Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Is het geen goed idee om een aparte "[Samsung Galaxy S6 Serie] Update en Ervaringen MM" topic aan te maken waar iedereen zijn ongeduld kan gaan posten, dan blijft deze topic wat overzichtelijker :)

[ Voor 12% gewijzigd door DON PAPA op 04-03-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-06 18:23

ghostman

dwarf

Arny schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Ha, ik ben dus niet de enige op AUT :)
Nope, waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag? Vindt het een beetje apart dat ik in Nederland AUT krijg van T-Mobile.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 10:54

Arny

Heerst!

ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:33:
[...]

Nope, waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag? Vindt het een beetje apart dat ik in Nederland AUT krijg van T-Mobile.
Bij Naztel. Dat was de goedkoopste in de Pricewatch dus het verbaast me niet echt dat ik dan een niet-Nederlandse versie krijg. Dat zou ik inderdaad wel van T-Mobile verwachten.

Maar goed, in de praktijk merk je natuurlijk geen verschil en je kunt hemt altijd flashen.

All things move towards their end

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hierbij een topic voor de update:

[Samsung Galaxy S6 Serie] Update en Ervaringen MM

Excusses voor de slechte OP. Ben hier niet zo in thuis.
Als iemand wil helpen, PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Arny schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Bij Naztel. Dat was de goedkoopste in de Pricewatch dus het verbaast me niet echt dat ik dan een niet-Nederlandse versie krijg. Dat zou ik inderdaad wel van T-Mobile verwachten.

Maar goed, in de praktijk merk je natuurlijk geen verschil en je kunt hemt altijd flashen.
Oké, ik weet alleen niet zeker of dat deze via T-Mobile is aangezien ik hem bij Optie1 met een T-Mobile abonnement heb afgesloten. Misschien dat hun hem ergens anders vandaan hebben.

Als de update te lang duurt flash ik hem wel :P
WishmasterNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:45:
Hierbij een topic voor de update:

[Samsung Galaxy S6 Serie] Update en Ervaringen MM

Excusses voor de slechte OP. Ben hier niet zo in thuis.
Als iemand wil helpen, PM me maar.
Wil je best wel helpen, maar is het niet gewoon handiger om dit hier te doen? Na de update praat (denk ik) toch iedereen hier weer verder.

[ Voor 29% gewijzigd door ghostman op 04-03-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:03

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Klopt. Maar omdat mensen hier al aangaven dat ze liever een scheiding erin willen hebben ;)

En ghostman, Heb je mede-auteur gemaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door WishmasterNL op 04-03-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach.. we zien vanzelf wel :)

Tijd voor ontopic:

Iemand enig idee waarom ik een Email Synchroniseren Wakelock heb? Deze staat sinds twee dagen boven aan en ik heb niet aan de instellingen gezeten. Gisteravond heb ik de automatische sync uitgezet en gezet op elk uur in plaats van elke email...

Nee dit is nog steeds Lollipop maar met Touchwiz 6 Black thema :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_2016-03-04-08-32-57.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/Screenshot_2016-03-04-08-33-01.png

Ik snap er weinig van :/ Google leert mij dat dit om de Exchange service gaat maar valt de Outlook email (blabla@outlook.com) daar dan ook onder? Oplossingen zijn vaak de boel resetten maar dit heb dus ook al gedaan :/

[ Voor 4% gewijzigd door Mrjraider op 04-03-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-06 09:16
Mrjraider schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:56:
Ach.. we zien vanzelf wel :)

Tijd voor ontopic:

Iemand enig idee waarom ik een Email Synchroniseren Wakelock heb? Deze staat sinds twee dagen boven aan en ik heb niet aan de instellingen gezeten. Gisteravond heb ik de automatische sync uitgezet en gezet op elk uur in plaats van elke email...

Nee dit is nog steeds Lollipop maar met Touchwiz 6 Black thema :+

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik snap er weinig van :/ Google leert mij dat dit om de Exchange service gaat maar valt de Outlook email (blabla@outlook.com) daar dan ook onder? Oplossingen zijn vaak de boel resetten maar dit heb dus ook al gedaan :/
Vroegah moest ik op de s2 speciaal voor Exchange Sync kiezen als ik Hotmail instelde. En het lijkt me logisch dat Microsoft hun mail host op hun eigen mail server product Exchange.

