Ik ervaar met Esea veel minder saltyness dan Faceit premium. Ik blijf bij Esea. Vanaf rank B communiceert iedereen altijd prima.
Teamattack is bullshit inderdaad. Maar hoe heb jij die punten dan verdiend? Ik zie een ladder waar je aan kan meedoen, wie aan het einde van de maand met de meeste punten eindigt (+12 per win / -12 per lose) krijgt punten. Maar degene die bij mij nu eerste staat met 244 punten heeft al 55 (!!!) matches gespeeld in 8 dagen en gamet ook rustig door van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtendspineapple23 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:48:
Ik heb ook sinds een maand FaceIT supporter. Als je wilt kan je tenminste ergens voor spelen, vorige maand heb ik 18000 FaceIT punten binnengehaald, waarmee je uiteindelijk weer skins of hardware kan kopen. Het enige wat ik nog vervelend vind is dat er geen teamattack is. Daardoor kan je gekke dingen doen, bijvoorbeeld molotov in drop gooien op cbble en je vier teammaten er doorheen sturen.

Ja, maar als je bijvoorbeeld op de helft van de maand begint, komt je vaak ook in een ladder, waar mensen net zijn begonnen. Als je 20 matches achter elkaar wint heb jij al sowieso 240 punten, maar dat is wel het moeilijke eraan. Deze maand zitten er iig geen faceit punten voor mij in, maar vorige maand stond ik zonder dat ik het door had op plek 1 en die heb ik weten te behoudenBrogala schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Teamattack is bullshit inderdaad. Maar hoe heb jij die punten dan verdiend? Ik zie een ladder waar je aan kan meedoen, wie aan het einde van de maand met de meeste punten eindigt (+12 per win / -12 per lose) krijgt punten. Maar degene die bij mij nu eerste staat met 244 punten heeft al 55 (!!!) matches gespeeld in 8 dagen en gamet ook rustig door van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends
Kan je dit zien:
https://www.faceit.com/en...b5-4f80-b2e3-9a30b6d91d94
[ Voor 6% gewijzigd door pineapple23 op 09-08-2017 14:01 ]
Verwijderd
haha lekker hoorpineapple23 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Ja, maar als je bijvoorbeeld op de helft van de maand begint, komt je vaak ook in een ladder, waar mensen net zijn begonnen. Als je 20 matches achter elkaar wint heb jij al sowieso 240 punten, maar dat is wel het moeilijke eraan. Deze maand zitten er iig geen faceit punten voor mij in, maar vorige maand stond ik zonder dat ik het door had op plek 1 en die heb ik weten te behouden
Kan je dit zien:
Hmm oke, maar hoe heb jij dan in godsnaam 200+ punten verzameld? Speelde je dan 3-5 pre-made?pineapple23 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Ja, maar als je bijvoorbeeld op de helft van de maand begint, komt je vaak ook in een ladder, waar mensen net zijn begonnen. Als je 20 matches achter elkaar wint heb jij al sowieso 240 punten, maar dat is wel het moeilijke eraan. Deze maand zitten er iig geen faceit punten voor mij in, maar vorige maand stond ik zonder dat ik het door had op plek 1 en die heb ik weten te behouden
Kan je dit zien:
Ik had eens op die discord gekeken maar er waren niet echt veel mensen online, misschien omdat iedereen op vakantie was.
Ging vandaag weer ff een soloqueue potje maar nope, weer verloren. 23 kills T-side en we stonden 6-9. Dat is nog een best redelijke score en ik had 2 teammates die communiceerden dus ik had nog wel hoop om te winnen.
Kijk naar deze comment: https://steamuserimages-a...432F3D0899DABFA733AE06D3/
Vollassi: we will win trust me
Nadat we de CT pistol ronde verloren leavede hij de game

Toen 4v5 CT side wat echt kut is, en mijn twee teammates die communiceerde verloren B helaas de hele tijd. En dan had ik als bonus ook nog een schreeuwende Pool die zelf 3 kills meer had dan de bottomfraggers en elke ronde aan het vragen was waarom die twee gasten faceit premium had gekocht.
Faceit experience
Ik heb zelf ook 6 maanden ESEA gehad, maar in oktober ben ik gestopt omdat er zooooveel toxic Britse pug gods waren. Ook andere nationaliteiten hoor, maar voornamelijk Britten. Die flamede altijd iedereen na ronde 1. Ik had 116 'karma' en werd altijd met mensen met negatieve karma of 5 karma in 300 matches gematched die dan inderdaad super slechte teammates waren.dampoedeemer schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:25:
Ik ervaar met Esea veel minder saltyness dan Faceit premium. Ik blijf bij Esea. Vanaf rank B communiceert iedereen altijd prima.![]()
@Brogala
Ik deed beide, premade en soloq, en als ik al in de eerste paar ronde door heb dan mijn teammates niet normaal kunnen communiceren dan mute ik iedereen en gek genoeg won ik daardoor wel de meeste soloq's.
Ik deed beide, premade en soloq, en als ik al in de eerste paar ronde door heb dan mijn teammates niet normaal kunnen communiceren dan mute ik iedereen en gek genoeg won ik daardoor wel de meeste soloq's.
Zeus terug bij Na'Vi, lol.
De enige ekte...
Verwijderd
Superveel lol is dat niet, die gast leeft voor Na'Vi. Dacht dat z'n pa een handtattoo heeft van het logo o.a.Insehh schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:01:
Holy meck wat wordt er veel gecheat nowadays.
King for a day,... fool for a lifetime.
Je kunt het beste even in gamefinder @faceit taggen. Meestal wordt daar wel op gereageerdBrogala schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Hmm oke, maar hoe heb jij dan in godsnaam 200+ punten verzameld? Speelde je dan 3-5 pre-made?
Ik had eens op die discord gekeken maar er waren niet echt veel mensen online, misschien omdat iedereen op vakantie was.
''
Hallo iedereen,
Om de zoveel tijd kom ik een competitieve match niet in, omdat ik dan een pak file mis. Dit gebeurt mij toch iets te vaak (denk 1x in de circa 20 potjes). Ik weet gelukkig hoe ik het kan fixen en vaak lukt het dan ook nog om alsnog te reconnecten, maar soms ook niet..
Ik weet dus hoe ik het probleem kan verhelpen op het moment dat het gebeurt. Ik zou natuurlijk liever willen zien dat het niet/nauwelijks meer voorkomt. Hebben jullie hier ervaring mee of tips? Of is het zelfs normaal dat die melding regelmatig terugkomt?
Om de zoveel tijd kom ik een competitieve match niet in, omdat ik dan een pak file mis. Dit gebeurt mij toch iets te vaak (denk 1x in de circa 20 potjes). Ik weet gelukkig hoe ik het kan fixen en vaak lukt het dan ook nog om alsnog te reconnecten, maar soms ook niet..
Ik weet dus hoe ik het probleem kan verhelpen op het moment dat het gebeurt. Ik zou natuurlijk liever willen zien dat het niet/nauwelijks meer voorkomt. Hebben jullie hier ervaring mee of tips? Of is het zelfs normaal dat die melding regelmatig terugkomt?
Dit is niet normaal en lijkt mij bijna wel op een hardeschijf die aan het falen is? Zou niet weten wat het anders kan zijn eigenlijk.N.Uckerman schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:02:
Hallo iedereen,
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Game files al verified? game gewoon opnieuw eens installeren? Andere harde schijf?N.Uckerman schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:02:
Hallo iedereen,
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik ga hem inderdaad eens op een andere harde schijf zetten. Hopelijk zal dat het probleem verhelpen.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:15:
[...]
Game files al verified? game gewoon opnieuw eens installeren? Andere harde schijf?
Bedankt voor de suggesties allemaal!
Edit:
Ik krijg nu bij alles wat ik speel een "reduced multiplier". Spelen om level up te gaan schiet echt niet lekker op zo.. Hoezo heb ik dit?
