Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17
Ik speel voornamelijk alleen nog maar scrims met mensen van tweakers en de stinkboeven ts en moet eerlijk zeggen dat het mij een stuk beter bevalt! Betere servers (128 tick), geen russen en gewoon een prima niveau.

Af en toe verschilt het niveau en de mate van aanwezige gamesense, maar ach ja. Je kan niet alles hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Hmm ik speelde laatst matchmaking op m'n main account(Global), eerste twee matches overduidelijk een cheater gehad aangezien ze beide gebanned waren van faceit ac. Verder erger ik me vrij weinig aan cheaters, merk dat op esea en faceit het niveau van gamesense wel een stuk hoger ligt dan bij matchmaking.

Echter neem dit natuurlijk niet weg dat je soms alsnog een toxic teammate hebt. Faceit speelde ik de afgelopen twee maanden continu met een full pre-made, helaas spelen die niet meer zoveel dus ben ik maar gaan soloqueuen in esea pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:14:
Ik speel voornamelijk alleen nog maar scrims met mensen van tweakers en de stinkboeven ts en moet eerlijk zeggen dat het mij een stuk beter bevalt! Betere servers (128 tick), geen russen en gewoon een prima niveau.

Af en toe verschilt het niveau en de mate van aanwezige gamesense, maar ach ja. Je kan niet alles hebben!
Ja was weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40
Nu log ik eens na lange tijd in op nehox, wat is me dat allemaal ? Die ranks zijn weg, al die games zijn weg ? Is er iets gebeurd ? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
SmokingSig schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:49:
Nu log ik eens na lange tijd in op nehox, wat is me dat allemaal ? Die ranks zijn weg, al die games zijn weg ? Is er iets gebeurd ? :?
Hi Wux, Tegenwoordig is de CS:GO community op Discord te vinden; https://discord.gg/8zgmVDp
Inclusief ranks, laatste csgo nieuws, tekst kanalen. Zie je daar man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
pineapple23 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:56:
[...]

Hi Wux, Tegenwoordig is de CS:GO community op Discord te vinden; https://discord.gg/8zgmVDp
Inclusief ranks, laatste csgo nieuws, tekst kanalen. Zie je daar man :)
Ok thx!

Bye Nehox ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Het bestaat nog wel steeds hoor, alleen focus op multigaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 16:53
Is het toegestaan om hier ook skins te verkopen? Ik zie er niks over in de disclaimer van het topic, maar ik kan me voorstellen dat het als vervelend wordt ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:42:
Is het toegestaan om hier ook skins te verkopen? Ik zie er niks over in de disclaimer van het topic, maar ik kan me voorstellen dat het als vervelend wordt ervaren.
Niet via het topic wel via vraag en aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:26:
[...]

Niet via het topic wel via vraag en aanbod
Oke, thanks.
Edit: had bij v&a een advertentie aangemaakt, maar deze is binnen 5 min verwijderd i.v.m. dat het niet is toegestaan om digitale items via tweakers te verkopen -O-

[ Voor 35% gewijzigd door Junia op 27-04-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
Junia schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:29:
[...]

Oke, thanks.
Edit: had bij v&a een advertentie aangemaakt, maar deze is binnen 5 min verwijderd i.v.m. dat het niet is toegestaan om digitale items via tweakers te verkopen -O-
Gewoon hier plaatsen joh

Nee, het forum houden we schoon van reclame en ad's :)
Staat ook in het beleid.

[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 03-05-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, er worden continue digitale items verkocht. Ik had er een week of 2 een mes skin op staan. Hier op 't forum word het ook weggehaald hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Om te voorkomen dat het forum een plek wordt waar men makkelijk geld kan verdienen en we dus dus reclame en verkapte-reclames gaan krijgen overal hebben we de regel dat het forum schoon blijft van advertenties.

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 03-05-2017 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus Flater
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 18:23
Hier een aantal vragen van een "ouwe rot" die graag eens een potje wil knallen met sportieve gamers.
Mijn eerste vraag is; Hoe kan ik in contact komen met jullie? Is er ergens een server voor tweakers-only ?
Ik las op pagina 1, dat aan mijn steam-account een telefoonnummer gekoppeld moest zijn. In verband met mijn privacy, ben ik niet van plan om daaraan te voldoen. Is er geen andere oplossing mogelijk ?
Op dit moment ben ik nog een beetje vastgeroest, maar het gaat steeds beter.
Duke3D was voor mij het begin van online-gamen (met een 14k4 modempje). De grootste onliner was voor mij Quake 2. Later kwamen daar CoD en andere fps-ers bij.
Nu wil ik dus weer eens CS-GO uit de kast gaan halen om eens met een paar leuke mensen te gaan knallen.
Suggesties en goede ideeën zijn welkom.
CU on the battlefield. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Guus Flater schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:39:
Hier een aantal vragen van een "ouwe rot" die graag eens een potje wil knallen met sportieve gamers.
Mijn eerste vraag is; Hoe kan ik in contact komen met jullie? Is er ergens een server voor tweakers-only ?
Ik las op pagina 1, dat aan mijn steam-account een telefoonnummer gekoppeld moest zijn. In verband met mijn privacy, ben ik niet van plan om daaraan te voldoen. Is er geen andere oplossing mogelijk ?
Op dit moment ben ik nog een beetje vastgeroest, maar het gaat steeds beter.
Duke3D was voor mij het begin van online-gamen (met een 14k4 modempje). De grootste onliner was voor mij Quake 2. Later kwamen daar CoD en andere fps-ers bij.
Nu wil ik dus weer eens CS-GO uit de kast gaan halen om eens met een paar leuke mensen te gaan knallen.
Er is een discord die ze hier gebruiken, staat in de startpost volgens mij.

