Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:23:
nonprime spelen en janken over hackers is ironisch.
Deels waar, ik accepteer dan mijn lot of ik leave de game (ik speel ter vermaak en 16 rondes uitzitten duurt me dan te lang). Helaas ontkom ik er soms niet aan om non-prime te spelen, niet al mijn vrienden hebben een prime-account of moeten op een (non-prime) smurf van een ander omdat er anders een te groot rank-verschil (kan bijvoorbeeld zijn omdat ze geen rank meer hebben wegens te lang niet gespeeld).

Vind het aan de andere kant ook vreemd dat we maar moeten accepteren dat mensen cheaten "omdat het non-prime is".

Vraag me overigens af of dat Prime-matches in overwatch de voorkeur hebben boven non-prime. Er worden hoogstwaarschijnlijk veel meer mensen gereport dan dat er overwatches worden gedaan. Daarnaast moet een speler voordat hij veroordeeld kan worden door minimaal 3 overwatchers veroordeeld worden heb ik wel eens gelezen.

En wat ik me daarnaast ook afvraag is of het nut heeft om cheaters in casual matches te reporten of reporten voor aanstootgevende (voice)chat. Deze reports komen namelijk niet in overwatch terug. Beoordeeld Valve deze misschien zelf? Het lijkt er nu in ieder geval op dat cheater in casual vrij spel hebben (volle bak alle cheats aan om zo snel mogelijk rank 3? te halen zodat ze MM kunnen doen en daar "iets minder subtiel" kunnen cheaten).

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Ik kan het 1000x blijven zeggen maar op het moment dat jij er voor kiest dat je solo queue'd kies en accepteer je dus het feit dat je met random personen komt. Je kunt helemaal niks van hun verwachten, al zou je dat zo graag willen. Je noemt zelf al een beetje de oplossing, mensen zoeken om mee te queuen maar wilt je vriendenlijst niet vullen met dit soort personen, prima maar kom dan ook niet zeuren over iets waar je de oplossing al van weet.

Je kunt btw gewoon groepen maken in je vriendenlijst dus ik snap het probleem sowieso niet met dat je je lijst 'clean' wilt houden.

MM zou ik sowieso links laten liggen, lekker faceit of esea spelen waar ze een externe anti-cheat hebben die in ieder geval al stukken beter werkt dan VAC. Faceit bijvoorbeeld kost op halfjaar basis maar een paar tientjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 02-06-2017 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Faceit anti-cheat is ook niet alles, schijnt. ESEA zou beter moeten zijn.

Inderdaad; als je met randoms gaat spelen krijg je dit soort problemen. Heb ik laatst ook gehad, 3 random turken erbij. Clutch je een mooie ronde met AK met mooie kills, schiet je teammate je daarna af (random) met een P90 en zegt: 'Nice AK'. Ik word er al niet eens meer boos om. Van binnen wel, maar ze zijn er alleen maar op uit en vinden het alleen maar mooi als je er dan boos op wordt. Daarnaast waren die gasten ook nog enorm slecht. We verloren de pot. En wat denk je? Ik zie na de tijd dat twee van die drie gasten nu een VAC ban hebben. Manmanman.

Daarom: Waarom zou je jezelf zoveel problemen op de hals willen halen? Meeste van die lui spelen niet serieus. Ze kunnen cheaters zijn waardoor of je nu wint of verliest het potje telt niet en ze communiceren niet.

Gewoon lekker een groepje mensen zoeken waar je leuke potjes mee kunt spelen. En prime graag. Want zelfs in prime komen dus gewoon nog met de regelmaat cheaters voor. Dat is echter helaas een probleem wat je als PC gamer hebt. Blijkbaar is het erg moeilijk allemaal om die eikels te bannen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:50
DAMAGE schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:40:
Faceit anti-cheat is ook niet alles, schijnt. ESEA zou beter moeten zijn.

Inderdaad; als je met randoms gaat spelen krijg je dit soort problemen. Heb ik laatst ook gehad, 3 random turken erbij. Clutch je een mooie ronde met AK met mooie kills, schiet je teammate je daarna af (random) met een P90 en zegt: 'Nice AK'. Ik word er al niet eens meer boos om. Van binnen wel, maar ze zijn er alleen maar op uit en vinden het alleen maar mooi als je er dan boos op wordt. Daarnaast waren die gasten ook nog enorm slecht. We verloren de pot. En wat denk je? Ik zie na de tijd dat twee van die drie gasten nu een VAC ban hebben. Manmanman.

Daarom: Waarom zou je jezelf zoveel problemen op de hals willen halen? Meeste van die lui spelen niet serieus. Ze kunnen cheaters zijn waardoor of je nu wint of verliest het potje telt niet en ze communiceren niet.

Gewoon lekker een groepje mensen zoeken waar je leuke potjes mee kunt spelen. En prime graag. Want zelfs in prime komen dus gewoon nog met de regelmaat cheaters voor. Dat is echter helaas een probleem wat je als PC gamer hebt. Blijkbaar is het erg moeilijk allemaal om die eikels te bannen.
Vac loopt achter de feiten aan (doet elke AC maar vac het meest) en overwatch zou moeten helpen. Systeem is helaas niet waterdicht. One game a day keeps overwatch away (in hogere ranks) Tenzij je een reportbot hebt die werkt.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Scrtz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:42:
Ik kan het 1000x blijven zeggen maar op het moment dat jij er voor kiest dat je solo queue'd kies en accepteer je dus het feit dat je met random personen komt. Je kunt helemaal niks van hun verwachten, al zou je dat zo graag willen. Je noemt zelf al een beetje de oplossing, mensen zoeken om mee te queuen maar wilt je vriendenlijst niet vullen met dit soort personen, prima maar kom dan ook niet zeuren over iets waar je de oplossing al van weet.

Je kunt btw gewoon groepen maken in je vriendenlijst dus ik snap het probleem sowieso niet met dat je je lijst 'clean' wilt houden.

MM zou ik sowieso links laten liggen, lekker faceit of esea spelen waar ze een externe anti-cheat hebben die in ieder geval al stukken beter werkt dan VAC. Faceit bijvoorbeeld kost op halfjaar basis maar een paar tientjes.
Niet mee eens. Ten eerste heb ik niet altijd tijd om een full lobby te krijgen, met geluk duurt dit 5-10 min maar dat is vaak al te lang en soms duurt het ook nog langer.

Faceit niet geprobeerd maar ESEA wel en dat is echt verschikkelijk, ten eerste ga ik die client nooit meer installeren maar de playerbase is ook verschrikkelijk. Alleen maar mensen die voor RWS gaan. Zoveel 3v5's verloren omdat mensen onnodig pushen voor kills. Dan zijn er ook nog ongelofelijk veel toxic Britten. Enige voordeel is eigenlijk dat er minder cheaters zijn, maar dan heb je wel een root-access programma dat je steam berichten leest.

Vind overigens dat je zeer zeker wat mag verwachten van je teammates. Als Valve alle Turken op 1 server zet en de oosterse Europeanen of in ieder geval de Oekraïners en de Russen zou MM al 10x beter zijn. Heb zoveel games gehad met Russen/Turken die geen Engels spraken, geen TS/Discord gebruiken en elke ronde forcebuyden en rushten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:07:
[...]

Niet mee eens. Ten eerste heb ik niet altijd tijd om een full lobby te krijgen, met geluk duurt dit 5-10 min maar dat is vaak al te lang en soms duurt het ook nog langer.

Faceit niet geprobeerd maar ESEA wel en dat is echt verschikkelijk, ten eerste ga ik die client nooit meer installeren maar de playerbase is ook verschrikkelijk. Alleen maar mensen die voor RWS gaan. Zoveel 3v5's verloren omdat mensen onnodig pushen voor kills. Dan zijn er ook nog ongelofelijk veel toxic Britten. Enige voordeel is eigenlijk dat er minder cheaters zijn, maar dan heb je wel een root-access programma dat je steam berichten leest.

Vind overigens dat je zeer zeker wat mag verwachten van je teammates. Als Valve alle Turken op 1 server zet en de oosterse Europeanen of in ieder geval de Oekraïners en de Russen zou MM al 10x beter zijn. Heb zoveel games gehad met Russen/Turken die geen Engels spraken, geen TS/Discord gebruiken en elke ronde forcebuyden en rushten.
Denk je dat andere landen zoveel beter zijn dan? Ik kom vaker aardige russen of ander volk tegen dan ik aardige NLers of Belgen tegen kom.

Nogmaals je queued solo en accepteert daarmee het feit dat je elk soort teammate bij je kan krijgen. Daar kan Valve ook niks aan doen. En al krijg je 4 Nederlanders bij je wilt dat ook nog niks zeggen over de uitkomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:21:
[...]

Denk je dat andere landen zoveel beter zijn dan? Ik kom vaker aardige russen of ander volk tegen dan ik aardige NLers of Belgen tegen kom.

