• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
(jarig!)
Ircghost schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:56:
[...]

Was het verder wel leuk en/of succesvol? Ik ben nu pas thuis.. :p
ik doe niet mee met de rest :) maar is redelijk stabiel :) beter dan vorige versies voor mij iig :)

was weer het zoveelste artikel aan het lezen, en dit viel me op
http://www.redbull.com/en...tizens-planets-believable
Unfortunately the planet that we got to see was relatively devoid of any foliage, or significant landmarks outside of the terrain itself. But this demo was missing some key procedural tech, which is set to be implemented in the upcoming 3.0 release later this year.
dafuq.. nog mooier......

voor de rest is het een mooi stug over hoe procedural generation in SC gaat werken voor planeten

[ Voor 56% gewijzigd door Bornhald op 27-08-2016 00:02 ]

Verwijderd

Bij deze het erg goede tweede deel van de Anvil Terrapin Q&A:
https://robertsspaceindus...Anvil-Terrapin-Q-A-Part-2

De antwoorden zijn stukken uitgebreider dan het eerste deel, maar dat kon ook niet korter ;)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 12:42

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Is er een mogelijkheid om bij de Discord server te komen? Ik zag niet zo snel een link in the OP.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
prutser001 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:19:
Is er een mogelijkheid om bij de Discord server te komen? Ik zag niet zo snel een link in the OP.
Bijna helemaal bovenaan ;)
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB

• prutser001

prutser001

Het was al laat :P maar zit er in ieder geval in. Bedankt denk dat ik er gewoon overheen gelezen heb.
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:57:
[...]

ik doe niet mee met de rest :) maar is redelijk stabiel :) beter dan vorige versies voor mij iig :)

was weer het zoveelste artikel aan het lezen, en dit viel me op
http://www.redbull.com/en...tizens-planets-believable

[...]

dafuq.. nog mooier......

voor de rest is het een mooi stug over hoe procedural generation in SC gaat werken voor planeten
Ik vond de planeet juist mooi overkomen, itt NMS waar elk zonnestelsel bijna alleen maar planeten heeft met leven... ?! Juist 'dode' planeten geven het een beetje realisme. Nu ook Gas giants, en andere planeten (niet echt opgelet wat voor...) Maar zelfs Mass Effect 1 deed dat beter ook al was het een hand gemaakte galaxy genoeg dode planeten puur voor resources.

Had wel een beetje in Starmap gekeken maar kwam nog geen bijzondere dingen tegen.

--

Nou kreeg al een invite om TEST SQUADRON te joinen, ben benieuwd community van SC voelt in ieder geval behulpzaam.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEST

Ze hebben in ieder geval humor ;)

[ Voor 69% gewijzigd door prutser001 op 27-08-2016 07:43 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Bornhald
(jarig!)
prutser001 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 07:28:
[...]

Nou kreeg al een invite om TEST SQUADRON te joinen, ben benieuwd community van SC voelt in ieder geval behulpzaam.

https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEST

Ze hebben in ieder geval humor ;)
Test en andere goons probeer ik te vermijden
En Hey is waarschijnlijk een of ander scriptje waarom je de invite kreeg :)

• prutser001

prutser001

Geen idee, laat het wel ff zitten. Zijn in ieder geval behulpzaam, kreeg genoeg tips om een dag te vullen ;)

Ik vraag me alleen 1 ding af, net even ICC missie gedaan en volg missie, helaas volg missie verschrikkelijk veel moeite om die piraten kapot te krijgen. Om wat voor reden begint mijn schip soms te spinnen voor zover ik kan zien raak ik niets (Hornet 7 nog iets).

Waar ik elke keer tegenaan loop is dat ik echt moet 'tappen' op mijn W om langzaam te gaan, houd ik deze knop iets langer in knal ik gelijk naar 300ms? En verander ik in een stuiterbal :)

Dus als ik in combat ben en ik probeer te draaien gaat dit meestal niet lekker, al een aantal keer blackout gehad :P scherm donker rood etc.. Maar keren is lastig en soms lijkt het goed te gaan maar dan ineens raak ik in een soort spin.

In Freelancer had je gewoon een throttle 'bar' waar je je snelheid kon zien, nu is mijn grootste probleem dat door lens flares/zon en licht effecten mijn HUD zeer slecht zichtbaar is.

Tips zijn welkom.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:52
prutser001 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:50:
Geen idee, laat het wel ff zitten. Zijn in ieder geval behulpzaam, kreeg genoeg tips om een dag te vullen ;)

Ik vraag me alleen 1 ding af, net even ICC missie gedaan en volg missie, helaas volg missie verschrikkelijk veel moeite om die piraten kapot te krijgen. Om wat voor reden begint mijn schip soms te spinnen voor zover ik kan zien raak ik niets (Hornet 7 nog iets).

Waar ik elke keer tegenaan loop is dat ik echt moet 'tappen' op mijn W om langzaam te gaan, houd ik deze knop iets langer in knal ik gelijk naar 300ms? En verander ik in een stuiterbal :)

Dus als ik in combat ben en ik probeer te draaien gaat dit meestal niet lekker, al een aantal keer blackout gehad :P scherm donker rood etc.. Maar keren is lastig en soms lijkt het goed te gaan maar dan ineens raak ik in een soort spin.
Niet te hard gaan helpt, 'M' matched je snelheid met de enemy. Met de AI is dat nu drama merk ik want om de een of andere reden switched gaat hun snelheid naar super-cruise speeds. En het andere moment hangen ze stil...

En throttle is een drama met M/K inderdaad. Dubbel W is full-speed en dat is lethal als je dichtbij iets zit. Alleen al daarvoor zou ik bijna een throttle halen, maar daar wacht ik nog wel mee.
In Freelancer had je gewoon een throttle 'bar' waar je je snelheid kon zien, nu is mijn grootste probleem dat door lens flares/zon en licht effecten mijn HUD zeer slecht zichtbaar is.

Tips zijn welkom.
Gisteren in een behoorlijk aantal schepen weer gevlogen, en dan merk je dat lang niet elk schip duidelijke UI heeft. Dat is deels nog wel WIP, maar geen idee welk schip welke status heeft qua UI. Ik hoop er in ieder geval op dat voor alles ze hetgeen nog updaten. Er zijn nu ook zoveel knoppen, maar elke keer wijzigen ze weer wat waardoor het printen van de besturing weer zinloos is.

Hier nog een serie screens van gisteren. Gemiddeld zaten we continue met 5+ spelers in een server. Met op een moment 6 of 7 volgens mij!

Groepsfoto @ Grim
Groepsfoto @ Grim
Touristen op Grim-Hex
Touristen...
Grim-Hex Selfie
Don't bring a gun to a Sabre-fight.
Klezk en Thisuren hadden een fps gevecht met een lvl 5 start criminal onder hun Constelation. De Sabre gaf een klein beetje fire-support om het gevecht eerlijk te houden :) .
Constelation - Covalex
Klezk kwam iets te dicht bij Covalex, en nam een stukje station mee :P .

