• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Grappig moment in SC gisteravond. Let o.a. ook op de chat rechts onder >:)

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
2.5 PTU Patch Notes
https://www.reddit.com/r/...ask_and_ye_shall_receive/

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 29-07-2016 17:23 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Zephyer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:27:
[...]

* Zephyer heeft veel GW2 gespeeld en had veelal 's avonds gereserveerde tijden om online te moeten komen om met een groep ingame het e.e.a. te kunnen doen O-)
Wat speelde je voornamelijk in GW2 dan? Ik doe zelf veel PvE en ben bezig met achievements maar verder doe ik weinig aan PvP of WvW.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
Tylocke schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:13:
[...]

Wat speelde je voornamelijk in GW2 dan? Ik doe zelf veel PvE en ben bezig met achievements maar verder doe ik weinig aan PvP of WvW.
Ben ooit begonnen met PvE, puur PvE.
Met de tijd ben ik toen een keer of wat WvW gaan bekijken en ben ik bij GoT begonnen met het WvW groepje.
Uiteindelijk ben ik beland bij Soul [SOUL] en Malevolent Discrucio [BurN die elke dag, op zondag na, in WvW te vinden was.

DPS Ele was m'n ding, helemaal afgestemd op 2 a 3 andere ele's waarmee we met de overige +/- 15 man groepen aanvielen van tussen de 30-40 *O* oOo

Collectie van SOUL gevechten... :P :9
(rood... was de vijand, rode 'crosshair' was de raidlead die we moesten volgen :O )

[ Voor 11% gewijzigd door Zephyer op 29-07-2016 22:12 ]

MW | BF1 Stats

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:18
RtV is weer geweest, dit keer ook met een nieuw format, ze gaan daarin ook afwisselen met studio's.
http://imperialnews.netwo...rse-episode-2-01-summary/
TL:DR
New format for RTV that will rotate between studios just like ATV does now. Show around only 30 minutes long now as well.
Eric Kieron Davis was hosting and the starting guest was Steve Bender.
Steve brilliantly answered a question on how life animations will be in the PU with words and actions.
The way AI will act depends on where they are and time of day. A nightclub during the day will be calmer than at night for example.
This also applies to how AI reacts as well, some AI may be more intoxicated when they go to get more drinks and how they walk changes.
The goal is to make the players experience as immersive as possible by making feel in the game, rather than someone looking into it.
Enter/exit animations speeds wont be able to be changed during the animation, but if you hold shift before you execute, then it’ll do a fast/emergency animation and if you hold the walk key, then it’ll play the slower one, etc.
Being able to look around while in the animation is something they’ll eventually do, but right now the focus is on the current animations and making them right.
Animations that NPCs do is something that is possible for players to do from a technical standpoint(Like leaning against a wall). Nothing stops them from doing it, it’s just a matter of figuring how to implement it if they did do that.
Interrupting social animations will most likely possible, but they want to do it in a way that’s clean. It’s a fine balance as Steve Bender Puts.
Elwin Bachiller came on after they played the Reliant Ship Shape video
The Reliant variants were heavily considered when constructing the Kore model so that when the time comes to make the variants, it’ll be easy to swap things as needed because of the way it was built.
They had to redesign the height of the Reliant a little because they ran into a problem where the player needed to crouch to get into the Cockpit so the ship is a little bigger, but not by much.
Caterpillar could possibly take up to 8 people to crew it effectively with how it’s turned out. It’s almost a Capital ship in a sense that it can have Dragonflies and how you can configure the modules inside.
Big Benny’s T-shirt sizes have been expanded and will go on sale today at Noon Pacific for subscribers, then Monday for everyone else.
Gamescom party tickets go on sale for concierge at noon Pacific today, Saturday for subscribers, and Sunday for everyone.
Next week’s ATV and RTV will be in the U.K.

Verwijderd

De kaartverkoop voor GamesCom concierge is begonnen.
Weet niet hoe hoog de teller stond toen het begon maar ik schat iets van 250 of 200. Of hetzelfde getal voor subscribers geldt is ook nergens te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:37:
De kaartverkoop voor GamesCom concierge is begonnen.
Weet niet hoe hoog de teller stond toen het begon maar ik schat iets van 250 of 200. Of hetzelfde getal voor subscribers geldt is ook nergens te vinden.
In AtV zeiden ze dat bij de nieuwe verkooopronde wel weer extra kaarten zouden bij komen. Maar volgens mij kunnen er maar 500 mensen komen ofzo, dus voor subscribers zijn het er waarschijnlijk wel wat minder.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:39:
[...]

In AtV zeiden ze dat bij de nieuwe verkooopronde wel weer extra kaarten zouden bij komen. Maar volgens mij kunnen er maar 500 mensen komen ofzo, dus voor subscribers zijn het er waarschijnlijk wel wat minder.
of ook 250 voor subscribers
en dan wat er over is voor de rest.

• Case_C
Nog een filmpje van de Argo's issues momenteel in 2.5.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hjcnfY3MnCw]

Op reddit hebben ze gelijk gezien dat dit ook het onwerp is van de Escapepods van de Javelin. Wat mooi in het verhaal past dat de Argo deze moet op kunnen pikken in de ruimte :) .
https://www.reddit.com/r/...s_the_javelin_escape_pod/

In deze reddit posts worden alle filmpjes van Issue councils bijgehouden. Dus wie al 2.5 wil zien kan dat daar doen :) .
https://www.reddit.com/r/...rom_public_issue_council/

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 31-07-2016 12:06 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 21:51

Cogency

Ginnunga

Bij welke schepen komt die Argo standaard meegeleverd? (of was dat niet zo?)

• Case_C
Cogency schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:39:
Bij welke schepen komt die Argo standaard meegeleverd? (of was dat niet zo?)
Volgens mij alle Military capitals groter dan een Idris. Maar dat is nooit officieel gesteld.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=INO37GXfZ_E]
Dit is ook wel een grappige bug :p , de rotatie op de verkeerde as ingevoerd zo leuk het wel :P .

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 31-07-2016 19:44 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De laatste tijd heb ik het niet zo heel goed bij gehouden, gisteren Star Citizen maar weer eens bijgewerkt op de Pc, het valt mij op dat er van alles gebeurd, maar het interieur van mijn Constellation heeft nogsteeds een poets beurd nodig. Zijn ze voorlopig gestopt met de redesign van de eerste schepen of zit de Constellation niet in SQ42 en daarom geen prio.

De Relaint is trouwens een best leuk scheepje geworden, die had van mij ook wel een class hoger gepositioneerd moegen worden, dan hadden er wat zwaardere motoren, schilden en wapens op gekund. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Tylocke
_Dune_ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:00:
De laatste tijd heb ik het niet zo heel goed bij gehouden, gisteren Star Citizen maar weer eens bijgewerkt op de Pc, het valt mij op dat er van alles gebeurd, maar het interieur van mijn Constellation heeft nogsteeds een poets beurd nodig. Zijn ze voorlopig gestopt met de redesign van de eerste schepen of zit de Constellation niet in SQ42 en daarom geen prio.

De Relaint is trouwens een best leuk scheepje geworden, die had van mij ook wel een class hoger gepositioneerd moegen worden, dan hadden er wat zwaardere motoren, schilden en wapens op gekund. :)
Welke versie Constellation heb je? Alleen de basisversie is bijgewerkt nu en die zag er aardig uit ondertussen. De focus van redesign ligt nu grotendeels op SQ42, volgens mij niet officieel aangekondigd maar aangezien ze nog dit jaar SQ42 uit willen brengen moet daar toch de nodige aandacht naar.

Reliant is een leuke geworden, ben blij dat ik mijn mini researcher heb.
Zephyer schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Ben ooit begonnen met PvE, puur PvE.
Met de tijd ben ik toen een keer of wat WvW gaan bekijken en ben ik bij GoT begonnen met het WvW groepje.
Uiteindelijk ben ik beland bij Soul [SOUL] en Malevolent Discrucio [BurN die elke dag, op zondag na, in WvW te vinden was.

