Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

DanM kijk je mee? Geen commentaar verder. Kijk maar gewoon :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op zondag 5 februari 2017 @ 04:32:
DanM kijk je mee? Geen commentaar verder. Kijk maar gewoon :')

[video]
Vind je dat zo ziek ja? Niet heel gekke one tap ofzo, of zal wel aan mij liggen :P
Brogala schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:11:
Fnatic -disco -twist +JW +flusha! Kijken of ze weer nr. 1 worden.
Ja geruchten waren al sterk, gisteravond speelden ze iig al alsof ze nooit uit elkaar waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben een oldtimer, voor mij is dat wel lekker haha zeker omdat ik amper cache gespeeld heb de laatste tijd en het puur op intuitie ging.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:47:
Ik ben een oldtimer, voor mij is dat wel lekker haha zeker omdat ik amper cache gespeeld heb de laatste tijd en het puur op intuitie ging.
Haha ja oke, ik had een half jaar minor oftewel 3 dagdelen school, je raad dus al hoeveel uur ik het laatste half jaar CS heb kunnen spelen, zo'n 20-30 uur per week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nokken met deze kinderachtige onzin

[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 07-02-2017 11:46 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Damien schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:33:
Op verzoek van enkele. Hierbij wat CS 1.6 movies vanuit Nederland ;).

Pimp's United trailer (full movie zal waarschijnlijk nog ergens anders staan):

[video]

Powerpunch:

[video]

Recharge (fragmovie met NL spelers erin):

YouTube: Recharge the Movie Made by WicKeR

Sensitivity:

YouTube: sensitivity the movie

MySod:

YouTube: Mysod movie !

Ik ben aan het uploaden dus er komen er nog meer te staan, ik update deze post wel.
Haha, óh wat heerlijk! Heeft iemand toevallig nog de Skaffa fragmovie? Kan 'm niet meer vinden.

Hier nog een oldskool filmpje van mij. Niet heel erg bijzonder maar het was tegen SK op ShgOpen in Denemarken dus voor mij persoonlijk wel een beetje bijzonder.. :+

YouTube: ALMOST DEAGLE ACE V.S. SK-GAMING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met mijn headset op constant last van oorpijn (nee hij staat niet te hard).
Weet iemand of er een speakerset beschikbaar is die het geluid van een headset benaderd.
Ik doel dan op het horen van geluiden ingame waar ze vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Brogala schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:11:
Fnatic -disco -twist +JW +flusha! Kijken of ze weer nr. 1 worden.
De French shuffle heeft in ieder geval al tikken gehad. Fnatic was behoorlijk on point :o

Verder enorm leuk om te zien dat er hier zoveel oldskoolers zitten. Gedurende de tijden van 1HP en Mysod zelf nog een tijdje voor Maximized gespeeld. Waren redelijk serieus met onlinecups etc bezig. Tegenwoordig kan ik er voor mijn gevoel ook echt geen f*ck meer van en dat voor iemand die het al pre steam(2003) speelde 8)7 :X

Mirc, 5on5 chan, lf pcw 5on5 high server on memories :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mklkhanou schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Haha, óh wat heerlijk! Heeft iemand toevallig nog de Skaffa fragmovie? Kan 'm niet meer vinden.

Hier nog een oldskool filmpje van mij. Niet heel erg bijzonder maar het was tegen SK op ShgOpen in Denemarken dus voor mij persoonlijk wel een beetje bijzonder.. :+

YouTube: ALMOST DEAGLE ACE V.S. SK-GAMING
Hahaha die tijden met guidson, maakte het altijd wel lache op gamelux. Ik weet nog goed dat echt het eerste wat ik deed als ik thuis kwam Gamelux checken was, wat heb ik gelachen op dat forum. Het mooiste was nog als ik weer eens een paar maandjes ban had via het IP adres van de middelbare school, die school had met 2 anderen scholen in mijn omgeving een netwerk samen en dus kon heel Venlo/Blerick niet meer op Gamelux door mij standaard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:05:
[...]

Hahaha die tijden met guidson, maakte het altijd wel lache op gamelux. Ik weet nog goed dat echt het eerste wat ik deed als ik thuis kwam Gamelux checken was, wat heb ik gelachen op dat forum. Het mooiste was nog als ik weer eens een paar maandjes ban had via het IP adres van de middelbare school, die school had met 2 anderen scholen in mijn omgeving een netwerk samen en dus kon heel Venlo/Blerick niet meer op Gamelux door mij standaard :D
Haha Guidson, starter van menig flamewars... altijd lachen inderdaad. :D
En die IP bans op gamelux was ik alweer helemaal vergeten! Daar had iemand gewoon een dagtaak aan in die tijd.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mklkhanou schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:44:
[...]

Haha Guidson, starter van menig flamewars... altijd lachen inderdaad. :D
En die IP bans op gamelux was ik alweer helemaal vergeten! Daar had iemand gewoon een dagtaak aan in die tijd.. _/-\o_
Hahaha ja nogal, ik was meer banned dan wat anders, en later nog moderator mogen worden daar xD

Hahaha die Guido, ook toen die nog aan dat programma meedeed en zei dat die progamer was als zijn 'secret'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
xeroamd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 15:56:
[...]
Mirc, 5on5 chan, lf pcw 5on5 high server on memories :D _/-\o_
Bestaat nog altijd ;)

Tegenwoordig een handige site zodat je niet meer met IRC moet rommelen. :) Alhoewel dat ook zijn charmes had. :p

http://www.pcwfinder.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Grim op 06-02-2017 19:00 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Is er een site waar je skins voor echt geld kan verkopen? Heb een knife gekocht tijdje terug, maar beetje cs moe.

Gaat overigens om een falchion vanilla.

[ Voor 15% gewijzigd door swoutr op 06-02-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
swoutr schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:57:
Is er een site waar je skins voor echt geld kan verkopen? Heb een knife gekocht tijdje terug, maar beetje cs moe.