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
Ja ik heb ze gezien toen ik op mijn schip zat, denk eerlijk gezegd dat het weinig toevoegt aangezien de controls zo langzaam reageren, tegen de tijd dat je uit je stoel bent en bij je bunk bent en alle 'bewegingen' gedaan hebt ben je al 3 keer dood..
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:31:
Ze gaan in de toekomst animaties nog wel versnellen om tot een betere balans van immersion en gameplay te komen. Afgelopen jaar hebben ze er al wel een aantal laten zien/toegevoegd.
[video]
Daarnaast is de time to kill nog niet final, en is de kans aanwezig dat er een periode komt waarin je schip op ontploffen staat maar er kans is op onstnappen. Nu is dit inderdaad nog gewoon onmogelijk.
Denk dat je ook rekening moet houden dat je in een groter schip meer damage kan ontvangen en dus meer tijd hebt om uiteindelijk naar je escappod te gaan.
Hoeveel damage je nog kan soaken voordat het misgaat zal je zelf in de gaten moeten houden, aanleren denk ik.
Kleinere toestellen kunnen minder dmg hebben dus die hebben eerder een ejectionseat en de sequence lijkt mij korter en sneller omdat je met stoel en al gaat.

Was gister op zoek naar Grim hex welke ik ook gevonden heb maar kwam op een eerdere poging te dicht langs Yela zelf omdat ik een stukje af wilde snijden door rechtdoor te vliegen vlak langs de planeet........
Zag in 3rd person pas dat mijn toestel hevig schudde en zomaar zonder systemwarning ontplofde de hele boel...... -O-
Zal in de instellingen maar weer even iets aanzetten waardoor je trillingen ziet....... O-)

Autoland werkte ook niet helemaal lekker op Grim hex, hing recht boven de landingpad op een paar meter hoogte, kreeg de melding hold n to land wat ik deed.
Mijn 300i draait vervolgens ondersteboven en gaat nose first richting de pad..... :X
Kon nog net op tijd het toestel opvangen, omdraaien en zelf landen.... :Y

Relaint is ook wel een leuk toestel om te zien en vliegen maar vindt hem niet wendbaar of snel, light cargo of explorer oke maar een fighterversie??

Note to myself......neem voldoende ruimte boven de landingspad voordat je de landingear intrekt van je Reliant....was zowaar ineens een stuk ondervleugel kwijt na een mooie vuurwerkshow... |:(
Autoland wertkte niet/kreeg ik niet voor elkaar dus toen maar met veel guts and glory handmatig de boel weer neegezet.

Star Citizen referralcode

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Zijn er vanavond mensen online? Heb een keer het huis voor mijzelf en kan er dan even lekker voor gaan zitten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:08
Tylocke schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:10:
Zijn er vanavond mensen online? Heb een keer het huis voor mijzelf en kan er dan even lekker voor gaan zitten.
Ik ben online! :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb 2.5 even geprobeerd. Helaas in Aurora MR lukt het niet om HUD te bedienen met muis. Volgensmij bekende bug. Dus kan wel vliegen maar verder niet echt iets. :'(

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• batumulia
Ook een leuke bug, ik probeerde op te staan tijdens QF en stond opeens geland op een station met m'n schip. Stond ook nog is naast m'n schip. Na weer ingestapt te zijn en in de pilotseat was ik opeens weer in mid QF. :S

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Case_C schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Niet te hard gaan helpt, 'M' matched je snelheid met de enemy. Met de AI is dat nu drama merk ik want om de een of andere reden switched gaat hun snelheid naar super-cruise speeds. En het andere moment hangen ze stil...

En throttle is een drama met M/K inderdaad. Dubbel W is full-speed en dat is lethal als je dichtbij iets zit. Alleen al daarvoor zou ik bijna een throttle halen, maar daar wacht ik nog wel mee.

[...]

Gisteren in een behoorlijk aantal schepen weer gevlogen, en dan merk je dat lang niet elk schip duidelijke UI heeft. Dat is deels nog wel WIP, maar geen idee welk schip welke status heeft qua UI. Ik hoop er in ieder geval op dat voor alles ze hetgeen nog updaten. Er zijn nu ook zoveel knoppen, maar elke keer wijzigen ze weer wat waardoor het printen van de besturing weer zinloos is.

Hier nog een serie screens van gisteren. Gemiddeld zaten we continue met 5+ spelers in een server. Met op een moment 6 of 7 volgens mij!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Touristen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Klezk en Thisuren hadden een fps gevecht met een lvl 5 start criminal onder hun Constelation. De Sabre gaf een klein beetje fire-support om het gevecht eerlijk te houden :) .
[afbeelding]
Klezk kwam iets te dicht bij Covalex, en nam een stukje station mee :P .
Screenshots zijn leuk geworden van gisteravond!
Denk dat je ook rekening moet houden dat je in een groter schip meer damage kan ontvangen en dus meer tijd hebt om uiteindelijk naar je escappod te gaan.
Hoeveel damage je nog kan soaken voordat het misgaat zal je zelf in de gaten moeten houden, aanleren denk ik.
Kleinere toestellen kunnen minder dmg hebben dus die hebben eerder een ejectionseat en de sequence lijkt mij korter en sneller omdat je met stoel en al gaat.
Het kan ook zijn dat de grotere schepen een melding krijgen zodra het schip op een bepaald niveau is geraakt. B.V. bij 75 of 80% damage (hopelijk zelf in te stellen in de computer) dat er dan een "Warning system" gaat loeien, waarbij van die rode emergency lights gaan draaien en dat een stem omroept van "Damage level 85%, enter escape pods" oid.

[ Voor 17% gewijzigd door Recon24 op 27-08-2016 12:30 ]

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 06:35

Distortion

Bottle to Throttle

Iemand een goede x52 pro profile?

[ Voor 6% gewijzigd door Distortion op 27-08-2016 12:24 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
ShockWave schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:10:

Relaint is ook wel een leuk toestel om te zien en vliegen maar vindt hem niet wendbaar of snel, light cargo of explorer oke maar een fighterversie??
Het is ook de eerste versie van het flight model he? Volgende patches zal het ongetwijfeld verder getuned worden.
Note to myself......neem voldoende ruimte boven de landingspad voordat je de landingear intrekt van je Reliant....was zowaar ineens een stuk ondervleugel kwijt na een mooie vuurwerkshow... |:(
Autoland wertkte niet/kreeg ik niet voor elkaar dus toen maar met veel guts and glory handmatig de boel weer neegezet.
Hahahaha...been there, done that, lost the bottom half. Maar de volgende keer weet je het. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• batumulia
Hoe kom je in hemelsnaam makkelijk nij Grimhex? Voor zover ik weet zijn er twee manieren, of wanted worden of naar Yela vliegen en in de asteroidbelt op zoek gaan naar het station. Zijn er nog andere (makkelijkere) manieren?

• Case_C
ShockWave schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:10:
[...]
Gisteren nog een aantal Constelations gezien die zonder engines nog een gevecht wisten te ontsnappen :+ . Blijkbaar kunnen manouvre thrusters dan nog gebruikt worden om vooruit te komen.
Was gister op zoek naar Grim hex welke ik ook gevonden heb maar kwam op een eerdere poging te dicht langs Yela zelf omdat ik een stukje af wilde snijden door rechtdoor te vliegen vlak langs de planeet........
In 3.0 zal je dan eerder je landing inzetten naar de planeet :) , gaat me benieuwen hoeveel locaties er te vinden gaan zijn. (Zoals die maanbasis in de trailer) Nu met GRIM-Hex merk je al dat alles super moeilijk te vinden gaat zijn als je de coordinaten niet hebt, dat kan nog heel heel leuk gaan worden voor exploration!
Autoland werkte ook niet helemaal lekker op Grim hex, hing recht boven de landingpad op een paar meter hoogte, kreeg de melding hold n to land wat ik deed.
Mijn 300i draait vervolgens ondersteboven en gaat nose first richting de pad..... :X
Kon nog net op tijd het toestel opvangen, omdraaien en zelf landen.... :Y
Toch vind ik het nieuwe landingsysteem uitstekend werken :) , met af en toe nog bugs. Maar het 180º gedraaid landen zat ook al in de vorige versie. Gelukkig is het nu zo dat zodra je 'N' niet meer indrukt er niets meer gebeurd.

