Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• redah
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 04-12 12:43
RedRayMann schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:39:
Met Tuya-Convert vandaag een Action Ledlamp geflashed. Dit werkte in 1x perfect.

Helaas krijg ik de RGB niet voor elkaar met de Tasmota firmware. Het lijkt alsof dat nog niet werkt.
Temperatuur en intensiteit wel. Het gaat om deze lamp;
https://blakadder.github....nect_multicolor_spot.html
RGB werkt wel (vanaf 6.0.0.18), je ziet het alleen niet in de interface. Via de console kun je 'color 1' voor rood intypen, 'color 2' voor groen en 'color 3' voor blauw. En natuurlijk alle variaties met andere cijfers.

Maar wees gewaarschuwd... De RGB output van deze spotjes is echt bizar slecht, het geeft vrijwel geen licht. Dat was voor mij de reden om de spotjes weer terug te brengen, er zijn lampen met veel meer RGB output te krijgen.

• Sayko
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Sayko

Knowledge Is Power

Hier ook twee Action LSC Power Plugs met de nieuwe tuya convert gedlashed.

Ik wacht met smart op een update van SonOTA om de sonoffjes ota te flashen. Maar vandaag komt mijn programmer binnen zie ik :)

• darklord007
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-12 12:16
ik probeer een sonof TH16 te flashen, echter loop ik tegen een probleempje aan.

Ik sluit mijn usb2ttl adapter aan terwijl ik de lange knop ingedrukt houd, ik zie niets knipperen op de sonoff.
check de com poort --> COM5

Typ commando: esptool.exe -vv -cb 115200 -cp COM3 -ca 0x00000 -bz 1M -bm dout -cf sonoff-NL.bin
in de folder waar esptool.exe staat en ook het bin bestand.

Ik krijg dan echter de volgende melding:
[code]
d:\espeasy_R120>esptool.exe -vv -cb 115200 -cp COM5 -ca 0x00000 -bz 1M -bm dout -cf sonoff-NL.bin
esptool v0.4.6 - (c) 2014 Ch. Klippel <ck@atelier-klippel.de>
setting baudrate from 115200 to 115200
setting port from COM1 to COM5
setting address from 0x00000000 to 0x00000000
setting flash size from 512K to 1M
setting flash mode from qio to dout
espcomm_upload_file
stat sonoff-NL.bin success
error: Failed to open COM5
error: espcomm_open failed[/code]

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

heb geprobeerd een WEMOS D1 te flashen via FlashESP8266.exe --> dit werkt.
Wil ik hetzelfde doen met de sonoff TH16 -> werkt dit niet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
opening bootloader
resetting board
trying to connect
        flush start
        setting serial port timeouts to 1 ms
        setting serial port timeouts to 1000 ms
        flush complete
        espcomm_send_command: sending command header
        espcomm_send_command: sending command payload
        read 0, requested 1

Ik druk de knop in, sluit m aan, COM5 wordt toegewezen.
Ik heb de Rx/Tx al eens omgedraaid maar werkt niet...

Ik dacht het probleem te hebben gevonden: 3.3V werd 0 als ik m aansloot.
Leek erop dat mijn usb2ttl adapter niet genoeg vermogen kon leveren.

Heb mijn labvoeding aangesloten --> nu boot de sonoff wel als ik 3.3v erop zet en als ik de knop indruk als de power aangaat doet ie nix --> dat zou ook moeten.

Ik heb de gnd van de labvoeding en de usb2ttl doorverbonden.

Echter doet ie nog steeds niet flashen :( Ik ben een beetje out of idea's

darklord007 wijzigde deze reactie 15-11-2019 12:00 (35%)

• RedRayMann
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 04-12 13:38
redah schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:20:
RGB werkt wel (vanaf 6.0.0.18), je ziet het alleen niet in de interface. Via de console kun je 'color 1' voor rood intypen, 'color 2' voor groen en 'color 3' voor blauw. En natuurlijk alle variaties met andere cijfers.