Nogmaals je queued solo en accepteert daarmee het feit dat je elk soort teammate bij je kan krijgen. Daar kan Valve ook niks aan doen. En al krijg je 4 Nederlanders bij je wilt dat ook nog niks zeggen over de uitkomst.
Ja, andere landen zijn veel beter, dat weet ik 100% zeker. Heb genoeg MM games gespeeld met randoms om dat te weten en mijn sample base is groot genoeg. En tuurlijk zijn er wel een paar aardige Russen. Dan heb je wel extreem veel geluk. Dat is niet omdat ik vooroordelen heb, maar gewoon puur uit ervaring.

En Valve kan daar zeker wat aan doen, ik zoek graag 30sec-2 min (desnoods 5 min) langer voor een match als dat betekent dat ik alleen met Westerse Europeanen kom en geen Russen, Turken o.i.d.

En tuurlijk zegt met Westerse Europeanen komen niks over de uitkomst. Maar de kans om te winnen is een stuk hoger dan als je met Russen/Turken komt. Nederlanders/Belgen heb ik niet vaak genoeg mee gespeeld om over te oordelen, maar Fransen, Duitsers, Scandinaviërs heb ik vaak goede ervaring mee. UK ook hoewel ze wel erg toxic zijn soms.

Daarintegen heb je de Turken en Russen die in de warmup al lekker aan t praten met elkaar zijn, geen Teamspeak gebruiken, in het Turks/Russisch schelden, elke ronde forcebuyen, niet luisteren, extreem dom spelen, teamkillen/trollen etc. En dat is niet altijd zo, maar vaak genoeg wel (ook al doet hij niet soms alles van het bovenstaande).

edit: ik denk dat van de Turken je 85% zeker weet dat ze ongelofelijk slechte teammates gaan zijn, Russen 70-80%. Gelukkig heb je ook nog mensen die met voice_enable 0 spelen, geen callouts maken maar wel goed spelen. Daar heb ik nog niet eens een heel erg probleem me.

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 05-06-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En toch blijft het advies: zoek een zooi lui online waarmee je kunt quen. Ik speel eigenlijk al niet eens meer met randoms. Als ik niemand online heb ga ik wel deathmatchen in warmup servers of zo. Heeft anders niet zo veel zin om te spelen. Het zijn te veel bullets die je moet dodgen om te soloQen. Er is altijd wel iets. En weet als het niet anders kan dan kun je altijd gezeik hebben. Heb ook genoeg domme toxic NLers gezien die na 3 ronden al roepen dat je suckt etc. gewoon lui die het spel spelen om lol te hebben ipv goed te worden. Die heb je maar al te veel. En maar goed ook trouwens. Fragvoer!

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 06-06-2017 03:01 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
DAMAGE schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 02:55:
En toch blijft het advies: zoek een zooi lui online waarmee je kunt quen. Ik speel eigenlijk al niet eens meer met randoms. Als ik niemand online heb ga ik wel deathmatchen in warmup servers of zo. Heeft anders niet zo veel zin om te spelen. Het zijn te veel bullets die je moet dodgen om te soloQen. Er is altijd wel iets. En weet als het niet anders kan dan kun je altijd gezeik hebben. Heb ook genoeg domme toxic NLers gezien die na 3 ronden al roepen dat je suckt etc. gewoon lui die het spel spelen om lol te hebben ipv goed te worden. Die heb je maar al te veel. En maar goed ook trouwens. Fragvoer!
Het gaat niet zozeer om of iemand goed is of niet. Je kan er over het algemeen wel van op aan dat iemand naar zijn rank speelt, dat geldt voor russen ook. Het gaat om het cultuurverschil. Wij in West-Europa zijn Engelstalig georiënteerd. Dat geldt voor Russen en Turken niet (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat zij er net zo hard van balen dat ze niet met andere Turken/Russen in een team zitten. Ik voel me ook minder genoodzaakt met iemand samen te werken/droppen/etc als ik niet fatsoenlijk met hem kan communiceren. Ik zie daarom het bezwaar niet tegen eigen servers, de playerbase is immers groot genoeg om niet al te lang te hoeven zoeken naar matches. En anders geldt voor mij hetzelfde als wat eerder ook al genoemd is, desnoods maar 5 minuten wachten op een match. En natuurlijk is dat geen garantie dat je dan wel matches wint of dat iedereen zijn best doet en goede intel geeft maar het helpt zeker mee!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou ik kom anders genoeg mensen tegen waarvan ik denk: hoe de fuck kom je op LEM/Supreme niveau. En dat begint dus al bij het niet callen. Of je teammates uitschelden. Of in ronde 3 'OMFG' roepen als het teammaatje de clutch niet maakt. Ook al kun je niet zo goed Engels, 1 Long, 1 mid, 1 cat, 1 cross, 1 lower of ik noem maar wat is allemaal niet zo moeilijk om te roepen. Vind dat een beetje een slap excuus. Je hoeft niet hele conversaties te hebben met elkar maar een beetje std dingen callen is echt niet zo moeilijk. Nee callen kunnen ze niet: maar STFU noob of zo kunnen ze wel. Tsja. Daarom: lekker niet meer met die idiots spelen. Simpel.

Er wordt nog heel wat af geboost in CSGO dus er zit nog best wel wat troep zelfs op de hogere ranks.

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 06-06-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Weetje het zal allemaal wel. Ik vind het alleen zo'n doelloze onbegonnen discussie die alleen maar dit topic vervuilt want wat hebben wij of anderen er nou netto aan? Wat verwacht je na je alinea vol gezeik over je teammates? Dat iedereen zegt 'ja klopt man echt een klote spel he laten we allemaal stoppen?' Zeker aangezien het antwoord gewoon voor de hand ligt: Het is een teamgame, dus zoek dan ook een team als je meer verwacht van anderen.

Ik snap dat het een dagelijkse/wekelijkse frustratie is voor velen en ik ervaar het zelf ook vaker maar het levert gewoon 0.0 meerwaarde in een topic als dit.

Wat moeten tweakers er ook van denken als zij op het punt staan om CSGO te gaan spelen, ze zoeken het CSGO topic op en zien vervolgens de laatste pagina's vol staan met random gewhine over van alles en nog wat dat kut is aan CSGO, lekkere motivatie voor een eventueel grotere playerbase.

[ Voor 19% gewijzigd door Scrtz op 06-06-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:57:
Weetje het zal allemaal wel. Ik vind het alleen zo'n doelloze onbegonnen discussie die alleen maar dit topic vervuilt want wat hebben wij of anderen er nou netto aan? Wat verwacht je na je alinea vol gezeik over je teammates? Dat iedereen zegt 'ja klopt man echt een klote spel he laten we allemaal stoppen?' Zeker aangezien het antwoord gewoon voor de hand ligt: Het is een teamgame, dus zoek dan ook een team als je meer verwacht van anderen.

Ik snap dat het een dagelijkse/wekelijkse frustratie is voor velen en ik ervaar het zelf ook vaker maar het levert gewoon 0.0 meerwaarde in een topic als dit.
Ik ervaar het nooit meer sinds ik niet meer met russen speel en alleen nog met 5 man stacks. Maarja, dat concept is velen nog onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:24
@DAMAGE Ik wil wel met je meespelen (LEM). Dan heb je alweer 1 persoon extra om mee te queuen
Minder stress zo, ik geef goeie info & calls! Anders te hoge bloeddruk met al die russen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sure hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik speel vaak met een paar andere mensen die ik IRL ken. Meestal als er 1 of 2 weg gaan ga ik dan maar gewoon lekker DM'en.

Nu al weer zin om na het eten vanavond te gaan DM'en voor een warmuppie. Warmup servers zijn de bom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
DAMAGE schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:18:
Sure hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik speel vaak met een paar andere mensen die ik IRL ken. Meestal als er 1 of 2 weg gaan ga ik dan maar gewoon lekker DM'en.

Nu al weer zin om na het eten vanavond te gaan DM'en voor een warmuppie. Warmup servers zijn de bom.
Phaex schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:13:
@DAMAGE Ik wil wel met je meespelen (LEM). Dan heb je alweer 1 persoon extra om mee te queuen
Minder stress zo, ik geef goeie info & calls! Anders te hoge bloeddruk met al die russen :9
Ik speel altijd premade, bijna elke avond op discord te bereiken. Op deze discord kun je de gewenste ranks taggen en deze vinden. https://discord.gg/2BfH5Yg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jup op die Discord zit ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Ik ervaar het nooit meer sinds ik niet meer met russen speel en alleen nog met 5 man stacks. Maarja, dat concept is velen nog onduidelijk.
Ja en ik word ook niet meer in elkaar geslagen sinds ik niet meer met een My Little Pony pak over straat loop. Maar ja,

Slecht voorbeeld maar iets niet meer doen is niet altijd de oplossing voor een 'probleem'.

