Ik lees normaal smakelijk mee.
Ik kon toch niet laten deze met jullie te delen

,
de namen van zowel mijzelf als de betrokkenen heb ik afgekort of veranderd naar mijn gebruikersnaam.
Contact voor mogelijke 'career opportunity'
Hi Evilcoocie,
Zojuist stuitte ik op je profiel en zie dat je momenteel als Junior systeembeheerder werkt bij xxxx en open staat voor een 'nieuwe uitdaging'.
Nu heb ik een rol beschikbaar bij onsMotivtern (xxx ICT Security). Het gaat om de functie van allround systeembeheerder met de focus op een Windows omgeving en een stuk werkplekbeheer. Uiteraard weet ik niet precies waarnaar je opzoek bent voor een nieuwe functie, maar daarvoor kom ik graag met je in contact.
Hierbij even de Link naar de vacature https://www.******.nl/vacature/allround-systeembeheerder/
Mijn naam is overigens S van W. Ik ben een collega van P en gebruik even haar account om jou een bericht te sturen. Ik zal je ook even een connectie sturen en hoor graag van je.
Groet,
S
Evilcoocie heeft om 15:52 het volgende bericht verzonden
Beste P, bedankt voor uw bericht. Ik zou hier graag meer over te weten komen.
15:52
P heeft om 16:06 het volgende bericht verzonden
Profiel van P weergeven P
Heej Evilcoocie,
Bedankt voor je reactie en leuk om te horen. Is het een idee dat we er maandag ter oriëntatie even over bellen?
Mij komt ergens in de middag het beste uit. Hoe zit jij qua tijd?
Groet,
Evilcoocie heeft om 16:32 het volgende bericht verzonden
ik vind het erg verwarrend dat ik met iemand anders? praat..
ik denk toch dat ik niet geïnteresseerd ben
16:32
P heeft om 16:41 het volgende bericht verzonden
Profiel van P weergeven P
Hi Evilcoocie,
We hebben vanuit Motiv ICT maar 1 Linkedin account waarmee je berichten kan versturen. We zijn bezig deze over te zetten op mijn naam, maar dan kan nog even niet.
Zoals ik mijn eerste bericht al aangaf, spreek je nu met S van W. Het account is van P en die zit naast mij. Ik heb je ook een connectie verstuurd. Als je die accepteert, kunnen we op die manier even communiceren als je dat overzichtelijker vindt.
Groet,
S
Hierna heb ik maar gewoon niet meer gereageerd..