• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Net een paar potjes War Games gedaan, wil nu casual connecten maar zodra er een match gevonden is en de game gaat laden krijg ik een 'failed to connect to server' error en gaat hij terug naar het menu.

Google stelt de gewoonlijke dingen voor (firewall, broken game files etc etc) maar het begon/gebeurde letterlijke tussen twee matches in. Heeft iemand anders dit toevallig ook?

Vette motorfiets: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2132452

• Siknol
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 17-04 22:48
HTT-Thalan schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:14:
Net een paar potjes War Games gedaan, wil nu casual connecten maar zodra er een match gevonden is en de game gaat laden krijg ik een 'failed to connect to server' error en gaat hij terug naar het menu.

Google stelt de gewoonlijke dingen voor (firewall, broken game files etc etc) maar het begon/gebeurde letterlijke tussen twee matches in. Heeft iemand anders dit toevallig ook?
Ik ben vorige maand weer begonnen met spelen, tot nu toe eigenlijk vrijwel geen enkele performance/bug/crash problemen met de game.

Maar wat jij aangeeft, daar heb ik ook één keertje last van gehad. Ik weet niet precies wat de reden is, maar bij mij kon ik na een aantal keer proberen gewoon weer een potje in. Wellicht dat het te maken heeft met potjes die al klaar zijn en van server/map veranderen waardoor je niet kunt joinen als nieuwe speler.

Ik moet wel zeggen dat het in de non-prime MM stikt van de trolls en de cheaters, dat was toen ik vroeger speelde een stuk anders. Ik heb gelukkig prime, maar af en toe heb ik zin in een relaxed potje competitive. Maar daar is nu dus ook niks meer aan. Echter is prime ook niet alles, ik wordt namelijk verbazingwekkend vaak gematched met een 4 stack als teammates die dan vaak de neiging krijgen om toxic te zijn of je te kicken omdat je de enige solo speler bent.

Ik zie dat het officieel niet mag, maar aangezien dit topic en de Discord die gelinked is beide vrij dood zijn, als er mensen zijn die samen af en toe een potje competitive willen doen, voeg me gerust toe op Steam. Gebruikersnaam is hetzelfde als op Tweakers :)

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-06 10:57
Toch eventjes het stof van dit topic afblazen... Want de volgende Major zal plaatsvinden eind mei in ANTWERPEN _/-\o_ _/-\o_

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 21:18
Tricolores schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:11:
Toch eventjes het stof van dit topic afblazen... Want de volgende Major zal plaatsvinden eind mei in ANTWERPEN _/-\o_ _/-\o_
Hebbie een bron? Wel apart, Antwerpen, zijn er echt bekende Belgen die CSGO spelen? Of wat is de gedachte erachter?

Wel lekker dichtbij en handig qua tijdzones :) :)

bron gevonden: https://press.pglesports....-major-in-antwerp-belgium

[Voor 11% gewijzigd door Leviathius op 02-02-2022 15:31]

YouTube: MotorcycleGeek

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-07 23:05

Jorissie87

No diggity

Leviathius schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:27:
[...]

Hebbie een bron? Wel apart, Antwerpen, zijn er echt bekende Belgen die CSGO spelen? Of wat is de gedachte erachter?

Geen echte grote namen die nog actief spelen. Headshotkoning Scream (voordat B1t hem inhaalde) en zijn kleine broertje Nivera zijn allebei overgelopen naar Valorant. Ex6tenz is alweer even met pensioen. Verder vooral spelers die in lagere tiers spelen. Nog steeds niets beter dan NL die het moet doen met Chrisj en Cruc1al.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Leviathius schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:27:
[...]

bron gevonden: https://press.pglesports....-major-in-antwerp-belgium
Ze kiezen gewoon vaak verschillende landen, en geschikte locaties vanuit de evenement organisators, in dit geval PGL. Heeft verder niks te maken of er wel of niet veel pro gamers uit betreffend land komen.
Jorissie87 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Geen echte grote namen die nog actief spelen. Headshotkoning Scream (voordat B1t hem inhaalde) en zijn kleine broertje Nivera zijn allebei overgelopen naar Valorant. Ex6tenz is alweer even met pensioen. Verder vooral spelers die in lagere tiers spelen. Nog steeds niets beter dan NL die het moet doen met Chrisj en Cruc1al.
Ja en heel eerlijk gezegd zou ik Scream, Nivera en ex6 eerder tot Frankrijk rekenen gezien het Franse Belgen zijn en geen NL sprekende.. ChrisJ heeft overigens geen team momenteel en cruc1al is tier2/3

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hier ff mijn 1 min of noob fame van de week :P.