Privacy.. Privacy ben je al kwijt op het moment dat je met internet verbind, gewoon doen, wordt voor de rest niks mee gedaan en het zorgt ervoor dat je iig al een stuk minder cheaters tegenkomt. Voor de rest kun je esea/faceit gebruiken mocht je toch niet prime willen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus Flater
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 18:23
@ Scrtz,
Bedankt voor je reactie. Helaas hecht ik heel veel waarde aan mijn privacy, dus dat wordt geen Prime.
"Vroeger" kon ik gewoon op een ip van een (bevriende) server connecten en gaan met die banaan.
Ik kan mij nog herinneren dat xs4all een aantal quake2-server had draaien. Zoiets is zeker niet mogelijk met CS-GO omdat Steam er tussen moet zitten? Jammer dat private-servers een beetje uit de mode zijn geraakt.
Maar ik ga proberen alle 209 pagina's door te spitten en daarmee klaar te zijn voordat ik mijn 70ste verjaardag ga vieren. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Guus Flater schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:31:
@ Scrtz,
Bedankt voor je reactie. Helaas hecht ik heel veel waarde aan mijn privacy, dus dat wordt geen Prime.
"Vroeger" kon ik gewoon op een ip van een (bevriende) server connecten en gaan met die banaan.
Ik kan mij nog herinneren dat xs4all een aantal quake2-server had draaien. Zoiets is zeker niet mogelijk met CS-GO omdat Steam er tussen moet zitten? Jammer dat private-servers een beetje uit de mode zijn geraakt.
Maar ik ga proberen alle 209 pagina's door te spitten en daarmee klaar te zijn voordat ik mijn 70ste verjaardag ga vieren. ;-)
Nooit gehoord van een prepaid kaart zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Dat gaat nog altijd via het welgekende connect commando in je console. :)
Jammer dat private-servers een beetje uit de mode zijn geraakt.
Dat heet tegenwoordig 'community server(s)'. In je csgo startscherm op play klikken en dan browse community servers. Zoals je zelf al gemerkt hebt is dat inderdaad niet meer zo populair vergeleken met vroeger. Maar vroeger had je natuurlijk ook geen ingebouwd matchmaking systeem zoals dat vandaag de dag overal wel zo is.

Let wel op dat community deathmatch servers over het algemeen van (veel) hoger niveau zijn dan de standaard deathmatch die is ingebouwd.

Verder kun je enkel een rank/xp krijgen als je op officiële Valve servers speelt.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Iemand ervaring met case websites, als chefcases ?
Had vanmiddag met een gratis case dit: http://imgur.com/a/ywPmD

Is alleen out of stock kennelijk, hoop hem morgen wel te kunnen withdrawen. Gisteren al mijn USP Cyrex Stattrak + XM seasons (die ik dubbel had) tegen een butterfly safari mesh. :9~

[ Voor 1% gewijzigd door Insehh op 29-04-2017 17:10 . Reden: Ander linkje, wat aangepast. ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Insehh schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:51:

Is alleen out of stock kennelijk, hoop hem morgen wel te kunnen withdrawen. Gisteren al mijn USP Cyrex Stattrak + XM seasons (die ik dubbel had) tegen een butterfly safari mesh. :9~
seems legit man, denk dat je gewoon een lucky son of a bitch bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47

Veel scam sites, skins die je wint die nooit in stock komen. En niet de mogelijkheid hebben om te ruilen tegen vergelijkbare waarde. Dan heb je een lekkere skin maar komt hij nooit in stock dus heb je er niks aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je een bepaalde skin wilt: gewoon kopen. Wat die goksites betreft: The house always wins. Het is shady business. Het kost je op de lange termijn meer geld dan dat het je oplevert.

Edit: Zie dat je ook op Pokerstars zit. Daar kun je beter op spelen ;) Daar kun je tenminste nog op de lange termijn geld winnen als je het spelletje begrijpt.

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 30-04-2017 17:51 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:00
Soms is het zo'n frustrerend spel heb 8)7

Edit: en zooo veel russen

[ Voor 25% gewijzigd door crimby op 30-04-2017 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

rolandos582 schreef op zondag 30 april 2017 @ 17:06:
[...]

Veel scam sites, skins die je wint die nooit in stock komen. En niet de mogelijkheid hebben om te ruilen tegen vergelijkbare waarde. Dan heb je een lekkere skin maar komt hij nooit in stock dus heb je er niks aan 8)7
Helaas in dit geval toch prima in orde, gelukkig.

Trade Accepted 1 May, 2017 @ 9:27am

Welcome, Glock van 300$ 8)7 8)7 8)7
DAMAGE schreef op zondag 30 april 2017 @ 17:50:
Als je een bepaalde skin wilt: gewoon kopen. Wat die goksites betreft: The house always wins. Het is shady business. Het kost je op de lange termijn meer geld dan dat het je oplevert.

Edit: Zie dat je ook op Pokerstars zit. Daar kun je beter op spelen ;) Daar kun je tenminste nog op de lange termijn geld winnen als je het spelletje begrijpt.
PS Levert inderdaad veel meer op. ;-)

Also, best apart als je naar de pricing van dat soort tenten kijkt. Dit zijn knifes wat ik zou kunnen withdrawen/ruilen tegen mijn Fade: http://imgur.com/a/ZwV1I .

Allemaal tof, maar als je ze gaat vergelijken met Opskins of Steam market, zit er bij de M9 Doppler een verschil in van +/- 100$. Ez money. ;w

Dubbele edit: Ah, de kleine regeltjes van zo'n website. Je moet je hele deposit 1 x rondspelen voordat je mag withdrawen. Kan dat je je geld houdt is dus nihil. Dan maar via skins.trade, de Glock Fade is leuk maar andere dingetjes liever. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Insehh op 01-05-2017 11:09 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Insehh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Helaas in dit geval toch prima in orde, gelukkig.

