Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• WaMeLiNoS
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-11 14:20
Tricolores schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:05: En toen ging Cache uit de actieve map pool. Vertigo wordt enorm gepushed, moet ik zeggen. Remake van Cache coming soon?
Moet haast wel, denk samen met Mirage een van de meest gespeelde maps in CSGO. Vertigo nog niet gespeeld overigens, schijnt wel een snelle map te zijn als ik de reviews zo lees (smokes, spots, tricks etc).

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-11 11:45
WaMeLiNoS schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:23:
[...]

Moet haast wel, denk samen met Mirage een van de meest gespeelde maps in CSGO. Vertigo nog niet gespeeld overigens, schijnt wel een snelle map te zijn als ik de reviews zo lees (smokes, spots, tricks etc).
Ik dacht dat dust2 het populairst zou zijn, maar dat zelfs overpass nog hoger staat?

https://www.hltv.org/stats/maps

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:28
kazzzdafke schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:41:
[...]

Ik dacht dat dust2 het populairst zou zijn, maar dat zelfs overpass nog hoger staat?

Dat komt omdat iedereen wel 35869345869345345 keer dust2 heeft gespeeld en in mijn ogen kom je daar meer smurfs en cheaters tegen(hoeft niet zo voor iedereen te zijn natuurlijk). Dus daarom spelen we iig bij ons op de TS amper Dust2

• Uthog
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-11 13:04
Wij spelen als team ook steeds minder Dust, de map is leuk maar is tegelijk ook best saai. Het is redelijk recht toe rechtaan. Van trolls hebben wij steeds minder last sinds we met een premade team van 4 zijn(nog wel opzoek naar een 5de speler :D) dus dan schop je die er sneller uit. Geen mic of rus is niet eens zo erg zolang ze maar normaal doen.

Ben wel benieuwd naar de remake van Cache, waren wat screenshots gelekt maar nog niks echt concreet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12-11 13:22
Uthog schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:32:
Wij spelen als team ook steeds minder Dust, de map is leuk maar is tegelijk ook best saai. Het is redelijk recht toe rechtaan. Van trolls hebben wij steeds minder last sinds we met een premade team van 4 zijn(nog wel opzoek naar een 5de speler :D) dus dan schop je die er sneller uit. Geen mic of rus is niet eens zo erg zolang ze maar normaal doen.

Ben wel benieuwd naar de remake van Cache, waren wat screenshots gelekt maar nog niks echt concreet.
Ik wil me wel aanmelden als 5de lid hoor! Ik ben een fanatieke csgo speler, niet overdreven natuurlijk. Maar ik probeer wel zo goed mogelijk te zijn en speel altijd vol voor de winst. Als jullie interesse hebben stuur me ff een pm. Mijn rank is over het algemeen supreme, soms tik ik global aan voor een korte tijd, en soms derank ik zelfs naar lem voor een bepaalde periode.

ik heb eerlijk gezegd wel behoefte aan een team.
kazzzdafke schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:41:
[...]

En @Terranova, die hltv stats zijn van pro matches he, die picken en bannen maps waar ze het beste/slechtste spelen als team, niet omdat ze de map saai vinden.

Nog wat clips gemaakt:

Scrtz wijzigde deze reactie 02-04-2019 12:58 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21:20
Zijn er hier mensen die regelmatig samenspelen voor de fun? Ik ben zelf supreme op dit moment door solo Q (speel meer als een LEM volgens mij), maar het begint een beetje tegen te steken. Vaak toxic mensen enzo waardoor sommige games echt verspilling van mijn tijd zijn. Het zou leuk om met 4 leuke mensen van hetzelfde niveau (LE-sup) te kunnen queuen :-)

In speel tijdens de werkweek ongeveer van 20-23u en dit ongeveer 3-4 avonden per week. Stuur maar een berichtje als je me wilt toevoegen op steam.

• kazzzdafke
WTF is dit de laatste dagen?

De voorbije 2 weken lekker gestegen in rank met ons groepje, leuke matches, de meeste gewonnen en weinig echt last van smurf/cheaters. Het was warempel nog een beetje leuk om cs te knallen :)

Maar sinds begin deze week worden wij gewoon weggeblazen! Geen verhaal, geen potjes kunnen winnen. Enemy full stacked A of B, terwijl we zelfs een afleiding doen op de andere site. Flickshots, strafe HS, Jump HS, ... Allemaal perfect getimed en echt geen verhaal tegen.
Ze trollen ook echt en beginnen enkel met shotguns te spelen, ze rammen gewoon door de map als een trein, rushen alles als CT etc...

We voelen ons net beginners die tov globals staan. Direct weer 2 ranks gezakt.. WTF..

Ben eens gaan grasduinen en blijkbaar is er 4 dagen geleden 1 of andere nieuwe undetectable cheat gelanceerd wat 1 en ander zou kunnen verklaren.
Misschien wat stupid om het daar te gaan zoeken, maar het verschil tov de vorige weken is echt heel erg groot.

Nog ervaringen? Ranks met deze acc waarover ik spreek is MG1.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14-11 16:08
Ik zal hier ook maar eens wat posten,

Een ace ronde met een awp op Dust2, in Master Guardian 1.
Helaas vergeten shadowplay te activeren in dat potje dus moest het even opnemen van de demo, waarop je de flicks helaas niet ziet, maar ach.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:32

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@kazzzdafke ik speel zelf op supreme/global rank en daar heb je sowieso in elke pot bijna wel een cheater zitten. Gewoon Faceit premium spelen, daar heb je er een stuk minder last van. Het is heel erg sneu dat MM bijna onspeelbaar is geworden en je moet betalen voor een fatsoenlijk potje gamen, maar ach.

Ik doe ook af en toe nog wel een potje MM voor de fun, gewoon omdat ik het toch wil blijven spelen, maar het aantal cheaters op de hogere ranks is echt om te janken. csgostats.gg heeft laatst ook wat cijfers bekend gemaakt op twitter.

https://twitter.com/csgostatsgg/status/1118885499672899584

https://twitter.com/csgostatsgg/status/1118896503051968512

21% van de Globals wordt uiteindelijk verbannen :') Het percentage spelers dat Global is is vrij laag. Geloof 0.6% ofzo van de totale playerbase. Dat zegt genoeg.

DAMAGE wijzigde deze reactie 23-04-2019 23:04 (11%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• kazzzdafke
Ja had die post ook gezien, en in andere ranks is het niet beter. Want dit zijn alleen die effectief gebannen zijn.
Er zijn er nog een heeeeeel deel die het veel minder opvallend doen dan deze en dus door de mazen van het net glippen..

