Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Denk ook de manier waarop valve omgaat met cheaters heeft te maken dat we continue met cheaters blijven zitten.

VAC banned in waves om de grootst mogelijke groep aan cheaters te bannen, minder is dat je dus gewoon periodes hebt waarop cheaters bijna vrij spel hebben tot aan de nieuwe vac wave. Als ze uberhaupt hier al in zitten. Nieuw accountje kost geen reet en prime is ook niet zo'n grote stap aangezien je makkelijk een prepaid kaartje kan halen, iets wat voor iedereen binnen hand bereik ligt. Tel daarbij de goedkope csgo keys op en het is een probleem wat voorlopig blijft bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen!

Ik ben sinds vandaag ook een veelvoudig speler van CSGO geworden. Wat een tof spel! Ik heb gelukkig al veel informatie kunnen vinden uit de openingspost, maar ik zit toch nog met een paar vraagjes:

1. Wat is de beste manier om zo snel mogelijk level up te gaan, welke modes lenen zich hier het beste voor?

2. Ik ben natuurlijke een totale noob tegenover de rest, kan het kwaad om meteen vanaf het begin competitief te spelen? Ik bedoel hiermee, dat ik dan mss een erg lage rank krijg en het dan zoveel moeite kost om deze omhoog te krijgen dat ik mss beter had kunnen wachten met competitief, of kun je naderhand snel je slechte start corrigeren?

3. Ik zie veel mensen met skins op hun wapens, hoe kun je deze krijgen want ik zie ze niet in de shops.

4. Vanaf welk niveau ga je echt een beetje last krijgen van hackers? Tot nu toe heb ik al een potje of 20 gespeeld en ben er nog geen tegengekomen, maar ik speel alleen maar dust 2 casual.

Heeft iemand nog meer handige tips voor mij die niet in de openingspost staan?

Alvast bedankt voor de moeite als iemand zou reageren, ik waardeer het!

Binnenkort ben ik wss snel te vinden op de discord servers van tweakers. Ik ga eerst eens even de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
N.Uckerman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:01:
Hallo iedereen!

Ik ben sinds vandaag ook een veelvoudig speler van CSGO geworden. Wat een tof spel! Ik heb gelukkig al veel informatie kunnen vinden uit de openingspost, maar ik zit toch nog met een paar vraagjes:

1. Wat is de beste manier om zo snel mogelijk level up te gaan, welke modes lenen zich hier het beste voor?

2. Ik ben natuurlijke een totale noob tegenover de rest, kan het kwaad om meteen vanaf het begin competitief te spelen? Ik bedoel hiermee, dat ik dan mss een erg lage rank krijg en het dan zoveel moeite kost om deze omhoog te krijgen dat ik mss beter had kunnen wachten met competitief, of kun je naderhand snel je slechte start corrigeren?

3. Ik zie veel mensen met skins op hun wapens, hoe kun je deze krijgen want ik zie ze niet in de shops.

4. Vanaf welk niveau ga je echt een beetje last krijgen van hackers? Tot nu toe heb ik al een potje of 20 gespeeld en ben er nog geen tegengekomen, maar ik speel alleen maar dust 2 casual.

Binnenkort ben ik wss snel te vinden op de discord servers van tweakers. Ik ga eerst eens even de kat uit de boom kijken.
1. Deathmatch heb je sowieso altijd snelle respawn. Normale bomb modus geeft wel meer punten als je goed speelt. De wekelijkse bonus op woensdag is ook wel fijn, is een x aantal xp wat je gewoon extra krijgt tot het op is.

2. Als je de maps kent is het niet zo'n probleem om comp te spelen, je krijgt na 10 wins een rank die gelinkt is aan hoe goed je op dat moment bent geweest.

3. Op de steam community market onder CSGO of een 3rd party market opskins.com

4. Hackers zitten meestal in de hogere ranks, maar ook hun moeten ergens beginnen. Je komt er vanzelf wel een keertje tegen.
Daarnaast heb je nog mensen die normaal een hogere rank hebben en een tweede account hebben met csgo erop en lager ingerankt zijn. Om bijvoorbeeld met vrienden te spelen of om niet bestaande e-peen bevredigen (smurfs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32
N.Uckerman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:01:
Hallo iedereen!

Allereerst: Welcome to the playerbase! :)

1) Deathmatch of Casual. Deathmatch kun je gelijk goed gebruiken om aan je aim, wapens en de maps te werken. Casual is fijn omdat je vast kunt wennen aan hoe comp werkt (timings, team vs team, dood=dood, moneymanagement, etc).
2) Noob zijn maakt niet uit, je krijgt na je eerste win(s) een rank toegekend en wordt bij verdere matches ingedeeld met en tegen spelers in dezelfde rankgroep (ongeveer). Zo speel je in theorie altijd tegen ongeveer gelijke spelers
3) Skins krijg je gedropt aan het einde van het spel (de goedkope veelal), haal je uit kistjes (moet je geluk hebben, dure wapens zijn zeldzaam en kost 2 euro per kistje) of koop je direct op de market of een 3rd party site. Als je net nieuw bent zal ik als ik jou was niet direct veel geld hieraan besteden, eerst maar eens kijken of het spel leuk blijft!. Skins heb je variërend van een paar cent tot duizenden euro's (vooral knives en gloves). Als je wat speelt krijg je vanzelf je eerste skins aan het einde van de potjes
4) Ik las dat er net wat banwaves zijn geweest dus het aantal cheaters is een stuk lager momenteel dan gebruikelijk maar het is een loterij. Over het algemeen hebben cheaters in casual en deathmatch vrijspel omdat het reporten van spelers hier geen nut heeft (wordt niets mee gedaan). Cheaters spelen over het algemeen in comp matches of spelen casual om te upranken zodat ze comp kunnen spelen. Sommige zijn subtiel andere overduidelijk, wie cheat en wie niet leer je vanzelf. Weet wel dat je aangezien je waarschijnlijk in silver begint ook veel smurfers tegen gaat komen (zeker nu csgo net in de sale was). Mensen die eigenlijk een hoge rank hebben maar voor hun e-peen een tweede account aanmaken en zicht een god tussen de mensen willen voelen op lage ranks.
Veel succes, discord is een goede manier om met meer ervaren spelers te spelen en een goede leercurve te maken. Weet zeker dat er altijd wel spelers zijn die je op sleeptouw willen nemen als je bereid bent te leren! Je kan mij ook toevoegen op steam, kunnen vast wel een keer een potje doen (ben wel LEM).

Succes!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
Gister/vannacht is er een grote Vacwave geweest. Namelijk 40.405

https://steamdb.info/stats/bans/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
ajaxalex schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:23:

Dat zijn serieuze cijfers, geen wonder dat de playerbase afneemt :+

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Jorissie87 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:02:
[...]

Dat zijn serieuze cijfers, geen wonder dat de playerbase afneemt :+
Ik hou mn matches bij via csgostats.gg sinds gister zijn er 10 gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:09
ajaxalex schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:23:

Holwy ... Das de eerste keer dat het zo een groot getal is.

Edit: ah dit is niet alleen voor cs go :+

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingSig op 07-07-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook al 15 games waar cheaters zijn verbannen. En dat is op LEM/Supreme. Wat mij wel opvalt is dat ik bijv 6 wins heb en 8 losses. Tegen cheaters. Dus dan ben je aan het cheaten en dan suck je nog! Zelfs gewonnen van een team met 3 cheaters er in. Idiots man. Zo zonde, want ook die gewonnen potten tellen niet mee. Basically als je tegen een cheater komt dan doet die hele pot er niet meer toe. Of je nu wint of verliest.

Wel mooi, ESL postte net ook al dat er 40K mensen een VAC hebben gekregen.

Trouwens voor de mensen die het interessant vinden hier een 20 minuten durende video over cheats in het algemeen, hoe ze werken, hoe je ze kunt herkennen en uiteraard een paar pro's (usual suspects) die deze herkenbare feiten ook hebben

Een erg goede video! Zeker het kijken waard. Niet doorheen skippen. Als je dat wel gaat doen kun je hem beter niet kijken :+

[edit] Eergister 2K vac-bans gister 10K vac-bans voor CSGO. GG!

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 07-07-2017 21:21 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SK wint weer eens een pot. 3-0 tegen C9.
onwaarschijnlijk maar waar: Shroud en N0thing waren de betere spelers van c9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:48:
SK wint weer eens een pot. 3-0 tegen C9.
onwaarschijnlijk maar waar: Shroud en N0thing waren de betere spelers van c9.
Ja idd, c9 was in de groups vrij slecht, of iig veel hele domme fouten. Daarna wel sterke show, maar SK op top niveau valt gewoon weinig tegen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:59:
[...]

Ja idd, c9 was in de groups vrij slecht, of iig veel hele domme fouten. Daarna wel sterke show, maar SK op top niveau valt gewoon weinig tegen te doen.
Gaat het even lekker voor C9, komt cold gewoon een site opwandelen en 3 headshots schieten alsof het een smurf game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:50
DAMAGE schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:54:
Ik heb ook al 15 games waar cheaters zijn verbannen. En dat is op LEM/Supreme. Wat mij wel opvalt is dat ik bijv 6 wins heb en 8 losses. Tegen cheaters. Dus dan ben je aan het cheaten en dan suck je nog! Zelfs gewonnen van een team met 3 cheaters er in. Idiots man. Zo zonde, want ook die gewonnen potten tellen niet mee. Basically als je tegen een cheater komt dan doet die hele pot er niet meer toe. Of je nu wint of verliest.

Wel mooi, ESL postte net ook al dat er 40K mensen een VAC hebben gekregen.

Trouwens voor de mensen die het interessant vinden hier een 20 minuten durende video over cheats in het algemeen, hoe ze werken, hoe je ze kunt herkennen en uiteraard een paar pro's (usual suspects) die deze herkenbare feiten ook hebben

[video]

Een erg goede video! Zeker het kijken waard. Niet doorheen skippen. Als je dat wel gaat doen kun je hem beter niet kijken :+

[edit] Eergister 2K vac-bans gister 10K vac-bans voor CSGO. GG!
Is niet helemaal waar volgens mij, als je wint, niks aan de hand. In ieder geval als de tegenstander met de cheater verliest. Ik heb er overigens 24.Waarvan daarbovenop in ieder geval 5 blatant die nog niet geband zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Jelle Brolnir op 09-07-2017 20:55 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:21:
[...]

Gaat het even lekker voor C9, komt cold gewoon een site opwandelen en 3 headshots schieten alsof het een smurf game is.
Ja of fallen die f pusht met awp en vervolgens 3 man links en rechts neer maait. Tja als je tegen een team speelt wat zo hard gaat kun je gewoon weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Scrtz schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:56:
[...]

Ja of fallen die f pusht met awp en vervolgens 3 man links en rechts neer maait. Tja als je tegen een team speelt wat zo hard gaat kun je gewoon weinig
Er waren zeker op Inferno echt wel kansen voor C9, vond het jammer dat SK won, had graag een 4e map gezien ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
teupje schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:22:
[...]

