Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Jelle Brolnir schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:04:
[...]

Ga er maar vanuit te goed, er zijn nog zooo veel smurfs. Is beter voor je bloeddruk :p
ik ga er altijd vanuit dat het smurfs zijn. maakt het leven een stuk prettiger. moet zeggen dat ik voor mijn gevoel nog nooit een blatant cheater ben tegen gekomen. hoewel er zaterdag in een solo que potjes iemand van de tegenstanders opeens een VACation kreeg toen we 8-0 voor stonden :) eerste keer dat ik dat mee maakte :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Lekker zeg. Doe je toch al wat beter dan de gemiddelde csgo speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik zit lekker Santorini te spelen, ben ik met 15-13 tegen als enige over tegen 5 tegenstanders. Schiet ik er een met een mooi onetap neer, en dan komen de andere 4 mij pushen (inderdaad dom van hun), een dood, twee dood, drie dood, en de laatste, terwijl hij het hoekje om komt springen, 95 in 3 hits, en dan ga ik dood door een midair sprayende headshot. gg :'(

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 29-02-2016 23:30 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

markdm schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:29:
Ik zit lekker Santorini te spelen, ben ik met 15-13 tegen als enige over tegen 5 tegenstanders. Schiet ik er een met een mooi onetap neer, en dan komen de andere 4 mij pushen (inderdaad dom van hun), een dood, twee dood, drie dood, en de laatste, terwijl hij het hoekje om komt springen, 95 in 3 hits, en dan ga ik dood door een midair sprayende headshot. gg :'(
Toch een gg voor de eerste keer op die map :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:23
Gister avond weer even een paar lekkere potjes gespeeld. Met phatcat, pulsion, propulsion, wicker en p90spray a.k.a r4ptor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
ErA schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:59:
[...]

Toch een gg voor de eerste keer op die map :)
Ik vond het ook wel een goede map hoor, ik denk dat ik hem wel vaker ga spelen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Waarom zie ik nog zoveel mensen weapons switchen om de reload animation te stoppen, terwijl dit helemaal niets uitmaakt?

In het ergste geval doe je het te vroeg en sta je daar :S?

Is het simpelweg een "force of habbit" of denken deze mensen nog steeds dat het echt sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Nicknamee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:41:
Gistere mn eerste cheater tegen gekomen die er ook niet echt iets aan deed om het normaal te laten lijken. Erg jammer in competive, ben pas gold nova 3 dus niet bepaald hoog. Maar als je alles en iedereen pre-aim op t hoofd door muren en ook pre-fired vraag je erom
Meteen reporten dat tuig. Wordt zelf oorbaar zat vals gereport, maar zodra her echt duidelijk is direct reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

markdm schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:29:
'Clutch or kick'

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex00
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:30
Aantal keren teamgenoten met WH gehad(gaven ze toe na een aantal dubieuze calls), alleen gebruikte deze alleen voor info niet extreem pre-aimen enzo. Dan is het erg lastig te zien in bijv. overwatch als je dit vergelijkt met spelers die goed op sound spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Lijkt wel hoe hoger de ranks zijn de enemies ineens slechter spelen voor hun rank... of niet dan hmr???

Add me on Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
ErA schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:24:
Waarom zie ik nog zoveel mensen weapons switchen om de reload animation te stoppen, terwijl dit helemaal niets uitmaakt?

In het ergste geval doe je het te vroeg en sta je daar :S?

Is het simpelweg een "force of habbit" of denken deze mensen nog steeds dat het echt sneller is?
Ik denk dat ze het gewoon badass vinden en hopen dan de teamgenoten dan ook iets hebben van "damn deze man is behendig met al die knopjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Vandaag de gelukkigste knife unbox gehad.

Karambit| Fade Factory new met een mooie fade % erop

Iemand ervaring met het verkopen van skins op opskins.com?

Als er iemand eventueel interesse heeft om de knife reallife te kopen pm me maar ,
http://steamcommunity.com/profiles/76561198200861009/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Stuur hem maar naar mijn inventory, dan zal ik kijken of ik hem voor je kan verkopen ^^

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Lol, speel je 1 potje met een stel mongolen Russen die als party, zijn, na 1 kick, gelijk 7 dagen ban wederom. Onspeelbaar spel, ook na 20 potjes winst niet promoten naar GN3. Van MGE naar GN1 en toen GN2 dus de hele tijd hoge scores. Dit noem je echt pestbeleid van Valve. Als je eenmaal in die circel zit krijg je om een kick door derden weer 7 dagen, stopt nooit en ranken is onmogelijk.

PS. alleen maar mooi verder, kan ik andere games spelen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 02-03-2016 06:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 06:07:
Lol, speel je 1 potje met een stel mongolen Russen die als party, zijn, na 1 kick, gelijk 7 dagen ban wederom. Onspeelbaar spel, ook na 20 potjes winst niet promoten naar GN3. Van MGE naar GN1 en toen GN2 dus de hele tijd hoge scores. Dit noem je echt pestbeleid van Valve. Als je eenmaal in die circel zit krijg je om een kick door derden weer 7 dagen, stopt nooit en ranken is onmogelijk.