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vanavond weer wat potjes op Global gedaan maar elke game heeft cheaters. Meh. Ik ga de komende tijd denk ik alleen nog maar faceit spelen. Af en toe een potje MM om de rank te houden en dat is het dan.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-11 14:39
Broodro0ster schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:18:
Zijn er hier mensen die regelmatig samenspelen voor de fun? Ik ben zelf supreme op dit moment door solo Q (speel meer als een LEM volgens mij), maar het begint een beetje tegen te steken. Vaak toxic mensen enzo waardoor sommige games echt verspilling van mijn tijd zijn. Het zou leuk om met 4 leuke mensen van hetzelfde niveau (LE-sup) te kunnen queuen :-)

In speel tijdens de werkweek ongeveer van 20-23u en dit ongeveer 3-4 avonden per week. Stuur maar een berichtje als je me wilt toevoegen op steam.
Ik heb interesse maar ben op het moment maar een Gold IV.

In de Discord is er weinig animo voor CS:GO, echt niemand hier die wil samenspelen?

PC: Aorus Elite X570 - R7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 + SSD upgrade // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

• kazzzdafke
Wij kunnen af en toe nog een extra speler gebruiken.. de meeste hier ook GN4 of AK..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• N.Uckerman
DAMAGE schreef op zondag 28 april 2019 @ 07:32:
Vanavond weer wat potjes op Global gedaan maar elke game heeft cheaters. Meh. Ik ga de komende tijd denk ik alleen nog maar faceit spelen. Af en toe een potje MM om de rank te houden en dat is het dan.
Wat een complete onzin. Er lopen idd wat cheaters rond in csgo maar wat jij zegt kan ik me echt nauwelijks voorstellen. Je zult wel weer het type mens zijn die elk schot wat je ontvangt die je zelf niet begrijpt uitmaakt als cheater.

Enige reden dat ik je zou kunnen geloven is mss het feit dat je een lage/geen trustfacter hebt, dan lopen er inderdaad wel veel cheaters rond. Aangezien je global bent ga ik er echter vanuit dat je het spel toch al een tijdje speelt en dus ook een goede trustfactor hebt.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je hoeft mij niet te geloven. Ik speel Counterstrike al vanaf het prille begin. Natuurlijk roep ik niet zo maar dat iemand een cheater is, heb daar zelf ook een hekel aan. Ook niet als iemand een mooi lucky shot op mij heeft. Ik weet door de jaren heen exact wat wel en niet kan in CS. Ik kijk vaak voor de grap demos terug en dan zie je snel zat wat er aan de hand is. Vooral als je ziet dat mensen supreme of global worden zonder enige kennis van de game. Potato movement hebben en 0 mechanical skills. Het enige dat ze kunnen is elke keer op de juiste plek preaimen (en dan bedoel ik niet de standaard plekken maar letterlijk elke keer precies daar mikken waar de enemy komt, ook al kan die van vele plekken uitpeeken op die specifieke angle. Tuurlijk als dat een keer voor komt prima. Maar ik zie games waarbij mensen het elke keer goed hebben. Tsja.) ook al zie je uit de demo dat ze soms geen eens info kunnen hebben dat iemand daar zit. Ook geen callouts van teammates.

https://csgostats.gg/player/76561198016822031#/matches

Scroll voor de gein door dat lijstje heen. Vooral helemaal onderaan. En geloof mij dat daar nog genoeg matches tussen zitten waarbij de mensen nog niet verbannen zijn. Misschien heb jij die ervaring niet, dat kan. Of misschien zie je het wel niet. Maar een beetje flauw om dan maar te roepen (of uberhaupt aan te nemen) dat ik iedereen maar voor cheater uit maak als ze mij killen, niet?

Maakt verder niet uit. Ik zal af en toe nog wel wat MM blijven spelen maar ga denk ik meer faceit premium spelen. Kijken of ik mijn rank daar een beetje omhoog kan grinden :+

DAMAGE wijzigde deze reactie 29-04-2019 17:14 (44%)

• Devler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 14-11 09:15
N.Uckerman schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:43:
[...]

Wat een complete onzin. Er lopen idd wat cheaters rond in csgo maar wat jij zegt kan ik me echt nauwelijks voorstellen. Je zult wel weer het type mens zijn die elk schot wat je ontvangt die je zelf niet begrijpt uitmaakt als cheater.

Enige reden dat ik je zou kunnen geloven is mss het feit dat je een lage/geen trustfacter hebt, dan lopen er inderdaad wel veel cheaters rond. Aangezien je global bent ga ik er echter vanuit dat je het spel toch al een tijdje speelt en dus ook een goede trustfactor hebt.
Lang spelen en goede trustfactor is geen garantie. Ik heb 400+ uur er in steken en heb toch een erg slechte trust factor. Zover ik weet heb ik geen bepaalde geschiedenis met ragen (doen we allemaal wel een keer) of cheaten, noch in CS noch in andere steam games. Als je regelmatig wat hoger stond dan de rest van je team lijkt het mij onvermijdelijk dat je reported wordt.

• kazzzdafke
Same hier..

2 weken terug tegen een duits team, streamde er 1tje van.
Erna gaan kijken op zijn stream en ik zag em mij reporten, de rest van zijn team trouwens ook. Gewoon omdat ik mijn angles hield en zij er 1 voor 1 inliepen :)
Mja, beter zou zijn dat als je gereported wordt en er na op OW geen ban krijgt, ge TF weer omhoog gaat.

• Tricolores
kazzzdafke schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:48:
Same hier..

2 weken terug tegen een duits team, streamde er 1tje van.
Erna gaan kijken op zijn stream en ik zag em mij reporten, de rest van zijn team trouwens ook. Gewoon omdat ik mijn angles hield en zij er 1 voor 1 inliepen :)
Mja, beter zou zijn dat als je gereported wordt en er na op OW geen ban krijgt, ge TF weer omhoog gaat.
Maar dan krijg je toch effectief geen ban, right?

