Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-06 17:00
Heeft iemand nog een idee van een leuke discord server met NL cs;go'ers?

Ik zoek nog wat mensen om mee te teamen van tijd tot tijd. De randoms beginnen me een beetje de keel uit te hangen. Op die manier fluctueer ik tussen LE en Sup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therooster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06-2019
kazzzdafke schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:51:
Idd daarom dat ik het ook even meldde...
Maar @therooster zien we niet meer terug denk ik...
En waarom zou je mij niet meer terug zien?

Verder, excuus. Ik haalde hem weg omdat het off topic was/niet gewenst. Ik vroeg of er hier nog teams waren, of waar ik anders teams kan vinden om frequenter mee te spelen en niet met die verschrikkelijke mixteams Russen en co te spelen. Helaas heb ik inmiddels ontdekt dat de NLse GO spelers vaak ook redelijk toxic zijn.

Het antwoord was: hubs of Faceit, jezelf beschikbaar stellen voor een team op faceit/esea, west eu servers etc.

Helaas nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:05
DeBers schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:35:
Heeft iemand nog een idee van een leuke discord server met NL cs;go'ers?

Ik zoek nog wat mensen om mee te teamen van tijd tot tijd. De randoms beginnen me een beetje de keel uit te hangen. Op die manier fluctueer ik tussen LE en Sup.
Op deze cs:go discord zitten zo'n 550+ nederlanders, maar helaas nog niet zo actief zoals vroeger #wars.nl was op mIRC
https://discord.gg/8zgmVDp

Ik heb trouwens wel een streaming kanaal aangemaakt voor Nederlanders die veel cs:go streamen. Dus mocht je je twitch stream daar kwijt willen stuur me even een pm.

[ Voor 14% gewijzigd door pineapple23 op 30-07-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:08
pineapple23 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:51:
[...]

Op deze cs:go discord zitten zo'n 550+ nederlanders, maar helaas nog niet zo actief zoals vroeger #wars.nl was op mIRC

Ik heb trouwens wel een streaming kanaal aangemaakt voor Nederlanders die veel cs:go streamen. Dus mocht je je twitch stream daar kwijt willen stuur me even een pm.
Wat zijn de rankings daar?

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
kazzzdafke schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:56:
[...]

Wat zijn de rankings daar?
Je hebt de mogelijkheid om je rank toe te wijzen met .rank en alle ranks te zien met .ranks
Niet ieder gebruikt het, maar ik ben zelf Global, maar er zitten ook veel mensen rond GNM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:44
DAMAGE schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 17:26:
Sowieso is het sinds de laatste VACwave weer ellende bij mij. Weer een hele boel cheaters bij. Heb bijna global kunnen halen maar het is gewoon niet meer te doen. Gister dropte ik in een supreme game BIJNA een 40 bomb (37 kills - Ik had een ADR van 111 en een K/D van 1.9. ), mijn jongere broer deed ook mee en hij had 29 kills. Beide nummer 1 en 2 van ons team (premade IRL vrienden groepje). Je zou zeggen, zat kills om zo'n pot dan te winnen. Dat deden we ook, stonden behoorlijk ver voor, 15-7 of zo. Toen riep er eentje EZ comeback, gasten die eerder niet super waren begonnen in eens allemaal sicke shots te hitten. De timing was in eens perfect en ook de rotates ineens waren on-point. Ook gewoon shots zonder info en dan op de eerste peek op een off angle al iemand one tappen.

Voor de grap de demo maar even terug gekeken en 3 van dat team hadden allemaal suspicious shots. Zeg maar gewoon dat je redelijk duidelijk kon zien dat ze aan het cheaten waren. En inderdaad iemand met een private profiel en allemaal turkjes. Dan kunnen ze het gewoon niet winnen en dan denken ze: gadverdamme die lui zijn aan het cheaten. We pakken ze wel even terug. Leuk.

Meh. Maar weer eens ff met wat lui Faceit proberen. De meeste van mijn vrienden wilden daar niet aan, maar ze beginnen nu toch ook wel in te zien dat MM voor ons niet echt tof meer is iig. Heb je tenminste ook 128 tick. Jammer, had die Global nog wel eens willen halen, maar het is niet te doen. Over een tijdje maar weer eens een nieuwe poging wagen.
Herkenbaar en vervelend. Wel gewoon blijven reporten dat soort gasten. Als het echt zo obvious is wordt dat een EZ ban in overwatch en telt de match voor jouw ranking niet mee. Heb zelf regelmatig de melding gehad dat mensen met/tegen wie ik speelde achteraf gebanned zijn. Het is me nog nooit gebeurd dat ik er daardoor qua rank ineens op voor/achteruit ging maar theoretisch gezien zou dit wel kunnen.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jorissie87 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:53:
[...]

Herkenbaar en vervelend. Wel gewoon blijven reporten dat soort gasten. Als het echt zo obvious is wordt dat een EZ ban in overwatch en telt de match voor jouw ranking niet mee. Heb zelf regelmatig de melding gehad dat mensen met/tegen wie ik speelde achteraf gebanned zijn. Het is me nog nooit gebeurd dat ik er daardoor qua rank ineens op voor/achteruit ging maar theoretisch gezien zou dit wel kunnen.
Ja heel naar. Je wilt gewoon een fair game spelen maar dat is blijkbaar niet meer mogelijk. Ben de laatste tijd maar wat potjes Faceit aan het spelen. Moet wel weer helemaal onderaan de ladder beginnen dus teammates zijn vaak niet super snugger, maar ach. Heb er wel lol mee. Dat is ook belangrijk. En dan af en toe maar een potje MM om mijn rank enigsinds op pijl te houden. Als ik weer genoeg moed heb verzameld ga ik wel weer eens een poging wagen om toch die global binnen te koppen :)

Ik report ze altijd wel inderdaad. En klopt; stel ze zouden verbannen worden, dan zie je dat niet direct terug in je rank, maar pas na een potje te hebben gespeeld. Dat is het moment waarop je ELO ranking wordt herberekend.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 30-07-2018 16:06 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Op reddit zie je de laatste tijd wel regelmatig posts van mensen met een lage trust factor en andere met een hoge trustfactor. Die matches bekeken in één of andere site die zegt of er VAC banned mensen tussen zitten en je ziet echt grote verschillen. Ook eentje met de titel 'what going from a low to a high trust factor looks like', of iets in die aard. :+

Daar zag je dan echt dat jet met een lage trust factor 7-8/10 matches hebt met mensen met een VAC (of die later een VAC hebben gekregen). Terwijl dit 1/10 en lager is wanneer je een hoge trust factor hebt.

De trust factor doet dus goed zijn werk. Niet zo leuke mensen worden bij elkaar gezet, en leuke mensen worden bij elkaar gezet. :)

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mja maar ik heb die trust factor niet in de hand.
Omdat ik in mijn rank regelmatig heel hoog eindig, krijg ik verwijten van cheater of EZ report.
Mja.. daar kan ik niets aan veranderen.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Grim schreef op maandag 30 juli 2018 @ 17:46:
Op reddit zie je de laatste tijd wel regelmatig posts van mensen met een lage trust factor en andere met een hoge trustfactor. Die matches bekeken in één of andere site die zegt of er VAC banned mensen tussen zitten en je ziet echt grote verschillen. Ook eentje met de titel 'what going from a low to a high trust factor looks like', of iets in die aard. :+

Daar zag je dan echt dat jet met een lage trust factor 7-8/10 matches hebt met mensen met een VAC (of die later een VAC hebben gekregen). Terwijl dit 1/10 en lager is wanneer je een hoge trust factor hebt.

De trust factor doet dus goed zijn werk. Niet zo leuke mensen worden bij elkaar gezet, en leuke mensen worden bij elkaar gezet. :)
Ja of niet natuurlijk. Als je een beetje skill hebt moet je dus bijna altijd tegen cheaters spelen. Er is dus nog steeds een probleem. Want je hebt zat mensen die maar gewoon erop los reporten omdat ze afgeknalt worden door mensen die gewoon beter zijn. Het is gewoon jammer dat het allemaal zo moet.

Trustfactor wordt ook gewoon gemanipuleerd door mensen. Gratis/cheape games in de library zetten. Van die kaartjes kopen waardoor je steam rating omhoog gaat. Dat soort onzin zou eigenlijk geen invloed mogen hebben op je trustfactor. Cheaters manipuleren alles om maar lol te kunnen hebben. Maar ik ben blij dat er tenminste nog mensen zijn die blijkbaar wel eem fatsoenlijk potje kunnen knallen. Jaloersmakend :9~

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
[...]

