Vraagje aan iemand met 2.5 op de PTU. Vraag me af of ze de nieuwe armor al in 2.5 hebben zitten. Kan iemand dat checken in de .pak data files? Die zijn gewoon met een wijziging van de extensie naar .zip uit te lezen.
pak file nr 3. is volgens mij degene met de armor erin. Als je in winzip/rar op zoeken drukt kan je zoeken naar .cgf en .skin extensies. Die bevatten geometrie.
.
Kan goed zijn dat het ingame niet te vinden is, maar dat de armor al wel in de data files is te vinden.Tylocke schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Ik kan vanavond wel een poging doen. In ArcCorp hebben ze de beste selectie dus kan ik beter daar kijken. Dat is toch een UEE armor of niet?
pak file nr 3. is volgens mij degene met de armor erin. Als je in winzip/rar op zoeken drukt kan je zoeken naar .cgf en .skin extensies. Die bevatten geometrie.
Dat is wel jammer dat er geen beeld van is, hoe land je daar dan? Automatisch of handmatig/ 3rd person of gewoon vanuit de cockpit zoals het hoortOh, en gisteren heb ik nog weten te landen met een Starfarer op een Grimhex landing platform. Was een mooie uitdaging want de platformen bij Grimhex zijn een stuk kleiner dan die bij Olisar. Mooie reacties kreeg ik er ook op. Helaas met mijn duffe kop geen video of screenshots gemaakt.
[ Voor 69% gewijzigd door Case_C op 24-08-2016 10:54 ]