Alpha Patch 2.3.1 has been released to the PTU, and is now available for players to test!
During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time as required.
Your launcher should should show “2.3.1 – 337219” as the client version.
It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Test client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test.
Please review our current list of 2.3.0 Known Issues FAQ, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.
Important Callouts:
* Players on the PTU who both have the Revel & York Hangar and do not have the Starfarer will find themselves directed into the Revel & York Hangar.
* Regardless of hangar selected on the website.
* Players in Arena Commander may find their camera in the seat of their pilot chair, rather then inside of their helm.
Updates and Fixes
Star Systems:
*Fixed several issues with the Pirate AI behavior in Crusader.
*This included Pirate AI spawning above and beyond what is intended, and Crusader security would not despawn after a player jumped out.
Game Systems:
*Fixed an issue where players could leave the cockpit seat of certain ships while in Arena Commander matches.
*EVA is only enabled in Free Flight modes and Crusader.
Ships:
*Fixed an issue with some of the Khartu-al landing animations.
Wellicht een beetje 'te' als 2e schip?Bornhald schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:59:
[...]
Ik heb nog wel een mooie Starfarer Gemini te koop voor de prijs van een gewone starfarer, slechts €330.33

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 30-03-2016 10:12 ]
Ik heb nog wel een mooie Starfarer Gemini te koop voor de prijs van een gewone starfarer, slechts €330.33Darkangle schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:49:
Ik heb een recruitment point gekregen, en man ik was toch heel even blij!
CF-117 badger repeater!
Ik lekker zooien om deze op mijn Aurora MR te krijgen..... Kan dat blijkbaar niet. Zit wel een size2 slot op, maar die is alleen voor missiles
Nu maar eens lang en hard nadenken of ik mijn schipje ga upgraden zodat ik er iets mee kan.
Ook heb je als je via de hangar naar Crusader gaat dus ook in de PU je aangepaste wapens. Maar ik had wel dat als ik dood ga in de PU en het schip opnieuw spawnt de extra wapens verdwenen zijn.
Dus is nog wel even wachten tot de Persistence update voor we echt kunnen gaan rommelen ermee in de PU.
Hoe zit het met wapens met Rec gekocht die je op schepen zet in crusader, ik neem aan dat deze er niet op zitten.. zou anders best raar zijnVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:42:
Ik heb gisteren voor het eerst even gerommeld met HoloXplor. Werkt iig een stuk beter dan de Holotable.![]()
Ook heb je als je via de hangar naar Crusader gaat dus ook in de PU je aangepaste wapens. Maar ik had wel dat als ik dood ga in de PU en het schip opnieuw spawnt de extra wapens verdwenen zijn.
Dus is nog wel even wachten tot de Persistence update voor we echt kunnen gaan rommelen ermee in de PU.
Volgens Mac ga je via de hangar naar crusader en dan heb je de wapens op je schip in crusaderCase_C schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:50:
[...]
Vertel mij dan hoe ik wapens in Crusader op m'n schip zet, daar ben ik nog niet achter namelijk. (Niet dat ik het uitgezocht heb
)
eigenlijk het berichtje op basis van wat ik mijn vraag stel
[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 30-03-2016 11:09 ]
Vertel mij dan hoe ik wapens in Crusader op m'n schip zetBornhald schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:45:
[...]
Hoe zit het met wapens met Rec gekocht die je op schepen zet in crusader, ik neem aan dat deze er niet op zitten.. zou anders best raar zijn
Als Erin het zegt is het wel waarschijnlijk dat het redelijk vlot kan komen. Wellicht al met 2.4, en anders met 2.5 ergens in mei.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:42:
[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 30-03-2016 10:52 ]
Ja het werkt met rec wapens. Want mijn rec wapens verschenen gewoon in mijn Holoxplor profiel. En daarna heb ik ze in crusader gebruikt. Maar als ik dood ging in crusader was ik ze wel weer kwijt.Bornhald schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:45:
[...]
Hoe zit het met wapens met Rec gekocht die je op schepen zet in crusader, ik neem aan dat deze er niet op zitten.. zou anders best raar zijn
[...]
Volgens Mac ga je via de hangar naar crusader en dan heb je de wapens op je schip in crusader
eigenlijk het berichtje op basis van wat ik mijn vraag stel
En krijg je ze weer terug als je crusader vanuit het hoofdmenu opnieuwd laad? Of moet je echt de game weer uit en xml terug plaatsen?Maar als ik dood ging in crusader was ik ze wel weer kwijt.
Zaten ze op je Hornet? Zo ja:Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:18:
[...]
Ja het werkt met rec wapens. Want mijn rec wapens verschenen gewoon in mijn Holoxplor profiel. En daarna heb ik ze in crusader gebruikt. Maar als ik dood ging in crusader was ik ze wel weer kwijt.
Wacht je hebt toch 2 Hornets? 1 Loaner en een eigen? Wellicht de verkeerde gepakt zonder de extra wapens?
Je moet crusader dan weer vanuit de hangar openen.barat schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:44:
[...]
En krijg je ze weer terug als je crusader vanuit het hoofdmenu opnieuwd laad? Of moet je echt de game weer uit en xml terug plaatsen?
Edit: Die xml uit Holoxplor zorgt ervoor dat de uitrusting bewaard blijft.
Ik had alletwee de Hornets uitgerust en ze waren allebei leeg na een keer doodgaan.Case_C schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:51:
[...]
Zaten ze op je Hornet? Zo ja:
Wacht je hebt toch 2 Hornets? 1 Loaner en een eigen? Wellicht de verkeerde gepakt zonder de extra wapens?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2016 13:27 ]
Dat is prima in zoverre dat je dan kan spelen met een schip anders dan de basis uitrusting, dus een waarvoor je hebt gekozen. Bedankt voor het delen!Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:18:
[...]
