You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ja snap ik. Ik geef je er 10 euro voorTylocke schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
Hahah, ik bedoelde natuurlijk dat ik er nog eentje voor de liefhebber in buyback heb staan.
Maar even serieus misschien wil ik hem later dit jaar nog wel van je over kopen. Heb eerst een aantal andere aankopen in de wachtrij staan..
Je ziet nu wel echt een hoop positieve pers over de 3.0 demo kan niet wachten tot de CitCon demo. Jammer genoeg nog geen artikel van tweakers.
[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 22-08-2016 16:00 ]
volgens mij al eerder gezegd, maar ik vind het een tof pakket,Recon24 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:55:
Nou gister heb ik dan mijn UEE Exploration pack LTI gekocht. Had daarvoor mijn huidige pack voor omgesmolten. Hierin zit een Dragonfly, Terrapin, en my favoriet een Carrack.
[ Voor 65% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 16:49 ]
Het is echt allemaal lovend en het lijkt erop alsof mensen snappen wat alpha is, van de reviews. Ik ben benieuwd of die Nederlandse site, waar ze vorig jaar zo teleurgesteld waren ook een review heeft van de 3.0 demo. Of ze zijn bijgedraaid. Maar is wel leuk de reviews lezen.Facerafter schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Je ziet nu wel echt een hoop positieve pers over de 3.0 demo kan niet wachten tot de CitCon demo. Jammer genoeg nog geen artikel van tweakers.
Maar die arme DS hij kan toch moeilijk overal trollen...
[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 18:03 ]
ik weet niet of er problemen mee zijn..Distortion schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:25:
Zijn er problemen met de hud van de Aurora LN? Ik kan niet switchen in het hud menu, en kan ook niks klikken met de muis als ik op F3 druk.
maar als ik zo even google zijn die er wel geweest iig..
https://robertsspaceindus...18450-Aurora_LN_HUD_Modes
en dan raad ik mensen aan een LN te kopen..
Haha. Is wel irritant, helemaal ik de muis ook niet kan gebruiken. De muis komt tegen een onzichtbare muur aan, waardoor ik de knoppen links op het paneel ook niet kan bedienenBornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:23:
[...]
ik weet niet of er problemen mee zijn..
maar als ik zo even google zijn die er wel geweest iig..
https://robertsspaceindus...18450-Aurora_LN_HUD_Modes
en dan raad ik mensen aan een LN te kopen..
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ik hou hem wel voor je vast en Bornhald heeft er ook nog eentje dus dat komt sowieso wel goed.Facerafter schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Ja snap ik. Ik geef je er 10 euro voor![]()
Maar even serieus misschien wil ik hem later dit jaar nog wel van je over kopen. Heb eerst een aantal andere aankopen in de wachtrij staan..
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Bij is van een oud vrouwtje geweest, bijna niet mee geredenDistortion schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:55:
[...]
Haha. Is wel irritant, helemaal ik de muis ook niet kan gebruiken. De muis komt tegen een onzichtbare muur aan, waardoor ik de knoppen links op het paneel ook niet kan bedienen. Weet je zeker dat je mij een nieuwe kist hebt verkocht?
[ Voor 63% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 21:21 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Verwijderd
http://gamer.nl/artikelen...-vernieuwingen-30-update/
Volgens mij heeft Harry Hol toen die artikelen geschreven, ik ben echt oprecht benieuwd of hij nog achter zijn stelling staat van toen, vind het dan ook jammer dat hij het artikel niet heeft geschreven.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:30:
Gamer.nl met hun afkraak preview van de alpha, hebben nu een klein artikel over 3.0:
Artikel? Het is nauwelijks langer dan de reacties eronderVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:30:
Gamer.nl met hun afkraak preview van de alpha, hebben nu een klein artikel over 3.0:
Op reddit zie je nu ook mensen die spijt hebben van hun hard bevochten refundBornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Volgens mij heeft Harry Hol toen die artikelen geschreven, ik ben echt oprecht benieuwd of hij nog achter zijn stelling staat van toen, vind het dan ook jammer dat hij het artikel niet heeft geschreven.
Heb vanavond overigens ook weer in de .pak files lopen kijken
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 22-08-2016 22:40 ]
Toen zowel Star Citizen als Elite Dangerous met hun campagnes bezig waren, heb ik bewust gekozen om mijn geld in mijn zak te houden, ondanks de enorme enthousiasme rond beide games, wilde ik eerst zien waar ze zouden eindigen. Een goede keuze, want rond Elite hoor ik veel te veel negatieve verhalen.
Maargoed, dit topic gaat natuurlijk om Star Citizen, en terwijl ik om de zoveel tijd even kijk hoe het met SC gaat, was het filmpje van Gamescom wel heel erg overtuigend. Wat ongelooflijk vet en gelikt ziet het spel er uit, en gaat compleet voorbij mijn verwachtingen. Ik wist wel dat je de atmosfeer in kon vliegen, en samen kon spelen, op locatie kon landen enz. Maar dat dit zo vloeiend gaat, dat je echt in dezelfde wereld blijft en niet dat je uitzicht opeens een 'leegte' laat zien enz. Dat is gewoon echt next gen gaming.
En dan dus schepen, hoe je naar andere schepen kan, hoe je voertuigen en kleinere schepen in een grotere kan landen. Het idee dat je straks als guild/clan een gigantische cruiser kan hebben en op zo'n manier gevechten in kan... tja die gedachte is gewoon eigenlijk nog onvoorstelbaar. Hoe tof om met ze allen in een gevecht te komen, de hangar in te lopen, je eigen schip te pakken en even het kleine grut uit de lucht schieten.
Maargoed ik hoef jullie vast niet te overtuigen van mijn enthousiasme en gevoel, want ik schat dat jullie dat maar al te goed kennen.
Ik heb net de startpost doorgenomen en op hun site gekeken, en ik heb 2 vragen. Ten eerste tot in hoeverre is SC nu speelbaar? Ik begrijp dat de game in modules uitkomt en dat er gedeeltes speelbaar zijn, maar voelt dat nu nog meer als een tech demo, of kan je je echt al vermaken met het spel? En ten tweede, als ik de game zou willen kopen, naar wat voor pakket zou ik dan kunnen kijken? Ik ga geen enorme bedragen neerleggen, maar wat extra voor interessante content vind ik niet erg.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Of jij je kan vermaken kan natuurlijk niemand beoordelen behalve jij zelfBenjamin- schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:17:
Ik heb net de startpost doorgenomen en op hun site gekeken, en ik heb 2 vragen. Ten eerste tot in hoeverre is SC nu speelbaar? Ik begrijp dat de game in modules uitkomt en dat er gedeeltes speelbaar zijn, maar voelt dat nu nog meer als een tech demo, of kan je je echt al vermaken met het spel? En ten tweede, als ik de game zou willen kopen, naar wat voor pakket zou ik dan kunnen kijken? Ik ga geen enorme bedragen neerleggen, maar wat extra voor interessante content vind ik niet erg.
maar het begint er nu steeds meer op te lijken.
