GeldKecin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:37:
Noobvraag, maar sinds een dag of 3 speel ik nu CS:GO.
Ik ben Level 4 ondertussen (jaja), maar de community is niet heel vriendelijk als het op hulp aan komt.
Heeft iemand enig idee of uitleg hoe ik ook een cool mes of een geskinde gun kan krijgen?
De skins/knifes komen uit cases die je kan openen met een sleutel. Deze sleutel kost real money.Kecin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:37:
Noobvraag, maar sinds een dag of 3 speel ik nu CS:GO.
Ik ben Level 4 ondertussen (jaja), maar de community is niet heel vriendelijk als het op hulp aan komt.
Heeft iemand enig idee of uitleg hoe ik ook een cool mes of een geskinde gun kan krijgen?
Ook zou je ze direct kunnen kopen via de steam market of Opskins maar ze kosten hoe dan ook real money.
Of je moet mazzel hebben met je wekelijkse drop.
Steam: Ryada.
Verwijderd
Waar je geen knife/skin uit krijgt die geld waard is.Ryada schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:06:
[...]
De skins/knifes komen uit cases die je kan openen met een sleutel. Deze sleutel kost real money.
Ook zou je ze direct kunnen kopen via de steam market of Opskins maar ze kosten hoe dan ook real money.
Of je moet mazzel hebben met je wekelijkse drop.
Inderdaad, als je een coole knife wilt dan kun je die beter gewoon zelf kopen. De drop kans van zo'n knife uit een kistje is zooooo laag. Ik heb er al heel wat geopend en het beste wat ik uit een kistje gekregen heb is een 24 euro Scout. Wel een erg vette skin, maar staat niet in verhouding tot wat ik aan geld aan keys gekocht heb. Ik koop die keys gewoon af en toe omdat ik mijn luck wil testen hehe.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Haha oke. Jammer! Maar bedankt voor de antwoorden.
Iemand nog tips waar ik deze het best kan kopen? Gewoon in de steammarket?
Ben niet zo bekend met dat hele betalen extra zaken in een game
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
www.opskins.com is een goedeKecin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:12:
Wtf, die prijzen! Dat is wel extreem, 1k voor een skin

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
OPSkins inderdaad. Daar zijn de skins vaak ook nog wat goedkoper te vinden dan op de steammarket. Steammarket is ook geen slechte keuze hoor.
Zorg er wel voor dat je op OPSkins de mobile authenticator aan zet en op je Steam account is het ook handig om hem te beveiligen met een code op je mobiel. Je wilt niet dat je account gehacked wordt als je er dure skins op hebt staan.
Er zijn helaas een boel scammers actief. Ik word bijna dagelijks toegevoegd door scammers. Dus ik neem sowieso nooit random invites aan op Steam. Behalve als de naam mij bekend voor komt.
Zorg er wel voor dat je op OPSkins de mobile authenticator aan zet en op je Steam account is het ook handig om hem te beveiligen met een code op je mobiel. Je wilt niet dat je account gehacked wordt als je er dure skins op hebt staan.
Er zijn helaas een boel scammers actief. Ik word bijna dagelijks toegevoegd door scammers. Dus ik neem sowieso nooit random invites aan op Steam. Behalve als de naam mij bekend voor komt.
[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 27-03-2017 17:15 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit is idd echt veruit het beste advies omtrent skins. Bekende streamers hebben ook al vaker bijv zo'n statistieken opgesteld door middel van het openen van een X aantal duizend kistjes en daar komt echt zo'n belabberd laag percentage aan 'high end skins' uit dat in 99 vd 100 gevallen je stukken meer verlies maakt dan wat je opent aan X bedrag.DAMAGE schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:38:
Inderdaad, als je een coole knife wilt dan kun je die beter gewoon zelf kopen. De drop kans van zo'n knife uit een kistje is zooooo laag. Ik heb er al heel wat geopend en het beste wat ik uit een kistje gekregen heb is een 24 euro Scout. Wel een erg vette skin, maar staat niet in verhouding tot wat ik aan geld aan keys gekocht heb. Ik koop die keys gewoon af en toe omdat ik mijn luck wil testen hehe.
Je kunt skins zelf maken maar de kans dat deze in de uiteindelijke game komen is klein.Kecin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:15:
[...]
Wtf, die prijzen! Dat is wel extreem, 1k voor een skin. Dan kan ik ze toch ook zelf maken
?
De bedragen voor skins zijn wel belachelijk hoog ja, maar dat is puur markt werking. De skins die uniek zijn en vrij rare zijn heel erg duur. Kun je belachelijk vinden voor een paar pixels, waar je volkomen gelijk in hebt natuurlijk, maar dat is gewoon hoe de markt werkt met alles eigenlijk. Wel grappig als je games speelt met randoms en ze 'nice knife' roepen.
Ik vond het zelf ook een beetje te veel geld om 350 euro aan een knife uit te geven of zo. Dus toen maar wat euros op unibet geknalt en gaan betten op voetbal wedstrijden en CSGO wedstrijden. Toen ik genoeg geld had voor een Bayonet Lore die maar gekocht
Verwijderd
't is vooral af te raden ooit met skins te beginnen. Het is een pure geld sink tenzij je weet wat je doet en er specifiek mensen voor wil gaan naaien. Die hele wereld is alsof iemand shady 12 jarige opeens op de dow jones toegelaten heeft. Constant scammen, liegen, stelen en wat dan ook.Kecin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:12:
Dat appart muten heb ik nog niet direct gevonden. Ben nog bezig met mijn weg te zoeken.rolandos582 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 23:17:
[...]
Je kan ze gewoon apart muten of voice enable 0 of 1 maar dan mis je soms ook weer die intel
Scoreboard openen (tab) en dan klikken op de persoon die je wilt muten, dan krijg je een menu te zien met een aantal opties waaronder 'block communication'. Hier op klikken en dan zijn ze gemute. Terug unmuten gaan op dezelfde manier mocht je ze een tweede kans willen geven.Deefje85 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:30:
[...]
Dat appart muten heb ik nog niet direct gevonden. Ben nog bezig met mijn weg te zoeken.
Ow, iets wat velen ook niet weten. Als jij iemand mute, hoor jij hem niet meer maar hij hoort jouw nog wel.
Steam: Grim
Algemeen bekend toch?Grim schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Scoreboard openen (tab) en dan klikken op de persoon die je wilt muten, dan krijg je een menu te zien met een aantal opties waaronder 'block communication'. Hier op klikken en dan zijn ze gemute. Terug unmuten gaan op dezelfde manier mocht je ze een tweede kans willen geven.![]()
Ow, iets wat velen ook niet weten. Als jij iemand mute, hoor jij hem niet meer maar hij hoort jouw nog wel.

Als mensen jouw muten, hoor je hun nog wel callen. Maar ze horen jou dus niet meer. Works both ways.
Totaal niet algemeen bekend. Kom regelmatig mensen tegen die dat niet weten, vandaar dat ik het nogmaals even vermeld.rolandos582 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:50:
[...]
Algemeen bekend toch?![]()
Als mensen jouw muten, hoor je hun nog wel callen. Maar ze horen jou dus niet meer. Works both ways.
Ja en aangezien Deefje geeneens wist dat je mensen individueel kon muten lijkt het me dan ook niets meer dan een prima toevoeging van Grim.
Dank je. Ga dat vanavond eens bekijken.Grim schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Scoreboard openen (tab) en dan klikken op de persoon die je wilt muten, dan krijg je een menu te zien met een aantal opties waaronder 'block communication'. Hier op klikken en dan zijn ze gemute. Terug unmuten gaan op dezelfde manier mocht je ze een tweede kans willen geven.![]()
Is er een nieuwe update uitgekomen? Ik zie hier en daar filmpjes van Negev en revolver update.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Zie deze post van Scrtz.Nutellaah schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:28:
Is er een nieuwe update uitgekomen? Ik zie hier en daar filmpjes van Negev en revolver update.
nehox Teamspeak wordt al jaar en dag gebruikt weet alleen niet waarom deze uit de startpost is verdwenen.Deefje85 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:58:
[...]
Ga nog eens kijken dan. Zal er waarschijnlijk overgelezen hebben dan. denk ik
ts3.nehox.nl
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
ts3.stinkboeven.nl gaat ook lekker.
Gister nog een 10 man gedaan met wat gasten, goed potje! Popflash gebruikt, ook dat werkte lekker.
Overtime alles, 36 frags en net niet winnen
Gister nog een 10 man gedaan met wat gasten, goed potje! Popflash gebruikt, ook dat werkte lekker.
Overtime alles, 36 frags en net niet winnen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2017 16:24 ]
DM of app hem zelf voor onderlinge communicatie.. Dit is een openbaar forum en geen platform voor privéberichtjes.
[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 29-03-2017 17:13 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De bedoeling van mijn bericht was om duidelijk te maken dat ik het een leuk initiatief vond en ik graag zou meedoen een volgende keer...hmr schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:57:
[mbr]DM of app hem zelf voor onderlinge communicatie.. Dit is een openbaar forum en geen platform voor privéberichtjes.[/]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Mocht je mee willen doen, is er nu een steamgroup. Lijkt me wel leuker om vaker 10 mans te gaan doen. Stuur mij even een pm als je ook geïnteresseerd ben. (serieuze spelers only, ik weiger je als je stom benthmr schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:19:
[...]
De bedoeling van mijn bericht was om duidelijk te maken dat ik het een leuk initiatief vond en ik graag zou meedoen een volgende keer...
Als je aan iemand anders vraagt om jou de volgende keer te 'appen' dan neem ik aan dat jullie elkaar op Whatsapp hebben en jij hem deze opmerking dus ook had kunnen appen. Dit forum en topic zijn er niet om onderling berichtjes uit te wisselen, dat kan prima in een DM etc.hmr schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:19:
[...]
De bedoeling van mijn bericht was om duidelijk te maken dat ik het een leuk initiatief vond en ik graag zou meedoen een volgende keer...
Ik ben altijd via DM te bereiken als je opheldering wil over moderaties, dus als je verder nog vragen of opmerkingen hebt graag via die weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 29-03-2017 19:22 ]
Streamers doen het dan ook niet voor de skins maar de views/donations uiteraard. Dat ze geen drol uit de cases trekken is jammer maar boeit niet zoveel dan.Scrtz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:16:
[...]
Dit is idd echt veruit het beste advies omtrent skins. Bekende streamers hebben ook al vaker bijv zo'n statistieken opgesteld door middel van het openen van een X aantal duizend kistjes en daar komt echt zo'n belabberd laag percentage aan 'high end skins' uit dat in 99 vd 100 gevallen je stukken meer verlies maakt dan wat je opent aan X bedrag.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
I know, maar ze deden het ook juist om wat data erover te vergaren zoals bijv:SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:56:
[...]
Streamers doen het dan ook niet voor de skins maar de views/donations uiteraard. Dat ze geen drol uit de cases trekken is jammer maar boeit niet zoveel dan.
https://www.reddit.com/r/..._2000_case_opening_study/
En die stamt nog uit 2014, waren nog een aantal anderen die vaker paar duizend kistjes opende. Ik postte het puur om de argumenten te onderbouwen om geen kistjes te openen maar gewoon skins te kopen die je wilt hebben.
Gister weer twee leuke potten gehad met 10 man (5v5) op de stinkboeven ts. Dus mochten mensen ook een keer mee willen doen, wees welkom!
Bevalt me echt een stuk meer dan matchmaking, moet ik zeggen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat is de gemiddelde rank?hmr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:38:
Gister weer twee leuke potten gehad met 10 man (5v5) op de stinkboeven ts. Dus mochten mensen ook een keer mee willen doen, wees welkom!
* Loetn heeft geen zin om afgeknald te worden
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ah leuk, zo onderling tegen elkaar schieten met Nederlanders!
Moeten ik ook weer is aan mee doen
Hoevaak spelen jullie dan een 5v5 ik ben best een keer in voor iets anders dan cheaters in MMhmr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:38:
Mag ik ook een keer meedoen?hmr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:38:
Verwijderd
Loetn schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:25:
[...]
Wat is de gemiddelde rank?
* Loetn heeft geen zin om afgeknald te worden
pineapple23 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
TheDutchMrLQ schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
[...]
Hoevaak spelen jullie dan een 5v5 ik ben best een keer in voor iets anders dan cheaters in MM
Ipv aan HMR vragen misschien verder lezen dan je neus lang is...Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:02:
[...]
Mocht je mee willen doen, is er nu een steamgroup. Lijkt me wel leuker om vaker 10 mans te gaan doen. Stuur mij even een pm als je ook geïnteresseerd ben. (serieuze spelers only, ik weiger je als je stom bent)
En ranks tellen niet echt mee, aangezien de mensen waarmee we nu spelen vrijwel allemaal gestopt zijn een jaar geleden. we spelen alleen nog voor de lol, niet de rank. Vandaar juist ook deze 10 mans. Skill niveau zit opzich 'hoog', ergens tussen LE-GE
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 13:06 ]
Ik ga zeker komende week een avond aansluiten, lijkt me lachen !
Deed dit in mijn vorige community veel, ben alleen geen LE/GE helaas, maar kan aardig mee.
Zondagavond verzamelen ? :-P
Deed dit in mijn vorige community veel, ben alleen geen LE/GE helaas, maar kan aardig mee.
De enige ekte...
Verwijderd
Ipv hier gaan roepen dat je zondag wil spelen, lees mn berichtje nou maar.'Insehh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:26:
Ik ga zeker komende week een avond aansluiten, lijkt me lachen !
eventueel wat sneller is mij toevoegen op steam. https://steamcommunity.com/id/merrybike/
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 13:29 ]
Le-ge is misschien wat overdreven. Maar denk wel dat het minimum op MGE ligtVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:59:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Ipv aan HMR vragen misschien verder lezen dan je neus lang is...
En ranks tellen niet echt mee, aangezien de mensen waarmee we nu spelen vrijwel allemaal gestopt zijn een jaar geleden. we spelen alleen nog voor de lol, niet de rank. Vandaar juist ook deze 10 mans. Skill niveau zit opzich 'hoog', ergens tussen LE-GE
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Er zitten wel MGE's tussen maar de hoofdmoot is hoger en speelt vooral beter.hmr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:29:
[...]
Le-ge is misschien wat overdreven. Maar denk wel dat het minimum op MGE ligt.
Dit is vooral voor de vaste stinkboeven, en die krijgen ook voorrang in de 10 mans wat mij betreft. Mocht je dus wel een keer mee willen doen; mij toevoegen op steam dan invite ik je wel in de group, even de announcements in de gaten houden wanneer we spelen en dan op teamspeak komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2017 13:32 ]
Ik ben zelf DMG... dan zou ik dus onder de threshold vallenVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Er zitten wel MGE's tussen maar de hoofdmoot is hoger en speelt vooral beter.
Dit is vooral voor de vaste stinkboeven, en die krijgen ook voorrang in de 10 mans wat mij betreft. Mocht je dus wel een keer mee willen doen; mij toevoegen op steam dan invite ik je wel in de group, even de announcements in de gaten houden wanneer we spelen en dan op teamspeak komen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Daarom gaf ik al aan dat de meeste van ons gestopt zijn met ranked en overduidelijk niet MGE-DMG niveau zijn terwijl 't icoontje dat wel zegt. Waaronder jij, op cache danhmr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:15:
[...]
Ik ben zelf DMG... dan zou ik dus onder de threshold vallen
Stuur een DM, want dat wordt een discussie van niks vrees ik zo maar
[ Voor 132% gewijzigd door Grotman op 30-03-2017 21:54 ]
Done.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Mocht je dus wel een keer mee willen doen; mij toevoegen op steam
Als Je suis Bob. En nee, ben niet Frans en heet geen Bob.
[ Voor 1% gewijzigd door DiEPVRiEZERRRRR op 31-03-2017 11:37 . Reden: quote ]
Ik was gisteren rustig CS aan het spelen ik win een match en ik derank zijn er meer mensen geweest die dat hebben gehad? (Opzich wel grappig)
Verwijderd
Dat zou niet moeten kunnen.Rockster34 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:33:
Ik was gisteren rustig CS aan het spelen ik win een match en ik derank zijn er meer mensen geweest die dat hebben gehad? (Opzich wel grappig)
Dat dacht ik dus ook maar het gebeurde wel echt (ik heb er alleen geen clip van nu 1 2 3) die hebt ik waarschijnlijk aan het einde van de dag ik was relatief verbaast
-- Clip --
https://clips.twitch.tv/GorgeousDepressedTomatoSmoocherZ
[ Voor 10% gewijzigd door Rockster34 op 31-03-2017 13:08 ]
Ik heb het nog al een aantal keren gelezen dat dit gebeurde. Het is zéér zeldzaam maar blijkt dus wel mogelijk te zijn.
Heb ik ook gehad.. maar waarschijnlijk door inactivity ofzo.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Hoe heet je nu op steam dan? kon je niet vinden voor die steamgrouppineapple23 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:30:
Dat kan prima, dat betekend dat je een match history hebt waarin je met cheaters hebt gespeeld welke zijn gebanned. Dan worden matches deleted/raak je elo kwijt. Dan heb je dus minder elo als je rank was en derank je dus. Dat is hetzelfde als dat je 's avonds uitlogt op rank GN1 en de volgende ochtend inlogt met rank GN4 om maar iets te noemen.Rockster34 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:33:
Voeg mij ook maar toe ;
http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos
MM rank = Supreme met 1150 wins. Binnenkort weer beginnen met Faceit of ESEA
[ Voor 67% gewijzigd door rolandos582 op 31-03-2017 18:20 ]
ah ok, ik snapte je punt verder ook wel hoorScrtz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:13:
[...]
I know, maar ze deden het ook juist om wat data erover te vergaren zoals bijv:
https://www.reddit.com/r/..._2000_case_opening_study/
En die stamt nog uit 2014, waren nog een aantal anderen die vaker paar duizend kistjes opende. Ik postte het puur om de argumenten te onderbouwen om geen kistjes te openen maar gewoon skins te kopen die je wilt hebben.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nee geen popup van dat er iemand gebanned was dus ja maar ik heb mn Gnmaster al terug dus no problemorolandos582 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:16:
[...]
Dat kan prima, dat betekend dat je een match history hebt waarin je met cheaters hebt gespeeld welke zijn gebanned. Dan worden matches deleted/raak je elo kwijt. Dan heb je dus minder elo als je rank was en derank je dus. Dat is hetzelfde als dat je 's avonds uitlogt op rank GN1 en de volgende ochtend inlogt met rank GN4 om maar iets te noemen.
Voeg mij ook maar toe ;
http://steamcommunity.com/id/Mr_Rolandos
MM rank = Supreme met 1150 wins. Binnenkort weer beginnen met Faceit of ESEA
Ik kan het persoonlijk allemaal wel. Natuurlijk is er op al die tijd al heel veranderd. Vroeger speelde ik ook nog counter strike 1.5NeHoX schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:55:
[...]
nehox Teamspeak wordt al jaar en dag gebruikt weet alleen niet waarom deze uit de startpost is verdwenen.
ts3.nehox.nl
Teamspeak is ook wel gemakkelijk vind ik.
Merci voor de info
Was erg tof gisteren mannen, beetje moeilijk bijbenen voor mij maar heb goed kunnen lachen. 
Vanavond laat weer ?
Vanavond laat weer ?
De enige ekte...
Leuk dat je meedeedInsehh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:06:
Was erg tof gisteren mannen, beetje moeilijk bijbenen voor mij maar heb goed kunnen lachen.
Vanavond laat weer ?
Ik moet zeggen dat die 10 personen scrims het voor mij weer een stuk leuker maken. Ik was een beetje uitgekeken op normale matchmaking, maar heb nu weer plezier
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Eergisteren ook een Popflash scrim gedaan via Discord, was ook leuk vond ik!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Vindt wel dat we Merry de volgende keer wat meer moeten ondersteunen mannen. Hele tijd als eerste doodgaan is echt niet motiverend. En ik kan het weten.hmr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:50:
[...]
Leuk dat je meedeed.
Ik moet zeggen dat die 10 personen scrims het voor mij weer een stuk leuker maken. Ik was een beetje uitgekeken op normale matchmaking, maar heb nu weer plezier
Edit: Is het overigens een idee om zaterdag of zondagavond vanaf een uur of 19:00 een avondje minigames te doen ? Al een keertje gedaan, vond ik toch erg lachen moet ik zeggen. Denk dat dat met deze groep ook helemaal gieren wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Insehh op 06-04-2017 12:38 ]
De enige ekte...
verkocht
[ Voor 93% gewijzigd door dannbla op 08-04-2017 16:07 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Verwijderd
Ik heb geen moeite met eerste dood gaan want ik ben entry king yoInsehh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:36:
[...]
Vindt wel dat we Merry de volgende keer wat meer moeten ondersteunen mannen. Hele tijd als eerste doodgaan is echt niet motiverend. En ik kan het weten.
Edit: Is het overigens een idee om zaterdag of zondagavond vanaf een uur of 19:00 een avondje minigames te doen ? Al een keertje gedaan, vond ik toch erg lachen moet ik zeggen. Denk dat dat met deze groep ook helemaal gieren wordt.
Wat is er verkocht?
Zit nog met een vraagje jongens.
Hoe komt het als ik in een spel zit dat ik mijn console niet kan openen? normaal met het teken ( ' )
Er gebeurd niks.
Je kan dat toch tijdens het spel doen als je moet wachten ofzo?
Even je console aanzetten in de options!Deefje85 schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:32:
[...]
Wat is er verkocht?
Zit nog met een vraagje jongens.
Hoe komt het als ik in een spel zit dat ik mijn console niet kan openen? normaal met het teken ( ' )
Er gebeurd niks.
Je kan dat toch tijdens het spel doen als je moet wachten ofzo?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik heb even wat clips van de afgelopen dagen bijmekaar geplakt, met dit als resultaat.
Boys, bedankt voor alle gezellige times in de 10 mans/scrims en we blijven lekker door knallen!
Boys, bedankt voor alle gezellige times in de 10 mans/scrims en we blijven lekker door knallen!
Voelt dit een beetje aan als CS 1.5? Wil weer CS oppakken, laatst de oude WON versie geinstalleerd en via IP een paar servers gejoined, wat me uitermate goed beviel na 14 jaar, ook dat het op hoge resolutie nog te doen is maakt het spel stuk moderner.
Nu vraag ik me af hoeveel anders is de gameplay en kun je op Steam ook nog de oude versies doen zoals 1.6
Nu vraag ik me af hoeveel anders is de gameplay en kun je op Steam ook nog de oude versies doen zoals 1.6
Het lijkt er op ja maar is toch weer een stuk anders. Kom zelf van 1.6 af.sugarlee89 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:37:
Voelt dit een beetje aan als CS 1.5? Wil weer CS oppakken, laatst de oude WON versie geinstalleerd en via IP een paar servers gejoined, wat me uitermate goed beviel na 14 jaar, ook dat het op hoge resolutie nog te doen is maakt het spel stuk moderner.
Ja je kunt gewoon nog 1.6 etc spelen via steam
wat een schijt spel is het nu zeg, wat kunnen ze een game weer verkloten met een update,
heel oostblok speelt alleen met negev, wat een triest spelletje is het zeg.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Rustig rustig... Er zijn van die dagen dat je enkel maar vrolijke beneluxers ziet spelen zoals engeltjes en soms heb je van die dagen dat je in je team een cheater hebt, een luidruchtige Indiër en 2 dronke russen die enkel maar in hun eigen taal spreken...Nickrsd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:08:
wat een schijt spel is het nu zeg, wat kunnen ze een game weer verkloten met een update,
Het beste wat je kan doen is ze dan snel muten en genieten van het spel en verder spelen
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Jawel hoor is mij ook wel eens overkomen en bij een maat van mij ook.
Laatste paar dagen enorm veel aimhackers in MM. Gewoon straight up pre aimen, 100% HS en 50-60 kills per game. Gewoon niet eens meer de moeite doen om het te verbergen. Valt me toch wel op

Onlangs zag ik een nieuwe website met een nieuwe soort hack die niet herkenbaar zijn door Valve, FaceIT, ESEA... Zelfs met een camera op de muis gericht was het niet te zien...rolandos582 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:38:
Laatste paar dagen enorm veel aimhackers in MM. Gewoon straight up pre aimen, 100% HS en 50-60 kills per game. Gewoon niet eens meer de moeite doen om het te verbergen. Valt me toch wel op
Sindsdien speel ik een stuk minder, de motivatie is weg.
Ook op Faceit merk ik een pak meer trollers die van MM komen.
Enige wat ik nog kan aanraden is spelen met vrienden zodat je in het eigen team al kan starten met "normale" mensen.
Tsja, ook dit is niet altijd even leuk. Met 5 man premade spelen heeft voordelen, maar je zit vaak met tijden gebonden. Bovendien als de tegenstander aan het cheaten is, is het probleem nog altijd niet wegNutellaah schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:16:
[...]
Onlangs zag ik een nieuwe website met een nieuwe soort hack die niet herkenbaar zijn door Valve, FaceIT, ESEA... Zelfs met een camera op de muis gericht was het niet te zien...
Enige wat ik nog kan aanraden is spelen met vrienden zodat je in het eigen team al kan starten met "normale" mensen.

Goedemorgen, dat is al 10-15 jaar zo.. Niet op letten en vooral niet druk om maken.Nutellaah schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:16:
[...]
Onlangs zag ik een nieuwe website met een nieuwe soort hack die niet herkenbaar zijn door Valve, FaceIT, ESEA... Zelfs met een camera op de muis gericht was het niet te zien...
Hij heeft het over de update, niet over het volk wat je tegenkomt. De update slaat ook gewoon helemaal nergens op, hoe kun je het in je hoofd halen om de negev 2000 te maken om wat 'informatie te verzamelen'. Doe dat dan op zijn minst alleen in casual of introduceer een unranked ladder waar je tests in uitvoert of beta's.Nutellaah schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:45:
[...]
Rustig rustig... Er zijn van die dagen dat je enkel maar vrolijke beneluxers ziet spelen zoals engeltjes en soms heb je van die dagen dat je in je team een cheater hebt, een luidruchtige Indiër en 2 dronke russen die enkel maar in hun eigen taal spreken...
Het beste wat je kan doen is ze dan snel muten en genieten van het spel en verder spelen
Ik speel cs al van in het begin, maar ik merk toch dat het het laatste jaar echt de minder goede kant uit gaat qua cheaters.... Soms heb je banwaves, maar ik heb het gevoel dat het deze keer niet echt meer helpt... Ik zeg wel "het gevoel". Stats kunnen iets anders tonen.Scrtz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:04:
[...]
Goedemorgen, dat is al 10-15 jaar zo.. Niet op letten en vooral niet druk om maken.
[...]
Hij heeft het over de update, niet over het volk wat je tegenkomt. De update slaat ook gewoon helemaal nergens op, hoe kun je het in je hoofd halen om de negev 2000 te maken om wat 'informatie te verzamelen'. Doe dat dan op zijn minst alleen in casual of introduceer een unranked ladder waar je tests in uitvoert of beta's.
Gisteravond eindelijk na 381 wins 'The Global Elite' gehaald. Was een heuze grind, maar zeker wel te doen! (Met pre-made, succes met randoms)
Vind de negev update overigens wel belachelijk, ik dacht dat ze daarvoor een beta cliënt hadden. Ze moeten eigenlijk dan Unranked 5v5 aan de beta cliënt toevoegen.
Al heeft de negev update op hogere ranks eigenlijk niet zoveel impact.
Vind de negev update overigens wel belachelijk, ik dacht dat ze daarvoor een beta cliënt hadden. Ze moeten eigenlijk dan Unranked 5v5 aan de beta cliënt toevoegen.
Al heeft de negev update op hogere ranks eigenlijk niet zoveel impact.
Viel mij ook op, vooral in matchmaking. Een gozer had 100% aimbot en was gebanned van Faceit, maar nog niet van Steam. Echt super vervelend om tegen te spelen..rolandos582 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:38:
Goeiemorgen mannen,
Iemand een idee of artikel van wanneer de nieuwe engine zal komen voor CSGO?
ben het wel zat met de mensen die niet legit spelen en daar door voor spelbederf zorgen.
ben het wel zat met de mensen die niet legit spelen en daar door voor spelbederf zorgen.
Voor deze vraag kun je het beste contact opnemen met Valve._sappie_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:41:
Goeiemorgen mannen,
Verwijderd
Haha, goeie._sappie_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:41:
Goeiemorgen mannen,
A: source 2 gaat niet cheaten oplossen, geen idee hoe je daar bij komt
B: CS:GO word niet geport naar source 2.
C: nogmaals hoe kom je hier uberhaubt bij
Nogmaals, cheaten zal nooit verdwijnen, de enigste oplossing is het zoveel mogelijk negeren.
Negeren is geen oplossing zodra je boven LEM rank speelt elke ronde obivious cheatersScrtz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:16:
Nogmaals, cheaten zal nooit verdwijnen, de enigste oplossing is het zoveel mogelijk negeren.
Esea is een optie persoonlijke ervaring is daar dan weer helemaal de grond in geownt te worden

Verwijderd
Toch knap dat alle andere lems en globals hier en op reddit "letterlijk elke match tegen cheaters" aanlopen en ik misschien één op de twintig.henk91 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:33:
[...]
Negeren is geen oplossing zodra je boven LEM rank speelt elke ronde obivious cheaters
Esea is een optie persoonlijke ervaring is daar dan weer helemaal de grond in geownt te worden
Je bent LEM en wordt de grond ingeboord op ESEA?henk91 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:33:
[...]
Negeren is geen oplossing zodra je boven LEM rank speelt elke ronde obivious cheaters
Toen ik ESEA voor het eerst probeerde (was toen supreme/global) werd ik de eerste 2 weken ook weggeschoten maar je leert natuurlijk ook veel bij. Na 1-1,5 maand kon ik deftig meedraaien zodat ik geen onnodige last was voor het team.
Kwestie van doorzetten en niet opgeven omdat je de eerste 10 games er niks van bakt.
PS: FaceIt is in Europa veel populairder en hun AC begint ook op aardig niveau te komen.
Inderdaad hoor, tuurlijk heb je wel eens potjes waar je mensen tegen komt die cheat-like schieten, maar obvious cheaters zullen het niet zijn want dan ben je echt wel zo maar gebanned. Het zijn juist de NIET obvious cheaters die je games vergallen. Maar die zijn zo goed met cheaten dat niemand dat ooit door heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:38:
[...]
Toch knap dat alle andere lems en globals hier en op reddit "letterlijk elke match tegen cheaters" aanlopen en ik misschien één op de twintig.
Sommige mensen zijn gewoon enorm goed. Of ze hitten wat lucky shots. Tuurlijk, CSGO heeft een probleem met cheaters maar alles en iedereen weg zetten als cheater is ook niet fair natuurlijk.
Ik speel alleen 5 man lobby's altijd de zelfde mensenDAMAGE schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:47:
[...]
Inderdaad hoor, tuurlijk heb je wel eens potjes waar je mensen tegen komt die cheat-like schieten, maar obvious cheaters zullen het niet zijn want dan ben je echt wel zo maar gebanned. Het zijn juist de NIET obvious cheaters die je games vergallen. Maar die zijn zo goed met cheaten dat niemand dat ooit door heeft.
Sommige mensen zijn gewoon enorm goed. Of ze hitten wat lucky shots. Tuurlijk, CSGO heeft een probleem met cheaters maar alles en iedereen weg zetten als cheater is ook niet fair natuurlijk.
Wij houden alles bij met csgodemo manager , hieruit kan je zien wie er gebanned word in jou gespeelde matches zitten ongeveer op 7/10 mm games zit er minimaal 1 cheater in het enemy team soms pas na maanden dat de VAC word uitgegeven
Niet iedereen die een goede dag heeft is een cheater maar dit bewijst gewoon veel
Dat je überhaupt de moeite neemt om zoiets bij te houden, ik richt me liever op mezelf en mijn eigen skills :-)
Ja is best wel triest inderdaad. Maar er zijn ook cheaters die je gewoon niet kunt herkennen. En die worden ook niet verbannen. Dus ja dan kun je je daar inderdaad wel heel druk om maken maar je zit toch al met die gasten in de game, dan kun je er beter het beste maar van maken en niet te veel tijd en aandacht aan besteden.
Ik ben het met je eens dat dat soort dingen je rank ook kunnen verkloten, ik heb het zelf ook mee gemaakt, maar ik heb ook geleerd om daar maar niet te lang bij stil te staan en maar gewoon door te gaan. Het is jammer, het is vervelend maar helaas is het op het moment nog niet anders
Als je goed genoeg bent kom je uit eindelijk wel op de rank waar je hoort. En ook van cheaters valt te winnen door het gewoon slim aan te pakken met je team.
Ik ben het met je eens dat dat soort dingen je rank ook kunnen verkloten, ik heb het zelf ook mee gemaakt, maar ik heb ook geleerd om daar maar niet te lang bij stil te staan en maar gewoon door te gaan. Het is jammer, het is vervelend maar helaas is het op het moment nog niet anders
[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 21-04-2017 23:57 ]
Hey,
Ik heb een vraagje rondom CS GO; is dit een beetje te spelen voor een casual Fps fan? Ik heb het ehm 15 jaar geleden gespeeld en opzich heeft het een hele leuke prijs om tussendoor te spelen... maar is dat ook echt het geval? Of is iedereen inmiddels zo skilled dat je echt wel heel veel tijd er in moet steken om te spelen?
Edit: of is het nu echt vol hackers, cheaters en andere vervelende mensen?
Ik heb een vraagje rondom CS GO; is dit een beetje te spelen voor een casual Fps fan? Ik heb het ehm 15 jaar geleden gespeeld en opzich heeft het een hele leuke prijs om tussendoor te spelen... maar is dat ook echt het geval? Of is iedereen inmiddels zo skilled dat je echt wel heel veel tijd er in moet steken om te spelen?
[ Voor 10% gewijzigd door crimby op 22-04-2017 09:54 ]
Dat laatste sowiesocrimby schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:46:
Hey,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Haha, spelen jullie non-prime ofzo?
Of jullie hebben enorm veel ongeluk of je staat je ballen hier er van af te liegen over je aantallen, want ik geloof er niks van.
Negeer de negatieve figuren, die zijn er altijd. Het spel is prima te spelen, ook voot fr casual georienteerde mensen. Voor elk niveau is er wel wat wils, je wordt na 10 wins in een skillgroup ingedeeld.crimby schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:46:
Hey,
Mocht je nog vragen hebben ben je altijd vrij die hier te stellen
Dan ga ik het spel vanmiddag maar eens aanschaffen.... kijken of het nog enigszins luktScrtz schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:20:
[...]
Negeer de negatieve figuren, die zijn er altijd. Het spel is prima te spelen, ook voot fr casual georienteerde mensen. Voor elk niveau is er wel wat wils, je wordt na 10 wins in een skillgroup ingedeeld.
Mocht je nog vragen hebben ben je altijd vrij die hier te stellen

Bois, ik zoek een team om te coachen. Vroeger heb ik NiP gecoached en zoals jullie kunnen zien is het na mijn vertrek bergafwaarts gegaan. Door mijn ruzie met f0rest en Get_Right heb ik geen zin om terug te keren naar NiP. Ik heb 5 sterren op tripadvisor. Gr, Noobies
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Vertel je mij nou dat niet iedereen die me killt een cheater is?Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:31:
[...]
Haha, spelen jullie non-prime ofzo?
Of jullie hebben enorm veel ongeluk of je staat je ballen hier er van af te liegen over je aantallen, want ik geloof er niks van.
Nee want jij killt jezelf altijd, of ben jij zelf een cheater?Brogala schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:38:
[...]
Vertel je mij nou dat niet iedereen die me killt een cheater is?
Verwijderd
Ja maar dat is meestal niet echt heel serieus.Brogala schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:38:
[...]
Vertel je mij nou dat niet iedereen die me killt een cheater is?
Vanmiddag even gespeeld... het is ook totaal niet veranderd tov 15 jaar geleden heh
Wel lekker even geknald.. leuke afwisseling voor BF1!

Ik vind wel mooi om te zien of er mensen gebanned worden;Scrtz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:53:
Dat je überhaupt de moeite neemt om zoiets bij te houden, ik richt me liever op mezelf en mijn eigen skills :-)
Dus ik houd het ook bij.
https://csgostats.gg/player/76561197987771199#/matches
Het blijft de beste shooter op de PC. Die ene cheater die je eens in de zoveel tijd tegen komt neem ik gewoon op de koop toe. Die onzin heb je tegenwoordig op elke PC game. Ik heb meer toffe potjes dan dat ik potjes heb dat ik loop te janken. Het is vooral erg leuk omdat je elke dag weer kunt leren en beter kunt worden. Dat maakt het voor mij dat ik steeds weer terug kom bij deze game. BF1 heb je na een week alles vrijgespeeld en dan is er eigenlijk voor mij geen incentive om verder te spelen. Skillceiling is veeeeel te laag.crimby schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:33:
Vanmiddag even gespeeld... het is ook totaal niet veranderd tov 15 jaar geleden heh![]()
![]()
![]()
True! En ik ben nu toch nog niet zo goed dat ik het verschil zie tussen een cheater of iemand die gewoon beter is dan mij hahahaDAMAGE schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:31:
[...]
Het blijft de beste shooter op de PC. Die ene cheater die je eens in de zoveel tijd tegen komt neem ik gewoon op de koop toe. Die onzin heb je tegenwoordig op elke PC game. Ik heb meer toffe potjes dan dat ik potjes heb dat ik loop te janken. Het is vooral erg leuk omdat je elke dag weer kunt leren en beter kunt worden. Dat maakt het voor mij dat ik steeds weer terug kom bij deze game. BF1 heb je na een week alles vrijgespeeld en dan is er eigenlijk voor mij geen incentive om verder te spelen. Skillceiling is veeeeel te laag.
Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.