Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:57
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 19:26:
[...]

Hier een nieuwe video van 3kliksphilip waarin het standpunt van een cheater wordt belicht. Ook wel een aanrader:
[video]
Die heb ik gisteren ook gezien. Best wel interessant :)

Steam: Grim

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:42
quote:
Zorian schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:57:
nieuws: Nederlandse Kansspelautoriteit: games met verhandelbare lootboxes zij...

Zou dit inhouden dat de boxes en items in CS:GO ook gaan verdwijnen?
Want in principe slaat dit hele artikel hier ook op. Je kan de kistjes openen, hebt geen idee wat eruit komt en de gewonnen items belanden regelmatig voor echt geld op de Market.
De 4 games die genoemd zijn bevat geen CSGO. Fifa, Pubg, dota en rocket league wel. Geen idee waarom ze CSGO niet hebben, daar wordt volgens mij meer gedaan dan bij al die andere spellen.

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:17
quote:
Terranova schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:48:
[...]

De 4 games die genoemd zijn bevat geen CSGO. Fifa, Pubg, dota en rocket league wel. Geen idee waarom ze CSGO niet hebben, daar wordt volgens mij meer gedaan dan bij al die andere spellen.
Ze hadden het over 10 games waarvan 4 genoemd zijn. Kans is dus vrij aannemelijk dat CS:GO onder de overige 6 valt.
Hopelijk is CS:GO buiten schot ivm de hogere PEGI rating.

• Terranova
quote:
Zorian schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:50:
[...]

Ze hadden het over 10 games waarvan 4 genoemd zijn. Kans is dus vrij aannemelijk dat CS:GO onder de overige 6 valt.
Hopelijk is CS:GO buiten schot ivm de hogere PEGI rating.
Dat zou kunnen, alleen die 4 zijn in overtreding. CSGO dus niet als ik het bericht mag geloven. Wat mij vreemd lijkt want er zijn bijna meer csgo goksites dan spelers. Maar misschien omdat de game al 18 plus is, dat het gokken geen probleem is.

• eXec
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-04 00:01
quote:
Jorissie87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Je kunt voor verschillende dingen cooldowns krijgen, sowieso voor griefing en het leaven van een MM match maar dat is voor hier niet interessant. Voor teamdamage/killing is het als volgt:
- 3kills of meer
- 300 teamdamage of meer
- 60 damage of meer binnen de eerste 10-15 seconden van de ronde
Daar komt bij dat je aan teammates maar <50% van de damages geeft. Een awp bodyshot op een teammate is bij 100HP geen instantkill bijvoorbeeld.

Jij zegt dat je 3x per ongeluk iemand raakt. Dat is imho al best vaak (is mij in 1400+ uur nog nooit gebeurt). Kijk je wel op je radar waar je teammates lopen? Daarnaast moet je ze dus in 3x ook echt gekilled hebben voor een cooldown (of vaker dan 3x geraakt). Dat kan bijna niet per ongeluk zijn geweest.

Ik heb wel cooldowns gehad maar altijd vanwege leaven (cheater, onverwacht bezoek voor de deur of trollteam) of teamkillen als we trollmode gaan met ons team (altijd premade, niet ten kostte van random teammates). Per ongeluk heb ik nog niet eerder gehoord.

Wel eens gehad dat we een hele toxic kerel in ons team hadden die we niet konden kicken omdat hij met een friend was. Wij gewacht tot hij een molotov gooide (niet op ons) en dan er snel met zn 3en in gaan staan en elkaar kniven tot laag hp zodat hij instant 3 teamkills had. Hij kreeg toen een cooldown. Kinderachtig maarja hij was ook wel heel toxic :+
Heb datzelfde ook wel eens gezien op Youtube bij decoys, er met 3 teammates op gaan staan. Knifen tot 1 hp en dan bij die laatste explosie in 1 klap 3 teamkills
Ruim 4k uur hier. Heb het wel een paar keer meegemaakt dat ik werd gekicked wegens teveel teamdamage. Zowel expres als per ongeluk.

Je kent het wel, een nade die je wil gooien, maar je word net van je lijn gebeukt door een block, waardoor de hitbox van de nade net dat ene randje raakt. Plop, zo in het midden van je team. Een paar rondes later loopt er een idioot langs je scope precies op het moment dat je schiet. Pats, headshot en kick.

Had het laatst twee keer met nades. Een derde keer dat ik damage deed was omdat ik 180 graden draaide richting de smoke, stond er een teammate in de line of fire in de smoke, waardoor ik een cooldown kreeg.

Ach, mijn cooldowns zijn nooit langer geweest dan 30 minuten. Lig er eerlijk gezegd ook niet over wakker. Speel uitsluitend nog met maten waarmee ik in real life ook om ga.

Betreft het smurfen... Ik ben behoorlijke tijd Global geweest. Daarna gestopt en terug gekomen als LEM. Nog een poging gedaan om tot Global te komen, maar teveel cheaters dus afgekapt en een andere game gaan spelen. Speel nu dan alleen nog met mijn maten, ben LE en hun zijn MG 1 tot MGE. Zelf begonnen als DMG na de eerste win weer. Drop nog steeds met regelmaat 30-40 kills in een potje en de reports schieten mij om de oren. Lullig? Misschien wel, maar ik kan niet anders. Speel immers al op mijn main. De meeste jongens waren Nova 3-4 toen ik mee begon te doen. Nu dus MG/MGE. Uiteraard wil ik winnen, dus geef gewoon alles.
Moet wel zeggen dat het soms gigantisch moeilijk spelen is tegen MG ranks. Die positionering van die gasten is soms zó onlogisch, dat ze op plekken en timings staan waar je ze niet (meer) verwacht.

eXec op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-04 20:19
Is er een tip om de hitreg beter te maken in sommige gevallen?

Meestal speel ik potjes die echt goed gaan, soms zijn er potjes bij waar ik nog maar moet kijken naar iemand en hij is al dood, maar soms.... zitten er ook potjes bij waar ik gewoon bijna niemand gekilled krijg. Er verandert niets aan mijn aimen, tabben, sprayen of wat dan ook.
In de rematch zie ik ook duidelijk dat ik full op body/head schiet, maar de enemy geen hits krijgt (bv 5 schots, maar in kill reg zie ik maar 1 hit van mij).

Ik had issues ervoor dat ik op fullscreen/windowed speelde, en dat maar snel naar fullscreen verandert. Maar toch blijven er zo potjes passeren, dat de enemy mij eerder lijkt te zien, in elke omstandigheid en de hits dus heel slecht registreren.

Nog iemand deze ervaring en mogelijke oplossing? Instellingen?

Nog een kleine edit:

Soms keert het gewoon ook ineens in een potje: dan worden de hits wel ineens geregistreerd, en zie je de kill counter weer mooi de lucht in gaan. Echt bizar!

Verder ook wel last van warpende enemy wanneer ze een ping > 70 hebben.

kazzzdafke wijzigde deze reactie 07-05-2018 09:49 (13%)

FOR SALE: Te Koop: BMW S1000-R

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-04 17:49
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:
Is er een tip om de hitreg beter te maken in sommige gevallen?
128 tick servers. Maar het is onwaarschijnlijk dat dat je probleem is.
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:Meestal speel ik potjes die echt goed gaan, soms zijn er potjes bij waar ik nog maar moet kijken naar iemand en hij is al dood, maar soms.... zitten er ook potjes bij waar ik gewoon bijna niemand gekilled krijg. Er verandert niets aan mijn aimen, tabben, sprayen of wat dan ook.
Ja, waarschijnlijk zal het toch wel je aim zijn ;) Of een ping die net wat aan de hoge kant ligt ofzo. Of enemies die gewoon sneller zijn dan jou.
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:In de rematch zie ik ook duidelijk dat ik full op body/head schiet, maar de enemy geen hits krijgt (bv 5 schots, maar in kill reg zie ik maar 1 hit van mij).
Spray patterns en spread. Demo's komen van de matchmaking servers dus het zou sowieso al niet kunnen dat de hit reg daar niet klopt.
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:Ik had issues ervoor dat ik op fullscreen/windowed speelde, en dat maar snel naar fullscreen verandert. Maar toch blijven er zo potjes passeren, dat de enemy mij eerder lijkt te zien, in elke omstandigheid en de hits dus heel slecht registreren.
Footstep sounds en schadows? :) Of je verbinding natuurlijk.
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:Nog iemand deze ervaring en mogelijke oplossing? Instellingen?

Nog een kleine edit:

Soms keert het gewoon ook ineens in een potje: dan worden de hits wel ineens geregistreerd, en zie je de kill counter weer mooi de lucht in gaan. Echt bizar!
CS:GO is evenveel gebaseerd op skill als op je mentale staat op dat moment ;) Als je je begint te ergeren gaat het nooit goed.
quote:
kazzzdafke schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:45:Verder ook wel last van warpende enemy wanneer ze een ping > 70 hebben.
Ja dat lijkt me vrij normaal :P

CS:GO is zeker niet perfect en er zijn wel degelijk issues soms, maar 99.9% van de keren dat mensen er van overtuigd zijn dat er wel wat mis moet zijn met het spel omdat zij alles perfect deden is dat heel zeker niet het geval ;)
Enige wat je kan doen is kijken of je geen problemen hebt met de verbinding en frame rate.

`cl_showfps 1` toont je een frame rate counter in de linkerbovenhoek. Ik zie bij mij bijvoorbeeld vaak dat als er een smoke grenade in beeld is mijn frame rate naar de haaien gaat. En dat helpt echt niet.