PS. alleen maar mooi verder, kan ik andere games spelen. :P
Geen MM spelen is de oplossing maar FaceIt/ESEA/Cevo. Het verbaasd mij nog steeds dat er zoveel mensen enige waarde hechten aan MM ranks. Het zegt helemaal niets namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is echt geen waarde, maar eerder was er niets aan de hand, maar het valt mij op dat snel deranken / niet-upranken gelijk op gaat met kicks krijgen. Mensen blijven trouwens maar zeggen dat het dan wel m'n eigen fout is, maar ik speel bijna altijd met oost-Europeanen en die kicken en vaak om niks. Dan kan ik 30 potjes spelen zonder een kick of wat dan ook, maar daarna krijg ik zonder pardon weer 7 dagen. Het gaat echt nergens over.

FaceIt en dergelijke kan ik proberen. Normaal vind ik MM prima, maar niet met dit beleid.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 06:53:
Het is echt geen waarde, maar eerder was er niets aan de hand, maar het valt mij op dat snel deranken / niet-upranken gelijk op gaat met kicks krijgen. Mensen blijven trouwens maar zeggen dat het dan wel m'n eigen fout is, maar ik speel bijna altijd met oost-Europeanen en die kicken en vaak om niks. Dan kan ik 30 potjes spelen zonder een kick of wat dan ook, maar daarna krijg ik zonder pardon weer 7 dagen. Het gaat echt nergens over.

FaceIt en dergelijke kan ik proberen. Normaal vind ik MM prima, maar niet met dit beleid.
Ik was LE, almost LEM en nu helemaal terug naar GNM (ook omdat ik altijd met viewers speel tho) na de laatste patch. Terwijl op FaceIt ik in de Silver League speel(wat LE/LEM/SMFC level is).Probleem met MM zijn de hackers (FaceIT etc velen malen minder, maar het niveau is stukken hoger, dus je leert sneller). Daarbij zijn de servers 128 tick i.p.v. 64 tick etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Luxicon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 06:53:

Als je al op de 7 dagen stap zit dan moet je wel heeeeeeeeeel veel gekicked zijn. Dan zal er toch echt wel een reden voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Terranova schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Als je al op de 7 dagen stap zit dan moet je wel heeeeeeeeeel veel gekicked zijn. Dan zal er toch echt wel een reden voor zijn.
Nee, het is niet heel veel. Zoals ik net al zei, krijg ik na een kick gelijk 7 dagen. Voorheen is er al vaak gekickt, nu niet meer. Dat is om kleine Russische cyka blyat pubers, in die cultuur kicken ze gewoon voor de lol.

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 02-03-2016 09:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Luxicon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Nee, het is niet heel veel. Zoals ik net al zei, krijg ik na een kick gelijk 7 dagen. Voorheen is er al vaak gekickt, nu niet meer. Dat is om kleine Russische cyka blyat pubers, in die cultuur kicken ze gewoon voor de lol.
Volgens mij is het na een week dat je een stap naar beneden gaat qua cooldown tijd. Dat betekend dat je waarschijnlijk elke week wel gekicked wordt.

Nou heb ik recentelijk flink wat soloqueue matches gedaan op een gold nova smurf en ik ben echt maar 1 keer gekicked door die russen, maar dat was omdat ik ze zat te irriteren. Dus ik snap echt niet hoe je dat voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:57:
Lijkt wel hoe hoger de ranks zijn de enemies ineens slechter spelen voor hun rank... of niet dan hmr???
Niveau is echt bagger.... gisteren tegen een team vol eagles met 16-4 ofzo gewonnen. Die gasten konden echt niets! En dat is dan dezelfde rank als ik.. en de rest van mijn team was lager. Echt bizar de niveau verschillen.. Veel smurfs, maar dat is nog wel grappig... Maar volgens mij is MM weer fucked up, of ik zit veel te laag.,

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
henk91 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:18:

Als er iemand eventueel interesse heeft om de knife reallife te kopen pm me maar ,
Nice :*)

Voor hoeveel wil je em verkopen?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

Geef je er 130 euro voor.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Geef je er 130 euro voor.
Waarde ruim 400$ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Dit soort discussies hebben we eerder gehad hier, dan moet hij het niet op tweakers zetten maar gewoon op OPskins. Het negeren van de topicwarning levert dit soort reacties op.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Dit soort discussies hebben we eerder gehad hier, dan moet hij het niet op tweakers zetten maar gewoon op OPskins. Het negeren van de topicwarning levert dit soort reacties op.
Of je zegt gewoon eerlijk dat je er een slaatje uit probeerde te slaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Of je zegt gewoon eerlijk dat je er een slaatje uit probeerde te slaan ;)
Hoezo een slaatje uit slaan? Hij biedt het hier toch aan? Ik bied hem zekerheid en een betrouwbare persoon. Mag wat kosten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
Wist niet dat ik dit soort trades niet op tweakers kon posten, excuses daarvoor