Ik heb die in mijn lijst staan, maar ik heb nog nooit een groep online gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
DeBers schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:53:
[...]

Ik heb die in mijn lijst staan, maar ik heb nog nooit een groep online gezien ;)
Dat klopt niet, ik speel geregeld PUBG of CSGO en ik zit altijd op die discord server met maten :)
En sommige gebruiken het wel om te zoeken, maar gaan uiteindelijk op een eigen discord of teamspeak zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door pineapple23 op 31-07-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Het is toch ook zo dat wanneer je Prime speelt er ook naar je trustfactor wordt gekeken? Ik weet dat Valve niet bekend wil maken welke factoren jouw trustfactor bepalen maar een aantal punten die (volgens mij) een rol spelen:
- Steamlevel
- Prime/non-prime account
- Uren speeltijd
- Aantal spellen in bezit op steam
- Aantal reports ontvangen

Punten waarvan ik me voor kan stellen dat ze een rol spelen:
- Score
- Teamdamage gegeven
- (aantal votes voor) Kicken van teammates
- Aantal overwatches gedaan
- Aantal reports zelf gegeven
- VAC bans voor andere spellen
- Aantal cooldowns in het verleden
- Wat voor taal je gebruikt in chat (filter op scheldwoorden?)
- Trustfactor van mensen in je vriendelijst
- Waarde van je inventory
- Medals in bezit

Iemand enig idee? Volgens mij is mijn trustfactor best wel goed, ik krijg vrijwel altijd als ik in een lobby zit wel de melding dat mijn "spelervaring mogelijk beïnvloed kan worden door de lagere trustfactor van "SPELER"". Kom eerlijk gezegd ook nauwelijks cheaters tegen de laatste tijd. Wel de nodige russen/turken die geen intel geven, Engels praten of willen droppen voor teammates.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Jorissie87 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:25:
Het is toch ook zo dat wanneer je Prime speelt er ook naar je trustfactor wordt gekeken? Ik weet dat Valve niet bekend wil maken welke factoren jouw trustfactor bepalen maar een aantal punten die (volgens mij) een rol spelen:
- Steamlevel
- Prime/non-prime account
- Uren speeltijd
- Aantal spellen in bezit op steam
- Aantal reports ontvangen

Punten waarvan ik me voor kan stellen dat ze een rol spelen:
- Score
- Teamdamage gegeven
- (aantal votes voor) Kicken van teammates
- Aantal overwatches gedaan
- Aantal reports zelf gegeven
- VAC bans voor andere spellen
- Aantal cooldowns in het verleden
- Wat voor taal je gebruikt in chat (filter op scheldwoorden?)
- Trustfactor van mensen in je vriendelijst
- Waarde van je inventory
- Medals in bezit

Iemand enig idee? Volgens mij is mijn trustfactor best wel goed, ik krijg vrijwel altijd als ik in een lobby zit wel de melding dat mijn "spelervaring mogelijk beïnvloed kan worden door de lagere trustfactor van "SPELER"". Kom eerlijk gezegd ook nauwelijks cheaters tegen de laatste tijd. Wel de nodige russen/turken die geen intel geven, Engels praten of willen droppen voor teammates.
Van al deze bovenstaande punten denk ik dat de reports van andere op jou het meest doorslaggevend zijn.
Mijn profiel etc op steam staat open, heb de 2018 service medal, gebruik de chat niet, nog nooit gecheat dus geen bans, ...
En toch krijgen mijn medekandidaten dat mijn trust lager is. Zoals gezegd eindig ik wel meestal boven hun. Er is er nog eentje dat regelmatig boven mij eindigt en bij hem krijgen ze ook die melding. Al verschillen de kleurtjes soms nogal eens (rood en oranje).
Spijtig dat er in die mate rekening mee gehouden wordt voordat je ook effectief door OW bent bekeken.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
kazzzdafke schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:37:
[...]

Van al deze bovenstaande punten denk ik dat de reports van andere op jou het meest doorslaggevend zijn.
Mijn profiel etc op steam staat open, heb de 2018 service medal, gebruik de chat niet, nog nooit gecheat dus geen bans, ...
En toch krijgen mijn medekandidaten dat mijn trust lager is. Zoals gezegd eindig ik wel meestal boven hun. Er is er nog eentje dat regelmatig boven mij eindigt en bij hem krijgen ze ook die melding. Al verschillen de kleurtjes soms nogal eens (rood en oranje).
Spijtig dat er in die mate rekening mee gehouden wordt voordat je ook effectief door OW bent bekeken.
Je kan aangeven bij Valve via een emailadres(helaas even niet bij de hand) dat je denkt dat je onterecht een lage trustfactor heb. Dan gaan ze er naar kijken.

Overigens weet ik uit ervaring dat teamkills/cooldowns een effect hebben op je trustfactor, maar een enkele keer is niet lang van invloed.

Ik heb een keertje in een soloqueue iemand op spawn neergeknald omdat hij heel het potje al vervelend was en echt net het verkeerde zei om mij te laten tilten(ja, slecht maargoed hij had het verdiend). Dus ik kreeg een cooldown en een paar potjes krijgen mensen die melding van een lagere trust. Maar die verdween na een paar potjes weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Gevonden:

Q: I suspect that I have a low Trust Factor because the quality of my matches is poor. What can I do about this?
A: Send us an email at CSGOTeamFeedback@valvesoftware.com with the subject “Trust Factor Feedback” and include a description of your experience and your Steam ID. These reports will help us improve the system.

eens kijken of het wat uithaalt?

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-07 20:36
kazzzdafke schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:58:
Gevonden:

Q: I suspect that I have a low Trust Factor because the quality of my matches is poor. What can I do about this?
A: Send us an email at CSGOTeamFeedback@valvesoftware.com with the subject “Trust Factor Feedback” and include a description of your experience and your Steam ID. These reports will help us improve the system.

eens kijken of het wat uithaalt?
Mocht je mailtje sturen laat even weten of je ooit antwoord krijgt :). Heb namelijk zelf ook een keer gemaild maar geen antwoord gehad en mijn trust factor zuigt nog steeds tegenover de mensen waarmee ik queue. In 2000+ uur misschien 1 of 2 cooldowns gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo ik heb een probleempje hopelijk weten jullie meer :)

Ik heb de volgende bindings on mijn config:

bind "o" "toggle voice_enable"
bind "f9" "+lookatweapon"
bind "mouse5" "use weapon_c4;drop"
bind "mwheeldown" "jump"

bind "kp_slash" "buy smokegrenade;"
bind "kp_multiply" "buy flashbang;"
bind "kp_minus" "buy molotov; buy incgrenade;"

bind "kp_home" "buy p90;"
bind "kp_uparrow" "buy ak47; buy m4a1;"
bind "kp_pgup" "buy awp;"
bind "kp_leftarrow" "buy ump-45;"
bind "kp_5" "buy famas; buy galilar;"
bind "kp_rightarrow" "buy ssg08"
bind "kp_end" "buy p250;"
bind "kp_downarrow" "buy tec9; buy fiveseven;"
bind "kp_pgdn" "buy deagle;"

bind "kp_ins" "buy vesthelm;"
bind "kp_del" "buy vest;"

bind "kp_plus" "buy flashbang; buy flashbang; buy smokegrenade; buy hegrenade"
bind "kp_enter" "buy defuser"

Ze doen het allemaal behalve:

wat is mis met deze bindings?

Wanneer ik op nummer 6 duuw koop ik een cz....
En wanneer ik op mouse5 duuw krijg ik in console deze melding:
Unknown command: +jumpthrow
Unknown command: -jumpthrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
N.Uckerman schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 23:23:
Hallo ik heb een probleempje hopelijk weten jullie meer :)

Ik heb de volgende bindings on mijn config:

bind "o" "toggle voice_enable"
bind "f9" "+lookatweapon"
bind "mwheeldown" "jump"

bind "kp_slash" "buy smokegrenade;"
bind "kp_multiply" "buy flashbang;"
bind "kp_minus" "buy molotov; buy incgrenade;"

bind "kp_home" "buy p90;"
bind "kp_uparrow" "buy ak47; buy m4a1;"
bind "kp_pgup" "buy awp;"
bind "kp_leftarrow" "buy ump-45;"
bind "kp_5" "buy famas; buy galilar;"
bind "kp_end" "buy p250;"
bind "kp_downarrow" "buy tec9; buy fiveseven;"
bind "kp_pgdn" "buy deagle;"

bind "kp_ins" "buy vesthelm;"
bind "kp_del" "buy vest;"

bind "kp_plus" "buy flashbang; buy flashbang; buy smokegrenade; buy hegrenade"
bind "kp_enter" "buy defuser"

Ze doen het allemaal behalve:

wat is mis met deze bindings?