Tylocke schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:10:
Vanavond ben ik er wel weer bij. Gok zo even 9 uur :) . Oh een tip, koop geen heavy Armor... je ziet helemaal niks meer :+ . Oh maar ik kan wel security spelen op je Starfarer! :D Shotgun en Heavy Armor, close combat is dan wel leuk.

Help!!!! schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:59:
Heb 2.5 even geprobeerd. Helaas in Aurora MR lukt het niet om HUD te bedienen met muis. Volgensmij bekende bug. Dus kan wel vliegen maar verder niet echt iets. :'(
Gewoon met wat andere Tweakers meedoen :) , dan kan je zat verschillende schepen proberen. Vanavond zitten we wel weer op Discord.

batumulia schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:36:
Hoe kom je in hemelsnaam makkelijk nij Grimhex? Voor zover ik weet zijn er twee manieren, of wanted worden of naar Yela vliegen en in de asteroidbelt op zoek gaan naar het station. Zijn er nog andere (makkelijkere) manieren?
Naar ICC station jumpen, en vervolgens naar Yela. Dan is 't 3 tot 5 min vliegen naar de buitenkant/onderkant van de ring (rechtsom)

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 27-08-2016 12:59 ]

• batumulia
Case_C schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:54:

[...]

Naar ICC station jumpen, en vervolgens naar Yela. Dan is 't 3 tot 5 min vliegen naar de buitenkant/onderkant van de ring (rechtsom)
Top, vanmiddag is even proberen dat station te vinden dan :)

• Tylocke
batumulia schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Top, vanmiddag is even proberen dat station te vinden dan :)
Op reddit was een video te vinden die een uitleg gaf hoe je er zelfs in 2 minuten kan komen.

Ik ben als het goed is dan ook vanavond vanaf half negen van de partij.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

[b][message=48115387,noline]Case_C schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:54[/message Nu met GRIM-Hex merk je al dat alles super moeilijk te vinden gaat zijn als je de coordinaten niet hebt, dat kan nog heel heel leuk gaan worden voor exploration!
Hoop dat tegen die tijd de sensoren op de explorationships goed hun werk doen anders is het inderdaad zoeken naar een naald in een hooiberg.
Uit je jump vanaf ICC ongeveer 15 a 20gr rechts aanhouden, Yela links en in de verte een beetje mikken op het midden van de astroidbeld voor je.
Je moet dan even uitkijken naar een homp steen met rare zwarte vlekken, hoe dichterbij je komt hoe duidelijker het wordt dat dit losse stenen zijn welke bijeengehouden worden door kabels.
Met een beetje mazzel zijn er al spelers dichtbij genoeg en worden hun schepen zichtbaar op je radar/flighthud.
Grim Hex ligt echt half ingebouwd in een klomp steen....succes

• SNAFU
ShockWave schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:31:
Uit je jump vanaf ICC ongeveer 15 a 20gr rechts aanhouden, Yela links en in de verte een beetje mikken op het midden van de astroidbeld voor je.
Je moet dan even uitkijken naar een homp steen met rare zwarte vlekken, hoe dichterbij je komt hoe duidelijker het wordt dat dit losse stenen zijn welke bijeengehouden worden door kabels.
Met een beetje mazzel zijn er al spelers dichtbij genoeg en worden hun schepen zichtbaar op je radar/flighthud.
Grim Hex ligt echt half ingebouwd in een klomp steen....succes
We hebben er ook een filmpje van...

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Verwijderd

Cool!
Altijd weer leuk om te zien dat er genoeg mensen dit soort dingetjes uitdokteren.

• Case_C
En nog een tip, pak een snel schip om naar Grim Hex te gaan. Anders duurt het wel wat langer om er te komen :P .

Wie is er vanavond bij voor een potje?

Facerafter schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:35:
Ligt eraan hoe laat want ik heb nog een BBQ maar anders ben ik er zeker.
Om 9 uur is 't vlees toch echt wel op hoor :+

[ Voor 59% gewijzigd door Case_C op 27-08-2016 16:47 ]

• Facerafter
Ligt eraan hoe laat want ik heb nog een BBQ maar anders ben ik er zeker.

• Tylocke
Case_C schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:04:
En nog een tip, pak een snel schip om naar Grim Hex te gaan. Anders duurt het wel wat langer om er te komen :P .
Can confirm; met een Starfarer ben je bijna 10 minuten onderweg.

• SNAFU
Even kijken of we Shockwave ook op Discord kunnen krijgen. Zo ja, dan zijn we er!

• Facerafter
Case_C schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:04:

Wie is er vanavond bij voor een potje?

[...]

Om 9 uur is 't vlees toch echt wel op hoor :+
Ja maar het bier niet :D

• batumulia
Voor degene die vanavond willen spelen met andere tweakers, er zijn er nu al een paar in de discord aanwezig :)

• Tylocke
batumulia schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:26:
Voor degene die vanavond willen spelen met andere tweakers, er zijn er nu al een paar in de discord aanwezig :)
Ik kom er zo aan!

• Bornhald
(jarig!)
SNAFU schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

We hebben er ook een filmpje van...[video]
Ik spawn gewoon in grim hex, das nog sneller :+

• batumulia
Het was weer leuk met iedereen even te vliegen! Kwam een plethora aan bugs tegen (waaronder een waar ik alleen Case_C z''n hoofd zag rondzweven) en de game die half crashte toen we ein-de-lijk allemaal bij Grimhex waren. Dessalniettemin was het zeker leuk!

Edit
Nog wat leuke feiten:
1. Star citizen heeft meer in de afgelopen 8 dagen verdiend dan in welke maand dan ook in 2016. link
2. We hebben nu 1.5 miljoen citizens! link

[ Voor 42% gewijzigd door batumulia op 28-08-2016 01:30 ]

• Case_C
batumulia schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:48:
Het was weer leuk met iedereen even te vliegen! Kwam een plethora aan bugs tegen (waaronder een waar ik alleen Case_C z''n hoofd zag rondzweven) en de game die half crashte toen we ein-de-lijk allemaal bij Grimhex waren. Dessalniettemin was het zeker leuk!

Edit
Nog wat leuke feiten:
1. Star citizen heeft meer in de afgelopen 8 dagen verdiend dan in welke maand dan ook in 2016. link
2. We hebben nu 1.5 miljoen citizens! link
Het was inderdaad leuk spelen, hoop bugs ontdekt.

Blijkbaar heeft Covalex nog extra hidden spots gekregen in 2.5! Je kan nu als je het goed doet zo'n 3600 aUEC verdienen daar! Je moet extra zoeken in die grote ruimte.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Leute voor morgenaaf een potje ? Lijkt me leuk

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-11 15:57
prachtige sim. ben nu een aantal uurtjes bezig. ik heb een starter pack met een aurora ship en selfland hangar.

maar mijn fly skills zijn niet zo goed. ehh zeg maar nul. ik heb een muis+keyboard en een xbox controller. maar mijn game zegt dat ik geen toegang heb tot de basic flight training in het arena commander gedeelte.

heb al wat zitten googlelen op button lay-out for de xbox controller en youtube how to fly enzv.

hebben jullie tips voor mij hoe ik het vliegen het beste kan leren? wat deden jullie in je eerste begin?

waar zitten al die knoppen ????