`net_graph 1` toont in de rechteronderhoek informatie over je ping en eventuele packet loss. Wat ik soms merk is dat als ik op wifi (of mobile data.... heb het vaak gedaan :+ ) speel mijn ping er wel ok uitziet maar ik packet loss heb waardoor packets (en dus ook kogels/bewegingen/...) verloren gaan. Jammer genoeg lijken er inderdaad wel soms vreemde dingen te gebeuren als je >50ms ping hebt.
Jammer genoeg heb ik zelf praktisch altijd >50ms ping gezien Valve geen servers in Ierland heeft staan |:( Maar het gaat over het algemeen inderdaad vaak merkbaar beter met <40ms ping (wat ik zelden haal; eerst door Belgisch internet en nu vermoedelijk door de fysieke afstand tussen de servers en Ierland ☘️).

En in het geval dat je dat om 1 of andere reden nog niet gedaan zou hebben: Zet vsync uit. Het is sowieso onwenselijk in eender welk spel waar reactiesnelheid van belang is maar zeker in CS:GO.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Thanks voor de reply.

Ping is meestal <20ms en modem is very good op bufferbloat testen. PacketLoss ga ik eens bekijken adhv je commando.

Voor de rest zullen er natuurlijk ook wel deaths tussen zitten door per fire, schaduw, betere enemies.
Maar het valt soms echt op dat je geen ene moer "kan" raken om daarna wel on target te zitten.

Voorlopig 2 weken niet meer gamen door een heel vervelende pees ontsteking, maar ik ga erna zeker wat van deze rare "waarom maar 1 hit reg en toch dood terwijl ik on target zit" upladen :)

Uit interesse eens geYT'd en daar zie je ook one shot AK headshots die bv maar 3 damage doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017

Jorissie87

No diggity

quote:
kazzzdafke schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 17:11:
Thanks voor de reply.

Ping is meestal <20ms en modem is very good op bufferbloat testen. PacketLoss ga ik eens bekijken adhv je commando.

Voor de rest zullen er natuurlijk ook wel deaths tussen zitten door per fire, schaduw, betere enemies.
Maar het valt soms echt op dat je geen ene moer "kan" raken om daarna wel on target te zitten.

Voorlopig 2 weken niet meer gamen door een heel vervelende pees ontsteking, maar ik ga erna zeker wat van deze rare "waarom maar 1 hit reg en toch dood terwijl ik on target zit" upladen :)

Uit interesse eens geYT'd en daar zie je ook one shot AK headshots die bv maar 3 damage doen.
Als ik naar mezelf kijk dan merk ik ook dat ik het ene potje beter kan spelen dan het andere potje. Je kan soms net de tegenstanders tegenkomen die precies zo spelen waar jij niet of slecht mee om kan gaan. Geluk blijft toch ook altijd een factor. Daarnaast kun je je dag niet hebben, niet scherp zijn, slecht hebben geslapen of whatever. Gebeurt met regelmaat dat ik een potje 16-4 verlies met weinig kills en het volgende potje met hetzelfde team keihard win met 30+kills.

Het zit toch vooral in je hoofd en de term "triggered" bestaat niet voor niets. Soms kun je jezelf er overheen zetten en een soort mentale reset doen tijdens een potje en een mooie comeback maken maar hoe graag ik ook zou willen ligt het eigenlijk nooit aan het spel of zelfs de tegenstanders. Verlies je, was je als team niet goed genoeg of heb je onvoldoende kunnen anticiperen op de tegenstander. Win je dan speelde je beter. Het spel is niet perfect maar gelukkig consistent genoeg om daar niet de schuld aan te hoeven/kunnen geven! Mogelijk dat je ping/packetloss/PC/whatever een rol speelt maar het ligt niet aan CSGO!

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-04 14:18
Yooooo,

Ik heb even een paar vraagjes mss dat jullie mij kunnen verder helpen:)

Hopelijk zijn hier ook wat mensen met een beetje verstand van skins want daar gaat de eerste vraag over:

1. Is het verstandig nu de prijzen zijn gedaald om skins/knives te kopen? Ik heb zelf al een karambit slaughter van circa 270 euro. Ik HOOP dat ooit in de toekomst de prijzen weer terug gaan stijgen, of zijn er hier mensen die redelijke vermoedens hebben dat de prijzen juist nog verder gaan dalen want dan verkoop ik m.

2. Ik heb last van een heel vreemd verschijnsel. Ik heb altijd 200+ fps gehad en dat heb ik nu nog steeds. Alleen soms als ik csgo opstart dan heb ik fps cap van 60 heel vreemd. Dan blijft die de heletijd op 59/60 staan. Dit gebeurt heel random als ik csgo opstart. Heel vaak gewoon normale fps maar soms dus 60 fps en als ik dan csgo opnieuw opstart dan heb ik het weer.

En als ik dan weer een andere dag speel dan heb ik weer normale fps, weet iemand mss waar dit aan ligt? met de hardware is alles in orde, ik gebruik windows 10.

Sorry voor dit "vragenlijstje", ik had t mss op een wat leukere manier kunnen typen maar dit is kort en krachtiger haha
quote:
N.Uckerman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 01:50:
Yooooo,

Hopelijk zijn hier ook wat mensen met een beetje verstand van skins want daar gaat de eerste vraag over:

1. Is het verstandig nu de prijzen zijn gedaald om skins/knives te kopen? Ik heb zelf al een karambit slaughter van circa 270 euro. Ik HOOP dat ooit in de toekomst de prijzen weer terug gaan stijgen, of zijn er hier mensen die redelijke vermoedens hebben dat de prijzen juist nog verder gaan dalen want dan verkoop ik m.

2. Ik heb last van een heel vreemd verschijnsel. Ik heb altijd 200+ fps gehad en dat heb ik nu nog steeds. Alleen soms als ik csgo opstart dan heb ik fps cap van 60 heel vreemd. Dan blijft die de heletijd op 59/60 staan. Dit gebeurt heel random als ik csgo opstart. Heel vaak gewoon normale fps maar soms dus 60 fps en als ik dan csgo opnieuw opstart dan heb ik het weer.

En als ik dan weer een andere dag speel dan heb ik weer normale fps, weet iemand mss waar dit aan ligt? met de hardware is alles in orde, ik gebruik windows 10.

Sorry voor dit "vragenlijstje", ik had t mss op een wat leukere manier kunnen typen maar dit is kort en krachtiger haha
Je eerste vraag is hetzelfde als vragen waarin je moet beleggen/investeren, dat kan niemand voor je zeggen natuurlijk.

2. Probeer eens csgo opnieuw te installeren, wss dat vsync om een of andere reden aan gaat en je fps capt ( mits je een 60hz monitor hebt )

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
N.Uckerman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 01:50:
Yooooo,

Onmogelijk om te zeggen, als daar een eenduidig antwoord op was hadden wij zelf ook maximaal belegd in skins en was de prijs niet meer zo laag ;). Persoonlijk denk ik dat het een beetje over is met CSGO. De playerbase is best gedaald en veel bekende streamers keren CSGO de rug toe. Daarnaast zijn er ontwikkelingen geweest waardoor skins geen goede investering meer lijken (traden aan banden gelegd met een week cooldown, 3rd party sites geblockt en gambling verboden). Aspecten die grote invloed hadden op skinprijzen. Aan de andere kant zijn er ook ontwikkelingen vanuit de EU/overheid die lootcrates willen gaan verbieden. Als dat daadwerkelijk doorgevoerd wordt zullen er geen nieuwe skins bijkomen waardoor de huidige bestaande skins (welke niet “afgepakt” kunnen worden aangezien mensen daar geld voor betaald hebben) mogelijk meer waard kunnen worden.
Uiteindelijk blijft het allemaal één grote gok. Zelf heb ik in januari al mijn skins voor een leuke prijs op OPskins verkocht en heb daar nog geen spijt van gehad.

Wat betreft je tweede vraag klinkt het alsof er een maximum FPS wordt opgelegd. Wat gebeurt er als je in console “FPS_MAX 0” opgeeft (geen maximum FPS)? Gaat hij dan weer boven de 60? Bij mij is dat standaard 300 volgens mij.

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Asus 24" HD 144Hz | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• N.Uckerman
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:04:
[...]

Onmogelijk om te zeggen, als daar een eenduidig antwoord op was hadden wij zelf ook maximaal belegd in skins en was de prijs niet meer zo laag ;). Persoonlijk denk ik dat het een beetje over is met CSGO. De playerbase is best gedaald en veel bekende streamers keren CSGO de rug toe. Daarnaast zijn er ontwikkelingen geweest waardoor skins geen goede investering meer lijken (traden aan banden gelegd met een week cooldown, 3rd party sites geblockt en gambling verboden). Aspecten die grote invloed hadden op skinprijzen. Aan de andere kant zijn er ook ontwikkelingen vanuit de EU/overheid die lootcrates willen gaan verbieden. Als dat daadwerkelijk doorgevoerd wordt zullen er geen nieuwe skins bijkomen waardoor de huidige bestaande skins (welke niet “afgepakt” kunnen worden aangezien mensen daar geld voor betaald hebben) mogelijk meer waard kunnen worden.
Uiteindelijk blijft het allemaal één grote gok. Zelf heb ik in januari al mijn skins voor een leuke prijs op OPskins verkocht en heb daar nog geen spijt van gehad.

Wat betreft je tweede vraag klinkt het alsof er een maximum FPS wordt opgelegd. Wat gebeurt er als je in console “FPS_MAX 0” opgeeft (geen maximum FPS)? Gaat hij dan weer boven de 60? Bij mij is dat standaard 300 volgens mij.
Bedankt voor alle reactie's. ik test je suggestie even uit en anders ga ik csgo opnieuw installeren en kijken of het probleem over is.

Nu ik eraan terugdenk zijn de problemen eigenlijk pas ontstaan NA het downloaden van Overwolf, maar dit zal toch niet voor het probleem kunnen zorgen toch?

Wat betreft de skins weet ik natuurlijk ook dat het een beetje hetzelfde is als beleggen, je weet het nooit.. Denk dat ik mijn karambit dan toch maar ga verkopen op OPskins.