Trade Accepted 1 May, 2017 @ 9:27am

Welcome, Glock van 300$ 8)7 8)7 8)7

[...]

PS Levert inderdaad veel meer op. ;-)

Also, best apart als je naar de pricing van dat soort tenten kijkt. Dit zijn knifes wat ik zou kunnen withdrawen/ruilen tegen mijn Fade: http://imgur.com/a/ZwV1I .

Allemaal tof, maar als je ze gaat vergelijken met Opskins of Steam market, zit er bij de M9 Doppler een verschil in van +/- 100$. Ez money. ;w

Dubbele edit: Ah, de kleine regeltjes van zo'n website. Je moet je hele deposit 1 x rondspelen voordat je mag withdrawen. Kan dat je je geld houdt is dus nihil. Dan maar via skins.trade, de Glock Fade is leuk maar andere dingetjes liever. :)
Dude... besef jij je wel hoe lucky je bent geweest?

2/100000 kans.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

hmr schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:12:
[...]

Dude... besef jij je wel hoe lucky je bent geweest?

2/100000 kans.. :)
Heel erg lucky, klaag ook zeker niet !
Iemand in deze groep ervaring met snel traden via bijvoorbeeld trade-skins.com ?

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo jongens,

Welke rank moet je hebben voor ik met jullie kan mee spelen? Zit nu op lvl 7 al.
Heb Merry en Rolandos staan in de lijst, maar ze joinen kan ik nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:05:
Hallo jongens,

Welke rank moet je hebben voor ik met jullie kan mee spelen? Zit nu op lvl 7 al.
Heb Merry en Rolandos staan in de lijst, maar ze joinen kan ik nog niet. :)
Rank en level staan sowieso los van elkaar. Volgens mij is het level 21 om ranked(prime?) te mogen spelen. Qua ranks is het wachten op je placings, dat zijn je eerste 10 wins in ranked, om te kunnen zien of je mee kan of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:38:
[...]

Rank en level staan sowieso los van elkaar. Volgens mij is het level 21 om ranked(prime?) te mogen spelen. Qua ranks is het wachten op je placings, dat zijn je eerste 10 wins in ranked, om te kunnen zien of je mee kan of niet
Vanaf level 21 en het toegevoegd hebben van een mobiel nummer aan je steam is inderdaad een voorwaarde om Prime games te mogen spelen. Matchmaking kan vanaf level 2 en je kunt dan maximaal 2 games per 24 uur spelen? Na je 10 placement games en je eenmaal een rank hebt mag je onbeperkt spelen.

Als ik het nog goed heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:38:
[...]

Nog eventje te gaan dan.
Goed om te oefenen tussen door wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Dit is iets voor V&A, en dan kun je eventueel ook je ad linken in je signature. Het forum zelf houden we schoon w.b. V&A en andere reclames.

[ Voor 85% gewijzigd door Grotman op 03-05-2017 09:25 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Biem!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aAqLpSOl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LEcCUOFl.jpg

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Net 2 uur geleden is mijn zwarte EC2-A binnen gekomen, wat een toeval. :P

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Guus Flater schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:39:
Tof! Hier ook dezelfde weg. Begonnen met Duke3D en Red Alert 1 op Kali (Rotterdam Inet). Later Quake 2. Op een gegeven moment had je toen Action Quake. Kon je met 'echte wapens' knallen. Super vet! Later natuurlijk het prille begin van CS mee gemaakt.

Je MOET je nummer koppelen aan Steam. Is geen andere mogelijkheid. Zonder je nummer te koppelen spelen is niet aan te raden. Dan kom je in non-prime games terecht en daar zitten een boel cheaters tussen. Ik speel dat af en toe nog ivm een smurf account dat geen prime heeft.

Edit: Bedenk me net, dat je inderdaad toch eerst rank 21 moet worden in CSGO om uberhaupt prime te halen dus het is in het begin nog niet aan de orde voor je. Je komt dus sowieso in non-prime terecht. Dus zou gewoon lekker gaan spelen als ik jou was.

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2017 15:30 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damn. Ben weer LEM. Paar van mijn vrienden ook na hard knokken. Moet wel zeggen dat sommige mensen die zeuren over cheaters wel gelijk hebben hoor. Heb vandaag al 3 potten tegen cheaters gespeeld en verloren. Heb de demos voor de gein eens bekeken maar het zijn gewoon blatant hackers. Best wel zonde dat je na hard werken en beter worden dan zo beloond wordt. Mag hopen dat die VAC update snel komt want dit is gewoon naar. Als je game dan zo'n probleem heeft snap je ook niet dat ESL cheaters gewoon na 2 jaar weer toe laat. Wat voor statement geef je dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Mijne komt vandaag binnen, hopelijk heb ik minder last van zweethanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DAMAGE schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 03:27:
Damn. Ben weer LEM. Paar van mijn vrienden ook na hard knokken. Moet wel zeggen dat sommige mensen die zeuren over cheaters wel gelijk hebben hoor. Heb vandaag al 3 potten tegen cheaters gespeeld en verloren. Heb de demos voor de gein eens bekeken maar het zijn gewoon blatant hackers. Best wel zonde dat je na hard werken en beter worden dan zo beloond wordt. Mag hopen dat die VAC update snel komt want dit is gewoon naar. Als je game dan zo'n probleem heeft snap je ook niet dat ESL cheaters gewoon na 2 jaar weer toe laat. Wat voor statement geef je dan.
Ik ben maar even gestopt, was er klaar mee, speel nu battlegrounds. Wellicht later wel weer wat csgo jeuk maar voor nu hoor ik geen vooruitgang in de aanpak van cheaters, ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het rare is dat ik op LE potten heb dat ik geen cheaters niks tegen kom. Die rek je dan EZPZ. Geen probleem. Gewoon een solide team, goeie calls, etc. Zijn we in eens allemaal LEM en dan wordt je kop er af gerukt. Je probeert van alles qua strats en NIKS werkt. Je komt een hoekje om of iemand anders komt springend een hoekje om en je hasses ligt er af.