Gaat overigens om een falchion vanilla.
Je hebt meerdere, de bekendsten zijn opskins en bitskins. Je hebt natuurlijk ook altijd nog de Steamcommunity markt.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:08
macciez schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:27:
[...]

Je hebt meerdere, de bekendsten zijn opskins en bitskins. Je hebt natuurlijk ook altijd nog de Steamcommunity markt.
Voor wat betreft bitskins heb ik geen idee, maar zowel opskins als de Steamcommunity market geven géén echt geld. Opskins doet dat alleen voor de waarde waarvoor jij zelf hebt ingekocht aldaar, en verder niet.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eXec schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:17:
[...]

Voor wat betreft bitskins heb ik geen idee, maar zowel opskins als de Steamcommunity market geven géén echt geld. Opskins doet dat alleen voor de waarde waarvoor jij zelf hebt ingekocht aldaar, en verder niet.
opskins geeft wel echt geld, je kunt het laten cashen op paypal bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Scrtz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 00:01:
[...]

opskins geeft wel echt geld, je kunt het laten cashen op paypal bijv.
Ja, wat je zelf hebt gestort kun je terug krijgen. De rest kun je naar fluiten.

eXec op Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07
eXec schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 01:31:
[...]

Ja, wat je zelf hebt gestort kun je terug krijgen. De rest kun je naar fluiten.
Nee, ik had anderhalf jaar geleden mijn medusa erop gezet en verkocht. Heb gewoon alles wat ervoor betaald is uitbetaald gekregen.
Opskins is gewoon een marktplaats waar jij wat op kan zetten, iemand koopt het en jij krijgt er credits voor. Die credits kan je weer uitcashen voor geld op paypal.

Zelf raad ik altijd Opskins aan want daar heb ik de beste ervaring mee, zowel voor kopen als verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 07-02-2017 08:23 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ryada schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 07:14:
[...]

Nee, ik had anderhalf jaar geleden mijn medusa erop gezet en verkocht. Heb gewoon alles wat ervoor betaald is uitbetaald gekregen.
Opskins is gewoon een marktplaats waar jij wat op kan zetten, iemand koopt het en jij krijgt er credits voor. Die credits kan je weer uitcashen voor geld op paypal.

Zelf raad ik altijd Opskins aan want daar heb ik de beste ervaring mee, zowel voor kopen als verkopen.
Eens! Zonder OPSkins had ik mijn huidige PC niet kunnen kopen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rNX3dud.png

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
eXec schreef op maandag 6 februari 2017 @ 23:17:
[...]

Weet niet hoe jij daar bij komt of wat je precies bedoelt, maar ik heb meerdere malen toch echt geld gekregen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Ik was ook fan van de NeHoX csgo community totdat er een registratie nodig was om van de Teamspeak gebruik te kunnen maken. Dit werd als vervelend ervaren, vooral als je regelmatig mixjes speelt met andere mensen. Wellicht nu wel minder trolls op de teamspeak, maar er is zeker ingeleverd op gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
pineapple23 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:16:
Ik was ook fan van de NeHoX csgo community totdat er een registratie nodig was om van de Teamspeak gebruik te kunnen maken. Dit werd als vervelend ervaren, vooral als je regelmatig mixjes speelt met andere mensen. Wellicht nu wel minder trolls op de teamspeak, maar er is zeker ingeleverd op gemak.
Eens, het vergt iets meer tijd maar dan ben je over het algemeen wel vrij van trolls en weet je dat de mensen die online zijn ook serieus zijn.

Het is helaas het een of het ander...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
Randleman schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:25:
[...]

Eens, het vergt iets meer tijd maar dan ben je over het algemeen wel vrij van trolls en weet je dat de mensen die online zijn ook serieus zijn.

Het is helaas het een of het ander...
Ik pakte meestal een channel met een limiet, dus zelf weinig last gehad van trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
pineapple23 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Ik pakte meestal een channel met een limiet, dus zelf weinig last gehad van trolls.
Is ook een optie inderdaad :). Nu dus niet meer nodig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ryada schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 07:14:
[...]

Heb op OPSkins ook een en ander gekocht en verkocht, maar alleen het geld terug gekregen wat ik zelf heb gestort. De rest krijg ik niet gestort... :X

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
eXec schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:26:
[...]

Heb op OPSkins ook een en ander gekocht en verkocht, maar alleen het geld terug gekregen wat ik zelf heb gestort. De rest krijg ik niet gestort... :X
No offense maar dan doe je toch echt wat fout.

Quote van OPSkins:
You may cashout your wallet funds via PayPal or Bitcoin on the Cashout page under your name. The minimum cashout is $5.00 USD. You will only be shown the available cashout options based on how much you have in your wallet, so if you have less than $5.00 you will not see any cashout options. We process all cashouts manually to check for accuracy. Because of this we may take up to 7 days to process your request.

[ Voor 41% gewijzigd door Ryada op 07-02-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ryada schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:30:
[...]

No offense maar dan doe je toch echt wat fout.

Quote van OPSkins:

[...]
Ik heb zelf ook genoeg geld van Opskins naar mijn paypal laten storten maar op dit moment heb ik ook een soort gelijk probleem. Had me hele wallet laten uitcashen, maar stom genoeg niet even wat laten zitten voor een premium abbo voor volgende run. Had dus 10$ gestort en heb nu net over de 6$ in wallet staan, maar als ik naar cashout ga dan krijg ik dit:

"You do not have enough funds in your wallet to cashout. The minimum amount you can cashout is $5.00.
$1.31 was purchased and therefore cannot be cashed out."

"Users cannot “cash out” money they paid into OPSkins themselves. Users should request refunds for unwanted wallet funds and not submit cashout requests."

Kortom ik denk niet dat je je eigen gestorte geld kan uitcashen maar alleen refunden.