• Case_C
murky123 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:17:
prachtige sim. ben nu een aantal uurtjes bezig. ik heb een starter pack met een aurora ship en selfland hangar.

maar mijn fly skills zijn niet zo goed. ehh zeg maar nul. ik heb een muis+keyboard en een xbox controller. maar mijn game zegt dat ik geen toegang heb tot de basic flight training in het arena commander gedeelte.

heb al wat zitten googlelen op button lay-out for de xbox controller en youtube how to fly enzv.

hebben jullie tips voor mij hoe ik het vliegen het beste kan leren? wat deden jullie in je eerste begin?

Kort antwoord ik weet zelf ook niet waar alle knoppen zitten :+ , zoek me ook behoorlijk rot elke keer als ik opnieuw in een schip stap. Basic training staat momenteel uit door de te grote hoeveelheid bugs (het is eerder een frustrerend onderdeel dan leerzaam)

De 2.4 guick start guide moet nog wel een beetje helpen lijkt me?
YouTube: 2.4 Quick Start Guide | Star Citizen

Landing mode is overigens versimpeld alles kan nu enkel met 'N'

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 20:37

Fordox

00101010

Wat is er nu exact nieuw bijgekomen in de game?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Tylocke
murky123 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:17:

Ik heb het meeste geleerd over het vliegen zelf in de races van Arena Commander. Hier kun je vrij eenvoudig verschillende schepen testen in solo of multiplayer..

Wat betreft schieten en vechten heb ik destijds veel Vanduul Swarm gespeeld. Free fly modus kan ook perfect zijn om wat dingen te testen.

Voor meer fun gameplay is Crusader natuurlijk het beste maar je krijgt daar vaak iets minder tijd om dingen rustig te testen.

• Jorseal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-11 17:33
Fordox schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:29:
Wat is er nu exact nieuw bijgekomen in de game?
Aangezien ik niet precies weet wat je al weet en tot welke patch bijvoorbeeld je bij ben, kan je het beste hier kijken voor wat er nu beschikbaar is.

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben er maar 3 weken uit geweest ;) Ik heb waarschijnlijk alleen de gamescon patch en dergelijke gemist.

• Case_C
Fordox schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:46:
Ik ben er maar 3 weken uit geweest ;) Ik heb waarschijnlijk alleen de gamescon patch en dergelijke gemist.
Je mist Grim Hex, de piraten-base waar je spawned als je een bepaald lvl cime stat hebt :P . Daar kan je nu ook alle energy-wapens halen. (Niet dat je dat zou willen natuurlijk :+ )

Verder wat schepen en een stabielere build dan 2.4.1

De Discord is overigens ook redelijk actief geworden laatste paar weken, dus daar kan je ook terecht voor vragen :P .

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 28-08-2016 14:00 ]

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Je mist Grim Hex, de piraten-base waar je spawned als je een bepaald lvl cime stat hebt :P .
Schiet een paar keer een security officer bij een array en je mag al op grim het spawnen O-)

• murky123
Case_C schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

Kort antwoord ik weet zelf ook niet waar alle knoppen zitten :+ , zoek me ook behoorlijk rot elke keer als ik opnieuw in een schip stap. Basic training staat momenteel uit door de te grote hoeveelheid bugs (het is eerder een frustrerend onderdeel dan leerzaam)

De 2.4 guick start guide moet nog wel een beetje helpen lijkt me?
YouTube: 2.4 Quick Start Guide | Star Citizen

Landing mode is overigens versimpeld alles kan nu enkel met 'N'
ik ben u erkentelijk voor de info.
tis zeker een goede guide, maar er word helaas niet gesproken over een gamepad.

ik nijg naar een muis en toetsenbord en voor het vliegen een xbox 360 controller

deze guide vind ik ook een goede YouTube: Star Citizen | Basic Flight Tutorial

[ Voor 11% gewijzigd door murky123 op 28-08-2016 19:50 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Snafu's magic fingers..he only has to point and yell bang bang or pfiewpfiew

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Voor mij werkt 2.5 wel beduidend beter dan 2.4.1. Minder crashes, alleen als ik dood ga in space blijft de hele handel zwart.

De performance is nu wel een stuk beter en veel van de grafische glitches zijn eruit! Yay!

Vind de missies nu best al aardig, maar moet nog eens kijken of ik ze eens "echt" kan afronden niet slechts een paar eerste fases.

Kan je in SC nu echt zoveel wapens dragen eigenlijk? Ik had op de duur een energy pistol, ballistic SMG, energy sniper, ballistic shotgun en een energy AR bij me tegelijk.

Ook ik overweeg om uiteindelijk een stick / hotas erbij te gaan halen, ik geniet toch wel van space sims / andere dogfigthers, misschien is het de moeite waard. Maar ik heb niet het idee dat SC nu al volwassen genoeg is op dat punt om er al echt iets voor aan te schaffen. De enige gamepad die me ook maar een beetje bevalt is de Steam Controller, maarja, geen support want geen Steam (voor nu).

Reliant is wel een leuk schip, maar ik vind em toch niet zo practisch nog.

M'n Cutlass black is super bugged, zo'n beetje iedere interactie met je schip zet je in de turret :(
Na een EVA kom ik niet meer in de pilot seat terecht wat ik ook doe...

Hornet F7C is nog steeds een leuke fighter, maar het voelt een beetje cheap om alle missies maar daarin te doen omdat die niet zo buggy / breekbaar is als m'n andere schepen... Jammer.

• Case_C
Scott heeft weer eens Star Citizen gespeeld :)

SNAFU schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:46:
Ik had vanavond een ietwat raar geweer bij mijn....
[afbeelding]
Ah de clipping-clip bug :+ , ja aan de zwevende items (helmen, clips etc.) is het vrij makkelijk te raden of er iemand is langs geweest. Gok dat deze wel snel gefixt gaat worden.

Njay schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 08:30:
Woops vanavond online gaat niet lukken ... morgenavond leute? wat is het makkelijkst gewoon via de ingame f11 contacts?
Via Discord afspreken werkt het makkelijkste op de avond zelf. Dan is het inderdaad op dat moment wel handig om elkaar te volgens via RSI.

[ Voor 91% gewijzigd door Case_C op 29-08-2016 10:31 ]

• SNAFU
Ik had vanavond een ietwat raar geweer bij mijn....
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FUSo4z1.jpg

Zon die op een kogelshuls in mn mik-magazijn reflecteerde....
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/vHHszOd.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door SNAFU op 28-08-2016 23:48 ]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Woops vanavond online gaat niet lukken ... morgenavond leute? wat is het makkelijkst gewoon via de ingame f11 contacts?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Case_C
Nog een album met screenshots van 2.5
http://imgur.com/a/9Z6sZ

EQJim schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:31:
Ik heb gisteren de trekker overgehaald en ben nu een echte citizen. Maar wat een steile learning curve zeg. Helaas weinig tijd om veel te spelen, maar vast nog genoeg tijd voor de officiële launch.
Bij deze dan welkom in 't topic :) , en de organisatie!

Op discord kan je bijna continue terecht voor vragen e.d. (invite staat bovenaan de TopicStart) En tegen de tijd dat de PU released heb je alles al 4x geleerd :P , met het tempo waarin controls veranderen :+ . Hopelijk komt SQ42 wel eerder.

