Ik wordt schijt, schijt, schijt en schijtziek van hue icm siri. Het werkt voor geen ene dolle bende en ik sta op het punt die hele troep ritueel te verbranden! Sorry, dat moest ik even kwijt.
Ik heb siri 1 keer werkend gehad, daarna noooit weer. De ondersteuning van hue zelf is ook bud. Steeds als ik de app open en naar de siri settings ga dan zegt ie dat ie aan het synchroniseren is met icloud. Ik moet dan een paar jaargetijden wachten en het weer proberen. Ja, er staat minuten, maar al wacht ik tot ik 100 ben, werken doet het niet.
Inmiddels heb ik die bridge al 1000x gereset, de siri settings in de app gerest. Niets, maar dan ook niets werkt. Ja, icloud uitloggen. Dan kom ik verder, maar dan komt probleem 2 dat die icloud sleutelhanger aan moet. Goed, prima. Daarvoor moet ik dus ook weer inloggen in icloud en hebben we probleem 1 weer terug. Inmiddels ben ik rijp voor het gesticht, want als er iets is waar ik heel slecht tegen kan is het dit soort troep wat genoeg kost, niet werkt en waarvan het zo ondoorzichtig als casper het spookje is waar de fout zit.
Stom genoeg probeer ik het met een app update weer om vervolgens weer al vloekend en tierent in dezelfde visueuze cirkel te komen. Hoe moeilijk kan het zijn deze troep te laten werken?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.