Overigens nooit probleem gehad met opskins, maar goed gebruikte het platform dan ook alleen om geld naar mij te sturen en niet andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Xant0r schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:04:
[...]

Ik heb zelf ook genoeg geld van Opskins naar mijn paypal laten storten maar op dit moment heb ik ook een soort gelijk probleem. Had me hele wallet laten uitcashen, maar stom genoeg niet even wat laten zitten voor een premium abbo voor volgende run. Had dus 10$ gestort en heb nu net over de 6$ in wallet staan, maar als ik naar cashout ga dan krijg ik dit:

"You do not have enough funds in your wallet to cashout. The minimum amount you can cashout is $5.00.
$1.31 was purchased and therefore cannot be cashed out."

"Users cannot “cash out” money they paid into OPSkins themselves. Users should request refunds for unwanted wallet funds and not submit cashout requests."

Kortom ik denk niet dat je je eigen gestorte geld kan uitcashen maar alleen refunden.

Overigens nooit probleem gehad met opskins, maar goed gebruikte het platform dan ook alleen om geld naar mij te sturen en niet andersom :+
Ikkuh denk dat je even moet lezen.
Je kan minimaal 5 dollar uitbetaald krijgen. Heb je minder op je wallet heb je pech. En ik denk dat dat net het probleem is wat jij hebt.
Ik kan het mis hebben hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ryada schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:07:
[...]

Ikkuh denk dat je even moet lezen.
Je kan minimaal 5 dollar uitbetaald krijgen. Heb je minder op je wallet heb je pech. En ik denk dat dat net het probleem is wat jij hebt.
Ik kan het mis hebben hoor.
Als je gelezen had kon je zien dat ik het minimale bedrag van 5$ in me wallet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Xant0r schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:13:
[...]

Als je gelezen had kon je zien dat ik het minimale bedrag van 5$ in me wallet heb.
Idd ik had moeten lezen. Sorry dacht dat je bedoelde 6 euro in je paypal wallet.
Dan heb ik geen idee sorry man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
He, weet iemand wat er met de TS website is gebeurd? Wou weer eens een potje doen maar ik krijg een rood scherm.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:03:
He, weet iemand wat er met de TS website is gebeurd? Wou weer eens een potje doen maar ik krijg een rood scherm.

Iemand?
Misschien kun je Nehox.nl / Ilikenoobies eens DM'en voor een nieuwe URL?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:03:

Iemand?
Ik heb er ook last van probeer dit eens http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ hier mee kwam ik wel op de teamspeak.

[ Voor 5% gewijzigd door rezta op 08-02-2017 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Damien schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:37:
[...]

Misschien kun je Nehox.nl / Ilikenoobies eens DM'en voor een nieuwe URL?
Website kun je pas gebruiken als je op de teamspeak zit. ilikenoobies is geen onderdeel meer van nehox.nl.

ts3.nehox.nl is de juiste URL. Als je er niet uitkomt kun je me DM-en.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Discord is afgelopen tijd zwaar verbetert, dus ik dacht ik ga is een CS:GO NL servertje opzetten. Wie er wil helpen mag zich altijd even melden en je bent welkom op het volgende adres: https://discord.gg/8zgmVDp

Ohja je hebt spraakkanalen en tekstkanalen en die tekstkanalen leek me wel handig om beetje leven zoals vroeger in te blazen wat we op mIRC hadden. #wars.nl !! goede oude tijd.

[ Voor 29% gewijzigd door pineapple23 op 08-02-2017 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Discord. Heb TS3 zo goed als gedag gezegd. Discord werkt ten eerste fijner, is duidelijker en heeft een overzichtelijker design. Daarnaast is het geluid beter op Discord. Komt nog bij dat meerdere servers in de gaten houden ook vrij makkelijk gaat; iets dat bij TS3 gewoon niet te doen was.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:17
eXec schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 02:16:
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Discord. Heb TS3 zo goed als gedag gezegd. Discord werkt ten eerste fijner, is duidelijker en heeft een overzichtelijker design. Daarnaast is het geluid beter op Discord. Komt nog bij dat meerdere servers in de gaten houden ook vrij makkelijk gaat; iets dat bij TS3 gewoon niet te doen was.
Ja ben ik het inderdaad wel mee eens, werkt goed en qua geluid vind ik m zelf iets beter dan ts3. Ik zou zeggen kom naar onderstaande discord.
pineapple23 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:27:
Discord is afgelopen tijd zwaar verbetert, dus ik dacht ik ga is een CS:GO NL servertje opzetten. Wie er wil helpen mag zich altijd even melden en je bent welkom op het volgende adres: https://discord.gg/8zgmVDp

Ohja je hebt spraakkanalen en tekstkanalen en die tekstkanalen leek me wel handig om beetje leven zoals vroeger in te blazen wat we op mIRC hadden. #wars.nl !! goede oude tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de geïnteresseerden, xl2540 240hz benq besteld, ben toch wel benieuwd hoeveel het verschil uitmaakt met 144hz, ga denk ik in de loop van de week eens flink vergelijken een evt een review schrijven op tweakers.

Denk dat veel mensen hier ook wel geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:06:
Voor de geïnteresseerden, xl2540 240hz benq besteld, ben toch wel benieuwd hoeveel het verschil uitmaakt met 144hz, ga denk ik in de loop van de week eens flink vergelijken een evt een review schrijven op tweakers.

Denk dat veel mensen hier ook wel geïnteresseerd zijn.
ben wel benieuwd ja, vraag me nou af of 240hz snel genoeg is om dingen als gsync weer gedag te zeggen.

edit: en of csgo een keer geupdate word zodat mensen met i7's weer boven de 200fps uitkomen :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:46:
[...]

ben wel benieuwd ja, vraag me nou af of 240hz snel genoeg is om dingen als gsync weer gedag te zeggen.

edit: en of csgo een keer geupdate word zodat mensen met i7's weer boven de 200fps uitkomen :o
Ik zit op 300, met een i7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Ik zit op 300, met een i7..
Ik zit op 300-700 met een i5 4670k@4.4ghz. overclocken is echt het beste wat je kunt doen voor CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Scrtz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:08:
[...]