Wat is eig de beste manier om level up te gaan? (met en zonder hydra event).
[ Voor 29% gewijzigd door N.Uckerman op 13-08-2017 23:42 ]
Wat denk je dat die lacht, die heeft daar zoveel geld voor liggen beurenInsehh schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:01:
Maar snap het wel dat Zeus naar Na'Vi gaat wat op papier toch het betere team is, Gambit heeft zijn hoogtepunt wel bereikt deze major. Ook wel lachen dat Guardian na al zijn toxic tweets nu wss degene is die aan het kortste eind trekt (althans, dat hoop ik met die vetzak.)
Verwijderd
RUSH en Tarik naar C9, n0thing en Shroud gebenched. Bold move, ben erg benieuwd wat ze gaan doen.
Hoi allemaal. Ik ben bezig om mijn pc een beetje te tweaken en te upgraden om zo betere performance uit cs:go te halen.
Ik heb nu nog een wat oudere monitor van ongeveer 5 jaar oud. Dit is de Samsung syncmaster P2370.
Ik vroeg me af wat voor effect een monitor op je performance in het spel kan hebben. Is de hz of de ms echt doorslaggevend voor hoe snel je kan reageren oid of is dat marginaal ten opzichte van fps verbeteringen door een cpu of gpu?
Ik snap dat de grootste winst komt door gewoon te oefenen etc. Maar hardware wise ben ik gewoon benieuwd.
Ik heb nu nog een wat oudere monitor van ongeveer 5 jaar oud. Dit is de Samsung syncmaster P2370.
Ik vroeg me af wat voor effect een monitor op je performance in het spel kan hebben. Is de hz of de ms echt doorslaggevend voor hoe snel je kan reageren oid of is dat marginaal ten opzichte van fps verbeteringen door een cpu of gpu?
Ik snap dat de grootste winst komt door gewoon te oefenen etc. Maar hardware wise ben ik gewoon benieuwd.
Ten eerste moet de bron goed genoeg zijn, dat blijft je PC zelf, daarna komen factoren als je monitor pas aan bod.DeBers schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:34:
Hoi allemaal. Ik ben bezig om mijn pc een beetje te tweaken en te upgraden om zo betere performance uit cs:go te halen.
Ja, het heeft zeker invloed op je spel. Het maakt je echter niet een betere speler. Om er optimaal gebruik van te kunnen maken (als je PC het al trekt inderdaad) dien je zelf eerst het spel te masteren. Mijn jongere broer speelt op een hele ouwe monitor en is daar supreme mee geworden. Hij heeft oude hardware ook nog. Niet de beste frames. Dus je hebt het niet nodig om persee heel goed te zijn/worden. Het is wel fijn om op 120hz, 144 of zelfs 240hz te spelen! Voor mij is het een verschil van dag en nacht. En het helpt je zeker om sneller te reageren. Verschillen tussen 60hz en 240hz zijn dan best enorm (qua hoe vloeiend het beeld is - 60hz voelt letterlijk heel schokkerig aan als je 144hz of hoger gewend bent). Zo zie je letterlijk een player model eerder om een hoekje peeken met 240hz ten opzichte van 60hz. De verschillen zijn niet mega groot, maar als je snel genoeg bent kun je daar wel profijt uit halen.DeBers schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:34:
Lang verhaal kort: Ja je hebt er voordeel aan, maar het maakt een slechte speler niet goed. Het maakt een goede speler iets beter. In sommige gevallen. Dat dan weer wel. Plus het is een stuk rustiger en vloeiender aan je hoofd.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En je behaalde FPS komt dus op 1 als het op hardware aankomt, want als je de frames niet haalt dan hoef je ook geen supermonitor te hebben die heel vaak hetzelfde beeldje moet tonen omdat je pc niks nieuws aanlevert. Lage inputlag op je monitor komt daarna, dan zou ik pas naar meer MHz-en kijken.
Zoals ik al aangaf. Ik snap dat het spel snappen nr1 is.. Ik speel als sinds 1.6. Ben supreme nu, was global.DAMAGE schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:24:
[...]
Ja, het heeft zeker invloed op je spel. Het maakt je echter niet een betere speler. Om er optimaal gebruik van te kunnen maken (als je PC het al trekt inderdaad) dien je zelf eerst het spel te masteren. Mijn jongere broer speelt op een hele ouwe monitor en is daar supreme mee geworden. Hij heeft oude hardware ook nog. Niet de beste frames. Dus je hebt het niet nodig om persee heel goed te zijn/worden. Het is wel fijn om op 120hz, 144 of zelfs 240hz te spelen! Voor mij is het een verschil van dag en nacht. En het helpt je zeker om sneller te reageren. Verschillen tussen 60hz en 240hz zijn dan best enorm (qua hoe vloeiend het beeld is - 60hz voelt letterlijk heel schokkerig aan als je 144hz of hoger gewend bent). Zo zie je letterlijk een player model eerder om een hoekje peeken met 240hz ten opzichte van 60hz. De verschillen zijn niet mega groot, maar als je snel genoeg bent kun je daar wel profijt uit halen.
Lang verhaal kort: Ja je hebt er voordeel aan, maar het maakt een slechte speler niet goed. Het maakt een goede speler iets beter. In sommige gevallen. Dat dan weer wel. Plus het is een stuk rustiger en vloeiender aan je hoofd.
Ik vraag me alleen af of een nieuwe monitor een zichtbare verbetering is. Ik geloof juist dat op hoger niveau hardware de doorslag gaat geven. Als je tegenstander toch eerst 3 seconden bezig is om zijn crosshair te vinden kan ik het ook wel met een laptop uit 2007 ;-)
Ik heb nu ongeveer 200 fps met drops naar 160.. Ik heb hem gecapped op 144.Grotman schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:41:
En je behaalde FPS komt dus op 1 als het op hardware aankomt, want als je de frames niet haalt dan hoef je ook geen supermonitor te hebben die heel vaak hetzelfde beeldje moet tonen omdat je pc niks nieuws aanlevert. Lage inputlag op je monitor komt daarna, dan zou ik pas naar meer MHz-en kijken.
Dat kun je toch precies uit mijn post halen? Was een algemeen antwoord zodat iedereen er wat aan heeft. Als je het spel al snapt, mooi toch? Kopen dat ding. Ga je lekker vinden!DeBers schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:02:
[...]
Zoals ik al aangaf. Ik snap dat het spel snappen nr1 is.. Ik speel als sinds 1.6. Ben supreme nu, was global.
Ik vraag me alleen af of een nieuwe monitor een zichtbare verbetering is. Ik geloof juist dat op hoger niveau hardware de doorslag gaat geven. Als je tegenstander toch eerst 3 seconden bezig is om zijn crosshair te vinden kan ik het ook wel met een laptop uit 2007 ;-)
-kio +olof is nu bijna zeker, neL heeft het gereport.
https://www.hltv.org/news...r-set-to-join-faze-report
Hoop eigenlijk dat het hele FaZe gaat falen, ben nooit zo'n fan geweest van SK maar ik hoop nu echt dat astralis en SK top twee blijven en dat Na'Vi ook beter wordt dan FaZe, GuardiaN is sowieso een lul en FaZe's roster changes elke maand omdat ze weer veel geld gooien naar andere orgs zijn ook idioot.
https://www.reddit.com/r/...t_recent_and_past_events/
Kijk s1mple ook onderin the thread, GuardiaN wil nog even wat shit talken nadat hij Na'Vi verlaat maar hij was zelf dus het grootste probleem
https://www.hltv.org/news...r-set-to-join-faze-report
Hoop eigenlijk dat het hele FaZe gaat falen, ben nooit zo'n fan geweest van SK maar ik hoop nu echt dat astralis en SK top twee blijven en dat Na'Vi ook beter wordt dan FaZe, GuardiaN is sowieso een lul en FaZe's roster changes elke maand omdat ze weer veel geld gooien naar andere orgs zijn ook idioot.
https://www.reddit.com/r/...t_recent_and_past_events/
Kijk s1mple ook onderin the thread, GuardiaN wil nog even wat shit talken nadat hij Na'Vi verlaat maar hij was zelf dus het grootste probleem

Leuk man, ik heb ook ESEA. Binnenkort ff een potje knallen?dampoedeemer schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:25:
Ik ervaar met Esea veel minder saltyness dan Faceit premium. Ik blijf bij Esea. Vanaf rank B communiceert iedereen altijd prima.![]()
Jullie ook nog gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van CS:GO
geen gebak gezien; )
Hoe staat het eigenlijk met de tweakers competitie waar een tijdje geleden over werg geschreven ?
