Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MisterEagle
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:00
quote:
Jorissie87 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:32:
[...]

Nice! Welke conditie en float? Wingman heeft een eigen Elo, volgens mij werk je daar met levels ofzo. Heb het zelf maar 2x gespeeld maar vind 5v5 toch leuker

[...]
Minimal wear, float is denk ik de wear rating? Dat is 0.083254576

Steam: MisterEagleNL | Battlenet: MisterEagle#2345

• renio
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-01 09:46
ik speelde vroeger geregeld Counter-Strike Source en afgelopen weken terug beetje opgepikt als tijdverdrijf(heb indruk dat het quasi dood is qua multiplayer community... niet verwonderlijk na al die tijd) ... nu zie ik dit over CS:GO en vraag ik me af of dat beetje leuk spelen is of zit 't vol cheaters en dergelijk gespuis ? :+

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:06
quote:
renio schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:25:
ik speelde vroeger geregeld Counter-Strike Source en afgelopen weken terug beetje opgepikt als tijdverdrijf(heb indruk dat het quasi dood is qua multiplayer community... niet verwonderlijk na al die tijd) ... nu zie ik dit over CS:GO en vraag ik me af of dat beetje leuk spelen is of zit 't vol cheaters en dergelijk gespuis ? :+
Vol is een overstatement, je komt regelmatig irritante teammates tegen en af en toe een cheater maar het valt allemaal wel mee hoor, de meeste games zijn normaal en de community is niet meer toxic dan andere games.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14:19

Jorissie87

No diggity

quote:
Bij iedere game zit een community waar rotte appels tussenzitten. Af en toe kom je cheaters of toxic players tegen. Het advies is daarom om zoveel mogelijk pre-made met vrienden te spelen. Als je soloqued kun je fijne teammates toevoegen om zo je vriendenlijst wat uit te breiden als je IRL friends niet online zijn of geen CSGO spelen. Als je toxic spelers tegenkomt in de tegenpartij is dit vaak alleen maar gunstig omdat dit jouw winkans vergroot (en je kunt ze altijd muten). Wat betreft cheaters kun je pech hebben, gewoon reporten en hopen op het beste!

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• pineapple23
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 19-08 16:01
quote:
Als je Matchmaking gaat spelen heb je met 1 op de 6 matches te maken met hackers.
https://csgostats.gg/player/76561197987771199#/matches

Ik speelde een tijdje FaceIT premium en dat was goed te doen, maar de laatste tijd speel ik veel meer PUBG.

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:53
De remake van de_dust 2 is klaar en komt binnenkort in een beta release (deze week?).
quote:
Coming soon for testing in CS:GO’s next beta depot: an updated, refined version of its most iconic map – Dust2.

https://twitter.com/csgo_dev/status/917509823633154048

Grim wijzigde deze reactie 10-10-2017 11:56 (25%)

Steam: Grim

quote:
pineapple23 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Als je Matchmaking gaat spelen heb je met 1 op de 6 matches te maken met hackers.
https://csgostats.gg/player/76561197987771199#/matches

Ik speelde een tijdje FaceIT premium en dat was goed te doen, maar de laatste tijd speel ik veel meer PUBG.
Ik ben in de afgelopen maanden meer cheaters in faceitpremium tegen gekomen dan in MM, NA terzijde gelaten, dat is een cheatfest. Maar in EU valt het me echt enorm mee.

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

• renio
merci voor de feedback... heb voor amper 9 eurootjes CS:GO bijgekocht... damn.. dat is wel wennen .. ben precies weer een noob haha :)
om er terug wat in te komen zou het fijn zijn om een goede server (CTs vs Ts, dust2) aangeraden te krijgen.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon HS DM gaan spelen op Dust2. Dat soort servers zijn er genoeg. Daar kun je lekker wennen aan de mechanics. Als het je even te veel wordt (op die DM servers ligt je kop er binnen enkele seconden af) dan download je een paar workshop maps: Aim botz, en fast reflex / aim training. Zijn zat oefenmaps te vinden in de workshop.

Veel plezier met CSGO iig! Voor die paar euro kun je hem inderdaad niet laten liggen.

Ben benieuwd naar de Dust2 remake en wat ze er van hebben weten te maken. Vraag mij ook af of dat weer een boost gaat geven aan de playerbase. Is namelijk een erg geliefde (en gehaatte) map. Je zou denken dat mensen die wel weer even willen checken.

DAMAGE wijzigde deze reactie 10-10-2017 14:49 (15%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• renio
quote:
DAMAGE schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:49:
Gewoon HS DM gaan spelen op Dust2. Dat soort servers zijn er genoeg. Daar kun je lekker wennen aan de mechanics. Als het je even te veel wordt (op die DM servers ligt je kop er binnen enkele seconden af) dan download je een paar workshop maps: Aim botz, en fast reflex / aim training. Zijn zat oefenmaps te vinden in de workshop.

Veel plezier met CSGO iig! Voor die paar euro kun je hem inderdaad niet laten liggen.

Ben benieuwd naar de Dust2 remake en wat ze er van hebben weten te maken. Vraag mij ook af of dat weer een boost gaat geven aan de playerbase. Is namelijk een erg geliefde (en gehaatte) map. Je zou denken dat mensen die wel weer even willen checken.
thanks voor de tips...
ik speel momenteel vooral op DM servers maar ben gewoon om DM te spelen op CS:Source waarbij je wel in team DM speelt en niet individueel tegen elkaar (is dat 'teamcollision'? sorry.. ben echt niet thuis in de hippe termen wat dat betreft). Zoals ik nu DM speel in CS:GO wordt m'n kop er idd om de paar seconden afgeknald en 'schiet' 't niet echt op. Ben dus op zoek naar server waar je DM speelt, niet individueel tegen elkaar maar in team-verband en zeker al niet op willekeurige plek respawnt ... jezus christ bloed irritant.
Dus bij voorkeur specifiek aan te raden server :9
quote:
renio schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

thanks voor de tips...
ik speel momenteel vooral op DM servers maar ben gewoon om DM te spelen op CS:Source waarbij je wel in team DM speelt en niet individueel tegen elkaar (is dat 'teamcollision'? sorry.. ben echt niet thuis in de hippe termen wat dat betreft). Zoals ik nu DM speel in CS:GO wordt m'n kop er idd om de paar seconden afgeknald en 'schiet' 't niet echt op. Ben dus op zoek naar server waar je DM speelt, niet individueel tegen elkaar maar in team-verband en zeker al niet op willekeurige plek respawnt ... jezus christ bloed irritant.
Dus bij voorkeur specifiek aan te raden server :9
Dat doen we tegenwoordig via matchmaking. Lees aub even de openingspost, daar staan bijna al je vragen al beantwoord. _/-\o_

edit: nieuwe versie dust 2 te spelen via beta.

Persoonlijke mening so far, "ok". 't ziet er allemaal wat mooier uit, maar ik vind nog steeds dat CS dat niet nodig heeft, en mn fps is ~100 lager dan op cache (offline server zonder bots). De map zelf is nauwelijks veranderd behalve dat valve natuurlijk weer allerlij skilljumps en movement dingen eruit haalt zonder wss te weten dat ze het doen |:(

merryb wijzigde deze reactie 11-10-2017 11:00 (19%)

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Nieuwe map kan hier bezichtigd worden:

http://www.counter-strike.net/dust2/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Grim
quote:
merryb schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

De map zelf is nauwelijks veranderd behalve dat valve natuurlijk weer allerlij skilljumps en movement dingen eruit haalt zonder wss te weten dat ze het doen |:(
quote:
Dust II has evolved over the years into one of the most balanced and iconic CS:GO maps around. With this in mind, we set out to refine it further rather than performing a wholesale redesign. Your beta feedback will help us check if our initial goals were appropriate, have been realized and what the next steps are.

After getting feedback on the visual upgrade, what would you like to see next as the map continues its evolution? We want to hear from you.
Stuur je feedback door zou ik zeggen. Of zet het in de megathread op reddit. ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nice ben wel benieuwd naar de remake van Dust2 hoor. Vanavond maar eens uitzoeken hoe ik die beta geïnstalleerd krijg. Moet je via Steam aangeven meen ik? We wachten toch al een tijdje op deze map. Als ik de screenshots zo zag is het alleen optisch wat mooier allemaal, maar hebben ze bijvoorbeeld mid doors nog steeds niet aangepast? Ben benieuwd of je daar nog steeds doorheen kunt awpen aan het begin van de ronde. Dat is toch wel vervelend als CT dat je daar al een smoke of een nade op moet 'wasten' en vervolgens alsnog getagged kunt worden in de eerste 3 seconden van de ronde.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:53:
Nice ben wel benieuwd naar de remake van Dust2 hoor. Vanavond maar eens uitzoeken hoe ik die beta geïnstalleerd krijg. Moet je via Steam aangeven meen ik? We wachten toch al een tijdje op deze map. Als ik de screenshots zo zag is het alleen optisch wat mooier allemaal, maar hebben ze bijvoorbeeld mid doors nog steeds niet aangepast? Ben benieuwd of je daar nog steeds doorheen kunt awpen aan het begin van de ronde. Dat is toch wel vervelend als CT dat je daar al een smoke of een nade op moet 'wasten' en vervolgens alsnog getagged kunt worden in de eerste 3 seconden van de ronde.
Ikzelf zou het jammer vinden als dit verdwijnt. Ik vond de battle op mid altijd heel gaaf aan Dust_2 en imo ook een van de redenen waarom dit de beste map is. De strijd om wie de beste awper heeft en de controle op mid kan veroveren. Als je dat voor elkaar kon krijgen heb je gelijk zoveel meer mogelijkheden qua tactics. Daarnaast biedt het veel mogelijkheden voor rushes, slowplays, fakes, lurks, popflashes en smokes. Dust2 wordt echt heel anders als Mid doors groter zouden zijn en je niet in 1 rechte lijn naar T-spawn kon kijken!