Er waren zeker op Inferno echt wel kansen voor C9, vond het jammer dat SK won, had graag een 4e map gezien ;-)
Zeker waar. Ik baalde er idd ook van, gewoon omdat ik van close finales hou en graag wat meer maps gezien had haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:40:
[...]

Zeker waar. Ik baalde er idd ook van, gewoon omdat ik van close finales hou en graag wat meer maps gezien had haha
Zoals ze op de desk al zeiden, de map picks zat C9 echt niet mee. Cache en mirage eerst en dan was de pot enorm anders geweest waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:00:
[...]

Zoals ze op de desk al zeiden, de map picks zat C9 echt niet mee. Cache en mirage eerst en dan was de pot enorm anders geweest waarschijnlijk.
Nja ze verloren hun mappick, dan weet ik niet in hoeverre de maps nog mee kunnen zitten. Ze hadden echt wel kans hoor maar SK was gewoon 'to hot to handle'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Nja ze verloren hun mappick, dan weet ik niet in hoeverre de maps nog mee kunnen zitten. Ze hadden echt wel kans hoor maar SK was gewoon 'to hot to handle'
Ja dat is waar, maar alsnog denk ik wel dat ze iig een map hadden kunnen pakken was het net even anders. De win ging sowieso naar SK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:13:
[...]

Ja dat is waar, maar alsnog denk ik wel dat ze iig een map hadden kunnen pakken was het net even anders. De win ging sowieso naar SK
Ja klopt. Je ziet dan wel het verschil tussen zo'n fallen en zo'n skadoodle. Ska is veel passiever en wacht meer af tot anderen entry's hebben gepakt maar Fallen pakte met de awp continu entry picks om het leven van SK makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:16:
[...]

Ja klopt. Je ziet dan wel het verschil tussen zo'n fallen en zo'n skadoodle. Ska is veel passiever en wacht meer af tot anderen entry's hebben gepakt maar Fallen pakte met de awp continu entry picks om het leven van SK makkelijker te maken.
En nog IGLen ook 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Haha jep, nja stewie kan er ook wel wat van hoor.

Maar goed, een finale moet gewoon vol gelijkspel, comebacks en overtimes zijn, dan wordt iedereen lekker gehyped en knettergek haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Was weer eens eentje aan het streamen in een potje CSGO. Blijft toch vermakelijk om te zien hoe je eigen 'lompe klapper' een half team omver blaft haha! En dan het gezucht en gesteun te horen. Eco kills, maar toch!

https://clips.twitch.tv/FairAggressiveSkirretBuddhaBar

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Hallo ik ben nu al een paar daagjes nt spelen. Ik heb echter nog een paar vraagjes.

De sensivity van de muis en de corsshair heb ik nu helemaal in orde. Nu ben ik nog nt beetje nt kloten met de videosettings.

Veel pro's gebruiken 4:3 1280 x 720. Ze zeggen vaak in video's dat ze dat stretched spelen (zonder zwarte balken). Op mijn monitor die native 1920 x 1080 is krijg ik wel zwarte balken, hoe krijg ik deze weg?

Ik ben veel settings wat veel pro's gebruiken aan het overnemen. Dan kan ik er al een beetje aan wennen en weet ik dat het met de settings wel goed zit.

Ik ben nu 2 uur per dag nt oefenen in aim lobby's en denk dat ik langzaam de goede kant op ga.

Maargoed, ik krijg die zwarte balken dus niet helemaal weg.. Ik wil de setting toch heel graag proberen.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:08:
Hallo ik ben nu al een paar daagjes nt spelen. Ik heb echter nog een paar vraagjes.

De sensivity van de muis en de corsshair heb ik nu helemaal in orde. Nu ben ik nog nt beetje nt kloten met de videosettings.

Veel pro's gebruiken 4:3 1280 x 720. Ze zeggen vaak in video's dat ze dat stretched spelen (zonder zwarte balken). Op mijn monitor die native 1920 x 1080 is krijg ik wel zwarte balken, hoe krijg ik deze weg?

Ik ben veel settings wat veel pro's gebruiken aan het overnemen. Dan kan ik er al een beetje aan wennen en weet ik dat het met de settings wel goed zit.

Ik ben nu 2 uur per dag nt oefenen in aim lobby's en denk dat ik langzaam de goede kant op ga.

Maargoed, ik krijg die zwarte balken dus niet helemaal weg.. Ik wil de setting toch heel graag proberen.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Settings van pro's kopiëren is sowieso niet iets wat je wilt doen. Veel pro's spelen blackbars of stretched omdat ze daar aan gewend zijn van CS 1.6. Eigenlijk het enige wat wel een paar voordelen heeft (maar ook evenveel nadelen) is 4:3 stretched. 4:3 blackbars raad ik sowieso af als je een nieuwe CS speler bent en je PC genoeg frames haalt. 4:3 stretched heeft als voordeel dat je iets meer FPS krijgt en de spelers uitgerekt zijn, maar dit zorgt er ook voor dat je muis raar beweegt op je scherm. Verder moet je nog steeds wel hetzelfde aimen, dus als je 19 cm je muis naar rechts moet halen om bij 16:9 je crosshair op iemand z'n hoofd te zetten, moet dat bij 4:3 stretched ook.

Je kan wel bij pro's kijken wat ong. hun sensitivity is, maar met 400 DPI zit je tussen de 1.5-3 sowieso goed, denk dat het gemiddelde 400 DPI en 2.2 is, dan zijn er ook nog een aantal pro's zoals s1mple en f0rest die met 4 sensitivity ook destroyen, dus 4 kan in principe ook nog.

Twee uur per dag oefenen is wel erg veel, tenzij je echt super snel goed wilt worden. Leek me zelf ongelofelijk saai om te doen. Als je het leuk vindt zeker doen, maar ga ook niet teveel spelen omdat je per sé beter wilt worden, dat resulteert namelijk niet altijd in betere scores in echte games.

Je kan even Googlen hoe je 4:3 stretched krijgt, NVIDIA: YouTube: CS:GO Pro adreN Tips - How to stretch / keep aspect ratio (4:3 resol...

AMD: YouTube: [TUTORIAL] AMD CRIMSON CS:GO 4:3 Stretched or Black Bars (April 2017...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Brogala schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 01:09:
[...]

Settings van pro's kopiëren is sowieso niet iets wat je wilt doen. Veel pro's spelen blackbars of stretched omdat ze daar aan gewend zijn van CS 1.6. Eigenlijk het enige wat wel een paar voordelen heeft (maar ook evenveel nadelen) is 4:3 stretched. 4:3 blackbars raad ik sowieso af als je een nieuwe CS speler bent en je PC genoeg frames haalt. 4:3 stretched heeft als voordeel dat je iets meer FPS krijgt en de spelers uitgerekt zijn, maar dit zorgt er ook voor dat je muis raar beweegt op je scherm. Verder moet je nog steeds wel hetzelfde aimen, dus als je 19 cm je muis naar rechts moet halen om bij 16:9 je crosshair op iemand z'n hoofd te zetten, moet dat bij 4:3 stretched ook.

Je kan wel bij pro's kijken wat ong. hun sensitivity is, maar met 400 DPI zit je tussen de 1.5-3 sowieso goed, denk dat het gemiddelde 400 DPI en 2.2 is, dan zijn er ook nog een aantal pro's zoals s1mple en f0rest die met 4 sensitivity ook destroyen, dus 4 kan in principe ook nog.

Twee uur per dag oefenen is wel erg veel, tenzij je echt super snel goed wilt worden. Leek me zelf ongelofelijk saai om te doen. Als je het leuk vindt zeker doen, maar ga ook niet teveel spelen omdat je per sé beter wilt worden, dat resulteert namelijk niet altijd in betere scores in echte games.

Je kan even Googlen hoe je 4:3 stretched krijgt, NVIDIA: YouTube: CS:GO Pro adreN Tips - How to stretch / keep aspect ratio (4:3 resol...

AMD: YouTube: [TUTORIAL] AMD CRIMSON CS:GO 4:3 Stretched or Black Bars (April 2017...
Hartelijk dank voor de zeer uitgebreide reactie. Mijn doel is namelijk om inderdaad zo snel mogelijk goed te worden. Het oefenen is voor mij juist niet saai, want ik merk progressie en daar krijg ik gelukkig een positief en voldaan gevoel van.

Ik keek inderdaad veel naar de pro's settings. Ik wist echter niet dat veel pro's 4:3 gebruikte omdat zij al langer cs spelen en dat dus gewend zijn van vroeger. Ik dacht zelf namelijk dat t beter was, omdat alles dan uitgerekt is en dan dus ook het hoofd van de tegenstander waardoor je in theorie beter headshots zou moeten kunnen maken, ben je dit met me eens?

Nu ben ik mij namelijk af aan het vragen of de setting naar 4:3 aanpassen een goede keuze is voor een nieuwe speler zoals ik die prima gewend is aan 1920 x 1080. Ik haal met 1920 x 1080 met alles op max een minimum van 140 fps op drukke stukken met veel actie tot 200 fps waar ik gewoon solo ben nt lopen.

Als ik de settings verlaag, stijgt uiteraard de fps en als ik alles op low zet met 4:3 dan stijg ik naar een minium van 200 fps, wat is dan de ideale fps voor csgo is dan mijn vraag..

Hebben jullie advies voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.Uckerman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Hartelijk dank voor de zeer uitgebreide reactie. Mijn doel is namelijk om inderdaad zo snel mogelijk goed te worden. Het oefenen is voor mij juist niet saai, want ik merk progressie en daar krijg ik gelukkig een positief en voldaan gevoel van.

Ik keek inderdaad veel naar de pro's settings. Ik wist echter niet dat veel pro's 4:3 gebruikte omdat zij al langer cs spelen en dat dus gewend zijn van vroeger. Ik dacht zelf namelijk dat t beter was, omdat alles dan uitgerekt is en dan dus ook het hoofd van de tegenstander waardoor je in theorie beter headshots zou moeten kunnen maken, ben je dit met me eens?

Nu ben ik mij namelijk af aan het vragen of de setting naar 4:3 aanpassen een goede keuze is voor een nieuwe speler zoals ik die prima gewend is aan 1920 x 1080. Ik haal met 1920 x 1080 met alles op max een minimum van 140 fps op drukke stukken met veel actie tot 200 fps waar ik gewoon solo ben nt lopen.

Als ik de settings verlaag, stijgt uiteraard de fps en als ik alles op low zet met 4:3 dan stijg ik naar een minium van 200 fps, wat is dan de ideale fps voor csgo is dan mijn vraag..

Haha. Zo snel mogelijk goed worden. Dat is altijd leuk met cs, een spel waar zoveel nuance en meta inzit dat je zelfs na 2000 uur nog geen klap van het spel snapt.