Ik zit op 300-700 met een i5 4670k@4.4ghz. overclocken is echt het beste wat je kunt doen voor CSGO.
Snap de link met een i7 niet zo to be honest haha, ik ben redelijk casual speler maar zit gemiddeld dik boven de 300. Heb verder weinig instellingen aangepast. i7 6700k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Snap de link met een i7 niet zo to be honest haha, ik ben redelijk casual speler maar zit gemiddeld dik boven de 300. Heb verder weinig instellingen aangepast. i7 6700k
Nja een i5 is minder dan een i7 feitelijk maar CSGO doet niks met Hyperthreading dus een i5/i7 is eigelijk verder gelijk. CSGO is erg heavy op de processor dus een zware (overgeclockte) processor presteert het beste in CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:35:
[...]

De link is dat de i7 over het algemeen een i5 is met meer features en eventueel iets sneller stock. Als een i7 al 100 tot 200 fps verliest in een jaar, wat is er dan gebeurd met de mensen die i3's en laptops e.d. runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:05:
[...]

De link is dat de i7 over het algemeen een i5 is met meer features en eventueel iets sneller stock. Als een i7 al 100 tot 200 fps verliest in een jaar, wat is er dan gebeurd met de mensen die i3's en laptops e.d. runnen.
Kijk en daar kan ik wel over meepraten. Ik had een i3 laptop, welke csgo nu voor geen meter meer kan draaien. GPU etc was dan ook wel echt bagger. Maar dat terzijde, 2 jaar geleden nergens last van, sinds vorig jaar is het niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, maar je moet ook niet vergeten dat CSGO veel uitgebreider is geworden, er is zoveel meer detail wat ook berekend dient te worden dan bijv 2-3 jaar geleden het geval was. Al die skins en gedetailleerdere maps etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:46:
[...]

144hz is al snel genoeg om Gsync gedag te zeggen. als jij constant meer dan 144 fps haalt dan zie je die tearing die optreedt niet meer. Is al eens door iemand getest. Alle syncs of het nu freesync, gsync of vsync is, ALLE syncs geven je input lag. Dus dat wil je niet aan hebben staan. Bij 144hz zoals ik zei merk je dat dus niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:35:
[...]

144hz is al snel genoeg om Gsync gedag te zeggen. als jij constant meer dan 144 fps haalt dan zie je die tearing die optreed niet meer. Is al eens door iemand getest. Alle syncs of het nu freesync, gsync of vsync is, ALLE syncs geven je input lag. Dus dat wil je niet aan hebben staan. Bij 144hz zoals ik zei merk je dat dus niet meer.
tftcentral.co.uk heeft echt de goede monitorreviews imo, en idd die sync technologieën zijn allemaal gefaald imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
En toch valt het relatief gezien mee met de FPS drops;

Ik zit gewoon rond de 200 stabiel, als al een hele tijd. Al merk ik wel dat eventueel streamen en CS:GO op mijn systeem niet meer vloeiend gaat.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik heb een bijna 4 jaar oude processor en run nog altijd 300+fps op alle maps, niks te klagen dus.

Al die posts ook op reddit vind ik zo vreemd, mensen met een i7 6700/7700 die amper 200fps halen, dan is er toch echt iets fout met je pc/instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:17:
Ja ik heb een bijna 4 jaar oude processor en run nog altijd 300+fps op alle maps, niks te klagen dus.

Al die posts ook op reddit vind ik zo vreemd, mensen met een i7 6700/7700 die amper 200fps halen, dan is er toch echt iets fout met je pc/instellingen.
Heb zo'n gevoel dat die gasten toch eens hun game moeten reïnstallen, of gewoon heel Windows opnieuw installeren... CS:GO/Source is vaag en sommige mensen hebben ook aanzienlijke FPS boosts gekregen door gewoon een nieuwe config/autexec te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
eXec schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:14:
En toch valt het relatief gezien mee met de FPS drops;

[video]
[video]

Ik zit gewoon rond de 200 stabiel, als al een hele tijd. Al merk ik wel dat eventueel streamen en CS:GO op mijn systeem niet meer vloeiend gaat.
Nja een filmpje gaat mij niet mijn eigen ervaring veranderen.. Ik merk zelf duidelijk verschil, eerst kon ik op mijn laptop prima csgo spelen, dat is nu totaal niet meer te doen. Die laptop is tussendoor totaal niet meer gebruikt en nog steeds helemaal schoon.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:56:
[...]

Nja een filmpje gaat mij niet mijn eigen ervaring veranderen.. Ik merk zelf duidelijk verschil, eerst kon ik op mijn laptop prima csgo spelen, dat is nu totaal niet meer te doen. Die laptop is tussendoor totaal niet meer gebruikt en nog steeds helemaal schoon.. ;)
Scrtz schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:33:
Tja, maar je moet ook niet vergeten dat CSGO veel uitgebreider is geworden, er is zoveel meer detail wat ook berekend dient te worden dan bijv 2-3 jaar geleden het geval was. Al die skins en gedetailleerdere maps etc.
Lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
En niet te vergeten de anti-wallhack update.. >:)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Dus, FPS is wel degelijk omlaag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:19:
[...]

Dus, FPS is wel degelijk omlaag gegaan.
Als je systeem al niet zo sterk was en er moeite mee had, dan merk je het des te meer ja. Mijn systeem bijv merk ik het niet bij, die zal misschien van 360 fps op bepaalde situaties naar 340 fps zijn gegaan.

Tuurlijk gaat de fps omlaag, de game blijft gelukkig niet stilstaan en gaat dus ook vooruit, en al dat mooie wat erbij komt moet ook berekend worden.