Update: de map net even kunnen bekijken, bijna geen veranderingen maar vooral opgepoetst. Overall niet ontevreden maar wil het nog niet echt een verbetering noemen. Veel kleine foutjes nog wel aanwezig, vooral met de nieuwe playermodels (als je de "donkere" terrorist bent zijn je armen blank voor de speler en voor alle andere spelers zijn je vingers ook gewoon nog blank). Het is nog een beta dus er zullen nog wat bugs uitgehaald worden.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 11-10-2017 17:44 (15%)

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 16GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Ikzelf zou het jammer vinden als dit verdwijnt. Ik vond de battle op mid altijd heel gaaf aan Dust_2 en imo ook een van de redenen waarom dit de beste map is. De strijd om wie de beste awper heeft en de controle op mid kan veroveren. Als je dat voor elkaar kon krijgen heb je gelijk zoveel meer mogelijkheden qua tactics. Daarnaast biedt het veel mogelijkheden voor rushes, slowplays, fakes, lurks, popflashes en smokes. Dust2 wordt echt heel anders als Mid doors groter zouden zijn en je niet in 1 rechte lijn naar T-spawn kon kijken!
Ik had graag een mogelijkheid gezien voor de CT's om langs mid doors te kunnen lopen zonder door een AWP getagged of direct gekilled te worden. Je moet nu als CT persee een smoke of een nade gebruiken (die je dus niet meer later in de game zou kunnen gebruiken) om mensen op B te krijgen. En zelfs al doe je dat dan nog word je met enige regelmaat getagged als je naar B wilt gaan. Al direct in het begin van de ronde. Dat is niet echt helemaal fair.

Inderdaad, niet echt veel veranderd aan de map. Maar er zijn wel wat aanpassingen die er voor zorgen dat we wat nieuwe flashes en smokes moeten gaan leren. Had net al even zitten klooien, kan gelukkig nog steeds Xbox smoken vanuit lower :) En zo zijn er nog een paar handige smokes die ik nog even moet proberen. Crossing smoke gooide ik altijd op een bepaalde plek, dat kan nu niet meer. Moet dus ook een nieuwe voor komen. Ach houdt ons van de straat :Y)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dusssss. Gister is de nieuwe Dust2 gereleased. Wat vinden we er tot nu toe van? Is wel even wennen, maar is wel leuk om weer een oude map naar een nieuwe standaard gezet te zien worden.

Enige echte minpunt wat ik kan vinden is dat de T models soms niet echt opvallen bij de kleuren van de gebouwen. Zouden ze wel iets beter kunnen doen. En jammer dat ze de CT models nog niet aangepast hebben.

quote:
DAMAGE schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:40:
Dusssss. Gister is de nieuwe Dust2 gereleased. Wat vinden we er tot nu toe van? Is wel even wennen, maar is wel leuk om weer een oude map naar een nieuwe standaard gezet te zien worden.

Enige echte minpunt wat ik kan vinden is dat de T models soms niet echt opvallen bij de kleuren van de gebouwen. Zouden ze wel iets beter kunnen doen. En jammer dat ze de CT models nog niet aangepast hebben.
Ik ben kleurenblind, en dust 2 was veruit mn slechste map vanwege dat, en het is alleen maar erger nu. Mooie map, maar ik ga 'm niet spelen tenzij het niet anders kan. :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damn, ja dat schiet echt niet op dan. Weet je nog dat 'we' vroegah zaten te zeuren in Dust2 om de fog/dust in de map en dat alles minder zichtbaar was daardoor? Heeft Vavlo destijds gefixt. En guess what? In de nieuwe Dust2 hebben ze het er weer terug in gestopt. Ook dat helpt niet echt mee voor dat soort problemen.

Ik heb ook een beetje een haat/liefde verhouding met de map. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee. De map op zich is leuk om te spelen, maar je komt er verre weg de meest shady players op tegen. Trek een Overwatchje open en 9 van de 10 keer is het die map. Ben wel benieuwd hoeveel spelers er terug komen voor deze remake. Én ben óók wel benieuwd hoe en wanneer Dust2 weer naar active duty geplaatst gaat worden en hoe dat gaat uitpakken voor de major in Januari.

• Grim
quote:
DAMAGE schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:48:
Ik heb ook een beetje een haat/liefde verhouding met de map. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee. De map op zich is leuk om te spelen, maar je komt er verre weg de meest shady players op tegen. Trek een Overwatchje open en 9 van de 10 keer is het die map. Ben wel benieuwd hoeveel spelers er terug komen voor deze remake.
Dat heeft toch niets met de map te maken? Het is veruit de bekendste map en wordt in talloze games, al dan niet, klakkeloos gekopieerd. Als al die cheatende oostblokkers nu plots overschakelen op jouw favoriete map om daar te gaan cheaten. Vind je die map dan plots ook niet meer leuk?
quote:
Én ben óók wel benieuwd hoe en wanneer Dust2 weer naar active duty geplaatst gaat worden en hoe dat gaat uitpakken voor de major in Januari.
Er is nog niets bekend wanneer D2 terug in de active rotation komt. Gaat nog wel even duren zoals met Nuke/Inferno destijds.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Grim schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:45:
[...]

Dat heeft toch niets met de map te maken? Het is veruit de bekendste map en wordt in talloze games, al dan niet, klakkeloos gekopieerd. Als al die cheatende oostblokkers nu plots overschakelen op jouw favoriete map om daar te gaan cheaten. Vind je die map dan plots ook niet meer leuk?
Ja en nee heeft het met de map te maken. Nee, de map kan er inderdaad niets aan doen dat mensen die map uit kiezen als je dat bedoelt. Klopt, eens. Maar de map is wel erg open en leent zich er dus ook heel erg goed voor. Vind ik de map minder leuk? Nee. Maar ik vind het wel minder leuk om de map te spelen daardoor.
quote:
Er is nog niets bekend wanneer D2 terug in de active rotation komt. Gaat nog wel even duren zoals met Nuke/Inferno destijds.
Klopt, denk dat er ook nog wel het nodige getweakt gaat worden, al moet ik toegeven dat ik erg content ben met die spiral stairs in lower naar upper. Buttery smooth! Je zou toch bijna wel verwachten dat de nieuwe Dust2 een rol van betekenis gaat krijgen met de komende major. Kan nog wel eens interessant gaan worden.

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-08 10:42
Ik heb een rare soort acceleration. Dit staat uit in zowel mijn Razer instellingen als de CS GO instellingen.
Maar als ik de muis heel lichtjes beweeg om bijvoorbeeld precies te aimen, verschuift hij echt MINIMAAL. Te weinig in verhouding tot andere bewegingen. Als ik RAW mouse input aanvink heb ik er geen last van. Maar dan pakt hij mijn 800 DPI instellingen van Razer niet. Iemand een oplossing voor dit probleem? Had er bij mijn vorige razer geen problemen mee.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-08 21:39
Is het normaal dat je soms een fps drop en daardoor stutter krijgt? Ik heb om de paar minuten een zeer lichte stutter en soms iets meer. Maakt niet uit of er een fps cap aan staat en hrtf aan en uit lijkt ook niet echt te schelen.

i7 8700k met 1070... Zou toch niet hoeven lijkt me.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• KevinBel
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-08 15:17
quote:
Sj44k13 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:35:
Is het normaal dat je soms een fps drop en daardoor stutter krijgt? Ik heb om de paar minuten een zeer lichte stutter en soms iets meer. Maakt niet uit of er een fps cap aan staat en hrtf aan en uit lijkt ook niet echt te schelen.

Volgens mij had ik dat ook, met i7 2600k met rx480.
Had ik nadat ik overgestapt ben op Windows10 en die rare xbox overlay kwam.
Die uitgeschakeld en CS:GO opnieuw gedownload/geinstalleerd.
Is zo goed als weg bij mij. Ik had hele korte freezes tussendoor.

KevinBel wijzigde deze reactie 31-10-2017 14:52 (32%)

Xbox360 Pro / PC1 / PC2

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Sj44k13 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:35:

Misschien moet je proberen om je sound cache te rebuilden. Klinkt gek, maar dit verhelpt vaak dit soort rare issues.

in console intikken:
code:
1
2
snd_updateaudiocache
snd_rebuildaudiocache

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Eerste reacties?

Jorissie87 wijzigde deze reactie 14-11-2017 18:44 (12%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Denk dat het zich nog uit moet kristalliseren want de eerste pot die ik gister prime speelde met die trust shit kwamen wij al tegen een cheater te zitten. We moesten er wel om lachen. De volgende pot hadden we wel dik gewonnen.

DAMAGE wijzigde deze reactie 15-11-2017 14:12 (12%)

• UNB1337
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-02-2018
Even een vraagje of het volgende wel vaker voorkomt...

Vorige week was ik bezig met MM en zag ik het volgende in mijn team

Zoals je kunt zien was 1 amper te zien en de ander gedeeltelijk. Ik heb een report aangemaakt en ze proberen weg te voten maar dat wou de rest van het team helaas niet. Ik heb dus de rest van de match nagenoeg passief "meegespeeld",dat wil zeggen, alleen in actie komen als die 2 uitgeschakeld zijn.

Geen leuke match maar is dit vaak voorkomend ?

stuck in Silver Hell

• Xant0r
  • Laatst online: 18-08 17:50
quote:
UNB1337 schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:23:
Even een vraagje of het volgende wel vaker voorkomt...