(was het niet nip's forest die er dit jaar pas achterkwam dat verschillende situaties verschillende bedragen opleveren (win-lose, save als T etc.)

-CS sowieso op all low spelen, behalve als je je skins super belangrijk vind is er echt geen voordeel aan hogere settings. Sommigen vinden stretched beter, andere niet. Shroud speelt bijvoorbeeld 1920 en is een van de betere mechanische spelers in de wereld.

-CS draait uiteindelijk om je skill, je kennis en je doorzettingsvermogen. Je settings boeien echt geen ene moer, een nieuwe sensitivity is misschien even 10 uur wennen max, en wat is 10uur op een paar duizend.

Als je net nieuw bent zou ik zelf meer aandacht steken in het spel zelf, niet het aimen. Dat aimen dat komt wel, het strategische en mapkennis gedeelte kan je echt fout leren, en dat komt later zeker terug. Je aim is voornamelijk muscle memory en hand oog coordinatie, het is zeker goed dat je dit oefent, maar ik ken zat gasten die me er op een 1v1 server uit kunnen schieten maar niet voorbij mg1 komen.

Volgens mij is het flusha die regelmatig roept dat aim niet belangrijk is voor hem, maar hij die enorme ratings haalde door slimmer te spelen als de tegenstander. mbt: je positie, je crosshair-placement, je geluid, etc.etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
N.Uckerman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:45:
[...]

idealse fps voor csgo is gewoon minimaal altijd 200fps+ te hebben. Resolutie en instellingen is persoonlijk, doe wat jij fijn vind aanvoelen. Ik vind een lagere resolutie fijn aanvullen door 11 jaar gewenning en omdat ik het idee heb dat een lagere resolutie makkelijker aanvoelt ofzo, door minder pixels. Maar kan tussen mijn oren zitten uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:14:
[...]

idealse fps voor csgo is gewoon minimaal altijd 200fps+ te hebben. Resolutie en instellingen is persoonlijk, doe wat jij fijn vind aanvoelen. Ik vind een lagere resolutie fijn aanvullen door 11 jaar gewenning en omdat ik het idee heb dat een lagere resolutie makkelijker aanvoelt ofzo, door minder pixels. Maar kan tussen mijn oren zitten uiteraard.
Ik ben kleurenblind, en kan op resoluties onder 720p op lange afstand niks herkennen tenzij het beweegt. Dust 2 is al helemaal een hel, ik speel dus op 1440x1080 voor stretched native, wat voor mij het beste van beide werelden is. Zo zie je nuckerman, iedereen heeft zo z'n voorkeur, en sommigen switchen 4x per pot en zijn daar ook tevree mee. (alhoewel daar wat tegen gezegd kan worden, het is zeker voor de meeste mensen geen goed idee om je settings constant aan te passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Ik heb besloten om 1920 x 1080 te spelen met alles op low zodat ik een fps krijg van 190+ ten allen tijden. Zo heb ik dus een goede fps en heb ik toch gewoon de native resolutie van mijn monitor.

Nu komt alweer de volgende vraag, deze vragen hebben betrekking op de skins. Dan heb ik dat teminste ook weer begrepen.

1. Hoe wordt nu eigenlijk de prijs bepaald van de skins? Ik zie al dat bepaalde skins duurder zijn dan andere, dus dat is al een van de factoren, maar verder snap ik er helemaal niks van.

2. Verder zie ik dat bepaalde skins met stickers een heel stuk duurder kunnen zijn, hoe werkt het precies met al die stickers? Sommige zitten 4 stickers op en kost nauwelijks iets, terwijl andere skins met 4 stickers lopen op in een paar honderd euro.

3. Ik zie ook overal staan voor hoeveel % iets gedragen is, of hoeveel krassen het heeft. Hoe werkt dit precies? Ik neem aan dat zo min mogelijk gedragen over het algemeen duurder zal zijn, maar kan ik hieruit afleiden dat als ik een skin zou kopen en hier veel mee speel dat die minder waard wordt? Of wat gebeurt er precies als iets veel wordt gebruikt?

4. Kan ik ook zelf een skin kopen en de stickers los en deze vervolgens zelf eenvoudig erop zetten?

5. Wat houden de categorieën field-tested, minimal wear, battle-scarred, well-worn, factory new en not painted in? Staat dit in verband met hetgeen vernoemd in vraag 3?

6. Wat houden de categorieën normal, statTrak, souvenir, paars sterretje en paarse statTrak in?
Stattrak houdt natuurlijk een bepaalde statistiek bij, dat snap ik. Maar wat is het verschil tussen de oranje en de paarse statTrak? Van de paarse StatTrak is niet eens wat te vinden in de communitymarkt van steam.. Wat houdt souvenir in? Wat houdt het enkele sterretje in?

7. Er zijn ook verschillende quality's te vinden in de filter van steam. Dit heeft volgensmij alleen invloed op de stickers. Maar wat hebben deze voor betekenis?
Want ik zie bijvoorbeeld stickers staan in remarkable en stickers en exotic. Die bij exotic zijn over het algemeen duurder terwijl remarkable eigenlijk een hogere kwaliteit zou moeten zijn.

Ik weet dat ik een heeeeeleboel vragen stel in dit forum. Hopelijk hindert dit jullie niet en als dat wel het geval is: gewoon even aangeven aub dan doe ik gewoon een stapje terug! :)

Ik hoop dat er iemand is die mij deze vragen zou kunnen beantwoorden. Zodra ik merk dat ik dit spel redelijk onder de knie heb, zal ik mij veelvoudig laten zien op de discord channel van tweakers voor csgo.

Als er al iemand zou reageren, wil ik diegene echt heel erg bedanken. Indien niemand zin heeft om hierop te reageren dan snap ik dat uiteraard wel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
N.Uckerman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:21:
1. Hoe wordt nu eigenlijk de prijs bepaald van de skins? Ik zie al dat bepaalde skins duurder zijn dan andere, dus dat is al een van de factoren, maar verder snap ik er helemaal niks van.
Vraag en aanbod. Er zijn ook bepaalde wapens zoals de M4 Howl waarbij een copyright overtreding is vastgesteld na release. Deze wapens komen dus niet meer extra in het spel. Doordat er nooit meer nieuwe aanvoer is stijgt de waarde natuurlijk enorm. Zo zijn er nog wel een aantal, wie googelt, die vindt. :)
2. Verder zie ik dat bepaalde skins met stickers een heel stuk duurder kunnen zijn, hoe werkt het precies met al die stickers? Sommige zitten 4 stickers op en kost nauwelijks iets, terwijl andere skins met 4 stickers lopen op in een paar honderd euro.
De meeste stickers geven geen toegevoegde waarde aan een wapen. Dit geldt enkel in specifieke omstandigheden. Bepaalde wapens met IBP stickers (team dat gebanned werd voor match fixing) zijn dan weer bijna goud waard. Zo ook is een souvenir AWP dragon lore met een kennyS sticker van enkele jaren terug (in zijn gouden periode) veel meer waard dan een souvenir AWP dragon lore van een tier2 team.
3. Ik zie ook overal staan voor hoeveel % iets gedragen is, of hoeveel krassen het heeft. Hoe werkt dit precies? Ik neem aan dat zo min mogelijk gedragen over het algemeen duurder zal zijn, maar kan ik hieruit afleiden dat als ik een skin zou kopen en hier veel mee speel dat die minder waard wordt? Of wat gebeurt er precies als iets veel wordt gebruikt?
Dat % waar jij op doelt is de float value. Elk wapen wanneer die 'gegenereerd' wordt, of het nu via ingame drop op het einde van de game, uit een case of trade contract krijgt, krijgt een willekeurige float value toegewezen. Kleine uitzondering bij trade contracts, google helpt je hier weer bij.

De float value veranderd nooit! Je kan er dus zoveel mee spelen als je wilt zonder te vrezen dat je wapen minder waard wordt. Let op: vraag en aanbod prijs is altijd voor verandering vatbaar.
4. Kan ik ook zelf een skin kopen en de stickers los en deze vervolgens zelf eenvoudig erop zetten?
Ja, je kan stickers er af 'scrapen' en er nieuwe op plaatsen. Ik geef zelf geen ene neuk om cosmetische items dus kan zijn dat ik hier fout in ben.
5. Wat houden de categorieën field-tested, minimal wear, battle-scarred, well-worn, factory new en not painted in? Staat dit in verband met hetgeen vernoemd in vraag 3?
Correct, elke categorie heeft een minimum en maximumwaarde.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/27364890189543269/2275B3A6A4FA3D15BC018574D421AB3862283DA4/
6. Wat houden de categorieën normal, statTrak, souvenir, paars sterretje en paarse statTrak in?
Stattrak houdt natuurlijk een bepaalde statistiek bij, dat snap ik. Maar wat is het verschil tussen de oranje en de paarse statTrak? Van de paarse StatTrak is niet eens wat te vinden in de communitymarkt van steam.. Wat houdt souvenir in? Wat houdt het enkele sterretje in?
De verschillende categorieën duidt hoe zeldzaam ze zijn qua drop percentage. StatTrak wapens houden bij hoeveel kills jij hebt gemaakt met dat wapen. Als jij een StatTrak wapen van iemand over koopt wordt de teller terug op 0 gezet. Je ziet dus enkel je eigen kills met die specifieke gun(/skin). Verder geen idee wat je met dat sterretje bedoelt.

Souvenir wapens zijn wapens die uit major cases komen. Bij elke ronde van een major wedstrijd maak je kans om zo een drop te krijgen. Meer uitleg vind je hier. Het is nog van de vorige major maar op dat vlak is al jaren niets veranderd.
7. Er zijn ook verschillende quality's te vinden in de filter van steam. Dit heeft volgensmij alleen invloed op de stickers. Maar wat hebben deze voor betekenis?
Want ik zie bijvoorbeeld stickers staan in remarkable en stickers en exotic. Die bij exotic zijn over het algemeen duurder terwijl remarkable eigenlijk een hogere kwaliteit zou moeten zijn.
Zoals ik al eerder heb gezegd interesseren skins mij niks. Hier kan ik je dus niet mee helpen. Het enigste wat ik met drops doe die ik krijg is doorverkopen voor de laagste prijs op de market. Door de jaren heen toch al heel wat eurotjes terug verdiend. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
Vraag en aanbod, sommige skins hebben een droprate die zo laag is, maar zo gewild is dat men er absurde bedragen voor kan en gaat vragen. Dit zijn vooral de knifes, gloves en enkele andere wapens.
N.Uckerman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:21:2. Verder zie ik dat bepaalde skins met stickers een heel stuk duurder kunnen zijn, hoe werkt het precies met al die stickers? Sommige zitten 4 stickers op en kost nauwelijks iets, terwijl andere skins met 4 stickers lopen op in een paar honderd euro.
Hier heb ik niet echt een antwoord op waarvan ik zeker ben dat dat het is. Maar er zijn wapens met stickers van spelers in de omloop die niet meer spelen. Ook moet je die prijzen vaak met wat zout nemen, sommige mensen plaatsen dingen voor 10000 euro in de market, puur om te laten zien dat zij die skin hebben (e-peen).
Wear is eigenlijk alleen maar een "subcategorie" van de exterior. Deze verloopt niet tijdens het spelen met dat wapen, maar is gewoon een extra variatie. Hier kun je precies zien wat Wear doet (stukje naar beneden scrollen). Hoe lager de wear, des te vaker je meer geld voor een skin kan krijgen (al scheelt het vaak niet zo heel erg veel).
Ja, het levert je in de meeste gevallen alleen bar weinig op, aangezien je ook een percentage aan steam of bijv. opskins betaalt, en de meeste mensen kopen alleen wapens met specifieke stickers. (De enige stickers waar ik ooit iets extra voor heb betaald zijn m'n M4A1-S met Virtus Pro holo's en m'n M4A4 met Virtus Pro sticker + Pashabiceps signature, maar dat was ook alleen maar omdat die 1 euro duurder waren dan de ongestickerde versies).
Het staat in verband met vraag 3, zie diezelfde link voor wat meer duidelijkheid.
Stattrak houdt bij hoeveel kills je hebt gemaakt met die skin, qua bijhouden zit er absoluut geen verschil tussen de kleurtjes, het is allemaal hetzelfde (alleen wordt het bij een knife in het blad gekerfd in plaats dat je een digitaal tellerttje aan je wapen vastgeplakt hebt.

