k995 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:34:
[...]
Kan je een neutrale bron geven die dit aantoont dat clintn oorlog met rusland wil, waarom om te beginnen?
[...]
Voor al de oorlogen die clinton bij betrokken was als SOS/senaat steunde trump de troepenacties .
Trump is dus op dat vlak niet anders dan clinton.
Daarbij tuurlijk dat poetin deze verkiezing wil sturen, hij wil een usable idiot in het witte huis die er blijkbaar niet om geeft dat rusland een deel van haar buurlanden bezet.
Neutrale bron? Uh het halve oosten ligt op hun gat, mede dankzij Amerika, laat Clinton nou net al jaren die macht hebben als minister over oa de oorlogen buiten Amerika.. Laat Clinton nou toevallig al jaren haar zegje en dingetje in het Oosten doen. Laat Clinton nou net de gene zijn die daar de bad guys support met wapens en andere middelen?
Vast wel iets over Syrië meegekregen of dat niet? Weer een bron/feit, of 't Krim?
Stel ik had idd oogkleppen op, en volgde alleen nu.nl dan zou ik zeggen: Trump mag het niet worden, Clinton moet het worden want nu.nl laat alleen maar negatieve berichten over Trump horen en Clinton is de heldin.
Toch?
Of zou de daadwerkelijke wereld iets anders in elkaar steken dan de NOS, Telegraaf en nu.nl jullie voorschotelt?
Mij maakt het niet uit, we gaan het over een aantal maanden zien waar het schip strand
Over de bronnen, ik had al aangegeven: indien je deze bron niet geloofd, google verder.. Ga dan niet vervolgens lopen azijnpissen over mijn bron (niet richting jou, maar een paar andere hier die commentaar hebben op de verschillende bronnen die ik gaf, dit terwijl ik duidelijk aangaf: vertrouw je de bron niet? Kijk op google).
Klopt het staat op heel veel media, toevallig ook msn.com, maar inderdaad en helaas voor sommige hier, het staat NIET op nu.nl (wel telegraaf, althans die hebben het naar mijn weten al verwijdert want kan het niet terug vinden terwijl ik het wel afgelopen donderdag daar gelezen heb. Dit ging over de nucleaire bunkers in Moskou die klaar zijn)
Over Putin, tsja ik ben voor niemand... Het is niet dat ik Putin als een held zie, net als dat ik Trump of Clinton niet als een held zie.
Het gaat me meer over risico's, wil je het risico lopen? Dan moet je gewoon op Clinton stemmen.. Als Trump Amerika zal verkopen aan Putin (bewijzen van) nou veel plezier.. Zolang er maar geen oorlog uitbreekt waar de hele wereld van wakker ligt.
[
Voor 30% gewijzigd door
LopendeVogel op 15-10-2016 18:29
]