Het lijkt me leuk om te kijken namelijk. Ik heb nu een beetje een gedwongen break van csgo vanwege een overbelaste linker schouder.
Hoe staat het eigenlijk met de tweakers competitie waar een tijdje geleden over werg geschreven ?
Het lijkt me leuk om te kijken namelijk. Ik heb nu een beetje een gedwongen break van csgo vanwege een overbelaste linker schouder.
stuck in Silver Hell
Ik wil op de bekende Discord een toernooitje organiserenUNB1337 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:30:
geen gebak gezien; )
Dan doe ik er 1 op de onbekende discordajaxalex schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Ik wil op de bekende Discord een toernooitje organiseren
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Reduced multiplier betekent gewoon dat je weer een weekje moet wachten voordat je weer normaal XP verdient, reset elke woensdag als ik het mij goed herinner.N.Uckerman schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:51:
[...]
...
Edit:
Ik krijg nu bij alles wat ik speel een "reduced multiplier". Spelen om level up te gaan schiet echt niet lekker op zo.. Hoezo heb ik dit?
Wat is eig de beste manier om level up te gaan? (met en zonder hydra event).
Goedendag Counterstrike people.
Ik heb sinds een tijdje last van "stutter" als iemand een server joined. Bij bijvoorbeeld matchmaking is dit best irritant. Ik zie geen fps drop. Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Ik heb sinds een tijdje last van "stutter" als iemand een server joined. Bij bijvoorbeeld matchmaking is dit best irritant. Ik zie geen fps drop. Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Same, vroeg het mij ook af. Moet nog is reinstallen maar wie weet heeft iemand het antwoord. Gebeurt gelukkig niet tijdens de match.PatronDuMonkey schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:04:
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Verwijderd
Dat is al heel lang zo, en komt voor zover ik weet niet door de speler maar door de server. Normaal gesproken heb je bij een MM daar alleen in de warmup last van, dus ik zal me er maar niet aan ergeren als ik jullie was.PatronDuMonkey schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:04:
Klein vraagje...

Horen die twee icoontjes daar? Is dat van CS? Of van Steam? Ik heb het idee dat het bij Steam hoort, bij die overlay die je krijgt als je Shift + Tab drukt. Is er een manier om dat Shift + Tab gebeuren uit te zetten?

Horen die twee icoontjes daar? Is dat van CS? Of van Steam? Ik heb het idee dat het bij Steam hoort, bij die overlay die je krijgt als je Shift + Tab drukt. Is er een manier om dat Shift + Tab gebeuren uit te zetten?
Dat is iets van Nvidia. Zie ook https://steamcommunity.co...rum/1/666826251028349586/.Chip. schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:35:
Klein vraagje...
[afbeelding]
Dat zijn icoontjes van Nvidia tbv shadowplay. Je kan shadowplay uitzetten via Nvidiea's GeForce Experience, maar ik zelf heb het juist aan staan om heel makkelijk de laatste x minuten van gameplay op te slaan op de HD.Chip. schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:35:
Klein vraagje...
[afbeelding]
Let op! Op dit moment is er in cs:go een exploit waarmee je door smokes kan kijken.
Je kan nu dus beter even geen competetive spelen.
Zie dit filmpje: YouTube: Smoke Removal EXPLOIT (Works anywhere)

Annddd its fixed.thimo1 schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:14:
Let op! Op dit moment is er in cs:go een exploit waarmee je door smokes kan kijken.Je kan nu dus beter even geen competetive spelen.
En weer een nieuwe case met skins. Heb het idee dat Valve ook inziet dat de CS:GO community (o.a. te wijten aan PUBG?) langzaam aan het afnemen is en wanhopig probeert om nog zoveel mogelijk geld eruit te trekken. Zie ook de rumored keychains die er straks weer aankomen.. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat CS dood is, alleen dat dit een moment is waarop veel mensen overtappen op andere (main) games.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Is dit niet altijd al zo geweest? Er komt een grote game uit, die tijdelijk de aandacht van de gamer zal vasthouden, maar die gamer valt vrij snel weer terug in het CS ritme.Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:44:
En weer een nieuwe case met skins. Heb het idee dat Valve ook inziet dat de CS:GO community (o.a. te wijten aan PUBG?) langzaam aan het afnemen is en wanhopig probeert om nog zoveel mogelijk geld eruit te trekken. Zie ook de rumored keychains die er straks weer aankomen.. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat CS dood is, alleen dat dit een moment is waarop veel mensen overtappen op andere (main) games.
Kan zijn en hoop dat je gelijk hebt, zou het echt zonde vinden als CS:GO sterft. Speel het zelf graag (af en toe) en minder spelers betekend ook minder support van Valve. Feit is wel dat toernooien veel minder bekeken worden en grote CSGO streamers vaker andere spellen spelen. Ik heb de indruk dat Valve "oppervlakkige" updates uitbrengt voor het spel zoals af en toe een wapen aanpassing (nu met pistols) of een winstgevende zoals nieuwe operations/skins. Diepgaande investeringen blijven uit. We hebben nog steeds geen 128 tic servers (in tegenstelling tot China) en de schreeuw vanuit de community om regio gebonden te spelen wordt ook niet gehoord. Dit bood o.a. ESEA en FaceIT ook een markt. Als ik Valve was en CSGO echt groter wil maken (ook in de E-sports wereld) zou ik toch echt hard aan dit soort "issues" werken.sDad schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:52:
[...]
Is dit niet altijd al zo geweest? Er komt een grote game uit, die tijdelijk de aandacht van de gamer zal vasthouden, maar die gamer valt vrij snel weer terug in het CS ritme.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Pubg is gewoon nu supergroot, heel populair en wordt geregeld geupdate met nieuwe opties, verbeteringen, nieuwe wapens etc. dit houdt de game interessant en zijn ook een heleboel streamers overgestapt op deze game als mainstream game ipv csgo. Hoe leuk het ook is en spannend is, is het toch vaak heel veel herhaling in hoe te spelen, tov van pubg waar dit veel diverser is. Imho is dat beide goed te kijken maar is het leuker bij pubg te kijken omdat er wat meer afhangt of je wint met een gevecht of niet. Er zal wel een terug val komen maar ik verwacht niet dat de aantallen gelijk komen aan voordat pubg er was.Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:03:
[...]
Kan zijn en hoop dat je gelijk hebt, zou het echt zonde vinden als CS:GO sterft. Speel het zelf graag (af en toe) en minder spelers betekend ook minder support van Valve. Feit is wel dat toernooien veel minder bekeken worden en grote CSGO streamers vaker andere spellen spelen. Ik heb de indruk dat Valve "oppervlakkige" updates uitbrengt voor het spel zoals af en toe een wapen aanpassing (nu met pistols) of een winstgevende zoals nieuwe operations/skins. Diepgaande investeringen blijven uit. We hebben nog steeds geen 128 tic servers (in tegenstelling tot China) en de schreeuw vanuit de community om regio gebonden te spelen wordt ook niet gehoord. Dit bood o.a. ESEA en FaceIT ook een markt. Als ik Valve was en CSGO echt groter wil maken (ook in de E-sports wereld) zou ik toch echt hard aan dit soort "issues" werken.
