Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

body kit was een heel speciaal item, en zal niet binnenkort weer in de verkoop komen.

De body kit zorgde ook alleen dat hij er als een military hornet uit ging zien. In ieder geval was toen nog redelijk vaag, en is niet veranderd voor zover ik weet (dat het vaag is wat het is en doet)
Dat was een actie om veteranen te steunen. Maar was indd heel veel onduidelijkheid wat het precies deed. Wordt nu wel een probleem, want in die tijd was het de bedoeling dat de F7A er hetzelfde uit zag maar met iets andere wapen setup. Nu met de mk2 wordt het wel ingewikkelder. Maarja die actie gaat iig niet meer terug komen.

Verwijderd

Die mkII. :9~
Sex with wings. :P

Zo'n body kit had ik ook gescoord. Om van mijn Ghost een F7A te laten lijken.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:11
Volgens de laatste ATV zou 2.7 het volgende moeten gaan brengen, volgens een korte samenvatting van reddit:

-Full scale Stanton
-procedural planets
-First NPC crowds
-new netcode (finally 60FPS in universe?!)
-atmospheric flight

Benieuwd wat hiervan het gaat halen. Maar als dit er voor het einde van het jaar in zit, zitten ze goed op pad om alles samen te laten werken. En er 1 grote PU van te maken :) .

• Jorseal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-11 17:33
Die update over de NPC's, ook geweldig! _/-\o_
Ik kan niet wachten tot ze in het spel komen en later tot hoe ver ze de mogelijkheden (van interactie) gaan uitbreiden. In sommige spellen zou ik wel eens wat vaker met een NPC willen rondhangen als onderdeel van RP maar dit kan nooit omdat die mogelijkheden er niet zijn.

In Mass Effect had je dan je groepje NPC's waar je mee speelde en een band opbouwde.
(ok was gescript maar toch)
Zo had ik dan meer een band met de persoonlijkheid in Garrus en Wrex dan bij de andere. Wat voelde ik me rot in het begin van de andere delen telkens voor Garrus...
(en ik geloof dat Chris Robberts hier naar toe wil gaan met de omgang met NPC's)

Voordat ik afdwaal...
De vooruitgang van de subsumption in SC lijkt heel mooi te worden. Dus de NPC's worden bewust van hun omgeving en niet statisch gescript.

Nu alleen zou ik graag nog een klein beetje meer info willen weten hoe het dan gaat met je extra karakter slots als je daar een NPC in zet. Dat je die moet betalen als je m inhuurt snap ik, niet meer dan logisch. Zover ik weet was gezegd dat je deze NPC naar jouw wensen kan vormen plus dat je vrienden dan in deze NPC kan "spawnen" zoals in The Matrix ... maar in hoeverre gaat deze NPC zijn gang als je hem niet nodig hebt?
Zal ie dan ook missies aannemen en weggaan en terug komen naar jouw basis?
Kan je de NPC toevoegen aan je eigen Org?
Ik denk dat we daar dan nog op moeten wachten, tot ze daar zelf dan ook meer kennis hebben en wat mogelijk is/wordt voor de NPC's.

Trouwens ben ik echt de enige die dit probleem heeft dat als je gaat liggen op een plek waar daar eigenlijk geen plek voor is, dat je dan als een stuiterbal alle kanten op gaat? :?
https://robertsspaceindus...ire_when_in_tight_spaces_

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Jorseal schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:49:

Trouwens ben ik echt de enige die dit probleem heeft dat als je gaat liggen op een plek waar daar eigenlijk geen plek voor is, dat je dan als een stuiterbal alle kanten op gaat? :?
https://robertsspaceindus...ire_when_in_tight_spaces_
even naar je ticket gekeken, en kan aan mij en het bedrijfsnetwerk liggen, maar ik zie je attachments alleen als broken links.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:13:
[...]
even naar je ticket gekeken, en kan aan mij en het bedrijfsnetwerk liggen, maar ik zie je attachments alleen als broken links.
Bij mij komen ze goed door ;) , dus dat zal wel het bedrijfsnetwerk zijn.

• Jorseal
Bornhald schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:13:
Net even op verschillende computers en telefoon gekeken maar daar word alles getoond. Niet veel bijzonders te zien hoor, behalve dat ik al liggend naar het dak van de hangar geschoten was en weer terug land op de Reliant Kore.

• Bornhald
prima dan ligt het aan mij :) Zou zonde zijn als dat een reden is dat het allemaal niet duidelijk zou worden.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
GrimHEX ziet er echt fantastisch uit, wel een beetje erg donker maar toch fantastisch.
http://imgur.com/a/XGUeg

Kan niet wachten tot we wat meer stations gaan krijgen.
DutchWalnut schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

:9~ Komt er een sale van die MKII? Damn wat een schoonheid! 8)
Ik hoop er wel op maar de kans is erg klein.

[ Voor 57% gewijzigd door Facerafter op 12-08-2016 13:17 ]

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:33:
Die mkII. :9~
Sex with wings. :P

Zo'n body kit had ik ook gescoord. Om van mijn Ghost een F7A te laten lijken.

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:15:
GrimHEX ziet er echt fantastisch uit, wel een beetje erg donker maar toch fantastisch.
http://imgur.com/a/XGUeg

Kan niet wachten tot we wat meer stations gaan krijgen.
Gaat me inderdaad benieuwen hoeveel verschillende stijlen we gaan krijgen qua stations en landing zones. Nu hebben we er 2, 3 als je Arc-Corp mee rekent. Vraag me dan ook echt af hoe 'makkelijk' het gaat zijn om nieuwe landing zondes en stations te maken aan de hand van het huidige palet aan 'parts' en assets die ze nu hebben.

Maar goed voor het eind van het jaar hebben we Stanton volledig, en ik neem aan dat daar meerdere stations in zitten. (Zeker als er alleen al bij 1 gas-giant 2 zitten. Dan verwacht je toch een stuk of 10/20 stations minstens per system.
[...]
Ik hoop er wel op maar de kans is erg klein.
DutchWalnut schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Ik hoop er niet op, van mij mogen er wel 'exclusieve' schepen zijn die enkel in de PU te krijgen zijn.