Knife is 90/7/3 Fade percentage minimaal 600 dollar waard ,

Verkoop de knife niet onder de €450 , word dus waarschijnlijk OPskins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
henk91 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:15:

Zie nu dat de topicwarning blijkbaar niet aanstaat in deel 2 van dit topic. Had je dus wellicht niet kunnen weten. Zo te zien heb je aardig verstand van de skinmarket, ik zou daarom lekker de knife voor 80% marketvalue op opskins of bitskins (minder courtage) zetten. GL en gefeli met dat lekkere bedrag!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk91 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:15:

Verkoop je knife = PRO skills weg. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Zie nu dat de topicwarning blijkbaar niet aanstaat in deel 2 van dit topic. Had je dus wellicht niet kunnen weten. Zo te zien heb je aardig verstand van de skinmarket, ik zou daarom lekker de knife voor 80% marketvalue op opskins of bitskins (minder courtage) zetten. GL en gefeli met dat lekkere bedrag!
Thanks ;) tot gister wist ik niks van de skinmarkt heb me er maar even in verdiept gelukkig scheelt toch aardig wat waarde die fade, 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:48
Ik begin te denken dat MM ranks weer fucked zijn ? Laatste tijd veel relatief makkelijke potjes gehad. Hebben anderen deze ervaring ook of heb ik gewoon mazzel ?

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Jelle Brolnir schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:52:
Ik begin te denken dat MM ranks weer fucked zijn ? Laatste tijd veel relatief makkelijke potjes gehad. Hebben anderen deze ervaring ook of heb ik gewoon mazzel ?
Ben het volledig met je eens. Het niveau van MGE/DMG/Eagles slaat echt nergens op.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kan je matches al weer bekijken? paar dagen geleden bleef die op loading hangen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Al weken global, verlies er 1 nog steeds global, kijk 2 dagen later opeens supreme.....

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Terug LE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:40

voeg mij toe op steam, ik heb een half jaar geleden alle % fades gehad en ik kan zo zien welke je hebt en hoeveel die waard is. Hij is sws al minstens 200 keys waard (400+ euro), hij kan maximaal 400 keys waard zijn.

ps: i love that knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
silverchaoz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:04:
[...]

voeg mij toe op steam, ik heb een half jaar geleden alle % fades gehad en ik kan zo zien welke je hebt en hoeveel die waard is. Hij is sws al minstens 200 keys waard (400+ euro), hij kan maximaal 400 keys waard zijn.

ps: i love that knife
heb hem al laten taxeren door een maat van me :P thanks voor het aanbod

fade is 90/7/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Laatst online: 20:40
henk91 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:29:
[...]

heb hem al laten taxeren door een maat van me :P thanks voor het aanbod

fade is 90/7/3
ik zou zeggen tussen 270-290 keys ligt eraan welke float je hebt op je fade. nog gefeliciteerd lol, daar kan iedereen van dromen. Zet hem niet voor 480 of OPskins maar voor 500 of meer. ;)

edit: ik heb je float gechecked, die is 0.05, dan zou ik hem voor 290 keys verkopen, dan heb je waarschijnlijk een goede corner op je karambit :P

[ Voor 15% gewijzigd door silverchaoz op 02-03-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik ben zelf opzoek naar een leuke Bowie knife... Net flink wat gewonnen op lounge en coinflip dus moet maar weer eens gaan uptraden. Nu bijna mijn permanente collectie compleet, al ben ik misschien toch niet tevreden over mijn AK en M4 keuze.

Loadout tot nu toe van de belangrijkste skins:

Knife: Gut Doppler (fake ruby)
m4a1: Golden Coil
m4: Evil Daimyo (speel niet vaak met een m4)
ak: point disarary
usp: headshot confirmed
glock: water elemental
mag: heat
awp: hyperbeast of graphite
p90: asiimov

Wellicht toch voor de nieuwe AK gaan en een Hyperbeast proberen te traden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Interessant! Heb zelf ook het gevoel dat mijn loadout nu wel goed is.

Actueel is:
Knife: Flip Doppler P2 als CT, Falchion Boreal als T
M4: Poseidon
AK: Jaguar met IBP Kato 14 als kop van de jaguar (pink panther)
AWP: Graphite met een paar holo stickers
P90: Death by kitty
P2000: Souvenir Chainmail (deze ben ik echt blij mee)
Glock: Souvenir Reactor

Zou wellicht nog mijn poseidon willen wisselen voor een Howl en een ibp kato14 holo willen op mijn ak. Thats it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:54:
Interessant! Heb zelf ook het gevoel dat mijn loadout nu wel goed is.

Actueel is:
Knife: Flip Doppler P2 als CT, Falchion Boreal als T
M4: Poseidon
AK: Jaguar met IBP Kato 14 als kop van de jaguar (pink panther)
AWP: Graphite met een paar holo stickers
P90: Death by kitty
P2000: Souvenir Chainmail (deze ben ik echt blij mee)
Glock: Souvenir Reactor

Zou wellicht nog mijn poseidon willen wisselen voor een Howl en een ibp kato14 holo willen op mijn ak. Thats it!
Iets duurder! Vind jouw knifekeuze interessant, zou niet mijn keuze zijn gezien je budget van de andere skins.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik vond het goedkoopste knife met de goedkoopste skin in battle scarred juist wel grappig als T :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ondertussen ben ik terug MGE geworden..

