Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:49:
Hey,laat korfbal hierbuiten ;). Ik sta over 2 weken toch wel op het NK hoor :D .

Maar het is wel raar dat mannen en vrouwen een aparte competitie hebben inderdaad, ik heb ook een vriendin die menig mannelijke speler kapot maakt. Fysiek scheelt het niet veel, misschien gebruiken ze alleen de voicecom iets te veel ;)

leuke discussie inderdaad
Zo ken ik ook wel vrouwen die mannen in een bepaalde sport kapot maken, echter is dit vrijwel nooit de wereldtop mannen tegen wereldtop vrouwen. If you catch my drift.

Waardoor het ook komt, de CSGO top teams bij de mannen winnen makkelijk tegen alle vrouwenteams (net als de Europese en NA teams niet veel moeite hebben met Aziatische teams op het moment). Wellicht is het maintoernooi niet eens alleen voor mannen, maar kwam gewoon geen enkel vrouwenteam in de buurt van kwalificatie ^^

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:49
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:13:
Ik zit Katowice te kijken en ik vind het vreemd dat de dames een apart toernooi hebben. Waarom is dit? Waarom zijn ze niet gelijk aan de mannen? Er zit talent zat bij de dames, sommige zijn OP as fuck. Als ESports wil groeien moet je dit soort dingen juist vermijden lijkt mij.
Omdat ze nou eenmaal niet zo goed kunnen gamen.
Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Streamen kunnen ze wel goed.

Met half ontbloot bovenlijf.

En duizenden gratis skins en keys.

En gratis pc die ze hebben.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ptor schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:59:

....
LELELELELEL _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:27

Loetn

All-time lurker

r4ptor schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:59:

....
I see you know them very well... :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:49:
Hey,laat korfbal hierbuiten ;). Ik sta over 2 weken toch wel op het NK hoor :D .

Maar het is wel raar dat mannen en vrouwen een aparte competitie hebben inderdaad, ik heb ook een vriendin die menig mannelijke speler kapot maakt. Fysiek scheelt het niet veel, misschien gebruiken ze alleen de voicecom iets te veel ;)

leuke discussie inderdaad
off-topic: dan kan je net zo goed ook naar het WK, aangezien het daar al jaren een finale is tussen NL en BE ;).

on-topic: wat is traden op lounge vermoeiend zeg.. Of je wordt keihard gelowballed of mensen overvragen echt enorm. Om nog maar te zwijgen over al die kut scammers.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Kser schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:43:
[...]

Ik heb die videos niet eerder gezien, maar die gozer zegt hetzelfde wat ik zei. Crouchen is niet aangeraden tenzij je ongemerkt de tijd ervoor krijgt.

Voor sprayen is je recoil control de beslissende factor, en die is precies hetzelfde of je nu stil staat of bukt. Volgens de filmpjes die jij linkt mag je tot 34% van de max speed bewegen en kun je net zo goed schieten.

Veel cijfers en statistieken om tot precies dezelfde aanbeveling te komen. 8)7
Ja dat snapte ik, ik wou alleen wijzen op de accuracy haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
ja zo heb ik het ook ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:40
Ik zit Katowice te kijken en ik vind het vreemd dat de dames een apart toernooi hebben. Waarom is dit? Waarom zijn ze niet gelijk aan de mannen? Er zit talent zat bij de dames, sommige zijn OP as fuck. Als ESports wil groeien moet je dit soort dingen juist vermijden lijkt mij.
Omdat het aan 2 factoren ligt.

1, als mannen een eigen leauge hebben en vrouwen niet, dan is het sexistisch en discriminatie, daarom hebben ze een eigen leauge.

2, Aangezien vrouwen niet kunnen navigeren, is het niet handig om met een mannen team te spelen, vooral met callouts in mappen >:) >:) >:)

Wait for it............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik vond dat vrouwentoernooi ook maar een beetje raar omdat je inderdaad zou denken dat er geen verschillen zijn, in tegenstelling tot fysieke sporten. Maar op reddit wat meer comments erover zitten lezen en daar kwam ik deze grafiek tegen.

http://imgur.com/No37b61

Wellicht zijn er meer verschillen tussen man en vrouw in de hersenen wat zich uitwerkt in gamen, maar dan blijft de vraag of het verschil groot genoeg is om aparte toernooien te houden. Als blijkt dat negroïde mensen gemiddeld snellere reactietijden dan kaukasische mensen zouden hebben, dan zouden we toch ook geen rassenklasses hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Er spelen veel meer mannen CS dan dames. Dat is enigszins te verklaren vanuit hoe onze hersenen anders zijn geprogrammeerd waardoor mannen een voorkeur hebben voor bepaalde spellen en dames hebben we een voorkeur voor andere soorten spellen.

De populatie dames in CS begint al klein, daarvan zal een deel ook afhaken vanwege allerlei negatieve reacties en stigma die heerst in spellen zoals CS. (Meisjes kunnen niet schieten, aanrecht, zuigen, poppen en dergelijke).

Uitgaande van een dezelfde percentage spelers die met de top mee kunnen draaien (oftewel dames zijn even goed zoals de heren), dan kun je al snel verwachten dat er zeer weinig vrouwen in de pro scene zijn.

---

Lang geleden waren er CS toernooien en daar speelden alleen mannen in, wellicht zaten er een paar dames tussen in de pro teams (?) maar de top bestond alleen uit mannen. De vrouwelijke kiijkers en spelers dachten, wacht eens even, waar zijn de dames?

Esports draait om marketing... er zijn vrouwelijke spelers, maar hoe richt je je reclame op die doelgroep het beste? Een dames toernooi. De dames krijgen dan de spotlight, de hardwareproducenten krijgen de kans om gericht te adverteren naar de vrouwelijke kijkers.

