[Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 105 Laatste
Acties:
  • 7.836.721 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Robsato schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:10:
[...]
Een Dresden strip kan je niet bedienen met de LivingColors remote. Met de Dimmer switch zou het wel moeten werken.
Bedankt. Als de Dimmer Switch inderdaad werkt, kan ik er prima mee leven.
Ondertussen besteld:
Dresden controller€ 59,95
RGBW LED strip, 5 meter, single LED, 24V€ 19,47
LED trafo 24V, 6,5A € 10,95
Totaal:
€ 90,37

Met deze opstelling kan ik de LED strip voor € 19,47 uitbreiden naar 10 meter.

Met de Philips Hue Lightstrip Plus zou ik voor 5 meter aan LED strips, € 149,55 moeten aftikken.
Het voelt alsof ik nu wat bespaart heb... 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 19:30
Net een mail van iBood.nl
Binnenkort in de Hunt ook de Philips Hue starterkits. Ik ben benieuwd of ze ook echt veel goedkoper dan normaal zijn, maar dat zien we over:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.link/countdown_nl_hunt/gif.php?time=2016-06-06+00:00:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54
arjandijk162 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:10:
[...]

nadeel van 433 sensoren is dat je beperkte mogelijkheden hebt mbt instellen bij hoeveel licht deze moet schakelen and als je de verkeerde (kaku) koopt dan verstoort deze sensor de rest van het verkeer door een lange 433mhz burst.
Daar ben ik me van bewust. Echter, of het ook zinnig is dat de lamp aan gaat weet domoricz (dag of nacht). En volgens mij heeft kaku ook sensoren die beweging ook combineren met een omgevingslicht drempel. En hue zit als het goed is op een andere band, dus geen last van een burst :-)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
eymey schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:10:
[...]

Daar ben ik me van bewust. Echter, of het ook zinnig is dat de lamp aan gaat weet domoricz (dag of nacht). En volgens mij heeft kaku ook sensoren die beweging ook combineren met een omgevingslicht drempel. En hue zit als het goed is op een andere band, dus geen last van een burst :-)
Ik zou persoonlijk dan liever met Zwave sensoren werken. Iets duurder, maar dan kun je die drempel iig draadloos instellen zonder dingen te hoeven demonteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:49
Jochemd13 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:50:
Binnenkort in de Hunt ook de Philips Hue starterkits. Ik ben benieuwd of ze ook echt veel goedkoper dan normaal zijn, maar dat zien we over:

[afbeelding]
Moet je de aanbieding wel net tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Weet iemand of er een remote ontwikkelt is voor hue waarbij je zowel scenes kan veranderen/programmeren en ook kan dimmen.

Het komt regelmatig voor dat mijn telefoon op een andere verdieping ligt of leeg is en ik wel mijn lichten aan wil zetten. Nu wil ik hier de hue tap voor kopen, maar ik vind 60 euro voor een afstandsbediening die niet eens alle functionaliteiten heeft wel erg veel. Ik ben dus op zoek naar een combi van de dimmer en de tap :-)

Is philips hier al mee bezig? Of is er al een externe fabrikant die er een heeft ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Met de dimmer kun je ook van scenes wisselen, kwestie van instellen met een 3rd party app. Je kan met de aanknop de eerste scene aan doen en bij nog een keer op de aan knop wordt er een andere scene geselecteerd. Maximaal 4 per knop, met de knop inhouden nog eens 4. De uitknop inouden doet bij mij simpelweg alle lampen uit, handig als je de deur uit stapt. Met een dimmer is best veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
HEY_DUDE schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:42:
Met de dimmer kun je ook van scenes wisselen, kwestie van instellen met een 3rd party app. Je kan met de aanknop de eerste scene aan doen en bij nog een keer op de aan knop wordt er een andere scene geselecteerd. Maximaal 4 per knop, met de knop inhouden nog eens 4. De uitknop inouden doet bij mij simpelweg alle lampen uit, handig als je de deur uit stapt. Met een dimmer is best veel mogelijk.
En welke 3rd party app mag dat dan zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
The_Admin schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:49:
[...]

iConnectHue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

[...]

Even zoeken op "Dimmer App" in dit forum brengt me bij het volgende resultaat:
Scidd0w schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:15:
Nog eentje voor in de TS....

Kan ik ook andere acties/scenes aan de tap of dimmer switch knoppen koppelen?

Ja dit kan via de Hue API of veel eenvoudiger via een van onderstaande apps.

Android:
Google Play: all 4 hue (for Philips Hue) – Android Apps on Google Play

iOS:
iTunes: iConnectHue
(iconnecthue.com)
Dit blijkt dus ook in de Topic Start te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 19:46
DeBers schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:17:
Weet iemand of er een remote ontwikkelt is voor hue waarbij je zowel scenes kan veranderen/programmeren en ook kan dimmen.