Souvenirs zijn wapens die je uit kistjes haalt die tijdens de major's worden gedropt (zie het als de Champions League van CSGO). Deze zijn gelinkt aan de speler die het meest waardevol was tijdens die ronde of het potje waar het wapen wordt gedropt met gouden stickers met zijn/haar team + signature.
Kan ik geen antwoord op geven, hou ik me totaal niet mee bezig.

Wat ik hier wel uit begrijp is dat je denkt dat je met stickers op wapens winst kan maken. Zet dat alsjeblieft uit je hoofd, de tijd dat je winst kon maken met skins verkopen is voorbij, en geen hond gaat extra bieden voor een wapen met stickers (tenzij ze heel bijzonder zijn).

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zag ook mensen praten over DPI en sensitivity van pro's overnemen. Kan. Maar het beste kom je dus achter welke sensitivity voor jou werkt. Hoger dan 800 DPI heb je sowieso niet nodig, dus 400 DPI of 800 DPI prima. 1000 zou nog kunnen maar is niet nodig. Trap dus ook niet in 'gaming' muizen met 1000000 DPI. Of stel ze iig in op 400 of 800 DPI. De rest is allemaal marketing onzin.

Daarna ga je in game. Je kunt Offline met bots gaan spelen. Laad dust2 in of zo. Of wat voor random map dan ook. Zorg er voor dat bots stil staan, kan met console commando 'bot_stop 1' geloof ik (of bot_freeze 1, weet niet meer precies). Daarna ga je gewoon rond de bot lopen en probeer je je muis op het hoofd van de bot te houden. Kun je je muis er precies op houden, dan zit je aardig in de buurt van de juiste sensitivity voor jou.

Daarna gewoon wat potjes DM gaan spelen. Je merkt snel genoeg of je sensitivity te hoog of te laag staat. Als je het gevoel hebt dat je je muis te veel moet bewegen wanneer je een enemy spot (dit noemen we under aimen) dan kun je het wat hoger zetten. Als je merkt dat je muiscursor eerst te veel naast de plek komt waar je eigenlijk op wilt mikken (dit noemen we over aimen) waardoor je dus weer een extra aanpassing moet maken dan staat je sensitivity te hoog.

Pas dit aan net zo lang je tot je voor je gevoel op alles kunt mikken wat je maar wilt. Je moet daar een beetje een gevoel voor ontwikkelen.

Daarnaast is het erg belangrijk om te weten dat CSGO niet perse een game is waar je een hele hoge sensitivity voor nodig hebt. Als je goede crosshair placement hebt (leer dus waar je je crosshair moet plaatsen in de game, ontwikkel daar een gevoel voor), dan zorg je er eigenlijk al voor dat je crosshair nooit op een rare spot zit waardoor je hele rare flicks moet maken met je muis. Een rare spot is bijvoorbeeld half in de grond kijken met je crosshair. Als je crosshair al in de buurt zit van waar de enemies komen, dan hoef je nog maar hele kleine aanpassingen te maken met je muis zodra je de enemy spot. Een lagere sensitivity is dan altijd een stukje nauwkeuriger dan een hoge sensitivity. Simpel omdat een kleine beweging van de muis met een hogere sensitivity een grotere afstand aflegt dan diezelfde kleine beweging met een lagere sensitivity. Als je merkt dat je crosshair tijdens het lopen en angles kijken te veel heen en weer beweegt dan zou je dus je sens lager kunnen zetten.

Ik hoop dat de beginners hier wat aan hebben. Kan lastig zijn om te begrijpen denk ik.

Oh ja. Ga vooral ook leren hoe de mechanics van CSGO werken. Wanneer een wapen accuraat is en wanneer niet. Alleen als je stil staat is je wapen 100% accuraat. Bij het ene wapen heb je daar wat meer last van dan de ander, maar voor elk wapen wil je dus weten wat je ermee kunt en vooral ook wat niet. Dit is het moeilijkste onderdeel van CSGO en blijft vaak onderbelicht. Je hoort mensen vaak over aim praten maar dat is dus maar een klein onderdeel. Er komt meer bij kijken om raak te kunnen schieten.

[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 12-07-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 18:28

steven1191

Play fair, live longer.

ik ben kortgeleden begonnen met skingambling op drakemoon (.com) best wel leuke skins eruit gekregen (inmiddels 4 stattracks en 1x een awp redline stattrack geloot). iemand anders ervaringen met skingambling?

mocht je het willen proberen kun je gratis startgeld krijgen als je na inloggen op get free coins rechtsboven drukt (code: 5055030 )
https://www.drakemoon.com/promo-code/5055030
PS. dit is geen advertentie,, ben benieuwd naar jullie ervaringen bij verschillende gamblings:)

[ Voor 4% gewijzigd door steven1191 op 17-07-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Iedereen hartelijk dank voor alle reactie's. Ik word al steeds beter in csgo, maar merk inderdaad dat csgo niet zomaar een game is die je even in een maandje aanleert. Ik ben nu flink nt oefenen met de ak-47 via de recoil master workshop map en met de awp op de aim training maps.

Merk wel al echt dat t stukken beter gaat en dat ik steeds vaker 1v1 duels win. Verder let ik heel erg goed op mn crosshair placement en probeer ik vooral slim te spelen i.p.v. alleen maar kijken en rennen voor kills.

Ik ben wel echt een AWP fan, maar dat zal wss iedereen wel zijn haha. Heb zelfs al een skin gekocht.. Ik vond die standaard AWP zo lelijk.. Heb ik de awp asiimov met stattrak met een wear van 20% gekocht voor 100 euro. Ik hou in tegenstelling tot velen hier wel van skins.. Maargoed dat is natuurlijk mn eigen geld.

Ik heb bestwel een uitgebreide autoexec config file gemaakt, waaronder een custom crosshair. Alle settings zijn nu tiptop in orde.

Ik merkte alleen toen ik net een spectate game ging kijken van pro's van krakow 2017, dat me wel bepaalde dingetjes irriteerde. Ten eerste werd links de chat helemaal vol gespamd. Ik ging dus opzoek naar een command om de chat uit te zetten, ik kwam uit op "ignoremsg". Alleen als ik dit intyp in de console, dan gebeurt er niks.. Kan iemand mij hiermee verder helpen?

verder irriteerde ik mij ook aan het feit dat op het begin van de ronde ik links en rechts de namen heb staan van de teams met alle info. Dit vind ik veel te groot.. (ik heb ook in mn config de hud grootte op maximaal gezet, weet niet of dat hiermee in verband staat). Ik wilde dat graag wat kleiner hebben, want vooral op het begin van de ronde als het geld etc erbij staat dan komt het gewoon tot helemaal in het midden van het scherm. Dan staat daaronder de info van de speler die ik spectate en links staat dan de chat helemaal vol. Is me allemaal gewoon veels te druk. Die info van de spelers mag wat kleiner en ik hoop dat de info van de speler die in spectate ook aangepast kan worden, maar in principe ben ik met het aanpassen van de spelersinfo aan de zijkanten al tevreden. Zijn hier ook bepaalde commands voor? Wist niet zo goed hoe ik dat moest opzoeken op internet dus denk doe hier maar eens een poging.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 17-07-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191

steven1191

Play fair, live longer.

N.Uckerman schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:21:
Iedereen hartelijk dank voor alle reactie's. Ik word al steeds beter in csgo, maar merk inderdaad dat csgo niet zomaar een game is die je even in een maandje aanleert. Ik ben nu flink nt oefenen met de ak-47 via de recoil master workshop map en met de awp op de aim training maps.

Merk wel al echt dat t stukken beter gaat en dat ik steeds vaker 1v1 duels win. Verder let ik heel erg goed op mn crosshair placement en probeer ik vooral slim te spelen i.p.v. alleen maar kijken en rennen voor kills.

Ik ben wel echt een AWP fan, maar dat zal wss iedereen wel zijn haha. Heb zelfs al een skin gekocht.. Ik vond die standaard AWP zo lelijk.. Heb ik de awp asiimov met stattrak met een wear van 20% gekocht voor 100 euro. Ik hou in tegenstelling tot velen hier wel van skins.. Maargoed dat is natuurlijk mn eigen geld.

Ik heb bestwel een uitgebreide autoexec config file gemaakt, waaronder een custom crosshair. Alle settings zijn nu tiptop in orde.

Ik merkte alleen toen ik net een spectate game ging kijken van pro's van krakow 2017, dat me wel bepaalde dingetjes irriteerde. Ten eerste werd links de chat helemaal vol gespamd. Ik ging dus opzoek naar een command om de chat uit te zetten, ik kwam uit op "ignoremsg". Alleen als ik dit intyp in de console, dan gebeurt er niks.. Kan iemand mij hiermee verder helpen?

verder irriteerde ik mij ook aan het feit dat op het begin van de ronde ik links en rechts de namen heb staan van de teams met alle info. Dit vind ik veel te groot.. (ik heb ook in mn config de hud grootte op maximaal gezet, weet niet of dat hiermee in verband staat). Ik wilde dat graag wat kleiner hebben. Zijn hier ook bepaalde commands voor? Wist niet zo goed hoe ik dat moest opzoeken op internet dus denk doe hier maar eens een poging.

