• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:14
Vraagje aan iemand met 2.5 op de PTU. Vraag me af of ze de nieuwe armor al in 2.5 hebben zitten. Kan iemand dat checken in de .pak data files? Die zijn gewoon met een wijziging van de extensie naar .zip uit te lezen.

Tylocke schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Ik kan vanavond wel een poging doen. In ArcCorp hebben ze de beste selectie dus kan ik beter daar kijken. Dat is toch een UEE armor of niet?
Kan goed zijn dat het ingame niet te vinden is, maar dat de armor al wel in de data files is te vinden.

pak file nr 3. is volgens mij degene met de armor erin. Als je in winzip/rar op zoeken drukt kan je zoeken naar .cgf en .skin extensies. Die bevatten geometrie.
Oh, en gisteren heb ik nog weten te landen met een Starfarer op een Grimhex landing platform. Was een mooie uitdaging want de platformen bij Grimhex zijn een stuk kleiner dan die bij Olisar. Mooie reacties kreeg ik er ook op. Helaas met mijn duffe kop geen video of screenshots gemaakt. :|
Dat is wel jammer dat er geen beeld van is, hoe land je daar dan? Automatisch of handmatig/ 3rd person of gewoon vanuit de cockpit zoals het hoort :+ .

[ Voor 69% gewijzigd door Case_C op 24-08-2016 10:54 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53
aicaramba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:03:
Ze zeggen dat er geen loading screens zijn enzo, dat alles seamless is.

Heeft er al iemand in de 2,4 alpha geprobeerd om bij een van de missies te vliegen naar een ver weg gelegen punt zonder warpdrive te gebruiken? Of naar de planeet die in de buurt hangt?
Bij 2.0 of 2.1 is er iemand geweest die dit gedaan heeft. Had zijn schip op cruise gezet en was gaan slapen. De volgende ochtend was hij inderdaad aangekomen op zijn bestemming. Zijn conclusie was wel dat er nog wat bugs waren mbt zijn positie tov het schip (zijn character zat niet meer netjes op zijn stoel maar was een stuk verschoven) en volgens mij zat zijn character model vast in de t-pose na uitstappen.

Edit: gevonden https://www.reddit.com/r/...126_the_66000_km_and_195/

Dit was dus in 2.0.
Case_C schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:45:
Vraagje aan iemand met 2.5 op de PTU. Vraag me af of ze de nieuwe armor al in 2.5 hebben zitten. Kan iemand dat checken in de .pak data files? Die zijn gewoon met een wijziging van de extensie naar .zip uit te lezen.
Ik kan vanavond wel een poging doen. In ArcCorp hebben ze de beste selectie dus kan ik beter daar kijken. Dat is toch een UEE armor of niet?

Oh, en gisteren heb ik nog weten te landen met een Starfarer op een Grimhex landing platform. Was een mooie uitdaging want de platformen bij Grimhex zijn een stuk kleiner dan die bij Olisar. Mooie reacties kreeg ik er ook op. Helaas met mijn duffe kop geen video of screenshots gemaakt. :|

[ Voor 36% gewijzigd door Tylocke op 24-08-2016 10:50 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

aicaramba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:22:
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat er sinds het debacel van NMS wat meer skeptism wordt toegestaan :P

Een aantal jaar terug werd elke negatieve of kritische opmerking de grond in gestampt. Nu wordt er iets opener over gepraat.. Niet dat ik wil zeggen dat alles slecht is, natuurlijk. Maar het lijkt me gezond om redelijk kritisch te blijven.
Fanbois blijf je altijd houden en azijnpissers ook. Zolang de kritiek gefundeerd is en objectief helpt het juist bij het grote verhaal. Zoals in het begin dat er constant beweerd werd dat er geld over de balk gesmeten werd en nu je meer ziet blijkt dat die kritiek destijds ongegrond was.

Maar het blijft een spel wat ondanks dat het zeer innoverend is beperkt blijft op de hardware waar het op draait. De ontwikkeling zal zeer zeker uitlopen omdat ze constant bestaande content en code blijven veranderen/verbeteren.
Als je twijfelt en er zeer weinig of geen geld uit aan wil geven kun je het desondanks nog gewoon testen en afwachten wanneer het uitgebracht wordt of het iets is waar je (nog meer) geld aan uit wil geven.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:25

Benjamin-

CrazyGunner#2385

kipkruide schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat het gros gewoon via je mobiglass zal lopen, en alleen de top tier missions zullen worden aangeboden met uitgebreide scripting en acteerwerk. En ze hebben het wel goed gedaan met het verloop. Je hoeft alleen maar ergens heen om hem op te pakken, en de rest gaat via je mobiglass.
Dit zal zonder meer waar zijn, lijkt me anders ook wel onhaalbaar, zeker met bekende acteurs.

Dat vind ik ook niet erg en past zelfs in het spel. Ik doel dan ook meer op het niet hoeven te laden, dat alles zichtbaar is, zoals de Freelancer die van binnen is te zien, die gate op grote afstand enz.

1 van de dingen die ik altijd wilde doen is de mogelijkheid om in een gevecht de atmosfeer in te kunnen vliegen en of boven een planeet het gevecht voort te zetten of op die manier hem te kunnen peren.
Ik wil dat gevoel hebben dat ik kan doen wat ik wil, dat niets mij limiteert in wat ik kan.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tylocke

[...]

Kan goed zijn dat het ingame niet te vinden is, maar dat de armor al wel in de data files is te vinden.

pak file nr 3. is volgens mij degene met de armor erin. Als je in winzip/rar op zoeken drukt kan je zoeken naar .cgf en .skin extensies. Die bevatten geometrie.

[...]

Dat is wel jammer dat er geen beeld van is, hoe land je daar dan? Automatisch of handmatig/ 3rd person of gewoon vanuit de cockpit zoals het hoort :+ .
Ik ga mijn best voor je doen.

De Starfarer moest ik manual landen met outside view. Parkeren zonder die functie was behoorlijk lastig geweest. Nog een reden waarom er buitenboord camera's zouden moeten zijn voor alle schepen. Veel realistischer dan een 3rd person view. Automated geeft ie aan dat er geen landing zones zijn. Ik heb hem dus op het grootste hogere platform neergezet waardoor de cargodoor loopplank eindigde boven het lager liggende landingsplatform. In de breedte paste hij net, maar in de lengte moest ik de neus echt tegen Grimhex zelf aanzetten en dan nog nam hij beide landingpads in beslag.

Misschien dat ik het nog een keer doe voor science maar het is een lange reis naar Grimhex vanwege de geweldige cruise speed van 450 en lastig af te remmen (rem op tijd af!).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-12 18:48
Zojuist zag ik dit pareltje weer. Man man man wat ga ik wat uurtjes doorbrengen in squadron 42 YouTube: CitizenCon 2015 - Squadron 42 preview gameplay

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik ben ooit volgens mij in Quantum travel tegen iemand op geknald, waardoor we beide waren ontploft in QT.

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
Hoi allemaal o/
Ik speel sinds begin dit jaar sc, en lurk al een tijdje in dit topic. Ik zag wat staan over oude hardware, ik speel op dit moment op een radeon 6850, amd fx8120 en 16GB ram. Mn video kaart kan eigenlijk echt niet meer, maar met wat truuken is het wel speelbaar geworden. Flight gaat sowieso wel goed, alleen PU in stations is een ramp..

Voor degenen die nog niet bekend zijn met het tweaken van de video settings:

Ik gebruik nu de 'visual tweaks only' user.cfg uit deze guide:
http://www.redacted.tv/how-to-set-up-star-citizen-performance-guide/

en dat helpt behoorlijk. Het is nog steeds niet vloeiend, maar ik kan bijv nu wel recht van een trap af lopen :D
Die user.cfg zet je niet in je user map neer, maar 1 nivo hoger ( C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Public\ ).

