Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Iemand een verklaring voor de vreemde random performance van csgo? Nee ik hoef geen 500+ fps omdat ik dat nodig heb, ik vind het volgende gewoon vreemd:

Assault, nieuwe Nuke en de Wildfire maps lopen het slechtst: tussen de 140-250fps ongeacht grafische settings of resolutie. Meer dan genoeg toch, ja maar dat is het punt niet. Verse Windows install, verse csgo install, meerdere drivers inmiddels gehad met nu de nieuwste, launch options maken niks uit en mat_queue_mode 2 staat aan. High performance power plan aan, wel of geen gpu oc (liever geen, csgo is de enige game die crasht dan graag, itt furmark, valley en andere games), maakt allemaal niks uit.

Gtx980 8gb ddr4 i5 6600k 4.5ghz oc Windows 10 draait de nieuwe UT4 alpha gerust op 140locked op epic settings, maar wordt verslagen door veruit oudere pc's in csgo. En dat feit is gewoon vreemd dus vandaar dat ik al een tijdje probeer uit te vogelen wat er gebeurt. Een pet peeve dus eigenlijk :9

Anderen ervaringen of verklaringen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 20-02-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Brogala schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:23:
[...]

Gast, ga gewoon weg. Je loopt alleen maar onzin te lullen, ook in het vorige topic.

144 hz nadelig voor de muis-feel :') Ja, want met 60 hz voelt het wel helemaal soepel aan omdat je dan minder FPS ziet. d:)b

Of het komt doordat je PC niet standaard >144 FPS haalt.
Ik zou zeggen kom gewoon eens bij me langs en dan laat ik je zien dat ik GEEN onzin uitkraam, de muis voelt gewoon als in-direct aan.

Heb de ASUS swift, BenQ en nu de DELL S2716DG gekocht (de eerste 2 heb ik terrug-gestuurd wegens dode pixels en andere in-perfecties.

Alle instellingen staan goed, voor de rest haal ik makkelijk 144hz met games zoals Quake3/4, CS'GO enz... behalve met BO3

DM me maar.

(ook de zogenaamde andere kenners zijn welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Brutal1ty schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:22:
Iemand een verklaring voor de vreemde random performance van csgo? Nee ik hoef geen 500+ fps omdat ik dat nodig heb, ik vind het volgende gewoon vreemd:

Assault, nieuwe Nuke en de Wildfire maps lopen het slechtst: tussen de 140-250fps ongeacht grafische settings of resolutie. Meer dan genoeg toch, ja maar dat is het punt niet. Verse Windows install, verse csgo install, meerdere drivers inmiddels gehad met nu de nieuwste, launch options maken niks uit en mat_queue_mode 2 staat aan. High performance power plan aan, wel of geen gpu oc (liever geen, csgo is de enige game die crasht dan graag, itt furmark, valley en andere games), maakt allemaal niks uit.

Gtx980 8gb ddr4 i5 6600k 4.5ghz oc Windows 10 draait de nieuwe UT4 alpha gerust op 140locked op epic settings, maar wordt verslagen door veruit oudere pc's in csgo. En dat feit is gewoon vreemd dus vandaar dat ik al een tijdje probeer uit te vogelen wat er gebeurt. Een pet peeve dus eigenlijk :9

Anderen ervaringen of verklaringen ?
"Slechts 140-256 fps", ok, jij hoeft je geen zorgen te maken.
Ik speel op een oude pc met normaal 90 fps met drops naar 70... maar op de nieuwe maps krijg ik vaak drops naar 30 fps. En voor de campaign moet ik casual modes doen, wanneer er veel spelers zijn krijg ik slechts 40 fps met drops naar .. 15 fps. Volgens mij proberen ze vooral mooiere mappen uit met meer details en dergelijke. Kost wat fpsjes, maar voor spelers die van 400-500 fps droppen naar 200-150, serieus die spelers moeten niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Kser schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Ik speel op een oude pc met normaal 90 fps met drops naar 70... maar op de nieuwe maps krijg ik vaak drops naar 30 fps. En voor de campaign moet ik casual modes doen, wanneer er veel spelers zijn krijg ik slechts 40 fps met drops naar .. 15 fps. Volgens mij proberen vooral mooiere mappen uit met meer details en dergelijke. Kost wat fpsjes, maar voor spelers die van 400-500 fps droppen naar 200-150, serieus die spelers moeten niet zeuren.
maar 300 fps is zoveel leuker dan 150-200fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
r4ptor schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:07:
[...]