De ene game rek je ze, de andere game word ik gerekt. GG VALVE RANK FIX MY ASS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Om het even over wat anders als skins te hebben.

Wie maakt er gebruik van in-ears en kan mij er enkele aanraden? Ik zou er willen aanschaffen voor een LAN begin april om wat meer geluid buiten te houden. Ik doe dus de in-ears in en daarover mijn headset (Logitech G35) voor microfoon en extra geluidsdemping. Ik moet dus niet per se in-ears met een microfoon hebben. Een beetje zoals de pro's het doen op grote toernooien. 8)

Zo goed als alle in-ears die ik tegenkom zijn 1.2m in lengte. Geen idee hoe het op de LAN gaat zijn maar voor thuis gebruik is 1.2m net te kort. Dit heb ik alreeds geprobeerd met in-ears die ik zo goed als dagelijks gebruik op de bus.

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:12:

Dan speel je nog niet consistent genoeg, of wordt je niet gecarried door ons ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:44:
Wellicht toch voor de nieuwe AK gaan en een Hyperbeast proberen te traden!
Wat voor Golden Coil heb je dan? Kleine kans dat het een goede ruil is maar ik heb een Field Tested M4A1-S Hyperbeast als je die liever hebt :P .
NuCl3aR schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:14:
Om het even over wat anders als skins te hebben.

Wie maakt er gebruik van in-ears en kan mij er enkele aanraden? Ik zou er willen aanschaffen voor een LAN begin april om wat meer geluid buiten te houden. Ik doe dus de in-ears in en daarover mijn headset (Logitech G35) voor microfoon en extra geluidsdemping. Ik moet dus niet per se in-ears met een microfoon hebben. Een beetje zoals de pro's het doen op grote toernooien. 8)

Zo goed als alle in-ears die ik tegenkom zijn 1.2m in lengte. Geen idee hoe het op de LAN gaat zijn maar voor thuis gebruik is 1.2m net te kort. Dit heb ik alreeds geprobeerd met in-ears die ik zo goed als dagelijks gebruik op de bus.
Daar heb je toch gewoon een verlengsnoertje voor :)

[ Voor 55% gewijzigd door Sebastiaannn op 02-03-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Sebastiaannn schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:43:
[...]

Wat voor Golden Coil heb je dan? Kleine kans dat het een goede ruil is maar ik heb een Field Tested M4A1-S Hyperbeast als je die liever hebt :P .
[...]

Daar heb je toch gewoon een verlengsnoertje voor :)
Ik heb een MW Golden Coil. Een FT is dus wat minder waard ;). Ben opzoek naar een MW.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

zijn er hier die een server picker gebruiken? ik krijg hem niet geinstalled op mn pc met win10.
hij blijft zeggen dat ik .netframework 3.5 moet hebben. en dat krijg ik er voor geen mogelijk op,
want download ik dat, wil ik installen, zegt hij ook dat ik .netframework3.5 moet hebben.

dus ik krijg mn serverpicker niet geinstalled.. die van csgobanana...
iemand een idee hoe ik dat werkend krijg op win10.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:19:
[...]

Dan speel je nog niet consistent genoeg, of wordt je niet gecarried door ons ;)
buiten die game op nuke, heb ik je niet zoveel zien carryen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik lees overal op internet op forum diverse meningen over Crouch shooting. Het ene kamp zegt dat het wel beter is voor je recoil en accuratie op middellang en lange afstand. En de andere zeggen dat dit helemaal niet hoeft. De pro's zouden het enkel gebruik om te voorkomen dat ze een headshot krijgen...

Ik was altijd in de veronderstelling dat het 1e kamp gelijk had maar volgens mij lees ik meer tegenberichten dan voor...

Lastig wat vinden jullie?

En kan je echt een ban krijgen als je vaak gekickt wordt? Ben tot nu toe 1 keer gekickt uit een server waar ik blij om was, maar heb geen zin in een ban? Wanneer gebeurt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Laatst online: 14-09 11:22

ghostman

dwarf

Tennisbal schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:51:

En kan je echt een ban krijgen als je vaak gekickt wordt? Ben tot nu toe 1 keer gekickt uit een server waar ik blij om was, maar heb geen zin in een ban? Wanneer gebeurt dat?
Jup, al een paar keer gebeurd. Je kunt ook een ban krijgen als je te vaak andere kickt.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:37:
[...]

Dan heb je santorini carry niet gezien met mij en merijn :P.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Tennisbal schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:51:
Ik lees overal op internet op forum diverse meningen over Crouch shooting. Het ene kamp zegt dat het wel beter is voor je recoil en accuratie op middellang en lange afstand. En de andere zeggen dat dit helemaal niet hoeft. De pro's zouden het enkel gebruik om te voorkomen dat ze een headshot krijgen...