Maar wees gewaarschuwd... De RGB output van deze spotjes is echt bizar slecht, het geeft vrijwel geen licht. Dat was voor mij de reden om de spotjes weer terug te brengen, er zijn lampen met veel meer RGB output te krijgen.
Tnx voor je berichtje. Kwam er gisteravond achter dat ik ze wel kon bedienen als ik ze aan Domoticz koppelde. Maar de 7.0.0.1 firmware had geen Domoticz koppeling, dus ben terug gegaan naar 6.7.1
Daarna in Domoticz een RGBWW lamp aangemaakt (er waren 4 opties en wilde ze alle vier testen, maar heb tot nu toe maar 1 versie getest)
IDX van Domoticz in de lamp gezet en getest. En toen merkte ik dat ik inderdaad kleuren kon weergeven maar dat het redelijk zwak licht was. Omdat ik niet meer tijd had, heb ik toen alles afgesloten met het idee "het werkt, later maar dieper er in duiken"

Ik twijfel nog om ze terug te brengen. De LSC Smart LED E27 krijg ik niet geflashed en de LSC Smart LED GU10 komen in plaats van twee dimbare GU10 lampen die nu door een KaKu dimmer worden bediend. Dit voldoet en was benieuwd of kleur dat hoekje van het huis leuker maakt. Maar de kleur is matig :(
.Memphis. schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:06:
Even een genant vraagje: stel dat je een sonoff mini aansluit, maar op de 'neutral' aansluiting, hang je een 'live wire' ipv effectief een neutral... is je sonoff dan permanent overleden?

Ik vrees nl dat ik deze fout heb gemaakt. 1 sonof mini gekocht bij wijze van test, om achter een enkelvoudige schakelaar te hangen en zo een lamp aan te sturen. De lamp zelf heeft geen nuldraad, maar net onder de schakelaar zit een stopcontact waarvan ik de blauwe draad heb doorgelust.In al mijn enthousiasme vergeten dat de elektriciteit in ons gekocht huis een drama is, overal andere kleuren bedrading enzo... vrees dus dat ik een fasedraad heb aangesloten op de neutrale aansluiting.

In ieder geval werkte de sonoff bij ontvangst (OTA Tasmota basic geflashed zonder problemen) en nu na aansluiten aan het lichtpunt, doet deze helemaal niets meer. (ook niet als ik hem terug elders aansluit)

Wel even terug helemaal open gemaakt en nergens iets verbrand te zien, dus lijkt niet echt sprake van kortsluiting?
Ik heb het gevoel dat Sonoff er wel een beetje van slag van raakt. Ik heb geen bewijs, maar heb enkele keren een Sonoff (Basic en POW R2) aangesloten bij mijn bureau op een stekkerblok. Dus geen idee welke draad achter welke poort zit. Soms kwam een Sonoff nooit meer tot leven, tot ik weer (soms weken) later iets probeerde en merkte dat ze toch aan gingen. Kan toeval zijn en fouten met flashen, maar heb toch het idee dat er iets in de elektronica het niet leuk vond.
Gooi het sowieso niet weg, probeer hem later weer te flashen, eventueel met de hardware manier (serieel)

• redah
  • Laatst online: 04-12 12:43
RedRayMann schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:48:

Tnx voor je berichtje. Kwam er gisteravond achter dat ik ze wel kon bedienen als ik ze aan Domoticz koppelde. Maar de 7.0.0.1 firmware had geen Domoticz koppeling, dus ben terug gegaan naar 6.7.1
Daarna in Domoticz een RGBWW lamp aangemaakt (er waren 4 opties en wilde ze alle vier testen, maar heb tot nu toe maar 1 versie getest)
IDX van Domoticz in de lamp gezet en getest. En toen merkte ik dat ik inderdaad kleuren kon weergeven maar dat het redelijk zwak licht was. Omdat ik niet meer tijd had, heb ik toen alles afgesloten met het idee "het werkt, later maar dieper er in duiken"