DPS Ele was m'n ding, helemaal afgestemd op 2 a 3 andere ele's waarmee we met de overige +/- 15 man groepen aanvielen van tussen de 30-40 *O* oOo

Collectie van SOUL gevechten... :P :9
(rood... was de vijand, rode 'crosshair' was de raidlead die we moesten volgen :O )
Dank voor het antwoord, zal er hier niet te veel meer op ingaan want dit is niet het GW2 topic ;) Maar samenspelen is overduidelijk geen probleem 8)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Welke versie Constellation heb je? Alleen de basisversie is bijgewerkt nu en die zag er aardig uit ondertussen. De focus van redesign ligt nu grotendeels op SQ42, volgens mij niet officieel aangekondigd maar aangezien ze nog dit jaar SQ42 uit willen brengen moet daar toch de nodige aandacht naar.

Reliant is een leuke geworden, ben blij dat ik mijn mini researcher heb.
Variants staan inderdaad sowieso op hold. In het geval van de Constellation zal indd ook wel gelden dat SQ42 voorrang krijgt. Wat een UK dev op BritizenCon ook nog vertelde is dat het design van veel schepen pas verder kan gaan als de career mechanics zijn uitgewerkt, zoals cargo, exploration etc.

Dus in het geval van de Constellation zal denk ik een deel van de interior pas helemaal afgemaakt worden als de cargo mechanic helemaal is uitgewerkt (die moet wel verschijnen in 2.7 oid heb ik begrepen).

• Tylocke
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Variants staan inderdaad sowieso op hold. In het geval van de Constellation zal indd ook wel gelden dat SQ42 voorrang krijgt. Wat een UK dev op BritizenCon ook nog vertelde is dat het design van veel schepen pas verder kan gaan als de career mechanics zijn uitgewerkt, zoals cargo, exploration etc.

Dus in het geval van de Constellation zal denk ik een deel van de interior pas helemaal afgemaakt worden als de cargo mechanic helemaal is uitgewerkt (die moet wel verschijnen in 2.7 oid heb ik begrepen).
Als er Cargo mechanics in 2.7 zitten dan verwacht ik ook meer bestemmingen om deze cargo af te leveren. Dat is goed nieuws. Volgens dat duitse tijdschrift zou PG ook in 2.7 moeten zitten of niet? Mooi op tijd voor extra lokaties :*)

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Als er Cargo mechanics in 2.7 zitten dan verwacht ik ook meer bestemmingen om deze cargo af te leveren. Dat is goed nieuws. Volgens dat duitse tijdschrift zou PG ook in 2.7 moeten zitten of niet? Mooi op tijd voor extra lokaties :*)
Ik verwacht niet dat het dan al volledig klaar zal zijn. Maar volgens het Duitse magazine zat er dan al een vorm van trading in. Maarja alles hangt in eerste instantie af van hoe ver ze zijn met de netcode.

• Case_C
Comm-link van deze week: Deze week dus een AtV vanuit Manchester :) , dat betekend waarschijnlijk leuke content. Maar ben benieuwd of ze nieuwe dingen laten zien, of bits and pieces van wat er langs is gekomen.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/338098
Greetings Citizens!

We're in that full Gamescom/Citizencon event corridor now.

Two weeks from today Thomas Hennessy and I head out to Europe for three weeks of adventures beginning with a week of Gamescom excitement. It'll be an exciting opportunity to meet many of you either on the showfloor, one of the various pop-up parties happening in the evenings and over the weekend, or at the Fourth-Annual Star Citizen Gamescom Party and Livestream on Friday night. Tickets went on sale over the weekend and promptly sold out, and for those of you unable to attend live we'll be broadcasting the stream on Twitch so no one misses out.

Around the Verse: Season 3 started last week with special guest host Chris Roberts. It's always a treat to hear directly from the man himself and the guys here in LA did a great job showcasing what they've been working on... ATMOSPHERIC FLIGHT?!? Coupled with that on Friday was the revamped Reverse the Verse, tightened up and refocused in line with recent changes to ATV. We hope to rotate Reverse the Verse along with Around the Verse, and because of this the format may change a little from week to week due to each studio's broadcast capabilities, but we think it's an exciting step in the right direction towards improving all our community broadcast content.

Because Reverse the Verse is LIVE, and because we'll be rotating the show around the world, it's broadcast times will alter from week to week. Be certain you check the schedule to see when RTV goes LIVE if you want to submit questions to our guest.

Big Bennys Shirts went back on sale to Subscribers over the weekend, and we intend to roll even more out to all backers later today. Keep an eye out at noon PST for that. https://robertsspaceindus...s-New-Sizes-Now-Available

See you in the 'Verse.

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Monday, August 1st
- Jump Point Rewind

Tuesday, August 2nd
- Lore Post

Wednesday, August 3rd
- [1500 PDT / 2200 UTC] Loremakers Guide to the Galaxy - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Thursday, August 4th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Around the Verse 3.2: Manchester - YouTube: StarCitizen

Friday, August 5th
- [0800 PDT / 1500 UTC] Reverse the Verse 2.2: Manchester - http://www.twitch.tv/cigcommunity

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:30:
Comm-link van deze week: Deze week dus een AtV vanuit Manchester :) , dat betekend waarschijnlijk leuke content. Maar ben benieuwd of ze nieuwe dingen laten zien, of bits and pieces van wat er langs is gekomen.

[...]
Waar is nou die 10 for the? :/

https://twitter.com/angry...status/746512047202934784
#StarCitizen fans get hyped for the knowledge these two are going to drop on you next week. @… https://www.instagram.com/p/BHDwPPshdfO/
Inmiddels van 24 juni, ben heel benieuwd welke info dat dan is.. Het zou worden aangepast tot ze tevreden waren, niet geschrapt toch? Op deze manier zijn het stille dagen tot de ATV er is.

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 02-08-2016 08:45 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

Inmiddels van 24 juni, ben heel benieuwd welke info dat dan is.. Het zou worden aangepast tot ze tevreden waren, niet geschrapt toch? Op deze manier zijn het stille dagen tot de ATV er is.
Was die alweer helemaal vergeten. :P Beter komt dat nog even voor gamescom.

• Case_C
Die specifieke aflevering wilden ze overnieuw schieten volgens mij.. geen idee hoe of wat. Verder weet ik niet of 10ftC nog gaat terugkeren, begreep dat het format van alle content veranderd is, en het kan zijn dat daardoor 10ftC niet meer is? Overigens zou het wel leuk zijn als ze die ook rouleren tussen studio's :P . Specifiek op de ontwikkeling van de director per studio :) .

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:12:
Die specifieke aflevering wilden ze overnieuw schieten volgens mij.. geen idee hoe of wat. Verder weet ik niet of 10ftC nog gaat terugkeren, begreep dat het format van alle content veranderd is, en het kan zijn dat daardoor 10ftC niet meer is? Overigens zou het wel leuk zijn als ze die ook rouleren tussen studio's :P . Specifiek op de ontwikkeling van de director per studio :) .
Nee er komt iets nieuws in de plaats van 10ftC maar nog wel steeds met Chris. Kunnen ze doen maar is dat niet precies wat Reverse the Verse nu is..?

• Case_C
Facerafter schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Nee er komt iets nieuws in de plaats van 10ftC maar nog wel steeds met Chris. Kunnen ze doen maar is dat niet precies wat Reverse the Verse nu is..?
RtV lijkt nu inderdaad wel heel erg op hetgeen ik omschrijf. Wat de noodzaak daarvoor eigenlijk overbodig maakt :) . (Ik moet nog een keer live meekijken, want momenteel lees ik enkel de transcripts) Hopelijk word het nieuwe 10ftC wel interessant, en niet een verzamelijk van herkauwde vragen/antwoorden...

Welk schip gokken jullie dat ze revealen tijdens Gamescom? De vermoedens gaan uit naar de Terrapin, gezien die al klaar was voor verkoop. (Of dat ook flight ready betekend zou ik niet weten..)

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 13:22
Ircghost schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:46:
Ik ben nog wel benieuwd hoe dat hele atmospheric vliegen gaat worden. Kun je stil hangen? Ook met de grootste schepen? Of alleen hoger in de atmosfeer.. ook zag het bewegen er hetzelfde uit als in de ruimte, maar dan alleen met iets meer vertraging.
Stilhangen lijkt me niet echt realistisch, behalve dan als je main engines ook naar beneden kunnen worden gericht zoals bij een VTOL aircraft. Als je engines puur naar achteren wijzen, (zoals bij een Aurora denk ik), lijkt me dat de zwaartekracht overwinnen bijna niet te doen is met alleen kleine thrusters.

Overigens lijkt me rechtdoor vliegen ook een hele opgave met een schip dat geen vleugels heeft en dus weinig lift. Ook dat zouden thrusters kunnen compenseren misschien.