Ja het werkt met rec wapens. Want mijn rec wapens verschenen gewoon in mijn Holoxplor profiel. En daarna heb ik ze in crusader gebruikt. Maar als ik dood ging in crusader was ik ze wel weer kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 30-03-2016 16:46 ]
Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden voor dat ik dit idee ga posten in de forums van het spel.
Nu duidelijk word dat de AI van NPC's veel aandacht krijgt om het zo "echt" mogelijk te laten lijken, bedacht ik mij dat deze AI ook gebruikt kan worden voor andere dingen.[6:59] Q: How much will we interact with NPC crew and wingmen?
A: A lot of effort has been put into making sure the AI have roles and really feel alive. NPCs will respond to the way you talk to them on the ship and the way you treat them when on a mission. The target is to make the player feel as attached to NPCs as they can
Het klinkt misschien een beetje stom maar wat als een soort van "hunter pet" zoals we die kennen bij WoW en Guildwars o.a.
Wacht, niet gelijk reageren, laat me uitleggen...
Dus je hebt een mooi schip, daar moeten meerdere mensen als personeel in, allemaal super. Dit zijn je vrienden of allemaal NPC's met hun eigen "leven" die reageren op hoe jij hun behandelt. Dus geen loon of onbeschoft, dan kan je hetzelfde verwachten c.q. wie weet krijg je een muiterij en beland je als gevangene op je eigen schip.
Maar voor diegene die vaak alleen spelen, lekker op onderzoek, verkennen of ... ik zal niet de enige zijn, gewoon weinig vrienden hebben - geen guild (willen) hebben omdat het echte leven dit niet zo lekker toe staat ... waarom dan geen NPC in een dierenvorm die je gezelschap houd en enige ondersteuning geeft.
Ja het is bekend dat pets komen$64M stretch goal, maar dat kan nog van alles zijn, van simpel statisch een kat die door je hangar sluipt (low level AI) tot misschien wel mijn idee. (NPC level AI)
Doel is niet dat deze NPC dan je super sterk maakt. Maar behalve dat je gezelschap hebt, heb je een extra oppas die je kan helpen met je kleine klusjes of waarschuwen als er gevaar dreigt.
En nee dit moet dan ook elektronisch mogelijk zijn zoals bijvoorbeeld de Startrek tricorders.
Plus dat ook deze NPC zijn eigen "leven" heeft. Dus geen command bar en druk op een knopje om direct aan te vallen en zit niet aan je benen geplakt bij elke stap die je zet.
Maar een NPC waar je mee kan trainen en ook een band kan opbouwen en waar je dus voor moet zorgen.
Dus maakt deze NPC zijn eigen keuzes naar hoe gebonden die zich voelt met jou. (dus kan deze iemand aanvallen als jij aangevallen word, maar zou ook zomaar kunnen gaan schuilen, afhankelijk de personaliteit van de NPC) Maar niet alleen dat, uiteraard moet deze NPC onderhouden worden. Drinken, eten en slaapplaat inrichten. Plus aangezien het spel voor realisme gaat, zou deze NPC ook ziek kunnen worden en moet je naar een Vet (of als de gewone arts breed is in zijn kunnen een gewone arts) plus je kan je NPC niet dwingen, alleen maar vragen om iets te doen, net zoals in het echte leven.
Misschien kan deze dierlijke NPC ook een zeldzame spontane missie triggeren bij het rondlopen op een wereld. Bijvoorbeeld, (NPC) jagers die niet doorhebben dat het jouw dier is en kidnappen het, dus moet je de achtervolging aan gaan en verschillende missies doorlopen om het weer terug te krijgen.
Anderzijds om verwaarlozing tegen te gaan en dierenmishandeling te promoten, zodra je de "upkeep" niet kan bijhouden van je NPC pet, krijg je spontaan bezoek van een inspectieteam die dit constateert en je pet meenemen. Net als dat je je schip verliest als je de verzekering niet betaalt en word gestolen/vernielt. Dan eerst weer je zaakjes op orde krijgen voor je een nieuwe kan halen/maken/trainen.
Technologie is voor iedereen beschikbaar wat deze NPC zou kunnen, het zou dus niet iets speciaals moeten kunnen waardoor je een streepje voor hebt op andere behalve een geweldig NPC maatje. Maar het zou ook "duur" zijn om het te kunnen onderhouden in vergelijk met tech.
In die zin betaal je dan extra voor hetzelfde in kunnen maar met een speciaal jasje en eigen wil.
Wat zouden jullie hier van vinden?
https://www.twitch.tv/CIGCommunity
Ik ga toch gelijk reagerenJorseal schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:43:
Sorry dat ik afdwaal van alle schepen en wapens ...
Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden voor dat ik dit idee ga posten in de forums van het spel.
[...]
Nu duidelijk word dat de AI van NPC's veel aandacht krijgt om het zo "echt" mogelijk te laten lijken, bedacht ik mij dat deze AI ook gebruikt kan worden voor andere dingen.
Het klinkt misschien een beetje stom maar wat als een soort van "hunter pet" zoals we die kennen bij WoW en Guildwars o.a.
Maakt niet uit AI is ook erg interessant, alleen die vraag is wel volledig gericht op SQ42. Dus de mate waarin de AI in de PU hetzelfde gaat zijn is zeer onwaarschijnlijk. Waarom? De AI voor SQ42 gaat volgens mij redelijk scripted zijn rondom de events in SQ42. Op die manier gaat het je het gevoel geven dat ze reageren op de manier waarop je handeld. Hoeverre ze dat overbrengen op de PU gaat afhankelijk zijn van de tekst/voice die ze hebben voor de NPC's, maar dat lijkt me nooit voldoende diepgang kunnen geven om "gehecht" te raken aan crew. (Behalve dan aan de skills/voicepacks/looks van NPC's)
Daarnaast zijn de forums op RSI behoorlijk toxic geworden in de afgelopen jaren. Dus het is niet makkelijk om een idee te introducren zonder dat het daar afgebrand word, hoe goed het idee ook zou zijn.