Zakelijk liggen wakelock m.b.t. Exchange vaak aan een corrupte Agenda afspraak of een bepaald mailtje.
Meestal gaat het over als de mail buiten de periode van de Sync valt of je de sync opnieuw insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb als optie Geen limiet voor de geschiedenis, omdat ik vaak mail krijg die ik snel moet terug vinden (op mijn iPad van werk is dit een drama want die luistert niet naar die instelling, maar goed dat hoort in een ander topic thuis :+ ) Ik zal het account nogmaals verwijderen en instellen en dan een limiet instellen, kijken of dat helpt.
Agenda gebruik ik niet van zowel Google als Outlook Splanner gebruik ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Mrjraider schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:03:
Ik heb als optie Geen limiet voor de geschiedenis, omdat ik vaak mail krijg die ik snel moet terug vinden (op mijn iPad van werk is dit een drama want die luistert niet naar die instelling, maar goed dat hoort in een ander topic thuis :+ ) Ik zal het account nogmaals verwijderen en instellen en dan een limiet instellen, kijken of dat helpt.
Agenda gebruik ik niet van zowel Google als Outlook Splanner gebruik ik ook niet.
Helpt het niet kun je altijd je Hotmail proberen toevoegen in de Gmail app die schijnt beter om te gaan met je batterij. Ik lees ook positieve verhalen over Cloudmagic als mail programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb Gmail ingesteld, zal eens testen :) Jammer dat het Google deel er niet uit te slopen is :+ Voor nu de 4500 ongelezen spam berichten maar verwijderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 14:50
42s ago Galaxy S6 Edge SM-G925F PHN G925FXXU3DPBG

Voor de ongeduldigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcdejong
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03-2024
BizzieBis schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:58:
42s ago Galaxy S6 Edge SM-G925F PHN G925FXXU3DPBG

Voor de ongeduldigen ;)
Haha eindelijk. Aan het downloaden (via Smart Switch) Ota gaf nog geen update aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

Ik heb voor de zekerheid 5.1.1 PHN via SamFirm nog ff geDL, is dit de juiste? (1,53 GB)
Ik neem aan van wel, want alles komt overeen met wat *#1234# aangeeft.

Version; G920FXXU3COI9 / G920FPHN3COJ1 / G920FXXU3COI9 / G920FXXU3COI9
File; SM-G920F_1_20151013170653_bzuka3nejd.zip.enc4

Iemand schreef dat het via SamFirm redelijk snel ging, het ging zelfs super snel, bijna 16 MB/s en was in 1,5 minuut binnen _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 04-03-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carloz187
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01-2023
vaagisdenaam schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:22:
[...]

Los van de antwoorden hierboven die duidelijk genoeg zijn, dit is het geval bij alle major updates, ook bij Windows en wsl ook bij iOS.
Bij veel nieuwe opties kunnen je oude instellingen, apps en voorkeuren soms voor moeilijkheden zorgen.
@garret1410 @pcfreak52 @jdl15 @vaaagisdenaam bedankt voor de verduidelijking.

Dan kijken we het eerst aan na de update. Ik ben in elk geval blij :*) dat ik geen reset hoef te doen na de update behalve bij problemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
OTA rolt hier nu binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar blijft de update voor de G920F? Dat snap ik dan niet, de Edge heeft wel de PHN ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hier nog niet binnen via OTA
Niet zo erg though..
(Nutteloze reactie voor jullie, maar handig voor mij, want nu staat deze deel2 topic ook weer tussen 'mijn topics' )

Ik heb Smart Switch nog niet, is het wel handige backup programma?
Of kan ik net zo goed al mn foto's enzo naar mn laptop slepen?

Want Kies was bij mij echt drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepo75
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-06 11:40
Eek2nd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:16:
Niet zo erg though..
(Nutteloze reactie voor jullie, maar handig voor mij, want nu staat deze deel2 topic ook weer tussen 'mijn topics' )

Smart Switch is een verademing t.o.v. Kies. Veel lichtvoetiger en alleen opties die je echt 'nodig hebt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 10:54

Arny

Heerst!

Eek2nd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:16:
Niet zo erg though..

Zojuist Smart Swich geïnstalleerd en back-up gedaan. Was een fluitje van een cent. Hoe het terugzetten gaat weet ik niet, want nog geen 6.0 :X

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Thanx, dan ga ik vanavond ff back up maken met Smart Switch (hopelijk gaat dat redelijk snel) voordat ik ga updaten

Worden alle instellingen en je homepage indelingen ook bewaard (voor als ik na updat een clean reset doe)?

[ Voor 32% gewijzigd door Eek2nd op 04-03-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja instellingen ed worden bewaard, applicatie instellingen zoals van WhatsApp en Facebook niet, alleen de applicatie word gebackupt de instellingen en data van die applicaties dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 09:22
Mrjraider schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:27:
Ja instellingen ed worden bewaard, applicatie instellingen zoals van WhatsApp en Facebook niet, alleen de applicatie word gebackupt de instellingen en data van die applicaties dus niet.
en dat is 1 van de redenen waarom ik niet snap waarom ze niet net zoals de iphones een full backup kunnen maken...