Nou dan word ik argwanend, check de demo's en zie dan dat mijn vermoedens bevestigd worden. Ik vind dat gewoon jammer. Kan dan inderdaad beter investeren in ESEA. Ben ook best bereid dat te doen, maar ik wil gewoon graag ooit eens Global Elite halen omdat ik weet dat ik dat kan. Op deze manier is daar weinig aan. Vind het zonde dat het spelletje zo verpest is met irritante kids die gewoon irritant willen zijn en mensen hun tijd willen verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

DAMAGE schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:52:
Het rare is dat ik op LE potten heb dat ik geen cheaters niks tegen kom. Die rek je dan EZPZ. Geen probleem. Gewoon een solide team, goeie calls, etc. Zijn we in eens allemaal LEM en dan wordt je kop er af gerukt. Je probeert van alles qua strats en NIKS werkt. Je komt een hoekje om of iemand anders komt springend een hoekje om en je hasses ligt er af.

Nou dan word ik argwanend, check de demo's en zie dan dat mijn vermoedens bevestigd worden. Ik vind dat gewoon jammer. Kan dan inderdaad beter investeren in ESEA. Ben ook best bereid dat te doen, maar ik wil gewoon graag ooit eens Global Elite halen omdat ik weet dat ik dat kan. Op deze manier is daar weinig aan. Vind het zonde dat het spelletje zo verpest is met irritante kids die gewoon irritant willen zijn en mensen hun tijd willen verkloten.
Klopt en die weg naar Global heb ik al opgegeven... Solo is (voor mij dan toch) nagenoeg onmogelijk om er te geraken. Momenteel zijn er maar weinig die global geraken in soloqueue.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja solo lijkt mij al helemaal drama. Dat speel ik eigenlijk nooit. Meestal wel met full team of maximaal 1 of 2 randoms. Maar dat is al niet leuk. Liever gewoon met wat vrienden. Als ik al alleen moet spelen dan is het vaak oefenen op DM servers.

En toch zijn er nog genoeg mensen die Global halen. Dus moet het mij ook wel lukkken. Maar de bullets die je moet dodgen ala Neo from the Matrix (lees de cheaters) is de laatste dagen echt BIZAR. Even ging het beter. Maar alle hell is back :'(

[ Voor 33% gewijzigd door DAMAGE op 09-05-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:36:
Ja solo lijkt mij al helemaal drama. Dat speel ik eigenlijk nooit. Meestal wel met full team of maximaal 1 of 2 randoms. Maar dat is al niet leuk. Liever gewoon met wat vrienden. Als ik al alleen moet spelen dan is het vaak oefenen op DM servers.

En toch zijn er nog genoeg mensen die Global halen. Dus moet het mij ook wel lukkken. Maar de bullets die je moet dodgen ala Neo from the Matrix (lees de cheaters) is de laatste dagen echt BIZAR. Even ging het beter. Maar alle hell is back :'(
Ik ben met failsnail een keer geduoqueue'd naar global, zo'n beetje train only omdat je daar lekkere strats op kan doen en we daar destijds geen enkele obvious cheater opkwamen. Helaas lijken er veel meer cheaters te zijn laatste tijd, en supreme MM is echt kut. Of ik word gestompt of ik stomp... kan nooit een spannende 16-13 game zijn o.i.d.

Weet niet welke maps je speelt? Ik kom wel veel vaker cheaters tegen dan 6-8 maanden geleden maar ook niet zo erg als jij het zegt.
Scrtz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:36:
[...]

Mijne komt vandaag binnen, hopelijk heb ik minder last van zweethanden :P
Heb je die witte bij de BenQ shop gekocht? Ik heb al 1,5 jaar een Zowie EC2-A (de oude versie ging kapot, heb nu de BenQ edition voor een paar maanden) maar zou graag een iets grotere muis willen, Zowie EC1-A staat me wel aan, wat is het verschil tussen de witte en zwarte coating volgens jou/jullie ervaring?

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 10-05-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Brogala schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:09:
[...]

Ik ben met failsnail een keer geduoqueue'd naar global, zo'n beetje train only omdat je daar lekkere strats op kan doen en we daar destijds geen enkele obvious cheater opkwamen. Helaas lijken er veel meer cheaters te zijn laatste tijd, en supreme MM is echt kut. Of ik word gestompt of ik stomp... kan nooit een spannende 16-13 game zijn o.i.d.

Weet niet welke maps je speelt? Ik kom wel veel vaker cheaters tegen dan 6-8 maanden geleden maar ook niet zo erg als jij het zegt.

[...]

Heb je die witte bij de BenQ shop gekocht? Ik heb al 1,5 jaar een Zowie EC2-A (de oude versie ging kapot, heb nu de BenQ edition voor een paar maanden) maar zou graag een iets grotere muis willen, Zowie EC1-A staat me wel aan, wat is het verschil tussen de witte en zwarte coating volgens jou/jullie ervaring?
Ja benq shop idd, deze is helemaal hoogglans en een andere coating dan de zwarte. Zwarte heeft aan zijkanten ook die wat rubberen feel. Ik heb heel erg last van zweethanden altijd en het lijkt bij de witte vooralsnog minder te zijn maar heb hem pas een avond kunnen gebruiken. Ec1-a is idd net een tikkeltje groter, ik hou persoonlijk van wat kleiner.