Opposing team was erg goed en ik stond de hele match onderaan maar we hadden wel lol, vooral omdat ze ons van cheaten betichtten (en dat was echt niet het geval). En toen kreeg ik deze kans om van een dreigende tie een win te maken :9.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ok... ik had net een Overwatch case waarbij 1) gecheat werd (ik kom zelden tegen dat mensen onschuldig in een case terecht komen) maar waarbij 2) de tegenpartij ook zéér duidelijk (echt 100%) dezelfde hacks gebruikte (spinbot, wallhack en bunny script).

Welnu, die zullen waarschijnlijk ook wel ergens in een andere case terecht komen, maar ik besefte me zojuist de hypocrisie ervan: Je bent dus keihard aan het valsspelen, en report vervolgens de tegenpartij voor het gebruiken van cheats.... :'(.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

HTT-Thalan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:52:
Ok... ik had net een Overwatch case waarbij 1) gecheat werd (ik kom zelden tegen dat mensen onschuldig in een case terecht komen) maar waarbij 2) de tegenpartij ook zéér duidelijk (echt 100%) dezelfde hacks gebruikte (spinbot, wallhack en bunny script).

Welnu, die zullen waarschijnlijk ook wel ergens in een andere case terecht komen, maar ik besefte me zojuist de hypocrisie ervan: Je bent dus keihard aan het valsspelen, en report vervolgens de tegenpartij voor het gebruiken van cheats.... :'(.
Dat soort cases zal je nog wel veel vaker tegenkomen. Er is een hele cheatcommunity die geen behoefte heeft om de legit spelers te naaien maar het leuk vinden om met cheats tegen elkaar in een server spelen. Ze zoeken op maps (meestal office) en regio (VPN) naar servers waar ze tegen elkaar kunnen queuen. Kijken wie de beste cheats heeft. Ze worden dan ook niet door elkaar gereport maar door de AI van Valve, die herkent waarschijnlijk de spinbot en gooit hem door naar de overwatch

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Speel niet heel veel meer de laatste tijd en bijna 100% solo queue afgezien van een paar finnen waar ik af en toe mee samen speel, dus dat ik dan toch even 2 sterren aan tik is wel grappig :P.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

19-22 mei is er weer een CSGO major in sportpaleis Antwerpen. De teams die deelnemen zijn nu net bekend. Ik zag in mijn agenda dat ik nog geen verplichtingen heb en overweeg om te gaan kijken. Ik doe dit het liefst op de zaterdag of zondag afhankelijk van wanneer de meeste teams moeten spelen. Is er wel al bekend welke matches (finale is uiteraard zondagavond maar bedoel dan vooral de halve finales en kwartfinales) er op welke dag zijn? Ik kan hier geen schema over vinden. Ik heb namelijk geen zin om alleen voor de finale te komen maar kijk dan liever 2 halve finales en/of 4 kwartfinales. Ik vind het raar dat je wel al kaarten kunt kopen maar nergens terug kan zien wat er op die dag gespeeld wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:09
Het lijkt me logisch dat ze de voorgaande schedules volgen, dwz
Round 1 en round 2 op dag 1, round 3 op dag 2, round 4 op dag 3 en round 5 op de laatste dag.

Als ik me niet vergis zijn dat op dag 3 dus 6 matches (telkens 2 gelijktijdig) en op de laatste dag 3, na elkaar. Jammer van de datums, iets te kort op een uitgerekende datum helaas :+

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:49
Hopelijk kunnen we snel weer cases openen trouwens. Best bizar in andere games kun je lootboxen genoeg kopen, maar in CS niet ;(

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:08:
Speel niet heel veel meer de laatste tijd en bijna 100% solo queue afgezien van een paar finnen waar ik af en toe mee samen speel, dus dat ik dan toch even 2 sterren aan tik is wel grappig :P.

[Afbeelding]

Ik heb niet het idee dat ik een significant betere speler ben geworden onlangs dus de enige conclusie is dat de rest slechter is geworden :P.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 21:18
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:07:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb niet het idee dat ik een significant betere speler ben geworden onlangs dus de enige conclusie is dat de rest slechter is geworden :P.
Lekker bezig hoor! Ik en mijn maten zijn afgelopen week GN4 geworden tot onze verbazing. Dus misschien heeft Valve iets uitgespookt met de rankings, of we zijn nu toch eindelijk beter aan het worden haha.