O kijk hij maakt ook een backup van je apps.. super! full reset later: :F :F :F ;w ;w ;w ;w

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja geen idee, ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
deepo75 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Smart Switch is een verademing t.o.v. Kies. Veel lichtvoetiger en alleen opties die je echt 'nodig hebt'.
Smart switch lijkt gewoon normaal te werken.

Ik zei net tegen een collega dat ik nooit een fan bij gewest van itunes, maar kies was nog erger.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 16:42
Als je een backup maakt, en ik heb op mijn s6 edge smartlauncher staan, komen de instellingen zoals achtergrond/veranderde icoontjes ook terug na de update van MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja maar instellingen van individuele applicaties zoals een andere launcher en zelfs de TW launcher van Samsung zelf worden NIET meegenomen in de backup. Moet je nadien allemaal zelf weer instellen.
Achtegronden ed worden wel meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de usb naar mini usb draad? Opladen doet die gewoon goed, maar als ik hem aan de computer hang verliest die elke 10 seconde verbinding met de mobiel.

Met een andere usb doet die het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Dan vermoed ik dat je usb kabel z'n beste tijd gehad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepo75
Ben trouwens bang dat een update voor de SM-920F er vandaag niet meer in zit. Het leek even rap te gaan, maar nu komt de klad er een beetje in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 18:49
@deepo75

Morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er dik in ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepo75
Nilco schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:37:
@deepo75

Morgen weer een dag.
True... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

PhoeniX- schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:33:
Dan vermoed ik dat je usb kabel z'n beste tijd gehad heeft
Ook als het opladen wel goed gaat? Ik heb hem nog geen maand.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 18:49
Kan zijn dat de stroom-pinnen nog goed zijn maar dat de data-pinnen wat verbogen zijn waardoor het contact niet echt lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 09:22
meer mensen die wel zien dat de update beschikbaar is maar als er op download gedrukt wordt en je de voorwaarden accepteert dat er niets gebeurd??

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:00

Roy

Hobbies?

ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:41:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee hoe lang de telefoon er al last van heeft, ik heb hem vorige week voor het eerst op de computer aangesloten (terwijl ik de telefoon al sinds mei heb). Bij mij is het trouwens met elke usb kabel; als ik de usb-stekker een beetje naar boven duw als die in de telefoon zit dan werkt het wel.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffpride
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06-2020
Ik heb na de update niet meer de keuze om live weather op het lock screen in te stellen. Dit was voorheen een standaard keuze.

Iemand een idee hoe ik dat terug krijg of een leuk alternatief als live lock screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Roy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:00:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee hoe lang de telefoon er al last van heeft, ik heb hem vorige week voor het eerst op de computer aangesloten (terwijl ik de telefoon al sinds mei heb). Bij mij is het trouwens met elke usb kabel; als ik de usb-stekker een beetje naar boven duw als die in de telefoon zit dan werkt het wel.
Dan zou ik garantie claimen. Bij mij laad die wel gewoon op alleen bij de pc doet die het niet met die kabel.
Nilco schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:44:
Kan zijn dat de stroom-pinnen nog goed zijn maar dat de data-pinnen wat verbogen zijn waardoor het contact niet echt lekker is.
Ja dat kan natuurlijk ook nog. Kijk wel even of ik met andere USB stekkers ook het probleem heb anders vind ik het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 08:53

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Staffpride schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:44:
Ik heb na de update niet meer de keuze om live weather op het lock screen in te stellen. Dit was voorheen een standaard keuze.

Iemand een idee hoe ik dat terug krijg of een leuk alternatief als live lock screen
Klopt. Dat is eruit gehaald in MM. Een alternatief heb ik niet voor je. Wel voor een homescreen, daar gebruik ik al geruime tijd Chronus voor.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun je op de S6 de Bluetooth naam wijzigen, ik kan daar niets instellen of ik zie iets over het hoofd.

Het liefst zou ik ook de naam van het toestel zelf wijzigen zodat deze herkenbaar in het netwerk is en niet iets als Android-xyzxxxxxxxxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffpride
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06-2020
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:34:
[...]

Klopt. Dat is eruit gehaald in MM. Een alternatief heb ik niet voor je. Wel voor een homescreen, daar gebruik ik al geruime tijd Chronus voor.
Hmmm, was er al bang voor dat die weg was. Zal eens wat alternatieven opzoeken.
thx voor de reply iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:20
Anoniem: 192811 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:18:
Waar kun je op de S6 de Bluetooth naam wijzigen, ik kan daar niets instellen of ik zie iets over het hoofd.