Ik heb geen verstand van luchtvaart, maar als iets eruit ziet als een baksteen (lees: Aurora) dan vliegt het waarschijnlijk ook zo ;)

Verwijderd

Topicstarter
MeanGreen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:33:
[...]

Stilhangen lijkt me niet echt realistisch, behalve dan als je main engines ook naar beneden kunnen worden gericht zoals bij een VTOL aircraft. Als je engines puur naar achteren wijzen, (zoals bij een Aurora denk ik), lijkt me dat de zwaartekracht overwinnen bijna niet te doen is met alleen kleine thrusters.

Overigens lijkt me rechtdoor vliegen ook een hele opgave met een schip dat geen vleugels heeft en dus weinig lift. Ook dat zouden thrusters kunnen compenseren misschien.

Ik heb geen verstand van luchtvaart, maar als iets eruit ziet als een baksteen (lees: Aurora) dan vliegt het waarschijnlijk ook zo ;)
Alle schepen hebben thrusters, die gaan allemaal wel kunnen stilhangen, wordt anders ook wel lastig landen. Verder verwacht ik zeker geen enorme flight sim diepgang in atmospheric flight. Het is al heel wat dat ship shape verschil gaat maken.

• Case_C
Goed filmpje van STL over capitals in de PU :) , TL;DR van 't filmpje: Koop geen Capital voor solo play :p .

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:15:
Goed filmpje van STL over capitals in de PU :) , TL;DR van 't filmpje: Koop geen Capital voor solo play :p .
[video]
Erm, hij zegt meer zorg dat je een goed contract hebt/ voldoende inkomen van de battle voordat je undocked. Thats it :)
IF you cant replace it, dont fly it, eve logic.

ook dit weekend (dacht ik) voor subscribers de kans een Sabre te kopen

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 04-08-2016 23:46 ]

• Tylocke
Bornhald schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:42:
[...]

ook dit weekend (dacht ik) voor subscribers de kans een Sabre te kopen
Klopt, vanaf vrijdag t/m maandag. Ik wou dat ik mijn sabre weer kon kopen :9~
Bornhald schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:58:
[...]

vast wel iemand subscriber die je wil helpen :)
en vragen of ze in GBP betalen

trust me, 2 is better than 1
Oh ik ben wel subscriber maar het ging me meer om de centen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Tylocke op 04-08-2016 23:59 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:56:
[...]

Klopt, vanaf vrijdag t/m maandag. Ik wou dat ik mijn sabre weer kon kopen :9~
vast wel iemand subscriber die je wil helpen :)
en vragen of ze in GBP betalen

trust me, 2 is better than 1
[b]Tylocke schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:56:

Oh ik ben wel subscriber maar het ging me meer om de centen ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YnXt8hQ.png?1

oh ja, als je liever niet goede standings hebt met de UEE, ik zoek nog piloten voor schepen en gunners voor mn idris :) (recruitment post naast de standaard GOTINC)

[ Voor 38% gewijzigd door Bornhald op 05-08-2016 00:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht dat met gamescom/citizencon ook nog wel veel limited ships beschikbaar gaan komen. :)

En ATV!

Edit: Die gecrashte Idris. _/-\o_

spoiler:
Vrijwel zeker dat dat ook met de Stanton in sq42 gaat gebeuren imo

Anyway weer een erg sterke ATV.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 01:46 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:10:
Ik verwacht dat met gamescom/citizencon ook nog wel veel limited ships beschikbaar gaan komen. :)

En ATV!
[video]
alle niet number limited zonder LTI net als vorig jaar en het jaar daarvoor :D

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Gister voor het eerst sinds maanden weer is de game opgestart. 1e spawn werd mijn starfarer gejat, ik zat er al wel in maar iemand was me voor om te vliegen. Die crashte hem in port ollisar. 2e Spawn vloog ik in mijn freelancer maar blijkbaar had ik een passagier meegenomen want zodra ik het system uit was werd ik door me kop geknald. Ik laat het nog maar even links liggen totdat dat soort dingen zijn gefixt.

• Case_C
SgtPoen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:38:
Gister voor het eerst sinds maanden weer is de game opgestart. 1e spawn werd mijn starfarer gejat, ik zat er al wel in maar iemand was me voor om te vliegen. Die crashte hem in port ollisar. 2e Spawn vloog ik in mijn freelancer maar blijkbaar had ik een passagier meegenomen want zodra ik het system uit was werd ik door me kop geknald. Ik laat het nog maar even links liggen totdat dat soort dingen zijn gefixt.
Kan me voorstellen dat je met de Starfarer direct last hebt van 'verstekelingen'. Daarvoor is het toch wel een keer tijd dat ze het mogelijk maken schepen op slot te zetten... Alsnog moeten ze het dan ook onmogelijk maken om van buitenaf in de turrets te kunnen glitchen... Maar dat verwacht ik helaas nog niet met 2.5.

Overigens als je met een groepje speelt is de kans wel kleiner dat 1 persoon op je schip een probleem gaat zijn :P . Meer security on hand zeg maar, dus wellicht even na release van 2.5 nog een keer proberen met wat meer Tweakers?

Die Idris is wel heeel gaaf als ie kapot is :+ :P , kan me overigens niet voorstellen dat je zo'n schip gaat vinden.. en het vervolgens kan opknappen :P . Maar dan onderschat ik wellicht de power van een Crucible :D .

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Case_C schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Kan me voorstellen dat je met de Starfarer direct last hebt van 'verstekelingen'. Daarvoor is het toch wel een keer tijd dat ze het mogelijk maken schepen op slot te zetten... Alsnog moeten ze het dan ook onmogelijk maken om van buitenaf in de turrets te kunnen glitchen... Maar dat verwacht ik helaas nog niet met 2.5.

Overigens als je met een groepje speelt is de kans wel kleiner dat 1 persoon op je schip een probleem gaat zijn :P . Meer security on hand zeg maar, dus wellicht even na release van 2.5 nog een keer proberen met wat meer Tweakers?

Die Idris is wel heeel gaaf als ie kapot is :+ :P , kan me overigens niet voorstellen dat je zo'n schip gaat vinden.. en het vervolgens kan opknappen :P . Maar dan onderschat ik wellicht de power van een Crucible :D .
Lijkt me een goed plan, heb wel zin om met een groep te spelen. Ik had zelfs zo lang niet gespeeld dat ik niet eens wist dat je nu je spacesuit aan moet doen voordat je door de airlock stapt 8)7. En die Idris sta je denk ik meer te tanken en repareren dan dat je er echt gebruik van maakt :P.

Verwijderd

Topicstarter
SgtPoen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Lijkt me een goed plan, heb wel zin om met een groep te spelen. Ik had zelfs zo lang niet gespeeld dat ik niet eens wist dat je nu je spacesuit aan moet doen voordat je door de airlock stapt 8)7. En die Idris sta je denk ik meer te tanken en repareren dan dat je er echt gebruik van maakt :P.
Even aanmelden op Discord. Daar zitten regelmatig mensen van GoT om samen te spelen. Maar nu wachten wel veel mensen eerst op 2.5 die binnenkort uit komt:
https://discordapp.com/invite/0lPyrYy0Ryj4KkvB

• Case_C
Ook echt geweldig wat ze met het sound-design doen op de capitals (overal eigenlijk). Als hij op de Idris loopt die nog heel is, en het geluid even omzet... je merkt dan gelijk dat er iets goed mis aan het gaan is.

Dat maakt me wel nieuwsgierig naar de transitie van goed naar kapot :P , vraag me af hoe dat in z'n werk gaat. Lijkt me stug dat een volledige Idris van het ene op het andere moment 'poef' die damage state heeft :P . Gok dat er nog wel explosies bij komen kijken, en dat de damage states behoorlijk wat verschillende stages/secties op een schip zullen hebben.

SgtPoen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:19:
[...]
Het lijkt me ook niet meer waarschijnlijk dat we later in de PU ze continue kunnen laten vliegen :P . Maar meer van missie tot missie, waarbij escort-missies waarschijnlijk een van de veiligere. Ik vraag me overigens wel af hoe snel de info rond zal gaan dat ergens een Idris aanwezig is.. en of er dan partijen zijn die 'm hardhandig af willen nemen.

Dan kunnen we beter maar voor de zekerheid een klein leger aan NPC marines aan boord hebben voor de spreekwoordelijke meat-grinder die boarding actions heten :+ .

