Man, wat erger ik me aan de gemiddelde Rus die bij mij in het team komt. Ik hoor ook veel slechte geluiden over Russen vanuit de community. Gisteren ook weer, ik heb 11 wins op rij maar zit nog steeds vast op LE. Was dit dan eindelijk mijn rank-up game? Speelde met 2 vrienden en dus 2 randoms, natuurlijk 2 Russen. Eerst vriendelijk vragen of ze Engels wilde praten, antwoord "F*ck you Obama"

. Nouja, proberen maar dan, wie weet valt het mee. Nee hoor, Teamspeak kennen ze daar niet want alles moet over de voicechat. Toch maar muten dan en intel missen. Vanaf dat moment speel je dus eigenlijk al 5 vs 3+2 wat sowieso nadelig is. Die mannen werden later nog toxic ook want begonnen ook random op ons te schieten en teamkills te maken. Stonden na 12 rondes nog steeds op 0 kills. Wij speelden wel goed maar uiteindelijk (door hen) alsnog 16-12 verloren. Die kerels waren nog LEM ook.
Prima dat er Russen zijn die CSGO willen spelen hoor, de meeste zijn nog geeneens slecht maar Valve, plz geeft die gasten hun eigen servers. Waarom altijd in de EU servers. Ze praten niet als ze alleen zijn, praten Russisch als ze met meer dan 1 zijn, hebben altijd slechte microphones, leaven random midgame, hoge ping, forcebuyen iedere ronde (en droppen niet) en zijn daarnaast vaak enorm toxic. Misschien zijn ze als ze met z'n vijven zijn wel "normaal" hoor, ze zijn immers ooit LEM of hoger geworden maar i.c.m. Europeanen (met andere nationaliteiten weinig problemen alhoewel Turken er vaak ook wat van kunnen) werkt het gewoon niet. En ik hoor het iedereen zeggen!
Ik heb veel liever een update die hier iets aan doet, of aan de enorme toename van hackers (veelal op non-prime) dan een nieuwe operation. En aangezien ik mijn steam liever clean houd en alleen vrienden heb die ik ook echt ken komt het helaas nog vaak voor dat ik niet met een vol team van vijf spelers kan zoeken en het gewoon een loterij is met wie je in het team komt..
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1