Persoonlijk zou ik afwachten tot ze de eerste iteratie van interacteble NPC's laten zien.
Persistence in 2.4?Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:24:
RtV subscriber edition nu bezig:
Verhip net getipt dat ik een Starfarer in m'n hangar heb staan
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 30-03-2016 20:46 ]
Begrijpelijk en natuurlijk is het makkelijker om in SQ42 de AI beter uit de vel te laten komen. Des al niet te plus, blijf ik hopen dat ze dit ook hoog kunnen houden voor SC.Case_C schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:36:
Maakt niet uit AI is ook erg interessant, alleen die vraag is wel volledig gericht op SQ42. Dus de mate waarin de AI in de PU hetzelfde gaat zijn is zeer onwaarschijnlijk. Waarom? De AI voor SQ42 gaat volgens mij redelijk scripted zijn rondom de events in SQ42. Op die manier gaat het je het gevoel geven dat ze reageren op de manier waarop je handeld. Hoeverre ze dat overbrengen op de PU gaat afhankelijk zijn van de tekst/voice die ze hebben voor de NPC's, maar dat lijkt me nooit voldoende diepgang kunnen geven om "gehecht" te raken aan crew. (Behalve dan aan de skills/voicepacks/looks van NPC's)
Ja dat zag ik al aan hoe de mensen daar reageren. Vandaar dat ik liever hier post dan daar.Daarnaast zijn de forums op RSI behoorlijk toxic geworden in de afgelopen jaren. Dus het is niet makkelijk om een idee te introducren zonder dat het daar afgebrand word, hoe goed het idee ook zou zijn.
Dan moet ik maar kijken of ik dit als PM bij een van de juiste community managers kan sturen.
Op reddit word actief meegekeken door dev's, wellicht dat daar een thread openen met een goed opgezette startpost het in de schijnwerper kan zetten.Jorseal schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Begrijpelijk en natuurlijk is het makkelijker om in SQ42 de AI beter uit de vel te laten komen. Des al niet te plus, blijf ik hopen dat ze dit ook hoog kunnen houden voor SC.
[...]
Ja dat zag ik al aan hoe de mensen daar reageren. Vandaar dat ik liever hier post dan daar.
Dan moet ik maar kijken of ik dit als PM bij een van de juiste community managers kan sturen.
Iedereen met de R&Y hangarVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:49:
Ik heb nu dus ook een Starfarer in mijn hangar terwijl ik het schip niet heb (waarschijnlijk iedereen nu).
Maar 2.4 gaat lichte character customization zien, e.d. volgens mij gekoppeld aan shops.
Ik heb toevallig de R&Y hangar maar niet de Starfarer ... En ik kan bevestigen, die heb ik nu ook in mijn hangar staan!Case_C schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:57:
Iedereen met de R&Y hangargok ik ?
Maar 2.4 gaat lichte character customization zien, e.d. volgens mij gekoppeld aan shops.
Jammer dat hangar niet multiplayer is...
edit: 35fps in de hangar...

[ Voor 17% gewijzigd door DoubleYouPee op 30-03-2016 21:41 ]
Heb je toevallig een i7? Zag vandaag een thread op Reddit waarbij er gesproken werd over i7's die wat last hebben van een niet optimale verdeling van het werk waarbij 1 core heel erg belast wordt en de overige cores juist heel weinig deden.DoubleYouPee schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:22:
Ik heb alleen de aurora en basic hangar, en ik heb nu ook de starfarer! Voor eventjes dan...
Jammer dat hangar niet multiplayer is...
edit: 35fps in de hangar...polaris mag snel komen
https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/4cjvzo/core_3cpu2_always_maxed_out_tried_out_the/
Erg mooi hoe Jared het onderwerp Persistance verklapte voor de AtV van morgen. Best een goede subscriber edition trouwens.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:24:
RtV subscriber edition nu bezig:
[ Voor 16% gewijzigd door Tylocke op 30-03-2016 22:08 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Gaan we dan ook niet teveel de kant op van The Sims: Pets? Hoewel ik het idee zeker interessant vind.Jorseal schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:43:
Sorry dat ik afdwaal van alle schepen en wapens ...
[...]
Nu duidelijk word dat de AI van NPC's veel aandacht krijgt om het zo "echt" mogelijk te laten lijken, bedacht ik mij dat deze AI ook gebruikt kan worden voor andere dingen.
Dus je hebt een mooi schip, daar moeten meerdere mensen als personeel in, allemaal super. Dit zijn je vrienden of allemaal NPC's met hun eigen "leven" die reageren op hoe jij hun behandelt. Dus geen loon of onbeschoft, dan kan je hetzelfde verwachten c.q. wie weet krijg je een muiterij en beland je als gevangene op je eigen schip.
Maar voor diegene die vaak alleen spelen, lekker op onderzoek, verkennen of ... ik zal niet de enige zijn, gewoon weinig vrienden hebben - geen guild (willen) hebben omdat het echte leven dit niet zo lekker toe staat ... waarom dan geen NPC in een dierenvorm die je gezelschap houd en enige ondersteuning geeft.
Ja het is bekend dat pets komen$64M stretch goal, maar dat kan nog van alles zijn, van simpel statisch een kat die door je hangar sluipt (low level AI) tot misschien wel mijn idee. (NPC level AI)
Doel is niet dat deze NPC dan je super sterk maakt. Maar behalve dat je gezelschap hebt, heb je een extra oppas die je kan helpen met je kleine klusjes of waarschuwen als er gevaar dreigt.