Vooral omdat csgo zooooo enorm traag is of gewoonweg niks doet om de community te behouden met bijv. 128 tickrate etc. vind ik het zelf ook niet heel raar dat een game dev die dit wel doet mensen daar naartoe trekt.
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-09-2017 11:25 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik denk dat ze de populariteit van PUBG niet aan hebben zien komen. De launch timing van PUBG was daarom ook perfect, Valve zal vast veel middelen ingezet hebben voor de China launch waardoor ze minder focus hebben op de andere regio's.Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:03:
[...]
Kan zijn en hoop dat je gelijk hebt, zou het echt zonde vinden als CS:GO sterft. Speel het zelf graag (af en toe) en minder spelers betekend ook minder support van Valve. Feit is wel dat toernooien veel minder bekeken worden en grote CSGO streamers vaker andere spellen spelen. Ik heb de indruk dat Valve "oppervlakkige" updates uitbrengt voor het spel zoals af en toe een wapen aanpassing (nu met pistols) of een winstgevende zoals nieuwe operations/skins. Diepgaande investeringen blijven uit. We hebben nog steeds geen 128 tic servers (in tegenstelling tot China) en de schreeuw vanuit de community om regio gebonden te spelen wordt ook niet gehoord. Dit bood o.a. ESEA en FaceIT ook een markt. Als ik Valve was en CSGO echt groter wil maken (ook in de E-sports wereld) zou ik toch echt hard aan dit soort "issues" werken.
Misschien is Valve wakker geworden nemen ze de ontwikkelaars van PUBG over
De nieuwe case gaat gepaard met launch van CS:GO in China.Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:44:
Toernooien worden minder bekeken omdat er een overaanbod is aan toernooien. Hierdoor zijn de kijkersaantallen meer verspreid. Vroeger kon je echt uitkijken naar toernooien. Nu heb je meerdere online leagues, qualifiers, LAN toernooien, spelers die hele dag streamen, zo gaat het maar door.Jorissie87 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:03:
[...]
De enige reden waarom de majors nog deftige kijkersaantallen krijgt is vanwege de casedrop. Maar dat is altijd al wel geweest.
De hardware voor 64-tick servers kost serieus wat minder geld dan eentje voor 128-tick. Ook je eigen PC hardware krijgt het zwaarder de verduren bij 128-tick. Die hardware hebben vele niet volgens Valve hun statistieken. Overigens best logisch dat ze dat eerst ergens willen testen. En wat is er nu beter dan een land zoals China om dat te testen bij de launch.
Er wordt achter de schermen aan van alles gewerkt. Dust2 remake is al getest door enkele pro-teams, panorama UI, source 2 (fingers crossed). Ja, het duurt allemaal lang maar ze zijn ermee bezig.
Recente updates (en beta updates) brengen grote veranderingen in pistols en unarmored aimpunch. Dit gaat wel een redelijke meta shift met zich meebrengen als ze op dit elan verder gaan.
Steam: Grim
Ik denk dat je gelijk hebt, misschien valt het allemaal wel mee maar moet het eerst zien gebeuren allemaal. Ben iig benieuwd wat de skinprijzen gaan doen komend jaar. Ik zit nog steeds op een 1500 dollar inventory maar denk dat ik die binnenkort maar eens op OPskins te koop zet.sDad schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:24:
[...]
Ik denk dat ze de populariteit van PUBG niet aan hebben zien komen. De launch timing van PUBG was daarom ook perfect, Valve zal vast veel middelen ingezet hebben voor de China launch waardoor ze minder focus hebben op de andere regio's.
Misschien is Valve wakker geworden nemen ze de ontwikkelaars van PUBG over.
Wat betreft een overname van Valve heb je weinig kans, Valve maakt er geen geheim van dat ze niet meer aan gamedevelopment doen. Daarmee is de kans op een Half Life vervolg ook dramatisch klein geworden
Jep, dit is eigenlijk al ruim 15-16 jaar zo.sDad schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:52:
[...]
Is dit niet altijd al zo geweest? Er komt een grote game uit, die tijdelijk de aandacht van de gamer zal vasthouden, maar die gamer valt vrij snel weer terug in het CS ritme.
hallo iedereen,
Ik heb even een vraagje:
Hoe werken die medals nu precies?
als ik naar archievements ingame ga dan zie ik de volgende medals allemaal in bronze,silver of goud:
- Team Tactics Medal
- Combat Skills Medal
- Weapon Specialist Medal
- Global Expertise Medal
- Arsenal Mode Medal
Ik hoef niet te weten wat elke medal inoud!
Ik zie bij elke tab mijn progressie en daarboven staan vanalles archievements. Deze archievements moet je halen zodat je uiteindelijk goud hebt, dat snap ik. Maar hoe kan ik zien welke ik gehaald heb en welke niet? Sommige staan idd een balkje bij dat ik nog iets moet doen (bv: 500/1000 kills), maar bij vele staat ook gewoon een opdracht waarvan ik niet weet of ik dat ooit al eens gedaan heb. Kunnen jullie mij hier meer uitleg over geven? Daarbij hebben ze ook een gele of een blauwe kleur, wat houdt de kleur in?
Verder had ik nog de vraag of je medals weer weg kunnen gaan na een verloop van tijd.
bedankt voor de moeite!!
Ik heb even een vraagje:
als ik naar archievements ingame ga dan zie ik de volgende medals allemaal in bronze,silver of goud:
- Team Tactics Medal
- Combat Skills Medal
- Global Expertise Medal
- Arsenal Mode Medal
Ik zie bij elke tab mijn progressie en daarboven staan vanalles archievements. Deze archievements moet je halen zodat je uiteindelijk goud hebt, dat snap ik. Maar hoe kan ik zien welke ik gehaald heb en welke niet? Sommige staan idd een balkje bij dat ik nog iets moet doen (bv: 500/1000 kills), maar bij vele staat ook gewoon een opdracht waarvan ik niet weet of ik dat ooit al eens gedaan heb. Kunnen jullie mij hier meer uitleg over geven? Daarbij hebben ze ook een gele of een blauwe kleur, wat houdt de kleur in?
Verder had ik nog de vraag of je medals weer weg kunnen gaan na een verloop van tijd.
bedankt voor de moeite!!
Ga naar je steamprofile en klik op je CSGO archievements, hier staan al je archievements zowel de gene die je al behaald hebt als degene die je nog niet hebt.N.Uckerman schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:25:
hallo iedereen,
Ik heb even een vraagje:
- Team Tactics Medal
- Combat Skills Medal
- Global Expertise Medal
- Arsenal Mode Medal
bedankt voor de moeite!!
Verder krijg je met bepaalde archievements samen een medal. Zie hier welke archievements bij welke medals horen: http://counterstrike.wiki...al_Offensive_achievements
Kan je vertellen dat de grootste gedeelte van de spelers niet alles compleet heeft, maw kan wel even duren!
Zelf +2000 uur en 153 van de 167 gehaald. Eén er van is 5000 arms race/demolition potjes, nou ik bedank daarvoor.
Verwijderd
Ha @Grim wat verwachten mensen toch van source2? VALVe heeft allang aangegeven dat het vooral de panorama UI is, en vrijwel niets anders. Ik blijf het toch altijd interessant vinden dat mensen op de reddit en hier dat woord blijven rondgooien zonder enig idee te hebben wat het nou gaat doen, en blijkbaar de memo hebben gemist waarin Gaben zei: "het is vooral panorama UI, kijk er niet teveel naar uit"
Thanks!Xant0r schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:06:
[...]
Ga naar je steamprofile en klik op je CSGO archievements, hier staan al je archievements zowel de gene die je al behaald hebt als degene die je nog niet hebt.