Nu heb ik nog een laatste vraagje:
Ik speel al een tijdje met mn knife en zo nu en dan heb ik mensen die mn knife graag willen kopen. Hoe herken ik precies een scammer? Want ik had laatst een deal voor 280 euro voor mn knife en die zou ik morgen gaan traden, maar toen zei een vriend van mij dat dat een scammer was want die had een vriend van hem weer opgelicht. Maar hoe herken je ze precies?

Merkte dat scammers vaak niet zo veel items in hun inventory hebben, maar waar kan ik verder naar kijken?

Hoe kan ik traden met iemand zodat ik 100% veilig ben?

Edit: Moet trouwens wel even zeggen dat de plannen van EU/overheid niet op CSGO van toepassing zijn. Hier zullen de lootcrates dus gewoon blijven. Dit komt door het feit dat CSGO een 18+ spel is.

N.Uckerman wijzigde deze reactie 16-05-2018 12:31 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
N.Uckerman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:19:
[...]

Bedankt voor alle reactie's. ik test je suggestie even uit en anders ga ik csgo opnieuw installeren en kijken of het probleem over is.

Nu ik eraan terugdenk zijn de problemen eigenlijk pas ontstaan NA het downloaden van Overwolf, maar dit zal toch niet voor het probleem kunnen zorgen toch?

Wat betreft de skins weet ik natuurlijk ook dat het een beetje hetzelfde is als beleggen, je weet het nooit.. Denk dat ik mijn karambit dan toch maar ga verkopen op OPskins.

Nu heb ik nog een laatste vraagje:
Ik speel al een tijdje met mn knife en zo nu en dan heb ik mensen die mn knife graag willen kopen. Hoe herken ik precies een scammer? Want ik had laatst een deal voor 280 euro voor mn knife en die zou ik morgen gaan traden, maar toen zei een vriend van mij dat dat een scammer was want die had een vriend van hem weer opgelicht. Maar hoe herken je ze precies?

Merkte dat scammers vaak niet zo veel items in hun inventory hebben, maar waar kan ik verder naar kijken?

Hoe kan ik traden met iemand zodat ik 100% veilig ben?

Edit: Moet trouwens wel even zeggen dat de plannen van EU/overheid niet op CSGO van toepassing zijn. Hier zullen de lootcrates dus gewoon blijven. Dit komt door het feit dat CSGO een 18+ spel is.
Ik heb gewacht met het verkopen van mijn skins tot vlak na een Major event. Op zo'n moment neemt de playerbase tijdelijk weer toe wat over het algemeen weer zorgt voor een (tijdelijke) stijging van skinprijzen/vraag. Kan me voorstellen dat in de zomer de vraag een stuk lager is waardoor prijzen ook dalen. Misschien iets om rekening mee te houden.

Scammers zijn lastig te ontwijken, ze zitten overal! Werd per week zeker door 4 scammers toegevoegd toen ik mijn skins nog had. Klik in ieder geval nooit links aan! Daarnaast ook geen directe paypal betalingen accepteren want die kunnen ze achteraf terugdraaien. Het verstandigste is verkopen via een betrouwbare site als OPSkins. Je draagt dan wel 10% van de verkoopprijs aan hen af maar het geeft wel wat zekerheid. Je kan ook voor 5 dollar per maand lid worden waardoor je maar 5% afdracht betaald. Dat heb ik destijds gedaan voor die ene maand. Vanuit je OpSkins wallet kun je vervolgens weer nieuwe skins kopen (ook voor andere spellen) of uit laten betalen, bijvoorbeeld via PayPal. Je betaald dan wel weer 1,5% afdracht aan Paypal.

Toen ik mijn skins op OPSkins had geplaatst werd ik ook toegevoegd door een scammer, kwam allemaal heel legit over want hij vroeg inhoudelijk iets over mijn skins (floats ofzo). Hij stuurde een link nar OPSkins met de vraag of dat dit inderdaad om mijn aangeboden skins ging. Als je de link aanklikte moest je ineens opnieuw inloggen op OPSkins wat bij mij normaal gesproken automatisch gebeurd. Vond het meteen verdacht. Na de link goed bekijken was er inderdaad 1 karakter anders. Blijkbaar was de site dus een rip van OPSkins en bedoeld om mijn inloggegevens (en dus skins) te bemachtigen. Wees daar dus alert op!

Je kan eventueel ook proberen via een website als Marktplaats.nl je skins aan te bieden en de trade face to face te doen. Dan heb je geen afdrachten maar denk niet dat daar veel mensen op zitten dus je bereik is aanzienlijk kleiner.

Succes!

• N.Uckerman
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:43:
[...]

Ik heb gewacht met het verkopen van mijn skins tot vlak na een Major event. Op zo'n moment neemt de playerbase tijdelijk weer toe wat over het algemeen weer zorgt voor een (tijdelijke) stijging van skinprijzen/vraag. Kan me voorstellen dat in de zomer de vraag een stuk lager is waardoor prijzen ook dalen. Misschien iets om rekening mee te houden.

Scammers zijn lastig te ontwijken, ze zitten overal! Werd per week zeker door 4 scammers toegevoegd toen ik mijn skins nog had. Klik in ieder geval nooit links aan! Daarnaast ook geen directe paypal betalingen accepteren want die kunnen ze achteraf terugdraaien. Het verstandigste is verkopen via een betrouwbare site als OPSkins. Je draagt dan wel 10% van de verkoopprijs aan hen af maar het geeft wel wat zekerheid. Je kan ook voor 5 dollar per maand lid worden waardoor je maar 5% afdracht betaald. Dat heb ik destijds gedaan voor die ene maand. Vanuit je OpSkins wallet kun je vervolgens weer nieuwe skins kopen (ook voor andere spellen) of uit laten betalen, bijvoorbeeld via PayPal. Je betaald dan wel weer 1,5% afdracht aan Paypal.

Toen ik mijn skins op OPSkins had geplaatst werd ik ook toegevoegd door een scammer, kwam allemaal heel legit over want hij vroeg inhoudelijk iets over mijn skins (floats ofzo). Hij stuurde een link nar OPSkins met de vraag of dat dit inderdaad om mijn aangeboden skins ging. Als je de link aanklikte moest je ineens opnieuw inloggen op OPSkins wat bij mij normaal gesproken automatisch gebeurd. Vond het meteen verdacht. Na de link goed bekijken was er inderdaad 1 karakter anders. Blijkbaar was de site dus een rip van OPSkins en bedoeld om mijn inloggegevens (en dus skins) te bemachtigen. Wees daar dus alert op!

Je kan eventueel ook proberen via een website als Marktplaats.nl je skins aan te bieden en de trade face to face te doen. Dan heb je geen afdrachten maar denk niet dat daar veel mensen op zitten dus je bereik is aanzienlijk kleiner.

Succes!
Zeer nuttige reactie, hartstikke bedankt! Komt er dus eigenlijk op neer dat ik mijn skins dus alleen via dergelijke sites kan verkopen en nooit gewoon met iemand? 9 van de 10 keer wordt namelijk betaald met PayPal en dat is dus blijkbaar niet 100% veilig.

Ik ga wachten tot een groot event en dan ga ik kijken of ik de boel ga verkopen of niet. Ik ga denk ik wel de gok nemen om in deze periode juist wat skins te kopen. Prijzen zijn zo laag dat er natuurlijk ook van kan profiteren :)

• RobinJ1995
Zouden eigenlijk eens een grote (casual) CS:GO match moeten organiseren voor Tweakers :) Vraag me af of we met 10v10 (volgens mij het maximum?) wel toe zouden komen though. Zal misschien ook wat lastig worden gezien hier mogelijk alles van Silver 1 to Global Elite zit :)

RobinJ1995 wijzigde deze reactie 17-05-2018 14:03 (22%)

• Grim
quote:
RobinJ1995 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:02:
Zouden eigenlijk eens een grote (casual) CS:GO match moeten organiseren voor Tweakers :) Vraag me af of we met 10v10 (volgens mij het maximum?) wel toe zouden komen though. Zal misschien ook wat lastig worden gezien hier mogelijk alles van Silver 1 to Global Elite zit :)
10v10 is niet te doen. Er was een keer spraken van een Tweakers toernooitje toen hier nog een pagina per dag werd volgepraat maar dat is er ook niet van gekomen. Ik betwijfel dus of het vandaag de dag nog gaat lukken. Ikzelf speel ook nog amper CS:GO waar dit 2 jaar geleden toch gemiddeld enkele uurtjes per dag was.

Je mag het uiteraard altijd proberen om iets dergelijk te organiseren, je weet nooit. Ik weet wel van enkele dat ze onder hun groepje + vrienden regelmatig wat spelletjes spelen voor de fun via Popflash. Daar gaat het niveau ook van (D)MG tot Global. Het kan perfect zolang je ook die instelling hebt dat er minder goede spelers in je team zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobinJ1995
quote:
Grim schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:32:
[...]