En nee dit moet dan ook elektronisch mogelijk zijn zoals bijvoorbeeld de Startrek tricorders.
Plus dat ook deze NPC zijn eigen "leven" heeft. Dus geen command bar en druk op een knopje om direct aan te vallen en zit niet aan je benen geplakt bij elke stap die je zet.
Maar een NPC waar je mee kan trainen en ook een band kan opbouwen en waar je dus voor moet zorgen.
Dus maakt deze NPC zijn eigen keuzes naar hoe gebonden die zich voelt met jou. (dus kan deze iemand aanvallen als jij aangevallen word, maar zou ook zomaar kunnen gaan schuilen, afhankelijk de personaliteit van de NPC) Maar niet alleen dat, uiteraard moet deze NPC onderhouden worden. Drinken, eten en slaapplaat inrichten. Plus aangezien het spel voor realisme gaat, zou deze NPC ook ziek kunnen worden en moet je naar een Vet (of als de gewone arts breed is in zijn kunnen een gewone arts) plus je kan je NPC niet dwingen, alleen maar vragen om iets te doen, net zoals in het echte leven.
Misschien kan deze dierlijke NPC ook een zeldzame spontane missie triggeren bij het rondlopen op een wereld. Bijvoorbeeld, (NPC) jagers die niet doorhebben dat het jouw dier is en kidnappen het, dus moet je de achtervolging aan gaan en verschillende missies doorlopen om het weer terug te krijgen.
Anderzijds om verwaarlozing tegen te gaan en dierenmishandeling te promoten, zodra je de "upkeep" niet kan bijhouden van je NPC pet, krijg je spontaan bezoek van een inspectieteam die dit constateert en je pet meenemen. Net als dat je je schip verliest als je de verzekering niet betaalt en word gestolen/vernielt. Dan eerst weer je zaakjes op orde krijgen voor je een nieuwe kan halen/maken/trainen.
Technologie is voor iedereen beschikbaar wat deze NPC zou kunnen, het zou dus niet iets speciaals moeten kunnen waardoor je een streepje voor hebt op andere behalve een geweldig NPC maatje. Maar het zou ook "duur" zijn om het te kunnen onderhouden in vergelijk met tech.
In die zin betaal je dan extra voor hetzelfde in kunnen maar met een speciaal jasje en eigen wil.
Wat zouden jullie hier van vinden?
Ik moest door je verhaal plots terug aan dit denken:

Is er iets geweten rond mechanische NPC's?
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Als de Starfarer flyable wordt zal er ook de mogelijkheid tot refuelen zijn.
http://imperialnews.netwo...march-subscriber-edition/TLDR(TOO LONG; DIDN’T READ)
- Starfarer will be in everyone’s hangar regardless if they own or or not for the next several days to give everyone a chance to see the work Foundry42 put inside it
- Refuelling will come when the Starfarer becomes flyable.
- Subscriber Mousepads will be available tomorrow featuring Carrack, Crucible, Hornet and Gladiator pads
Next concept sale will be a small MISC Mining ship with the name chosen, but will not be revealed yet.
Larger ships may be given the Starfarer as a loaner such as the BMM
- Due to the amount of information Chris gave I will summarize what he talked about for 2.4 and the future.
2.4 will be like 2.0 in terms of scope. It will change how we play Star Citizen on a fundamental level. 2.4 is the start of Persistence where everything that was temporary or local before will now exist serverside and remain there. Loadouts will be server side, things you buy from the stores in 2.4 will be server side. In the future, changes to your hangar, ships, character, etc will all be server side, including ship damage, character health will persist after logging out. Many UI changes will come in with 2.4 and 2.5 that have been held back due to Persistence. The holotable has had things moved into MobiGlas and focus will be more on that rather than the holotable for the time being. Alpha UEC will be introduced which is a beta test for the UEC we have in our accounts currently, but will be wiped throughout testing to allow us to give feedback and hone in the currency for them. 2.4 will have bugs and some issues, but it’s the start of Persistence and many things are coming and coming soon as it has been in development for over a year.
- Vaulting will come in 2.4 and the Push/pull mechanic will come soon, but it will have ongoing tweaks to it just like physicalized EVA to make it feel right.
- Server desync is something that they’re working on, but in a larger scope. Optimization is something they haven’t focused on largely because they’re been building the game, but are now working on ways to optimize the code in order to reduce desync which is caused by a difference in fps between the client and server. An example is ship spawning where a tali may use 5mb of network data to spawn, whereas the new code will use bits of data(Not bytes) to spawn it. Currently the game sends too much unnecessary data and they are crafting ways to reduce that amount significantly as given the example above.
- Procedural tech will be used for large things other than planets like moons, anything with enough mass it’ll be spherical. Procedural landing will come first and then mining after.
- Character customization will start in 2.4 by giving people the option to choose from 16 faces, 8 female and 8 male with the more indepth customizable options coming later on the year.
- The launcher revamp is ongoing and no ETA on it yet, however when it’s complete, the amount of data needed to patch will be significantly reduced from 2GB pak files to only what you need which may be 7mb. This is because of how CryEngine’s files are designed and they’ve had to redesign how to break them up in such a fashion that you only download what you need.
- They’re working on Vulcan and DX12 and trying to clean up DX11. CryEngine was built on DX9 and they have to get rid of a lot of old stuff in order to plug in the new stuff.
- The ability to lock your ships doors wont come till at least 2.6 because they are working towards having the ability to lock, but also force open those doors by hacking or explosives, etc. They want players to be able to get into those who want to keep people out. It is also apart of Item port 2.0 which allows them to do this as well.
Nee heb een i5 4570 met R9 280X.Tylocke schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:52:
[...]