maar 300 fps is zoveel leuker dan 150-200fps..
En je kunt hoger springen.
Onee dat is een ander spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Mijn gtx 770 bolt als een trein. Ik denk dat het niet uitmaakt het is gewoon een cs go probleem en ze zullen dat wel fixen. Gedaan met zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
heb alleen donderdagavond net na het werk een paar wildfire maps gespeeld, Cruise is niet mijn ding. Te groot voor competetive maar zou wel goed werken als zombie map :D
Empire, Santorini zijn prima te spelen. bij de nieuwe nuke mis ik, vreemd genoeg, wel de duitse teksten op de muren.....de rest ga ik hopelijk dit weekend spelen.

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
[...]

Ik speel op een oude pc met normaal 90 fps met drops naar 70... maar op de nieuwe maps krijg ik vaak drops naar 30 fps. En voor de campaign moet ik casual modes doen, wanneer er veel spelers zijn krijg ik slechts 40 fps met drops naar .. 15 fps. Volgens mij proberen ze vooral mooiere mappen uit met meer details en dergelijke. Kost wat fpsjes, maar voor spelers die van 400-500 fps droppen naar 200-150, serieus die spelers moeten niet zeuren.
Snap dat het vervelend is, maar dat is dus te verklaren door hardware. Mijn observatie echter niet, mag ik hopen. Ik dacht misschien als daar een verklaring voor te vinden is dat mensen met mindere hardware ook zouden kunnen profiteren van de eventuele oplossing... ;) Bovendien is het probleem wat jij ervaart best ernstig aangezien het de speelbaarheid en populariteit van csgo aan kan aantasten. Grotere maps met meer cluster zijn nou niet bepaald nodig... En voor de hardcore spelers die 144hz spelen die daarvoor zometeen dus een betere pc dan die van mij nooit zouden hebben is uiteraard ook gekkenwerk met deze graphics. Source 2 dan maar Volvo?

Het was geen "kijk mijn hardware eens overbodig zijn voor csgo haha" of "ik heb 300locked nodig anders scoor ik niks :/ " post hoor ;) Reacties in die trend mogen dan ook gerust richting reddit, ik mag hopen dat Tweakers nog een iets hoger niveau heeft behouden dan die zooi daar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 20-02-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:21:
[...]

Helemaal aan jou :D, anyway mijn steam staat hieronder in signature.
added :D

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:36
Ik zag vannacht dat er een update was. Zijn de amd shader problemen al gefixt? Kan nu niet testen helaas, maar vroeg het me af.

en zijn er mensen die serieus spelen met eyefinity? Lijkt me niet dat je een voordeel hebt met 3 schermen?

[ Voor 30% gewijzigd door TweakerVincent op 20-02-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:27:
Ik zag vannacht dat er een update was. Zijn de amd shader problemen al gefixt? Kan nu niet testen helaas, maar vroeg het me af.

en zijn er mensen die serieus spelen met eyefinity? Lijkt me niet dat je een voordeel hebt met 3 schermen?
https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_21916/

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik kan bevestigen dat de AMD problemen voorbij zijn. Ik kan alles op max zetten zonder crashes. Wel stuk lagere fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is natuurlijk gewoon onzin wat je nu zegt, alleen omdat jij een slechte PC hebt heb je niet het recht om te zeggen dat mensen die een goede PC hebben niet moeten zeuren. Jij vind het ook niet leuk dat je FPS omlaag gaat, waarom zou iemand anders die hetzelfde heeft dan niet mogen klagen ('zeuren')? Alleen omdat volgens jou 140+ FPS gewoon voldoende is?

