Waarom is de levensduur van de gemiddelde recruiter zo kort, en waarom willen hun opvolgers bij dezelfde toko altijd weer precies hetzelfde van je weten? Wordt er niet aan informatieoverdracht gedaan, slaan recruiters hun klantinfo op in een privé-Excelbestand of zo?
Nu word ik bij een tent waar ik al jaren contact mee heb weer opgebeld door een nieuwe medewerker die een heel profiel met me wilde opstellen. "Een paar minuutjes" werden weer een half uur. En ja, daar ben ik zelf bij, maar soms heb je toch wat aan ze, dus ik blijf maar vriendelijk.
En dan belt 'ie je een paar weken later weer helemaal plat voor een opdracht (ik, nadat ik na vijf keer wegdrukken in twee dagen toch maar opneem:
"Ik heb geen tijd, zet maar op de mail" - hij:
"Nee, ik bespreek het liever telefonisch" [ja duh, want dan staat er tenminste niks zwart op wit]), waarbij 'ie m'n grootste bezwaar, namelijk reistijd, volledig negeert.
Nee, ik heb geen interesse in een opdracht in de randstad die zonder file op 45 minuten rijden zit (wat dus gegarandeerd twee uur reizen per dag wordt) en met het OV op vijf kwartier enkele reis...
[
Voor 3% gewijzigd door
CodeCaster op 22-06-2018 11:06
]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?