Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 09:10
Blijkbaar vinden recruiters t ook niet leuk als je ze op een bottere manier afwijst. Ik had er vandaag eentje die mijn directeur heeft gebeld met een klacht.. Mijn directeur heeft hem smakelijk uitgelachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:32
Redneckerz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:49:
[...]
(...)
Toen heb ik gevraagd, eigenwijs als ik ben, hoe ze hier niet van wisten en dat ik er nu zelf de dupe van was geworden. Krijg je dit:
spoiler:
Ik vind het zelf ook erg vervelend en ik had ook geen weet van de gesprekken die al liepen via hun zelf. Het heeft dus totaal niks met jou te maken maar we zijn gewoon nét te laat geweest. Ik heb dus ook geen reden voor afwijzing gekregen behalve dat ze al iemand anders hadden. Ik heb gevraagd om een reden maar krijg daar zelf ook geen reactie op. Ik heb hier zelf helaas ook geen invloed op.

8)7 Als je als recruiter totaal niet op de hoogte bent van de communicatie van het bedrijf waar jij voor recruit, dan ben je volgens mij niet goed bezig. Het bedrijf zelf kan ook wel een lesje in communicatie gebruiken gezien ze hun recruiters ook geen duidelijkheid geven.

Dit was Tentoo overigens, geen idee of meer mensen hier tegenaan lopen.
(...)
Weet je zeker dat de recruiter in opdracht van dat bedrijf werkte, en niet gewoon ongevraagd CV 's erheen stuurde?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
Precies, zoals meestal het geval is, is er geen daadwerkelijke relatie tussen agency en opdrachtgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:22
Marber schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:57:
Blijkbaar vinden recruiters t ook niet leuk als je ze op een bottere manier afwijst. Ik had er vandaag eentje die mijn directeur heeft gebeld met een klacht.. Mijn directeur heeft hem smakelijk uitgelachen
Wacht even. Een recruiter belt jou om je in zijn db te krijgen en je aan een andere baan te helpen en dan belt hij jouw huidige directeur om over je te klagen.

Zeker weten dat het geen Bananensplit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Wild Chocolate schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:26:
[...]

Weet je zeker dat de recruiter in opdracht van dat bedrijf werkte, en niet gewoon ongevraagd CV 's erheen stuurde?
Yup. Ze communiceren gewoon niet.

Deze week voor het eerst in jaren 2 verschillende sollicitaties gehad die mij afwijzen omdat ''Wij kunnen niet zien dat je hiervoor gekwalificeerd bent.''. Eh, ik heb het onder een parapluterm gezet en tot voorheen had niemand een probleem hiermee en was voor hun gelijk duidelijk wat ze in de kuip hadden.

Nu ineens een issue? 1 daarvan is o.a van Peak-IT die ik wel vaker langs zie komen. Toen ik vandaag de 2de afwijzing kreeg met die redenatie (Je bent niet gekwalificeerd, want dat zien wij niet) terwijl ik dat weldegelijk ben kreeg ik het toch wel wat op mijn heupen.

Inmiddels een beetje bedreven in hoe recruiters reageren en wat ze zelf eigenlijk doen (Vooral mij mis-matches sturen) vind ik het echt hypocriet dat ze het nu daarop gaan gooien, wat mij vooral doet vermoeden dat ze het hele CV niet echt gelezen hebben en het gewoon is ''gescand''.

Toch, deze 2 voorbeelden heb ik nu maar in een ''verbeterpunten voor CV'' document gestopt, want het is wel duidelijk dat het nu voor sommige recruiters toch te onduidelijk blijkt te zijn. (En let wel, ik heb mijn huidige CV zelfs nog een deskundige laten nakijken hierover).

/rant. Gewoon dodelijk frustrerend. Ja, dan snap ik wel dat je mensen afwijst en je in de krant leest dat er zoveel capabele ICTers wel bestaan, maar door zulke redenen niet door mogen voor de koelkast. Zum kotzen :r

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Redneckerz schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:34:

Yup. Ze communiceren gewoon niet.
Dat is ook m'n ervaring met bijvoorbeeld Huxley. Je komt in hun 'database' terecht en dan hb je dus een hele zwik recruiters die je benaderen. Dus ze hebben wel een dergelijk systeem maar je voorkeuren daarin registreren ho maar. Na de zoveelste "junior tester" vacature ze toch maar verteld dat ze me permanent moeten verwijderen want simpelweg ff noteren 'dit is een senior Java dev' is kennelijk al teveel gevraagd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Hydra schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:33:
[...]

Dat is ook m'n ervaring met bijvoorbeeld Huxley. Je komt in hun 'database' terecht en dan hb je dus een hele zwik recruiters die je benaderen. Dus ze hebben wel een dergelijk systeem maar je voorkeuren daarin registreren ho maar. Na de zoveelste "junior tester" vacature ze toch maar verteld dat ze me permanent moeten verwijderen want simpelweg ff noteren 'dit is een senior Java dev' is kennelijk al teveel gevraagd.
Nou ja, recruiters benaderen mij gelukkig nog niet zo, maar het CV wordt gewoon niet gelezen.

Nu ook weer van diezelfde persoon waar ik het eerder over had - Blijft maar volhouden dat ik bepaalde dingen niet heb. En het gebruikelijke ''Je zit niet op dit niveau'' argument.

En zo gaat talent verloren. Want ik kan je op een briefje geven dat cliënten veel meer gebaat zijn bij een ICTer die in ''hun'' taal spreekt, dan een ICTer die 1 niveautje hoger zit maar totaal niet in de klant kan verplaatsen.

Maar ja, dat is een skill die je niet in een opleiding leert, dat heb je, of dat heb je niet. En helaas kijken recruiters toch nog steeds veelsteveel naar de letter en niet naar de persoon zelf.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sowieso, recruiters die dan bellen vanuit Londen met een 'great oppertunity' en dan ergens in The Heague of Amsterdam.
Volgens mij lijkt mij matching vanuit het land zelf toch echt wel een pluspunt te hebben puur op basis van taal en cultuur. Ik snap niet dat als een bedrijf in NL op zoek is naar freelancers, in NL dat het via een recruitment bedrijf uit het buitenland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Viper® schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:52:
Sowieso, recruiters die dan bellen vanuit Londen met een 'great oppertunity' en dan ergens in The Heague of Amsterdam.
Volgens mij lijkt mij matching vanuit het land zelf toch echt wel een pluspunt te hebben puur op basis van taal en cultuur. Ik snap niet dat als een bedrijf in NL op zoek is naar freelancers, in NL dat het via een recruitment bedrijf uit het buitenland komt.
Heel simpel. Als je weet hoe hoog de fee is dan snap je dat als je een goedkope schoolverlater de opdracht geeft op alles te mailen, bellen en andere vormen van spammen je al uit kan met 4 of 5 successen per jaar.
Die gasten werken allemaal obv bonussen dus die gaan als een idioot tekeer om te matchen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Met agency recruiters voorzie ik het volgende probleem: sleepnetten.

Kandidaat vult in: ">60k, geen detachering"

Recruiter denkt: "ik heb een vacature bij een consultancy die 50 a 55 betaalt. Eisen van kandidaat zullen wel rekbaar zijn, dus ik filter op een wat ruimere salarisrange en op interne en externe functies. je weet maar nooit."

Verder lijkt het "developer centrische" concept een beetje op dat van developerauction (thans: hired.com). Hun idee was om de salarissen aan het begin i.p.v. het eind van procedure te behandelen, om te voorkomen dat je drie rondes doorloopt om erachter te komen dat jouw min boven hun max ligt.