Vorige week was ik bezig met MM en zag ik het volgende in mijn team

[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals je kunt zien was 1 amper te zien en de ander gedeeltelijk. Ik heb een report aangemaakt en ze proberen weg te voten maar dat wou de rest van het team helaas niet. Ik heb dus de rest van de match nagenoeg passief "meegespeeld",dat wil zeggen, alleen in actie komen als die 2 uitgeschakeld zijn.

Geen leuke match maar is dit vaak voorkomend ?
Lijkt me eerder een probleem met jouw drivers/videokaart, niet zo gek dat kickvote dan niet door komt :)

• UNB1337
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-02-2018
Het lijkt me sterk w.b.t. de drivers/vidkaart, dan zou ik het toch vaker en eerder moeten hebben gezien. Helaas kan ik de replay niet meer downloaden.......

stuck in Silver Hell

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-08 09:05

hexta

M-Stinos

quote:
DAMAGE schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:12:
Denk dat het zich nog uit moet kristalliseren want de eerste pot die ik gister prime speelde met die trust shit kwamen wij al tegen een cheater te zitten. We moesten er wel om lachen. De volgende pot hadden we wel dik gewonnen.
Hier hetzelfde. Tot nu toe 5 potten gespeeld. Cheaters, smurfs, waarna niemand bij ons meer Trust wil spelen.
Terug naar prime.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• dannbla
  • Laatst online: 11:56
Vandaag sinds tijden MM weer eens opgestart, gelijk een potje met liquid pimp! AWP Flicks 8)7

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Xant0r
quote:
UNB1337 schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:07:
Het lijkt me sterk w.b.t. de drivers/vidkaart, dan zou ik het toch vaker en eerder moeten hebben gezien. Helaas kan ik de replay niet meer downloaden.......
In 2013 was het ooit een probleem waarbij cheaters een andere model konden nemen, dit is sindsdien al lang gefixed. Heb het zelf nog nooit meegemaakt en de mensen waar ik mee speel ook niet. Lijkt me dus stug dat het een cheat is.

Hadden de mensen in jouw team hetzelfde probleem bij die persoon? Waarom wilden ze niet kicken?

Xant0r wijzigde deze reactie 27-11-2017 16:18 (8%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

H
quote:
hexta schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:51:
[...]

Hier hetzelfde. Tot nu toe 5 potten gespeeld. Cheaters, smurfs, waarna niemand bij ons meer Trust wil spelen.
Terug naar prime.
Heb het ook nog een zooi games de kans gegeven maar blijf maar hele moeizame potten houden tegen uber pro's die precies weten welke site je wilt gaan enteren. Heb zo'n idee om CSGO maar even een tijdje links te laten liggen tot het gefixed is. iig MM dan. Het is gewoon echt niet meer een leuke ervaring voor mij en veel anderen. Zag op Reddit ook al mensen die hetzelfde hebben helaas.

• Xant0r
Maar is het niet zo dat als je zelf geen trusted speelt je ook geen trusted level kan opbouwen? M.a.w down the road alleen maar in je nadeel?

• hexta
  • Laatst online: 21-08 09:05

hexta

M-Stinos

quote:
DAMAGE schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:46:
H
[...]

Heb het ook nog een zooi games de kans gegeven maar blijf maar hele moeizame potten houden tegen uber pro's die precies weten welke site je wilt gaan enteren. Heb zo'n idee om CSGO maar even een tijdje links te laten liggen tot het gefixed is. iig MM dan. Het is gewoon echt niet meer een leuke ervaring voor mij en veel anderen. Zag op Reddit ook al mensen die hetzelfde hebben helaas.
Je kan nog steeds gewoon voor prime kiezen ipv trust he? :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Dit weekend weer een aantal potjes gedaan. Kwamen uiteindelijk met een spinbotter in het team. Bleek dat hij op Trust ipv Prime stond. Maar weer teruggezet naar Prime en sindsdien weer nergens last van (in ieder geval geen 100% cheaters, alleen twijfelgevalletjes).

Wordt wel altijd chagrijnig van een tegenpartij die op jou gaat lopen flamen als je een cheater in je team hebt. Ik report altijd (iedere ronde) en zit gewoon de match uit maar krijg altijd naar mijn hoofd geslingerd dat wij geen haar beter zijn omdat we niet kicken. Probleem daarmee is dat wanneer je de cheater kickt hij niet geconvict kan worden en je de match met 5 vs 4 voortzet, dat win je dus zelden! De loss telt voor hen toch niet als er een ban is vergeven maarja dat snappen veel mensen blijkbaar niet.

Vraagje hierover; klopt het dat de "win" dankzij een cheater alleen niet telt voor de mensen die queued zijn met de cheater en wel telt voor de overige teammates?

Een dag later overigens nog eens op de profielpagina van de cheater gekeken en toen was hij al gebanned, valt mij niets tegen! Dacht altijd dat dat langer duurde.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 29-11-2017 10:20 (8%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
hexta schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:34:
[...]

Je kan nog steeds gewoon voor prime kiezen ipv trust he? :)
Je hebt gelijk, dat maar eens proberen dan inderdaad! Kijken of dat voor mij ook betere game ervaring geeft. Had Volvo niet aangegeven dat je ook contact met ze moest opnemen als je slechte ervaringen had met Trust? Nu weet ik niet hoeveel zoden dat aan de dijk zal zetten :+

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:12
Ben ook weer beetje begonnen met CS:GO (Vooral Deathmatch), heb CS Beta 1 tm 1.3 vrij actief gespeeld (7-8+ uur per dag)...

Ben eigenlijk vooral op zoek naar mensen die in teambasis spelen. Vroeger had je clans die Clanwars deden, maar zoiets kan ik nu eigenlijk helemaal niet meer vinden :/

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• steineken
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:35
quote:
RedHat schreef op zondag 10 december 2017 @ 01:22:
Ben ook weer beetje begonnen met CS:GO (Vooral Deathmatch), heb CS Beta 1 tm 1.3 vrij actief gespeeld (7-8+ uur per dag)...

Ben eigenlijk vooral op zoek naar mensen die in teambasis spelen. Vroeger had je clans die Clanwars deden, maar zoiets kan ik nu eigenlijk helemaal niet meer vinden :/
Ik speel heel af en toe, ben bij 1.4 begonnen en jaren niet gespeeld. Speel nu 1 a 2 avonden in de week sinds en paar weekjes. Stuur maar een PM met je steam als ik je toe moet voegen.

• tobasfxp
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-08 16:46
Ik speel sinds een paar maanden ook weer regelmatig CS:GO.
In het verleden eigenlijk alle Counter-strike versies gespeeld
Ben bijna dagelijks online voor een paar potjes deathmatch en casual.
Stuur maar een PM als ik je moet toevoegen.

Tobas

tobasfxp wijzigde deze reactie 12-12-2017 16:52 (14%)

• steineken
  • Registratie: oktober 2012
quote:
tobasfxp schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:51:
Ik speel sinds een paar maanden ook weer regelmatig CS:GO.
In het verleden eigenlijk alle Counter-strike versies gespeeld
Ben bijna dagelijks online voor een paar potjes deathmatch en casual.
Stuur maar een PM als ik je moet toevoegen.

Tobas
Ik ga vanavond met een maat van mij spelen, stijnremco is mijn gebruikersnaam.

• RedHat
Hoe lang duurt een ban op CS:GO?

Echt de meest retarted competive match ooit gehad... 3 gasten leavde, dus kregen 3 bots in het team, waarvan 1 bot het niveau had van een windei.

Ik kon niets coveren omdat die bot steeds voor mij ging staan en niets deed. Ook al kwam er een vijand hij schoot niet, deed gewoon niets behalve elke keer voor mij staan :/

Dus dacht volgende ronde kill ik hem @ start dan kan ik iig vijanden omleggen (En dat ging erg lekker, elke ronde 3-4 man van het opposing team :9 ). Maar doordat ik die bot kill die niets deed behalve voor mij staan heb ik een ban gekregen _/-\o_

Zelfs opposing team zei elke keer 'wtf is that bot doing'... Wat een game 8)7

edit: Na restarten van CS:GO zie ik staan dat het een half uur ban was. Valt nog mee met de tijd dus. Waarom niet gewoon een optie om met of zonder bots te spelen als iemand leaved in competitive match? Nu wordt ik gekickt zit die gast met 4 bots :X Volgende keer dus gewoon match leaven (ook al staat daar ook een penalty voor; of krijg je daar ook een ban voor? 8)7 )

RedHat wijzigde deze reactie 13-12-2017 19:24 (21%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
RedHat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:20:
Hoe lang duurt een ban op CS:GO?

Echt de meest retarted competive match ooit gehad... 3 gasten leavde, dus kregen 3 bots in het team, waarvan 1 bot het niveau had van een windei.

Ik kon niets coveren omdat die bot steeds voor mij ging staan en niets deed. Ook al kwam er een vijand hij schoot niet, deed gewoon niets behalve elke keer voor mij staan :/

Dus dacht volgende ronde kill ik hem @ start dan kan ik iig vijanden omleggen (En dat ging erg lekker, elke ronde 3-4 man van het opposing team :9 ). Maar doordat ik die bot kill die niets deed behalve voor mij staan heb ik een ban gekregen _/-\o_

Zelfs opposing team zei elke keer 'wtf is that bot doing'... Wat een game 8)7

edit: Na restarten van CS:GO zie ik staan dat het een half uur ban was. Valt nog mee met de tijd dus. Waarom niet gewoon een optie om met of zonder bots te spelen als iemand leaved in competitive match? Nu wordt ik gekickt zit die gast met 4 bots :X Volgende keer dus gewoon match leaven (ook al staat daar ook een penalty voor; of krijg je daar ook een ban voor? 8)7 )
Je kan wegens verschillende redenen een tijdelijk ban krijgen. In essentie is dit altijd door gedrag waar je team de nadelen van ondervind. Dit is door het verlaten van een competitive match (en niet terugkomen binnen een aantal minuten), doordat je teveel teamdamage geeft, door 3 teamkills te maken (ook al zijn ze alle 3 1hp) of door een enkele teamkill direct aan het begin van de ronde (dus pas op als je middoors awpt als Terrorist en een teammate springt voor je awp om suicide te rushen!). Daarnaast kun je ook in overwatch een tijdelijke ban krijgen voor griefing, bijvoorbeeld door teammates te blokken of continue afk te zijn.