Verder krijg je met bepaalde archievements samen een medal. Zie hier welke archievements bij welke medals horen: http://counterstrike.wiki...al_Offensive_achievements
Kan je vertellen dat de grootste gedeelte van de spelers niet alles compleet heeft, maw kan wel even duren!.
Zelf +2000 uur en 153 van de 167 gehaald. Eén er van is 5000 arms race/demolition potjes, nou ik bedank daarvoor.
Daar heb je gewoon custom maps voor, nachtje CS laten draaien en s'morgens vroeg heb je netjes die 5k race/demolition achievementXant0r schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:06:
[...]
Ga naar je steamprofile en klik op je CSGO archievements, hier staan al je archievements zowel de gene die je al behaald hebt als degene die je nog niet hebt.
Kan je vertellen dat de grootste gedeelte van de spelers niet alles compleet heeft, maw kan wel even duren!.
/r/GlobalOffensive is echt verschrikkelijk m.b.t. VALVe, ze doen de hele tijd alsof VALVe een verschrikkelijke game developer zijn terwijl het dev team de laatste tijd juist de goede kant op gaat. Pistols zijn imo op een goede manier generfd, ze hebben ook de aimpunch update gereleased dus ze zijn duidelijk nog bezig met de meta.
In de tussentijd krijgen op /r/GO retarded posts zoals dit 7000 (!!) upvotes, alsof VALVe helemaal niks doet en alleen maar cases released voor geld. Ten eerste zijn het niet degene die aan de code werken die cases releasen, en dan nog kost optimizen 100x zoveel tijd als een case releasen.
Ook doet deze post alsof de devs nog nooit iets aan optimizen hebben gedaan en gewoon even een cl_optimize 1 command moeten toevoegen
. Ik heb 3 PC's gehad en CSGO blijft de meest soepel lopende game die ik ooit heb gehad, natuurlijk is de game grafisch niet intensief maar hij heeft bij mij altijd soepel gerund, zelfs op mindere PC's.
Source2 gaat er echt ook niet voor zorgen dat iedereen met een PC uit 2009 ook 300 FPS gaat halen...
Overigens net de BenQ XL2546 besteld, wilde sowieso een nieuwe monitor en ik zag dat bij de MediaMarkt de XL2546 van 530 naar 450 was gezakt, dit is XL2540 maar dan met DyAc, gezien de XL2540 toch al 420 kost vond ik die 30 euro het wel waard om te kijken of DyAc wat is.
In de tussentijd krijgen op /r/GO retarded posts zoals dit 7000 (!!) upvotes, alsof VALVe helemaal niks doet en alleen maar cases released voor geld. Ten eerste zijn het niet degene die aan de code werken die cases releasen, en dan nog kost optimizen 100x zoveel tijd als een case releasen.
Ook doet deze post alsof de devs nog nooit iets aan optimizen hebben gedaan en gewoon even een cl_optimize 1 command moeten toevoegen

Source2 gaat er echt ook niet voor zorgen dat iedereen met een PC uit 2009 ook 300 FPS gaat halen...
Overigens net de BenQ XL2546 besteld, wilde sowieso een nieuwe monitor en ik zag dat bij de MediaMarkt de XL2546 van 530 naar 450 was gezakt, dit is XL2540 maar dan met DyAc, gezien de XL2540 toch al 420 kost vond ik die 30 euro het wel waard om te kijken of DyAc wat is.
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 18-09-2017 14:03 ]
Verwijderd
NEE SOURCE 2 GAAT ALLES OPLOSSEN MAAR NIEMAND WEET WAT HET DOET MAAR 100% HET LOST ALLES OP ANDERS ZOU HET NIET SOURCE 2 HETENBrogala schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:59:
/r/GlobalOffensive is echt verschrikkelijk m.b.t. VALVe, ze doen de hele tijd alsof VALVe een verschrikkelijke game developer zijn terwijl het dev team de laatste tijd juist de goede kant op gaat. Pistols zijn imo op een goede manier generfd, ze hebben ook de aimpunch update gereleased dus ze zijn duidelijk nog bezig met de meta.
Ook doet deze post alsof de devs nog nooit iets aan optimizen hebben gedaan en gewoon even een cl_optimize 1 command moeten toevoegen. Ik heb 3 PC's gehad en CSGO blijft de meest soepel lopende game die ik ooit heb gehad, natuurlijk is de game grafisch niet intensief maar hij heeft bij mij altijd soepel gerund, zelfs op mindere PC's.
Ieder zijn mening, ik heb geen haat jegens Valve maar als je miljoenen per dag binnenharkt aan je CS community dan mag er best wel wat tempo in. Duurt altijd allemaal veelste lang en als er dan eenmaal een update dropped die het spel drastisch veranderd, dan lijkt het alsof het een knutselwerk van een stagiair is geweest. Begrijp me niet verkeerd, ben blij met de nieuwe pistol changes, maar dit is gewoon een kwestie van wat cijfertjes aanpassen in de weapon configs. Nieuwe cases toevoegen kost ook geen enkele moeite, daar waar de skins uit de community workshop komen.Brogala schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:59:
Ook doet deze post alsof de devs nog nooit iets aan optimizen hebben gedaan en gewoon even een cl_optimize 1 command moeten toevoegen. Ik heb 3 PC's gehad en CSGO blijft de meest soepel lopende game die ik ooit heb gehad, natuurlijk is de game grafisch niet intensief maar hij heeft bij mij altijd soepel gerund, zelfs op mindere PC's.
Verder zeiken mensen over optimalisatie, omdat de game vandaag der dag een stuk zwaarder is geworden dan waarmee CSGO gelaunched is. Mappen zijn duidelijk intensiever geworden voor je hardware en de 600000 verschillende skins zal ook niet bevordelijk zijn. Punt is dit spel is populair mede, omdat je het op een ongekookte aardappel kon spelen. Nu is dat niet meer voor iedereen het geval. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een dik systeem in elkaar te zetten, denk vooral aan de landen waar je maandsalaris net zoveel is als 2 reepjes ram.
Enige wat ik Valve mee kan geven is dat ze (ernstige) bugs relatief snel oplossen als het probleem eenmaal bekend is
Wat voor een updates wil jij dan? Ja, er zijn wat cijfertjes aangepast in de weapon config.Xant0r schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:40:
[...]
Ieder zijn mening, ik heb geen haat jegens Valve maar als je miljoenen per dag binnenharkt aan je CS community dan mag er best wel wat tempo in. Duurt altijd allemaal veelste lang en als er dan eenmaal een update dropped die het spel drastisch veranderd, dan lijkt het alsof het een knutselwerk van een stagiair is geweest. Begrijp me niet verkeerd, ben blij met de nieuwe pistol changes, maar dit is gewoon een kwestie van wat cijfertjes aanpassen in de weapon configs. Nieuwe cases toevoegen kost ook geen enkele moeite, daar waar de skins uit de community workshop komen.
Hoe wil jij dan pistols nerfen? Het spel is in principe gewoon af, er hoeft niet veel drastisch veranderd te worden. Overigens vind ik die armor punch update wel vrij drastisch.
En met die cases, dat zeg ik juist, ze besteden helemaal niet veel tijd aan maar cases toevoegen, alle skins kopen uit de community workshop en het kost echt niet veel tijd om een nieuwe case te releasen.
Als je denkt dat die 600 000 skins ook maar enige invloed hebben op je FPS moet je je echt beter inlezen m.b.t. game engines, dat heeft namelijk geen invloed. En inderdaad zijn de mappen intensiever geworden, dat is het juist. Het spel is inmiddels al meer dan 5 jaar uit, ze releasen niet een hele nieuwe game maar maken de game geleidelijk wel meer intensiever (i.p.v. een hele nieuwe game te releasen). Wat dacht je van de nieuwe hitboxes? Verder hoef je voor CSGO verre van een dik systeem te hebben, een 500-600 zelf gebouwd systeem geeft al genoeg FPS tenzij je echt consistent 300+ FPS wilt halen. En dan kan je dit spel ook nog op een potato spelen als je genoeg neemt met 60 FPS (behalve Nuke/inferno). Ik ken genoeg mensen die dat doen.Xant0r schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:40:
[...]