Overigens is een potje CS verliezen niet het einde van de wereld, maar het is voor Valve ook niet zo moeilijk om ff mensen te scheiden van elkaar.
Scrtz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:57:

Wat moeten tweakers er ook van denken als zij op het punt staan om CSGO te gaan spelen, ze zoeken het CSGO topic op en zien vervolgens de laatste pagina's vol staan met random gewhine over van alles en nog wat dat kut is aan CSGO, lekkere motivatie voor een eventueel grotere playerbase.
Mee eens, maar ik ging vooral in op de discussie omdat het 'zoek 5 man pre-made' argument niet heel sterk is imo, zeker omdat het ook gewoon lastig is om 5 man premade te vinden rond mijn rank. Niet dat ik iets tegen DMG's heb, maar Valve is niet heel eerlijk en als je 2x DMG en 3x SMFC hebt kom je vaak tegen 5x SMFC of 3x SMFC 2x LEM, dan moet je wel geweldig teamwork hebben of geluk hebben met het enemy team voor een win.

[ Voor 53% gewijzigd door Brogala op 06-06-2017 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is huilen met de kraan open boys, wat denk je uberhaubt te bereiken op een nederlands forum. Beetje dingen bespreken is prima, maar niet als het een leeg verhaal is.

edit: Goed voorbeeld is de persoon die klaagt over cheaters in prime.

Klagen over vreemden in soloq vind ik ook een mooie. Doe het dan gewoon niet. Ga niet van VALVe verwachten dat ze iedereen nachecken zodat ze voldoen aan jou eisen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Mooi man. Update @ VAC waardoor hoop Linux users nu ook de sjaak zijn.

http://www.vac-ban.com/

740% banrate vergeleken met gisteren, reddit post hierrr: https://www.reddit.com/r/...linux_csgo_cheat_got_hit/

RIP

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:24
Nice 8) Dit vind ik heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

inmiddels is die increase al over de 1000% heen :)

ik blijf toch wel van de fun potjes. zeker met wat vrienden op ts. soms zit daar dan ook goud tussen.

wat highlights:

YouTube: [NL]CS:GO - Random moments - I never use AWP... #stillnonumbers #mau...

YouTube: [NL]CS:GO - Random moments - #neverstartednumberingthese #mausuuu

YouTube: CS:GO - Random moments: Dutch protip for Nuke

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:09
Lol + 5000 bans op 1 dag. Goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
s1mple is vanavond standin voor NiP. Voor mijn idee hangt er al weer een heel raar en naar luchtje aan. Het is nog niet bekend voor wie s1mple standin wordt maar ik verwacht alweer draken. En als het draken is dan verwacht ik dat het weer een verkapt excuus is voor een lineup change.

Dit is echt al de zoveelste keer van NiP met altijd ongeveer dezelfde aanpak. Ze moeten nu ondertussen na 3 awpers en 1 rifler als nieuwe 5e (maikelele, allu, draken en pyth) toch wel door hebben dat het niet aan de 5e man ligt, maar dat de kern gewoon niet meer voldoende is anno 2017.

Maar dat NiP management vertrouw ik al jaren niet meer, en ik zie hun al zo hard op denken van 'laten we een sterspeler als s1mple erbij gooien, misschien dat dat werkt!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Scrtz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:41:
s1mple is vanavond standin voor NiP. Voor mijn idee hangt er al weer een heel raar en naar luchtje aan. Het is nog niet bekend voor wie s1mple standin wordt maar ik verwacht alweer draken. En als het draken is dan verwacht ik dat het weer een verkapt excuus is voor een lineup change.

Dit is echt al de zoveelste keer van NiP met altijd ongeveer dezelfde aanpak. Ze moeten nu ondertussen na 3 awpers en 1 rifler als nieuwe 5e (maikelele, allu, draken en pyth) toch wel door hebben dat het niet aan de 5e man ligt, maar dat de kern gewoon niet meer voldoende is anno 2017.

Maar dat NiP management vertrouw ik al jaren niet meer, en ik zie hun al zo hard op denken van 'laten we een sterspeler als s1mple erbij gooien, misschien dat dat werkt!'
Mee eens. NiP is van hoog gevallen, waar ze vroeger HET team waren in CSGO zijn ze nu middelmatig en leggen ze het af tegen spelers van 10 jaar jonger. f0rest 28, Get_right 27, Friberg 25, Xizt 26. Heb af en toe het idee dat ze te hard in de ontkenning zitten om met pensioen te gaan, ze zijn gewoon niet meer wat het geweest is. Vind het ook wel knap dat VP met Neo, Taz en Pasha (ook "oud") nog steeds relatief goed spelen. Misschien is het voor NiP tijd om juist de oude garde maar te vervangen want imo deden Pyth, Maikelele en Allu het best goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Jorissie87 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Mee eens. NiP is van hoog gevallen, waar ze vroeger HET team waren in CSGO zijn ze nu middelmatig en leggen ze het af tegen spelers van 10 jaar jonger. f0rest 28, Get_right 27, Friberg 25, Xizt 26. Heb af en toe het idee dat ze te hard in de ontkenning zitten om met pensioen te gaan, ze zijn gewoon niet meer wat het geweest is. Vind het ook wel knap dat VP met Neo, Taz en Pasha (ook "oud") nog steeds relatief goed spelen. Misschien is het voor NiP tijd om juist de oude garde maar te vervangen want imo deden Pyth, Maikelele en Allu het best goed!
De leeftijd is geeneens zo'n probleem voor ze. Ik denk dat het eerder gebrek aan motivatie en sfeer is, beetje een vastgeroest probleem. En met dezelfde kern van 4 en 1 nieuwe veranderd die teamsfeer niet, met 2 nieuwe spelers zou dat wel het geval zijn. Dan bouw je gewoon een nieuw gevoel op.

Zeker gtr en f0rest staan bekend om hard te presteren bij lineup changes, vooral f0rest.

En in een ander geval zou ik get_right en friberg naar een wat minder team sturen zodat ze minder druk hebben en zichzelf kunnen hervinden, vooral get_right schat ik in als een persoon waar zoiets goed bij uit kan pakken, dan kan hij weer shinen en zijn motivatie en confidence herpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
En zo zie je maar weer, dat mensen te snel oordelen.
In dit geval is er een rock festival in Zweden dat vandaag begint. Forest en Friberg gaan hier elk jaar heen.
De match kon niet gerescheduled worden, waardoor ze 2 standins nodig waren.

Bij de volgende match, zijn de 2 er wel weer bij.

Dat gezegd hebbende, ik zie nog altijd graag Friberg en eventueel Xizt vervangen worden door andere spelers. Rez, Twist, oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Kwebie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:37:
En zo zie je maar weer, dat mensen te snel oordelen.
In dit geval is er een rock festival in Zweden dat vandaag begint. Forest en Friberg gaan hier elk jaar heen.
De match kon niet gerescheduled worden, waardoor ze 2 standins nodig waren.

Bij de volgende match, zijn de 2 er wel weer bij.

Dat gezegd hebbende, ik zie nog altijd graag Friberg en eventueel Xizt vervangen worden door andere spelers. Rez, Twist, oid.
True, maar het duurde ook wel lang tot ze met een beetje informatie kwamen.

Mwah xizt zou voor mij niet zo zeer hoeven, friberg wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RIP Linux chiters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't feit dat die cheaters allemaal gebanned zijn is tof, het feit dat VALVe stil een fix heeft uitgebracht voor linux is veel toffer. Dit soort shit + prime + die nieuwe machine learning AC = een betere game. Geen perfecte, want pistols zijn pure :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:37:
Dit is huilen met de kraan open boys, wat denk je uberhaubt te bereiken op een nederlands forum. Beetje dingen bespreken is prima, maar niet als het een leeg verhaal is.

edit: Goed voorbeeld is de persoon die klaagt over cheaters in prime.

Klagen over vreemden in soloq vind ik ook een mooie. Doe het dan gewoon niet. Ga niet van VALVe verwachten dat ze iedereen nachecken zodat ze voldoen aan jou eisen.
Klagen over vreemden? Dan heb je zeker verkeerd gelezen. Sowieso verwacht niemand dat Valve een AIVD screening laat doen of iets dergelijks voor andere landen als je MM wilt doen. Zo moeilijk is het toch niet om Turken met elkaar te zetten en Russen met elkaar? Mijn MM experience is nu al redelijk goed, begrijp me niet verkeerd, maar MM kan beter zijn door een simpele 'fix'.

En nee, ik verwacht niet dat een valve medewerker hier even komt checken met Google Translate, maar goed speculeren over een NiP -draken roster change omdat forest en friberg naar een festival gaan waar ze al vaker samen naar toe zijn gegaan is niet veel nuttiger dan dit.
Jorissie87 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:07:
[...]

Toen NiP nog ' het team' was was er ook nog amper competitie. Zeker tijdens de 87-0, daarna kwam er wel wat meer goede teams maar NiP van 2014 zou nu compleet gestompt worden. Ik geloof zeker dat ze slechter zijn gaan spelen, maar het is ook dat de competitie veel beter is en NiP niet verbeterd is. Helpt ook niet dat hun strats ontzettend voorspelbaar zijn.

Eigenlijk zou NiP minimaal -pyth en -friberg moeten doen ipv alleen pyth, en dan nog 2 leuke GODSENT spelers pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:13:
[...]

