• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
(jarig!)
Facerafter schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

Ik zou daar niet helemaal nog op vertrouwen.
Het was eerst ook een Aegis starter schip en dat is het nu ook niet meer.
klopt, maar zo te zien was het wel redelijk armored, ben benieuwd waarmee ze gaan komen. Wellicht ook weer een samenwerking net als met de gemini. Maar ik denk ook niet dat dit een starter gaat zijn. Wel benieuwd wat het wel is en naar de specs
Damn 35 dollar, beetje prijzig voor een poster.
ik denk dat de prijs vooral van het transport kost, zo een rol versturen daar zitten de meeste kosten in, maar voor de rest mee eens hoor...
En een sneak peak van de Ursa Rover!
[afbeelding]
[...]
*O* *O* team carrack heeft ook een rover. zouden we daar meer van gaan krijgen. Begin wel weer de racebaan uit de oude hangar te missen, vooral met meer voertuigen voor land, straks hebben we de buggy, de rover en de firefly,

alleen niet duidelijk of het ook de Ursa rover is

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

*O* *O* team carrack heeft ook een rover. zouden we daar meer van gaan krijgen. Begin wel weer de racebaan uit de oude hangar te missen, vooral met meer voertuigen voor land, straks hebben we de buggy, de rover en de firefly,

alleen niet duidelijk of het ook de Ursa rover is
Als je kijkt bij de cockpit zie je op verschillende plekken 'URSA' staan.
Het is wel de Ursa class, hoef dus niet dezelfde te zijn als die bij de Carrack komt.

Hier beter te zien https://robertsspaceindus...jn6r/source/Ext_front.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Facerafter op 19-08-2016 10:27 ]

• Bornhald
(jarig!)
Facerafter schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Als je kijkt bij de cockpit zie je op verschillende plekken 'URSA' staan.
Het is wel de Ursa class, hoef dus niet dezelfde te zijn als die bij de Carrack komt.

Hier beter te zien https://robertsspaceindus...jn6r/source/Ext_front.jpg
hoeft niet inderdaad, maar aan de andere kant, de RSI constellation heeft ook een Kruger Intergalactic P-52 merlin :)

is in ieder geval wel een leuk dingetje, wanneer die uit is, is mijn schatting dat ie rond de $50 ex btw gaat kosten :) deze schatting is puur gemaakt op onderbuik, er zit geen rationele achter :D

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2016 10:31 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

hoeft niet inderdaad, maar aan de andere kant, de RSI constellation heeft ook een Kruger Intergalactic P-52 merlin :)
Ik bedoel meer dat er waarschijnlijk varianten komen van de Ursa rover en dat diegene van de artwork niet per se dezelfde is als die bij de carrack komt :)

• Bornhald
(jarig!)
Facerafter schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Ik bedoel meer dat er waarschijnlijk varianten komen van de Ursa rover en dat diegene van de artwork niet per se dezelfde is als die bij de carrack komt :)
Er kwamen in ieder geval meer rovers, namelijk de Ursa en de Lynx. Maar CIG kennende zullen er inderdaad ook wel subs komen van de Ursa en de Lynx

edit:

https://robertsspaceindustries.com/gamescom-sale-soon
The Gamescom sale will be announced during the Gamescom Event presentation.

Follow it here and come back soon!

[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2016 10:47 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:11
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:35:
[...]
Er kwamen in ieder geval meer rovers, namelijk de Ursa en de Lynx. Maar CIG kennende zullen er inderdaad ook wel subs komen van de Ursa en de Lynx
Mwa dat verwacht ik niet, eerder dat je wel componenten kan aanpassen. Want het is al een keer gezegd dat de rovers gewoon schepen op wielen zijn :P .
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

dan heb je toch je sub, de research rover met een big @ss schotelantenne en combat rover met missile launcher etc etc :) die verkoop je dan weer als losse pakketen en klaar. of een BUK voor je rover..

nogmaals dit is allemaal onderbuik.

maar ben wel benieuwd wat ze allemaal geen laten zien bij de presentatie.
Ah op die manier, ja dat kunnen ze idd gaan doen... Hoop het eerlijk gezegd van niet. Voor mijn part houden ze het nu allemaal lekker simpel en goed te begrijpen :) .

[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 19-08-2016 10:55 ]

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:48:
[...]

Mwa dat verwacht ik niet, eerder dat je wel componenten kan aanpassen. Want het is al een keer gezegd dat de rovers gewoon schepen op wielen zijn :P .
dan heb je toch je sub, de research rover met een big @ss schotelantenne en combat rover met missile launcher etc etc :) die verkoop je dan weer als losse pakketen en klaar. of een BUK voor je rover..

nogmaals dit is allemaal onderbuik.

maar ben wel benieuwd wat ze allemaal geen laten zien bij de presentatie.

edit:
voor de mensen die het nog niet gelezen hadden, je kan tijdelijk (tot 2.5 gereleased is) een MR naar Kora upgrade met $12.10 USD korting kopen (dus $36.30 USD in plaats van $48.40 USD.) kan niet met store credit. En mocht je het doen, het loont om af te rekenen in Britse ponden. dan is het ongeveer 31.50 USD ipv 36 of 28 euro ipv 33)

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2016 11:04 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Jeej goodies @ gamescom, toch leuk om het kantoor wat op te fleuren!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://star-citizens.de/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fdertriton.de%2FSCS45%2FSCevent2016%2F20160818_112724.JPG&key=86a685f09422ab6c90e954be342dae36f007f2da7803500a5fd4ec9047687a09

;D PG planet spoiler

[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 19-08-2016 14:03 ]

-

• Bornhald
(jarig!)
OMG niet z'n oor, we're doomed

alternatieve, DS reactie, het is niet echt, het zijn allemaal gifjes

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 19-08-2016 14:15 ]

• Case_C
Plaatje deed 't niet direct voor mij, maar heb 'm inderdaad net ook op reddit gezien :D . Ziet er toch naar uit dat dit wellicht iets met planetside mining te maken kan hebben, gezien ze toch in een soort van cockpit zitten?

Denk dat we hier vanavond meer van gaan zien... ik helaas pas zondag... want dan heb ik pas tijd :'(

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

Plaatje deed 't niet direct voor mij, maar heb 'm inderdaad net ook op reddit gezien :D . Ziet er toch naar uit dat dit wellicht iets met planetside mining te maken kan hebben, gezien ze toch in een soort van cockpit zitten?