Verder zeiken mensen over optimalisatie, omdat de game vandaag der dag een stuk zwaarder is geworden dan waarmee CSGO gelaunched is. Mappen zijn duidelijk intensiever geworden voor je hardware en de 600000 verschillende skins zal ook niet bevordelijk zijn. Punt is dit spel is populair mede, omdat je het op een ongekookte aardappel kon spelen. Nu is dat niet meer voor iedereen het geval. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een dik systeem in elkaar te zetten, denk vooral aan de landen waar je maandsalaris net zoveel is als 2 reepjes ram.
Kijk ook deze video; YouTube: Has FPS dropped since CS:GO's release? . Mensen overdrijven erg.
Het echte probleem zit 'm voor mij hierin (rode balken vac-ban):

[ Voor 14% gewijzigd door HugoFR op 19-09-2017 13:03 ]
Verwijderd
Als je op een computer zit kan je screenshots makenHugoFR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:00:
[afbeelding]

Wat is je probleem dan? Je rank, of de hoeveelheid cheaters?HugoFR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:00:
[afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had het ook al gezien. Was nog aan het twijfelen om het te posten maar 30k+ mensen hebben je ondertussen al zien dood gaan als een echte silver dus ik wou je de extra schaamte besparen.
Maar als je het zelf doet
Verwijderd
140 ping en amerikaanse teammates die een 4v1 verneuken na een 3k entry van mij, en dan ook niet callen. Veel schaamte is er niet.Grim schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:15:
[...]
Had het ook al gezien. Was nog aan het twijfelen om het te posten maar 30k+ mensen hebben je ondertussen al zien dood gaan als een echte silver dus ik wou je de extra schaamte besparen.
Maar als je het zelf doet
Maar uiteindelijk is de statement die gemaakt word gewoon goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 18:46 ]
Voor de rest ben ik perfectVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 03:48:
[...]
Als je op een computer zit kan je screenshots maken
In dit geval de cheaters.hmr schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:48:
[...]
Wat is je probleem dan? Je rank, of de hoeveelheid cheaters?
Welkom in het gezelligste topic op TweakersHugoFR schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:27:
[...]
Voor de rest ben ik perfect![]()
[...]
In dit geval de cheaters.
Verwijderd
niet zo sarcastisch het is hier vet geselligGrotman schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:28:
[...]
Welkom in het gezelligste topic op Tweakers
Nou niet dus. CS:GO is nog steeds een van de grootste games, maar een aantal users hier hebben dit topic redelijk dood weten te maken. Echt bizar in vergelijking met andere topics wat voor sfeer hier altijd heerst. Zoveel nieuwe users hebben het hier na het plaatsen van 1 post alweer voor gezien gehouden door reacties zoals hierboven. Zonde, maar het is denk ik niet anders.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:40:
[...]
niet zo sarcastisch het is hier vet gesellig
Kom je nooit in de Apple topics?Grotman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:50:
[...]
Nou niet dus. CS:GO is nog steeds een van de grootste games, maar een aantal users hier hebben dit topic redelijk dood weten te maken. Echt bizar in vergelijking met andere topics wat voor sfeer hier altijd heerst. Zoveel nieuwe users hebben het hier na het plaatsen van 1 post alweer voor gezien gehouden door reacties zoals hierboven. Zonde, maar het is denk ik niet anders.
Ik vroeg mij overigens oprecht af wat zijn probleem was...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Dat is dus denk ik precies het punt wat @Grotman bedoelt. Volgens mij begrijpt iedere ezel dat het hier niet over zijn rank gaat. Jij kunt dit blijkbaar niet filteren en dat is geen toeval.hmr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:21:
[...]
Dit is een topic geworden voor een paar elitaire spelers. Iedere noob of lager gerankte speler wordt niet serieus genomen.

Misschien bedoelen jullie het soms niet zo, het komt wel zo over.
Hou toch op, je kunt mij niet wijsmaken dat je zo slecht bent in begrijpend lezen. Hij zegt letterlijk 'Het echte probleem zit 'm voor mij hierin (rode balken vac-ban)' en dan moet ik geloven dat jij denkt dat hij een probleem ziet met zijn rank (?)hmr schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:21:
[...]
Kom je nooit in de Apple topics?.
Gewoon weer een voorbeeld van stelselmatig users afzeiken die hier niet tot het bekende groepje horen. Behoorlijk kinderachtig dus met als gevolg dat hier niemand meer komt.
Voor de spelers die op Faceit spelen, de Faceit client is in publieke BETA:
https://www.faceit.com/en/client
https://www.faceit.com/en/client
Een discussie over begrijpend lezen heb ik hier geen zin in. Dan mag de beste man namelijk aan zijn formulering en schrijfstijl werken. Dessalniettemin, heb je allicht gelijk dat de sfeer binnen dit forum, in afwijking van de CS:GO scene an sich, best wat beter mag zijn.Grotman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:47:
[...]
Hou toch op, je kunt mij niet wijsmaken dat je zo slecht bent in begrijpend lezen. Hij zegt letterlijk 'Het echte probleem zit 'm voor mij hierin (rode balken vac-ban)' en dan moet ik geloven dat jij denkt dat hij een probleem ziet met zijn rank (?)
Gewoon weer een voorbeeld van stelselmatig users afzeiken die hier niet tot het bekende groepje horen. Behoorlijk kinderachtig dus met als gevolg dat hier niemand meer komt.
Overigens werkt jouw cynische opmerking (zij het met een knipoog) ook niet mee aan een kanteling van dit topic richting het positieve; of mag deze constatering niet worden gedaan omdat jij nu eenmaal beheersrechten hebt hier?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
I'll take unnecessarily fancy words for 50, Alex.hmr schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:16:
[...]
Een discussie over begrijpend lezen heb ik hier geen zin in. Dan mag de beste man namelijk aan zijn formulering en schrijfstijl werken. Dessalniettemin, heb je allicht gelijk dat de sfeer binnen dit forum, in afwijking van de CS:GO scene an sich, best wat beter mag zijn.
Overigens werkt jouw cynische opmerking (zij het met een knipoog) ook niet mee aan een kanteling van dit topic richting het positieve; of mag deze constatering niet worden gedaan omdat jij nu eenmaal beheersrechten hebt hier?
Ik wilde even openlijk mijn steun uitspreken voor een Tweaker die hier een gewone opmerking plaatst maar die direct een aantal sneren kreeg. Was niet direct modbreak-waardig, maar het leek me wel gepast om te doen. Dat het niet direct een positieve wending geeft snap ik, maar wellicht helpt het iets. Ik heb in mijn begintijd als moderator redelijk wat tijd gestoken in het modden van dit topic en ben veelvuldig in discussie getreden met een aantal vaste users hier, maar het heeft niet mogen baten.hmr schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:16:
[...]
Een discussie over begrijpend lezen heb ik hier geen zin in. Dan mag de beste man namelijk aan zijn formulering en schrijfstijl werken. Dessalniettemin, heb je allicht gelijk dat de sfeer binnen dit forum, in afwijking van de CS:GO scene an sich, best wat beter mag zijn.
Ik hoef er nu nog amper tijd in te stoppen, dus dat is op een bepaalde manier positief, maar toch blijft het jammer voor de Tweakers die de game nog interessant vinden.
Laten we maar weer ontopic gaan en dan gaan we het wel zien.
Sinds wanneer is dit gereleased?Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:47:
hooolyyy shiiiiit [afbeelding] dit wil ik al sinds dat ik CS speel
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Hebben ze nu ook al de akimbo perk in CSGO gestopt?