Ik was altijd in de veronderstelling dat het 1e kamp gelijk had maar volgens mij lees ik meer tegenberichten dan voor...

Lastig wat vinden jullie?
Vroeger, in oudere versies van CS, was crouch shooting ietjes accurater en de spread van de kogels waren bij een spray iets dichter bij elkaar. In CSGO is er geen verschil met een paar uitzonderingen. Een aantal pistolen zijn net ietjes preciezer tijdens het crouchen, maar het verschil is nauwelijks, gezien pistolen zowiezo al vrij accuraat zijn. Over het algemeen kan gezegd worden dat in CSGO crouchen geen verschilt uitmaakt in accuratie.Wapens zijn over het algemeen vrij accuraat, alleen op zeer lange afstanden zou bukken je eerste kogel preciezer afvuren, maar over het algemeen is het niet aangeraden om te bukken voor accuratie, zelfs niet voor lange afstanden.

Of het beter is om te crouchen of niet, hangt af van jouw skill niveau. Naar mate jij en je tegenstanders beter worden, zul je vaker spelers tegenkomen die erg goed zijn met meteen headshots te schieten. Tegen zulke tegenstanders is het een goede optie om, nadat je staand in zicht komt en je eerste kogels af vuurt, meteen te bukken om zodoende eventuele headshots te ontwijken, in principe schiet je dan door totdat je vijand dood is. Als je probeert weer op te staan of weg te lopen is het vaak al te laat. Je zit dan immers vastgenageld aan de grond, en alhoewel je de eerste kogels hebt ontweken, dan ben je nu een kleinere target waarvan je hoofd het grootste gedeelte van de zichtbare model is.

Zijn jouw tegenstanders minder goed, dan richten zij vaker op je borst, als je tegen zulke spelers dezelfde buk beweging maakt, zorg je ervoor dat de borst schoten juist headshots worden. Oftewel je helpt je tegenstander je sneller af te maken.

In het algemeen wordt aangeraden om niet te bukken, je kunt dan gewoon nog snel strafen, bursten en weg duiken. Kom je op het niveau waar snel headshots worden geschoten, dan kun je ook eens bukken om jezelf wat meer tijd te geven, maar als je je vijand niet snel afmaakt, dan ben je alsnog dood.

[ Voor 6% gewijzigd door Kser op 06-03-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:12:

Eet wat meer boterhammen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:37:
[...]

Op cache ook ;) en wacht maar tot ik eindelijk eens internet heb ipv 4g!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:17:
[...]

Op cache ook ;) en wacht maar tot ik eindelijk eens internet heb ipv 4g!
Cache stond je iets van 24 en dan ik met nog iemand op 22. Niet zo'n carry. Anyway, waren leuke games wel.

De laatste die nog eens schreeuwt, kijk naar de bom. Gedverdemme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:36:
[...]

Cache stond je iets van 24 en dan ik met nog iemand op 22. Niet zo'n carry. Anyway, waren leuke games wel.

[video]

Gaat om clutches ;) niet om eco kills! Haha maar komt goed.. Kan niet wachten om weer meer te
Spelen dan ik nu doe..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Kser schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Vroeger, in oudere versies van CS, was crouch shooting ietjes accurater en de spread van de kogels waren bij een spray iets dichter bij elkaar. In CSGO is er geen verschil met een paar uitzonderingen. Een aantal pistolen zijn net ietjes preciezer tijdens het crouchen, maar het verschil is nauwelijks, gezien pistolen zowiezo al vrij accuraat zijn. Over het algemeen kan gezegd worden dat in CSGO crouchen geen verschilt uitmaakt in accuratie.

Of het beter is om te crouchen of niet, hangt af van jouw skill niveau. Naar mate jij en je tegenstanders beter worden, zul je vaker spelers tegenkomen die erg goed zijn met meteen headshots te schieten. Tegen zulke tegenstanders is het een goede optie om, nadat je staand in zicht komt en je eerste kogels af vuurt, meteen te bukken om zodoende eventuele headshots te ontwijken, in principe schiet je dan door totdat je vijand dood is. Als je probeert weer op te staan of weg te lopen is het vaak al te laat. Je zit dan immers vastgenageld aan de grond, en alhoewel je de eerste kogels hebt ontweken, dan ben je nu een kleinere target waarvan je hoofd het grootste gedeelte van de zichtbare model is.

Zijn jouw tegenstanders minder goed, dan richten zij vaker op je borst, als je tegen zulke spelers dezelfde buk beweging maakt, zorg je ervoor dat de borst schoten juist headshots worden. Oftewel je helpt je tegenstander je sneller af te maken.

In het algemeen wordt aangeraden om niet te bukken, je kunt dan gewoon nog snel strafen, bursten en weg duiken. Kom je op het niveau waar snel headshots worden geschoten, dan kun je ook eens bukken om jezelf wat meer tijd te geven, maar als je je vijand niet snel afmaakt, dan ben je alsnog dood.
Thanks!! Ik ben gewend om bij elke shooter te crouchen maar dat moet ik dus afleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:36:
[...]