Het komt regelmatig voor dat mijn telefoon op een andere verdieping ligt of leeg is en ik wel mijn lichten aan wil zetten. Nu wil ik hier de hue tap voor kopen, maar ik vind 60 euro voor een afstandsbediening die niet eens alle functionaliteiten heeft wel erg veel. Ik ben dus op zoek naar een combi van de dimmer en de tap :-)

Is philips hier al mee bezig? Of is er al een externe fabrikant die er een heeft ontwikkeld?
Ik weet dat Spin Remote https://www.kickstarter.c...most-personal-remote-ever ook de HUE kan bedienen. Is een prachtige multifunctionele afstandsbediening die zowel alle andere kan vervangen. Check eens even of dat je zou kunnen helpen.
Het was een kickstarter-project; op dit moment ben ik in afwachting van de postbode die het eerdaags zou moeten afleveren bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
thunder68 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Ik weet dat Spin Remote https://www.kickstarter.c...most-personal-remote-ever ook de HUE kan bedienen. Is een prachtige multifunctionele afstandsbediening die zowel alle andere kan vervangen. Check eens even of dat je zou kunnen helpen.
Het was een kickstarter-project; op dit moment ben ik in afwachting van de postbode die het eerdaags zou moeten afleveren bij me.
Kan je hiervan, als je hem hebt, ons op de hoogte houden van hoe / wat icm HUE :) ben hier dan zeker wel benieuwd naar dan. Hoe deze met scenes / groepen etc kan omgaan. Dan ben ik zeker ook voorstander.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
[...]

De standaard hue V2 app ondersteunt dit instellen van de dimmer ook (op iOS in ieder geval). Enige nadeel is dat je slechts 2 kamers kan toevoegen en geen actie voor lang drukken kan instellen. Maar wel dus het wisselen tussen scenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Jochemd13 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:50:

[afbeelding]
Hopelijk lukt het mij er 1 te kopen. Ben ook heel erg benieuwd naar de prijs. Baalde er goed van dat ik dinsdag net te laat was toen er een start set bij 1dayfly in de aanbieding was :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Frid0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:50:
[...]

Hopelijk lukt het mij er 1 te kopen. Ben ook heel erg benieuwd naar de prijs. Baalde er goed van dat ik dinsdag net te laat was toen er een start set bij 1dayfly in de aanbieding was :-(
Is de verwachting dat de starterset goedkoper is dan de lichten excl bridge los te kopen?
De bridge heb ik namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
DeBers schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Is de verwachting dat de starterset goedkoper is dan de lichten excl bridge los te kopen?
De bridge heb ik namelijk al.
Durf ik niet te zeggen. Is echt afwachten...
Van de week zag ik volgens mij 1dayfly dat de bridge met 3 x E27 lampen voor €149,99 excl verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpoorten
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 16:07
Klopt. Laagste prijs is altijd 149,- ex verzendkosten. Heb ze niet lager gezien in Nederland. Via amazon spanje kan je ze soms goedkoper krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
DeBers schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:17:

De dimmer kan sinds een paar dagen met de aanknop wisselen van scenes. Dan moet je gewoon een paar keer op 'aan' klikken en dan wisselt hij van scene. Maximaal 2 kamers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Is het mogelijk om tabs te plaatsen op dit soort constructies?

Afbeeldingslocatie: https://goo.gl/photos/SqcCGeXMHMXdW54d8

Punt is, van de linker 2 smalle knoppen gebruik ik de meest linkse niet. Die andere smalle en de grote knop rechts gebruik ik wel.

Edit: Foto toont niet. Rechtermuisknop open in nieuw venster toont de foto wel.

[ Voor 14% gewijzigd door technoaddict op 03-06-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarho
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-09 09:43
Ik heb hier met een afdekplaat 2 dimmers opgeplaatst.
technoaddict schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:16:
Is het mogelijk om tabs te plaatsen op dit soort constructies?

[afbeelding]

Punt is, van de linker 2 smalle knoppen gebruik ik de meest linkse niet. Die andere smalle en de grote knop rechts gebruik ik wel.

Edit: Foto toont niet. Rechtermuisknop open in nieuw venster toont de foto wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Maarho schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:39:
Ik heb hier met een afdekplaat 2 dimmers opgeplaatst.

[...]
Ok, klinkt easy. Er is dus een afdekplaat voor deze opstelling waarbij ik de dimmers precies daar kan plaatsen waar nu de knoppen zitten die ik gebruik voor de lampen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarho
ik heb 2 van deze naast elkaar.
https://www.karwei.nl/ass...id%3db_product_b021464921
technoaddict schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:08:
[...]

Ok, klinkt easy. Er is dus een afdekplaat voor deze opstelling waarbij ik de dimmers precies daar kan plaatsen waar nu de knoppen zitten die ik gebruik voor de lampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Maarho: Je link doet het niet (iig niet hier achter een corporate proxy die in het buitenland termineert). Nadat ik de buitenland melding van Karei weg klik, krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarho
even zoeken op 'Attema montageplaat wit'
eymey schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:41:
@Maarho: Je link doet het niet (iig niet hier achter een corporate proxy die in het buitenland termineert). Nadat ik de buitenland melding van Karei weg klik, krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
OK, dat is wat duidelijker :). Toen ik het productnummer van de div. zoekresultaten zag, toen kon ik verder op jouw specifieke optie inzoomen met een zoekopdracht op 021464921.