Tijdelijke bans (of cooldowns) lopen op naarmate je ze vaker krijgt. De eerste is slechts een halfuur. Binnen dat halfuur kun je wel gewoon csgo spelen maar geen matchmaking. De volgende cooldown is 2 uur gevolgd door 24 uur en een week. Naarmate je gedurende een week na afloop van je cooldown weer "gedraagt" zakt je cooldown level (dit zie je nergens terug overigens).

Wat betreft de bots maakt valve die expes zo "dom". Als je goede bots hebt dan kun je altijd een slechte speler kicken en de bot het over laten nemen. Ook luisteren bots niet altijd naar jouw callouts, anders kun je je slechtste speler kicken, je bot op spawn laten wachten en de beste speler 2 levens geven wat ook oneerlijk voordeel is. Er is geen mogelijkheid om "zonder bots" te spelen. Zodra een speler vertrekt (uit zichzelf of door een kick) wordt deze plek ingevuld door een bot in de volgende ronde.

Ik zou niet weten waarom je die bots niet zou willen overigens want als er nog eentje in leven is wanneer een teammate (of jijzelf) dood is kun je de bot overnemen en heb je nog een kans die ronde. Je moet echter niet verwachten dat de bots de ronde voor je gaan winnen

Als je echt het idee hebt de match te gaan verliezen kun je altijd nog een vote doen om je terug te trekken van de match. Dat kan alleen als een teammate definitief uit de server is. Als al je overgebleven teammates voor stemmen stopt de match direct en telt dit als een loss. Het is in ieder geval beter dan alle 16 verliezende rondes uit te zitten en niet kunnen leaven wegens kans op een ban.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 14-12-2017 09:13 (8%)

• RedHat
quote:
Jorissie87 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:04:
[...]

Ik zou niet weten waarom je die bots niet zou willen overigens want als er nog eentje in leven is wanneer een teammate (of jijzelf) dood is kun je de bot overnemen en heb je nog een kans die ronde. Je moet echter niet verwachten dat de bots de ronde voor je gaan winnen
Hier was ik mij niet van bewust. Die bots waren ook steeds als eerste dood, maar het irritante is dat ze in elke Line of Fire gingen staan waardoor je niet kon schieten en je vijand gewoon makkelijk de tijd had om te 2-tappen aangezien die bot niet schoot (Die aimde ook hele tijd naar het plafond 8)7 )

Best wel frustrerend dat je een competitive match start, binnen 1 minuut 3 man weg gaan en je een team hebt met alleen maar bots. Het ging nog redelijk gelijk op alleen doordat ik een paar keer de enemy niet kon headshotten omdat de bot voor mij ging staan was redelijk teleurstellend, omdat dat misschien het cruciale punt kostte.

Die gebugde / rare bot die elke keer naar het plafond aimde, niet schoot, en elke keer voor iedereen liep afmaken leek mij een redelijke optie aangezien dat gewoon punten kostte. Beetje jammer van de ban en dat de laatste me 4 bots door kon gaan, alleen ik snap ook wel dat valve de situatie niet op afstand in kan schatten. Wel een beetje harsch. Nu dus gewoon matches uitzitten ook al ben je in je eentje tegen een volledig team 8)7 en als je een bot hebt die raar doet / gebugged is hem gewoon zijn gang laten gaan en dan maar paar keer extra dood gaan.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
RedHat schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:11:
[...]

Hier was ik mij niet van bewust. Die bots waren ook steeds als eerste dood, maar het irritante is dat ze in elke Line of Fire gingen staan waardoor je niet kon schieten en je vijand gewoon makkelijk de tijd had om te 2-tappen aangezien die bot niet schoot (Die aimde ook hele tijd naar het plafond 8)7 )

Best wel frustrerend dat je een competitive match start, binnen 1 minuut 3 man weg gaan en je een team hebt met alleen maar bots. Het ging nog redelijk gelijk op alleen doordat ik een paar keer de enemy niet kon headshotten omdat de bot voor mij ging staan was redelijk teleurstellend, omdat dat misschien het cruciale punt kostte.

Die gebugde / rare bot die elke keer naar het plafond aimde, niet schoot, en elke keer voor iedereen liep afmaken leek mij een redelijke optie aangezien dat gewoon punten kostte. Beetje jammer van de ban en dat de laatste me 4 bots door kon gaan, alleen ik snap ook wel dat valve de situatie niet op afstand in kan schatten. Wel een beetje harsch. Nu dus gewoon matches uitzitten ook al ben je in je eentje tegen een volledig team 8)7 en als je een bot hebt die raar doet / gebugged is hem gewoon zijn gang laten gaan en dan maar paar keer extra dood gaan.
Tja welkom in de wereld van competitive csgo. Als jij underperformed kunnen je teammates alsnog voor de overwinning zorgen maar het werkt ook andersom. Als je toxic teammates hebt, mensen die continu AFK zijn, leaven of totaal niet met het team samenwerken ben je de sigaar. Zeker op hogere ranks ga je daar de nadelen van ondervinden. Daarom raad ik je ook af om solo in matchmaking te gaan maar met vrienden een lobby aan te maken en met hen te spelen. Dan weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt! Als je te weinig vrienden hebt die csgo spelen of online zijn kun je naar de discordserver gaan en kijken of daar mensen online zijn. Ook kun je fijne teammates (of tegenstanders) toevoegen op steam en met hen verder spelen!

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 18-08 08:33
Ben tegenwoordig ook weer zeer actief. Zou graag wat meer in teamverband spelen, mocht iemand zich geroepen voelen... Op de Discord van Tweakers zitten er weinig CSGO'ers.

PC: Aorus Elite X570 - R7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 + SSD upgrade // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Dreifarben schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:16:
Ben tegenwoordig ook weer zeer actief. Zou graag wat meer in teamverband spelen, mocht iemand zich geroepen voelen... Op de Discord van Tweakers zitten er weinig CSGO'ers.
Je kan me adden, steamID 76561198094244646. M'n rank is LE/LEM

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 18-08 08:33
Tegenwoordig geven mijn Stattrak wapens regelmatig "user unknown" of registreren ze mijn kills niet meer... Nog mensen met problemen?

PC: Aorus Elite X570 - R7 3700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 + SSD upgrade // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

• Inrage
  • Laatst online: 15:15
Zo, gisteren zag ik op Vice TV plots de live uitzending van de ELEAGUE Major 2018, dat was al het interessantste wat er dit jaar op TV is geweest, spannend tot het einde :D Blijkbaar ook 1.3mln viewers op Twitch.

Ik had vooral last van nostalgische gevoelens denk ik van voeger 6-8u per dag CS1.6/Source te spelen. Maar ik denk niet dat ik zo meteen de game terug ga oppikken, ben waarschijnlijk te traag geworden en het gaat lijken alsof iedereen cheat :D

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:58
Het was echt heel spannend, een hele mooie finale

• Scifo83
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 03:01
Was zo grappig die overtime op inferno :D Die lucky walk door de smoke en dan de gast met de bom neerknalle lol.

iRacing Profiel

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-08 14:33

PnD

like in Pinda ^_^

Die pot was niet normaal, gisterenavond afgehaakt omdat het te laat werd :'( , maar vanochtend nog de highlights op inferno nog gezien, wow :D

Al mijn oude & nieuwe systemen

• danoontjeh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-08 22:20
Wat een match was dat zeg, ik had verwacht dat FaZe het zou winnen, en na de eerste map leek dat wel goed te komen. Vervolgens werden ze vernietigd in de 2e map. De 3e map was nog vrij nipt, maar Cloud9 had een welverdiende overwinning. Het viel mij op dat Karrigan in de laatste paar rondes vrij chaotisch en willekeurig was met strats en zijn manier van spelen. Guardian heeft wel enorm gepresteerd zeg.

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Hele vette match idd en bizar veel kijkers, zag op Twitch bijna de 1.1 miljoen aangetikt worden. Leuk ook dat het een close call was, een finale die overweldigend 2-0 geworden wordt is geen leuke finale over het algemeen. C9 heeft de overwinning ook wel verdiend maar vraag me af in hoeverre het thuisvoordeel een rol heeft gespeeld (als het hele publiek meejuicht voor jou).

Speel zelf niet heel veel csgo meer, de afgelopen 2 maanden nog geen 4 uur gespeeld. Was daarom ook van plan mijn skins te verkopen (howl, fireserpent, bayonet fade e.d.) maar zat nog te wachten op het juiste moment. Nu met deze major leeft de community weer op dus alles op OPSkins gezet en ben nu al bijna alles alweer kwijt, toch een leuk extra zakcentje (EUR 1500,-) zeker aangezien ik de skins destijds voor nog geen 400 heb gekocht :').

• Grim
quote:
Scifo83 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:55:
Was zo grappig die overtime op inferno :D Die lucky walk door de smoke en dan de gast met de bom neerknalle lol.
Dat was alles behalve een lucky walk van Niko. Was heel slim en goed gespeeld van hem. Dat de laatste persoon zo ver achter was EN de bom had, daar had hij dan wel geluk mee.

Als dat niet was gebeurd zat de kans er redelijk in dat C9 die ronde zou winnen. Na de bom drop in het begin van banana met de andere 4 spelers al praktisch op B-site was die ronde beslist in het voordeel van FaZe.