Dit is een overzicht van alle opties in de user.cfg:
http://www.redacted.tv/custom-user-cfg-guide-star-citizen-alpha-2-x/

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 16:42
Beetje jammer van de reflectie en kwaliteit maar hier is die dan!
Mijn goodie van Gamescom, danku Paul!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/136923100846489610/218032122978369536/IMG_20160824_174021.jpg

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45
batumulia schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 06:21:
[...]

Een 2500k kan nog prima meekomen mits je hem overklokt. Heb zelf een 3570k en denk er nog niet over na om hem te upgraden. Misschien over een paar jaar wanneer SC klaar is.
Ik draai al jaren met een i5 2500k op 4,4ghz, kan nog wel een paar jaar langer mee... 2x GTX970 in SLI @ 1440p kan ie prima aan :)

• Tylocke

[...]

Ik kan alleen deze CDS Medium Armor vinden. Dit is degene die er al een tijdje in zit volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NKiTeFBj9u52P9F8MuACk6yc/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1FBN987KLsLDhr5xPlnAwiR6/full.jpg

Vervolgens voor Science mijn Starfarer 'netjes' geparkeerd op GrimHex.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OkWsnXW33AuBsWcX7riRGpY6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/36hxGAI08GCCOUmk8gwSzY1y/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7mOBsXnPZX8mDASTYGuAQ4eR/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4Yt8eU0ujaFt3WJEPz11hR9D/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SOFJUXNoPBVYqoNSUgD0lm0z/full.jpg

En als laatste nog even met wat random mensen voor Science gekeken of een Argo in een Starfarer past. Long story short: no

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xt8OEeDDibJG4LevMuUoi6CA/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DH1G6G8tb7E4Q5YHvogQDXv9/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wRy9OAspDCnS1Tn7FijndD5A/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CmPknNlEI5g03bOFq4HIxCUc/full.jpg

• Case_C
Tylocke schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:04:
[...]
Ik kan alleen deze CDS Medium Armor vinden. Dit is degene die er al een tijdje in zit volgens mij.
Klopt daarvan heb ik in 2.4 wel files gevonden. Dan word het helaas nog wat langer wachten voor ik de 3d models van die nieuwe armor kan bekijken/bewerken...

Maar mooie parking job! Die past daar inderdaad maar net.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Facerafter schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:44:

[afbeelding]
Volgens mij heette hij Brian :p

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Terrapin Q&A
https://robertsspaceindus...Anvil-Terrapin-Q-A-Part-1
Question & Answer

Is the Terrapin modular in any way? Can the center seat be removed to make room for cargo or other modules? See question below about cargo.

No, the Terrapin’s Scanning station is plugged directly into the upper and lower utility mounts and provides the operational heart of the ship. As a military hardened exploration and reconnaissance ship, its role is firmly in data gathering.

What type of signature can we expect the Terrapin to give off?

A medium-sized component has the potential to create a large signature for a small ship. In making it heavily armored, the ship just doesn’t have the capacity to vent its heat as efficiently as pilots would want. The revolutionary retracting armor allows the panels to lift apart, weakening the ship but improving venting, allowing players to effectively ‘come up for air’.

Does it have an ejection seat for the pilot and/or a crew escape pod?

No, the pilot and optional crewman escape through the side door. Ejection seats tend to require a ‘soft spot’ to launch out of. While many other small fighters can perhaps blow the canopy, ships like the Terrapin were designed to not compromise the hull integrity by making an ejection seat egress point.

How does the Terrapin compare to the Freelancer DUR?

The Terrapin is tough as boots. It’s designed to be able to handle any eventuality in the dark unknown of space. From a military perspective it’s also extremely usable as a recon ship. Able to survey fleet movements and sustain a lot of direct fire if discovered, the Terrapin’s secondary use is a way to insert or rescue people from combat zones is also highly appealing.

What will the travel range be like on a Terrapin?

Very long. The Terrapin packs much bigger Hydrogen and Quantum Fuel tanks to increase its operational range. It’s designed to stay out in the verse for as long as possible.

Can the Terrapin as envisioned in the concept sale, carry any cargo? If so, how much (in SCU)?

No, there is no ‘official’ cargo capacity for the Terrapin.
I will say, though, that players can put down cargo wherever they choose, allowing salvage to be dropped in the rear if they can find the space for it, but that loose cargo and salvage will not be as safe and those inside dedicated cargo holds on other ships. Transporting loose cargo is done at a pilot’s own risk and is not recommended.

How maneuverable are you planning this ship to be in space and atmosphere?

The Terrapin is solid, heavy, and therefore somewhat slow to accelerate. Turning takes time in both space and atmosphere. In combat scenarios, Terrapin pilots are encouraged to focus on escape techniques other than simply running, relying on the ship’s defensive capabilities rather than trying to outmaneuver their opponent. Ultimately though, advanced threat detection and avoidance is the preferred strategy for most capable Terrapin drivers, due to its superior scanning capabilities. In storms and bad flying conditions planetside, where increased maneuverability is needed to break for orbit, pilots may wish to just lock the ship down and ride it out.

Does the Terrapin have any docking abilities with other ships or stations?

No, there are no docking rings on the Terrapin. Pilots wanting to dock will need to land and travel on foot through the boarding ramp.

Does the Terrapin have a bed?

Yes, for long-range missions, the pilot could potentially be spending days, if not weeks and months, out of port. In fact, you can even see it in the far corner of the cutaway image.

What do you envision will attach to the utility hardpoints beyond scanning devices? Mining lasers? Salvage claw? Additional weapons?

The utility mount fits equipment, rather than anything offensive, something we’re going to be seeing more of as further support and non-combat ships are revealed. The Terrapin’s Radar Dish and Scanning Array will enhance the range and capabilities of the installed Radar and Scanner, making it far more capable than one without but as utility gear is revealed, the usefulness of an armored utility platform like the Terrapin will grow.
iemand trouwens al gezien dat de terapin ongeveer even groot is als een avenger :)

[ Voor 103% gewijzigd door Bornhald op 24-08-2016 23:30 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Nedje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:48:
Zojuist zag ik dit pareltje weer. Man man man wat ga ik wat uurtjes doorbrengen in squadron 42 YouTube: CitizenCon 2015 - Squadron 42 preview gameplay
Moest weer even terug kijken waar die over ging. Hij blijft cool. Naar mijn idee zijn de lighting effecten die ze nu gebruiken toch iets anders als de effecten die ze toen gebruikten bij deze preview.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Facerafter
Ircghost schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:33:
[...]

Brian? Ik weet bijna zeker dat er Paul op zijn Gamescom exibitor pas stond.

• Case_C
[...]

Ik weet het ook niet zeker, maar ben je niet in de war met Brian Chambers?

Ook interessant! De spacestations krijgen '64 bedrooms to spawn players' Dat lijkt er dan toch op dat ze minstens voor 64 spelers per instance gaan.

Tylocke schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Had Olisar er niet al zoveel? Dacht dat er 2x 8 kamers per strut waren en er zijn er 4 dus dat zou al 64 moeten zijn. Misschien dat Grimhex er nog niet zoveel heeft?
Las het net in de laatste jump-point. Als je een getal ziet dan is 't meer herkenbaar dan dat je losse slaapkamerunits op een map ziet :P . Dat was 't aantal wat in Grim Hex moest zitten, dus lijkt erop dat het een standaard hoeveelheid gaat zijn voor space-stations.

[ Voor 71% gewijzigd door Case_C op 25-08-2016 09:57 ]

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Ook interessant! De spacestations krijgen '64 bedrooms to spawn players' Dat lijkt er dan toch op dat ze minstens voor 64 spelers per instance gaan?
Had Olisar er niet al zoveel? Dacht dat er 2x 8 kamers per strut waren en er zijn er 4 dus dat zou al 64 moeten zijn. Misschien dat Grimhex er nog niet zoveel heeft?

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

[...]

Ik ben al een paar dagen in contact met support over iets anders en ik dacht laat ik het eens vragen. Blijkbaar heeft hij toch niet Paul. Ik kon toch zweren dat ik het op zn Gamescom pas zag staan... :?

