Nah global is geen 3%, denk eerder 10-20%. Er zit nog zo ongekend veel niveau verschil boven, maar dat moet je ervaren hebben. Tuurlijk kun je wel wat als global, maar er mist alsnog een hele hoop. Zou zeggen ga maar eens faceit spelen, dan kom je er snel achter.Jorissie87 schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:27:
[...]
Ik snap niet zo goed wat deze post toevoegd aan de opmerking die @DAMAGE maakt. Je mag van iemand op Global toch wel minimaal verwachten dat hij weet hoe het spel werk, inzet toont en actief communiceert. Om dan te zeggen dat dit vrij weinig voorstelt is onzin. Alles is relatief. Ik heb zelf door de jaren heen wel op zon beetje iedere rank tussen nova1 en global gespeeld (afhankelijk van met welke vrienden ik speelde en hoe actief ik die periode zelf was) en bij de laatste groep kom je geen (nauwelijks) spelers tegen die er met de pet naar gooien, men weet daar echt wel hoe het spelletje gaat. Dat er dan spelers zijn die 20+ uur per week spelen en net wat sneller kunnen schieten, iets betere line-ups weten of timings in kunnen schatten lijkt me duidelijk. Dat doet niet af aan het feit dat global's bij de top 3% van de playerbase horen.
Eens, merk dat nu in cs2 premier ook, totale dwazen afentoe in je team. Grootste verschil met niveau bij de wel al wat serieuzere spelers is toch wel opgeven. Bij faceit lvl 6-9 heb je bijv genoeg lui die bij 0-7 oid al gg gaan roepen. Bij 10+ merk je dat iedereen gewoon bewust is dat je altijd nog de game kan winnen en zo speelt iedereen dan ook elke ronde.DAMAGE schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:51:
@Scrtz ik snap wat je zegt met dat global elite ‘niks’ voorstelt maar je zit dan wel in de 1% ongeveer van CS. En dan moet je toch behoorlijk je best doen om daar te kunnen komen. Iemand die geen mechanical skill of game sense heeft komt daar niet. Of die moet gehard carried worden door een team. Neem dat maar van me aan. Tuurlijk zit er verschil in spelers op elk elo niveau. Maar het gaat om de intenties van de meeste mensen. En die is op lage elo/ranks echt terrible. En ik geloof zelfs in de mid-tier. Het is lastig om leuke mensen te vinden die competitief zijn en normaal kunnen doen 😂
[ Voor 30% gewijzigd door Scrtz op 10-09-2023 21:29 ]