Je hebt op dit moment 2 speelbare elementen, namelijk Arena commander (een simulator in het spel)
en Arc Corp/PU (zeg maar de wereld)
Op dit moment is het meest uitgebreid Arena commander daar heb je het volgende:
- PVE, waarbij je met 4 man verschillende waves Vanduul uit moet schakelen (Vanduul Swarm Coop)
- racen (Murray Cup Racing) waarbij je tegen andere mensen een parcours af legt
- free for all pvp modus (Battle Royale)
- een capture the flag modus (Capture the Core)
en je hebt dan nog free flight, kan je ook met andere spelers doen maar dat is zonder npcs
Ik weet niet hoe goed de andere modi spelen, maar vanduul swarm vind ik leuk
daarnaast heb je het begin van de PU, dat is ook leuk om doorheen te vliegen/lopen/schieten/ontdekken en een keer te kijken, maar op mijn PC draait het te instabiel om me er op dit moment ECHT te kunnen vermaken, maar dat ligt meer aan mijn systeem dan aan iets anders (of wellicht de 2.5 PTU build die ik probeer) Het ziet er wel super gelikt uit.
De gamescom demo is wat we (misschien) eind van dit jaar gaan krijgen, maar CR roep wel vaker data die niet kloppen. Maar in mijn optiek gaat dat wel echt ergens op lijken, met beroepen erin etc
Dus ik zou zeggen, op dit moment is het wat magertjes, aan de andere kant een klein stukje over de horizon wordt het (zoals ze het presenteren) wel ERG vet. dus ik zou zeggen het is de moeite waard in te stappen.
Wat voor een pakket je moet kopen. Het meeste basis pakket wat er is zou ik zeggen.
JE kan ze via de site zelf kopen als starter pakket
https://robertsspaceindus...dron-42-Standalone-Pledge alleen single player voor 50 euro
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-SC-Starter
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-SC-Starter
Alleen multi player voor 50 euro (beide)
en voor 66 euro heb je een pack met zowel multi als single player met dezelfde schepen. zie hier
https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo
https://robertsspaceindus...Citizen-Squadron-42-Combo
Alternatief is dat je via mij een pakket koop, lang verhaal, maar laten we het erop houden dat ik je een spel met single en multiplayer en een iets beter schip voor 50 euro kan geven (een aurora LN) evt heb ik ook nog duurdere schepen met een zelfde pakket (dus zowel single als multi player) en ik kan ook nog wel een LTI starter pakket opduikelen, maar dan ben ik niet meer goedkoop
nog een edit:
terapin filmpjes
[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 00:35 . Reden: om dingen duidelijker te maken :D ]
Mwoa juist niet, iedereen heeft 15-25fps (netcode problemen) en instabiliteit . Daarom zou ik nog even wachten met de PU, tot bijv. 2.7 eind dit jaar. Hopelijk is dan de netcode een stuk beterBornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:43:
[...]
daarnaast heb je het begin van de PU, dat is ook leuk om doorheen te vliegen/lopen/schieten/ontdekken en een keer te kijken, maar op mijn PC draait het te instabiel om me er op dit moment ECHT te kunnen vermaken, maar dat ligt meer aan mijn systeem dan aan iets anders (of wellicht de 2.5 PTU build die ik probeer) Het ziet er wel super gelikt uit.
Ik moet zeggen dat ik zelf gekozen heb voor het goedkoopste pakket in GBP +/- 40 euro om de komende tijd de progress een beetje te kunen volgen.
De PU is tot frustratie aan toe niet speelbaar helaas. Ziet er allemaal wel erg vet uit. Heeft te maken met de netcode welke in 2.7 (3.0) gefixt gaat worden wat ik begreep)
[ Voor 13% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-08-2016 07:53 ]
Wow ze hebben dus al zo'n 50% van de Engine volledig aangepast
En nog een interview met Todd Papy
Die viewing distance is in 3.0 ook goed verbeterd lijkt het wel. Het ringstation waardoor ze naar beneden zijn gevlogen is namelijk zichtbaar vanaf de planeet.

En goed verhaal Bornhald
Overigens ben ik wel benieuwd hoe de performance ingame bij 2.5 en 2.6 gaat zijn. Dus nog voor de grote update. Gezien er meer locaties bijkomen, en daardoor toch ook meer items.
[ Voor 55% gewijzigd door Case_C op 23-08-2016 08:59 ]
De helm kan ik iig niet vinden in mijn "slaapkamer"
Je hebt altijd de goedkoopste space-suit automatisch. Die kan je vinden in de winkel tegenover de weaponshop. Gelijk links naast de deur. Daar kan je 'm voor nop aantrekkenBasekid schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:12:
Godsamme, speel ik na maanden weer eens Star Citizen, kom ik Port Olistar niet uit omdat ik geen space-suit kan vinden en dus acuut dood ga als ik door de airlock stap![]()
De helm kan ik iig niet vinden in mijn "slaapkamer"![]()
In je slaapkamer heb je ook een kast met een kleerhanger erop (volgens mij ook links als je naar buiten kijkt) Als je daar op 'use' drukt trek je 'm aan
Of je hebt een game-breaking bug ontdekt waarbij de space-suit niet meer werkt
[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 23-08-2016 09:18 ]
En ik zou anders lekker wachten tot er een 3.0 free fly is geweest met kerst zo denk ik. Fingers crossed.
Ah thanksCase_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:17:
[...]
Je hebt altijd de goedkoopste space-suit automatisch. Die kan je vinden in de winkel tegenover de weaponshop. Gelijk links naast de deur. Daar kan je 'm voor nop aantrekken.
In je slaapkamer heb je ook een kast met een kleerhanger erop (volgens mij ook links als je naar buiten kijkt) Als je daar op 'use' drukt trek je 'm aan.
Of je hebt een game-breaking bug ontdekt waarbij de space-suit niet meer werkt.
NP, zelf zit ik met smart op de volgende suit te wachten
Bij de airlock heb je links naast de bediening van de airlock ook nog een kast waar je je flightsuit aan of uit kan trekken, wel zo handig als je terugkomt van je spaceexploration en je graag even wilt shopen en niet direct naar je kamer wilt gaan om je burgerkloffie aan te trekken.Case_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:17:
[...]
Je hebt altijd de goedkoopste space-suit automatisch. Die kan je vinden in de winkel tegenover de weaponshop. Gelijk links naast de deur. Daar kan je 'm voor nop aantrekken.
In je slaapkamer heb je ook een kast met een kleerhanger erop (volgens mij ook links als je naar buiten kijkt) Als je daar op 'use' drukt trek je 'm aan.
Of je hebt een game-breaking bug ontdekt waarbij de space-suit niet meer werkt.
Vraag mij eigenlijk af waarom je in de grotere en vooral capital spaceships niet ook gewoon in burger kan rondlopen en pas je pak aantrekken als je naar buiten of een gevecht aangaat.
Vraagt natuurlijk ook weer aanpassing aan bijv port olisar en grotere schepen doordat je dan via een slurf naar je schip moet of ze moeten gewoon lockers maken op keypoints in de schepen wat makkelijker is.
Bijv. voordat je een cargobay ingaat of bij een airlock.
Dit is naar mijn idee gewoon code overnemen van de lockers in port Olisar of denk ik nu weer te makkelijk?