Heb je toevallig een i7? Zag vandaag een thread op Reddit waarbij er gesproken werd over i7's die wat last hebben van een niet optimale verdeling van het werk waarbij 1 core heel erg belast wordt en de overige cores juist heel weinig deden.
https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/4cjvzo/core_3cpu2_always_maxed_out_tried_out_the/
Misschien heeft de starfarer nog geen LOD in de hangar?
edit: het is eerder 30 tot 60fps trouwens... Niet constant zo laag.
Als ik de hoogste lift neem in de hoek en over starfarer heenkijk 30fps.
[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 31-03-2016 00:01 ]
Bier bijvullen!Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:12:
INN transcript TL;DR. 2.4 gaat zo te zien een erg grote update worden en de gameplay fundamenteel veranderen. De impact is ongeveer hetzelfde als 2.0.
Als de Starfarer flyable wordt zal er ook de mogelijkheid tot refuelen zijn.
[...]
http://imperialnews.netwo...march-subscriber-edition/
Niet alleen i7's hebben daar last van. Meerdere CPU's met meer dan 4 cores schijnen er moeite mee te kunnen krijgen.DoubleYouPee schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:49:
[...]
Nee heb een i5 4570 met R9 280X.
Misschien heeft de starfarer nog geen LOD in de hangar?
edit: het is eerder 30 tot 60fps trouwens... Niet constant zo laag.
Als ik de hoogste lift neem in de hoek en over starfarer heenkijk 30fps.
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Oh ja m'n CPU had ook 1 thread maxed en de rest rond de 20%. Niet helemaal zoals het hoort.
https://www.reddit.com/r/...else_super_pumped_for_24/I fear this is one of those times that the context and nuance of a message gets lost in the delivery. Whether you watched the show live, skimmed through it on YouTube, or just read a summary or transcript, it's important to remember that Chris was talking about an entire year-long roadmap for persistence while discussing the very humble beginnings of that process that will be included in 2.4.
We were discussing the long-form vision of our continued development, and that 2.4 is where that vision of persistence begins.
That first step on a long journey towards everything persistence allows us to do, but not the final destination. You can check ATV tomorrow for a bit more on what we actually hope to include in 2.4.
Maarja een vliegende Starfarer + refueling is al een dikke update op zichzelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 09:09 ]
Ook dat valt volgens mij onder Jared zijn verhaaltje. Chris gaf in de RtV aan dat ze dat willen gaan doen, maar heeft niets gezegd over dat dit al in 2.4 mogelijk zou zijn. Jared gaf op zijn beurt een diplomatiek antwoord: "Elke keer als een schip vliegbaar wordt zullen we de loaners opnieuw bekijken en mogelijk aanpassen."Case_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:53:
Oh lees ook net dat voor de mensen met grote schepen de Starfarer de loaner word ipv de Connie. Zal gisteren wel langs zijn gekomen. In 2.4 kunnen we dus al tankstation gaan spelen.
Hoe dan ook, 2016 wordt een Persistant jaar
Oh, en nog een waarschuwing: Er wordt aangegeven dat de codebase aangepast wordt in 2.4, vooral in de hangar. Verwacht dus eerst verslechteringen in de hangar voordat men weer verbeteringen kan aanbrengen (één stapje terug, 2 voorwaarts). Mogelijk geldt dit ook voor de Universe waar ze gaan proberen de infrastructuur te stroomlijnen zodat de servers wat minder de bottleneck gaan worden voor het spelen. Uiteindelijk wordt het veel wachten.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Klopt maar het leek alsof ik gewoon GPU limited was. 99% usage bij 30fps.siriouz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:23:
[...]
Bier bijvullen!![]()
[...]
Niet alleen i7's hebben daar last van. Meerdere CPU's met meer dan 4 cores schijnen er moeite mee te kunnen krijgen.
Een betere verdeling van de load van server en client is inderdaad iets wat heel veel voordeel op kan leveren. Het was ook erg interessant om Chris te horen vertellen over de aanpassingen die ze doen naar het versturen van data.Tylocke schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:16:
[...]
Ook dat valt volgens mij onder Jared zijn verhaaltje. Chris gaf in de RtV aan dat ze dat willen gaan doen, maar heeft niets gezegd over dat dit al in 2.4 mogelijk zou zijn. Jared gaf op zijn beurt een diplomatiek antwoord: "Elke keer als een schip vliegbaar wordt zullen we de loaners opnieuw bekijken en mogelijk aanpassen."
Hoe dan ook, 2016 wordt een Persistant jaarDe fundering wordt gelegd voor de definitieve Universe.
Oh, en nog een waarschuwing: Er wordt aangegeven dat de codebase aangepast wordt in 2.4, vooral in de hangar. Verwacht dus eerst verslechteringen in de hangar voordat men weer verbeteringen kan aanbrengen (één stapje terug, 2 voorwaarts). Mogelijk geldt dit ook voor de Universe waar ze gaan proberen de infrastructuur te stroomlijnen zodat de servers wat minder de bottleneck gaan worden voor het spelen. Uiteindelijk wordt het veel wachten.
Zal binnenkort eens kijken wat het voor mij doet. De Starfarer is btw wel geoptimaliseerd, als je naar de buitenkant kijkt rendert hij de binnenkant nietDoubleYouPee schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:22:
[...]
Klopt maar het leek alsof ik gewoon GPU limited was. 99% usage bij 30fps.

Inderdaad helaas niet echt goed samen in 1 server gekomen. Heb vlak nadat je uitlogde nog een leuke 3v2 luchtgevecht gehad in m'n Avenger, maar ook met Brandon is het uiteindelijk niks geworden.Case_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:57:
Gisteren nog met Brandonchat en Nibbors in 1 server proberen te komen. Verliep helaas niet zo vloeiend, de servers leken ook meer de hik te hebben dan dit weekend het geval was. Dan maar wachten op 2.4 ?als dat zo'n geweldige content update gaat zijn?
