Deels waar, ik accepteer dan mijn lot of ik leave de game (ik speel ter vermaak en 16 rondes uitzitten duurt me dan te lang). Helaas ontkom ik er soms niet aan om non-prime te spelen, niet al mijn vrienden hebben een prime-account of moeten op een (non-prime) smurf van een ander omdat er anders een te groot rank-verschil (kan bijvoorbeeld zijn omdat ze geen rank meer hebben wegens te lang niet gespeeld).Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:23:
nonprime spelen en janken over hackers is ironisch.
Vind het aan de andere kant ook vreemd dat we maar moeten accepteren dat mensen cheaten "omdat het non-prime is".
Vraag me overigens af of dat Prime-matches in overwatch de voorkeur hebben boven non-prime. Er worden hoogstwaarschijnlijk veel meer mensen gereport dan dat er overwatches worden gedaan. Daarnaast moet een speler voordat hij veroordeeld kan worden door minimaal 3 overwatchers veroordeeld worden heb ik wel eens gelezen.
En wat ik me daarnaast ook afvraag is of het nut heeft om cheaters in casual matches te reporten of reporten voor aanstootgevende (voice)chat. Deze reports komen namelijk niet in overwatch terug. Beoordeeld Valve deze misschien zelf? Het lijkt er nu in ieder geval op dat cheater in casual vrij spel hebben (volle bak alle cheats aan om zo snel mogelijk rank 3? te halen zodat ze MM kunnen doen en daar "iets minder subtiel" kunnen cheaten).
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1