Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sebastiaannn schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:14:
Ik lees hier regelmatig dat mensen voor hun gevoel ten onrechte een derank krijgen of sinds de rankshift op een rank spelen waarin de tegenstanders slechter zijn dan ze zelf zijn. Dan zie ik WarOwl op z'n tweede account een derank krijgen van LE naar DMG terwijl ie altijd de beste van z'n team is en dan snap ik het niet meer, want ik heb het tegenovergestelde probleem.

Ik ben pas na de rankshift in december begonnen met Competitive en werd ingedeeld op Gold Nova 4. Daar was ik best blij mee want dat was destijds de gemiddelde rank, met ongeveer 50% van de spelers boven en onder me. Daar kon ik best lekker meekomen, eindigde regelmatig bovenin het lijstje dus duurde het niet lang voordat ik naar MG1 werd gepromoveerd.
Nu ben ik dit weekend na 58 competitive wins naar MGE gepromoveerd, waarin inmiddels de top 21% tot 15% speelt. Ik ben natuurlijk wel beter geworden in de tussentijd maar het verschil tussen de top 50% en de top 20/15% is zo groot dat ik niet echt goed meer kan meekomen. Ik word op bijna alle gebieden overtroefd, van aim tot movement en gamesense. Zelfs op MG2 was ik al niet één van de betere dus snap ik deze promotie niet.
M'n laatste 5 scores waren 13-13, 11-18, 14-17, 11-21 en 10-19. Ik heb het gevoel dat ik niet thuishoor op deze rank, en daardoor breng ik ook een soort onzekerheid in m'n spel, wat niet goed is want als je vol vertrouwen speelt gaat het een stuk beter.

Wat wel fijn is is dat op deze rank m'n teamgenoten eindelijk de economy lijken te snappen en qua strategieën op mijn niveau zitten. Ik ben wel een teamspeler dus m'n team wordt niet vaak kwaad op me maar het zo vervelend om bijna elk aim-duel te verliezen.

Misschien zit er een component in het rankingsysteem die ziet hoe snel je beter wordt, dat zou kunnen verklaren waarom ik voor m'n gevoel te hoog wordt ingedeeld. Dat het systeem inschat dat ik binnenkort wél kan meekomen op dit niveau. In dat opzicht is het goed, want van met betere mensen spelen wordt je zelf sneller beter.
Dus dat wordt hopen dat er snel wat van de geavanceerdere mechanieken zoals stutterstep en prefire gaan klikken, en anders vind ik een derank ook geen probleem. Vrees alleen dat ik over 20 potjes vrolijk wéér wordt gepromoveerd en hetzelfde probleem heb 8)7 .
Het is ook maar net hoe je speelt, ik ben persoonlijk beter in het tactisch spelen en voorkomen dat een site wordt gepakt maar qua kills loop ik vaak in mg2 op dezelfde scores, van 10-20 kills max en vrij veel deaths door veelal domme acties, teammates die je niet goed coveren of callen (soloq ftl) of gewoon mijn niet al te supergoede aim. Kills kijk ik dan ook niet zo heel erg naar, meer naar of je op de juiste momenten de kills kan maken, de clutches kan winnen en de games ook wint.

Laat je iig niet gekmaken daardoor, gewoon lekker spelen, soms gaat het goed soms niet, leer van je fouten door af en toe de wtf momenten terug te kijken in de viewer van csgo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Nou zo lekker ging je anders niet WamBam, ik ook niet, maar dat even terzijde... We snapte allemaal die rank niet...

[ Voor 29% gewijzigd door Lanithro op 17-03-2016 15:49 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
macciez schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:53:
[...]

De rank shift is echt al een tijd geleden. Heb je sindsdien slechts 10 games gespeeld? Dan zat je in ieder geval goed bovenin de global rank voor de shift.

Ik moest er zelf iets van 7 achter elkaar verliezen voor supreme, toen nog een keer 17 van 20 verloren als supreme een paar weken geleden, toen ff 2 dagen LEM en nu weer supreme. Alle potjes zijn wel een stuk spannender geworden.
Ik speel wel super veel maar altijd op faceit en of esea. Weinig MM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 21:18
(jarig!)
Lanithro schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:47:
Nou zo lekker ging je anders niet WamBam, ik ook niet, maar dat even terzijde... We snapte allemaal die rank niet...
Als ik er vanuit ga dat ik iets meer dan 2 maanden niet heb gespeeld vond ik dat ik het redelijk deed :)
Maarja wil ook wel een beetje positief beeld houden anders ragequit ik hem weer eens, had eerder mg2 moeten krijgen als rank als ik eerlijk ben.
Moet wel zeggen was wel gezellig ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 17-03-2016 16:29 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
k heb jullie toegevoegd! als je een game start oid en ik ben online, invite me vooral!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
SeanCattery schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:07:
[...]