Verwijderd

Volgens mij hebben ze met de PTU versie een foutje gemaakt met de lighting. GrimHex is donker en de shuttle heeft extreem felle lichten en de bloom is wel heel erg ruim.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:31:
Volgens mij hebben ze met de PTU versie een foutje gemaakt met de lighting. GrimHex is donker en de shuttle heeft extreem felle lichten en de bloom is wel heel erg ruim.
Global bloom is vreselijk op dit moment. De top monitor van de Kore in mijn hangar zorgt ervoor dat je niets meer kan zien.

Op Reddit wordt al een mooie poster gemaakt waar CR samenwerkt met JJ Abrams :*)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Net even de PTU getest maar de performance met mijn R9 270X is toch wel om te huilen hoor. Hoop dat ze nog eea optimaliseren want ja een nieuwe kaart koop ik wel als de game een beetje af is :p Tenslotte trekt ie eigenlijk alles behalve SC

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Topicstarter
Mattie112 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:38:
Net even de PTU getest maar de performance met mijn R9 270X is toch wel om te huilen hoor. Hoop dat ze nog eea optimaliseren want ja een nieuwe kaart koop ik wel als de game een beetje af is :p Tenslotte trekt ie eigenlijk alles behalve SC
Tsja toch wel aardige low end kaart :P. Maar tot 2.7 blijft de performance sowieso slecht.

• Mattie112
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:01:
[...]

Tsja toch wel aardige low end kaart :P. Maar tot 2.7 blijft de performance sowieso slecht.
Ja toen ik hem kocht niet }:O

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 18:52
Ik heb ook aangemeld voor de Tweakers Organisation. Voorheen draaide het al niet zo geweldig op mijn HD6970. Dat wordt zodra SQ42 richting release gaat maar eens denken aan upgraden naar wat modernere hardware.

Het ziet er met elk plaatje dat ik zie steeds beter uit.

Meteen een vraag: Is het 't waard om om mijn Aurora te upgraden naar de Avenger? Of is dat eigenlijk zonde van de centen?

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• Case_C
Nedje schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:00:
Ik heb ook aangemeld voor de Tweakers Organisation. Voorheen draaide het al niet zo geweldig op mijn HD6970. Dat wordt zodra SQ42 richting release gaat maar eens denken aan upgraden naar wat modernere hardware.

Het ziet er met elk plaatje dat ik zie steeds beter uit.

Meteen een vraag: Is het 't waard om om mijn Aurora te upgraden naar de Avenger? Of is dat eigenlijk zonde van de centen?
Ah welkom bij de organisatie dan :) , zag je aanmelding gisteren al maar kon niet zien welk T.net account erbij hoorde.

Tegen de tijd dat SQ42 uit is heb je kans dat je al een Kaby Lake/Zen Vega combo kan maken,daarop moet het wel te spelen zijn gok ik zo :p .

Qua schip is de Avenger wel leuk, maar niet geheel noodzakelijk tegenover een Aurora. Je krijgt meer firepower en een wat compacter schip ervoor terug, maar die kan je net zo 'makkelijk' later in game halen.

Verwijderd

SQ42 zou eind van dit jaar uit komen. Geloven we daar nog in?
Of moet bij die CRT (Chris Roberts tijd) nog een half jaartje optellen?
Wellicht dat volgende week een tipje van de sluier wordt opgelicht.

• Facerafter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:18:
SQ42 zou eind van dit jaar uit komen. Geloven we daar nog in?
Of moet bij die CRT (Chris Roberts tijd) nog een half jaartje optellen?
Wellicht dat volgende week een tipje van de sluier wordt opgelicht.
Het ligt er een beetje aan wat ze in Episode 1 willen hebben maar ik denk het niet.

De release datum van 2016 was gegeven op CitizenCon afgelopen jaar (aan het eind van de Senate Bishop speech) maar ik denk juist in het afgelopen half jaar is Frankfurt zo hard aan gegang gegaan met Cinematics en Proc. Gen planets dat ze het willen uitstellen om juist om meer aandacht daar aan te besteden en te kunnen gaan gebruiken in SQ42.

Ik denk dat ze het wel kunnen maar niet willen.

• Case_C
De Gamescom details zijn gepost op de site :) :
https://robertsspaceindus...451-Gamescom-2016-Details

Op zaterdag is er om 1 pm een event hier: http://cologne.regency.hy...ning/HyattBeerGarden.html bijna de moeite waard om tussendoor even langs te gaan :p . Het is praktisch naast de Gamescom hallen, dus lijkt me wel leuk. Behalve dat 't midden in de nacht is... :+ |:( Dat maakt 't wat lastiger...

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 12-08-2016 22:58 ]

• Mattie112
Ja das wat lastig met de trein :)

• Jorseal
Ik heb net even rondgesnuffeld in Green Imperial Hex.
Geweldig mooie station!
Zoals het er nu al uit ziet, zit de potentie er zeker in om er een super griezel spel van te maken.
Het onderste deel van Grim Hex heeft er gewoon alles naar! Ik kan iedereen aanraden de Grim Hex een bezoekje te geven als 2.5 live is. En je hoeft niet per see een crime stat te hebben om er te komen.
Neem de QD naar ICC, vervolgens QD naar Yela, en dan een stukje op cruise over/langs/door de belt.
Als je het eenmaal gevonden hebt is het makkelijk terug te vinden. Het is een klompje astroïden tussen alle andere, maar ook van ver af denk je van ... hee ... hier klopt iets niet met dit groepje .. en als je dichterbij komt zie je dat ze aan elkaar zitten met dikke kabels.