Ik twijfel nog om ze terug te brengen. De LSC Smart LED E27 krijg ik niet geflashed en de LSC Smart LED GU10 komen in plaats van twee dimbare GU10 lampen die nu door een KaKu dimmer worden bediend. Dit voldoet en was benieuwd of kleur dat hoekje van het huis leuker maakt. Maar de kleur is matig :(
De E27 kun je niet flashen, deze bevatten een Realtek chip en geen ESP. De E14 kan weer wel, maar die heeft zwakker licht. De RGB kleuren zijn erg matig, en hier is softwarematig niets aan te doen. Jammer, want het is een leuke prijs voor de producten, vooral deze week :)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lees veel over Action producten hier, maar ben het spoor even bijster. Welke producten werken nu wel en zijn de moeite waard om te flashen? Wellicht zouden een paar links ook handig zijn, thnx :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• RedRayMann
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:03:
Lees veel over Action producten hier, maar ben het spoor even bijster. Welke producten werken nu wel en zijn de moeite waard om te flashen? Wellicht zouden een paar links ook handig zijn, thnx :)
Als je twee tellen heb, maak ik een lijstje.

---edit---

Om het OnTopic te houden, nee het zijn geen Sonoff apparaten, ja deze kunnen wel geflashed worden met Tasmota, wat ook op de Sonoff kan. Er komen steeds meer apparaten met een ESP8266 chip, misschien moet de topic titel aangepast worden of een deel 2 met meer focus op de ESP8266?

Maar het lijstje, gebaseerd om de informatie van de Tasmota website (https://blakadder.github.io/templates/index.html)
LSC Smart Connect Plug
https://blakadder.github.io/templates/lsc_smart_connect.html
https://www.action.com/nl...connect-slimme-stekker-2/

LSC Smart Connect RGBW LED Strip
https://blakadder.github....c_smart_connect_rgbw.html
https://www.action.com/de...er-multicolor-led-strip-/

LSC Smart Connect Multicolor Spot GU10 Bulb
https://www.action.com/nl...t-slimme-multicolor-spot/

LSC Smart Connect Smart Filament LED Bulb
https://blakadder.github....art_connect_filament.html
https://www.action.com/nl...lament-ledlamp--1cd77fb0/

Er zijn meer producten, echter staan deze niet in de Tasmota lijst. Ik lees dat de plafonnière, de remote, de sensoren niet werken. Proof heb ik daar nu niet van. Echter weet ik wel dat de LED RGB E27 het dus niet doet. (zie hier boven en mijn eigen ervaring)
Of alleen deze filament lamp of alle filament lampen werken, weet ik ook niet. Op de pagina van de filament lamp schrijft iemand dat hij ze allemaal geflashed heeft.

RedRayMann wijzigde deze reactie 15-11-2019 11:23 (70%)

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

RedRayMann schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:12:
[...]

Dankje dat je de tijd hebt genomen een lijstje te maken, wordt zeer gewaardeerd :)

Ik ben het eens met je stelling, wellicht kunnen we het topic renamen, aangezien het lang niet altijd meer over Sonoff's gaat, zo is het ooit wel eens begonnen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• imdos
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 04-12 14:14

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

@RedRayMann @Sp33dFr34k Dat is er toch al; een ESP-topic. :?

Het grote ESP topic

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

My bad, in dat geval wordt er hier niet zo streng gemodereerd dus :+

• imdos
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 04-12 14:14

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Soms lopen beide topics een beetje door elkaar heen en er zit wat overlap in. Moderatie is minimaal vziw; maar daar ga ik niet over.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 06-12 15:41
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:03:
RedRayMann schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:12:
[...]