Ze kunnen zijn info niet doorgeven aan mij, maar ze gaan nu mijn info doorgeven aan hem.
Mark jij had het op gamescom over om nog iets te organiseren, misschien handig als je dan zn email hebt ;) ?

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

[...]
Ik ben al een paar dagen in contact met support over iets anders en ik dacht laat ik het eens vragen. Blijkbaar heeft hij toch niet Paul. Ik kon toch zweren dat ik het op zn Gamescom pas zag staan... :?

Ze kunnen zijn info niet doorgeven aan mij, maar ze gaan nu mijn info doorgeven aan hem.
Mark jij had het op gamescom over om nog iets te organiseren, misschien handig als je dan zn email hebt ;) ?
Bar-Citizen NL! :Y) :7 d:)b :Y :)F :)B

Ircghost schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:29:
Binnenkort zal ik het één en ander gaan opzetten om te kijken of mensen ergens zin in hebben :).
We wachten 't af :) , kijken hoeveel man interesse hebben en daadwerkelijk op komen draven.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 25-08-2016 11:36 ]

• Ircghost

Ircghost

Binnenkort zal ik het één en ander gaan opzetten om te kijken of mensen ergens zin in hebben :).

• Tylocke
Ik ben voor!!

• batumulia
Als het in een weekend kan, vlieg ik ook terug naar Nederland :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
batumulia schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:13:
Als het in een weekend kan, vlieg ik ook terug naar Nederland :)
Lijkt me dat weekend toch sowieso het beste uitkomt voor de meesten hier?

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-12 10:43
Ondanks dat ik me niet zo vaak laat zien heb ik ook interesse. De Gamescom presentatie heeft mij in ieder geval weer lekker gemaakt voor Star Citizen.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-12 21:40
Ik ben schijnbaar out-of-the-loop; wat wordt er georganiseerd? :)
Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:58:
Meeting voor de SC-community in Benelux lijkt me een aardig omschrijving. Er is nog niets vastgesteld, we praten er nu net een paar posts over :) .
Ah, ok. Count me in then! :)F

[ Voor 69% gewijzigd door Snoz Lombardo op 25-08-2016 15:00 ]

• Case_C
Meeting voor de SC-community in Benelux lijkt me een aardig omschrijving. Er is nog niets vastgesteld, we praten er nu net een paar posts over :) .

• Ircghost

Ircghost

Snoz Lombardo schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:54:
Ik ben schijnbaar out-of-the-loop; wat wordt er georganiseerd? :)

[...]

Ah, ok. Count me in then! :)F
Toen we op de Gamescon waren hadden we het erover dat het wel leuk zou zijn om iets te regelen met een grotere groep :).

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-12 20:06
Facerafter schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:44:

[afbeelding]
Netjes hoor, welke lijst is dat nu :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Oke ik was uit de roulatie voor zon ebetje eind juli en begin augustus.

Wat heb ik gemist? :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Fordox schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:36:
Oke ik was uit de roulatie voor zon ebetje eind juli en begin augustus.

Wat heb ik gemist? :)
Deze geweldige poster! Op A1 formaat :P
Afbeeldingslocatie: https://vignette3.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/9/91/Poster_clean_unique_uee_02_diff.jpg/revision/latest?cb=20130901065256

En 3.0 livestream???

Oh en er zijn weer aardig wat nieuwe mensen Fordox, dus doe je maar even opnieuw voorstellen :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 25-08-2016 15:45 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Oh en er zijn weer aardig wat nieuwe mensen Fordox, dus doe je maar even opnieuw voorstellen :+ .
Pfff wat waren al mijn titels ookalweer..

Degene die ik kan herinneren waren de methadon buschauffeur en pr0n hologram handelaar. Wat was de rest ookalweer? :p

Wait... wacht, ik ben mn karma badge kwijt! :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Fordox op 25-08-2016 15:54 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bornhald
Fordox schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Pfff wat waren al mijn titels ookalweer..

Degene die ik kan herinneren waren de methadon buschauffeur en pr0n hologram handelaar. Wat was de rest ookalweer? :p

't was in ieder geval geen piraat

• Case_C
[...]
Ben je net een maandje weg, das pech karmabadge weg _O- .

Ik kan anders gewoon een pauze van een jaar inlassen, en dan zit ik nog safe :*)

• Recon24
Ik ben ook wel voor een Meeting! Laat maar komen!
Met welke videosettings spelen mensen de game hier?

Ik heb een GTX970 en op 2560x1080 speelt ie helaas niet erg smooth als ik op "High" speel.

(ik weet dat er nog 0 optimalisatie is gedaan etc, dit is puur uit nieuwsgierigheid :) )
Ik speel met een RX 480 8GB. 2560x1440 werkt prima, maar omdat SC nog helemaal niet goed geoptimaliseerd is wil je er op het moment het beste eruit halen. Ik kan hem meer dan prima op 2K spelen en op very High, maar dat is niet echt nodig.

Speel nu op 1920x1080 op high, met motion blur off. 2.5 zorgt er wel weer voor dat ik misschien wel op 2K ga spelen (of misschien ook niet).

[ Voor 86% gewijzigd door Recon24 op 25-08-2016 16:08 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50

Ik heb een GTX970 en op 2560x1080 speelt ie helaas niet erg smooth als ik op "High" speel.

(ik weet dat er nog 0 optimalisatie is gedaan etc, dit is puur uit nieuwsgierigheid :) )

• Case_C
Basekid schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:04:

In de PU is smooth iig niet haalbaar. In Arena Commander kan de 3,5gb van de GTX970 wellicht net een bottleneck vormen. Verder hebben zelfs de zwaarste systemen nog last van hick-ups.

• Facerafter
[...]

Oeps.. :D
Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Deze geweldige poster! Op A1 formaat :P
[afbeelding]
Nu deze nog..
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/ytsupv8t30ar3r/store_slideshow_small_zoom/Poster_clean_unique_uee_01_diff.jpg
Mattie112 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:18:
[...]

Netjes hoor, welke lijst is dat nu :)
https://www.posters.nl/wissellijst-a1-zwart-hout

[ Voor 14% gewijzigd door Facerafter op 25-08-2016 16:11 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-12 20:06
Ah great thx, moet zelf ook nog even een lijst hebben dusja :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Case_C
AtV Frankfurts 3.4 is online: (met rond 12 minuten de man van de posters aan het woord :P )

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 11:50
2.5 gaat toch nog vandaag naar live: https://forums.robertsspa.../2-5-0-publish-to-live/p1

Bij mij had de launcher het alleen wel over 24.6 gig om te updaten van 2.4.1 naar 2.5 :S

• Ircghost

Ircghost

Thisuren schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:57:
2.5 gaat toch nog vandaag naar live: https://forums.robertsspa.../2-5-0-publish-to-live/p1

Bij mij had de launcher het alleen wel over 24.6 gig om te updaten van 2.4.1 naar 2.5 :S
Ik gebruik tegenwoordig Star Citizen Center (W10) om mijn Star Citizen nieuws binnen te krijgen. Kreeg ook net een push message daarvan, erg handig! En natuurlijk mooi dat 2.5 er nu is :).

• Case_C
Dit weekend 2.5 maar ontdekken dan?

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:09:
Dit weekend 2.5 maar ontdekken dan?
Wil het wel even proberen ja, heb alleen niet super veel tijd.

• Tylocke
2.5 is nu live

Verwijderd

Cool! Was gister nog even aan het testen met de laatste PTU update en daar wat het schommelen van de camera in het schip waar ik last van had iig opgelost. Een van de betere versies die de laatste tijd getest had trouwens. De moeite waard om te checken.

• Snoz Lombardo
New Keybindings
Added a keybind mapping for X52 Pro HOTAS.
_/-\o_

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou vandaag SC (+S42) gekocht en gelijk een upgrade gedaan naar de Freelancer (En kreeg er een Hornet bij??)