Maar heerlijk, dit spel gaat gewoon een meesterwerk worden waar iedereen aan zijn trekken komt.
Voor de een is dit dogfights of FPS, maar voor andere het verkennen en het wat rustiger aan doen. Sluipen en dingen ontdekken en zo.
Hier kijk ik ook naar uit. Lekker gaan verkennen, op onderzoek met de 315P, wetenschap dingen doen in de Reliant Sen, en dan ... wie weet wat er gaat gebeuren en wat je tegen gaat komen...

Ik heb eindelijk ook de quote gevonden van Chris Roberts uit een van de 10 for the chairman afleveringen:
15:40 - VOIDHUNTER ASKS: WILL YOU BE DOING ANY HORROR TYPE OF STORIES? THERE HAVE BEEN SOME AWESOME STORIES THAT COULD BE STASHED AWAY FOR THE EXPLORERS IN THE DEEP, DARK PARTS OF THE STAR CITIZEN UNIVERSE. MOVIES LIKE ALIEN, PANDORUM, EVENT HORIZON AND PITCH BLACK. STORIES LIKE THIS HELP REINFORCE THE VASTNESS OF SPACE AND JUST HOW FRAGILE THE PLAYERS ARE.
Absolutely. So, one of the big goals … we’re building a big universe but it’s not a universe that’s going to have four hundred billion star systems but it’s going to have quite a lot of locations like an insane level of detail where you can get down and sort of feel the location you’re on or the ship or everything. One of the big things we obviously want to do is derelicts, so derelicts are kind of cool, they’re definitely easy encounters to do and yeah, you absolutely should come across that derelict ship and there’s some alien like organism. Or creature on it that could attack you or later on when we get space to planet stuff working, you can land down in an area or maybe you’ve got that Pitch Black scenario where you get attacked by some kind of alien wildlife or animal or something like that. We are definitely going to build some kind of derelict haunted house kind of stuff to put in there with other encounters, more so traditional encounters you can have so that can be a risk.
You can go look and explore and salvage this derelict but maybe when you’re in there you get attacked by … I’m not saying Facehugger but the equivalent jumping down from the ceiling or there could be pirates aboard it or there could be nothing aboard it. So, I think we’re definitely going to do that, try to have some to give some atmosphere as you can sort of see what we do with Star Citizen, we’re really trying to give it texture and atmosphere and make the world feel real. We can definitely do that because we’re in this FPS first person engine that we also fly vehicles and do all sorts of stuff so the possibilities are ripe.
Ik kan niet wachten *O*

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Die Hornet mk2 is idd wel erg sexy... Maar wat ik niet helemaal begrijp is of dit nou lorewise een update is (a la 2003 model toyota corolla naar 2006 model toyota corolla) of dat het een remake is van de hornet zoals we ook gezien hebben bij de Connie en Lancer remakes.
In dat laatste geval maakt m'n super hornet toch wel ineens een stuk meer kans om te blijven dan de Saber :)

• Case_C
Oraijon schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:33:
Die Hornet mk2 is idd wel erg sexy... Maar wat ik niet helemaal begrijp is of dit nou lorewise een update is (a la 2003 model toyota corolla naar 2006 model toyota corolla) of dat het een remake is van de hornet zoals we ook gezien hebben bij de Connie en Lancer remakes.
In dat laatste geval maakt m'n super hornet toch wel ineens een stuk meer kans om te blijven dan de Saber :)
Ik snap je punt. Het is inderdaad niet duidelijk of dit model een basis gaat vormen voor alle andere Hornet varianten. Dat we dan van elke variant een mk1 en mk2 hebben.

Volgens gaat het in eerste instantie puur voor de F7a zijn. De F7c-m is natuurlijk een ander type. Wellicht gaat t in de toekomst nog komen, maar voor dit jaar verwacht ik dat niet.

Hoop overigens wel dat we maandag of dinsdag 2.5 al op live krijgen. Dat is wel zo mooi voor de Gamescom. Hoewel de drukte wel vervelend kan zijn voor de prestaties van de server... wellicht dat ze 't daarom niet gaan doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 14-08-2016 18:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Normaal lees ik bij RtV alleen de transcripts. Maar deze is wel erg de moeite waard om te kijken. Het interview met Tony Zurovec is veel uitgebreider dan tijdens AtV. :)

Case_C schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:04:
[...]

Ik snap je punt. Het is inderdaad niet duidelijk of dit model een basis gaat vormen voor alle andere Hornet varianten. Dat we dan van elke variant een mk1 en mk2 hebben.

Volgens gaat het in eerste instantie puur voor de F7a zijn. De F7c-m is natuurlijk een ander type. Wellicht gaat t in de toekomst nog komen, maar voor dit jaar verwacht ik dat niet.

Hoop overigens wel dat we maandag of dinsdag 2.5 al op live krijgen. Dat is wel zo mooi voor de Gamescom. Hoewel de drukte wel vervelend kan zijn voor de prestaties van de server... wellicht dat ze 't daarom niet gaan doen?
De oude Hornet blijft bestaan naast de Mk2 in de PU, maar de oude Hornet krijgt wel verbeteringen heb ik begrepen. Maar zal pas na SQ42 zijn gok ik.

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:02:
Normaal lees ik bij RtV alleen de transcripts. Maar deze is wel erg de moeite waard om te kijken. Het interview met Tony Zurovec is veel uitgebreider dan tijdens AtV. :)

[video]

[...]

De oude Hornet blijft bestaan naast de Mk2 in de PU, maar de oude Hornet krijgt wel verbeteringen heb ik begrepen. Maar zal pas na SQ42 zijn gok ik.
Ja maar nu heb je het over 'de' Hornet.. maar dat is nogal een lijstje :P .
  • F7A - de UEE hornet die niemand heeft, ofwel de mk2
  • F7C - normale fighter die de meeste mensen hebben (is dit de mk1? of is er een F7A mk1?)
  • F7C.S - De Hornet Ghost
  • F7C.R - De Hornet Tracker
  • F7C.M - De Super-Hornet
Ik neem ook aan dat alle F7C schepen die 'kleine' update krijgen, en enkel de F7A in die nieuwe variatie gaat bestaan. Hoewel de oorspronkelijke F7A is nooit langdurig of uberhaubt te koop geweest voor backers... behalve die kit dan..

