Ik doel daarmee niet op jouw workshop in het bijzonder, maar puur op dergelijke initiatieven (kennis sessies, beurzen, workshops) in het algemeen....Anoniem: 543328 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:59:
[...]
Je schrijft overigens "dat dit niet wil zeggen dat je het geen goed initiatief vindt". Doel je daarmee op onze kennissessie en dat je wel eens van mijn vrouw of ik zo'n uitnodiging voor een kennissessie ontvangen hebt? Of bedoelde je met "initiatief" het initiatief om jou een InMail te sturen in zijn algemeenheid? Onze doelgroep (alleen mensen met kennis van .NET en alleen Zuid-Holland) is namelijk relatief klein en gezien je in Duitsland werkt zou je eigenlijk niet tot onze doelgroep behoren(tenzij er op Linkedin staat dat je ergens in Zuid-Holland woont en met .NET werkt)
Het is volkomen terecht en prima, dat een recruiter probeert daarmee een netwerk op te bouwen. Als het van een serieuze recruiter komt, het mij zou passen (plaats, tijd, kosten), en het zou mij ook iets brengen, zou het zomaar wel eens kunnen zijn dat ik op een dergelijke uitnodiging positief reageer.
Voor de rest van de workshops (of andere van dergelijke ideeen) heb ik zoiets van:
- Leuk idee maar voor mij niet van toepassing, en/of komt mij niet uit
- Geen goed gevoel bij.
En nee, ik behoor inderdaad absoluut niet tot je doelgroep (want EN Duitsland EN een totaal andere vakinhoudelijke doelgroep, zijnde SAP).
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 430237 op 18-07-2016 11:35 ]