PC: Aorus Elite X570 - R7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 + SSD upgrade // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kazzzdafke
Nee je komt daarna in OverWatch en moeten dacht ik 5 mensen jou effectief beoordelen.
Als de meerderheid jou dan beoordeeld op een WH of Aim assistance, dan wordt je pas gebanned.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:52

Jorissie87

No diggity

Valve houdt goed geheim hoe het overwatch/report/ban/trustfactor systeem werkt maar ik kan me voorstellen dat als je gereport wordt voor cheaten en je onschuldig wordt bevonden in OW dat je trustfactor niet per definitie terug naar normaal gaat. Als jij vaak gereport wordt dan is er toch iets dodgy aan je speelstijl of ben je mogelijk een smurfer, het zou niet gek zijn als zoiets wel meeweegt. Daarnaast kan ik me voorstellen dat reports voor griefing, het geven van teamdamage, endorsements van andere spelers en het voortijdig leaven van de server belangrijke factoren zijn voor je trustfactor.

Of het aantal gespeelde uren daar perse bijhoort weet ik niet aangezien het in principe niets zegt. Wel valt me op dat ik met mijn 1300 uur vrijwel altijd in servers kom tegen/met spelers die een gelijkwaardig aantal gespeelde uren hebben terwijl je zeker niet zoveel uren nodig hebt om op dezelfde rank te komen als ik (momenteel LE).

Zelf weinig last van cheaters/griefers over het algemeen. Wel dat in sommige servers ondanks gelijke ranks de skillgap echt bizar is, het ene potje winnen met 16-3 om daarna met diezelfde score ingemaakt te worden door veel betere spelers. Het is verleidelijk om dan gelijk te roepen dat iemand cheat maar vaak zijn die mensen simpelweg een stuk beter!

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 32GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kazzzdafke
Tricolores schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:09:
[...]

Ik heb interesse maar ben op het moment maar een Gold IV.

In de Discord is er weinig animo voor CS:GO, echt niemand hier die wil samenspelen?
Gisteren deze Belg op onze discord mogen verwelkomen.
Ik denk dat hij kan bevestigen dat het niet raar lijkt als (om naar gisterenavond dan te kijken) ik bijvoorbeeld gereported wordt.
Soms heb je van die avonden dat het inderdaad heel goed gaat, game sense on top. De kills gingen dan ook echt heel vlot terwijl het team beetje moeite had. Dan lijkt het idd voor de enemy fishy en reporten ze je nogal snel waardoor je TF naar beneden keldert.
Onterecht maar wat doe je eraan??

PS. smurfen is ook een raar begrip tov potjes met sterke/zwakke tegenstanders. Als je met een vast team speelt, kan het al zijn dat er 2 betere inzitten en 2 mindere. Die houden als groep elkaar in evenwicht en dus zou je op dezelfde rank normaal dat evenwicht moeten hebben. Wat niet normaal is, is dat je een potje met 16-0 kan winnen en de match erna 1tje met 0-16 kanm verliezen... Daar scheelt toch iets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

kazzzdafke schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:11:
[...]

PS. smurfen is ook een raar begrip tov potjes met sterke/zwakke tegenstanders. Als je met een vast team speelt, kan het al zijn dat er 2 betere inzitten en 2 mindere. Die houden als groep elkaar in evenwicht en dus zou je op dezelfde rank normaal dat evenwicht moeten hebben.
Dan ga je er vanuit dat de betere spelers ook een betere rank hebben. Dat is niet het idee van smurfen. Bij smurfers ben je een goede speler die op een lage rank speelt. Bijvoorbeeld door op het account van een laag gerankte vriend te spelen of ondanks je skills ook potjes bewust te verliezen/trollen zodat je die lagere rank behoud.

Ik ben zelf LE/LEM maar moet toegeven dat ik ook wel eens op het GN1 account van een vriend gespeeld heb omdat we geen 5e konden vinden (serieus iedereen in de vriendenlijst geinvite en lobby open gezet voor andere spelers maar na 20+ min nog niemand gevonden..) en de skillgap anders te groot was. Dat is smurfen en die potjes win je daardoor uiteindelijk ook met gemak.

Wat jij volgens mij bedoeld is bijvoorbeeld 3x Gold Nova 1 en twee Global Elites die tegen 5 DMG's spelen. Gemiddeld klopt dat inderdaad terwijl het wel hele aparte potjes zijn om te spelen.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 03-05-2019 15:16 (6%)

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 32GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Tricolores
Gisteren weer nieuwe update voor CS:GO, waarbij Vertigo opnieuw ingrijpende wijzigingen krijgt. Toch bizar voor een map die in de competitive pool zit en eigenlijk ongewenst, vind ik.

Gaat dit ergens heen of zal Vertigo het nooit helemaal worden?

• Terranova
Tricolores schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:24:
Gisteren weer nieuwe update voor CS:GO, waarbij Vertigo opnieuw ingrijpende wijzigingen krijgt. Toch bizar voor een map die in de competitive pool zit en eigenlijk ongewenst, vind ik.

Gaat dit ergens heen of zal Vertigo het nooit helemaal worden?
Vertigo is prima te spelen hoor, tenminste ik vind hem best leuk. Maar vergeet niet dat een Overpass ook echt gigantisch is veranderd over de jaren en eigenlijk pas sinds de laatste versie(al flinke tijd nu iig) een van de meest gespeelde mappen is.

• danoontjeh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14-11 16:08
En FMPONE is alweer bijna klaar met z'n update voor Cache, ben benieuwd hoe of wat daar gaat veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tricolores
Er is sprake dat Nuke (of Train) dan zou moeten wijken voor de return van Cache, terwijl Nuke mijn favoriete map is :(

Ze zouden beter remake van Mirage maken!

Acties:
  • +1Henk 'm!
danoontjeh schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:33:
En FMPONE is alweer bijna klaar met z'n update voor Cache, ben benieuwd hoe of wat daar gaat veranderen.
'alweer' nou dat heeft anders lang genoeg geduurd :P

@Tricolores Nuke sowieso niet hoor, die is net vernieuwd. Wss overpass of mirage ja, dat zijn de oudste maps nu. Denk zelf overpass, Mirage is perfect zo imo.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Best gekke keuze dat ze Vertigo er in gedaan hebben. Ze hadden net zo goed Subzero (gemaakt door FMPONE maker van Cache) er tijdelijk in kunnen doen. Denk dat je daar meer lol mee had gehad. Heb wel wat potjes Vertigo gedaan ook op Faceit, omdat het moest. Zit je notabene in Faceit premium. Q je, krijg je Vertigo, joinen de spelers niet. Volgende pot kom je weer in het team waarbij de zelfde leader weer Vertigo kiest. Zegtie in de lobby: Ok, now i troll the match. Laat hij de game starten, disconnect daarna. Hebben die kerel nooit meer gezien. Wij moesten dus op Faceit premium met 1 gast minder Vertigo spelen.