• bk1985
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:32
Speel de laatste tijd wat meer CS:GO omdat mijn zoon het ook speelt.
Laatste tijd in wingman echt he-le-maal ziek van de cheatende russen en ander oost-europees volk.
Mijn account is prime maar die van mijn zoon nog niet. Is het zo dat dit beter wordt zodra hij ook prime is?

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:06
quote:
bk1985 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:11:
Speel de laatste tijd wat meer CS:GO omdat mijn zoon het ook speelt.
Laatste tijd in wingman echt he-le-maal ziek van de cheatende russen en ander oost-europees volk.
Mijn account is prime maar die van mijn zoon nog niet. Is het zo dat dit beter wordt zodra hij ook prime is?
Als een van jullie twee geen prime heeft dan spelen jullie gewoon op non-prime servers, ik merk ook dat met prime het aantal cheaters echt een stuk minder is dus het is een groot verschil.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
markdm schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Als een van jullie twee geen prime heeft dan spelen jullie gewoon op non-prime servers, ik merk ook dat met prime het aantal cheaters echt een stuk minder is dus het is een groot verschil.
Ik heb twee accounts 1 main met prime en een "smurf" voor als er geen vrienden online zijn zonder prime. Als ik MM ga met dat 2e account zit ik 50% van de keren met, of tegen, cheaters in de server. Bij Prime is dat in minder dan 10% van de keren (voor zover ik kan beoordelen natuurlijk).

Heb wel gehoord dat het aantal cheaters op wingman vele malen hoger is omdat de pakkans een stuk kleiner is. Er zijn maar weinig reports te halen. Wat ook scheelt is dat het rank verschil op wingman erg groot kan zijn, zeker als je nog geen rank hebt. Als je zelf nova of lager bent dan oogt iemand die LEM of hoger is al snel als een cheater terwijl het ook een smurfer of iemand zonder wingman rank kan zijn.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 05-02-2018 11:38 (25%)

• danoontjeh
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-08 22:20
Ik merk het zelf ook, ik ben MG4 in Wingman, en als ik trust factor speel kom ik vrijwel altijd tegen een smurf of soms zelfs cheater. Erg irritant want het is erg lastig om dan nog te winnen. Prime spelen scheelt veel, dan heb ik bijna nooit last van dat soort situaties.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind het aantal cheaters de laatste tijd weer bizar hoog. De lol van MM is er voor mij iig helemaal vanaf. Ik speel het af en toe nog wel, dan gewoon voor de lol. Gister ook nog een potje weten te winnen waar een obvious cheater in zat. Maar als je echt CS wilt spelen dan kun je beter FaceIT Premium nemen en met een premade team gaan spelen. Met premium moet je wel wat betalen, maar dan heeft wel iedereen de anti cheat aan. Tuurlijk zijn er ook cheats die daar doorheen komen, maar het zullen wel wellicht een stuk minder zijn dan bij MM.

Edit: Ben wel echt benieuwd of Valve nog iets in de hoge hoed heeft zitten voor wat betreft de cheaters. Ik weet dat ze er mee bezig zijn maar ze zijn de strijd tegen cheaters al een behoorlijk lange tijd aan het verliezen. Als je ook gewoon ziet dat er lui zijn die met de meest bizarre shit weg komen. En wat voor cheats er tegenwoordig ook zijn :')

DAMAGE wijzigde deze reactie 05-02-2018 16:51 (24%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:36:
Ik vind het aantal cheaters de laatste tijd weer bizar hoog. De lol van MM is er voor mij iig helemaal vanaf. Ik speel het af en toe nog wel, dan gewoon voor de lol. Gister ook nog een potje weten te winnen waar een obvious cheater in zat. Maar als je echt CS wilt spelen dan kun je beter FaceIT Premium nemen en met een premade team gaan spelen. Met premium moet je wel wat betalen, maar dan heeft wel iedereen de anti cheat aan. Tuurlijk zijn er ook cheats die daar doorheen komen, maar het zullen wel wellicht een stuk minder zijn dan bij MM.

Edit: Ben wel echt benieuwd of Valve nog iets in de hoge hoed heeft zitten voor wat betreft de cheaters. Ik weet dat ze er mee bezig zijn maar ze zijn de strijd tegen cheaters al een behoorlijk lange tijd aan het verliezen. Als je ook gewoon ziet dat er lui zijn die met de meest bizarre shit weg komen. En wat voor cheats er tegenwoordig ook zijn :')
Eens! Zag laatst ook een video voorbij komen waarbij een cheater binnen 1 seconde de bom kon defusen. Na even googlen schijnt dat ook al ruim een jaar te bestaan.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:12 (7%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:12:
[...]

Eens! Zag laatst ook een video voorbij komen waarbij een cheater binnen 1 seconde de bom kon defusen. Na even googlen schijnt dat ook al ruim een jaar te bestaan.
[video]
LOL! Ja die zit er al een tijdje in, en je kunt dus ook de bom instant planten en die ontploft dan echt een halve seconde na de plant of zo. Echt bizar wat er allemaal kan. Check maar eens hoe sneu:

YouTube: CS:GO | Legit Hacking - Challenge Me #6 (DESERT EAGLE ONLY) // INSTA...

Edit: zie dat die in jouw filmpje ook zit. Er zijn ook cheats dat je 3rd person view hebt etc. Manman. Doet zo pijn in mijn hart om te zien dat die mooie game verpest wordt door cheaters :( Mensen die graag op het hoogste niveau willen spelen, dit niet kunnen, maar dankzij de cheats het wel kunnen. Ach ja.

DAMAGE wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:20 (16%)

• Terranova
  • Laatst online: 08:58
quote:
DAMAGE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:36:

Speel je wel op Prime dan? Ik heb er juist in de afgelopen weken eigenlijk geen een overduidelijk zien cheaten.

De default setting is iig Trust, maar dat werkt echt nog voor geen meter.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Terranova schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:29:
[...]

Speel je wel op Prime dan? Ik heb er juist in de afgelopen weken eigenlijk geen een overduidelijk zien cheaten.

De default setting is iig Trust, maar dat werkt echt nog voor geen meter.
Ik heb alles al geprobeerd. Prime, Trust, maakte voor mij eigenlijk allemaal niet zo'n verschil. Overal zitten wel cheaters. Soms cheaten ze niet eens echt blatant maar dan merk je het gewoon aan verschillende dingen zoals dat ze nooit ramp flashen als er niemand close is, maar ga je er close zitten dan wordt er geflashed. Of dat ze bepaalde spots op lopen en dan de hele site niet clearen maar direct goed pre-aimen waar iemand zit. Je merkt gewoon aan de manier hoe ze spelen dat je dat normaal gesproken niet doet. Als je al zo veel uren in die game hebt zitten dan voel je dat wel aan. 9 van de 10 keer als ik dan de demo terug kijk zie je gewoon dat ze niet zuiver zijn.

Gister ook in een supreme/global game op Mirage. Een dude die beweerde dat ie FPL speelde etc en wat dom zat te shittalken, maar door dat soort dingen gewoon door de mand viel. Kijk je vervolgens de demo terug dan zie je dat ie gewoon alles perfect weet. Gewoon echt zo stupid. En dan nog shittalken ook in de chat :')

Na die pot op een DMG alt accountje gaan spelen. Met prime. Eerste pot dik gewonnen geen stress. Tweede pot waren we weer dik aan het winnen en toen kwam in eens de cheater om de hoek kijken. Pot dus wel kunnen winnen maar dat ie op een gegeven moment er klaar mee was en ging cheaten was wel duidelijk haha!

Daarom is het voor mij eigenlijk alleen nog maar Faceit Premium. De rest is allemaal meh. Ja of je moet het spelen en als er dan weer eens zo'n kerel tussen zit je er maar niet eens meer boos om maken. Ik zeg tegenwoordig gewoon: ach ja, MM hè. Dan kun je er op wachten.

DAMAGE wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:40 (15%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
DAMAGE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:38:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd. Prime, Trust, maakte voor mij eigenlijk allemaal niet zo'n verschil. Overal zitten wel cheaters. Soms cheaten ze niet eens echt blatant maar dan merk je het gewoon aan verschillende dingen zoals dat ze nooit ramp flashen als er niemand close is, maar ga je er close zitten dan wordt er geflashed. Of dat ze bepaalde spots op lopen en dan de hele site niet clearen maar direct goed pre-aimen waar iemand zit. Je merkt gewoon aan de manier hoe ze spelen dat je dat normaal gesproken niet doet. Als je al zo veel uren in die game hebt zitten dan voel je dat wel aan. 9 van de 10 keer als ik dan de demo terug kijk zie je gewoon dat ze niet zuiver zijn.

Gister ook in een supreme/global game op Mirage. Een dude die beweerde dat ie FPL speelde etc en wat dom zat te shittalken, maar door dat soort dingen gewoon door de mand viel. Kijk je vervolgens de demo terug dan zie je dat ie gewoon alles perfect weet. Gewoon echt zo stupid. En dan nog shittalken ook in de chat :')

Na die pot op een DMG alt accountje gaan spelen. Met prime. Eerste pot dik gewonnen geen stress. Tweede pot waren we weer dik aan het winnen en toen kwam in eens de cheater om de hoek kijken. Pot dus wel kunnen winnen maar dat ie op een gegeven moment er klaar mee was en ging cheaten was wel duidelijk haha!