---edit---

Om het OnTopic te houden, nee het zijn geen Sonoff apparaten, ja deze kunnen wel geflashed worden met Tasmota, wat ook op de Sonoff kan. Er komen steeds meer apparaten met een ESP8266 chip, misschien moet de topic titel aangepast worden of een deel 2 met meer focus op de ESP8266?

Maar het lijstje, gebaseerd om de informatie van de Tasmota website (https://blakadder.github.io/templates/index.html)
LSC Smart Connect Plug
https://blakadder.github.io/templates/lsc_smart_connect.html
https://www.action.com/nl...connect-slimme-stekker-2/

LSC Smart Connect RGBW LED Strip
https://blakadder.github....c_smart_connect_rgbw.html
https://www.action.com/de...er-multicolor-led-strip-/

LSC Smart Connect Multicolor Spot GU10 Bulb
https://www.action.com/nl...t-slimme-multicolor-spot/

LSC Smart Connect Smart Filament LED Bulb
https://blakadder.github....art_connect_filament.html
https://www.action.com/nl...lament-ledlamp--1cd77fb0/

Er zijn meer producten, echter staan deze niet in de Tasmota lijst. Ik lees dat de plafonnière, de remote, de sensoren niet werken. Proof heb ik daar nu niet van. Echter weet ik wel dat de LED RGB E27 het dus niet doet. (zie hier boven en mijn eigen ervaring)
Of alleen deze filament lamp of alle filament lampen werken, weet ik ook niet. Op de pagina van de filament lamp schrijft iemand dat hij ze allemaal geflashed heeft.
Action - LSC connect - beveiliging inrichten

• .Memphis.
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 25-11 12:48
naftebakje schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:13:
Dat mag geen probleem zijn, de N en L zijn indicaties en het aangesloten toestel kan niet "zien" waarop het aangesloten zit. Bij mij thuis is er zelfs geen neutral, er wordt 3x230V verdeeld.
Ik kan me niet direct een fout bedenken waarbij je ongemerkt de sonoff beschadigd (meestal ga je vuurwerk of gesprongen zekeringen zien).
Bedankt vr info.

Als een L kabel op de N aansluiting geen probleem mag zijn, iemand enig idee wat er dan wel kan misgelopen zijn bij mijn sonoff?
Tijdens OTA flashen en direct nadien geen enkel probleem, daarna van de stroom gehaald en terug onder stroom gezet op de juiste locatie, maar geen enkel teken van leven meer. :/

Suggestie om hardwarematig opnieuw te (proberen) flashen is voor mij geen optie, heb er het materiaal niet voor. Ga hier ook niet direct in investeren tot ik weet als ik deze schakelaars op meerdere plaatsen wil gaan gebruiken, maar daarvoor moet ik eerst eentje getest krijgen 8)7

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:10
Iemand enig idee?

Heb een Sonoff met een LED slang buiten en een Action LED strip binnen. Beide voorzien van Tasmota en beide blijven branden als ik ze uitzet via de schakelaar. Je zou bijna denken dat het een soort ‘nacht’ modus is, maar ik wil er vanaf.

Beide draaien 6.7.1...

MacBook Pro Retina 13" 2018  iPhone Xs Max  Apple Watch Series 4  2x Apple TV 4  Stereopair HomePods

• darklord007
GioStyle schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:19:
Voor de geïnteresseerden:

Ik heb vandaag twee Blitzwolf BW-SHP2's binnengekregen en deze zijn nog te flashen. Besteld via Banggood.
wat bedoel je met deze zijn nog te flashen? Ik heb laatst een keer geprobeerd en dit was me niet gelukt..
Via welke tutorial is het jou gelukt ? (bij voorkeur op windows 10)

• GioStyle
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-12 16:28
darklord007 schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:43:
[...]

wat bedoel je met deze zijn nog te flashen? Ik heb laatst een keer geprobeerd en dit was me niet gelukt..
Via welke tutorial is het jou gelukt ? (bij voorkeur op windows 10)
Wat heb je precies geprobeerd?