Klagen over vreemden? Dan heb je zeker verkeerd gelezen. Sowieso verwacht niemand dat Valve een AIVD screening laat doen of iets dergelijks voor andere landen als je MM wilt doen. Zo moeilijk is het toch niet om Turken met elkaar te zetten en Russen met elkaar? Mijn MM experience is nu al redelijk goed, begrijp me niet verkeerd, maar MM kan beter zijn door een simpele 'fix'.

En nee, ik verwacht niet dat een valve medewerker hier even komt checken met Google Translate, maar goed speculeren over een NiP -draken roster change omdat forest en friberg naar een festival gaan waar ze al vaker samen naar toe zijn gegaan is niet veel nuttiger dan dit.
Klein maatje dat was niet naar jou gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Klein maatje dat was niet naar jou gericht.
Aii zie het nu :z

overigens speelt NiP nu op Train tegen G2, met flamie en s1mple lol. Ze hebben wel mooie stand-ins geregeld.

YouTube: ECS S3 D22: Faze vs Godsent // G2 vs NiP // Liquid vs LG // NRG vs R...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik zal wel hoge dosis geluk hebben dan als ik soloq en alleen maar normale lui tegenkom.

Anyway wat vinden jullie van huidige operation ? Persoonlijk had ik meer guardian missies willen hebben, zodat er ipv weekly event een guardian event is. Die dan zoals in de vorige operation 3 sterren guardian missie, deze waren supervet om te doen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:13:
[...]

[...]

Toen NiP nog ' het team' was was er ook nog amper competitie. Zeker tijdens de 87-0, daarna kwam er wel wat meer goede teams maar NiP van 2014 zou nu compleet gestompt worden. Ik geloof zeker dat ze slechter zijn gaan spelen, maar het is ook dat de competitie veel beter is en NiP niet verbeterd is. Helpt ook niet dat hun strats ontzettend voorspelbaar zijn.

Eigenlijk zou NiP minimaal -pyth en -friberg moeten doen ipv alleen pyth, en dan nog 2 leuke GODSENT spelers pakken.
Sorry maatje maar dit zijn echt zo'n standaard opmerkingen omtrent NiP

Oke er waren minder teams en het was nog maar de vraag of CSGO echt door ging breken maar er was voor die tijd genoeg competitie hoor.

Ja tuurlijk zou het NiP van 2014 nu helemaal gestompt worden, wat is dat voor vergelijking? Iedereen zat toen nog in het midden van het uitzoeken van wat CSGO allemaal kon en hoe je het spelletje het beste kon spelen, nu is al het mogelijke inmiddels wel eruit gehaald en uitgevoerd door pro teams, zeker als je kijkt naar het feit dat elke grote LAN wel weer een ander team wint.

pyth is al uit NiP, draken is de nieuwe 5e. Maar ja -friberg en +rez of een ander jong talentje zou zeker helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is zo slecht op zo veel niveaus:

[video][video]Ze laad config voor een cheat. Op stream. Per ongeluk. Dan blijkt het zichtbaa[/video]r te zij[/video]n en komt gelijk met: 'Ja een vriend heeft dit op mijn PC gezet, ik weet niet wat het is!'. Wanneer worden dit soort nare mensen uit de community gefiltert. GTFO of my game. Ze is iig al van Twitch af geknalt. Lekker voor dr.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 09-06-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
DAMAGE schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:43:

[video]

[[url="[video]Ze laad config voor een cheat. Op stream. Per ongeluk. Dan blijkt het zichtbaa[/video]r te zij"]video[/url]]n en komt gelijk met: 'Ja een vriend heeft dit op mijn PC gezet, ik weet niet wat het is!'. Wanneer worden dit soort nare mensen uit de community gefiltert. GTFO of my game. Ze is iig al van Twitch af geknalt. Lekker voor dr.
wat een muts

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
En ook nog iemand anders de schuld geven, terwijl ze in het begin zelf de cheats aan het instellen is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150 ping ace _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

LOL zat vandaag in warmup server joint ineens G2 Apex. Heb m even een paar keer door zijn hasses geknalt met een AK :') wel grappig, what are the odds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
DAMAGE schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:01:
LOL zat vandaag in warmup server joint ineens G2 Apex. Heb m even een paar keer door zijn hasses geknalt met een AK :') wel grappig, what are the odds.
Die pro's zie je best veel in brutalcs en die paar franse servers van nbk en shox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DAMAGE schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:43:

[video]

[[url="[video]Ze laad config voor een cheat. Op stream. Per ongeluk. Dan blijkt het zichtbaa[/video]r te zij"]video[/url]]n en komt gelijk met: 'Ja een vriend heeft dit op mijn PC gezet, ik weet niet wat het is!'. Wanneer worden dit soort nare mensen uit de community gefiltert. GTFO of my game. Ze is iig al van Twitch af geknalt. Lekker voor dr.
Het is goed dat ze zelf al aangeeft dat ze dom is in de video, naast dat ze die wallhack aan heeft raakt ze ook nog eens geen donder. :>

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
SouLLeSSportal schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:42:
[...]

Het is goed dat ze zelf al aangeeft dat ze dom is in de video, naast dat ze die wallhack aan heeft raakt ze ook nog eens geen donder. :>
Dit is echt dom hoor. :)

Zijn ook meestal mensen die niet tegen hun verlies kunnen of het niet verstaan dat het maar een spel is.
De meeste willen allemaal direct super PRO zijn en de beste van de wereld. :)

Ze gaan er altijd zijn de cheaters.

We kunnen er eeuwig over praten en klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-friberg +rez bij NiP, werd hier al gesuggereerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Brogala schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:29:
-friberg +rez bij NiP, werd hier al gesuggereerd :P
Ik vind dit een opmerkelijke keuze voor NiP. Hij is niet slecht en heeft talent, maar NiP wil toch resultaten en zekerheid?

Je neemt een speler die moeite heeft tegen tier 3 teams en premier teams, niks heeft gedaan tegen top teams dat NiP normaal gesproken speelt en doe het maar eens op lan.

Ze nemen een jongen die talent heeft, maar zich nog niet bewezen heeft en weinig ervaring heeft.

Wil NiP geen resultaten? Ze hadden makkelijk Twist, Lekr0 kunnen plukken van het team dat bijna dood is genaamd Godsent. En dan hebben ze een ervaren speler die constant op een hoger niveau spelen dan Rez.

Prima dat Rez talent heeft, maar met resultaten zoals

https://www.hltv.org/stat...=9278&contextTypes=player

En het gaat maar door tegen veel zwakkere teams dan dat NiP droomt om te zijn. Premier materiaal, en niet eens beste premier team. Hoe moet hij stand houden esl pro league teams?

Ga maar voor 2017 na hoeveel keren hij een echt goed team van het kaliber dat NiP wil zijn heeft gespeeld en ook nog eens goed. 0.

Gekke keuze dit vind ik van NiP. Hier ga je niet weer top 10 mee bereiken, die jongen krijgt veels te veel druk en NiP moet of heel lang wachten tot hij ineens het talent heeft of hopen dat hij een wonderkind is. Nou de resultaten spreken hem tegen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Ik vind dit een opmerkelijke keuze voor NiP. Hij is niet slecht en heeft talent, maar NiP wil toch resultaten en zekerheid?

Je neemt een speler die moeite heeft tegen tier 3 teams en premier teams, niks heeft gedaan tegen top teams dat NiP normaal gesproken speelt en doe het maar eens op lan.

Ze nemen een jongen die talent heeft, maar zich nog niet bewezen heeft en weinig ervaring heeft.

Wil NiP geen resultaten? Ze hadden makkelijk Twist, Lekr0 kunnen plukken van het team dat bijna dood is genaamd Godsent. En dan hebben ze een ervaren speler die constant op een hoger niveau spelen dan Rez.

En het gaat maar door tegen veel zwakkere teams dan dat NiP droomt om te zijn. Premier materiaal, en niet eens beste premier team. Hoe moet hij stand houden esl pro league teams?

Ga maar voor 2017 na hoeveel keren hij een echt goed team van het kaliber dat NiP wil zijn heeft gespeeld en ook nog eens goed. 0.

Gekke keuze dit vind ik van NiP. Hier ga je niet weer top 10 mee bereiken, die jongen krijgt veels te veel druk en NiP moet of heel lang wachten tot hij ineens het talent heeft of hopen dat hij een wonderkind is. Nou de resultaten spreken hem tegen naar mijn mening.
Hey leuk man, allemaal online results, als je daar al mee aan komt wilt dat al meer dan genoeg zeggen over jou kennis. Rez heeft een LAN rating van 1.15 waar echt niks mis mee is, top teams als dit leven voor LAN results, die boeit een paar online results echt niet. En op deze manier kun je voor elke pro speler genoeg matches vinden waarin ze zwaar underperformde online.

Je slaat de plank dus een beetje mis. Verder kun je soms beter voor iemand kiezen die nog jong is en wilt leren, die je kunt kneden naar je eigen richting dan dat je iemand pakt die al stukken meer ervaring heeft. Daar komt ook nog eens bij dat iemand van Godsent wss een stuk hogere buyout heeft dan een speler van Epsilon. Tevens heeft Rez al samen gespeeld met Draken, dus je hebt 2 mensen en 3 mensen die elkaar al kennen, wat wellicht ook een positief effect kan hebben.