Iedereen heeft andere standaarden, ik vind het zelf vervelend als mijn FPS onder de 200 dropt, hoewel het geen ramp is want alleen mijn mouse movement voelt anders aan. Onder de 144 vind ik wel echt vervelend, want dan voelt het aan als lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik vind het ook vervelend dat ik opeens drops naar 80 krijg soms. Wat ik wel raar vind is dat ik volgens mij aan de hand van de fps (en drops) al kan voorspellen of er een stukje verder (of om hoek) veel enemy's zitten. FPS gaat omlaag en meestal klopt het. Dat zou wel een soort van cheat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:36:
Ik vind het ook vervelend dat ik opeens drops naar 80 krijg soms. Wat ik wel raar vind is dat ik volgens mij aan de hand van de fps (en drops) al kan voorspellen of er een stukje verder (of om hoek) veel enemy's zitten. FPS gaat omlaag en meestal klopt het. Dat zou wel een soort van cheat zijn?
Klopt, ik zat het op Reddit een tijdje geleden al voorbijkomen. Net zoals dat als een enemy eraan komt er meestal eerst een kip eerst naar je toe komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Brogala schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:41:
[...]

Klopt, ik zat het op Reddit een tijdje geleden al voorbijkomen. Net zoals dat als een enemy eraan komt er meestal eerst een kip eerst naar je toe komt :P
kip wist ik niet :D Maar dat zou nog natuurlijk kunnen zijn omdat hij vlucht oid? Maar FPS drop zou wel een slechte zaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:48:
[...]

kip wist ik niet :D Maar dat zou nog natuurlijk kunnen zijn omdat hij vlucht oid? Maar FPS drop zou wel een slechte zaak zijn.
Ja hij vlucht. En FPS drop, mwah... Valt denk ik weinig aan te doen? Heb er absoluut geen verstand van maar gezien zo'n model ook gerendered moet worden leek het me logisch dat je minder FPS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Brogala schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Ja hij vlucht. En FPS drop, mwah... Valt denk ik weinig aan te doen? Heb er absoluut geen verstand van maar gezien zo'n model ook gerendered moet worden leek het me logisch dat je minder FPS krijgt.
bedoel slechte zaak dat ik informatie heb dat er enemy's zijn door een FPS drop. Zou een voordeel/cheat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:31:
[...]

bedoel slechte zaak dat ik informatie heb dat er enemy's zijn door een FPS drop. Zou een voordeel/cheat zijn
Weet ik, maar is ook lastig om constant naar je FPS te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjef_
  • Laatst online: 01-09 16:45
[YouTube: https://youtu.be/YgRz9JkmpKc]

Nieuwe video🙃

[ Voor 12% gewijzigd door Sjef_ op 20-02-2016 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Die point disarray ak is mooi.

oh, het is de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:48
r4ptor schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:09:
[...]

Die point disarray ak is mooi.

oh, het is de mijne
Slappe

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
In het filmpje van Sjef zie ik dat hij maps gebruikt met callouts. Werkt dit goed in praktijk? Lijkt mij wel erg handig! Las alleen dat het niet bij alle mappen mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:51:
In het filmpje van Sjef zie ik dat hij maps gebruikt met callouts. Werkt dit goed in praktijk? Lijkt mij wel erg handig! Las alleen dat het niet bij alle mappen mogelijk is.
Je replacet de map image gewoon met een nieuwe map image, het is dus mogelijk voor elke map. Alleen niet voor elke map hebben ze een nieuwe image met de callouts erin gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
TweakerVincent schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:51:
Is het handig ? mwoa. Je kan ook gewoon de callouts onthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 11:22

ghostman

dwarf

Welke DPI en ingame sens gebruik je? Ik kan met 2.0 en 800dpi niet zo de conners checken.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
ghostman schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:04:
[...]

Welke DPI en ingame sens gebruik je? Ik kan met 2.0 en 800dpi niet zo de conners checken.
Ik gebruik nu 1.8 en 800dpi probeer langzaam in game lager te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Haha "hello" vac ban xD.

Add me on Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r4ptor
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OHna8Dt7rAk]

Vanmorgen met een lekkere kop koffie ook nog eens mijn random video gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

r4ptor schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:20:
[video]

Vanmorgen met een lekkere kop koffie ook nog eens mijn random video gemaakt.
What did that chicken ever do to you :(, die brul op het eind maakt het ook echt perfect hoor xD.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Hoe zit het bij eigenlijk bij kicks in compt. modus. Voorkomt dit dat je ELO naar beneden gaat? Ik zie soms dat bepaalde spelers bij de laatste rond gekickt willen worden?

en ik dacht even dat de random desktop show opgelost was me de nieuwste patch maar helaas toch weer voorgekomen. Alleen uitschakelen multicore zou moeten helpen maar dat is geen oplossing aangezien ik dan veeeel frames verlies.