Ach volgens mij is mijn ziel verdoemd om ooit nog een leuke pot CS te kunnen spelen :+ Het is dat ik zo'n liefde voor de game heb. Hopelijk morgen meer geluk!

Als ze er al een map uit gaan halen dan zal dat toch wel Mirage zijn? Alle maps hebben ondertussen al een verbeterde versie gehad, volgens mij waren alleen Cache en Mirage nog over?

DAMAGE wijzigde deze reactie 25-05-2019 00:48 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bramjanssen
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 29-05 09:50
I de sectie Waar kan ik een overzicht van alle items vinden in CSGO?" die je hebt geschreven over de verkoop van skins.
Ik merkte dat vergelijkbare sites steeds vaker op de markt verschenen. Vertel me, heb je ooit gehoord van een dienst zoals dmarket? En hoe betrouwbaar is het? Ik vraag het omdat hij onlangs, in veel verzoeken, als eerste verschijnt. En ik zou graag mensen willen raadplegen die dit platform al hebben gebruikt en de service objectief kunnen evalueren.

bij voorbaat dank voor uw antwoord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WaMeLiNoS
bramjanssen schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:17: I de sectie Waar kan ik een overzicht van alle items vinden in CSGO?" die je hebt geschreven over de verkoop van skins.
Ik merkte dat vergelijkbare sites steeds vaker op de markt verschenen. Vertel me, heb je ooit gehoord van een dienst zoals dmarket? En hoe betrouwbaar is het? Ik vraag het omdat hij onlangs, in veel verzoeken, als eerste verschijnt. En ik zou graag mensen willen raadplegen die dit platform al hebben gebruikt en de service objectief kunnen evalueren.
bij voorbaat dank voor uw antwoord
Hallo Bram, ik heb een aantal skins via DMarket gekocht en verkocht. Werkt prima! het withdrawen van geld werkt overigens niet via PayPal (al enige tijd) dus houd er rekening mee dat je wel je centjes opmaakt ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bramjanssen
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 29-05 09:50
WaMeLiNoS schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:27:
[...]

Hallo Bram, ik heb een aantal skins via DMarket gekocht en verkocht. Werkt prima! het withdrawen van geld werkt overigens niet via PayPal (al enige tijd) dus houd er rekening mee dat je wel je centjes opmaakt ;-)
Takk så mye! Jeg har allerede spurt i flere fora, og i prinsippet et tilfredsstillende svar overalt. Takk igjen!

• SonyEricsson
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:45
Vraag, speelde 2 jaar geleden best veel, Was een DMG rank.
Heb spel weer laatste maand lopen spelen. Unranked natuurlijk.

Ben ik geranked na een paar potjes als GN4, kan ik mij voorstellen, was een beetje roestig dacht ik.
Maar nu redelijk veel potjes gespeeld afgegleden naar GN3.

Ik vind het dat het moeilijk is geworden. Zijn de rankings anders geworden? Of is mijn reactiesnelheid afgenomen (ik word vrij oud, tegen de 40 bijna :D)

• kazzzdafke
Ik ervaar de GN4 en AK rank als de moeilijkste om te kunnen stijgen.. Heel erg veel up and down, met potjes die je hard wint en potjes die je hard verliest.
In deze rank zitten veel smurfen en cheaters helaas. Daarom zijn er zoveel swings.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:30
SonyEricsson schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:54:

Ben ik geranked na een paar potjes als GN4, kan ik mij voorstellen, was een beetje roestig dacht ik.

Ik vind het dat het moeilijk is geworden. Zijn de rankings anders geworden? Of is mijn reactiesnelheid afgenomen (ik word vrij oud, tegen de 40 bijna :D)
Rond de drie jaar geleden waren de ranks juist erg slecht verdeeld door een fout in het ranking systeem, iedereen ging omhoog zodat de hogere ranks veel te vol waren en bijna niemand in silver zat. Kijk maar naar de verdelingen hieronder. In 2017 bracht Valve deze curve weer terug naar een mooie belcurve met nova 3 als gemiddelde zoals hij nu is. Ik weet niet of jij voor, tijdens of na de fix van Valve gestopt bent met spelen maar dat kan een reden zijn.
Daarnaast is het ook normaal om slechter te zijn nadat je 2 jaar niet gespeeld hebt, en een leeftijd van 40 zal inderdaad niet erg goed zijn voor je reactievermogen. :P

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• WaMeLiNoS
SonyEricsson schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:54:

Gewoon weer consistent spelen en dan komt t wel goed. Probeer niet te veel te solo queuen op deze rank, aangezien er veel mensen zijn die smurfen/ cheaten of gewoon aan het trollen zijn. Hier ook een oldskool CSer (36).

Mn smurf hangt momenteel tussen DMG/LE waar mijn main LEM/SMFG is momenteel.
Ben regelmatig op de smurf aan het spelen, dus als je wilt kunnen we sowieso wel een keer samen spelen. Steamname is AliceNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11-11 17:17

Insehh

Define good enough.

WaMeLiNoS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:23:
[...]

Gewoon weer consistent spelen en dan komt t wel goed. Probeer niet te veel te solo queuen op deze rank, aangezien er veel mensen zijn die smurfen/ cheaten of gewoon aan het trollen zijn.

Ben regelmatig op de smurf aan het spelen, dus als je wilt kunnen we sowieso wel een keer samen spelen. Steamname van is AliceNL
Solo queue kan ik beamen, je komt 75% van de potjes rotzooi tegen.

Ik voeg je vanavond even toe, vriendin en ik spelen redelijk goede potjes zelf, maar de rest slackt redelijk, dus zoeken vast groepje. :+

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• kazzzdafke
WaMeLiNoS schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:23:
[...]

Gewoon weer consistent spelen en dan komt t wel goed. Probeer niet te veel te solo queuen op deze rank, aangezien er veel mensen zijn die smurfen/ cheaten of gewoon aan het trollen zijn. Hier ook een oldskool CSer (36).

Ben regelmatig op de smurf aan het spelen, dus als je wilt kunnen we sowieso wel een keer samen spelen. Steamname is AliceNL
Hier ook LEM op main.. AK op 2e waar we met onze groep op spelen. Constant tussen GN4 en dubbel AK hoppen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 13-11 09:25
Ik ben met mijn 33 ook al een ervaren rot.
Speel nog regelmatig een potje, maar echt goed ben ik nooit geweest.
Schommel beetje tussen DMG en LE.