Opzich een hoop lol gehad maar ik kan niet wachten op wat ze lieten zien bij die laatste demo... Dat zag er gesmeerd en soepel uit, buiten 1 bugje waar je die 'gele motor' zag verdwijnen weinig geks gezien.
Tot nu toe zijn we ~20 keer dood gegaan, 30 keer relog, 10 keer spel opnieuw starten maar wel een hoop lol :)

Het ging alles behalve soepel helaas... Met 3 man de Freelancer in gegaan en 'icc' missie geprobeerd... er kwamen 5-6 pirates op ons af, een boatload raketten.. turret is niet mee te schieten, om wat voor reden waren de aanvallers niet te targetten en om onbekende reden zat er geen power op de guns? Iemand bugged in de turret, op mijn scherm zat hij nog in de cargo bay uitgerekt met z'n hoofd in de turret, pas toen hij er uit en er weer in ging wilde de turret functioneren...

Al 2 keer gehad dat mijn schip gewoon verdween?! tijdens het vliegen... hang je daar... (alt+backspace werkte niet..)

Toen een keer gehad dat het schip oncontroleerbaar begon rond te draaien.... Leek wel of je van binnen een wasmachine naar buiten keek...

Veel collision problemen... Gebeurt veeeel te vaak dat je gewoon door de zijkant of ergens anders uit het schip valt echt geen touw aan vast te knopen.. Niet zo erg in de dock maar minder als het tijdens 'quantum drive' gebeurd... Ook 2 keer gehad dat met automatisch landen het schip gelanceerd werd vanaf het dek... De mensen die het zagen hadden zoiets van 'wtf?'.
Al een paar keer letterlijk gelanceerd toen ik EVA wilde gaan... Hang je dan 500+km van je schip..

En mijn grootste irritatie punt... Al 3 keer gehad dat iemand mijn schip van de landing pad af pakte en gewoon weg vloog, zelfs een keer met mij en 1 andere er in toen we aan het rondkijken waren... Deuren zaten gewoon dicht?! Schiet je hem door z'n kop ben ik ineens pirate?! Is er nou geen enkele mogelijkheid om toegang te ontzeggen? Dat party members je schip in kunnen snap ik maar een vreemde? Dat slaat toch nergens op?

Kan niet klagen over de performance 2.4.1 en 2.5.0, na het uitzetten van die irritante motionblur loopt het gewoon lekker soepel! 2.5.0 loopt wel iets soepeler dan 2.4.1 voor mijn gevoel.

We hebben ook even in een constellation gevlogen wat erg vet was, maar het lijkt er wel op, de groter het schip de meer problemen.

Blijf het wel raar vinden, Freelancer staat bij de 2-3 personen schepen terwijl je gewoon met 5 man kan, en dan kunnen er nog 4 in de bunks :P Dus eigenlijk gewoon een 8 man party in dat schip.

Morgen maar weer verder stoeien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Bornhald
Argo sale
https://robertsspaceindus...nsmission/15453-Argo-MPUV

En speciale uitleg waarom hij beschikbaar is
We would like to pay special attention to the backers who asked that we offer the Argo as a pledge ship. The Argo has been completed because of its role in Squadron 42, and backers have asked that they be allowed to fly it in the current game. Since the ship is fully functional, we had no objection to this and have included the first two Argo variants in Alpha 2.5. The ship is available now in the persistent universe. Backers who have already pledged for the Idris or Javelin in the past will already have an ARGO in their inventory (Personnel for the Idris, Cargo for the Javelin.)

[ Voor 79% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 07:23 ]

• Recon24
prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:49:
Nou vandaag SC (+S42) gekocht en gelijk een upgrade gedaan naar de Freelancer (En kreeg er een Hornet bij??)

Opzich een hoop lol gehad maar ik kan niet wachten op wat ze lieten zien bij die laatste demo... Dat zag er gesmeerd en soepel uit, buiten 1 bugje waar je die 'gele motor' zag verdwijnen weinig geks gezien.
Tot nu toe zijn we ~20 keer dood gegaan, 30 keer relog, 10 keer spel opnieuw starten maar wel een hoop lol :)

Het ging alles behalve soepel helaas... Met 3 man de Freelancer in gegaan en 'icc' missie geprobeerd... er kwamen 5-6 pirates op ons af, een boatload raketten.. turret is niet mee te schieten, om wat voor reden waren de aanvallers niet te targetten en om onbekende reden zat er geen power op de guns? Iemand bugged in de turret, op mijn scherm zat hij nog in de cargo bay uitgerekt met z'n hoofd in de turret, pas toen hij er uit en er weer in ging wilde de turret functioneren...

Al 2 keer gehad dat mijn schip gewoon verdween?! tijdens het vliegen... hang je daar... (alt+backspace werkte niet..)

Toen een keer gehad dat het schip oncontroleerbaar begon rond te draaien.... Leek wel of je van binnen een wasmachine naar buiten keek...

Veel collision problemen... Gebeurt veeeel te vaak dat je gewoon door de zijkant of ergens anders uit het schip valt echt geen touw aan vast te knopen.. Niet zo erg in de dock maar minder als het tijdens 'quantum drive' gebeurd... Ook 2 keer gehad dat met automatisch landen het schip gelanceerd werd vanaf het dek... De mensen die het zagen hadden zoiets van 'wtf?'.
Al een paar keer letterlijk gelanceerd toen ik EVA wilde gaan... Hang je dan 500+km van je schip..

En mijn grootste irritatie punt... Al 3 keer gehad dat iemand mijn schip van de landing pad af pakte en gewoon weg vloog, zelfs een keer met mij en 1 andere er in toen we aan het rondkijken waren... Deuren zaten gewoon dicht?! Schiet je hem door z'n kop ben ik ineens pirate?! Is er nou geen enkele mogelijkheid om toegang te ontzeggen? Dat party members je schip in kunnen snap ik maar een vreemde? Dat slaat toch nergens op?

Kan niet klagen over de performance 2.4.1 en 2.5.0, na het uitzetten van die irritante motionblur loopt het gewoon lekker soepel! 2.5.0 loopt wel iets soepeler dan 2.4.1 voor mijn gevoel.

We hebben ook even in een constellation gevlogen wat erg vet was, maar het lijkt er wel op, de groter het schip de meer problemen.

Blijf het wel raar vinden, Freelancer staat bij de 2-3 personen schepen terwijl je gewoon met 5 man kan, en dan kunnen er nog 4 in de bunks :P Dus eigenlijk gewoon een 8 man party in dat schip.

Welkom in Star Citizen zou ik zeggen. Het zijn allemaal bekende bugs die we kennen, en waarvan ik nog niet weet welke er allemaal al gefixed zijn in 2.5.

Die 2/3 man in een schip heeft te maken met hoeveel je het schip goed operationeel kan houden. Uiteindelijk kan het met natuurlijk meer mensen aan boord. Je hebt uiteindelijk maar 4 bedden/escape pods.

• batumulia
Case_C schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:00:
AtV Frankfurts 3.4 is online: (met rond 12 minuten de man van de posters aan het woord :P )
[video]
Het is altijd leuk om Brian te zien, hij kan altijd leuk praten over SC. Leuk ook om te zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd bij zo'n groot event als Gamescom :)

• prutser001

prutser001

Recon24 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:18:
[...]

Welkom in Star Citizen zou ik zeggen. Het is allemaal bekende bugs die we kennen, en waarvan ik nog niet weet welke er allemaal al gefixed zijn in 2.5.

Die 2/3 man in een schip heeft te maken met hoeveel je het schip goed operationeel kan houden. Uiteindelijk kan het met nantuurlijk meer mensen aan boord. Je hebt uiteindelijk maar 4 bedden/escape pods.
Welke escape pods?

Maar inderdaad, de 2 achters stoelen lijken dezelfde functie te hebben waarvan eventueel de 4de persoon de turret in kan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Tylocke schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:46:
Bij 2.0 of 2.1 is er iemand geweest die dit gedaan heeft. Had zijn schip op cruise gezet en was gaan slapen. De volgende ochtend was hij inderdaad aangekomen op zijn bestemming. Zijn conclusie was wel dat er nog wat bugs waren mbt zijn positie tov het schip (zijn character zat niet meer netjes op zijn stoel maar was een stuk verschoven) en volgens mij zat zijn character model vast in de t-pose na uitstappen.