.
Oh ja m'n CPU had ook 1 thread maxed en de rest rond de 20%. Niet helemaal zoals het hoort.
Ik zal voortaan iig gebruik van maken van Discord
<- Nibbors
Met zo'n verandering in de basis kunnen we inderdaad bij de introductie van 2.4 veel problemen verwachten. Net nu 2.3 eindelijk goed stabiel voor mij is.Tylocke schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:16:
[...]
Ook dat valt volgens mij onder Jared zijn verhaaltje. Chris gaf in de RtV aan dat ze dat willen gaan doen, maar heeft niets gezegd over dat dit al in 2.4 mogelijk zou zijn. Jared gaf op zijn beurt een diplomatiek antwoord: "Elke keer als een schip vliegbaar wordt zullen we de loaners opnieuw bekijken en mogelijk aanpassen."
Hoe dan ook, 2016 wordt een Persistant jaarDe fundering wordt gelegd voor de definitieve Universe.
Maar vanavond met AtV zal er als het goed is meer duidelijkheid komen over wat er daadwerkelijk in 2.4 zit.
Ja mooi die blik van Jared toen hem verteld werd dat AtV pas 'morgen' werd uitgezondenVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Met zo'n verandering in de basis kunnen we inderdaad bij de introductie van 2.4 veel problemen verwachten. Net nu 2.3 eindelijk goed stabiel voor mij is.Aan de andere kant schijnen ze intern al lang bezig te zijn met persistente. Dus wie weet.
Maar vanavond met AtV zal er als het goed is meer duidelijkheid komen over wat er daadwerkelijk in 2.4 zit.
En deze blik dan?Tylocke schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:44:
[...]
Ja mooi die blik van Jared toen hem verteld werd dat AtV pas 'morgen' werd uitgezonden

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 31-03-2016 10:59 ]
DAMN MAN YESCase_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:49:
[...]
En deze blik dan?Weer stiekem Oculus Rift support
Hype?
[afbeelding]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
HYPE confirmed!Case_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:49:
[...]
En deze blik dan?Weer stiekem Oculus Rift support
Hype?
[afbeelding]
Maar...dan moet ik maar eens snel gaan sparen voor een VR set. En ik heb net al een nieuwe PC gekocht
Voordeel is wel dat die al behoorlijk VR ready is. Ik vermoed dat ik in 2017 wel weer een keer geld heb daarvoor, koop toch eigenlijk geen schepen meer.
Je mag altijd een keer langskomen... wanneer ik dan eindelijk es mijn shipping mail hebTylocke schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:24:
[...]
HYPE confirmed!
Maar...dan moet ik maar eens snel gaan sparen voor een VR set. En ik heb net al een nieuwe PC gekocht
Voordeel is wel dat die al behoorlijk VR ready is. Ik vermoed dat ik in 2017 wel weer een keer geld heb daarvoor, koop toch eigenlijk geen schepen meer.
Hij is best nice gemaakt
"Commandant Fordox, wilt u zich melden in de cockpit?"
"Ehhhhh welke kant is dat op?"
Ik oefen wel met de plattegrond van dat ding. Dan weet ik waar ik heen moet lopen als ik er 1 moet boarden
(Ja ik word zo'n commandant die heel klungelig overkomt. Maar dat is allemaal afleiding van mijn eigenlijke strategisch vermogen
[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 31-03-2016 13:01 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
FTFY!Fordox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:00:
Ook maar eens even rongelopen in de starfarer(Ja, hij is nu zichtbaar voor iedereen blijkbaar in de live versie).
Hij is best nice gemaaktAlleen verdwaal ik continu. Wordt nog leuk in de PU
"Commandant Animatieteam Fordox, wilt u zich melden in de cockpit? De kapitein verveelt zich."
Ik oefen wel met de plattegrond van dat ding. Dan weet ik waar ik heen moet lopen als ik er 1 moet boarden
(Ja ik word zo'n commandant die heel klungelig overkomt. Maar dat is allemaal afleiding van mijn eigenlijke strategisch vermogen)

Maar dat gaat zeker leuk worden met de Starfarer. Vraag me dan ook af of ze snel met dockingsystems komen waardoor je makkelijk de Starfarer kan boarden. (Anders dan via EVA) Ik gok dat het met 2.6 komt.
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 31-03-2016 13:09 ]
FTFY
SC backers to the rescue.Fordox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:00:
Ook maar eens even rongelopen in de starfarer(Ja, hij is nu zichtbaar voor iedereen blijkbaar in de live versie).
Hij is best nice gemaaktAlleen verdwaal ik continu. Wordt nog leuk in de PU
"Commandant Fordox, wilt u zich melden in de cockpit?"
(Ja ik word zo'n commandant die heel klungelig overkomt. Maar dat is allemaal afleiding van mijn eigenlijke strategisch vermogen)

Njay schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:31:
[...]
Je mag altijd een keer langskomen... wanneer ik dan eindelijk es mijn shipping mail heb
Goed plan ! met bbqTylocke schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:39:
[...]
Dat zou wel tof zijn! We wachten de Occulus Support wel af en dan organiseren we wel een SC Meeting met hardware.
http://imperialnews.network/2016/03/no-perfect-simulation/
Absoluut, dan kunnen de twijfelaars allebei testen
Maar een meeting + bbq klinkt wel erg tof. Krijg je met dat voorjaarsweer.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Hype niet te hard
Ach strandtenten zat in Noordwijk waar je kan BBQ'en, alleen niet met veel wind anders komt er van dat zand in je pcCase_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:27:
[...]