Wel gek dan dat de 'A' variatie nieuwer is dan de C variant :P

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, C staat voor "Civilian". De F7C was eerst F7A Mk1, maar kreeg de C toevoeging toen het uit service ging en verkocht werd aan het publiek. De Mk2 is de vervanger binnen het leger.

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:17:
Tsja, C staat voor "Civilian". De F7C was eerst F7A Mk1, maar kreeg de C toevoeging toen het uit service ging en verkocht werd aan het publiek. De Mk2 is de vervanger binnen het leger.
Ja ze maken het zichzelf niet te makelijk :+ , want nu moeten er eigenlijk ook F7A-M, F7A-S etc. komen :P .

Tylocke schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:42:
[...]
Hah, hoe lomp moet die F7A-M wel niet worden. De Civilian versie van dat ding is al vrij heftig >:)
Niet zo gek lomp, eerder gestroomlijnders :P . Volgens mij had de variant in het filmpje overigens wel alle aspecten van de Super-Hornet... met de turret onder de neus en de ball-turret. Het enige "super" aspect wat er ontbrak was de extra seat.

De firepower op dat schip blijft absurd :P , en dat in combinatie met de armor die ook best prima is... 't is gewoon een Space-Panzer :+

[...]
Dan heb je uiteindelijk nog een goed oude mk I Carrack terwijl al die nieuwelingen in hun flashy mk IV rondvliegen :P
Oh reken maar dat ik m'n Carrack upgrade als dat mogelijk gaat zijn :P .

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 14-08-2016 21:02 ]

• Tylocke
Case_C schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:25:
[...]

Ja ze maken het zichzelf niet te makelijk :+ , want nu moeten er eigenlijk ook F7A-M, F7A-S etc. komen :P .
Hah, hoe lomp moet die F7A-M wel niet worden. De Civilian versie van dat ding is al vrij heftig >:)
Case_C schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:25:

[...]

Niet zo gek lomp, eerder gestroomlijnders :P . Volgens mij had de variant in het filmpje overigens wel alle aspecten van de Super-Hornet... met de turret onder de neus en de ball-turret. Het enige "super" aspect wat er ontbrak was de extra seat.

De firepower op dat schip blijft absurd :P , en dat in combinatie met de armor die ook best prima is... 't is gewoon een Space-Panzer :+
Hahah, ja ik doelde inderdaad meer op dat laatste. Het uiterlijk mag er wel wezen van de mk II. Mooi hoe ze in het filmpje praten dat je uiteindelijk de mk I als collector's item gaat krijgen en de mk II dus de nieuwe standaard gaat worden. Dat is wel tof dat dat ook met je beginschepen kan gebeuren. Dan heb je uiteindelijk nog een goed oude mk I Carrack terwijl al die nieuwelingen in hun flashy mk IV rondvliegen :P

[ Voor 65% gewijzigd door Tylocke op 14-08-2016 21:29 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Oraijon
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:02:De oude Hornet blijft bestaan naast de Mk2 in de PU, maar de oude Hornet krijgt wel verbeteringen heb ik begrepen. Maar zal pas na SQ42 zijn gok ik.
Mja daar was ik ook al bang voor, jammer :P
Heb nog steeds Sabre en een SH in m'n hangar, dacht nu eindelijk dat laatste duwtje te hebben gevonden om voor de ene te kiezen over de ander :P

• Facerafter
Dan heb je uiteindelijk nog een goed oude mk I Carrack terwijl al die nieuwelingen in hun flashy mk IV rondvliegen :P
Denk het niet, zo wel mooi zijn als een stukje historie maar de huidige Constellation is al de Mk6 versie.

• Tylocke
Facerafter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:33:
[...]

Denk het niet, zo wel mooi zijn als een stukje historie maar de huidige Constellation is al de Mk6 versie.
Uiteindelijk zal het wel gebeuren, misschien niet zo snel en hopelijk ook niet zo vaak maar als je naar onze hedendaagse varianten kijkt is het natuurlijk niet vreemd als een fighter zo'n 40 a 50 jaar mee kan qua body. Hooguit dat je uiteindelijk interne componenten moet gaan upgraden in die periode, dat doet men nu ook.

Als je kijkt naar nog grotere schepen zou het zelfs allemaal nog langer meekunnen. Een Bengal of een Idris vervang je niet zomaar, die upgrade je gewoon uiteindelijk. Het zou best kunnen dat er uiteindelijk een mk II van een groter schip komt, maar dat maakt je huidige schip niet meteen obsolete.

Oh, en nog wat dingen uit die RtV:

- Chris Smith (de artist van de mk II) zal de huidige Hornet (mk I) ook nog een grafische upgrade geven.
- Chris Smith hoopt dat hij de 300 serie nog een keer onderhanden mag nemen, maar aan zijn reactie te zien staat deze niet hoog op de wachtlijst helaas. Arme 300 series :(
- De nieuwe mk II hornet is lager in polygon count dus minder zwaar voor je GPU, yay! Het valt me op dat CIG druk bezig is bij elke rework het aantal polygon te reduceren ondanks dat ze mooiere en gedetailleerdere schepen uitbrengen.

Verwijderd

Me dunkt als je een paar schepen gebouwd heb dat je wel meer ervaring krijgt hoe je dat het beste kan doen. Wat dat betreft is het wel OK dat ze met die kennis de oude schepen af en toe opfrissen. Kost wel wat meer tijd maar het resultaat is er wel naar. (Bijv die oude damage states kostten enorm veel tijd omdat ze die allemaal handmatig moesten doen.)

Wat ik me laatst afvroeg hoe ze mining gaan implementeren. Want de manier hoe ze dat in NMS aanpakken is wel redelijk basic maar denk ook dat het verwachtingen gaat scheppen voor SC.