Is het dan de fout van de ontwikkelaar? Nee ik vind van niet, csgo draait prima en je hoeft nieteens het dikste systeem van de wereld te hebben (bijv mijn 4 jaar oude i5) maar een laptop is bij voorbaat al karig, met een i3 al helemaal, dan kun je zo'n performance issues door de jaren heen gewoon verwachten, daar kun je over zeuren maar in de meantime zou ik gewoon gaan werken/sparen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game wordt intensiever voor je systeem zonder dat er echt een nieuwe CS game uitkomt, er zijn dingen toegevoegd, maps die gereworked zijn en nu zwaarder zijn voor je PC. Het is niet gek dat een PC/laptop uit 2012 die toen al low-mid range was nu niet meer altijd de 200+ FPS haalt (zoals veel redditors wel denken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Scrtz schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 09:52:
[...]

Als je systeem al niet zo sterk was en er moeite mee had, dan merk je het des te meer ja. Mijn systeem bijv merk ik het niet bij, die zal misschien van 360 fps op bepaalde situaties naar 340 fps zijn gegaan.

Tuurlijk gaat de fps omlaag, de game blijft gelukkig niet stilstaan en gaat dus ook vooruit, en al dat mooie wat erbij komt moet ook berekend worden.

Is het dan de fout van de ontwikkelaar? Nee ik vind van niet, csgo draait prima en je hoeft nieteens het dikste systeem van de wereld te hebben (bijv mijn 4 jaar oude i5) maar een laptop is bij voorbaat al karig, met een i3 al helemaal, dan kun je zo'n performance issues door de jaren heen gewoon verwachten, daar kun je over zeuren maar in de meantime zou ik gewoon gaan werken/sparen voor een nieuwe.
Je hoort mij ook niet zeuren, heb een PC staan met dikke specs. Het was een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn XL2540 getest, helaas had die een dode pixel dus hij gaat sowieso terug. Moet zeggen dat 240hertz zeker weer wat smoother is, maar niet zoals van 60 naar 120/144hz gaan. Nu weer even terug op mijn XL2420T gedeathmatcht en kan nou niet echt zeggen dat ik iets 'mis'. Ik twijfel of ik nog wel een nieuwe wil haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Scrtz schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:39:
Net mijn XL2540 getest, helaas had die een dode pixel dus hij gaat sowieso terug. Moet zeggen dat 240hertz zeker weer wat smoother is, maar niet zoals van 60 naar 120/144hz gaan. Nu weer even terug op mijn XL2420T gedeathmatcht en kan nou niet echt zeggen dat ik iets 'mis'. Ik twijfel of ik nog wel een nieuwe wil haha :P
Dan zou ik als ik jou was die knaken mooi in me zak houden d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb hem toch nog eens uitgepakt en aangesloten, nu wat langer getest en het is toch wel een verbetering. Ik heb iig een nieuwe besteld die morgen binnenkomt en dan kan deze weer terug. Super service van Coolblue met een kleine korting nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoeveel verbetering merk je? Dat het niet zo'n wow factor van 60 naar 144hz is dat snap ik inderdaad, maar is het de moeite waard voor de knaken of zeg je laat maar? Ben ik ook wel benieuwd naar. Als het een klein beetje smoother is zou ik ook wel eens een nieuwe monitor willen aanschaffen. Denk alleen dat het lastig is om een 27 inch monitor in die range te vinden. Heb zelf een 27 inch van ASUS op 144hz en dat is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 16:22:
Ik heb hem toch nog eens uitgepakt en aangesloten, nu wat langer getest en het is toch wel een verbetering. Ik heb iig een nieuwe besteld die morgen binnenkomt en dan kan deze weer terug. Super service van Coolblue met een kleine korting nog.
Ik wacht nu al 2 weken op mijn BenQ XL2411Z :-( Hij maakte een rare tik dus ik had hem bij Coolblue ingeleverd, toen hebben ze hem naar een specialist gestuurd omdat het niet makkelijk te repareren wasl... Daarna niks meer gehoord.

Ben inmiddels gewend aan 60hz maar dat duurde wel 10+ uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Ik wacht nu al 2 weken op mijn BenQ XL2411Z :-( Hij maakte een rare tik dus ik had hem bij Coolblue ingeleverd, toen hebben ze hem naar een specialist gestuurd omdat het niet makkelijk te repareren wasl... Daarna niks meer gehoord.

Ben inmiddels gewend aan 60hz maar dat duurde wel 10+ uur.
Ai das wel vervelend idd, ik zou het niet kunnen 2 weken zonder hoor, ik zou er gewoon een langs bestellen haha :P
DAMAGE schreef op zondag 12 februari 2017 @ 05:44:
Hoeveel verbetering merk je? Dat het niet zo'n wow factor van 60 naar 144hz is dat snap ik inderdaad, maar is het de moeite waard voor de knaken of zeg je laat maar? Ben ik ook wel benieuwd naar. Als het een klein beetje smoother is zou ik ook wel eens een nieuwe monitor willen aanschaffen. Denk alleen dat het lastig is om een 27 inch monitor in die range te vinden. Heb zelf een 27 inch van ASUS op 144hz en dat is heerlijk.
Ja het is moeilijk te omschrijven, ik dacht er wel eventjes een review over te schrijven, maar ik zou dan eigenlijk niet weten hoe ik het nu effectief goed kan omschrijven allemaal.

Het ligt er ook een beetje aan waar je prioriteit in ligt, zeker omdat er op dit moment alleen nog maar 24" 240hertz panelen zijn (er is op dit moment maar 1 paneel wat door meerdere fabrikanten wordt gebruikt). Wil je echt het beste van het beste en speel je relatief veel/serieus CS dan is 240hz het beste wat je kan hebben. Heb je nu al 27" 144hz met evt 2560x1440 dan zou ik persoonlijk wachten want ik denk dat je dan de hogere resolutie gaat missen.