Daarom is het voor mij eigenlijk alleen nog maar Faceit Premium. De rest is allemaal meh. Ja of je moet het spelen en als er dan weer eens zo'n kerel tussen zit je er maar niet eens meer boos om maken. Ik zeg tegenwoordig gewoon: ach ja, MM hè. Dan kun je er op wachten.
Als ik jouw verhaal zo lees ben je dus op je main Supreme of Global maar je hebt dus ook een alternatief account als DMG wat 2/3 ranks lager is. Ik kan me goed voorstellen dat de mensen in die servers jou ook (regelmatig) van cheaten betichten. Dat komt omdat ze gewend zijn tegen hun eigen niveau te spelen dus iemand die er ineens uitspringt wordt daarmee al snel als cheater gezien. Ik speel(de) zelf op LEM niveau en als ik dan met vrienden speelde die nova zijn kwamen we ook tegen gemiddeld DMG uit. Nou, volgens die vrienden van mij cheaten die gasten allemaal terwijl het gewoon legit is. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat die gast tegen wie jij speelde gewoon extreem goed is. Ik weet zeker als je tegen een pro zou spelen en je zou niet weten wie het is dat wij ook allemaal die persoon zullen verdenken van cheats, immers wij zijn dat niveau niet gewent!

Nu zeg ik niet dat jij jezelf aanstelt of dat deze speler geen cheater was (ik was er niet bij) maar ik kaart wel aan dat niet alles cheats is wat erop lijkt. Zolang er smurfers bestaan en het niveauverschil binnen verschillende globalspelers aanwezig is zullen betere spelers nu eenmaal snel als cheaters gezien worden. Het is immers ook veel makkelijker het probleem buiten jezelf te zoeken :+

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13:57
quote:
DAMAGE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:38:
[...]

++ sluit me aan ;-)
Ik speel op Supreme(+), meestal een mix van SMFC/Global in mijn solo queue games.
Een keertje een goede nade geven of met de juiste timing pushen/peaken etc gebeurt ons allemaal wel maar als je dan achteraf een demo checked dan denk je bij jezelf ... yupla ik wist het wel :-P
quote:
Jorissie87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:22:
[...]Nu zeg ik niet dat jij jezelf aanstelt of dat deze speler geen cheater was (ik was er niet bij) maar ik kaart wel aan dat niet alles cheats is wat erop lijkt. Zolang er smurfers bestaan en het niveauverschil binnen verschillende globalspelers aanwezig is zullen betere spelers nu eenmaal snel als cheaters gezien worden. Het is immers ook veel makkelijker het probleem buiten jezelf te zoeken :+
Dit is in mijn ogen slechts gedeeltelijk correct, tot een bepaald niveau kan een speler/rank niet genoeg ervaring met de game om te kunnen zien wat al dan niet legit kan zijn. Dus dat een Nova of een DMG een LEM of hoger als cheater called is eerder gewoon salty gedrag zonder meer.
Een speler op supreme/global niveau kan nog altijd dik outplayed door een (semi)pro. Dat spreekt niemand je tegen. Met een paar duizend uurtjes op de teller voel je dat toch goed aan vind ik.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja dat is het hem ook. Als je een keertje in je kop geknalt wordt door een AK en het is een lucky shot (of gewoon een goeie shoulder peek + pre fire op een std angle), GG. prima, mijn zegen heb je. Het zijn meer de plays die ze er bij maken. Bijvoorbeeld Dust2 een terrorist die short op pushed moet zo veel angles checken, de CT's kunnen letterlijk overal zitten. Als ie dan short op pushed zonder dat hij info kan hebben en jou direct scoped met een awp, tsja, kan een keertje gebeuren natuurlijk maar dat is al op het punt waar de alarmbelletjes af gaan. Als je al zo veel uren in de game hebt dan weet je hoe je zelf short altijd pushed. Daar loop je niet droog in zonder flash of smoke want dan ben je tegen goede spelers direct dood. En je checkt al helemaal niet als eerste long (op een off angle) met een awp. Zijn gewoon rare dingen.

Vervolgens kijk je dan de demo terug, omdat je niet zo maar mensen van cheats wilt betichten, en ja hoor. Je ziet ze dan soms gewoon door muren heen al mensen spotten. Etc etc. Gewoon altijd op de juiste hoogte mikken (bij std angles ok maar bedoel juist de opvallende plekken waar je NIET std mikt), of wachten tot iemand de hoek om komt en daar elke keer precies de crosshair hebben. Soms switchen ze letterlijk naar een ander target omdat die eerder de hoek om komt dan het team maatje. Ja dat valt niet op :+ Mooi ook als ze de demo terug kijkt met xray en dat je ze dan al ziet anticiperen met hun muis als iemand bijna de hoek om komt :P

Ik ga ze overigens ook niet uitschelden. Ik zucht een keer. Klik op report en ik ga verder met mijn leven. Maar ik vind het wel enorm jammer dat de game zo afgegleden is. Het is nu bijna om de game die ik op MM speel dat ik bij mensen in kom die niet helemaal zuiver zijn. Op Faceit heb ik daar gelukkig minder snel last van. Daar zitten op de lage ranks ook al mensen die behoorlijk goed kunnen spelen, maar daar zie je ook gewoon aan dat ze echt goed zijn ipv van die rare dingen hebben die gewoon niet kloppen. Helaas moet je dus gewoon voor Faceit betalen om nog een beetje te kunnen CSen.

Ik wordt ook wel eens voor cheater uitgemaakt inderdaad. Heb letterlijk een paar games geleden nog gehad dat ik in de warmup wat leuke kills maakte op de map train. Andere team begon mij uit te maken voor hacker met als gevolg dat zij hun cheats aan gingen zetten. De game uiteraard verloren. Kijk je de demo terug dan zie je gewoon twee gasten overduidelijk cheaten. En dat zijn dan globals en supremes. Leuk man. Running no scopes met awps etc LOL. En dat alles omdat zij dachten dat ik aan het cheaten was.

DAMAGE wijzigde deze reactie 07-02-2018 17:37 (22%)

• thescorpi0n
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:00
Ik heb zelf op Supreme Prime MM niet zo heel veel last van cheaters eerlijk gezegd. Ik heb af en toe wel dat ik op een bijna onmogelijke manier gekilled wordt, maar het volgende potje raak ik zelf een 'onmogelijk' schot en dan wordt ik weer uitgemaakt voor cheater.

Wingman is helaas een heel ander verhaal. In de afgelopen 10 potjes ben ik twee spinbotters tegengekomen en 1 hele obvious wallhack (headshots door muren heen en prefires, waarbij ook zijn teamgenoot zij dat hij WH had). Ik vind de toevoeging van Wingman top omdat ik vaak geen tijd/zin heb om bijna een uur in 1 potje te steken, maar doordat er geen overwatch is is het echt rampzalig. Proberen om naar Global te komen heeft ook niet zo'n zin, want wanneer je één of twee potjes wint wordt je daarna weer 9-0 gerekt door een spinbotter en ben je al je ELO weer kwijt.

• Grim
Ik heb een kameraad die sinds kort cs:go speelt (nova 1). Kent iemand een actieve TS/Discord waar zo iemand met BE/NL mensen kan samen spelen? Hij wordt namelijk al gek van alle Oostblokkers. :)

De Discord die in de FP staat is de laatste tijd niet meer actief, dus die valt al af.

• Svenneh
  • Registratie: maart 2004
quote:
Grim schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:44:
Ik heb een kameraad die sinds kort cs:go speelt (nova 1). Kent iemand een actieve TS/Discord waar zo iemand met BE/NL mensen kan samen spelen? Hij wordt namelijk al gek van alle Oostblokkers. :)

De Discord die in de FP staat is de laatste tijd niet meer actief, dus die valt al af.
Die van Reddit kan je wel gebruiken? https://discordapp.com/invite/globaloffensive#discord

Overigens zit ik ook redelijk 'vast' op GN4.

• dannbla
Gister een leuke ace op faceit.

• xeoMe
  • Laatst online: 22-08 01:16
Gister nieuw muismatje gekregen (G-SR-SE) en uitgetest en ik kan het gelukkig nog steeds. :+

xeoMe wijzigde deze reactie 22-02-2018 09:14 (16%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
xeoMe schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:13:
Gister nieuw muismatje gekregen (G-SR-SE) en uitgetest en ik kan het gelukkig nog steeds. :+

[video]
Goede movement en crosshairplacement!

• k1NG
  • Laatst online: 22-08 10:27
quote:

[video]
check moves

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:31
quote:

[video]
Het is alleen Cache.