Wanneer ik op nummer 6 duuw koop ik een cz....
En wanneer ik op mouse5 duuw krijg ik in console deze melding:
Unknown command: +jumpthrow
Unknown command: -jumpthrow
Clear je binds op de buttons die het niet doen en probeer si2 opnieuw. Of maak een cfg file met je binds en laad die in. Dat doe ik ook ik heb een custom cfg file die ik inlaad en daar zitten al mijn binds, settings, crosshair en "scripts" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik heb een ander probleem sinds de panorama update.

Ik heb een binding van alias +showinv "+cl_show_team_equipment" in mijn autoexec.cfg
Voordien moest ik gewoon even in de console bij het starten van cs exec autoexec.cfg typen, en dan was dit ok voor de rest van alle matches.

Nu moet ik na elke match dit opnieuw doen.

Is er een manier om het team equipment altijd aan te laten? Dat hij dat dus ook automatisch doet bij het opstarten?

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Uthog schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 04:01:
[...]

Clear je binds op de buttons die het niet doen en probeer si2 opnieuw. Of maak een cfg file met je binds en laad die in. Dat doe ik ook ik heb een custom cfg file die ik inlaad en daar zitten al mijn binds, settings, crosshair en "scripts" in.
Dit komt allemaal uit mijn cfg file. Alles werkt, behalve deze twee bindings. De rest van mijn autoexec werkt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coun7less
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03 15:34
N.Uckerman schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:56:
[...]

Dit komt allemaal uit mijn cfg file. Alles werkt, behalve deze twee bindings. De rest van mijn autoexec werkt allemaal.
Heb jij je config.cfg al op 'alleen lezen' gezet? Soms worden daardoor 'nieuwe' instellingen en binds uit de autoexec.cfg genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Roflol.... dsync in cs?

[YouTube: https://youtu.be/0U6vbY3MILA]

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Hoezo? Je bent (bijna) volle snelheid in beweging, je kogel kan dus praktisch overal en nergens naartoe gaan met de RNG. De enemy is super low HP. Je hebt hem 'in beeld' op het moment dat je schiet en je krijgt een penetration kill.

Niets raar aan in mijn ogen, gewoon super veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
coun7less schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:44:
[...]

Heb jij je config.cfg al op 'alleen lezen' gezet? Soms worden daardoor 'nieuwe' instellingen en binds uit de autoexec.cfg genegeerd.
Nee staat die niet op. Meerdere binds doen het niet. De helft doet het wel en de helft niet. Toevallig alles wat ik naderhand heb aangepast dat doet het niet. 100%zeker dat de binds goed zijn dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coun7less
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03 15:34
N.Uckerman schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 00:23:
[...]

Nee staat die niet op. Meerdere binds doen het niet. De helft doet het wel en de helft niet. Toevallig alles wat ik naderhand heb aangepast dat doet het niet. 100%zeker dat de binds goed zijn dus daar ligt het niet aan.
Dat probleem heb ik ook gehad.
De oorzaak was dat de autoexec.cfg niet geladen werd. De helft van de binds stonden wel in de normale config.cfg. Ik heb bij deze onderaan het bestand "exec autoexec.cfg" toegevoegd en het bestand op 'alleen lezen' gezet. Daarmee was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Grim schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:28:
[...]

Hoezo? Je bent (bijna) volle snelheid in beweging, je kogel kan dus praktisch overal en nergens naartoe gaan met de RNG. De enemy is super low HP. Je hebt hem 'in beeld' op het moment dat je schiet en je krijgt een penetration kill.

Niets raar aan in mijn ogen, gewoon super veel geluk.
Mja klopt wat je zegt. Roflol, wel grappig :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
coun7less schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

De oorzaak was dat de autoexec.cfg niet geladen werd. De helft van de binds stonden wel in de normale config.cfg. Ik heb bij deze onderaan het bestand "exec autoexec.cfg" toegevoegd en het bestand op 'alleen lezen' gezet. Daarmee was het opgelost.
Thanks ga het eens proberen.
Wat ik ook erg vervelend is, is dat als ik de game opstart het balkje search prime only standaard staat uitgevinkt. Soms wil ik gewoon snel een potje doen en vergeet ik het aan te zetten.

Heb er niet veel slechte ervaringen mee ofzo, maar ik speel toch liever gaar prime-only. Is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:03:
[...]

Thanks ga het eens proberen.
Wat ik ook erg vervelend is, is dat als ik de game opstart het balkje search prime only standaard staat uitgevinkt. Soms wil ik gewoon snel een potje doen en vergeet ik het aan te zetten.

Heb er niet veel slechte ervaringen mee ofzo, maar ik speel toch liever gaar prime-only. Is hier ook een oplossing voor?
Nope, dit is op /r/GO ook vaak langsgekomen en Valve heeft andere dingen wel gefixt die op /r/GO stonden maar niet dat. Vermoed dus ook dat het niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
coun7less schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:11:
[...]

Het werkt helaas niet. Ik zal maar wat verder onderzoek doen dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 20:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil sinds lange tijd weer is CS spelen. Alleen de game start niet meer op. wat ik ook doe, het gaat terug naar windows 10 scherm. Pc opnew gestart, files gechecked via steam, geen resultaat..

Meer die dit hebben? bekend probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Nickrsd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:28:
ik wil sinds lange tijd weer is CS spelen. Alleen de game start niet meer op. wat ik ook doe, het gaat terug naar windows 10 scherm. Pc opnew gestart, files gechecked via steam, geen resultaat..

Meer die dit hebben? bekend probleem??
Een herinstall al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 20:13

Nickrsd

Jorissie87 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:08:
[...]

Een herinstall al geprobeerd?
net gedaan, geen resultaat helaas

PS. gefixt, moest een d3dx.ddl bestandje ergens downloaden en in windows map copyen

[ Voor 18% gewijzigd door Nickrsd op 20-08-2018 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Is er een reden waarom er zoveel leavers zijn voor einde match?

Ik snap enigszins nog wel als je 13-0 achterstaat dat je nier veel zin meer hebt, maar surrender dan of bijt nog effe door?

Maar soms hebben we redelijk obvious cheaters tegen en durven we de report al eens posten. Niet veel later zijn ze weg, met soms wel een 24h ban erachter.

Als ze leaven, komen ze dan niet meer in OW of...?

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
kazzzdafke schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:54:
Ik heb een ander probleem sinds de panorama update.

Ik heb een binding van alias +showinv "+cl_show_team_equipment" in mijn autoexec.cfg
Voordien moest ik gewoon even in de console bij het starten van cs exec autoexec.cfg typen, en dan was dit ok voor de rest van alle matches.

Nu moet ik na elke match dit opnieuw doen.

Is er een manier om het team equipment altijd aan te laten? Dat hij dat dus ook automatisch doet bij het opstarten?
Weet niet of je een oplossing hebt gevonden, maar ik had opgelost door movement keys (wasd) naar het command te binden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 12:15
[...]

Is die discord nog de moeite?
Vroeger had je hier een TS waarop iedereen altijd comp matches zocht met bepaalde ranks. Werkte heel goed.

Is er een alternatief ? Ik zou terug beginnen met CS GO :9

I

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingSig op 30-08-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wij balanceren hier momenteel tussen GNM en MG1.
Probleem in deze rank is dat we redelijk wat matchen spelen, soms maar met 2 kunnen queuen en mijn trustfactor die laag is (al 2 mails gestuurd maar geen antwoord) wat dus maakt dat we met k*trandoms uitkomen die niet communiceren en heel wat potjes hebben die heel fishy zijn.

Soms worden we door GN1's ingemaakt waar heel wat dubieuze kills tussen zitten en je echt geen enkele kans hebt, en dan gisteren steamwallen we over MGE's alsof het niets is (nee ze waren niet aan het deranken).

Ik vind het wel frustrerend dat ik blijkbaar redelijk veel gereported wordt. Daardoor kan mijn trustfactor niet stijgen en blijf ik in rotte potjes hangen.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 07-07 10:34
kazzzdafke schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:25:
Wij balanceren hier momenteel tussen GNM en MG1.
Probleem in deze rank is dat we redelijk wat matchen spelen, soms maar met 2 kunnen queuen en mijn trustfactor die laag is (al 2 mails gestuurd maar geen antwoord) wat dus maakt dat we met k*trandoms uitkomen die niet communiceren en heel wat potjes hebben die heel fishy zijn.

Soms worden we door GN1's ingemaakt waar heel wat dubieuze kills tussen zitten en je echt geen enkele kans hebt, en dan gisteren steamwallen we over MGE's alsof het niets is (nee ze waren niet aan het deranken).