Qua percentages zou ik het het beste kunnen verwoorden als 60 > 120/144hz = 100% verbetering en 120/144 > 240hz is een 50% verbetering. Komende week heb ik echter de hele week vrij en zal ik veel CS gaan spelen en wellicht mijn ervaring nog wat verder kunnen omschrijven aangezien ik nu pas zo'n 3-4 uur het scherm heb kunnen proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een leuke spel. Heb altijd battlefield (eerst call of duty) en andere shooters gedaan op console. Sinds ik een eigen game pc heb maar eens cs go gekocht. Nooit gedacht dat het zo verslaafd en leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
DAMAGE schreef op zondag 12 februari 2017 @ 05:44:
YouTube: The Fastest Gaming Screen EVER - 240Hz!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pineapple23
Spelen jullie wel eens FaceIT? Wij gaan 5x faceit premium voor een maand weggeven bij 200 leden, zitten nu al op 100+ leden.
Zie jullie op discord; https://discord.gg/8zgmVDp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 101% gewijzigd door Grotman op 13-02-2017 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Interessante reactie van valve op een machine learning anticheat.
https://www.reddit.com/r/...ts/5u2xly/comment/ddr7ydq
So some bad news: any hard-coded detection of spin-botting leads to an arms race with cheat developers – if they can find the edges of the heuristic you’re using to detect the cheat, the problem comes back. Instead, you’d want to take a machine-learning approach, training (and continuously retraining) a classifier that can detect the differences between cheaters and normal/highly-skilled players.

The process of parsing, training, and classifying player data places serious demands on hardware, which means you want a machine other than the server doing the work. And because you don’t know ahead of time who might be using this kind of cheat, you’d have to monitor matches as they take place, from all ten players’ perspectives.

There are over a million CS:GO matches played every day, so to avoid falling behind you’d need a system capable of parsing and processing every demo of every match from every player’s perspective, which currently means you’d need a datacenter capable of powering thousands of cpu cores.

The good news is that we’ve started this work. An early version of the system has already been deployed and is submitting cases to Overwatch. Since the results have been promising, we’re going to continue this work and expand the system over time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ik zie regelmatig mensen met gecustomizede huds spelen, hoe kan dit? Zitten soms hele mooie tussen en zou dat toch ook wel willen maar kan echt nergens vinden hoe ik dit voor elkaar krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM masters vanavond begonnen, jammer van de tijden, matches tot 5 uur s'morgens.. Wel tof om nu bijna alle lineups in actie te zien, jammer dat faZe met niko en mouz met chris nog even op zich laat wachten.

Vind het dan wel weer gaar dat DH masters de coach rule negeert, dus de coach mag altijd praten. Imo zouden ze overal hetzelfde moeten doen. Ben het niet helemaal eens met Valve's regel hierover maar zou dan meer willen zien dat coaches bijv tijdens freezetime ook mogen praten. Dan kunnen ze iig ook niet 'IGLen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ChrisJ was toch weg bij Mouse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mouz is één hele grote shitshow op dit moment, vermoedelijk was er veel discussie tussen mouz (o.a. tussen denis en chrisJ) en hebben ze, of waarschijnlijk NiKo besloten om chrisJ te kicken. Hij is nog wel 'under contract' bij mouz en ze hadden een vijfde nodig om NiKo te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:05:
[...]

Mouz is één hele grote shitshow op dit moment, vermoedelijk was er veel discussie tussen mouz (o.a. tussen denis en chrisJ) en hebben ze, of waarschijnlijk NiKo besloten om chrisJ te kicken. Hij is nog wel 'under contract' bij mouz en ze hadden een vijfde nodig om NiKo te vervangen.
nja niko wou mouz naar 'the next level' tillen en ze hadden vrijwel alles al geprobeerd dus nu was het tijd voor chrisJ omdat oskar er al bij kwam en ze niet veel aan 2 awpers hadden.

Maar nu ging niko ineens naar faze (best wel een kut move als je net roept mouz een topteam te gaan maken, maar goed niko verdiend ook wel betere mensen om zich heen) en dus kon chris weer terugkomen die dus gaat riflen.

Ben wel benieuwd naar niko of hij zijn A-game nog meer kan showen met A players om zich heen, zie karrigan wel goed gebruik maken van hem, die is daar wel slim in.

• Insehh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:54

Insehh

Define good enough.

djmelvee schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:00:
Ik zie regelmatig mensen met gecustomizede huds spelen, hoe kan dit? Zitten soms hele mooie tussen en zou dat toch ook wel willen maar kan echt nergens vinden hoe ik dit voor elkaar krijg..
Je bedoelt aparte kleuren / info op een andere plek dan default ?
Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien, wel dat de kleuren en radar anders ingesteld kunnen worden.

De enige ekte...

• djmelvee
Insehh schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:42:
[...]

Je bedoelt aparte kleuren / info op een andere plek dan default ?
Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien, wel dat de kleuren en radar anders ingesteld kunnen worden.
Lettertype etc.

• Ryada
LMGTY links zijn niet alleen in strijd met de Tweakers richtlijnen, het is ook erg vervelend naar je mede gebruikers.

[ Voor 30% gewijzigd door Ircghost op 16-02-2017 18:50 ]

• djmelvee
Zo echt behulpzaam dit bedankt! Zoals ik al zei heb ik na zoeken niets bruikbaars kunnen vinden. Altijd zo fijn die reacties.. -__-'

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 16-02-2017 18:52 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er is genoeg op Youtube te vinden ook over hoe je dat kunt aanpassen. Zoek anders eens op LuckySkillFaker, die heeft er ook wel video's over.