Het is een charmant concept, maar als je agencies hun gang laat gaan dan werkt het niet meer. Er wordt teveel gebluft met functies en salarisindicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Mooie dit;

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben eigenlijk wel benieuwd welk bedrijf dat dan is en waarom ze een buitenlandse (?) recruiter 'inhuren'.

Salary is aanzienlijk hoger vergeleken met wat ik nu heb :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
De klant huurt helemaal geen recruiter in, ITP heeft gewoon op eigen houtje besloten om te gaan werven voor de vacature.

Salaris kun je lezen als max 5k per maand (70/14) of een fractie meer als er geen eindejaars uitkering is. Dat is een max om er mooi uit te zien; de gemiddelde kandidaat zal vermoedelijk eerder 4k geboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vandaag een mooie:

Members only:

Sorry, kennen wij elkaar? Gevalletje van lekker hip doen? Het was wel van de interne recruiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Loev schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:16:
Vandaag een mooie:

Members only:

Sorry, kennen wij elkaar? Gevalletje van lekker hip doen? Het was wel van de interne recruiter.
Tja een nieuw onderdeel dat nieuwe mensen moet binnen halen dan snap ik dat ze hip willen doen. Wat is er mis mee? Vind je het niets pas je waarschijnlijk niet binnen het bedrijf profiel wat ze zoeken. Simpel toch?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Shunt schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Tja een nieuw onderdeel dat nieuwe mensen moet binnen halen dan snap ik dat ze hip willen doen. Wat is er mis mee? Vind je het niets pas je waarschijnlijk niet binnen het bedrijf profiel wat ze zoeken. Simpel toch?
Er is een verschil tussen hip zijn en hip doen. Dit komt vrij amicaal over. Een kleine introductie is altijd wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Wow, ik heb al wat onprofessionele praktijken gezien op linkedin, maar vandaag wilde deze 'professional' met mij connecten:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ujk08p.png

Los van dat ik geen idee heb wie dit is... zo'n popjesfoto op je linkedin... en dan serieus genomen denken te worden? Zelfs in Japan (waar ik nu werk) weet iedereen dat dit alleen voor pubermeisjes is, zelfs de pubermeisjes! (De foto-machines staan niet voor niets in arcade-hallen...)

[ Voor 7% gewijzigd door EMP op 08-06-2016 09:09 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
EMP schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:08:
Wow, ik heb al wat onprofessionele praktijken gezien op linkedin, maar vandaag wilde deze 'professional' met mij connecten:
[afbeelding]

Los van dat ik geen idee heb wie dit is... zo'n popjesfoto op je linkedin... en dan serieus genomen denken te worden? Zelfs in Japan (waar ik nu werk) weet iedereen dat dit alleen voor pubermeisjes is, zelfs de pubermeisjes! (De foto-machines staan niet voor niets in arcade-hallen...)
Ik vind het ook geen gezicht.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:28:
Mooie dit;

Members only:

Ben eigenlijk wel benieuwd welk bedrijf dat dan is en waarom ze een buitenlandse (?) recruiter 'inhuren'.

Ha, die gast had mij pas op m'n kantoortelefoon gebeld, ook voor zoiets. Kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie dit;

Members only:

ITP zou ik niks van verwachten ik heb al eens met wat recruiters van hun gesproken die schieten alleen met hagel.
Uiteindelijk ooit eens voorgedragen door hun bij een klant nooit meer wat gehoord tot ik toevallig de verantwoordelijke bij de klant sprak die van niks wist !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:02

ArCadE

No banana available

Dezelfde mail ook gekregen... maar dan ook precies hetzelfde..
Mooie dit;

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
[afbeelding]

Linkedin is kwa niveau afgedaald tot facebook, en facebook lijkt het nieuwe hyves wel.

Serieus, op linkedin kan je tegenwoordig liken als iemand een nieuwe job heeft etc.
:F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Had een tijdje terug iets soortgelijks. Britse meid voor een recruitmentbedrijf daar. Foto waarbij de nadruk vooral op haar tieten lag. Tja. Ik zie de gedachtengang bij haar manager dan meteen voor me: "DIe devs zijn allemaal seksueel gefrustreerde nerds dus met wat tieten vangen we er wel een paar".
Viper® schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:37:
Linkedin is kwa niveau afgedaald tot facebook, en facebook lijkt het nieuwe hyves wel.
Tell me about it. Als die domme "only 1% get the answer right!" quizjes met domme sommetjes waarbij alleen de mensen die niet opgelet op de basisschool hebben toen werd uitgelegd dat 2 + 3 * 4 14 is fouten maken (komen dan op 20 uit). Mensen die daarop serieus reageren verwijderd ik ook direct; ik wil die shit niet zien.

Zelfde geldt voor recruiters die op LinkedIn met andere recruiters artikeltjes posten over hoe je meer linked in connecties krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 08-06-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Had een tijdje terug iets soortgelijks. Britse meid voor een recruitmentbedrijf daar. Foto waarbij de nadruk vooral op haar tieten lag. Tja. Ik zie de gedachtengang bij haar manager dan meteen voor me: "DIe devs zijn allemaal seksueel gefrustreerde nerds dus met wat tieten vangen we er wel een paar".
Vergis je niet, Sex sells, statistically proven :9

Dat wil niet zeggen dat mannen direct niet meer nadenken, maar er zitten vaak niet voor niets aantrekkelijke vrouwen in de business. Er is toch altijd een andere sociale spanning als ik met een dame een gesprek heb dan met een man.
Ik bedoel ik ben niet op mijn mondje gevallen maar toch ben ik anders bij een man dan bij een vrouw.
Zeker als ze 'doable' is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Hydra schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:58:

Tell me about it. Als die domme "only 1% get the answer right!" quizjes met domme sommetjes waarbij alleen de mensen die niet opgelet op de basisschool hebben toen werd uitgelegd dat 2 + 3 * 4 14 is fouten maken (komen dan op 20 uit). Mensen die daarop serieus reageren verwijderd ik ook direct; ik wil die shit niet zien.

Zelfde geldt voor recruiters die op LinkedIn met andere recruiters artikeltjes posten over hoe je meer linked in connecties krijgt.
Haha het kan nog erger.

• Een dedicated pagina die "brilliant ads" heet waar de een of andere idioot constant oeroude "grappige" reclames repost met 1000% JPG compressie. De ene helft stamt uit 1999 en de andere helft is fotoshop. En iedereen maar liken en delen ;(
• Van die figuren die " (1200+ connecties)" in hun linkedin naam hebben staan. Internetpiemel :')
• Autoplay videos
• LinkedIn Pulse blogjes die een copy paste zijn van motivational posters met wat vullende tekst.
• Clickbait
• Nog meer clickbait

En dan moeten de recruiters nog komen :P

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:06
Torgo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:01:
[...]

110 EUR (ex btw?) is wel een flink tarief. Voor watvoor functie/rol is dat? :)
offtopic:
Ik heb discussies met een US Project Manager gehad omdat bij het aandragen van een freelancer naar voren kwam dat "diegene voor 100 Eu per uur nooit veel kon zijn....." 8)7

Zoals al eerder is genoemd ligt het echt aan de business.
.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
KillaZ schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:24:
[...]

offtopic:
Ik heb discussies met een US Project Manager gehad omdat bij het aandragen van een freelancer naar voren kwam dat "diegene voor 100 Eu per uur nooit veel kon zijn....." 8)7

.
Apart hè.
Bij veel vakken in bijvoorbeeld de bouw. retail etc. wordt vaak gekeken naar hoe goedkoop iemand is, als je daar te duur bent prijs je jezelf uit de markt, toegevoegde waarde lijkt daar minder van belang.