• Facerafter
Gamescom Booth!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp1uqm9VMAAcH81.jpg:large
Naja.. een stukje ervan

En de oude mockup...
Afbeeldingslocatie: https://hardforum.com/proxy/CKbSwA7n6N9xrek7xZZxd8%2Bm9J14d4UNEnuIF5iw/image.png

[ Voor 35% gewijzigd door Facerafter op 15-08-2016 13:42 ]

• Nedje
Is de verwachting dat we een hoop juicy information krijgen vanuit Gamescom?

• Facerafter
Nedje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:43:
Is de verwachting dat we een hoop juicy information krijgen vanuit Gamescom?
Wel wat maar niet veel. Ik verwacht dat het veel zal gaan over waar PC Games het ook over heeft gehad.
2.6 met Star Marine en 2.7 Proc Gen planets

Waarschijnlijk dus veel mooie beelden maar niet veel nieuwe info.

En ik heb wat geruchten gehoord over een nieuw schip. De Aegis Terrapin.

[ Voor 17% gewijzigd door Facerafter op 15-08-2016 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:45:
[...]

Wel wat maar niet veel. Ik verwacht dat het veel zal gaan over waar PC Games het ook over heeft gehad.
2.6 met Star Marine en 2.7 Proc Gen planets

Waarschijnlijk dus veel mooie beelden maar niet veel nieuwe info.

En ik heb wat geruchten gehoord over een nieuw schip. De Aegis Terrapin.
Er komt ook nog wel wat SQ42 voorbij is de verwachting. En ze hebben sowieso wel wat verrassingen.

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik hoop dat ze eind dit jaar toch eens wat meer content gaan uitbrengen. Sinds ik een starter pack heb aangeschaft 1,5 jaar geleden kan ik alleen nog maar een beetje in een Mustang Alpha rondvliegen.
Dat ding is echt super suf. Kan er haast niemand mee neerhalen.
Zou leuk zijn als je op ten duur in-game eens wat kan upgraden.

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

Er komt ook nog wel wat SQ42 voorbij is de verwachting. En ze hebben sowieso wel wat verrassingen.
Ik vraag het me af. Lijkt me dat SQ42 word bewaard voor CitizenCon. (2 Maanden en dan is het zo ver!)
Sanny_83 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:32:
Ik hoop dat ze eind dit jaar toch eens wat meer content gaan uitbrengen. Sinds ik een starter pack heb aangeschaft 1,5 jaar geleden kan ik alleen nog maar een beetje in een Mustang Alpha rondvliegen.
Dat ding is echt super suf. Kan er haast niemand mee neerhalen.
Zou leuk zijn als je op ten duur in-game eens wat kan upgraden.
Je kan in Arena Commander REC verdienen en die spenderen aan wapens en als ik me niet vergis zijn die ook te gebruiken in de huidige PU.

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Facerafter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Ik vraag het me af. Lijkt me dat SQ42 word bewaard voor CitizenCon.

[...]

Je kan in Arena Commander REC verdienen en die spenderen aan wapens en als ik me niet vergis zijn die ook te gebruiken in de huidige PU.
Ow dan zal ik dat eens proberen inderdaad, thanks

• Nedje
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:25:
[...]

SQ42, precies waar ik op zit te wachten!

• Case_C
PCGameshardware.de is nog langsgeweest in Frankfurt :p , met weer wat mooie plaatjes.
http://www.pcgameshardwar...s/Studio-Preview-1204131/

• Facerafter
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/fdrts5.jpg
Ziet er goed uit!

• Case_C
Hehe kan niet wachten tot we daar leuke goodies kunnen halen :) . Ziet er overigens wel uit als een 'open' booth. Zonder echte wachtrijen, zou leuk zijn als er meerdere 'bekende' CIG gasten zijn :) .

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:13:
[...]

Hehe kan niet wachten tot we daar leuke goodies kunnen halen :) . Ziet er overigens wel uit als een 'open' booth. Zonder echte wachtrijen, zou leuk zijn als er meerdere 'bekende' CIG gasten zijn :) .
LOOT THE STAND })

Maarehh hebben we al een "herkenningsdingetje" voor de mensen die (op zaterdag) naar Gamescon gaan (met Tweakers Express)

• Facerafter
WimPliers schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

LOOT THE STAND })

Maarehh hebben we al een "herkenningsdingetje" voor de mensen die (op zaterdag) naar Gamescon gaan (met Tweakers Express)
Gewoon heel hard roepen :D

Verwijderd

Toch gewoon je Star Citizen klompen aan doen. :P

• Case_C
[...]
LOOT THE STAND })

Ik heb een pet op :+ , maar ging je ook mee? Dan voeg ik je nog even toe aan de DM-groep als je wilt voor de TE uit dit topic.

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:26:
Toch gewoon je Star Citizen klompen aan doen. :P
Die hebben we helaas weggegeven :/ :P

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 15-08-2016 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hail de klompen!

Afbeeldingslocatie: https://gotinc.nl/site/wp-content/uploads/2014/07/Klompen-Compilatie-750x507.png

Alleen jammer dat deze gasten niet meer bij CIG werken. Hopelijk liggen ze nog ergens in Austin. :)

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Ik verwacht toch wel iets met de Idris, vorig jaar was dat natuurlijk het eind shot in de demo met de multi crew retaliator. En ze hadden die tour door de SQ42 Idris. Kunnen ze mooi dit jaar mee verder.

• Mattie112
[...]

LOOT THE STAND })

Wat denk je van de goodiebag :)
(althans je zal vast wel weer iets van een tas krijgen dit jaar)

• Tylocke
[...]

LOOT THE STAND })

Ik draag sowieso een Star Citizen gerelateerd shirt. Waarschijnlijk mijn grijze Anvil shirt.

All aboard the Hype train! (Eigenlijk is vrijdagavond het spannendste moment)
Oraijon schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Net als de rest van de lui die daar rondlopen bedoel je? :+
Ik denk dat het op de trein nog wel zal meevallen 8) Maar je hebt gelijk dat rond de booth van SC wel aardig wat mensen met een SC shirt zullen lopen.

