Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:46
Weet niet of dat dit mag hier in dit topic:

Samenvatting dag 1 IEM Katowice:

spoiler:
FaZe: Positief verassend, 1e van de groep
Astralis/Immortals: 2e en 3e, Astralis verassend in de zin van had ze sterker verwacht. Immortals verassend in de zin van had hun afgeschreven en niet hier verwacht.
Fnatic: Zwaar maar dan ook Zwaar teleurstellend, Telkens goede 1e helft maar 2e helft lukt er letterlijk niks meer. Hadden ze dit niet zouden ze makkelijk 1e van de groep worden, nu uitgeschakeld.
NIP: Zoals verwacht zwakker dan 3 boven genoemd, Had ze eigenlijk ook sterker verwacht dan Immortals.
Optic: Hiko speelde gewoon als Hiko en won daardoor redelijk wat clutches maar helaas niet genoeg om games te winnen.

Twitch

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04
Martin0 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:32:
Weet niet of dat dit mag hier in dit topic:

Samenvatting dag 1 IEM Katowice:

spoiler:
FaZe: Positief verassend, 1e van de groep
Astralis/Immortals: 2e en 3e, Astralis verassend in de zin van had ze sterker verwacht. Immortals verassend in de zin van had hun afgeschreven en niet hier verwacht.
Fnatic: Zwaar maar dan ook Zwaar teleurstellend, Telkens goede 1e helft maar 2e helft lukt er letterlijk niks meer. Hadden ze dit niet zouden ze makkelijk 1e van de groep worden, nu uitgeschakeld.
NIP: Zoals verwacht zwakker dan 3 boven genoemd, Had ze eigenlijk ook sterker verwacht dan Immortals.
Optic: Hiko speelde gewoon als Hiko en won daardoor redelijk wat clutches maar helaas niet genoeg om games te winnen.
Tuurlijk mag je dat al posten, het is toch al geweest :P

Van fnatic is zonde idd, 2 onnodige close games, eentje zelfs verloren idd..

NiP moet lekker gaan changen ja :)

En ik begrijp niet helemaal waarom je het alleen over Hiko hebt, hij is namelijk nog wel de zwakste schakel van optic eigenlijk.

• Martin0
Scrtz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:46:
[...]

Tuurlijk mag je dat al posten, het is toch al geweest :P

Van fnatic is zonde idd, 2 onnodige close games, eentje zelfs verloren idd..

NiP moet lekker gaan changen ja :)

En ik begrijp niet helemaal waarom je het alleen over Hiko hebt, hij is namelijk nog wel de zwakste schakel van optic eigenlijk.
Hiko is eigenlijk de enige die ik wat beter ken van de optic lineup en daarnaast heb ik maar 1 game van hun gezien tegen geloof ik FaZe waar Hiko een van zijn betere potjes speelde misschien van die dag :P

Twitch

• Scrtz
Martin0 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:47:
[...]

Hiko is eigenlijk de enige die ik wat beter ken van de optic lineup en daarnaast heb ik maar 1 game van hun gezien tegen geloof ik FaZe waar Hiko een van zijn betere potjes speelde misschien van die dag :P
Haha that explains :P Optic deed het echt supergoed met stanislaw die IGL was, ze hadden in het eind van 2016 nog een paar lans gewonnen volgens mij, of iig hoog geëindigd. Nu is in het begin van het jaar stanislaw ineens naar liquid gegaan wat imo erg zonde is voor de optic lineup en hiko is er nu als invaller (misschien blijft hij) maar gezien hiko's performance het laatste half jaar bij liquid is iig gebleken dat hij de zwakste schakel is van optic. Maar goed aan de andere kant nieuw team, nieuwe situatie en nieuwe motivatie kan hem zomaar weer wat omhoog krikken.

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:49
DAMAGE schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:43:
Laatste tijd weer veel last van scammers die mij toe willen voegen op Steam. Ik weer ze allemaal. Maar hoe komen die eigenlijk bij je terecht? Stelletje lutsers man bah.
Meestal via steam groepen naar mijn idee.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 13:53

Insehh

Define good enough.

Ik moet zeggen dat ik Immortals toch sterk vond gisteren, alhoewel ze vooral op train nog wat steken lieten vallen in de laatste tiebreaker.

De enige ekte...

• Scrtz
Wel een vreemd evenement zo met onder andere VP en SK eruit in de groups :P

Na'Vi weer zware tegenvaller tegen Astralis, ze hebben denk ik echt een betere IGL nodig.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
FaZe maakt goede kans :D

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Voor het eerst deze week het programma plays.tv uitgeprobeerd, werkt extreem makkelijk en is erg leuk om mooie shots te bewaren. Ook is het mogelijk om oude demo's af te spelen en op te nemen. Hierdoor heb ik nog een leuke video met 3 no scopes in een rij gevonden:

[Video: http://plays.tv/video/58b95375a85c1346bf/3-no-scopes-in-a-row]

PS: Er wordt geen wallhack of iets dergelijks gebruikt maar dit is gewoon de x-ray van de demo :P

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
na een nieuwe pc erg lage FPS in cs go

130-160

i5 7400 3.0ghz
msi bazooka 250m
radeon r9 280x royalking gb
8 gb ddr 4

iemand enige idee hoe dit komt? 8)7
had toch verwacht steady 300 fps te halen

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
henk91 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 00:40:

130-160

i5 7400 3.0ghz
msi bazooka 250m
8 gb ddr 4

Welke settings en resolutie gebruik je ingame?

Verwijderd

130-160

i5 7400 3.0ghz
msi bazooka 250m
8 gb ddr 4

Ik zou niet teveel verwachten van een proc met lage klokspeed. CS is een CPU based game, en 3ghz is gewoon te weinig.

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Ik zou niet teveel verwachten van een proc met lage klokspeed. CS is een CPU based game, en 3ghz is gewoon te weinig.
Het ligt nieteens zozeer aan het aantal ghz (speelt uiteraard wel mee) maar een i5 7400 is gewoon een budget processor en CSGO is idd heel CPU heavy. Vandaar dat je dus niet de fps haalt die je dacht te ging halen.

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:46:
[...]

Het ligt nieteens zozeer aan het aantal ghz (speelt uiteraard wel mee) maar een i5 7400 is gewoon een budget processor en CSGO is idd heel CPU heavy. Vandaar dat je dus niet de fps haalt die je dacht te ging halen.
Tsja, als je die 7400 naar 4.5ghz kon tillen ging z'n FPS sowieso naar 200+.

Maar je hebt gelijk, het is zeker niet alleen de gigaherten.

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Genoten gisteren. Waren toch wat momenten van FaZe (NiKo met de clutch @ Overpass, plant op A. Waar hij toch wat te snel peakte naar mijn idee) waaruit blijkt dat groep echt sterk is.

En dupreeh, damn son. _/-\o_

De enige ekte...

• Martin0
Insehh schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:12:
Genoten gisteren. Waren toch wat momenten van FaZe (NiKo met de clutch @ Overpass, plant op A. Waar hij toch wat te snel peakte naar mijn idee) waaruit blijkt dat groep echt sterk is.

Ik heb het gisteren helaas niet helemaal kunnen zien(verplichtingen met samen film kijken met vriendin(ook erg belangrijk)) maar de delen die ik gezien heb:
FaZe: Erg sterk, Mvp: Niko, maar ook special mention naar Allu want die speelde ook erg goed op inferno.
Astralis: Ook Erg sterk echter had ik het na de 1e game niet verwacht dat ze zo sterk terug zouden komen, FaZe was erg sterk in de 1e game.

Tegenvallers van het toernooi: Na'Vi, Virtus pro en fnatic.
Meevallers(als het een woord is): Immortals(HEN1) en heroic.

Twitch

Verwijderd

Die deagle ace _/-\o_ Ik zat echt een kwartier lang met mn mond open. Wat een plays van die man zeg!

• Scrtz
en die niko is pas 4 dagen bij faze he. Belooft wel wat met zo iemand in je team, eindelijk heeft hij een waardig team en hij delivered meteen al.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 19:58

Booth

¯¯¯¯¯¯

130-160
:'(
CIAagentB schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:21:
Voor het eerst deze week het programma plays.tv uitgeprobeerd, werkt extreem makkelijk en is erg leuk om mooie shots te bewaren. Ook is het mogelijk om oude demo's af te spelen en op te nemen. Hierdoor heb ik nog een leuke video met 3 no scopes in een rij gevonden:

[video]

PS: Er wordt geen wallhack of iets dergelijks gebruikt maar dit is gewoon de x-ray van de demo :P
4 Noscope hits! Heel erg cool

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

130-160

i5 7400 3.0ghz
msi bazooka 250m
8 gb ddr 4

Zet eens +mat_queue_mode 2 (of -2) in je csgo launch parameters, dit heeft mij en nog wat anderen onlangs van 150 naar 300 fps getilt.

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Ben je verdrietig omdat jij nog lager haalt, of omdat ie maar 130 fps haalt? Want ~120 fps in CS is laag, pas bij 200+ mag je tevreden zijn imho, en met een 144hz wil je eigenlijk 288+ fps.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31

Die ronde van NiKo op overpass was natuurlijk super van hem, dat hij nog zo ver komt. Maar die laatste peak kon ik ook niet begrijpen. Hij heeft er 2 gepakt, schiet 1 keer met deagle en ziet dat er niet meer gedefused wordt, maar peaked meteen nog een keer. Hij had zelfs nog z'n M4 kunnen reloaden.

Do what you love, do it often

• Insehh

Insehh

Define good enough.

macciez schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:43:
[...]

Die ronde van NiKo op overpass was natuurlijk super van hem, dat hij nog zo ver komt. Maar die laatste peak kon ik ook niet begrijpen. Hij heeft er 2 gepakt, schiet 1 keer met deagle en ziet dat er niet meer gedefused wordt, maar peaked meteen nog een keer. Hij had zelfs nog z'n M4 kunnen reloaden.
Ook nog best wel een belangrijke ronde, eco wise. Maar goed, in the heat of the moment zullen we maar zeggen. Terwijl hij genoeg piekmomenten heeft dat ik denk, wow.

Also, wat is dat met Faze en die force buys second round wat ze elke keer winnen. Apart.

De enige ekte...

• djmelvee
bakakaizoku schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:09:
[...]

Zet eens +mat_queue_mode 2 (of -2) in je csgo launch parameters, dit heeft mij en nog wat anderen onlangs van 150 naar 300 fps getilt.
Wat is het nou, min op plus? :p Wat doet deze launch optie precies?

Verwijderd

djmelvee schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:10:
[...]

wat nou als je even googled, of even probeerd wat -2 en 2 doen?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07
djmelvee schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:10:
[...]

Beide kunnen, de ene optie werkt beter bij de een dan de andere optie, daarom moet je gewoon beginnen met een van de 2 en als de fps naar behoren is moet je het gewoon zo laten staan.

En om op je 2e vraag terug te komen, het geeft aan wat voor threading mode er gebruikt moet worden (had je ook wel kunnen googlen)

rm -rf ~/.signature

• djmelvee
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:20:
[...]

wat nou als je even googled, of even probeerd wat -2 en 2 doen?
Bedankt voor de hulp man! Helaas zit ik op dit moment gewoon op mijn werk, vandaar dat ik het probeerde eens te vragen. :)

@bakakaizoku Thanks. Zal maar eens kijken vanavond ofzo.

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
bakakaizoku schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:09:
[...]

Had dit al eerder geprobeerd. had toen geen effect

heb de hele cs config van iemand anders gebruikt

haal nu 292 fps constant ,

het leek erop dat steam cloud me oude settings had overgenomen
echter had ik wel alles op de nieuwe pc al naar default gewisselt en 100 andere settings geprobeerd
probleem was pas opgelost na veranderen van config

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:55
Scrtz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:46:
[...]

Wauw is die 7400 echt zoveel slechter dan mijn 4690k?

Speel de laatste tijd trouwens erg veel faceit, gaat wel lekker op zich. In de afgelopen maand van 1330 elo naar 1700+ gegaan. Hoop binnenkort diamond aan te tikken, maar vrees weer voor het ergste.

[ Voor 20% gewijzigd door k1NG op 06-03-2017 14:59 ]

• Scrtz
k1NG schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:50:
[...]

Wauw is die 7400 echt zoveel slechter dan mijn 4690k?
Henk heeft het al opgelost zie ik, zijn fps was wel erg weinig voor zijn processor.

Maar ja het is wel een meer budget processor dan de highend i5 4670k/4690k was. Sowieso gaat het qua processoren op dit moment niet heel erg had, een nieuwe generatie levert met pijn en moeite max 10% performance increase. Overclock je je huidige haswell dus dan zit je ongeveer op dezelfde performance als de laatste nieuwe generatie. Ik haal met mijn i5 4670k@4.4ghz iig 300-700fps. Al vaker gedacht om te upgraden maar het is het nog echt niet waard op dit moment.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 19:58

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Ben je verdrietig omdat jij nog lager haalt, of omdat ie maar 130 fps haalt? Want ~120 fps in CS is laag, pas bij 200+ mag je tevreden zijn imho, en met een 144hz wil je eigenlijk 288+ fps.
Ik speel vanaf m'n laptop en heb tussen de 30 (op Nuke, buiten) en 60 (dust2) FPS :P
Ik wil m'n laptop upgraden (naar een "iets snellere", niet per se een game laptop) zodat ik wat meer FPS krijg.

• Scrtz
Booth schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:11:
[...]

Ik speel vanaf m'n laptop en heb tussen de 30 (op Nuke, buiten) en 60 (dust2) FPS :P
Ik wil m'n laptop upgraden (naar een "iets snellere", niet per se een game laptop) zodat ik wat meer FPS krijg.
Jeetje, onder de 200 fps acht ik CSGO geeneens speelbaar :P
NiP -pyth +draken waarschijnlijk. Goede move, pyth is nooit T1 materiaal geweest en speelde nog slechter na z'n hand injury.

Nu nog -friberg +rez o.i.d. maar dat zou wel nooit gebeuren... GTR moet ook echt weer goed gaan spelen, hij is nu even slecht als friberg en pyth.

https://twitter.com/neLendirekt/status/841324723120279552

• Scrtz
Brogala schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:46:
NiP -pyth +draken waarschijnlijk. Goede move, pyth is nooit T1 materiaal geweest en speelde nog slechter na z'n hand injury.

Nu nog -friberg +rez o.i.d. maar dat zou wel nooit gebeuren... GTR moet ook echt weer goed gaan spelen, hij is nu even slecht als friberg en pyth.

https://twitter.com/neLendirekt/status/841324723120279552
Het is inmiddels confirmed: http://www.hltv.org/news/19997-official-nip-sign-draken

Tja weetje pyth is een prima speler, maar hij is een rifler. Hij werd geforceerd om 50/50 rifle/awp te spelen wat dus nooit zo goed zal zijn als een dedicated rifler (op een paar uitzondeirngen na). Iedereen kon zien dat NiP een dedicated awper nodig had en dat f0rest/pyth samen afwisselend aan de awp gewoon niet genoeg is, niet in pro events in ieder geval.

Ze hadden toen voor disco doplan fnatic joinde al doplan moeten fixxen, dan was het nu niet zolang een zinkend schip gebleven, maarja achteraf..

Het heeft ook wel weer iets lulligs dat het altijd dezelfde 5 man is die gechanged wordt, vind het best een naar luchtje hebben inmiddels voor draken.
Scrtz schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:23:
[...]

Het is inmiddels confirmed: http://www.hltv.org/news/19997-official-nip-sign-draken

Tja weetje pyth is een prima speler, maar hij is een rifler. Hij werd geforceerd om 50/50 rifle/awp te spelen wat dus nooit zo goed zal zijn als een dedicated rifler (op een paar uitzondeirngen na). Iedereen kon zien dat NiP een dedicated awper nodig had en dat f0rest/pyth samen afwisselend aan de awp gewoon niet genoeg is, niet in pro events in ieder geval.

Ze hadden toen voor disco doplan fnatic joinde al doplan moeten fixxen, dan was het nu niet zolang een zinkend schip gebleven, maarja achteraf..

Het heeft ook wel weer iets lulligs dat het altijd dezelfde 5 man is die gechanged wordt, vind het best een naar luchtje hebben inmiddels voor draken.
Nja zelfs pyth met rifle vond ik zeer matig, zeker na de injury. friberg entryfragt tenminste nog, pyth had niet echt een rol maar was wel even slecht als friberg.

Als ze nu friberg ook nog replacen voor iemand die kan entryfraggen en GTR weer gaat fraggen kunnen ze wel goed worden, maar wss is het weer -draken als ze nog een jaar het slecht doen.

• Scrtz
Brogala schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:55:
[...]

Nja zelfs pyth met rifle vond ik zeer matig, zeker na de injury. friberg entryfragt tenminste nog, pyth had niet echt een rol maar was wel even slecht als friberg.

Als ze nu friberg ook nog replacen voor iemand die kan entryfraggen en GTR weer gaat fraggen kunnen ze wel goed worden, maar wss is het weer -draken als ze nog een jaar het slecht doen.
Nja weetje, je komt in een team dat al niet super loopt en waarvan 4 man al eeuwenlang samen zijn en je wordt vervolgens op alle kutplekken/rollen gezet (awp bijv). Dan wordt het toch al verrekte moeilijk om je eigen ding te blijven doen.

Ik kan me er wel wat bij voorstellen, het ligt iig niet aan pyth.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Is dit iets nieuws?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jMJ8YzJ.png

• JJordiJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-07 22:57
Nee, als je een overwatch hetzelfde beoordeeld zoals anderen en het is inderdaad een hacker, dan krijg je deze melding. Weer een cheater minder :)

Verwijderd

Nee das al een jaar oud onderhand?

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:29:
[...]

Nee das al een jaar oud onderhand?
Ah ok, had het nog niet eerder gezien. Thx!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
JJordiJ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:17:
Nee, als je een overwatch hetzelfde beoordeeld zoals anderen en het is inderdaad een hacker, dan krijg je deze melding. Weer een cheater minder :)
Fout, lees de melding eens goed. ;) Dit is geen melding van een overwatch case die Fonta gedaan heeft maar dat Fonta iemand ingame heeft gereport en dat deze via overwatch een ban heeft gekregen

Steam: Grim

• k1NG
Zijn mensen hier nog actief op faceit?

• macciez
k1NG schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:02:
Zijn mensen hier nog actief op faceit?
Nadat esea echt loopt te kutten op het moment (word elke match gekicked omdat de servers down gaan, en dan zeggen zij dat ze er niks aan kunnen doen en alles gewoon telt, paar dikke losses en kut stats als gevolg), zit ik erover na te denken. Hoelang duurt het daar voordat ik weer met lui op een normaal level kan spelen?

• k1NG
macciez schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:21:
[...]

Nadat esea echt loopt te kutten op het moment (word elke match gekicked omdat de servers down gaan, en dan zeggen zij dat ze er niks aan kunnen doen en alles gewoon telt, paar dikke losses en kut stats als gevolg), zit ik erover na te denken. Hoelang duurt het daar voordat ik weer met lui op een normaal level kan spelen?
Je kan met ons mee doen, wij hebben meestal een 4 - 5 man premade. We zitten zo tussen de 1500-1850 elo in. Het duurde bij ons 2 weken voordat we tegen redelijke mensen kwamen. Ook hebben we met wat maten ons ingeschreven voor dit toernooitje.

Lijkt me wel lachen op zich.. Online qualifier en de halve finale + finale wordt gespeeld op LAN. Vraag me echt af tegen wat voor mensen je speelt, het kan volgens mij van alles zijn.
http://esportsdelft.nl/csgo2017/

[ Voor 18% gewijzigd door k1NG op 15-03-2017 13:29 ]

• macciez
Cool, wat betekenen die elo waardes? Zit op het moment nog voor werk buiten de stad, maar ben morgen weer bij mn game pc

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-11 11:05
macciez schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:55:
Cool, wat betekenen die elo waardes? Zit op het moment nog voor werk buiten de stad, maar ben morgen weer bij mn game pc
Wat is je rank op esea?

• macciez
Voordat ik werd genaaid nog a-, nu na 4 losses b+

Verwijderd

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:08
BEWARE LONG POST!
Release Notes for 3/15/2017
15 MAR 2017 -

[CSGO]
– Released Canals, available in all game modes.
– Visually upgraded the Phoenix Terrorist player model.
– Added the Spectrum Case, featuring 17 community designs. In the Spectrum Case, the rare special item will be the second generation of knives in Chroma finishes.
[ AUDIO ]
– Improved performance when using HRTF.
– Fixed some cases where grenade sounds wouldn’t play when they should.
[ MISC ]
– Fixed teammate color problem when teammates select an invalid color.
– cl_drawhud_force_radar can have three values: -1 to force draw no radar, 0 default, 1 to force draw radar even if other HUD is disabled.
– cl_drawhud_force_deathnotices can have three values: -1 to force draw no deathnotices, 0 default, 1 to force draw deathnotices even if other HUD is disabled.
– Added option to Game Settings to set Team ID to Always On ( cl_teamid_overhead_always ). Server can disable with sv_teamid_overhead_always_prohibit.
– Added binding to Show Team Equipment ( +cl_show_team_equipment ) that will show teammates’ full Target ID, including equipment. Server can disable with sv_show_team_equipment_prohibit.
– func_rotating objects no longer freeze and spam server console after rotating 1000 times
[ MAPS ]
Nuke:
– Thinned out corner when coming into hut from lobby, making it easier to peek into A site
– Bullets now do more damage when shot through walls in hut
– Raised rollup door in Mini, making it easier to see towards rafters
– Removed three boxes on top of blue container near garage
– Reduced C4 explosion radius from 500 to 400 units (Thanks NaVi!)
– Made water outside the map deeper (Thanks hollandje!)
Cobblestone:
– Raised arch on CT side of long A
Italy:
– Fixed some boost exploits
– Railing on top of boost position near T bridge no longer blocks bullets
Cache:
– Various bug fixes
FunFacts:
Je kan op elk dak komen in de nieuwe map:

Afbeeldingen van de nieuwe map:
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/de_canals_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals01_CT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals02_T.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals03_A.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals04_B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals05_Canal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/canals06_Clocktower.jpg

Afbeelding van de nieuwe T models op sommige mappen:
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/march15/phoenix_blog_large.jpg

Link voor de nieuwe case skins:
https://csgostash.com/case/207/Spectrum-Case

[ Voor 21% gewijzigd door Ryada op 16-03-2017 11:55 ]

Steam: Ryada.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Inderdaad een nieuw mappie. Ziet er op het oog wel geinig uit maar ik loop er nog niet erg warm voor moet ik je eerlijk zeggen. Vanavond maar eens even proberen. Eerst maar eens paar keer doorheen lopen. Wat ik wel kwalijk vind is dat je op elk dak in de map kunt komen. Hoeft van mij niet zo.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
DAMAGE schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:11:
Wat ik wel kwalijk vind is dat je op elk dak in de map kunt komen. Hoeft van mij niet zo.
Dat is ook niet de bedoeling. Zal wel snel gepatched worden.

Steam: Grim

Verwijderd

Er zitten ook enorm veel onzichtbare muren in, stomme pixel walks Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uLRTb/10f423ef93.jpg en de layout is ruk

Ik ga er vanuit dat het een map is gemaakt om de nieuwe mapping tools/objects te showcasen.

Daar vanuit gegaan, heb ik net een potje gespeeld en 't was best leuk.

• k1NG
macciez schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:55:
Master League: 2000+
Diamond League: 1850-1999
Gold League: 1500-1849
Silver League: 1100-1499
Bronze League: 0-1099

Hoe hoger je zit tegen des te beter spelers je tegenkomt. Ik hoop eind deze maand nog te eindigen in Diamond.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:47:
Er zitten ook enorm veel onzichtbare muren in, stomme pixel walks [afbeelding] en de layout is ruk

Ik ga er vanuit dat het een map is gemaakt om de nieuwe mapping tools/objects te showcasen.

Daar vanuit gegaan, heb ik net een potje gespeeld en 't was best leuk. [video]
Leuk clipje jonguh! Gister even door de map gelopen. Ik ga hem maar niet spelen hehe wat een bloed map. Ik vind hem wel erg mooi moet ik zeggen. Maar de layout inderdaad staat mij niet echt aan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• swoutr
  • Laatst online: 13-11 10:29
Ik heb problemen met razer synapse en cs go. Heb sinds kort een nieuwe pc. en speel altijd al op 800 dpi en 1.5 sens. Als ik cs go nu start en raw input off zet dan is mijn muis SUUUUUPER snel in cs go. Ik heb dit ooit al eerder gehad. Maar toen is het ineens gefixed. Nu krijg ik het gewoon niet meer gefixed. Iemand bekend mee?

• Scrtz
k1NG schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:53:
[...]

Master League: 2000+
Diamond League: 1850-1999
Gold League: 1500-1849
Silver League: 1100-1499
Bronze League: 0-1099

Hoe hoger je zit tegen des te beter spelers je tegenkomt. Ik hoop eind deze maand nog te eindigen in Diamond.
Ik kan je alvast verklappen dat master league alsnog vol zit met tig mongolen die niks callen of uberhaupt zeggen. Lijkt zelfs wel erger en erger na mate je hoger komt.

• k1NG
Scrtz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:40:
[...]

Ik kan je alvast verklappen dat master league alsnog vol zit met tig mongolen die niks callen of uberhaupt zeggen. Lijkt zelfs wel erger en erger na mate je hoger komt.
Ik speel 9 van de 10 keer met een full premade.

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Hallo iedereen,

Sinds gisteren ben ik terug beginnen spelen met counterstrike.

Het is nu al zo lang geleden dat ik even moet zoeken hoe je terug een eigen inventory kan maken van je wapens, handschoenen enz.. gelijk vroeger dat je direct u wapen kan kiezen met alles erop.

of gaat dat niet meer?

Iemand een goeie uitleg daarover?

• Scrtz
Deefje85 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:21:
Hallo iedereen,

Sinds gisteren ben ik terug beginnen spelen met counterstrike.

Het is nu al zo lang geleden dat ik even moet zoeken hoe je terug een eigen inventory kan maken van je wapens, handschoenen enz.. gelijk vroeger dat je direct u wapen kan kiezen met alles erop.

of gaat dat niet meer?

Iemand een goeie uitleg daarover?
Waar heb je het over? Je zin is nogal onduidelijk

• Deefje85
Scrtz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:52:
[...]

Waar heb je het over? Je zin is nogal onduidelijk
Zou het anders proberen zeggen..

Moet je altijd alles opnieuw kopen als er iedere keer nieuw spelstart? wapens, kevlar, smoke ,... of kan je dat allemaal in één keer kopen ook? voorbeeld: je kies nr 1. direct je sniper, smoke, grenade enz.. in plaats van alles appart te kopen?

Weet even niet duidelijk hoe te omschrijven.
Zit nog met een counterstrike van vroeger in mijn hoofd.

• Scrtz
Deefje85 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:02:
[...]

Zou het anders proberen zeggen..

Moet je altijd alles opnieuw kopen als er iedere keer nieuw spelstart? wapens, kevlar, smoke ,... of kan je dat allemaal in één keer kopen ook? voorbeeld: je kies nr 1. direct je sniper, smoke, grenade enz.. in plaats van alles appart te kopen?

Weet even niet duidelijk hoe te omschrijven.
Zit nog met een counterstrike van vroeger in mijn hoofd.
Oh zo, nu snap ik je haha. Ja je hebt wel binds om alles in een keer te kopen, zou ik even googlen op "csgo buy binds / scripts" dan vind je daar vast en zeker je antwoord op :)

• Deefje85
Scrtz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Oh zo, nu snap ik je haha. Ja je hebt wel binds om alles in een keer te kopen, zou ik even googlen op "csgo buy binds / scripts" dan vind je daar vast en zeker je antwoord op :)
Dank je wel. "binds" was echt de naam vergeten.
Voor de rest is alles nog een beetje het zelfde als vroeger zie ik :P

• SmokingSig
  • Laatst online: 21-11 14:05
Ben ik hier mails aan het opkuisen, kom ik er tegen van Clanbase in 2009. Oh the memories.

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11 11:49
SmokingSig schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:53:
Ben ik hier mails aan het opkuisen, kom ik er tegen van Clanbase in 2009. Oh the memories.
Gefeliciteerd - je bent nu geregistreerd bij ClanBase !

Dat emailbericht dateert bij mij uit 2005.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
pineapple23 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Gefeliciteerd - je bent nu geregistreerd bij ClanBase !

Dat emailbericht dateert bij mij uit 2005.
Awesome, ik baal altijd nog van het feit dat ik in die tijd van email adres ben veranderd, dus ik kan mijn echte registratie tijd niet vinden :( Maar aangezien ik al op CB zat voordat MOH:AA uit kwam zal dat ergens rond 2001 zijn.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zonde dat Clanbase niet meer is inderdaad. Ik heb laatst eens met de waybackmachine over de site gebrowsed. Ook kwam ik nog oude fotos tegen van 15 of 16 jaar geleden op lanparties waar ik destijds was. Moet je je voorstellen dat CS toen net uit was. Pfftt!

Trouwens OPSkins heeft nu 2FA! Je kunt je account dus veilig stellen met two factor auth via authy op je mobiel. Wel fijn als je er dure skins op hebt staan.

EDIT:

Heb mijn profiel gevonden! Ha, aangemaakt toen ik 14 was, in 2000 :') Age: 9 staat er haha, grapje van de clanleader destijds. Omdat ik zo'n broekie was. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uUxa9/91fb47e4ce.png]

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 22-03-2017 14:20 ]

• macciez
Vet :).

Clanbase waren mooie tijden, ik ga m'n account ook eens zoeken.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wil ik een potje MM spelen.

krijg ik de volgende melding : "your internet connection is not reliable to MM servers".

wat is er nu weer aan hand?

Verwijderd

Nickrsd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:09:

krijg ik de volgende melding : "your internet connection is not reliable to MM servers".

ik en een paar anderen ook, even een file verify doen en steam restarten.

• SmokingSig
  • Laatst online: 21-11 14:05
Veel mensen hebben deze week al wat lag gehad. Ze zitten te foefelen met de servers me dunkt.

• Nickrsd

Nickrsd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:02:
[...]

ik en een paar anderen ook, even een file verify doen en steam restarten.
dit heeft voor mij niks geholpen helaas..

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nickrsd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:15:
[...]

dit heeft voor mij niks geholpen helaas..
Gebruik je de Matchmaking Server picker?
Dan kun je nog proberen wat andere servers te enablen, zoals Spain of EU East.

• Nickrsd

Nickrsd

Grotman schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Gebruik je de Matchmaking Server picker?
Dan kun je nog proberen wat andere servers te enablen, zoals Spain of EU East.
ook dat programma werkt niet bij mij, ik wilde dat ooit is installen.. maar hij zegt dat ik niet de juist .netframe 3.5 heb ofzo..

dus ik doe altijd MM origineel.. maar krijg het niet meer werkend, heb al google afgestruind voor een mogelijk fix..

wat een graf spel, vooral valve kan beter 6 meter onder de grond liggen

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30
macciez schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:26:
Vet :).

Clanbase waren mooie tijden, ik ga m'n account ook eens zoeken.
Staat dat nog ergens online dan? Mijn clanbase account is nog uit de UT'99 tijd namelijk haha ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nickrsd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:09:

Had ik gister ook. Restart van de game did the trick for me!

• Nickrsd

Nickrsd

DAMAGE schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Had ik gister ook. Restart van de game did the trick for me!
ik moest steam runnen als administrator.. toen kom ik mm doen.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ze zouden echt een regiovoorkeur in moeten bouwen, en mensen die geschikt zijn tijdens de matchmaking, met ook deze voorkeur, bij elkaar laten spelen in een team. Waar de tegenstander vandaan komt maakt niet uit, en ook niet als je met andere regio's in een team zit (als er niet genoeg geschikten met de voorkeur beschikbaar zijn voor matchmaking). Het is zo vervelend met die russen / turken, en in mindere mate polen.

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2017 13:26 ]

...

• Scrtz
Luxicon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:26:
Ze zouden echt een regiovoorkeur in moeten bouwen, en mensen die geschikt zijn tijdens de matchmaking, met ook deze voorkeur, bij elkaar laten spelen in een team. Waar de tegenstander vandaan komt maakt niet uit, en ook niet als je met andere regio's in een team zit (als er niet genoeg geschikten met de voorkeur beschikbaar zijn voor matchmaking). Het is zo vervelend met die russen / turken, en in mindere mate polen.
je kan je max ping gewoon aanpassen he.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Scrtz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:28:
[...]

je kan je max ping gewoon aanpassen he.
zoveel nut heeft dat ook niet. Als ik em laag zet kom ik alsnog op de Spanje of Noord/East Europa. Zet je hem nog lager dan heb je kans dat je als lobby niet eens een server vind als iemand toevallig net eens een hogere ping heeft.

• Luxicon
Het is natuurlijk een bekend verhaal, maar ik denk dat dit geldt voor de meeste spelers. Mensen willen in een team met mensen waarmee je kunt communiceren. Je zou zeggen dat een regiovoorkeur of zoiets, voor een spel dat erg veel verkocht is en verkoopt, wel toegepast kan worden.

...

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
Luxicon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:55:
Het is natuurlijk een bekend verhaal, maar ik denk dat dit geldt voor de meeste spelers. Mensen willen in een team met mensen waarmee je kunt communiceren. Je zou zeggen dat een regiovoorkeur of zoiets, voor een spel dat erg veel verkocht is en verkoopt, wel toegepast kan worden.
Je hebt hiervoor toch gewoon de public lobby's. Vind het een beetje gezeur op niks af nu.
Als je gewoon Discord joint zijn er altijd mensen online die willen spelen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Joh, van die mensen die lopen zeiken en mauwen heb je overal. Zelfs op ESEA waar je voor moet betalen per maand heb je toxic mensen of grievende mensen. Gewoon inderdaad op de Discord joinen. Daar zijn elke avond wel mensen op zoek naar andere mensen om leuke potten mee te knallen. Ik begrijp volkomen wat je bedoelt hoor.

Ik heb gister ook eindelijk weer een 4 potten kunnen winnen en eentje gelijk gespeeld die ik ook had kunnen winnen. Afgelopen dagen ook veel te maken gehad met mensen die mee willen doen maar disconnecten. Heb zeker 3 potten verloren die ik makkelijk had kunnen winnen maar we met een bot kwamen te zitten. Andere potten erger ik me aan teammates die gewoon in hun eentje gaan lopen pushen en dan dood gaan :( En dat zijn dan mensen met 2000+ uur in de game hé? Daar verwacht je toch wel iets anders van. 6 potjes achter elkaar verloren en géén derank gelukkig :')

Ik ben zelf ook opzoek naar mensen van LE, LEM, Supreme niveau om leuke potten mee te knallen. Ik had voor mijzelf als doel gesteld om dit jaar Global te halen. Wil ik altijd nog eens gehaald hebben :+ Dus als er mensen zijn die dezelfde insteek hebben; let me know!

• Scrtz
DAMAGE schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:25:
Joh, van die mensen die lopen zeiken en mauwen heb je overal. Zelfs op ESEA waar je voor moet betalen per maand heb je toxic mensen of grievende mensen. Gewoon inderdaad op de Discord joinen. Daar zijn elke avond wel mensen op zoek naar andere mensen om leuke potten mee te knallen. Ik begrijp volkomen wat je bedoelt hoor.

Ik heb gister ook eindelijk weer een 4 potten kunnen winnen en eentje gelijk gespeeld die ik ook had kunnen winnen. Afgelopen dagen ook veel te maken gehad met mensen die mee willen doen maar disconnecten. Heb zeker 3 potten verloren die ik makkelijk had kunnen winnen maar we met een bot kwamen te zitten. Andere potten erger ik me aan teammates die gewoon in hun eentje gaan lopen pushen en dan dood gaan :( En dat zijn dan mensen met 2000+ uur in de game hé? Daar verwacht je toch wel iets anders van. 6 potjes achter elkaar verloren en géén derank gelukkig :')

Ik ben zelf ook opzoek naar mensen van LE, LEM, Supreme niveau om leuke potten mee te knallen. Ik had voor mijzelf als doel gesteld om dit jaar Global te halen. Wil ik altijd nog eens gehaald hebben :+ Dus als er mensen zijn die dezelfde insteek hebben; let me know!
Ja precies dat volk hou je ook overal. Het is en blijft een teamgame dus als je geen gezeur wilt, join of vorm dan een team. Als je zelf queu'd met minder dan 5 personen dan moet je ook gewoon accepteren dat je de kans loopt op mensen die weinig of niet willen communiceren.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Ja precies dat volk hou je ook overal. Het is en blijft een teamgame dus als je geen gezeur wilt, join of vorm dan een team. Als je zelf queu'd met minder dan 5 personen dan moet je ook gewoon accepteren dat je de kans loopt op mensen die weinig of niet willen communiceren.
Jup! En erg genoeg; je komt zelden lui tegen die echt leuk kunnen spelen. Gister trouwens wel met drie maatjes geQ'ed en toen kwamen er twee gasten bij die én leuk konden knallen én leuk met ons konden ouwehoeren. Ok, ze stonden wel beide onderaan, maar ze pakten hun killetjes wel op de juiste momenten. En dat is belangrijk! Heb écht gewoon lol gehad. Dat ook belangrijk aan het spelletje.

• Scrtz
DAMAGE schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Jup! En erg genoeg; je komt zelden lui voor die echt leuk kunnen spelen. Gister trouwens wel met drie maatjes geQ'ed en toen kwamen er twee gasten bij die én leuk konden knallen én leuk met ons konden ouwehoeren. Ok, ze stonden wel beide onderaan, maar ze pakten hun killetjes wel op de juiste momenten. En dat is belangrijk! Heb écht gewoon lol gehad. Dat ook belangrijk aan het spelletje.
Uiteindelijk draait het daar allemaal om ja, af en toe vergeet je het wel soms omdat het een competitief spel is :P

• Luxicon
ajaxalex schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Je hebt hiervoor toch gewoon de public lobby's. Vind het een beetje gezeur op niks af nu.
Als je gewoon Discord joint zijn er altijd mensen online die willen spelen.
Oke mister alex. Als ik gewoon 'discord' join is alles opgelost. Goed om te weten.

Dit heeft ook niets met zeiken en toxic te maken, ik kan beter jullie reacties bitter noemen. Jeetje.
Ik speel gewoon voor fun, niks aan de hand, maak je niet druk. Ik heb wel 450 wins dus het is niet alsof ik dit sinds gister speel. Het punt was gewoon dat ik het wel handig zou vinden als er een regiovoorkeur inkomt. Als jullie dat zuur, zeikend en toxic vinden, zou ik zeggen kom uit je schulp en denk niet zo klein.

En ik speel gewoon met plezier random matches. Wat ik aangaf, daarbij zou ik het kunnen waarderen als er een regiovoorkeur komt, die je samen met deze mensen plaatst als teamgenoten. Dus dan heb je alsnog een random team. Lijkt mij niets zuur of toxic aan. O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2017 16:26 ]

...

• Scrtz
Luxicon schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:22:
[...]

Oke mister alex. Als ik gewoon 'discord' join is alles opgelost. Goed om te weten.

Dit heeft ook niets met zeiken en toxic te maken, ik kan beter jullie reacties bitter noemen. Jeetje.
Ik speel gewoon voor fun, niks aan de hand, maak je niet druk. Ik heb wel 450 wins dus het is niet alsof ik dit sinds gister speel. Het punt was gewoon dat ik het wel handig zou vinden als er een regiovoorkeur inkomt. Als jullie dat zuur, zeikend en toxic vinden, zou ik zeggen kom uit je schulp en denk niet zo klein.
Jou reactie nemen we dan ook maar bitter? Maar zonder gein, een regiovoorkeur lost echt niet veel meer op hoor. Het gros van de random Nederlanders waar ik wel eens mee in queue kom zijn geen haar beter dan bijv russen of polen. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon.

• Luxicon
Scrtz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Jou reactie nemen we dan ook maar bitter? Maar zonder gein, een regiovoorkeur lost echt niet veel meer op hoor. Het gros van de random Nederlanders waar ik wel eens mee in queue kom zijn geen haar beter dan bijv russen of polen. Het verschilt gewoon van persoon tot persoon.
Oke, ik was o zo bitter, oh wat was ik boos toen ik dat bericht plaatste ojee... wat was ik woest!!!! :9~
Nee ... dat was niet zo. Ik voelde mij prima en had juist een leuke match achter de rug met goede communicatie. Wat zijn jullie toch goed... jullie hebben gewoon ingebouwde emotie en gedachtenmeters in jullie pc ingebouwd om iedereen op de wereld uit te lezen. Heel knap! _/-\o_

Nee, zonder gein.. maar ik heb random echt leuke matches, maar door de taalbarriere is het wel vaker niet goed mogelijk als team te spelen.. denk door de russische en turkse taal voornamelijk. Verder zeg ik niet dat ik alles daarom maar een grote rotzooi vind, troep. Toxic poepspel. Nee..... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2017 16:30 ]

...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jeetje wat een verhaal haha. Als je graag met randoms speelt dan kun je niet anders dan accepteren dat er toxic lui bij zitten. Een regio selectie gaat je daar niet bij helpen. That's all.

• Scrtz
quote: Valve update 24-3-2017
[GAMEPLAY]
– Revolver and Negev have been removed from Competitive Matchmaking as they undergo substantial revision.
– Revolver:
— Firing delay significantly reduced
– Negev:
— New attributes to promote suppressive fire.
— Reduced price.
— New sounds that dynamically indicate weapon accuracy.
[MISC]
– Added ability to add friends using CS:GO friend codes.
– Added recent teammates and invites UI on the main menu.
– GOTV connections will now use SDR in most of the regions.
– Fixed missing texture on Huntsman Knife | Ultraviolet
– Added convar mp_items_prohibited which takes a comma-delimited list of weapon definition indices to prohibit from purchase on the server.
– Lowered volume of ambient sound in de_vertigo to match ambient volume of other maps.
– Fixed several OSX graphics crashes related to running out of vertex shader constants.
– Fixed a game crash related to game stats.
[MAPS]
Canals:
– fixed more pixelwalk spots & places where bomb could get stuck
– fixed sticky clip brush at B
– fixed Z-fighting railing at bridge
– fixed visible nodraw underneath a bridge
– improved clipping under T side bridges
– fixed Z-fighting below CT arches
– adjusted courtyard statues and stairs for better movement
– fixed various fade distance issues
– widened B site and palace doors
– aligned palace windows better
– fixed floating clothesline
– adjusted pecklesteiner
– fixed missing texture at back alley
– removed clip from garden lamp post because it’s at jumping height
– prevented planting bomb on railing at A
– removed lamp posts between A and CT spawn

• Deefje85
Scrtz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Van persoon tot persoon en zo is dat bij alles.
Je kan tegen je verlies of je kan er niet tegen, je speel voor plezier of je wil 100% spelen zonder plezier dan kan je wel een problemen hebben met andere spelers.

Dit is altijd zo al geweest eigenlijk :P

Ik speel voor het plezier en krijg wel toffe spelers die een beetje op de zelfde golf lengte zitten. :*)

• Deefje85
Waar kan ik jullie eigenlijk vinden om misschien eens een potje samen te doen?
Ben wel een speler die speel voor het plezier.

• Scrtz
Deefje85 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:16:
Waar kan ik jullie eigenlijk vinden om misschien eens een potje samen te doen?
Ben wel een speler die speel voor het plezier.
Ze hebben een discord kanaal tegenwoordig, zal wss wel in de startpost staan.

• Deefje85
Scrtz schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:31:
[...]

Ze hebben een discord kanaal tegenwoordig, zal wss wel in de startpost staan.
Ga nog eens kijken dan. Zal er waarschijnlijk overgelezen hebben dan. denk ik

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-11 10:57
Deefje85 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Ga nog eens kijken dan. Zal er waarschijnlijk overgelezen hebben dan. denk ik
Ik heb m hier voor je: https://discordapp.com/invite/2BfH5Yg

• Deefje85
Dank je wel. Had hem ondertussen ook al gevonden.
Beschik nog niet over een koptelefoon.

Je kan mij ander gewoon vinden op steam: Jarhead :)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:51
Het enige issue wat ik de laatste tijd vaak heb is dat ik late night Q en solo Q speel.
Dan krijg je vervolgens 4 man premades, die vervolgens ;
1 : Gewoon niet communiceren want waarschijnlijk met zen 4en op TS3 zitten
2 : Sommige van deze premades het leuk vinden de 5e solo Q speler te kicken aan het eind van de game
3 : Mensen die wel willen babbelen/callen maar gewoon in een compleet random taal die niemand verstaat waardoor je er nog altijd niets aan hebt.

Overdag & 's avonds Q ik wel met mensen en heb ik er veel minder last van. Maar ik speel ook geregeld om 2-3 uur 's nachts en dan heb ik niet heel vaak mensen van mijn rank die willen spelen.

• Deefje85
rolandos582 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:16:
Het enige issue wat ik de laatste tijd vaak heb is dat ik late night Q en solo Q speel.
Dan krijg je vervolgens 4 man premades, die vervolgens ;
1 : Gewoon niet communiceren want waarschijnlijk met zen 4en op TS3 zitten
2 : Sommige van deze premades het leuk vinden de 5e solo Q speler te kicken aan het eind van de game
3 : Mensen die wel willen babbelen/callen maar gewoon in een compleet random taal die niemand verstaat waardoor je er nog altijd niets aan hebt.

Overdag & 's avonds Q ik wel met mensen en heb ik er veel minder last van. Maar ik speel ook geregeld om 2-3 uur 's nachts en dan heb ik niet heel vaak mensen van mijn rank die willen spelen.
Denk dat je daar spijtig genoegd weinig kan aandoen.
Als je eenmaal premades spelers krijg dan heb je er spijtig genoegd die het altijd leuk vinden om mensen te kicken.

Ik zelf heb er ook een hekel aan als ze tijdens het spel constant lopen te praten, zekers als je iemand bent die goed op geluid speelt :)

teamworking is voor veel spelers lastig iets.. :P

Ben zelf nog aan het kijken of ik ze niet kan muten tijdens de game :*)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:51
Deefje85 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:34:
[...]

Denk dat je daar spijtig genoegd weinig kan aandoen.
Als je eenmaal premades spelers krijg dan heb je er spijtig genoegd die het altijd leuk vinden om mensen te kicken.

Ik zelf heb er ook een hekel aan als ze tijdens het spel constant lopen te praten, zekers als je iemand bent die goed op geluid speelt :)

teamworking is voor veel spelers lastig iets.. :P

Ben zelf nog aan het kijken of ik ze niet kan muten tijdens de game :*)
Je kan ze gewoon apart muten of voice enable 0 of 1 maar dan mis je soms ook weer die intel

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Noobvraag, maar sinds een dag of 3 speel ik nu CS:GO.
Ik ben Level 4 ondertussen (jaja), maar de community is niet heel vriendelijk als het op hulp aan komt.

Heeft iemand enig idee of uitleg hoe ik ook een cool mes of een geskinde gun kan krijgen :)?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1 ... 51 ... 71 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.