Kom je in de IT, accountancy, mogelijk nog andere vakgebieden, dan is een zeer laag tarief juist weer een 'afknapper'. Als je goedkoop bent zul je wel geen goed werk verrichten, dure mensen zullen het geld 'wel waard zijn'. Hier hebben we het wel eens vaker over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

[afbeelding]

Ik las hier laatst een artikel over. Schijnt super goed te werken voor de kwantiteit connecties die je op LinkedIn hebt/krijgt. Wat deze dame zich waarschijnlijk niet beseft is dat de kwaliteit van deze connecties niet zo hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
KillaZ schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:24:
[...]

offtopic:

.
Komt voor. Ik heb aan een project bij een grote multi-national gewerkt met een ZZPer. Hij kreeg van HR te horen zijn dat tarief te laag was voor de functie waarop ze hem wilden inzetten. Of hij het erg vond om €25/u meer te vragen.

Vond hij niet erg O-)

Maar daar lagen de salaris schalen 1 op 1 gekoppeld aan de functie. En om grote verschillen tussen eigen personeel en inhuur te voorkomen hadden ze ook uitgerekend was ingehuurd personeel voor elke functie ongeveer moest kosten.

Hij had wel geluk dat hij zelf zijn acquisitie deed. Wat een recruiter of detacheerder steekt dat verschil in hun eigen zak.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 11:11
Ik had vandaag een mooie, de recruiter had gewoon affiliate linkjes in de signature van zn mail staan. Naar 2 programma's. Hoe schraal ben je dan?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
JCE schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:23:
• LinkedIn Pulse blogjes die een copy paste zijn van motivational posters met wat vullende tekst.
Oooh! Ik had er laatst eentje waarbij de poster (een Nederlander) even haarfijn gewezen werd op het (Engelse) artikel dat hij rechtstreeks zonder bronvermelding had vertaald. Complete plagiaat dus. De melder in de comments een duimpje gegeven en de desbetreffende recruiter uit m'n contacts gedonderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:05
Ik had net de beveiliging aan de lijn, blijkbaar was iemand van <bedrijf X> op zoek naar mij. Telefoontje doorverbonden, blijkt het een recruiter te zijn.

Ter info: <bedrijf X> is de dochterondeneming van de werkgever waar ik werk. Medewerkers van <bedrijf X> kunnen mijn telefoonnummer gewoon opzoeken in de Active Directory. :') Stom van me dat ik erin ben getrapt, had ik kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 10:14

Mitchell

Ondertitel

Wat een heerlijk topic is dit om door te lezen, dus ik zal zelf ook maar even wat toevoegen. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding (HBO Informatica) en sinds ik bezig ben met mijn afstudeerperiode (wat ook netjes op mijn LinkedIn staat) is het aantal recruitment berichten erg omhoog gegaan. Het is niet zo erg als wat ik hier heb gelezen (misschien 1 per twee maanden), maar ik ben eigenlijk nu al klaar met recruiters.

Laatst had ik er eentje die bij mij ging solliciteren. Ja ja, hij probeerde mij te overtuigen dat ik hem maar ging bellen over een functie. Helemaal niet persoonlijk en meer een gimmick in de hoop dat mensen reageren.

offtopic:
Ik heb trouwens nog wel een paar vragen als mensen die zouden willen beantwoorden:
- Ik heb redelijk wat salarissen zien langskomen in dit topic en ik vroeg me af wat een "marktconform" salaris is als je net afgestuurd bent op HBO niveau.
- Is het echt normaal om op etentjes te gaan? Heb het een paar keer zien langskomen en het klinkt... apart.
- Is er een topic (of misschien een persoon) waarin men zijn/haar LinkedIn profiel kan laten beoordelen? Mijne is redelijk gevuld (zover dat kan als student), maar ik vraag me af of ik dingen mis die er toch echt bij zouden moeten (of misschien er juist dingen in staan die er niet op moeten staan).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
- 2-2.3k denk ik
- Nee. Maar ik denk dat ze op je schuldgevoel in willen spelen en je willen laten denken dat je ze wat schuldig bent
- Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:45
Ik werd gisteren gebeld door een nummer, geen voicemail maar normaal gesproken laat ik het er dan bij liggen maar ik wou gisteren even terugbellen omdat ik nog wel een telefoontje verwachten.

Dus ik bel terug zegt die met die en die, ik zeg met meneer Joost, u had mij gebeld.
Hij moest denken, zei die oh jij bent een java ontwikkelaar zei ik misschien, ik ben benaderd door een klant, ik zeg hoe komt u aan mijn nummer.

Hij heel ingewikkeld, daar hebben we zo onze headhunter technieken voor, ik stel nog eens de vraag. Hoe komt u aan mijn nummer.
Hij geeft nog geen antwoord. Ok dan wil ik graag uit jullie systeem, dag.

Hij wil niet vertellen hoe die werkt, maar ik moet wel voor hem werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:09:
[...]

Vergis je niet, Sex sells, statistically proven :9

Dat wil niet zeggen dat mannen direct niet meer nadenken, maar er zitten vaak niet voor niets aantrekkelijke vrouwen in de business. Er is toch altijd een andere sociale spanning als ik met een dame een gesprek heb dan met een man.
Ik bedoel ik ben niet op mijn mondje gevallen maar toch ben ik anders bij een man dan bij een vrouw.
Zeker als ze 'doable' is >:)
Eens. Van een oud-collega heb ik geleerd, dat als je mensen zoekt om een stand te bemannen tijdens een ICT beurs, neem dan twee dames; een donkere en een blonde. Dan heb je de volledige "markt" gecoverd. >:) Collega in kwestie was overigens een blonde dame.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mooie dit;

Members only:

Hahaha

Hebben ze het hele tweakersnet bestand tegen linkedin gelegd ofzo?

In elk geval lijkt dit iternity, dus als het je een leuke klus lijkt zou ik contact met hen opnemen en vragen of je de itp fee mag hebben als het wat wordt...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Dat zou een redelijk voorstel zijn als de werkgever het geld had klaarliggen voor ITP. Maar dat laatste hoeft helemaal niet het geval te zijn. Misschien willen ze helemaal niet met een agency werken en is ITP zichzelf aan het opdringen.

Ik heb op de site gekenen, lijkt inderdaad op het bedrijfsprofiel van it-ernity. Onder hun vacature voor een Linux system engineer trof ik de volgende tekst aan:
* Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
ITP loopt dus op eigen initiatief te interfereren met de werkgever. Je kunt ook aannemen dat alle "extra" info in de Engelse tekst (waaronder het salaris) verzonnen is. De originele vacature noemt geen salarisindicatie en als je niet met agencies wilt samenwerken ga je die ook geen extra gegevens toestoppen.

Gegeven het gevraagde profiel van de kandidaat (HBO met 3-5 jaar ervaring) en het bedrijfsprofiel dat uit de site en overige vacatures naar voren komt, lijkt 70k me ook niet realistisch. Ik denk dat je voor deze functie eerder moet denken aan 35-55k.

[ Voor 63% gewijzigd door t_captain op 09-06-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:15
Ik krijg nu elke week een "persoonlijke" mail van een reqruiter.

begint te praten over dat ik misschien kinderen heb en binnen 15 minuten weer thuis wil zijn. En komt vervolgens met banen die een uur rijden zijn zonder file. Op 1 na en dat is degene waar ik eerder werkte.....