Op Face it kom ik ook niet hoger dan level 4.

• Tricolores
kazzzdafke schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Hier ook LEM op main.. AK op 2e waar we met onze groep op spelen. Constant tussen GN4 en dubbel AK hoppen...
Die AK ben ik nog steeds jaloers op :+
Schommel eigenlijk al een jaar van GN2 tot GN4.

• Devler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 14-11 09:15
met een vaste groep is dat zo te doen. Probleem is om net wat hoger te geraken. Zoals kazzz zegt schommelen de matches zo hard dat je een week alles afknalt en de week erop er amper aan te pas komt. Op LEM is dat gevoel net wat anders, daar heb je continu een evenwaardig matchgevoel (er zijn uitzonderingen)

• WaMeLiNoS
Yaay, na een jaar veel spelen en een winstreak eindelijk Supreme geworden.
Dit oudje komt soms toch nog een beetje mee _/-\o_

• kx22
  • Laatst online: 13-11 09:25
Laatste tijd spelen mijn vrienden veel Apex, een spel dat te ingewikkeld is voor mijn oude kop.

Als jullie in de avond rond een uurtje of 21:00 willen spelen, ben ik altijd in voor een potje!

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 01:58
Hallo allemaal,

In game heet ik Dalí ben Gold Nova 3 en zou graag een CSGO-groep willen joinen die met een klein groepje mensen CSGO spelen.

Momenteel heb ik al twee groepen geprobeerd, helaas pasten deze twee groepen niet bij mij. (ze waren beter dan jij, jij moest je mond maar houden anders was je bijdehand etc).

Heb het spel nu een kleine maand, en rond de 120 uur erin zitten.
Ik zou het leuk vinden als er spelers zijn die mij willen toevoegen aan hun groep. Rank maakt niet uit (Nouja... max GN4 dan). Silvers dus ook zeker geen probleem! Zolang het maar gezellig is.. en ja tuurlijk,, willen ranken.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12-09 16:40
Eindelijk de grote mijlpaal bereikt!

:)

www.webshopmasters.nl

• N.Uckerman
Berktoppie schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 03:52:
Eindelijk de grote mijlpaal bereikt!

[Afbeelding]

:)
Netjes! Master guardian 1 na 1000 winst is wel aan de lage kant he? :P

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

N.Uckerman schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:09:
[...]

Netjes! Master guardian 1 na 1000 winst is wel aan de lage kant he? :P
Niet iedereen speelt voor de rank. Ik heb tot 2 jaar terug altijd serieus gespeeld en had een rank rond Supreme. Nu speel ik puur voor de fun af en toe een potje en zit ik rond DMG en moet zeggen dat ik dat veel leuker vind. Natuurlijk is winnen leuk maar plezier hebben en ondertussen met je vrienden ouwehoeren vind ikzelf belangrijker.

• Tricolores
De Major in Berlijn is ondertussen bezig, Starladder (de organisator) heeft zich voorlopig niet van zijn beste kant laten zien.
Veel technische issues, wedstrijden starten bijna altijd te laat en bekende streamers die de Major vanuit HLTV streamen, kregen een copyright-klacht aan hun broek.

Hoe maak ik mezelf gehaat, anno 2019. Hopelijk laatste keer dat ze een Major mogen organiseren.

• kazzzdafke
Tricolores schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:43:
De Major in Berlijn is ondertussen bezig, Starladder (de organisator) heeft zich voorlopig niet van zijn beste kant laten zien.
Veel technische issues, wedstrijden starten bijna altijd te laat en bekende streamers die de Major vanuit HLTV streamen, kregen een copyright-klacht aan hun broek.

Hoe maak ik mezelf gehaat, anno 2019. Hopelijk laatste keer dat ze een Major mogen organiseren.
En NiP rekt :D

• N.Uckerman
Hallo iedereen,

Eind oktober lijkt er sinds jaren weer eens een goede call of duty uit te komen. Veel mensen die de game hebben gespeeld, zijn er positief over. De streamers zijn enthousiast en de cijfers van veel reviews tonen dit mede aan, dus er is nu weer een kleine call of duty hype gaande. Ik heb m nog niet gespeeld, maar de game ziet er zeker veelbelovend uit(iets wat ik al een jaartje of 4/5 niet meer gehad heb).

Ik speel nu een jaartje of 2 csgo en heb hier rond de 1000/1500 euros skins in zitten (mag je van vinden wat je wilt, maar dat is niet relevant). Ik ben er een klein beetje bang voor dat als call of duty straks uitkomt en het daadwerkelijk een goede game is, dat de playerbase van csgo hier mede door zal dalen.

Aangezien natuurlijk niemand in de toekomst kan kijken, wil ik hier toch eens vragen wat jullie denken. Aangezien hier mensen bij zitten die al een stuk langer csgo spelen en dus misschien weten welke dingen invloeden hebben op csgo.

In hoeverre denken jullie dat csgo beïnvloedbaar is door het succes van call of duty? Uiteraard zal de playerbase in oktober/november hierdoor dalen, maar herstelt zich dat vaak op lange termijn?

Games als CSGO zullen altijd een vaste playerbase behouden, maar ik vraag het natuurlijk omdat ik bang ben dat ik straks mijn skins niet meer kwijt kom of met een drastische lagere waarde moet verkopen.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

N.Uckerman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:47:
Hallo iedereen,

Eind oktober lijkt er sinds jaren weer eens een goede call of duty uit te komen. Veel mensen die de game hebben gespeeld, zijn er positief over. De streamers zijn enthousiast en de cijfers van veel reviews tonen dit mede aan, dus er is nu weer een kleine call of duty hype gaande. Ik heb m nog niet gespeeld, maar de game ziet er zeker veelbelovend uit(iets wat ik al een jaartje of 4/5 niet meer gehad heb).

Ik speel nu een jaartje of 2 csgo en heb hier rond de 1000/1500 euros skins in zitten (mag je van vinden wat je wilt, maar dat is niet relevant). Ik ben er een klein beetje bang voor dat als call of duty straks uitkomt en het daadwerkelijk een goede game is, dat de playerbase van csgo hier mede door zal dalen.

Aangezien natuurlijk niemand in de toekomst kan kijken, wil ik hier toch eens vragen wat jullie denken. Aangezien hier mensen bij zitten die al een stuk langer csgo spelen en dus misschien weten welke dingen invloeden hebben op csgo.