Ook geinig, die benq shop producten liggen dus blijkbaar op voorraad bij UPS in Venlo, laat ik nu net in Venlo wonen.. had net zo goed dat ding op kunnen halen en verzendkosten kunnen besparen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Brogala schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:09:
[...]

[...]
Zou prima kunnen dat je daar een goed punt hebt hoor. Ik speel voornamelijk Dust2 omdat ik die map gewoon erg leuk vind om te spelen en uit mijn broekzak ken. Maar goed, wie kent die map niet na zoveel jaar? Als je ook overwatch games kijkt dan is dat 9 van de 10 keer Dust2 waar je op uit komt, dus misschien ligt het ook wel aan mijn map keuze.

We spelen ook wel inferno of cache of zo, maar merendeels Dust2 dus daar zal de crux wel in zitten. Toch blijft het jammer dat het schijnbaar zo moeilijk is om dit soort gasten aan te pakken.

Is train nog een beetje te doen? Heb niet het idee dat veel mensen in MM dat nog spelen tegenwoordig, dus als je dat gaat spelen kom je vaak tegen mensen die de map erg goed kunnen, klopt dat?

Het is overigens niet zo dat ik nu loop te janken omdat ik gewoon outplayed wordt. Nee, het is zelfs zo erg dat ik gewoon weet wanneer een cheater tegen mij speelt. Dat je gewoon zo snel kapot geknalt wordt dat KennyS jaloers wordt. Ik kijk die demo's dan puur uit nieuwsgierigheid en dan blijkt het inderdaad een cheater te zijn. Heb zelf ook een hekel aan mensen die snel roepen dat iemand cheat terwijl ze gewoon hard outplayed worden. Want dat is inderdaad ook een groot probleem. Dat is hier echt niet het geval.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 11-05-2017 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Dust 2 is dan ook cheaters heaven. De meest gespeelde en bekendste maps zijn dust2, mirage en cache. Op die maps heb je dus ook de grootste kans dat je een cheater tegenkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 11-05-2017 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was ik de cheater, 36-14 carry op supreme _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:40:
Once in a lifetime :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:40:
Stoer man.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaloers muts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
Neuh, gaaf doen over een goede score ben ik niet echt jaloers op. Niet op het gloaten en niet op het feit dat je een keer een lekker potje hebt op supreme level.

Dus move over people, nothing to see hier.

Wellicht kan je net als r4pt0r een leuke fragmovie maken van dat potje!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:33:
[...]

Neuh, gaaf doen over een goede score ben ik niet echt jaloers op. Niet op het gloaten en niet op het feit dat je een keer een lekker potje hebt op supreme level.

Dus move over people, nothing to see hier.

Wellicht kan je net als r4pt0r een leuke fragmovie maken van dat potje!
maar in tegenstelling tot raptor ben in consistent legit. Niet consistent goed, begrijp me niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1NG
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:35:
[...]
maar in tegenstelling tot raptor ben in consistent legit. Niet consistent goed, begrijp me niet verkeerd.
Haha raptor, wat een homo was dat joh. Beetje dapper doen met hacks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1NG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:02:
[...]

Haha raptor, wat een homo was dat joh. Beetje dapper doen met hacks haha
Beetje lullig om HMR te vergelijken met R4ptor, maar ben het wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:06:
[...]

Beetje lullig om HMR te vergelijken met R4ptor, maar ben het wel met je eens.
Precies, die HMR gozer die hackt nog veel meeeeeeer. Hij maakt gebruik van zo'n lurk script.

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 11-05-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alterlai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-08 11:32
Terranova schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:46:
[...]

Precies, die HMR gozer die hackt nog veel meeeeeeer. Hij maakt gebruik van zo'n lurk script.
Wat moet een lurk script zijn dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Alterlai schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:14:
[...]

Die is er niet, neem aan dat je wel weet wat bedoelt wordt met lurk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jongens moeten we nu alleen nog maar butthurt reacties geven op anderen en vice versa in dit draadje? Er is toch wel meer te doen binnen csgo dan die zoutpot blijven aanvullen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:
Jongens moeten we nu alleen nog maar butthurt reacties geven op anderen en vice versa in dit draadje? Er is toch wel meer te doen binnen csgo dan die zoutpot blijven aanvullen...
CSGO leeft op zout, wen er maar aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

k1NG schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:39:
[...]

CSGO leeft op zout, wen er maar aan!
Laten we dat dan op zijn minst alleen ingame houden voor de ruski's. :9 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alterlai
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:16:
[...]

Laten we dat dan op zijn minst alleen ingame houden voor de ruski's. :9 8)
Begin er alsjeblieft niet over. Ik kan bijna niet geloven hoe snel mensen salty worden in-game na het verliezen van de eerste 3 rondes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:
Kek, dat zijn geen serieuze comments maat.
Alterlai schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:14:
[...]

Een grapje.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:50

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Kek, dat zijn geen serieuze comments maat.

[...]

Een grapje.
Ik moest huilen i.p.v. lachen :(

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00

Dat is niet verkeerd, sinds jouw post gezien had probeer ik daar nu ook elke dag even case mee te pikken. Tot nu toe uiteraard niet veel soeps geweest. Na dat ik gisteren een skin verkocht had op opskins waarvan ik eigenlijk al was vergeten dat ie op opskins stond. Denk doe eens gek en open eens een mystery rifle case. Krijg ik als eerste een ST M4A4 Zebra BS van rond de 5$, kon ik gelijk verkopen en gedaan. Toen nog eentje kunnen openen er van en toen kreeg ik dit juweeltje :o :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t6rjIgc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:50
Xant0r schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:06:
[...]