10v10 is niet te doen.
Tuurlijk wel, is gewoon een standaard casual match. En de echte klassieke Counter-Strike was ook gewoon 24v24 enzo :)
quote:
Grim schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:32:Er was een keer spraken van een Tweakers toernooitje toen hier nog een pagina per dag werd volgepraat maar dat is er ook niet van gekomen. Ik betwijfel dus of het vandaag de dag nog gaat lukken. Ikzelf speel ook nog amper CS:GO waar dit 2 jaar geleden toch gemiddeld enkele uurtjes per dag was.
Heb het ook niet zozeer over een competitive tournament, eerder gewoon een avondje lol met de community ;)
quote:
Grim schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:32:Je mag het uiteraard altijd proberen om iets dergelijk te organiseren, je weet nooit. Ik weet wel van enkele dat ze onder hun groepje + vrienden regelmatig wat spelletjes spelen voor de fun via Popflash. Daar gaat het niveau ook van (D)MG tot Global. Het kan perfect zolang je ook die instelling hebt dat er minder goede spelers in je team zitten.
Tja daarom dat ik ook zeg, casual fun en geen tournament. Anders sluit je direct een hoop mensen buiten :)
Rank daar lig ik sowieso niet zo van wakker; Ik ben van Silver 2 in het begin all the way naar MGE gegaan, en toen gestopt met spelen. Toen ik het spel (jaren later) weer opstartte zat ik door inactivity deranking op Silver 3 :+ Dus nu ook rustig mezelf weer omhoog aan het werken (currently Nova 2), maar ben lang zo competitief niet meer ingesteld als ik vroeger was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grim
Ik weet dat je geen toernooi wilt organiseren, was een beetje verkeerd voorbeeld wat ik gebruikte.

En succes met mensen die langer dan 1-2 potjes een 10v10 match willen spelen. Dat is gewoon niet te doen. Ja, je vindt het op de Valve casual servers maar daar moet je echt geen voorbeeld aan nemen. Het heeft meerdere redenen waarom 10v10 buiten de Valve casual spelers niet gespeeld wordt.

• kazzzdafke
Iemand dat me kan helpen:

Moet dat niet HS en kill zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Niemand?
Heb mijn res verlaagd naar 1290x1080. Ging iets beter. Zou het daaraan liggen?
Nog niet getest met bots.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• N.Uckerman
quote:
kazzzdafke schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:28:
Iemand dat me kan helpen:

[video]

Moet dat niet HS en kill zijn?
Zoals we al eerder zeiden: het ligt wss niet aan csgo, maar aan jezelf en dat blijkt ook maar weer. Je staat recht op en je schiet met een ak. Op verdere afstanden (zoals in je filmpje) betekent dat dat niet elke kogel PRECIES op de plek komt waar jij met je crosshair richt.

Je zult merken als je gaat crouchen dat je kogels al een stuk vaker op de plek van je crosshair komen, maar ook dan is t niet 100%.

Het ligt dus niet aan csgo.. en nee er is verder oook niks mis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Heb wat verder zitten lezen en blijkbaar zit er idd zoiets in als damage/range/accuracy.

Heb nooit gezegd dat het aan mij ligt e :) ik probeer te snappen waarom. Blijkbaar op langere afstand altijd tappen met AK.
Als je iedereen hoort zeggen dat een AK HSaltijd een kill is wanneer je zelfs helm draagt, dan geloof je dat ook en ....

Ben nu al wat wijzer :)

Klopt deze nog:

kazzzdafke wijzigde deze reactie 03-06-2018 17:01 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
N.Uckerman schreef op zondag 3 juni 2018 @ 16:30:
[...]

Zoals we al eerder zeiden: het ligt wss niet aan csgo, maar aan jezelf en dat blijkt ook maar weer. Je staat recht op en je schiet met een ak. Op verdere afstanden (zoals in je filmpje) betekent dat dat niet elke kogel PRECIES op de plek komt waar jij met je crosshair richt.

Je zult merken als je gaat crouchen dat je kogels al een stuk vaker op de plek van je crosshair komen, maar ook dan is t niet 100%.

Het ligt dus niet aan csgo.. en nee er is verder oook niks mis.
Dit. Er zit altijd nog een random bullet deviation op de eerste kogel. Zoek maar eens op youtube, je kunt met een commando zien (weet zo ff niet welke dat is) waar de kogel terecht kan komen. Je ziet dan zo'n cirkel. Anyway; daarnaast is die model ook de meest kutte model om op te schieten. Die grote helm die dat model heeft registreren kogels soms ook niet goed op.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Bedankt mannen! Ik ben weer wat wijzer :)

Soms had ik ook iets van: die strafed uit cover, en tijdens het strafen een HS.. ik dacht aan prefire, maar dat is (gezien de vele in depth filmpjes) wel een tekortkoming van het spel :)

Ach ja... het gaat goed de laatste tijd hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N.Uckerman
quote:
kazzzdafke schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:04:
Bedankt mannen! Ik ben weer wat wijzer :)

Soms had ik ook iets van: die strafed uit cover, en tijdens het strafen een HS.. ik dacht aan prefire, maar dat is (gezien de vele in depth filmpjes) wel een tekortkoming van het spel :)

Ach ja... het gaat goed de laatste tijd hoor :)
Leg eens verder uit aub, want ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Als iemand in cover is, bijvoorbeeld achter een muur, en hij zet opeens een stapje naar rechts en headshot jou en gaat weer terug achter die muur? Dat is iig gewoon legit op csgo. Is een soort van prefire. Lijkt net alsof jij meteen doodgaat zonder dat je m nauwelijks hebt gezien, maar dat heet peekersadvantage, dat heeft elke shooter.

Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Het is inderdaad de peekersadvantage waar wel wat over gekafferd wordt :)
Zal later deze avond voorbeeldje hier zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
Bij deze:

Rond seconde 33

kazzzdafke wijzigde deze reactie 04-06-2018 16:36 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N.Uckerman
quote:
Ja ik snap je punt, maar dit is inderdaad eenmaal zo. Daar kan ook niemand echt wat aan veranderen.. Ook Valve niet. Dit heeft btw elke shooter.

Ik zou zeggen, gebruik het in je voordeel. :P

N.Uckerman wijzigde deze reactie 08-06-2018 15:24 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Voor iedereen die nog een inventory met waardevolle skins heeft is het goed om te weten dat Valve juridische stappen heeft ondernomen naar OPSkins. Ze hebben OP gesommeerd om alle activiteiten te staken. Valve accepteerd niet langer dat er 3rd party sites zijn die skins voor cash verkopen. Mocht je nog skins hebben en deze voor cash willen verkopen: doe het nu!

quote:
Jorissie87 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:15:
Valve accepteerd niet langer dat er 3rd party sites zijn die skins voor cash verkopen.
[video]
Nee, OPSkins wilde nog meer geld en introduceerde ExpressTrade (en liet gambling sites hun API gebruiken). Toen heeft Valve gelukkig ingegrepen.

https://i.imgur.com/gE1ULpg.png

edit
https://twitter.com/DonHaci/status/1006278271300964353

Brogala wijzigde deze reactie 12-06-2018 00:10 (6%)

Steam: Brogala

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister weer wat potjes MM gedaan. Gewonnen, maar wel weer tegen mensen die aan het cheaten waren. Wel bizar hoe ik dit vaak constant door heb. Rare shots die hitten door de smoke en door deuren heen. Veel van de mensen waar ik mee speel valt dit niet eens op en ze denken dat het een legit game is. Ik raak dan alweer gefrustreerd. Heb het er verder niet over dan, maar besluit dan altijd gewoon even de demo terug te kijken en de mensen gewoon te reporten. Maar inderdaad. Rare snaps door deuren (aimbot fuck ups) en gewoon kills door smokes omdat je 1 kogel af vuurt en ze dan denken HA mooi, ik 'zie' zijn tracer toch? Dus ik kan schieten.

Wel mooi hoe je de pot dan toch wint omdat je ze niet vaak 1v1's geeft en daarom dus een dergelijke kerel wel steeds kunt uitschakelen, maar blijf het jammer vinden. Was ook iemand door de deur aan het spammen met een ak op dust2 die kreeg mij op 1 HP en nog voor ik iets kon zeggen had ik ook al een AWP shot van nog weer een ander in mijn harses hangen :') En die shots zo consistent raken is best lastig. Zeker met een AK maar zelfs met een AWP.

Volvo is lekker bezig maar they gotta step up their game!

Wel benieuwd hoe die CZ 'nerf' gaat uitpakken trouwens. Iedereen maar weer aan de deagle dan? Fun is over bois

DAMAGE wijzigde deze reactie 13-06-2018 12:37 (8%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:31:
Gister weer wat potjes MM gedaan. Gewonnen, maar wel weer tegen mensen die aan het cheaten waren. Wel bizar hoe ik dit vaak constant door heb. Rare shots die hitten door de smoke en door deuren heen. Veel van de mensen waar ik mee speel valt dit niet eens op en ze denken dat het een legit game is. Ik raak dan alweer gefrustreerd. Heb het er verder niet over dan, maar besluit dan altijd gewoon even de demo terug te kijken en de mensen gewoon te reporten. Maar inderdaad. Rare snaps door deuren (aimbot fuck ups) en gewoon kills door smokes omdat je 1 kogel af vuurt en ze dan denken HA mooi, ik 'zie' zijn tracer toch? Dus ik kan schieten.

Wel mooi hoe je de pot dan toch wint omdat je ze niet vaak 1v1's geeft en daarom dus een dergelijke kerel wel steeds kunt uitschakelen, maar blijf het jammer vinden. Was ook iemand door de deur aan het spammen met een ak op dust2 die kreeg mij op 1 HP en nog voor ik iets kon zeggen had ik ook al een AWP shot van nog weer een ander in mijn harses hangen :') En die shots zo consistent raken is best lastig. Zeker met een AK maar zelfs met een AWP.

Volvo is lekker bezig maar they gotta step up their game!

Wel benieuwd hoe die CZ 'nerf' gaat uitpakken trouwens. Iedereen maar weer aan de deagle dan? Fun is over bois
Laatste tijd best wat MM gespeeld door een lange pauze CS maar echt 0 cheaters tegengekomen, denk eerder dat je een beetje overdrijft of dat je trust factor gewoon heel laag is ofzo.