Denk dat we hier vanavond meer van gaan zien... ik helaas pas zondag... want dan heb ik pas tijd :'(
Ik vond het op een lift lijken.

spoiler:
maar het heeft iig met planetside te maken

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Ziet er gaaf uit :) krijg je die bij de Carrack? :)

• Case_C
Brandonchat schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:42:
Ziet er gaaf uit :) krijg je die bij de Carrack? :)
Die Rover wel ja als het goed is, correct me if I'm wrong. Momenteel is niet geheel duidelijk welke Rover er in de Carrack gaat komen. Dat zien we wel als hij er eenmaal in staat imo :P

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
spoiler:
Dat lijkt me een lift in de landing zone Lefski. Hopelijk komt die snel beschikbaar in 2.6 of zoiets

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

We zullen je morgen in de trein wel even bij praten :D

Is trouwens toch ook geen spoiler? PG planets en ook die locatie hebben ze al laten zien.
Tylocke schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

spoiler:
Dat lijkt me een lift in de landing zone Lefski. Hopelijk komt die snel beschikbaar in 2.6 of zoiets
Het is al gezegd dat Levski zelf al klaar is maar dat ze er mee wachten zodat ze het tegelijk met PG planets kunnen introduceren. (Word dus 2.7)

[ Voor 32% gewijzigd door Facerafter op 19-08-2016 16:00 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04

The Chosen One

Zie signature!

Morgen om 12:00 gaat de stream gelijk live van de vloer/desk daar zelf?

Moet morgen ochtend nog werken dus hopelijk kan ik het zien als ze niet gelijk beginnnen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:29:
[...]
[...]
Ik vond het op een lift lijken.

spoiler:
maar het heeft iig met planetside te maken
Denk dat je daar wel gelijk mee hebt, dat je daarmee van de landing pads helemaal naar beneden het station in gaat oid.

De stream met het event en alle nieuwe info is vanavond om 9 uur. Laat ik dan net aan het fotograveren zijn bij een wedstrijd |:( .

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 19-08-2016 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voor wie vanavond tijdens de stream met wat mede GoTers wil babbelen. Join ons op Discord!
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB

Livestream begint om 21.00.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:51:
Voor wie vanavond tijdens de stream met wat mede GoTers wil babbelen. Join ons op Discord!
https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB

Livestream begint om 21.00.
Oh wacht... Het is een CIG livestream dus ze beginnen natuurlijk pas een half uur later en dan loopt het nog een uur extra uit :p

Wie weet ben ik dan nog voor het einde thuis.

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 19-08-2016 18:57 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
Leuk plan!

Verwijderd

Topicstarter
Foto van de Star Citizen UK facebook: :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13962717_10154473250523923_7171845383288021392_n.jpg?oh=4a0056ac89e958d7a54629d93a301671&oe=585086ED

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 10:11
De Google Doc is zojuist aangepast, je kunt nu de Anvil Terrapin aan je collectie toevoegen!
http://goo.gl/forms/3UxJPnVhsD

Verwijderd

3.0 planetside hype is real _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 23:03 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Hypedrives engaged! :D

Prijs van de Terrapin is wel stuk hoger dan ik verwacht had zeg, had starter ship verwacht, iig sub $100 :P

Heel mss dat ik die 600 dollar explorer pack koop en het een en ander erin upgrade.. maar eens over nadenken, maakt het dan lastig voor een eventuele polaris switch :P

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Geweldige stream zeg, super gaaf!!! d:)b
Die Terrapin is wel wat aan de prijs hoor @€214...dat wordt m niet voor mij iig.
En die Ursa rover, komt standaard alleen met bij de Aquila of ook met de Carrack?
Antwoord: ja, dat is dezelfde. ;)

Kortom, als je al een Carrack hebt hoef je geen aparte Ursa te kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door SNAFU op 19-08-2016 23:43 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Verwijderd

Topicstarter
De game pers is goed aan het sneren naar NMS:

http://www.pcgamer.com/st...g-blows-no-mans-sky-away/

http://www.gamespot.com/a...at-no-mans-/1100-6442819/

EDIT:

De demo staat al on line. :)

Edit2: vervangen door CIG versie, betere kwaliteit:

Edit3: Nog de sheets voor Alpha 3.0.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13995594_916625775131743_7677268217467571542_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13987638_916625768465077_2520442969249930165_o.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 23:34 ]

• Case_C
Dat is ook nergens voor nodig :/ , het zijn 2 totaal verschillende games. Dan moet je NMS er niet op gaan afkraken IMO.

Ben wel diep onder de indruk weer van hoe het eruit ziet!

Verwijderd

Topicstarter
Vond het ook wel een beetje overbodg, een game met 330 developers vergelijken met een game met 12 devs.

Verwijderd

Geduld is een schone zaak.

Dat blijkt vanavond wel weer. Wat ik net gezien heb is veel meer dan, toen ik twee jaar geleden backer werd, had gehoopt wat Star Citizen zou worden.

Alles waarvan iedereen dacht dat het niet mogelijk was hebben ze voor elkaar gekregen.

Het grote werk is gedaan:

Vaporware, my ass! ;)

• Tylocke
Case_C schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

Dat is ook nergens voor nodig :/ , het zijn 2 totaal verschillende games. Dan moet je NMS er niet op gaan afkraken IMO.

Je hebt helemaal gelijk, iets te makkelijk scoren vind ik.

Verder ben ik ook erg onder de indruk van de demo, er werd veel meer getoond dan ik had verwacht.

Edit: weet iemand of je de 10% subscriber korting ook op packages kan gebruiken?

[ Voor 8% gewijzigd door Tylocke op 20-08-2016 06:33 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Case_C schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

Meh. Dan moesten de devs van NMS ook maar niet zoveel beloven. Het is spel is gewoon niet waarmee ze adverteerde, dan mogen ze best dor het slijk gehaald worden. Anders geef je als game media en gamers de boodschap mee dat false advertisement best mag. Dan kun je er donder op zeggen dat het meer en meer gaat voor komen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Guys i am in love 3.0 amazing !!

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 01:39
Zo, tijdje niet gepost hier. Toch maar weer eens doen. Sinds april was mijn interesse een beetje weg, maar moet eerlijk toegeven dat, na gisteravond, ik toch wel weer hyped ben.

Ik heb nog altijd een zekere angst dat alle extra features, in combinatie met de perfectie waarna ze streven, voor een overdreven lang develop traject gaan zorgen. Tegelijkertijd geniet ikvan het develop process. Ik vind het fantastisch te zien hoe ze al die stappen maken en delen, ik kan niet wachten om de 3.0 features uit te proberen.