Ik vind het wel frustrerend dat ik blijkbaar redelijk veel gereported wordt. Daardoor kan mijn trustfactor niet stijgen en blijf ik in rotte potjes hangen.
Die mensen heb je op iedere rank. Ik was GE maar na een half jaar niet spelen weer terug naar LE. Nu na 1,5 week soloQ heb ik de blauwe bol alweer terug. Ook hierbij potjes met trolls en tegenstanders met private accounts die alleen maar insta's schieten. Dit hou je altijd.

Al met al denk ik dus niet dat zij alleen het probleem zijn en jullie toch ook even kritisch naar jullie eigen spel moeten kijken!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ben ik me zeker van bewust dat het eigen spel zeker beter kan.
Enkel de moeilijkheidsgraad tussen de verschillende potjes/ranks is heel erg raar te noemen.
Een lijst van Nova1 die over je stomen tov MGE die je snel in de pan hakt...

Voorbeeldje van gisterenavond en dan een andere match (geen screenshot) met een unranked, 1 silver en allemaal private profiles die ons 16-5 geven :/

csgo

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-07 18:03
Net serverpicker gedownload. Ben de russen en de turken wel zat nu. Constant gelul over de mic. Ben benieuwd of 't gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Khayma schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:27:
Net serverpicker gedownload. Ben de russen en de turken wel zat nu. Constant gelul over de mic. Ben benieuwd of 't gaat werken.
Laat het mij eens weten?
Want aan de andere kant heb ik wel beetje bang van rare achterpoortjes in die software en/of mogelijke ban?

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
De serverpicker is gewoon een tooltje die er voor zorgt dat bepaalde servers niet gevonden worden dus dan zou CSGO alleen voor de gekozen servers gaan.

Niet banbaar oid. Maar iig bij de vorige versie van de CSGO UI kreeg je vaak issues met het niet zien van accept knoppen terwijl de rest em wel kreeg.

Gewoon je max ping in de settings erg laag zetten en komt nog maar zelden op niet EU West servers.
Probleem is wel dat de russen ook gewoon op die servers komen, maar dat probleem lost de serverpicker ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Terranova schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:18:
De serverpicker is gewoon een tooltje die er voor zorgt dat bepaalde servers niet gevonden worden dus dan zou CSGO alleen voor de gekozen servers gaan.
Het blokkeert de IP-ranges van de servers in je Windows firewall. CSGO detecteert dat je deze servers niet kan bereiken en gaat je dus in een EU West server zetten, die wel bereikbaar is.

Langs de andere kant kunnen Russen dit ook downloaden en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Zoals hierboven gezegd werkt het wel goed. Gooit gewoon wat servers in de firewall waar je PC niet bij mag. Werkt zeker wel alleen kom je 'helaas' alsnog russen tegen. Turken ben ik niet tegen gekomen. Ik vind het wel lekker spelen zo.

Waar voorheen de hele game vol zat met russen en turken heb je nu een mix van mensen met meestal 3 of 4 russen max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-07 15:42
Sinds vorige week maar eens flink mm gaan spelen in een poging mn rank te verbeteren, en ben van gn3 naar mg2 gegaan. Zit vooruitgang in :).

Iemand nog een PickEm gedaan voor de Major? Ik had 6 van de 8 correct bij "The New Challengers Stage".
Hopen op de Gold Trophy uiteindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ik ben sinds deze week maar eens face it gaan spelen. Mooi concept. Nu ben ik op zoek naar een leuk actief team daar. Rank maakt me niet zo uit. Ik heb smurfs in alle ranks, dus dat komt wel goed. Zelf fluctueer ik een beetje tussen LE en Sup. Ik hoor het wel of er mensen nog teamleden zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Weet iemand wat mis is met deze command?
alias switch +switch
alias +switch "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade; cl_righthand 0; +smokehair; alias switch -switch;"
alias -switch "cl_righthand 1; -smokehair; alias switch +switch;"
bind f +switch

alias +smokehair "cl_crosshairusealpha 100; cl_crosshairdot 0; cl_crosshairgap 4; cl_crosshairsize 5000; cl_crosshairstyle 4; cl_crosshairthickness 3; cl_fixedcrosshairgap 4; cl_crosshaircolor 0; cl_crosshair_drawoutline 0; alias switch -smokehair"

alias -smokehair "cl_crosshairusealpha 1; cl_crosshairdot 1; cl_crosshairgap 5000000000; cl_crosshairsize 5; cl_crosshairstyle 5; cl_crosshairthickness 1.5; cl_fixedcrosshairgap 5000000000; cl_crosshaircolor 5; cl_crosshair_drawoutline 1; alias switch +smokehair"

Alles doet het, maar ik krijg niet de speciale crosshair voor smoke als ik de smoke pak. Waar oh waar zit het foutje?

En deze werkt ook niet..

alias "+ninja" "gameinstructor_enable 1;+use"
alias "-ninja" "gameinstructor_enable 0;-use"
bind "e" "+ninja"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-07 15:42
N.Uckerman schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 03:33:
Weet iemand wat mis is met deze command?
alias switch +switch
alias +switch "use weapon_knife; use weapon_smokegrenade; cl_righthand 0; +smokehair; alias switch -switch;"
alias -switch "cl_righthand 1; -smokehair; alias switch +switch;"
bind f +switch

alias +smokehair "cl_crosshairusealpha 100; cl_crosshairdot 0; cl_crosshairgap 4; cl_crosshairsize 5000; cl_crosshairstyle 4; cl_crosshairthickness 3; cl_fixedcrosshairgap 4; cl_crosshaircolor 0; cl_crosshair_drawoutline 0; alias switch -smokehair"

alias -smokehair "cl_crosshairusealpha 1; cl_crosshairdot 1; cl_crosshairgap 5000000000; cl_crosshairsize 5; cl_crosshairstyle 5; cl_crosshairthickness 1.5; cl_fixedcrosshairgap 5000000000; cl_crosshaircolor 5; cl_crosshair_drawoutline 1; alias switch +smokehair"
Correcte methode zou als volgt zijn:

bind f switchaan

alias "switchaan" "cl_crosshairalpha 100; cl_crosshairdot 1; cl_crosshairgap 4; cl_crosshairsize 255; cl_crosshairstyle 4; cl_crosshairthickness 1; cl_fixedcrosshairgap 4; cl_crosshair_drawoutline 1; bind f switchuit"

alias "switchuit" "cl_crosshairalpha 200; cl_crosshairdot 0; cl_crosshairgap 2; cl_crosshairsize 4; cl_crosshairstyle 4; cl_crosshairthickness 1.5; cl_fixedcrosshairgap 0; cl_crosshair_drawoutline 0; bind f switchaan"

Jij bent volgens mij op zoek naar een script wat ook de crosshair weer laat verdwijnen zodra je je smoke gooit, maar voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Zou ik verkeerd kunnen hebben hoor, dus corrigeer me als ik fout zit.

[ Voor 7% gewijzigd door danoontjeh op 08-10-2018 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
quote: CSGO BLOG
[GAMEPLAY]
– Adjusted the start-of-half economy with the goal of reducing the impact of a pistol round win on subsequent rounds.
— In Competitive Matchmaking, both teams are now considered to start the half with a one-round ‘losing streak’ that is reset following a round win. Instead of $1400, the Round 1 loser receives $1900, then $2400 for a subsequent loss, etc.
— The start-of-half losing streak can be adjusted via “mp_starting_losses”
– CZ75a: Adjusted the CZ75a to encourage semi-automatic fire at medium and long ranges.
— increased recoil and fire inaccuracy
— slightly improved accuracy recovery rate
– Tec9: Adjustments to make the weapon more forgiving at medium rates of fire.
— reduced fire inaccuracy
— slightly improved accuracy recovery rate
– SG553 price reduced to $2750
– AUG price reduced to $3150
[MAPS]
– Austria is now available in Competitive Matchmaking.
– Austria has been moved into Group Delta in official Casual matchmaking.
– New Community maps Biome and Subzero are now available in Casual matchmaking as part of Group Sigma.
– Canals has been removed from Competitive Matchmaking.
– Shipped and Insertion are no longer available in official matchmaking.
[AUDIO]
– Added a “VOIP Positional” audio setting. When this setting is enabled, in-game voice audio will be played from the position the player is standing at.
[MISC]
– Enabled mouse bindings for voice chat to work in end of match scoreboard.
– Fixed backlog of async events in scoreboard causing performance problems during gameplay.
De losing money is wel interessant, ben benieuwd wat het met de meta doet. CZ nerf mocht ook wel, tec9 schijnt volgens de reddit experts nog steeds vrij nutteloos te zijn, spijtig genoeg.