Gelukkig is de CZ generfd, ding was echt te OP, als die beetje goed uitpakt nu zitten we wel op een goede plek qua balans, eigenlijk alle pistols buiten de CZ zaten al goed. Enigste wapen wat miss een kleine buff zou mogen krijgen is de m4a1s imo, speelt nog altijd niemand mee en die 20 bullet increase zal daar ook niet veel verandering in brengen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Fijn dat jij denkt dat ik overdrijf maar ik check al mijn games en ik heb vaak gelijk gekregen. Ik zie de mensen die ik verdenk behoorlijk vaak van de keren verbannen worden. Dit maakt dat ik aardig zelfverzekerd cheaters kan spotten. Daarnaast volg ik ook al geruime tijd de cheating scene puur uit interesse omdat het mij facineerd dat er blijkbaar mensen plezier halen uit het spelen van games op die manier. Ook blijf ik zo keurig op de hoogte van wat allemaal mogelijk is. Kan je trouwens zo een lijstje laten zien waar ik 6 a 7 games achter elkaar gespeeld heb waar in elke keer minstens 1 cheater zat, die lui zijn inmiddels verbannen ;)

Valve heeft nog een boel werk aan de winkel. De laatste tijd zijn er enorm veel mensen verbannen en sinds december 2017 heeft het werkelijk waar bizarre vormen aangenomen. Ze zijn lekker bezig maar ik wacht nog op het moment dat VACNET al in de games zelf de mensen een ban geeft en dat de bans doorwerken op elk nieuwe account die ze aanmaken. Hopelijk ontmoedigd dat de boel een beetje en gaat het ze dan te veel geld kosten allemaal.

Zodra de unsilenced m4 5 kogels erbij krijgt in het magazijn zal niemand meer met de unsilenced spelen. Nu is er nog een duidelijke keuze.
quote:
Scrtz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:58:
[...]

Laatste tijd best wat MM gespeeld door een lange pauze CS maar echt 0 cheaters tegengekomen, denk eerder dat je een beetje overdrijft of dat je trust factor gewoon heel laag is ofzo.

Gelukkig is de CZ generfd, ding was echt te OP, als die beetje goed uitpakt nu zitten we wel op een goede plek qua balans, eigenlijk alle pistols buiten de CZ zaten al goed. Enigste wapen wat miss een kleine buff zou mogen krijgen is de m4a1s imo, speelt nog altijd niemand mee en die 20 bullet increase zal daar ook niet veel verandering in brengen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kazzzdafke
We merken ook regelmatig wel cheaters op. 100% zeker ben je natuurlijk niet, maar als je die snaps regelmatig ziet, ineens de ene HS achter de andere, door smoke en deuren.. En altijd exact op de juiste plaats en moment peaken en direct HS geven.. Ach ja, ik maak er mij niet meer druk in.

Wat wel opvalt is dat er soms iemand van ons nog iets zegt in de trent van: wow, nice HS every time ofzo.. en ineens: gedaan. Er zijn geen HS meer en het lijkt erop dat we de pot wel nog gaan winnen, tot de laatste 2 potjes ofzo, de HS ineens weer terugkomen en we alsnog verliezen...

Maar, zoals ik zei, ik stoor er mij minder aan. We proberen via Prime er minder last van te hebben, maar ook daar...
Iemand van onze discord zit ook in Overwatch, en krijgt toch telkens goede beoordeling over zijn oordeel. Tijdens potjes zegt hij dan ook regelmatig bij ons: ok, dit kan NIET. :)

EDIT: we hebben trouwens ook al randoms van ons team gereported :)

kazzzdafke wijzigde deze reactie 13-06-2018 13:36 (3%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha ja ik had laatst ook een potje met 4 maatjes en 1 random; ik zei tijdens de game al: die loopt gewoon op iedereen af en killed ze! Prachtig ja :’) geen mic usen, en gewoon naar obvious de een na andere afknallen. Zonder info te geven of te krijgen want wij zaten in TS. Hem toen ook ff bekeken in de demo en was er inderdaad eentje haha.

Heeft inderdaad niet zoveel zin om je er druk om te maken. Daardoor komen er niet meer of minder cheaters. Maar ik ben een ouwe lul uit de oldskool cs dagen en ik hoop altijd stiekem nog een beetje dat de games weer een beetje fair en leuk kunnen worden als toen, maar helaas.

• kazzzdafke
quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:55:
Haha ja ik had laatst ook een potje met 4 maatjes en 1 random; ik zei tijdens de game al: die loopt gewoon op iedereen af en killed ze! Prachtig ja :’) geen mic usen, en gewoon naar obvious de een na andere afknallen. Zonder info te geven of te krijgen want wij zaten in TS. Hem toen ook ff bekeken in de demo en was er inderdaad eentje haha.

Heeft inderdaad niet zoveel zin om je er druk om te maken. Daardoor komen er niet meer of minder cheaters. Maar ik ben een ouwe lul uit de oldskool cs dagen en ik hoop altijd stiekem nog een beetje dat de games weer een beetje fair en leuk kunnen worden als toen, maar helaas.
Oldskool cs, dus 1.6? Daar waren toch een pak meer cheaters dan nu? :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog voor 1.6 maar de cheaters nu zijn echt de meeste ooit. Kijk alleen naar het aantal vacbans per jaar. In elke game trouwens een probleem. Het is te makkelijk te krijgen en te makkelijk om mee weg te komen helaas. De cheats worden ook steeds beter.

• kazzzdafke
Mja zag idd het laatst een cheat die echt bijna niet te detecteren was, als je het goed gebruikt.
Blijkbaar staven ze dat ook met PRO's die het gebruiken, sporadisch. Dat is echt moeilijk te detecteren.
Zelfs op FACEIT kan het gebruikt worden undetected. ESEA zou kunnen, schreven ze.

Mja... ik cheat nooit. Ik haat het om tegen cheaters te spelen, dus zal er zelf ook nooit aan beginnen. Maar ik kan zelf ook weinig tegen andere doen, dus... ik report, en laat het daarbij. Next!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Ik heb nu 1400+ uur in CSGO zitten en speel gemiddeld op LE/LEM niveau. Moet zeggen dat ik echt zelden tot nooit cheaters tegenkom. Op mijn "smurf" (2e account, zelfde rank maar geen prime) kom ik eigenlijk ook nooit meer cheaters tegen (trustfactor werkt dus wel). Wel regelmatig mensen die veel beter zijn maar dat zijn eerder smurfs of mensen die gewoon een goede game spelen en geen cheaters. Erger me ook aan teammates die na 1 of 2 random kills gelijk roepen "ja hij cheat!" terwijl die persoon gewoon duidelijk legit is. Het is natuurlijk ook makkelijker om te roepen dat iemand cheat dan te accepteren dat iemand gewoon beter is. Wordt zelf ook met regelmaat voor cheater uitgemaakt dus er zitten genoeg spelers tussen die 100% zeker denken te weten tegen een cheater te spelen terwijl dit niet het geval is. Nu zeg ik niet dat jouw bewering niet juist is maar als ik het projecteer op mijn eigen games valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou vooruit. Omdat jullie mij blijkbaar niet geloven. Dit zijn allemaal potjes die ik na elkaar gespeeld heb. Dus niet een random selectie. Gewoon 20 potten die na elkaar gespeeld zijn waarvan dus 5 legit (??? Kan best dat hier later ook nog mensen uit verbannen worden hoor) en 15 met tenminste 1 cheater. GG:

Ik draai al een tijdje mee. Ik weet wel wanneer iemand gewoon beter is dan mij in de game. Ik weet ook erg goed wat de limieten zijn in de game en wat wel of niet kan. Mij zul je niet zo maar horen 'janken' dat iemand cheat. Al is het alleen al om mijn teammates niet te irriteren. Maar als ik het roep heb ik vaak gelijk.

Mensen die bijna geen last hebben van cheaters kunnen het gewoon niet spotten. EN eerlijk ik zou willen dat ik het ook niet kon spotten en gewoon lekker naïef door kon spelen. Dan heb je tenminste nog lol. Ik speel zelf liever Faceit premium maar niemand die ik ken wil daar voor betalen op een enkeling na, dus ik ben helaas genoodzaakt deze ellende te blijven spelen als ik CS wil spelen :+

DAMAGE wijzigde deze reactie 13-06-2018 16:27 (93%)

• Terranova
Prime of Trust? Als het trust is mag je je wel zorgen maken over je eigen trustrating :+

Dat zijn er best veel inderdaad

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het maakt niet uit of ik prime of trust speel. Beide keren dezelfde uitkomst. Laatst een potje soloQ gedaan met trust aan. Ik had echt hele leuke teammates voor het eerst sinds tijden. Leuke communicatie, gewoon leuke spirit. Niemand was aan het janken of schelden. We kwamen ver achter, maakten een comeback en verloren uiteindelijk die pot. Door je raad het nooit; een cheater in de game.

Ik word inderdaad zelf ook regelmatig gereport of uitgescholden voor cheater. Ik heb geen idee wat ik er aan kan doen. Ik heb een goed account met meerdere games. Mobile authenticator, noem alles maar op. Maar blijkbaar gunt Volvo mij niet.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:22:
Nou vooruit. Omdat jullie mij blijkbaar niet geloven. Dit zijn allemaal potjes die ik na elkaar gespeeld heb. Dus niet een random selectie. Gewoon 20 potten die na elkaar gespeeld zijn waarvan dus 5 legit (??? Kan best dat hier later ook nog mensen uit verbannen worden hoor) en 15 met tenminste 1 cheater. GG:

[afbeelding]

Ik draai al een tijdje mee. Ik weet wel wanneer iemand gewoon beter is dan mij in de game. Ik weet ook erg goed wat de limieten zijn in de game en wat wel of niet kan. Mij zul je niet zo maar horen 'janken' dat iemand cheat. Al is het alleen al om mijn teammates niet te irriteren. Maar als ik het roep heb ik vaak gelijk.