[ Voor 40% gewijzigd door TweakerVincent op 21-02-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
lekker, team dat je probeert te kicken, gelukkig speel je met een maat van Nehox.
Nee. toch gewoon gekicked. :') kansloos

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
hexta schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:03:
lekker, team dat je probeert te kicken, gelukkig speel je met een maat van Nehox.
Leuke maten heb jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nooit vergeven en zoete wraak bedenken.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Naam, rugnummer? Publieke schandpaal en permban :-(

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Tenzij de kick terecht is. Ookal ben je van nehox.

Ik kick Joolz ook graag als hij weer afk is omdat hij na 20 rondes 0 kills heeft.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
Jo0Lz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:12:
[...]

Naam, rugnummer? Publieke schandpaal en permban :-(
Dwarf/ghostman
Morked
Sjef
Wooz
Assix
Richy
....

1 keer in de laatste ronde en 1 keer toen ik topfragger was op de_empire

Edit: dan nog niet gesproken over het aantal keren dat ik net niet gekickt word.

[ Voor 12% gewijzigd door r4ptor op 22-02-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_
r4ptor schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:40:
[...]

Dwarf/ghostman
Morked
Sjef
Wooz
Assix
Richy
....

Edit: dan nog niet gesproken over het aantal keren dat ik net niet gekickt word.
Je moet ook niet zoveel teamkills maken 😂
En laat ik maar niet beginnen over de fake's die mislukken. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Wat vinden jullie van de nieuwe maps trouwens?

Ik heb alleen Milka en Santorini nog maar competitive gedaan, waarbij Milka echt zwaar tegenviel al kon liggen aan het potje wat sowieso klote ging.

Santorini is wel echt geweldig vind ik. Al is bombsite A vrij lastig te coveren met genoeg plekken waar de tegenstander vandaan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Ik heb ook een aantal van de maps gedaan. In competitive.

De meeste mappen zoals Santorini, Royal, Tulip en nog wat andere hebben teveel angles als je het mij vraagt.

Overigens vermaak ik me er prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Sjef_ schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:44:
[...]

Je moet ook niet zoveel teamkills maken 😂
En laat ik maar niet beginnen over de fake's die mislukken. 😜
Geen opzettelijke teamkills natuurlijk he, altijd van die teammates die in je spray gaan lopen enzo O-)

Heb ik gelukkig nooit last van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

[...]

Dwarf/ghostman
Morked
Sjef
Wooz
Assix
Richy
....

:o Ik zou niet durven..

Aan de andere kant, hoe vaak ben ik dood gegaan omdat ik 5/6hp had en jij het nodig vond om op het einde van het ronde mij in de benen te schieten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ALLEMAAL LEUGENS! Ik teamkill nooit.

Bijna nooit en als het gebeurd hebben we een grote economie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Ahumm :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_
r4ptor schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:30:
Ik teamkill nooit.

Bijna nooit.
😂😂😂👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

Dwarf/ghostman
Morked
Sjef
Wooz
Assix
Richy
....

Dat zijn 5 mensen... En de lijst lijkt nog niet af. Daarbij zeg je dat je met 1 maat van Nehox aan 't spelen was, wat dan betekend dat de rest "random" was?

Volgens mij vraag je er zelf om. :/
hmr schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:14:
Tenzij de kick terecht is. Ookal ben je van nehox.

Ik kick Joolz ook graag als hij weer afk is omdat hij na 20 rondes 0 kills heeft.
Ja hoor. Jij wel. :) Iedereen houdt van mij, en nemen mijn negatieve K/D scores voor lief. Heb je met Nehox gepraat? Die is ook op de haat tour. Maar dat komt alleen maar omdat ik een potje win en topfragger ben, met m'n MGE terwijl hij LE is. <3

Wij kicken jou toch ook omdat er een chick aan je deur staat en je de laatste rondes niet meer meespeelt? Oh nee, wacht. Dat is de auto-kick vanwege idle. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Jo0Lz op 22-02-2016 14:43 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik voel weeeeeeeer een slowchat-warning aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Promoted naar LEM XDDDD
Ranking system weer kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Jo0Lz schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:41:
[...]