Ik zit al een tijd te wachten op een degelijke single player/two seater explorer en ben blij die te zien. Ik ga dit keer maar wel even afwachten tot die daadwerkelijk in game te zien valt. Ben eigenlijk niet echt tevreden over de xi'an scout, op zijn uiterlijk na, dus dit keer maar even testen.

• Bornhald
(jarig!)
maar leeft DS nog. Want dit bestaat natuurlijk allemaal niet

[ Voor 53% gewijzigd door Bornhald op 20-08-2016 12:17 ]

• SNAFU
Bornhald schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:17:
maar leeft DS nog. Want dit bestaat natuurlijk allemaal niet
'Het zijn slechts bewegende jpegs!!!!!111' - D.S.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
(jarig!)
SNAFU schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:20:
[...]

'Het zijn slechts bewegende jpegs!!!!!111' - D.S.
straks maar via reddit zijn twitter bekijken. hij zal wel ontploft zijn, dat CR alles aan het truuken is en dat het filmpjes zijn. want het is scamcitizen en het zijn allemaal shitizens en het is een grote samenzwering.
:D

kan nu al niet wachten..

Verwijderd

Moet zeggen de presentatie was heel heel cool zeer veel potentieel. Ben wel beetje bezorgd over haalbaarheid van tijdlijnen en daarmee de game na 3.0 tot beta versus beschikbaar budget. Het voelt als er nog minimaal een jaar werk aan zit. Wat ze doen is precies wat ik wil, maar hoever reikt het budget ?

DS leeft nog, Hij beweert dat ze niks nieuws laten zien sinds vorige keer basically. niks nieuws onder de zon en de gebruikelijke negatieve kijk op alles. Een item op zijn gebruikelijke lijst baart me ook zorgen en dat is dat hij beweert dat ze capital ship niet in engine vliegend krijgen.

• SNAFU
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:40:
Moet zeggen de presentatie was heel heel cool zeer veel potentieel. Ben wel beetje bezorgd over haalbaarheid van tijdlijnen en daarmee de game na 3.0 tot beta versus beschikbaar budget. Het voelt als er nog minimaal een jaar werk aan zit. Wat ze doen is precies wat ik wil, maar hoever reikt het budget ?

DS leeft nog, Hij beweert dat ze niks nieuws laten zien sinds vorige keer basically. niks nieuws onder de zon en de gebruikelijke negatieve kijk op alles. Een item op zijn gebruikelijke lijst baart me ook zorgen en dat is dat hij beweert dat ze capital ship niet in engine vliegend krijgen.
Ik denk dat we CitizenCon 2016 af moeten wachten.
Volgens CR verbleekt de demo van gisteren bij wat ze dan gaan laten zien.

• Bornhald
(jarig!)
SNAFU schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Ik denk dat we CitizenCon 2016 af moeten wachten.
Volgens CR verbleekt de demo van gisteren bij wat ze dan gaan laten zien.
moet die van gisteren nog helemaal gaan kijken, maar werd al blij van wat ik nu zag, erg benieuwd naar CitizenCon dan.

wel jammer dat de Terapin er voorlopig niet gaat zijn, ziet er wel cool uit

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04

The Chosen One

Zie signature!

NMS moet je afkraken omdat het een slechte/erg matige game is dat bedoeld is als 20-30 euro game, niet omdat SC mogelijk beter is.

Was nog wel beetje verrast door de stream/3.0. Toch veel nieuwe stuff erin en grote stappen voorwaarts. :9~

Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/297uxd.jpg

Mijn huidige fleet.

Terrapin is wel een erg vet schip maar er nog 1 los bijkopen voor ~€200 wordt em niet.

Van wat ik lees is de terrapin wat meer gericht op defense (met genoeg offense power) en scouten etc.
De Constellation is dat + wat cargo etc. Maar omdat ik ook een Hull-C heb valt dat eigenlijk weg

Vanguard is mijn baby, die gaat sowieso niet weg. :p
Constellation is ook vet, enige 'nadeel' eraan is de 5 man (niet dat je met 1 man er niet mee kunt vliegen maar dat mag duidelijk zijn dat het daar niet voor bedoeld is)
Me Constellation zit wel in me KS Rear Admiral LTI pakket inclusief C.E., soundtrack, book etc.
Kan ik daar nog iets mee doen? Heb dat hele smelten gebeuren altijd langs me heen laten gaan. Of PM sturen of zo?

Moet nog wel ff verder kijken of ik het uberhaupt echt wilt doen ofc maar ff alle opties duidelijk hebben. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik blijf ook lekker bij mijn huidige fleet. Terrapin is wel leuk, maar 200,- voor 20 meter aan pixels. Nope. :9

*kuch Warden :+

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 20-08-2016 14:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:40:

DS zei eerst dat multicrew en local physics grid nooit zouden werken. Dat zit er nu in. Ik zou wat hij zegt toch met wat meer korrels zout nemen.

Laatst was er een goede AtV over capitals.

• Bornhald
(jarig!)
The Chosen One schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:50:

Constellation is ook vet, enige 'nadeel' eraan is de 5 man (niet dat je met 1 man er niet mee kunt vliegen maar dat mag duidelijk zijn dat het daar niet voor bedoeld is)
Me Constellation zit wel in me KS Rear Admiral LTI pakket inclusief C.E., soundtrack, book etc.
Kan ik daar nog iets mee doen? Heb dat hele smelten gebeuren altijd langs me heen laten gaan. Of PM sturen of zo?
Je kan alleen schepen upgraden, en gezien de constellation duurder is dan de terapin kan je dus niet een terapin krijgen op die manier.

Als je het smelt dan krijg je store credit, maar dan ben je alles kwijt, dus al de fysieke dingen die erbij zitten.

Je zou kunnen proberen om via CS wat te regelen, maar bij mij doen ze dat soort dingen in ieder geval niet. Misschien dat jij meer geluk hebt dan ik
SNAFU schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:35:
Geweldige stream zeg, super gaaf!!! d:)b
Die Terrapin is wel wat aan de prijs hoor @€214...dat wordt m niet voor mij iig.
En die Ursa rover, komt standaard alleen met bij de Aquila of ook met de Carrack?
Antwoord: ja, dat is dezelfde. ;)

Kortom, als je al een Carrack hebt hoef je geen aparte Ursa te kopen.
presentatie nog niet gekeken, maar krijg je daar de bevestiging?