Komen de schroefmogelijkheden van de basisplaat van de dimmer switch dan precies overeen met deze montageplaten? Ik zie alleen nog niet zo hoe dit zich inpast in bestaand schakelmateriaal (zoals technoaddict zich afvraagt). Heb je een foto van de opstelling?

[ Voor 4% gewijzigd door eymey op 03-06-2016 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarho
dimmer montageplaat met bevestigingstape bevestigd op montageplaat. In deel 1 van dit topic staat een afbeelding. Heb hier geen foto bij de hand.
eymey schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:02:
OK, dat is wat duidelijker :). Toen ik het productnummer van de div. zoekresultaten zag, toen kon ik verder op jouw specifieke optie inzoomen met een zoekopdracht op 021464921.

Komen de schroefmogelijkheden van de basisplaat van de dimmer switch dan precies overeen met deze montageplaten? Ik zie alleen nog niet zo hoe dit zich inpast in bestaand schakelmateriaal (zoals technoaddict zich afvraagt). Heb je een foto van de opstelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Dat ziet er wel heel strak uit _O_.

Het zou nog steeds geen oplossing zijn voor onze 'vaste' lampen in de huiskamer, want wij hebben bij de ingang van de woonkamer een afdekraam voor 3 contactdozen zitten, waarvan middelste sopcontact is, rechts daarvan een dubbele wandschakelaar en links een enkele.

Maar als je alleen schakelaars hebt en die overbodig kan maken, dan ziet het er wel strak uit. Zeker diegene met 3 dimmer switches naast elkaar in post 2 :9

[ Voor 86% gewijzigd door eymey op 03-06-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
eymey schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:17:
Dat ziet er wel heel strak uit _O_.

Het zou nog steeds geen oplossing zijn voor onze 'vaste' lampen in de huiskamer, want wij hebben bij de ingang van de woonkamer een afdekraam voor 3 contactdozen zitten, waarvan middelste sopcontact is, rechts daarvan een dubbele wandschakelaar en links een enkele.

Maar als je alleen schakelaars hebt en die overbodig kan maken, dan ziet het er wel strak uit. Zeker diegene met 3 dimmer switches naast elkaar in post 2 :9
Ik vind het zelf ook lastig om in te schatten of het op te lossen is met Philips Tabs. Zou eens moeten kijken hoe het achter de montageplaat eruit ziet.
Misschien dat jij dan het stopcontact kan afdekken met een enkele afdekplaat, en daarnaast (beide kanten) dus 1 of 2 van die dimmer montageplaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja, "Philips Tap" is wat compacter. Dat bestaat dus misschien wat beter bovenop bestaand schakelmateriaal.

Echter, zelf wil ik dat gewone stopcontact daar liever niet kwijt. Dus dan moet ik toch nog wat creatiever worden :P. Ik heb iig niet de evil soldering skills oid. om echt taps of dimmer switches te gaan ontmantelen en in te bouwen achter gewone pulsdrukkers ofzo :P

[ Voor 24% gewijzigd door eymey op 03-06-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
ik heb een osram lightify toegevoegd aan mijn collectie, toevoegen was zo gedaan maar de lamp reageert niet op siri verzoeken. Via de hue app kan ik hem wel gewoon besturen. Iemand ervaring mee, poging van philips om gebruik van andere lampen te ontmoedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37
Heb je voor de Osram Lightify echt hun basisstation nodig om het, later, samen te laten werken

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb de RGBW lightify gewoon rechtstreeks met de hue hub verbonden. Maar kom nu inderdaad inderdaad tegen dat apple homekit geen 3th party lampen accepteerd. Technisch zal het allemaal dus wel kunnen alleen apple doet dus flauw in dit geval.

IFTTT recepten werken wel gewoon gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Ik kom zo'n beetje op het punt dat ik armaturen voor mijn woning kan gaan zoeken. Voor het plafond iig wel handig om nu te doen want ik kan nu nog kiezen waar ik aansluitingen wil plaatsen. (kabels wil ik volledig weggewerkt hebben)

Gezien de hue lampen niet extreem veel licht produceren heb ik de keuze om meerdere plafondarmaturen te plaatsen of bijvoorbeeld 2 van onderstaande. De grote in de woonkamer en de kleine in de keuken. Zal wel een dure grap worden gezien ik ze vol wil hangen met hue color lampen denk ik. :D Zou er ook voor kunnen kiezen om in die grote 6 x hue color te doen en 3 x hue white

grote e27 plafondlamp

iets minder grote e27 plafondlamp

Alternatieven / tips voor e27?

edit: deze lijkt mij ook wel erg mooi, zal alleen maar 1 e27 inpassen en is dus meer sfeerverlichting ondanks dat het een plafondlamp is.
Afbeeldingslocatie: http://www.retro-designlampen.nl/129-tm_large_default/hanglamp-norm-69-xl-normann-copenhagen.jpg

Vast niet het topic hiervoor maar ik begin toch enthousiast te worden van sommige armaturen. Zo'n norm 69 of onderstaande icm hue lijkt mij cool..
norm 69 - pineapple
Afbeeldingslocatie: http://s33.postimg.org/b3rizjtwv/Decorative_Environmental_DIY_Assembled_Type_Natu.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door warcow op 04-06-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Dat is idd wel het nadeel met dit soort armaturen.... erg gaaf, maar het komt de lichtopbrengst niet ten goede.