Verwijderd

Topicstarter
Interview van het Duitse PC Games met CR (in het Engels :p )

Wel vrij diepgaand interview. Op 28 min maakt ie wel een interessante opmerking over instancing, dat het door het nieuwe network systeem veel minder nodig is dan gedacht.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 21:34 ]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Zelfs met Level of Details tricks zie ik de client echt geen 100 schepen of meer renderen.
Dat de netcode geen bottleneck meer is is uiteraard wel goed nieuws.

• Tylocke
AndrewBourgeois schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:09:
Zelfs met Level of Details tricks zie ik de client echt geen 100 schepen of meer renderen.
Daar zit hem dan ook volgens mij de uitdaging in. Die 1000 man in een server zitten niet allemaal binnen visual range toch?

Dit was eerder ook het probleem met 2.0. De Server gaf altijd alles door aan alle clients, ook al konden ze elkaar niet zien. Dit zorgde (en volgens mij nog steeds) voor veel overhead in het netwerkverkeer. Ik vraag me dan wel af wat er overblijft als men met 1000 man bij Port Olisar gaat rondvliegen.

• Facerafter
Tylocke schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

Daar zit hem dan ook volgens mij de uitdaging in. Die 1000 man in een server zitten niet allemaal binnen visual range toch?

Dit was eerder ook het probleem met 2.0. De Server gaf altijd alles door aan alle clients, ook al konden ze elkaar niet zien. Dit zorgde (en volgens mij nog steeds) voor veel overhead in het netwerkverkeer. Ik vraag me dan wel af wat er overblijft als men met 1000 man bij Port Olisar gaat rondvliegen.
Ik heb het filmpje zelf nog niet helemaal gezien dus het kan zijn dat ik iets zeg wat CR anders beweert.

Wat ik dus ook merk op reddit dat dit een beetje verkeerd word begrepen.1000 man bij Port Olisar zal je niet tegen gekomen omdat dat wel geinstanced zal worden. Een gebied van 1000 man moet je denk meer richting het gehele Stanton systeem gaan. Misschien kleiner zoals bv. de omgeving van een planeet maar dat zal er meer aanliggen hoe groot die afstanden zullen zijn en hoeveel er te doen is.
AndrewBourgeois schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:09:
Ja hoor echt wel. Je moet je wel even realiseren dat al die schepen niet binnen 2 km van elkaar zitten. (Dat kan de client idd niet aan) maar dat het over zulke grote afstanden gaat tussen schepen dat die schepen gewoon heel klein zijn en dat daar dus maar verschrikkelijk lage LOD van kan zijn.

Als je bv. hier naar kijkt YouTube: Star Citizen - HATTIE HAYRIDGE - HCS CLEO Voicepack Demo zit die vanduul op 1,4 km en is die nog verschrikkelijk klein.

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 08-08-2016 15:39 ]

• AndrewBourgeois
  • Laatst online: 30-03 17:32
Facerafter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:36:
Ja hoor echt wel. Je moet je wel even realiseren dat al die schepen niet binnen 2 km van elkaar zitten. (Dat kan de client idd niet aan) maar dat het over zulke grote afstanden gaat tussen schepen dat die schepen gewoon heel klein zijn en dat daar dus maar verschrikkelijk lage LOD van kan zijn.

Als je bv. hier naar kijkt YouTube: Star Citizen - HATTIE HAYRIDGE - HCS CLEO Voicepack Demo zit die vanduul op 1,4 km en is die nog verschrikkelijk klein.
Wat als die stipjes die in dezelfde instance zitten dan naar elkaar toe vliegen voor een grote Org vs Org gevecht? Verdwijnen die stipjes dan plots zomaar van je scherm of heb je dan wel een (rendering) probleem?

• Facerafter
AndrewBourgeois schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Wat als die stipjes die in dezelfde instance zitten dan naar elkaar toe vliegen voor een grote Org vs Org gevecht? Verdwijnen die stipjes dan plots zomaar van je scherm of heb je dan wel een (rendering) probleem?
Org gevechts zullen zicht als nog niet on 2 km van elkaar af afspelen. Dan heb je meer het probleem dat je tegen elkaar aan vliegt dan dat je geraakt word als ze dat alsnog gaan doen komt er een fps drop.

Je word die manier dus een beetje geforceerd om het slag veld uit te breiden wat het probleem dus verhelpt.

• Tylocke
Facerafter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

Ik heb het filmpje zelf nog niet helemaal gezien dus het kan zijn dat ik iets zeg wat CR anders beweert.

Wat ik dus ook merk op reddit dat dit een beetje verkeerd word begrepen.1000 man bij Port Olisar zal je niet tegen gekomen omdat dat wel geinstanced zal worden. Een gebied van 1000 man moet je denk meer richting het gehele Stanton systeem gaan. Misschien kleiner zoals bv. de omgeving van een planeet maar dat zal er meer aanliggen hoe groot die afstanden zullen zijn en hoeveel er te doen is.
Ik denk dat wel allebei hetzelfde bedoelen inderdaad. Het moet echt wel mogelijk zijn om 1000 man in het Stanton systeem te zetten, maar hoe gaat men dan om met het feit dat het in theorie mogelijk is (en als het mogelijk is dan doet men dat ook echt wel een paar keer) deze 1000 man in dezelfde locatie te krijgen. Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren. Splitsen van instances? Timedilation ala EVE? Geen flauw idee.

Ik zou het trouwens geweldig vinden als er 2 vloten tegen elkaar gaan vechten en je dit gewoon kan zien via een Reliant newsvan en de broadcast bekijkt op je Endevor terwijl je aan het farmen bent in je biosphere :9~ /dagdroom
eL_Jay schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:18:
2.5? Is deze game al (voorbij) gold?
Alpha 2.5, bij lange na niet voorbij gold.

[ Voor 7% gewijzigd door Tylocke op 08-08-2016 16:34 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
2.5? Is deze game al (voorbij) gold?

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Tylocke schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat wel allebei hetzelfde bedoelen inderdaad. Het moet echt wel mogelijk zijn om 1000 man in het Stanton systeem te zetten, maar hoe gaat men dan om met het feit dat het in theorie mogelijk is (en als het mogelijk is dan doet men dat ook echt wel een paar keer) deze 1000 man in dezelfde locatie te krijgen. Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren. Splitsen van instances? Timedilation ala EVE? Geen flauw idee.

Ik zou het trouwens geweldig vinden als er 2 vloten tegen elkaar gaan vechten en je dit gewoon kan zien via een Reliant newsvan en de broadcast bekijkt op je Endevor terwijl je aan het farmen bent in je biosphere :9~ /dagdroom

[...]

Alpha 2.5, bij lange na niet voorbij gold.
En toen zat je leuk vanuit de virtuele bar te kijken naar de veldslag en stuurt er iemand een torpedo richting de nieuws bussen. "einde nieuws" :P

• Facerafter
Ircghost schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

En toen zat je leuk vanuit de virtuele bar te kijken naar de veldslag en stuurt er iemand een torpedo richting de nieuws bussen. "einde nieuws" :P
Zou wel mooi zijn als we een soort Geneve convention hebben tussen de spelers. Of gewoon overeenkomsten tussen orgs dat het aanvallen van non-militaire schepen zoals nieuws, S&R en hospitaal schepen niet OK is.

Verwijderd

Facerafter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:59:
Zou wel mooi zijn als we een soort Geneve convention hebben tussen de spelers. Of gewoon overeenkomsten tussen orgs dat het aanvallen van non-militaire schepen zoals nieuws, S&R en hospitaal schepen niet OK is.
Dat gaat in een MMO nooit werken. (Voorbeelden te over bij bijv. Eve Online)

• Bornhald
Facerafter schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:59:
[...]

en je hebt piraten :)

maar persoonlijk zie ik niet zoveel heil in een schip wat mijn positie aan mijn tegenstanders doorgeeft, of dat mijn tegenstanders weer oplapt zodat ze nog een keer langs kunnen komen in de buurt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 08-08-2016 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Monthly Report July samenvatting voor wie veel lezen minder leuk vindt. :)

Tylocke schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

CR gaat dieper op het nieuwe instancing systeem in in een 10 for the chairman van tijdje geleden (het meshen van servers):
YouTube: 10 for the Chairman: Episode 81

(bij 17 min)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2016 01:17 ]

• Facerafter
Oeeh... Tony in de volgende AtV!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FkcpxSt.png

• Case_C
Van de week dus de Austin ATV :) , ik denk dat ik hun 'strategie' voor de AtV's van komende maanden weet :P . Zet Tony voor een camera en laat 'm praten. Dan heb je zo een half uur vol met info.