Bij voorbaat dank!
houdt er rekening mee dat custom zaken in de config files een VAC ban kan opleveren (gezien er potentieel voordeel mee behaald kan worden).

voor de chat blokkade:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=270609302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steven1191 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:26:
[...]

houdt er rekening mee dat custom zaken in de config files een VAC ban kan opleveren (gezien er potentieel voordeel mee behaald kan worden).

voor de chat blokkade:

nee, dat kan niet? <knip> Normaal doen richting anderen

[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 17-07-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
steven1191 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:26:
[...]

voor de chat blokkade:

Met commando's in je cfg kun je niet geVACbanned worden. Jij kan via je cfg instellen dat wireframe aanstaat en je dus een wallhack hebt als het ware. Echter worden deze commando's geblokkeerd op server niveau. Jij kan ze dus wel aanzetten maar de server zet ze voor jou terug uit. Dit allemaal zonder een kick/ban te krijgen. De commando's zijn dus enkel bruikbaar in offline games of tijdens het kijken van demo's.

@N.Uckerman Hier heb je een reddit thread speciaal gemaakt voor de major met commands die je kan gebruiken om zonder al te veel bullshit te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Grim schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:42:
[...]

Met commando's in je cfg kun je niet geVACbanned worden. Jij kan via je cfg instellen dat wireframe aanstaat en je dus een wallhack hebt als het ware. Echter worden deze commando's geblokkeerd op server niveau. Jij kan ze dus wel aanzetten maar de server zet ze voor jou terug uit. Dit allemaal zonder een kick/ban te krijgen. De commando's zijn dus enkel bruikbaar in offline games of tijdens het kijken van demo's.

@N.Uckerman Hier heb je een reddit thread speciaal gemaakt voor de major met commands die je kan gebruiken om zonder al te veel bullshit te kunnen kijken.
Bedankt! tv_nochat 1, daar heb ik mu wat aan. Want "ignoremsg" werkt blijkbaar niet( werd in vorige reactie's ergens genoemd, toch bedankt!). Alleen staan de commands die ik zoek er niet in.

Dit wil ik ongeveer:

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/28a6dma.png

Kijk eens hoe groot, meer dan de helft van mijn beeld wordt in beslag genomen door alles..

ter verduidelijking:

1.De chat moet weg, maar dat is nu opgelost.
2.De informatie van spelers (groen) moet eigenlijk dusdanig worden aangepast dat ze in het vak van geel komen.
3. Het vak van de speler die ik spectate(blauw), mag wat kleiner (geen noodzaak).

Ik zou hier graag de commands voor willen weten, dan ga ik zelf wel een beetje uizoeken hoe en wat precies, maar ik vind die commands nergens....

het is iig wel mogelijk, want als ik bijvoorbeeld op twitch kijk die hebben het mooi klein onderaan staan, maar als ik die streamers vraag dan kan ik wss lang gaan wachten op antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je speelt ook op een enorm lage resolutie, daarom zit je scherm zo vol.

Anyway; het verbaast mij als veteraan van de game hoe erg afhankelijk spelers zijn geworden van anderen. Eerst was Shroud aan het zeuren dat de PC's allemaal een i5 hadden. Dat zou slecht zijn voor CSGO en de frames (valt wel wat mee in de praktijk). Daarna was Shroud aan het zeiken over dat hij 70 fps had. Alle fanboys roepen dan in koor dat het aan de tournament organisatie ligt. Tuurlijk; als er een driver niet op de PC staat (wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt, maar hey in het ergste geval kan dat gebeuren) dan roep je de admins erbij en dan installeren ze die. Maar settings voor Nvidia moet je toch wel in kunnen stellen?

Voor de duidelijkheid; je speelt niet op een eigen PC. Je speelt op een PC waar net iemand anders op gespeeld heeft. Dan moet jij die toch in kunnen stellen naar jouw liking? Dat is altijd al zo geweest. Of als je dat niet kan dan zorg je dat iemand in het team dat voor je kan doen. Ligt het echt buiten je macht dan roep je een admin maar ga je zeker niet ready-en voor een match. Dan loop je gewoon bij die PC weg en roep je dat je zo niet kunt spelen. Dat doen die jongens van Fnatic ook. Olofmeister zijn eerste major speelde hij op 60hz met vsync aan. Tot Getright dat tegen hem zei. Toen pas paste hij dat aan. Het is ALTIJD al iets geweest waar je zelf rekening mee moet houden. Maar Shroud kan dat niet? Wut?

Vroeger, toen ik naar lans ging nam je je eigen PC mee. Moest je zelf alles regelen. Nu kan dat niet meer vanwege cheats en shit, snap ik, maar kom op, als je 70 fps hebt dan zeg je toch niet dat je ready bent voor een game? Dan zorg je toch dat er een admin bij komt en die shit fikst? Het is niet alsof die games niet belangrijk voor je zijn; het is een major. Ongelooflijk hoeveel mensen het dan blamen op de tournament organisator. Je bent er zelf ook bij. Hoeveel fouten zij ook maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191

steven1191

Play fair, live longer.

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:29:
[...]
nee, dat kan niet? [mbr]<knip> Normaal doen richting anderen[/]
Weten jullie dit heel zeker?
ik kan me namelijk nog andere tijden met overgang naar csgo (en 1e periode) herinneren dat dit wel degelijk een VAC ban opleverde (weet niet of dit dan inmiddels aangepast is?) en hiermee bedoel ik uiteraard niet in de ~console mode, of autobuy features echt in de config files van je game library waarmee voordeel behaald kan worden zoals crosshairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
steven1191 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 07:40:
[...]

Weten jullie dit heel zeker?
ik kan me namelijk nog andere tijden met overgang naar csgo (en 1e periode) herinneren dat dit wel degelijk een VAC ban opleverde (weet niet of dit dan inmiddels aangepast is?) en hiermee bedoel ik uiteraard niet in de ~console mode, of autobuy features echt in de config files van je game library waarmee voordeel behaald kan worden zoals crosshairs.
De server heeft alleen rechten op bepaalde commands, die commands worden opnieuw van de server naar de client gestuurd als je naar een server connect waardoor je effectief niets hebt aan commands waar je een voordeel mee kan krijgen. Server sided commands zijn ook allemaal afgechermd, dus daar kan je ook niet op gebanned worden want die worden nooit uitgevoerd (als je op een valve server speelt, op je eigen server is het een ander verhaal, maar daar word je niet voor gebanned).
Kan me niet voorstellen dat VAC getriggered word door een command in je console. Op zijn hoogst zou dat een gameban zijn en geen VAC ban, aangezien VAC een anti cheat is en niet een game scanner die in de gaten moet houden wat jij wel en niet in je console doet. (console commands zijn technisch gezien geen cheats).
Config files zijn de .cfg files die kan je gewoon aanpassen, mocht je aanpassing niet gewenst zijn hoort de game hem gewoon te reverten. Als je echt gamefiles (Let op game files zijn geen .cfg bestanden) gaat aanpassen kan VAC getriggered worden omdat jij de game aan het aanpassen bent.

Kortom: CSGO maakt goed gebruik van server vs client authorisatie, waardoor de commands die je niet mag gebruiken gewoon weer overschreven worden door de server.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 18-07-2017 09:11 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
N.Uckerman schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:15:
[...]

Bedankt! tv_nochat 1, daar heb ik mu wat aan. Want "ignoremsg" werkt blijkbaar niet( werd in vorige reactie's ergens genoemd, toch bedankt!). Alleen staan de commands die ik zoek er niet in.

Dit wil ik ongeveer:

[afbeelding]

Kijk eens hoe groot, meer dan de helft van mijn beeld wordt in beslag genomen door alles..

ter verduidelijking:

1.De chat moet weg, maar dat is nu opgelost.
2.De informatie van spelers (groen) moet eigenlijk dusdanig worden aangepast dat ze in het vak van geel komen.
3. Het vak van de speler die ik spectate(blauw), mag wat kleiner (geen noodzaak).

Ik zou hier graag de commands voor willen weten, dan ga ik zelf wel een beetje uizoeken hoe en wat precies, maar ik vind die commands nergens....

het is iig wel mogelijk, want als ik bijvoorbeeld op twitch kijk die hebben het mooi klein onderaan staan, maar als ik die streamers vraag dan kan ik wss lang gaan wachten op antwoord..
Ik zou eens beginnen met gotv in full hd te kijken of desnoods via de stream, de PGL overlay is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Scrtz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Ik zou eens beginnen met gotv in full hd te kijken of desnoods via de stream, de PGL overlay is super.
^ PGL overlay is top. Kan niet wachten tot die overlay in de game zelf zit voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
steven1191 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:48:
ik ben kortgeleden begonnen met skingambling op drakemoon (.com) best wel leuke skins eruit gekregen (inmiddels 4 stattracks en 1x een awp redline stattrack geloot). iemand anders ervaringen met skingambling?

mocht je het willen proberen kun je gratis startgeld krijgen als je na inloggen op get free coins rechtsboven drukt (code: 5055030 )
https://www.drakemoon.com/promo-code/5055030
PS. dit is geen advertentie,, ben benieuwd naar jullie ervaringen bij verschillende gamblings:)
Geen advertentie, maar wel ff referral derbij plakken oOo. Maar ben je nu ook goedkoper uitgeweest dan gewoon dezelfde skins kopen, want anders schiet het natuurlijk niet echt op :P.

Casegambling doe ik niet aan, heel erg shady. Sommige sites laten zelfs niet eens de odds zien van de skins in een case zoals hellcase. Over shady gesproken, hellcase en chefcases gebruik ik alleen de daily frees echter ligt chefcases nu al sinds 1 juli op zijn gat zonder enige communicatie en skins withdrawen kan ook niet. Erg blij dat ik er geen eigen poen had in zitten.

Maar het is zeker niet allemaal 1 pot nat, alhoewel ik daar tegenwoordig niet zo zeker meer van ben. Toen Opskins nog mysterycases had heb ik er daar paar geopend nadat me wallet stampvol zat. Mijn 2e rifle case zat een AWP medusa in d:)b

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a9gVknX.png

Daarna verstandig stug door gegaan met de cashout. Die AWP was een mooi toetje, maar mag ook wel...denk dat opskins dat zelfde ook wel verdiend heeft aan mij over de jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191

steven1191

Play fair, live longer.

ik moet zeggen dat ik tot nu toe positief draai. 25 euro investment -> 4x stattrack, wat andere zooi en in totaal denk ik veel meer positief kunnen hebben dan ik nu had.

had een moment dat ik een 30€ + awp had& m4,ak,usp,deagle, alemaal boven €10,- :)

het is en blijft gambling natuurlijk,, als de kans op winnen groter als verliezen is zou het niet bestaan,, net als iedere casino:)

hier staan overigens wel WIN chances bij en kun je ook zelf boxes maken (incl % winchance) en deze evt ook zelf openen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Zijn er in CS:GO nog Nederlandse community's waar je met een groepje PCW's doet (Of hoe dat heet)? Lijkt mij wel leuk om er weer in te geraken, maar op een public speelt het heel anders als met een groep.