Het mooiste is nog wel dat ik gisteren een extern telefoontje kreeg: hij wilde <mijn voornaam> spreken....
Werd 2 keer doorverbonden, neem ik op: ja hallo met "pietje", hoe is het. Ik stil, geen idee wie het is en voel me bijna schuldig. komt vervolgens naar boven dat hij me niet kent en ook geen werk voor me heeft maar wel graag een gesprek wil beginnen.... Ik geef aan geen interesse te hebben maar toch nog 2 keer mijn telefoonnummer vragen. Toen hij ook mijn email adres wilde hebben wist ik dat hij helemaal niets had en heb dus lekker opgehangen :) >:)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Soms is het handig om wat dubieuze telefoonnummers achter de hand te hebben. Geef hem een nummer van een bordeel oid, daar kan hij wel een afspraak maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EMP
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Of het nummer van een andere recruiter geven >:)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:00

Speedmaster

Make my day...

EMP schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:35:
Of het nummer van een andere recruiter geven >:)
Of de meest flauwe die er is, als je achternaam een dierennaam is, het nummer van Artis geven... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
Ik zei dat ik meer richting AngularJS opdrachten zoek in tegenstelling tot SAP UI5.
Hi Matty__, Thank you again also for clarifying. I understand your ambitions are more in the area of Java and open source development.
Could you be interested in exploring available career options in this area?

I am also presently representing an enterprising Consultancy firm in the Netherlands who specialise in Java and Open Source software design, delivery and consulting. They are a team of knowledge rich, passionate, ambitious craftsman with a real focus on knowledge development and sharing and in particular with a focus on the very latest trends and developments in Java.

There are many reasons to consider a career with this company including the opportunity to work with top consultants, on the latest innovations, where you can facilitate and have autonomy in your work, whilst having fun too! One of the stand out reasons to consider a career with this company is their culture, in addition of course to the opportunity for career development.

As a bonus, financial reward is also higher than average and all consultants receive a comprehensive training program tailored to fit with your interests and ambitions that will ensure you are able to continue to develop your personal and professional skills.

They are a company who really believe in investing in their people, where you will be challenged and have the opportunity to make a contribution to the vision and direction of the company also.
If you may be interested, I would be happy to send you further specific information about this opportunity?
With kind regards
Maar de pitch van de andere klant is zo vaag dat echt waar elk bedrijf wel kan zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:52

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Bl@ckbird schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:39:
[...]

Eens. Van een oud-collega heb ik geleerd, dat als je mensen zoekt om een stand te bemannen tijdens een ICT beurs, neem dan twee dames; een donkere en een blonde. Dan heb je de volledige "markt" gecoverd. >:) Collega in kwestie was overigens een blonde dame.
Wat een ontzettende fout is dat toch. Ik zie dat ook zo vaak maar als er zo'n meisje op een stand staat ga ik er automatisch van uit dat ze geen kennis van zaken heeft en loop ik dus voorbij of kijk of er ook een collega staat die niet om zijn/haar uiterlijk meegenomen is.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jazzy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:03:
[...]
Wat een ontzettende fout is dat toch. Ik zie dat ook zo vaak maar als er zo'n meisje op een stand staat ga ik er automatisch van uit dat ze geen kennis van zaken heeft en loop ik dus voorbij of kijk of er ook een collega staat die niet om zijn/haar uiterlijk meegenomen is.
Tsja. dan maak je zelf ook aannames op basis van uiterlijk.

Het "team" van mijn bedrijf dat telkens op de beurzen stond was 2 mannen van 50+ en 1 vrouw van onderin de 30 met cup DD.
De mannen waren sales figuren. De vrouw was de technische consultant met een Msc voor haar naam.

Een jonge vrouw aannemen in de techniek omdat ze op beurzen veel aandacht zou krijgen heeft totaal geen zin als ze geen inhoudelijke kennis heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 16:52

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

RocketKoen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Tsja. dan maak je zelf ook aannames op basis van uiterlijk.
En hoe komt dat? Juist door dat rare idee dat je een paar leuke popjes op je stand moet hebben staan om mannenpubliek te trekken. Zo ging dat bij mijn laatste werkgever ook gewoon, de receptioniste, secretaresse en iemand van facilitair werden meegenomen om de stand te bemannen. Daarnaast twee account managers en een technische specialist voor de inhoud, doorgaans alledrie mannen of een dame van middelbare leeftijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Jazzy op 14-06-2016 14:55 ]

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
Recruiters die bellen terwijl je absoluut geen interesse hebt zijn het leukste!

Maand geleden nog gehad waarbij ik de rollen omdraaide door mezelf voor te doen als een recruiter. Pakte heerlijk uit, de beste jongeman snapte er geen bal meer van en eindigde met een "ik ben bang dat we dan niets voor elkaar kunnen betekenen". :9

i'm lovin it })

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:45
Wat doen jullie met recruiters die je aanschrijven met een andere voornaam? Ik heb geen zin om echt herrie te stoken, ben er nu, als young professional, nog wel blij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 09:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Pizza_Boom schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:36:
Wat doen jullie met recruiters die je aanschrijven met een andere voornaam? Ik heb geen zin om echt herrie te stoken, ben er nu, als young professional, nog wel blij mee...
Misschien het meest makkelijke om ze te negeren? Je bent immers niet verplicht om te antwoorden.

En er zitten in de vijver met recruiters vast wel een aantal waar je een goed gevoel bij hebt :) Je mag dus kritisch zijn.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik stuur ze tegenwoordig een onzinnige reactie terug... bij het gros van de recruiters is de boodschap dan vaak wel duidelijk en laten ze me dan netjes met rust.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck6JQiGXEAA--Ce.jpg:large

Deze meneer reageerde overigens nog wel enigszins lichtelijk gepikeerd :P
Joost Stroes zei om 13:36 het volgende:

Bedankt voor de meest standaard reactie Reind!

Helaas verdienen developers niet zoveel als een directeur bij de Shell, dus die jobs kan ik je helaas ook niet aanbieden..:(

Ik hoop dat je nog van je dag kan genieten!:)

[ Voor 43% gewijzigd door R2D2 op 14-06-2016 22:37 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goedemiddag
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-02-2024
Het bureau uit jouw bericht is wel precies zo'n bureau waar je mee moet oppassen. Die sturen je CV naar willekeurige bedrijven zonder dat die daar om hebben gevraagd.
Bureau denkt totaal niet met je mee en zet alle middelen in om je te pushen ook al is het totaal niet wat je zoekt.
Fee die ze rekenen is m.i. veel en veel te hoog.
Zelfs als je belt om je gegevens te laten verwijderen gaan ze met je in discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

R2D2 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:34:
Ik stuur ze tegenwoordig een onzinnige reactie terug... bij het gros van de recruiters is de boodschap dan vaak wel duidelijk en laten ze me dan netjes met rust.

[afbeelding]

[...]
jou droombaan?
Ik mag toch hopen dat dat niet zijn copy-paste mailtje is.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god vanochtend ook weer zo een held in de mailbox hangen recruiter met een 85 letters lange Indische naam die vrooeg of ik Nederlands sprak en een werkvergunning had voor Nederland.

CV niet gelezen ? Into the trash it goes.

Wat ik alleen niet snap is als je al geeneens langs de kop van mijn CV komt waarom benader je mij dan ?