YouTube: MotorcycleGeek

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Devler schreef op zondag 24 april 2022 @ 22:45:
Het lijkt me logisch dat ze de voorgaande schedules volgen, dwz
Round 1 en round 2 op dag 1, round 3 op dag 2, round 4 op dag 3 en round 5 op de laatste dag.

Als ik me niet vergis zijn dat op dag 3 dus 6 matches (telkens 2 gelijktijdig) en op de laatste dag 3, na elkaar. Jammer van de datums, iets te kort op een uitgerekende datum helaas :+
Kan het nergens terugvinden. Ben nu maar uitgegaan dat het dezelfde opzet is als bij de vorige major. Daar had je op donderdag en vrijdag ieder 2 kwartfinales. Op zaterdag 2 halve finales (na elkaar) en op zondag de echte finale. Ik heb niet een specifiek team waarvoor ik zou gaan maar lijkt me wel leuk om zo'n event een keer mee te maken. Ga dan liever bij 2 matches kijken (zaterdag) dan bij 1 (zondag). Heb daarom net 2 kaarten gekocht voor die dag, ga er met Loewie heen. Jammer dat je niet mee kan maar snap dat babies voor gaan :9

EDIT Zojuist bevestigd op HLTV:
Thursday, May 19
16:30 Quarter-final #1
20:00 Quarter-final #2

Friday, May 20
16:30 Quarter-final #3
20:00 Quarter-final #4

Saturday, May 21
16:30 Semi-final #1
20:00 Semi-final #2

Sunday, May 22
18:00 Showmatch
20:00 Grand final

[Voor 12% gewijzigd door Jorissie87 op 03-05-2022 17:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vraag me niet hoe, want ik heb zelf ook géén idee :+. Speel nog steeds Mag7 + M4 en vooral XM en AK aan T zijde, gewoon omdat het zo leuk is O+.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Jorissie87 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 09:46:
[...]

Kan het nergens terugvinden. Ben nu maar uitgegaan dat het dezelfde opzet is als bij de vorige major. Daar had je op donderdag en vrijdag ieder 2 kwartfinales. Op zaterdag 2 halve finales (na elkaar) en op zondag de echte finale. Ik heb niet een specifiek team waarvoor ik zou gaan maar lijkt me wel leuk om zo'n event een keer mee te maken. Ga dan liever bij 2 matches kijken (zaterdag) dan bij 1 (zondag). Heb daarom net 2 kaarten gekocht voor die dag, ga er met Loewie heen. Jammer dat je niet mee kan maar snap dat babies voor gaan :9

EDIT Zojuist bevestigd op HLTV:
Thursday, May 19
16:30 Quarter-final #1
20:00 Quarter-final #2

Friday, May 20
16:30 Quarter-final #3
20:00 Quarter-final #4

Saturday, May 21
16:30 Semi-final #1
20:00 Semi-final #2

Sunday, May 22
18:00 Showmatch
20:00 Grand final
En hoe was het? Ik heb van de finale genoten in ieder geval, precies de uitslag waar ik op hoopte :P.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:53:
[...]

En hoe was het? Ik heb van de finale genoten in ieder geval, precies de uitslag waar ik op hoopte :P.
Leuk ervaring rijker! Vooral de eerste match (faze vs spirit) was erg de moeite waard. Hadden goede plekken vooraan dus konden het allemaal goed zien. 2e match ook wel leuk maar minder spannend (navi vs ence). Thuis krijg je wel veel meer mee van wat er gebeurt enzo, daar zit je vooral tussen de schreeuwende toeschouwers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Jorissie87 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:42:
[...]

Leuk ervaring rijker! Vooral de eerste match (faze vs spirit) was erg de moeite waard. Hadden goede plekken vooraan dus konden het allemaal goed zien. 2e match ook wel leuk maar minder spannend (navi vs ence). Thuis krijg je wel veel meer mee van wat er gebeurt enzo, daar zit je vooral tussen de schreeuwende toeschouwers.
Dus je moet per dag een kaartje hebben/kopen? Hoeveel was een ticket?

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

HTT-Thalan schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:50:
[...]