Ik speel wel super veel maar altijd op faceit en of esea. Weinig MM dus.
Op het moment heb ik het gevoel dat de matches op ESEA niet erg gebalanceerd zijn. Ik heb veel meer 16-6 matches dan 16-14 matches (die ik wel veel op MM heb opt moment), vooral sinds het hele rank gebeuren. Hoe is dat bij jou?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 15:56
Sjef_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:19:
[...]

Ik gebruik ShadowPlay met 1 druk op de knop laatste 2 min opgeslagen.
Laat maar!

Blijkbaar hebben ze deze bookmark optie als nieuwe optie gedaan. De highlight functie bestaat nog altijd, maar stond in een hoekje verstopt! Joepie _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
r4ptor schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Laat maar!

Blijkbaar hebben ze deze bookmark optie als nieuwe optie gedaan. De highlight functie bestaat nog altijd, maar stond in een hoekje verstopt! Joepie _/-\o_ _/-\o_
Jezus! Ik helemaal in de stress ! Blijkt er niets aan de hand te zijn.

En na'vi wint, en hard ook ook. Wow.

[ Voor 5% gewijzigd door Jelle Brolnir op 17-03-2016 18:59 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
macciez schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:05:
[...]

Op het moment heb ik het gevoel dat de matches op ESEA niet erg gebalanceerd zijn. Ik heb veel meer 16-6 matches dan 16-14 matches (die ik wel veel op MM heb opt moment), vooral sinds het hele rank gebeuren. Hoe is dat bij jou?
Klopt, bij FaceIT ook maar in mindere mate. Wat dat betreft is in ieder geval op de hogere niveaus MM behoorlijk gebalanceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
http://plays.tv/video/56eb036ee10f225a1f

NINJA PLANT

[YouTube: https://youtu.be/8FhpPpyHuQI]

Nieuwe video! Inclusief de ninja plant

[ Voor 44% gewijzigd door r4ptor op 17-03-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Binnenkort groot MLG tournament! Iemand een idee hoe je aan die souvenir packages kan komen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Robonnl schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:05:
Binnenkort groot MLG tournament! Iemand een idee hoe je aan die souvenir packages kan komen? :P
Ik geloof door gewoon die matches te kijken. Via Twitch als jij jouw account hebt gelinked aan je Steam account, anders in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
macciez schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Ik geloof door gewoon die matches te kijken. Via Twitch als jij jouw account hebt gelinked aan je Steam account, anders in-game.
Zal is kijken hoe ik mn Twitch aan m'n Steam koppel! Thanks in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
Denk dat ik ook gewoon m'n pc ga laten idlen op Twitch en dan na de Major mijn souvenir dlore uitpak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
macciez schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:41:
Denk dat ik ook gewoon m'n pc ga laten idlen op Twitch en dan na de Major mijn souvenir dlore uitpak
Of je koopt een paar Dosia X god foil stickers, verkoopt die na de major en koopt voor dat geld een souvenir dlore 8)7

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
rnenator schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Of je koopt een paar Dosia X god foil stickers, verkoopt die na de major en koopt voor dat geld een souvenir dlore 8)7
Wat is er met die stickers aan de hand? Ik ken die hele Dosia niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 13:43
macciez schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Wat is er met die stickers aan de hand? Ik ken die hele Dosia niet
Dosia is een meme hij is zogenaamd een god(sex god) |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
TheDutchMrLQ schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:55:
[...]
Dosia is een meme hij is zogenaamd een god(sex god) |:(
Hij is het tegenovergestelde.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.steamid.co.uk/images/avatars/47/4778d75d769e1231b52907d4aded0b8e68aecd51_full.jpg
Het is wel mooi dat hij het nu omarmd heeft en keihard gaat cashen. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSKSKznWsAAStDe.png

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
rnenator schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:07:
[...]

Hij is het tegenovergestelde.
[afbeelding]
Het is wel mooi dat hij het nu omarmd heeft en keihard gaat cashen. _/-\o_
[afbeelding]
Meer een "I'm gonna murder you in your sleep" type.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
wtf is dit voor cringe shit:

YouTube: THE BEST HOST IN ESPORTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:52

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb genoten van Pit League maar wat een amateuristisch zooitje. Soms de camera die gewoon weg sprong tijdens acties , rare muziek , cringe host en damn wat een slechte geluidsman hadden ze tijdens de halftime discussies. Zet ik mijn geluid harder omdat de een moeilijk te verstaan is, blaas ik vervolgens mijn speakers op omdat de ander te hard staat |:( . Wel tijdens Pit begonnen met betten en het bevalt me prima

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
koelebobes schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:30:
[...]