Wij hebben boven de eettafel zo'n Ikea PS 2014 lamp: http://www.ikea.com/nl/nl...__0364065_PE548416_S4.JPG

Hier zit dan nog geen Hue in... maar wel iets vergelijkbaars (Megaman lamp die van warmwit naar heel warmwit dimt). Het geeft iig wel sfeer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
eymey schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 22:42:
Dat is idd wel het nadeel met dit soort armaturen.... erg gaaf, maar het komt de lichtopbrengst niet ten goede.

Wij hebben boven de eettafel zo'n Ikea PS 2014 lamp: http://www.ikea.com/nl/nl...__0364065_PE548416_S4.JPG

Hier zit dan nog geen Hue in... maar wel iets vergelijkbaars (Megaman lamp die van warmwit naar heel warmwit dimt). Het geeft iig wel sfeer :P
Ik zou hier dan ook geen Hue Color in doen maar een Hue white ambience.
Die heb ik eergisteren gekocht en ben hier heel tevreden over!
Erg mooi om nu ook eindelijk alle kleurtemperaturen van het witte licht in te kunnen stellen vanaf 2000k.

Je wil immers wel zoveel mogelijk licht hebben ( kan natuurlijk ook gedimd worden ) en die armaturen laten weinig over van de totale lichtopbrengst van de lichtbron.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:46
Het is geen aanbiedingen topic maar mensen die een Hue White Ambiance zoeken kunnen deze bij Fonq met 5 euro korting bestellen.
Inclusief verzenden voor € 29,95.

Code staat in het Kortingscodes topic hier op GoT.

http://www.fonq.nl/produc...iance-single-pack/158727/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Crazyanz schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:05:
ik heb een osram lightify toegevoegd aan mijn collectie, toevoegen was zo gedaan maar de lamp reageert niet op siri verzoeken. Via de hue app kan ik hem wel gewoon besturen. Iemand ervaring mee, poging van philips om gebruik van andere lampen te ontmoedigen?
Ik heb hetzelfde met een setje gu10's van IINNR. Goedkoop en prima te besturen met de app(s), maar naar Siri luisteren ze niet (lukt mij niet die kamer te syncen met Siri). Mijn verklaring is dat dat INNR kennelijk Homekit niet ondersteunt ... al zou je denken dat de bridge met Homekit praat ilv de lampen ...

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
siri praat ook niet met de lampen maar met de hub, ik vermoed dat het of een licentie kwestie is of gewoon een manier van philips om op een zachte manier mensen te motiveren om hue lampen aan te schaffen. behalve dat het leuk is om tegen je telefoon te zeggen dat een lamp aan of uit moet gebruik ik het eigenlijk nooit :+

Waar ik nog niet helemaal achter ben is hoe ik er voor zorg dat de Osram lamp de juiste kleur gebruikt als hij weer automatisch aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Starterpack NU in de aanbieding op iBood.nl voor 149,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
Nu in de hunt voor 149,94. Oude bridge + 3 lampen, zowel GU10 of E27

5,95 verzending.

[ Voor 29% gewijzigd door The_Admin op 07-06-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

En nu (7 minuten later) weer uitverkocht. Voor degene die hem graag willen hebben: hij komt vandaag vast nog een keer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Oude bridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Ja, dus de rechter van deze foto
Afbeeldingslocatie: http://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2015/10/650x300ximg_561e966beee38.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.O2B_X_9wwF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
i know :) Maar dacht het plaatje te hebben gezien van de linker. Anyway, heb ze vorige week op 1dayfly besteld. Vandaag als goed is verzonden. Nieuwe bridge overigens en ook voor 150 exc verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Misschien een domme vraag maar hoe stel ik de kleurtemperatuur in van de nieuwe hue white lamp? Ik kan hem nu alleen maar aan en uit zetten en hij zit nu op de felste stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hue White kan je alleen dimmen, die hebben geen regelbare temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Janet_ schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:42:
Misschien een domme vraag maar hoe stel ik de kleurtemperatuur in van de nieuwe hue white lamp? Ik kan hem nu alleen maar aan en uit zetten en hij zit nu op de felste stand
Je hoopt dat je een pricewatch: Philips Hue White and Ambiance hebt :)
Ik raad je aan om de Hue White of terug te brengen, of via de v&a te verkopen en dan een White en Ambiance nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Oops sorry, ik bedoelde dus idd de hue white ambiance lamp.
Ik heb de colors voor in de woonkamer en de normale white in mijn zoons slaapkamer ik vond het onnodig en te duur om een color in de slaapkamer te hebben. Was eerst van plan om de normale hue white te kopen, maar kreeg een kortingscode van 7.50 van fonq en koos dus voor de nieuwere versie.
Maar ik kan dus niks nu, alleen maar aan en uit.. ook niet dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Janet_ schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:53:
Maar ik kan dus niks nu, alleen maar aan en uit.. ook niet dimmen.
Gebruik je de oude of nieuwe Hue App? Ik heb nog geen White Ambiance maar kan me zo voorstellen van Philips dat ze geen volledige ondersteuning voor deze nieuwe lamp in de oude Hue App hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Janet_ schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:42:
In de gen.2 app moet je op het lamp symbool zelf klikken. Waar je bij color lampen de kleur kan instellen, kan je bij de ambiance de wittint instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
eymey schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:49:
[...]