Ik haal de plug uit elkaar, soldeer er draden aan, koppel hem aan een CP2102 usb stick en flash ze met NodeMCU PyFlasher. Dan kan je er Tasmato of ESPHome op zetten.

• darklord007
GioStyle schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:52:
[...]

Wat heb je precies geprobeerd?

Ik haal de plug uit elkaar, soldeer er draden aan, koppel hem aan een CP2102 usb stick en flash ze met NodeMCU PyFlasher. Dan kan je er Tasmato of ESPHome op zetten.
nodeMCU heb ik niet geprobeerd.
Ik probeerde afgelopen weekend een sonoff TH16 te flashen met een CH340, maar dat wilde niet.
Een wemosD1 mini via usb via dezelfde methode werkte daarentegen wel.

Ik had nog een andere usb2ttl liggen, maar wist ff niet meer welke chip dat was, volgens mij die CP2102, dus ff kijken naar de drivers en die eens proberen. :)

• GioStyle
@darklord007

Kan zijn dat je voor die CP2102 nog drivers moet installeren.

En flash mode moet je zetten op Dual Output (DOUT), staat standaard op Dual I/O (DIO).

• darklord007
GioStyle schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:58:
@darklord007

En flash mode moet je zetten op Dual Output (DOUT), staat standaard op Dual I/O (DIO).
jah, die werd al niet automatisch gevonden, vandaar dat ik de naam al niet ff kon achterhalen.

DOUT setting, die zit niet in die tasmota flashtool he?

• GioStyle
darklord007 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:00:

Ik zie inderdaad op het eerste gezicht geen instelling daarvoor.

• darklord007
GioStyle schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:58:
@darklord007

helaas is t een PL2303HXA waarvan de support voor win10 is gestopt |:(

• RedRayMann
Er is een "officiele Tasmota" flasher. Het is een fork van NodeMCU maar simpeler en met de standaard Tasmota settings. Zelf heb ik gisteren weer de Tuya flasher voor een Action lamp gebruikt (GU10) en net voor de dimmer waar ik eerder zo over heb geklaagd. In no-time gebeurd met de nieuwe Tuya Convert.

https://github.com/tasmota/tasmota-pyflasher

• M.v.Veelen
  • Laatst online: 05-12 16:35
Ik heb op meerdere manieren een S20 geflasht, als laatste ook met de Tasmota pyflasher. Het vreemde is dat de Sonoff S20 werkt als ik deze aangesloten heb via de FTDI op m'n Macbook Pro. Herstarten enz., hij blijft werken. Maar zodra ik 'm dichtschroef en in het stopcontact doe, maakt hij geen verbinding met m'n WiFi. De instellingen onder WiFi heb ik aangepast en daar 2 x mijn SSID en passwd ingevoerd.

Wat kan de oorzaak zijn? En, hoe maak ik 'm volledig blanco en overschrijf ik alle instellingen zodat hij 'vers van de pers' wordt? Er lijkt iets te worden vastgehouden waardoor deze fout terug blijft komen volgens mij.

Edit:

De Sonoff S20 'leeg' weten te maken en alleen op m'n WiFi netwerk aangemeld. Daarna in het stopcontact gestoken en weer wil hij niet verbinden met m'n netwerk. Grrrr....

M.v.Veelen wijzigde deze reactie 24-11-2019 11:37 (12%)

¯\_(ツ)_/¯

• darklord007
darklord007 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:00:
[...]

jah, die werd al niet automatisch gevonden, vandaar dat ik de naam al niet ff kon achterhalen.

heb m geflashed gekregen door de PL2303HXA aan te sluiten op een windows7 laptop 8)7

Mijn andere usb2ttl lijkt nie tgenoeg vermogen te kunnen leveren.