Edit: gevonden https://www.reddit.com/r/...126_the_66000_km_and_195/

Dit was dus in 2.0.
Na 8 uur in een autostoel zitten om op een bestemming te komen zit ook redelijk vast in een bepaalde pose zal wel 1 van de features zijn om het spel zo realistich mogelijk te maken...dus working as intended.... :+
Ziet er leuk uit, prijzen waren ook leuk €35 voor de cargo en €40 voor de personel carrier en €70 voor de combo....tot ik op refresh drukte...
Nu zijn ze €38.54 voor de cargo €44.04 personel en €77.08 voor de combo..... :F

[ Voor 48% gewijzigd door ShockWave op 26-08-2016 08:36 ]

Star Citizen referralcode

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
ATV viel wat tegen na alle hoogstandjes die we hebben gezien de laatste maand!

-

• Bornhald
ShockWave schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:31:
Ziet er leuk uit, prijzen waren ook leuk €35 voor de cargo en €40 voor de personel carrier en €70 voor de combo....tot ik op refresh drukte...
Nu zijn ze €38.54 voor de cargo €44.04 personel en €77.08 voor de combo..... :F
Het ziet er naaruit dat je initieel de USD prijzen exclusie btw zag en nu de euro prijzen inclusief btw :)

en ik ben blij dat ik er al een heb zullen we maar zeggen, niet heel erg geintersseerd om er 1 te kopen.
overigens wel weer een leuke LTI token, jammer dat we recent al die drake dragonfly gehad hebben

[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 08:48 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:46:
[...]

Het ziet er naaruit dat je initieel de USD prijzen exclusie btw zag en nu de euro prijzen inclusief btw :)
Beetje vaag dan dat je eerst "zonder" tax ziet en na even rondkijken op de site er nu wel tax opzit ook bij de dollars welke nu 42,35/48,40/84,70 voor de schepen aangeeft via jouw initiele link...
Tax zou dan op ongeveer 16.5% liggen...

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 26-08-2016 08:55 ]

• Case_C
prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:49:

Ja met 3 man in een Freelancer tegen 6 piraten is niet makkelijk te winnen :P . Het beste is om andere spelers als wingman te hebben tov crew. Turrets zijn ook nog niet geweldig, momenteel zijn het eerder quick access ports voor schepen, gezien je er via de buitenkant gebruik van kan maken :+ .
Heb nog nooit gehad dat mijn eigen schepen de-spawnen, wel als je het schip van een ander hebt. En die persoon roept het schip opnieuw op in een station. Dan despawned het bestaande schip :P , maar de kans op een bug is minstens zo groot.

Dat zal in de Connie zijn geweest? Al die bugs die je daar beschrijft heb ik ook wel een keer voorbij zien komen, inclusief het ronddraaien dat dermate erg werd dat zelfs de local physics grids niet meer werkten :+ .
Er word wel gewerkt aan een systeem waarmee je je schip op slot kan zetten. Waarschijnlijk gaat dat in items 2.0 oid zitten. Maar inderdaad hoe groter het schip, des te groter te kans dat je stowaways hebt.

Dit is overigens wel een heel gaaf thread op RSI :) , de Polaris discussie:
https://forums.robertsspa...s-corvette-discussion/p62

prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:46:
[...]

Welke escape pods?

Maar inderdaad, de 2 achters stoelen lijken dezelfde functie te hebben waarvan eventueel de 4de persoon de turret in kan.
In sommige schepen (zoals de Constelation) hebben de bedden een dubbelrol als Escapepod. Die werken nog niet, maar het is wel de bedoeling dat je tijd gaat krijgen om daar gebruik van te maken alvorens je schip ontploft :P .

Torrie844 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:33:
ATV viel wat tegen na alle hoogstandjes die we hebben gezien de laatste maand!
Het is ook nooit goed hé :+ . Dadelijk gaan we ons afvragen waar 2.6 blijft :X .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-08-2016 09:00 ]

• Tylocke
Voor de mensen met een Dragonfly, je kan een 0 dollar CCU naar een ARGO nemen. Niet per se een reden maar het kan dus waarom niet.

Het valt me op dat de airlocks van de Constellation en Freelancer behoorlijk buggy zijn. Je kan daar maar beter niet in de buurt van lopen tijdens vluchten.

Het despawnen van schepen heb ik alleen gezien als je uit de stoel bent. Heb het al 2 keer meegemaakt dat ik bezig was met een EVA tijdens een ICC mission en dat mijn 315p pleite was in één keer. Daar zweef je dan helemaal alleen. In het echt zou dat behoorlijk angstaanjagend zijn volgens mij.
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

Dus in 2.5 hebben ze despawn-times van schepen gereduceerd lijkt het wel? Zal waarschijnlijk gedaan zijn om de performance te verbeteren, zodat er niet teveel schepen tegelijk 'live' blijven. Beter hadden ze dit opgelost door oude schepen van spelers te despawnen zodra je een nieuwe inroept.
Ik heb het in 2.5 niet getest, ben voornamelijk met GrimHex bezig geweest. Ik denk ook dat jouw oplossing de beste zou zijn, en wel zo eerlijk.
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

als je dan toch $0 CCU-s aan het kopen bent de mustang beta naar de cargo is ook 0 USD.
Goeie tip!

[ Voor 41% gewijzigd door Tylocke op 26-08-2016 09:27 ]

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:03:
Voor de mensen met een Dragonfly, je kan een 0 dollar CCU naar een ARGO nemen. Niet per se een reden maar het kan dus waarom niet.

Het valt me op dat de airlocks van de Constellation en Freelancer behoorlijk buggy zijn. Je kan daar maar beter niet in de buurt van lopen tijdens vluchten.

Het despawnen van schepen heb ik alleen gezien als je uit de stoel bent. Heb het al 2 keer meegemaakt dat ik bezig was met een EVA tijdens een ICC mission en dat mijn 315p pleite was in één keer. Daar zweef je dan helemaal alleen. In het echt zou dat behoorlijk angstaanjagend zijn volgens mij.
Dus in 2.5 hebben ze despawn-times van schepen gereduceerd lijkt het wel? Zal waarschijnlijk gedaan zijn om de performance te verbeteren, zodat er niet teveel schepen tegelijk 'live' blijven. Beter hadden ze dit opgelost door oude schepen van spelers te despawnen zodra je een nieuwe inroept.

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:03:
als je dan toch $0 CCU-s aan het kopen bent de mustang beta naar de cargo is ook 0 USD.
ShockWave schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Beetje vaag dan dat je eerst "zonder" tax ziet en na even rondkijken op de site er nu wel tax opzit ook bij de dollars welke nu 42,35/48,40/84,70 voor de schepen aangeeft via jouw initiele link...
Tax zou dan op ongeveer 16.5% liggen...
Het is me wel eens vaker opgevallen dat hij naar de default springt, wat USD en geen belasting is. Het lijkt of er initieel niet bepaald kan worden waar je vandaan komt. Wanneer hij dat wel kan dan wordt het aangepast. Dus ik denk nog steeds dat je initieel de dollar prijs zag welke 35 40 en 70 usd zijn respectievelijk

VAT voor ons is 21%
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

zodat de vriend van je die in je 2e sabre rond vliegt ineens in de ruimte zweeft? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 09:15 ]

• prutser001

prutser001

Mjah ik bedenk me net dat er misschien meer aan de hand was, ik was op weg naar die 'hack terminal' quest voor de eerste keer... Het station verscheen niet... Wel zag ik het 'doelwit' maar het station was er gewoon niet... Dit was ook waar mijn schip verdween.. Hier kwam ik pas achter toen ik dus voor de 2de keer deze missie ging doen.