Zelfs een Freelancer heeft al een airlock met slaapmogelijkheid en zou groot genoeg kunnen zijn hiervoor.
Als jij de heledag (en trein reis) in zon ding wilt zitten ga je gang maar ik zou het niet doenCase_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
NP, zelf zit ik met smart op de volgende suit te wachten. Gisteren nog de oude variant uit de .pak's gevist, maar dit lijkt me wel een heel gaaf project voor evt. Gamescom 2017
.
[afbeelding]
Welke 3D printer heb je trouwens?
Nouja ik zou niet in burger rondlopen op een Idris/Javelin/Bengal (ziet er zo casual uit op een oorlogs schip)ShockWave schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:42:
Vraag mij eigenlijk af waarom je in de grotere en vooral capital spaceships niet ook gewoon in burger kan rondlopen en pas je pak aantrekken als je naar buiten of een gevecht aangaat.
Maar in The Morrow Tour liepen ze ook gewoon zonder space suits rond met 'force fields' bij de openingen van de hangar.
Als ik de moeite ga nemen om het te printen, dan mag je ervan uitgaan dat ik wel dusdanig over de ergonomie ga nadenken dat het makkelijk aan/uittrekken isFacerafter schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:51:
[...]
Als jij de heledag (en trein reis) in zon ding wilt zitten ga je gang maar ik zou het niet doen
Welke 3D printer heb je trouwens?
Heb een Duplicator 6 gekocht
Ik heb al diverse prive berichten uitgewisseld met Bornhald.kipkruide schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:20:
@Benjamin: Je kunt waarchijnlijk ook wel van iemand hier een package kopen en als gift krijgen, dat maakt het nog goedkoper dan 60e, weet bornhald wel meer over of dat ook kan als je nog geen package hebt.
En ik zou anders lekker wachten tot er een 3.0 free fly is geweest met kerst zo denk ik. Fingers crossed.
Ben nu erg aan het kijken wat ik wil. Ik vind de Avenger schepen er erg mooi uit zien en zouden het ook goed moeten doen. Een Stalker pakket is een optie, maar ik las ook iets over het upgraden van een Mustang voor 20 dollar naar de Avenger Titan, waarvan ik steeds lees dat deze de favoriet is van de Avengers.
Als iemand toevallig hier meer over weet, dan hoor ik dat graag.
Bedankt in ieder geval voor alle reacties.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ze kunnen vast wel een bijpassend uniform verzinnen welke je op de schepen draagt of die je al op port Olisar hebt als keuze?...Facerafter schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:51:
Nouja ik zou niet in burger rondlopen op een Idris/Javelin/Bengal (ziet er zo casual uit op een oorlogs schip)
Maar in The Morrow Tour liepen ze ook gewoon zonder space suits rond met 'force fields' bij de openingen van de hangar.
Ik hoop zelf dat je dan toegang hebt tot de uniforms die ook voor bepaalde rollen in SQ42 worden gebruikt en dan Orgs daar de kleuren van kunnen aanpassen om te uniek te maken.ShockWave schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Ze kunnen vast wel een bijpassend uniform verzinnen welke je op de schepen draagt of die je al op port Olisar hebt als keuze?...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Heb zelf een Avenger stalker met holdingpods voor je bounty's, deze heb je nu weinig aan omdat je nog geen personen kan aanhouden en uitleveren alleen neerknallen.Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:54:
Ben nu erg aan het kijken wat ik wil. Ik vind de Avenger schepen er erg mooi uit zien en zouden het ook goed moeten doen. Een Stalker pakket is een optie, maar ik las ook iets over het upgraden van een Mustang voor 20 dollar naar de Avenger Titan, waarvan ik steeds lees dat deze de favoriet is van de Avengers.
Als iemand toevallig hier meer over weet, dan hoor ik dat graag.
Bedankt in ieder geval voor alle reacties.
De Titan heeft ipv pods dan cargospace maar veel kan je er imo niet in kwijt en heb voor small freigt een Reliant Kore soccermomminivan.
Voor vracht raadt ik toch minimaal een Freelancer aan dan maak je ook nog wat winst zonder dat je 20x heen en weer moet, vracht moet ook nog in de game komen dus dat kan nog even wachten.
Mustang weinig tot geen ervaring mee, een keer stukje gevlogen met een gekaapte op port Olisar maar ik vindt ze ook erg krap en voor mijn gevoel minder comfortabel.
In en uitstappen was ook een crime en ging na meerdere pogingen eindelijk goed.
Leuk voor even rondvliegen rond port Olisar maar verder...nee
Qua vliegen vindt ik de Avenger 10x beter dan een Aurora, je hebt meer en beter zicht door de bubblecanopy en hij reageert iets gemoedelijker op je flightcontrols niet zo zenuwachtig doordat hij een stuk zwaarder is.
Uitstappen voor eva (spaceflight) is ook makkelijker en je kan makkelijker iemand meenemen.
Bij de Aurora zitten de deuren vlak bij elkaar dus of opent de deur en stapt uit of je beland in je bed
Als je de deur weer wilt sluiten stap je weer uit of de andere deur gaat open of je beland weer in je bed...vlieg ook meestal met open deuren weg welke soms wel en soms niet vanzelf sluiten...
Zag dat iemand in de bestanden kon komen voor de spacesuits, kan je hier zelf dan ook eigen overlay's in plaatsen die je dan kan kiezen?Facerafter schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:00:
Ik hoop zelf dat je dan toegang hebt tot de uniforms die ook voor bepaalde rollen in SQ42 worden gebruikt en dan Orgs daar de kleuren van kunnen aanpassen om te uniek te maken.
Speelde vroeger Tribes2 en daar had je ook clancolors welke als bestand in de juiste map geplaatst de keuze gaf voor je clanarmor.
Iedereen die dat bestand ook in de gamemap had zag jou dan in die suit.
Had je het bestand niet dan zag je de standaard ingamecolors.
Dit ging dan door het in paint bewerken van een bestaande armorlayout welke als 2d afbeelding in de game was opgeslagen.
Zal tegenwoordig wel wat moeilijker/anders zijn dan toen maar wie weet???
[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 23-08-2016 10:19 ]
Gisteren nog in de .pak files gekekenShockWave schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
Zag dat iemand in de bestanden kon komen voor de spacesuits, kan je hier zelf dan ook eigen overlay's in plaatsen die je dan kan kiezen?
Speelde vroeger Tribes2 en daar had je ook clancolors welke als bestand in de juiste map geplaatst de keuze gaf voor je clanarmor.
Iedereen die dat bestand ook in de gamemap had zag jou dan in die suit.
Had je het bestand niet dan zag je de standaard ingamecolors.
Dit ging dan door het in paint bewerken van een bestaande armorlayout welke als 2d afbeelding in de game was opgeslagen.
Zal tegenwoordig wel wat moeilijker/anders zijn dan toen maar wie weet???
Maarja je krijgt geen optiemenu met kledingkeuze bij de kast, waar je standaar je laatst gedragen suit aankrijgt en het lijk mij niet dat je hem in de winkel krijgt te zien...hmmm wie weet als we maar genoeg erover vragen misschien..ooit..
Freelancer is hartstikke leuk, alleen het prijskaartje vind ik wat minder leuk.ShockWave schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
Heb zelf een Avenger stalker met holdingpods voor je bounty's, deze heb je nu weinig aan omdat je nog geen personen kan aanhouden en uitleveren alleen neerknallen.
De Titan heeft ipv pods dan cargospace maar veel kan je er imo niet in kwijt en heb voor small freigt een Reliant Kore soccermomminivan.
Voor vracht raadt ik toch minimaal een Freelancer aan dan maak je ook nog wat winst zonder dat je 20x heen en weer moet, vracht moet ook nog in de game komen dus dat kan nog even wachten.
Mustang weinig tot geen ervaring mee, een keer stukje gevlogen met een gekaapte op port Olisar maar ik vindt ze ook erg krap en voor mijn gevoel minder comfortabel.
In en uitstappen was ook een crime en ging na meerdere pogingen eindelijk goed.
Leuk voor even rondvliegen rond port Olisar maar verder...nee
Qua vliegen vindt ik de Avenger 10x beter dan een Aurora, je hebt meer en beter zicht door de bubblecanopy en hij reageert iets gemoedelijker op je flightcontrols niet zo zenuwachtig doordat hij een stuk zwaarder is.
Uitstappen voor eva (spaceflight) is ook makkelijker en je kan makkelijker iemand meenemen.
Bij de Aurora zitten de deuren vlak bij elkaar dus of opent de deur en stapt uit of je beland in je bed
Als je de deur weer wilt sluiten stap je weer uit of de andere deur gaat open of je beland weer in je bed...vlieg ook meestal met open deuren weg welke soms wel en soms niet vanzelf sluiten...
Ik vind het helemaal oke dat mensen flink geld neertikken voor zo'n schip, en zit 0 waarde oordeel achter (ik heb zelf een stukje meer dan dat zitten in een ander spel - Hearthstone), maar ik ben niet van plan, zeker nu nog niet, om zoveel geld neer te leggen voor een schip.
De Titan is voor interessant omdat ik hem eigenlijk overal aangeraden zie worden van de 3, waarbij een doorslaggevend argument is, dat je hem ook weer kan upgraden naar een Stalker.
Keuze voor Mustang is puur gewoon om te upgraden, verder geen interesse in. Want upgraden betekent toch dat je de Mustang kwijt bent en ik in dit geval de Titan in plaats krijg?
Ik heb dus een 300i schip in mijn bezit momenteel, en zat net weer even ingelogd op de website.
Het is allemaal wat veel om in 1 keer te begrijpen. Geen idee wat ik met mijn 300i kan ook.
Maar eigenlijk heb ik voor nu 1 vraag. Al die schepen die daar staan, zijn die straks ok in-game te kopen door het spel te spelen en geld te verdienen?
Sinds 2013 is er wel wat gebeurd onderhand.ActualFantasy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:42:
Ik heb het al een tijdje niet gevolgd, maar ben al backer sinds 2013.
Ik heb dus een 300i schip in mijn bezit momenteel, en zat net weer even ingelogd op de website.
Het is allemaal wat veel om in 1 keer te begrijpen. Geen idee wat ik met mijn 300i kan ook.
Maar eigenlijk heb ik voor nu 1 vraag. Al die schepen die daar staan, zijn die straks ok in-game te kopen door het spel te spelen en geld te verdienen?
Dankje.Case_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Sinds 2013 is er wel wat gebeurd onderhand.Maar om antwoord te geven op je vraag: Ja je kan ze uiteindelijk 'bijna' allemaal kopen. Sommige schelen zullen iets exclusiever zijn dan andere, daar moet je meer moeite voor doen. Capitals e.d. zul je waarschijnlijk een goede reputatie voor moeten hebben bij bepaalde facties. Daarnaast zullen de kosten daarvan wel wat te hoog worden voor 1 persoon zijn om te kopen
.
Vanavond de client maar eens installeren en zien wat dat brengt.
Hoop dat je een beetje geluk hebt met 2.4, als 't tegenvalt met performance kan je beter nog een paar dagen wachten op de 2.5 patch. Waarschijnlijk zal die ietsje beter gaan werken. Dan gaan we ook wel weer een paar sessies met de org doen op Discord.ActualFantasy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:00:
[...]
Dankje.
Vanavond de client maar eens installeren en zien wat dat brengt.
Nog interessante info uit 'Ben's-day' over capitals in 3.0 (Carrack BMM en Starliner)
Nichole:"With 3.0 coming out, do u foresee ships like the Genesis becoming something that makes its way onto the production floor"
Ben: "The Genesis shouldn't be impossibly far off, I think we should try and hit some of the really popular ships like the BMM and Carrack and so on before we get to the really role specific [ships].
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 23-08-2016 11:08 ]
Ik blijf nog even wachten met spelen. Dit spel is wat mij betreft te veelbelovend om in Alpha te spelen. Klinkt misschien raar?
Oh en mijn hardware raakt achterop. Maar over een jaar of zo is het voor mij tijd voor nieuwe hardware (lang leve Pascal) en dan is het spel ook weer een stuk verder en dan ben ik er helemaal klaar voor
Mustang ben je inderdaad kwijt ingame en je hangaar, daar krijg je dan je upgraded schip voor.Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:39:
Keuze voor Mustang is puur gewoon om te upgraden, verder geen interesse in. Want upgraden betekent toch dat je de Mustang kwijt bent en ik in dit geval de Titan in plaats krijg?
Wat je wel behoudt bij upgraden zijn de extra's, heb je LTI op je mustang dan gaat deze door met je upgrade.
Op de site van starcitizen blijft onder je "mijn RSI" wel je Mustang zichtbaar maar kan je deze aanklikken om te zien naar welke schip je de uprgade hebt gedaan.
Hoe bedoel je dat ik de hangar dan kwijt ben, of krijg je dan een nieuwe?ShockWave schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Mustang ben je inderdaad kwijt ingame en je hangaar, daar krijg je dan je upgraded schip voor.
Wat je wel behoudt bij upgraden zijn de extra's, heb je LTI op je mustang dan gaat deze door met je upgrade.
Op de site van starcitizen blijft onder je "mijn RSI" wel je Mustang zichtbaar maar kan je deze aanklikken om te zien naar welke schip je de uprgade hebt gedaan.
Ik denk dat Shockwave bedoelde dat je 'm in je hangar kwijt bentBenjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
Hoe bedoel je dat ik de hangar dan kwijt ben, of krijg je dan een nieuwe?
Natuurlijk schieten we niet op onze tweaker broeders, maar its good to be evil. dus als je wat anders wil... hint hint, handtekening
Ofwel, zoek je een organisatie? En past het beleid van GOT Inc. niet bij je speelstijl, neem dan eens een kijkje bij SKIR!Bornhald schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:52:
maar met al die nieuwe mensen hier, is het dan nog de moeite om te zeggen dat niet iedereen gewoon handelaar wil zijn, sommige van ons willen ook dingen doen die GOTinc verbied.
Natuurlijk schieten we niet op onze tweaker broeders, maar its good to be evil. dus als je wat anders wil... hint hint, handtekening
Was dat wat je wou zeggen?
Dit is ook wel leuk om te zien van 2 jaar terug
Ook nog even de Comm-link voor deze week van Zyloh:
WEEK 34. Post-Gamescom
Greetings Citizens!
What. A. Week.
Gamescom 2016 is now behind us, leaving loads of new information and content in its wake! If you missed watching any of the action live, make sure to check out our official YouTube channel to catch the replays!
Another Concept Sale, another Question & Answer session. Starting later today we will begin collecting questions from the community that we'll answer in our two-part Q&A post for the Anvil Terrapin. Ask your questions here!
Season 3 of ATV continues! This week's Around the Verse comes from our Frankfurt studio, hosted by Brian Chambers and Dan Truffin!
Friday's Reverse the Verse will also be broadcast from the Frankfurt studio! Tune in LIVE to ask your followup questions to Around the Verse.
The last 7 days have really solidified our belief that we have one of the best communities out there. I want to take a moment to thank the thousands of people who showed their support throughout the week, making our Gamescom 2016 experience and unforgettable one. THANK YOU!
Lastly, a huge shoutout to the volunteer moderators who assisted with all the various communication channels throughout the week. I could not be more proud of the exemplary effort you all put in to help the shows run as smooth as possible.
Next stop? CitizenCon 2016.
THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, August 23rd
- Lore Post
Wednesday, August 24th
- Terrapin Q&A: Part I
- Jump Point Rewind
Thursday, August 25th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Around the Verse 3.4: Frankfurt - YouTube: StarCitizen
- Vault Update
Friday, August 26th
- [Time TBD] Reverse the Verse 2.4: Frankfurt- http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Terrapin Q&A: Part II
- Weekly Newsletter
[ Voor 68% gewijzigd door Case_C op 23-08-2016 14:22 ]
eigenlijk wel jaCase_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Ofwel, zoek je een organisatie? En past het beleid van GOT Inc. niet bij je speelstijl, neem dan eens een kijkje bij SKIR!
Was dat wat je wou zeggen?
maar dan meer zo
Skirmishers
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 14:04 ]
Hoe is het spel qua besturing? Speelt het goed met een knuppel?
Je kan lid zijn bij verschillende organisaties, je kan wel maar 1 main org hebben. Bij de overige ben je dan affiliate. Zolang er ingame nog geen verschil is/org-system gaan wij er nog niets mee doen, gezien het dan nog geen zin heeft. We spelen al wel samen op discord, maar dan maakt het verder niet uit waar je bij hoort.Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:36:
Kan je ook wat met beide doen? Of moet je dan 2 accounts hebben?
Hoe is het spel qua besturing? Speelt het goed met een knuppel?
Speel zelf met M/K, spelen zat mensen met Hotas en knuppels.. maar dat kost wel moeite om het goed in te stellen volgens mij.
Heel erg bedankt Bornhald!
Een hotas lijkt me wel heel tof om te gebruiken, waarschijnlijk is het wel lastiger om te spelen (in ieder geval aan het begin), maar tof lijkt het me wel, zeker bij het gebruik van een kleiner schip.
Graag gedaan, en veel plezier ermeeBenjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:02:
Zo moet straks een Aurora LX LTI hebben.
Heel erg bedankt Bornhald!
Een hotas lijkt me wel heel tof om te gebruiken, waarschijnlijk is het wel lastiger om te spelen (in ieder geval aan het begin), maar tof lijkt het me wel, zeker bij het gebruik van een kleiner schip.
Ik heb een Hotas geprobeerd, maar is denk ik niet mijn stijl.
kan je ook lekker zelf aanpassen en in hobbien, maar als dat je ding niet is kan je ook gewoon een profiel downloaden
Klopt inderdaad!WickedWizard schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:57:
Klopt het dat je alleen nu een Carrack kunt kopen/upgraden en dat hij normaal gesproken niet te koop is buiten bepaalde sales om? Aangezien hij niet los te verkrijgen is momenteel tenzij je upgrade. Ben er even uit geweest, dus was benieuwd.
Thanks!
Als je ze omsmelten naar rsi store credit. Dan kan je het bedrag in store credit van de prijs afhalen en betaal je alleen Btw over het rest bedragWickedWizard schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:10:
[...]
Thanks!Denk er sterk over om mijn 350R om te smelten en de Connie Andy te upgraden dan. Die UEE Explorer package is helemaal niet zo voordelig voor ons Europeanen met een prijs van ongeveer $599. Voor Amerikanen is het slechts $495. Jammer!
Dus 495-250 voor de connie - 120? Voor de 350r=125*1.21
Edit
Of je probeert tegen 80% van de waarde 125 rsi credit te kopen op reddit
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 17:21 ]
Oh, serieus? De Connie is het oude Rear Admiral LTI package met physical goods, die is blijkbaar $275 aan store credit waard. De 350R slechts $100. Maar waarom trek je het van de US prijs van $495 af, moet dat niet $598 zijn? Waarvoor hij voor ons EU-inwoners vermeld staat?Bornhald schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:16:
[...]
Als je ze omsmelten naar rsi store credit. Dan kan je het bedrag in store credit van de prijs afhalen en betaal je alleen Btw over het rest bedrag
Dus 495-250 voor de connie - 120? Voor de 350r=125*1.21
495 - 275 - 100 = 120. En 120*1.21 = $145,20. Dat zou wel nice zijn. Ik snap alleen niet waarom je de US prijs van 495 hanteert?
Je hoeft alleen Btw te betalen over wat je er extra bijstort
De prijs 598 is inclusief Btw over het hele bedrag
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 17:30 ]
Ah oké, ik weet dat je erg into dat schepen handelen zit dus durf het bijna niet te vragenBornhald schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:27:
Omdat die andere prijs inclusief Btw is, over schepen die je al bezit is al Btw betaald en 120*1,21=145, 20
Je hoeft alleen Btw te betalen over wat je er extra bijstort
De prijs 598 is inclusief Btw over het hele bedrag
Carrack = loaner Connie voor nu en Terrapin is een Super Hornet loaner las ik al. Dus die Connie blijf ik voorlopig toch nog even houden.
Misschien toch nog maar bestellen
Ik weet 100% zeker dat je over rsi credit al Btw heb betaald, dat alles wat je met rsi credits betaald van het bruto bedrag af gaat en dat je alleen nog Btw over het restant betaaldWickedWizard schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:33:
[...]
Ah oké, ik weet dat je erg into dat schepen handelen zit dus durf het bijna niet te vragen, maar weet je dit zeker? Want dan is die UEE Explorer Package imo wel een goede deal voor wat ik er in het pakket allemaal bij krijg (Terrapin, Carrack+Rover, Dragonfly).
Carrack = loaner Connie voor nu en Terrapin is een Super Hornet loaner las ik al. Dus die Connie blijf ik voorlopig toch nog even houden.
Edit
Om het te proberen kan je altijd eerst de 350 omsmelten dan het proces doorlopen. Als het dan toch niet zo schijnt te zijn als ik beweer kan je altijd een buyback op de 350 doen met store credit en een token waardoor je credits mag inzetten
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 17:42 ]
Niet nodig gehad, je had inderdaad gelijk. Echt top, ik had nog een game package met een Cutlass Red waar ik geen plannen mee had, dus uiteindelijk heeft het me niks gekost en heb ik nog $15 store credit overBornhald schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:38:
[...]