Dat is niet verkeerd, sinds jouw post gezien had probeer ik daar nu ook elke dag even case mee te pikken. Tot nu toe uiteraard niet veel soeps geweest. Na dat ik gisteren een skin verkocht had op opskins waarvan ik eigenlijk al was vergeten dat ie op opskins stond. Denk doe eens gek en open eens een mystery rifle case. Krijg ik als eerste een ST M4A4 Zebra BS van rond de 5$, kon ik gelijk verkopen en gedaan. Toen nog eentje kunnen openen er van en toen kreeg ik dit juweeltje :o :o

[afbeelding]
En dat was chefcases ?

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Nee daar open ik alleen de free cases, heb het idee dat al die case sites net zo slecht zijn als de kans dat je iets leuk bij valve eruit trekt, alleen betaal je meer. Dus probeer er min of meer weg te blijven. Ik bedoel het is leuk als je een red tier only case opent, maar de kans dat je de goedkoopste red skin krijgt is zeer groot, dus blijft weggegooid geld.

Deze awp medusa heb ik uit een mystery rifle case gehaald op opskins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Xant0r schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Nee daar open ik alleen de free cases, heb het idee dat al die case sites net zo slecht zijn als de kans dat je iets leuk bij valve eruit trekt, alleen betaal je meer. Dus probeer er min of meer weg te blijven. Ik bedoel het is leuk als je een red tier only case opent, maar de kans dat je de goedkoopste red skin krijgt is zeer groot, dus blijft weggegooid geld.

Deze awp medusa heb ik uit een mystery rifle case gehaald op opskins.
No such luck for me. Decimator a 11 euro. Naja, kan slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Jelle Brolnir schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:21:
[...]

No such luck for me. Decimator a 11 euro. Naja, kan slechter.
Vraag me ook wel af hoe klein de kans was dat ik die medusa kreeg, maar in elk geval een deel van je geld terug. Maat van me probeerde het ook gisteren en die kreeg een m4a4 desolate space van 9.95$ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh waarom is dit nog steeds een ding man. The house always wins gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ja no shit, ik vind het gewoon leuk om af en toe te proberen. Heb mijn geld eruit dus ik ben tevreden. Heb sowieso met cs go al 10 x mn geld eruit aan lol die ik met het spel heb. De definitie van lol is overigens niet altijd hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alterlai
Ik ben inmiddels maar gestopt met het openen van die cases. Heb er in totaal misschien 40 euro aan besteed, en het duurste wat ik uit zo'n ding heb gekregen is een AWP Electric Hive, die toen 4 euro waard was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Laat ons toch lekker gratis cases open maken, heeft mijn een knife en wat leuke skins opgeleverd voor noppes. :D

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Insehh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:23:
Laat ons toch lekker gratis cases open maken, heeft mijn een knife en wat leuke skins opgeleverd voor noppes. :D
Zijn er meerdere sites voor die gratis cases? Of is die chefcases de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Hoe komt het dat ik geen verbinding meer kan maken met de server?

Hij zegt telkens dat hij de items niet van de server heeft kunnen halen.

Nog iemand die dit al voorhad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:02:
Hoe komt het dat ik geen verbinding meer kan maken met de server?

Hij zegt telkens dat hij de items niet van de server heeft kunnen halen.

Nog iemand die dit al voorhad heeft?
A: wat? Nog iemand die dit al voorhad heeft
B: Wss lag steam eruit.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vVh3C/559b6935f3.png
jesse111 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:27:
[...]

edit, nogmaals, house always wins. Uiteindelijk.

Velen van deze sites zijn scams, hoe je het went of keert. Je krijgt bijv nooit je items uitgekeerd, "out of stock". Je kan er vast geld mee verdienen, en ik ken mensen die er geld mee verdienen, maar pas wel op. Er zijn redenen waarom VALVe dit allemaal tegen gaat.

Ik zal hier vast niet alleen in staan... Ik vind dat de skin market een groot deel van CS(go) heeft verpest. Ja VALVe verdient meer geld (wat potentieel in CS gestopt zou worden, maar naar DOTA gaat ;w ), ja er zijn veel meer spelers dan ooit tevoren, maar het brengt zoveel negatieven met zich mee.
ik kan 'm alleen niet-sober :'(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:12:
[...]

A: wat? Nog iemand die dit al voorhad heeft
B: Wss lag steam eruit.
[afbeelding]

[...]

Probleem is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Ff een muis vraag. Heb nu een coolermaster sentinel III, prima muis maar voelt uiteindelijk toch te zwaar en lomp (zelfs met de gewichtjes eruit) . Voelt echt alsof ik de muis moet slepen if that makes sense.. Had daarvoor een mx 518 die toch ff lichter is. Heb de neiging tot claw grip en vrij lange vingers. Iemand met dezelfde ervaring ? Wat zou nu een goede optie zijn ? Anders ga ik gewoon even naar de winkel en muizen voelen.

Kleine toevoeging, ik beweeg vooral uit de pols dus ik til de muis nu veel op. Dus denk dat daarom het gewicht mij stoort en een heel soms vermoeide pols...

[ Voor 15% gewijzigd door Jelle Brolnir op 20-05-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelle Brolnir schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:32:
Ff een muis vraag. Heb nu een coolermaster sentinel III, prima muis maar voelt uiteindelijk toch te zwaar en lomp (zelfs met de gewichtjes eruit) . Voelt echt alsof ik de muis moet slepen if that makes sense.. Had daarvoor een mx 518 die toch ff lichter is. Heb de neiging tot claw grip en vrij lange vingers. Iemand met dezelfde ervaring ? Wat zou nu een goede optie zijn ? Anders ga ik gewoon even naar de winkel en muizen voelen.