De Comm-link voor deze week laat dat ook zien, overigens is er maar weinig info over gamescom :P . Gaat me benieuwen wat we daar gaan zien. Hopelijk is 2.5 daar wel te spelen op de vloer, met een klein kansje op dingen die we nog niet eerder hebben gezien.

Voor de sale gok ik dat 't de Terrapin gaat zijn, hopelijk doen ze daar nog iets unieks mee met de show oid.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/338717
WEEK 32. Almost there...

Greetings Citizens!

No time for small talk, Dr. Jones!

The July Monthly Report dropped on Friday evening. Still one of my favorite things we put out every month, it's a huge info dump you won't find anywhere else, full of detail and process that drives Landos wild.

Also this weekend many of you discovered our new Weekly Newsletter in your in-boxes. If you missed it, check your spam filters!

This week's Around the Verse comes at ya from the Austin studio. Besides the Monthly Report, my other favorite thing these days is the chance to rotate ATV throughout the studios and see what everyone is working on, and that's thanks to the continuing contributions of our Subscribers. Yeah, yeah, you hear that all the time, and you're gonna keep hearing it. Cause it's awesome what you guys enable us to do. And I'm gonna keep saying it's awesome. Sunglasses falling down over my eyes.

Friday's Reverse the Verse is hosted by Community Manager Tyler Witkin with members of the Austin team. Tune in LIVE to ask your followup questions to Around the Verse.

And then next week: GAMESCOM.

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Monday, August 8th
- Jump Point Rewind

Tuesday, August 9th
- Lore Post: Showdown

Wednesday, August 10th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Bugsmashers - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Thursday, August 11th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Around the Verse 3.3: Austin - YouTube: StarCitizen

Friday, August 12th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse 2.3: Austin- http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Gamescom Info and Broadcast Schedule Post
- Subscriber Flair Update
- Weekly Newsletter

Verwijderd

Topicstarter
2.5 nu naar eerste wave op PTU:
https://forums.robertsspa...dback-thread-2-5-0-on-ptu
Hi everyone,

We've released 2.5.0 to our Evocati and PTU 1st Wave players tonight! Below is a portion of our 2.5.0 Patch Notes, and we'd love to get your feedback on the build.

New Features

Star Systems:

Crusader

- Crusader Industries would like to alert all pilots to avoid the Yela asteroid field. Pirates have become increasingly aggressive, and may attempt to lure pilots off course with fake requests for assistance. Crusader Industries believes they are based out of the decommissioned Green Imperial mining asteroid station, however attempts to locate the station have been difficult of late. Please report any suspicious activity, and consider any unidentified craft leaving the asteroid field extremely dangerous.

- GrimHEX asteroid station would like to cordially invite the Crusader Industries to QT into the nearest star. We’re open for business to everyone this goram economy left in the dust from here to Terra. You’re very welcome to visit and enjoy our fine goods, services and lodgings without the prying eyes of Big Crusader peeking under every door.
--- Our bar, bounty office and race track are temporarily closed while we make some repairs from the last group of over-eager “heroes” that came through.
GrimHEX can be located by navigating through the Yela asteroid field.

Port Olisar

- The LiveWire Weapons franchise in Port Olisar is currently suffering a shortage of energy weapons due to several recent attacks on cargo transports. While they apologize for the inconvenience, only ballistic weapons can be purchased at this location for the time being.

- Outlaw armor sets are available on GrimHEX exclusively, and can no longer be purchased at Garrity Defense.

Game Systems:

Shopping

- Skutters is a small weapon and armor shop on GrimHEX, that just so happens to be specializing in energy weapons for the discerning shopper… who does not ask where they were obtained from.

- KC Trending is a new location on GrimHEX station that offers a whole new selection of clothing for the discreet independent pilot. From shoes to hats, they’ve got the latest in underground fashion.

New Landing System

- The first phase of our new landing system has been implemented into the game with a view to providing a simpler, more intuitive landing experience. This system will grow over the coming releases to ultimately incorporate things like docking and the ability to request/obtain landing authorization via the new Comms System.

- Players are now able to enter Landing Mode by simply lowering their landing gear by tapping the “N” key.

- Landing Mode reduces the speed of the ship down to Precision Mode speed and changes the AR display from regular AR to landing AR, which flags landing pads as either Valid (blue), Invalid or Recommended (orange).

- By default, valid pads are unobstructed and the correct size for the ship, whereas Invalid pads are either obstructed or the wrong size.

- There will only ever be one Recommended pad flagged at any one time, and it’ll normally be the closest Valid pad to the player. In a later implementation, landing authorization will also use the Recommended pad messaging to flag the pad that has been authorized.

- Once over a pad, the player can either land their ship manually or automatically (providing the LZ offers the Automatic Landing service).

- A few seconds after touch down, Landing Mode will be disabled and the AR display will return to normal. Conversely, a few seconds after taking off, Landing Mode will re-enable for as long as the landing gear is down.

- Putting the landing gear away will disable Landing Mode.

Item System 2.0

- We have begun converting player and ship items to our new item system. As with the prior, similar updates to ship components, this is largely at the back-end level. Implementing new component class systems, naming conventions and other needed functionality, as well as retrofitting all existing armors and weapons to be compatible. These changes will allow us to implement greater modularity to first-person items. Additionally, this will allow items to interact with one another in a more direct and less “handwavium” simulation, setting the foundation for greater player interaction and future game play mechanics.

- This should not affect the function of any in-game items, and changes to player item stats should be minimal.

Player Health System 2.0

- We have implemented the first phase of our new player health system!

- This includes the implementation of better individual limb damage and health, more granular damage states, and many back end improvements to support a better FPS combat experience and future features like permanent health.

- Player health dolls should now show Normal (Green) health when between 100%-60%, a Hurt (Yellow) state from 59%-40% health, a Damaged (Red) state from 39%-10%, and the Ruined (Dark Red) state at 9%-0%.

- With this, we have also implemented some early versions of injury penalties. This includes a speed reduction for wounded legs, as well as a limping animation.
Overall health damage (particularly head wounds) can also cause blurred vision around the edge of the screen, which will increase in intensity as more damage is taken.

Wanted Level System Update

- Players with outlaw wanted level who enter Crusader will spawn in GrimHEX.
- This also applies to outlaw players who die and respawn in Crusader.
- Players with outlaw wanted levels will no longer have Port Olisar as a QT option, and instead will see GrimHEX.

Ships:

- The Reliant KORE, Argo MPUV (Cargo Variant), and Argo MPUV (Passenger Variant) are all now flight ready!
- Reliant KORE is available in both Arena Commander and Crusader.
- The Argo MPUV is only available in Crusader at this time, as it does not have weapons to defend itself in the Arena Commander simulation.
- A new size 5 laser cannon, the M7A, has been introduced!

• Case_C
Ergens verwacht ik wel dat hij voor t begin van Gamescon naar live gaat. Ergens wel vervelend met mogelijke free-flights.. of 2.5 moet zoveel beter zijn met de servers.

• Tylocke
Ik heb mijn uitnodiging voor 2.5 wel al binnen, kan helaas pas vanavond downloaden. Ben benieuwd! Uiteindelijk is het wachten toch op 2.7 denk ik...en de Carrack met zijn Rover op PG planeten.

Uiteindelijk hoop ik dat de features wel behoorlijk gaan toenemen als SQ42 af is. Nu gaan natuurlijk behoorlijk wat resources daar naar toe. In het huidige tempo verwacht ik namelijk 2.7 pas rond de kerstvakantie helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door Tylocke op 10-08-2016 10:00 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Ik heb mijn uitnodiging voor 2.5 wel al binnen, kan helaas pas vanavond downloaden. Ben benieuwd!
goed dat je het zegt, zie bij mij ook een invite in mn inbox staan. toch even installeren

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:56

Kek

3flix

die ARGO ziet er best grappig uit, is voor het eerst die ik die langs zie komen.. geinig design..

is er al duidelijk hoe je aan de argo kan komen..?