In de gen.2 app moet je op het lamp symbool zelf klikken. Waar je bij color lampen de kleur kan instellen, kan je bij de ambiance de wittint instellen.
Sinds gisteren heb ik ook een Ambiance white.
Deze is inderdaad te dimmen en de witte kleur te kiezen maar een kleurtemperatuur instellen heb ik niet kunnen vinden.
Dit zou wel een erg handige optie zijn bv instellen op 2700K en niet met je vinger gokken wat ongeveer warm wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Tsja, waarden invullen was handig geweest. Maar zo vind ik het ook wel werken. Tenslotte wil ik iets wat ik er fijn uit vind zien, niet een waarde ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawek
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2020
warcow schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 19:13:

Vast niet het topic hiervoor maar ik begin toch enthousiast te worden van sommige armaturen. Zo'n norm 69 of onderstaande icm hue lijkt mij cool..
Misschien is de Vita Silvia lamp een leuke lamp voor je :)
Ik heb hem zelf in de woonkamer hangen met een gekleurde Hue lamp er in. Geeft echt een super gaaf effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
HoppyF schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:37:
Het is geen aanbiedingen topic maar mensen die een Hue White Ambiance zoeken kunnen deze bij Fonq met 5 euro korting bestellen.
Inclusief verzenden voor € 29,95.

Code staat in het Kortingscodes topic hier op GoT.

http://www.fonq.nl/produc...iance-single-pack/158727/
Heb op fonq 2 living white ambiance en 2 dimmers besteld voor 103 euro.

Mochten de mensen te lui zijn om de kortingscode te zoeken hierbij nogmaals:
WB2NUA9EBH

Code lijkt onbeperkt te gebruiken en geeft 10 procent korting bij mij

Let op mocht je 2 of 3 living white ambiance lampen willen kies dan voor de set scheelt weer 7 procent met de losse

[ Voor 8% gewijzigd door OinkOink op 08-06-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
mawek schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Misschien is de Vita Silvia lamp een leuke lamp voor je :)
Ik heb hem zelf in de woonkamer hangen met een gekleurde Hue lamp er in. Geeft echt een super gaaf effect.
Net al een norm69 aangeschaft maar die Vita Silvia ziet er ook zeker goed uit! Lijkt mij inderdaad een mooi effect geven met de hue color lampen. Misschien dat ik zoiets in een slaapkamer of zo kan hangen, dan bestel ik er daar ook 1 of 2 van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
HoppyF schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:13:
[...]

//een kleurtemperatuur instellen heb ik niet kunnen vinden.
Dit zou wel een erg handige optie zijn bv instellen op 2700K en niet met je vinger gokken wat ongeveer warm wit is.
Voor deze inderdaad erg handige optie kun je beter een app als HuePro gebruiken, daar kun je de waardes ook numeriek ingeven voor o.a. kleurtemp en brightness. Vervolgens kun je die waardes ook weer copy/pasten naar andere lampen. Erg fijne app.

[ Voor 9% gewijzigd door Bert003 op 08-06-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Ik ben nog niet overtuigd van de hue white ambiance. Het is me nog niet gelukt de wakeup functie aan te zetten. De lamp gaat wel langzaam aan maar stopt op ongeveer " half fel"
Mijn normale wakeup light is dan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Janet_ schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:05:
Ik ben nog niet overtuigd van de hue white ambiance. Het is me nog niet gelukt de wakeup functie aan te zetten. De lamp gaat wel langzaam aan maar stopt op ongeveer " half fel"
Mijn normale wakeup light is dan veel beter.
Je doet nu net voorkomen alsof de Hue White Ambiance primair als wakeup light in de markt is gezet.
Dat is natuurlijk niet zo, echter werkt deze functie hier juist wel beter t.o.v. de eerdere generaties omdat deze wel heel laag kunnen dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zijn er meer mensen die 3th party lampen hebben toegevoegd aan hun HUE? Ik heb een lightify wrgb lamp toegevoegd. Maar die heeft de neiging om random aan te gaan. Ik heb inmiddels alle ifttt recepten, routines etc verwijderd maar dit helpt niets. de originele hue lampen hebben nergens last van overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Crazyanz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:47:
zijn er meer mensen die 3th party lampen hebben toegevoegd aan hun HUE? Ik heb een lightify wrgb lamp toegevoegd. Maar die heeft de neiging om random aan te gaan. Ik heb inmiddels alle ifttt recepten, routines etc verwijderd maar dit helpt niets. de originele hue lampen hebben nergens last van overigens.
Geen andere zender in de buurt die dit kan veroorzaken? Geprobeerd om opnieuw te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

Crazyanz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:47:
ik heb precies hetzelfde met een osram lamp op een gen1 bridge. ik heb geen philips lampen.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Jochemd13 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:19:
[...]