Ik heb Counterstrike vanaf de 1e beta tot aan 1.3 gespeeld (GoT/Strikerz.net/Vuurwerk) en heb daarna geen PC meer aangeraakt. Nu sinds een tijdje speel ik weer wat FPS en draag Counterstrike nog steeds wel een warm hart toe alleen de opzet vind ik niet zo leuk. Vroeger kon je gewoon een vaste dedicated server joinen, maar nu heb ik helemaal geen 'binding' met iets of iemand in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:33:
Zijn er in CS:GO nog Nederlandse community's waar je met een groepje PCW's doet (Of hoe dat heet)? Lijkt mij wel leuk om er weer in te geraken, maar op een public speelt het heel anders als met een groep.

Ik heb Counterstrike vanaf de 1e beta tot aan 1.3 gespeeld (GoT/Strikerz.net/Vuurwerk) en heb daarna geen PC meer aangeraakt. Nu sinds een tijdje speel ik weer wat FPS en draag Counterstrike nog steeds wel een warm hart toe alleen de opzet vind ik niet zo leuk. Vroeger kon je gewoon een vaste dedicated server joinen, maar nu heb ik helemaal geen 'binding' met iets of iemand in de game.
Afhankelijk met wat je onder PCW's verstaat is er een Discord server (soort IRC + Teamspeak) waar een hoop nederlandse mensen in zitten. Link om te joinen staat in de openingspost van dit topic.
Zijn altijd wel mensen die een game willen spelen naar mijn ervaring. Maar mensen willen vooral Competitive spelen dan, en niet echt een Community server ingaan om tegen clans te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:33:

Deze communities zijn er zeker nog wel, en het zijn dan vooral gasten zoals jij die het vroegâh ook zo deden, maar die groepen vind je wel lastig als je niemand meer kent. Het grootste gedeelte, zoals wambam al zei, speelt tegenwoordig matchmaking via de officiele servers of een 3rd party service zoals ESEA en FaceIt. Het idee is dat deze dingen vrijwel hetzelfde werken, maar dat valt in het echt nog wel tegen.

no gun no armor no problem :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2017 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Laatst online: 01-08 12:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
Goeiemorgen, nieuw in dit topic en ook in CS( 125 uur gespeeld).

Geniet ontzettend van het spel en ben net geranked naar MGE. Nu worden de tegenstanders wel wat beter en komen er ook meer tactieken bijkijken, maar helaas ook zoveel trolls en toxic people. Elk potje leaved er wel iemand na de pistolround/force round te verliezen.

Is er een tweakers community ( van mijn niveau )? Zou me leuk lijken om met wat mensen te spelen en dingen te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
VI92DO schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:04:
Goeiemorgen, nieuw in dit topic en ook in CS( 125 uur gespeeld).

Geniet ontzettend van het spel en ben net geranked naar MGE. Nu worden de tegenstanders wel wat beter en komen er ook meer tactieken bijkijken, maar helaas ook zoveel trolls en toxic people. Elk potje leaved er wel iemand na de pistolround/force round te verliezen.

Is er een tweakers community ( van mijn niveau )? Zou me leuk lijken om met wat mensen te spelen en dingen te leren.
In de startpost staat een NL/BE discord server voor CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Aloha, veteraan uit de cs 1.6 tijd meldt zich :)

Wat is dit spel verbeterd ten opzichte van de good ol' days, ziet er veel beter uit en speelt nog net zo lekker als vroeger.. Voor mijn gevoel is alles wel sneller geworden qua gameplay (of ik ben te oud geworden :') )en spelen tactics een veel grotere rol.. kan er weer veel uurtjes aan besteden!

Nog wat opmerkingen over de openingspost;
- de nade-training linkjes zijn voor de helft kaput, enkele werken nog wel
- ik mis nog wel wat info over de containers/crates, welke soorten zijn er, hoe zit dat met sleutels etc. Ik ben nog steeds een beetje zoekende wat handig is (alles openen of niet, specifieke kisten kopen of niet)

Als iemand info heeft over die laatste vraag, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:37:
Aloha, veteraan uit de cs 1.6 tijd meldt zich :)

Wat is dit spel verbeterd ten opzichte van de good ol' days, ziet er veel beter uit en speelt nog net zo lekker als vroeger.. Voor mijn gevoel is alles wel sneller geworden qua gameplay (of ik ben te oud geworden :') )en spelen tactics een veel grotere rol.. kan er weer veel uurtjes aan besteden!

Nog wat opmerkingen over de openingspost;
- de nade-training linkjes zijn voor de helft kaput, enkele werken nog wel
- ik mis nog wel wat info over de containers/crates, welke soorten zijn er, hoe zit dat met sleutels etc. Ik ben nog steeds een beetje zoekende wat handig is (alles openen of niet, specifieke kisten kopen of niet)

Als iemand info heeft over die laatste vraag, graag :)
Het is niet handig, het is een manier voor valve om geld te verdienen, en voor haar klanten (jou) een manier om geld te stoppen in digitale meuk die over een paar jaar geen enkele waarde meer heeft. Wil je skins en heb je geen letterlijk geld om te verbranden, koop de skins dan gewoon via een website of de steam market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Het is niet handig, het is een manier voor valve om geld te verdienen, en voor haar klanten (jou) een manier om geld te stoppen in digitale meuk die over een paar jaar geen enkele waarde meer heeft. Wil je skins en heb je geen letterlijk geld om te verbranden, koop de skins dan gewoon via een website of de steam market.
Ik bedoelde ook niet handig in de zin wat helpt je het meest in het spel, maar meer wat slim is om te doen met het verkrijgen van skins (ervanuitgaande dat je skins wilt hebben, zoals ik ;) ). Alle crates openen die je wint, specifieke crates kopen of specifieke skins kopen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 24-07-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Ik bedoelde ook niet handig in de zin wat helpt je het meest in het spel, maar meer wat slim is om te doen met het verkrijgen van skins (ervanuitgaande dat je skins wilt hebben, zoals ik ;) ). Alle crates openen die je wint, specifieke crates kopen of specifieke skins kopen ;)
En daar gaf ik antwoord op toch? Niet cases openen als je geld je lief is. Ja er zijn verhalen van mensen die geld verdienen. maar er zijn ook mensen die de loterij winnen en daar snap je ook dat het puur geluk is.

Het helpt je sowieso niet ingame, dat is al helemaal een fabeltje. het enige wat dit helpt is je e-peen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
[...]

En daar gaf ik antwoord op toch? Niet cases openen als je geld je lief is. Ja er zijn verhalen van mensen die geld verdienen. maar er zijn ook mensen die de loterij winnen en daar snap je ook dat het puur geluk is.

Het helpt je sowieso niet ingame, dat is al helemaal een fabeltje. het enige wat dit helpt is je e-peen.
Maandagen zijn niet jouw ding geloof ik he? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 12:59

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
[...]

Mijn e-peen was een jaar geleden erg groot. Nu niet meer :( Op welke sensitivty spelen jullie eigenlijk?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
iLikeNoobies schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Mijn e-peen was een jaar geleden erg groot. Nu niet meer :( Op welke sensitivty spelen jullie eigenlijk?
Gewoon andere guns willen hebben dan de doorsnee lijkt mij niks mis mee, maar goed ;)

Ik speel op de laagste sensitivity, op een steelseries muismat van 30x30 cm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
iLikeNoobies schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Don't feed this troll.... 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Als je de beschikbare skins (per crate) goed wil bekijken is www.csgostash.com een goede site. Je kan hier ook zien hoe duur de betreffende skins per conditie waard zijn. Op externe sites anders dan steammarket is het ook mogelijk om skins te kopen welke vaak nog goedkoper zijn. www.OPskins.com is een voorbeeld van een betrouwbare (er zijn ook onbetrouwbare dus let op!)

Als je er toch voor kiest om crates open te maken kwam ik gisteren een interessante video tegen over de kans per rarity. Blijkbaar heeft iemand statistics gemaakt na het openen van 20.000+ crates.
Spoiler: de kans dat je iets krijgt zeldzamer dan een blauw is kleiner dan 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:16:
[...]

Maandagen zijn niet jouw ding geloof ik he? :o
Dag maakt me niet veel uit, ik vind mensen die met CS:GO beginnen en meteen in skins stappen altijd een beetje jammer. Niks tegen de persoon, maar het is gewoon een manier voor VALVe om geld te verdienen en iedereen trapt er altijd meteen in. Daarnaast zetten skins je open naar een heel wereld van onzin en bedriegen genaamd "online gambling" en "case opening" websites.

edit: Speel lekker het spelletje en zorg dat je netjes kan rondlopen en mikken i.p.v. dat je wapens er blits uit zien

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 12:59

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:15:
[...]

Dag maakt me niet veel uit, ik vind mensen die met CS:GO beginnen en meteen in skins stappen altijd een beetje jammer. Niks tegen de persoon, maar het is gewoon een manier voor VALVe om geld te verdienen en iedereen trapt er altijd meteen in. Daarnaast zetten skins je open naar een heel wereld van onzin en bedriegen genaamd "online gambling" en "case opening" websites.

edit: Speel lekker het spelletje en zorg dat je netjes kan rondlopen en mikken i.p.v. dat je wapens er blits uit zien
Het is natuurlijk wel tof om een mooi mes te hebben. Aan de andere kant is de die-hard skin scene redelijk aan het afsterven. Ik heb er ook aardig wat geld aan gespendeerd, maar dat zal ik niet nog eens doen. Items worden met de dag minder waard, op de ruby's en sapphire's daargelaten.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:15:
[...]

Jeetje vent.. :/

Dit heeft niks te maken met 'ergens in trappen', misschien bestaan er ook mensen die bewust geld uitgeven om een andere skin te kopen en het niet erg vinden om ergens een paar euro meer in te stoppen.. Je doet wel erg generaliseren met de gambling opmerkingen erachteraan..

Of zit je ook in WoW-topics te klagen over mensen die maandelijks een subscription in stand houden om een spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Dit heeft niks te maken met 'ergens in trappen', misschien bestaan er ook mensen die bewust geld uitgeven om een andere skin te kopen en het niet erg vinden om ergens een paar euro meer in te stoppen.. Je doet wel erg generaliseren met de gambling opmerkingen erachteraan..

Of zit je ook in WoW-topics te klagen over mensen die maandelijks een subscription in stand houden om een spel te spelen?
Haha, ik geef alleen mn mening.

edit:

EX-IBP UNBANNED DOOR ESL _/-\o_

Dit is tof

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Thrilled schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Gambling of niet. Al die bedrijven doen het. Kijk eens naar LoL. Je kent vast verhalen van mensen die duizenden besteden aan die Skins. Die je overigens vroeger wel meteen kocht via Riot zelf.

Moraal ethisch gezien is het met bijvoorbeeld wat valve heeft nu misschien niet zo geweldig. Je wint vrijwel nooit iets goeds of je moet veel uitgeven...