Dat zijn 5 mensen... En de lijst lijkt nog niet af. Daarbij zeg je dat je met 1 maat van Nehox aan 't spelen was, wat dan betekend dat de rest "random" was?
Dat is hexta die dat zegt, niet ik. Ik geef gewoon mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Kan iemand misschien mij een friend request sturen en dan trade, probeer ui te vinden wrm dit niet werkt iNicknamee

Stance Fanatic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

Dwarf/ghostman
Morked
Sjef
Wooz
Assix
Richy
....

Shit happens... >:)
Maar sinds die kick op de_empire ram ik niet gelijk op F1 (wat ook vaak zat voor een time-out is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Echt raptor, slet. Also, slet.

Snap best dat jij geteamkilled wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Jelle Brolnir schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 01:26:
[...]

Echt raptor, slet. Also, slet.

Snap best dat jij geteamkilled wordt.
Als dat nou een auto sniper was gaf ik je 100% gelijk maar een negev ... zucht.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
:'(

Hierna zakte ik van topfragger naar beneden :(

[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 23-02-2016 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verbaas mezelf af en toe hoe lekker het gaat met de silenced USP, en hoe erg ik zuig met de Glock...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mooie skins :+
Maar goed gespeeld hoor _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 23-02-2016 09:45 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Laatst online: 20:40
Dat moment dat je een match speelt met een vriend die nova 2 is en jij dmg en hij krijgt een auto sniper chronos als drop (30 euro) en hij stond onderaan met 3-20 -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
MonkeySleeve schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:40:
Verbaas mezelf af en toe hoe lekker het gaat met de silenced USP, en hoe erg ik zuig met de Glock...
Die pistols zijn toch een soort loterij. Zeker op 64-tick. Schiet je soms ervoor/erachter, krijg je toch de kill. De pistol round winnen zegt vaak geen fuck over hoe de rest van de match verloopt. Win je de pistolround met 5 levend, zonder dat jouw team 1 point damage tegen heeft, verlies je uiteindelijk dik in de gunrounds.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
rnenator schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:04:
[...]

Die pistols zijn toch een soort loterij. Zeker op 64-tick. Schiet je soms ervoor/erachter, krijg je toch de kill. De pistol round winnen zegt vaak geen fuck over hoe de rest van de match verloopt. Win je de pistolround met 5 levend, zonder dat jouw team 1 point damage tegen heeft, verlies je uiteindelijk dik in de gunrounds.
Lol, altijd die noobs die de 64-tick de schuld geven. Leer gewoon aimen en kom dan terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

rnenator schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:04:
[...]

Heb nu al meerdere malen gehad dat ik gewoon 4 man kill met men USP en vervolgens geen kont raak met de Glock :P Echt een proppenschieter is dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Madstorm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:44:
[...]
Mooie skins :+
Maar goed gespeeld hoor _/-\o_
Je weet het hé, skin = skill.
MonkeySleeve schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:40:
En dat terwijl de glock zoveel meer kogels heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door TheRecklezz op 23-02-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Wereldkaart schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:31:
[...]

Lol, altijd die noobs die de 64-tick de schuld geven. Leer gewoon aimen en kom dan terug
:O
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rfK6rMbB_uo]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
TheRecklezz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:26:
[...]

Je weet het hé, skin = skill.

[...]

skin = win 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Gestopt met kijken toen ik zag dat je een standaard knife hebt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

TheRecklezz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:26:
[...]

Maar voor mijn gevoel is hij echt niet accurater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
hmr schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:58:
[...]
Gestopt met kijken toen ik zag dat je een standaard knife hebt.
Mijn 2e account heeft inderdaad een standaard knife, mijn main account heeft een ★ Bayonet | Night (MW).
Zoals te zien in de video.
MonkeySleeve schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:24:
[...]
Maar voor mijn gevoel is hij echt niet accurater :P
Klopt inderdaad de Glock is gewoon sprayen als een malle. USPS kun je vooral op range nog wat proberen te aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
silverchaoz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:49:
Dat moment dat je een match speelt met een vriend die nova 2 is en jij dmg en hij krijgt een auto sniper chronos als drop (30 euro) en hij stond onderaan met 3-20 -.-
Want alleen goede mensen verdienen goede drops :+

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Volgens mij is de ranking weer kaputski. Ik kreeg een derank na drie verloren potjes en gisteren weer terug naar Gold Nova 4 na een lose streak van 5 of 6 en daarna maar 1 potje gewonnen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
markdm schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:11:
[...]