SG en AUG nog maar $50 duurder dan AK/M4 heb ik wel mijn twijfels over, zou het eerder 100-200 laten maar op zich ook wel weer interessant om te zien of de guns nu veel meer opgepakt gaan worden, ik denk vooral de AUG CT side voor de early peeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
Scrtz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:25:
[...]

De losing money is wel interessant, ben benieuwd wat het met de meta doet. CZ nerf mocht ook wel, tec9 schijnt volgens de reddit experts nog steeds vrij nutteloos te zijn, spijtig genoeg.

SG en AUG nog maar $50 duurder dan AK/M4 heb ik wel mijn twijfels over, zou het eerder 100-200 laten maar op zich ook wel weer interessant om te zien of de guns nu veel meer opgepakt gaan worden, ik denk vooral de AUG CT side voor de early peeks.
Wel flinke veranderingen inderdaad! Op LE en hoger zal het misschien meevallen maar goede kans dat de AK en M4 nog maar nauwelijks gekocht gaan worden in lagere ranks en dat iedereen daar Call of Duty Style rondloopt. Ben er zelf ook geen voorstander van..

Benieuwd naar hoe de lossbonus na pistol round gaat uitpakken. Als je ook maar 1 pistol kill hebt gemaakt (+300) heb je al genoeg geld voor Armor, Helmet en UMP waarmee je gewoon een serieuze kans op winnen hebt in de ronde erna (wat ook de bedoeling is van deze update). We gaan het zien! Ook wel benieuwd naar hoe dit in de professionele scene opgepakt gaat worden.

Kan me goed voorstellen dat je nu situaties gaat krijgen waarin AK's gedropt gaan worden voor teamleden die zelf armor kopen zodat je bijvoorbeeld na een loss wel 2 teamleden hebt dit armor+helmet+AK zijn voor het maken van entry's. Na het innemen van de bombsite kun je de andere 3 spelers close corners laten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Wel flinke veranderingen inderdaad! Op LE en hoger zal het misschien meevallen maar goede kans dat de AK en M4 nog maar nauwelijks gekocht gaan worden in lagere ranks en dat iedereen daar Call of Duty Style rondloopt. Ben er zelf ook geen voorstander van..

Benieuwd naar hoe de lossbonus na pistol round gaat uitpakken. Als je ook maar 1 pistol kill hebt gemaakt (+300) heb je al genoeg geld voor Armor, Helmet en UMP waarmee je gewoon een serieuze kans op winnen hebt in de ronde erna (wat ook de bedoeling is van deze update). We gaan het zien! Ook wel benieuwd naar hoe dit in de professionele scene opgepakt gaat worden.

Kan me goed voorstellen dat je nu situaties gaat krijgen waarin AK's gedropt gaan worden voor teamleden die zelf armor kopen zodat je bijvoorbeeld na een loss wel 2 teamleden hebt dit armor+helmet+AK zijn voor het maken van entry's. Na het innemen van de bombsite kun je de andere 3 spelers close corners laten houden.
Ja zelfs als je full eco de pistol in gaat kun je de second round vrijwel altijd forcen nu, ach meer gunrounds en minder invloed op de game door de pistol zijn toch wel positieve aspecten.

Haha ja daar heb ik geen last van, speel alleen maar faceit lvl 10 games, maar ben benieuwd hoe de top/pro's het gaan oppakken, denk dat de economy en weapon meta nu weer behoorlijk gaat verschuiven. Maar zo'n aug en SG hebben ook weer grote voor en nadelen, groot voordeel is op range dat je makkelijker en sneller een entry pick kan pakken maar zodra je een site moet overnemen dan ben je toch weer wat sterker met een AK/M4 in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Scrtz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Ja zelfs als je full eco de pistol in gaat kun je de second round vrijwel altijd forcen nu, ach meer gunrounds en minder invloed op de game door de pistol zijn toch wel positieve aspecten.

Haha ja daar heb ik geen last van, speel alleen maar faceit lvl 10 games, maar ben benieuwd hoe de top/pro's het gaan oppakken, denk dat de economy en weapon meta nu weer behoorlijk gaat verschuiven. Maar zo'n aug en SG hebben ook weer grote voor en nadelen, groot voordeel is op range dat je makkelijker en sneller een entry pick kan pakken maar zodra je een site moet overnemen dan ben je toch weer wat sterker met een AK/M4 in je hand.
Voorheen was het ook zo dat als je de ronde verloor maar wel een plant had dat je 2e ronde full eco gaat en dan derde ronde een goede buy had. Vraag me of dit nu ook nog zou gaat zijn of dat het dan beter is om die 2e ronde gelijk ook te forcen (1900 voor loss, +800 voor plant en dan nog 300 voor iedere gemaakte kill + wat je nog over had van na de pistol wat vaak 150 is na het kopen van armor.) Het is niet onrealistisch om na die eerste loss 3450 te hebben wat genoeg is voor armor+rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Voorheen was het ook zo dat als je de ronde verloor maar wel een plant had dat je 2e ronde full eco gaat en dan derde ronde een goede buy had. Vraag me of dit nu ook nog zou gaat zijn of dat het dan beter is om die 2e ronde gelijk ook te forcen (1900 voor loss, +800 voor plant en dan nog 300 voor iedere gemaakte kill + wat je nog over had van na de pistol wat vaak 150 is na het kopen van armor.) Het is niet onrealistisch om na die eerste loss 3450 te hebben wat genoeg is voor armor+rifle
Ja idd, je kan al rifle+armor hebben 2e ronde of smg+armor+ paar nades, denk dat we vooral het laatste gaan zien. Het geeft wel meer mogelijkheden eigenlijk, ipv dat iedereen elke match na de pistol al direct nog maar met 1 oog naar de match kijkt bijv, is de 2e ronde nu wellicht spannender dan de pistol zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tot nu toe was het toch zo als je de pistol round won, dan force buy smg deed en die ronde verloor, je toch full buy de 3e ronde kon doen?
Is dit nu niet meer het geval?

SG is voor mij situational. Als het andere team geen goeie AWP'ers heeft of op mijn gebied er geen zijn, dan heb ik graag die SG/AUG in de handen voor de peeks.

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
kazzzdafke schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:42:
Tot nu toe was het toch zo als je de pistol round won, dan force buy smg deed en die ronde verloor, je toch full buy de 3e ronde kon doen?
Is dit nu niet meer het geval?

SG is voor mij situational. Als het andere team geen goeie AWP'ers heeft of op mijn gebied er geen zijn, dan heb ik graag die SG/AUG in de handen voor de peeks.
Hangt er over het algemeen vanaf of je als T-side de bomb hebt geplant. Als je de bom plant heb je de ronde erna 800 extra op je lossbonus. Voorheen was het dus zo dat je na een loss met plant 1400+800 kreeg, full eco ging in ronde 2 zodat je de 3e ronde rifles armor en nades kon kopen. Als je geen plant had force je in ronde 2 (armor pistol) en heb je een iets grotere kans om te winnen maar ook vooral zodat de enemy geen economy kan bouwen als je wat picks kan maken. Alsnog grote kans dat je die verloor maar dan kon je in ronde 4 wel gewoon rifles en armor kopen (mits je ronde 3 full eco gaat).

Als CT hangt het er ook vanaf wat je afspreekt en wat je verwacht dat de tegenpartij koopt. Het slechtste wat je kunt doen in ieder geval is dat 2 mensen wel maximaal kopen en de rest full eco is, zulke rondes win je zelden. Wel gebeurt het soms dat 4 mensen forcen en persoon 5 wat geld achter de hand houdt zodat hij de ronde erna een awp kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-07 11:56
Is het zinvol de kistjes te bewaren van de loot tot ze mogelijk weer geopend mogen worden of is het gewoonweg sellen en van de centen die je terug krijgt wat anders terug te kopen?

[ Voor 25% gewijzigd door WaMeLiNoS op 12-10-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
WaMeLiNoS schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:14:
Is het zinvol de kistjes te bewaren van de loot tot ze mogelijk weer geopend mogen worden of is het gewoonweg sellen en van de centen die je terug krijgt wat anders terug te kopen?
Sellen kan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
Wel via externe aanbieders. Lagere prijs, maar het kan wel.
Wil zelf kunnen kiezen of ik ze open of niet, maar dat gaat dus helaas ook niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
WaMeLiNoS schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:28:
[...]