Hype niet te hard, voor je 't weet is de locatie ergens aan de kust
.
http://www.saitek.com/uk/prod/x56.html

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 31-03-2016 15:41 ]

Overigens, Tnet SC BBQ klinkt goed... Wie had er hier ookalweer een enorme mancave? Toevallig ook nog ruime tuin daarbij?
Geen kelder/mancave wel een ruime tuin in een voor 99% van de leden uithoek van Nederlandsiriouz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:05:
$249,99 voor de preorder op Amazon... Valt nog mee.
Overigens, Tnet SC BBQ klinkt goed... Wie had er hier ookalweer een enorme mancave? Toevallig ook nog ruime tuin daarbij?
En gefeliciteerd Siriouz! Geen te gekke cadeaus gekocht
Dank jeCase_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:10:
[...]
Geen kelder wel een ruime tuin in een voor 99% van de leden uithoek van Nederland.
En gefeliciteerd Siriouz! Geen te gekke cadeaus gekocht?

Wanneer en waar?
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik ben ook wel in voor een bbq meat (c what i did there?)
I'm in!Njay schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:02:
Meeting with bbq it is
Die lijkt wel heel erg op de x-55. Ander kleurtje en klaar lijkt het.Case_C schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:39:
Nieuwe stick van Saitek? X-56 Rhino:
http://www.saitek.com/uk/prod/x56.html
[afbeelding]
Iemand nog een X-55 kopen trouwens? Heb er 2 na een nieuwe van Saitek gekregen te hebben omdat het naamplaatje van de X-55 verbogen is.
Proficiat!!siriouz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:13:
[...]
Dank jeNee, heb me tot nu toe nog heel erg goed weten te gedragen, morgen eerste rijles op de motor dus ff zoveel mogelijk opsparen... Kan ik tenminste op de motor naar de BBQ in je tuin rijden in plaats van m'n opgevoerde brommert... Niet te hard juichen overigens, ben vorige week ook al 2 keer aangehouden en nog steeds géén boete.
Ik heb voor een alternatieve oplossing gekozen, een 125cc Vespa. Daar heb je in België geen apart rijbewijs voor nodig (de gewone B voor de auto) en die gaan ook lekker vlot door het verkeer op wegen tot 100km/u.
Veel plezier morgen op de moto! Altijd heerlijk als het mooi weer is.
iemand een idee waarom ik niet de starfarer in mijn hangar zie?
Ik heb alleen de selfland. Heb al even geprobeert mijn schip er helemaal uit te halen, of helemaal in de laatste te zetten. Anders dan een rot end lopen (tot mijn verbazing) geen verschilFordox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:40:
Selecteer eens een andere hanger, dan spawn je in de R&Y hangar. En dan zit ie helemaal links achterin
[ Voor 25% gewijzigd door Darkangle op 31-03-2016 21:42 ]
Misschien helpt dat?
je kan hem hier vinden:
\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public
Had ik ook al gedaan. Kan het zijn omdat ik nog geen pledger ben?Bornhald schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:54:
wellicht dat het al oude user dir weg gooien helpt?
je kan hem hier vinden:
\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public
Ik heb alleen de hangard die bij de oude aurora mr deal zat, had er inderdaad gekeken, aangepast en zelfs leeg gegooid en userdata, en elke keer spel opnieuw gestart.Fordox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:49:
Spawn je niet automatisch in de R&Y hangar? Dat had ik namelijk wel (Ik heb daarintegen ook heel wat scheepjes en hangars maar dat maakt volgens mij neit uit). Wat ik wel heb gedaan was kijken bij mn hangar configuratie voordat ik mn game launchede.
Misschien helpt dat?
Geen blingbling though.
Ik denk dat dat het wel eens kan wezen ja. Pledge een klein beetje geld, iets cheaps, dan ben je volgens mij al pledger.Darkangle schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:23:
[...]
Had ik ook al gedaan. Kan het zijn omdat ik nog geen pledger ben?
Desnoods is het 5 dollar aan UEC of een skin voor je aurora.
[ Voor 23% gewijzigd door Fordox op 31-03-2016 22:31 ]
Ik zit nog te kijken of ik mijn schip ga upgraden naar iets leukers.Fordox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:30:
[...]
Ik denk dat dat het wel eens kan wezen ja. Pledge een klein beetje geld, iets cheaps, dan ben je volgens mij al pledger.
Desnoods is het 5 dollar aan UEC of een skin voor je aurora.
Autorijbewijs heb ik ook nietJanAd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:07:
[...]
Proficiat!!![]()
Ik heb voor een alternatieve oplossing gekozen, een 125cc Vespa. Daar heb je in België geen apart rijbewijs voor nodig (de gewone B voor de auto) en die gaan ook lekker vlot door het verkeer op wegen tot 100km/u.![]()
Veel plezier morgen op de moto! Altijd heerlijk als het mooi weer is.
Helemaal gemist maar gefeliciteerd! Hopen dat het motorrijden goed gaat.siriouz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:22:
[...]
Autorijbewijs heb ik ook nietVoordeel voor mij is dat ik een schakelbrommer heb, met het formaat van een gewone motor. Dus rijervaring heb ik al wel.
Dit is trouwens nog een erg interessante site. Je kan hier een keyword opgeven en zo alle 10ftc's doorzoeken. Hopelijk gaan ze dat voor alle transcripts en design articles doen.
http://www.scqa.info/
[ Voor 22% gewijzigd door Tylocke op 31-03-2016 23:48 ]
gefeliciteerdsiriouz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:22:
[...]
Autorijbewijs heb ik ook nietVoordeel voor mij is dat ik een schakelbrommer heb, met het formaat van een gewone motor. Dus rijervaring heb ik al wel.
https://robertsspaceindustries.com/pledge/extrasDarkangle schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:36:
[...]