Geen andere zender in de buurt die dit kan veroorzaken? Geprobeerd om opnieuw te koppelen?
Ja vandaag alles opnieuw ingesteld, nadat ik het kanaal had aangepast werd de lightify uberhaupt even niet gezien door de hub en kon ik alles resetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 22:07
Voor de mensen die nog een set willen kopen.

Bij karwei nu:
Toon thermostaat +gratis philips hue color startpakket 1.0 - €229,-
Hue white ambiance starterset 2.0 - €134,95 (€5,0 korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
prld schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:04:
Voor de mensen die nog een set willen kopen.

Bij karwei nu:
Toon thermostaat +gratis philips hue color startpakket 1.0 - €229,-
Hue white ambiance starterset 2.0 - €134,95 (€5,0 korting)
Die met Toon is zeker een aanbieding, alleen die tweede kost normaal minder zelfs pricewatch: Philips Hue White Ambiance Starter Pack A19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Apple announces Home app for iOS 10 8)

http://www.theverge.com/2...ios-10-homekit-smart-home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Welke app is voor Android phones de ultimate app om Hue lampen mee te beheren? All 4 hue?
Ik vind All 4 hue behoorlijk onoverzichtelijk. Zijn er apps waar je heel gemakkelijk je eigen scenes kan maken en ze ook op je Lock screen kan plaatsen voor quick access? Ik heb voor dat laatste Tappur ofzo iets geinstalleerd, maar die app werkt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Laatst online: 20-09 22:07
Jochemd13 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:58:
[...]

Die met Toon is zeker een aanbieding, alleen die tweede kost normaal minder zelfs pricewatch: Philips Hue White Ambiance Starter Pack A19
Je hebt gelijk, en dan durven ze te adverteren met altijd laagste prijs :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
technoaddict schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:26:
Welke app is voor Android phones de ultimate app om Hue lampen mee te beheren? All 4 hue?
Ik vind All 4 hue behoorlijk onoverzichtelijk. Zijn er apps waar je heel gemakkelijk je eigen scenes kan maken en ze ook op je Lock screen kan plaatsen voor quick access? Ik heb voor dat laatste Tappur ofzo iets geinstalleerd, maar die app werkt totaal niet.
Probeer HuePro eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
lightify bulb net maar weer vervangen door een gewone lamp, compleet waardeloos zoon lamp die random aanschiet... gister avond leek het goed te gaan, vandaag toen ik thuis kwam stond ie toch weer aan en vanavond is die wel 5x random aangegaan.

ik lees hier en daar dat het vaker voorkomt maar er lijkt niet echt een oplossing voor te zijn. |:(

[ Voor 23% gewijzigd door haakjesluiten op 14-06-2016 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
Weet iemand of het mogelijk is om de bridge op een andere poort dan 80 te laten werken?
Mijn router wil port 80 niet forwarden dus kan ik geen andere apps dan die van Philips zelf gebruiken buitenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Voor mensen die nog geïnteresseerd zijn in LivingWhites pluggen. Er zitten er heel veel in de boxen van iBood. [Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016

V&A en Marktplaats goed in de gaten houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Weet iemand toevallig of de Hue White Ambiance ook te koop is bij de Praxis? Er zit daar namelijk nu 20% korting op het hue assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
bloodlynx schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:51:
Weet iemand toevallig of de Hue White Ambiance ook te koop is bij de Praxis? Er zit daar namelijk nu 20% korting op het hue assortiment.
Helaas niet, https://www.praxis.nl/ver...ed-lampen/d74/?q=brand%3E{phil}--fh_slimme_lamp%3E{ja}
Als je op Hue zoekt vind je maar weinig..
Misschien heb je nog kans in een winkel zelf, maar ga er maar niet van uit...

[ Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 15-06-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 15:57

Mitchell

Ondertitel

jip_86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
Voor mensen die nog geïnteresseerd zijn in LivingWhites pluggen. Er zitten er heel veel in de boxen van iBood. [Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016

V&A en Marktplaats goed in de gaten houden dus :)
offtopic:
Geen idee of ik dit hier mag posten of niet, maar ik heb die van mij in V&A gezet. En verkocht.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Jochemd13 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Helaas niet, https://www.praxis.nl/ver...ed-lampen/d74/?q=brand%3E{phil}--fh_slimme_lamp%3E{ja}
Ik ga vanmiddag in de lunch even langs voor een white+dimmer gelijk eens kijken of ze inderdaad ook ambience lampen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

Nicap

Tsssk....