Wel via externe aanbieders. Lagere prijs, maar het kan wel.
Wil zelf kunnen kiezen of ik ze open of niet, maar dat gaat dus helaas ook niet ;-)
Tell me more want dat wist ik niet :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Je kan ze wel verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:04

lord_fh

PS5

Sinds 2013 niet meer gespeeld. ....

gisteren een andere laptop gehaald en ga vanaf vandaag weer volop knallen in CS:GO !

Ik gok dat er de laatste jaren wel e.e.a. is veranderd en dat ik enorm zal moeten wennen aan het hele spel.... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Laatst online: 05-02 21:56
lord_fh schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:25:
Sinds 2013 niet meer gespeeld. ....

gisteren een andere laptop gehaald en ga vanaf vandaag weer volop knallen in CS:GO !

Ik gok dat er de laatste jaren wel e.e.a. is veranderd en dat ik enorm zal moeten wennen aan het hele spel.... O-)
Vooral in de afgelopen week eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:04

lord_fh

PS5

Inderdaad veel veranderd!

Gister avond heerlijk geknald, moet er erg aan wennen, eerste paar potjes raakte ik geen pepernoot haha ! blijven oefenen ;w ;w

Kun je ergens ook je K/D ratio overall zien ? (dus totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Inmiddels alweer even na de update en moet zeggen dat het erg meevalt. Had een hele grote verandering verwacht maar die is uitgebleven. Het feit dat je sneller na een loss kan kopen vind ik wel positief, je weet tegelijk ook niet wat je kunt verwachten als je de pistol hebt gewonnen (spelen we tegen buy of eco?). Hierdoor voelen de eerste drie rondes minder als automatische piloot aan en merk inderdaad dat een 2e ronde prima gewonnen kan worden ipv standaard loss wanneer je pistol niet pakt.

Wat betreft AUG en SG553 valt het ook reuze mee. Misschien kennen mensen de spraypaterns niet en blijven ze daarom trouw aan M4 en AK en komt de verandering met de tijd. Ik speel op main met LEM en op smurf met MGE niveau (verlies daar vaker omdat ik met lager rankte vrienden speel, ik throw nooit) en merk wel dat die wapens iets vaker gekocht worden maar ze werden praktisch nooit gebruikt dus dat is zeker geen slechte ontwikkeling. Heb zelf ook geprobeerd met de SG te spelen maar ben er nog niet zo handig mee. Alleen op medium tot far range vind ik hem soms fijner dan AK maar aangezien ik 90% Dust2 speel valt dat in de praktijk dus reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorissie87 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Inmiddels alweer even na de update en moet zeggen dat het erg meevalt. Had een hele grote verandering verwacht maar die is uitgebleven. Het feit dat je sneller na een loss kan kopen vind ik wel positief, je weet tegelijk ook niet wat je kunt verwachten als je de pistol hebt gewonnen (spelen we tegen buy of eco?). Hierdoor voelen de eerste drie rondes minder als automatische piloot aan en merk inderdaad dat een 2e ronde prima gewonnen kan worden ipv standaard loss wanneer je pistol niet pakt.

Wat betreft AUG en SG553 valt het ook reuze mee. Misschien kennen mensen de spraypaterns niet en blijven ze daarom trouw aan M4 en AK en komt de verandering met de tijd. Ik speel op main met LEM en op smurf met MGE niveau (verlies daar vaker omdat ik met lager rankte vrienden speel, ik throw nooit) en merk wel dat die wapens iets vaker gekocht worden maar ze werden praktisch nooit gebruikt dus dat is zeker geen slechte ontwikkeling. Heb zelf ook geprobeerd met de SG te spelen maar ben er nog niet zo handig mee. Alleen op medium tot far range vind ik hem soms fijner dan AK maar aangezien ik 90% Dust2 speel valt dat in de praktijk dus reuze mee.
Valt inderdaad nog wel mee maar zou het toch nog even de tijd geven aangezien er zeker teams zijn die nog met iets innovatiefs gaan komen. Kijk ook bijvoorbeeld naar de CZ, dat duurde zover ik me kan herinneren ook best een tijdje voor die pas grootschalig opgepakt werd. CSGO spelers hebben nogal de neiging om maar bij het bekende te blijven, totdat ze zien dat innovatieve teams zoals bijv Astralis slimme dingen ermee uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Scrtz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:33:
[...]

Valt inderdaad nog wel mee maar zou het toch nog even de tijd geven aangezien er zeker teams zijn die nog met iets innovatiefs gaan komen. Kijk ook bijvoorbeeld naar de CZ, dat duurde zover ik me kan herinneren ook best een tijdje voor die pas grootschalig opgepakt werd. CSGO spelers hebben nogal de neiging om maar bij het bekende te blijven, totdat ze zien dat innovatieve teams zoals bijv Astralis slimme dingen ermee uitvoeren.
We zullen het zien, ben benieuwd! Wat betreft die CZ nerf was die volledig terecht want dat ding was zwaar OP. Zeker in combinatie met een AWP kon je iedereen aan of Eco rondes winnen van AK's winnen door close corners te houden. Heb de Tec9 en Five Seven weer equiped want kan er nu niets meer mee. Ben teveel gewend aan de spray terwijl het nu juist een tap wapen is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Hallo,

Ik heb net de Benq zowie ec2-a muis gekocht. Ik wil deze gebruiken op 1000hz, maar een vriend zei mij dat ik daarvoor het systeem moet aanpassen, klopt dat?? Kunnen jullie mij mss een goede samenvatting geven over hoe ik het systeem aanpas voor 1000 hertz en eventuele nadelen van 1000hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
N.Uckerman schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 02:16:
Hallo,

Ik heb net de Benq zowie ec2-a muis gekocht. Ik wil deze gebruiken op 1000hz, maar een vriend zei mij dat ik daarvoor het systeem moet aanpassen, klopt dat?? Kunnen jullie mij mss een goede samenvatting geven over hoe ik het systeem aanpas voor 1000 hertz en eventuele nadelen van 1000hz?
Het systeem aanpassen voor 1000 hertz vind ik vreemd. Voor zover ik weet gaat dat automatisch. Als jij een muis hebt met een polling rate van 500 hertz betekend dat niets anders dan dat je muis 500 keer per seconde (of iedere 2ms) informatie aan jouw PC geeft. Een hogere polling rate is dus beter maar na 500 hertz ga je daar niets meer van merken (alhoewel sommige mensen misschien het tegendeel zullen beweren). Het enige nadeel van een hogere polling rate is dat het je CPU meer belast omdat deze de informatie moet verwerken. Als je een fatsoenlijke CPU hebt ga je dit overigens ook nauwelijks merken.

TLDR: volgens mij moet het automatisch goed werken maar je kunt je afvragen of het toegevoegde waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Jorissie87 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:06:
[...]

Het systeem aanpassen voor 1000 hertz vind ik vreemd. Voor zover ik weet gaat dat automatisch. Als jij een muis hebt met een polling rate van 500 hertz betekend dat niets anders dan dat je muis 500 keer per seconde (of iedere 2ms) informatie aan jouw PC geeft. Een hogere polling rate is dus beter maar na 500 hertz ga je daar niets meer van merken (alhoewel sommige mensen misschien het tegendeel zullen beweren). Het enige nadeel van een hogere polling rate is dat het je CPU meer belast omdat deze de informatie moet verwerken. Als je een fatsoenlijke CPU hebt ga je dit overigens ook nauwelijks merken.

TLDR: volgens mij moet het automatisch goed werken maar je kunt je afvragen of het toegevoegde waarde heeft.
Dankje voor het antwoord! Ik heb een fatsoendelijke cpu (i5-7600k) dus ik zou eigenlijk gewoon een pollingrate van 1000 kunnen instellen toch? Tuurlijk zal mn cpu dan een paar procent meer worden belast, maar zoals je zelf al zegt: de cpu kan het hebben. En of ik verschuil tussen 500 en 1000 ga merken, ik denk het niet. Maar ik heb niks te verliezen aan jouw antwoord zo te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hier iemand dat op ECL speelt?

Ben het aan het overwegen :) maar zou eerst wat feedback willen horen over hoe snel de MM gaat, of er idd bijna geen cheaters opzitten etc...

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 00:42:
[...]

Dankje voor het antwoord! Ik heb een fatsoendelijke cpu (i5-7600k) dus ik zou eigenlijk gewoon een pollingrate van 1000 kunnen instellen toch? Tuurlijk zal mn cpu dan een paar procent meer worden belast, maar zoals je zelf al zegt: de cpu kan het hebben. En of ik verschuil tussen 500 en 1000 ga merken, ik denk het niet. Maar ik heb niks te verliezen aan jouw antwoord zo te horen. :)
Als het goed is staat de EC2-A al op 1000hz uit de verpakking. Bij Zowie is het een kwestie van een bepaalde combinatie van knoppen indrukken tijdens het inpluggen van de USB kabel, staat allemaal in de handleiding. En nee dat kan geen kwaad en heeft echt geen merkbare impact op je processor anno 2018. Vrijwel elke Pro speelt erop, alleen al om het feit dat tegenwoordig vrijwel elke (gaming) muis standaard op 1000hz staat uit de verpakking.