Maarja daarnaast bestaat de loterij ook nog. De kansen daar zijn nog erger... Niks voor niks in mijn ogen is de staatslotterij belachelijk. De overheid is zeer vaag over elk ander gokken, maar staat dit wel toe die super profitable voor hun is en letterlijk een van de ergste win kansen biedt voor de consument. geld verandert alles...

[ Voor 13% gewijzigd door IAmNice op 25-07-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
IAmNice schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:40:
[...]

Gambling of niet. Al die bedrijven doen het. Kijk eens naar LoL. Je kent vast verhalen van mensen die duizenden besteden aan die Skins. Die je overigens vroeger wel meteen kocht via Riot zelf.

Moraal ethisch gezien is het met bijvoorbeeld wat valve heeft nu misschien niet zo geweldig. Je wint vrijwel nooit iets goeds of je moet veel uitgeven...

Maarja daarnaast bestaat de loterij ook nog. De kansen daar zijn nog erger... Niks voor niks in mijn ogen is de staatslotterij belachelijk. De overheid is zeer vaag over elk ander gokken, maar staat dit wel toe die super profitable voor hun is en letterlijk een van de ergste win kansen biedt voor de consument. geld verandert alles...
Eens, maar in het geval van CS:GO vind ik het nog geen kwalijke zaak; in basis krijg je gewoon een volledig functionerende shooter die al veel meer biedt dan wat cs 1.6 ooit had. Alles wat je kan kopen is cosmetisch en dus optioneel, ik zie daar het kwaad niet zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Als je skins wilt, koop ze via de steam marketplace. Geen kistjes open doen want zorgt enkel voor geldverlies en frustratie op die enkele gelukzak na die er back2back een knife uit trekt.

Als je het toch wilt proberen, elke case heeft een andere key met vaak dezelfde benaming. De case kun je uiteraard gedropt krijgen in-game. De keys MOET je kopen, die krijg je nooit als drop.

Ik geef helemaal niets om skins en met steeds alles te verkopen heb ik de afgelopen jaren toch enkele tientallen euro's verdiend. It's something O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo vrienden!
Ik heb uw hulp nodig! O-) _/-\o_
Lemand heeft geprobeerd om de FPS op deze manier te verhogen?
http://csgopedia.com/how-to-increase-fps-in-cs-go/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:23:
Hallo vrienden!
Ik heb uw hulp nodig! O-) _/-\o_
Lemand heeft geprobeerd om de FPS op deze manier te verhogen?
http://csgopedia.com/how-to-increase-fps-in-cs-go/
Verspilde moeite. Als je pc niet goed genoeg is, dan is die niet goed genoeg. Upgraden of accepteren is het enige wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat die meneer hierboven zegt.

De tips die in het artikel gegeven worden zijn zo'n beetje de standaard dingen die je sowieso ingesteld wilt hebben. Het helpt in sommige gevallen wel, maar alleen als je settings dus al verkeerd stonden. Verwacht er geen 100en frames bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 17-09 21:58
Scrtz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Verspilde moeite. Als je pc niet goed genoeg is, dan is die niet goed genoeg. Upgraden of accepteren is het enige wat je kan doen.
Dit inderdaad. Als je al problemen ondervind bij deze game dan ben je zwaar toe aan een upgrade. Deze game heeft echt geen goede pc nodig. Haalde met mijn oude GTX970 nog 250fps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Alexknl schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:11:
[...]

Dit inderdaad. Als je al problemen ondervind bij deze game dan ben je zwaar toe aan een upgrade. Deze game heeft echt geen goede pc nodig. Haalde met mijn oude GTX970 nog 250fps 8)7
Mwa vergis je daar niet in, vooral qua processorkracht kun je in csgo eigenlijk nooit genoeg hebben. Videokaart doet inderdaad vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja juist over de laatste jaren is CSGO steeds zwaarder geworden. Vergis je niet. Ik denk dat het de komende periode nog wel zwaader gaat worden ook.

[ Voor 29% gewijzigd door DAMAGE op 04-08-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
DAMAGE schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:44:
Ik denk dat het de komende periode nog wel zwaader gaat worden ook.
Gebaseerd op wat? Je buikgevoel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Grim schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Omdat ze bezig zijn met meerdere verbeteringen. Mappen die aangepast worden, bijv. De anti-cheat measures waar ze mee bezig zijn. De huidige generatie CPU's en alles wat daar in de buurt komt zal dat vast wel trekken, maar met name mensen die nog op wat oudere hardware zitten gaan het nu merken. Mijn jongere broer speelt met oude hardware van mij. Draaide het eerst EZPZ op. Sinds de laatste tijd begint ook daar de FPS omlaag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Als je kijkt naar die inferno remake, grootste pauperzooi die er bestaat, elk onderdeeltje in de map die apart berekend moet worden, zelfs veel onderdelen die je geeneens of amper ziet. Van mij hoeft het allemaal niet zo gedetailleerd maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grim schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Inferno en nuke waren ook (veel) zwaarder. En dust2 is waarschijnlijk in de remake. Leek me niet zo gek als CSGO zwaarder worden, doordat nog meer maps een remake krijgen.
Scrtz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:04:
Als je kijkt naar die inferno remake, grootste pauperzooi die er bestaat, elk onderdeeltje in de map die apart berekend moet worden, zelfs veel onderdelen die je geeneens of amper ziet. Van mij hoeft het allemaal niet zo gedetailleerd maarja..
Ik heb zelf geen FPS Problemen op die maps, maar van mij hoeft het ook totaal niet zo gedetailleerd. Snap sowieso het punt daarvan niet.

[ Voor 86% gewijzigd door Brogala op 05-08-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee als competitive gamer boeit dat inderdaad allemaal niet zo. Ik vind het wel mooier, dat dan weer wel. Denk dat ze het ook doen voor de casual speler die eye candy toch vaak op de eerste plaats zet. Hoor het ook van mensen om mij heen die zeiden: CSGO? Dat ziet er toch heel gaar uit? En dan zien ze de nieuwe screens en dan valt het allemaal reuze mee.

Heb laatst nog weer even CS1.6 gespeeld. CS sure came a long way LOL! Toen ik voor het eerst Cobble zag in CSGO herkende ik het amper. In CS1.6 zag het er echt anders uit.

Wel benieuwd naar de nieuwe Dust2 trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
DAMAGE schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:37:
Heb laatst nog weer even CS1.6 gespeeld. CS sure came a long way LOL! Toen ik voor het eerst Cobble zag in CSGO herkende ik het amper. In CS1.6 zag het er echt anders uit.
Cobblestone toen die eerst uit kwam in CS:GO en de Cobblestone die je nu speelt zijn op redelijk wat vlakken ook een wereld van verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier nog mensen die faceit spelen? Soloqueue is echt kansloos, ik ben vorige maand begonnen met faceit en had toen de eerste 5 matches verloren, sindsdien zit ik vast in bronze :F Ik speel zelf bijna elke game redelijk goed, maar verlies laatste tijd toch de meeste games door gare teammates. Omdat ik in bronze zit is MM op dit moment nog beter, daar kom ik soms met aardige mensen in het team en de meeste GE's fraggen ook wel hard.

Bijvoorbeeld deze game

https://www.faceit.com/en...22-4f23-a100-b6e9650aab63

We stonden 6-15 achter, maakten een comeback naar 15-15, OT alsnog zo onnodig verloren. Of dan gaan we mid to B (dust2), en ik kill er eentje mid en eentje bij B doors. Er is waarschijnlijk nog 1 op B, dus ik call dat tunnels moet pushen. Ik push B, wordt gekilled door een AWP die letterlijk in window zit volledig open voor B. 'nee we konden niet pushen, lag een smoke'.

edit: en ik weet dat ik echt klink als een gold nova die denkt dat hij vanwege zijn teammates in gold nova vast zit, maar ik doe echt m'n best om uit bronze te komen, maar het lukt gewoon niet als mensen al opgeven na 0-5 of leaven. En op de een of andere manier werd ik deze maand weer in bronze geplaatst ookal had ik van m'n placement matches 3 van de 5 gewonnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 07-08-2017 01:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 01:35:
Zijn er hier nog mensen die faceit spelen? Soloqueue is echt kansloos, ik ben vorige maand begonnen met faceit en had toen de eerste 5 matches verloren, sindsdien zit ik vast in bronze :F Ik speel zelf bijna elke game redelijk goed, maar verlies laatste tijd toch de meeste games door gare teammates. Omdat ik in bronze zit is MM op dit moment nog beter, daar kom ik soms met aardige mensen in het team en de meeste GE's fraggen ook wel hard.

Bijvoorbeeld deze game

We stonden 6-15 achter, maakten een comeback naar 15-15, OT alsnog zo onnodig verloren. Of dan gaan we mid to B (dust2), en ik kill er eentje mid en eentje bij B doors. Er is waarschijnlijk nog 1 op B, dus ik call dat tunnels moet pushen. Ik push B, wordt gekilled door een AWP die letterlijk in window zit volledig open voor B. 'nee we konden niet pushen, lag een smoke'.

edit: en ik weet dat ik echt klink als een gold nova die denkt dat hij vanwege zijn teammates in gold nova vast zit, maar ik doe echt m'n best om uit bronze te komen, maar het lukt gewoon niet als mensen al opgeven na 0-5 of leaven. En op de een of andere manier werd ik deze maand weer in bronze geplaatst ookal had ik van m'n placement matches 3 van de 5 gewonnen.
Jep wen er maar aan. Vooral onder de lvl 8 zitten echt dr grootste mongolen, ik ben een tijdje terug zelfs van lvl 10 naar uiteindelijk level 6 gezakt, dat terwijl ik 2 tot 5 mans queus deed en wij altijd wel goed speelden. Maar vaak heb je teammates die amper met 10-15 kills eindigen en het spelletje niet helemaal begrijpen waardoor zelfs als je met 2 man 30+ kills dropt ze nog weten te verliezen voor je.

Maarja, gewoon doorgrinden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de uitleg 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53

Bijvoorbeeld deze game

Ik was vorige week ook een begonnen met FaceIt en dan solo queue en ik loop precies tegen hetzelfde probleem als jij aan. Nou is mijn skill level net een tikke lager dan de jouwe heb ik hetzelfde. Het niveau is echt kut op solo, maarja dat is het in solo matchmaking eigenlijk ook wel.