--

Waarom zijn er geen mixed teams? Hier ben ik er nog niet uit. Een verklaring die ik heb gelezen is dat als je als een speler door wilt breken, je mee moet doen met de scene en goede resultaten behalen. Maar gezien de vrouwen en mannen leagues apart zijn, kun je je als vrouwelijke speler aan de ene kant moeilijk "goede" vergelijkbare resultaten behalen, en aan de andere kant kom je moeilijker in een goede team om jezelf te verbeteren.

Bovendien moet gedacht worden aan groepsdynamiek. Teams brengen heel veel tijd met elkaar door. Ben je als een vrouwelijke speler comfortabel in een klein kamertje met 4 heren de hele dag. Heren die overigens gewend zijn aan elkaar en andere mannen omdat ze het als een "mannenspel" ervaren. Het verandert de interactie tussen de spelers en hoe ze met elkaar omgaan. Uiteraard kan het zijn dat de dames in kwestie meer een tomboy is (geen belediging) en er geen moeite mee heeft, maar het kan zijn dat de heren er wel moeite mee hebben zich aan te passen.
Denk maar eens, jij als een team baas van een heren pro team, wil jij een dame in je groep brengen? Goede stats, goede speler, maar je introduceert dan wel een vrouw in je team.... Of kies je voor een mannelijke speler met dezelfde goede stats zonder alle gevolgen van het introduceren van een vrouw in je team?

Ik kan mij goed begrijpen dat er vrouwen zijn die met de top van de top willen meedraaien in mixed teams, maar ik denk dat het zeer moeilijk is om dat voor elkaar te krijgen.

Ik denk dat de meerderheid van de dames dan toch liever kiest om gezellig met andere dames de esports avontuur te beleven, waarbij ze genoeg in de spotlight staan en ook prijzen winnen.

Denk maar zelf, wil jij in de top 500 van de wereld zijn en in een team zitten die in de eerste ronde al verliest, of wil je op dezelfde niveau speler maar dan de top 25 van de vrouwen zijn en in (halve) finales komen?

Ik denk dat de spelers en sponsoren dan toch liever de extra spotlight hebben.

--

Ondanks alles hoop ik toch dat we binnenkort een goede vrouwelijke speler in een top team zien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jelle Brolnir schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:52:
Vraag mij wel af of er een regel is dat eem vrouw niet mag meespelen in een team ?
Dat is met voetbal toch ook zo ofniet. Al heeft dat ook veel met fysiek en praktische zaken te maken. Bij dit maakt het denk ik minder uit, maar dames vinden het volgens mij ook wel stoer om een eigen toernooi te hebben.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
Luxicon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:00:
[...]

Dat is met voetbal toch ook zo ofniet. Al heeft dat ook veel met fysiek en praktische zaken te maken. Bij dit maakt het denk ik minder uit, maar dames vinden het volgens mij ook wel stoer om een eigen toernooi te hebben.
Tja, dat met de fysieke zaken is het met voetbal heh...

Stoer ? Mwoa, prijzengeld is een stuk nuttiger in het mannentoernooi hoor :-)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 10-09 17:35
Leveren die vrouwenteams gewoon niet veel sponsor geld en marketing op? Dat is het toch volgens mij? Die vrouwen kunnen er weinig van hoor. CLG red is full time met zo'n gaming house, sponsoren, equipment, support etc. Ze bakken er verder volgens mij niet veel van.

https://play.esea.net/ind...tity_id=54882#entity54882

Nog maar gezocht ze spelen ESEA main en staan 35ste van de 60. Hierboven is ESEA premier waar de redelijk tier 4 NA teams spelen(behalve TS, maar die gaan promoveren). Daarboven is pas ESEA professional waar de top van NA(tier 3 of hoger) zit. Hier zitten de meeste 'pro' teams die ook full time zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door IAmNice op 08-03-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik heb een headset van 5 euro en wil upgraden. Ik vind veel te veel reviews die allerlei verschillende headsets aanraden waardoor ik door de bomen het bos enzo niet meer kan zien. Ik wil rond de 50 e max kwijt zijn, dan moet toch wel iets leuks te vinden zijn? Wat raden jullie aan? Of is mijn headset van 5 e prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Tennisbal schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:00:
Ik heb een headset van 5 euro en wil upgraden. Ik vind veel te veel reviews die allerlei verschillende headsets aanraden waardoor ik door de bomen het bos enzo niet meer kan zien. Ik wil rond de 50 e max kwijt zijn, dan moet toch wel iets leuks te vinden zijn? Wat raden jullie aan? Of is mijn headset van 5 e prima?
in principe voldoet elke headset. echter voor iets dat je vaak vele uren op je hooft heb zitten is een beetje kwaliteit en comfort wel wenselijk. zou net even iets meer uitgeven en voor een kingston-hyperx-cloud gaan.

ben zelf zeer te spreken over de prijs kwaliteit verhouding. en vele reviews op het internet zeggen het zelfde.

over mezelf gesproken. mn laatste 2 rank up waren vrij snel achter elkaar en waarschijnlijk net te veel van het goede. na 2 slechte potjes die dik verloren een derank naar nova 2 gehad. wel typisch dat in die potjes de top speler telkens een unranked account had. naja even een rankje terug en opnieuw oefen zodat ik de volgende keer nova 3 wel aan kan :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ook cache gaat een (kleine) grafische update krijgen!

https://twitter.com/FMPONE/status/707389734977458180?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Meteen allemaal haat reacties op zijn tweet, terwijl er nog niks bekend is verder? :P
Als je iets meer wil uitgeven heb je in ieder geval iets goeds zoals de Kingston HyperX Cloud inderdaad of de Steelseries Siberia V2 :)

[ Voor 47% gewijzigd door Louw Post op 09-03-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ben niet zo'n fan van hoe nuke eruit ziet, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Laatst online: 28-12-2024
Broud schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:26:
Ben niet zo'n fan van hoe nuke eruit ziet, maar we zullen zien.
Snap niet wat er mis is met die kleine aanpassingen. Vind de veranderingen echt minimaal en het is weer even wennen. Maar ten opzichte van de oude Nuke vind ik het niet echt denderend nadelig ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Louw Post schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:25:
[...]