[ Voor 21% gewijzigd door Kek op 10-08-2016 12:13 ]

• Bornhald
Kek schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:13:
die ARGO ziet er best grappig uit, is voor het eerst die ik die langs zie komen.. geinig design..

is er al duidelijk hoe je aan de argo kan komen..?
Een idris kopen of javalin kopen :)

en er zit wel een sale aan te komen

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:56

Kek

3flix

Bornhald schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

Een idris kopen of javalin kopen :)

en er zit wel een sale aan te komen
hmmyeaaaa, not gonna happen :P

leek me wel leuk als je een argo kreeg bij een zak chips ofzo...

[ Voor 12% gewijzigd door Kek op 10-08-2016 12:50 ]

• Bornhald
Kek schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

hmmyeaaaa, not gonna happen :P

leek me wel leuk als je een argo kreeg bij een zak chips ofzo...
Ik wil je best een zak chips verkopen voor $1000, zal ik ze nog zelf bakken en in een zakje doen :) en wil ik je die argo er ook nog wel bij geven

maar alleen het basis spel is qua prijs normaal vind ik. De rest is allemaal optioneel en bedoeld om de ontwikkeling te financieren, en de prijs is daar ook naar.

Ook is het bekend dat de Argo zonder capital ship weinig zal betekenen, dus wellicht dat zelfs wanneer hij in de verkoop is, het een goed idee is deze niet te kopen en gewoon lekker tzt in game bij elkaar te sparen.

Zolang je een pakket hebt met zowel star citizen als squadron 42 zit je goed

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Waar vul ik de refferal code in? Onlangs een een Saitek X55 hotas van een Tweaker overgenomen. Vanavond een chair mount in elkaar tweaken >:) . En als het goed is komt er deze week een Track IR achtig systeem binnen (Trackhat)

Denk dat ik dan wel klaar ben voor Star Citizen :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Case_C
Cornelisjuh schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:27:
Waar vul ik de refferal code in? Onlangs een een Saitek X55 hotas van een Tweaker overgenomen. Vanavond een chair mount in elkaar tweaken >:) . En als het goed is komt er deze week een Track IR achtig systeem binnen (Trackhat)

Denk dat ik dan wel klaar ben voor Star Citizen :)
Als je nog geen account hebt via de volgende link daar heb je een box staan waar je de referal kwijt kan. Als je al wel een account hebt is er geen mogelijkheid om met dat account nog van een referral gebruik te maken.

Referalls kan je via de topicstart vinden, onderaan staat een afbeelding met een link naar een random generator.

Subsumbtion werkt nog niet optimaal :+ , maar goed dat komt vanzelf :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 10-08-2016 14:51 ]

• Cornelisjuh
Case_C schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Als je nog geen account hebt via de volgende link daar heb je een box staan waar je de referal kwijt kan. Als je al wel een account hebt is er geen mogelijkheid om met dat account nog van een referral gebruik te maken.

Referalls kan je via de topicstart vinden, onderaan staat een afbeelding met een link naar een random generator.

Subsumbtion werkt nog niet optimaal :+ , maar goed dat komt vanzelf :P .
[video]
Ah bedankt! Ik heb nog geen account, dus dat komt goed uit.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Bornhald
niet zelf gechecked of het zo is of niet maar dit is wel geinig
"ArcCorp's two moons, Lyria and Walla, are now visible from the planet's surface!"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jVoCvk5.jpg

https://www.reddit.com/r/..._lyria_and_walla_are_now/

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:09:
niet zelf gechecked of het zo is of niet maar dit is wel geinig
"ArcCorp's two moons, Lyria and Walla, are now visible from the planet's surface!"

[afbeelding]

https://www.reddit.com/r/..._lyria_and_walla_are_now/
Als ik naar de afmeting kijk gok ik dat ze nog niet physical zijn :P . Dus dat zal wel hetzelfde verhaal worden als met Crusader, zodra ArcCorp daadwerkelijk fisiek op een planeet zit.

Op Crusader is het ook niet mogelijk om de andere manen te zien, of die nu te ver staan.. of te klein zijn. Geen idee, maar ik vind het 'jammer' dat we ze daar niet kunnen zien.

• Facerafter
Lighting is ook aangepakt in 2.5
Ziet er goed uit! http://imgur.com/a/0Jzdh
Case_C schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Als ik naar de afmeting kijk gok ik dat ze nog niet physical zijn :P . Dus dat zal wel hetzelfde verhaal worden als met Crusader, zodra ArcCorp daadwerkelijk fisiek op een planeet zit.

Op Crusader is het ook niet mogelijk om de andere manen te zien, of die nu te ver staan.. of te klein zijn. Geen idee, maar ik vind het 'jammer' dat we ze daar niet kunnen zien.
Als ik me niet vergis is Yela toch gewoon zichtbaar ?

• Case_C
Facerafter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:41:
[...]
Als ik me niet vergis is Yela toch gewoon zichtbaar ?
Ook gelijk aan het testen op welke afstand je Yela wel/niet kan zien? :p

Als je spawned in Crusader zit je op 150K km van Yela vandaan. Maar je ziet niets. Waarschijnlijk is de planeet behoorlijk gedownscaled?

Of het komt doordat manen rond een gas-giant verder uit elkaar staan dan hier op aarde. Wat verklaard dat je 'm niet zou zien. Alle afmetingen zijn gewoon kleiner.

• Facerafter
Case_C schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:53:
[...]

Ook gelijk aan het testen op welke afstand je Yela wel/niet kan zien? :p

Als je spawned in Crusader zit je op 150K km van Yela vandaan. Maar je ziet niets. Waarschijnlijk is de planeet behoorlijk gedownscaled?

Of het komt doordat manen rond een gas-giant verder uit elkaar staan dan hier op aarde. Wat verklaard dat je 'm niet zou zien. Alle afmetingen zijn gewoon kleiner.
Nee je hebt gelijk. Ik dacht dat Yela al zichtbaar was van Port Olisar maar was gelijk in-game gaan kijken. Je ziet het idd alleen verschijnen als je er naar toe gaat met de QD

• Tylocke
Facerafter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:41:
Helaas is de bloom nog wat te erg. In de Kore kan je gewoon niet goed kijken naar de schermen. Ik kan het weer fixen door de verlichting uit te zetten in het schip maar dat lijkt me niet de bedoeling. Hopelijk gooien ze dat nog even 20% omlaag.

2.5 PTU is erg stabiel voor zover ik heb kunnen testen. Hopelijk zijn er geen breaking bugs en kan het naar live voor Gamescom.

Verwijderd

Topicstarter
Volgende wave PTU is er al inclusief alle subscribers. Heb zelf ook een invite gekregen (weet niet precies waarom, geen subscriber en ook niet veel gebugtest).

Ik verwacht wel een Live versie eind deze week. :)

Dit is trouwens wel interessant. ArcCorp side by side vergelijking van 2.4 en 2.5 en het verschil in lighting:
http://imgur.com/a/0Jzdh

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2016 07:19 ]

• Tylocke
Oh, ik liep gisteren rond en het voelde vreemd aan. Eerste instantie geen idee wat het was. Later viel het me pas op: geen head bobbing meer!

• Bornhald
de bron van de reliant is gevonden, weer een duidelijke ripoff, waarom heeft DS dit nog niet gepost ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nU6P99e.jpg

• Case_C
2nd wave PTU testers mag erbij vanavond.
https://www.reddit.com/r/...ubscriber_testers_to_250/

Zijn er al patches voorbij gekomen? Of is 't allemaal redelijk smooth sailing?

Verwijderd

De netwerk snelheid beperking van de client software download werkt tenminste. :)
Ben benieuwd wat ze aan SLI ondersteuning hebben gedaan en ga daar even naar kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:37:
De netwerk snelheid beperking van de client software download werkt tenminste. :)
Ben benieuwd wat ze aan SLI ondersteuning hebben gedaan en ga daar even naar kijken.
Ik ben er vrij zeker van dat ze daar helemaal niks aan hebben gedaan.

Eerste prio is gewoon de netcode.