Vorige week nog wel in een Praxis geweest voor een Hue White. Nog wel gekeken naar de Ambiance, maar die lag er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Net even langs geweest en ze hadden alleen de whites en de led strip. Maar toch weer een mooie aanvulling extra lamp en een dimmer. Viel me op deze white zich lastig liet koppelen uiteindelijk serie nummer maar ingevoerd toen werkte die eindelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Nicap schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:02:
Vorige week nog wel in een Praxis geweest voor een Hue White. Nog wel gekeken naar de Ambiance, maar die lag er niet.
Bij Fonq hebben ze de Ambiance wel. Met een kortingscode kun je zomaar 5 euro korting eraf krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
HoppyF schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:12:
[...]

Bij Fonq hebben ze de Ambiance wel. Met een kortingscode kun je zomaar 5 euro korting eraf krijgen.
Er zijn goedkopere ;)
pricewatch: Philips Hue White Ambiance Starter Pack A19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:13
Ik wordt schijt, schijt, schijt en schijtziek van hue icm siri. Het werkt voor geen ene dolle bende en ik sta op het punt die hele troep ritueel te verbranden! Sorry, dat moest ik even kwijt.

Ik heb siri 1 keer werkend gehad, daarna noooit weer. De ondersteuning van hue zelf is ook bud. Steeds als ik de app open en naar de siri settings ga dan zegt ie dat ie aan het synchroniseren is met icloud. Ik moet dan een paar jaargetijden wachten en het weer proberen. Ja, er staat minuten, maar al wacht ik tot ik 100 ben, werken doet het niet.

Inmiddels heb ik die bridge al 1000x gereset, de siri settings in de app gerest. Niets, maar dan ook niets werkt. Ja, icloud uitloggen. Dan kom ik verder, maar dan komt probleem 2 dat die icloud sleutelhanger aan moet. Goed, prima. Daarvoor moet ik dus ook weer inloggen in icloud en hebben we probleem 1 weer terug. Inmiddels ben ik rijp voor het gesticht, want als er iets is waar ik heel slecht tegen kan is het dit soort troep wat genoeg kost, niet werkt en waarvan het zo ondoorzichtig als casper het spookje is waar de fout zit.

Stom genoeg probeer ik het met een app update weer om vervolgens weer al vloekend en tierent in dezelfde visueuze cirkel te komen. Hoe moeilijk kan het zijn deze troep te laten werken?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:13
.....

Dat dus. Om de 1 of andere vage reden werkt het nu... Wat het is geweest?
Ik denk dat Joost dat niet eens weet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Zo nu en dan is Hue, naast heel erg mooi en handig, inderdaad ook wel frustrerend. Ook op Android

Toevallig vierde ik afgelopen zondag (alvast) m'n verjaardag. En ik wilde wat Hue dingetjes (en de Hue Ambiance) demonstreren.

Wilde de hele Hue app (gen.2) gewoon niet meer met de bridge verbinden :(. Terwijl ik het zaterdag nog had gebruikt. Hij zag de bridge als nieuw, maar ook een nieuwe connectie leggen lukte niet.

Gelukkig deden 3rd party Hue apps het nog wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domme vraag misschien, als ik een lamp zou uit de bridge verwijderen via de Hue app, hoe kan ik hem daarna dan terug toevoegen? Want die lamp heeft dan toch nog steeds de netwerk-key van de bridge erin zitten?
Als ik via de Hue app naar nieuwe lampen zoek zal hij die lamp dus waarschijnlijk niet vinden dan. Enkel via serienummer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
eymey schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:35:
Zo nu en dan is Hue, naast heel erg mooi en handig, inderdaad ook wel frustrerend. Ook op Android
Dat dus ja. Op de nieuwe app zegt hij nu elke keer dat er een update is, maar als je update kiest gebeurt er niets en kom je gewoon bij de lampen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 20-09 21:16
Klein beetje offtopic wellicht. Maar weten jullie nog een mooie lamp voor in de gang en badkamer? Ik zoek al weken naar iets, maar kan niks leuks vinden met een E27 of GU10 fitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Laatst online: 20-09 22:28
outlandos schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:31:
Klein beetje offtopic wellicht. Maar weten jullie nog een mooie lamp voor in de gang en badkamer? Ik zoek al weken naar iets, maar kan niks leuks vinden met een E27 of GU10 fitting.
Wandlamp, plafondlamp, tafellamp, vloerlamp, spot?

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 20-09 21:16
Waus26 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:32:
[...]

Wandlamp, plafondlamp, tafellamp, vloerlamp, spot?
Platfond, en de 'aansluiting' moet minimaal 8cm x 8cm groot zijn (zo groot zjin de openingen in het plafond).

[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 16-06-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Ik bedoelde de losse White Ambiance lamp, als je die van € 34,95 voor € 29,95 kunt kopen scheelt dat toch. Wat moet je met de starter pack als je al een bridge hebt en geen losse schakelaar wil?
Voor 90 euro kun je dan beter 3 losse lampen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
HoppyF schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Ik bedoelde de losse White Ambiance lamp, als je die van € 34,95 voor € 29,95 kunt kopen scheelt dat toch. Wat moet je me de starter pack als je al een bridge hebt en geen losse schakelaar wil?
Ik dacht je bedoelde deze starterset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel3
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik weet niet of de onderstaande vraag hier ook gesteld mag worden, mocht dat niet toegestaan zijn zal ik hem weer verwijderen :).