Verwijderd
Gister! cl_crosshair_t 1 ( of 0 voor een normale crosshair) dit werkt natuurlijk niet met cl_crosshairstyle 1 (de standaard xhair)
Ik ben sinds 2011 weer begonnen met spelen, en gister weer een paar potjes competitive gespeeld. Ik kwam in mijn tweede potje alweer een cheater tegen. Is hier op reporten na, nog wat tegen te doen?
Naast prime matchmaking en mogelijk een andere client zoals FaceIt of ESEA kan je helaas niet veel doen tegen cheaters.Svenneh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:54:
Ik ben sinds 2011 weer begonnen met spelen, en gister weer een paar potjes competitive gespeeld. Ik kwam in mijn tweede potje alweer een cheater tegen. Is hier op reporten na, nog wat tegen te doen?
Gaat je ranking vanuit CS:GO dan ook omhoog als je zo speelt? Of moet je dan echt via CS:GO competitive spelen?markdm schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:18:
[...]
Naast prime matchmaking en mogelijk een andere client zoals FaceIt of ESEA kan je helaas niet veel doen tegen cheaters.
Nee via 3rd party spelen heeft geen invloed op je (MM) rank. Ze werken daar met eigen Ranks waarmee je ingedeeld wordt. De meeste pro spelers/streamers hebben geeneens een MM rank omdat ze nooit competitive spelen maar alleen ESEA.Svenneh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:13:
[...]
Gaat je ranking vanuit CS:GO dan ook omhoog als je zo speelt? Of moet je dan echt via CS:GO competitive spelen?
Wat betreft cheaters kun je helaas weinig doen. Het schijnt dat wanneer je een potje verliest en de cheater na conviction een ban heeft de loss niet meer telt. Ik heb alleen nog nooit gehoord of meegemaakt dat mijn rank ineens hoger is geworden omdat een tegenstander is gebanned tijdens een uprank match.
Leg eens uit? Waar maak je dat uit op?
van 20 seconden wachten op een match naar soms wel bijna 10 minuten
Nou dat zal dan waarschijnlijk ergens een foutje zijn, want de spelers aantallen bij CSGO zijn nog steeds enorm hoog. Er zijn de laatste tijd veel mensen die roepen dat CSGO dood is. Niets van waar. Er komen meer patches uit dan ooit en de spelersaantallen zijn nog altijd hoog. Wat wel klopt is dat er veel spelers zijn geswitcht naar PUBG. Waarom men de switch van CSGO naar PUBG kan maken begrijp ik nog altijd niet. Leuk concept dat PUBG maar totaal niet competitief. Ook enorm buggy die game.jobkuijper2112 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:50:
[...]
van 20 seconden wachten op een match naar soms wel bijna 10 minuten
![]()
![]()
[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 02-10-2017 14:21 ]
Ik denk dat je pas van een switch kan spreken als iemand niet meer terugkeert naar CS:GO. shroud riep eerst ook dat ie was geswitched, maar ik meende dat hij al weer aan het spelen was.DAMAGE schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:54:
[...]
Nou dat zal dan waarschijnlijk ergens een foutje zijn, want de spelers aantallen bij CSGO zijn nog steeds enorm hoog. Er zijn de laatste tijd veel mensen die roepen dat CSGO dood is. Niets van waar. Er komen meer patches uit dan ooit en de spelersaantallen zijn nog altijd hoog. Wat wel klopt is dat er veel spelers zijn geswitcht naar PUBG. Waarom men de switch van CSGO naar PUBG kan maken begrijp ik nog altijd niet. Leuk concept dat PUBG maar totaal niet competitief. Ook enorm buggy die game.
PUBG servers waren voor langere tijd down.Svenneh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:27:
[...]
Ik denk dat je pas van een switch kan spreken als iemand niet meer terugkeert naar CS:GO. shroud riep eerst ook dat ie was geswitched, maar ik meende dat hij al weer aan het spelen was.
Hallo iedereen,
Ik speel nu een aantal maanden csgo en ik hoor steeds vaker van de namen ESEA en Faceit. Nu heb ik dit eens opgezocht en blijkt dat veel mensen daar dus op spelen, vanwege betere anti-cheat en betere community's.
Ik wilde het dus uitproberen, maar aan de ene kant vind ik het halen van service medals en archievements etc ook heel leuk. Ik heb begrepen wanneer ik op faceit speel, dat dat dus niet meetelt als multiplayer in csgo.
Nu is gewoon mijn vraag:
Word er in het algemeen weinig aandacht besteed aan het in-game profiel/stats van csgo? Hiermee bedoel ik dus ook de rank, weegt fpl op faceit zwaarder dan global elite? Ik hoorde namelijk dat veel pro's blijkbaar nieteens een rank hebben omdat ze veel esea/faceit spelen i.p.v. normale multiplayer.
Wat ik dus bedoel te vragen: Indien je als goede speler wilt worden gezien, dien je dan meer op esea/faceit te spelen of wordt je als global elite in csgo ook aardig serieus genomen?
Al bedankt voor de moeite!
Ik speel nu een aantal maanden csgo en ik hoor steeds vaker van de namen ESEA en Faceit. Nu heb ik dit eens opgezocht en blijkt dat veel mensen daar dus op spelen, vanwege betere anti-cheat en betere community's.
Ik wilde het dus uitproberen, maar aan de ene kant vind ik het halen van service medals en archievements etc ook heel leuk. Ik heb begrepen wanneer ik op faceit speel, dat dat dus niet meetelt als multiplayer in csgo.
Nu is gewoon mijn vraag:
Word er in het algemeen weinig aandacht besteed aan het in-game profiel/stats van csgo? Hiermee bedoel ik dus ook de rank, weegt fpl op faceit zwaarder dan global elite? Ik hoorde namelijk dat veel pro's blijkbaar nieteens een rank hebben omdat ze veel esea/faceit spelen i.p.v. normale multiplayer.
Wat ik dus bedoel te vragen: Indien je als goede speler wilt worden gezien, dien je dan meer op esea/faceit te spelen of wordt je als global elite in csgo ook aardig serieus genomen?
Dat hangt er al helemaal van af aan wie je het vraagt. Zie vooral dat je plezier aan het spel beleefd. Cheaters heb je op faceit even goed.N.Uckerman schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:55:
Indien je als goede speler wilt worden gezien, dien je dan meer op esea/faceit te spelen of wordt je als global elite in csgo ook aardig serieus genomen?
Verder is het toch allemaal zever tot je met een vaste premade lineup in internationale competities gaat. Speler zelf moet niks voorstellen in csgo. Als je half je team bait en sick k:d haalt op die manier is het ook compleet nep.
[ Voor 25% gewijzigd door anessie op 05-10-2017 03:36 ]
Als je een redelijk team zoekt is LEM-Global voldoende. Wil je hogerop en een team dat het spelletje iets beter beheerst dan gaan ze meer waarde hechten aan je rang op FaceIt/ESEA.N.Uckerman schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:55:
Nu is gewoon mijn vraag:
FPL (FaceIt Pro League) is zowat het hoogst haalbare van matchmaking in Europa. Bij het niveau dat je daarvoor nodig hebt om er in te geraken lijken Globals wel een stelletje kleuters die met een controller csgo aan het spelen zijn.
Ik zou me als ik jou was nog niet echt bezig houden met face-it en lekker gaan DM-en en af en toe een matchmaking ofzo. Join een Discord of een TS en ga wat vaker spelen met Nederlanders. Je bent altijd welkom op de stinkboeven ts. Dan krijg je tips over je spel van wat ervaren spelers en leer je weer verder.N.Uckerman schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:55:
Hallo iedereen,
Nu is gewoon mijn vraag:
Tenzij je uiteraard al global bent geworden in een paar maanden
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
edit: Esea heeft redelijke anticheat, die van faceit is lachwekkend slecht nog. Maar net als met normale boeven, als ze echt iets willen lukt het wel over het algemeen, dus elk platform heeft cheaters. Het "voordeel" van cheaten op faceit is dat je geen vac krijgt, dus je skins etc. hou je gewoon. Je ziet dus dat mensen niet cheaten op mm/esea maar wel op faceit.