Kleine toevoeging, ik beweeg vooral uit de pols dus ik til de muis nu veel op. Dus denk dat daarom het gewicht mij stoort en een heel soms vermoeide pols...
Sowieso altijd ff zelf kijken, iedereen heeft een andere voorkeur.

Goeie muizen van het moment zijn Zowies, logitech gpro/403/303, deathadder, steelseries heeft volgens mij ook redelijke muizen alleen zelf geen ervaring mee.

edit: En geef een muis, koptelefoon of toetsenbord ff een weekje voordat je weer je oude pakt. Ik hoor vaak van mensen die na 10 minuten al een besluit hebben genomen. Natuurlijk voelt je nieuwe product minder fijn de eerste paar uur/dagen, want je bent het niet gewent. Wen aan je product voordat je een oordeel velt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:23:
[...]

Sowieso altijd ff zelf kijken, iedereen heeft een andere voorkeur.

Goeie muizen van het moment zijn Zowies, logitech gpro/403/303, deathadder, steelseries heeft volgens mij ook redelijke muizen alleen zelf geen ervaring mee.

edit: En geef een muis, koptelefoon of toetsenbord ff een weekje voordat je weer je oude pakt. Ik hoor vaak van mensen die na 10 minuten al een besluit hebben genomen. Natuurlijk voelt je nieuwe product minder fijn de eerste paar uur/dagen, want je bent het niet gewent. Wen aan je product voordat je een oordeel velt.
Ja gebruik deze nu denk ik driekwart jaar. Word hem gewoon niet. Zat zelf ook aan een zowie te denken. Ga wel ff naar de winkel.

Helaas zijn zowies slecht beschikbaar in winkels in alkmaar. Zeg maar niet. Steelseries daarentegen..

[ Voor 6% gewijzigd door Jelle Brolnir op 20-05-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Jelle Brolnir schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:42:
[...]

Ja gebruik deze nu denk ik driekwart jaar. Word hem gewoon niet. Zat zelf ook aan een zowie te denken. Ga wel ff naar de winkel.

Helaas zijn zowies slecht beschikbaar in winkels in alkmaar. Zeg maar niet. Steelseries daarentegen..
Zou wel van te voren alvast een soort van lijstje maken van muizen waarvan jij denkt dat ze lekker in de hand liggen. Ik kom ook van de MX series af en die zijn toch wel wat groter dan de gemiddelde muis. Ben van een MX518 naar een Logitech G9X gegaan (gratis gekregen, maar man wat een zaadmuis was dat) Beide vormen die je meegeleverd kreeg vond ik vervelend in de hand liggen.

Toen voor een Zowie FK1 gegaan, ook beetje door de hype erom heen toen en dat verschil in vorm is best wel groot. Al heb ik de zowie nu inmiddels al meer dan 1,5 jaar in gebruik zonder problemen, maar soms mis ik toch wel het gevoel hoe de MX518 in de hand lag. Als deze ermee op houd dan denk ik ook dat ik waarschijnlijk terug ga naar logitech of een andere serie binnen de Zowie lijn die een grotere vorm heeft.

Beetje nieuwe moderne muis heeft wel een goede chip 3360 of hoger, dus daar hoef je denk niet zo druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

jesse111 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:27:
[...]

Nogmaals, ik hang alleen rond op de hellcase en chefcases, puur omdat die gratis daily cases er zijn. Dat heeft me al een hoop opgebracht en alles werd netjes getrade. Rest van de sites heb ik geen ervaring mee, maar ik ben altijd voorzichtig. Lever tot nu toe bijvoorbeeld geen eigen skins in.

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Insehh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:22:
[...]

Nogmaals, ik hang alleen rond op de hellcase en chefcases, puur omdat die gratis daily cases er zijn. Dat heeft me al een hoop opgebracht en alles werd netjes getrade. Rest van de sites heb ik geen ervaring mee, maar ik ben altijd voorzichtig. Lever tot nu toe bijvoorbeeld geen eigen skins in.
Ja dat ben ik zelf ook niet van plan :P
Alleen meedoen met gratis dingen en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
[...]

Je nickname komt vaag bekend voor.. Had jij op een ander forum een Skyrim signature/avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

Gewoon online kopen? Bij bol.com en Coolblue en een aantal andere shops kun je het product gewoon gratis terugsturen. Zo heb ik ook al een paar muizen getest maar toch geretourneerd ;).

Zowie is erg fijn inderdaad, EC1-a/EC2-a bijv als je van de mx518 shape houdt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grim
Nieuwe operation!

Blogpost
Release notes
Analyse van de UMP Nerf door SlothSquadron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Vandaag eventjes hydra gespeeld.

Er zitten wel leuke mappen tussen om te spelen. :) Zekers op dat schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Xant0r schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:08:
[...]

Al heb ik de zowie nu inmiddels al meer dan 1,5 jaar in gebruik zonder problemen, maar soms mis ik toch wel het gevoel hoe de MX518 in de hand lag.
Ook jaren mx518 gebruikt. Neem gewoon de opvolger is krak hetzelfde de G400. Gebruik deze nu reeds 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
SmokingSig schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:03:
[...]

Ook jaren mx518 gebruikt. Neem gewoon de opvolger is krak hetzelfde de G400. Gebruik deze nu reeds 2 jaar.
Ik zocht ook een opvolger voor de MX518, ben uiteindelijk bij de G303 beland, maar ik had misschien liever de G403 gehad, die heeft de zelfde houvast als de MX518.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 09:20
Heeft hier iemand ervaring met de Logitech G403 Prodigy Wireless? Hoe speelt 'ie?

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wil je perse een draadloze muis? Zou daar zelf niet zo snel voor kiezen als je serieus kopjes wilt knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
DAMAGE schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:13:
Wil je perse een draadloze muis? Zou daar zelf niet zo snel voor kiezen als je serieus kopjes wilt knallen.
Argumenten?