Ik heb genoten van Pit League maar wat een amateuristisch zooitje. Soms de camera die gewoon weg sprong tijdens acties , rare muziek , cringe host en damn wat een slechte geluidsman hadden ze tijdens de halftime discussies. Zet ik mijn geluid harder omdat de een moeilijk te verstaan is, blaas ik vervolgens mijn speakers op omdat de ander te hard staat |:( . Wel tijdens Pit begonnen met betten en het bevalt me prima
Lol dat van dat geluid had ik ook -.- Maar vond het echt een absolute shitfest. Dacht zelf van ach, laat ik ook is een lan toernooi volgen, learn from the best en omdat ik hier stiekem toch enthousiaster van word dan van voetbal...maar ik heb vooral geleerd hoe je een toernooi niet hoort te presenteren. Vond EnvyUs ook zo tegenvallen...

Guardian had echt een easy peasy toernooi though, lachen om die gast iedereen af te zien knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
300 wins :-D

Gelukkig wel als MGE geëindigd. Bij de 200 was er net de rankshift en ben ik van DMG naar GN2 gegaan. Toch mooi terug naar boven geklimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben sinds een paar dagen begonnen met het spelen van CS-GO.
Hebben jullie misschien tips om te beginnen, ik denk dat het in ieder geval handig is om de maps een beetje uit je hoofd te leren kennen.

Nog 1 vraagje ik zie op YouTube dat hun aim vaak erg klein is bij mij is die een stuk groter. Ligt dit aan je rank of aan een setting?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Jelle Brolnir schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:45:
[...]

Lol dat van dat geluid had ik ook -.- Maar vond het echt een absolute shitfest. Dacht zelf van ach, laat ik ook is een lan toernooi volgen, learn from the best en omdat ik hier stiekem toch enthousiaster van word dan van voetbal...maar ik heb vooral geleerd hoe je een toernooi niet hoort te presenteren. Vond EnvyUs ook zo tegenvallen...

Guardian had echt een easy peasy toernooi though, lachen om die gast iedereen af te zien knallen.
Ben dit toernooi begonnen met betten met een kleine pot though maar wel mijn inzet verdubbeld dankzij NaVi <3 Ik heb mijn sport gevonden, ik kan nooit naar voetbal kijken maar ik heb zitten juichen toen Navi won in de finale. ( kan ook komen omdat ik all in op NaVi was )

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochert
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-07 12:14
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:30:
Hey,

Hebben jullie misschien tips om te beginnen, ik denk dat het in ieder geval handig is om de maps een beetje uit je hoofd te leren kennen.

Nog 1 vraagje ik zie op YouTube dat hun aim vaak erg klein is bij mij is die een stuk groter. Ligt dit aan je rank of aan een setting?

Gr
Hey,

Goed om te horen dat je YouTube videos kijkt, het helpt vaak heel erg. Kwestie van oefenen en je komt er wel!
Wat betreft je aim, raad ik je aan om wat met je crosshair te knutselen totdat je de juiste hebt ontworpen (crosshair = aim kruisje).

Like deze workshop map https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=308490450 en start hem via cs:go op, kun je gemakkelijk je eigen crosshair ontwerpen.

Reactie nogal raar opgebouwd, getypt vanaf iPad, sorry. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
YouTube videos zijn goed om gevoel te krijgen van movement enzovoort. Zelf spelen, het leuk vinden, dan ga je vanzelf er meer tijd instoppen en er meer over nadenken. Ook je aim zal dan vanzelf beter worden.

Met kleine aim bedoel je de crosshair? Die kun je zelf ontwerpen (zoals boven al staat zie ik nu :) ).

On another note; _eindelijk_ ben ik helemaal tevreden met m'n load out. Heb nu zelfs een M4a1-S, just in case ^^.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:30:
Hey,

Gr
Gewoon starten, loop je ergens tegen aan (zoals uhh, ik ga zo vaak dood), dan moet je eerst bedenken hoe dat komt (vaak je positie of over peaking) en dan zoek je gewoon op hoe anderen dat doen :-)

Ik maak uit je verhaal op dat je nog niet veel ervaring hebt met fps games ? In dat geval heb je nog een lange weg te gaan little grasshopper :p ;)

*ben zelf overigens een erg inconsistente speler, belangrijk is ook dat je jezelf onder controle houdt. Maar dat leer je gaandeweg denk ik. Als je zo'n rager en zenuwpees ben als ik dan kan dat lastig zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jelle Brolnir op 21-03-2016 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef_
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 16:45
[YouTube: https://youtu.be/FPpfTEsZU8I]