In hoeverre denken jullie dat csgo beïnvloedbaar is door het succes van call of duty? Uiteraard zal de playerbase in oktober/november hierdoor dalen, maar herstelt zich dat vaak op lange termijn?

Games als CSGO zullen altijd een vaste playerbase behouden, maar ik vraag het natuurlijk omdat ik bang ben dat ik straks mijn skins niet meer kwijt kom of met een drastische lagere waarde moet verkopen.
Moeilijk te zeggen, eigenlijk vraag je ons hier om "beleggingsadvies". Als wij wisten wat de prijzen van skins zouden doen hadden we er natuurlijk zelf in geinvesteerd. Ik snap je vraag echter wel. Ik heb destijds met hetzelfde rondgelopen. Het type skins wat je hebt maakt sowieso erg uit. Populaire skins waar er redelijk wat van zijn zullen sneller in prijs dalen dan populaire skins waar er maar relatief weinig van zijn. Sowieso dalen nieuwe skins sneller in prijs dan wat oudere skins (die soms juist meer waard worden).
Ik heb destijds via OPskins voor 500 dollar een M4A4Howl (MW), AK Fire Serpent (FT) en Bayonet Fade (FN) gekocht (i know was toen nog erg goedkoop). Sowieso omdat ik het vet vond om mee te spelen maar vooral omdat ik ervan overtuigd was dat die skins meer waard zouden worden. De Bravo Case en Howl dropten immers niet meer maar het zijn wel precies de skins die een bepaalde status hebben en altijd gewild blijven.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik de hele boel verkocht omdat ik zag dat skinsites werden geblocked door valve, cratedrops aan banden werden gelegd en de playerbase leek af te nemen. Ik was voor mijn gevoel net op tijd en kon alles voor ruim 1400 euro verkopen. Nu, een ruime tijd later, had ik echter aanzienlijk meer kunnen krijgen voor dezelfde skins. Het is dus niet te zeggen. Wat je zegt klopt, er zijn altijd wel mensen die terugvallen op CSGO, het blijft een machtig spel die op heel veel vlakken klopt. Dat CSGO binnenkort doodgaat geloof ik dan ook niet. De diehards zullen altijd wel blijven spelen en dat is over het algemeen ook precies de groep die skins wil bezitten.

Als je kijkt naar de statistieken dan is er ook geen trend gaande dat de playerbase afneemt dus een nieuwe COD zal dat ook niet zo snel ten gevolge hebben. Wat skins betreft is het gewoon een pure gok. Als jij je druk maakt om de waarde van je skins (meer dan dat je ze graag wilt hebben om mee te spelen) dan zou ik ze gewoon verkopen. Hoef je ook niet meer te stressen als er nieuwe changes op de market of niet skins uitkomen. Als je er graag mee speelt en dat vind je het belangrijkste, houd ze dan gewoon en als je "klaar bent" met csgo verkoop ze alsnog, dat geld heb je immers al terug aan speelplezier.

Long story short, heb je skins voor het geld en ben je bang voor onzekerheid: verkopen. Speel je graag met skins of je durft een gok te nemen: houd ze gewoon.

• Tricolores
Gisteren Astralis zowaar een ferm pak slaag gehad van Evil Geniuses op ESL New York, zelfs op Nuke gingen ze onderuit :o

Er was echter ook niet-esports nieuws te melden. De nieuwe Cache werd gedemonstreerd en wordt "live" gezet op 10/10. Benieuwd of het meteen in de officiële cyclus komt en welke map dan gaat sneuvelen.

• Nutellaah
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16-11 20:16

Nutellaah

IT-Manager

Ik speel zelf wat CS:GO, maar kijk nog meer naar de pro games op Twitch. Wat me toch telkens verbaast is dat er een team sterk op komt en een jaar of meer onverslaanbaar is tot er plots opnieuw een nieuw team komt die de leiding neemt. Vb. Fnatic enkele jaren terug, daarna Astralis en nu zie ik hetzelfde gebeuren.
Astralis is precies niets meer tegenover hetgene wat ze vorig jaar waren... Verliezen veel duels, fouten in hun tactics enz.
Dan vraag ik me altijd af of de nieuwe teams nog beter voor de dag komen of omdat het huidige team afzwakt.
En daarnaast vraag ik me dan altijd stilaan af of er geen enkele van die mannen cheat (dan denk ik aan die YouTuber die de rare movements onderzoekt van vele pro spelers zoals vroeger van Friberg van NiP of Flusha van Fnatic.
Ben wel benieuwd naar de komende wedstrijden en de volgende Major... Astralis heeft eindelijk een waardige tegenstander!

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Tricolores
Astralis is al even minder hoor, Liquid geldt voorlopig als het beste team ter wereld.

En cheaten? On LAN? Dat lijkt me toch erg lastig te verwezenlijken.

Tricolores schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:41:
Astralis is al even minder hoor, Liquid geldt voorlopig als het beste team ter wereld.

En cheaten? On LAN? Dat lijkt me toch erg lastig te verwezenlijken.
Astralis heeft echter wel de major laatst gewonnen ;). Het niveau van CSGO ligt gewoon heel erg hoog, waardoor het hebben van een goede dag/goede motivatie/teamspirit of crowd cheering (NA toernooit met NA team in de finale) bijv net dat tikkeltje verschil kan maken voor dat extra zelfvertrouwen om een bepaalde peek toch en succesvol te maken.

Aan de top komen is niet het lastigste, maar aan de top blijven is het lastigste. Zo zal niemand matches en tactics gaan analyseren van een random top 30 team, dat doen ze van het beste team. En even al je setups en tactieken omgooien omdat je weet dat iedereen zijn ogen op jou team gericht heeft, is niet iets wat je eventjes zomaar doet.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Heeft waarschijnlijk ook te maken dat wanneer een team lang aan de top speelt er veel aandacht en focus voor is. Ieder team heeft wel een coach of analyst zitten die er alles aan doet om hun tactieken en speelstijlen te doorgronden. Op een gegeven moment wordt zo'n team misschien dan toch "voorspelbaar".

Vorige week weer een aantal potjes gedaan, vooral veel wingman. Viel me op dat er redelijk wat cheaters tussen zaten (ook in mijn eigen team). Spelers die aimlocken (o.a. door muren heen) of duidelijk door muren kijken. Normaal geef ik spelers altijd wel het voordeel van de twijfel maar nu toch wel echt een aantal ovious cheaters. Vaak geven ze het nog zelfs toe ook. Ook veel spelers die steamlevel 60+ zijn, redelijk wat skins hebben, 5 year veteran coin, 500+ uur gespeeld etc.