Vroeger werd er nog vaker voor 500hz gekozen omdat die polling rate vaak stabieler was dan 1000hz, maar dat is tegenwoordig eigenlijk geen enkel probleem meer.

Hier kun je trouwens je USB hertz testen: https://zowie.benq.com/en/support/mouse-rate-checker.html

@kazzzdafke ik las op reddit dat ECL eigenlijk een beetje hetzelfde probleem heeft als faceit, veel te druk en veel te weinig admins die alles kunnen bijhouden, vraag me af dus of het veel verschilt van standaard premium faceit. Maar goed wat houdt je tegen om het niet een maandje te proberen?

@Jorissie87 Nu een aantal weken verder te zijn vind ik de balans van de CZ best prima, gewoon even langsrennen en je volledige clip leegsproeien op iemand met full armor is toch behoorlijk RNG nu en dus krijg je de kill lang niet meer zo makkelijk als voorheen, gelukkig maar. De tec9 heb ik kort nog even getest tegen bots maar die mag van mij toch nog wel een klein buffje krijgen om de investering van $500 te rechtvaardigen. Als ze nu iig geen andere guns meer gaan toevoegen zitten we met een prima balans imo.

Augs en Kriegs vallen ook nog wel mee, je ziet wel ze nu gekocht worden, ook door pro's maar het is niet zo dat ze de hele meta veranderen, eigenlijk ook wel een prima keus van Valve.

We zijn ook zo gewend aan het hebben van de standaard weapon meta, in 1.6 was dat nog veel erger, daar had je de awp, ak, m4, mp5 en deagle en de rest werd gewoon nooit gekocht want die wapens waren veel te random en te slecht. In CSGO probeert valve toch wel een prima balans te maken en elk wapen een praktisch nut te geven zodat je eigenlijk nooit een volledige misbuy kunt maken. Het enige wat van mij uitgezet mag worden in competitive zijn de NEGEV en M249.

[ Voor 44% gewijzigd door Scrtz op 06-11-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Is er voor CS:GO nog een actieve nederlandse community? Ik wil graag cs:go weer met een teampje oppakken. 3 jaar niet gespeeld. Voorheen LEM, op dit moment in silver 3 maar op dit moment win ik wel nog alles :9 iemand een discord of teamspeak voor me? _/-\o_

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
jurgenb1990 schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:24:
Is er voor CS:GO nog een actieve nederlandse community? Ik wil graag cs:go weer met een teampje oppakken. 3 jaar niet gespeeld. Voorheen LEM, op dit moment in silver 3 maar op dit moment win ik wel nog alles :9 iemand een discord of teamspeak voor me? _/-\o_
Er zijn er genoeg die nog actief spelen. Speel bijna elke avond wel ff en de weekenden waar dit toelaat.
SteamID is FearNL, je kan me adden, dan zie je vanzelf wanneer k online ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
WaMeLiNoS schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:11:
[...]

Er zijn er genoeg die nog actief spelen. Speel bijna elke avond wel ff en de weekenden waar dit toelaat.
SteamID is FearNL, je kan me adden, dan zie je vanzelf wanneer k online ben
Top zal ik doen! Bedankt ;)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Ook leuk. Als je een AMD GPU heb kan je sowieso niet spelen. Crasht elke keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:24
Ben serieus benieuwd hoe dit het spel gaat beinvloeden. F2p betekent dat er meer en meer cheaters zullen komen, prime kun je nu kopen dus ook prime-matchmaking gaat meer cheaters bevatten. Op lange termijn lijkt me dat geen wenselijke ontwikkeling. Wellicht goed voor Faceit en ESEA?
De BR mode lijkt me iets dat leuk is voor een tijdje, maar zeker niet voor lange tijd, helemaal niet met de concurrentie.

Do what you love, do it often

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Is dit geen tijdelijke actie? Ik voorzie inderdaad ook veel extra cheaters. Ik speel ook weer sinds een paar weken en kom ze regelmatig tegen, en dat zijn dan de cheaters die met 20-1 de ronde winnen en iedereen headshotten. Dus dan hebben we het nog niet over de cheaters die het wel gewoon voor zich weten te houden.

Als je nu CS:GO hebt, ben je trouwens standaard al een Prime-member. Als je nu instapt en dus volledig gratis komt spelen, dan niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 07-12-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Ik weet het nog niet. Het zorgt er misschien ook voor de "casuals" minder MM gaan doen nu ze ook BR kunnen. En dat cheaters dat misschien volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Valve, wtf??

Deur wagenwijd open voor cheaters?
Je kan nu een gratis account aanmaken, en na betalen direct prime zijn!?
Geen level 21 meer doorlevelen.

Alle bestaande accounts worden standaard prime?? Zelfs zonder gsm!?

Echt....

Ik denk dat ik iets anders ga zoeken. Dit gaat heel wat frustraties beperken denk ik :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-07 14:40
kazzzdafke schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:39:
Valve, wtf??

Deur wagenwijd open voor cheaters?
Je kan nu een gratis account aanmaken, en na betalen direct prime zijn!?
Geen level 21 meer doorlevelen.

Alle bestaande accounts worden standaard prime?? Zelfs zonder gsm!?

Echt....

Ik denk dat ik iets anders ga zoeken. Dit gaat heel wat frustraties beperken denk ik :)
Je kan ook op faceit spelen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Vergeet niet dat je ook nog steeds gematcht wordt op basis van trustfactor. Huidige spelers met een goede reputatie gaan dus niet zoveel last hebben van die influx aan cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 21:14
En het probleem met trust factor is dat ik ten opzichte van mijn vrienden vaak een slightly impacted melding heb en dus een lagere trust factor. Hoewel ik een behoorlijk oud account heb, 3k+ uren en een zooi games, maakt het weinig uit. Ik word te vaak gereport omdat ik zou hacken. Probleem is meer dat ik nu als DMG geranked ben omdat ik met gasten speel die ik in het dagelijkse leven ook ken. Speel dus ver onder mijn niveau. Heb geen zin meer om dagelijks te schieten met huilende kinderen die hun rank belangrijker vinden dan een lekker potje knallen en lachen... Heb een maand of 6 geleden nog een poging gedaan om up te ranken richting SMFC/Global. Binnen een week was ik er.

Rank zegt geen donder en heb vrijwel elke game 30-40 frags.

Groot nadeel van de trust factor is dat reports teveel meetellen, waardoor mijn games kwalitatief dus lang niet altijd goed zijn en bij geen volle lobby er altijd toxic russen bij zitten...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
eXec schreef op zondag 9 december 2018 @ 01:32:
En het probleem met trust factor is dat ik ten opzichte van mijn vrienden vaak een slightly impacted melding heb en dus een lagere trust factor. Hoewel ik een behoorlijk oud account heb, 3k+ uren en een zooi games, maakt het weinig uit. Ik word te vaak gereport omdat ik zou hacken. Probleem is meer dat ik nu als DMG geranked ben omdat ik met gasten speel die ik in het dagelijkse leven ook ken. Speel dus ver onder mijn niveau. Heb geen zin meer om dagelijks te schieten met huilende kinderen die hun rank belangrijker vinden dan een lekker potje knallen en lachen... Heb een maand of 6 geleden nog een poging gedaan om up te ranken richting SMFC/Global. Binnen een week was ik er.

Rank zegt geen donder en heb vrijwel elke game 30-40 frags.

Groot nadeel van de trust factor is dat reports teveel meetellen, waardoor mijn games kwalitatief dus lang niet altijd goed zijn en bij geen volle lobby er altijd toxic russen bij zitten...
Ik wil wel eens gecaried worden door jou dan :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 21:14
kazzzdafke schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:55:
[...]

Ik wil wel eens gecaried worden door jou dan :)
Ik verlies ook potjes waar ik 45 kills heb hoor :P

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
De BR gamemode was ik sceptisch over maar moet zeggen dat het een aangename toevoeging is op de game. De eerste "chicken dinners" alweer binnen. Het is bovendien een aanvulling dus als het mensen niet bevalt mis je niets. Persoonlijk had ik wel liever een nieuwe operation gezien. Het F2P snap ik ook wel, de mensen die CSGO wilde hebben, hebben het spel al lang (meerdere keren) in bezit. Daar verdient Valve geen geld meer aan. Door het F2P te maken kun je potentieel een grote groep nieuwe spelers trekken die het anders niet gespeeld hadden. Valve verdient dat vervolgens wel weer terug op skins.