Anyway: Anders wint MouseSports even van Navi op Cobble! Ik had voor de gein op MouseSports gebet pre-wedstrijd. Paar euro op Unibet. Keek de eerste paar ronden en zag toen al dat het hem waarschijnlijk niet ging worden (zeker om dat Mouse T side kut is) maar ze hebben het schijnbaar toch gered. Bizar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na'Vi mag wel eens gaan knallen, en in het specifiek moet Guardian echt even zijn plek gaan bewijzen want anders maakt hij zich nogal overbodig aangezien ze nu s1mple hebben. Zeker sinds de coaching rule heeft het Na'Vi flink zeer gedaan, hoe Zeus no Gambit omhoog trekt laat zien dat Na'Vi uiteindelijk toch een verkeerde beslissing heeft gemaakt. Op dit moment zou ik als Guardian zichzelf niet meer kan bewijzen liever -guardian +zeus willen zien.

Kleine update na een week CSen met de Benq XL2540:
240hertz is toch vaak net weer die kleine advantage op anderen, maar ik moet zeggen dat de kleuren ook een stuk beter zijn dan op de Benq XL2420T het geval waren, die kun je eigelijk rampzalig noemen. Het grootste voordeel vind ik nog dat ik black equalizer helemaal niet meer nodig heb, omdat ik alles al goed genoeg en duidelijk zie met black equalizer op 0, waarin ik die meestal op 10-12 had bij mijn XL2420T zodat donkere plekken en schaduwen meer wegvielen. Die kleuren vond ik nog het grootste nadeel aan de XL2420/XL2411 serie, die allemaal hetzelfde paneel gebruikten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
djmelvee schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Zo echt behulpzaam dit bedankt! Zoals ik al zei heb ik na zoeken niets bruikbaars kunnen vinden. Altijd zo fijn die reacties.. -__-'
Nou als ik met die zoekopdracht de eerste hit pak kom ik toch echt ergens waar het uitgelegd word. Maargoed ik ben vast wel weer een pro in googlen omdat anderen dat niet voor elkaar krijgen..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:37
[...]

*knip*
Doe eens niet zo kinderachtig.

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 16-02-2017 18:53 ]

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Seriously Valve, hoe kan ik als DMG 5 games winnen, 1 verliezen en dan deranken. Ik heb er al eens eerder over geklaagd, maar het ranking system van Valve klopt echt voor geen meter. :O

De enige ekte...

Verwijderd

[...]

LOL.

Wat je zoekt kan niet met CS:GO. Het kon met 1.6, misschien met source, maar niet met csgo. Inb4 je zegt dat het wel kan, maar het kan niet.

• djmelvee
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:36:
[...]

LOL.

Wat je zoekt kan niet met CS:GO. Het kon met 1.6, misschien met source, maar niet met csgo. Inb4 je zegt dat het wel kan, maar het kan niet.
Nee, wat jij bedoeld is complete HUD customizen. Dat heb ik inderdaad gelezen dat dat al een jaar of 2 niet meer mogelijk is. Heb het ondertussen al voor elkaar wat ik wilde.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Insehh schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:34:
Seriously Valve, hoe kan ik als DMG 5 games winnen, 1 verliezen en dan deranken. Ik heb er al eens eerder over geklaagd, maar het ranking system van Valve klopt echt voor geen meter. :O
Niemand weet hoe het precies werkt, maar als jij in die 5 games amper ELO punten pakt(tegen slechtere tegenstanders, minder punten zelf gepakt etc.) en die 6e game veel punten verliest(tegen op papier nog slechtere tegenstander etc.), dan kan dat best gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je zou de uitslagen van al die matches moeten posten anders kunnen we er niks zinnigs over vertellen. Ik heb nooit echt problemen gehad met het ranken. Als ik derank dan heb ik gewoon niet goed gespeeld en te veel verloren. Het boeit mij tegenwoordig ook niet zo veel meer. Focus me meer op mijn eigen spel en analyseer dat. Die ranks komen dan vanzelf wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:En nu is het klaar met dit getroll en gekloot. Ik heb de reacties verwijderd

Verwijderd

Okay dat was flauw.

Wie gaat er volgens jullie Dreamhack Vegas pakken? mouz? :+

• eXec
Ik weet er alles van... Zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar dan net de andere kant op. De winstreaks die ik had, waren opgehoopt met een aantal verliespartijen tegen tegenstanders met nagenoeg dezelfde ranks als wij. Toch verlies ik eerst een potje gister met 16-3 en winnen we daarna met 16-13 en ben ik van DMG naar LE gegaan. Tja... |:( 8)7

eXec op Steam

• Insehh

Insehh

Define good enough.

DAMAGE schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:16:
[...]

Je zou de uitslagen van al die matches moeten posten anders kunnen we er niks zinnigs over vertellen. Ik heb nooit echt problemen gehad met het ranken. Als ik derank dan heb ik gewoon niet goed gespeeld en te veel verloren. Het boeit mij tegenwoordig ook niet zo veel meer. Focus me meer op mijn eigen spel en analyseer dat. Die ranks komen dan vanzelf wel.
Ik kijk de helft van mijn eigen demo's terug, maar weet meestal al van mezelf in de match wat er fout ging. Dat neem ik mee naar de volgende. Heb verder even geen steam bij de hand, want zit bij mijn vriendin. Wat ik wel weet, is dat de laatste matches wat ik won qua elo/points niet tegenviel. Laatste 2 potjes waren telkens DMG+, die won ik dan beide. Vindt het dan gewoon erg apart hoe het systeem ermee omgaat. Derank game was overigens LE/LEM/DMG(ik)/MGE/MGE.

De enige ekte...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is altijd vervelend inderdaad. Ik moet wel toegeven dat voor mij DMG ook een grote drempel was om overheen te komen een tijdje terug. Ik moest echt ziek veel potjes winnen om eindelijk LE te worden. En ook ik ben toen een keertje ge deranked naar MGE terwijl ik daarvoor behoorlijk wat goede potten gespeeld had (en dacht dat ik close aan een uprank naar LE zat notabene!). Dat voelde toen best zuur, maar dat was voor mij wel het moment dat ik ben gaan stoppen met caren om de rank. Iedereen wil ranken maar het belangrijkste is dat je gaat spelen als iemand die op een bepaalde rank hoort. Zolang je daar op focust en vertrouwen krijgt in je eigen spel (en je dus weet dat je wel beter kan) dan komt het uiteindelijk wel goed.