Mensen die bijna geen last hebben van cheaters kunnen het gewoon niet spotten. EN eerlijk ik zou willen dat ik het ook niet kon spotten en gewoon lekker naïef door kon spelen. Dan heb je tenminste nog lol. Ik speel zelf liever Faceit premium maar niemand die ik ken wil daar voor betalen op een enkeling na, dus ik ben helaas genoodzaakt deze ellende te blijven spelen als ik CS wil spelen :+
Ik heb nooit gezegd dat ik je niet geloof. Ik probeerde enkel wat nuance aan te brengen. Het kan natuurlijk prima zijn dat jij een rank hebt waarop veel cheaters actief zijn of dat je een trustfactor hebt die niet gunstig is. Ik gaf enkel aan dat ik zelden cheaters tegenkom

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Denk dat je rank er niet heel veel toe doet hoor. Speelde Supreme, LEM. Nu LE, LEM. Als je zelfs op non prime al geen cheaters ziet dan denk ik eerder dat jij ze gewoon niet herkent. Zou dat ook lekker zo houden; komt je speel plezier ten goede :)

• Eli3l
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:33
quote:
Hoe kan je zo een lijstje bekijken?

Eli3l wijzigde deze reactie 13-06-2018 18:47 (23%)

quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:22:

[afbeelding]

Die hebben allemaal ban voor csgo skinchanger app :P :P :P

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Eli3l schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Hoe kan je zo een lijstje bekijken?
csgostats.gg en dan elke game die je speelt je demo uploaden. Tegenwoordig zit er iets dergelijks ook wel in Steam zelf. Sterker nog; daar staat alles wat je gespeeld hebt in. Dit hebben ze moeten doen voor de nieuwe wetgeving. Je kunt dan al je games met uitslagen ophalen, kan wel even duren. Daarna kun je van al die games checken of er mensen zijn verbannen door een speciale plugin te installeren. 3kliksphilip heeft hier nog een video over gemaakt.
quote:
Scrtz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:32:
[...]

Die hebben allemaal ban voor csgo skinchanger app :P :P :P
Haha ja, dat zal het inderdaad wel zijn ja! Allemaal een Dragonlore!

• RobinJ1995
quote:
DAMAGE schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:41:
Daarna kun je van al die games checken of er mensen zijn verbannen door een speciale plugin te installeren. 3kliksphilip heeft hier nog een video over gemaakt.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Zelf ook even gekeken en bij mij valt het redelijk mee. Van de laatste 20 potjes had ik er in 2 iemand zitten die een VACban heeft. Ook een vriend van mij stond ertussen met wie ik regelmatig queue maar dat komt omdat hij 3 jaar geleden een VAC voor Arma had gekregen (in een cheatserver notabene). Het is dus niet zo dat iedereen waar VAC achter staat automatisch voor cheats in CSGO is gebanned, enkel dat ze voor ten minste 1 game een VACban hebben. Ook staan de tradebans tussen volgens mij? Als ik wat verder naar beneden scroll (rond 1 jaar geleden) kom ik wat meer VACced tegen, zo'n 1 per 3 potjes. Wat me wel opviel is dat het juist vaak de bottom fraggers zijn en niet degene met de beste score wat je zou verwachten. Ook dit doet mij vermoeden dat deze personen niet voor CSGO cheats gebanned zijn.

Mijn K/D aller tijden begon bij het zoeken van matches bij 1.6 over de laatste 100 matches maar zakte uiteindelijk toch naar 1.16 over al mijn games (zo'n 500). In totaal 29 dagen en 11 uur in een match gezeten, ga je je toch afvragen of je niet iets beters had moeten doen met je tijd :+ howel ik er geen spijt van heb en altijd veel plezier beleef(de) aan CSGO

Acties:
  • +2Henk 'm!
Heb mijn shadowplay mapje maar weer eens nagekeken, nog 13 videos geupload voor diegene die zich verveelt: YouTube: CSGO

Betreft allemaal faceit btw

Scrtz wijzigde deze reactie 15-06-2018 16:40 (8%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:08:
Zelf ook even gekeken en bij mij valt het redelijk mee. Van de laatste 20 potjes had ik er in 2 iemand zitten die een VACban heeft. Ook een vriend van mij stond ertussen met wie ik regelmatig queue maar dat komt omdat hij 3 jaar geleden een VAC voor Arma had gekregen (in een cheatserver notabene). Het is dus niet zo dat iedereen waar VAC achter staat automatisch voor cheats in CSGO is gebanned, enkel dat ze voor ten minste 1 game een VACban hebben. Ook staan de tradebans tussen volgens mij? Als ik wat verder naar beneden scroll (rond 1 jaar geleden) kom ik wat meer VACced tegen, zo'n 1 per 3 potjes. Wat me wel opviel is dat het juist vaak de bottom fraggers zijn en niet degene met de beste score wat je zou verwachten. Ook dit doet mij vermoeden dat deze personen niet voor CSGO cheats gebanned zijn.

Mijn K/D aller tijden begon bij het zoeken van matches bij 1.6 over de laatste 100 matches maar zakte uiteindelijk toch naar 1.16 over al mijn games (zo'n 500). In totaal 29 dagen en 11 uur in een match gezeten, ga je je toch afvragen of je niet iets beters had moeten doen met je tijd :+ howel ik er geen spijt van heb en altijd veel plezier beleef(de) aan CSGO
In csgostats is het alleen voor bans in CSGO. Zat mensen tegen gekomen die een ban hadden op hun profiel maar die game heeft geen vac erbij staan omdat het een andere gameban betrof. Weet niet hoe dat met die van steam zelf zit.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:02:
[...]

In csgostats is het alleen voor bans in CSGO. Zat mensen tegen gekomen die een ban hadden op hun profiel maar die game heeft geen vac erbij staan omdat het een andere gameban betrof. Weet niet hoe dat met die van steam zelf zit.
Nouja niet helemaal dus. Die vriend van mij heeft een VAC voor Arma gekregen en niets voor CSGO. Aangezien ik regelmatig met hem speel komt hij in veel matches terug in de stats. Alle keren met een VAC melding.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:41:
[...]

Nouja niet helemaal dus. Die vriend van mij heeft een VAC voor Arma gekregen en niets voor CSGO. Aangezien ik regelmatig met hem speel komt hij in veel matches terug in de stats. Alle keren met een VAC melding.
Wat ik zeg: Bij csgostats.gg is dat dus niet zo. Heb ook met mensen gespeeld die ik ken die een VAC hebben voor COD of wat dan ook. Maar bij csgostats.gg staan ze zonder vacban. Sterker nog; ik heb een keertje een match met iemand gespeeld, die een vacban had voor een andere game, later was hij CSGO aan het spelen terwijl hij op Twitch aan het streamen was, liet ie per ongeluk zijn Aimware zien. Die lulhannes is nog steeds niet verbannen. Begrijp daar niets van. Sneue mensen :F

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:44:
[...]

Wat ik zeg: Bij csgostats.gg is dat dus niet zo. Heb ook met mensen gespeeld die ik ken die een VAC hebben voor COD of wat dan ook. Maar bij csgostats.gg staan ze zonder vacban. Sterker nog; ik heb een keertje een match met iemand gespeeld, die een vacban had voor een andere game, later was hij CSGO aan het spelen terwijl hij op Twitch aan het streamen was, liet ie per ongeluk zijn Aimware zien. Die lulhannes is nog steeds niet verbannen. Begrijp daar niets van. Sneue mensen :F
Weird, want ik had het ook over csgostats. Raar dat bij mij die VAC wel is weergegeven. Misschien bij sommige spellen wel en andere weer niet?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:49:
[...]

Weird, want ik had het ook over csgostats. Raar dat bij mij die VAC wel is weergegeven. Misschien bij sommige spellen wel en andere weer niet?
Zou kunnen. Of ze hebben een keer per ongeluk een fout gemaakt in hun coding bij het detecteren en toewijzen van bans in hun systeem. Normaal gesproken zou alleen een ban van CSGO moeten showen. Zou inderdaad wel raar zijn als andere games er ook bij komen te staan. Er zijn weet ik hoeveel mensen met bans in andere games terwijl ze in csgo geen ban hebben. Komt nogal wel eens voor. Ook van mensen waarbij je het niet verwacht :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-04 00:37
Oh jee, het is gaande! Panorama UI nu in de beta depot.

https://imgur.com/a/VUurPu2

• kazzzdafke
Is dat negatief dan?

• Svenneh
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-04 06:15
quote:
Juist niet!

• Terranova
Panaroma UI zat alleen al 4 jaar in de pipeline :+

• kazzzdafke
quote:
Dacht ik ook maar de post kwam zo over 😁

• Svenneh
nieuws: Nederlanders kunnen niet meer handelen met items uit lootboxes CS:GO ...

Ben benieuwd hoe dit straks gaat, en of die wet later weer wat soepeler wordt.

• Terranova
quote:
Ja wel bizar, nou is mijn inventory niet superveel waard. Maar er zijn zat mensen met flink wat waarde met hun inventory die nu de lul zijn

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

In januari heb ik mijn complete inventory verkocht. Heb er via OPskins zo'n 1400 euro voor gevangen, minus inhoudingen van OP en paypal 1200 euro overgehouden. Heb er destijds rond de 300 euro ingestopt. Omdat de Howl contraband was had ik het vermoeden dat die meer waard ging worden dus o.a. die had ik destijds gekocht. Hetzelfde voor de Fire Serpent. Had die skins dus in eerste instantie gekocht als investering om deze ooit weer te verkopen, los daarvan vond ik het mooie skins dus zelfs als ik er geen winst op zou maken had ik er plezier van gehad (bizar hoeveel aandacht je krijgt van 12 jarige spelers als je met een howl speelt overigens). Toen in januari de playerbase lager dan ooit was en ikzelf ook niet veel meer speelde alles verkocht. Op het juiste moment dus: Skinprijzen dalen, OP is gesommeerd om te stoppen en verkoop in NL mag niet meer. Ik heb mazzel gehad dus maar kan me voorstellen dat er veel spelers zijn zoals ik maar die nog niet hun inventory verkocht hebben, daar zit je dan met 1400 aan skins die je niet kan verkopen.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 20-06-2018 10:33 (10%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Net op tijd alles verkocht dus, lekker man. Ik heb ook nog een aardige inventory staan. Vind het bizar dat zij zo veel invloed hebben op het hele gebeuren. In een klap zorgen ze er voor dat mensen duizenden euros verliezen in Nederland. Het is op dit moment niets meer waard omdat ze er niets mee kunnen. Sneu.