Het liefst zou ik ook de naam van het toestel zelf wijzigen zodat deze herkenbaar in het netwerk is en niet iets als Android-xyzxxxxxxxxxxxxxxx
Settings > About device > Device name

Om de hostname te wijzigen moet root access hebben dacht ik. Heb het wel eens gedaan maar is alweer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:29:
[...]
Settings > About device > Device name

Om de hostname te wijzigen moet root access hebben dacht ik. Heb het wel eens gedaan maar is alweer even geleden.
Bedankt, is gelukt, maar ga niet rooten om alleen die naam te wijzigen
Als iemand weet hoe dit kan zonder root, graag.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 04-03-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:14:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de usb naar mini usb draad? Opladen doet die gewoon goed, maar als ik hem aan de computer hang verliest die elke 10 seconde verbinding met de mobiel.

Met een andere usb doet die het wel goed.
Hier hetzelfde probleem, de kabel wordt soms wel warm tijdens het opladen. Andere kabels werken prima.
Ik denk dat ik even terug langs de winkel ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

bloodlynx schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:57:
[...]

Hier hetzelfde probleem, de kabel wordt soms wel warm tijdens het opladen. Andere kabels werken prima.
Ik denk dat ik even terug langs de winkel ga...
Vraag me eigenlijk af of ik gewoon een nieuwe oplader kan krijgen, en niet meteen me telefoon hoef op te sturen en al.

Als je hem terug brengt zou je dan kunnen laten weten hoe het ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tucky2107
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-01 09:40
Roy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:00:
[...]

Hier ook precies hetzelfde probleem. Echter heb ik het kunnen oplossen.
Ik gebruik windows 10. Heb de S6 edge nu 1 maand en kwam er achter dat smart switch een update heeft gehad. Sindsdien heb ik het dus ook. Is ergens deze week geweest.
Ik heb daarna alle apparaten in apparaatbeheer van Windows 10 (dus ook de verborgen apparaten weergeven) die ook maar iets met de Samsung Galaxy S6 te maken hadden verwijderd. Dus ook de bluetooth koppeling helemaal verwijderd.
Daarna PC/laptop een schop gegeven, smart switch opstarten, S6 koppelen met originele kabel en ik kon daarna weer netjes browsen in de verkenner van de S6.
Om daarna probleemloos vanavond de 6.0.1 update te kunnen uitvoeren. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PSN: Tucky2107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Ik heb onder werktijd :P mijn S6 edge geupdate. Dat ging via de software probleemloos en snel. ( erg snel ).

Ik ben blij dat je nu weer met twee vingers extra instellingen hebt. Dat miste ik.

Verder nog niks vreemds gevonden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:51
Werkt Smart Switch fatsoenlijk bij jullie?
Als ik een backup wil maken van mijn S6 (gebruik rond de 30GB opslag) dan stopt hij altijd op de 81% (backup maken van Documenten). Als ik Taakbeheer open dan zie ik niet dat het programma echt druk bezig is (zelfs 0% schijf activiteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Sinds enige tijd valt het me op dat mijn Spaarstand niet meer werkt wanneer ik deze aanvink.

Ook na de update naar MM is dit nog steeds het geval.

Is dit een bekend probleem voor iemand?
Zelf kon ik er maar weinig over vinden.

Ik heb nog geen reset gedaan. Die mogelijkheid is er altijd nog :p.

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carloz187
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01-2023
michaelw1998 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:47:
Werkt Smart Switch fatsoenlijk bij jullie?
Als ik een backup wil maken van mijn S6 (gebruik rond de 30GB opslag) dan stopt hij altijd op de 81% (backup maken van Documenten). Als ik Taakbeheer open dan zie ik niet dat het programma echt druk bezig is (zelfs 0% schijf activiteit).
Dit probleem had ik ook bleef hij hangen op 83%.
Gebruik jij package disabler?
Ik wel, nadat ik alle bloatware weer had ingeschakeld maakte hij de back up wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
carloz187 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:59:
[...]

Dit probleem had ik ook bleef hij hangen op 83%.
Gebruik jij package disabler?
Ik wel, nadat ik alle bloatware weer had ingeschakeld maakte hij de back up wel af.
Goede tip, ga ik direct even proberen!

Edit: Het werkt nu inderdaad wel, thanks! :D

[ Voor 6% gewijzigd door michaelw1998 op 05-03-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Na de update viel me vanmorgen op dat die rare interacties doordat je hand het touchgedeelte raakt van de S6 Edge raakt wel weg lijken te zijn :D Meer mensen die dat opgevallen is?
beetje jammer dat dat een van de redenen was om voor een S7 (zonder edge) te gaan bij verlenging van mijn abo }:|

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 05-03-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667917

Na de update van MM is de optie accessoires weer verdwenen in de instellingen, waar je kan aanduiden of je scherm automatisch aan of uit gaat door het gebruik van een bookcover van samsung. Had dit ook al gemerkt bij lollipop, maar na een paar weken van gebruik was de instelling er opeens weer. We zullen weer even geduld moeten uitoefenen en dan komt het waarschijnlijk wel weer tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Tinus_ schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:23:
[...]