Ik zit nog te kijken of ik mijn schip ga upgraden naar iets leukers.
ik zou daar eerst even kijken, zijn het goedkoopst, en mocht je later wat anders willen dan kan je het weer terug zetten naar store credit en het andere kopen wat je wil hebben..
hoewel ik betwijfel of het te maken heeft met al dan niet backer zijn, op die manier wordt je een backer.. door "iets" te kopen
Er werd mij verteld dat met mijn hanger ik hem niet kan zien.
De beste kleine stap is denk ik van een MR naar LN.
En weet iemand of je een gekregen (gift) schip kan upgraden en weer terug kan geven?
[ Voor 27% gewijzigd door Anthor op 01-04-2016 02:07 ]
zijn (in mijn optiek) lekkere mousepads

Ik vind ze wel mooi maar ook erg prijzig dus heb hem aan me voorbij laten gaan. Is hij zo breed zodat je ook je toetsenbord erop kan doen en dat die niet zo snel verschift.Bornhald schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:36:
@team carrack, voor de mensen die nog een mousepad willen met de carrack, hij is vandaag te koop als het goed is (de congierge/subscriber versie is al uitverkocht!)
zijn (in mijn optiek) lekkere mousepads
[afbeelding]
Hij is wel zo'n 80 cm breed, dus ja een toetsenbord past daar op. Momenteel heb ik een Orbweaver, Keyboard en Muis erop staan zonder dat het krap is. Wel een smal bordje maar dit vind ik gewoon prettig.Tylocke schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:50:
[...]
Ik vind ze wel mooi maar ook erg prijzig dus heb hem aan me voorbij laten gaan. Is hij zo breed zodat je ook je toetsenbord erop kan doen en dat die niet zo snel verschift.
Vandaag ook nog even inloggen in de hangar, kijken wat ze met 1 april doen.
In response op de Trout
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 01-04-2016 09:51 ]
Of zal dit een 1-april grap zijn.....
Een 12 euro stapAnthor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:04:
P52 is een beetje zonde van je geld, daar kan je niet veel mee.
De beste kleine stap is denk ik van een MR naar LN.
En weet iemand of je een gekregen (gift) schip kan upgraden en weer terug kan geven?
Gefeliciteerd met je Mustang, maar niet vergeten dat je ook je laatste reactie kan wijzigenDarkangle schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:38:
[afbeelding]
Officiel pledger, en een ander sheepje
Ik heb nu btw de R&Y hangar opeens, en dus ook een behemoth van een schip staan.
Oh ok, dan kan je veilig dit soort filmpjes kijken:Darkangle schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:59:
Hahahah, gaat me er meer om dat het 12 is voor nagenoeg hetzelfde schip
troll emote bait
Het verschil tussen MR en LN is groter dan je denkt.
LN kan je nog wel redelijk wat mee met de juiste wapens (repeaters liggen mij niet, en Tempests II zijn de teh bomb in vanduul swarm)
De Mustang is ook wel aardig, alleen jammer dat je niet de turret/gimbals er af kan halen voor S2 guns.
Ik vind de Mustang Gamma die ik voor de grap alvast als tussenstap heb genomen ook nog wel geinig, beetje een Golfje van de Universe. Lekker in het midden zitten met een petje op.
Offtopic
worden die tweakmotes ook gerate per topic, want dan zou dit natuurlijk het shut up and take my money topic moeten worden
$$$! emote bait
Shut up and take my money + Aliens vat het toch wel goed samen? En Fordox als Pony dan nogAnthor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:23:
[...]
Oh ok, dan kan je veilig dit soort filmpjes kijken:
[video]
troll emote bait
Het verschil tussen MR en LN is groter dan je denkt.
LN kan je nog wel redelijk wat mee met de juiste wapens (repeaters liggen mij niet, en Tempests II zijn de teh bomb in vanduul swarm)
De Mustang is ook wel aardig, alleen jammer dat je niet de turret/gimbals er af kan halen voor S2 guns.
Ik vind de Mustang Gamma die ik voor de grap alvast als tussenstap heb genomen ook nog wel geinig, beetje een Golfje van de Universe. Lekker in het midden zitten met een petje op.
Offtopic
worden die tweakmotes ook gerate per topic, want dan zou dit natuurlijk het shut up and take my money topic moeten worden
$$$! emote bait
edit: Partly done
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 01-04-2016 15:32 ]
Zit op de helft maar heb een lamme vingerCase_C schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:26:
[...]
Shut up and take my money + Aliens vat het toch wel goed samen? En Fordox als Pony dan nog
edit: Partly doneregelen jullie de Shut ups and Take my Money en Aliens voor alle overige posts?
I know your pain
Maar het resultaat mag er zijn!

Had iets van 20 meldingen van jou
Niet goed trouwens, nu ik geld op mijn paypal heb betrap ik mezelf er op dat ik heel erg zit te staren naar schepen

Wie doet deel 4?
Btw, De Suatmm skin heb ik ingame ook
[ Voor 11% gewijzigd door Anthor op 01-04-2016 16:07 ]
Verwijderd
Vind het wel geinig om te weten maar als ik mag gokken dan zal het merendeel van de spelers eerder voor de sandbox experience gaan dan een roleplayer uit te lopen hangen.
Ik probeer het enigszins bij te houden maar het is af en toe aardig wat wat ze uitbrengen en heb niet altijd evenveel tijd om te het lezen. Wel interressant altijdVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:22:
Zijn er nog mensen hier die de lore stukjes lezen/volgen?
Vind het wel geinig om te weten maar als ik mag gokken dan zal het merendeel van de spelers eerder voor de sandbox experience gaan dan een roleplayer uit te lopen hangen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Je kan ze allemaal markeren als gelezen hoor
Bekijk recente notificaties klikken en dan links bovenaan "Markeer alle notificaties als gelezen"