Ik ga me maar een fatsoenlijke andere bestellen...

thxs voor de tips en meedenken :) _/-\o_

• M.v.Veelen
  • Laatst online: 05-12 16:35
Net wederom geflasht en met een Terminal programma de Sonoff ingesteld. Nadat hij werd verboden met m'n WiFi zag ik enorm vaak dezelfde foutmelding voorbij komen:

code:
1
2
3
4
5
Fatal exception (0): 
epc1=0x400ef424, epc2=0x00000000, epc3=0x00000000, excvaddr=0x00000000, depc=0x00000000
Fatal exception (0): 
epc1=0x400ef424, epc2=0x00000000, epc3=0x00000000, excvaddr=0x00000000, depc=0x00000000
Fatal exception (0):

Wat kan ik hiermee? Sonoff weggooien??

Edit: de Sonoff weggegooi. Via Google kwam ik meerdere meldingen tegen en het heeft geen zin om er nog energie in te steken.

Nieuwe Sonoff gepakt, geflasht met Tasmota-PyFlasher-1.0.exe en de settings van de defecte Sonoff teruggezet. Werkt als een zonnetje.

M.v.Veelen wijzigde deze reactie 24-11-2019 15:02 (21%)

¯\_(ツ)_/¯

• DeJaarkalender
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 06-12 21:20
Heeft iemand hier ervaring met de CH340G van Robotdyn (https://opencircuit.nl/Pr...-adapter-CH340G.-5-V-3.3V) voor het flashen van Sonoff's? Ik probeer mijn RF Bridge te flashen maar de RF bridge wordt niet herkend door esptool dus ik heb het vermoeden dat mijn adapter niet genoeg kan leveren om te kunnen flashen. Ik heb inmiddels al een andere adapter besteld bij Ali die wordt aangeraden door Tasmota maar het duurt altijd zolang voor dat binnen is als je ergens mee bezig wilt.

Als iemand eventueel een betrouwbare adapter weet die snel te leveren is hou ik me ook aanbevolen.

• Sayko
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Sayko

Knowledge Is Power

DeJaarkalender schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:10:
Heeft iemand hier ervaring met de CH340G van Robotdyn (https://opencircuit.nl/Pr...-adapter-CH340G.-5-V-3.3V) voor het flashen van Sonoff's? Ik probeer mijn RF Bridge te flashen maar de RF bridge wordt niet herkend door esptool dus ik heb het vermoeden dat mijn adapter niet genoeg kan leveren om te kunnen flashen. Ik heb inmiddels al een andere adapter besteld bij Ali die wordt aangeraden door Tasmota maar het duurt altijd zolang voor dat binnen is als je ergens mee bezig wilt.

Als iemand eventueel een betrouwbare adapter weet die snel te leveren is hou ik me ook aanbevolen.
Welke adapter heb je nu? Bij mij was de 3.3v niet de Vcc pin. Niet CTS pin die naar 3.3v leidt maar de DTR pin. 7(8)7

• DeJaarkalender
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 06-12 21:20
Ik heb momenteel dus die van Robotdyn (geen succes of het ligt aan mij...) en heb nu gewoon 1 besteld die als voorbeeld staan op https://github.com/arendst/Tasmota/wiki/Prerequisites

Afwachten maar tot die binnenkomt en dan een nieuwe poging tot flashen. Heb nog veel meer sonoff apparaten onderweg dus hopelijk kan ik snel succesvol gaan flashen

• RedRayMann
Ik kom net een dimmer tegen met functie voor 2 lampen en twee switches...

Ik kan heel goed een situatie in mijn huis verzinnen. Maar qua tijd e.d. begin ik er nu niet aan, hij staat niet bij Tasmota op de site. Maar wie wel zin en tijd heeft;

€ 17,51 43%OFF | DIY WiFi Smart Light LED Dimmer Switch Smart Life/Tuya APP Wireless Remote Control Module Work with Alexa Google Home 2 Gang
https://s.click.aliexpress.com/e/esZwGq1hZ

RedRayMann wijzigde deze reactie 29-11-2019 20:13 (40%)

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True