Sinds kort heb ik mijn eigen huisje en daar hoort natuurlijk ook verlichting bij. Hiervoor wil ik een eigen versie van de Seletti Maman gaan maken met HUE-verlichting. Hierbij wil ik ook gebruik maken van de HUE dimmer switch. Echter zag ik op de site dat deze dimmer maximaal tien lampen ondersteund. Weten jullie of dit ook echt maximaal tien lampen zijn, of is het net als bij de Bridge? Waarbij officieel 50 lampen kunnen worden aangesloten, maar in de praktijk blijkt dat dit er veel meer kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
daniel3 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:10:
Ik weet niet of de onderstaande vraag hier ook gesteld mag worden, mocht dat niet toegestaan zijn zal ik hem weer verwijderen :).

Sinds kort heb ik mijn eigen huisje en daar hoort natuurlijk ook verlichting bij. Hiervoor wil ik een eigen versie van de Seletti Maman gaan maken met HUE-verlichting. Hierbij wil ik ook gebruik maken van de HUE dimmer switch. Echter zag ik op de site dat deze dimmer maximaal tien lampen ondersteund. Weten jullie of dit ook echt maximaal tien lampen zijn, of is het net als bij de Bridge? Waarbij officieel 50 lampen kunnen worden aangesloten, maar in de praktijk blijkt dat dit er veel meer kunnen zijn.
De Hue dimmer switch ondersteunt maximaal twee kamers, dus zo lang je de lampen groepeert onder twee kamers komt het goed.

Trouwens een tip over die lamp, hier heb je dezelfde voor minder ;)
http://nl.aliexpress.com/...18-4fd1-96ee-8e134f17b176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsato
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 11:16
Fire69 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:58:
Domme vraag misschien, als ik een lamp zou uit de bridge verwijderen via de Hue app, hoe kan ik hem daarna dan terug toevoegen? Want die lamp heeft dan toch nog steeds de netwerk-key van de bridge erin zitten?
Als ik via de Hue app naar nieuwe lampen zoek zal hij die lamp dus waarschijnlijk niet vinden dan. Enkel via serienummer dan?
Als je in de app naar nieuwe lampen zoekt dan wordt een via de app/API verwijderde lamp gewoon weer gevonden (tenzij je de lamp tussendoor op een andere bridge hebt gebruikt ofzo, dan gaat het via de 6-cijferige code op de lamp).

[ Voor 10% gewijzigd door Robsato op 17-06-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Iemand nog tips voor inbouw spots waar de Hue GU10 in past? Ik snap dat ik het beste inbouwspots kan nemen met een 'losse fitting', maar ik ben eigenlijk op zoek naar gewoon een link naar een inbouwspot die iemand al gebruikt en die perfect past?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Backspace-NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:35:
Iemand nog tips voor inbouw spots waar de Hue GU10 in past? Ik snap dat ik het beste inbouwspots kan nemen met een 'losse fitting', maar ik ben eigenlijk op zoek naar gewoon een link naar een inbouwspot die iemand al gebruikt en die perfect past?
Tja er zijn zoveel modellen met een "losse fitting" , bekijk websites zoals de lampenier etc. en maak je keuze. Niet zo moeilijk toch? :?

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
HoppyF schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:18:
[...]

Ik bedoelde de losse White Ambiance lamp, als je die van € 34,95 voor € 29,95 kunt kopen scheelt dat toch. Wat moet je met de starter pack als je al een bridge hebt en geen losse schakelaar wil?
Goede tip! Net een white ambiance en twee dimmers besteld. 3 bestellingen, 3 pakketjes morgen maar wel 3 x 5€ korting ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Jochemd13 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Vanochtend heb ik een HUE dimmer switch en HUE White gekocht ter aanvulling. Kreeg keurig 20% korting. Gewoon vragen bij de kassa. HUE ambiance lag er niet. Praxis Assen

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Hokkie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:22:
[...]

Vanochtend heb ik een HUE dimmer switch en HUE White gekocht ter aanvulling. Kreeg keurig 20% korting. Gewoon vragen bij de kassa. HUE ambiance lag er niet. Praxis Assen
Mooi, ja idd ze hebben alleen die Ambiance niet in het assortiment, wat je wel zou verwachten als ze verder wel alle witte lampen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Toch wel lastig, sinds een week de HUE Color starter kit in huis. En nu elke dag weer met de wens zitten om uit te breiden, en elke keer zit ik zo van.. Niet doen.. Wel doen.. Niet doen.. Wel doen.. 60 euro voor een color lamp is niet niks. En dan mezelf de vraag stellen, wat is nou 60 euro op 25000 branduren?..... Tja.. Toch maar wachten op mn volgende salaris. Heb nu de Starter Kit en een Amazon Echo Dot gekocht, dus voor deze maand genoeg uitgegeven aan 'hobby' spul..
Pagina: 1 ... 16 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.
Kortingen/aanbiedingen m.b.t. Hue hier graag plaatsen: [Aanbiedingen / Kortingscodes] Philips Hue