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 20-08-2016 18:50 ]

• SNAFU
Bornhald schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:37:
presentatie nog niet gekeken, maar krijg je daar de bevestiging?
Nope, kwam van Reddit.
Bewijs! (soort van)

En Ben schijnt ooit gezegd te hebben dat de Carrack de rover van de Aquila krijgt (=Ursa).
Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/tumblr_mamkyqacL61qkpeuro2_r1_250.gif

[ Voor 25% gewijzigd door SNAFU op 20-08-2016 21:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is echt zo'n "subject to change" dingetje. Als de Carrack eenmaal in-engine komt kan dat nog alle kanten op gaan op basis van waar de designers tegenaan lopen.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:29:
Vond het ook wel een beetje overbodg, een game met 330 developers vergelijken met een game met 12 devs.
Beide games zijn €60.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mij was deze Gamescom demo toch wel behoorlijk baanbrekend.

Afgezet tegen de volledige scope vd game was dit eigenlijk het eerste echte meer volledige proof of concept wat voor mij de geloofwaardigheid vd haalbaarheid verhoogt.

Het zal vast nog een hele uitdaging zijn om het bugvrij te krijgen en speelbaar met heel veel mensen. Maar het was wel echt indrukwekkend. Dit kan echt een game worden waar je op een ongezonde manier in opgezogen wordt.....

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Case_C
Zo ik ben ook weer bijgekomen van dat dagje Gamescom :) , was weer een (drukke maar ook) leuke ervaring! De stand van Star Citizen zag er goed uit, maar met het aantal PC's hebben ze wel een foutje gemaakt... de wachtrij was continue langer als 1 uur tot wel 2 uur wachten toe.

Daar met de groep nog een praatje gemaakt met een nieuwe community manager van Manchester (hij werkte er net 2 weken :P ) Maar de beste man wist ons nog wel een paar pins van het event van de vorige avond te geven, en nog een paar leuke collector items :D . (Die verschijnen binnenkort wel in het topic gok ik.)

's Middags was Chris nog aanwezig, maar z'n dedication voor de fans kan hij lastig timen :P . Zo was hij behoorlijk lang bezig met een paar Britten voor ons, en voordat Facerafter en ik nog gedag konden zeggen moest hij gaan streamen van Sandi :/ .(Ah well, there is always next time!)

Al met al een erg leuke dag gehad, hoewel de airco in de treintoestellen echt wel een keer geresiveerd mogen worden... terug werd het wel heel warm.

Help!!!! schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 09:56:
Voor mij was deze Gamescom demo toch wel behoorlijk baanbrekend.

Afgezet tegen de volledige scope vd game was dit eigenlijk het eerste echte meer volledige proof of concept wat voor mij de geloofwaardigheid vd haalbaarheid verhoogt.

Het zal vast nog een hele uitdaging zijn om het bugvrij te krijgen en speelbaar met heel veel mensen. Maar het was wel echt indrukwekkend. Dit kan echt een game worden waar je op een ongezonde manier in opgezogen wordt.....
Helemaal mee eens :) , bij elke stap laten ze de nodige voortgang zien. Dat was ook zo van de Hangar naar Arena Commander in het begin ook vol met bugs en zeiden er veel mensen dat het niet mogelijk zou zijn. Toch kregen ze het werkend. Zelfde geld voor meer spelers, grotere maps.
Het word steeds beter, en in het begin zullen er zat bugs zijn. Maar die gaan gewoon opgelost worden, zoals we in het verleden al hebben zien gebeuren. De grootste barriere die er nu nog ligt is de net-code en de communicatie tussen servers IMO. Wanneer ze dat in 3.0 op een niveau kunnen brengen waarbij er geen server-side fps dips meer zijn kunnen ze gaan kijken wat het maximaal aantal spelers/objects per instance kan gaan worden.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:34
Is er een 3.0 release date of time line eigenlijk?

De 3.0 demo heb ik vanochtend gekeken en dit ziet er heel goed uit.

Zit er aan te denken om vandaag een game package aan te schaffen. Maar heb zelf nog niet echt een overzicht hoe speelbaar de game nu is. Kiezen tussen de Mustang of de Aurora ben ik ook nog niet helemaal uit :)

• Case_C
Frank J. schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:04:
Is er een 3.0 release date of time line eigenlijk?

De 3.0 demo heb ik vanochtend gekeken en dit ziet er heel goed uit.

Zit er aan te denken om vandaag een game package aan te schaffen. Maar heb zelf nog niet echt een overzicht hoe speelbaar de game nu is. Kiezen tussen de Mustang of de Aurora ben ik ook nog niet helemaal uit :)
Gisteren wel de kans gehad om het te vragen, maar dat is vragen naar de bekende weg. (En datum die toch veranderd :+ ) Ik gok dat je richting December moet gaan denken. Om het even komen Squadron 42 en 3.0 redelijk tegelijk uit :) .

Frank J. schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:13:
Haha dat snap ik maar misschien dat er een soort timeline qua ontwikkeling is. :)
Dan is er een kleine indicatie.

In hoeverre is er een speelbare game op dit moment dat je je wel kunt vermaken?
Wordt er regelmatig geupdate bijvoorbeeld?
Updates zouden 1x per maand komen, maar dat is onderhand meer richting de 1 per 2 maanden. Anders zouden ze nu al op 2.8 zitten :P . De updates worden voor ze gereleased worden wel goed getest zodat de meest vervelende bugs eruit zijn gefilterd, en de speelervaring goed is. Soms heb je er wel slechte patches bij zitten, en de meeste game-breaking bugs die voorkomen zijn volgens mij gevolg aan de net-code.

2.5 die nu in de testfase zit heeft ondertussen alweer bijna 10 patches gehad om alles goed te laten werken. Dus die verwacht ik toch wel deze week live te gaan zien. Vermoedelijk net na het aflopen van de fly-free-week.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 21-08-2016 11:32 ]

• Falcon Heavy
Haha dat snap ik maar misschien dat er een soort timeline qua ontwikkeling is. :)

[edit]
Free fly blijkbaar tm morgen beschikbaar:

https://robertsspaceindus...ns/Gamescom-Free-Fly-2016
coupon: GAMESCOM2016

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-08-2016 12:25 ]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Frank J. schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:13:

De game is speelbaar, er zijn missies te doen waar je credits mee verdient waar je vervolgens weer kleding, wapens of andere spacesuits kan kopen.
Er is is ook een FPS zone (spacestation) waar je "legaal" op andere spelers mag schieten, doe je dit buiten die zone dan wordt je gemarked als public enemy en ben je fair game voor iedereen inclusief de beveiliging.
Je kan ook ships van anderen "lenen" maar doe je dit te vaak dan wordt je ook gemarked als public enemy.
Dit kan je weer ongedaan maken door in een spacestation een computer te hacken, helaas zit die computer dus middenin de fps zone.... :+
Er is een astroid belt waar je heel leuk in outerspace dingen kan verzamelen door je ship te verlaten en een gecrashed ship te onderzoeken.