Meteen allemaal haat reacties op zijn tweet, terwijl er nog niks bekend is verder? :P

[...]

Als je iets meer wil uitgeven heb je in ieder geval iets goeds zoals de Kingston HyperX Cloud inderdaad of de Steelseries Siberia V2 :)
tnx! Ik word gek van al die SEO sites waar 'reviews' op staan... helaas is de V2 niet meer te krijgen, of moet ik de usb hebben? (weet niet wat beter is)? Er is wel een V3 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Tennisbal schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:55:
[...]

tnx! Ik word gek van al die SEO sites waar 'reviews' op staan... helaas is de V2 niet meer te krijgen, of moet ik de usb hebben? (weet niet wat beter is)? Er is wel een V3 uit?
Dan zou ik voor de Kingston HyperX Cloud gaan, heeft ook vele reviews hier in de Pricewatch. De Steelseries V3 zou vergelijkbaar zijn met de V2, maar een stukje duurder, vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Louw Post schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:26:
[...]

Dan zou ik voor de Kingston HyperX Cloud gaan, heeft ook vele reviews hier in de Pricewatch. De Steelseries V3 zou vergelijkbaar zijn met de V2, maar een stukje duurder, vandaar..
en dan usb versie of jack (voor CSGO)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Tennisbal schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:27:
[...]

Ik ben voor analoog maar dat is omdat ik slechte ervaringen heb met ruis over usb.
(daar ga je met je toentertijd high end asrock/assfuck mobo)

[ Voor 11% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-03-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Tennisbal schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:27:
[...]

ik had je een linkje gegeven naar de jack versie in de pricewatch (daar staan ook de reviews). de cloud 2 is de usb versie. de headset zelf is gelijk aan de cloud 1 allen heeft deze in ingebouwde geluidskaart en volume regeling in het snoer en een virtual 7.1 surround support. dit werkt in sommig games redelijk maar in counterstrike merk je er weinig van. de cloud 2 is ook iets duurder als de cloud 1.

edit1:
Jelle Brolnir schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Ik ben voor analoog maar dat is omdat ik slechte ervaringen heb met ruis over usb.
(daar ga je met je toentertijd high end asrock/assfuck mobo)
ik heb zelf de cloud 2 en merk alleen een plopje bij het intialiseren van de driver.
maargoed je moet die usb geluidskaart als de zelfde kwaliteit beschouwen als gemiddelde onboard geluidskaart.

verreweg het beste resultaat heb je natuurlijk met een dedicated geluidskaart en een jack versie van een headset

edit2:

zal dan ook even melden dat mijn gehoor niet 100% is dus een purist zal er misschien anders over denken.

[ Voor 39% gewijzigd door estrion op 09-03-2016 16:00 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Louw Post schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:25:
[...]

Er zijn inderdaad veel mensen die zeuren dat ze denken dat door de update Cache ook fps problemen zal krijgen, verder vinden ze de map ook goed zoals hij nu is. Maar ik heb wel vertrouwen in FMPONE, uit mijn ervaring zal hij echt geen half werk leveren.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
markdm schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Er zijn inderdaad veel mensen die zeuren dat ze denken dat door de update Cache ook fps problemen zal krijgen, verder vinden ze de map ook goed zoals hij nu is. Maar ik heb wel vertrouwen in FMPONE, uit mijn ervaring zal hij echt geen half werk leveren.
Als er iemand goede mappen kan maken qua FPS is het FMPONE wel, Santorini draait ook als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Inderdaad FMPONE kan echt wel iets van mapmaking. Toen er een lijstje was met bomb stuck spots op cache, ging hij ze gelijk fixen.. Dit lijstje kwam door het bombstuck probleem op inferno tijdens een promatch.

Inferno heeft iets van 100+ zo'n spots.

Newferno hype coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:40:
Inderdaad FMPONE kan echt wel iets van mapmaking. Toen er een lijstje was met bomb stuck spots op cache, ging hij ze gelijk fixen.. Dit lijstje kwam door het bombstuck probleem op inferno tijdens een promatch.

Newferno hype coming!
Inferno heeft niet zoveel veranderingen nodig, maar nieuwe textures zouden wel fijn zijn en als de onnodige pilaren mid worden verwijderd en banana wat groter wordt zonder de pilaren zou ik blij zijn. En de gang bij T spawn mag ook wel wat wijder. En de truck dicht bij site mag ook vervangen worden door iets beters. Toch aardig wat, maar extra paden naar B ofzo zoals reddit suggereert leek me onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Afbeeldingslocatie: http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fimg-9gag-fun.9cache.com%2Fphoto%2Fa8MqWmY_700b.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2267595%2F11%2F25

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
r4ptor schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:40:

Newferno hype coming!
dan mogen ze Cruise ook snel fixen. Bij achterste hostage kan je klem komen te zitten in de hoek bij de stoeltjes... Gooide toen ook nog per ongeluk mijn wapen weg omdat ik van alles probeerde om weg te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
estrion schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:54:
[...]

ik had je een linkje gegeven naar de jack versie in de pricewatch (daar staan ook de reviews). de cloud 2 is de usb versie. de headset zelf is gelijk aan de cloud 1 allen heeft deze in ingebouwde geluidskaart en volume regeling in het snoer en een virtual 7.1 surround support. dit werkt in sommig games redelijk maar in counterstrike merk je er weinig van. de cloud 2 is ook iets duurder als de cloud 1.

edit1:

[...]

ik heb zelf de cloud 2 en merk alleen een plopje bij het intialiseren van de driver.
maargoed je moet die usb geluidskaart als de zelfde kwaliteit beschouwen als gemiddelde onboard geluidskaart.

verreweg het beste resultaat heb je natuurlijk met een dedicated geluidskaart en een jack versie van een headset

edit2:

zal dan ook even melden dat mijn gehoor niet 100% is dus een purist zal er misschien anders over denken.
Ik heb de Cloud 2 USB besteld. tnx voor meedenken :) wel handig dat ik zowel usb als jack heb, kan hem ook voor phone gebruiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 09-03-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Brogala schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:57:
[...]