Want alleen goede mensen verdienen goede drops :+
dat is waarom iemand in mijn match zwaar negatief ging en een awp medusa kreeg :F

i cri evertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
silverchaoz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:18:
[...]

dat is waarom iemand in mijn match zwaar negatief ging en een awp medusa kreeg :F

i cri evertim
Correct. Nu heeft hij een medusa, dus zal hij gelijk veel beter zijn.
Skin>Skill.
Dit is nivellering. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
hexta schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Correct. Nu heeft hij een medusa, dus zal hij gelijk veel beter zijn.
Skin>Skill.
Dit is nivellering. _/-\o_
idd ja hij 1080 iedereen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
Kwam ik tegen op reddit:
https://gfycat.com/VeneratedThornyAmazonparrot

Hilarisch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Dat heb ik ook altijd! Schiet ik wat random rond, raak ik mijn teammates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ChrisJ een paar keer gekilled vandaag maar volgens mij doet hij het nu wel beter tegen G2.
https://play.esea.net/ind...=stats&d=match&id=6239078

http://www.hltv.org/match...s-esl-pro-league-season-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Aztec <3

AZTEC <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als je aan het winnen bent kan een TA/TK best. Je moet alleen niet te lang doorgaan he Raptor en Dwarf/ghostman.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/bp99j951n/2016_02_23_00001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/nketoala5/2016_02_23_00002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Dat kwam doordat dwarf mij wou kicken en omdat jij mij afdreigde Morked.

Genoeg over teamkills. Tijd voor de serieuze praat terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Morked schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:58:
Als je aan het winnen bent kan een TA/TK best. Je moet alleen niet te lang doorgaan he Raptor en Dwarf/ghostman.

[afbeelding]

[afbeelding]
Jullie keerde allemaal tegen mij, puur zelf verdediging :9

Hoe zit het nou eigenlijk, je mag toch 3 keer iemand uit je team killen en dan word je toch gebannend? Ik had namelijk Raptor daar voor gekilled (ongelukje :P), en toen jou volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Wat gebeurt er na 17 juni 2016? Stopt wildfire dan volledig? Kan je de nieuwe levels niet meer spelen? En de campaign?

[ Voor 7% gewijzigd door Tennisbal op 24-02-2016 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Je kunt ze dan nog steeds op community servers spelen of zelf een server draaien, maps staan wel in de workshop. Campaign en official valve servers stoppen dan waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Gistere mn eerste cheater tegen gekomen die er ook niet echt iets aan deed om het normaal te laten lijken. Erg jammer in competive, ben pas gold nova 3 dus niet bepaald hoog. Maar als je alles en iedereen pre-aim op t hoofd door muren en ook pre-fired vraag je erom

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Nicknamee schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:41:
Gistere mn eerste cheater tegen gekomen die er ook niet echt iets aan deed om het normaal te laten lijken. Erg jammer in competive, ben pas gold nova 3 dus niet bepaald hoog. Maar als je alles en iedereen pre-aim op t hoofd door muren en ook pre-fired vraag je erom
Gold nova 3 is het nieuwe ge :P

Cheaters zijn altijd kut, die kom je gewoon om de zoveel tijd tegen (vooral tijdens sales). Niks aan te doen helaas.

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Kreeg gewoon een glock night minimal wear twv 50 cent xD.

Laatste tijd vind ik de matches wisselvallig van mensen die ineens kneitergoed zijn en dan weer als een noob de map rondrennen...

Add me on Steam

• Jelle Brolnir
TheAnthonyNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:53:
Kreeg gewoon een glock night minimal wear twv 50 cent xD.

Laatste tijd vind ik de matches wisselvallig van mensen die ineens kneitergoed zijn en dan weer als een noob de map rondrennen...
Hey wat leuk je beschrijft mij !

• r4ptor
snif, wicker krijgt een AWP sun in leo van 2 tot 6 euro..

Ik een mp7 met waarde van 0,20 tot 0,50 cent.