Het antwoord op je vraag over regelmatige update staat in de post boven je...nadeel is wel omdat het Alpha is dat je creditcounter weer op 0 staat en je feitelijk weer stock begint na elke update..

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 21-08-2016 16:13 ]

Star Citizen referralcode

• Case_C
Dit filmpje is overigens wel heel vet geedit uit de 3.0 preview :D

• Facerafter
Case_C schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:25:
Zo ik ben ook weer bijgekomen van dat dagje Gamescom :) , was weer een (drukke maar ook) leuke ervaring! De stand van Star Citizen zag er goed uit, maar met het aantal PC's hebben ze wel een foutje gemaakt... de wachtrij was continue langer als 1 uur tot wel 2 uur wachten toe.

Daar met de groep nog een praatje gemaakt met een nieuwe community manager van Manchester (hij werkte er net 2 weken :P ) Maar de beste man wist ons nog wel een paar pins van het event van de vorige avond te geven, en nog een paar leuke collector items :D . (Die verschijnen binnenkort wel in het topic gok ik.)

's Middags was Chris nog aanwezig, maar z'n dedication voor de fans kan hij lastig timen :P . Zo was hij behoorlijk lang bezig met een paar Britten voor ons, en voordat Facerafter en ik nog gedag konden zeggen moest hij gaan streamen van Sandi :/ .(Ah well, there is always next time!)

Al met al een erg leuke dag gehad, hoewel de airco in de treintoestellen echt wel een keer geresiveerd mogen worden... terug werd het wel heel warm.

Was het echt te weinig? Als je het vergelijkt met andere booths denk ik dat ze er 'genoeg' hadden. Want eigenlijk was bij elke AAA game wel een rij van minimaal 2 uur. (Das nou eenmaal Gamescom)

Ik zal de mijne waarschijnlijk dinsdag even showen als de bestelling binnen is!

Klopt, was wel erg jammer. Waarschijnlijk als je de stream terug kijkt zul je ons zie staan vlak voor dat CR voor de camera komt.

Was die airco niet kapot? Want ik weet bijna zeker dat wij op de heen reis wel Airco hadden (koude lucht kwam uit het venstertje bij de tafel) en we zaten in dezelfde wagon.

• Case_C
Facerafter schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:06:
[...]

Was het echt te weinig? Als je het vergelijkt met andere booths denk ik dat ze er 'genoeg' hadden. Want eigenlijk was bij elke AAA game wel een rij van minimaal 2 uur. (Das nou eenmaal Gamescom)
Ik doelde er meer op dat de booth meer op vorm dan functie was ingesteld :P , er hadden meer PC's ingepast. Zal verder er niet over klagen, aangezien ik niet in de rij hoefde te staan :+ .
Ik zal de mijne waarschijnlijk dinsdag even showen als de bestelling binnen is!
A1 formaat is het toch? Waar/wat heb je besteld?
Klopt, was wel erg jammer. Waarschijnlijk als je de stream terug kijkt zul je ons zie staan vlak voor dat CR voor de camera komt.
Oeh moeten we de livestream nog terug gaan kijken :P als dat mogelijk is op streams van 12 uur+

• Facerafter
Case_C schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:16:
[...]

Ik doelde er meer op dat de booth meer op vorm dan functie was ingesteld :P , er hadden meer PC's ingepast. Zal verder er niet over klagen, aangezien ik niet in de rij hoefde te staan :+ .

[...]

A1 formaat is het toch? Waar/wat heb je besteld?

[...]

Oeh moeten we de livestream nog terug gaan kijken :P als dat mogelijk is op streams van 12 uur+
Ja A1, ik heb zelf deze besteld https://www.posters.nl/wissellijst-a1-zwart-hout

Net zitten kijken
https://www.twitch.tv/starcitizen/v/84641702 Rond 5:50 maar je ziet ons niet staan (te druk)

[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 21-08-2016 20:27 ]

• Falcon Heavy
Ik ben eigenlijk de hele middag al een beetje aan het rondneuzen.

Moet zeggen zonder tutorial ben je overgeleverd aan de goden haha

Specs FX8320 GTX760 8GB RAM
Hangar 30-60fps
PU drama 10-20fps met drops en black screens redelijk onspeelbaar op dit moment

Vind het wel interessant dus blijft op mijn lijstje staan

• Facerafter
Frank J. schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:54:
Ik ben eigenlijk de hele middag al een beetje aan het rondneuzen.

Moet zeggen zonder tutorial ben je overgeleverd aan de goden haha

Specs FX8320 GTX760 8GB RAM
Hangar 30-60fps
PU drama 10-20fps met drops en black screens redelijk onspeelbaar op dit moment

Vind het wel interessant dus blijft op mijn lijstje staan
Tutorial is gebugged daarom hebben ze het nu tijdelijk uit staan.

PU FPS ligt aan de netcode, niet aan jouw netcode. Het is al een tijdje een probleem maar met de 3.0 update die voor het einde van het jaar moet komen komt er een compleet nieuwe netcode genaamd 'StarNetwork' om die bottleneck weg te halen.

• Case_C
Met 2.7 zouden die netcode al verbeterd moeten worden. Dus nog voor 3.0 :P , maar waarschijnlijk zie ik het nog wel gebeuren dat ze 2.6/2.7 wellicht geheel overslaan en gelijk naar 3.0 gaan.
Facerafter schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:09:
[...]

Ehm, misschien moet je de presentatie nog een keer kijken.
2.7 = 3.0 ;)
Dan heb ik niets gezegd :p .

Oh btw Disco Lando op Discord nog even een bericht gestuurd in public chat :P , kijken of ik daar reactie op krijg. Ze zullen wel een beetje moe zijn zo na de Gamescom :P .

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 21-08-2016 21:32 ]

• Facerafter
Case_C schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:03:
Met 2.7 zouden die netcode al verbeterd moeten worden. Dus nog voor 3.0 :P , maar waarschijnlijk zie ik het nog wel gebeuren dat ze 2.6/2.7 wellicht geheel overslaan en gelijk naar 3.0 gaan.
Ehm, misschien moet je de presentatie nog een keer kijken.
2.7 = 3.0 ;)

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Heeft er nog iemand een starterpakket met single en multiplayer over?