Dat je searches op keywords lopen snap ik maar als daar wat uitrolt kun je best 5 minuten besteden en daar een blik op werpen in plaats van domme vragen te stellen. :F

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Diegene waar ik over sprak, heeft wel mijn profiel bekeken. Én stuurde keurig een InMail en geen linkverzoek. Én de vacature sluit daadwerkelijk aan bij mijn vakgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 12:57

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Net weer eentje die me belt op de werkvloer. Hij belt of ik mensen weten die in Nederland werken zoeken (ik woon nu 't buitenland). Daarop reageer ik dat ik het nogal onbehoorlijk vindt dat hij mij op 't werk belt: zijn antwoord: Ja, ik bel toch niet of JIJ werkt zoekt! Of iemand in je netwerk in NL werk zoekt..

Toen maar opgehangen. wat een L*L

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 21:22
Had laatst ook een leuke. Verzoek via LinkedIn met een berichtje of ik interesse had in een freelance klus.
Trapte er in, dus nam het verzoek aan en vroeg om wat voor opdracht het ging. Berichtje terug 'opdracht is net vervuld maar als je in de toekomst nog wat zoekt registreer je dan op deze website' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Vandaag weer een pareltje.

IkFunctie
ZelfstandigLoondienst
WO, >15 jaar ervaringHBO, > 3 jaar
Developer, consultantTester
geen test certificatenVereist ISEB of ISTQB

Kortom, een geweldige match. Salarisindicatie stond er niet bij, maar ik vermoed dat een maand in die functie evenveel oplevert als een week in mijn huidige. Alleen mijn woonplaats klopt. Kennelijk was de recruiter (+44) wel overtuigd van deze match, want na de e-mail stond ze ook direct op mijn voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:57
Ja maar... je doet toch "iets met computers"? Nou dan, prima match :+

In ander nieuws: iemand (indirect) ervaring met Uber als werkgever?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Volgens mij gaat deze match werkelijk niet verder dan een enkel keyword, woonplaats.

Zodra hier een mens naar had gekeken, was de mismatch in een minuut duidelijk geworden. Die minuut had niemand, maar wel 10 minuten om te mailen en bellen. Frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Die match zouden de resource managers bij ons op kantoor ook zo kunnen maken. (En ik werk voor een it bedrijf)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Laat dan de developers iets bouwen met scikit-learn, of tensorflow ofzo. Slechter kan het niet worden.

En je maakt de afgestudeerden van HBO tourisme & recreatie, thans aan het werk als agency recruiters, vrij voor een meer recreatieve dagbesteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
t_captain schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:41:
Laat dan de developers iets bouwen met scikit-learn, of tensorflow ofzo. Slechter kan het niet worden.

En je maakt de afgestudeerden van HBO tourisme & recreatie, thans aan het werk als agency recruiters, vrij voor een meer recreatieve dagbesteding.
Ik denk inderdaad dat een machine learning algoritme veel beter kan recruiten dan de vele recruiters die de IT-wereld rijk is. :+

Misschien eens zelf zo'n project starten en deze business case bij recruiting agencies presenteren.

[ Voor 10% gewijzigd door _vision op 16-06-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 21:44
Haha ik kreeg deze:
Hi !Contact.FirstName}},

Voor een goede klant van mij ben ik per 1 juli opzoek naar ervaren .NET developers! Blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
_vision schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:21:
[...]

Ik denk inderdaad dat een machine learning algoritme veel beter kan recruiten dan de vele recruiters die de IT-wereld rijk is. :+

Misschien eens zelf zo'n project starten en deze business case bij recruiting agencies presenteren.
Probleem: de markt is te gefragmgenteerd. Voor een groot bedrijf zou het de tool waardevol zijn, maar het agency wereldje bestaat voornamelijk uit bedrijven met 1-20 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42

[afbeelding]

[...]
Waar ik mij bij dit bericht aan stoor is zijn houding.
Alsof je al jaren beste matties bent!
Smileys erbij en weet ik veel allemaal.
Zeer onprofessioneel!!

Daarnaast moeten ze als ze mij bereiken maar gewoon gelijk met concrete dingen komen. Welk bedrijf, functie en salaris en dan kunnen we serieus verder praten. Dingen als 'droombaan", "perfecte nieuwe job/uitdaging" met "goed/marktconform salaris" gaan bij mij direct de kliko in. (No pun intended :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat ik niet snap is dat er zoveel agressieve Engelse recruiters zijn. Ik zou nooit met een buitenlandse recruiter in zee gaan als het gaat om een baan in Nederland... hoe kan een Engelse recruiter de Nederlandse markt en Nederlandse klanten kennen? Het antwoord is: totaal niet.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anargeek
  • Laatst online: 06-07-2020
Werd benaderd door een recruiter voor werk bij een erg populair groot internetbedrijf. Voor het eerst in jaren heb ik er positief op gereageerd en we hadden een Skypeafspraak gemaakt voor gister 18:00. Om 17:55 heb ik hem een bericht gestuurd dat ik klaar zat, maar hij reageerde er niet op. Om 18:10 en 18:30 weer een bericht gestuurd, geen reactie. Om 19:30 een linkedin bericht gestuurd (via waar het orginele gesprek liep) met de suggestie een nieuwe datum te prikken. Geen reactie. En nu nog steeds niet.
Wat moet ik hier mee? Ik ben nog steeds oprecht geinteresseerd en zou zeker het gesprek nog willen voeren, maar ik vind dit wel erg vreemd. Ik overweeg na het weekend een mail naar de generieke jobs@bedrijf.com te sturen met het verhaal, maar ik heb ook geen zin als zeikerd over te komen. Iemand dit weleens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
anargeek schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:04:
Werd benaderd door een recruiter voor werk bij een erg populair groot internetbedrijf. Voor het eerst in jaren heb ik er positief op gereageerd en we hadden een Skypeafspraak gemaakt voor gister 18:00. Om 17:55 heb ik hem een bericht gestuurd dat ik klaar zat, maar hij reageerde er niet op. Om 18:10 en 18:30 weer een bericht gestuurd, geen reactie. Om 19:30 een linkedin bericht gestuurd (via waar het orginele gesprek liep) met de suggestie een nieuwe datum te prikken. Geen reactie. En nu nog steeds niet.
Wat moet ik hier mee? Ik ben nog steeds oprecht geinteresseerd en zou zeker het gesprek nog willen voeren, maar ik vind dit wel erg vreemd. Ik overweeg na het weekend een mail naar de generieke jobs@bedrijf.com te sturen met het verhaal, maar ik heb ook geen zin als zeikerd over te komen. Iemand dit weleens meegemaakt?
"way to look needy" (two and a half men reference volgens mij)

Na 2 berichtjes van mijn kant zonder reactie ben ik er al snel klaar mee.
Mijn vermoeden is dat recruiters mail boms sturen en zo vissen naar kandidaten. Als je dan eens reageert hoor je vaak of heel laat wat of niks meer, dat betekent vaak dat ze een 'betere' kandidaat gevonden hebben.

