I was running a search for ” Full stack Java Developer “ and came across your profile in Amsterdam (Netherland). You look like you might be really suitable for this position.
Please find below the detailed specifications for the role and let me know if interested.
Vreemd ... op mijn LinkedIn staat er toch duidelijk "Antwerp Area" en als je kijkt naar mijn geschiedenis zie je ook overal Brussels area terugkomen... Maar nergens Amsterdam of ook maar iets dat lijkt op Nederland

.
Pluspunten voor de typo's weliswaar

Excellent JOB Oppurtunity
Nog eentje dan
Excuses voor de iets wat directe benadering.
Ik ben erg te spreken over uw werkervaring bij ..., ik zie dat u daar momenteel pas 4 maanden in dienst bent. Momenteel ben ik bezig met een boolean search voor een aantal interessante partijen in Antwerpen waarbij u naam als snel boven aan de lijst is komen te staan mede door uw kennis van Java, ervaring als Technical Architect en ervaring als consultant.
U naam is daarnaast meerdere malen genoemd door een aantal goede klanten van mij na aanleiding van het vervelende nieuws bij ... .
Eerst zich excuseren en er dan toch vol voor gaan ... Met een beetje marktkennis had je wel kunnen zien dat ik bijna 2 jaar werk voor hetzelfde bedrijf, maar LinkedIn kent natuurlijk het begrip van merge/overname/joint venture niet dus kan je alleen maar een nieuwe positie opgeven. Ook vind ik het redelijk kak om mensen geen 4 maand met rust te laten op hun "nieuwe" job.
Dat mijn naam meerdere malen genoemd zou zijn vind ik al helemaal straf gezien ik als consultant voor 90% bij overheden heb gewerkt en het héél toevallig zou zijn moesten die mijn naam kennen
Nog eentje waar ik goed mee heb gelachen
Uit je profiel leid ik af dat je van verschillende markten thuis bent, oog hebt voor efficiëntie en kwaliteit en nadenkt over een goede opzet en architectuur. Verbeter me gerust als ik dit fout zie.
Heel straf dat je dit uit mijn LinkedIn profiel kan halen... Als ik iemand wil hebben om aan m'n gat te likken dan zal ik daar wel om vragen
Snel geteld heb ik sinds juni 23 berichtjes gekregen en geen enkele keer stond er aangevinkt dat ik open stond voor een nieuwe positie. Ik krijg letterlijk meer spam op LinkedIn dan op al mijn e-mail accounts tesamen.
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management