De airlocks van de Aurora gaven mij veel meer problemen, bij de Freelancer kon ik juist wel op een normale manier naar buiten ook de laad klep werkt super. De airlocks aan de zijkant werkte voor geen meter, ze komen wel naar buiten maar gaan niet open.
De constellation heeft wel meer problemen, zo ben ik 2 keer dood gegaan door de lift te gebruiken aan de onderkant, deze drukte me plat tegen een 'hatch' welke niet open ging. 3de keer lukte het wel, 3 keer is scheepsrecht om het zo maar te zeggen...

Buiten dat ik ben er nog steeds niet uit waarom ik nu een Hornet EN een Freelancer heb... Kan geen reden vinden of uitleg.. (Ik vraag het maar niet op de officiele fora anders ben ik hem zo kwijt...)..

Ik heb de bundle gekocht voor SC en S42 met die Aurora, dit schip was niet helemaal wat ik wilde/zocht, rondgekeken en kwam de Freelancer tegen. Deze herkende ik uit de 3.0 demo, knoop doorgehakt en in ponden betaald... want WTF waarom is hij 47 GBP maar wel 66 Euro?!?! Want even snel omgerekend is 47 GBP dus 56 Euro en niet 66 Euro?!?!?! En ja dat is wat ik betaald heb via Paypal. Het spel heb ik ook betaald in GBP want dit was minder...

Kortom dus nu heb ik een Freelancer van 125USD en een Hornet van 86 GBP (Waarom de waardes verschillen geen idee), schiet mij maar lek want ik snap daar niets van.

Vermaak me wel hoor, ik hoop alleen dat die insurance onzin het spel niet verpest... Ik voel er weinig voor om bakken geld neer te leggen voor insurance zodat ik mijn schepen niet kwijt kan raken.

• Bornhald
prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:17:
Mjah ik bedenk me net dat er misschien meer aan de hand was, ik was op weg naar die 'hack terminal' quest voor de eerste keer... Het station verscheen niet... Wel zag ik het 'doelwit' maar het station was er gewoon niet... Dit was ook waar mijn schip verdween.. Hier kwam ik pas achter toen ik dus voor de 2de keer deze missie ging doen.

De airlocks van de Aurora gaven mij veel meer problemen, bij de Freelancer kon ik juist wel op een normale manier naar buiten ook de laad klep werkt super. De airlocks aan de zijkant werkte voor geen meter, ze komen wel naar buiten maar gaan niet open.
De constellation heeft wel meer problemen, zo ben ik 2 keer dood gegaan door de lift te gebruiken aan de onderkant, deze drukte me plat tegen een 'hatch' welke niet open ging. 3de keer lukte het wel, 3 keer is scheepsrecht om het zo maar te zeggen...

Buiten dat ik ben er nog steeds niet uit waarom ik nu een Hornet EN een Freelancer heb... Kan geen reden vinden of uitleg.. (Ik vraag het maar niet op de officiele fora anders ben ik hem zo kwijt...)..

Ik heb de bundle gekocht voor SC en S42 met die Aurora, dit schip was niet helemaal wat ik wilde/zocht, rondgekeken en kwam de Freelancer tegen. Deze herkende ik uit de 3.0 demo, knoop doorgehakt en in ponden betaald... want WTF waarom is hij 47 GBP maar wel 66 Euro?!?! Want even snel omgerekend is 47 GBP dus 56 Euro en niet 66 Euro?!?!?! En ja dat is wat ik betaald heb via Paypal. Het spel heb ik ook betaald in GBP want dit was minder...

Kortom dus nu heb ik een Freelancer van 125USD en een Hornet van 86 GBP (Waarom de waardes verschillen geen idee), schiet mij maar lek want ik snap daar niets van.

Vermaak me wel hoor, ik hoop alleen dat die insurance onzin het spel niet verpest... Ik voel er weinig voor om bakken geld neer te leggen voor insurance zodat ik mijn schepen niet kwijt kan raken.
ze hebben begin vorig jaar gekeken wat de koerswissel was, ze zijn altijd uitgegaan van USD, dus de prijs wordt in USD bepaald. Op het moment van de prijs bepaling stond de GBP aanzienlijk hoger, deze is gekelderd door de brexit. Daardoor is (totdat ze een correctie uit gaan voeren) het verstandiger om in GBP te betalen, 2 jaar terug was het handiger om in USD te betalen, en het is ook een lange tijd voordeliger geweest om in euro te betalen.

Dit blijft zo tot ze weer een koers correctie door gaan voeren.

Ik weet niet welke paketten je hebt en wat je nog allemaal meer hebt gedaan, maar ik gok nu even dat de hornet een loaner is voor een ander schip of vanaf een fly for free iets af komt. dus dat ie naar verloop van tijd weer verdwijnt

• Facerafter

Komt vooral door de waarde van de ponden op het moment. Op het moment is het nou maal goedkoper om in ponden te betalen en PayPal de conversie te laten doen.

Snap er niks van je beschrijft bugs die ik zelf echt nog nooit tegen ben gekomen terwijl ik nog vrij regelmatig speel.

De bedoeling is dat later insurance gewoon een klein deel van je inkomensten zal kost, net zoals dat in RL is. Stel je bv. ongv. 5000 in 2 uur kan verdienen dan zal ongv. 250 insurance zijn.

EDIT: Ik zag deze net voorbij komen op reddit YouTube: Star Citizen Terra tower+atrium
Nooit eerder gezien maar ziet er naar uit als dit uit oktober 2015 komt dat ze al aardig op weg met de andere landing zones (o.a. Terra Prime)

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 26-08-2016 09:35 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:13:
[...]
zodat de vriend van je die in je 2e sabre rond vliegt ineens in de ruimte zweeft? :+
Eh ja :P , in dat opzicht zijn er nog zoveel systemen die gebalanceerd moeten worden.

Dus volledig Kareah laadde niet in :P , dat is nogal een bug.

Insurance is nu nog niet zo heel relevant, het beste wacht je de tijd af en vlieg je in de tussentijd met een ander schip. Later in de PU zal het een money-sink worden welke er mede voor moet zorgen dat inflatie geen groot probleem gaat zijn voor de economie.

Oh en natuurlijk nog welkom op 't topic hier :) , als je nog een organisatie zoekt.. die hebben we in 2 smaken, te vinden in de TS :P .

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:22:

ze hebben begin vorig jaar gekeken wat de koerswissel was, ze zijn altijd uitgegaan van USD, dus de prijs wordt in USD bepaald. Op het moment van de prijs bepaling stond de GBP aanzienlijk hoger, deze is gekelderd door de brexit. Daardoor is (totdat ze een correctie uit gaan voeren) het verstandiger om in GBP te betalen, 2 jaar terug was het handiger om in USD te betalen, en het is ook een lange tijd voordeliger geweest om in euro te betalen.

Dit blijft zo tot ze weer een koers correctie door gaan voeren.
Reken je nu af in ponden dan zit je na omrekenen op €33, en niet de €38,54 als je direct in euro's af zou rekenen..

• Case_C
De patch notes voor 2.5, die waren nog niet gepost volgens mij?
https://robertsspaceindus...90-Star-Citizen-Alpha-250

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:29:
In het GoT Google Doc zijn nu ook de Argo MPUV Cargo en MPUV Personnel te kiezen.

[...]

The only patch note you'll ever need:
[afbeelding]
Ik zag 'm ja :+ , moet ik me toch eens gaan verdiepen in alle emotes. Gebruik ze namelijk nooit.

[ Voor 60% gewijzigd door Case_C op 26-08-2016 10:45 ]

• Snoz Lombardo
In het GoT Google Doc zijn nu ook de Argo MPUV Cargo en MPUV Personnel te kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gh6WyLS.png

[ Voor 68% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-08-2016 10:38 ]

• Recon24
prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:46:
[...]

Welke escape pods?

De bedden van de Freelancer zijn ook meteen escape pods. Als je naar de Hangar gaat en via je cockpit bovenop je FL glitch, kan je die luiken zien zitten.

