Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:49:
[...]
Dit is een schandalige frame waar niets van klopt. Of heeft dit ermee te maken dat kritiek op Clinton niet wordt gewaardeerd? Stuitend hoe inhoudelijk terechte kanttekeningen aan de kant worden gezet als 'haat'. Duidelijk een teken dat er inhoudelijk geen zinnige tegen argumenten zijn te noemen en dus er maar wordt overgegaan tot respectloos schofferen.
Het heeft met het feit te maken dat Clinton letterlijk overal met haar haren bij gesleept wordt.
Kijk bijvoorbeeld naar dit:
Verwijderd in "De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016"
Het gaat over Jill Stein, er worden valide punten gemaakt, en direct wordt er geroepen "CLINTONPROPAGANDA!1!!!1!!1"
Wordt er serieus ingegaan op de gemaakte punten? Nee, enkel en alleen "het is propaganda!"
En in dit bericht gebeurd dat gewoon weer:
Verwijderd in "De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016" Het gaat over Jill Stein, maar, direct wordt door dezelfde user Clinton wéér erbij gesleurd. Ook zonder bron uiteraard. Misschien heeft zij wel helemaal niks gezegd, wie weet.
En ook in
De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016 gaat het alleen maar over Clinton, en niet over Jill Stein. De meest idiote dingen worden er bij de haren bijgesleept. Vaccinaties en de de val van Khaddafi met elkaar vergelijken? Waarom ook niet!
Ook het stelselmatig wegzetten van iedereen die niet meegaat in zijn Clinton-fobie als een fan, eigenlijk als iemand die ook in het complot zit is gewoon zwaar vervelend en draait iedere mogelijkheid tot discussie de nek om.
Hell, er is volgens mij geen enkele echte fan van Clinton in dit topic, alleen maar mensen die haar zien als het minste van de twee kwaden
Kritiek op Clinton is ook echt geen probleem, het gaat om de manier waarop, hoe wordt het onderbouwd, en sta je open voor kritiek op je kritiek. Is het keer op keer, ookal gaat het niet eens over Clinton, shit dumpen, die telkens wazig onderbouwd is en ga je direct roepen dat mensen in het complot zitten als ze daar kritiek op hebben, dan heb je toch geen discussie meer?
Zinnige argumenten bedenken heeft overigens ook totaal geen nut als er toch niet op ingegaan wordt, of als het weg wordt gezet als propaganda, uiteraard zonder een bewijs dat het propaganda is.
Als Assange al 5 jaar door een internationale impasse defacto in een gevangenis zit vanwege de o.a. diplomatieke druk van de VS kan ik hem niet kwalijk nemen dat hij alles op alles zet om zich aan die impasse (of erger) te ontworstelen door de misdragingen van Amerikaanse politici te openbaren.
Ik wel, wie de POTUS is, is nogal belangrijk voor het belang van de wereld. Je hebt gewoon krankzinnig veel macht, het is echt niet alleen het lot van de VS welke in je handen ligt, het is het lot van een heel groot deel van het Westen. Verneuk het in het midden oosten, en Europa heeft er last van.
Kortom, dat is totaal ondergeschikt aan het leed van een enkel persoon. Ja, dat Assange wegens een. waarschijnlijk, nogal valse aanklacht al jaren in een ambassade moet vertoeven is natuurlijk heel erg, echter, dat is geen reden om dit soort shit te ondernemen.
Zeker als je bedenkt dat de bron hoogst waarschijnlijk Russische hackers zijn, die inderdaad maar wat graag Trump als president willen zien, je bent dan gewoon niet meer onpartijdig.
Assange een terrorist noemen vind ik dan ook wel weer overdreven, maar ik heb dit keer geen lof voor hem.
[quote]
People as things, that’s where it starts.