[video]

K raptor. Je hebt gelijk, nooit gezegd dat je dat niet had tbh. Tis hetzelfde als hoe je de pleerol om doet, ene of andere kant maakt niet uit. Force of habit is het nu :P Maar thanks voor het filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:27

Loetn

All-time lurker

Jelle Brolnir schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 01:36:
[...]

K raptor. Je hebt gelijk, nooit gezegd dat je dat niet had tbh. Tis hetzelfde als hoe je de pleerol om doet, ene of andere kant maakt niet uit. Force of habit is het nu :P Maar thanks voor het filmpje.
Linkse manier! 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.froot.nl/wp-content/uploads/2015/03/Wc-papier-WANT.jpg

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:43
Keys kopen, daar is dit niet de plek voor...

[ Voor 79% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-03-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Iemand toevallig enig idee hoeveel een Stattrak Howl FT met #5 float value van de wereld ongeveer waard is in keys? Vroeger was die ~270k, maar geen idee wat hij tegenwoordig is. :D

Hier een screen ervan http://i.imgur.com/WBETlux.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Djmaddox schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:19:
Iemand toevallig enig idee hoeveel een Stattrak Howl FT met #5 float value van de wereld ongeveer waard is in keys? Vroeger was die ~270k, maar geen idee wat hij tegenwoordig is. :D

Hier een screen ervan http://i.imgur.com/WBETlux.jpg
Zeker voor hogere tier items kijk ik altijd op /r/globaloffensivetrade, daar zie je snel wat de gemiddelde prijs is voor duurdere skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Broud schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:48:
[...]

Zeker voor hogere tier items kijk ik altijd op /r/globaloffensivetrade, daar zie je snel wat de gemiddelde prijs is voor duurdere skins.
Heb ik ook gekeken, maar daar kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 13:37
Had vnv echt een belachelijke B take op faceit :P (de ronde wel gewonnen uiteindelijk)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=03q5Doyx-OI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
[YouTube: https://youtu.be/DQl8OdU7XNA]

Ik zal nog eens meedoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Is het nodig om het forum vol te blaffen met video's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Hupla LEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
LG - fnatic was zo nice! Ongelooflijk hoe fnatic tweemaal terug komt na 12-3 achter te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
r4ptor schreef op zondag 06 maart 2016 @ 08:29:
LG - fnatic was zo nice! Ongelooflijk hoe fnatic tweemaal terug komt na 12-3 achter te staan
Dat zijn de beste wars. Gisteren stonden we 4 - 13 op nuke. Uiteindelijk gewonnen met 16 - 14 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Gister even een operation missie gedaan, kom ik alleen te staan tegen 7 enemies haha 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ow2kB2J.jpg
Het zijn casuals voornamelijk natuurlijk dus het aantal keer dat ik hacker genoemd werd kun je wel gokken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Kser schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Vroeger, in oudere versies van CS, was crouch shooting ietjes accurater en de spread van de kogels waren bij een spray iets dichter bij elkaar. In CSGO is er geen verschil met een paar uitzonderingen. Een aantal pistolen zijn net ietjes preciezer tijdens het crouchen, maar het verschil is nauwelijks, gezien pistolen zowiezo al vrij accuraat zijn. Over het algemeen kan gezegd worden dat in CSGO crouchen geen verschilt uitmaakt in accuratie.

Last ik maar eerst zeggen dat wapens in csgo niet zo accuraat zijn als de meesten denken. Zeker de zeer beliefde ak is erg inaccurate op de eerste kogel. Crouchen helpt wel bij accuracy en zelfs een better recoil. Het verschil kan zeker wel meer dan een paar kogels zijn in een spray. Verder ben ik wel eens met je crouch verhaal. Wou dit wel effe zeggen over accuracy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
IAmNice schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:53:
[...]

Last ik maar eerst zeggen dat wapens in csgo niet zo accuraat zijn als de meesten denken. Zeker de zeer beliefde ak is erg inaccurate op de eerste kogel. Crouchen helpt wel bij accuracy en zelfs een better recoil. Het verschil kan zeker wel meer dan een paar kogels zijn in een spray. Verder ben ik wel eens met je crouch verhaal. Wou dit wel effe zeggen over accuracy
Ik heb even meer gezocht over accuratie en je hebt een beetje gelijk. Ik zou een AK echter niet inaccuraat noemen, het is meer dat op zeer lange afstanden (denk dust2 long), de eerste kogel ongeveer 5% kans heeft om je doel te missen. Bukken zou theoretisch "velen malen" accurater zijn volgens deze mensen maar ze onderbouwen dat helaas weer niet met soortgelijke bewijs.

Maar goed, dit detail verandert echter niet de aanbeveling om bukken alleen te gebruiken om headshots te vermijden en niet om beter te schieten. Vooral op lange afstanden is het beter om 1 op de 20 kogels te missen terwijl je flink heen en weer strafed, dan dat je bukkend één kogel accurater afschiet en jezelf dus een makkelijker doelwit maakt.