Buiten dat staat vooral f0rest en get_right in wat mindere mate er om bekend om heel goed te presteren kort na een lineup change, vooral na een +2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Scrtz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:23:
[...]

Hey leuk man, allemaal online results, als je daar al mee aan komt wilt dat al meer dan genoeg zeggen over jou kennis. Rez heeft een LAN rating van 1.15 waar echt niks mis mee is, top teams als dit leven voor LAN results, die boeit een paar online results echt niet. En op deze manier kun je voor elke pro speler genoeg matches vinden waarin ze zwaar underperformde online.

Je slaat de plank dus een beetje mis. Verder kun je soms beter voor iemand kiezen die nog jong is en wilt leren, die je kunt kneden naar je eigen richting dan dat je iemand pakt die al stukken meer ervaring heeft. Daar komt ook nog eens bij dat iemand van Godsent wss een stuk hogere buyout heeft dan een speler van Epsilon. Tevens heeft Rez al samen gespeeld met Draken, dus je hebt 2 mensen en 3 mensen die elkaar al kennen, wat wellicht ook een positief effect kan hebben.

Buiten dat staat vooral f0rest en get_right in wat mindere mate er om bekend om heel goed te presteren kort na een lineup change, vooral na een +2.
De performance in een bepaald team kan voor dezelfde speler totaal anders zijn in een ander team. De chemie en samenspel maken of breken dit voor een team. Het blijft toch afwachten, vindt men allemaal hun draai binnen het team, zit de communicatie goed, zijn ze zodanig op elkaar afgestemd dat men elkaar aanvult dan heb je met 'mindere' spelers toch een beter team dan 5 losse top spelers. (enigszins gechargeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 20:05
Scrtz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:23:
[...]

Allemaal leuk, maar als je online het al niet kan hoezo ineens op LAN.

Je snapt dat die lang results van hem tegen vooral zwakkere teams zijn of niet?

Als je goed kijkt naar zijn online results, zijn het vaak qualifiers voor lans of best wel grote toernooien die leidden tot lans weer. Hij kon vaak niet eens qualifyen voor lans, tja wat moet je dan ineens. Je kan door zijn match history scrollen en dan blijven de matige online results tegen veel zwakke teams komen. Als je niet eens kan Fragger tegen een tier 4 Bulgaars team, ja wat moet je dan? Ik zeg niet dat hij geen talent heeft, maar het lijkt me een zeer risicovolle pick voor NIP.
Teams boeien zeker wel online games, je komt niet op LAN zonder die te winnen. Het is niet alsof NIP invites krijgt met hoe slecht ze zijn...

Goed punt met het geld op godsent players, maar ja NIP moet wel iets beter doen imo dan een speler van een tier 3 pakken met wat talent om terug te komen.

Draken-GTR-f0rest-Lekr0-Twist. Dan heb je toch een aardig teampje met wat nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
IAmNice schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Allemaal leuk, maar als je online het al niet kan hoezo ineens op LAN.

Je snapt dat die lang results van hem tegen vooral zwakkere teams zijn of niet?

Als je goed kijkt naar zijn online results, zijn het vaak qualifiers voor lans of best wel grote toernooien die leidden tot lans weer. Hij kon vaak niet eens qualifyen voor lans, tja wat moet je dan ineens. Je kan door zijn match history scrollen en dan blijven de matige online results tegen veel zwakke teams komen. Als je niet eens kan Fragger tegen een tier 4 Bulgaars team, ja wat moet je dan? Ik zeg niet dat hij geen talent heeft, maar het lijkt me een zeer risicovolle pick voor NIP.
Teams boeien zeker wel online games, je komt niet op LAN zonder die te winnen. Het is niet alsof NIP invites krijgt met hoe slecht ze zijn...

Goed punt met het geld op godsent players, maar ja NIP moet wel iets beter doen imo dan een speler van een tier 3 pakken met wat talent om terug te komen.

Draken-GTR-f0rest-Lekr0-Twist. Dan heb je toch een aardig teampje met wat nu staat.
Het gaat niet alleen om hem he, maar om zijn team. Je kunt als individu nog zo goed zijn, als je team je tegen houdt kun je ook maar tot een bepaald punt komen en niet alles carryen. Als je als viewer ziet dat een speler iig potentie toont, goede beslissingen maakt, clutches goed uitspeelt en shots hit die die moet hitten kan hij nog steeds veel bieden voor jou team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IAmNice schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 00:05:
[...]

Moeite tegen tier 3 en premier teams heeft hij sowieso niet, kijk maar naar zijn 1.15 LAN rating. En inderdaad heeft hij nog niks tegen top teams gedaan, maar kijk maar naar spelers als Stewie. Iedereen vond het ook een veel te risky pickup, want pug star etc. etc. Die is nu één van de beste NA spelers. Punt is dat een niet niet bewezen jong talent nemen niet altijd slecht is.
Nou, ik schat de kans groot dat ze dat inderdaad hebben geprobeerd, en als ze dat niet hebben gedaan komt dat waarschijnlijk doordat Draken rez graag wilde.

En dan even jou voorbeelden, ja lekker dat hij geen goede score heeft als hij verliest tegen een team waar Epsilon makkelijk van moet winnen of gestompt wordt door een iets beter/ soortgelijk team. Die voorbeelden slaan echt nergens op, als ik 5-16 verlies is mijn score meestal ook niet goed. En ik kan verder ook wel slechte ratings van NiKo vinden, maar toch is die gast wel redelijk goed.

Het is geen zekere pickup, dat is waar, maar het was wel de beste beschikbaar als de GODSENT spelers niet wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Deefje85 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:16:
[...]

Dit is echt dom hoor. :)

Zijn ook meestal mensen die niet tegen hun verlies kunnen of het niet verstaan dat het maar een spel is.
De meeste willen allemaal direct super PRO zijn en de beste van de wereld. :)

Ze gaan er altijd zijn de cheaters.

We kunnen er eeuwig over praten en klagen
In het geval van deze trut maakt ze gewoon geld met twitch. Ze speelt dus een spel waarvan ze weet dat ze viewers krijgt want populair en ze wil het een beetje laten voorkomen alsof ze tijd in het spelletje steekt door kills te maken. Super sneu dus. Mensen die wel mee willen op de game maar er geen kont van kunnen of er geen tijd in willen steken. Gewoon puur money whoren. Heeeeel kwalijk als je het op die manier bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:29:
[...]

Moeite tegen tier 3 en premier teams heeft hij sowieso niet, kijk maar naar zijn 1.15 LAN rating. En inderdaad heeft hij nog niks tegen top teams gedaan, maar kijk maar naar spelers als Stewie. Iedereen vond het ook een veel te risky pickup, want pug star etc. etc. Die is nu één van de beste NA spelers. Punt is dat een niet niet bewezen jong talent nemen niet altijd slecht is.

[...]

Nou, ik schat de kans groot dat ze dat inderdaad hebben geprobeerd, en als ze dat niet hebben gedaan komt dat waarschijnlijk doordat Draken rez graag wilde.

En dan even jou voorbeelden, ja lekker dat hij geen goede score heeft als hij verliest tegen een team waar Epsilon makkelijk van moet winnen of gestompt wordt door een iets beter/ soortgelijk team. Die voorbeelden slaan echt nergens op, als ik 5-16 verlies is mijn score meestal ook niet goed. En ik kan verder ook wel slechte ratings van NiKo vinden, maar toch is die gast wel redelijk goed.

Het is geen zekere pickup, dat is waar, maar het was wel de beste beschikbaar als de GODSENT spelers niet wilden.
In de huidige staat van NiP had NiP ook gewoon behoefte aan een jong energiek en super gemotiveerd talent. Ze hebben nu eindelijk die core 4 eens verbroken en met 2 nieuwe spelers moet en ga je sowieso alles overhoop gooien en een echte frisse nieuwe start maken met je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airavab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 12:43
Ik zie nog niet echt het verschil dat Rez gaat maken binnen NiP. Misschien dat hij wat extra firepower en NiP tijdelijk weer in de honeymoon period brengt maar daarna blijven de strats van het team gewoon bizar slecht. NiP heeft gewoon een nieuwe igl nodig zodat ze hetzelfde effect krijgen als wat Glaive voor Astralis heeft gedaan. Astralis had ook altijd al de sterspelers en genoeg firepower maar miste de tactiek om dit te laten zien. De komst van Threat had even een goede impact. Het langzame tactische spel en vooral op de eco rondes was totaal iets nieuws van NiP. Wat je vooral ook zag was dat Xizt een stuk beter ging spelen toen Threat nog mocht coachen. Toen waren ze eventjes weer goed. Nu zijn de teams allang weer gewend aan de trage playstyle van NiP en zijn ze veels te voorspelbaar met MM strats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 02:39:
[...]