Nieuwe intro+outro😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Gewoon even een vraagje... maar waarom post elke random MGE hier de hele tijd youtube video's? Is al eerder een discussie over geweest.... maar al die p90 kills? of een niet bijzondere scout kill?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:47:
Gewoon even een vraagje... maar waarom post elke random MGE hier de hele tijd youtube video's? Is al eerder een discussie over geweest.... maar al die p90 kills? of een niet bijzondere scout kill?
Zodat jij over iets kan klagen :-D

Neen, we vinden het gewoon leuk om zo'n filmpjes te maken. Mits de pro's van tweakers/nehox het niet doen, doen de lower ranks het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r4ptor schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Zodat jij over iets kan klagen :-D

Neen, we vinden het gewoon leuk om zo'n filmpjes te maken. Mits de pro's van tweakers/nehox het niet doen, doen de lower ranks het.
Ik snap dat jullie het leuk vinden om filmpjes te maken, maar is het nodig om ze constant op dit forum te plaatsen? Ik stoor me er niet erg aan, maar volgens mij valt dit gewoon onder reclame, en dat mag niet. Dat je af en toe een mooie clutch post is gewoon prima, maar om elk nieuw filmpje wat je maakt hier te posten is imo niet heel interessant.

Verder;

https://www.reddit.com/r/..._adds_ranks_elo_pro_pugs/

Yay! Nu er nog voor zorgen dat ik goed ga spelen, want ik ga nu alleen maar bergafwaarts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:16:
[...]

Ik snap dat jullie het leuk vinden om filmpjes te maken, maar is het nodig om ze constant op dit forum te plaatsen? Ik stoor me er niet erg aan, maar volgens mij valt dit gewoon onder reclame, en dat mag niet. Dat je af en toe een mooie clutch post is gewoon prima, maar om elk nieuw filmpje wat je maakt hier te posten is imo niet heel interessant.

Verder;

Yay! Nu er nog voor zorgen dat ik goed ga spelen, want ik ga nu alleen maar bergafwaarts :P
Reclame ? Ik betwijfel toch of bijvoorbeeld sjef en raptor hier nuttige inkomsten uit halen. Ik mis sowieso een beetje nuttige toevoegingen. Niet dat ik zou weten wat op dit moment nog nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:16:
[...]

Reclame ? Ik betwijfel toch of bijvoorbeeld sjef en raptor hier nuttige inkomsten uit halen. Ik mis sowieso een beetje nuttige toevoegingen. Niet dat ik zou weten wat op dit moment nog nuttig is.
Reclame hoeft toch niet per sé inkomsten te betekenen? Ik denk eerder aan reclame om meer views te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:24:
[...]

Reclame hoeft toch niet per sé inkomsten te betekenen? Ik denk eerder aan reclame om meer views te krijgen.
Ja, wat betekenen views dan volgens jou ? Youtube inkomsten draaien voor een deel om views bro. Verders moet je het zelf doen met advertorials en product placement, zie ik allebei niet. De views tikken echt niet hard aan wanneer de video hier geplaatst wordt. Ze winnen niets met die views.

Ik denk dat het geplaatst word omdat ze wel trots zijn op hun montage en de plays. Of omdat ze het leuk vinden. Nergens staat dat video's alleen gepost mogen worden door globals.

Desalniettemin vind ik dat al die video's van ons als average joe hier niet thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jelle Brolnir schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Ja, wat betekenen views dan volgens jou ? Youtube inkomsten draaien voor een deel om views bro. Verders moet je het zelf doen met advertorials en product placement, zie ik allebei niet. De views tikken echt niet hard aan wanneer de video hier geplaatst wordt. Ze winnen niets met die views.

Ik denk dat het geplaatst word omdat ze wel trots zijn op hun montage en de plays. Of omdat ze het leuk vinden. Nergens staat dat video's alleen gepost mogen worden door globals.

Desalniettemin vind ik dat al die video's van ons als average joe hier niet thuishoren.
Nou ja het is gewoon om de video meer views te geven. Als je alleen je vrienden dit wil laten zien kan dat ook via mailtje of bericht ofzo. Je hoeft dat niet hier te posten wat dat betreft. En ja er zit wel verschil tussen de skill van kills op GE of op mg1 of iets dergelijks. Als het nu echt bijzondere clutches of crazy kills zijn, dan kan je die prima posten. Je random kills in de wekelijkse MM games zijn over het algemeen toch helaas niet zo heel boeiend. Voor monetizing moet je sowieso een x aantal views hebben voor je het uberhaupt kan krijgen en dan nog is het nihil tot je over de 50k views ofzo gaat komen. Is het ook wenselijk dan als het toch geen 'echte' reclame is? nah niet echt maar ook niet verboden.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-03-2016 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
[...]
Het probleem is dat je geen dure skins hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:35
[...]