Yavu Steam Profile Lanithro

• maxfree
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 27-02-2018
Goed spel! Maar ik speelde eerder. >:)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Gisteren sinds lang geleden weer wat potjes gedaan met twee vrienden. Waren rankloos geworden en kregen na de eerste win MGE/DMG rank (waren LEM). Een derde vriend speelt nog wel regelmatig en is global op main, hij ging wegens het grote rankverschil op een prime smurf (DMG). We speelden daardoor tegen een team dat minder goed was dan wij. Zeker die global smurfer haalde met gemak 40 frags, zelfs op yolo mode pakte hij back to back aces. Tegenpartij natuurlijk gelijk flamen met onze "obvious cheater" en "hope you enjoy your vac" en weet ik wat voor ziektes we moesten krijgen en wat ze met onze moeders hadden gedaan. Zelfs als je dan uitlegt dat je iemand in je team hebt die normaal Global is geloven ze je niet. Wel zonde want mede hierdoor zijn veel mensen ervan overtuigd dat de hele community overspoelt wordt door cheaters en dat CSGO daardoor dood is en Anticheat niet werkt. Als ik tegen iemand speel die bizarre kills maak zeg ik hooguit tegen mijn eigen teammates dat ik die speler niet vertrouw en vraag hen om hem te reporten, overwatch moet dan maar de rest doen. Een ander team uitschelden of benoemen dat je iemand verdenkt van cheaten heeft echt totaal geen nut, heb pas een enkele keer meegemaakt dat het andere team zei "we noticed it and have reported him also". Dat is ook echt het hoogst haalbare want 99/100 keer lachen ze je toch uit. Cheater is blijkbaar alleen maar erg als het iemand van de tegenpartij is.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:43
quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:51:
Gisteren sinds lang geleden weer wat potjes gedaan met twee vrienden. Waren rankloos geworden en kregen na de eerste win MGE/DMG rank (waren LEM). Een derde vriend speelt nog wel regelmatig en is global op main, hij ging wegens het grote rankverschil op een prime smurf (DMG). We speelden daardoor tegen een team dat minder goed was dan wij. Zeker die global smurfer haalde met gemak 40 frags, zelfs op yolo mode pakte hij back to back aces. Tegenpartij natuurlijk gelijk flamen met onze "obvious cheater" en "hope you enjoy your vac" en weet ik wat voor ziektes we moesten krijgen en wat ze met onze moeders hadden gedaan. Zelfs als je dan uitlegt dat je iemand in je team hebt die normaal Global is geloven ze je niet. Wel zonde want mede hierdoor zijn veel mensen ervan overtuigd dat de hele community overspoelt wordt door cheaters en dat CSGO daardoor dood is en Anticheat niet werkt. Als ik tegen iemand speel die bizarre kills maak zeg ik hooguit tegen mijn eigen teammates dat ik die speler niet vertrouw en vraag hen om hem te reporten, overwatch moet dan maar de rest doen. Een ander team uitschelden of benoemen dat je iemand verdenkt van cheaten heeft echt totaal geen nut, heb pas een enkele keer meegemaakt dat het andere team zei "we noticed it and have reported him also". Dat is ook echt het hoogst haalbare want 99/100 keer lachen ze je toch uit. Cheater is blijkbaar alleen maar erg als het iemand van de tegenpartij is.
het is dan ook niet echt eerlijk zodanig boven je niveau te smurfen, ook al is het in dit geval niet anders door de deranking door te lang niet gespeeld te hebben, maar dat weten zij niet natuurlijk. Elk wederwoord zal dan ook echt niet in dank worden aangenomen of uberhaupt gelezen. Welkom op het internet en online ranked games :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Jorissie87 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:51:
Wel zonde want mede hierdoor zijn veel mensen ervan overtuigd dat de hele community overspoelt wordt door cheaters en dat CSGO daardoor dood is en Anticheat niet werkt.
Nee, zou ik ook nooit doen, lui uitschelden omdat ze cheaten. Vinden ze alleen maar leuk. CSGO heeft helaas in MM wel degelijk een enorm cheating probleem. De cheats zijn tegenwoordig ook erg lastig te ontdekken. Waar je vroeger obvious spinbotters had heb je nu mensen die het vooral gewoon erg leuk vinden om te 'legit hacken'. Die spelen dus op een manier dat het bijna niet te ontdekken is dat ze cheaten, maar als je de game al tientallen jaren speelt dan heb je ondertussen wel een beetje een gevoel voor wat wel of niet kan in de game. Zo had ik er laatst weer eentje te pakken, in een match die we wonnen notabene. Ik merkte gewoon dat de topfragger van hun team iets aan het doen was wat niet kon. Demo terug gekeken en inderdaad, je ziet het bijna niet, maar bepaalde dingen geven het weg. Had de demo ook aan iemand anders laten zien en die zag niks verdachts. Inmiddels heeft die kerel wél een ban. Er zijn ook tal van dit soort mensen die met gemak 2K uren aan tikken zonder een ban te krijgen. Heb zelfs iemand gezien op Twitch die perongeluk zijn aimware liet zien (een Nederlandse gast) en die kerel heeft nu na een half jaar nog steeds geen ban. Het is gewoon triest.

Het blijft gewoon een probleem, maar ga mensen niet uitschelden, vinden ze alleen maar mooi. Er zijn nu eenmaal mensen die niet zo goed zijn in CSGO, maar met de cheats op die manier toch nog een beetje plezier aan de game beleven. Daar maken ze dan YT videos van. Kijken ook een boel mensen naar dat soort videos. Verdienen ze er nog een zakcentje aan ook. Daarom: Lekker FaceIT spelen. Die heeft de anticheat een stuk beter voor elkaar dan met MM. Zal ook niet perfect zijn maar iig een stuk beter.

DAMAGE wijzigde deze reactie 27-02-2018 17:52 (8%)

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:33:
[...]

het is dan ook niet echt eerlijk zodanig boven je niveau te smurfen, ook al is het in dit geval niet anders door de deranking door te lang niet gespeeld te hebben, maar dat weten zij niet natuurlijk. Elk wederwoord zal dan ook echt niet in dank worden aangenomen of uberhaupt gelezen. Welkom op het internet en online ranked games :)
Met je eens, netjes was het niet. De reden was voornamelijk omdat we anders geen MM met elkaar konden doen (rankverschil te groot). Bijkomende reden was dat hij zijn Global niet wilde verliezen in een match met 2 randoms en 2 spelers die een paar maanden niet gespeeld hadden. Andersom had ik het ook niet chill gevonden in een match tegen een global smurf maar dat was in deze niet het punt wat ik probeerde te maken.

• k1NG
  • Laatst online: 22-08 10:27
Ik smurf zo vaak als Global zijnde mee op ranks van nova tot LE, boeit me echt niet of het nou oneerlijk is of niet, als ik met wat vrienden voor de lol wil spelen dan doe ik dat gewoon. Ben zelf ook ooit eens begonnen op nova 3 en heb destijds ook moeten dealen met smurfs , je kan er alleen maar van leren.

• Grim
Zolang als Valve geen unranked matchmaking inbouwt zoals de meeste online competitive games tegenwoordig hebben, ga je dit soort taferelen regelmatig tegenkomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bonzo2009
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-08 23:31
Zijn er meer mensen die Ziggo hebben en op faceit spelen die hoge ping hebben savonds op duitse servers ? (200/600ms)

De rest werkt prima.

Het schijnt een routing probleem zijn.

https://community.ziggo.n...30/index2.html#post251680

https://twitter.com/HiperZ_servers/status/968535123783282688
quote:
k1NG schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:45:
Ik smurf zo vaak als Global zijnde mee op ranks van nova tot LE, boeit me echt niet of het nou oneerlijk is of niet, als ik met wat vrienden voor de lol wil spelen dan doe ik dat gewoon. Ben zelf ook ooit eens begonnen op nova 3 en heb destijds ook moeten dealen met smurfs , je kan er alleen maar van leren.
Wel een valide argument.. Heb er zelf ook last van gehad, dus nu doe ik het andere mensen ook maar aan.. :X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dannbla
quote:
Bonzo2009 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:15:
Zijn er meer mensen die Ziggo hebben en op faceit spelen die hoge ping hebben savonds op duitse servers ? (200/600ms)

De rest werkt prima.

Het schijnt een routing probleem zijn.

https://community.ziggo.n...30/index2.html#post251680

https://twitter.com/HiperZ_servers/status/968535123783282688
Yep. Daarom ESEA. (En nog een paar andere redenen.)

dannbla wijzigde deze reactie 09-03-2018 19:43 (3%)

Hier nog meer mensen die de Benelux Community League op Faceit hebben geprobeerd? Ik las op Reddit dat op andere hubs (Zweden o.i.d.) het echt een groot succes was. Ik heb nog maar 1 game gedaan maar die was wel gelijk zeer teleurstellend, iedereen was wel chill en geen rage maar verder weinig communicatie en samenspel lijkt het + veel gold nova plays. Ik ga er nog wel een paar spelen maar moet zeggen dat mijn verwachtingen totaal niet werden waargemaakt, lvl 8-9 faceit MM lijkt een veel hoger niveau.

Steam: Brogala

• RedHat
Ben ik de enige die mij compleet debiel ergert aan competitive cooldowns?

Heb 3x een friendly gehit... in een complete match... Ik stond ver bovenaan van het team (carry'de letterlijk) en wordt er net voor het einde geband omdat ik voor de 3e x een teammate hit. Die 3x was gewoon per ongeluk omdat teammates echt rare dingen doen 8)7

Bijna elke ronde MVP

Ik ben zo ongemotiveerd om CS;GO te spelen... Elke keer sta ik ver bovenaan qua teamstats, alleen door die idioten / bots ben ik nou voor de 2e x op cooldown gezet in 30 matches 8)7 Die cooldowns zijn echt veel te agressief.

• Grim
quote:
RedHat schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 21:25:
Ik ben zo ongemotiveerd om CS;GO te spelen... Elke keer sta ik ver bovenaan qua teamstats, alleen door die idioten / bots ben ik nou voor de 2e x op cooldown gezet in 30 matches 8)7 Die cooldowns zijn echt veel te agressief.
In mijn 1650 uur csgo (volgens Steam) nog nooit, maar dan ook nooit een cooldown gekregen.*

If it smells like shit everywhere you go, you might want to check your own shoes.

*De cooldown bij 2 wins op één dag voordat je 10 total wins hebt niet meegerekend.

quote:

Heb 3x een friendly gehit... in een complete match... Ik stond ver bovenaan van het team (carry'de letterlijk) en wordt er net voor het einde geband omdat ik voor de 3e x een teammate hit. Die 3x was gewoon per ongeluk omdat teammates echt rare dingen doen 8)7

Bijna elke ronde MVP

Wel eens gehad ja haha, maar gewoon faceit gaan spelen heb je er sowieso geen last meer van.
quote:
Brogala schreef op zondag 11 maart 2018 @ 23:53:
Hier nog meer mensen die de Benelux Community League op Faceit hebben geprobeerd? Ik las op Reddit dat op andere hubs (Zweden o.i.d.) het echt een groot succes was. Ik heb nog maar 1 game gedaan maar die was wel gelijk zeer teleurstellend, iedereen was wel chill en geen rage maar verder weinig communicatie en samenspel lijkt het + veel gold nova plays. Ik ga er nog wel een paar spelen maar moet zeggen dat mijn verwachtingen totaal niet werden waargemaakt, lvl 8-9 faceit MM lijkt een veel hoger niveau.
Nah, volgens mij niet heel active en ik ben ook niet echt een voorstander om met NLers te spelen, in het algemeen toch altijd vol EGO en te veel trash talk, vind het wel prima met random EU volk te spelen. Maar opzicht is het idee wel goed van de HUBs, beetje het nieuwe #wars.nl van vroeger.