Mocht je op een of andere manier ongemerkt op lange afstand de tijd en kans te krijgen om op je vijanden te schieten, dan zou ik misschien wel even bukken voor die eerste kogel.

Sleutelwoord is wel "eerste", zodra je de tweede kogel afvuurt heb je te maken met de recoil en die is bukkend en staand precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Sprayen is inderdaad best wel soms handig, ook op long distance. Ik denk dat ik al meer duels gewoon hebben doordat ik ervoor te kies om te sprayen ipv te tappen.

Al is er niets mooier dan een P90 spray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit Katowice te kijken en ik vind het vreemd dat de dames een apart toernooi hebben. Waarom is dit? Waarom zijn ze niet gelijk aan de mannen? Er zit talent zat bij de dames, sommige zijn OP as fuck. Als ESports wil groeien moet je dit soort dingen juist vermijden lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Het mannen(main)toernooi is gister afgelopen. Katowice had dit jaar een ietwat speciale organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Kser schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Ik heb even meer gezocht over accuratie en je hebt een beetje gelijk. Ik zou een AK echter niet inaccuraat noemen, het is meer dat op zeer lange afstanden (denk dust2 long), de eerste kogel ongeveer 5% kans heeft om je doel te missen. Bukken zou theoretisch "velen malen" accurater zijn volgens deze mensen maar ze onderbouwen dat helaas weer niet met soortgelijke bewijs.

Maar goed, dit detail verandert echter niet de aanbeveling om bukken alleen te gebruiken om headshots te vermijden en niet om beter te schieten. Vooral op lange afstanden is het beter om 1 op de 20 kogels te missen terwijl je flink heen en weer strafed, dan dat je bukkend één kogel accurater afschiet en jezelf dus een makkelijker doelwit maakt.

Mocht je op een of andere manier ongemerkt op lange afstand de tijd en kans te krijgen om op je vijanden te schieten, dan zou ik misschien wel even bukken voor die eerste kogel.

Sleutelwoord is wel "eerste", zodra je de tweede kogel afvuurt heb je te maken met de recoil en die is bukkend en staand precies hetzelfde.
Uh ik weet niet waar je je gegevens vind, maar pit naar dust 2 a site is ongeveer dat de eerste kogel 62%(AK-47) kans heeft om te missen. 5% is al vanaf dust 2 long doors als terrorist naar pit(dat headshot niveau). Een meer normale range zoals dust 2 B site naar B tunnels is al 50% met het eerste schot.
Recoil is inderdaad altijd hetzelfde als je bukt of staat, maar je bent wel aanzienlijk accurater als je sprayt en croucht.

Bron: YouTube: How much can you move while shooting accurately? Is it better to crouch while spraying?
YouTube: Guns in CS:GO aren't as accurate as you think
https://docs.google.com/s...Snh5AVYzCP060c/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
IAmNice schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:45:
[...]

Uh ik weet niet waar je je gegevens vind, maar pit naar dust 2 a site is ongeveer dat de eerste kogel 62%(AK-47) kans heeft om te missen. 5% is al vanaf dust 2 long doors als terrorist naar pit(dat headshot niveau). Een meer normale range zoals dust 2 B site naar B tunnels is al 50% met het eerste schot.
Recoil is inderdaad altijd hetzelfde als je bukt of staat, maar je bent wel aanzienlijk accurater als je sprayt en croucht.

Bron: YouTube: How much can you move while shooting accurately? Is it better to crouch while spraying?
YouTube: Guns in CS:GO aren't as accurate as you think
https://docs.google.com/s...Snh5AVYzCP060c/edit#gid=0
Ik heb die videos niet eerder gezien, maar die gozer zegt hetzelfde wat ik zei. Crouchen is niet aangeraden tenzij je ongemerkt de tijd ervoor krijgt.

Voor sprayen is je recoil control de beslissende factor, en die is precies hetzelfde of je nu stil staat of bukt. Volgens de filmpjes die jij linkt mag je tot 34% van de max speed bewegen en kun je net zo goed schieten.

Veel cijfers en statistieken om tot precies dezelfde aanbeveling te komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:14:
Het mannen(main)toernooi is gister afgelopen. Katowice had dit jaar een ietwat speciale organisatie.
Dat zag ik ook wel :D Bedoel meer dat het niet meer van deze tijd is om de vrouwen ''apart'' te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Sjef,

Hoe krijg je de callouts op je radar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShApeBE
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:18
manii schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:54:
[...]

Sjef,

Hoe krijg je de callouts op je radar?
YouTube: CS:GO - Minimap Callouts!

Zo heb ik het gedaan

Steam: ShApeBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:26:
[...]