Inferno heeft niet zoveel veranderingen nodig, maar nieuwe textures zouden wel fijn zijn en als de onnodige pilaren mid worden verwijderd en banana wat groter wordt zonder de pilaren zou ik blij zijn. En de gang bij T spawn mag ook wel wat wijder. En de truck dicht bij site mag ook vervangen worden door iets beters. Toch aardig wat, maar extra paden naar B ofzo zoals reddit suggereert leek me onnodig.
Zijn toch al 3-4 grote veranderingen dat je zegt. Valve gaat die echt niet zo aanpassen dus een revamp zou logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r4ptor schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:03:
[...]

Zijn toch al 3-4 grote veranderingen dat je zegt. Valve gaat die echt niet zo aanpassen dus een revamp zou logischer zijn.
Wat wil jij dan voor een grote verandering zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Tennisbal schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:32:
[...]

Ik heb de Cloud 2 USB besteld. tnx voor meedenken :) wel handig dat ik zowel usb als jack heb, kan hem ook voor phone gebruiken :)
ok, succes er mee, ik hoop dat ie je bevalt :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Brogala schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:16:
[...]

Wat wil jij dan voor een grote verandering zien?
Buiten degene die jij opnoemt, geen. Het is allemaal prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:40
Plantronics Gamescom 780

Die gebruik ik al 2 jaar en is nog nooit wat mee gebeurd. 5.1 echte surround en ondersteund 7.1 ook (virtueel). Zit fijn, krijg geen hoofdpijn van die headset, microfoon is ook helder als je praat met anderen. Dat ding kost denk ik 50 euro of net eronder :D

edit:

Laat maar ik las dat je er al 1 besteld had 8)

[ Voor 4% gewijzigd door silverchaoz op 10-03-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Top headset!! Zit perfect en goed geluid. Straks testen met gamen :)

Hoe schakelen jullie in windows snel van koptelefoon naar boxen geluid? Nu moet ik elke keer handmatig moeilijk wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Tennisbal schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:45:

Hoe schakelen jullie in windows snel van koptelefoon naar boxen geluid? Nu moet ik elke keer handmatig moeilijk wisselen?
ehh... geen idee. ik heb geen boxen aan mn pc :+
maar mooi dat de headset je bevalt

eerste hit op google
https://www.reddit.com/r/...dphones_and_your_speaker/

[ Voor 19% gewijzigd door estrion op 10-03-2016 16:01 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Tennisbal schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:45:

Je kunt met nircmd een shortcut maken die je headset of speakers default sound device maakt: http://www.nirsoft.net/ut...tml#setdefaultsounddevice
Helaas kun je dit afaik niet aan een steam game launch koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Natsu schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:14:
[...]

Je kunt met nircmd een shortcut maken die je headset of speakers default sound device maakt: http://www.nirsoft.net/ut...tml#setdefaultsounddevice
dit werkt super goed!!! Shortcut werkt ook perfect. Wel interessant proggie btw! :) tnx

gemapt naar ctrl shift = en -. Werkt goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 10-03-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Natsu schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:14:
[...]

Quoted zodat ik hem thuis kan testen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Gebruik ik ook. Maar enkel stereo denkik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ja precies,niet leverbaar :p
SmokingSig schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Gebruik ik ook. Maar enkel stereo denkik :9
Izze niet meer te koop heh in Nederland.

Oh vraagje, heb de laatste tijd dat er zomaar naar mijn knife geswitched word zonder dat ik dat dus zelf doe. G15 + mx518. Hebben jullie dat ook ?

[ Voor 51% gewijzigd door Jelle Brolnir op 11-03-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Jelle Brolnir schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Izze niet meer te koop heh in Nederland.
https://www.bol.com/nl/p/...headset/1004004013556931/

De 788 - 50 euro is hetzelfde klein beetje anders uiterlijk :)

https://azerty.nl/2-1314-...ls-volledige-grootte.html

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingSig op 11-03-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Jelle Brolnir schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:57:
Oh vraagje, heb de laatste tijd dat er zomaar naar mijn knife geswitched word zonder dat ik dat dus zelf doe. G15 + mx518. Hebben jullie dat ook ?
Ik heb daar wel eens last van, maar ben niet 100% zeker dat ik dan niet per ongeluk op q drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Natsu schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Ik heb daar wel eens last van, maar ben niet 100% zeker dat ik dan niet per ongeluk op q drukte.
Dat vroeg ik mij ook af inderdaad, maar gisteren gebeurde het terwijl ik echt niet op Q drukte. Op fora kom nog wel tegen dat je alles moet unbinden wat wapen betreft en dat het dan over moet zijn. Verder zeggen mensen dat het aan mijn scrollwiel kan leggen, maar ik heb geen wapenswitch gebind naar mijn scrollwiel, alleen springen. Ik spring wel zomaar eens maar dat is weer een ander issue :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estrion
Hier weer en filmpje van mij, ben een beetje gaan experimenteren met Sony Vegas.

Comments en Critcs graag :)

[YouTube: https://youtu.be/vmGgBAuYE1c]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

estrion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:29:
Hier weer en filmpje van mij, ben een beetje gaan experimenteren met Sony Vegas.

[video]
Het editten is an sich wel netjes. Iets meer flair hou ik wel van.

De laatste is sowieso geen clutch of Ace, dus de titel klopt niet :).

