Kreeg vandaag een mail van een gelukszoeker bij een Java recruitment toko. Echt genieten weer.
Ik las dit toch wel even vol verbazing. Heb deze beste man nog nooit gesproken, en ben slechts op één kennisavond geweest van ConsultantAgencyX. Door hen is destijds natuurlijk ook wel gepolst of ik goed op mijn plek zat/zit, maar heb duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek ben naar een nieuwe baan (ben deze maand over van jaar-contract naar vast). Vraag me af welke kwal heeft gezegd dat ik ben overgestapt..Hallo Arcastin,
Het is weer even geleden sinds ons laatste contact. Nu is ons bekend dat jij je eerste stap hebt genomen in je carrière. Nu ben ik allereerst benieuwd hoe het met je gaat. Bevalt het allemaal nog bij ConsultantAgencyX? Het gene wat ik vaak terug krijg van kandidaten die hier werken dat het een goede werkgever is maar wel nog stappen kan maken op het gebied van ontwikkelmogelijkheden. Ook krijg ik vaker te horen dat men het niet altijd even fijn te vinden om deel uit te maken van een groot concern als ConsultantAgencyX, hoe ervaar jij dit?
In de omgeving van Eindhoven werken wij samen met een aantal partijen die iets kleiner zijn en hierdoor meer kunnen bieden op het gebied van ontwikkelmogelijkheden. Het werken in een kleinere organisatie geeft vaak een familie-cultuur en zorgt voor het nodige wij-gevoel. Indien je nieuwsgierig bent naar wat de arbeidsmarkt jou kan bieden dan kom ik graag met je in contact.
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Barrie Bak een Bal