Helpt het niet kun je altijd je Hotmail proberen toevoegen in de Gmail app die schijnt beter om te gaan met je batterij. Ik lees ook positieve verhalen over Cloudmagic als mail programma.
Even terugkomend op mijn wakelock: die van Email Synchroniseren is dus weg :Y
Echter vind ik de Gmail app drie keer niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:07
Gebruik je die voor een Exchange account? In dat geval kun je vanuit Outlook Web Access de logs inzien. Ook kunje devices verwijderen die je niet meer gebruikt óf je s6 verwijderen en de sync opnieuw opzetten.

Hoe dan ook, ik heb daar ook last van gehad en ben van gmail weer overgestapt op de email client van Samsung. Nu is het weer weg, maar voor hoelang. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet dit inderdaad nader bekijken, thanks voor de tips. Ik ga dit pas doen na de update naar mm. Dan heb ik een geldige reden om helemaal opnieuw te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Mrjraider schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:36:
[...]

Even terugkomend op mijn wakelock: die van Email Synchroniseren is dus weg :Y
Echter vind ik de Gmail app drie keer niets :/
Er zijn zat andere alternatieven zoals Cloudmagic. Ook opnieuw account toevoegen is Samsung mail app kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 13:31
MM draait momenteel, maar ik merk bij donkere videos en Netflix erg irritante smearing van kleuren (alsof er geen 16M kleuren getoond kunnen worden).

Meer mensen die dit zien? Ook startscherm van Netflix op halve helderheid is een lelijke vlek.

Ik geloof dat de term color banding heet, voornamelijk op zwart/grijs.

[ Voor 13% gewijzigd door RielN op 06-03-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik pak vanmorgen mijn S6, moest ik mijn sim-pincode invoeren wat betekent dat hij vannacht herstart is.
Echt leuk vind ik dit natuurlijk niet, en heb dit hier nog niet eerder gelezen, maar is er ergens in een log of zo te achterhalen wat dit veroorzaakt heeft?

Zo te zien is het vlak voor middernacht gebeurd.
Afbeeldingslocatie: http://tmp.pc-freak.nl/screen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Giovanni
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-06 21:30
Wellicht heb je deze instelling aanstaan:
Automatisch opnieuw starten

Even zoeken in je instellingen op 'starten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Dat werkt alleen als je sim-vergrendeling uit hebt staan. Juist om te voorkomen dat je gsm vast blijft hangen op de pincode en daardoor niet bereikbaar is.

Ik denk dat er een crash heeft plaatsgevonden. Heb ik zelf pas één keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don Giovanni schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:35:
Wellicht heb je deze instelling aanstaan:
Automatisch opnieuw starten

Even zoeken in je instellingen op 'starten'
Nee, staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BizzieBis schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:44:
Dat werkt alleen als je sim-vergrendeling uit hebt staan. Juist om te voorkomen dat je gsm vast blijft hangen op de pincode en daardoor niet bereikbaar is.

Ik denk dat er een crash heeft plaatsgevonden. Heb ik zelf pas één keer gehad.
Ik heb hem nu iets meer dan 1 maand en dit was de 1e keer, ik hou het natuurlijk in de gaten want het zal idd een app-crash geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
Anoniem: 192811 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:03:
Ik pak vanmorgen mijn S6, moest ik mijn sim-pincode invoeren wat betekent dat hij vannacht herstart is.
Echt leuk vind ik dit natuurlijk niet, en heb dit hier nog niet eerder gelezen, maar is er ergens in een log of zo te achterhalen wat dit veroorzaakt heeft?

Zo te zien is het vlak voor middernacht gebeurd.
[afbeelding]
Is jouw S6 echt zo zuinig als dat de afbeelding laat zien, of komt het door die restart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

michaelw1998 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:33:
[...]
Is jouw S6 echt zo zuinig als dat de afbeelding laat zien, of komt het door die restart?
Ja, ik ben geen zware gebruiker, ik heb al eens 2 dagen en 6 uur SOT en nog 20% over gehaald.
Als ik weinig met de foon doe haal ik zelfs 3 á 4 dagen.