Trouwens volgens mij begint VACNET te werken jongons!

Als dit zo door gaat ben ik binnenkort global. Ha. Supremes in verschillende potjes die maar een paar kills in een game konden maken 8)7 Hoe dan. Wat is er aan de hand met CSGO? Meer mensen dit soort potten gehad? Vrij weinig mensen die janken dat er gecheat werd ook. 1 x iemand die op mijn profile iets geschreven had en een paar keer in game, maar dat is niets vergeleken bij hoeveel potten ik gespeeld heb.

Gister Panorma ook even gecheckt. Fijn dat dat er eindelijk komt na 30 jaar. Ik had begrepen dat deze UI een stuk minder heavy is dan de oude UI ook. Ik zelf merkte weinig FPS verschil, maar ik hoop dat mensen met een mindere CPU er voordeel aan zullen merken.

DAMAGE wijzigde deze reactie 20-06-2018 15:03 (40%)

• Xant0r
quote:
kazzzdafke schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:15:
[...]

Dacht ik ook maar de post kwam zo over 😁
Was in elk geval niet de bedoeling, nieuwe UI kan ik wel waarderen. Ziet er stuk moderner uit dan wat we nu hebben.

Over negativiteit....tja het nieuws van vandaag, dat is pas negatief. ;(
Aan de FPS zal die UI niet veel gaan doen, de UI is een skinnetje, de engine maakt alleen maar het verschil. Maar vond wel dat maps etc een stuk sneller leken te laden met panorama UI, hopelijk maakt het alt-tabben ook wat sneller want dat is atm echt bizar langzaam.

Verwacht overigens ook nog wel dat ze wat gaan aanpassen op de regels van Nederland, alles blokkeren is natuurlijk wel erg makkelijk.. Maar zo loopt Valve ook van een heel land inkomsten mis dus reken maar dat ze werken aan een zo goed mogelijke oplossing voor beide partijen.

• Svenneh
quote:
Scrtz schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:16:
Aan de FPS zal die UI niet veel gaan doen, de UI is een skinnetje, de engine maakt alleen maar het verschil. Maar vond wel dat maps etc een stuk sneller leken te laden met panorama UI, hopelijk maakt het alt-tabben ook wat sneller want dat is atm echt bizar langzaam.

Verwacht overigens ook nog wel dat ze wat gaan aanpassen op de regels van Nederland, alles blokkeren is natuurlijk wel erg makkelijk.. Maar zo loopt Valve ook van een heel land inkomsten mis dus reken maar dat ze werken aan een zo goed mogelijke oplossing voor beide partijen.
Het schijnt voor sommigen juist wel een enorme FPS boost op te leveren. Alt+tab werkt voor mij alleen goed als in Windowed (full screen) speel. Dan is het gewoon instant. Dat werkt trouwens alleen als je de native resolutie van je monitor speelt.
quote:
Svenneh schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:52:
[...]

Het schijnt voor sommigen juist wel een enorme FPS boost op te leveren. Alt+tab werkt voor mij alleen goed als in Windowed (full screen) speel. Dan is het gewoon instant. Dat werkt trouwens alleen als je de native resolutie van je monitor speelt.
Ja windowed werkt bij elke game, maar een game als csgo wil je eigenlijk niet windowed spelen, plus idd het feit dat je native moet spelen wat bijna niemand doet in csgo.

En tja betere fps valt ook nog maar te bezien aangezien je alleen nog maar offline kunt spelen..

Scrtz wijzigde deze reactie 21-06-2018 12:16 (8%)

• Svenneh
quote:
Scrtz schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:16:
[...]

Ja windowed werkt bij elke game, maar een game als csgo wil je eigenlijk niet windowed spelen, plus idd het feit dat je native moet spelen wat bijna niemand doet in csgo.

En tja betere fps valt ook nog maar te bezien aangezien je alleen nog maar offline kunt spelen..
Waarom zou je een game als CSGO niet windowed full screen moeten spelen?
quote:
Svenneh schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:33:
[...]

Waarom zou je een game als CSGO niet windowed full screen moeten spelen?
Veel meer input lag, (dit merk je direct) en de FPS zijn vaak ook nog lager.

• Svenneh
quote:
Brogala schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:03:
[...]

Veel meer input lag, (dit merk je direct) en de FPS zijn vaak ook nog lager.
Ik zal vanavond eens proberen of ik verschil merk, ik merk nu namelijk niets van mijn inputlag. Die paar frames maken me niet zoveel uit.
quote:
Svenneh schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:18:
[...]

Ik zal vanavond eens proberen of ik verschil merk, ik merk nu namelijk niets van mijn inputlag. Die paar frames maken me niet zoveel uit.
Er is echt heel veel verschil, als je iets geeft om hoe goed je speelt zal ik het zeker aanzetten. Het is overigens niet alleen FPS, het kan ook voor framedrops etc. zorgen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sterker nog wanneer je een SLI config hebt wil je alleen in fullscreen spelen anders werkt SLI niet. Nu heb ik zelf een SLI config, maar die heb ik voor CSGO uit, omdat dat weer andere issues geeft die je niet wilt in een shooter als CSGO, maar dat terzijde. ALTIJD fullscreen spelen als je competitief wilt zijn.

• kazzzdafke
Weet er iemand hoe je een csgo match kan streamen met max 1 tot 2 sec delay?
Ik ben geopereerd aan de pols en kan even niet spelen maar wil maatjes wel blijven volgen. Daarom streamen ze (via watch of twitch) maar in het beste geval zit ik 7 sec achter. In het eerste zicht niet veel, maar zit samen op discord en dan is 7 sec heel veel 😁

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xant0r
quote:
kazzzdafke schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:45:
Ik ben geopereerd aan de pols en kan even niet spelen maar wil maatjes wel blijven volgen. Daarom streamen ze (via watch of twitch) maar in het beste geval zit ik 7 sec achter. In het eerste zicht niet veel, maar zit samen op discord en dan is 7 sec heel veel 😁
Kunt mixer.com proberen, hebben een vrij snelle doorvoer volgens hunzelf.

https://watchbeam.zendesk...-Light-streaming-protocol-

• RobinJ1995
quote:
TeamViewer op lage kwaliteit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
quote:
Xant0r schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:46:
[...]

Kunt mixer.com proberen, hebben een vrij snelle doorvoer volgens hunzelf.

https://watchbeam.zendesk...-Light-streaming-protocol-
Getest met 1 of ander offline spel, max 1 sec delay.
Getest met csgo: 20 sec delay!! Wtf

• Xant0r
quote:
kazzzdafke schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:59:
[...]

Getest met 1 of ander offline spel, max 1 sec delay.
Getest met csgo: 20 sec delay!! Wtf
Aii dat is wel zuur, zelf geen ervaring met mixer, alleen over gehoord. Jammer.

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10-04 08:36
Ik zag net deze langskomen:
https://www.rockpapershot...ke-crates-blocked-belgium

TL;DR: Nederlandse restricties zijn aangepast, maar België heeft deze nu ook.
Traden van CS:GO items is weer mogelijk, maar het openen van crates niet meer.

IMO een betere oplossing dan de vorige situatie.

• Merlinni
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-04 12:00
quote:
Beetje laat en hopelijk is het al weer helemaal opgelost met je pols, maar toch; Waarom niet gewoon via Discord? Dit heeft weinig delay en best goede qualiteit.

• kazzzdafke
quote:
Merlinni schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:03:
[...]

Beetje laat en hopelijk is het al weer helemaal opgelost met je pols, maar toch; Waarom niet gewoon via Discord? Dit heeft weinig delay en best goede qualiteit.
Gaat dat???

• Merlinni
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-04 12:00
quote:
Jazeker! Maar dat kan alleen in een groepsgesprek, niet in de reguliere voicechannels.
https://support.discordap...mdelen-en-videogesprekken

Je kan zelfs geluid streamen, in tegenstelling tot Skype.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmm I see... dus je moet eerst in conf call zitten alvorens dat kan ipv in voice channel..

Ik speel ondertussen weer hoor. operatie achter de rug. Afwachten bij de kine..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JobScherp
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22:11
Voor de geinteresseerden: Op Faceit is nu sinds een ruime week de ECL (European Community League) gaande. Een hub voor spelers uit heel Europa met comms in het engels. Erg leuke hub met interessante prijzen aan het einde van het seizoen!

Tot nu toe bijna 20 matches gespeeld en ik moet zeggen dat het niveau zeker hoger ligt dan in de free queue, maar dat is logisch. Vergelijken met supporter/premium matchmaking kan ik het niet echt, nooit een supporter sub gehad.

JobScherp wijzigde deze reactie 22-07-2018 00:10 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazzzdafke
quote:
JobScherp schreef op zondag 22 juli 2018 @ 00:09:
Voor de geinteresseerden: Op Faceit is nu sinds een ruime week de ECL (European Community League) gaande. Een hub voor spelers uit heel Europa met comms in het engels. Erg leuke hub met interessante prijzen aan het einde van het seizoen!