• Tylocke
Case_C schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:36:

1 patch volgens mij, en mac was je al voor ;) Tot nu toe vrij stabiel voor de beperkte tijd die ik had om te testen.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:37:
Zolang je fps afhankelijk is van de server waar je op speelt is het niet zo spannend om veel moeite te steken in SLI ;) Ik hoop dat het een keer gaat komen maar ik verwacht pas op een veel later tijdstip.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Case_C schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:36:

Dat klopt! kreeg een mail dat ik de nieuwste versie mag testen. En natuurlijk dit weekend kan ik niet :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Bornhald
het is mistig in de Aeorview hangar.

maar hier wat screens van de argo voor de mensen nog niet in de PTU

De argo transport

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NWWo3jZ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/onE8hKB.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yU80mwJ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MN16Pyy.jpg

En de Argo Cargo (zeg dat maar eens hardop)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9dqXLHM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3tbuA9P.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yTPDlXP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y2cKJiw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G1U6Qkq.jpg

Het is ook makkelijker gemaakt om je schepen anders uit te rusten, je komt er in ieder geval beter bij dan ik me herinner (maar het is alweer een tijd geleden dat ik 2.4 voor het laatst gespeeld heb)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s1xVgL3.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Bornhald op 11-08-2016 14:49 ]

Verwijderd

Tylocke schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:13:
Zolang je fps afhankelijk is van de server waar je op speelt is het niet zo spannend om veel moeite te steken in SLI ;) Ik hoop dat het een keer gaat komen maar ik verwacht pas op een veel later tijdstip.
In ArcCorp/Hangar is het wel verbeterd daar is het ong 70-120fps op UHD. Maar in Stanton is het idd nu capped op 20 fps ongeacht je resolutie. Dat zou IMHO best wel 60 mogen zijn.

Voor de mensen die GrimHex zoeken. Het is een groepje astroiden in de Yela astroiden gordel.
Via ICC probe en dan naar Yela jumpen kom je redelijk dicht bij. (250km afstand)

• Tylocke
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

In ArcCorp/Hangar is het wel verbeterd daar is het ong 70-120fps op UHD. Maar in Stanton is het idd nu capped op 20 fps ongeacht je resolutie. Dat zou IMHO best wel 60 mogen zijn.

Voor de mensen die GrimHex zoeken. Het is een groepje astroiden in de Yela astroiden gordel.
Via ICC probe en dan naar Yela jumpen kom je redelijk dicht bij. (250km afstand)
Solo/offline play merk je het goed inderdaad. Hopelijk optimaliseren ze wat zaken voor SQ42, want daar heeft het best veel nut.

Dank voor de tip van GrimHex. Had gisteren al een poging gedaan maar eindigde ergens in de belt met een zwaar beschadigde Kore. Kon nog net met moeite QD naar CryAstro doen, maar ik kreeg hem niet meer geland.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
Zo ik ben weer terug van vakantie en PTU staat te downloaden :D Met een beetje mazzel morgen even tijd om het weer eens te proberen (is echt alweer een tijd terug pfft)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

In 2.7 komt als het goed is de nieuwe server backend. Dus dan zal je waarschijnlijk pas een verbetering in fps zien.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:51:
[...]
In 2.7 komt als het goed is de nieuwe server backend. Dus dan zal je waarschijnlijk pas een verbetering in fps zien.
Ben daar wel heel erg benieuwd naar... straks gaat 't ineens naar 100fps+ Vraag me af of ze een minimum instellen bijv. 60 waar ze minstens aan willen voldoen. En afhankelijk daarvan het max aantal items en spelers gaan cappen?

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Ben daar wel heel erg benieuwd naar... straks gaat 't ineens naar 100fps+ Vraag me af of ze een minimum instellen bijv. 60 waar ze minstens aan willen voldoen. En afhankelijk daarvan het max aantal items en spelers gaan cappen?
Ze zullen zelf geen cap instellen, vinden de meeste PC gamers niet zo leuk. 100+ fps lijkt mij niet maar 60 is zeker wel te behalen. (Mits je goede hardware hebt)
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

Niet alleen server backend. Is algemeene revamp van de netcode (Client en Server)

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:06:
[...]

Ze zullen zelf geen cap instellen, vinden de meeste PC gamers niet zo leuk. 100+ fps lijkt mij niet maar 60 is zeker wel te behalen. (Mits je goede hardware hebt)
Een minimum cap van hun kant. Dat is dan geen harde barriere, maar dan weten ze tenminste wat er wel en niet kan met de servers. Dat ze in ieder geval altijd het minimum van 60fps kunnen behalen op de servers.

Hoe werkt het nieuwe item system eigenlijk in 2.5? Is dat al met die tekst wolken?

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Een minimum cap van hun kant. Dat is dan geen harde barriere, maar dan weten ze tenminste wat er wel en niet kan met de servers. Dat ze in ieder geval altijd het minimum van 60fps kunnen behalen op de servers.

Hoe werkt het nieuwe item system eigenlijk in 2.5? Is dat al met die tekst wolken?
Oeps, te vluchtig gelezen dacht dat je een max. fps cap bedoelde.
Tekst wolken? Je bedoelt het systeem dat met NPCs en SQ42 gebruikt gaat worden? Daarvoor zullen er eerst NPC moeten zijn die je kan aanspreken..

En het item systeem is hetzelfde als in 2.4 alleen met wat nieuwe toevoegingen en verbeteringen. Daar zijn ze denk ook nog wel een tijd mee bezig denk ik zo.

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:33:
[...]
En het item systeem is hetzelfde als in 2.4 alleen met wat nieuwe toevoegingen en verbeteringen. Daar zijn ze denk ook nog wel een tijd mee bezig denk ik zo.
Met een paar bugsmashers is het systeem al langs gekomen. Dan krijg je namelijk te zien welke actie je selecteerd bij bijvoorbeeld het instappen van een Hornet.. welke stoel je pakt e.d. Het kan ook zijn dat dat de debug mode was btw.

En de sales tijdens Gamescom zijn bekend:

https://forums.robertsspa...7/spaceship-prices#latest

35 dollar voor de Argo (zonder modules) :+ , met modules loopt 't op tot 70 dollar. Ik zal er maar bij zeggen dat dit schip totaal zinloos is als je geen capital hebt. En als je wel een capital hebt... zit er waarschijnlijk al 1 bij. Dus niet kopen wellicht... O-)

Ach ze zitten nu op de 118 mil... voordat het volgende week zondag is staat de teller over de 120 gok ik zo.
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:04:
Ehm volgens mij bedoelt Jared dat de ARGO incl. Cargo Module 35$ kost en als je de Personnel Module wilt kost hij 40$. Als je ze allebei wilt hebben ben je 70$ kwijt. Waarom ze het kopen? Zelfde reden sommige mensen een hoop aan reliants en dragonfly's hebben gekocht. LTI tokens, met zo'n goedkoop schip kan je LTI krijgen op elk schip dmv ccu's.
Vooruit dan :p , CCU's zijn dan echt de enige geldige reden om een Argo te halen. Behalve dan natuurlijk dat LTI eigenlijk geen must have is ;) .

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 11-08-2016 21:16 ]

• Cornelisjuh
Nog geen idee wat ik aan het doen ben maar ik weet wel dat ik het leuk vind ! :P

Mocht net bij iemand in zijn schip achter zijn turret _O_

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:24:
[...]

Met een paar bugsmashers is het systeem al langs gekomen. Dan krijg je namelijk te zien welke actie je selecteerd bij bijvoorbeeld het instappen van een Hornet.. welke stoel je pakt e.d. Het kan ook zijn dat dat de debug mode was btw.

En de sales tijdens Gamescom zijn bekend:

https://forums.robertsspa...7/spaceship-prices#latest

35 dollar voor de Argo (zonder modules) :+ , met modules loopt 't op tot 70 dollar. Ik zal er maar bij zeggen dat dit schip totaal zinloos is als je geen capital hebt. En als je wel een capital hebt... zit er waarschijnlijk al 1 bij. Dus niet kopen wellicht... O-)

Ach ze zitten nu op de 118 mil... voordat het volgende week zondag is staat de teller over de 120 gok ik zo.
Ah, ik dacht dat je over het gesprekken/conversatie systeem had.
The concept sale prices for the ARGO MPUV have been set.

The ARGO MPUV with the Cargo Module will be sold individually for $35.
The ARGO MPUV with the Personnel Transport Module will be sold individually for $40.
When the concept sale arrives, there will be a 2-pack (one of each) for $70.
Ehm volgens mij bedoelt Jared dat de ARGO incl. Cargo Module 35$ kost en als je de Personnel Module wilt kost hij 40$. Als je ze allebei wilt hebben ben je 70$ kwijt. Waarom ze het kopen? Zelfde reden sommige mensen een hoop aan reliants en dragonfly's hebben gekocht. LTI tokens, met zo'n goedkoop schip kan je LTI krijgen op elk schip dmv ccu's.