Wat ik daarentegen totaal niet begrijp is waarom alle bestaande accounts ineens prime geworden zijn. Er was niets mis met het oude systeem, zeker niet in combinatie met trustfactor. Ik had tot voor kort een prime en non-prime account (de tweede gebruikte ik als ik soloqueue ging of met laaggerankte vrienden speelde) en er was echt een aanzienlijk verschil, niet alleen in het aantal cheaters maar ook hoe makkelijk mensen halverwege leaven of hoe toxic ze zijn. Die accounts zijn nu dus allemaal prime geworden.

Ook zijn er zat spelers die 10 accounts hebben, die zijn allemaal prime geworden nu. Dat betekent een enorme toename in spelers die gaan smurfen en trollen, je hebt immers toch nog 9 andere accounts mocht je een cooldown krijgen. Vervolgens weer even een maandje niet spelen op dat account zodat je je rank weer kwijt bent en als LE/LEM weer ingeschaald wordt tussen de master guardians. Benieuwd hoe dit op de lange termijn gaat uitpakken en wat het gaat doen voor de playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 09:15
Hebben jullie nog wat tips en tricks voor iemand die af en toe eens speelt.

Speel de laatste tijd wat mee en voornamelijk casual daar ik nog niet zo goed ben.
Merk wel dat ik van sommige guns de spraypatroon beter onder de knie krijg maar erg goed ben ik nog niet.
Zijn er iets van workshop maps waar ik mee kan oefenen en zo ook bvb beter kan leren smokes te plaatsen en zo.
Kijk ook regelmatig bij de profs mee om hier nog wat strats mee te krijgen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Martin0 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:13:

Speel de laatste tijd wat mee en voornamelijk casual daar ik nog niet zo goed ben.
Merk wel dat ik van sommige guns de spraypatroon beter onder de knie krijg maar erg goed ben ik nog niet.
Zijn er iets van workshop maps waar ik mee kan oefenen en zo ook bvb beter kan leren smokes te plaatsen en zo.
Smokes? Kijk de YT channel van NadeKing. Betere is er niet :)

Road to Global van Timeisbutawindow of TheWarOwl. Tips genoeg!

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Mijn advies is om niet te veel over granaat-tricks te leren, eerst de spray map downloaden om de controls goed onder te knie te krijgen. Bij mijzelf merk ik ook dat ik nog niet instinctief voor het hoofd ga tijdens een spray. Tappen wel, maar sprayen/bursten nog niet.

Ook speel ik nu heel veel casual potjes en merk ik dat veel van mijn deaths komen door hele domme acties van mijzelf. Toch even willen peeken terwjl je weet dat iemand zit te wachten of je gehoord bent, onnodig pushen, en andere fouten waarin ik in de killcam denk... ja... zo geef ik wel heel erg veel gratis kills weg.

Mede om die reden heb ik nog niet zoveel competitive gespeeld (4 stuks), maar deze allemaal wel gewonnen met goede persoonlijke scores. Wellicht zitten er in de casual ook gewoon genoeg pro's (of cheaters) om je te grazen te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje deathmatchen of HS only deathmatches, zodat je niet instant voor al die sprays gaat baat ook wel. Maar CSGO is en blijft een game waarin veel uren maken nodig zijn om goed te worden, dus het is maar net hoeveel tijd je er voor (over) hebt.

via bijv www.csgonades.com kun je ook al snel wat smokes enzo oefenen, zou er gewoon 1-2 per map leren, toch vrijwel altijd wel anderen die de overige smokes kennen en als je er 4-5 per map moet weten dan vergeet je die toch weer op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 23:19
Martin0 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:13:

1. Leer de basis smokes, een paar zijn al genoeg. Zorg er ook voor dat je een gevoel krijgt hoe nades vliegen.
2. Speel gewoon lekker matchmaking 5v5 in plaats van casual, daar leer je veel meer van.
3. En mijn belangrijkste maar zeer abstracte tip: probeer in een mindset te komen tijdens het spelen dat je je altijd afvraagt waarom je bepaalde acties doet en vraag jezelf daarom ook elke waarom je dood ging. Zo zelf-reflectief spelen is wennen maar zal ervoor zorgen dat je snel beter kan worden.
4. Gewoon spelen en plezier hebben, ervaring is het belangrijkste om beter te worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Probeer in het begin ook je mappen te beperken. Het helpt niet 10 verschillende mappen te spelen om mapkennis op te bouwen, 1 van de belangrijkste zaken in cs.
Je bent niets met een top aim als je de plaatsjes niet weet, en de game sens niet hebt om te voorspellen waar iemand zou zitten of niet.

Persoonlijke tip: probeer met dezelfde groep te spelen. Speel eerst de_dust2 of mirage, beide topmappen, en leer ze heel erg goed kennen.
Zorg dat ieder binnen je team een rol en doel heeft. Daarmee bedoel ik: ga niet alle 5 een AWP kopen omdat dat stoer lijkt. Iemand die bv altijd close CT short op Dust wil houden, heeft beter een M4 of SMG. Leer JOU hoeken te houden, of als T JOU route te kennen en waar eventueel te pre aimen. Loop dus niet als een kip zonder kip elke ronde ergens anders naartoe.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Kan er iemand uitleggen hoe volgende clips een kill kunnen zijn?

Op 2:37, op 2:50 en ergste op 3:45??

Als ik eem haartje ernaast zit als ik een match terug kijk, dan is er no hit. Soms er zelfs op maar kom... :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 09:15
kazzzdafke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:04:

[YouTube: WHEN YOU BHOP in CS:GO]

Als ik eem haartje ernaast zit als ik een match terug kijk, dan is er no hit. Soms er zelfs op maar kom... :)
Zijn gewoon flicks?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Bij mij, als ik de snelheid op 0.25 zet is er geen enkele flick bij. Het moment waarop het schot afgaat en de kill beweegt de crosshair 0,0

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 09:15
markdm schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:32:
[...]

1. Leer de basis smokes, een paar zijn al genoeg. Zorg er ook voor dat je een gevoel krijgt hoe nades vliegen.
2. Speel gewoon lekker matchmaking 5v5 in plaats van casual, daar leer je veel meer van.
3. En mijn belangrijkste maar zeer abstracte tip: probeer in een mindset te komen tijdens het spelen dat je je altijd afvraagt waarom je bepaalde acties doet en vraag jezelf daarom ook elke waarom je dood ging. Zo zelf-reflectief spelen is wennen maar zal ervoor zorgen dat je snel beter kan worden.
4. Gewoon spelen en plezier hebben, ervaring is het belangrijkste om beter te worden.
Bij punt 2 heb je het over matchmaking 5v5, bedoel je hiermee "browse community servers" of bedoel je hiermee bvb een faceit?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
kazzzdafke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:04:

[YouTube: WHEN YOU BHOP in CS:GO]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dus jij denkt, zoals mij, dat dit ook geen legit kills zijn?

Waarom zet Nadeking dan de vids online? Hij is redelijk PRO dus zou beter moeten weten.
Ik ga er niet vanuit dat het direct cheats zijn, zou enkel willen weten hoe of wat die gasten dat doen om zelf te verbeteren.
Maar net nog een potje gespeeld, ik moet er echt OP zitten, nooit 1 pixel naast, voor een kill te krijgen. Deze kills in het filmpje van nadeking zitten er echt gigantisch naast voor de kill te krijgen.

Dus wie kan mij verklaren hoe of wat, indien het geen cheats zijn? Ik zie ze echt niet flicks maken hoor...

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
:>
kazzzdafke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:24:
Dus jij denkt, zoals mij, dat dit ook geen legit kills zijn?

Waarom zet Nadeking dan de vids online? Hij is redelijk PRO dus zou beter moeten weten.
Ik ga er niet vanuit dat het direct cheats zijn, zou enkel willen weten hoe of wat die gasten dat doen om zelf te verbeteren.
Maar net nog een potje gespeeld, ik moet er echt OP zitten, nooit 1 pixel naast, voor een kill te krijgen. Deze kills in het filmpje van nadeking zitten er echt gigantisch naast voor de kill te krijgen.

Dus wie kan mij verklaren hoe of wat, indien het geen cheats zijn? Ik zie ze echt niet flicks maken hoor...
Geen idee, ga ik ook niet over oordelen. Met een in de video genoemde "low fov" is het toch niet of nauwelijks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadeking redelijk pro? Nooit gehoord van die hele gast ;)
Pagina: 1 ... 59 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.