Een gast streamde zelfs zijn cheatsessie en nodigde anders spelers uit om het ook te downloaden met zijn kortingscode (YouTube: RuX)

Het meest bizarre vind ik nog dat deze spelers gewoon NIET gebanned worden (in bovengenoemde situatie dus ook niet op Youtube). Ik sla de profielen op in mn browser en tot nog toe is er geen enkele van gebanned. Het lijkt bijna alsof ze trucs weten om niet in overwatch terecht te komen.

Nogmaals, ik heb het hier echt over de obvious cheaters waarvan iedereen in een overwatch sessie binnen 30 seconden kan zien dat ze cheaten. Ik heb het dus niet over de twijfelgevalletjes en smurfers.

Een ander nadelig gevolg is dat wanneer er een cheater in mijn team terecht komt de tegenpartij ook mij mee report. Mijn trustfactor is daardoor in vrije val terecht gekomen omdat ik daardoor nog vaker dat soort gasten in mijn team krijg. Ik ben nooit toxic en in voicechat zeg ik enkel GLHF, GH en GG. Ik ben serieus aan het overwegen om hierdoor een nieuw account aan te maken.

CSGO blijft een prachtig spel maar het lijkt wel alsof Valve er momenteel echt met de pet naar gooit. Ik snap dat niet iedere cheater te stoppen is maar als aimbotters gereport worden en 2 weken later nog steeds dagelijks gewoon kunnen spelen klopt er iets niet.

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:05

Martin0

Live And Die By The Blade

Jorissie87 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:47:
Heeft waarschijnlijk ook te maken dat wanneer een team lang aan de top speelt er veel aandacht en focus voor is. Ieder team heeft wel een coach of analyst zitten die er alles aan doet om hun tactieken en speelstijlen te doorgronden. Op een gegeven moment wordt zo'n team misschien dan toch "voorspelbaar".

Vorige week weer een aantal potjes gedaan, vooral veel wingman. Viel me op dat er redelijk wat cheaters tussen zaten (ook in mijn eigen team). Spelers die aimlocken (o.a. door muren heen) of duidelijk door muren kijken. Normaal geef ik spelers altijd wel het voordeel van de twijfel maar nu toch wel echt een aantal ovious cheaters. Vaak geven ze het nog zelfs toe ook. Ook veel spelers die steamlevel 60+ zijn, redelijk wat skins hebben, 5 year veteran coin, 500+ uur gespeeld etc.

Een gast streamde zelfs zijn cheatsessie en nodigde anders spelers uit om het ook te downloaden met zijn kortingscode (YouTube: RuX)

Het meest bizarre vind ik nog dat deze spelers gewoon NIET gebanned worden (in bovengenoemde situatie dus ook niet op Youtube). Ik sla de profielen op in mn browser en tot nog toe is er geen enkele van gebanned. Het lijkt bijna alsof ze trucs weten om niet in overwatch terecht te komen.

Nogmaals, ik heb het hier echt over de obvious cheaters waarvan iedereen in een overwatch sessie binnen 30 seconden kan zien dat ze cheaten. Ik heb het dus niet over de twijfelgevalletjes en smurfers.

Een ander nadelig gevolg is dat wanneer er een cheater in mijn team terecht komt de tegenpartij ook mij mee report. Mijn trustfactor is daardoor in vrije val terecht gekomen omdat ik daardoor nog vaker dat soort gasten in mijn team krijg. Ik ben nooit toxic en in voicechat zeg ik enkel GLHF, GH en GG. Ik ben serieus aan het overwegen om hierdoor een nieuw account aan te maken.

CSGO blijft een prachtig spel maar het lijkt wel alsof Valve er momenteel echt met de pet naar gooit. Ik snap dat niet iedere cheater te stoppen is maar als aimbotters gereport worden en 2 weken later nog steeds dagelijks gewoon kunnen spelen klopt er iets niet.
Wingman is inderdaad een enorme s***hole aan cheaters. Dat deze gamemode uberhaupt nog bestaat is een wonder gezien volgens mij 90% hier cheat. Ook als ik naar overwatch filmpjes kijk van bvb Jericho kan je de stukjes van wingman wel doorspoelen daar dit standaard een spinbotter is of iets in die richting.

|| LOL IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• Slammed_a4
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-11 17:05
Hallo tweakers,

Ben een gewoon type csgo speler en zoek mensen die gewoon voor de Fun een paar potjes willen spelen,wel competitie natuurlijk,ben zelf maar zilver 3,heb wel al sinds de orginele cs beta gespeeld maar mijn aim is niet super meer,dus ik ben niet op zoek naar mensen die absoluut moeten winnen.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:21
Slammed_a4 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:24:
Hallo tweakers,

Ben een gewoon type csgo speler en zoek mensen die gewoon voor de Fun een paar potjes willen spelen,wel competitie natuurlijk,ben zelf maar zilver 3,heb wel al sinds de orginele cs beta gespeeld maar mijn aim is niet super meer,dus ik ben niet op zoek naar mensen die absoluut moeten winnen.

Ik snap de combinatie competitief en niet absoluut willen winnen niet helemaal, het is toch het een of het ander?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Martin0

Martin0

dannbla schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

Ik snap de combinatie competitief en niet absoluut willen winnen niet helemaal, het is toch het een of het ander?
Waarschijnlijk bedoeld deze beste meneer/mevrouw de gamemode competitief(MM).
Maar dan op een lossere basis in de zin van potjes voor de fun en niet per se om te winnen en te klimmen.

• coun7less
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-11 13:57
Slammed_a4 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:24:
Hallo tweakers,

Hey, pm me je steam naam. Dan voeg ik je toe. Ik speel zelf ook voornamelijk voor de fun.

• Xavi2k
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 17-11 12:15
Wordt deze game nog heel veel gespeeld ? Zou heel graag terug beginnen, 13 jaar geleden heb ik het 3 jaar op hoog niveau in België gespeeld .
Maar de game lijkt enorm veranderd .. zelf een public server vinden lijkt moeilijk .. (maar ik woon in Thailand, dus daarom mss..)

• Tricolores
Zo anders is de game niet. Je kan public servers ook niet vergelijken met matchmaking.