• Case_C
razoon schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:41:
Bornhald is vrij handig in het regelen van paketten :P . Denk dat hij het wel weet te vinden.

edit:
En als je nog geen account hebt, kijk even onder aan de Topicstart voor een referral code :) . Dan heb je er een van iemand random hier op Tweakers.

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 21-08-2016 22:29 ]

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:09:
[...]

Bornhald is vrij handig in het regelen van paketten :P . Denk dat hij het wel weet te vinden.
Ik heb wel wat ja :)
razoon schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:41:
ja heb je een PM gestuurd

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 06:35

Distortion

Bottle to Throttle

Ik zoek ook nog een starter pakket. Nog iets over Bornhald?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Bornhald
(jarig!)
ik kan je geen PM sturen, heb even snel gekeken en heb in ieder geval onderstaande liggen:
Aurora LN pakket voor 50 euro
mustang starter voor 50 euro
315P pakket voor 83 euro
300i pakket voor 72 euro

alles met single en multi player
als je iets anders zoekt laat het maar weten

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

De Aurora LN pakket heb ik wel belang bij. Ik heb al een account die ik graag wil houden, omdat ik een gold card heb. Is dat mogelijk? Wat zit er allemaal bij dat pakket?

• Case_C
Een interview van Crash corp met CR. Erg goede vragen, ook over oudere info en hoe dat verandered is.

• Tylocke
Ik heb net alsnog de explorer mega-pack gekocht en daarvoor heb ik een aantal van mijn andere schepen gemelt. Iemand nog een Carrack LTI kopen? (heb er nog eentje in buyback staan) ;)

Door de package heb ik nu eigenlijk een Aquila 'gratis' erbij gekregen. De Terrapin wordt een Banu Merchantman. Weet nog niet wat ik met de Aquila ga doen in ieder geval. Iemand tips? Mijn Starfarer wordt waarschijnlijk een Reclaimer of een Endeavor.

• Torrie844
Nou, toch wrs alles melten voor die UEE exploration pack, als customer support een beetje vriendelijk is om mij wat tegemoet te komen met een upgrade melt. Dan gaan mijn Sabre, Caterpillar, Cutlass Red en Dragonfly weg voor de -> Terrapin, Dragonfly + Carrack.

-

• Case_C
Torrie844 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:15:
Nou, toch wrs alles melten voor die UEE exploration pack, als customer support een beetje vriendelijk is om mij wat tegemoet te komen met een upgrade melt. Dan gaan mijn Sabre, Caterpillar, Cutlass Red en Dragonfly weg voor de -> Terrapin, Dragonfly + Carrack.
Wat? De Caterpillar weg doen vlak voor hij ingame gaat komen? Is dat niet zonde? :F Verder is de Sabre zovele mooier dan een Terrapin, en met dat pakket het je niet echt meer een fighter... De Terrapin is dat gewoon niet in mijn ogen.

Tylocke schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 01:16:
Ik heb net alsnog de explorer mega-pack gekocht en daarvoor heb ik een aantal van mijn andere schepen gemelt. Iemand nog een Carrack LTI kopen? (heb er nog eentje in buyback staan) ;)

Door de package heb ik nu eigenlijk een Aquila 'gratis' erbij gekregen. De Terrapin wordt een Banu Merchantman. Weet nog niet wat ik met de Aquila ga doen in ieder geval. Iemand tips? Mijn Starfarer wordt waarschijnlijk een Reclaimer of een Endeavor.
Leg mij eens uit je een Aquila gratis hebt gekregen :+ , of doel je daarbij op het waardeverschil met wat ze nu kosten tegenover vroeger?

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 22-08-2016 10:25 ]

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Wat? De Caterpillar weg doen vlak voor hij ingame gaat komen? Is dat niet zonde? :F Verder is de Sabre zovele mooier dan een Terrapin, en met dat pakket het je niet echt meer een fighter... De Terrapin is dat gewoon niet in mijn ogen.
Ja.. en nee. Sabre is tof, maar ik ben echt een onwijs matige dogfighter. Die carrack krijgt daarbij de 60$ Rover + is een stuk mooier dan de Cat. Ik ga het gewoon proberen bij CS, als ze nee zeggen is dat pech :)

[ Voor 4% gewijzigd door Torrie844 op 22-08-2016 10:33 ]

-

• Facerafter
[...]

Het is geen fighter maar het is nou ook niet dat het een peulenschieter is met een S5 aan de voorkant.
Tylocke schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 01:16:
Ik bied 5 euro!

Ik wil onze vriend Paul nog even bedanken voor de goodies
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F5v51Ji.jpg?1

• Bornhald
(jarig!)
Torrie844 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

Ja.. en nee. Sabre is tof, maar ik ben echt een onwijs matige dogfighter. Die carrack krijgt daarbij de 60$ Rover + is een stuk mooier dan de Cat. Volgens mij is het ook een "korting" van 130 USD. Ik ga het gewoon proberen bij CS, als ze nee zeggen is dat pech :)
Sabre zal dan wel weer een boost krijgen :)

maar het is een mooi pack heb er ook naar gekeken, maar voor mij was het juist het melten van de Caterpillar geen optie :)

Anders had ik het pakket ook genomen, nu maar gewoon de CCU voor de carrack toegepast op mijn andere package

Als je gewoon kan melten kan je het pack toch gewoon kopen..
https://robertsspaceindus.../UEE-Exploration-Pack-LTI

ben wel benieuwd hoe je aan de korting van 130 usd komt :) het is volgens mij 80 want de rover zit bij elke carrack dus is in de prijs van de carrack inbegrepen.

nog steeds is 80 usd korting lekker hoor.. daar niet van

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Sabre zal dan wel weer een boost krijgen :)

maar het is een mooi pack heb er ook naar gekeken, maar voor mij was het juist het melten van de Caterpillar geen optie :)

Anders had ik het pakket ook genomen, nu maar gewoon de CCU voor de carrack toegepast op mijn andere package

Als je gewoon kan melten kan je het pack toch gewoon kopen..
https://robertsspaceindus.../UEE-Exploration-Pack-LTI

ben wel benieuwd hoe je aan de korting van 130 usd komt :) het is volgens mij 80 want de rover zit bij elke carrack dus is in de prijs van de carrack inbegrepen.

nog steeds is 80 usd korting lekker hoor.. daar niet van
Yeps, had het al aangepast, het is 80USD idd. Probleem is dat mijn Cutlass Red komt uit een 10RP gladius, dus die is niet melt-baar. Ik hoop dus dat ze mijn Cutlass Red upgrade willen melten, of het goed vinden dat ik de gladius gebruik als store credit.. maar we zien het wel!

-

• Bornhald
(jarig!)
Torrie844 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Yeps, had het al aangepast, het is 80USD idd. Probleem is dat mijn Cutlass Red komt uit een 10RP gladius, dus die is niet melt-baar. Ik hoop dus dat ze mijn Cutlass Red upgrade willen melten, of het goed vinden dat ik de gladius gebruik als store credit.. maar we zien het wel!
ik hoop het voor je! laat ons weten wat ze ermee doen :)

het nadeel van de caterpillar wat eraan zit te komen in mijn optie is: dat de caterpillar de transport variant gaat zijn, dus alle leuke goodies zitten niet bij de standaard caterpillar. dus wanneer de caterpillar uit komt (citizen con wellicht, samen met de polaris) dan kan ik hem dan melten om het pack te kopen wat ik wil hebben.. Jammer daaraan is dat de caterpillar die ik nu heb "slechts" 225 USD ex btw kost..

wellicht wel dat ik iemand anders tzt blij kan maken met een goedkopere cat wanneer hij uit komt

edit:
overigens wel benieuwd naar die nieuwe vanguard variant, de gewone combat versie heb ik niet zoveel behoefte aan, maar een dropship is nog iets wat ik niet heb, een vanguard dropship klinkt dan ook goed (of de esperia prowler, als die ook ergens binnenkort bekend gemaakt wordt)

[ Voor 48% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 10:45 ]

• Case_C
Daar doe ik nog 50 cent bovenop! :*)
Ik wil onze vriend Paul nog even bedanken voor de goodies
[afbeelding]
Plaatje werkt niet ;) , maar fijn dat je zijn naam weet :D . Dan weten we wie we moeten contacten als we wat willen regelen met een event 8)

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
De phoenix had toch ook een rover ? meen ik me te herrineren

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Daar doe ik nog 50 cent bovenop! :*)

[...]

Plaatje werkt niet ;) , maar fijn dat je zijn naam weet :D . Dan weten we wie we moeten contacten als we wat willen regelen met een event 8)
Vooruit, 10 euro dan.

Oh? Bij mij wel?
Ja naam stond op zn Gamescom exibitor pas, weet alleen zn achternaam niet meer.

• Bornhald
(jarig!)
kipkruide schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:46:
phoenix heeft een lynx rover, dus je zal wel de ursa krijgen tot de lynx er is.

afgaande op de phoenix zelf zal de lynx wel een luxe variant worden
Facerafter schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Vooruit, 10 euro dan.

Oh? Bij mij wel?
Ja naam stond op zn Gamescom exibitor pas, weet alleen zn achternaam niet meer.
Dan wordt de vraag, hoeveel Paul "the community manager from Manchester" zullen er zijn :)

[ Voor 71% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 10:48 ]

• Case_C
kipkruide schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:46:
Goeie vraag, dacht wel zoiets te herinneren. Volgens de stats staat er dit: Lynx Rover. Dus als het goed is wel :P moet hij alleen nog gaan passen. Ach daar hebben ze nog een rework voor :) .
https://robertsspaceindus...ation-Phoenix#holo-viewer

Bornhald is me weer voor natuurlijk :+

Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:47:
[...]
Dan wordt de vraag, hoeveel Paul "the community manager from Manchester" zullen er zijn :)
Die er in Augustus 2016 zijn komen te werken :+ .

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 22-08-2016 10:51 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Case_C schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

Die er in Augustus 2016 zijn komen te werken :+ .
En die er zo uit zien ;)
https://i.imgur.com/F5v51Ji.jpg?1

• Bornhald
(jarig!)
ik denk dat hij vrij makkelijk te vinden is :)

misschien wel interessant, van RSI forum, info over de Terapin
https://forums.robertsspa...w-update-3-smaller-gun/p1

ook een leuk lijstje met schip groottes
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i0IV9S1.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 12:02 ]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:53:
ook een leuk lijstje met schip groottes
[afbeelding]
Oh ik dacht dat je je verzameling poste, maar ik zag dat er nog schepen niet bijstonden voor dat geval. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 22-08-2016 12:20 ]

• Bornhald
(jarig!)
Case_C schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:19:
[...]

Oh ik dacht dat je je verzameling poste, maar ik zag dat er nog schepen niet bijstonden voor dat geval. :+
mijn verzameling is niet zo schokend hoor.. is er nog een tooltje waarmee ik het kan doen, dan zet ik hem nog wel een keer neer, als je wil.

Dan weet je in ieder geval waar de 2 man piraten factie over beschikt :)

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

mijn verzameling is niet zo schokend hoor.. is er nog een tooltje waarmee ik het kan doen, dan zet ik hem nog wel een keer neer, als je wil.

Dan weet je in ieder geval waar de 2 man piraten factie over beschikt :)
5 man faction was het toch?

En zet 'm er maar in hoor :) graag incl. echte + valse registratienummers van de schepen. Dan weten waar we voor moeten uitkijken :+ .

• Tylocke
[...]

Leg mij eens uit je een Aquila gratis hebt gekregen :+ , of doel je daarbij op het waardeverschil met wat ze nu kosten tegenover vroeger?
Ik heb mijn Carrack, Freelancer DUR, Dragonfly, MISC Prospector en Banu Merchantman gesmolten voor de package en een Terrapin naar Redeemer upgrade. Hier moest ik alleen de 50 euro voor de upgrade bijleggen na de 10% discount.

Eigenlijk is de 'gratis' niet correct. Ik heb effectief mijn MISC Prospector omgewisseld voor een 315p en een Aquila. En ik heb nu een Carrack en Reclaimer/Endeavor. Het voelt alsof ik een grote tovertruuk heb gedaan en het lijkt een groot zooitje, maar het klopt wel! Ik koop misschien nog wel een keer een upgrade naar een Sabre of Caterpillar.

Met al die mogelijkheden van nu is het bijna niet meer voor mijzelf te volgen :P

• Bornhald
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xd2aPht.png
en dan nog een terrapin erbij in de vorm van een superhornet naar terapin CCU

en linkje wat ik gebruikt heb

http://raylehnhoff.github.io/SCFSD/

[ Voor 43% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 12:45 ]

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 16:35
Ik heb momenteel een Cutlass Game Package (Geen LTI) en een Reliant Kore (LTI) in mijn bezit. Ik wil eigenlijk naar één schip toe om andere schepen ingame te kunnen bemachtigen. Kan ik via een weg de Reliant Kore (LTI) die geen Game Package is omsmelten tot een schip met Game Package en LTI? Bijvoorbeeld een Freelancer of een Cutlass Game Package LTI?