Anders dan dat ben ik zelf van mening dat ik alleen het echte werk leuk vind om naar te kijken. De grote toernooien etc.

Dan staat er pas ECHT druk op de ketel, en dan weet je wie er zijn hoofd echt cool kan houden.

En daarnaast is het net als met tennis of voetbal: Het spel van een mede amateur is niet iets wat ik heel boeiend vind :). Leave it to the pros is mijn credo. Wij bakken er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ErA schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:54:
[...]

Het editten is an sich wel netjes. Iets meer flair hou ik wel van.

De laatste is sowieso geen clutch of Ace, dus de titel klopt niet :).

Anders dan dat ben ik zelf van mening dat ik alleen het echte werk leuk vind om naar te kijken. De grote toernooien etc.

Dan staat er pas ECHT druk op de ketel, en dan weet je wie er zijn hoofd echt cool kan houden.

En daarnaast is het net als met tennis of voetbal: Het spel van een mede amateur is niet iets wat ik heel boeiend vind :). Leave it to the pros is mijn credo. Wij bakken er niets van.
ik weet ik dat ik maar een silver / nova speler ben verzoek was meer richting het edditen bedoeld.
de laatste was 5 kills dus vanuit dat oogpunt wel een ace. echter inderdaad wel een verloren ronde.

evengoed bedankt voor de comment :)

WoT Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egemenox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Om weer nieuw leven in de Nederlandse CS:GO scene te blazen wordt er een nieuw concept gestart, CS:GO League Nederland. Een vierweekse knock-out competitie waar de eerste en tweede plaats prijzen kunnen winnen. Momenteel zijn we in gesprek met verschillende bedrijven om het een en ander te sponsoren zoals servers en prijzen. De grotere Nederlandse twitch CS:GO streamers zijn ook benaderd.

Op dit moment zijn we op zoek naar CS:GO teams die mee willen doen. Ons doel is om de Nederlandse CS:GO scene te vergroten zodat er ook teams uit Nederland mee kunnen doen aan de grote toernooien. Lijkt het je wat om mee te doen ? Stuur dan even een berichtje naar de facebook pagina, wil je het initiatief supporten like en deel de pagina dan. Thanks guys !

https://www.facebook.com/CSGOLN/?ref=tn_tnmn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r4ptor
http://plays.tv/s/KiJMkUBZV09W

Ace van gisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Cs:go giveth, cs:go taketh away. Terug naar DMG met een lose streak van 6. Wat kan je toch zuur worden van dit spel zeg damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:43:
Cs:go giveth, cs:go taketh away. Terug naar DMG met een lose streak van 6. Wat kan je toch zuur worden van dit spel zeg damn.
Je was gewoon boosted naar Eagle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Jelle Brolnir schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:43:
Join the club. Al ben ik maar MG2 maar 2 weken geleden gederankt naar MG om vervolgens weer paar dagen terug te komen op MG2. Vandaag 4 loses achter elkaar en durf te wedden dat ik bij nr 5 weer terug bij MG ben.

Ik hekel mij enorm aan smurfs op dit moment. Gewoon te vaak onmogelijke kills maken waar je gewoon van kan gaan janken. Maar goed #klaagmodus. Had na 400 uur wel een paar rank hoger willen zijn. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:17:
[...]

Je was gewoon boosted naar Eagle :P
Koop jij nou maar gewoon lekker een p90 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:18:
[...]

Koop jij nou maar gewoon lekker een p90 :p
Als je er 19 kills meemaakt, dan is dat een goede gun.

(en dan als T amper 3 kills maken, GG valve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
Speel sinds dit weekend met een 144hz scherm. Wat is dat mooi en smooth zeg. Skins zien er goed uit en het speelt echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-03 17:50
Wat is er in godsnaam met de m4 knight gebeurd de laatste weken? heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
v1nc schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:21:
Wat is er in godsnaam met de m4 knight gebeurd de laatste weken? heb ik iets gemist?
Hoezo? Die was altijd toch al duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
macciez schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:23:
[...]

Hoezo? Die was altijd toch al duur?
Gedropt van €350 naar €220 inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 00:02

tomaszcs

✔️

v1nc schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Operation wildfire, dat betekent dat er weer knight worden gedropt. Meer knights = lagere prijs.

[ Voor 21% gewijzigd door tomaszcs op 14-03-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Aha, net als met de Poseidon, die is ook stukken goedkoper geworden. Een maandje na de operation zal dat wel weer rechtgetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nc
v1nc schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Ahaa ok die droppen als weekly drop bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 00:02

tomaszcs

✔️

v1nc schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:28:
[...]

[...]

Ahaa ok die droppen als weekly drop bedoel je?
Ja dat klopt alle drops die je kunt krijgen van de wildfire operation. De collecties waarvan je een drop kunt krijgen staan bovenaan op: https://csgostash.com

Prijzen zullen na de operation weer stijgen. Dat is volgens mij over 2 maanden.

[ Voor 10% gewijzigd door tomaszcs op 14-03-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
tomaszcs schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Ja dat klopt alle drops die je kunt krijgen van de wildfire operation. De collecties waarvan je een drop kunt krijgen staan bovenaan op: https://csgostash.com

Prijzen zullen na de operation weer stijgen. Dat is volgens mij over 2 maanden.
Die AK O+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
estrion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:29:

[video]
Wil je jouw crosshair is posten?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
teupje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Wil je jouw crosshair is posten?
ik kan niet bij mn exacte crosshair op dit moment.

maar het is ongeveer deze config

cl_crosshairalpha "200"
cl_crosshaircolor "4"
cl_crosshaircolor_b "232"
cl_crosshaircolor_r "50"
cl_crosshaircolor_g "250"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "2"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_crosshairthickness "1"
cl_fixedcrosshairgap "2"
cl_crosshair_outlinethickness "0"
cl_crosshair_drawoutline "0"