• coun7less
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-11 13:57
Xavi2k schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:52:
Wordt deze game nog heel veel gespeeld ? Zou heel graag terug beginnen, 13 jaar geleden heb ik het 3 jaar op hoog niveau in België gespeeld .
Maar de game lijkt enorm veranderd .. zelf een public server vinden lijkt moeilijk .. (maar ik woon in Thailand, dus daarom mss..)
Ja, wordt veel gespeeld. Staat bovenaan in lijst van steam.

https://store.steampowered.com/stats/

• Martin0

Martin0

Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens potje gespeeld, nou heb ik nooit een rank gehad sterker nog ik heb nog nooit een winst gehad maar ik was gisteren wel teleurstelt dat het helaas in een gelijkspel geëindigd was.
Werd volgens mij ook gematched tegen en met de laagste rank (silver 1?).
Was wel de topfragger in de match (34/17 k/d) maar helaas niet over de streep kunnen trekken.

Grappige aan de match was wel dat ik meerdere malen ben uitgemaakt voor hacker(wallhack) ondanks dat ik gewoon clean ben en goed me angles houd en let op soundqueues.

• Grim
  • Laatst online: 16-11 10:10
Martin0 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:31:
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens potje gespeeld, nou heb ik nooit een rank gehad sterker nog ik heb nog nooit een winst gehad maar ik was gisteren wel teleurstelt dat het helaas in een gelijkspel geëindigd was.
Werd volgens mij ook gematched tegen en met de laagste rank (silver 1?).
Was wel de topfragger in de match (34/17 k/d) maar helaas niet over de streep kunnen trekken.

Grappige aan de match was wel dat ik meerdere malen ben uitgemaakt voor hacker(wallhack) ondanks dat ik gewoon clean ben en goed me angles houd en let op soundqueues.
Op dat niveau is iedereen die een doelwit kleiner dan een olifant kan raken een hacker :+

Steam: Grim

• Terranova
Grim schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Op dat niveau is iedereen die een doelwit kleiner dan een olifant kan raken een hacker :+
Precies, al blijf je het hacker genoemd worden verhaal wel tegenkomen als je in een lager niveau speelt dan je daadwerkelijk hebt, maar als je nooit een rank heb gehaald dan kan het matchmaking systeem je natuurlijk ook nog niet meteen op het goede niveau indelen.

• Martin0

Martin0

Nja het is niet zo dat ik nou zo goed ben, hoogstwaarschijnlijk silver 2 of silver 3 maar ik hou gewoon mijn angles en luister gewoon goed of ik voetstappen en dergelijke hoor en daar reageer ik op.

De situatie in kwestie was op mid op mirage en ik had er net 2 gekilled op catway(stond bij de boxen van uit t) en hun kwamen van B bombsite af.
Dus ik verwachte dat er nog 1 van underpass of A afkwam en daar focusde ik mij op en er kwam er inderdaad 1 van A af.
Zou het eerder gewoon Gamesense noemen.

• cakebp
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 08-11 14:32
Martin0 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:10:

Zou het eerder gewoon Gamesense noemen.
Dat is ook iets wat mensen op die rank totaal niet hebben en zodra je ook maar een beetje hebt, wordt je utigemaakt voor wallhacker o.i.d.

Ik zou zeggen gewoon lekker zo doorgaan, komt vanzelf! Desnoods met mensen van GoT gaan spelen zodat je meer kans hebt om te winnen :)

• Grim
Ik zag onderstaand juist voorbij komen op reddit, mogelijk zijn er hier geïnteresseerden.
Did you always want to play in a CS:GO tournament and are you looking to meet new players? We are looking for you!

On the 30th of November, Esports Game Arena in Alphen aan de Rijn (The Netherlands), will host the 3rd edition of its CS:GO Mix Tournament on location! All ranks are welcome!

On the day, we will have 40 players from all over the country that will be put in fair and mixed teams. This way everyone gets a shot at winning and you get to meet lots of new people.

8 teams will go head to head in a double elimination group stage and we will see the best teams face off in the semis and finals in the evening.

Even though this is a community event, we still will be giving away a price for the winning team. The winning team will receive €200,- (40 euros per person).

Computers and gaming gear is on the location but of course you can bring your own mouse and keyboard, or headset. And make sure to bring your config with you, to easily set everything up.

The event will be streamed and casted in English the whole day on https://www.twitch.tv/esportsgamearena

The tournament will start at 11:30 AM and will last until +/- 10 PM. And make sure to be there on time when check in starts!

I hope to see you all there!

For more info and tickets: https://esportsgamearena.nl/event/csgo-mix-toernooi-2/
Source: https://www.reddit.com/r/...ch_csgo_players_csgo_mix/

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online
Mijn neefje is 14 en speelt al 6 jaar CS(CS:GO). Nu is hij steeds serieuzer en naar mijn idee ook heel goed. Omdat hij wat serieuzer wil spelen zoekt hij een clan waarmee hij wedstrijden kan spelen. Echter vind hij het zoeken van een serieuzer clan lastig omdat volgens hem "veel kinderen in clans zitten". Hij is zelf ook nog kind natuurlijk, maar wel serieus en best goed. Hij vroeg mij hoe hij een goede clan vind die serieus wedstrijden speelt. Hij speelt veel wedstrijden op faceit, maar zoekt een vaste clan.

Ik ben echt te lang uit de e-sports en zou het antwoord niet weten, maar misschien kan iemand mij hier helpen? Hij wordt wel gevraagd via in-game, maar dat zijn vaak geen serieuze clans. Hoe werkt dit tegenwoordig? Ik vind het als oud(e)-gamer/oom super leuk en wil hem stimuleren om dit verder op te pakken.

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:04
Wellicht wat discords zoeken?

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Grim
Dit, maar ik heb al een jaar geen CS:GO meer aangeraakt dus hier kan ik niet meer mee helpen.

Aangezien hij op faceit zit kan hij misschien ook de Benelux community joinen. De chat is niet bijster actief zo te zien maar het kan maar eens helpen om wat connecties te leggen of met andere Nederlandstaligen te spelen.
https://www.faceit.com/en...%2520Community%2520League

EDIT: moest opeens aan deze post denken: https://www.reddit.com/r/...ilt_a_better_way_to_find/

Succes!

Grim wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:43 (12%)

• zaander
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15-11 15:52

zaander

IPhone XS owner

Zijn er mensen geïnteresseerd hier in skins?

Ik heb bovenstaande te koop
Pagina: 1 ... 59 60 61 Laatste

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True