In dat screenshot had ik ook 1,5 uur SOT.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 06-03-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomoth
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-06 11:11
Mijn S6 heeft af en toe het probleem dat hij uit zichzelf de back toets activeert, ook al raak je het toestel niet eens aan. Ben je dus een artikel aan het lezen in de NOS app, gaat hij uit zichzelf terug naar de overzichtspagina en sluit daarna zelfs de app, je ziet de toetsen onderin ook oplichten. Dat doet ie ook als hij gewoon op tafel ligt. Op internet vind je meer over "phantom" of "ghost" back button presses. In Deel 1 zag ik er ook al een post over. Meer mensen last van? Gevalletje brakke hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Dat had ik dus maar dan wel als je hand daar in de buurt komt. Lijkt met MM wel weg. Heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomoth
  • Laatst online: 20-06 11:11
Update heb ik nog niet nee, ik wacht de officiele uitrol van MM af... Mocht het probleem niet erger worden, dan maar even de update afwachten, anders gaat ie terug voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik heb weer wat vreemds aan de hand met mijn wifi verbinding. Ik ben verbonden met een 5Ghz netwerk dat theoretisch 300Mbit kan leveren. Mijn S6 geeft aan dat hij verbonden is met 54Mbps, signaal 'Erg sterk'. De S6 van mijn vriendin ligt er naast en is verbonden met 300Mbps, signaal 'Erg sterk'.

Ik heb de mijne nog nooit boven de 54 uit zien komen. Moet ik ergens wat instellen ofzo?

Mijn Windows tablet zit op dat zelfde netwerk ook constant op 300Mbps.

Edit: ik ben blijkbaar verbonden op 802.11a, mijn vriendin op 802.11n.
Ik kom zelf met geen mogelijkheid op het N netwerk :(

[ Voor 12% gewijzigd door BizzieBis op 06-03-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BizzieBis schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:35:
Ik heb weer wat vreemds aan de hand met mijn wifi verbinding. Ik ben verbonden met een 5Ghz netwerk dat theoretisch 300Mbit kan leveren. Mijn S6 geeft aan dat hij verbonden is met 54Mbps, signaal 'Erg sterk'. De S6 van mijn vriendin ligt er naast en is verbonden met 300Mbps, signaal 'Erg sterk'.

Ik heb de mijne nog nooit boven de 54 uit zien komen. Moet ik ergens wat instellen ofzo?

Ik heb geen idee waar je het zou kunnen instellen, maar uit nieuwsgierigheid ben ik ook even gaan kijken hoeveel het bij mij is met de KPN Experia BOX V10 (2,4Ghz/5Ghz Wifi Netwerk), maar bij mij staat hij zelfs op 866Mbps (zie screenshot). Ik kan alleen nergens vinden op welk N / A / ? Netwerk ik zit, dus mijn vraag waar kan je dat zien ?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FKkc1wxaEYPVMc9hnWuoE2vK/full.png

[ Voor 45% gewijzigd door DON PAPA op 06-03-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Met Wifi Analyzer kun je exact zien op welk AP je zit, ook wanneer er meerdere met dezelfde naam zijn.
Zelf heb ik zowel 2.4 en 5 ghz met dezelfde naam. 2.4 is soms een klein tikkie sterker signaal, waardoor de telefoon daarvoor kiest, terwijl de 5 ghz nog steeds ruim sterk genoeg is. Best jammer, want mijn 5ghz gaat tot 300 mbps terwijl de 2.4 maar tot 250 gaat. Helaas kun je dat onder Android niet echt sturen. Er zijn wel apps om wifi prioriteit mee te regelen, maar dat geldt dan tussen SSID's, niet tussen ESSID's. In dat geval zou je de verschillende kanalen dus andere SSID's moeten geven. Echter werkt roaming dan minder vlekkeloos, is mijn persoonlijke ervaring.

[ Voor 12% gewijzigd door kwaazaar op 06-03-2016 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je een router of AP hebt met band steering word je wel naar 5Ghz gepusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Aghanim schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:37:
Als je een router of AP hebt met band steering word je wel naar 5Ghz gepusht.
Ik kende die feature niet, maar dat is precies wat je nodig hebt als je netwerk het voor je devices oplost. Wat ik er zo over vind is dat alleen enterprise level of de duurdere customer level AP's dat ondersteunen. DD-WRT ondersteunt het iig niet.

Toch zou het cliënt device. , de S6 in dit geval, dat ook zelf kunnen doen in theorie. Wat ik zelf ervaar is dat de S6 dat dus niet (goed) doet. Er is ook geen optie voor in de wifi settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 08:13
BizzieBis schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:35:

Onder het menu 'meer' en dan 'geavanceerd' van de wifi instellingen kan je 5Ghz kiezen ipv automatisch. Dan zit je natuurlijk wel met het probleem dat als je ergens bent waar er geen 5Ghz wifi is je het weer naar automatisch of 2.4Ghz moet zetten.

Ik heb dit continu voor bij mijn ouders en zit le dan af te vragen waarom ik weer niet op de wifi geraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ondertussen een paar instellingen in de router gewijzigd en nu werkt het wel weer. Ik vind het nog steeds vreemd dat het op een andere S6 wel werkte.

Je krijgt trouwens wat meer info over je wifi als je in de dailer *#0011# typt en dan 'Meer' -> 'Wifi'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nou, daar is hij dan hoor, PHN has landed ;)

34m ago : Galaxy S6 SM-G920F PHN G920FXXU3DPBG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JantjeZ
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-05 02:29
Mrjraider schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:08:
Waar blijft de update voor de G920F? Dat snap ik dan niet, de Edge heeft wel de PHN ontvangen :/
Sinds 38 minuten staat ie online :)

Edit:
(Mosterd na de maaltijd zie ik :9 )

[ Voor 8% gewijzigd door JantjeZ op 07-03-2016 04:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Update MM komt nu binnen via OTA
Straks op werk maar even kijken ;)

***Edit***

Het eerste wat me opvalt na de update van MM,
Toestel is een stuk sneller en gebruik veel minder geheugen !

Tot nu toe geen reset hoeven doen, alles werkt goed ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Albert020 op 07-03-2016 07:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JantjeZ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 04:09:
[...]

Sinds 38 minuten staat ie online :)

Edit:
(Mosterd na de maaltijd zie ik :9 )
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:41:
Recent ontving ik van Amazon een lader met kabel die het ook (direct) niet deed .. die is maar meteen retour gegaan. Ik heb alleen niet getest of deze wel een data connectie had met een computer.
Maar als het met een andere kabel wel werkt, verdenk ik de kabel :)

[ Voor 11% gewijzigd door PhoeniX- op 07-03-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dus, om de usb poort een beetje te besparen een draadloos lader gekocht (moet nog binnen komen) daarnaast gebruik ik deze applicatie: Google Play: WiFi FTP (WiFi File Transfer) om bestanden zoals muziek en foto's over te zetten van pc naar S6. Daarnaast hang ik hem een enkele keer met usb aan de pc om met smart switch een backup te maken, de backup daarvoor delete ik dan, die dingen worden meer dan 10 gb groot :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 06:16
Albert020 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 05:27:
Update MM komt nu binnen via OTA
Straks op werk maar even kijken ;)

***Edit***

Het eerste wat me opvalt na de update van MM,
Toestel is een stuk sneller en gebruik veel minder geheugen !

Tot nu toe geen reset hoeven doen, alles werkt goed ;)
De haperingen bij het scrollen zijn ook verdwenen. :) En de vingerafdrukscanner werkt erg snel.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 17:24

TTLCrazy

Listen to Frankie

Galaxy s6 edge komt zojuist via OTA binnen op het T-Mobile netwerk.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Uffeltje schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:45:
[...]

De haperingen bij het scrollen zijn ook verdwenen. :) En de vingerafdrukscanner werkt erg snel.
Dat is ook een verademing, alles is gewoon een stukje sneller met MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

PhoeniX- schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:05:
[...]

Recent ontving ik van Amazon een lader met kabel die het ook (direct) niet deed .. die is maar meteen retour gegaan. Ik heb alleen niet getest of deze wel een data connectie had met een computer.
Maar als het met een andere kabel wel werkt, verdenk ik de kabel :)
Wat me nu opvalt is dat de originele usb op de S6 niet goed werkt, de originele usb op een andere mobiel werkt.. Kijk het wel even aan, anders ga ik wel terug.
Mrjraider schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:36:
Ik heb dus, om de usb poort een beetje te besparen een draadloos lader gekocht (moet nog binnen komen) daarnaast gebruik ik deze applicatie: Google Play: WiFi FTP (WiFi File Transfer) om bestanden zoals muziek en foto's over te zetten van pc naar S6. Daarnaast hang ik hem een enkele keer met usb aan de pc om met smart switch een backup te maken, de backup daarvoor delete ik dan, die dingen worden meer dan 10 gb groot :7
Waarom niet OneDrive? Upload automatisch alle foto's en filmpjes (als je dat zo instelt). Volgens mij krijg je ook 25gb ofzo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik voor foto's Dropbox ;) Door mijn verschillende leentoestellen en acties heb ik daar nu 50 gb aan opslag :Y Daarnaast wis ik elk jaar de map en begin ik weer opnieuw, na de foto's op de externe familie schijf gezet te hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
ghostman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:08:
[...]