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
lol, ik had dus een 7 dagen ban en speel 10 potjes zonder kick. Zojuist was ik even afwezig en werd gekickt. Direct weer 7 dagen. Ongelooflijk drama beleid. Ik zit echt in een circel waar Valve je helemaal kapot wil maken :P

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 14-03-2016 14:48 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Of gewoon niet afwezig zijn. Niks vervelender dan wanneer iemand wel serieus speelt en mensen in je team zijn afk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
macciez schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:51:
Of gewoon niet afwezig zijn. Niks vervelender dan wanneer iemand wel serieus speelt en mensen in je team zijn afk
Daar het helemaal niet om wijsneus. Het gaat erom dat ik gelijk weer 7 dagen ban krijgt voor 1 kick. Snel weer weg hier. Mooi m'n waterkoeler inbouwen. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 14-03-2016 14:55 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Die krijg je omdat je het spelletje voor anderen (deels) verpest, helemaal gelijk dus. Naar die 7 dagen heb jij jezelf toegewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
macciez schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:57:
Die krijg je omdat je het spelletje voor anderen (deels) verpest, helemaal gelijk dus. Naar die 7 dagen heb jij jezelf toegewerkt.
Zeker niet, zoals ik al zei had ik net 7 dagen een ban gehad.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:05:
[...]

En die 7 dagen had je al ergens voor gekregen :). Helemaal dan zou je extra moeten opletten wat je doet en niet afwezig zijn. Laten we het daar maar bij laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Volgens mij is het zo dat er verschillende gradaties van cooldowntijd zijn. En als je een week niets doet om een cooldown te krijgen dan ga je een stap omlaag. Maar blijkbaar krijgt Luxicon het toch telkens voor elkaar om in de 1e week na z'n cooldown toch weer een nieuwe cooldown te krijgen. Dan ligt het probleem toch echt bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Eerst heb je een half uur, dan een dag, dan een week.. Blijkbaar nog een week dus.

Onlangs ook gehad op mijn smurf wegens teveel team damage. De eerste twee keer (dus een half uur + 1 dag) was opzettelijk).. Met die week die ik kreeg had ik echt wel perongeluk team damage gedaan (2x teammate die in spray loopt en dan met een molotov throw gekickt (die verkeerd landde))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:05:
[...]

Ja, maar die 7 dagen ban heb je met een reden gekregen. Je begint met een half uur, daarna 2 uur, daarna een dag en daarna pas een week.

Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik moest leaven omdat ik weg moest, heb wel af en toe dat ik geroepen wordt maar dan call ik gewoon voor een time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ja beetje kansloos dat je salty ben door iets wat je zelf doet. Je hoeft hier niet te gaan huilen omdat je een slechte teamplayer ben, je kan ook zorgen dat als je op accept drukt dat je dan ook echt tijd hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
r4ptor schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:07:
Eerst heb je een half uur, dan een dag, dan een week.. Blijkbaar nog een week dus.

Onlangs ook gehad op mijn smurf wegens teveel team damage. De eerste twee keer (dus een half uur + 1 dag) was opzettelijk).. Met die week die ik kreeg had ik echt wel perongeluk team damage gedaan (2x teammate die in spray loopt en dan met een molotov throw gekickt (die verkeerd landde))
sowieso had je een maand ban moeten krijgen voor griefen.
Negev over dat hekje. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Brogala schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:17:
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik moest leaven omdat ik weg moest, heb wel af en toe dat ik geroepen wordt maar dan call ik gewoon voor een time-out.
Ik ben 1 keer na een timeout ge autokicked omdat ik meer dan een minuut niet had bewogen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
5 seconden google en je weet exact hoe het systeem werkt.

Bij deze:
The rules are as follows: every cooldown increases the offense level by one level and after cooldown expires and a clean week goes by the offense level goes down by one level. First level offenders receive a 30 min cooldown, second level = 2 hr, third level = 24 hr, fourth and higher levels = 7 days. The confusion might arise for extreme abusers of the system whose offense level went beyond level 4 now.

Here's an example: A player reaches offense level 4 and gets their first 7 day cooldown on Jan 1, it expires on Jan 8 -- this means player can play, but their offense level stays at 4 for the duration of one more week. If player commits a competitive offense on Jan 8 then offense level is increased to level 5 and player is penalized with another 7 day cooldown. That cooldown expires on Jan 15 -- again, this means that player can play, but their offense level stays at level 5 for the duration of one more week. So, after the clean week goes by on Jan 22 the offense level goes down by one level to level 4. Committing a competitive offense on Jan 22 will increase it again to level 5 and assign a 7 day cooldown according to the rules listed above.

Essentially if you got your second or third 7 day cooldown in a row this means you need to have two or three clean weeks after it expires before it goes down to offense level 3 which is penalized with a 2 hr cooldown.
Source: http://steamcommunity.com...ons/0/624075036318156108/

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hexta schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:26:
[...]

sowieso had je een maand ban moeten krijgen voor griefen.
Negev over dat hekje. ;(
Dat was super grappig. Moeten we nog eens doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Met welke software film je Sjef? Kun je highlights saven (bv 2min terug in de tijd savet?)

Ik kon vroeger via Playstv highlights saven, maar nu zijn dit bookmarks waardoor ik nog in bestanden van een uur moet lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
r4ptor schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:02:
Met welke software film je Sjef? Kun je highlights saven (bv 2min terug in de tijd savet?)

Ik kon vroeger via Playstv highlights saven, maar nu zijn dit bookmarks waardoor ik nog in bestanden van een uur moet lopen zoeken.
Ik gebruik ShadowPlay met 1 druk op de knop laatste 2 min opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Sjef_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik ShadowPlay met 1 druk op de knop laatste 2 min opgeslagen.
Shadowplay is nvidia only..

AMD FAN BOY HIERZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
r4ptor schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:36:
[...]

Shadowplay is nvidia only..

AMD FAN BOY HIERZO
Kan je dan niet de software van AMD gebruiken ??

- AMD Gaming Evolved-software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 17:53
Ik lees hier regelmatig dat mensen voor hun gevoel ten onrechte een derank krijgen of sinds de rankshift op een rank spelen waarin de tegenstanders slechter zijn dan ze zelf zijn. Dan zie ik WarOwl op z'n tweede account een derank krijgen van LE naar DMG terwijl ie altijd de beste van z'n team is en dan snap ik het niet meer, want ik heb het tegenovergestelde probleem.

Ik ben pas na de rankshift in december begonnen met Competitive en werd ingedeeld op Gold Nova 4. Daar was ik best blij mee want dat was destijds de gemiddelde rank, met ongeveer 50% van de spelers boven en onder me. Daar kon ik best lekker meekomen, eindigde regelmatig bovenin het lijstje dus duurde het niet lang voordat ik naar MG1 werd gepromoveerd.
Nu ben ik dit weekend na 58 competitive wins naar MGE gepromoveerd, waarin inmiddels de top 21% tot 15% speelt. Ik ben natuurlijk wel beter geworden in de tussentijd maar het verschil tussen de top 50% en de top 20/15% is zo groot dat ik niet echt goed meer kan meekomen. Ik word op bijna alle gebieden overtroefd, van aim tot movement en gamesense. Zelfs op MG2 was ik al niet één van de betere dus snap ik deze promotie niet.
M'n laatste 5 scores waren 13-13, 11-18, 14-17, 11-21 en 10-19. Ik heb het gevoel dat ik niet thuishoor op deze rank, en daardoor breng ik ook een soort onzekerheid in m'n spel, wat niet goed is want als je vol vertrouwen speelt gaat het een stuk beter.

Wat wel fijn is is dat op deze rank m'n teamgenoten eindelijk de economy lijken te snappen en qua strategieën op mijn niveau zitten. Ik ben wel een teamspeler dus m'n team wordt niet vaak kwaad op me maar het zo vervelend om bijna elk aim-duel te verliezen.

Misschien zit er een component in het rankingsysteem die ziet hoe snel je beter wordt, dat zou kunnen verklaren waarom ik voor m'n gevoel te hoog wordt ingedeeld. Dat het systeem inschat dat ik binnenkort wél kan meekomen op dit niveau. In dat opzicht is het goed, want van met betere mensen spelen wordt je zelf sneller beter.
Dus dat wordt hopen dat er snel wat van de geavanceerdere mechanieken zoals stutterstep en prefire gaan klikken, en anders vind ik een derank ook geen probleem. Vrees alleen dat ik over 20 potjes vrolijk wéér wordt gepromoveerd en hetzelfde probleem heb 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Sebastiaannn schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:14:
Ik lees hier regelmatig dat mensen voor hun gevoel ten onrechte een derank krijgen of sinds de rankshift op een rank spelen waarin de tegenstanders slechter zijn dan ze zelf zijn. Dan zie ik WarOwl op z'n tweede account een derank krijgen van LE naar DMG terwijl ie altijd de beste van z'n team is en dan snap ik het niet meer, want ik heb het tegenovergestelde probleem.

Ik ben pas na de rankshift in december begonnen met Competitive en werd ingedeeld op Gold Nova 4. Daar was ik best blij mee want dat was destijds de gemiddelde rank, met ongeveer 50% van de spelers boven en onder me. Daar kon ik best lekker meekomen, eindigde regelmatig bovenin het lijstje dus duurde het niet lang voordat ik naar MG1 werd gepromoveerd.
Nu ben ik dit weekend na 58 competitive wins naar MGE gepromoveerd, waarin inmiddels de top 21% tot 15% speelt. Ik ben natuurlijk wel beter geworden in de tussentijd maar het verschil tussen de top 50% en de top 20/15% is zo groot dat ik niet echt goed meer kan meekomen. Ik word op bijna alle gebieden overtroefd, van aim tot movement en gamesense. Zelfs op MG2 was ik al niet één van de betere dus snap ik deze promotie niet.
M'n laatste 5 scores waren 13-13, 11-18, 14-17, 11-21 en 10-19. Ik heb het gevoel dat ik niet thuishoor op deze rank, en daardoor breng ik ook een soort onzekerheid in m'n spel, wat niet goed is want als je vol vertrouwen speelt gaat het een stuk beter.

Wat wel fijn is is dat op deze rank m'n teamgenoten eindelijk de economy lijken te snappen en qua strategieën op mijn niveau zitten. Ik ben wel een teamspeler dus m'n team wordt niet vaak kwaad op me maar het zo vervelend om bijna elk aim-duel te verliezen.

Misschien zit er een component in het rankingsysteem die ziet hoe snel je beter wordt, dat zou kunnen verklaren waarom ik voor m'n gevoel te hoog wordt ingedeeld. Dat het systeem inschat dat ik binnenkort wél kan meekomen op dit niveau. In dat opzicht is het goed, want van met betere mensen spelen wordt je zelf sneller beter.
Dus dat wordt hopen dat er snel wat van de geavanceerdere mechanieken zoals stutterstep en prefire gaan klikken, en anders vind ik een derank ook geen probleem. Vrees alleen dat ik over 20 potjes vrolijk wéér wordt gepromoveerd en hetzelfde probleem heb 8)7 .
Ik irriteer mijn niet aan een derank maar de reden waarom. Ik kom regelmatig smurfs/hackers tegen die tegen 40/7 score hebben waarbij al onze teamleden rond de 12 kills zitten. Ik vind dan ook oprecht het niet meer leuk omdat deze persoon gewoon de hele game verziekt. Zeker als je dan einde van de wedstrijd achterkomt dat rest van zijn team Gold nova en silvers zijn. Dit gebeurt dan 3 wedstrijden achter elkaar en tada de-rank.

Daarnaast vind ik het oprecht ook k*t omdat ik geen consequent skill development zie. Ene keer domineer ik het spel met meeste mvp en kills en vervolgens de volgende match zit ik met moeite op 5/20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

FireBladeX schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:41:
[...]

Ik irriteer mijn niet aan een derank maar de reden waarom. Ik kom regelmatig smurfs/hackers tegen die tegen 40/7 score hebben waarbij al onze teamleden rond de 12 kills zitten. Ik vind dan ook oprecht het niet meer leuk omdat deze persoon gewoon de hele game verziekt. Zeker als je dan einde van de wedstrijd achterkomt dat rest van zijn team Gold nova en silvers zijn. Dit gebeurt dan 3 wedstrijden achter elkaar en tada de-rank.

Daarnaast vind ik het oprecht ook k*t omdat ik geen consequent skill development zie. Ene keer domineer ik het spel met meeste mvp en kills en vervolgens de volgende match zit ik met moeite op 5/20.
Ik ben nu min of meer door de druk van vrienden ook wat actiever met CS:GO bezig, heb er 24 uur playtime over gedaan om level 3 te bereiken en ben nu bezig om 10 matches te winnen. Mijn aim was zo ontzettend slecht toen ik begon, omdat ik al jaren geen FPS games meer speel, maar nu is ie best goed. Probleem bij mij is inderdaad ook dat het heel onregelmatig is qua scores, ik zie geen ontwikkeling, maar meer een beter zelfvertrouwen in bepaalde mouse movements en inschattingen.

Speel nu dus met een paar vrienden samen, 1tje is ge-derankt naar Silver (4?) door een paar slechte ronde's en de ander zit op Nova. Vind het vrij godvergeten irritant dat die persoon op Nova mij de hele tijd bekritiseerd als ik een 1v1 niet win of zijn geweldige call's niet goed opvolg. Beetje jammer, want dat haalt de motivatie een beetje eruit, maar gelukkig ik had al zo veel zin in CS:GO :P. Desalniettemin zijn er nog 2 vrienden die global elite zijn, maar daar kunnen we door het rank verschil niet mee samenspelen.

Het maakt me niet uit welke rang ik ben, als ik maar een beetje fatsoenlijk meekom en boven het midden kan eindigen in matches.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Sebastiaannn schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:14:

Til er niet te zwaar aan. MM rank is alles behalve representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Na 300 uur eindelijk aan ranked gewaagd, voornamelijk op dust 2. Speelde vanaf potje twee tegen een mix van unranked, gold Nova 3 en een enkele AK. Uitkomst: heel veel gereport worden, 8-10 potjes winnen en een gold Nova 4 rang krijgen terwijl ik uit ging van zilver 4 ofzo :D

De luck goden waren sterk aanwezig met m'n aim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
Ik ben weer global. Na de rank shift had ik één potje verloren en werd ik gelijk teruggeplaatst naar Supreme. Daarna 2 weken supreme geweest. Afgelopen zondag 9 games gespeeld waarvan 7 gewonnen en daarvan 5 gecarried en nu weer Global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jelle Brolnir schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:10:
[...]

Til er niet te zwaar aan. MM rank is alles behalve representatief.
Klopt, iedereen hoort Global te zijn, maar we zijn allemaal lager gerankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Vanavond haal ik m'n nieuwe 3d kaart op en heb ik weer een mooie gaming pc samengesteld met 144hz monitor die onderweg is
.
Hiervoor speelde ik op m'n laptop en dat ging best lekker. zit nu op DMG rank. Zijn er meer tweakers van dit niveau die af en toe een potje willen spelen? ben de russen wel een beetje zat nu!

nickname is madb !

edit: ik zal de teamspeak uiteraard proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Madbee op 17-03-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Klopt, iedereen hoort Global te zijn, maar we zijn allemaal lager gerankt
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Madbee schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:32:
Vanavond haal ik m'n nieuwe 3d kaart op en heb ik weer een mooie gaming pc samengesteld met 144hz monitor die onderweg is
.
Hiervoor speelde ik op m'n laptop en dat ging best lekker. zit nu op DMG rank. Zijn er meer tweakers van dit niveau die af en toe een potje willen spelen? ben de russen wel een beetje zat nu!

nickname is madb !

Voeg me maar toe. Ben zelf MGE.

Overigens gisteren twee potjes gespeeld.

Eerst tegen MG2's en 1 MGE die echt alles raak schieten en dan tegen DMG's waarvan we 3-12 spelen op inferno als T's en dan met 6-16 winnen en ze echt domineren.

Team bij 1ste game was: 1 unranked, 3MGE's en 1 MG2
Team bij 2de game: 1 unranked 3MGE's 1 LE

Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
SeanCattery schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:15:
Ik ben weer global. Na de rank shift had ik één potje verloren en werd ik gelijk teruggeplaatst naar Supreme. Daarna 2 weken supreme geweest. Afgelopen zondag 9 games gespeeld waarvan 7 gewonnen en daarvan 5 gecarried en nu weer Global.
De rank shift is echt al een tijd geleden. Heb je sindsdien slechts 10 games gespeeld? Dan zat je in ieder geval goed bovenin de global rank voor de shift.

Ik moest er zelf iets van 7 achter elkaar verliezen voor supreme, toen nog een keer 17 van 20 verloren als supreme een paar weken geleden, toen ff 2 dagen LEM en nu weer supreme. Alle potjes zijn wel een stuk spannender geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18
(jarig!)
Madbee schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:32:
.

nickname is madb !

Voeg mij ook maar toe. Steam profile staat in mn signature als het goed is en anders kan je me vinden onder wambam.

Voor de rankshit en mijn break was ik net global nu toch blij met mn dmg rankje die ik gekregen heb.
Break van 2,5 maanden en dan nog op dmg le niveau mee kunnen komen vind ik best relaxed vind ik zelf.

Steam: Ryada.

Pagina: 1 ... 10 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.