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Het is ook nooit goed hé :+ . Dadelijk gaan we ons afvragen waar 2.6 blijft :X .
Klopt ;) te verwend hiero! Welke 2.6, kan niet wachten op 3.0 8)7

-

• prutser001

prutser001

Recon24 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

De bedden van de Freelancer zijn ook meteen escape pods. Als je naar de Hangar gaat en via je cockpit bovenop je FL glitch, kan je die luiken zien zitten.
Ja ik heb ze gezien toen ik op mijn schip zat, denk eerlijk gezegd dat het weinig toevoegt aangezien de controls zo langzaam reageren, tegen de tijd dat je uit je stoel bent en bij je bunk bent en alle 'bewegingen' gedaan hebt ben je al 3 keer dood..

Ach het is wel leuk met vrienden spelen, alleen is het lastig met de bugs, zo deed ik een missie om een relay aan te zetten maar kreeg ik geen credits, daarbij kwam ook nog dat ik vast zat in mijn schip toen via het laadruim naar binnen kwam.. Kon helemaal niets meer, moest eerst weer exit game doen...

En op de landing pad nu al 5 keer uit de cockpit gelanceerd :P

En helaas al een hacker tegengekomen... Klein ruk schipje van ene 'Juicenogwat' die niet dood te krijgen was. 3 spelers hebben hun hele arsenaal op hem leeg geschoten..

Als je gewoon lekker rond kan vliegen is het een prachtig spel, maar helaas schijnt er een Pirate bug te zijn, deze blijven maar komen.. Buiten dat ze ongelimiteerde raketten hebben..

• Tylocke
Torrie844 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Klopt! Ik heb 2.5 nu al wel weer gezien :P Nah geintje, 2.5 voelde vanaf het begin goed aan en is volgens mij ook een belangrijke stap in de netcode en programmacode in het algemeen.

Hopelijk voelt 2.6 PTU net zo goed aan vanaf het begin.
prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Als je gewoon lekker rond kan vliegen is het een prachtig spel, maar helaas schijnt er een Pirate bug te zijn, deze blijven maar komen.. Buiten dat ze ongelimiteerde raketten hebben..
Die bug was toch al geplet? Of is ie weer terug?

[ Voor 29% gewijzigd door Tylocke op 26-08-2016 13:25 ]

• Case_C
Torrie844 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
2.6 heeft natuurlijk wel Star Marine ;) . Ook een leuke toevoeging lijkt mij.

prutser001 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Ja ik heb ze gezien toen ik op mijn schip zat, denk eerlijk gezegd dat het weinig toevoegt aangezien de controls zo langzaam reageren, tegen de tijd dat je uit je stoel bent en bij je bunk bent en alle 'bewegingen' gedaan hebt ben je al 3 keer dood..
Ze gaan in de toekomst animaties nog wel versnellen om tot een betere balans van immersion en gameplay te komen. Afgelopen jaar hebben ze er al wel een aantal laten zien/toegevoegd.

Daarnaast is de time to kill nog niet final, en is de kans aanwezig dat er een periode komt waarin je schip op ontploffen staat maar er kans is op onstnappen. Nu is dit inderdaad nog gewoon onmogelijk.
Ik speelde voornamelijk die private investigator en wat ICC missies, de Comm-sats zijn idd redelijk bugged. Met elke nieuwe player visit spawnen volgens mij ook nieuwe pirates.

• prutser001

prutser001

Schijnt terug te zijn, ik had dit probleem in 2.4.1 ookal (ICC missie/Probe 849) waar ik door 7-8 piraten tegelijk aangevallen werd en bleef maar 'incoming pirate' horen..... En net in 2.5.0 met 1 x Freelancer (3 man), 1 x Hornet, 1 x 'ander schip' kwam er gewoon geen eind aan, heel de tijd 5 'missile' indicators bovenin.. En ik denk op gegeven moment een stuk of 13 piraten... Welke dan ook nog eens als kamikaze idioten tekeer gaan. Heel jammer.

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

2.6 heeft natuurlijk wel Star Marine ;) . Ook een leuke toevoeging lijkt mij.

[...]

Ze gaan in de toekomst animaties nog wel versnellen om tot een betere balans van immersion en gameplay te komen. Afgelopen jaar hebben ze er al wel een aantal laten zien/toegevoegd.
[video]
Daarnaast is de time to kill nog niet final, en is de kans aanwezig dat er een periode komt waarin je schip op ontploffen staat maar er kans is op onstnappen. Nu is dit inderdaad nog gewoon onmogelijk.

[...]

Ik speelde voornamelijk die private investigator en wat ICC missies, de Comm-sats zijn idd redelijk bugged. Met elke nieuwe player visit spawnen volgens mij ook nieuwe pirates.
Behalve dat er geen 2.6 of 2.7 komt toch? Als ik het goed had begrepen van Paul op de Gamescon gaat het regelrecht door naar versie 3.

• Tylocke
Ik neem aan dat dit voornamelijk bij de Comm arrays was? Heb zelf wat combat gedaan in Yela en daar had ik er geen last van. Wat ik wel had is dat de incoming missile notificatie niet weg ging nadat ik met cruise snelheid een keer weg was gevlogen. Heel irritant dat ding in mijn beeld de hele tijd.

De vliegtechnieken van de AI vallen inderdaad tegen. Ik hoop dat ze dit gaan aanpakken met de extra aandacht die AC nu gaat krijgen. Misschien dat ze een paar van de video's moeten gaan kijken op Youtube hoe er wel gevlogen moet worden?

Tip trouwens nog op GrimHex: Er zijn wat 'verborgen' ruimtes. Niet echt verborgen natuurlijk maar je moet wel wat doen om ze te zoeken. Zo kan je Grimhex nog binnen komen via een alternatieve route en had iemand al een keer hier een plaatje gepost van bloed op de grond in GrimHex.
Ircghost schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:41:
[...]

Behalve dat er geen 2.6 of 2.7 komt toch? Als ik het goed had begrepen van Paul op de Gamescon gaat het regelrecht door naar versie 3.
2.6 komt zeker nog wel en bevat Star Marine. 2.7 die PG zou bevatten wordt 3.0 en bevat meteen veel meer. Chris wil deze uit hebben voor de kerstvakantie (en niet maar één dag daarvoor maar nog wat eerder). Indicatie voor 2.6 is niet genoemd. Dit zal waarschijnlijk Oktober worden omdat dat dan simpelweg met Citizencon meegenomen kan worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Tylocke op 26-08-2016 13:45 ]

• Case_C
[...]

Cameron ;) .

Ik begreep van mensen hier dat 2.7 verviel en 3.0 werd maar 2.6 nog wel tussendoor zou komen. Anders moeten we wellicht 4 maanden wachten ipv 1 of 2.

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:41:
Ik neem aan dat dit voornamelijk bij de Comm arrays was? Heb zelf wat combat gedaan in Yela en daar had ik er geen last van. Wat ik wel had is dat de incoming missile notificatie niet weg ging nadat ik met cruise snelheid een keer weg was gevlogen. Heel irritant dat ding in mijn beeld de hele tijd.
Ik had een keer een leuke bug waarbij de effecten van quantum travel continue bleven. (Binnen m'n helm ook...) Dat was echt een hoofpijn verhaal.

edit: Wow doe ik nu een dubbelpost... dat is lang geleden :+ :X

Tylocke schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:46:
[...]
Dat is om te compenseren dat je vaak 3x post in je originele post ;)
Dat is mede om ervoor te zorgen dat ik onder de 50% blijf met het totaal aantal posts :+ .
Momenteel zit ik met enkel mijn posts al op 22 pagina's :X 8)7

Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
zit ik dan op de helft 40% omdat ik de halve 40% van de score heb van jou? O-)
Even nagekeken en je zit op 12 pagina's :P , dus dat is 55% voor dit topic. Daarnaast tikt de TS ook aardig aan voor mij ;) . Dus voor dit jaar klopt het wel qua pagina's en karma.