Kan je niet het bedrijf zelf aanspreken, 'blijkbaar' zijn ze op zoek. Al zou het niet de eerste keer zijn dat recruiters op zoek zijn naar mensen zonder dat het bedrijf daar weet van heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 17-06-2016 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anargeek
Oh ik had even duidelijk moeten vermelden: de recruiter is in dienst van het bedrijf. Dus het is geen spammer of iemand die geen contacten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]

[...]
Sowieso uitkijken voor die club, zijn spammers. Ze sturen ons elke maand tientallen ongevraagde mails en uitschrijven blijkt moeilijk voor ze. Ze vragen 25% van het jaarsalaris met een minimum van 9000 euro voor het ongevraagd en ongesorteerd doorsturen van CVs. Als ik de namen van de Ardekay medewerkers door LinkedIn haal zie ik dat de helft er maar een paar maanden werkt. Triest zoveel verloop, zal wel ergens vandaan komen.
Ik heb uit mijn netwerk vernomen dat jullie op zoek zijn naar een PHP developer met kennis en ervaring in PHP met een brede kennis van verschillende technieken. Dit soort kandidaten zijn lastig te vinden maar gister heb ik met David gesproken.
David sluit met zijn PHP, MySQL en HTML ervaring goed aan ook heeft David ruime ervaring met Laravel, Yii, Zend en Drupal. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring en werkt dagelijks met deze technieken.

David in het kort:

38 jaar
Loyaal, vriendelijk en klantgericht
Tweetalig opgevoed, Nederlands & Engels
Sterke communicatieve vaardigheden
IT kennis: PHP (OOP), HTML, MySQL, XML, CSS, jQuery & Javascript, AS2 & AS3, Gimp, Py & C#, AJAX, Laravel, Yii, CodeIgniter, Zend, Silverstripe, Drupal, WordPress, Joomla!, Typo3, Photoshop, Dreamweaver, Illustrator, Flash, Eclipse, PHPStorm, Angular.js
In de bijlage heb ik zijn volledige CV toegevoegd. Graag verneem ik of er op dit moment mogelijkheden zijn bij jullie voor een PHP developer. Mocht je David willen uitnodigen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Met vriendelijke groet,

Eveline Cohrs
Recruitment Consultant - Permanent Division |
Connect with me +31 (0)10 754 91 44 h
en zo verkopen ze zich aan de werkgever:
Bij deze stuur ik je hierbij onze volledige algemene voorwaarden (bijlage) en tevens een gemakkelijk overzicht in bulletpoints. Ik hoor graag van jullie voor een uitgebreid profiel zodat we aan de slag kunnen voor jullie!

Werkwijze:

• Wij werken op basis van No Cure No Pay waardoor veel opdrachtgevers ons inzetten als verlengstuk van hun eigen wervingsapparaat. Interviews, assessments en meeloopdagen zijn geheel vrijblijvend als mede het opzetten van een online campagne om de vacature onder de aandacht te brengen
• Bij een absolute match hanteren wij als fee een percentage van het bruto jaarsalaris, dat is bij ons vanaf 25%
• Wij hanteren een coulance periode van 8 weken om het risico met de opdrachtgever te delen. Mocht de match onverhoopt toch stuk lopen de eerste week, dan krijgt de opdrachtgever 7/8ste van de fee terug, en deze fee loopt linear af gedurende de eerste 8 weken
• Daarnaast hanteren wij een minimum fee van €9.000. Dit heeft alles te maken met de kracht van marketing waarin wij geloven en de kosten die daarbij komen kijken. Wij investeren veel geld in onze marketing strategie maar we merken ook dat deze investering zijn vruchten afwerpt; wij staan namelijk dagelijks in contact met goede kandidaten die actief maar ook latent op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging en het fijn vinden om met een specialist te werken.
• Tot slot hanteren wij een betalingstermijn van 14 dagen na overeenstemming tussen opdrachtgever en kandidaat
Ardekay:

• De IT recruitment specialist op gebied van software development
• 25 jaar internationale recruitment ervaring achter ons
• Alleen .Net, Java en PHP developers en sinds kort ook SAP consultants
• Alleen medior en senior niveau
• Uitgebreide intakes met onze kandidaten (tenminste 1 uur, mensen uit de regio nodigen we uit op kantoor) - met slechts 20-25% hiervan gaan we actief de markt op
• Regionaal actief met een groot netwerk als gevolg (Kantoor in Amsterdam focust alleen op Noord-Holland en Utrecht, Kantoor in Rotterdam alleen op Zuid-Holland, Noord-Brabant, Zeeland en Limburg)
• Wij werken in teams per development markt waardoor er altijd minstens 2 professionele recruiters aan de opengezette vacature werken
• We hebben een ervaren marketing team (2 FTE plus 1 stagiair), meerdere professionele Linked-in accounts, en 2000 vacatures ingekocht op monsterboard dit jaar (een van de grootste afnemers binnen de Nederlandse markt)

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van je.

Kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Met vriendelijke groet,

[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 17-06-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
"gister heb ik met David gesproken"

Dat betekent:

"gisteren heb ik David gebeld. Ik heb hem verteld dat ik voor een goede relatie (uw bedrijf) een breed inzetbare PHP developer zoek. Omdat David niet meteen nee zei, wil ik hem graag aan u voorstellen."

Het hele systeem is één grote bluf. Tegenover de kandidaat wordt gesuggereerd dat er een relatie met de werkgever is, terwijl het eerste contact daar nog moet volgen. Tegenover de werkgever wordt de kandidaat als een relatie gepresenteerd, terwijl er op dat moment hooguit een cold call aan vooraf is gegaan.

Die "uitgebreide intakes" doen ze echt niet met alle kandidaten. Veel te veel werk. Die wordt dus last minute ingepland als werkgever en kandidaat toevallig allebei toehappen, net voor de sollicitatiegesprekken. Van de gesuggereerde screening is dus geen sprake. Als kandidaat en werkgever op gesprek willen, en de kandidaat valt tegen bij deze "intake", dan ga je niet de werkgever bellen om de kandidaat terug te trekken. Je hoopt gewoon dat de werkgever het wel best vindt, en jij je 9000+ euro kunt gaan factureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
anargeek schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:04:
FF bellen. "Het lijkt erop dat X plotseling overleden is aangezien hij z'n Skype afspraak gemist heeft, wie is zijn vervanger?" ;)

Wat meer serieus: ik zou gewoon dat bedrijf bellen. Dat je een afspraak met een recruiter had maar dat hij niet meer reageert maar wel geinteresseerd bent in een vacature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Stewie! schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:41:
[...]

Sowieso uitkijken voor die club, zijn spammers. Ze sturen ons elke maand tientallen ongevraagde mails en uitschrijven blijkt moeilijk voor ze. Ze vragen 25% van het jaarsalaris met een minimum van 9000 euro voor het ongevraagd en ongesorteerd doorsturen van CVs. Als ik de namen van de Ardekay medewerkers door LinkedIn haal zie ik dat de helft er maar een paar maanden werkt. Triest zoveel verloop, zal wel ergens vandaan komen.

en zo verkopen ze zich aan de werkgever:
Wat ik mij nou afvraag: Stel dat jij David ook kent en hem rechtstreeks zonder tussenkomst van de recruiter in dienst neemt, wat gebeurt er dan? Lijkt mij niet dat ze dan enige poot om op te staan hebben? Anders zou ik domweg alle werkzoekenden voorstellen aan alle bedrijven in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 08:58

Stewie!

Keen must die!