Vrijdagavond ben ik er niet bij. Vond het een beetje te gek worden om vrijdagavond heen en weer te rijden naar Keulen om vervolgens zaterdagmorgen weer op de trein te stappen om weer die kant op te gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Tylocke op 16-08-2016 09:34 ]

• Oraijon
Tylocke schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:49:
[...]

Ik draag sowieso een Star Citizen gerelateerd shirt. Waarschijnlijk mijn grijze Anvil shirt.
Net als de rest van de lui die daar rondlopen bedoel je? :+

• Facerafter
Van een andere hoek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp6q6oNUkAA3pUD.jpg:large

En de buitenkant
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp6q-BiUsAAOCXd.jpg:large

• Mattie112
Ziet er goed uit!

• Tylocke
En volgens de kaart zitten ze redelijk naast de Oculus stand. Kunnen ze niet even wat van die dingen bij CIG neerleggen?

• Case_C
Tylocke schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:16:
En volgens de kaart zitten ze redelijk naast de Oculus stand. Kunnen ze niet even wat van die dingen bij CIG neerleggen?
Niet dat het werkt, maar wel leuk dat het er ligt dan :+ . Vraag me af wie er allemaal op de stand aanwezig gaan zijn. De laatse dag was het ondersteunend personeel, en niet zozeer CIG staff...

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Niet dat het werkt, maar wel leuk dat het er ligt dan :+ . Vraag me af wie er allemaal op de stand aanwezig gaan zijn. De laatse dag was het ondersteunend personeel, en niet zozeer CIG staff...
Ja ze hebben de avond ervoor die party met de procedural planets vertoning. Dus zaterdag zal wel wat rustiger bij hun zijn. Het meeste kruit zullen ze dan al hebben verschoten gok ik.

• Case_C
SC draait onderhand al op de beursvloer :P , met de MadCatz randapperatuur.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cp_7UHyUsAAH6DU.jpg:large

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 16-08-2016 20:21 ]

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Misschien dat ze stiekem bezig zijn geweest met VR support? /hoop

Ben wel heel erg benieuwd of 2.5 nog naar live gaat deze week en wat ze nu gaan showen op Gamescom. Ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn als we daar alleen maar 2.5 kunnen zien. Vrijdagavond verwacht ik sowieso veel meer info over SC.

CitizenCon zal waarschijnlijk weer in het teken van SQ42 staan. Dan kan er weer een mooie hype gestart worden voor de release.

• Facerafter
Booth ziet er strak uit.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CqClvPXXEAEGALR.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CqClvPYWcAA3izo.jpg:large

Ziet er toch naar uit dat het wel een booth met een rij word.

• Bornhald
Facerafter schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:28:
Booth ziet er strak uit.
[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er toch naar uit dat het wel een booth met een rij word.
de piket paaltjes staan er in ieder geval al :)

Ben erg benieuwd wat ze gaan laten zien. En natuurlijk naar de reactie van DS, hoe het allemaal getruukt is en niet echt is en dat CIG groot is en DS maar klein en dat het allemaal niet eerlijk is :D

• Facerafter
Bornhald schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

de piket paaltjes staan er in ieder geval al :)

Ben erg benieuwd wat ze gaan laten zien. En natuurlijk naar de reactie van DS, hoe het allemaal getruukt is en niet echt is en dat CIG groot is en DS maar klein en dat het allemaal niet eerlijk is :D
Dat zie je hier op de foto's toch ook al?! Die hele booth is één grote JPEG!

EDIT: Voor diegene die mee willen kijken op de booth is hier de stream voor vandaag
https://robertsspaceindustries.com/gamescom begint om 12 uur.

Wij zullen zaterdag even zwaaien voor de camera :D

EDIT2:
Mooi voorbeeld van Dual Universe hoe instancing bij hun werkt. SC heeft bijna de zelfde aanpak
YouTube: Dual Universe DevDiary - Massively Multiplayer Server Technology

[ Voor 32% gewijzigd door Facerafter op 17-08-2016 10:18 ]

• SgtPoen
Hebben ze nu ook nog een soort zaal waar ze die presentatie's doen of is dit echt een booth waar ze naast andere developers staan?

[ Voor 8% gewijzigd door SgtPoen op 17-08-2016 11:19 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:34
SgtPoen schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:18:
Hebben ze nu ook nog een soort zaal waar ze die presentatie's doen of is dit echt een booth waar ze naast andere developers staan?
Volgens mij hebben ze geen extra zaal maar alleen deze booth. Maar correct me if I'm wrong.

Edit:

Ik krijg net een berichtje van Twitch dat CIG aan het streamen is van de floor. Gaat zeker over de opbouw van de booth?

[ Voor 16% gewijzigd door batumulia op 17-08-2016 11:37 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Facerafter
batumulia schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Volgens mij hebben ze geen extra zaal maar alleen deze booth. Maar correct me if I'm wrong.

Edit:

Ik krijg net een berichtje van Twitch dat CIG aan het streamen is van de floor. Gaat zeker over de opbouw van de booth?
https://robertsspaceindustries.com/gamescom
Nope, het is vandaag pers dag bij Gamescom en de stream is gewoon een aantal camera's van de booth.
Tylocke schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:32:
Voor de mensen die tijd hebben om Twitch te volgen: er zijn giveaways in het Twitch kanaal dus het kan interessant om daar in te loggen.
Sssst niet zegge! Zijn er dadelijk nog meer mensen...

[ Voor 23% gewijzigd door Facerafter op 17-08-2016 12:36 ]

• Tylocke
Voor de mensen die tijd hebben om Twitch te volgen: er zijn giveaways in het Twitch kanaal dus het kan interessant om daar in te loggen.

• Nedje
op Twitch lijkt de chat het niet te doen. Wellicht komt dat door bedrijfsnetwerk
Edit: Op telefoon wel :-).