Scrtz wijzigde deze reactie 17-03-2018 23:56 (36%)

quote:
Scrtz schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 23:54:
[...]

Wel eens gehad ja haha, maar gewoon faceit gaan spelen heb je er sowieso geen last meer van.

[...]

Nah, volgens mij niet heel active en ik ben ook niet echt een voorstander om met NLers te spelen, in het algemeen toch altijd vol EGO en te veel trash talk, vind het wel prima met random EU volk te spelen. Maar opzicht is het idee wel goed van de HUBs, beetje het nieuwe #wars.nl van vroeger.
Ja klopt, die BeNeLux FPL circuit hub is echt totaal niet actief. En ik herken me inderdaad wel in wat jij zei. Maar het probleem is dus dat (als ik de ervaringen mag geloven van anderen) hubs wel serieus een goede plek zijn om met goede mensen te komen die ook graag willen winnen. Maar helaas is elke officiele hub voor een land bestemd en niet gewoon voor mensen die Engels spelen. Want Faceit MM is niet altijd even best imo (was wel ff lvl 9 geworden maar zit nu al tijdje vast rond de 1775 elo)

Steam: Brogala

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:

Bijna elke ronde MVP

Je kunt voor verschillende dingen cooldowns krijgen, sowieso voor griefing en het leaven van een MM match maar dat is voor hier niet interessant. Voor teamdamage/killing is het als volgt:
- 3kills of meer
- 300 teamdamage of meer
- 60 damage of meer binnen de eerste 10-15 seconden van de ronde
Daar komt bij dat je aan teammates maar <50% van de damages geeft. Een awp bodyshot op een teammate is bij 100HP geen instantkill bijvoorbeeld.

Jij zegt dat je 3x per ongeluk iemand raakt. Dat is imho al best vaak (is mij in 1400+ uur nog nooit gebeurt). Kijk je wel op je radar waar je teammates lopen? Daarnaast moet je ze dus in 3x ook echt gekilled hebben voor een cooldown (of vaker dan 3x geraakt). Dat kan bijna niet per ongeluk zijn geweest.

Ik heb wel cooldowns gehad maar altijd vanwege leaven (cheater, onverwacht bezoek voor de deur of trollteam) of teamkillen als we trollmode gaan met ons team (altijd premade, niet ten kostte van random teammates). Per ongeluk heb ik nog niet eerder gehoord.

Wel eens gehad dat we een hele toxic kerel in ons team hadden die we niet konden kicken omdat hij met een friend was. Wij gewacht tot hij een molotov gooide (niet op ons) en dan er snel met zn 3en in gaan staan en elkaar kniven tot laag hp zodat hij instant 3 teamkills had. Hij kreeg toen een cooldown. Kinderachtig maarja hij was ook wel heel toxic :+
Heb datzelfde ook wel eens gezien op Youtube bij decoys, er met 3 teammates op gaan staan. Knifen tot 1 hp en dan bij die laatste explosie in 1 klap 3 teamkills

Jorissie87 wijzigde deze reactie 19-03-2018 10:37 (5%)

• RedHat
quote:
Jorissie87 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:32:
[...]

Je kunt voor verschillende dingen cooldowns krijgen, sowieso voor griefing en het leaven van een MM match maar dat is voor hier niet interessant. Voor teamdamage/killing is het als volgt:
- 3kills of meer
- 300 teamdamage of meer
- 60 damage of meer binnen de eerste 10-15 seconden van de ronde
Daar komt bij dat je aan teammates maar <50% van de damages geeft. Een awp bodyshot op een teammate is bij 100HP geen instantkill bijvoorbeeld.

Jij zegt dat je 3x per ongeluk iemand raakt. Dat is imho al best vaak (is mij in 1400+ uur nog nooit gebeurt). Kijk je wel op je radar waar je teammates lopen? Daarnaast moet je ze dus in 3x ook echt gekilled hebben voor een cooldown (of vaker dan 3x geraakt). Dat kan bijna niet per ongeluk zijn geweest.

Ik heb wel cooldowns gehad maar altijd vanwege leaven (cheater, onverwacht bezoek voor de deur of trollteam) of teamkillen als we trollmode gaan met ons team (altijd premade, niet ten kostte van random teammates). Per ongeluk heb ik nog niet eerder gehoord.

Wel eens gehad dat we een hele toxic kerel in ons team hadden die we niet konden kicken omdat hij met een friend was. Wij gewacht tot hij een molotov gooide (niet op ons) en dan er snel met zn 3en in gaan staan en elkaar kniven tot laag hp zodat hij instant 3 teamkills had. Hij kreeg toen een cooldown. Kinderachtig maarja hij was ook wel heel toxic :+
Heb datzelfde ook wel eens gezien op Youtube bij decoys, er met 3 teammates op gaan staan. Knifen tot 1 hp en dan bij die laatste explosie in 1 klap 3 teamkills
Ik heb het ook bijna nooit, maar was CT op Nuke en ik verdedigde de deur op A. Kwamen ook telkens ventrushers dus ik schoot dan met AUG die ventrushers neer.... Maar er ging ook steeds iemand van Heaven op dat huisje en die sprong dan in m'n vuurlinie als hij zag dag er mensen door de deur kwamen 8)7

Bad luck, gister wel weer wat potjes gedaan waarbij je niemand raakt. Ik kan misschien wat vaker radar checken, dat zeker, maar het zijn geen 'idiote' tags ofzo.

• Ronnie N
  • Laatst online: 10-08 19:03
Bij deze reageer ik hier even, nadat ik de topic starters een PM heb gestuurd. Ik host al geruime tijd een Mumble server voor voice-chat met vrienden. Omdat op deze server nog wel wat capaciteit over is, mag er best door de Tweakers Community, mochten zij dat wensen, gebruik van worden gemaakt. Als er intresse voor is zal ik de gegevens naar de server posten.

Ik weet dat dit niet helemaal de bedoeling is van dit topic, maar ik plaats het hier toch maar.

• kplopper
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16-02 08:30
Zijn er nog wat actieve clans op dit forum? Ik zoek meer een casual ouwe l***en clan. Lekker samen knallen zonder dat je iets raakt 😂 (ouwe l** van 33 overigens)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
kplopper schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:39:
Zijn er nog wat actieve clans op dit forum? Ik zoek meer een casual ouwe l***en clan. Lekker samen knallen zonder dat je iets raakt 😂 (ouwe l** van 33 overigens)
wat bedoel je precies met een clan? Zoek je een vast team om (ranked?) matches mee te spelen of ben je op zoek naar casual spelers zodat je altijd wat spelers online hebt waarmee je premade MM kan spelen?

Misschien sowieso verstandig om jouw niveau ook te vermelden. Het maakt nogal uit of je op zoek bent naar Globals of +- DMG ranked.

Jorissie87 wijzigde deze reactie 30-03-2018 12:27 (12%)

• Bart-k
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 24-07 20:07
quote:
Jorissie87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:25:
[...]

wat bedoel je precies met een clan? Zoek je een vast team om (ranked?) matches mee te spelen of ben je op zoek naar casual spelers zodat je altijd wat spelers online hebt waarmee je premade MM kan spelen?

Misschien sowieso verstandig om jouw niveau ook te vermelden. Het maakt nogal uit of je op zoek bent naar Globals of +- DMG ranked.
Ik heb csgo ook weer wat opgepakt, ik zoek wel wat casual spelers om premade mm te spelen. Ik was altijd supreme/lem. Nu DMG, blijf maar de-ranken door allemaal toxic players.. Echt klaar mee. Wat mensen in voor een potje met wat brains/skill? Pm me

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grim
Op GDC2018 heeft iemand van Valve een presentatie gehouden over VACnet. VACnet gebruikt deep learning om overwatch cases aan te maken van cheaters.

3kliksphilips heeft hier een mooie samenvatting van gemaakt (1e video - 13m). Mocht het je nog maar een beetje interesseren in hoe dit in zijn werk gaat, dan is de volledige presentatie een dikke aanrader om te kijken (2e video - 1u5m, 45m presentatie, 20m Q&A).

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

quote:
Grim schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 19:48:
Op GDC2018 heeft iemand van Valve een presentatie gehouden over VACnet. VACnet gebruikt deep learning om overwatch cases aan te maken van cheaters.

3kliksphilips heeft hier een mooie samenvatting van gemaakt (1e video - 13m). Mocht het je nog maar een beetje interesseren in hoe dit in zijn werk gaat, dan is de volledige presentatie een dikke aanrader om te kijken (2e video - 1u5m, 45m presentatie, 20m Q&A).

[video]

[video]
Hier een nieuwe video van 3kliksphilip waarin het standpunt van een cheater wordt belicht. Ook wel een aanrader:

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:03
nieuws: Nederlandse Kansspelautoriteit: games met verhandelbare lootboxes zij...

Zou dit inhouden dat de boxes en items in CS:GO ook gaan verdwijnen?
Want in principe slaat dit hele artikel hier ook op. Je kan de kistjes openen, hebt geen idee wat eruit komt en de gewonnen items belanden regelmatig voor echt geld op de Market.
Pagina: 1 ... 57 ... 61 Laatste

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True