Edit
Om het te proberen kan je altijd eerst de 350 omsmelten dan het proces doorlopen. Als het dan toch niet zo schijnt te zijn als ik beweer kan je altijd een buyback op de 350 doen met store credit en een token waardoor je credits mag inzetten
Trouwens, mocht je zo'n buyback token gebruiken, krijg je dan weer een nieuwe na een paar maanden oid?
En geen dank voor de hulp
[ Voor 11% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 17:59 ]
Mijn CPU is een i5 2500k en ik heb 8gb ram. Worden dat erge bottlenecks voor de GPU?
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 23-08-2016 21:02 ]
Wil je het beste eruit halen zal het wel eens een bottleneck kunnen vormen.@aicaramba
1070 is een prima GPU om het op te draaien. Op mijn RX480 draait het ook gewoon goed, maar het grootste probleem op het moment is gewoon hun netcode nog niet op orde is, waardoor PU op dit moment (als ik me niet vergis) is gecapped op 30fps. Dit veranderen ze vanaf 3.0 volledig en 2.5 draait ook al een stuk stabieler dan 2.4.aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:00:
Ik heb ondertussen een 4,5 jaar oude pc en ik wil misschien upgraden. Ik wil alleen de GPU upgraden (wss gtx 1070). In hoeverre is het bekend hoe goed het spel zal draaien met die kaart? Het is nog alpha, dus er zijn nog performance issues, maar kan er al iets nuttigs over worden gezegd, of nog totaal niet?
Mijn CPU is een i5 2500k en ik heb 8gb ram. Worden dat erge bottlenecks voor de GPU?
Ik zou me geen zorgen maken met een 1070, maar ik zou wel overwegen om op een later moment je systeem ook gewoon een gehele upgrade te geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 23-08-2016 21:07 ]
Word weer gezellig druk hier in 't topic zo plotsaicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:00:
Ik heb ondertussen een 4,5 jaar oude pc en ik wil misschien upgraden. Ik wil alleen de GPU upgraden (wss gtx 1070). In hoeverre is het bekend hoe goed het spel zal draaien met die kaart? Het is nog alpha, dus er zijn nog performance issues, maar kan er al iets nuttigs over worden gezegd, of nog totaal niet?
Heb zelfs een GTX1070 die ik gebruik in combinatie met een 1440p widescreen, aardig wat pixels dus. Maar dat draait in de Arena Commander en hangar prima op high settings
Een i7 is door de multithreading voor SC inderdaad de betere keus, daar gaat de game nu en ook in de toekomst goed gebruik van maken.Quze schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:03:
Ik ben ook bezig met een nieuwe pc, wat ik begrepen heb vraagt sc meer van je cpu als een andere game doordat er gebruik gemaakt wordt van de cryengine. Daarom neig ik nu naar een i7 ipv een i5 6600.
Wil je het beste eruit halen zal het wel eens een bottleneck kunnen vormen.
Ik had al een tijdje een gamepackage, hoorCase_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:07:
[...]
Word weer gezellig druk hier in 't topic zo plots.
Heb zelfs een GTX1070 die ik gebruik in combinatie met een 1440p widescreen, aardig wat pixels dus. Maar dat draait in de Arena Commander en hangar prima op high settings(Glitches e.d. daar gelaten) De PU is nog steeds sterk afhankelijk van de servers en daar is de fps dan ook naar, als er wat gebeurt er spawned een Starfarer ofzo dan tanked de fps behoorlijk.
Niemand enig idee of de 2500k een bottleneck kan vormen?
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 23-08-2016 21:11 ]
Weet ik, heb je naam al veeel eerder hier gezienaicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Ik had al een tijdje een gamepackage, hoor (2 jaar ofzo). Maar door mn wat verouderde hardware was ik 'n beetje de focus verloren, aangezien ik het toch niet echt kan spelen. Ik was van plan om te wachten met het bepalen van de hardware tot de game wordt gereleased, omdat er dan betere hardware is en het duidelijker is wat voor hardware nodig is.
Een 2500k moet volgens mij nu nog wel meekomen, maar als je daar een dikke GPU aan hangt zal dat wel de bottleneck worden. Zit zelf op een i7-4770k, dus kan niet oordelen voor die CPU. Maar er zijn volgens mij nog wel zat mensen die daar wel mee spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 23-08-2016 21:12 ]
Een 2500k is een redelijke bottleneck op een gegeven moment. Maar zoals hier wel vaker gezegd, het heeft geen zin om uitspraken te doen over een game dat nog lang niet klaar isaicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Ik had al een tijdje een gamepackage, hoor(2 jaar ofzo). Maar door mn wat verouderde hardware was ik 'n beetje de focus verloren, aangezien ik het toch niet echt kan spelen. Ik was van plan om te wachten met het bepalen van de hardware tot de game wordt gereleased, omdat er dan betere hardware is en het duidelijker is wat voor hardware nodig is.
Het grappige is dat ik 1 dag vóór de 3.0 livestream, maar weer eens ging kijken hoe het met Star citizen ging, zonder dat ik wist dat er weer een grote demo werd gegevenCase_C schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:11:
[...]
Weet ik, heb je naam al veeel eerder hier gezien. Maar sinds de 3.0 livestream begint het hier weer op te leven, dat is wel leuk om te zien
.
Een 2500k moet volgens mij nu nog wel meekomen, maar als je daar een dikke GPU aan hangt zal dat wel de bottleneck worden. Zit zelf op een i7-4770k, dus kan niet oordelen voor die CPU. Maar er zijn volgens mij nog wel zat mensen die daar wel mee spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 23-08-2016 21:13 ]
Dat had ik nou ook! Las meteen dat er een nieuw content getoond ging worden..ff kijken of ik het weer zo kan timen de volgende keer😀aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:12:
[...]
Het grappige is dat ik 1 dag vóór de 3.0 livestream, maar weer eens ging kijken hoe het met Star citizen ging, zonder dat ik wist dat er weer een grote demo werd gegeven
Ik had het de dag erna. Goh eens even een filmpje weer checken. Bleek het de demo van 3.0 te zijn hahaaicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:12:
[...]
Het grappige is dat ik 1 dag vóór de 3.0 livestream, maar weer eens ging kijken hoe het met Star citizen ging, zonder dat ik wist dat er weer een grote demo werd gegeven
Ik ga zelf tzt als de release is upgraden. Draai nu met een gtx760 en een fx8320 op 1080p. Net code is wat het de nek om draait op dit moment in de pu
Iemand?Quze schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:59:
Correct me if im wrong..maar squad42 en the multiplayer worden toch gelijk uitgebracht? Loop je dan geen fikse achterstand op als je met squad 42 begint?
Het plan is altijd geweest dat SQ42 uit zou komen vóórdat de PU definitief released zou worden. De PU kun je meer zien als een work in progress dat naarmate de tijd vordert zal worden uitgebreid met meer features en stabielere builds en zal worden bijgeschaafd aan de hand van player feedback en testen. Dit is een proces wat nog wel flinke poos zou kunnen duren.