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
http://www.rocketjumpninja.com/logitech-g403-review/

Schijnt gewoon prima muis te zijn, mag anno 2017 ook wel voor wireless. Staan trouwens nog meer reviews op zijn site inclusief wat vergelijkingen en formaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:13:
403 wireless heeft minder input lag dan Death adder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik houd zelf helemaal niet van wireless muizen. Vroeger eentje gehad, en gelijk op af geknapt. Zal nu verder allemaal best in orde zijn ten opzichte van pak 'm beet 15 jaar geleden maar voor serieus gamen is het voor mij persoonlijk nog steeds niets. Gekloot met accu's en opladen. In het begin zal de accu tijd wel prima zijn, maar die gaat na een tijdje achteruit. Als je een goeie setup hebt merk je sowieso amper dat je een draad aan je muis hebt. Waarom zou je dan draadloos willen? Vraag mij dat altijd af. Ook met werk merk ik dat klanten merkbaar meer gezeik hebben met draadloze muizen dan een 'normale muis' met draad. Vervang die dingen altijd voor een muis met draadje :P

Ik heb het niet eens over input lag gehad. Je kunt altijd wel een muis vinden welke mindere input lag heeft. Dat is ook maar een valide argument tot je er echt merkbaar last van hebt. Denk dat bijna elke muis tegenwoordig wel prima is wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
DAMAGE schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:47:
Als je een goeie setup hebt merk je sowieso amper dat je een draad aan je muis hebt. Waarom zou je dan draadloos willen? Vraag mij dat altijd af.
Misschien niet een heel sterk argument maar ik houd ervan om mijn setup zo clean mogelijk te houden zonder tal van kabels die over het bureau lopen. Dan verkies ik een wireless muis boven een wired muis. Een aantal jaar geleden had ik dat vanwege input lag niet gedaan maar op dit moment heeft de wireless technologie naar mijn mening een punt bereikt dat die input lag verwaarloosbaar is. Vandaar mijn keuze voor wireless ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
k1NG schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:11:
[...]

Je nickname komt vaag bekend voor.. Had jij op een ander forum een Skyrim signature/avatar?
Nee, hier. Vast ook op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
[...]

Ik heb ook jarenlang op de MX518 muis gespeeld. Voordat ik een nieuwe kocht veel in de MediaMarkt geweest om te kijken wat voor nieuwe muis ik wil. Ik ben toen op de G700 gekomen. Hij ligt heerlijk in de hand en kan zowel bedraad als draadloos. Er zitten ook programmeerbare knoppen op waarmee je in 1 klik bijvoorbeeld kan switchen naar een smoke nade. Bekijk hem eens zou ik zeggen.

pricewatch: Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:35
New Update
Size : 69 MB
WINGMAN ]
– Wingman mode now has 5 minute warmup, which shortens to 1 minute after all players connect.
[ MAPS ]
– Insertion: timeout bug fixed.
– Black Gold: various bug fixes.
– Shortdust: fixes for Wingman games.
– St. Marc: fixes for Wingman games.
[ MISC ]
– Added support to filter nearby public lobbies for Guardian and Wingman game modes.
– Added a modal lobbies lister that can be accessed from the mission panel and the Guardian campaign map.
– Fixed a bug that caused the server to not animate Heavy Assault Suit players properly when using knives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:32
Man, wat erger ik me aan de gemiddelde Rus die bij mij in het team komt. Ik hoor ook veel slechte geluiden over Russen vanuit de community. Gisteren ook weer, ik heb 11 wins op rij maar zit nog steeds vast op LE. Was dit dan eindelijk mijn rank-up game? Speelde met 2 vrienden en dus 2 randoms, natuurlijk 2 Russen. Eerst vriendelijk vragen of ze Engels wilde praten, antwoord "F*ck you Obama" :? . Nouja, proberen maar dan, wie weet valt het mee. Nee hoor, Teamspeak kennen ze daar niet want alles moet over de voicechat. Toch maar muten dan en intel missen. Vanaf dat moment speel je dus eigenlijk al 5 vs 3+2 wat sowieso nadelig is. Die mannen werden later nog toxic ook want begonnen ook random op ons te schieten en teamkills te maken. Stonden na 12 rondes nog steeds op 0 kills. Wij speelden wel goed maar uiteindelijk (door hen) alsnog 16-12 verloren. Die kerels waren nog LEM ook.

Prima dat er Russen zijn die CSGO willen spelen hoor, de meeste zijn nog geeneens slecht maar Valve, plz geeft die gasten hun eigen servers. Waarom altijd in de EU servers. Ze praten niet als ze alleen zijn, praten Russisch als ze met meer dan 1 zijn, hebben altijd slechte microphones, leaven random midgame, hoge ping, forcebuyen iedere ronde (en droppen niet) en zijn daarnaast vaak enorm toxic. Misschien zijn ze als ze met z'n vijven zijn wel "normaal" hoor, ze zijn immers ooit LEM of hoger geworden maar i.c.m. Europeanen (met andere nationaliteiten weinig problemen alhoewel Turken er vaak ook wat van kunnen) werkt het gewoon niet. En ik hoor het iedereen zeggen!

Ik heb veel liever een update die hier iets aan doet, of aan de enorme toename van hackers (veelal op non-prime) dan een nieuwe operation. En aangezien ik mijn steam liever clean houd en alleen vrienden heb die ik ook echt ken komt het helaas nog vaak voor dat ik niet met een vol team van vijf spelers kan zoeken en het gewoon een loterij is met wie je in het team komt..

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nonprime spelen en janken over hackers is ironisch.
Pagina: 1 ... 53 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.