[ Voor 83% gewijzigd door Case_C op 29-08-2016 13:56 ]

• EQJim
  • Laatst online: 03-11 11:47
Ik heb gisteren de trekker overgehaald en ben nu een echte citizen. Maar wat een steile learning curve zeg. Helaas weinig tijd om veel te spelen, maar vast nog genoeg tijd voor de officiële launch.

Verwijderd

Oversized Size 5 M7A laser cannon op een Vanguard ;)
http://imgur.com/a/TZqs7

Heeft iemand dit gevaarte al geprobeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2016 14:02 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:01:

Nee maar ik vind 'm er wel geweldig uitzien! Ook wel grappig dat de schaal pas duidelijk word als het mannetje er naast loopt :P , met de birds-eye-view lijkt het maar een klein dingetje te zijn.

• Fordox

Fordox

00101010

Supervet! Die ga ik vanavond wel proberen :p

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
EQJim schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:31:
Welkom.. en ja, ruim de tijd ;) Ik was echt helemaal overdonderd door alle informatie in het begin, inmiddels ben ik zo ongeveer helemaal bij.. De meesten hier wel, dus als je vragen hebt, gooi ze hier gerust.

-

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Doet mij denken aan de Gatling gun van de A10 Thunderbolt II Warthog _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/GAU-8_meets_VW_Type_1.jpg

• Fordox

Fordox

00101010

Geprobeerd, hij is best wel nice :) Alleen is het geluid een beetje zielig. pieuw pieuw ipv IK MAAK JE DOOD IMMA FIRING MA LAZAAAAAAAERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!1!

En hij koelt niet af eenmaal hij oververhit is.
Maar het ziet er superleip uit _/-\o_ Het is een stukje penis-compensator bling bling. Een SUV met een brommergeluid zegmaar die nog wel steeds de 200 kan halen :p

Wat me ook opviel, is dat de Vangaurd HUD weg is. Alles over je schip zie je nu op je schermen :) Best cool, maar zelfs met een resolutie van 3440*1440 is het een tikje onleesbaar bij kleine letters. Het is wel een stuk cooler!

Wie m een keer wilt zien in port olisar moet maar roepen op Discord :)

[ Voor 11% gewijzigd door Fordox op 29-08-2016 16:57 ]

Verwijderd

Klinkt echt geweldig _/-\o_

Hij zal waarchijnlijk wel kleiner worden gemaakt in de toekomst, dus we kunnen er nu nog even van genieten
:P

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:18:
Klinkt echt geweldig _/-\o_

Hij zal waarchijnlijk wel kleiner worden gemaakt in de toekomst, dus we kunnen er nu nog even van genieten
:P
Nee hij klinkt juist slecht :+

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21

Daar wil ik er wel een paar van slaven op m'n Tali in plaats van m'n turrets :P

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Case_C
Xenthor Xi heeft Terra overnieuw in elkaar geknutseld met de assets uit de engine. Daar heeft hij nu een filmpje van gemaakt :) .

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Nvm, ben nog brak van het weekend. :+

[ Voor 90% gewijzigd door siriouz op 29-08-2016 21:06 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• murky123
net in PU had ik als ik te voet was dat mijn movement buggy was. druk ik op "W" dan liep ik achteruit, maar na een aantal sec. was het weg, het gebeurde een paar keer, maar geen idee hoe ik het reproduceerde.

binnenkort ook maar eens via discord proberen aan te haken, iedere com arry die ik probeer te fixen ( missie ) dan leg ik het af tegen de pirates, 1 gaat me nog wel, maar een 2de erbij is te veel

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 10:11
Nog meer mooie 2.5 screenies:
http://imgur.com/a/wXjic

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:00
man man dat is wel heel gelikt allemaal ja

• Case_C
Xenthor is wel lekker bezig met data-mining :) . geen spoiler, want een kale maan is niet zo spannend lijkt mij :p .
Afbeeldingslocatie: https://orig13.deviantart.net/e5e1/f/2016/242/a/b/delamar_by_xenthor-dafxunu.png

• Bornhald
(jarig!)
https://forums.robertsspa.../6960432/#Comment_6960432

commlink van vandaag, met een addendum dat er wel een RTV gaat zijn
WEEK 35. Star Citizen Alpha 2.5 is live!

Hey everyone!

Patch 2.5 is now live, bringing us one step closer to the gaming experience we have all been craving. I know we keep saying it, and we're not going to stop: we want to give a huge thank you to all of our dedicated PTU and Evocati testers who continue to help us with getting these patches ready for release! Now that 2.5 is out, the team is focused and working hard on patch 2.6.

This week, our Community Team is busy preparing our Subscriber's Town Hall with the UK audio team! Tune in at https://www.twitch.tv/cigcommunity to catch it live.

This week's Around the Verse visits the Foundry 42 UK studio, hosted by Phill Meller and Mici Oliver where we will get the latest news and updates on the future of Star Citizen!

Lastly, we still have a limited supply of Squadron 42 hoodies left on the store! If you are considering grabbing one, make sure you check the availability in your size as they are going fast!

With that, we'll see you in the 'Verse!

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, August 30th
- Star Citizen: Loremaker's Guide to the Galaxy

Wednesday, August 31st
- [0800 PDT / 1500 UTC] August Subscriber's Town Hall Q&A - UK Audio Team - https://www.twitch.tv/cigcommunity

Thursday, September 1st
- [1500 PDT / 2200 UTC] Around the Verse 3.5: UK - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, September 2nd
- [Time TBD] Reverse the Verse: UK

THE FAN PODCAST SCHEDULE

Monday
• Noticiario Estelar - YouTube: Noticiario Estelar

Tuesday
• Conversaciones en el Espectro (1200 PDT / 1900 UTC) - http://www.ciudadanoestel...-11-49-56/sexta-temporada
• Guard Frequency (1700 PDT / 0000 UTC) - http://guardfrequency.com/

Wednesday
• REDACTED Podcast (1300 PDT / 2000 UTC) - https://www.twitch.tv/wtfosaurus
• Star Citizen Addicts Annonymous (1500 UTC / 2200 UTC) - YouTube: Nichole D'Angelo
• Station42 (1730 PDT / 0130 UTC) - https://www.twitch.tv/Station_42

Thursday
• Bensday (0600 PDT / 1300 UTC) - YouTube: Nichole D'Angelo
• Versecast (2100 PDT / 0400 UTC) - http://versecast.org/podcast

Friday
• Late Night Vacuum (1500 PDT / 2200 UTC) - http://www.twitch.tv/Grakees
• The Friday Night Show (1600 PDT / 2300 UTC) - http://www.TheBase.sc
• Star Citizen w/ Zap & GW (1900 PDT / 0200 UTC) - https://www.twitch.tv/mognation
• Star Citizen Blog Diskussionsrunde (1045 PDT / 1745 UTC) - YouTube: Star Citizen Blog
• The Space Bro Show (2030 PDT / 0330 UTC) - https://www.twitch.tv/mitauchi

Saturday
• Le rendez-vous des Citoyens - (1200 PDT / 1900 UTC) https://www.twitch.tv/306th_hawk
• UH Radio, "Citizen News" (1130 PDT / 1830 UTC) - http://www.uhradio.fr/
• Casual Citizen (1500 PDT / 2200 UTC) - YouTube: Alysianah Noire
• Not So Sober Saturday (2100 PDT / 0400) - http://www.twitch.tv/grayheadedgamer
• INNside the 'Verse (1630 PDT / 1830 UTC) - https://www.twitch.tv/innlive
• Captain's Table (1500 PDT / 2300 UTC) - http://twitch.tv/TheAstroPub

Sunday
• Star Citizen Base Round Table (1400 PDT / 2100 UTC) - http://www.TheBase.sc
• Perverse The Verse (1200 PDT / 1900 UTC) https://www.twitch.tv/supremetokyo
• Star Citizen Sunday (1600 UTC) - YouTube: Star Citizen Sunday
• Fortnightly Frontier (1800 UTC) - http://www.twitch.tv/fortnightlyfrontier

• Bornhald
(jarig!)
https://forums.robertsspa.../6960432/#Comment_6960432

commlink van vandaag, met een addendum dat er wel een RTV gaat zijn
WEEK 35. Star Citizen Alpha 2.5 is live!