• Bornhald
(jarig!)
laquaezzi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:01:
Ik heb momenteel een Cutlass Game Package (Geen LTI) en een Reliant Kore (LTI) in mijn bezit. Ik wil eigenlijk naar één schip toe om andere schepen ingame te kunnen bemachtigen. Kan ik via een weg de Reliant Kore (LTI) die geen Game Package is omsmelten tot een schip met Game Package en LTI? Bijvoorbeeld een Freelancer of een Cutlass Game Package LTI?
Enige manier om iets met LTI te krijgen is een game package te kopen in een concept sale waarbij een package met LTI verkocht wordt. Anders is het niet mogelijk een game package met LTI te krijgen.

op dit moment is het enige pakket met LTI volgens mij: https://robertsspaceindus.../UEE-Exploration-Pack-LTI (en het nog duurdere package)

een andere optie kost je extra geld, je zal dan een package met een LTI schip moeten kopen en het schip dan upgraden naar het schip wat je wil hebben. Een starter package met LTI kan je op reddit krijgen, wellicht dat iemand hier er ook nog een heeft.

een andere optie is wachten en hopen dat ze een nieuw "starter package" uit brengen, deze zal dan LTI hebben. Dan smelt je wat je nu hebt, en dan koop je wat je wil hebben. Let dan wel even op dat wat je wil hebben wel beschikbaar moet zijn op dat moment.

Ik zou als ik jou was even afwachten tot wat CitizenCon brengt. Wellicht dat daar een nieuw package bij zit. maar dat durf ik niet te garanderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 22-08-2016 13:08 ]

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 16:35
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:07:
[...]

Enige manier om iets met LTI te krijgen is een game package te kopen in een concept sale waarbij een package met LTI verkocht wordt. Anders is het niet mogelijk een game package met LTI te krijgen.

op dit moment is het enige pakket met LTI volgens mij: https://robertsspaceindus.../UEE-Exploration-Pack-LTI (en het nog duurdere package)

een andere optie kost je extra geld, je zal dan een package met een LTI schip moeten kopen en het schip dan upgraden naar het schip wat je wil hebben. Een starter package met LTI kan je op reddit krijgen, wellicht dat iemand hier er ook nog een heeft.

een andere optie is wachten en hopen dat ze een nieuw "starter package" uit brengen, deze zal dan LTI hebben. Dan smelt je wat je nu hebt, en dan koop je wat je wil hebben. Let dan wel even op dat wat je wil hebben wel beschikbaar moet zijn op dat moment.

Ik zou als ik jou was even afwachten tot wat CitizenCon brengt. Wellicht dat daar een nieuw package bij zit. maar dat durf ik niet te garanderen.
Bedankt voor jouw uitleg. Ik hoef niet perse mijn LTI te houden, ik heb de Reliant toen gekocht omdat ik hem wel gaaf vond (LTI was een bijzaak). Wanneer ik de Reliant om zou smelten voor store credits, en de Cutlass upgrade naar bijvoorbeeld een Freelancer, behoud ik dan mijn Game Package met deze upgrade?

• Bornhald
(jarig!)
laquaezzi schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Bedankt voor jouw uitleg. Ik hoef niet perse mijn LTI te houden, ik heb de Reliant toen gekocht omdat ik hem wel gaaf vond (LTI was een bijzaak). Wanneer ik de Reliant om zou smelten voor store credits, en de Cutlass upgrade naar bijvoorbeeld een Freelancer, behoud ik dan mijn Game Package met deze upgrade?
klopt, je behoud dan je package en upgrade alleen het schip. Dus als je de Reliant nu naar game credits om zet, heb je X credits. Je gaat dan naar ship upgrades op de site, selecteert dan de cutlass die je hebt en aan de rechter kant de freelancer die je wil, vervolgens ga je naar afrekeken, en in het scherm voor je de betalingsmethode op geeft kan je ook aangeven dat je een deel of alles met credit wil betalen. Hie kan je dan de credits invullen die je hebt van de verkoop van je reliant en dan heb je een CCU.
Deze kan je dan weer toepassen op je cutlass black, en dan is je cutlass black geworden wat je voor een upgrade je hebt gekozen met behoud van de rest van het pakket :D

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 17:25
Ik heb een Aurora LN met LTI ;)

• Case_C
Net nog even ene collega laten kijken naar de livestream :P . Blijft toch geweldig wat er allemaal in die stream te zien is :) .

Mensen die goed zijn met code's kunnen hier eens kijken :) :
https://www.reddit.com/r/...s/4yxwd3/the_code_secret/

Nedje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:07:
Ik word echt met de minuut enthousiaster. Nu nog de vrouw overtuigen dat ik hier lekker wat tijd in mag steken :-)!
Als je voor release toestemming hebt zit je wel goed :P , en dan heb je nog even de tijd :+ .

[ Voor 72% gewijzigd door Case_C op 22-08-2016 14:25 ]

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 18:52
Ik word echt met de minuut enthousiaster. Nu nog de vrouw overtuigen dat ik hier lekker wat tijd in mag steken :-)!
Case_C schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:45:
Net nog even ene collega laten kijken naar de livestream :P . Blijft toch geweldig wat er allemaal in die stream te zien is :) .

Mensen die goed zijn met code's kunnen hier eens kijken :) :
https://www.reddit.com/r/...s/4yxwd3/the_code_secret/

[...]

Als je voor release toestemming hebt zit je wel goed :P , en dan heb je nog even de tijd :+ .
Dit gaat ook een langdurig delicaat proces van in masseren worden :p

[ Voor 70% gewijzigd door Nedje op 22-08-2016 14:35 ]

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• Bornhald
(jarig!)
aan de andere experts hier, een aurora LN is toch nog steeds de beste start optie?

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:50:
aan de andere experts hier, een aurora LN is toch nog steeds de beste start optie?
Cost and gameplay wise yes in mijn ogen. Style-wise is de LX natuurlijk de betere optie :+ .

En als 't even kan gewoon met de Carrack beginnen :X

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Zijn er problemen met de hud van de Aurora LN? Ik kan niet switchen in het hud menu, en kan ook niks klikken met de muis als ik op F3 druk.

Pagina: 1 ... 23 ... 118 Laatste