[ Voor 14% gewijzigd door Nedje op 17-08-2016 13:37 ]

• Case_C
Waarom staan ze bij de 350r? :P Hebben ze die soms gefixt voor 2.6?

Verwijderd

Topicstarter
INN maakt uitgebreide verslagen van elke streamdag. Voor vandaag:
http://imperialnews.network/2016/08/gamescom-day-1-coverage/
TL;DR (TOO LONG; DIDN’T READ)

We’ll update this with the key points at the end of each day.
  • [Will there be DirectX 12 or Vulkan support?] They are investigating future-proofing with DirectX and Vulkan – undecided whether they will go with one or both.
  • [Will we see anything regarding Star Marine?] They will not be showcasing Star Marine during the five-days stream on the showfloor. It is on track for 2.6. This doesn’t rule out it appearing on the Friday night party.
  • Disco has just shown off the PC Guru magazine front cover that has a photo of Mark Hamill in-game on it.
  • The Starmap is NOT complete. There are systems that have not been discovered and are not on the Starmap.

Nieuwe ship reveal begonnen op twitter:
https://twitter.com/Rober...status/765968046728974336

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/6fa9rkgzgo9cnr/slideshow_wide/1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 21:35 ]

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:26

Sturmovik177

Vroem

LOL, deze pagina refreshte niet. Mac-rolec heeft em al gepost. :P

[ Voor 81% gewijzigd door Sturmovik177 op 17-08-2016 21:43 ]

Oink

• Case_C
Ja uit dat plaatje kan je nog niet gigantisch veel info halen :p , maar het gaat me benieuwen waar ze mee aankomen. Om het even haal ik nog een Terrapin op vrijdag... (of ik smelt alles naast de Carrack om voor een Polaris :+ , oh wacht dat is nog niet genoeg :/ )

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:18:
Ja uit dat plaatje kan je nog niet gigantisch veel info halen :p , maar het gaat me benieuwen waar ze mee aankomen. Om het even haal ik nog een Terrapin op vrijdag... (of ik smelt alles naast de Carrack om voor een Polaris :+ , oh wacht dat is nog niet genoeg :/ )
al bekend wat de polaris gaat kosten? en ik gok dat de polaris pas bij citizen con komt :)
twee nieuwere plaatjes

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/xjqzojuwazxgcr/slideshow_wide/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/odwhvccjp6oz1r/slideshow_wide/3.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 18-08-2016 07:49 ]

• Mattie112
OE! Die wil ik!

• Tylocke
Ik pas, deze is overduidelijk niet geschikt voor atmospheric flight.

• Case_C
Ik zie wel 2 figuren voor het schip staan, maar verder is de vorm mij nog niet echt duidelijk.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:44
Ik kan er echt totaal geen chocola van maken hoor :D

• Oraijon
Pics? Zit op werk :P
(of hebben we het nog over die pixelbrei? :P)

[ Voor 54% gewijzigd door Oraijon op 18-08-2016 11:21 ]

• SgtPoen
Ik denk dat het over de pixelbrei gaat.

• Tylocke
Je moet ook niet te veel serieuze dingen verwachten voor de lunch ;)

Morgen zal het schip pas getoond worden dus we kunnen tot die tijd mooi speculeren.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:18:
Zeg nu echt dat je je Carrack wil smelten. _/-\o_ Dat ik dat nog mag meemaken. Oh wacht... naast de Carrack :+ ;)

• Case_C
DutchWalnut schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Zeg nu echt dat je je Carrack wil smelten. _/-\o_ Dat ik dat nog mag meemaken. Oh wacht... naast de Carrack :+ ;)
Hehe je zag je eigen Carrack al weer wat 'unieker' worden binnen de organisatie was 't niet? :P Maar nee die houd ik gewoon :) , of de Polaris moet echt heeeel gaaf gaan worden, maar de prijs zal waarschijnlijk ook wel 2x zo hoog liggen... en z'n functie in de PU gaat geen moneymaker worden. (Wat de Carrack als multi-versitaile schip wel is)

• Bornhald
DutchWalnut schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

klopt toch, de carrack smelten en alles wat hij daarnaast nog heeft :D

en er begint nu wat schip zichtbaar te worden..

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/s2jg7bnp41yr5r/slideshow_wide/4.jpg

in ieder geval geen groot schip, gezien het ventje wat er voor staat, zou bijna zeggen een schip uit de 300 serie..

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 18-08-2016 17:54 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:50:
[...]

[afbeelding]

in ieder geval geen groot schip, gezien het ventje wat er voor staat, zou bijna zeggen een schip uit de 300 serie..
Hehe toch zou dat zonde zijn, m'n Carrack smelten 8)7 .

Maar ziet er wel leuk uit hoe ze de entrance van het schip hebben geregeld lijkt me zo. Beetje á la Reliant met die hatch. Benieuwd naar de reveal :) .

• Tylocke
Bornhald schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:50:
[...]

[afbeelding]

Ik zou juist eerder richting Freelancer formaat gaan met mijn gok. Mannetjes naast een 300 series zijn wel iets groter. Misc Prospector formaat? Of was die juist groter dan de Freelancer?

• Facerafter
Jullie hebben wel door dat er links bovenin Anvil staat he.

'Goodies' van de booth
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CqJ-l_gUkAAmpmf.jpg:large

• Bornhald
mensen die zelf met de plaatjes aan het klooien zijn

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8W6DS8h.jpg

overigens grappig, er staat daar boven aan het plaatje Anvil Terrapin.. Maar was het niet vroeger de Aegis Terrapi... (antwoord ja dat was het ooit)
https://robertsspaceindus...Letter-From-The-Chairmans
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1AXucld.png

[ Voor 135% gewijzigd door Bornhald op 18-08-2016 20:45 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:41:
mensen die zelf met de plaatjes aan het klooien zijn

[afbeelding]

overigens grappig, er staat daar boven aan het plaatje Anvil Terrapin.. Maar was het niet vroeger de Aegis Terrapi... (antwoord ja dat was het ooit)
https://robertsspaceindus...Letter-From-The-Chairmans
[afbeelding]
Oeh die ziet er wel heel dik uit :D , de ramp zit dus aan de zijkant! Doet er mij maar een als de prijs niet te gek is a.k.a. ik smelt er een Mustang voor om.