Hey everyone!

Patch 2.5 is now live, bringing us one step closer to the gaming experience we have all been craving. I know we keep saying it, and we're not going to stop: we want to give a huge thank you to all of our dedicated PTU and Evocati testers who continue to help us with getting these patches ready for release! Now that 2.5 is out, the team is focused and working hard on patch 2.6.

This week, our Community Team is busy preparing our Subscriber's Town Hall with the UK audio team! Tune in at https://www.twitch.tv/cigcommunity to catch it live.

This week's Around the Verse visits the Foundry 42 UK studio, hosted by Phill Meller and Mici Oliver where we will get the latest news and updates on the future of Star Citizen!

Lastly, we still have a limited supply of Squadron 42 hoodies left on the store! If you are considering grabbing one, make sure you check the availability in your size as they are going fast!

With that, we'll see you in the 'Verse!

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, August 30th
- Star Citizen: Loremaker's Guide to the Galaxy

Wednesday, August 31st
- [0800 PDT / 1500 UTC] August Subscriber's Town Hall Q&A - UK Audio Team - https://www.twitch.tv/cigcommunity

Thursday, September 1st
- [1500 PDT / 2200 UTC] Around the Verse 3.5: UK - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, September 2nd
- [Time TBD] Reverse the Verse: UK

THE FAN PODCAST SCHEDULE

Monday
• Noticiario Estelar - YouTube: Noticiario Estelar

Tuesday
• Conversaciones en el Espectro (1200 PDT / 1900 UTC) - http://www.ciudadanoestel...-11-49-56/sexta-temporada
• Guard Frequency (1700 PDT / 0000 UTC) - http://guardfrequency.com/

Wednesday
• REDACTED Podcast (1300 PDT / 2000 UTC) - https://www.twitch.tv/wtfosaurus
• Star Citizen Addicts Annonymous (1500 UTC / 2200 UTC) - YouTube: Nichole D'Angelo
• Station42 (1730 PDT / 0130 UTC) - https://www.twitch.tv/Station_42

Thursday
• Bensday (0600 PDT / 1300 UTC) - YouTube: Nichole D'Angelo
• Versecast (2100 PDT / 0400 UTC) - http://versecast.org/podcast

Friday
• Late Night Vacuum (1500 PDT / 2200 UTC) - http://www.twitch.tv/Grakees
• The Friday Night Show (1600 PDT / 2300 UTC) - http://www.TheBase.sc
• Star Citizen w/ Zap & GW (1900 PDT / 0200 UTC) - https://www.twitch.tv/mognation
• Star Citizen Blog Diskussionsrunde (1045 PDT / 1745 UTC) - YouTube: Star Citizen Blog
• The Space Bro Show (2030 PDT / 0330 UTC) - https://www.twitch.tv/mitauchi

Saturday
• Le rendez-vous des Citoyens - (1200 PDT / 1900 UTC) https://www.twitch.tv/306th_hawk
• UH Radio, "Citizen News" (1130 PDT / 1830 UTC) - http://www.uhradio.fr/
• Casual Citizen (1500 PDT / 2200 UTC) - YouTube: Alysianah Noire
• Not So Sober Saturday (2100 PDT / 0400) - http://www.twitch.tv/grayheadedgamer
• INNside the 'Verse (1630 PDT / 1830 UTC) - https://www.twitch.tv/innlive
• Captain's Table (1500 PDT / 2300 UTC) - http://twitch.tv/TheAstroPub

Sunday
• Star Citizen Base Round Table (1400 PDT / 2100 UTC) - http://www.TheBase.sc
• Perverse The Verse (1200 PDT / 1900 UTC) https://www.twitch.tv/supremetokyo
• Star Citizen Sunday (1600 UTC) - YouTube: Star Citizen Sunday
• Fortnightly Frontier (1800 UTC) - http://www.twitch.tv/fortnightlyfrontier

• murky123
vandaag voort eerst met wat dudes van tweakers hier gespeeld. ontzettend gaaf. gelijk op discord een warm welkom.

thaks guys,

dat gaat veel plezierige uren opleveren

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Het was zeker fun en gaan we zeker vaker doen. Gewoon een beetje rond vliegen en geinen. hopen dat we de volgende keer een iets betere server hebben, maar dat gaat wel goed komen denk ik :)

Lekker slapen nu :D

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:07:
Xenthor is wel lekker bezig met data-mining :) . geen spoiler, want een kale maan is niet zo spannend lijkt mij :p .
[afbeelding]
Zoiezo lijkt mij alles wat buiten SQ42 valt geen spoiler is..

• Bornhald
(jarig!)
Facerafter schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Zoiezo lijkt mij alles wat buiten SQ42 valt geen spoiler is..
beetje arbitrair, hoewel ik het eens ben met je stelling, kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn :)

• Case_C
Schijnbaar is er vanavond een Subscriber Townhall geweest:
INN summary: http://imperialnews.netwo...criber-town-hall-summary/

• EQJim
Potverdorie, wat een leuke ervaring zeg! En wat veelbelovend voor de toekomst!

Enige probleem (buiten de known issues) wat ik heb: ik wil een Constellation én een upgrade van mijn pc.

• Tylocke
EQJim schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:21:

Enige probleem (buiten de known issues) wat ik heb: ik wil een Constellation én een upgrade van mijn pc.
Eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen dat je dan het beste je geld kan bewaren voor een pc. De Constellation kan je uiteindelijk ingame wel krijgen, de pc is alleen met echt geld te krijgen ;)

En mocht je willen vliegen in een Constellation, er is vast wel een Tweaker waarvan je hem even kan gebruiken als je dat wilt.

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Net de 3.0 presentatie gezien. Een woord, wauw. Wanneer is de planning voor 3.0?

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
CR zei dat 3.0 eind dit jaar uit zou moeten komen dus maart 2017.

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:09:
[...]
Eigenlijk kan ik dan alleen maar zeggen dat je dan het beste je geld kan bewaren voor een pc. De Constellation kan je uiteindelijk ingame wel krijgen, de pc is alleen met echt geld te krijgen ;)

En mocht je willen vliegen in een Constellation, er is vast wel een Tweaker waarvan je hem even kan gebruiken als je dat wilt.
80% van de mensen die rondvliegt op Discord heeft er wel een of een loaner. Dus dat is wel de makkelijkste optie om er mee te kunnen vliegen ja :) .

AndrewBourgeois schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:51:
CR zei dat 3.0 eind dit jaar uit zou moeten komen dus maart 2017.
Dit is inderdaad een nauwkeurige voorspelling :) , met een extra hoge kans dat er wel extra flair word toegevoegd aan de build :9 .