In het geval van deze trut maakt ze gewoon geld met twitch.
Snap je frustraties, maar zo is het eenmaal. Volgens mij is ze ondertussen haar account al kwijt geraakt ? RIP KNIFE ;w
Rank? Nice play!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2017 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Die had ik ook een clutch ace op de_cache

[ Voor 12% gewijzigd door pineapple23 op 15-06-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Snap je frustraties, maar zo is het eenmaal. Volgens mij is ze ondertussen haar account al kwijt geraakt ? RIP KNIFE ;w

[...]

Rank? Nice play!
lem-smfc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
pineapple23 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:50:
[...]

Die had ik ook een clutch ace op de_cache
[video]
Met alle respect maar dit zegt meer over het stoeptegelniveau van de tegenstander dan van jou. De bom ligt down op mid en nog komen ze 1 voor 1 op je af, laat staan dat ze gewoon mid compleet afhouden, dan had je helemaal niks gekund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Scrtz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Met alle respect maar dit zegt meer over het stoeptegelniveau van de tegenstander dan van jou. De bom ligt down op mid en nog komen ze 1 voor 1 op je af, laat staan dat ze gewoon mid compleet afhouden, dan had je helemaal niks gekund.
Gewoon slimme play van mij, ez pz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Lijkt haast wel een ESEA pug :X maar ja rws is ook belangrijk voor de meeste die daar spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 10:21
spoiler:
Weet niet wie er gisteren allemaal gekeken hebben naar SK vs FNC maar wat een heerlijke partij zeg.

SK verdient gewonnen met 2-1 maar als nog.
Fallen die 4 frags maakt gevolgd door een ronde waar Olaf 4 frags maakt gevolgd door een ronde waar Fallen 3 frags maakt op Inferno.
Je merkte wel dat de spelers van SK over het algemeen beter zijn/waren dan die FNC.
Vond voornamelijk Krimz tegen vallen, Olaf en JW en Dennis waren wel lekker op dreef en zorgen ervoor dat FNC toch aardig mee kwam.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Martin0 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:55:
spoiler:
Weet niet wie er gisteren allemaal gekeken hebben naar SK vs FNC maar wat een heerlijke partij zeg.

SK verdient gewonnen met 2-1 maar als nog.
Fallen die 4 frags maakt gevolgd door een ronde waar Olaf 4 frags maakt gevolgd door een ronde waar Fallen 3 frags maakt op Inferno.
Je merkte wel dat de spelers van SK over het algemeen beter zijn/waren dan die FNC.
Vond voornamelijk Krimz tegen vallen, Olaf en JW en Dennis waren wel lekker op dreef en zorgen ervoor dat FNC toch aardig mee kwam.
Alles dat al is uitgezonden mag je gewoon zonder spoilers plaatsen hoor, dat wordt bij topics over series ook gedaan.

Fnatic laat iig zien dat ze weer terug aan het komen zijn, ESL cologne en de major wordt steeds interessanter. Jammer alleen dat bij de major NiP o.a. niet aanwezig is, een major zonder NiP blijft toch iets raars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Scrtz schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Alles dat al is uitgezonden mag je gewoon zonder spoilers plaatsen hoor, dat wordt bij topics over series ook gedaan.

Fnatic laat iig zien dat ze weer terug aan het komen zijn, ESL cologne en de major wordt steeds interessanter. Jammer alleen dat bij de major NiP o.a. niet aanwezig is, een major zonder NiP blijft toch iets raars..
Ah oke, nja ben bij LOL gewend een spoiler te gebruiken aangezien misschien niet iedereen het gezien heeft cq de uitslag al wilt weten zonder het gezien te hebben.

Ja de teams lijken wat meer naar elkaar toe getrokken te zijn, Fase, FNC, SK, G2, Astralis zitten allemaal wel rond hetzelfde niveau, alleen is het wel zo dat FNC het meer moet hebben van het duo JW en Olaf terwijl andere teams het meer van het gehele team moeten hebben.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Martin0 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:36:
[...]

Ah oke, nja ben bij LOL gewend een spoiler te gebruiken aangezien misschien niet iedereen het gezien heeft cq de uitslag al wilt weten zonder het gezien te hebben.

Ja de teams lijken wat meer naar elkaar toe getrokken te zijn, Fase, FNC, SK, G2, Astralis zitten allemaal wel rond hetzelfde niveau, alleen is het wel zo dat FNC het meer moet hebben van het duo JW en Olaf terwijl andere teams het meer van het gehele team moeten hebben.
duo JW en olof was miss op DH zo maar ze kunnen er alle 5 wel wat van hoor. Het hardste was krimz nog in het algemeen de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Nou de summersale van steam heeft ervoor gezorgd dat ik ook CS GO heb dus als ik een beetje heb kunnen oefenen kan ik misschien een keer met mensen hier mee kunnen spelen(ben nog giga noob :P)

Mijn steamnaam stond verkeerd, inmiddels aangepast.

[ Voor 12% gewijzigd door Martin0 op 27-06-2017 11:50 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Gisteren tijdens COMP ineens uit de war gesmeten en een pop-up you cannot acces VAC servers. WTF hart sloeg over.

Na wat reboots en steam tutorial te volgen was het vals alarm. Wel ff schrikken lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vooral klote als dat tijdens een potje gebeurt ja. Voor de rest als je niet cheat nooit schrikken van VAC meldingen. Dat is voor cheaters om van te schrikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:58:
Vooral klote als dat tijdens een potje gebeurt ja. Voor de rest als je niet cheat nooit schrikken van VAC meldingen. Dat is voor cheaters om van te schrikken :+
Lekker dan, om cheaters af te schrikken. zit je midden in een potje en dan krijg je dat, ergste is als je bijvoorbeeld een paar potjes met wat vrienden hebt lopen klooien dat dit nu de kick is waarvan je een cooldown krijgt.
Ze mogen aan de timings werken, desnoods een melding tijdens het opstarten van het scherm of iets dergelijks dat je dan die aanpassingen kunt maken ofzo.
Gelukkig mij nog niet overkomen, wel bij wat vrienden van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Lekker dan, om cheaters af te schrikken. zit je midden in een potje en dan krijg je dat, ergste is als je bijvoorbeeld een paar potjes met wat vrienden hebt lopen klooien dat dit nu de kick is waarvan je een cooldown krijgt.
Ze mogen aan de timings werken, desnoods een melding tijdens het opstarten van het scherm of iets dergelijks dat je dan die aanpassingen kunt maken ofzo.
Gelukkig mij nog niet overkomen, wel bij wat vrienden van mij.
Het is gewoon een fout ergens waardoor je authenticatie of iets met de server en dus met VAC niet goed gaat, daarom wordt je eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Het is gewoon een fout ergens waardoor je authenticatie of iets met de server en dus met VAC niet goed gaat, daarom wordt je eruit gegooid.
Kan wel zo wezen, maar dan vind ik als nog dat je hier niet gestraft voor moet worden. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Kan wel zo wezen, maar dan vind ik als nog dat je hier niet gestraft voor moet worden. 8)7
Als je liever hebt dat je gestraft wordt in de vorm van tegen meer cheaters te moeten spelen dan niet nee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
SmokingSig schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:54:
Gisteren tijdens COMP ineens uit de war gesmeten en een pop-up you cannot acces VAC servers. WTF hart sloeg over.

Na wat reboots en steam tutorial te volgen was het vals alarm. Wel ff schrikken lol.
Ja die VAC errors zijn heerlijk. Zeker als je ervoor al 3-4 potjes gespeeld hebt zonder problemen....Meestal is een PC rebootje wel voldoende, maar zelf ook al een keer gehad dat dat ook niet hielp. Uiteindelijk kreeg ik de ban omdat ik de server gewoon niet meer op kwam. Ging ik een valve casual server op was er niks aan de hand |:(. Vervolgens nieuwe match begonnen, ook niks aan de hand. Of de server op dat moment gewoon de pik op mij had, zo voelde het 7(8)7.

Maar goed als je niet cheat heb je weinig te vrezen, false positives worden over het algemeen wel snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
YouTube: 1 vs 4 - Pistol Headshot ACE!

Toch wel heerlijk na zo'n clutch om het andere team ff te horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
k1NG schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:28:
YouTube: 1 vs 4 - Pistol Headshot ACE!

Toch wel heerlijk na zo'n clutch om het andere team ff te horen ;)
Netjes!

enemy team checks profile.

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 02-07-2017 20:48 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
http://plays.tv/video/595...k-on-cache-3k-pistolround

Altijd leuk wanneer je team mates hyped zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm heb eergisteren Faceit gekocht, teammates zijn een beetje beter dan MM en er is tov ESEA veel en veel minder toxicity en gekillhunt.

Ben brons _/-\o_ geplaatst na 3 loses en 1 win :') Tot nu toe vind ik het het geld zeker waard, heb al één vriendelijk persoon toegevoegd en hoop er nog veel meer te adden zodat ik sowieso duo of tripplequeueu kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Zijn hier nog mensen die actief nvidia shadowplay gebruiken? Ik had eigenlijk al heel lang last van hele kleine microstuttering maar dacht altijd dat dat gewoon door CSGO kwam, gisteren eens nvidia clean install gegeven en daarbij stond nvidia shadowplay uit, nou die 240hz waren ineens nog nooit zo vloeiend als voorheen.