Wat me nu opvalt is dat de originele usb op de S6 niet goed werkt, de originele usb op een andere mobiel werkt.. Kijk het wel even aan, anders ga ik wel terug.

[...]

Waarom niet OneDrive? Upload automatisch alle foto's en filmpjes (als je dat zo instelt). Volgens mij krijg je ook 25gb ofzo gratis.
Zou ik doen, gewoon mee terug gaan.

I.p.v. OneDrive is Google Photos wellicht ook interessant, die is toch al aan je google account gekoppeld, zo heb ik nooit een kabel nodig om op m'n pc bij een foto te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:59
PhoeniX- schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Zou ik doen, gewoon mee terug gaan.

I.p.v. OneDrive is Google Photos wellicht ook interessant, die is toch al aan je google account gekoppeld, zo heb ik nooit een kabel nodig om op m'n pc bij een foto te kunnen :)
Hou er wel rekening mee dat verschillende Cloud diensten foto's (enorm) compressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 22-06 12:38
Hallo,

ik heb het volgend probleempje
Onlangs heb ik ergens (vraag me niet waar) ingesteld dat ik thuis (wifi of gps locatie) altijd mijn belvolume aan heb. Als ik deze op stil zet, gaat deze vanzelf weer op luid.... Nu is dit later op de avond best irrritant ;)

Ben allerlei instellingen bij langs geweest, maar kan niet meer vinden waar dit zat.

Heb een S6 Edge met Marshmallow (nog XEU)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Handmatig voor updates checken zorgt dat het downloaden begint. Wordt nu geinstalleerd. De update is 1.3GB groot. Ik had minder verwacht, maar het lijkt alsof hij gewoon de hele ROM download en niet alleen de incremental updates. Dat is misschien te risisovol. Hij wil het alleen doen via wifi, dus dat is verder geen probleem.

Geinstalleerd, geen factory reset. Wat een veraderming! En de fingerprint reader is nu echt zoveel beter dan in 5.1.1. Zoveel sneller en reageert direct.Dat was voor mij toch wel het grote gebrek aan de S6, de langzame fingerprint reader en toch best vaak geen match.

Ik ben niets tegengekomen wat minder werkt!

[ Voor 20% gewijzigd door Hann1BaL op 07-03-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
De update voor PHN is eindelijk beschikbaar!
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/PHN/

Ik haal hem nu OTA binnen, hopelijk gaat het beter dan mijn vorige update :)

EDIT: Eerst kijken, dan posten :P 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Jochemp op 07-03-2016 09:57 ]

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zo te zien ook een nieuwere builddate dan XEF, zo maar eens flashen.

Iemand al een snelle mirror gevonden?

[ Voor 23% gewijzigd door An1mA op 07-03-2016 10:14 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samfirm.. op XDA ;)

Smart Switch is geoptimaliseerd voor MM maar daar is in de praktijk weinig van te merken, die backup functie doet dus niets als de machtigingen niet worden toegekent maar dan moet de melding om dat toe te kennen wel verschijnen op mijn toestel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Met deze settngs (thanks Mrjraider) werkt het wel:

Model: SM-G920F
Version: G920FXXU3DPBG/G920FPHN3DPB2/G920FXXU3DPB6/G920FXXU3DPBG
Filename: SM-G920F_1_20160218151640_ycfw3lmtqk.zip.enc4

Komt nu binnen met >4000kb/s

[ Voor 60% gewijzigd door marcelmg2 op 07-03-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auto werkt sinds de MM update niet: gebruik deze gegevens maar: Zorian in "[Samsung Galaxy S6 Serie] Update en Ervaringen MM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een dubbelpost:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/SS.PNG

Sinds de update naar MarsMellow krijg je bij het gebruik van de backup functie van SmartSwitch deze melding.
Dan zou je dus op je telefoon een melding moeten verwachten waarbij je op Toestaan moet drukken.

Nou mooi niet :/ Ik kan dus geen backup maken en niets werkt:
- Andere kabel
- USB Drivers opnieuw geinstalleerd
- SmartSwichts opnieuw geinstalleerd
- Telefoon rebooten
- Laptop rebooten

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Werkt het foto's maken in RAW nu ook goed in MM met de standaard camera app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, pro modus kiezen en dan via instellingen RAW kiezen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-06 21:06
Heeft iemand MobileIron geïnstalleerd? Ik moet deze hebben om mijn werk mail en agenda te kunnen zien. Door MobileIron ben ik echter verplicht om een pincode te hanteren en heb ik dus niks aan mijn fingerprint sensor. Ik wil deze uiteraard graag gebruiken en had ergens gelezen dat dit met Android 6 zou moeten werken, maar ik kan de optie niet aanvinken (grijs). Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
- Accessoires: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's