Edit:

Around the Verse is er ook weer!

Die UI in de preview img :o

[ Voor 32% gewijzigd door Facerafter op 11-08-2016 21:16 ]

• Case_C
Tony weet 't weer eens fantastisch mooi te vertellen :D , hopen dat we dit in 2017 gaan zien. En dat daarbij tegelijk de PU meer tot leven gaat komen met meer locaties en activiteiten.

• Facerafter
Wauw. laat me alsjeblieft die Hornet F7A mk2 kopen. 10x beter dan de huidige Hornet.
Ooeeh Goodies @ the SC Booth.

• Denniz0229
  • Laatst online: 13:58
Zo was deze game alweer bijna vergeten :+
Heb voor het laatst gespeeld dat arena commander net uit was.

Kan iemand een korte update geven hoe ver de game nu is?
Belangrijkste, wanneer komt de PU?
En wat kan ik momenteel doen ingame?

• Facerafter
Denniz0229 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:56:
Zo was deze game alweer bijna vergeten :+
Heb voor het laatst gespeeld dat arena commander net uit was.

Kan iemand een korte update geven hoe ver de game nu is?
Belangrijkste, wanneer komt de PU?
En wat kan ik momenteel doen ingame?
Pretty much this: https://robertsspaceindustries.com/feature-list

Een mini PU rondom 1 planeet met wat missies, shops en fps gevechten

ArcCorp een planetside locatie (nog niet benaderbaar vanuit de ruimte)

2.5 zit nu in de testfase en zal hoogstwaarschijnlijk volgende week live gaan. Deze update bevat een nieuw station met shops, etc. 'GrimHEX'

2.6 Bevat een rework van FPS en zal ook uiteindelijk Star Marine toevoegen aan de game

2.7 Gaat Proc. Gen planeten toevoegen aan SC. met hier wat screenshots http://imgur.com/a/dpW3Z
Als ik het me goed herinner staat 2.7 geplant voor Oktober.

Het is ook zeker de moeite waard om de Around the Verse episodes te kijken van Seizoen 3
YouTube: Star Citizen: Around the Verse 3.1 – LA

[ Voor 49% gewijzigd door Facerafter op 11-08-2016 22:13 ]

• Denniz0229
Genoeg om de download aan te zetten dus :9
Wat ik begrijp is een deel van het PU al online? Word dit nog gereset bij release?

• Facerafter
Denniz0229 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:08:
[...]

Wat ik begrijp is een deel van het PU al online? Word dit nog gereset bij release?
Heb mn post ge-edit met wat extra informatie. Maarja PU is online maar is wel klein gebied.
Stats en aUEC (Alpha UEC) word gereset bij elke update.

• Denniz0229
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:11:
[...]

Heb mn post ge-edit met wat extra informatie. Maarja PU is online maar is wel klein gebied.
Stats en aUEC (Alpha UEC) word gereset bij elke update.
Oef elke update is wel vaak lijkt me.
Laatste vraag, is er als iets van een release datum bekend inmiddels?

• Case_C
Denniz0229 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:08:
[...]

Een deel van de PU is wellicht overdreven :P . Crusader speelt zich slechts af rond 1 gas-giant, en is dus nog geen volledig system.

Elke patch word momenteel nog gewiped, dus in dat opzicht is langdurig spelen/grinden nog zinloos.

edit: Facerafter heeft 't ook al gepost zie ik :) .

Momenteel is het nog behoorlijk combat oriented, maar de komende patches 2.6 en daarna schijnen wel de cargo-mechanics e.d. mee te krijgen + een begin van het missie systeem. Hoop er op dat het geheel dan wat vorm van een MMO gaat krijgen, hoewel ze dan nog eerst de servers aan elkaar mogen knopen :+ .

Release voor de PU is nog steeds niet bekend, maar het is onderhand wel duidelijk dat ze hun tijd nemen om alles goed uit te werken. Verwachting voor de Singleplayer SQ42 is nog wel steeds dit jaar. Hopelijk maken ze daarover op de Gamescom meer over bekend!

• Facerafter
Denniz0229 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:13:
[...]

Oef elke update is wel vaak lijkt me.
Laatste vraag, is er als iets van een release datum bekend inmiddels?
Hehe.. nee.

Het laatste wat we gehoord hebben van SQ42 was Eind 2016 maar dat word ook nog maar de vraag of ze dat gaan halen.

Star Citizen 1.0/Commercial Release zal ergens 2017/2018 zijn. Maar de meest belangrijke features van PU (de Jobs) worden van de 2.7 update (Oktober waarschijnlijk) geimplementeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:48:
Wauw. laat me alsjeblieft die Hornet F7A mk2 kopen. 10x beter dan de huidige Hornet.
Ooeeh Goodies @ the SC Booth.
Niet mogelijk denk ik. Puur militair toestel. :)

En Sandi wordt schijnbaar zoveel on line lastig gevallen dat ze met social media stopt. Voorlopig dus geen sneak peaks..
https://twitter.com/SandiGardiner/status/763804493972660226

• Facerafter
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:19:
[...]

Niet mogelijk denk ik. Puur militair toestel. :)

En Sandi wordt schijnbaar zoveel on line lastig gevallen dat ze met social media stopt. Voorlopig dus geen sneak peaks..
https://twitter.com/SandiGardiner/status/763804493972660226
Ik weet wel dat er van die F7A body kits zijn geweest. Die moeten weer even in de verkoop :D

Het is heel triest maar het is wel zo. Hier een archief ervan met dank aan reddit.
https://www.reddit.com/r/...one_over_the_line/d63aej5
en dat is alleen nog maar wat DS zelf heeft gezegd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ooLr6zI.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FRYoOlR.jpg
Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

body kit was een heel speciaal item, en zal niet binnenkort weer in de verkoop komen.

De body kit zorgde ook alleen dat hij er als een military hornet uit ging zien. In ieder geval was toen nog redelijk vaag, en is niet veranderd voor zover ik weet (dat het vaag is wat het is en doet)
Zoals ik het altijd begreep veranderde het alleen de look van de hornet F7CM naar de F7A, niet de stats.

Die komt inderdaad niet zomaar in de verkoop en waarschijnlijk is de prijs ervan op de grey market zojuist omhoog gegaan.

Toch denk ik dat we hem op een of andere manier in de PU gaan zien. Zou zonde van de het werk om alleen maar in SQ42 te gebruiken.

[ Voor 42% gewijzigd door Facerafter op 11-08-2016 22:33 ]

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

Ik weet wel dat er van die F7A body kits zijn geweest. Die moeten weer even in de verkoop :D
body kit was een heel speciaal item, en zal niet binnenkort weer in de verkoop komen.

De body kit zorgde ook alleen dat hij er als een military hornet uit ging zien. In ieder geval was toen nog redelijk vaag, en is niet veranderd voor zover ik weet (dat het vaag is wat het is en doet)
Facerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:25:

Zoals ik het altijd begreep veranderde het alleen de look van de hornet F7CM naar de F7A, niet de stats.

Die komt inderdaad niet zomaar in de verkoop en waarschijnlijk is de prijs ervan op de grey market zojuist omhoog gegaan.
Ook dat is ter discussie gesteld, als ik me niet vergis heeft de F7A bijvoorbeeld 2 seats, en als je de bodykit zou toepassen dan zou je dus met 2 man erin kunnen, en dat is dan weer een verandering op de stats pagina.

Ik heb er een tijdje een paar te koop gehad, wat me toen opviel is dat je ze niet kan toepassen nog op schepen, zoals je wel kan met een CCU. De hele knop bestaat niet. Gezien het feit dat er tussen het uitkomen ervan en nu nog geen andere zijn geweest, zou ik afraden er 1 te nemen nu en gewoon lekker in game te regelen wanneer ze er zijn, wat in mijn optiek nog best lang kan duren want de prio lijkt me erg laag (voor 1 body upgrade kit met een zeer beperkte oplage in vergelijking tot al het andere, wellicht dat het pas nodig is wanneer de F7A er is. Aan de andere kant kan ik me ook levendig voorstellen dat ze uiteindelijk van de hele body kit afstappen en er gewoon een CCU van maken en dan heb je mazzel als je er 1 hebt)

[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 12-08-2016 10:19 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 118 Laatste