Squadron 42 is een singleplayer campagne (met drop-in drop-out coöp) dat eigenlijk dit jaar uit had moeten komen, volgens de planning die we het laatst hebben gehoord. Dit is nog steeds niet ontkend, maar het feit dat er niks op Gamescom werd getoond of gezegd doet mij vermoeden dat SQ42 in 2016 het daglicht niet zal zien.
TL;DR: Ja, SQ42 staat op de planning om veel eerder uit te komen dan de uiteindelijke PU.
Nope bedoeling is dat squadron 42 eerst uitkomt. Persistent Universe hebben ze nog niet eens 1 zonnestelsel klaar laat staan de known 100 upon release.Quze schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:59:
Correct me if im wrong..maar squad42 en the multiplayer worden toch gelijk uitgebracht? Loop je dan geen fikse achterstand op als je met squad 42 begint?
Al zouden ze tegelijkertijd uitkomen maakt dat nog niets uit. Ik weet niet hoeveel je weet over deze game maar het is niet je traditionele MMO waar je leveled tot level 80 en dan gaat raiden.
instances zullen in het begin door netwerk code echt niet super groot zijn dat je mega battles krijgt. Daarbij begint het spel al staggered. Sommige mensen hebben een idris een constellation, starfarer etc on release en een hele hoop mensen hebben starter ships. Dit is alleen maar leuk want er is geen ultieme schip. Rock paper scissors. Een idris heeft fighters om zich heen nodig want 5 fighters kunnen aardig wat doen tegen een lone idris. dus "fleet" composition is heel erg belangrijk. tenminste als je de nog niet geziene pvp slider voluit zet. Ik denk dat dit een die spellen zal zijn waarbij mensen zich ook nog kunnen meten in het universum als je 2 jaar na release in stapt. je maakt je eigen adventure en kunt dat coop solo (tot op zekere hoogte) of en/of pvp doen.
edit: Sniped!
edit @above: Citizencon in october krijgt reveals over Squadron 42. If you think this is awsome with till october you havent seen nothing yet! zei chris in de livestream volgens mij. paar keer gezegd in ieder geval dat in october echt wel wat word laten zien over sq42
[ Voor 8% gewijzigd door Kingpinda op 23-08-2016 22:49 ]
Life is like living only without the peaches
Verwijderd
Wat ik een beetje jammer vindt is dat je bij missies toch telkens weer door een sluis moet, in een lift, stuk lopen etc etc. Want als je een missie wilt regelen zou dat ook prima via je communicator moeten. (Op de illegale missies na uiteraard)
Ben benieuwd wat ze op citizen con gaat laten zien die over iets van 6 weken gehouden wordt.
Absoluut. Ik zag altijd al een enorme potentie in Star Citizen, de ideeen enz maakte me toen heel enthousiast, maarja, iets zeggen en het dan ook doen/voor elkaar krijgen, dat zijn vaak 2 realiteiten.batumulia schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:06:
Ze zijn goed bezig. Ik vermoed dat het doneren een stuk sneller ging na de Gamescom demo
Met deze demo lieten ze zien dat ze het wel voor elkaar hebben gekregen, dat die beloftes waar worden gemaakt. Het spel is nog niet zo ver, maar nu voelt het voor mij in ieder geval een kwestie van tijd, en is het niet meer een kwestie van hopen.
ik moest er vooral heel hard om lachen in ieder geval
laatste comment gaat over een container die niet geladen kan worden..
dit is waar hij neer gezet/gegooid wordt

en dit is waar hij staat nadat er geklapperd is met de laadklep

ben het dus wel eens met de conclusie dat die kist niet heeft bewogen. Zou het dan ook raar hebben gevonden had hij wel bewogen..
[ Voor 125% gewijzigd door Bornhald op 23-08-2016 23:51 ]
Een 2500k kan nog prima meekomen mits je hem overklokt. Heb zelf een 3570k en denk er nog niet over na om hem te upgraden. Misschien over een paar jaar wanneer SC klaar is.aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:00:
Heeft er al iemand in de 2,4 alpha geprobeerd om bij een van de missies te vliegen naar een ver weg gelegen punt zonder warpdrive te gebruiken? Of naar de planeet die in de buurt hangt?
[ Voor 30% gewijzigd door aicaramba op 24-08-2016 08:04 ]
Verwijderd
Ik ga mezelf geen illusies voorhouden dat alles in die 3.0 build perfect zou werken. Momenteel heeft 2.5 ook nog voldoende bugs. Dus dat bijvoorbeeld een character in z'n default pose blijft staan terwijl je loopt lijkt me niet zo'n heel gek verhaal. En wellicht hebben ze B-roll om tussen te switchen bij bijvoorbeeld die lift, en de end-scene.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:44:
ik vond die demo breakdown ook flink overtrokken. Meeste regelrechte onzin. Die cutscenes zijn enige waar ik mijn wenkbrouwen over frons
Moet wel zeggen dat Jared behoorlijk snel was met het switchen van camera's etc.
Ik weet wel dat mensen het geprobeerd hebben. Het probleem is dan alleen dat je dagen bezig bent, en de servers crashen/resetten meestal voor je ergens aankomt... Ik weet wel dat Fordox destijds nog 15 minuten lang het geprobeerd heeft voor hij het beu wasaicaramba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:03:
Ze zeggen dat er geen loading screens zijn enzo, dat alles seamless is.
Heeft er al iemand in de 2,4 alpha geprobeerd om bij een van de missies te vliegen naar een ver weg gelegen punt zonder warpdrive te gebruiken? Of naar de planeet die in de buurt hangt?
Ik denk inderdaad ook wel dat het zo gaat werken. Je gaat 1 of 2x langs bij je employer en verder regelen ze het via mobi-glass al dan niet met/zonder filmpje.kipkruide schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:11:
[...]
Ik denk dat het gros gewoon via je mobiglass zal lopen, en alleen de top tier missions zullen worden aangeboden met uitgebreide scripting en acteerwerk. En ze hebben het wel goed gedaan met het verloop. Je hoeft alleen maar ergens heen om hem op te pakken, en de rest gaat via je mobiglass.
Afhankelijk van hun capaciteiten met mo-cap en andere productie-technieken kunnen we nog heeel veel van dit soort missies gaan zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 24-08-2016 09:13 ]
Ik denk dat het gros gewoon via je mobiglass zal lopen, en alleen de top tier missions zullen worden aangeboden met uitgebreide scripting en acteerwerk. En ze hebben het wel goed gedaan met het verloop. Je hoeft alleen maar ergens heen om hem op te pakken, en de rest gaat via je mobiglass.Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:43:
[...]
Absoluut. Ik zag altijd al een enorme potentie in Star Citizen, de ideeen enz maakte me toen heel enthousiast, maarja, iets zeggen en het dan ook doen/voor elkaar krijgen, dat zijn vaak 2 realiteiten.
Met deze demo lieten ze zien dat ze het wel voor elkaar hebben gekregen, dat die beloftes waar worden gemaakt. Het spel is nog niet zo ver, maar nu voelt het voor mij in ieder geval een kwestie van tijd, en is het niet meer een kwestie van hopen.