Tot nu toe bijna 20 matches gespeeld en ik moet zeggen dat het niveau zeker hoger ligt dan in de free queue, maar dat is logisch. Vergelijken met supporter/premium matchmaking kan ik het niet echt, nooit een supporter sub gehad.
Ik zie idd een hoog niveau. Ik schrik er altijd van wat een reactiesnelheid (al valt dat nog mee tov mezelf) maar de exacte precisie dat daarbij gaat, en bijna constante HS...
Peak en dood.. knap, dat ga ik helaas nooit kunnen :)

• kazzzdafke
Is er een legale manier om de turken en russen te vermijden?
Dus bv. zelf aan te geven welke regio je wil spelen?

Ik heb dit gevonden, maar is het in eerste plaats bannable en/of werkt het nog?

Ik heb deze gevonden:
YouTube: CS:GO How to play on other regional servers

Maar... moet natuurlijk wel mogen, maar ik ben die russische/turkse kerels zooooooo moe...

• Terranova
quote:
kazzzdafke schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:12:
Is er een legale manier om de turken en russen te vermijden?
Dus bv. zelf aan te geven welke regio je wil spelen?

Ik heb dit gevonden, maar is het in eerste plaats bannable en/of werkt het nog?

Ik heb deze gevonden:
YouTube: CS:GO How to play on other regional servers

Maar... moet natuurlijk wel mogen, maar ik ben die russische/turkse kerels zooooooo moe...
Ik heb gewoon mijn max ping op 25 oid staan(in de CSGO settings). Ik kom daardoor bijna altijd op de EU West servers als ik soloqueue speel. Maar de russen e.d. kunnen alsnog op de EU West servers terecht komen, dus compleet ontwijken kan je ze niet.

• kazzzdafke
quote:
Terranova schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:19:
[...]

Ik heb gewoon mijn max ping op 25 oid staan(in de CSGO settings). Ik kom daardoor bijna altijd op de EU West servers als ik soloqueue speel. Maar de russen e.d. kunnen alsnog op de EU West servers terecht komen, dus compleet ontwijken kan je ze niet.
Mja ik had dat ook maar... huilen met de pet op.
Elke keer is hun account private, of maar 1 game. Steam lvl 1 enz.. zegt genoeg..

• RobinJ1995
Max ping op 40ms en "exclusively search for prime matches" aan. Valt meestal nog wel iet of wat mee, behalve dat het dan lang duurt om een match te vinden.
Voor jullie kan de max ping mogelijk lager maar als ik hem lager zet dan dat kan ik vanuit Ierland geen matches vinden.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Herkenbaar, het beste advies is nog steeds om full premade te spelen. Voeg iedere fijne speler waarmee je ooit in een server zat (ook tegenstanders) toe aan je vriendenlijst en zoek pas naar servers als je met minimaal 4 (liefst 5) spelers in een lobby zit. Wanneer ik alleen ben en er te weinig vrienden online zijn maar wel wil spelen, ga ik op mijn 2e account en kom dan inderdaad vaak met Russen of Turken. Slecht zijn ze vaak niet eens maar die gasten vertikken dus om Engels te praten en weten blijkbaar niet wat teamspeak/discord is omdat ze continue in hun eigen taal lopen te ouwehoeren via voicechat. Als je dan vraagt of ze aub Engels kunnen spreken (of stil willen zijn als jij als enige over bent en moet clutchen) is het vaak "f#ck you Obama" of iets dergelijks. Soms leave ik de server er ook door, liever een cooldown dan mijn tijd verdoen. Ik speel toch voor mijn plezier.
Max ping verlagen helpt wel iets maar is zeker geen garantie.
Zou fijn zijn als Valve een feature toevoegd waarin je kan aangeven dat je alleen wilt queuen met spelers die Engels spreken en in het bezit zijn van een microfoon, dan maar iets langer zoeken naar een server.

• kazzzdafke
Dat is inderdaad 70% van het probleem.
De rest is ook dat ze vaak cheaten. En meestal doen ze de moeite nog eens niet om het te verbergen. En dan dat Russisch geblaat erdoor... bleh bleh..

Goeie tip om andere goeie spelers invite te sturen. Ik commend ze nu meestal al.

Maar we hebben ook nog 1 probleem: er is er eentje nog geen 21, dus geen prime... En de laatste tijd speelt hij veel mee omdat hij het ook leuk vind. Hij zit mee op onze discord, snapt het spel, doet dat heel goed, maar... daardoor zit je ook in non prime matchen en dat is echt **-*/*--*/

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
kazzzdafke schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:34:
Dat is inderdaad 70% van het probleem.
De rest is ook dat ze vaak cheaten. En meestal doen ze de moeite nog eens niet om het te verbergen. En dan dat Russisch geblaat erdoor... bleh bleh..

Goeie tip om andere goeie spelers invite te sturen. Ik commend ze nu meestal al.

Maar we hebben ook nog 1 probleem: er is er eentje nog geen 21, dus geen prime... En de laatste tijd speelt hij veel mee omdat hij het ook leuk vind. Hij zit mee op onze discord, snapt het spel, doet dat heel goed, maar... daardoor zit je ook in non prime matchen en dat is echt **-*/*--*/
Wist niet eens dat je 21+ moest zijn om je account prime te maken. Weet bijna wel zeker dat ik met mensen onder de 20 gespeeld heb op primeservers. Misschien dat zij hun geboortegegevens niet (serieus) opgegeven hebben. Anders moet je zo iemand gewoon ff tijdelijk op een smurfaccount van een ander laten spelen die wel prime is. Mijn 2e account (zelfde rank als main dus noem het geen smurf) is non-prime maar heb volgens mij wel een goede ELO want kom vaak bij vriendelijke gasten (uitzonderingen zijn er altijd) en kom zelfs op non-prime zelden cheaters tegen!

• Uthog
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:50
quote:
Jorissie87 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Wist niet eens dat je 21+ moest zijn om je account prime te maken. Weet bijna wel zeker dat ik met mensen onder de 20 gespeeld heb op primeservers. Misschien dat zij hun geboortegegevens niet (serieus) opgegeven hebben. Anders moet je zo iemand gewoon ff tijdelijk op een smurfaccount van een ander laten spelen die wel prime is. Mijn 2e account (zelfde rank als main dus noem het geen smurf) is non-prime maar heb volgens mij wel een goede ELO want kom vaak bij vriendelijke gasten (uitzonderingen zijn er altijd) en kom zelfs op non-prime zelden cheaters tegen!
LVL 21 bedoelt hij :)
En ik zit nu op MG1 vast omdat ik ieder potje wel een cheater heb. Die het ook niet eens verbergd. Nog erger zijn de russische/turkse cheaters die cheaten en lopen in je oor te tetteren.

• kazzzdafke
Inderdaad LVL 21... :)

Mja ik ook op MG1 gezeten, maar helaas door 4 of 6 drama potjes door zo een rukkers weer naar nova.
Daarbij krijgen mijn teammates de melding dat hun MM impacted is door mijn lower trust level?? Ik sta regelmatig bovenaan ja, en dan reporten ze maar??

Dus dat helpt ook alweer niet om deftige matchen te spelen :(

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso is het sinds de laatste VACwave weer ellende bij mij. Weer een hele boel cheaters bij. Heb bijna global kunnen halen maar het is gewoon niet meer te doen. Gister dropte ik in een supreme game BIJNA een 40 bomb (37 kills - Ik had een ADR van 111 en een K/D van 1.9. ), mijn jongere broer deed ook mee en hij had 29 kills. Beide nummer 1 en 2 van ons team (premade IRL vrienden groepje). Je zou zeggen, zat kills om zo'n pot dan te winnen. Dat deden we ook, stonden behoorlijk ver voor, 15-7 of zo. Toen riep er eentje EZ comeback, gasten die eerder niet super waren begonnen in eens allemaal sicke shots te hitten. De timing was in eens perfect en ook de rotates ineens waren on-point. Ook gewoon shots zonder info en dan op de eerste peek op een off angle al iemand one tappen.

Voor de grap de demo maar even terug gekeken en 3 van dat team hadden allemaal suspicious shots. Zeg maar gewoon dat je redelijk duidelijk kon zien dat ze aan het cheaten waren. En inderdaad iemand met een private profiel en allemaal turkjes. Dan kunnen ze het gewoon niet winnen en dan denken ze: gadverdamme die lui zijn aan het cheaten. We pakken ze wel even terug. Leuk.

Meh. Maar weer eens ff met wat lui Faceit proberen. De meeste van mijn vrienden wilden daar niet aan, maar ze beginnen nu toch ook wel in te zien dat MM voor ons niet echt tof meer is iig. Heb je tenminste ook 128 tick. Jammer, had die Global nog wel eens willen halen, maar het is niet te doen. Over een tijdje maar weer eens een nieuwe poging wagen.

DAMAGE wijzigde deze reactie 26-07-2018 17:35 (19%)

• therooster
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 11-09-2018
-

therooster wijzigde deze reactie 27-07-2018 00:55 (100%)
Reden: Antwoord gevonden

• kazzzdafke
quote:
wijzigde deze reactie 27-07-2018 00:55 (100%)

-> je had mss je tekst kunnen laten staan met de oplossing aanvullend?

Op deze manier wordt een search functie niet meer functioneel.

• Grim
quote:
kazzzdafke schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 16:48:
[...]

wijzigde deze reactie 27-07-2018 00:55 (100%)

-> je had mss je tekst kunnen laten staan met de oplossing aanvullend?

Op deze manier wordt een search functie niet meer functioneel.
Volledig off topic maar dergelijke zaken zijn echt een grote ergernis voor velen. 8)7

Een andere mooie variant is reageren dat je het antwoord hebt gevonden/het probleem is opgelost zonder daadwerkelijk het antwoord/de oplossing tot het probleem te posten |:(

• kazzzdafke
Idd daarom dat ik het ook even meldde...
Maar @therooster zien we niet meer terug denk ik...

Pagina: 1 ... 58 ... 61 Laatste

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True