Die onzin van je moet lem zijn om faceit/esea mee te kunnen doen is dus onzin, want ik ken globals met te weinig gamesense en le's die makkelijk mee zouden kunnen.
Het is een andere manier van spelen, Faceit(premium!) en esea zijn anders, niet persee beter. Over het algemeen spelen de mensen er wat sneller en zijn ze wat beter, maar dat word iedereen als je maar blijft spelen.
Je word uitgejoeld als je de basic rotates, pushes en comms/calls niet kan, maar behalve dat valt het ook wel mee.
Dat gezegd, heb je moeite om uit master guardian of lager te komen, probeer maar gewoon geen faceit/esea.
Wil je beter worden moet je gewoon keihard werken aan je eigen spel, van spelen tegen betere mensen word je niet beter als je niet open staat voor verandering. Iets wat ik zelfs op supreme+ nog zie is dat mensen doelloos rondlopen en maar hopen dat hun flicks snel genoeg zijn, of angles compleet te strak houden. (goeie aim=/=goed@cs)
Hoe je crosshair te houden
CS is een beetje schietspel, en beetje strategisch gokspel. 50% van de tijd zie je niemand en moet je visueel inbeelden wat de tegenstander aan het doen is. Bij Swag/brax zie je dat enorm terug, die gast is een van de beste "visuele" spelers ter wereld.
Volgens de pro's een van de beste spelers: flusha; speelt door off angles te houden, in te spelen op geluid en timing te pakken. Als je aan hem vraagt hoe word ik goed in CS zal hij nooit praten over aim maar altijd over slimmer spelen dan de tegenstander.
Zelfde met Stewie, de reden dat zijn smoke pushes werken is niet omdat ie het vaak gedaan heeft, of omdat ie nou zo goed kan popflashen of kan aimen, het is omdat hij weet hoe mensen spelen en visueel inspeelt zelfs al kan hij niet zien.
TLDR: slim cs spelen > goed aimen.
Die onzin van je moet lem zijn om faceit/esea mee te kunnen doen is dus onzin, want ik ken globals met te weinig gamesense en le's die makkelijk mee zouden kunnen.
Het is een andere manier van spelen, Faceit(premium!) en esea zijn anders, niet persee beter. Over het algemeen spelen de mensen er wat sneller en zijn ze wat beter, maar dat word iedereen als je maar blijft spelen.
Je word uitgejoeld als je de basic rotates, pushes en comms/calls niet kan, maar behalve dat valt het ook wel mee.
Dat gezegd, heb je moeite om uit master guardian of lager te komen, probeer maar gewoon geen faceit/esea.
Wil je beter worden moet je gewoon keihard werken aan je eigen spel, van spelen tegen betere mensen word je niet beter als je niet open staat voor verandering. Iets wat ik zelfs op supreme+ nog zie is dat mensen doelloos rondlopen en maar hopen dat hun flicks snel genoeg zijn, of angles compleet te strak houden. (goeie aim=/=goed@cs)
Hoe je crosshair te houden
CS is een beetje schietspel, en beetje strategisch gokspel. 50% van de tijd zie je niemand en moet je visueel inbeelden wat de tegenstander aan het doen is. Bij Swag/brax zie je dat enorm terug, die gast is een van de beste "visuele" spelers ter wereld.
Volgens de pro's een van de beste spelers: flusha; speelt door off angles te houden, in te spelen op geluid en timing te pakken. Als je aan hem vraagt hoe word ik goed in CS zal hij nooit praten over aim maar altijd over slimmer spelen dan de tegenstander.
Zelfde met Stewie, de reden dat zijn smoke pushes werken is niet omdat ie het vaak gedaan heeft, of omdat ie nou zo goed kan popflashen of kan aimen, het is omdat hij weet hoe mensen spelen en visueel inspeelt zelfs al kan hij niet zien.
TLDR: slim cs spelen > goed aimen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2017 11:37 ]
Goed om te zien dat er nog steeds nieuwe mensen naar CS komen. Nog beter om te zien dat je het al een paar maanden vol houdt. Een maatje van me heeft het laatst ook gekocht en heeft enkele potjes gedaan. Hoop dat hij het ook vol gaat houden om te blijven spelen. CS is best een lastig spelletje om te masteren, maar het gevoel van euforie als het na een paar maanden begint te klikken is heerlijk! En vergeet niet: in CS raak je NOOIT uit geleerd. Dat maakt het zo mooi. Elke dag kan je iets nieuws leren of iets nieuws verzinnen.
Ik ben ook nog opzoek naar mensen om mee te spelen (˜supreme level. Was zelf supreme, maar heb paar weken geleden vakantie gehad, toen ik terug kwam had ik obv geen rank meer. Mijn rank kwam weer terug op LEM). Meeste mensen waar ik mee speelde zijn over gegaan naar PUBG. Snap dat niet; PUBG is totaal iets anders dan CS maar goed, whatever floats their boat hè. Weer anderen zijn gestopt. Wil ergens dit jaar altijd nog eens global halen. Gewoon puur om het gehaald te hebben, meer niet. Daarna wil ik eens gaan kijken of FaceIT Premium iets is.
Ik ben ook nog opzoek naar mensen om mee te spelen (˜supreme level. Was zelf supreme, maar heb paar weken geleden vakantie gehad, toen ik terug kwam had ik obv geen rank meer. Mijn rank kwam weer terug op LEM). Meeste mensen waar ik mee speelde zijn over gegaan naar PUBG. Snap dat niet; PUBG is totaal iets anders dan CS maar goed, whatever floats their boat hè. Weer anderen zijn gestopt. Wil ergens dit jaar altijd nog eens global halen. Gewoon puur om het gehaald te hebben, meer niet. Daarna wil ik eens gaan kijken of FaceIT Premium iets is.
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 05-10-2017 13:09 ]
ik ben opzoek naar mensen die een acc hebben rond nova 3 die met mei met controller csgo willen spelen.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198311811011 feel free to join me
http://steamcommunity.com/profiles/76561198311811011 feel free to join me

Wat is toch die gekke drang van mensen (kinderen?) om steeds als een tard op dit topic te moeten reageren? Moet dit topic nu elke keer doodgeslagen worden?
Plaats zinnige reacties of post anders niet svp. Had de hoop na de 'mod-break' een paar posts terug dat het de goede kant op ging maar helaas.

[ Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 05-10-2017 17:13 ]
holy crap.. ik kreeg net gewoon een Knight als operation drop....

weet iemand trouwens of wingman ook op ELO let?
[ Voor 50% gewijzigd door MisterEagle op 05-10-2017 22:13 ]
Nice! Welke conditie en float? Wingman heeft een eigen Elo, volgens mij werk je daar met levels ofzo. Heb het zelf maar 2x gespeeld maar vind 5v5 toch leukerMisterEagle schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:09:
holy crap.. ik kreeg net gewoon een Knight als operation drop....![]()
[afbeelding]
Ik snap wat je bedoeld. Gewoon niet teveel aandacht aangeven dan stopt het vanzelf. Als je kijkt naar het aantal -reps en de eerder gebruikte spelersnamen op zijn profiel weet je eigenlijk ook wel genoeg. Don't feed the trollsDAMAGE schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:06:
Wat is toch die gekke drang van mensen (kinderen?) om steeds als een tard op dit topic te moeten reageren? Moet dit topic nu elke keer doodgeslagen worden?Plaats zinnige reacties of post anders niet svp. Had de hoop na de 'mod-break' een paar posts terug dat het de goede kant op ging maar helaas.
[ Voor 37% gewijzigd door Jorissie87 op 06-10-2017 09:34 ]
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.