Als je eenmaal gewend ben met (bijna) full lobbies te spelen dan is het daarna gewoon klote als je niet meewerkende teammates hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Opzich vind ik solo of duo wel chill, dan focus je je meer op jezelf. Met 4 mans ook al vaak zat meegemaakt dat de 5e random echt een randdebiel is. Maar ook wel eens 5 mans gehad waar je de 4-5e man opvult met gasten die net iets minder goed zijn en waardoor je dus 14-16 oid verliest, dan denk je ook weer van had ik maar solo/duo gedaan haha

Je blijft toch wel altijd iets houden, gewoon knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Scrtz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:30:
Opzich vind ik solo of duo wel chill, dan focus je je meer op jezelf. Met 4 mans ook al vaak zat meegemaakt dat de 5e random echt een randdebiel is. Maar ook wel eens 5 mans gehad waar je de 4-5e man opvult met gasten die net iets minder goed zijn en waardoor je dus 14-16 oid verliest, dan denk je ook weer van had ik maar solo/duo gedaan haha

Je blijft toch wel altijd iets houden, gewoon knallen :D
Dat ligt natuurlijk toch aan de persoon, ik merk dat ik zelf afhankelijk ben van teamwork. Ik moet het meer van gamesense dan van mijn aim hebben. Als ik dan vertrouw op het feit dat een random mijn rug heeft die vervolgens dan zonder te callen iets anders doet, dan ben ik de lul.

Dus voor mij persoonlijk is solo/duo vervelender dan een full team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex

Bijvoorbeeld deze game

We hebben op Discord nu een groepje van ong 10/15 man die faceit Prem hebben. Wellicht kun je daar even een kijkje namen, door @faceit te gebruiken krijgen de mensen een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:41:
[...]

Jep wen er maar aan. Vooral onder de lvl 8 zitten echt dr grootste mongolen, ik ben een tijdje terug zelfs van lvl 10 naar uiteindelijk level 6 gezakt, dat terwijl ik 2 tot 5 mans queus deed en wij altijd wel goed speelden. Maar vaak heb je teammates die amper met 10-15 kills eindigen en het spelletje niet helemaal begrijpen waardoor zelfs als je met 2 man 30+ kills dropt ze nog weten te verliezen voor je.

Maarja, gewoon doorgrinden he :P
Ja het probleem is dus dat ik level 2 ben en echt voor geen meter vooruit ga, ik grind niet maar verlies denk ik zo'n 60% van de potjes die ik speel dus zou grinden dan wel zin hebben? Veel mensen die ik ken hebben hun eerste placement games gewonnen en zijn daardoor rond de level 5 geworden, maar ik moet echt ongelofelijk veel winnen lijkt het om uberhaupt hoger te komen, na een 9 winstreak was ik omhoog gegaan van lvl 2 naar lvl 3.
Terranova schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Ik was vorige week ook een begonnen met FaceIt en dan solo queue en ik loop precies tegen hetzelfde probleem als jij aan. Nou is mijn skill level net een tikke lager dan de jouwe heb ik hetzelfde. Het niveau is echt kut op solo, maarja dat is het in solo matchmaking eigenlijk ook wel.

Als je eenmaal gewend ben met (bijna) full lobbies te spelen dan is het daarna gewoon klote als je niet meewerkende teammates hebt.
Vooral T-side gaat het super kut, altijd als ik soloqueue T begin weet ik al dat er een grote kans is dat het GG is, zo laatst nog een game dat we 1-5 achterstonden en ik 1 kill had, iemand vroeg naar m'n rank, ik zei voor de grap MGE, vervolgens ging hij me de rest van de T-side flamen en in chat zeggen 'wow 1.7k hours and MGE in our team LUL'. Uiteindelijk hebben we nog een mooie comeback gemaakt en eindigde ik op 32 kills terwijl die gast op 19 eindigde, maar na 0-5 of 1-5 geeft iedereen het al op.

En T-side is ook best simpel met het niveau waar ik tegen speel, gewoon samen ergens naar toe gaan en traden, maar iedereen gaat altijd z'n eigen ding doen, de gast die met 5 kills bottomfragt wilt gaan 'lurken' als wij A met smokes doen via connector. Ik verwacht dat als wij A pushen hij door underpass naar connector komt om mensen te killen, maar hij wacht tot wij allemaal dood zijn en killt er vervolgens eentje op stairs en gaat daarna dood.
ajaxalex schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

We hebben op Discord nu een groepje van ong 10/15 man die faceit Prem hebben. Wellicht kun je daar even een kijkje namen, door @faceit te gebruiken krijgen de mensen een melding.
Ik zal daar eens kijken, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Leuk om te zien dat hier ook steeds meer mensen FaceIT premium gaan spelen. Ik wil er zelf ook aan beginnen maar ik had voor mijzelf het doel gesteld om EERST global te behalen in die vreselijke MM. Ik ben er bijna. Zit nu op Supreme met een stuk of 5 wins in en 1 loss. DUURT LANG. Gaben wanneer ben ik eindelijk Global zodat ik MM met rust kan laten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe nu ook faceit sinds een weekje of 2 en het is inderdaad wel echt heel leuk jongons!

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/x4NPg/cefbb1c321.jpg

Oh dat was een potje met jou brogie. http://puu.sh/x4NV3/1277fdcdf3.png

Beetje jammer dat we verliezen vanwege slechte teammates :9

haha ik ben wel trouwens lekker silver brogala, noobje

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:08:
Leuk om te zien dat hier ook steeds meer mensen FaceIT premium gaan spelen. Ik wil er zelf ook aan beginnen maar ik had voor mijzelf het doel gesteld om EERST global te behalen in die vreselijke MM. Ik ben er bijna. Zit nu op Supreme met een stuk of 5 wins in en 1 loss. DUURT LANG. Gaben wanneer ben ik eindelijk Global zodat ik MM met rust kan laten? :+
Global halen was voor mij 10x makkelijker dan uit faceit lvl 2 te komen :+ Echt een week nadat ik vakantie had en weer lekker ~2 uur CSGO per dag speelde was ik alweer global, maar probeer nu al een aantal weken uit lvl 2 te komen :p

Had net wel echt een lekkere game. Team die communiceerde, 1 iemand uit Kazachstan die wel aardig was maar elke ronde een AWP wilde en daar ongeveer 0,5 kill mee maakte per ronde. Ik had 26 kills T-side 8)7 en een leuke deagle 4k.

https://steamuserimages-a...921C36B135D34FE36F23176C/
Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:26:
Ik doe nu ook faceit sinds een weekje of 2 en het is inderdaad wel echt heel leuk jongons!

[afbeelding]

Oh dat was een potje met jou brogie. http://puu.sh/x4NV3/1277fdcdf3.png

Beetje jammer dat we verliezen vanwege slechte teammates :9

Dat is wel een mooie quote hoor, 'fuck you stupid fucking fuck'. En die faceit game hadden we volgens mij verloren doordat er constant mensen roteerde naar B site nadat er 1 smoke op CT werd gegooid }:O

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 08-08-2017 16:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:29:
[...]

Global halen was voor mij 10x makkelijker dan uit faceit lvl 2 te komen :+ Echt een week nadat ik vakantie had en weer lekker ~2 uur CSGO per dag speelde was ik alweer global, maar probeer nu al een aantal weken uit lvl 2 te komen :p

Had net wel echt een lekkere game. Team die communiceerde, 1 iemand uit Kazachstan die wel aardig was maar elke ronde een AWP wilde en daar ongeveer 0,5 kill mee maakte per ronde. Ik had 26 kills T-side 8)7 en een leuke deagle 4k.

https://steamuserimages-a...921C36B135D34FE36F23176C/

[...]

Dat is wel een mooie quote hoor, 'fuck you stupid fucking fuck'. En die faceit game hadden we volgens mij verloren doordat er constant mensen roteerde naar B site nadat er 1 smoke op CT werd gegooid }:O
You never lose a site if you're not there in the first place *taps head*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En ik maar denken dat er op premium mensen zaten die tenminste de game willen spelen. I was so f*ing wrong als ik jullie zo hoor :') Oh man. Ik moet volgens mij ook nog 1,2 of 3 placement matches spelen. Maar eens kijken of ik die er in kan krijgen om te zien waar ze mij uiteindelijk plaatsen. Dan kan de grind beginnen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
DAMAGE schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 00:33:
En ik maar denken dat er op premium mensen zaten die tenminste de game willen spelen. I was so f*ing wrong als ik jullie zo hoor :') Oh man. Ik moet volgens mij ook nog 1,2 of 3 placement matches spelen. Maar eens kijken of ik die er in kan krijgen om te zien waar ze mij uiteindelijk plaatsen. Dan kan de grind beginnen :D
Haha, dat sowieso niet :P zo dacht ik eerst ook dat rond lvl 10 faceit het gros wel normaal zou doen, nou niks is minder waar want de meeste op lvl 10 communiceren amper tot niet en soms heb je ervnog gasten tussen die vanaf ronde 2 strontvervelend zijn.

Ergste vind ik nog die gasten die bezig blijven over die ene ronde in het begin van de match die je eigenlijk had moeten winnen maar toch verloor door een of andere domme reden. Vaak heb je dan gasten die gewoon over bijv de 4e ronde nog bezig zijn terwijl het 14-14 staat, vreselijk irritant en zo nutteloos ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:26:

Edit: te snel willen lezen (neem nog maar een bak koffie) 8)7

Zelf geen faceit speler.

[ Voor 38% gewijzigd door Bazzz op 09-08-2017 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BSchinkel schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:16:
[...]

Zilver is the place to be :+
Ik speel wel eens op een Silver account van een vriend (Silver 2) en word je inderdaad snel voor hacker uitgemaakt. Snap ook wel dat mensen die serieus spelen en alleen maar in silver blijven hangen het niet zo leuk meer vinden 8)7

Ook al ben ik zelf max LE geweest...
Uh, dit gaat over faceit premium. Dat is net ff een stukkie boven silver. Zelf ben ik supreme in mm, maar dat is voor sukkels1!1!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:56:
[...]

Uh, dit gaat over faceit premium. Dat is net ff een stukkie boven silver. Zelf ben ik supreme in mm, maar dat is voor sukkels1!1!!!!
oh wat ben ik scheel |:( O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pineapple23
  • Laatst online: 01-08 12:46
Ik heb ook sinds een maand FaceIT supporter. Als je wilt kan je tenminste ergens voor spelen, vorige maand heb ik 18000 FaceIT punten binnengehaald, waarmee je uiteindelijk weer skins of hardware kan kopen. Het enige wat ik nog vervelend vind is dat er geen teamattack is. Daardoor kan je gekke dingen doen, bijvoorbeeld molotov in drop gooien op cbble en je vier teammaten er doorheen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Scrtz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:10:
[...]
Ergste vind ik nog die gasten die bezig blijven over die ene ronde in het begin van de match die je eigenlijk had moeten winnen maar toch verloor door een of andere domme reden. Vaak heb je dan gasten die gewoon over bijv de 4e ronde nog bezig zijn terwijl het 14-14 staat, vreselijk irritant en zo nutteloos ook.
Oh wow, je beschrijft nu mijn potje van gisteren. We begonnen hardstikke goed op cbbl(die blijkbaar ontzettend vaak gespeeld wordt op faceit, ongeveer de helft van mijn potjes tot nu toe :+ ). Opeens verliezen we 3 rondjes op rij en ongeveer het hele potje is verloren, niemand wil meer goed communiceren en loopt te bitchen e.d. Potje uiteindelijk 16-14 verloren hierdoor.
Pagina: 1 ... 55 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.