In de IT vind ik dit niet meer dan normaal nee, ook al zijn er zat bedrijven die bijv. vdi's gebruiken. Een vriendin van mij (lerares op basisschool) was super blij toen ze eindelijk een laptop van de school kreeg. Wellicht dat recruiters nog niet weten dat een laptop de hamer is van een IT'er?Spacecowboy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:15:
[...]
Ik snap niet dat men tegenwoordig nog zo kickt op items als een zakelijke telefoon en laptop. Ik bedoel, een timmerman geef je toch ook een hamer? Lijkt me vrij logisch dat een werkgever voor tools zorgt. Doen alsof dat een soort fancy secundaire arbeidsvoorwaarde is, komt op mij vrij idioot over. Meestal zegt al wel wat over de rest van het package...
Mijn PM doet heel spastisch over thuiswerken en ik en mijn collega's moeten dan ook elke dag op kantoor verschijnen. De Belgische collega kon na een boel zeuren gelukkig wel op zijn parttime dag (half dagje werken) vanuit thuis werken...CurtPoindexter schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:00:
[...]
Ik weet niet wat voor een typegeit je bent als je van 09:00 tot 17:00 op je werk verwacht wordt maar op een gegeven moment komen zelfredzaamheid en zelfstandigheid echt wel om de hoek kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Arcastin op 02-03-2018 11:25 ]