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:17:
[...]

80% van de mensen die rondvliegt op Discord heeft er wel een of een loaner. Dus dat is wel de makkelijkste optie om er mee te kunnen vliegen ja :) .

[...]

Dit is inderdaad een nauwkeurige voorspelling :) , met een extra hoge kans dat er wel extra flair word toegevoegd aan de build :9 .
Ik vind dat juist totaal niet. Je denkt dat ze in de aankomende 6 maanden alleen maar met 2.6 en 3.0 komen?
Ze zijn ook telkens met de einde jaar update redelijk op tijd geweest. Ik verwacht zeker wel dan 3.0 op live zit in januari.

• Bornhald
(jarig!)
EQJim schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:21:

Mocht je besluiten een constellation te kopen, probeer er dan een met LTI te krijgen (want waarom niet). Dit doe je door de eerst volgende concept ship sale, met een schip goedkoper dan de Constellation variant die jij wil hebben, d-it schip te kopen. Vervolgens koop de je upgrade van schip X naar de constellation variant die je wil hebben.. en dan heb je een LTI constellation. (en als je dat te veel werk vind, kan ik er ook nog wel een constellation met LTI verkopen, zelfde prijs in euro's als op de site, of een MPUV Cargo (cargo argo) of dragonfly en dan kan je de upgrade zelf kopen. Beide zijn zogenoemde LTI tokens, goedkope schepen die je kan CCU-en naar een duurder schip en dan LTI behouden :) )

Voor de mensen die al een constellation (of ander schip) hebben en daar de LTI variant van willen, je kan hetzelfde doen met RSI store credit, en tenzij het schip wat je omzet naar credits een goedkopere versie was (door concept sale of iets dergelijks) dan kan je hem altijd CCU-en naar hetzelfde schip met de store credits. Je kan ook het concept sale schip met store credits kopen.

De grap is ook dat je het niet in 1x hoeft te doen. Stel je wil een carrack, maar je hebt nu niet zo veel geld beschikbaar (en stel ook dat de carrack nu te koop zou zijn) dan koop je de CCU van een schip wat permanent beschikbaar is naar de carrack to. (waarschijnlijk een constellation variant) en tussen nu en ooit koop je alle CCUs die nodig zijn, vanaf het schip waarvan je uiteindelijk die carrack wil maken, tot de CCU die je al hebt. Zo hoef je niet in 1x een enorm bedrag uit te geven, maar kan je het beetje bij beetje doen :)

Let wel, je kan een schip in een package niet smelten, dan smelt je het hele package, dus daar gaat het in zoverre niet voor op.

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 01-09-2016 16:12 ]

• Case_C
De poster van Gamescom hangt eindelijk :) , ben erg tevreden met het resultaat!
Uncle Wingman

Bornhald schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:08:
[...]
Mocht je besluiten een constellation te kopen, probeer er dan een met LTI te krijgen (want waarom niet). Dit doe je door de eerst volgende concept ship sale,.....
Ik las eerst alleen dit, en toen zat ik met de Polaris in m'n hoofd :+ ... daar koop je toch zo gauw 3 a 4 Connie's voor :P . Zal nog wel even duren voor er weer een goedkoper schip gaat komen, dat zal waarschijnlijk die Tevarin dropship worden lijkt me?

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:16:
De poster van Gamescom hangt eindelijk :) , ben erg tevreden met het resultaat!
[afbeelding]

[...]

Ik las eerst alleen dit, en toen zat ik met de Polaris in m'n hoofd :+ ... daar koop je toch zo gauw 3 a 4 Connie's voor :P . Zal nog wel even duren voor er weer een goedkoper schip gaat komen,
ach als iemand nog echt wil. ik heb 10 enkele dragonflies a 40 euro en 2x het ride together two-pack a 72 euro :) Dus die horde is alweer snel genomen :)

en daarnaast is de argo nu nog te koop, met lti https://robertsspaceindus...nsmission/15453-Argo-MPUV dus als iemand op termijn nog een schip wil upgraden.

Daarnaast, was het niet zo dat Ben had gezegd dat de Polaris verre van 1000 USD ging kosten, dus eerder 2 a 3 dan 3 a 4 :) (ik zal de link even zoeken en dan erin edditen)
dat zal waarschijnlijk die Tevarin dropship worden lijkt me?
En zou de Teravin dropship nog als een los iets komen, of zouden ze gewoon voor de vanguard hopolite gaan, waar al concept art van was. De Terapin is tenslotte ook geswitched van producent en qua prijsklasse, en het hernoemen van een schip hebben ze ook al gedaan, namelijk de Vanguard was in concept nog de Buldog.

Daarnaast zou het wel fijn zijn als ze de hopolite deden, want daar hebben ze in principe het chasis al van en "zijn alleen nog maar een paar details" die aangepast moeten worden

[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 01-09-2016 18:36 ]

• Torrie844

Echt een ontzettend sterke ATV weer!

[ Voor 8% gewijzigd door Torrie844 op 02-09-2016 08:56 ]

-

• Case_C
Torrie844 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:38:
[video]

Echt een ontzettend sterke ATV weer!
Geweldig mooie ATV :) , met plezier gekeken!

De cargo, (vond het jammer dat je nog niet zag hoe het zou verschijnen in je schip.. nu spawned het en staat het er)
En de rover natuurlijk :) , functioneel interieur :) .

Bornhald schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:17:
En dat CItizen con blijkbaar SQ42 theme heeft, en derelict ships op planeten :)
Daar zit ik nu naar te kijken! _/-\o_ Kan me nu al voorstellen dat je een piratenbasis hebt op een planeet in een gecrashte SF!

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 01-09-2016 22:26 ]

• Bornhald
(jarig!)
En dat CItizen con blijkbaar SQ42 theme heeft, en derelict ships op planeten :)

persoonlijk vind ik het ook leuker dan met ben en sandi

[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 01-09-2016 22:31 ]

• Torrie844
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qDXzV9K.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AfXuwPg.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NvYWTJp.png
Case_C schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:55:
[...]

Erg vette screenshots :) . Oh en t filmpje moet je opnieuw linken. Het is opnieuw geüpload.
Done! En dan gooi ik dit gifje er ook nog even bij ;)

https://gfycat.com/RewardingConventionalLabradorretriever

[ Voor 47% gewijzigd door Torrie844 op 02-09-2016 08:57 ]

-

• Case_C
Erg vette screenshots :) . Oh en t filmpje moet je opnieuw linken. Het is opnieuw geüpload.

Verwijderd

Topicstarter
Vette AtV weer. Ik denk dat dit wel een goede CitizenCon teaser is. :)

• EQJim
Bedankt, dit is een heel nuttige bijdrage voor mij. Wanneer zijn deze concept ship sales zoal? Ik heb het zelf gezocht maar volgens mij is de Dragonfly de laatste sale geweest. Wat is de verwachting voor een volgende? Of is dat echt een kristallen-bol-vraag?
Bornhald schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:08:
[...]