[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 26-08-2016 14:07 ]

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Ik had een keer een leuke bug waarbij de effecten van quantum travel continue bleven. (Binnen m'n helm ook...) Dat was echt een hoofpijn verhaal.

edit: Wow doe ik nu een dubbelpost... dat is lang geleden :+ :X
Dat is om te compenseren dat je vaak 3x post in je originele post ;)

Verwijderd

Chris zei dat 2.6 over een maandje uit zou komen (let wel dat is CRT :P) en 2.7 naar 3.0 hernoemd is en eind van dit jaar af moest zijn (ook CRT dus).
Waarschijnlijk valt dan 2.6 samen met Citizen Con waar we wellicht iets meer van SQ42 gaan zien.

• Bornhald
mooi artikel over 3.0
https://gameraven.com/edi...izen-demo-silences-haters
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Cameron ;) .

Ik begreep van mensen hier dat 2.7 verviel en 3.0 werd maar 2.6 nog wel tussendoor zou komen. Anders moeten we wellicht 4 maanden wachten ipv 1 of 2.
bekijk de presentatie van gamescom nog een keer, 2.7 wordt 3.0 dan kan je van CR zelf begrijpen dat 2.7 3.0 wordt. :+
Maar tussen 2.5 en 2.7/3.0 zit nog 2.6,dus we mogen 2.6 tussen nu en december nog wel verwachten, waarbij 9 oktober best een reeele datum is :)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Chris zei dat 2.6 over een maandje uit zou komen (let wel dat is CRT :P) en 2.7 naar 3.0 hernoemd is en eind van dit jaar af moest zijn (ook CRT dus).
Waarschijnlijk valt dan 2.6 samen met Citizen Con waar we wellicht iets meer van SQ42 gaan zien.
Dus rond 9 oktober (hopelijk) met CitizenCon
Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Dat is mede om ervoor te zorgen dat ik onder de 50% blijf met het totaal aantal posts :+ .
Momenteel zit ik met enkel mijn posts al op 22 pagina's :X 8)7
zit ik dan op de helft 40% omdat ik de halve 40% van de score heb van jou? O-)

[ Voor 114% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 14:01 ]

• Bornhald
toch even een nieuw postje omdat het anders helemaal ellende wordt (en ik moet toch iets doen zodat Case (mag ik je CC noemen (zoals in "new girl") niet meer oude posts hoeft te edite maar gewoon nieuwe posts kan maken). WIP Terrapin

edit
met nog onderop een "should i buy the Argo van STLYoungblood"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HHge6pH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rEGncl0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p2VEaoP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hIBGVXH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZRVx6WD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iATavDR.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ElWdibQ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Agm8k6g.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 14:13 ]

• Recon24
Over een kleine 30 min: Reverse the Verse

https://www.twitch.tv/cigcommunity

[ Voor 17% gewijzigd door Recon24 op 26-08-2016 15:36 ]

• Ircghost

Ircghost

Net even 2.5 geprobeerd. Eerste indruk: loopt soepel met af en toe een flinke dip. Ze hebben ook een vergrootglas functie die automatisch aangaat in het keybindingsmenu, ook best handig.

Ik vind schieten met een pistool nog wel vreemd en langzaam aanvoelen.

• Case_C
Ircghost schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:52:
Net even 2.5 geprobeerd. Eerste indruk: loopt soepel met af en toe een flinke dip. Ze hebben ook een vergrootglas functie die automatisch aangaat in het keybindingsmenu, ook best handig.

Vanavond nog tijd voor een potje even half 9 ofzo?

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
prima ben present

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Vanavond nog tijd voor een potje even half 9 ofzo?
Ik laat het je nog weten, maar half 9 lukt sowieso niet. Ik ga uiteten met een groep vrienden. Als ik thuis kom poll ik wel even wie er is :)

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:29:

[...]

[afbeelding]
mis je de dragonfly black & yellow in het overzicht, of heb ik er overheen gekeken?
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Je had gelijk, stond er niet in. Nu wel!

[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 16:19 ]

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

mis je de dragonfly black & yellow in het overzicht, of heb ik er overheen gekeken?
Je had gelijk, stond er niet in. Nu wel!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb het net ook even geprobeerd.

Rondlopen in ArcCorp gaat min of meer. Het voelt allemaal wel erg stroperig. Het lopen voelt ook heel raar geanimeerd, bij elke stap die je zet, buk je, lijkt het. Maar dat is niks nieuws, dat was hiervoor ook al zo.

Maar Crusader is op mijn bak echt niet te doen. Framerate is gewoon veel te laag, zelfs op low settings.

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 26-08-2016 23:59 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard komt er ook nog een 2.6 patch. Wat ik heb begrepen met de volgende features:
  • Star Marine
  • Verbeterde SCM flight model
  • Grim Hex race track
  • 2 nieuwe schepen: Herald en Vanguard dropship variant
Zie ook laatste Tactical Advance

• batumulia

Dat vergrootglas zat er al in in 2.4. Voor de rest heb ik dezelfde ervaring. Miste nog wel even mijn schip midden in space. Iets wat ik in 2.4 niet heb meegemaakt.

• Ircghost

Ircghost

batumulia schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 18:08:
[...]

Dat vergrootglas zat er al in in 2.4. Voor de rest heb ik dezelfde ervaring. Miste nog wel even mijn schip midden in space. Iets wat ik in 2.4 niet heb meegemaakt.
Oh, zo zie je maar weer. Had het al een tijdje niet aangeraakt :p.

• Case_C
We zitten op Discord, kijken of 2.5 stabiel is :) .

Oke, kom ik aan bij Grim Hex. Kan net de kabels zien die de astroids verbinden. Springt voor mij de server eruit ;( .

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 26-08-2016 21:10 ]

• Bornhald
vanguard hopolite sneak peek

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/yxoj1e80y686jr/source/Van_drop_a.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2016 23:00 ]

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 14:06
hallo allemaal.

nadat je een tijd met je starter pack gespeeld heb en je wilt een nieuw schip. is dan de enige optie om via de website euro's neer te leggen en dan een ander schip aan te schaffen of zijn er ook andere ingame opties behalve het huren van schepen middels REC's ?

( just learing the basics )

• Case_C
murky123 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:12:
hallo allemaal.

nadat je een tijd met je starter pack gespeeld heb en je wilt een nieuw schip. is dan de enige optie om via de website euro's neer te leggen en dan een ander schip aan te schaffen of zijn er ook andere ingame opties behalve het huren van schepen middels REC's ?

( just learing the basics )
Met andere mensen samen spelen, en schepen uitwisselen is een uitstekende optie. ;)

Voor het kopen ingame moet je wachten tot het beschikbaar komt in de PU ;) . En ja wanneer dat komt weet niemand hier.

murky123 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:20:
thanks for the info.

poeh, schepen ruilen. dan toch eerst relaties opbouwen. ik kan niet echt inzien als ik met mijn kleine 1 persoon fighter wil ruilen voor iets groters.

vind het een erg mooie game, gameplay bevalt me goed, het geeft me iig de tijd om het te ontdekken.
beetje overwhelming.

. by the way, vandaag weer mijn eerste activiteit hier in jaren :X
Welkom terug dan :) , en op Discord word regelmatig samen gespeeld met een lage instapdrempel. Dan is het vrij makkelijk om bij elkaar in een schip te stappen en missies te doen :) .

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 26-08-2016 23:42 ]

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-12 14:06
thanks for the info.

poeh, schepen ruilen. dan toch eerst relaties opbouwen. ik kan niet echt inzien als ik met mijn kleine 1 persoon fighter wil ruilen voor iets groters.

vind het een erg mooie game, gameplay bevalt me goed, het geeft me iig de tijd om het te ontdekken.
beetje overwhelming.

. by the way, vandaag weer mijn eerste activiteit hier in jaren :X

[ Voor 10% gewijzigd door murky123 op 26-08-2016 23:21 ]

• Bornhald
schepen ruilen?

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:38:
We zitten op Discord, kijken of 2.5 stabiel is :) .

Oke, kom ik aan bij Grim Hex. Kan net de kabels zien die de astroids verbinden. Springt voor mij de server eruit ;( .
Was het verder wel leuk en/of succesvol? Ik ben nu pas thuis.. :p
Pagina: 1 ... 25 ... 119 Laatste