Pizza_Boom schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:54:
[...]
Wat ik mij nou afvraag: Stel dat jij David ook kent en hem rechtstreeks zonder tussenkomst van de recruiter in dienst neemt, wat gebeurt er dan? Lijkt mij niet dat ze dan enige poot om op te staan hebben? Anders zou ik domweg alle werkzoekenden voorstellen aan alle bedrijven in Nederland.
Goede vraag. Dit soort bedrijven sturen ongevraagd die offertes en algemene voorwaarden telkens mee. Ongevraagd en afmelden is vrijwel niet mogelijk, pure spam dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

En ze vallen vaak onder uitzendburo's op 1 of andere manier dus ze staan extreem sterk. De meeste bedrijven gooien het op een schikking geloof ik als je er via een ander weg toch terecht komt (is bij mij ook gebeurd, half jaar later bij een bedrijf begonnen terwijl ze me er blijkbaar ooit voorgesteld hadden maar ik nooit op gesprek ben geweest)

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizza_Boom
Dus een nieuwe tactiek (hee, hufters, lezen we ff mee?). Ik schrijf alle werkgevers aan dat ik goede kandidaten voor ze heb. Dit doe ik met een paar mailbommetjes waarbij ik iedereen op linkin als kandidaat voorstel. Vervolgens is het afwachten en schikken geblazen. Makkelijk geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Pizza_Boom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:53:
Dus een nieuwe tactiek (hee, hufters, lezen we ff mee?). Ik schrijf alle werkgevers aan dat ik goede kandidaten voor ze heb. Dit doe ik met een paar mailbommetjes waarbij ik iedereen op linkin als kandidaat voorstel. Vervolgens is het afwachten en schikken geblazen. Makkelijk geld verdienen.
Ik meen dat als je tegenwoordig een beetje kan .NETten je scrippies tegen linkedin kan knallen om matches te maken, heb je er nog minder werk aan...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Alleen als er een overeenkomst is, kan Ardekay (of een ander) iets afdwingen. Ongevraagd benaderen van een werkgever is geen overeenkomst, tot het moment dat deze zegt: "laat die kandidaat maar op gesprek komen".

Als kandidaat ben je ook nergens aan gebonden, zo lang je niet instemt met hun bemiddeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anargeek
t_captain schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:01:
Alleen als er een overeenkomst is, kan Ardekay (of een ander) iets afdwingen. Ongevraagd benaderen van een werkgever is geen overeenkomst, tot het moment dat deze zegt: "laat die kandidaat maar op gesprek komen".

Als kandidaat ben je ook nergens aan gebonden, zo lang je niet instemt met hun bemiddeling.
Precies dit. Ardekay (en anderen) kunnen hoog en laag springen, maar alleen als jij als werkzoekende mondeling of schriftelijk hebt toegezegd dat de recruiter voor jou je CV mag aanbieden hebben ze een poot om op te staan. Ardekay specifiek biedt echter vaak genoeg mensen aan die daar geen weet van hebben. Dan mag Ardekay natuurlijk niet tussenin springen en geld eisen.

En om nog sterker in je schoenen te staan tegen de shotgun-approach van bedrijven kan ik het volgende bericht niet vaak genoeg citeren:
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Ik had hem al eens eerder gedeeld in dit topic maar voor alle zekerheid; wellicht een idee om eerst (voordat je je CV stuurt) de onderstaande overeenkomt naar die recruiters te sturen en te vragen of ze dit willen ondertekenen? Dan weet je direct met wat voor recruiter je te maken hebt en beschermt het je tegen het rondsturen van je CV.

https://www.dropbox.com/s...or%20kandidaten.docx?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Cowboy nummer zoveel. Las 'm en had meteen zoiets van ... nee...

Heb wellicht een opportunity voor je. Ik zoek een energieke ambitieuze maar ook inhoudelijke professional met in bagage kennis van connectiviteitsvraagstukken, Datacenter, sourcing en benchmarking. Spil tussen dienstverlening van adviesbureau en Klant. Klantvraag uitbouwen en vertalen naar aanbodmogelijkheden. Leuke persoonlijkheid, vlotte gesprekspartner op verschillende niveau’s (CXO tot technisch inhoudelijk). dus combi van inhoud, consulting en commercieel gevoel. Salaris tot 80 K incl bonus) + auto. Standplaats XXXXXX. klantenkring door hele land/internationaal Kom graag met je in contact om details te verkennen, als een dergelijk overstap past bij je ambitie

Maar waar ligt dat nou aan?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:22
"Salaris tot", hij gebruikt nagenoeg geen volzinnen, en zoekt kennelijk iemand die met iedereen op niveau kan praten en alles weet :+

En het taalgebruik dan. Vooral "Kom graag met je in contact om details te verkennen, als een dergelijk overstap past bij je ambitie", dat klinkt mij als "als je dit niet wil heb je geen ambitie, loser!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kreeg ik het verzoek om te reageren op een fantastische functie. Meteen een profiel van de job er bij.

Het kwam me redelijk bekend voor, dat profiel. Heel erg bekend zelfs.

Het was namelijk het profiel voor een vacature op de afdeling van een collega.....

Ik heb onze HR chief maar even een mailtje gedaan dat er misschien bij een iets secuurder recruitement bureau de opdracht moet worden uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit een recruiter gehad die eigenlijk fotomodel was, oogde heel leuk om het zo maar te zeggen, maar damn wat een onkunde, 3 dagen achter elkaar dezelfde dingen vragen (en zeggen op te schrijven) mailtjes vol spelfouten en uiteindelijk een baan bij een raar bedrijf aan overgehouden waar ik binnen een paar maanden weer ben vertrokken.

Verder word ik al m'n hele (werkende) leven gespamd met vacatures, wat me aan de ene kant stoort, maar aan de andere kant ook eigenlijk weer niet. Ik kan me niet meer herinneren dat ik zelf voor het laatst ergens heb gesolliciteerd, heb ik een nieuwe baan nodig dan laat ik gewoon heel lui 1-2 recruiters los gaan en zit ik meestal weer snel ergens aan de bak.

Verder heb ik trouwens ook een keer een ervaring gehad als Spoonlift hierboven, en die collega zat er nog en wist van niets, erg slordig (en ook gewoon behoorlijk bot richting die persoon, heb ik me baas destijds voor op zn flikker gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
@wijnands: het is allemaal een beetje vaag. Klinkt als pre-sales ofzo, maar zou ook managing consultant kunnen zijn, of gewoon verkoper?

Werkever is kennelijk een ICT dienstverlener, maar moet je dan denken aan een Atos, of aan een EMC, of aan een kleinere en meer gespecialiseerde partij, hardware vendor of rackspace achtige partij etc?

Daarnaast: max 80 inclusief bonus. Voor een dergelijke functie met sales component zal dat waarschijnlijk 60 / 20 zijn. Dat is het eindpunt, inclusief de fantasie van de recruiter. Dus zal ren aanbod eerder op 50k vast zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door t_captain op 20-06-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:15:
Ooit een recruiter gehad die eigenlijk fotomodel was, oogde heel leuk om het zo maar te zeggen, maar damn wat een onkunde, 3 dagen achter elkaar dezelfde dingen vragen (en zeggen op te schrijven) mailtjes vol spelfouten en uiteindelijk een baan bij een raar bedrijf aan overgehouden waar ik binnen een paar maanden weer ben vertrokken.
Daar ben je natuurlijk zelf ook gewoon bij, je accepteert die baan toch bij dat rare bedrijf? Een recruiter is er voor jou om opties aan te dragen, een goede zal gerichtere opties aandragen dan een slechte recruiter maar uiteindelijk maak jij de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Sowieso gebruikt deze man bijna geen onderwerpen in zijn zin, of laat persoonsvormen weg. Ook het gebruik van korte zinnen (telegramstijl) valt op, dit klinkt joviaal en leuk maar werkt niet in positieve zin bij mij,
Daarbij is de ambitie-zin ook wel een subtiele pressure methode ja.

