIS, Retaliator-Orion, Vanguard-Carrack.Bornhald schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:26:
[...]
Zag mn starfarer niet in de PTU![]()
toen ze naar live gingen zag (en zie) ik hem gewoon netjes in live.
daarnaast was het van de PTU een bekend probleem, omdat in het pakket een Gemini zit en die kregen ze in enkele gevallen niet zichtbaar.
heb dan ook netjes de info aan de issues die daarvan open stonden verschaft
[...]
[afbeelding]
ik heb ook wat dingetjes veranderd, hoewel niet erg veel (zo te zien alleen een sabre ipv een gladiator)
maar ik heb dus wel netjes 2 sabres in mn hangar, en 2 gladï
De Gemini en vangaurd had ik al in concept variant.
[ Voor 19% gewijzigd door Fisher op 29-03-2016 15:13 ]
'Momenteel' kan dat niet nee. Maar de downgrades zullen toch ooit wel een keer komen?Jorrie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:57:
Hmm, 'nadeel' van de Scout prijsverhoging is dat ik nu mijn Scout niet meer kan omsmelten naar een Connie. Ach, dan is die keuze gelijk ook voor mij gemaakt
Verwijderd
Idris kan helemaal toch niet hangar ready zijn?Case_C schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:44:
Wow dat is wel erg zuur, zeker gezien alle schepen behalve de Idris minstens hangar ready zijn. (Volgens mij is alleen de SF nog niet te vliegen van de hangar-ready schepen)
Of je moet een enorme hangar hebben.
Op zich kan je dan via Reddit RSI kopen voor de sale. Dan betaal je ongeveer $0.80 voor RSI$ 1.00.Fordox schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:16:
Ik ben alleen maar blij dat de schepen nu duurder worden. Ik huil elke keer wanneer er weer een sale is voor een schip waar ik lang op moest wachten
dat scheelt je weer wat op de prijs. Je betaald nu ongeveer 80% van de waarde, als je grotere hoeveelheden afneemt kan je het zelfs lager krijgen. Je krijgt wel de kosten van PayPal erbij.
hoe het werkt, je zegt dat je RSI wil kopen op het subforum, je laat een invoice opstellen door de verkoper. Wanneer je betaald hebt, krijg je verschillende schepen (geupgrade aurora's) opgestuurd voor de waarde van de hoeveelheid RSI die je gekocht hebt. Deze schepen melt je weer en je hebt RSI op je account welke je kan gebruiken voor de aanschaf.
Zorg ervoor dat je de regels van de subreddit goed leest, en de kans dat je gescammed wordt is minimaal.
doet het misschien minder pijn aan je portemonnee volgende keer
CF-117 badger repeater!
Ik lekker zooien om deze op mijn Aurora MR te krijgen..... Kan dat blijkbaar niet. Zit wel een size2 slot op, maar die is alleen voor missiles
Nu maar eens lang en hard nadenken of ik mijn schipje ga upgraden zodat ik er iets mee kan.