Met de huidige staat van ontwikkeling vd game lijkt het me te vroeg en niet heel zinvol om je 2500k CPU te upgraden. Dat is nog best vrij aardige cpu. 2500k + 1070 lijkt me prima combi om eerste indruk te krijgen vd game en al wat te spelen. Geheugen lijkt me geen materiele bottleneck.aicaramba schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:00:
Mocht je nieuw willen kopen dan is het waarschijnlijk in het algemeen verstandiger om op zijn minst te wachten tot oktober/december want dan liggen de nieuwe Intel Kaby Lake moederborden in de winkel die een betere featureset (bijv. ondersteuning optane / 3dxpoint) hebben dan de huidige Z170 of wellicht op de AMD Zen CPU’s en moederborden die denk ik in 17Q1 komen.
Tegen de tijd dat de game echt released is zijn we denk ik zo paar jaar verder. Dan is alles wat we nu hebben eigenlijk al verouderd.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ik herinner me in ieder geval een filmpje van iemand die acht uur lang in 1 richting vloog en inderdaad de bestemming bereikte. Ook zie je natuurlijk de planeten, manen en ander warp locaties aan je voorbijgaan tijdens het warpen, wat ook wel aangeeft dat je je echt verplaatst door de ruimte. Als laatste was er ook nog een filmpje van iemand die gewoon ergens rondvloog en dat er toen in de achtergrond een hele korte flits was, als je dan goed keek in 1 frame van die video zag je gewoon een schip daar (weet niet meer welke) die kennelijk voorbij warpte. Zal eens kijken of die dingen nog te vinden zijnaicaramba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:03:
Ze zeggen dat er geen loading screens zijn enzo, dat alles seamless is.
Verwijderd
Een B-rol hebben lopen en handig cutscenes doen is wel wat anders dan een niet perfecte build. Dat is op zijn zachts gezegd redelijk mooi weer spelen daar waar de zon niet schijnt.Ik ga mezelf geen illusies voorhouden dat alles in die 3.0 build perfect zou werken. Momenteel heeft 2.5 ook nog voldoende bugs. Dus dat bijvoorbeeld een character in z'n default pose blijft staan terwijl je loopt lijkt me niet zo'n heel gek verhaal. En wellicht hebben ze B-roll om tussen te switchen bij bijvoorbeeld die lift, en de end-scene.
Moet wel zeggen dat Jared behoorlijk snel was met het switchen van camera's etc.Dat deed hij vorig jaar nog wel anders
.
Als je dat in relatie tot hun funding neemt met de recente controverse met de TOC en refunding en de +/- 2 milj die weer is binnen gehaald op basis van die demo staat CIG er niet lekker bij (als dit zo is).
Des al niettemin wil ik niet liever dan een game zoals geschetst in 3.0 spelen
Verwijderd
Ze hadden 3 video mix operators (waaronder Jared), 1 twitch operator, 1 licht operator en 1 videoscherm operator.Case_C schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:01:
Moet wel zeggen dat Jared behoorlijk snel was met het switchen van camera's etc.Dat deed hij vorig jaar nog wel anders
.
(Geluid was overigens naadje omdat die zaal speaker systemen voor techno feesten had of zo want veel teveel bas)
Nog gefeliciteerdKingpinda schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:45:
[...]
Nope bedoeling is dat squadron 42 eerst uitkomt. Persistent Universe hebben ze nog niet eens 1 zonnestelsel klaar laat staan de known 100 upon release.
Al zouden ze tegelijkertijd uitkomen maakt dat nog niets uit. Ik weet niet hoeveel je weet over deze game maar het is niet je traditionele MMO waar je leveled tot level 80 en dan gaat raiden.
Ik zal ook niet zeggen dat het zo was, lijkt me ook logischer dat alle vreemde situaties in de trailer eerder te weiden zijn aan bugs en glitches dan andere oorzaken. Maar goed de trailer heeft laten zien wat ze nu intern hebben, en met wat ze in het verleden al hebben gedaan vertrouw ik erop dat dit uiteindelijk ook goed te spelen gaat zijn.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Een B-rol hebben lopen en handig cutscenes doen is wel wat anders dan een niet perfecte build. Dat is op zijn zachts gezegd redelijk mooi weer spelen daar waar de zon niet schijnt.
Als je dat in relatie tot hun funding neemt met de recente controverse met de TOC en refunding en de +/- 2 milj die weer is binnen gehaald op basis van die demo staat CIG er niet lekker bij (als dit zo is).
Des al niettemin wil ik niet liever dan een game zoals geschetst in 3.0 spelen
Bij de 3.0 trailer ging het vooral om de grotere schaal van de maps en planetside. Overige systemen die ze nog niet volledig showen zullen waarschijnlijk tegen de tijd dat 3.0 uit komt ook wel werken.
Maar het zou me ook niets verbazen dat het kistje op het laatst wanneer het ingeladen zou worden voor een exploderende Freelancer zou zorgen (cause lol bugs
Was het wel beter qua temperatuur? Verder was de kwaliteit van de stream wel beter dan voorgaande jaren volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:31:
[...]
Ze hadden 3 video mix operators (waaronder Jared), 1 twitch operator, 1 licht operator en 1 videoscherm operator.
(Geluid was overigens naadje omdat die zaal speaker systemen voor techno feesten had of zo want veel teveel bas)
Ah, kijk, gevonden. Filmpje waar iemand op afstand een schip in quantum volgt:Thisuren schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:22:
[...]
Ik herinner me in ieder geval een filmpje van iemand die acht uur lang in 1 richting vloog en inderdaad de bestemming bereikte. Ook zie je natuurlijk de planeten, manen en ander warp locaties aan je voorbijgaan tijdens het warpen, wat ook wel aangeeft dat je je echt verplaatst door de ruimte. Als laatste was er ook nog een filmpje van iemand die gewoon ergens rondvloog en dat er toen in de achtergrond een hele korte flits was, als je dan goed keek in 1 frame van die video zag je gewoon een schip daar (weet niet meer welke) die kennelijk voorbij warpte. Zal eens kijken of die dingen nog te vinden zijn
Verwijderd
Dat zeker, geen sauna deze keer.Case_C schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:58:
Was het wel beter qua temperatuur? Verder was de kwaliteit van de stream wel beter dan voorgaande jaren volgens mij.
De Twitch feed heeft behoorlijk last van interlacing artefacts hoor. Ze hadden HD recorders voor de video feeds dus filmpjes daarvan zijn veel mooier.
Dit is ook een leuke toevoeging daaraanThisuren schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Ah, kijk, gevonden. Filmpje waar iemand op afstand een schip in quantum volgt: [video]
Een aantal jaar terug werd elke negatieve of kritische opmerking de grond in gestampt. Nu wordt er iets opener over gepraat.. Niet dat ik wil zeggen dat alles slecht is, natuurlijk. Maar het lijkt me gezond om redelijk kritisch te blijven.
Dat gezegd hebbende vind ik dat ik het absoluut niet vind tegen vallen, wat er nu gespeeld kan worden en wat ze laten zien.. Dat het langer duurt dan ze dachten vind ik niet zo raar/erg.
Oh ja, die hadden we ook nogCase_C schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:13:
[...]
Dit is ook een leuke toevoeging daaraan.
[video]