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:56:
[...]

Oeh die ziet er wel heel dik uit :D , de ramp zit dus aan de zijkant! Doet er mij maar een als de prijs niet te gek is a.k.a. ik smelt er een Mustang voor om.
de Aegis Terrapin was een starter ship, weet niet of de Anvil dat ook is,. maar als ik er zo naar kijk ziet het er niet uit als start schip. Ik weet dat je niet naar de grootte van een schip moet kijken, maar ik doe et lekker toch :D

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
de Aegis Terrapin was een starter ship, weet niet of de Anvil dat ook is,. maar als ik er zo naar kijk ziet het er niet uit als start schip. Ik weet dat je niet naar de grootte van een schip moet kijken, maar ik doe et lekker toch :D
Lijkt me overigens echt wel eentoffe 'bouncer' een goedkoop schip dat toch redelijk wat security gaat bieden als hij in de buurt is! Gaat mij benieuwen hoe snel deze te vliegen is.. ook omdat hij internals heeft zou er eigenlijk een local grid in moeten zitten.. wat nog niet alle kleine schepen hebben.
Facerafter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:23:
Jullie hebben wel door dat er links bovenin Anvil staat he.

'Goodies' van de booth
[afbeelding]
De sleutelhanger en SQ42 sticker moet ik nog. De rest heb ik al :P , en zo'n vliegtuigje is niet geheel boeiend.

• Facerafter
Hoop er zelf op dat het een soort Cutlass is maar dan van Anvil.

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:40:
Hail de klompen!

[afbeelding]

Alleen jammer dat deze gasten niet meer bij CIG werken. Hopelijk liggen ze nog ergens in Austin. :)
Ik wist dat Wingman er niet meer werkte, maar die andere gast met zijn gouden shirt.. wist geen eens dat hij ook weg is.. Waarom is die weg dan?

• Case_C
Brandonchat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:40:
[...]
Ik wist dat Wingman er niet meer werkte, maar die andere gast met zijn gouden shirt.. wist geen eens dat hij ook weg is.. Waarom is die weg dan?
Mark Skelton heeft ontslag genomen omdat hij het vele reizen tussen studio's niet kon combineren met zn gezin. Geen idee wat hij nu doet :p .

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
En daar is 'ie dan. :)
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/308gu45.jpg

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Prachtig scheepje! Iedereen have fun bij gamescom :D

-

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Brandonchat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Gold shirt Mark Skelton is weggegaan ivm prive redenen, was te ver weg van zijn familie AFAIK
First and foremost I would like to personally thank the community for being there for my family and I. You guys have shone over and over that you're more than just fans, you guys are family. I've met you guys at bar citizens, conventions, office tours and out in public and I can honestly say it's always been a pleasure! You guys are what drives this game to be great. That's why we put in the hours and go the extra mile because of the passion of the fans of Star Citizen. You guys believe in us and honestly that's what gets us out of bed in the morning.
As some of you may have heard, I am leaving Star Citizen. This was a very tough decision that was not taken lightly. As I said before, I love this project and the fans. It came down to the fact that my role as Art Director had shifted more and more towards the team in LA. I was traveling quite a bit back and forth from Austin to LA (like 2 weeks on 2 weeks off) and as you can imagine, this began to take a toll on my family and my sanity (I have learned to absolutely hate airports! lol). To be fair to the LA ship team, they honestly need an AD there full time, so CR gave me the opportunity to move to LA. Having 3 kids that range from elementary school through high school, my wife and I felt that relocating them away from their friends would suck! plus the fact that we really like living in Austin. So I've decided to move on and make room for someone who can help the team full time. I'll always love this project and what it stands for, which is ultimately freedom from oppressive publishers and the power of an awesome community. I love you guys and wish you all the absolute best!
Mark "gold shirt" Skelton

-

• Oraijon
Tof idd wel. Misschien dat ik iets ervoor omruil ofzo, is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat je ermee kunt gameplaywise :P

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:24:
[...]

Tof idd wel. Misschien dat ik iets ervoor omruil ofzo, is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat je ermee kunt gameplaywise :P
Volgens de originele beschrijving dit :
Official Description

A figurative tough nut to crack, the Terrapin is the most heavily armored of the base-priced spacecraft on the market. Originally designed for long-range survey missions in dangerous star systems, the Terrapin’s design philosophy involves wrapping the ship in additional layers of armor and reserving a significant amount of engine power to host the largest shield generator in its class. Terrapins are popular among private miners, with an equipment mount and a small storage hold that can be converted for valuable minerals.

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Volgens de originele beschrijving dit :

[...]
Ik zou daar niet helemaal nog op vertrouwen.
Het was eerst ook een Aegis starter schip en dat is het nu ook niet meer.

Nieuwsbrief is binnen
The Gamescom 2016 sale will start after our live event Friday. We’ll be unveiling a new concept ship for the first time and bringing back some old favorites you may have missed. The sale will go live at this link during the live presentation.
Yay!
Dragonfly poster sets will be available for sale starting Friday August 19th at Noon PDT/7 PM UTC! Each set contains the two designs shown printed on heavy, glossy stock. Available for $35 (includes worldwide shipping) with a special discounted version available to subscribers for $29.
Damn 35 dollar, beetje prijzig voor een poster.

En een sneak peak van de Ursa Rover!
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/bsr922y8lnjn6r/source/Ext_front.jpg
You caught a glimpse of the Ursa Rover in the Constellation commercial, but this planetside exploration vehicle is getting close to showing you a whole lot more.

[ Voor 64% gewijzigd door Facerafter op 19-08-2016 10:27 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 118 Laatste