Verder;

+1

Ik bekijk die filmkes hier niet gewoon omdat ik op voorhand weet dat er niets spectaculair in voorkomt.

Ik zal er is eentje moeten maken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jelle Brolnir schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Ik denk niet dat Sjef en Raptor filmpjes maken voor inkomsten ;) Daarvoor moet je echt wel veel meer views halen wil je een paar dollar verdienen. Ze winnen views natuurlijk, en dat betekent voor hun toch echt wel wat hoor. Als ik een filmpje maak en ik heb een dag later 1000 views, maar ik verdien er niks mee, zou ik toch wel blij zijn, want dat betekent dat mensen mijn filmpje hebben gedeeld.

Maar dat je ze af en toe post vind ik ook prima, maar ga niet elk nieuw filmpje wat je maakt hier posten. Dat deed paperclip een half jaar geleden ook, die zijn ook verwijderd.

Ik zeg ook overigens niet dat je geen clutch of play mag plaatsen, maar elke MM kill die je in MGE niveau maakt is natuurlijk niet interessant. Ik heb hier ook wel eens een clutch gepost toen ik GN4 was, daar was ik destijds erg trots op, als ik er nu naar terugkijk was het echt heel slecht gespeeld door mij en door de enemy :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik vind het wel leuk om de filmpjes te kijken tijdens een rustig moment op werk.
Vooral de filmpjes van raptor waar vaak wel wat grappige onzin tussen zit vind ik leuk.

Wel snap ik kritiek. Misschien een goed idee om te vertellen hoe ze beter kunnen spelen/wat leuker zou zijn om te zien?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
hexta schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:47:
Ik vind het wel leuk om de filmpjes te kijken tijdens een rustig moment op werk.
Vooral de filmpjes van raptor waar vaak wel wat grappige onzin tussen zit vind ik leuk.

Wel snap ik kritiek. Misschien een goed idee om te vertellen hoe ze beter kunnen spelen/wat leuker zou zijn om te zien?
Misschien kunnen ze gewoon mensen attenderen op hun channel. Dan worden wij hier niet gespammed met filmpjes? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat ze er veel plezier in hebben etc. Maar elke aflevering hier posten hoeft niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madbee
Er wordt hier nou niet zo gek veel gepost... dus die filmpjes zijn voor mij een leuke toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Brogala schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Ik denk niet dat Sjef en Raptor filmpjes maken voor inkomsten ;) Daarvoor moet je echt wel veel meer views halen wil je een paar dollar verdienen. Ze winnen views natuurlijk, en dat betekent voor hun toch echt wel wat hoor. Als ik een filmpje maak en ik heb een dag later 1000 views, maar ik verdien er niks mee, zou ik toch wel blij zijn, want dat betekent dat mensen mijn filmpje hebben gedeeld.

Maar dat je ze af en toe post vind ik ook prima, maar ga niet elk nieuw filmpje wat je maakt hier posten. Dat deed paperclip een half jaar geleden ook, die zijn ook verwijderd.

Ik zeg ook overigens niet dat je geen clutch of play mag plaatsen, maar elke MM kill die je in MGE niveau maakt is natuurlijk niet interessant. Ik heb hier ook wel eens een clutch gepost toen ik GN4 was, daar was ik destijds erg trots op, als ik er nu naar terugkijk was het echt heel slecht gespeeld door mij en door de enemy :P
Mooi, zijn we het met elkaar eens :-)

Hey, dit is een idee, raptor runt dit topic zelf toch. Doe is een poll starten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47
[...]

Misschien is het dan nu ook interessanter voor wat mindere spelers. Ik hoor heel veel mensen dat de ESEA servers beter zijn dan FaceIt, dus wil het wel proberen, maar heb me er tot nu toe van weerhouden omdat ik maar MGE ben. Ik bedoel dan word ik gewoon ingedeeld in de lagere beschikbare ranks, zoals nu ook met FaceIt premium (Bronze league). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Madbee schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:14:
Er wordt hier nou niet zo gek veel gepost... dus die filmpjes zijn voor mij een leuke toevoeging.
Ben jij de oude Madb aka MadButcher?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
hmr schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Misschien kunnen ze gewoon mensen attenderen op hun channel. Dan worden wij hier niet gespammed met filmpjes? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat ze er veel plezier in hebben etc. Maar elke aflevering hier posten hoeft niet.
Je kunt toch ook gewoon er overheen scrollen en het negeren. Ik vind het leuk om te kijken, als globals hier hun filmpjes posten is het nog interessanter. Het is toch een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
hmr schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Ben jij de oude Madb aka MadButcher?
ha, dat dacht ik ook al :). Las echter ergens een post van hem waardoor ik dat niet meer geloofde, zal zo even kijken welke dat was.