Mensen die ook eens kunnen testen met shadowplay evt uit te zetten? Ik had al altijd extra het tijdelijk schrijven op SSD staan maar blijkbaar heeft het toch wat meer impact dan ik had verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hmm dat is naar zeg! Ik heb een soort gelijk probleem met microstuttering maar dan met een screen clone. Als ik het tweede scherm uit zet dan gaat alles in eens ook een stuk vloeiender. Ook aan het onderzoeken wat ik hier aan kan doen. Ik clone mijn scherm naar een capture card juist omdat ik inderdaad shadowplay niet wil gebruiken. Maar zelfs dan dus problemen.

Is je FPS ook veel lager met shadowplay aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
DAMAGE schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:06:
Hmm dat is naar zeg! Ik heb een soort gelijk probleem met microstuttering maar dan met een screen clone. Als ik het tweede scherm uit zet dan gaat alles in eens ook een stuk vloeiender. Ook aan het onderzoeken wat ik hier aan kan doen. Ik clone mijn scherm naar een capture card juist omdat ik inderdaad shadowplay niet wil gebruiken. Maar zelfs dan dus problemen.

Is je FPS ook veel lager met shadowplay aan?
Nee FPS verschil merk ik eigenlijk niet, maar wel dus die microstuttering. Ik heb nu ook eens AA en AF op 4x gezet en heb het idee dat ik daarmee meer FPS behaal dan met alles low en uit, alsof de GPU dan wat meer werk overneemt van de CPU ofzo, maar kan een placebo zijn ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee hoor wat je zegt dat kan wel kloppen. Heb dat ook al eens eerder gemerkt. Sowieso heb ik tegenwoordig alles op het hoogst staan. Maar dan wel AA uit. Heb het idee dat ik minder goed op kopjes kan mikken van veraf met AA aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:11:
Zijn hier nog mensen die actief nvidia shadowplay gebruiken? Ik had eigenlijk al heel lang last van hele kleine microstuttering maar dacht altijd dat dat gewoon door CSGO kwam, gisteren eens nvidia clean install gegeven en daarbij stond nvidia shadowplay uit, nou die 240hz waren ineens nog nooit zo vloeiend als voorheen.

Mensen die ook eens kunnen testen met shadowplay evt uit te zetten? Ik had al altijd extra het tijdelijk schrijven op SSD staan maar blijkbaar heeft het toch wat meer impact dan ik had verwacht
Ik gebruikte nooit screen capture dingen omdat ik idd 'bang' was voor dat soort shit, maar gebruik Shadowplay laatste paar maanden wel vooral om PUBG momenten op te nemen, maar nooit uitgezet als ik CSGO ging spelen.

Zal eens testen of ik hetzelfde heb. Overigens gezien jij ook een BenQ hebt maar dan 240hz, maakt jouw monitor af en toe ook krakende geluiden of tikkende geluiden,? Die van mij maakte er extreem veel, heb 'm voor warranty opgestuurd, ze hebben hem 'gerepareerd' en de rare geluiden zijn voor 2/3de weg, nu zit dat moederbord in de monitor los dus als je een DVI-D kabel erin plugt beweegt hij helemaal. Maar heb nog wel vaak een soort van hard krakend geluid tijdens het spelen.

BenQ vindt dat normaal en ik mag 'm ook niet opsturen want mijn warranty is voorbij. Twijfel nu of ik niet gewoon om van 't gezeik af te zijn een nieuwe monitor moet kopen, en of dat dan een BenQ 144HZ, 240HZ of een IPS 144hz wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Heb bijna altijd shadowplay aan met 3 of 3.5 minuten terugkijken, moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb ervaren met CSGO. Wel in andere games (niet laden/geen overlay of gewoon weg crashen tijdens opstarten van game).

Tevens game ik in csgo niet op 1080p dus echt last van die 1-3% wat shadowplay aasgiert, kan ik me echt niet druk om maken. GPU staat sowieso bijna idle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Xant0r schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:59:
Heb bijna altijd shadowplay aan met 3 of 3.5 minuten terugkijken, moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb ervaren met CSGO. Wel in andere games (niet laden/geen overlay of gewoon weg crashen tijdens opstarten van game).

Tevens game ik in csgo niet op 1080p dus echt last van die 1-3% wat shadowplay aasgiert, kan ik me echt niet druk om maken. GPU staat sowieso bijna idle :+
Gaat me ook niet om die performance, die is er voldoende en speel zelf 1024x768 CS maar het ging dus om micro stuttering.
Brogala schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:58:
[...]

Ik gebruikte nooit screen capture dingen omdat ik idd 'bang' was voor dat soort shit, maar gebruik Shadowplay laatste paar maanden wel vooral om PUBG momenten op te nemen, maar nooit uitgezet als ik CSGO ging spelen.

Zal eens testen of ik hetzelfde heb. Overigens gezien jij ook een BenQ hebt maar dan 240hz, maakt jouw monitor af en toe ook krakende geluiden of tikkende geluiden,? Die van mij maakte er extreem veel, heb 'm voor warranty opgestuurd, ze hebben hem 'gerepareerd' en de rare geluiden zijn voor 2/3de weg, nu zit dat moederbord in de monitor los dus als je een DVI-D kabel erin plugt beweegt hij helemaal. Maar heb nog wel vaak een soort van hard krakend geluid tijdens het spelen.

BenQ vindt dat normaal en ik mag 'm ook niet opsturen want mijn warranty is voorbij. Twijfel nu of ik niet gewoon om van 't gezeik af te zijn een nieuwe monitor moet kopen, en of dat dan een BenQ 144HZ, 240HZ of een IPS 144hz wordt.
Heeft mijn 240hz niet maar mijn 144hz kraakte soms ook ja, meer zo'n knappend plastic geluid dat beweegt omdat de behuizing warm werd ofzo maar dit was maar om d ezoveel tijd en niet storend ofzo, iig ik merkte het alleen als ik op bed lag ofzo en mn pc en monitor nog aanstonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Scrtz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:30:
[...]

Gaat me ook niet om die performance, die is er voldoende en speel zelf 1024x768 CS maar het ging dus om micro stuttering.

[...]

Heeft mijn 240hz niet maar mijn 144hz kraakte soms ook ja, meer zo'n knappend plastic geluid dat beweegt omdat de behuizing warm werd ofzo maar dit was maar om d ezoveel tijd en niet storend ofzo, iig ik merkte het alleen als ik op bed lag ofzo en mn pc en monitor nog aanstonden.
Misschien verkeerd verwoord, maar ik heb geen last van microstutters, ondanks dat ik shadowplay aan heb staan. Record momenteel ook naar mijn main ssd (960 evo 500gb) waarop ook mijn windows en csgo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Xant0r schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:35:
[...]

Misschien verkeerd verwoord, maar ik heb geen last van microstutters, ondanks dat ik shadowplay aan heb staan. Record momenteel ook naar mijn main ssd (960 evo 500gb) waarop ook mijn windows en csgo staan.
Ja misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. Ik had alleen de temporary file op SSD en uiteindelijke file op HDD.

edit: geprobeerd en lijkt verholpen. Denk dat die HDD's het vele schrijfwerk gewoon niet aankunnen en dan gaat je game afentoe dus 'lopen wachten' tot die klaar is oid..

[ Voor 16% gewijzigd door Scrtz op 05-07-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Brogala schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:32:
Hmm heb eergisteren Faceit gekocht, teammates zijn een beetje beter dan MM en er is tov ESEA veel en veel minder toxicity en gekillhunt.

Ben brons _/-\o_ geplaatst na 3 loses en 1 win :') Tot nu toe vind ik het het geld zeker waard, heb al één vriendelijk persoon toegevoegd en hoop er nog veel meer te adden zodat ik sowieso duo of tripplequeueu kan.
Ja ik zag een friend invite in m'n mailbox en dacht: Ach waarom ook niet.

Volgens mij zit ik op faceit momenteel tegen level 8 aan.. Ik ben nu bezig op ESEA omdat ik daar het soloqueuen net even wat relaxter vind dan faceit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Krijg de laatste weken bijna dagelijks vriendschapsverzoeken van "gebruikers" met profielnamen als "free cases", "giveaway", "free 5-20 dollars", etc. Natuurlijk accepteer ik die rommel niet maar wel opvallend dat ze het blijven proberen. Iemand enig idee of daar een bot achter zit en hoe ik er vanaf kom?
Ga er vanuit dat het scams zijn om aan mijn skins te komen (toegegeven, ze worden steeds creatiever).