Mocht je besluiten een constellation te kopen, probeer er dan een met LTI te krijgen (want waarom niet). Dit doe je door de eerst volgende concept ship sale, met een schip goedkoper dan de Constellation variant die jij wil hebben, d-it schip te kopen. Vervolgens koop de je upgrade van schip X naar de constellation variant die je wil hebben.. en dan heb je een LTI constellation. (en als je dat te veel werk vind, kan ik er ook nog wel een constellation met LTI verkopen, zelfde prijs in euro's als op de site, of een MPUV Cargo (cargo argo) of dragonfly en dan kan je de upgrade zelf kopen. Beide zijn zogenoemde LTI tokens, goedkope schepen die je kan CCU-en naar een duurder schip en dan LTI behouden :) )

Voor de mensen die al een constellation (of ander schip) hebben en daar de LTI variant van willen, je kan hetzelfde doen met RSI store credit, en tenzij het schip wat je omzet naar credits een goedkopere versie was (door concept sale of iets dergelijks) dan kan je hem altijd CCU-en naar hetzelfde schip met de store credits. Je kan ook het concept sale schip met store credits kopen.

De grap is ook dat je het niet in 1x hoeft te doen. Stel je wil een carrack, maar je hebt nu niet zo veel geld beschikbaar (en stel ook dat de carrack nu te koop zou zijn) dan koop je de CCU van een schip wat permanent beschikbaar is naar de carrack to. (waarschijnlijk een constellation variant) en tussen nu en ooit koop je alle CCUs die nodig zijn, vanaf het schip waarvan je uiteindelijk die carrack wil maken, tot de CCU die je al hebt. Zo hoef je niet in 1x een enorm bedrag uit te geven, maar kan je het beetje bij beetje doen :)

Let wel, je kan een schip in een package niet smelten, dan smelt je het hele package, dus daar gaat het in zoverre niet voor op.

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Als ze nog nieuwe schepen uitvinden dan zal je een week op voorhand weten dat de sale eraan komt omdat ze dan de prijs vrijgeven zodat mensen de tijd hebben om een nier te verkopen.

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
Precies, daar heb je er twee van. Je kan ook prima met een leven, alleen wat minder zout eten en zuipen.

• Bornhald
(jarig!)
EQJim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:27:
Bedankt, dit is een heel nuttige bijdrage voor mij. Wanneer zijn deze concept ship sales zoal? Ik heb het zelf gezocht maar volgens mij is de Dragonfly de laatste sale geweest. Wat is de verwachting voor een volgende? Of is dat echt een kristallen-bol-vraag?

[...]
de argo heeft t/m maandag nog een concept sale, https://robertsspaceindus...nsmission/15453-Argo-MPUV afhankelijk of je 1 of 2 LTI tokens wilt hebben kan je de cargo argo kopen of het pakket met de cargo en personel argo.

volgende sale zal met citizencon komen, verwachting is dat dan (wat Case_C al zei) de polaris wordt aangeboden welke duurder gaat zijn dan de constellation, dus daar ga je niks aan hebben voor een constellation

mocht je alles nog missen, dan heb ik zelf nog dragonflies en cargo argo's in mijn buy back zitten, dus ook als je dit te laat mist is er nog wel een optie om eraan te komen

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 02-09-2016 10:40 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:37:
[...]

de argo heeft t/m maandag nog een concept sale, https://robertsspaceindus...nsmission/15453-Argo-MPUV afhankelijk of je 1 of 2 LTI tokens wilt hebben kan je de cargo argo kopen of het pakket met de cargo en personel argo.

volgende sale zal met citizencon komen, verwachting is dat dan (wat Case_C al zei) de polaris wordt aangeboden welke duurder gaat zijn dan de constellation, dus daar ga je niks aan hebben voor een constellation

mocht je alles nog missen, dan heb ik zelf nog dragonflies en cargo argo's in mijn buy back zitten, dus ook als je dit te laat mist is er nog wel een optie om eraan te komen
Hoeveel buyback tokens heb je wel niet Bornhald :p .

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik wil een vriend een package geven waar geen alpha en beta access in zitten. Kan hij wel de huidige gereleasde content spelen?

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:41:
[...]

Hoeveel buyback tokens heb je wel niet Bornhald :p .
haha meer dan 300 :) maar er zitten er een paar bij (physical packages en anniversary starters) die ik niet meer terug kan kopen.
dus for the sake of the argument 200+ :)
Schepen, packages, CCUs zowel die nog beschikbaar zijn als speciale.

zitten leuke legacy dingen tussen, bijvoorbeeld als je een cutlass wil, zitten meer goodies bij en LTI op een package. Toch leuk

package wat ik terug kan kopen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1CU5Qb6.png

package wat nu in de store staat
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lHo6irO.png

• Torrie844
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:10:
Vette AtV weer. Ik denk dat dit wel een goede CitizenCon teaser is. :)
Spijker, kop! Ik had echt geen interessante nieuwe content verwacht zo dicht bij citizencon..maar als ze dit al laten zien, terwijl cit con ons waarschijnlijk weer uit het water gaat blazen, is heel positief.

*Ik zit in Nieuw Zeeland tot november vanaf half/eind september, dus helaas zal ik het allemaal pas later zien.
Bornhald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:38:
[...]

https://www.reddit.com/r/...max_and_this_is_my_verse/

blijkbaar gaan ze vandaag wat in RTV zeggen er over.

[...]

dat is ook niet heel erg vervelend lijkt me zo :+
Nee, we redden het wel ;) En had het idd gelezen, ben benieuwd naar de RTV!

[ Voor 27% gewijzigd door Torrie844 op 02-09-2016 11:40 ]

-

• Bornhald
(jarig!)
betreffende je screens,
[–]therealdiscolando 213 points 10 hours ago
Tune into RTV tomorrow for a chat with Nathan Dearsley about this amazing footage.
twitch.tv/cigcommunity 8am Pacific / 3pm UTC
https://www.reddit.com/r/...max_and_this_is_my_verse/

blijkbaar gaan ze vandaag wat in RTV zeggen er over.
Torrie844 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:22:
[...]

*Ik zit in Nieuw Zeeland tot november vanaf half/eind september, dus helaas zal ik het allemaal pas later zien.
dat is ook niet heel erg vervelend lijkt me zo :+

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 02-09-2016 11:39 ]

Verwijderd

Zag net dat 9 oktober citizencon is dus nog ruim een maandje. Dan kan 2.6 ook een heel eind zijn. :)

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:20:
[...]
Haha meer dan 300 :) maar er zitten er een paar bij (physical packages en anniversary starters) die ik niet meer terug kan kopen.
dus for the sake of the argument 200+ :)
Schepen, packages, CCUs zowel die nog beschikbaar zijn als speciale.
Denk dat je daarmee packages bedoelt? We krijgen toch maar 1 token per kwartaal?

Bornhald schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:01:
[...]
tokens zijn alleen om dingen terug te halen met credits. Je mag ongelimiteerd terug kopen met gewoon geld. en het zijn inderdaad een paar packages die ik niet meer terug kan halen
Verdraaid dat wist ik niet! Dus ik kan dus zonder extreme repercussies een Polaris halen :P .

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:42:
Zag net dat 9 oktober citizencon is dus nog ruim een maandje. Dan kan 2.6 ook een heel eind zijn. :)
Met Starmarine :) en hopelijk een heleboel FPS updates/ Item system updates etc.

[ Voor 46% gewijzigd door Case_C op 02-09-2016 12:08 ]

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:54:
[...]

Denk dat je daarmee packages bedoelt? We krijgen toch maar 1 token per kwartaal?
tokens zijn alleen om dingen terug te halen met credits. Je mag ongelimiteerd terug kopen met gewoon geld. en het zijn inderdaad een paar packages die ik niet meer terug kan halen
Pagina: 1 ... 26 ... 118 Laatste