LIFE IS UNFAIR

• hexta
r4ptor schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:41:
snif, wicker krijgt een AWP sun in leo van 2 tot 6 euro..

Ik een mp7 met waarde van 0,20 tot 0,50 cent.

LIFE IS UNFAIR
Welke MP7?

• r4ptor
https://csgostash.com/skin/600/MP7-Asterion

Deze, hij is zelf nog minder waard ;w ;w Mijne is FT dus 17 cent. :-(

• hexta
r4ptor schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:18:
[...]

https://csgostash.com/skin/600/MP7-Asterion

Deze, hij is zelf nog minder waard ;w ;w Mijne is FT dus 17 cent. :-(
haha :D
mooi betding :')

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Jelle Brolnir schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:39:
[...]

Hey wat leuk je beschrijft mij !
Doelde meer op de enemy als in verdacht, mijn team is altijd full of monkeys you know :D (im the biggest one).

Add me on Steam

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

TheAnthonyNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:09:
[...]

Doelde meer op de enemy als in verdacht, mijn team is altijdfull of monkeys you know :D (im the biggest one)..
*Ahum* O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Vandaag begonnen met CSGO had de game al 2 jaar in mijn library staan. En wat een ontzettend leuke en gave game. Tja het is even wennen ben al sinds Modern Warfare een COD speler maar dit slaat alles. Alles is tactisch en moeilijk maar leerbaar. Echt super vet kreeg net me eerste crate drop alleen de sleutel kost 2 euro Shadow key.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

koelebobes schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:55:
Vandaag begonnen met CSGO had de game al 2 jaar in mijn library staan. En wat een ontzettend leuke en gave game. Tja het is even wennen ben al sinds Modern Warfare een COD speler maar dit slaat alles. Alles is tactisch en moeilijk maar leerbaar. Echt super vet kreeg net me eerste crate drop alleen de sleutel kost 2 euro Shadow key.
En de CS Go sceneis weer een speler rijker! das mooi.

Ter info:

Gemiddeld genomen krijg je 10% terug van de kosten van een sleutel.

Als je op zoek bent naar de snelste manier om geld te verbranden, dan zijn crates de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ErA schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:46:
[...]

En de CS Go sceneis weer een speler rijker! das mooi.

Ter info:

Gemiddeld genomen krijg je 10% terug van de kosten van een sleutel.

Als je op zoek bent naar de snelste manier om geld te verbranden, dan zijn crates de oplossing.
Jackpots spelen tegen noobies is toch nog een stuk sneller. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjef_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
leuk filmpje :)

is al weer even geleden dat ik van me heb laten horen. maar de progressie is er nog steeds. gisteravond met richy en consorten nog een paar potjes kunnen spelen en tijdens die potjes GN3 geworden. het lijkt er op dat het silver landschap voorlopig verlaten heb, op naar de volgende mijlpaal van MG1 :)

potje op overpass gisteren ging niet geweldig. blijf ik een lastige map vinden om op te spelen. de maps daarna waren mirage en cache vooral op cache heb ik daarna mn slechte score van overpass ruimschoots goed kunnen maken met een paar mooie clutches :)

de laatste map van de avond was inferno. deze dik verloren omdat in persoon van de tegenstanders te goed was of niet helemaal koosjer. welk van de 2 het was durf ik niet te zeggen.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
estrion schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:34:
[...]

leuk filmpje :)

is al weer even geleden dat ik van me heb laten horen. maar de progressie is er nog steeds. gisteravond met richy en consorten nog een paar potjes kunnen spelen en tijdens die potjes GN3 geworden. het lijkt er op dat het silver landschap voorlopig verlaten heb, op naar de volgende mijlpaal van MG1 :)

potje op overpass gisteren ging niet geweldig. blijf ik een lastige map vinden om op te spelen. de maps daarna waren mirage en cache vooral op cache heb ik daarna mn slechte score van overpass ruimschoots goed kunnen maken met een paar mooie clutches :)

de laatste map van de avond was inferno. deze dik verloren omdat in persoon van de tegenstanders te goed was of niet helemaal koosjer. welk van de 2 het was durf ik niet te zeggen.
Ga er maar vanuit te goed, er zijn nog zooo veel smurfs. Is beter voor je bloeddruk :p

Pagina: 1 ... 8 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.