Gelijk maar een andere vraag, sinds PUBG, zomer en drukte op het werk speel ik csgo bijna niet meer en wil ik van mn inventory af. Omdat ik geen zin heb in 1200 dollar in mn steamwallet of 10(?)% in te leveren op sites als OPskins vroeg ik me af wat de beste manier was (goede prijzen, betrouwbaar en zo min mogelijk percentage afdragen) om mijn skins door te verkopen. Mijn meest interessante items zijn mijn M4a4 Howl (MW), AK Fire Serpent (MW) en Bayonet Fade (FN).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Jorissie87 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:42:
Krijg de laatste weken bijna dagelijks vriendschapsverzoeken van "gebruikers" met profielnamen als "free cases", "giveaway", "free 5-20 dollars", etc. Natuurlijk accepteer ik die rommel niet maar wel opvallend dat ze het blijven proberen. Iemand enig idee of daar een bot achter zit en hoe ik er vanaf kom?
Ga er vanuit dat het scams zijn om aan mijn skins te komen (toegegeven, ze worden steeds creatiever).

Gelijk maar een andere vraag, sinds PUBG, zomer en drukte op het werk speel ik csgo bijna niet meer en wil ik van mn inventory af. Omdat ik geen zin heb in 1200 dollar in mn steamwallet of 10(?)% in te leveren op sites als OPskins vroeg ik me af wat de beste manier was (goede prijzen, betrouwbaar en zo min mogelijk percentage afdragen) om mijn skins door te verkopen. Mijn meest interessante items zijn mijn M4a4 Howl (MW), AK Fire Serpent (MW) en Bayonet Fade (FN).
Je kunt een maand lid worden op OPSkins en dan wordt het 5% dacht ik. Zo heb ik daar ooit mijn knifes verkocht. Dat is in ieder geval betrouwbaar. Via andere kanalen kun je gescammed worden, dus pas erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:34
YouTube: ECS Season 3 Finals Highlights - 4K 60 FPS

Zat gisteren deze highlights van ECS te kijken. Toen pas realiseerde ik me hoe veel mooie en spannende potten er gespeeld zijn. Ik had de beste plaatsen in de zaal, maar je krijgt niet alles mee zeg maar ;)

Mbt. het spelen van solo op faceit is het inderdaad wel handig om met meerdere "vrienden" te queuen is mijn ervaring. Het blijft csgo.

En al die invites herken ik wel, ik denk eerlijk gezegd dat ze bepaalde steamgroups afgaan, ze zouden eigenlijk een soort spam systeem in steam moeten inbouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door djrobo1989 op 06-07-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Heb de indruk dat veel mensen naar PUBG zijn overgestapt. CS GO scene begint een beetje af te vlakken of heb ik het mis ? Zelf speel ik het ook veel minder dan pakweg haf jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
SmokingSig schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:09:
Heb de indruk dat veel mensen naar PUBG zijn overgestapt. CS GO scene begint een beetje af te vlakken of heb ik het mis ? Zelf speel ik het ook veel minder dan pakweg haf jaar geleden.
Denk dat je wel gelijk hebt, mij trekt csgo ook iets minder. Het aantal cheaters en de (imo) steeds meer toxic wordende community helpen ook niet mee. Je ziet op Twitch ook steeds vaker csgo streamers (en zelfs csgo pro's) pubg spelen. Het is immers ook spel van alweer 5 jaar oud dus op een gegeven moment zal het ook wel een stille dood gaan sterven, of dat nu al is of over een paar jaar is de vraag. CS blijft in Twitch wel nog in de top 5 meest gestreamde spellen maar als je de steamcijfers er op naslaat zie je dat de playerbase over het algemeen wel daalt (feb: +9,2%. mrt: -15,4%. apr: +5,2%, mei: -20,3%. jun: +2,5%). Het schommelt per maand maar de dalingen zijn groter dan de toenames, misschien dat de zomer ook meespeelt hoor. Ik heb in ieder geval besloten mijn skins te verkopen voordat de prijzen gaan dalen.
Grotman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:03:
[...]

Je kunt een maand lid worden op OPSkins en dan wordt het 5% dacht ik. Zo heb ik daar ooit mijn knifes verkocht. Dat is in ieder geval betrouwbaar. Via andere kanalen kun je gescammed worden, dus pas erg op.
Thanks, zal vanavond wel even kijken. Had gehoopt dat csgo met hun introductie in China een nieuwe groeispurt ging maken (met name wat betreft skinprijzen) maar dat blijft vooralsnog uit. Net als op de beurs: tijd om te verkopen dus! Skins interesseren mij inmiddels onvoldoende om in bezit te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik heb een mooie chart gevonden en daar zie je inderdaad vanaf begin dit jaar dat het daalt. Nog even het werk omzeilen en dan zwier ik hem er bij.

Bij deze: http://steamcharts.com/app/730#All

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YauVH5d.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingSig op 06-07-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Vakantietijd komt eraan (of is er al), vrij normaal dat er dan een dip plaats vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Scrtz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:38:
Vakantietijd komt eraan (of is er al), vrij normaal dat er dan een dip plaats vindt.
Toch niet zomaar een dip hoor. We zitten terug in 2014 (rode lijn). Voor mij is CS GO over zijn toppunt heen. Maar het is natuurlijk nog altijd enorm populair.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4pciZ6k.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingSig op 11-07-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SmokingSig schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Toch niet zomaar een dip hoor. We zitten terug in 2014 (rode lijn). Voor mij is CS GO over zijn toppunt heen. Maar het natuurlijk nog altijd enorm populair.

[afbeelding]
Ik ben wel over naar pubg, csgo al paar maand niet aangeraakt. voornamelijk omdat ik de gameplay in pubg leuker vind, en je geen last van de problemen van csgo hebt. Cheaters zijn er ongetwijfeld maar veel minder dan in csgo, ook geen problemen met smurfs, want iedereen speelt in zelfde groep, al schijnt het wel naar gelang de rating ingedeeld te worden. Lag heeft wat minder impact dan bij csgo, maar komt wel meer voor dat het tijdelijk slecht loopt, maar het is natuurlijk wel nog een EA game.
Maar het belangrijkste, je kan het ook prima alleen spelen, iit csgo waar random squads gewoon niet te doen zijn en alleen bij hoge uitzondering mensen ook daadwerkelijk teamplay snappen. Pubg al genoeg potjes gehad met leuke teammembers maar speel ook vaak ook met premade team.Maar dat csgo uit sterft, nee dat zeker niet, helemaal gezien de groei van de compo's en prijzen die ermee gemoeid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die dip in de grafiek zullen wel de cheaters zijn die de afgelopen tijd een pak op hun broek hebben gehad van ome Gaben :+ Dat zijn er veel geweest! Gister alweer zo'n 2k mensen verbannen. Had al een tijdje het idee dat ze weer iets nieuws gevonden hadden want kwam ze ook weer vaker tegen dan normaal. Vandaag ook alweer ruim 500 mensen een ban gehad.

CSGO trekt wel weer aan denk ik. Komt straks weer een major aan en Dust2 gaat geremaked worden. Dan zullen er ongetwijfeld veel mensen terug komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
DAMAGE schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:20:
Dust2 gaat geremaked worden. Dan zullen er ongetwijfeld veel mensen terug komen.
O Rly ? Hier ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja zijn ze al een tijdje mee bezig. In Februari hebben ze dat aangekondigd. Ze hebben hem uit de 'active duty' map-pool gehaald. Daarom zie je hem nu ook niet terug op grote toernooien en cups. Zodra de map aangepast en verbeterd is (denk hierbij aan de nieuwe Inferno, nuke dus grafisch wat beter allemaal en uiteraard ook bekende knelpunten uit de map verbeterd). Denk dat er dan weer zat mensen terugkeren. Ben ondertussen wel erg benieuwd wat ze met de map gaan doen. Is toch een veel geliefd en veel gehaat icoon van de game.

Volvo heeft nog genoeg op de plank voor CSGO. Geloof ook dat ze de GUI een update zouden geven?

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 06-07-2017 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Maar dat is voor piek spelers? Als ik kijk naar de average players per dag is dit al sinds 2015 rond de ~300-370k. Dan is er in principe vrij weinig aan de hand lijkt me. Piek drukte kan komen door sales, majors, nieuwe (grote) updates, vakantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
Xant0r schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:26:
Maar dat is voor piek spelers? Als ik kijk naar de average players per dag is dit al sinds 2015 rond de ~300-370k. Dan is er in principe vrij weinig aan de hand lijkt me. Piek drukte kan komen door sales, majors, nieuwe (grote) updates, vakantie etc.
Kan kloppen en hoop dat je gelijk hebt (zou zonde zijn als csgo "doodgaat") maar feit is wel zoals de eerdere grafiek aangeeft dat de huidige playerbase in de afgelopen 3 jaar niet zo laag is geweest. Hoop zelf ook dat het weer aantrekt want het blijft een mooi spel. En een actieve playerbase zorgt ook voor nieuwe updates en meer effort die door developers wordt gestoken om de game clean (cheatvrij) te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou ironisch genoeg is er nog nooit echt iets aan het cheatvrij houden van de game gedaan. Ze zullen achter de schermen wel wat doen dat geloof ik best maar het is pas sinds 2017 dat ze er echt focus op leggen. Had al veeeeeel eerder moeten gebeuren. Getuige de 3 (!!!) VAC waves van de afgelopen dagen. Lekker hoor!

[ Voor 32% gewijzigd door DAMAGE op 06-07-2017 16:52 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.