Dus je moet per dag een kaartje hebben/kopen? Hoeveel was een ticket?
Ik had de goedkoopste ticket, die was 50 euro. Je zit dan in de onderste ring (vrije stoelkeuze). De vloerkaarten waren iets duurder, je zit dan niet perse dichter bij de stage maar er wel recht voor. Er zijn ook nog VIP (en luxere) kaarten. Dan heb je bijvoorbeeld ook parkeren en eten erbij, ook mag je op extra plekken komen. Deuren gingen open vanaf 14:00. De eerste match was om 16:00 en de tweede om 20:00. Al met al ben je dus zo'n 10 uur daar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zijn er hier mensen die sinds kort toevallig ook hele vreemde lagspikes hebben bij Comp Matchmaking? Ik heb een consistente lage ping naar mijn eigen gateway, kan ook niks vreemds vinden als ik bepaalde sites continue blijf pingen, maar in CS heb ik echt rare glitches, spikes, over de map jumpen etc etc. De ping is dan iets verhoogd op die momenten (niet bizar hoog, rond de 50/60) maar soms echt gewoon 10 meter teruggezet worden in game of acties die niet/dubbel uitgevoerd worden.

Ik snap echt niet waar dit ineens vandaan komt... heb geen IPS aan staan (eerst wel, maar uitzetten hielp niet) en Smartqueues aanzetten hielp ook niet (ik heb het ook als ik de enige internetgebruiker ben). Bedraad aangesloten btw.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

HTT-Thalan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 20:26:
Zijn er hier mensen die sinds kort toevallig ook hele vreemde lagspikes hebben bij Comp Matchmaking? Ik heb een consistente lage ping naar mijn eigen gateway, kan ook niks vreemds vinden als ik bepaalde sites continue blijf pingen, maar in CS heb ik echt rare glitches, spikes, over de map jumpen etc etc. De ping is dan iets verhoogd op die momenten (niet bizar hoog, rond de 50/60) maar soms echt gewoon 10 meter teruggezet worden in game of acties die niet/dubbel uitgevoerd worden.

Ik snap echt niet waar dit ineens vandaan komt... heb geen IPS aan staan (eerst wel, maar uitzetten hielp niet) en Smartqueues aanzetten hielp ook niet (ik heb het ook als ik de enige internetgebruiker ben). Bedraad aangesloten btw.
Als jij de enige in de server bent die hier last van heeft dan klinkt het alsof je last hebt van packetloss. Als je in console het command "Net_Graph 1" invoert krijg je wat informatie in je scherm zoals ping e.d Kijk daar even wat er bij "loss" staat. Dit moet ten alle tijden 0% zijn. Als dat niet het geval is dan zou het bijvoorbeeld kunnen dat er een breukje in je netwerkkabel zit.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Jorissie87 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:38:
[...]

Als jij de enige in de server bent die hier last van heeft dan klinkt het alsof je last hebt van packetloss. Als je in console het command "Net_Graph 1" invoert krijg je wat informatie in je scherm zoals ping e.d Kijk daar even wat er bij "loss" staat. Dit moet ten alle tijden 0% zijn. Als dat niet het geval is dan zou het bijvoorbeeld kunnen dat er een breukje in je netwerkkabel zit.
Ja, die tip had ik gevonden. Ik heb 0% loss maar ik zie o.a. wel dat de ping in de netgraph afwijkt van wat de game stats laten zien. Ook heb ik het gevoel dat het probleem breder speelt omdat ik gewoon over de band genomen hogere pings zie, ook bij andere spelers. 40-50 is de nieuwe norm, lijkt het wel.

Ik vond echter óók dat mijn serverpicker config waarschijnlijk niet meer werkte, waarschijnlijk omdat ik op Norton360 was overgestapt (en dus geen windows firewall meer). Die heb ik helemaal verwijderd (vond hem toch al kut) en weer op Defender overgestapt. Serverpicker opnieuw op EU west geinstalleerd (dit werkt) maar mijn latency blijft toch nog steeds tussen de 25-40 schommelen.

Daarnaast vond ik dat ik op mijn eigen interne netwerk heel af en toe een 15ms latency spike had bij pingen van de gateway, terwijl die onder de 1ms hoort te zijn (en dat meestal ook is). Gezien de uptime van toch alweer 151 dagen op de USG die maar even een schop gegeven. So far, so good. Ik krijg over een paar maanden fiber, ik kan niet wachten.

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee