Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lmao. Dit kan al super lang, maar er zijn maar weinig mensen die er gebruik van maken. Iemand heeft nu een botnetwerk aan het werk gezet om dit te spammen in elke open lobby die hij kan vinden.

Beetje triest, als je het spel kut vind ga dan lekker niet spelen ofzo, maar val anderen er niet mee lastig.
Daarnaast bereik je hier 0,niks mee, als of VALVe nu opeens vet bang word. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er gebeurd ook weer eens rare shit in de production room van NA, fucking stream+server alles plat bij dreamhack las vegas.

Wanneer leren ze het nou eens, hou die events in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

mijn bet ligt nog on point! De laatste pot wint Navi toch van Faze? dammn

Deze game van NiP kost mij een paar jaar van mijn leven ;(

NA stream idd pfffff

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 18-02-2017 02:14 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou hoppa betje in the pocket flawless voorspelling! De safari mesh knife is binnen :') kijken of we een betere bij elkaar kunnen sprokkelen!

Waren wel billenknijpertjes hoor damn. Spannende twee laatste matches.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie video over crosshair placement van mijn main man Launders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:26:
[video]

Zag 'm ook op Reddit, wat een geweldige video. Plus Launders heeft de beste stem van heel YouTube voor serieuze video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Zag 'm ook op Reddit, wat een geweldige video. Plus Launders heeft de beste stem van heel YouTube voor serieuze video's.
Ja, heeft enorm goed uitgepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
[video]

7k+ karma ez

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heeft ook goed uitgepakt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die finale ook pas om 3 uur vannacht, zo vervelend die Amerikaanse tijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

[video]

Vrijdag op een potje Cache ging ik best lekker, 20 frags in de eerste 9 tot 10 rondes, T side. Ik rende gewoon in het begin naar mid en kwam zonder flashbang naar buiten. Nu ik deze video zie, begrijp ik beter waarom ik zoveel instant headshots gaf, ik zat A, op het goede hoofdniveau en B, ik stapte met inderdaad vrij veel marge naar buiten. Flicks zag ik niet terug, omdat ik gewoon al wat meer marge had genomen en het verbeterde mijn spel bizar veel.

Zeker aanrader om dit veel te oefenen, top video :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Crosshair placement is inderdaad een van de belangrijkste onderdelen van CSGO. Eigenlijk in elke shooter wel, maar met name natuurlijk CSGO. Ik heb ook zoveel kills gemaakt doordat ik de timing en de crosshair placement on point heb.

Wat een bere pot trouwens gister. SK tegen VP. Nadat VP had gewonnen had ik er gewoon hoofdpijn van van de spanning. SK hit zulke insane shots telkens maar weer. Met USP's, met UMP's. Met rifles. Alsof ze precies weten waar de enemy is. Ze weten precies waar welke play te kunnen maken en komen er mee weg. Is echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:17:
Crosshair placement is inderdaad een van de belangrijkste onderdelen van CSGO. Eigenlijk in elke shooter wel, maar met name natuurlijk CSGO. Ik heb ook zoveel kills gemaakt doordat ik de timing en de crosshair placement on point heb.

Wat een bere pot trouwens gister. SK tegen VP. Nadat VP had gewonnen had ik er gewoon hoofdpijn van van de spanning. SK hit zulke insane shots telkens maar weer. Met USP's, met UMP's. Met rifles. Alsof ze precies weten waar de enemy is. Ze weten precies waar welke play te kunnen maken en komen er mee weg. Is echt bizar.
Heb je die match nog liggen kijken ja? Ik werd wakker en had 28 min daarvoor een melding van thescore esports dat VP gewonnen had :P

Astralis wel weer flink op hun plek gezet, welgeteld 2 weken volgehouden als de 'nummer 1', overhyped team in mijn ogen. De echte toppers blijven gewoon VP, SK en het vroegere fnatic, dat zijn de teams die in elke situatie, hoe nadelig die ook is toch comebacks kunnen realiseren. Zoiets zie ik Astralis bij verre niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:06:
[...]

Heb je die match nog liggen kijken ja? Ik werd wakker en had 28 min daarvoor een melding van thescore esports dat VP gewonnen had :P

Astralis wel weer flink op hun plek gezet, welgeteld 2 weken volgehouden als de 'nummer 1', overhyped team in mijn ogen. De echte toppers blijven gewoon VP, SK en het vroegere fnatic, dat zijn de teams die in elke situatie, hoe nadelig die ook is toch comebacks kunnen realiseren. Zoiets zie ik Astralis bij verre niet doe.
Ja. Slechts een paar uurtjes slaap gehad :') Maar ik had een bats geld op VP gezet. Odds waren wel lekker toen ze Cobble verloren. Flip knife my friend is incomming! En inderdaad, Astralis even 2 weekjes beste team van de wereld. Gewoon keihard gecrushed door VP.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat VP zou winnen van SK. Ik had het wel gehoopt maar wat hitten die gasten insane shit dat is toch niet meer normaal? VP had ook een paar memorabelen momenten: Snax AWP clutch. Snax molotov clutch op train. Die force buy op mirage tegen het einde. Daarmee trokken ze het weer naar hun kant, SK was redelijk broke daarna. Twee forces die goed uitpakten op het einde waardoor ze de win pakten. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Trouwens iets anders! Hoe denken jullie dat de UMP generfed gaat worden? Ik denk zelf dat ze er niet heel veel aan veranderen. Wellicht dat ze hem duurder maken en de reward iets lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Ja. Slechts een paar uurtjes slaap gehad :') Maar ik had een bats geld op VP gezet. Odds waren wel lekker toen ze Cobble verloren. Flip knife my friend is incomming! En inderdaad, Astralis even 2 weekjes beste team van de wereld. Gewoon keihard gecrushed door VP.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat VP zou winnen van SK. Ik had het wel gehoopt maar wat hitten die gasten insane shit dat is toch niet meer normaal? VP had ook een paar memorabelen momenten: Snax AWP clutch. Snax molotov clutch op train. Die force buy op mirage tegen het einde. Daarmee trokken ze het weer naar hun kant, SK was redelijk broke daarna. Twee forces die goed uitpakten op het einde waardoor ze de win pakten. Damn.
Ik vond sowieso al dat Astralis een 'makkelijke' major had, superveel teams waarvan al bekend was dat ze van lineup gingen changen en SK met een invaller.
DAMAGE schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:28:
Trouwens iets anders! Hoe denken jullie dat de UMP generfed gaat worden? Ik denk zelf dat ze er niet heel veel aan veranderen. Wellicht dat ze hem duurder maken en de reward iets lager?
Wss duurder vooral ja, zeker als je kijkt naar de overige SMG's die toch al snel stukken prijziger zijn zal de UMP denk ik ook richting 1500-1700 gaan, MP7 kost ook gewoon 1700 bijvoorbeeld. Het killt op dit moment eigenlijk het hele geldsysteem van CSGO en het kopen van een famas/galil is totaal niet meer te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Scrtz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:06:
[...]

Zie https://www.twitch.tv/videos/123272290 vanaf 8:26:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja I know maar ik vind de spanning er altijd af als ik de uitslag toch al weet haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:05:
[...]

Ja I know maar ik vind de spanning er altijd af als ik de uitslag toch al weet haha :P
Ik was in mn stoel in slaap gevallen halverwege de derde map. S'ochtends op reddit moeten lezen dat VP won _/-\o_

Edit:
Vind trouwens dat hele 'ump is vet op' lang niet zo vervelend als de pistols.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:48:
[...]
Edit:
Vind trouwens dat hele 'ump is vet op' lang niet zo vervelend als de pistols.
Helemaal mee eens. Misschien ben ik 'raar' met mijn wensen voor pistol aanpassingen maar het liefst zou ik zoiets zien:
- USP meer kogels, true de glock is veeeel minder accuraat e.d. maar die heeft HEUL veel kogels meer
- Tec-9... tjah... damage, magazine, accuracy nerf?
- five-seven, misschien wat minder damage en minder ammo per magazijn

De UMP zie ik inderdaad ook wel wat duurder worden met wat minder hoge kill reward. Ik merk dat ik de laatste tijd amper Famas of Galil koop. Een Famas kost net zoveel als UMP+full armor en dan zou je bijna nog en flash er bij kunnen kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

karimmm schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:40:
[...]

Ah ik kwam recentelijk nog iets tegen: http://www.simpleradar.com/. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus weet niet of het wel werkt :P
Leuk, maar euh... Ik speel voornamelijk FaceIT en ESEA. Ik heb vernomen dat dit daar verboden is?
Mijn grootste probleem in CS:GO is het goed lezen van de radar. Dit zou voor mij een echt plus plunt zijn, maar ik wil niet tegen de regels van FaceIT of ESEA in gaan spelen...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Helemaal mee eens. Misschien ben ik 'raar' met mijn wensen voor pistol aanpassingen maar het liefst zou ik zoiets zien:
- USP meer kogels, true de glock is veeeel minder accuraat e.d. maar die heeft HEUL veel kogels meer
Oneens, je hebt met de USP nooit meer dan 5 kogels nodig :+
- Tec-9... tjah... damage, magazine, accuracy nerf?
- five-seven, misschien wat minder damage en minder ammo per magazijn
Damage sowieso, aantal kogels is dikke whatever. Dit moet ook gewoon kloppen met hoe de wapens in het echt zijn, me dunkt.
De UMP zie ik inderdaad ook wel wat duurder worden met wat minder hoge kill reward. Ik merk dat ik de laatste tijd amper Famas of Galil koop. Een Famas kost net zoveel als UMP+full armor en dan zou je bijna nog en flash er bij kunnen kopen 8)7
Tsja, weet je, de UMP zit al precies op deze manier in het spel voor ik weet niet hoe lang, en pas onlangs is de meta veranderd waardoor iedereen UMP buys doet. 't wapen is duurder ben ik prima voor, een kleine 1500-2000 is goed, maar de kill reward, de spray, de damage of wat dan ook mag van mij prima blijven.

Tegenover een AK win je het niet met de ump, en dat is ook niet waar die voor word gebruikt. Hoogstens halen ze wat running accuracy weg, maar dat mag van mij wel bij elk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Leuk, maar euh... Ik speel voornamelijk FaceIT en ESEA. Ik heb vernomen dat dit daar verboden is?
Mijn grootste probleem in CS:GO is het goed lezen van de radar. Dit zou voor mij een echt plus plunt zijn, maar ik wil niet tegen de regels van FaceIT of ESEA in gaan spelen...
Idd niet gebruiken op 3rd party pug services, maar je kan wel gewoon even kloten met je radar settings. Als je moeite hebt met je locatie vinden kan ik je aanraden 'm iets uit te zoomen, Rotatie uit te zetten (noord blijft bovenin) kan je helpen. Ik weet persoonlijk wel waar ik naar toe kijk, en ik kan door geen rotatie in een oog opslag zien waar mn teammates zitten zonder eerst te moeten nadenken over de layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:27:
[...]

Oneens, je hebt met de USP nooit meer dan 5 kogels nodig :+
Yeah, ik verwacht ook niet dat het een populaire mening is ;) Ik snap dat hij zo accuraat is dat je niet al te veel kogels heb, maar in vergelijking tot andere pistols vind ik de balance beetje krom. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)
Damage sowieso, aantal kogels is dikke whatever. Dit moet ook gewoon kloppen met hoe de wapens in het echt zijn, me dunkt.
Ja en nee, CS:GO is geen realistisch spel imo. Ik snap dat ze 'echte' wapens en de formats van deze wapens willen gebruiken, maar met bijvoorbeeld de tec/five-seven kan je sprayed een hoek omrennen en gewoon rustig blijven schieten. Voornamelijk vanwege dit zie ik graag een nerf in kogels/lopende accuracy
Tsja, weet je, de UMP zit al precies op deze manier in het spel voor ik weet niet hoe lang, en pas onlangs is de meta veranderd waardoor iedereen UMP buys doet. 't wapen is duurder ben ik prima voor, een kleine 1500-2000 is goed, maar de kill reward, de spray, de damage of wat dan ook mag van mij prima blijven.

Tegenover een AK win je het niet met de ump, en dat is ook niet waar die voor word gebruikt. Hoogstens halen ze wat running accuracy weg, maar dat mag van mij wel bij elk wapen.
Helemaal mee eens, ik heb 1400 uur in de game, speelde wel eens met UMP maar hij is idd nu wat meer 'gehyped'. De damage e.d. is zeker prima, hoeft zeker niet veranderd te worden. Kill reward misschien ieeeetsje omlaag (al maakt mij dat weinig uit) maar de kosten van zo'n ding zijn gewoon te laag eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet genoeg kogels in de USP kan vinden is er trouwens al een oplossing voor je, namelijk de p2000. Speel er zelf ook mee, stuk beter dan met de usp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:33:
Als je niet genoeg kogels in de USP kan vinden is er trouwens al een oplossing voor je, namelijk de p2000. Speel er zelf ook mee, stuk beter dan met de usp.
Silenced is erg fijn als je gerushed wordt in een pistol round en je staat lekker in een hoekje mensen rustig weg te tikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Silenced is erg fijn als je gerushed wordt in een pistol round en je staat lekker in een hoekje mensen rustig weg te tikken :+
Dan niet zeuren over het aantal kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:36:
[...]
Dan niet zeuren over het aantal kogels.
Ik zeur niet, ik geef alleen aan dat ik de hoeveelheid kogels t.o.v. andere pistols nogal krom vind, wat ook tamelijk logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:47:
[...]

Ik zeur niet, ik geef alleen aan dat ik de hoeveelheid kogels t.o.v. andere pistols nogal krom vind, wat ook tamelijk logisch is.
Ja maar dat is dus niet zo'n probleem want er is een p2000. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Ja maar dat is dus niet zo'n probleem want er is een p2000. 8)7
:F Laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat jij het concept van balancing nog niet helemaal snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:56:
[...]

Denk dat jij het concept van balancing nog niet helemaal snapt.
Denk dat jij mijn comment überhaupt niet begrijp als jij als oplossing voor 'weinig bullets in USP' mij gaat aanraden om een P2000 te gaan gebruiken... USP 1 magazine meer geven, verpest niet de hele balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:59:
[...]

Denk dat jij mijn comment überhaupt niet begrijp als jij als oplossing voor 'weinig bullets in USP' mij gaat aanraden om een P2000 te gaan gebruiken... USP 1 magazine meer geven, verpest niet de hele balance.
Denk dat jij het concept van balancing nog steeds niet begrijpt.
Daarnaast ken ik vrijwel niemand die consequent door zn usp kogels heen gaat dus ik denk dat je gewoon beter moet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:04:
[...]
Denk dat jij het concept van balancing nog steeds niet begrijpt.
Daarnaast ken ik vrijwel niemand die consequent door zn usp kogels heen gaat dus ik denk dat je gewoon beter moet mikken.
Aaaah, dus jij denkt dat 144kogels in een Tec-9 wel een prima balance is t.o.v. andere pistol, gotya.

Het is leuk dat jij bijna niemand kent die consequent door zn USP kogels heengaat, ik namelijk ook niet. Geef dat voor de rest ook nergens aan, maar het is fijn dat jij jouw eigen conclusies blijft trekken ;)

Ik geef aan dat het t.o.v. de andere pistols niet helemaal klopt, maar jij bent duidelijk niet de geschikte persoon om hier normaal over te kunnen discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Aaaah, dus jij denkt dat 144kogels in een Tec-9 wel een prima balance is t.o.v. andere pistol, gotya.

Het is leuk dat jij bijna niemand kent die consequent door zn USP kogels heengaat, ik namelijk ook niet. Geef dat voor de rest ook nergens aan, maar het is fijn dat jij jouw eigen conclusies blijft trekken ;)

Ik geef aan dat het t.o.v. de andere pistols niet helemaal klopt, maar jij bent duidelijk niet de geschikte persoon om hier normaal over te kunnen discussiëren.
Ik begrijp je punt wel, en op papier lijkt het niet gebalanceerd. Maar wat er aan deze vergelijking niet gebalanceerd is is het aantal kogels in de tec, en niet de USP.

Nou kunnen ze twee dingen doen, of de tec de kloten in nerfen, of de andere pistols buffen. Je snapt zelf ook wel dat nog meer buffs niks goeds met zich meebrengen, dus blijft over dat de tec generfd moet worden.

Glock heeft meer kogels omdat: geen 1 shot headshot na bepaalde afstand, waar USP vrijwel altijd 1s/hs is, en er geen tweede pistol is voor de T's.

Zie het zo, je kan kiezen voor de tec9/fiveseven, of een CZ. De CZ is op het moment wel echt underpowered qua laadtijd en kogels, maar nog steeds verkiezen een hoop spelers dit wapen over de fiveseven vanwege de gekke firerate.

De USP valt in diezelfe catagorie, je kan altijd de p2000 nemen, die net zo accuraat is, net zoveel damage doet, hogere first bullet accuracy heeft, meer kogels en geen silencer.
Of je wil graag met silencer spelen, dus kies je de USP. Daarvoor lever je wat kogels in, maar die keuze maak je vooraf.
edit: en volgens mij heeft de usp een hogere running accuracy, iig op het eerste schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:15:
[...]

Ik begrijp je punt wel, en op papier lijkt het niet gebalanceerd. Maar wat er aan deze vergelijking niet gebalanceerd is is het aantal kogels in de tec, en niet de USP.

Nou kunnen ze twee dingen doen, of de tec de kloten in nerfen, of de andere pistols buffen. Je snapt zelf ook wel dat nog meer buffs niks goeds met zich meebrengen, dus blijft over dat de tec generfd moet worden.

Glock heeft meer kogels omdat: geen 1 shot headshot na bepaalde afstand, waar USP vrijwel altijd 1s/hs is, en er geen tweede pistol is voor de T's.

Zie het zo, je kan kiezen voor de tec9/fiveseven, of een CZ. De CZ is op het moment wel echt underpowered qua laadtijd en kogels, maar nog steeds verkiezen een hoop spelers dit wapen over de fiveseven vanwege de gekke firerate.

De USP valt in diezelfe catagorie, je kan altijd de p2000 nemen, die net zo accuraat is, net zoveel damage doet, hogere first bullet accuracy heeft, meer kogels en geen silencer.
Of je wil graag met silencer spelen, dus kies je de USP. Daarvoor lever je wat kogels in, maar die keuze maak je vooraf.
Prima, dit is tenminste een normale niet-kinderachtige reactie en kan ik ook normaal op reageren.

Eens, de p2000 is een prima pistol, net zoveel damage, 1m meer accurate range en iets slechtere recoil control. Echter, hij heeft wel 2x zoveel kogels dan een USP. Ik bedoel dus, voor eigenlijk 'alleen' de silencer en iets meer recoil control, lever je dus de helft van je kogels in.

Als je door je kogels heenjast en niets overhoudt, slordig idd, maar het komt voor dat je wat meer tapt, omdat je bijv. 1 v 3 bezig bent. Snel om een hoekje kogeltje hier en daar jagen, 'supressen' en prefiren, dan ga je er snel doorheen.

Dit doe je natuurlijk zo min mogelijk, maar het helpt wel met wat clutches, tot je dus met een leeg pistol staat en op zoek moet gaan naar een andere.

Balance is zeker een moeilijk iets, CSGO gaat ook alweer tijdje mee en zelfs dan klopt de balance niet altijd helemaal. Ik zou graag wat tests zien bij matches waar bijvoorbeeld dan een keer een magazijn bij USP meer wordt gebruikt, wat minder Glock kogels zijn, een tec-9 wat generfed wordt of iets anders, om te kijken wat nu de daadwerkelijke impact ervan zal zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:32:
[...]

Yeah, ik verwacht ook niet dat het een populaire mening is ;) Ik snap dat hij zo accuraat is dat je niet al te veel kogels heb, maar in vergelijking tot andere pistols vind ik de balance beetje krom. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

[...]

Ja en nee, CS:GO is geen realistisch spel imo. Ik snap dat ze 'echte' wapens en de formats van deze wapens willen gebruiken, maar met bijvoorbeeld de tec/five-seven kan je sprayed een hoek omrennen en gewoon rustig blijven schieten. Voornamelijk vanwege dit zie ik graag een nerf in kogels/lopende accuracy

[...]

Helemaal mee eens, ik heb 1400 uur in de game, speelde wel eens met UMP maar hij is idd nu wat meer 'gehyped'. De damage e.d. is zeker prima, hoeft zeker niet veranderd te worden. Kill reward misschien ieeeetsje omlaag (al maakt mij dat weinig uit) maar de kosten van zo'n ding zijn gewoon te laag eigenlijk
De USP is meer dan sterk genoeg, dat jij er niet mee kunt aimen blijkbaar en 5 kogels nodig hebt voor een target, daar heeft iemand die wel kan aimen maar 1 schot nodig om een insta heady te schieten in een pistolround, ook op long range. OP genoeg dus.

Ik ben het deels met je eens, ja het is geen realistisch spel maar nee 8-9 hits op iemand is ook weer een beetje overdreven.

De damage van UMP is prima, de killreward ook (rest heeft ook 300%) maar de aankoopprijs is veels te laag op dit moment.

Ik heb 3.1k uur in CSGO en zo'n 10-15k in cs 1.6 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:31:
[...]

Als je door je kogels heenjast en niets overhoudt, slordig idd, maar het komt voor dat je wat meer tapt, omdat je bijv. 1 v 3 bezig bent. Snel om een hoekje kogeltje hier en daar jagen, 'supressen' en prefiren, dan ga je er snel doorheen.
Dan speel je verkeerd. Daar is dus die p2000 voor. Sowieso een beetje nutteloos om met een supressor te prefiren en 'supressen' want dan zit je de hele tijd je positie weg te geven 8)7

Nogmaals; ik snap je punt, ik ben het zelfs met je eens. Maar in de tussentijd is de usp wel het minste probleem in cs:go, en zoals ik de hele tijd doe/probeer, prima te verklaren.
Balance is zeker een moeilijk iets, CSGO gaat ook alweer tijdje mee en zelfs dan klopt de balance niet altijd helemaal. Ik zou graag wat tests zien bij matches waar bijvoorbeeld dan een keer een magazijn bij USP meer wordt gebruikt, wat minder Glock kogels zijn, een tec-9 wat generfed wordt of iets anders, om te kijken wat nu de daadwerkelijke impact ervan zal zijn
De pros hebben geen tijd voor dit soort shit.
Ook is al gebleken dat VALVe helemaal niet open staat voor dit soort open tests.
Wel zijn er mods die dit soort dingen proberen, zoals sloth squadrons weapon mod. Helaas gebruikt haast niemand dit en gaat VALVe hier ook nooit echt aandacht aan besteden.

tl:dr van mijn hele verhaal tot nu:
Er is een hoop te fixen aan cs:go, met name de pistols, maar niet in de vorm van een buff.
Scrtz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:37:
[...]

De USP is meer dan sterk genoeg, dat jij er niet mee kunt aimen blijkbaar en 5 kogels nodig hebt voor een target, daar heeft iemand die wel kan aimen maar 1 schot nodig om een insta heady te schieten in een pistolround, ook op long range. OP genoeg dus.

Ik ben het deels met je eens, ja het is geen realistisch spel maar nee 8-9 hits op iemand is ook weer een beetje overdreven.

De damage van UMP is prima, de killreward ook (rest heeft ook 300%) maar de aankoopprijs is veels te laag op dit moment.

Eens.

Realistische spellen zijn helemaal niet leuk.

Opschepper.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Scrtz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:37:
[...]

Zucht, ik weet niet hoe vaak ik moet aangeven en waar jij op baseert dat mijn aim slecht is, geen idee, maar ik geef mijn mening nu niet op basis van aim, maar puur op de verdeling an kogels per pistol. Het is gewoon niet logisch dat de een 144 heeft en de ander 36, ondanks de damage e.d., thats it.

@UMP gebeuren, eens. Wapen is prima, killreward ben ik neutraal over, aankoopprijs is flink te laag idd
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Dan speel je verkeerd. Daar is dus die p2000 voor. Sowieso een beetje nutteloos om met een supressor te prefiren en 'supressen' want dan zit je de hele tijd je positie weg te geven 8)7

Nogmaals; ik snap je punt, ik ben het zelfs met je eens. Maar in de tussentijd is de usp wel het minste probleem in cs:go, en zoals ik de hele tijd doe/probeer, prima te verklaren.
Ja, ik ga ook niet heel de tijd rondrennen en dat soort dingen doen, komt niet vaak voor. In eerste instantie sneak je natuurlijk gewoon, heb het alleen over situaties met weinig tijd en waar je positie bekend is, dan wil het nog wel eens helpen om te pre-firen om zo'n clutch te winnen.
De pros hebben geen tijd voor dit soort shit.
Ook is al gebleken dat VALVe helemaal niet open staat voor dit soort open tests.
Wel zijn er mods die dit soort dingen proberen, zoals sloth squadrons weapon mod. Helaas gebruikt haast niemand dit en gaat VALVe hier ook nooit echt aandacht aan besteden.

tl:dr van mijn hele verhaal tot nu:
Er is een hoop te fixen aan cs:go, met name de pistols, maar niet in de vorm van een buff.
Nee er zijn idd genoeg andere dingen die prioriteit hebben en bij pro's testen hoeft ook niet van mij. Wat mij betreft league's lager of in een bepaalde test omgeving met wat hoger rankende spelers, zou misschien al een interessant beeld kunnen schetsen.

[ Voor 40% gewijzigd door MisterChaoSs op 21-02-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ipv de USP meer kogels te geven moet de rest er minder voor terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:45:
Ja, maar ipv de USP meer kogels te geven moet de rest er minder voor terug krijgen.
Ook prima, ging mij idd ook alleen om de verhouding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:47:
[...]

Ook prima, ging mij idd ook alleen om de verhouding ;)
Ja glock 20 maar schiet stuk minder recht, USP 12 maar schiet veel rechter? Ik snap je probleem niet, de verhoudingen worden prima verantwoord met andere voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Scrtz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Ja glock 20 maar schiet stuk minder recht, USP 12 maar schiet veel rechter? Ik snap je probleem niet, de verhoudingen worden prima verantwoord met andere voor en nadelen.
Ik heb het niet over het magazijn zelf, maar over de hoeveelheid kogels in totaal. Eens dat de Glock meer kogels mag hebben, zeker het dubbele. De Glock heeft echter nu 4x zoveel kogels als een USP, dat vind ik gewoon beetje scheef. Zoals ik al zei, geen populaire mening, maar verhoudingsgewijs klopt dat in mijn ogen gewoon niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:00:
[...]

Ik heb het niet over het magazijn zelf, maar over de hoeveelheid kogels in totaal. Eens dat de Glock meer kogels mag hebben, zeker het dubbele. De Glock heeft echter nu 4x zoveel kogels als een USP, dat vind ik gewoon beetje scheef. Zoals ik al zei, geen populaire mening, maar verhoudingsgewijs klopt dat in mijn ogen gewoon niet helemaal
Ah op die fiets, excuses ik heb je verkeerd begrepen. Ja die verhoudingen heb ik idd ook nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:39
Ik speel CS:GO niet (vroeger wel 1.6/source) maar vind het altijd geweldig om matchen te kijken. Dus ESL tournooi of zoals afgelopen weekend dreamhacks kijk ik dan wel (uitgesteld door tijdsverschil).

De tactiek en de comebacks die teams hanteren zijn altijd spannend. Wat Taz in de finale op Mirage uit zijn geweer tovert :+ is gewoon awesome om te kijken en draait heel de match weer om.
Voor een leek zoals ik is de live comment ook gewoon leuk, geen idee of ze het goed doen maar kan het meestal wel allemaal volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Idd niet gebruiken op 3rd party pug services, maar je kan wel gewoon even kloten met je radar settings. Als je moeite hebt met je locatie vinden kan ik je aanraden 'm iets uit te zoomen, Rotatie uit te zetten (noord blijft bovenin) kan je helpen. Ik weet persoonlijk wel waar ik naar toe kijk, en ik kan door geen rotatie in een oog opslag zien waar mn teammates zitten zonder eerst te moeten nadenken over de layout.
Nog geen last van gehad op FaceIT in ieder geval, heb alle simpleradar maps ingeladen.

Edit:

https://www.reddit.com/r/...nned_on_faceit_for_using/

Is gewoon toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Insehh op 21-02-2017 14:06 ]

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insehh schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Nog geen last van gehad op FaceIT in ieder geval, heb alle simpleradar maps ingeladen.

Edit:

https://www.reddit.com/r/...nned_on_faceit_for_using/

Is gewoon toegestaan.
oh. ESL en ESEA staan 't iig niet toe voor zover ik kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Als je op het juist ritme schiet met die Glock dan zul je zien dat hij best wel recht kan schieten. Pistol round met GLAAAWWKSS is best lachen! Zo lang je inderdaad maar redelijk close kunt komen. DMG is wel echt poor op de glock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Als je op het juist ritme schiet met die Glock dan zul je zien dat hij best wel recht kan schieten. Pistol round met GLAAAWWKSS is best lachen! Zo lang je inderdaad maar redelijk close kunt komen. DMG is wel echt poor op de glock :(
Ja I know hij schiet vrij recht, maar afaik is een heady op relatief mid/long range ook geen 1 shot 1 kill, het is iig stukken lastiger dan met een USP, en je gaat met de glock toch een stuk sneller te snel schieten haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Glawks doen prima damage :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hahaha lekker man! Op het einde die AWP met BIEM! Zo heet mijn AWP Boom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:10:
[...]

Hahaha lekker man! Op het einde die AWP met BIEM! Zo heet mijn AWP Boom :')
Ja was wel een leuk potje. Volgens mij op LE/LEM.

Ik had m eigenlijk alleen opgenomen voor die glock clip maar dit zat in de rest van de 5 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Hallo,

Zag hier vandaag iemand anders het ook zeggen.

Speel zelf geen(nog niet) CS:GO maar in verleden wel CS:S en 1.6 gespeeld.
Heb de laatse major en dreamhack een beetje gevolgd en vind het wel intressant.
Is het nu echt zo dat fnatic de laatste tijd een beetje aan het afzwakken zijn en dat VP hun oude status terug beginnen te krijgen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:43:
Hallo,

Zag hier vandaag iemand anders het ook zeggen.

Speel zelf geen(nog niet) CS:GO maar in verleden wel CS:S en 1.6 gespeeld.
Heb de laatse major en dreamhack een beetje gevolgd en vind het wel intressant.
Is het nu echt zo dat fnatic de laatste tijd een beetje aan het afzwakken zijn en dat VP hun oude status terug beginnen te krijgen.
http://www.hltv.org/ranking/teams/2017/february/20/
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat ik veel interessanter vind is hoe goed SK is geworden binnen no-time. Ben ik de enige die dat zo ervaart? Als je kijkt naar de finale van Dreamhack Masters dan waren die gasten echt bizar goed. Niet normaal. Ze hitten allemaal hun shots. Ja; dat mag je verwachten van een pro. Maar dan nog. Het lijkt wel of deze jongens veel meer hun shots hitten dan welk ander team dan ook. Ze doen dit ook nog op een manier waarop het de makkelijkste zaak van de wereld lijkt. Maakt niet uit welke gun ze hebben. Of ze nu een UMP hebben, een USP-S, een Mac10 of een AK ze hitten shots bij het leven.

Daarnaast hadden ze ook bepaalde plays/reads die gewoon precies op die momenten goed uitpakken. Neem bijvoorbeeld dat moment dat iemand van VP door underpass gaat op Mirage. Bovenaan de trap flashed iemand van SK die precies die ene persoon van VP (niet compleet maar nét genoeg) en SK kan zo easy één speler uitschakelen die géén sound heeft gemaakt. Volgens mij was diegene ook niet gespot. Daarnaast was hij ook niet bang dat er nog een andere speler zou zijn om hem te traden.

Zo zijn er nog wel wat momenten waarbij SK een paar headshots met UMP's maakt en dan op de laatste kogel nog even een extra kopje mee pakt. Ik ga de momenten wel eens even opzoeken in een Youtube video om te laten zien waar ik het over heb want zo is het een beetje lastig lullen denk ik.

Ik bedenk mij dit nu omdat ik gister ook een andere clip zag waar SK (toen nog LG) ook een tijd heeft gekend dat ze een stuk minder goed waren en zelfs keihard outplayed werden. Daar leken het nog noobs en nu zijn het een aantal van de beste spelers in CSGO. Heb ook begrepen dat ze nu op bootcamp zijn in Duitsland. Gaat nog wat worden.

• IAmNice
  • Laatst online: 16-09 20:05
DAMAGE schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:43:
Wat ik veel interessanter vind is hoe goed SK is geworden binnen no-time. Ben ik de enige die dat zo ervaart? Als je kijkt naar de finale van Dreamhack Masters dan waren die gasten echt bizar goed. Niet normaal. Ze hitten allemaal hun shots. Ja; dat mag je verwachten van een pro. Maar dan nog. Het lijkt wel of deze jongens veel meer hun shots hitten dan welk ander team dan ook. Ze doen dit ook nog op een manier waarop het de makkelijkste zaak van de wereld lijkt. Maakt niet uit welke gun ze hebben. Of ze nu een UMP hebben, een USP-S, een Mac10 of een AK ze hitten shots bij het leven.

Daarnaast hadden ze ook bepaalde plays/reads die gewoon precies op die momenten goed uitpakken. Neem bijvoorbeeld dat moment dat iemand van VP door underpass gaat op Mirage. Bovenaan de trap flashed iemand van SK die precies die ene persoon van VP (niet compleet maar nét genoeg) en SK kan zo easy één speler uitschakelen die géén sound heeft gemaakt. Volgens mij was diegene ook niet gespot. Daarnaast was hij ook niet bang dat er nog een andere speler zou zijn om hem te traden.

Zo zijn er nog wel wat momenten waarbij SK een paar headshots met UMP's maakt en dan op de laatste kogel nog even een extra kopje mee pakt. Ik ga de momenten wel eens even opzoeken in een Youtube video om te laten zien waar ik het over heb want zo is het een beetje lastig lullen denk ik.

Ik bedenk mij dit nu omdat ik gister ook een andere clip zag waar SK (toen nog LG) ook een tijd heeft gekend dat ze een stuk minder goed waren en zelfs keihard outplayed werden. Daar leken het nog noobs en nu zijn het een aantal van de beste spelers in CSGO. Heb ook begrepen dat ze nu op bootcamp zijn in Duitsland. Gaat nog wat worden.
<knip> Doe eens wat vriendelijker
SK heeft al 2 majors gewonnen en veel grote tournaments zelfs in 2016.Het is niet pas nu aan de gang ofzo.

[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 23-02-2017 14:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:48:
[...]

<knip> SK heeft al 2 majors gewonnen en veel grote tournaments zelfs in 2016.Het is niet pas nu aan de gang ofzo.
Manman wat is dit een topic geworden. Ik zie hier alleen nog maar een aantal wannabe semi-pro's posten, die elkaar voornamelijk afzeiken en alles beter weten. Ik snap wel dat hier verder geen casual spelers meer komen(en posten) die een beetje lol willen en/of samen willen spelen. Je kunt er beter een 'elite' topic van maken. Het flame gehalte is enorm.
Echt, wat een volkje zijn jullie. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 23-02-2017 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:26:
[...]

En kun jij niet normaal reageren?

Manman wat is dit een topic geworden. Ik zie hier alleen nog maar een aantal wannabe semi-pro's posten, die elkaar voornamelijk afzeiken en alles beter weten. Ik snap wel dat hier verder geen casual spelers meer komen(en posten) die een beetje lol willen en/of samen willen spelen. Je kunt er beter een 'elite' topic van maken. Het flame gehalte is enorm.
Inderdaad. Post hier ook niets meer. Soms lees ik eens. En als ik lees is het altijd ragen op elkaar. Bende kleuters. Niveau nihil. Mij zie je hier niet meer.

• IAmNice
[...]

En kun jij niet normaal reageren?

Major back to back winning team, beste team van 2016 en ze zijn niet de meest onbekende team. Ik flame niemand, maak gewoon een opmerking? Ik snap dat je de pro scene niet volgt, maar als je SK een 'ineens zo goed team' tja wtf? Dat is net zoiets als Barcelona een nieuw goede team vind en messi ineens zo goed is. Stomme vergelijking wellicht, maar mijn punt komt over.

Voelt bijna alsof alleen maar trolls hier zitten en ons baiten en als je een opmerking erover maakt krijg je er een mod break op. NIet beledigend bedoeld tegenover de mod, maar kijk eens zelf wat die persoon zegt...

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
SmokingSig schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Inderdaad. Post hier ook niets meer. Soms lees ik eens. En als ik lees is het altijd ragen op elkaar. Bende kleuters. Niveau nihil. Mij zie je hier niet meer.
Jups dat is ook voor mij de reden om hier niet meer te komen. Als je een opmerking maakt omdat er te veel over een onderwerp wordt gepraat dat hier niet thuis hoort wordt je meteen neer gezet als een zielig persoon en denkt men meteen dat je een report heb ingediend.
Ik vind discussies wel leuk maar als men op de man gaat is het niet meer leuk.

ontopic: Iemand in mijn vaste CS groep opende een Case wat zat er in een Factory New * Bayonet | Doppler Sapphire. Heb er niet ingedoken, maar volgens een vriend van mij zou hij zo maar € 1000,- op kunnen leveren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[...]

Even los van de specifieke reactie waar je nu op doelt is kinderachtig en/of elitair gedrag inderdaad een bekend probleem van dit topic. Het enige wat jullie kunnen doen is een topicreport indienen en het enige wat wij kunnen doen is optreden bij overtredingen van de regels of bij irritant gedrag. Op die manier zou het probleem zich vanzelf op moeten lossen, want ons geduld is ook op.

• djmelvee
  • Laatst online: 10:03
Ik ben gewoon een casual speler die voor de lol af en toe eens een potje cs speelt hoor :D

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb gelukkig de originele post niet gezien. Maar inderdaad een beetje jammer als je gelijk gaat roepen dat iemand de pro scene niet volgt puur omdat je het er niet mee eens bent. Ik ken het spelletje ook pas ongeveer 15, 16 jaar gelukkig 8)7 Het mooie van een forum is dat je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Dat mag gewoon hé? Dan kom je ergens. Nu is in een klap het topic dood. Zonde.

Maar laat maar zitten inderdaad. Next!
Lanithro schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:38:
[...]
ontopic: Iemand in mijn vaste CS groep opende een Case wat zat er in een Factory New * Bayonet | Doppler Sapphire. Heb er niet ingedoken, maar volgens een vriend van mij zou hij zo maar € 1000,- op kunnen leveren.
Damn dat is wel heel sick man. Ik heb nog nooit een knife uit een case gehaald. En heb er al behoorlijk wat geopend. Lekker als je dan een knife eruit haalt dat het een Doppler is ipv een Safari mesh haha! Je kunt (of hij eigenlijk) op OPSkins checken wat zo'n knife doet. Maar een Bayonet is inderdaad vaak wel wat knaken waard!

Zo erg was het niet, maar het kon vriendelijker.
Zou je voortaan wel je eigen post kunnen editten als je al de laatste poster bent :)
Ik heb ze samengevoegd.

[ Voor 70% gewijzigd door Grotman op 23-02-2017 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IAmNice schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Major back to back winning team, beste team van 2016 en ze zijn niet de meest onbekende team. Ik flame niemand, maak gewoon een opmerking? Ik snap dat je de pro scene niet volgt, maar als je SK een 'ineens zo goed team' tja wtf? Dat is net zoiets als Barcelona een nieuw goede team vind en messi ineens zo goed is. Stomme vergelijking wellicht, maar mijn punt komt over.

Voelt bijna alsof alleen maar trolls hier zitten en ons baiten en als je een opmerking erover maakt krijg je er een mod break op. NIet beledigend bedoeld tegenover de mod, maar kijk eens zelf wat die persoon zegt...
Ik snap dat gedachtegang wel van DAMAGE hoor, ze komen toch wel vrij 'uit het niets'. Daar komt nog eens bij dat ze voorheen alleen maar in en tegen Braziliaanse teams konden praccen en niet veel later wonnen ze ineens majors. Dat meenemende (dus dat ze theoretisch gezien alleen maar tegen (stukken) mindere teams konden praccen (en eigelijk nog steeds aangezien ze zich in NA begeven) en het feit dat SK op dit moment eigelijk het enigste team dat vrijwel altijd een bepaald hoog niveau kan laten zien (en comebacks etc) maakt het toch wel een heel erg goed team. Zeker omdat ze zoals DAMAGE ook al zegt vrijwel alle shots lijken te raken. Fallen is ook gewoon een mastermind en read tegenstanders alsof het niks is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
Gewoon lekker naar de discord komen, daar is t altijd gezellig :D

https://discord.gg/2BfH5Yg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:23:
[...]

Even los van de specifieke reactie waar je nu op doelt is kinderachtig en/of elitair gedrag inderdaad een bekend probleem van dit topic. Het enige wat jullie kunnen doen is een topicreport indienen en het enige wat wij kunnen doen is optreden bij overtredingen van de regels of bij irritant gedrag. Op die manier zou het probleem zich vanzelf op moeten lossen, want ons geduld is ook op.
Niet dat ik het niet met je eens ben maar aan de andere kant komt het elitaire gedrag voort uit het feit dat we gewoonweg niet elke keer dezelfde vragen willen beantwoorden. Het is een discussie-topic niet een FAQ.

Natuurlijk gaat niet iedereen alle oude berichten, of zelfs oude topics, lezen om z'n vraag beantwoord te krijgen. Maar daarintegen kan menig vraagstuk beantwoord worden door even simpel een googletje te doen.
Ik durf te wedden dat bijna geen enkele nieuwe lezer eerst de hele OP leest, en maar gewoon meteen z'n vraag hier neerplempt. Open desnoods een tweede topic voor nieuwe spelers, waar ik ook nog best actief wil zijn om serieus te reageren. Maar om elke keer tussen serieuse discussies door naar de vragen "welke sens moet ik spelen, denken jullie dat pros cheaten, etc." te moeten luisteren worden we stront vervelend van.
DAMAGE schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:44:
Ik heb gelukkig de originele post niet gezien. Maar inderdaad een beetje jammer als je gelijk gaat roepen dat iemand de pro scene niet volgt puur omdat je het er niet mee eens bent. Ik ken het spelletje ook pas ongeveer 15, 16 jaar gelukkig 8)7 Het mooie van een forum is dat je met elkaar van gedachten kunt wisselen. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Dat mag gewoon hé? Dan kom je ergens. Nu is in een klap het topic dood. Zonde.

Maar laat maar zitten inderdaad. Next!
Nou, dat ben ik dus niet met je eens. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 23-02-2017 19:20 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:33:
[...]

Niet dat ik het niet met je eens ben maar aan de andere kant komt het elitaire gedrag voort uit het feit dat we gewoonweg niet elke keer dezelfde vragen willen beantwoorden. Het is een discussie-topic niet een FAQ.

Natuurlijk gaat niet iedereen alle oude berichten, of zelfs oude topics, lezen om z'n vraag beantwoord te krijgen. Maar daarintegen kan menig vraagstuk beantwoord worden door even simpel een googletje te doen.
Ik durf te wedden dat bijna geen enkele nieuwe lezer eerst de hele OP leest, en maar gewoon meteen z'n vraag hier neerplempt. Open desnoods een tweede topic voor nieuwe spelers, waar ik ook nog best actief wil zijn om serieus te reageren. Maar om elke keer tussen serieuse discussies door naar de vragen "welke sens moet ik spelen, denken jullie dat pros cheaten, etc." te moeten luisteren worden we stront vervelend van.
Dat valt reuze mee de laatste maanden, maar dan nog hoef je niet te reageren als het je zo stoort.
En het vervelende gedrag is echt niet alleen bij vragen die vaak gesteld worden, het niveau van sommige users is echt bedenkelijk. Met de meesten heb ik via DM contact gehad, dus die weten denk ik ook wel hoe ik er in sta.

Dit topic is van iedereen en niet van users die hier vaker komen, elkaar IRL kennen of die SMFC of global zijn. Er is nooit een excuus om nieuwe mensen weg te jagen met irritant gedrag of door op de man te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Grotman op 23-02-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
IAmNice schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Echter klopt hier dus niets van wat je nu schrijft. Want begin 2016 zaten deze heren niet onder de vlag van SK-gaming, want dat was pas vanaf 1-7-2016 het geval. Daarvoor was het het grootste gedeelte van het team van Heroic. Oftewel als iemand puur naar organisaties kijkt ipv spelers aan boord dan is het inderdaad behoorlijk apart om ineens een team dat geen kans maakte een major te zien winnen.

Back to back majors winnen, ja eenmaal als LG en eenmaal als SK.

En als je dan een vergelijking wilt doen, prima Roda JC haalt de hele selectie van Barcelona binnen en wordt met 2 vingers in de neus landskampioen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Damien schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:40:
[...]

Echter klopt hier dus niets van wat je nu schrijft. Want begin 2016 zaten deze heren niet onder de vlag van SK-gaming, want dat was pas vanaf 1-7-2016 het geval. Daarvoor was het het grootste gedeelte van het team van Heroic. Oftewel als iemand puur naar organisaties kijkt ipv spelers aan boord dan is het inderdaad behoorlijk apart om ineens een team dat geen kans maakte een major te zien winnen.

Back to back majors winnen, ja eenmaal als LG en eenmaal als SK.

En als je dan een vergelijking wilt doen, prima Roda JC haalt de hele selectie van Barcelona binnen en wordt met 2 vingers in de neus landskampioen.
Ok klopt zeker maar ik denk dat hij het over de spelers had. Nou maak je zelf ook een fout. Heroic is helemaal niet gelijk aan de oude sk. Sterker nog, er is maar 1 speler van die lineup oude SK over.

Dit is nou precies wat ik bedoel. Ik wil niet beledigend overkomen, maar als je een punt opbrengt wat helemaal niet klopt dan is dat natuurlijk niet zo fijn. Ik snap de mensen de scene niet 200% volgen , maar als je heroic opbrengt die nooit een meerderheid van de oude SK core waren(moddi, acilion, magisk, friis, pimp).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
IAmNice schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:56:
[...]

Ok klopt zeker maar ik denk dat hij het over de spelers had. Nou maak je zelf ook een fout. Heroic is helemaal niet gelijk aan de oude sk. Sterker nog, er is maar 1 speler van die lineup oude SK over.

Dit is nou precies wat ik bedoel. Ik wil niet beledigend overkomen, maar als je een punt opbrengt wat helemaal niet klopt dan is dat natuurlijk niet zo fijn. Ik snap de mensen de scene niet 200% volgen , maar als je heroic opbrengt die nooit een meerderheid van de oude SK core waren(moddi, acilion, magisk, friis, pimp).
Oh je bent ook niet beledigend hoor, echter klopt je eigen verhaal ook niet zoals ik al aangaf. Daar hoef je geen scenekenner voor te zijn, wat ik overigens een zeer waardeloze term vind. Net alsof je dag en nacht hltv na zit te speuren. Zou het vrij zielig vinden als dat het geval was. En je mag mierenneukerig gaan doen over het feit dat het niet het volledige Heroic is, maar dat komt meer omdat ik Team ex-SK nou toevallig niet benoem. ;) Het is niets anders dan een stoelendans geweest in die line-up waar toevallig MODDII 1 van de weinige was die overbleef.
June 30th - ex-SK Gaming rename from Semper Fi to Team X whilst swapping Magiskb0Y for AcilioN.[1]
July 12th - AcilioN is acquired by Splyce [2]
August 11th - haste steps down from the team. [3]
August 26th - The players of Team X form Heroic [4]
Nuff said.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 24-02-2017 14:33 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grotman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:21:
[...]

Dat valt reuze mee de laatste maanden, maar dan nog hoef je niet te reageren als het je zo stoort.
En het vervelende gedrag is echt niet alleen bij vragen die vaak gesteld worden, het niveau van sommige users is echt bedenkelijk. Met de meesten heb ik via DM contact gehad, dus die weten denk ik ook wel hoe ik er in sta.

Dit topic is van iedereen en niet van users die hier vaker komen, elkaar IRL kennen of die SMFC of global zijn. Er is nooit een excuus om nieuwe mensen weg te jagen met irritant gedrag of door op de man te spelen.
Vind dit ook meevallen de laatste maanden, gelukkig maar. Wat mij wel soms stoort zijn mensen die denken alles beter te weten nadat ze net amper een jaartje het spelletje spelen en de scene volgen. Omdat je een beetje reddit en hltv kan lezen en maar klakkeloos alles overneemt wat daar gezegd wordt en dan ook nog een bepaalde houding aannemen tegen mensen die al 10-15 jaar het spelletje spelen en evt ook nog de scene volgen, dat is gewoon vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
Iemand toevallig de drama rond FoM meegekregen? Waren weer een hele hoop Dan M praktijken daar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Scrtz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:04:
[...]

Vind dit ook meevallen de laatste maanden, gelukkig maar. Wat mij wel soms stoort zijn mensen die denken alles beter te weten nadat ze net amper een jaartje het spelletje spelen en de scene volgen. Omdat je een beetje reddit en hltv kan lezen en maar klakkeloos alles overneemt wat daar gezegd wordt en dan ook nog een bepaalde houding aannemen tegen mensen die al 10-15 jaar het spelletje spelen en evt ook nog de scene volgen, dat is gewoon vervelend.
Het is maar waar je je druk om maakt toch ;)

Wat zijn jullie voorspellingen voor Katowice? Ik gok weer op een ouderwetse overwinning voor Fnatic, al hoop ik dat NiP wint maar die kans acht ik niet heel groot :+

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teupje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Het is maar waar je je druk om maakt toch ;)

Wat zijn jullie voorspellingen voor Katowice? Ik gok weer op een ouderwetse overwinning voor Fnatic, al hoop ik dat NiP wint maar die kans acht ik niet heel groot :+
Nja druk maken niet maar het het is net als dat jij al 10 jaar ergens werkt en een broekie van 18 jaar even komt vertellen hoe alles in elkaar zit, je begrijpt me wel :P

NiP moet gewoon eens gaan changen man, ze missen gewoon die diehard AWP fragging power, het werkt gewoon niet met f0rest en pyth. Oké ze kunnen prima awpen maar kun jij je een harde situatie van f0rest/pyth herinneren met hun awp? Ik iig niet.

SK zal wss wel winnen, toch wel het bewezen sterkste team.
Grim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:34:
Iemand toevallig de drama rond FoM meegekregen? Waren weer een hele hoop Dan M praktijken daar >:)
Haha ja beetje, maar met alle respect iemand die elke maand weer rond de 20 rws toplist op esea staat, dat kan toch ook gewoon niet. Je kan me niet wijs maken dat mensen elke game weer 30-5 eindigen en de game van hun leven hebben en maar alles continu raak schieten, dat doen pro's met 40-50 uur zelfs nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Nee wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ben dan niet zo als sommige van jullie een veteraan met 15 jaar ervaring maar een broekie die net komt kijken maar afgaand op de laatste 2 toernooien:

SK zal hoge ogen gooien.
VP zal als vanouds sterk zijn(van horen zeggen).
Verwacht dat Astralis en Na'vi ook sterk zullen zijn.
Verwacht dat Fnc juist iets zwakker zal zijn(helaas)
North en Faze zullen waarschijnlijk ook wel leuke potjes neerzetten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Laatst online: 10:03
Martin0 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:14:
Ben dan niet zo als sommige van jullie een veteraan met 15 jaar ervaring maar een broekie die net komt kijken maar afgaand op de laatste 2 toernooien:

SK zal hoge ogen gooien.
VP zal als vanouds sterk zijn(van horen zeggen).
Verwacht dat Astralis en Na'vi ook sterk zullen zijn.
Verwacht dat Fnc juist iets zwakker zal zijn(helaas)
North en Faze zullen waarschijnlijk ook wel leuke potjes neerzetten.
Vooral FaZe kijk ik naar uit, vind dat dat team erg verrassend is de laatste tijd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Vooral FaZe kijk ik naar uit, vind dat dat team erg verrassend is de laatste tijd. :D
faze wordt zeker leuk ja met de additie van NiKo, kijk er ook erg naar uit!

na'vi vind ik tot nu toe tegenvallen, ik had ze sterker verwacht met s1mple erbij en zoals ik al eerder aangaf moet guardian zijn plek nog maar weten te bewijzen, anders wordt hij overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Scrtz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:35:
[...]

faze wordt zeker leuk ja met de additie van NiKo, kijk er ook erg naar uit!

na'vi vind ik tot nu toe tegenvallen, ik had ze sterker verwacht met s1mple erbij en zoals ik al eerder aangaf moet guardian zijn plek nog maar weten te bewijzen, anders wordt hij overbodig.
De major voor dreamhack vond ik Na'Vi in de groepsfase nog erg sterk overkomen maar in de knockout fase lagen ze er al snel met 2-0 uit. Viel me enorm tegen inderdaad.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Mixteam met aantal Noren schiet iedereen van de servers af waarbij er regelmatig wat dodgy dingen gebeuren. Wanneer er dan 30 man achter hun gaat staan schieten ze plots niets meer raak.

De FoM admins hebben hun overigens niet schuldig bevonden.

Tijdens de finale zijn ze de server geleaved en snel vertrokken omdat ze hun vlucht moesten halen.

Enkele clips:
https://clips.twitch.tv/gamershubb/RealAntelopeHotPokket

De gast waar hij in het begin op schiet staat niet in main maar in het begin van squeeky. 2 man van CT zijn squeeky gepushed en zijn daar dus 2v1 bezig + die muur is niet(/amper) wallbangable met AK.
https://clips.twitch.tv/gamershubb/HelplessRaccoonKappaClaus

Dat is zo een beetje een korte samenvatting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Grim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:13:
[...]

Mixteam met aantal Noren schiet iedereen van de servers af waarbij er regelmatig wat dodgy dingen gebeuren. Wanneer er dan 30 man achter hun gaat staan schieten ze plots niets meer raak.

Tijdens de finale zijn ze de server geleaved en snel vertrokken omdat ze hun vlucht moesten halen.

Enkele clips:

De gast waar hij in het begin op schiet staat niet in main maar in het begin van squeeky. 2 man van CT zijn squeeky gepushed en zijn daar dus 2v1 bezig + die muur is niet(/amper) wallbangable met AK.

http://www.gamelux.nl/topics/129381-FOM-190/page-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:07:
[...]

De major voor dreamhack vond ik Na'Vi in de groepsfase nog erg sterk overkomen maar in de knockout fase lagen ze er al snel met 2-0 uit. Viel me enorm tegen inderdaad.
Ja enorme tegenvaller inderdaad. Ik zou -guardian +zeus wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Scrtz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Ja enorme tegenvaller inderdaad. Ik zou -guardian +zeus wel willen zien.
Denk niet dat Na'Vi zeus weg krijgen bij Gambit, Die zit daar redelijk goed op zijn plek met een team wat hij naar zichzelf kan vormen, (ook al vind ik voornamelijk hobbit en mou nog wel eens tegenvallen).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Denk niet dat Na'Vi zeus weg krijgen bij Gambit, Die zit daar redelijk goed op zijn plek met een team wat hij naar zichzelf kan vormen, (ook al vind ik voornamelijk hobbit en mou nog wel eens tegenvallen).
Als Na'Vi het echt zou willen, dan lukt het ze wel hoor, die hebben zat resources om zoiets te verwezenlijken.

Zeus is eig te vroeg gekickt, net daarna kwam de coaching rule wat Na'Vi flink gebottleneckt heeft, de resultaten liegen er niet om.

Btw zie net een post van s1mple, hij heeft de laatste weken erg last van zijn hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]

Enkele clips:

Hmm. Het is raar ja. Maar ik zou dit niet direct als cheats zien om eerlijk te zijn hoor. Ik hoorde er gister al over bij ChrisJ in de stream. Had ergere shit verwacht. Dit is niet echt wat in mijn optiek.

Edit:

Van het weekend trouwens nog een grappig momentje op mijn DMG smurfje tegen vermoedelijk cheaters. Smurf is ook non-prime dus wat wil je. Maar af en toe wel even leuk niet al te serieus spelen en gewoon lol hebben.

Trouwens als ik dat FOM topic op dat andere forum lees dan valt het hier wel mee met de azijn zeikers. manmanman wat kunnen mensen ook naar tegen elkaar doen zeg. Niet te geloven.

Edit2:

https://clips.twitch.tv/gamershubb/CloudyDragonflyPipeHype

Dat dragen ze ook als clip aan. Is gewoon een bekende gotv bug als je de bom plant. Dan doet bij iedereen de aim eventjes raar. Laat maar weer eens zien dat mensen te snel praten. Niks cheats aan dus. Kortom laat je niet opnaaien door wat mensen zeggen. De meesten denken veel verstand van het spelletje te hebben maar lult de rest ook maar wat na.

En dus die andere clips ben ik ook niet overtuigd dat het cheats zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door DAMAGE op 27-02-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:12:
[...]

Hmm. Het is raar ja. Maar ik zou dit niet direct als cheats zien om eerlijk te zijn hoor. Ik hoorde er gister al over bij ChrisJ in de stream. Had ergere shit verwacht. Dit is niet echt wat in mijn optiek.

Edit:

Van het weekend trouwens nog een grappig momentje op mijn DMG smurfje tegen vermoedelijk cheaters. Smurf is ook non-prime dus wat wil je. Maar af en toe wel even leuk niet al te serieus spelen en gewoon lol hebben.

[video]

Trouwens als ik dat FOM topic op dat andere forum lees dan valt het hier wel mee met de azijn zeikers. manmanman wat kunnen mensen ook naar tegen elkaar doen zeg. Niet te geloven.

Edit2:

https://clips.twitch.tv/gamershubb/CloudyDragonflyPipeHype

Dat dragen ze ook als clip aan. Is gewoon een bekende gotv bug als je de bom plant. Dan doet bij iedereen de aim eventjes raar. Laat maar weer eens zien dat mensen te snel praten. Niks cheats aan dus.

En dus die andere clips ben ik ook niet overtuigd dat het cheats zijn.
Ik heb het ook nog niet echt goed onderzocht ofzo, maar het was toen bij die KeizaN het beetje hetzelfde verhaal. Van die gastjes die duidelijk weinig ervaring en kennis op het gebied hebben van CS, wat vooral alleen al duidelijk wordt door het bekijken van iemands movement, maar vervolgens wel echt alles continu raak schieten.

Het is echt niet zo dat de mensen die nog de moeite nemen voor lan allemaal zo'n zeikerdjes zijn, want met alle respect de meeste zijn 20-25 en hoeven het echt niet te doen voor die 200 euro per man die ze kunnen verdienen, het gaat ze vooral voor de competitieve uitdaging en fun.

Als er dan wat 17 jarige gastjes komen met een movement van een olifant maar de aim van ScreaM, ja dan begin je daar wel over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scrtz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:03:
[...]

Ik heb het ook nog niet echt goed onderzocht ofzo, maar het was toen bij die KeizaN het beetje hetzelfde verhaal. Van die gastjes die duidelijk weinig ervaring en kennis op het gebied hebben van CS, wat vooral alleen al duidelijk wordt door het bekijken van iemands movement, maar vervolgens wel echt alles continu raak schieten.

Het is echt niet zo dat de mensen die nog de moeite nemen voor lan allemaal zo'n zeikerdjes zijn, want met alle respect de meeste zijn 20-25 en hoeven het echt niet te doen voor die 200 euro per man die ze kunnen verdienen, het gaat ze vooral voor de competitieve uitdaging en fun.

Als er dan wat 17 jarige gastjes komen met een movement van een olifant maar de aim van ScreaM, ja dan begin je daar wel over na te denken.
Tsja. Dat is inderdaad ook raar maar het is wel onsportief als je die lui gelijk weg gaat zetten als cheaters. Dat is gewoon niet verstandig om te doen want je weet het (helaas) niet zeker. En op basis van de clips die aangedragen worden is het helemaal onhandig om te doen. Dat maakt je een zure verliezer want in mijn optiek gebeurt er echt niets vreemds in al die clips die ik gezien heb. Het is hooguit raar te noemen en soms gewoon te verklaren. Dat maakt het alleen maar nog meer sneu die hackusations. Als het nu uber blatant shit is dan is het nog wat.

Het geeft iig wel aan dat Valve een boel te doen heeft op dit gebied want de onrust neemt alleen maar toe. Ik ben mij er van bewust dat er cheats zijn die zelfs als je achter die persoon staat je ze niet ziet. Maar waarom zouden dit soort pikjes dan juist blatant cheaten? Dat kun je toch niet met elkaar rijmen?

Dit weekend is er een update geweest aan VAC. Spinbotters komen nu iig automatisch in overwatch daar waar ze anders gewoon vrijuit gingen. Dat is al één stap in de goede richting. Nu nog een beter detectie systeem, hopelijk werken ze daar aan in het geheim. En dan zullen we dan wel eens zien we er allemaal nog meer een KQLYtje gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:43
[...]

Enkele clips:
Ik zou niet willen zeggen dat ze cheaten, maar vind het knap dat je wat raakt als je zo op die angles snapt zoals angry het in die clip doet. Maarja je kan het pas zeker weten wanneer ze een ban krijgen toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grim
DAMAGE schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:11:
[...]
Spinbotters komen nu iig automatisch in overwatch daar waar ze anders gewoon vrijuit gingen. Dat is al één stap in de goede richting. Nu nog een beter detectie systeem, hopelijk werken ze daar aan in het geheim.
Valve is bezig met het gebruiken van machine learning om cheats tegen te gaan. Één van de eerste effecten die je daar nu van merkt is dat spinbotters hierdoor sneller worden 'gedetecteerd' en naar overwatch worden gestuurd.
So some bad news: any hard-coded detection of spin-botting leads to an arms race with cheat developers – if they can find the edges of the heuristic you’re using to detect the cheat, the problem comes back. Instead, you’d want to take a machine-learning approach, training (and continuously retraining) a classifier that can detect the differences between cheaters and normal/highly-skilled players.

The process of parsing, training, and classifying player data places serious demands on hardware, which means you want a machine other than the server doing the work. And because you don’t know ahead of time who might be using this kind of cheat, you’d have to monitor matches as they take place, from all ten players’ perspectives.

There are over a million CS:GO matches played every day, so to avoid falling behind you’d need a system capable of parsing and processing every demo of every match from every player’s perspective, which currently means you’d need a datacenter capable of powering thousands of cpu cores.

The good news is that we’ve started this work. An early version of the system has already been deployed and is submitting cases to Overwatch. Since the results have been promising, we’re going to continue this work and expand the system over time.
Bron: https://www.reddit.com/r/..._autodetected_or_atleast/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Grim schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:47:
[...]

Valve is bezig met het gebruiken van machine learning om cheats tegen te gaan. Één van de eerste effecten die je daar nu van merkt is dat spinbotters hierdoor sneller worden 'gedetecteerd' en naar overwatch worden gestuurd.
Dit klinkt heel erg veel belovend! Ik kijk er echt naar uit wat hier allemaal uit komt rollen dit jaar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:55:
[...]

Dit klinkt heel erg veel belovend! Ik kijk er echt naar uit wat hier allemaal uit komt rollen dit jaar. _/-\o_
A: Een voorsprong op vooral blatant cheaters. Als ze subtiele cheaters willen pakken krijgen we optie;
B: Een vloedgolf aan false positives.

Daarnaast gaan alle 'cheaters' nu door naar overwatch, dus wat dat betrefd weet ik het niet zo goed.
Enige wat het nu doet is blatent spinbotters sneller naar overwatch sturen, maar heel eerlijk, die 2 spinbotters die je tegenkomt per kwartaal zijn niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:31:
[...]

A: Een voorsprong op vooral blatant cheaters. Als ze subtiele cheaters willen pakken krijgen we optie;
B: Een vloedgolf aan false positives.

Daarnaast gaan alle 'cheaters' nu door naar overwatch, dus wat dat betrefd weet ik het niet zo goed.
Enige wat het nu doet is blatent spinbotters sneller naar overwatch sturen, maar heel eerlijk, die 2 spinbotters die je tegenkomt per kwartaal zijn niet het probleem.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar het is wel goed dat ze die sowieso aanpakken want anders gingen ze vrijuit en konden ze gewoon doen en laten wat ze wilden. Ze verpesten altijd wel een paar games van mensen per dag. En wie weet hoeveel accounts ze hebben waar ze daarna op over stappen om andere mensen hun matches te vergallen. Dus het is sowieso goed dat deze gasten nu gewoon aangepakt worden.

Dan hebben we nog de subtiele cheaters die eigenlijk het probleem zijn inderdaad. Blijft denk ik altijd lastig om dat soort gasten te pakken en zal altijd een kat en muis spelletje blijven. Al die cheats gaan in het geheugen zitten. Is het dan niet mogelijk om te detecten wanneer een muis de movement doet en wanneer iets op de computer er voor zorgt dat er movement in de crosshair is? Die subtiele cheaters zijn zo moeilijk te spotten dat zelfs een demo kijken soms weinig zin heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:39:
[...]

Nee, daar heb je gelijk in. Maar het is wel goed dat ze die sowieso aanpakken want anders gingen ze vrijuit en konden ze gewoon doen en laten wat ze wilden. Ze verpesten altijd wel een paar games van mensen per dag. En wie weet hoeveel accounts ze hebben waar ze daarna op over stappen om andere mensen hun matches te vergallen. Dus het is sowieso goed dat deze gasten nu gewoon aangepakt worden.

Dan hebben we nog de subtiele cheaters die eigenlijk het probleem zijn inderdaad. Blijft denk ik altijd lastig om dat soort gasten te pakken en zal altijd een kat en muis spelletje blijven. Al die cheats gaan in het geheugen zitten. Is het dan niet mogelijk om te detecten wanneer een muis de movement doet en wanneer iets op de computer er voor zorgt dat er movement in de crosshair is? Die subtiele cheaters zijn zo moeilijk te spotten dat zelfs een demo kijken soms weinig zin heeft.
Ja, eens.

Begrijp me trouwens ook niet verkeerd, ik ben complete fan van deze machine learning anti cheat shit, maar ik zie er absoluut geen oplossing in.
Lijkt me prima als we niet weer een cheating discussie starten trouwens. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Deze moet ik even delen! Zojuist in een soloq geschoten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Wat zijn Dan M praktijken? Ben niet helemaal mee :p

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutellaah schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:11:
[...]

Wat zijn Dan M praktijken? Ben niet helemaal mee :p
Een gast die continu witchhunt op professionals en vrijwel elke pro op cheats verdenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Scrtz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Een gast die continu witchhunt op professionals en vrijwel elke pro op cheats verdenkt.
Aaah ok! Nu weet ik over wie je het hebt, thx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ON THE GEAR BOIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Laatste tijd weer veel last van scammers die mij toe willen voegen op Steam. Ik weer ze allemaal. Maar hoe komen die eigenlijk bij je terecht? Stelletje lutsers man bah.

Pagina: 1 ... 50 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.