edit: weet niet meer zeker welke het was, maar als de oude madb klinkt hij sowieso niet ^^

[ Voor 13% gewijzigd door macciez op 22-03-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Haha nee zeker niet.. ;-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• r4ptor
Ik kan helaas geen poll maken zoals brolnir voorsteld. Ik vind het ook niet echt nodig. Sommige willen ze zien, anderen niet. Mits ze toch niet van zelf afspelen kunnen de mensen die het niet willen zien ze gewoon negeren. Ik stel ook voor dat Sjef en mezelf ze ook niet allemaal er op plaatsen. Zo nu en dan eentje. Mensen die ze willen zien kunnen wel kijken via youtube of steam (waar ik ze ook op plaats).

Kan iedereen daar meeleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Mij interesseert het helemaal niets en ik scroll er gewoon voorbij. Probleem opgelost. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Jullie bedoelen M@DButCHer. Mysod speler.

net trouwens weer terug op LE gekomen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Madbee op 22-03-2016 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
r4ptor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:52:
Ik kan helaas geen poll maken zoals brolnir voorsteld. Ik vind het ook niet echt nodig. Sommige willen ze zien, anderen niet. Mits ze toch niet van zelf afspelen kunnen de mensen die het niet willen zien ze gewoon negeren. Ik stel ook voor dat Sjef en mezelf ze ook niet allemaal er op plaatsen. Zo nu en dan eentje. Mensen die ze willen zien kunnen wel kijken via youtube of steam (waar ik ze ook op plaats).

Ik denk dat je ze gewoon hier moet posten, als iemand ze niet wilt zien negeert diegene ze toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
ik zie persoonlijk ook geen probleem met filmpjes. als je ze niet wil zien dan klik je er toch niet op ?

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Madbee schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:19:
Jullie bedoelen M@DButCHer. Mysod speler.

net trouwens weer terug op LE gekomen :)
Maar ben jij die mysod speler :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lijkt mij prima, vooral als je wat uitzonderlijk leuke kills hebt vooral doen, evt een berichtje dat er weer een is geupload lijkt mij voldoende, wil men ze standaard zien moeten ze maar subscriben ;) helpt diegene jou ook weer wat mee en is ook veel handiger dan ze hier elke keer aanklikken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir

Afbeeldingslocatie: https://cdn-webimages.wimages.net/050c96be836ca64650625527236061efa772fe-wm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:27
[...]

Verder;

Ik geef je gelijk, al comment ik vrijwel niet op deze forums, ik lees echter wel dagelijks of er nog wat interessants staat. Maar ik vind die videos irritant die elke keer gepost worden. Zoals je zelf zegt, af en toe een bijzondere clutch of kills of wat dan ook vind ik niet erg maar niet elke dag zon complicatie met onzin erin. Het komt haast in mijn spamfilter terecht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
hmr schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Maar ben jij die mysod speler :p
i wish! zo goed ben ik niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 23:13
Na een hele rant over youtube filmpjes hier. Wil ik toch met vol trots deze pro mlg clutch delen. Soms vraag ik mij af hoe het komt dat ik MG2 ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
FireBladeX schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:27:
Na een hele rant over youtube filmpjes hier. Wil ik toch met vol trots deze pro mlg clutch delen. Soms vraag ik mij af hoe het komt dat ik MG2 ben
Dit noem ik niet echt een clutch 1vs2.. en de manier hoe je schiet ziet er uit als een gold nova. Dus het is niet zo gek dat je dan nog mg2 bent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:14

ErA

pineapple23 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Dit noem ik niet echt een clutch 1vs2.. en de manier hoe je schiet ziet er uit als een gold nova. Dus het is niet zo gek dat je dan nog mg2 bent haha.
Volgens mij bedoelde hij het dan ook sarcastisch haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
ErA schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Volgens mij bedoelde hij het dan ook sarcastisch haha.
Gelukkig heeft ie dan nog een beetje zelfspot als het sarcastisch is hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik zit al een poosje mee te lezen op dit forum en als ik het allemaal zo lees begint het wel te kriebelen om ook CS te gaan spelen. Mijn vraag is heb je een goede PC/laptop nodig om dit te spelen? Aangezien ik alleen een 5 jaar oude laptop heb die WoW draait op lowest graphics. Heb Totaal geen verstand van system eisen etc dus vandaar dat ik het even hier vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 23:13
Ja was sarcastisch :+. Een MG2 zou niet zo als een gek moeten sprayen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Inhumanous schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:01:
Ik zit al een poosje mee te lezen op dit forum en als ik het allemaal zo lees begint het wel te kriebelen om ook CS te gaan spelen. Mijn vraag is heb je een goede PC/laptop nodig om dit te spelen? Aangezien ik alleen een 5 jaar oude laptop heb die WoW draait op lowest graphics. Heb Totaal geen verstand van system eisen etc dus vandaar dat ik het even hier vraag
Kijk of je dit hebt:

MINIMUM:
Besturingssysteem: Windows® 7/Vista/XP
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Geheugen: 2 GB RAM
Grafische kaart: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Versie 9.0c
Opslagruimte: 8 GB beschikbare ruimte

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Ik zie een opkomende pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Power2All
  • Laatst online: 25-03 15:45
Ik raak tegenwoordig ook weinig.
Maar ja, deed ik sowieso al niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
teupje schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Kijk of je dit hebt:

MINIMUM:
Besturingssysteem: Windows® 7/Vista/XP
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Geheugen: 2 GB RAM
Grafische kaart: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Versie 9.0c
Opslagruimte: 8 GB beschikbare ruimte
Precies, dan kan je zeker het spel opstarten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01

[video]
Schitterend hahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Inhumanous schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:01:
Hangt er vanaf gek genoeg... Bf4 op ultra draait beter dan csgo op sommige mals bij mij terwijl ik met een gtx980 en een i5 6600k draai. Performance is altijd een betje vreemd geweest, ook,op m'n vorige pc waar hij het in verhouding juist te goed op deed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
(jarig!)
Power2All schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:32:
Ik raak tegenwoordig ook weinig.
Maar ja, deed ik sowieso al niet xD
Jij bent de pro90 hero hierzo.
Gewoon eens leren dat dat ding niet gekocht moet worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Power2All
  • Laatst online: 25-03 15:45
wambamNL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:53:
[...]

Jij bent de pro90 hero hierzo.
Gewoon eens leren dat dat ding niet gekocht moet worden :p
Maar maar maar hij is zo smexy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
P90 is beste CSGO. Als ik niks raak, koop ik een P90. 3 rondjes later ben ik topfragger en ben ik noob. :) :)B :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:14

ErA

Net als alle guns heeft de p90 voor- en nadelen.

Simpelweg zeggen dat iemand een noob is omdat hij de p90 gebruikt en jou killed toont alleen maar aan dat je zelf niet goed genoeg bent om daar mee om te gaan.

Ik zelf koop de p90 vaak als we een ronde hebben gewonnen maar de ECO krap is, maar ik weet dat de tegenstander ook slechte eco heeft.
Ook gebruik ik de p90 wanneer ik als CT hard wil gaan pushen of bijvoorbeeld een kleine ruimte ala Cobble drop moet defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
(jarig!)
ErA schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:58:
Net als alle guns heeft de p90 voor- en nadelen.

Simpelweg zeggen dat iemand een noob is omdat hij de p90 gebruikt en jou killed toont alleen maar aan dat je zelf niet goed genoeg bent om daar mee om te gaan.

Ik zelf koop de p90 vaak als we een ronde hebben gewonnen maar de ECO krap is, maar ik weet dat de tegenstander ook slechte eco heeft.
Ook gebruik ik de p90 wanneer ik als CT hard wil gaan pushen of bijvoorbeeld een kleine ruimte ala Cobble drop moet defenden.
De p90 grap tussen mij en power2all is niet compleet inhoudelijk. Tis meer gewoon iets waar ik hem mee plaag omdat hij eerst nooit iets raakte met de ak en m4 (nu raakt hij er wel wat mee)
Ik noem niet iedereen die de p90 gebruikt noob, dat heb ik ook niet geimpliceerd. Het is net als de auto een wapen in het spel. Mensen mogen het gewoon kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
You break the auto ice...you pay the auto price.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
half jaar geleden howl gekocht met 0.00104567 float value voor 365 keys (700eu)
zojuist verkocht voor 800 keys, nog nooit zo easy profit gemaakt! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zzctbz9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
xeoMe schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:14:
half jaar geleden howl gekocht met 0.00104567 float value voor 365 keys (700eu)
zojuist verkocht voor 800 keys, nog nooit zo easy profit gemaakt! :D

[afbeelding]
Dat is inderdaad niet slecht. Waren de prijzen toentertijd zoveel lager? Of had je een goede deal? Speel zelf ook met een Howl op't moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
macciez schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:16:
[...]