Dat zag ik ook wel :D Bedoel meer dat het niet meer van deze tijd is om de vrouwen ''apart'' te laten spelen.
Hoezo niet? Gebeurt toch in elke sport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:13:
Ik zit Katowice te kijken en ik vind het vreemd dat de dames een apart toernooi hebben. Waarom is dit? Waarom zijn ze niet gelijk aan de mannen? Er zit talent zat bij de dames, sommige zijn OP as fuck. Als ESports wil groeien moet je dit soort dingen juist vermijden lijkt mij.
Begrijp je punt ook niet echt... Over het algemeen gesproken ligt het niveau van vrouwen bij elke sport gewoon beduidend lager. Het is voor de vrouwen zelf vaak niet leuk als ze gedwongen in een mannelijke competitie moeten spelen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Vraag mij wel af of er een regel is dat eem vrouw niet mag meespelen in een team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Jelle Brolnir schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:52:
Vraag mij wel af of er een regel is dat eem vrouw niet mag meespelen in een team ?
Ik denk het niet. Al zou het best wel zo kunnen zijn. Als vrouw mag je volgens mij niet meespelen in de mannelijke eredivisie? Of heb ik het mis?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Jep laatste 5 dagen veel gespeeld, alsook bijna altijd top 2. 2x gerankt soon supreme ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
SmokingSig schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Jep laatste 5 dagen veel gespeeld, alsook bijna altijd top 2. 2x gerankt soon supreme ! :*)
Solo of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
50 % met men team, 50 % met 1 vriend. 80 % de_nuke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Wux, je hacks zijn terug geüpdatet e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks maar weer CSGO spelen! lang niet meer gedaan sinds de Revolver update.
Ben benieuwd :P Hoor al veel mensen klagen dat het moeilijk word om te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
hmr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:51:
[...]

Begrijp je punt ook niet echt... Over het algemeen gesproken ligt het niveau van vrouwen bij elke sport gewoon beduidend lager. Het is voor de vrouwen zelf vaak niet leuk als ze gedwongen in een mannelijke competitie moeten spelen.
Jelle Brolnir schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:52:
hmr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Ik denk het niet. Al zou het best wel zo kunnen zijn. Als vrouw mag je volgens mij niet meespelen in de mannelijke eredivisie? Of heb ik het mis?
Bij 'echte' sporten is dat puur vanwege het verschil in fysieke kracht. Een sport als korfbal heeft wel gemixte teams omdat hier de grotere fysieke kracht van een mannelijke speler weinig bijdraagt. Bij korfbal hebben ze volgens wikipedia zelfs geen 'men-only' competitie. ;)

Dit is in mijn ogen dus ook van toepassing op e-sports waar fysieke kracht geen rol speelt (zie freakazoid en pasha :+ ). Waarom mannen beter zijn als vrouwen in e-sports is voornamelijk omdat er een grotere hoeveelheid mannen zijn waaruit dan de beste spelers komen. Ook steken mannen er veel meer tijd in dan vrouwen dus de kans dat je door die extra tijd (aka oefening) beter bent is ook reëel.

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:16:
Straks maar weer CSGO spelen! lang niet meer gedaan sinds de Revolver update.
Ben benieuwd :P Hoor al veel mensen klagen dat het moeilijk word om te promoten.
Nee hoor,Wux is ook LEM geworden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jelle Brolnir schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:25:
[...]

Nee hoor,Wux is ook LEM geworden :P
Haha, moet ik dat positief zien ;) Dat het voor mij ook een makkie word :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
NuCl3aR schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:16:
[...]

[...]

[...]

Bij 'echte' sporten is dat puur vanwege het verschil in fysieke kracht. Een sport als korfbal heeft wel gemixte teams omdat hier de grotere fysieke kracht van een mannelijke speler weinig bijdraagt. Bij korfbal hebben ze volgens wikipedia zelfs geen 'men-only' competitie. ;)

Dit is in mijn ogen dus ook van toepassing op e-sports waar fysieke kracht geen rol speelt (zie freakazoid en pasha :+ ). Waarom mannen beter zijn als vrouwen in e-sports is voornamelijk omdat er een grotere hoeveelheid mannen zijn waaruit dan de beste spelers komen. Ook steken mannen er veel meer tijd in dan vrouwen dus de kans dat je door die extra tijd (aka oefening) beter bent is ook reëel.
Korfbal is dan ook geen echter sport. Het mij dan ook niet bekend dat er daadwerkelijk MANNEN korfballen...

Daarnaast zijn het vaak de mannen die alsnog beter zijn dan vrouwen.. Leuke discussie trouwens. Eigenlijk : mannen > vrouwen. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
hmr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Korfbal is dan ook geen echter sport. Het mij dan ook niet bekend dat er daadwerkelijk MANNEN korfballen...

Daarnaast zijn het vaak de mannen die alsnog beter zijn dan vrouwen.. Leuke discussie trouwens. Eigenlijk : mannen > vrouwen. :p
Sowieso mannen > vrouwen. Laten we wel wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,laat korfbal hierbuiten ;). Ik sta over 2 weken toch wel op het NK hoor :D .

Maar het is wel raar dat mannen en vrouwen een aparte competitie hebben inderdaad, ik heb ook een vriendin die menig mannelijke speler kapot maakt. Fysiek scheelt het niet veel, misschien gebruiken ze alleen de voicecom iets te veel ;)

leuke discussie inderdaad
Pagina: 1 ... 9 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.