Koppie erbij. Zolang jij demo's etc kijkt zoals je aangeeft dan zit het vaak wel snor als je ook je eigen fouten kunt herkennen en er van kunt leren. Dan komt het vanzelf goed!

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 16-02-2017 22:50 ]

Scrtz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:09:
Na'Vi mag wel eens gaan knallen, en in het specifiek moet Guardian echt even zijn plek gaan bewijzen want anders maakt hij zich nogal overbodig aangezien ze nu s1mple hebben. Zeker sinds de coaching rule heeft het Na'Vi flink zeer gedaan, hoe Zeus no Gambit omhoog trekt laat zien dat Na'Vi uiteindelijk toch een verkeerde beslissing heeft gemaakt. Op dit moment zou ik als Guardian zichzelf niet meer kan bewijzen liever -guardian +zeus willen zien.

Kleine update na een week CSen met de Benq XL2540:
240hertz is toch vaak net weer die kleine advantage op anderen, maar ik moet zeggen dat de kleuren ook een stuk beter zijn dan op de Benq XL2420T het geval waren, die kun je eigelijk rampzalig noemen. Het grootste voordeel vind ik nog dat ik black equalizer helemaal niet meer nodig heb, omdat ik alles al goed genoeg en duidelijk zie met black equalizer op 0, waarin ik die meestal op 10-12 had bij mijn XL2420T zodat donkere plekken en schaduwen meer wegvielen. Die kleuren vond ik nog het grootste nadeel aan de XL2420/XL2411 serie, die allemaal hetzelfde paneel gebruikten.
Bewijst maar weer dat de zwakste fragger kicken niet altijd de beste oplossing is, zeker als hij een groot deel van het team uitmaakt. Denis doet toch geen ene flikker in mouse dus die mag weg maar Zeus hielp met IGL'en, nam de leiding etc... Snap niet waarom ze hem dan kicken (hoewel ze het wel deden voor de coaching rule, misschien zouden ze het helemaal niet hebben gedaan als ze wisten dat die eraan kwam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:55:
[...]

Bewijst maar weer dat de zwakste fragger kicken niet altijd de beste oplossing is, zeker als hij een groot deel van het team uitmaakt. Denis doet toch geen ene flikker in mouse dus die mag weg maar Zeus hielp met IGL'en, nam de leiding etc... Snap niet waarom ze hem dan kicken (hoewel ze het wel deden voor de coaching rule, misschien zouden ze het helemaal niet hebben gedaan als ze wisten dat die eraan kwam'.
Ja de kick toen van zeus voor s1mple was goed op dat moment aangezien ze idd niet van die coaching rule afwisten, als die rule niet kwam was er wss ook helemaal geen probleem geweest en was Na'Vi veel harder geweest nu. Nu moeten we nog maar eens zien wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister met mijn betje 5 uit 6 potten goed. Had VP ook voor winst. Spelen ze Cobble waar ze erg goed in zijn en dan gaan ze 0-7 tegen Gambit de eerste rondes. Manmanman. Jammer weer :'( Close but no cigar voor mij haha.

Vandaag ook weer spannende potten! Mijn voorspelling is:

North (win) - Optic
Fnatic - VP (win)
C9 - NiP (win)
Faze - Navi (win)

Hopen dat ik vandaag meer geluk heb :+ Maar ben wel aan het genieten van de matches. Heerlijk om te zien weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:03
djmelvee schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Nee, wat jij bedoeld is complete HUD customizen. Dat heb ik inderdaad gelezen dat dat al een jaar of 2 niet meer mogelijk is. Heb het ondertussen al voor elkaar wat ik wilde.
Ah ik kwam recentelijk nog iets tegen: http://www.simpleradar.com/. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus weet niet of het wel werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
karimmm schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:40:
[...]

Ah ik kwam recentelijk nog iets tegen: http://www.simpleradar.com/. Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus weet niet of het wel werkt :P
Oh dat ziet er nice uit! Vanavond eens even uitproberen :D

Heb dit ook een tijd gebruikt, toen ik nog niet heel bekend was met alle callouts. Weet alleen nog niet zeker of ik de maps goed genoeg ken om dit vaarwel te zeggen :*)

[ Voor 26% gewijzigd door djmelvee op 17-02-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:03
djmelvee schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Heb dit ook een tijd gebruikt, toen ik nog niet heel bekend was met alle callouts. Weet alleen nog niet zeker of ik de maps goed genoeg ken om dit vaarwel te zeggen :*)
Net even getest en het is zelfs te zien in de loading screen :)
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=865834891

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/90473128343584001/BAE803A8886BFCE0A5468751E703D8DD6366A07C/

[ Voor 14% gewijzigd door karimmm op 17-02-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
djmelvee schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:48:
[...]

Met zo een callouts map/radar moet je ook opletten. In NA zijn er best wel wat verschillen vergeleken met EU (wanneer er in het Engels wordt gecalled). Zo heb je ook verschillen tussen call outs van West-Europese spelers en Scandinavië of Oost-Europa.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Grim schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Met zo een callouts map/radar moet je ook opletten. In NA zijn er best wel wat verschillen vergeleken met EU (wanneer er in het Engels wordt gecalled). Zo heb je ook verschillen tussen call outs van West-Europese spelers en Scandinavië of Oost-Europa.
Klopt, zo heb ik al zeker 3 benamingen voor Kitchen voorbij horen komen :9

Ziet er wel goed uit trouwens!
Pagina: 1 ... 49 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.