Dat is inderdaad niet slecht. Waren de prijzen toentertijd zoveel lager? Of had je een goede deal? Speel zelf ook met een Howl op't moment.
prijzen waren toen 2x zo duur door die m4a1 nerf dus had nog goedkoper kunnen aanschaffen maar had gewoon een goede deal voor deze howl dacht ik toen al en prijzen gingen als de malle omhoog zeker voor deze collectors items (low float)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
Toch wat leuks uit gehaald een dikke knife!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHlBj3K.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Lekker hoor. Waar heb je hem gehaald? Via reddit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:06
Moesten er een paar mensen nog maar net begonnen zijn met competitve gaming, ik wil wel een potje spelen. :P Saai om met random mensen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
macciez schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:18:
Lekker hoor. Waar heb je hem gehaald? Via reddit?
Yes via reddit aangeschaft voor 793 keys, 20 keys duurder dan 2 weken geleden zelfde knife haha damn market sellers die profit willen maken.

Daarnaast me shadow daggers verkocht voor 150eu en daarvan weer skins gehaald.
Eindelijk weer een mooie inventory.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960415464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor

Wat een ronde van selfless. Wauw. De nodige luck was er natuurlijk ook, maar toch wauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09 20:24
r4ptor schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:46:
[video]

Wat een ronde van selfless. Wauw. De nodige luck was er natuurlijk ook, maar toch wauw.
Booty Clappers was ook wel heel - heel erg zwak in die ronde hè? Corners checken? Nty. Flashen? Nah. Molotov? Nope.
Ook die kerel in apartments, wat doet die daar alleen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Royenroy schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:44:
[...]

Booty Clappers was ook wel heel - heel erg zwak in die ronde hè? Corners checken? Nty. Flashen? Nah. Molotov? Nope.
Ook die kerel in apartments, wat doet die daar alleen? :')
Ja, klopt daarmee bedoel ik de luck. Die corner op b is zo typical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
r4ptor schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:54:
[...]

Ja, klopt daarmee bedoel ik de luck. Die corner op b is zo typical.
Ik vind die corner zo fuck heh. Wil je die checken krijg je een kogel in je kanis vanaf coils. Vind ik wel is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Jelle Brolnir schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Ik vind die corner zo fuck heh. Wil je die checken krijg je een kogel in je kanis vanaf coils. Vind ik wel is lastig.
Meestal peak ik eerst coils en daarna die corner nadat je ct smoked. Vervolgens moet je de andere corner/boost nog checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jelle Brolnir schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Je kan evt ook spools smoken en dan gelijk pushen zodat je tijd hebt om de rechterkant te checken voordat de coil speler weer in een positie zit om te verdedigen. Helemaal met een FB er bij die je dan op het dak van corner huisje gooit.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-03-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
xeoMe schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Yes via reddit aangeschaft voor 793 keys, 20 keys duurder dan 2 weken geleden zelfde knife haha damn market sellers die profit willen maken.

Daarnaast me shadow daggers verkocht voor 150eu en daarvan weer skins gehaald.
Eindelijk weer een mooie inventory.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960415464/
damn wat een inventory!

ik moet toch ook eens gaan traden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:14:
[...]
Je kan evt ook spools smoken en dan gelijk pushen zodat je tijd hebt om de rechterkant te checken voordat de coil speler weer in een positie zit om te verdedigen. Helemaal met een FB er bij die je dan op het dak van corner huisje gooit.
Ja, dat weet ik wel maar de afstemming is niet altijd even lekker. Begin nu een vast groepje te ontwikkelen waarmee ik speel. Dus het gaat wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

xeoMe schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:40:
Toch wat leuks uit gehaald een dikke knife!

[afbeelding]
Mag ik vragen hoe je die screenie hebt gemaakt ? Ik heb een huntsman knife en wil ook ongeveer zon shot <3

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandawan
  • Laatst online: 24-07 12:04
iemand enige ervaring met het omhoog traden van skins? Heb momenteel een M4 Cyrex FT, wil hem het liefst zo ver mogelijk omhoog traden natuurlijk, maar iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Madbee schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:22:
[...]

damn wat een inventory!

ik moet toch ook eens gaan traden..
Thanks ben niet echt een trader hoor ik haat dat haha.
koelebobes schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:41:
[...]

Mag ik vragen hoe je die screenie hebt gemaakt ? Ik heb een huntsman knife en wil ook ongeveer zon shot <3
Geen idee man ik heb deze screenshot van de vorige eigenaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Als je de match verlaat en je abondond m, telt de match dan nog mee of niet meer?

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
iTeV schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:06:
Als je de match verlaat en je abondond m, telt de match dan nog mee of niet meer?
Zal wel tellen als een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
xeoMe schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Thanks ben niet echt een trader hoor ik haat dat haha.

[...]

Geen idee man ik heb deze screenshot van de vorige eigenaar :P
hoe kom je dan aan je items? gewoon kopen?
Pagina: 1 ... 11 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.