Ik heb iemand in mijn lijn (gehad) die ook dat soort mailtjes typt. Ik word er niet vrolijk van.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 09:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik had er net ook weer eentje. Kort samengevat:

Een Pakistaan die werkt voor een recruitmentbedrijf in London ( Avance consulting ) die een Nederlander belt om te vragen of die interesse heeft in een opdracht in Italie.

En als je dan vriendelijk bedankt dat Italie toch net te ver weg is reageren ze nog verontwaardigd ook.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnAccount
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-01 10:35
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Daar ben je natuurlijk zelf ook gewoon bij, je accepteert die baan toch bij dat rare bedrijf? Een recruiter is er voor jou om opties aan te dragen, een goede zal gerichtere opties aandragen dan een slechte recruiter maar uiteindelijk maak jij de keus.
daar ben je zelf bij?
}:O Ooit een recruiter gehad die eigenlijk fotomodel was, oogde heel leuk om het zo maar te zeggen }:O
Dan ben ik er zelf niet meer bij.

OT:
Dear Consultant,

As a precursor to this mail, please apologise if I have contacted you incorrectly.

How are you? We didn't speak before, but your profile got my attention and that's the reason for my message. You will probably get a few messages from recruiters
ja blaat. dag. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MijnAccount schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:05:
[...]
daar ben je zelf bij?
}:O Ooit een recruiter gehad die eigenlijk fotomodel was, oogde heel leuk om het zo maar te zeggen }:O
;)

Hoewel ik het ook wel beetje zag aankomen hoor, maar de keus destijds toch gemaakt omdat ik 'wat moest' ivm rekeningen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MijnAccount schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:05:
[...]
daar ben je zelf bij?
Dus als een leuke meid jou iets aandraagt, kan je niet meer zelf beslissen over iets belangrijks (je baan bijvoorbeeld). Sterkte met alle goede doelen die je steunt dan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Dus als een leuke meid jou iets aandraagt, kan je niet meer zelf beslissen over iets belangrijks (je baan bijvoorbeeld). Sterkte met alle goede doelen die je steunt dan. :X
Het is niet voor niets dat veel van die recruiters of goede doelen knappe jonge dames zijn :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Zo heeft de VARA mij ooit eens binnengehaald. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ik heb een keer besloten arme kindjes in Azie te helpen met 6 euro per maand. Persoonlijk denk ik echter wel dat er een verschil is tussen (een klein bedrag) doneren en de plek waar je 40 uur per week doorbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 19-09 22:11

Stoney3K

Flatsehats!

pjottum schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:39:
[...]

Ik meen dat als je tegenwoordig een beetje kan .NETten je scrippies tegen linkedin kan knallen om matches te maken, heb je er nog minder werk aan...
Er zal vast wel een recruiter zijn die een goeie scripter kan voorstellen om zoiets in elkaar te knutselen. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:22
Laatst had ik er eentje die heel netjes vroeg of het klopte dat m'n LinkedIn zei dat ik openstond voor "career opportunities" of dat het misschien nog de default was? Dat was het inderdaad, was niet de bedoeling, dus bedankt voor het aanbod en status aangepast. Recruiter reageerde heel netjes, die mocht dan ook linken. Overigens verder ook geen aanbiedingen meer van gehad, soms wel wat interessante mededelingen over evenementen e.d. (!)

Wat mij betreft was dat er eentje om zuinig op te zijn!

De rest heeft kennelijk geen boodschap hieraan, vandaag weer eentje:
Hallo Robicide,

Ik heb jouw cv via een search gevonden en ik was benieuwd of je openstaat voor een functie als junior .NET/C# developer! Ik zie dat je een baan hebt, maar mocht je toch nieuwsgierig zijn of als je iemand weet die een leuke uitdaging zoekt in Den Haag, dan horen wij dat natuurlijk ook graag! Bij voorbaat dank.

Voel je overigens vrij om mij een LinkedIn verzoek te sturen als je je netwerk wilt vergroten voor de toekomst.
Ik hoef geen hagelkanonnen in mijn netwerk, dankje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Ik had laatst een engelse recruiter, die begon met een baan voor 6,5k. Dat bleek uiteindelijk een heel stuk (meer dan 1/3e) minder te zijn na wat gesprekken. Kreeg nog een mail waarom mijn huidige werkgever slecht zou zijn ook :D

Overigens was het wel een hele goede match met het bedrijf, maar ik heb het naar mijn zin bij huidige werkgever en ze boden hetzelfde wat ik al verdien,

[ Voor 25% gewijzigd door Paxlie op 21-06-2016 21:36 ]

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Met een Engelse recruiter weet je alvast 1 ding zeker: ze hebben geen echte relaties met "klanten" die bij jou in de buurt zitten.

Het is allemaal de typische shotgun approach:

1. vacature spotten,
2. kandidaten opzoeken op LinkedIn,
3. kandidaten benaderen (zonder het bedrijf te noemen natuurlijk),
4. en dan hopen dat er een of meerdere kandidaten hun CV delen,
5. met deze CV's proberen een intake te regelen bij het bedrijf.

Die aanpak heeft tal van beperkingen. De match die ze maken gaat niet dieper dan een paar keywords op je CV. Omdat er geen echte relatie is tussen recruiter en werkgever, is er ook geen overtuigingskracht richting de werkgever. De recruiter heeft niet de geloofwaardigheid om iemand voor te stellen die nog niet helemaal in het plaatje van de vacature past, maar wel goed aansluit.
Ergo, je komt alleen op intake op grond van dingen die je in het verleden al hebt gedaan. Op die manier ga je natuurlijk nooit een stap vooruit zetten. Deze buitenlandse recruiters doen dus niets wat je zelf niet eenvoudig had gekund.

Met salarissen zal een recruiter altijd de bovenkant van de mogelijkheden noemen, zoveel mogelijk secundaire arbeidsvoorwaarden en bonussen meetellen, en wat fantasie toevoegen. Als je reeds goed of redelijk verdient, dan zal "die geweldige baan" van de recruiter op dat gebied dus niets opleveren.

Overigens: als een recruiter cold call bij je binnenkomt en wel een bedrijfsnaam noemt, hoeft dat ook niet altijd een goede zaak te zijn. Misschien hebben ze ergens een (oud) CV van je gevonden en achter je rug voorgesteld bij een bedrijf. Met de handelswijze van de meeste agencies is die kans tegenwoordig groter dan de kans dat het een echte zoekopdracht vanuit de werkgever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Maandagavond weer eens een Bonque medewerker aan de lijn.
Terwijl ik midden in de sportschool stond.

Vriendelijk verzocht gisteren na 11.00 me terug te bellen.
Praten kan immers altijd.

Feitelijk is het nu ook nog gisteren na 11.00. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als in 11 uur 's avonds? Ik vind het vrij logisch dat ze je niet zo laat gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:23

PoweRoy

funky!

avotar schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 06:41:
Maandagavond weer eens een Bonque medewerker aan de lijn.
Terwijl ik midden in de sportschool stond.

Vriendelijk verzocht gisteren na 11.00 me terug te bellen.
Praten kan immers altijd.

Feitelijk is het nu ook nog gisteren na 11.00. :')
Ik heb telefoonnummer van Bonque inmiddels op de zwarte lijst in mijn telefoon staan.

[This space is for rent]

Pagina: 1 ... 9 ... 70 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over Tweakers Elect afgesplitst naar Tweakers Elect. Ontvang anoniem de beste baan